Αφιερωμένο
Σ’ όλες τις Ελληνίδες κι όλους τους Έλληνες!
ιαβάζοντας τα κείμενα του Παλαιού περί του «Κόσμου-Φυλακή», αρχίζει κάποιος να βλέπει την πραγματικότητα με άλλα μάτια· πλήν όμως, φοβάμαι πως οι περισσότεροι μένουν με την εντύπωση ότι τα όρια της «φυλακής» αυτής είναι κάτι το μακρυνό…
…νά, κάπου εκεί στο Σύμπαν, όπως βλέπουμε τ’ άστρα τις καλοκαιρινές βραδυές…
…νά, ένα Μάτριξ, που άγνωστο πώς καί πότε δημιουργήθηκε, αλλά -δυστυχώς- μας διαφεντεύει…
…κι ότι δεν μπορούμε να κάνουμε πολλά πράγματα γι’ αυτήν.
Πεθαίνουμε, ας πούμε. Που τα γηρατειά κι ο θάνατος είναι όντως ένα είδος φυλακής· αλλά, τί μπορούμε να κάνουμε; (Κι η βρεφική μας ηλικία είναι ένα είδος φυλακής -διότι όλη μέρα είμαστε μέσα στην περπατούρα / ταΐστρα / αλλαξιέρα, με ελευθερία κινήσεων μηδενική, συν το ότι τα κάνουμε απάνω μας-, αλλ’ αυτήν την βλέπουμε …με νοσταλγία! 🙂 )
Στο μεταξύ, εμείς καλά ( ; ) περνάμε, κι αφήνουμε τέτοια προβλήματα γιά τις επόμενες γενιές να τα επιλύσουν… αφού η «φυλακή» είναι κάτι πέρα, μακρυά, σχεδόν μεταφυσικό.
Όμως, ουδέν αναληθέστερον τούτου!
Η φυλακή αυτή, είτε είναι μεταφυσική καί τα κεντρικά της γραφεία βρίσκονται μακρυά μας, είτε είναι πολυεπίπεδη (σαν τις μπάμπουσκες), έχει κι ένα πρακτικό, καθημερινό επίπεδο. Το οποίο όντως είναι φυλακή, κι όντως είναι επώδυνο – αν έχει κάποιος έστω καί στοιχειώδη ψυχική ευαισθησία, καί το καταλαβαίνει. (Αν είναι γομάρι, καί νομίζει ότι δεν είναι φυλακισμένος, αλλά δεσμοφύλακας, το πράγμα αλλάζει.)
Δώστε βάση!
Όσοι είμαστε (σαφώς) πάνω από σαράντα, ζήσαμε εποχές, όπου υπήρχε ασφυκτικός κοινωνικός έλεγχος γιά το κάθε τί. Τί φορούσες, πώς μιλούσες, με ποιούς (ιδίως με ποιές) έκανες παρέα… γιά τα πάντα· καί δή, από άτομα, που ουσιαστικά δεν νοιαζόντουσαν αν ζούσες, ή πέθανες. Οι δέ συγγενείς, ακόμη χειρότεροι· σ’ αυτούς, έμπαινε κι η ζήλεια γιατί εσύ (ή το παιδί σου), κι όχι αυτός (ή το παιδί του).
Ιδού η μία μορφή της φυλακής, πώς ήταν!
Αργότερα, τα πράγματα χαλάρωσαν, καί κάπως άρχισε όλος αυτός ο κόσμος ν’ ανασαίνει. Πήρε δάνεια ν’ αγοράσει σπίτι, κι ο καθένας αγόρασε ένα αυτοκινητάκι να πηγαίνει εκδρομές καί μπάνια.
Έλα, όμως, που η φυλακή άλλαξε μορφή!… Κι από τις φαρμακόγλωσσες της γειτονιάς που στάζανε κακία, πέρασε σε οικονομικά όρια! Βρέθηκε, λοιπόν, κάποιος «άρχων», που είπε ότι η τιμή της βενζίνης θα μείνει ελεύθερη, γιά να την μειώσει ο ανταγωνισμός της αγοράς!… με αποτέλεσμα, το επόμενο πρωϊνό η τιμή της βενζίνης να τριπλασιαστεί!!! (Αποδεικνύοντας έτσι, ότι, ακόμη κι αν είναι κανείς προφέσσωρ σε κάτι «Λάντον Σκούλ», ουδόλως αποκλείει το να είναι -εκτός από παλιάνθρωπος, καί- μαλάκας καί ημιμαθής. Διότι εκεί, στα «Λάντον Σκούλ» δεν γνωρίζουν τη λέξη «ολιγοπώλιο». Ούτε την έκφραση «συνεννόηση μαφιόζων».)
Οπότε, άντε πήγαινε εκδρομές καί μπάνια τώρα με το σαραβαλάκι σου, άμα σου βαστάει!
Όσον αφορά, δέ, τις προγαμιαίες σχέσεις, ναί μέν, έγιναν εύκολες· διότι ελάχιστες γυναίκες πλέον δίσταζαν να κατεβάσουν το βρακί τους, οι δέ κουτσομπόλες γραίες σιγά-σιγά ψοφούσαν καί μας εγκατέλειπαν. Ουδείς, δέ, άκουγε πλέον ηθικολογικές απαγορεύσεις από «προπολεμικούς» θεολόγους. Έλα, όμως, που γιά να έχεις γκόμενα, πρώτα έπρεπε νά ‘χει η τσέπη σου! Οπότε, κανείς δεν σου απαγόρευε στα ίσα -καί ηθικολογικώς πως- ν’ απολαύσεις όσο σέχ τραβούσε η ψυχή σου, αλλά πάλι σου το απαγόρευε η κοινωνία εμμέσως πλήν σαφώς, μέσωι του χρηματικού σου ορίου!!! (Άμα ήθελε η γκόμενα διακοπές στη Μύκονο, «εκεί που πάει ο καλός ο κόσμος», μπορούσες να την πάς; )
Μόνο που τώρα πιά δεν μπορούσες να βρίσεις καί να καταραστείς κανέναν, διότι ο εχθρός ήταν αόρατος!
Κρατήστε μέχρι στιγμής τα εξής χαρακτηριστικά της φυλακής:
- Έχει πρακτικό, καθημερινό επίπεδο.
- Μπορεί να μεταλλάσσεται μ’ ευκολία, ανάλογα την εποχή.
- Μπορεί να γίνει αόρατη γιά τους πολλούς· οπότε, απαιτείται κάποια στοιχειώδης εξυπνάδα, γιά να τη διακρίνεις.
Συνεχίζουν, όμως, τα επεισόδια.
Έτερος (ομόφυλος του προηγουμένου) παλιάνθρωπος «άρχων» νομοθέτησε έτσι, ώστε οι ατομικές επιχειρήσεις καί οι προσωπικές εταιρείες να τρώνε παράλογο φόρο, με τη δικαιολογία ότι βγάζουν μαύρα λεφτά, επειδή «δεν κόβουν αποδείξεις»! Μ’ άλλα λόγια, όλοι όσοι είχανε μαγαζιά, ήτανε εκ προοιμίου κλέφτες!!! Κι εκεί που, αν δεν γούσταρες να σέρνεσαι στα πολιτικά γραφεία καί να παρακαλάς τους πωλητικούς γιά μιά θεσούλα καθαριστή τουαλεττών στο Δημόσιο, άνοιγες ένα τυροπιττάδικο κι είχες τη δουλίτσα σου, απαγορεύτηκε κι αυτό! Πάνε οι επιχειρήσεις, πάνε κι οι μεγάλες βιομηχανίες… διότι, λέει, η «Ενωμένη» Ευρώπη βρίσκει πιό φτηνά προϊόντα από την Ελλάδα. Κι αντί να προστατεύει εμάς από τον εκτός «Ε»Ε αθέμιτο διεθνή εμπορικό ανταγωνισμό, προστάτευε τους Κινέζους!
Μ’ αυτά καί μ’ αυτά, καί μένοντας μόνο στο οικονομικό κομμάτι, φτάσαμε στο εξανέμισμα των καταθέσεων του (χαζού) κόσμου στα χρηματιστήρια, σε ανεργία πρωτόγνωρη, φορολογία αισχρή (όσων έχουν ακόμη δική τους επιχείρηση), ακρίβεια στα ύψη, καί Μνημόνια! (Μαζί με αυτοκτονίες.) Όμως, έχει καί παρακάτω ο βόθρος!
Λίγο πιό μετά, η φυλακή έκανε ακόμη μία μετάλλαξη: άρχισε πλέον ν’ αφαιρεί καί τον ζωτικό μας χώρο! Εκεί που χαιρόσουνα μιά βόλτα με τη φοιτητοπαρέα σου στα μπαράκια του Στρέφη ξέρω ‘γώ, δεν τολμάς πλέον να κυκλοφορήσεις ούτε στο καρακέντρο της Αθήνας, ούτε κάν σε πολυσύχναστους τουριστικούς χώρους, διότι γέμισε… λάθος, τη γεμίσανε λάθρο καί λοιπούς εγκληματίες.
Ο περιορισμός του ζωτικού μας χώρου προχώρησε κι άλλο, με τις μαλακίες περί κοροϊδοϊού. («- Μείνετε σπίτι!», καί τα ρέστα.) Κι όχι μόνον!… μας λένε κατάμουτρα πως θα μας τον ξαναεπιβάλουν, καί πως η ιατρική μάσκα θα πρέπει πλέον να μας γίνει απαραίτητο αξεσουάρ, λες κι είμαστε αρκούδες με φίμωτρο.
Τέλος, να μην αναφερθώ στον περιορισμό των συνταγματικών ελευθεριών μας (εφαρμογή των νόμων επιλεκτικώς), ή της ασφάλειάς μας (ΕΔ γιά τα πανηγύργια πλέον, καί μπάτσοι -ειδικά Ματατζήδες- σαφώς εχθρικοί απέναντι στον πολίτη… εσωτερικός εχθρός κι αυτοί), διότι θα μακρηγορήσουμε. Πάντως, με μιά καί μοναδική κουβέντα:
Ό,τι χαρακτηρίζει τον άνθρωπο (ελευθερία, επικοινωνία με ομοίους του, κτλ), πάει ν’ απαγορευτεί – αν δεν έχει ήδη απαγορευτεί.
Κρατήστε ακόμη δύο χαρακτηριστικά της φυλακής:
- Ότι πάει με την χρονική άνεσή της… της παίρνει χρόνια, γιά να φτάσει στο 100% (γιά να μην την πάρουν χαμπάρι οι κατάδικοι κι αντιδράσουν), αλλά φτάνει κάποτε.
- Κι ότι την προωθούν συγκεκριμένα άτομα (πωλητικοί κυρίως), που βρίσκουν πρόθυμους να μπούν στη στενή αποδέκτες πάλι συγκεκριμένα άτομα.
Εμείς οι υπόλοιποι, όμως; Τί κάνουμε;
Εμείς οι υπόλοιποι…
- Πρώτον, οφείλουμε να πάρουμε χαμπάρι εδώ καί τώρα το καθημερινό επίπεδο της φυλακής, το εδώ καί τώρα.
Δεν μιλάμε γιά κάτι ονειρικό, μεταφυσικό, φευγαλέο! Ναί, έχει κι αυτή την πλευρά, αλλά αυτή ενδεχομένως δεν παλεύεται. Παλεύεται, όμως, μιά χαρά η καθημερινή πλευρά της φυλακής. Οπότε, αν διακρίνουμε τον εχθρό, ήδη έχουμε ελπίδες να νικήσουμε.
- Δεύτερον, οφείλουμε ν’ αντιδράσουμε.
Μας στενεύει η φυλακή σε οικονομικά όρια; Έ! Εμείς θα κάνουμε πράγματα, που δεν απαιτούν να μετράμε μέχρι καί τη δεκάρα! Ας πούμε, μιά συγκέντρωση μεταξύ φίλων στο σπίτι του ενός καί μπύρες ρεφενέ, θα σας πέσει πλάκωμα;
Θέλει ν’ απομονονώμαστε; Εμείς θα παίρνουμε τους φίλους μας τηλέφωνο κάθε μέρα! Ειδικά όσους ζούν σε άλλες πόλεις, καί θέλουμε σχεδόν μιά περιουσία να πάμε να τους δούμε! Τηλέφωνο, βάϊμπερ, σκάϋπ, ημέηλς… ό,τι θες, που επικοινωνεί. (Ακόμη καί διαδικτυακό σέχ θα κάνουμε με τις τηλεδιασκέψεις! Άμ, πώς;! lol!!!)
Θέλει να προσκυνάμε πωλητικούς; Εμείς θα τους γράψουμε κανονικώτατα. (Κι αυτοί το ίδιο κάνουν μ’ εμάς, οπότε μήν έχετε τύψεις.)
Θέλει ν’ ακολουθούμε συγκεκριμένες ιδέες, που τις διαδίδουν διάφορες βίζιτες («εκφωνήτριες», ντέ! 🙂 ) στα βοθροκάναλα; Εμείς θα πάμε κόντρα, ακόμη κι αν έχουν δίκιο!
Θέλει να γίνουμε ένα κοπάδι μασκοφόρα πρόβατα; Νομίζω πως ακόμη μπορούμε να διαλέξουμε τις παρέες μας… οπότε τα μασκοφόρα πρόβατα να πάνε να γαμηθούν. Έτσι κι αλλοιώς, με το που θα ξεσπάσουν τα «επερχόμενα», τα μασκοφόρα πρόβατα θα σφαγούν πρώτα-πρώτα. Άλλως τε, πάντα κοινωνικά βαρίδια ήτανε. Τί μας νοιάζει η τύχη τους; Εγώ γιά τους Έλληνες καί τις Ελληνίδες μιλάω.
Είδαμε, λοιπόν, πως ο -κατά Παλαιόν- «Κόσμος-Φυλακή» κάθε άλλο, παρά αφηρημένη έννοια (ήταν κι) είναι. Γιά να φτάσουμε, όμως, στο Επέκεινα, πρέπει πρώτα να δώσουμε τη μάχη μας στο καθημερινό εδώ. Έτσι πάει· σ’γά-σ’γά. Δεν πας από το νηπιαγωγείο κατ’ ευθείαν στα μεταπτυχιακά.
Λοιπόν, αγαπήστε κάθε ειλικρινή συν-Έλληνα καί κάθε ειλικρινή συν-Ελληνίδα, επικοινωνήστε, μην ξεχνάτε φιλίες καί σχέσεις αγαπημένες, βοηθάτε χρηματικώς (όσο μπορείτε)… κι αναμείνατε τη μέρα της λευτεριάς, μετά τα «επερχόμενα».
ΔΕΝ θα τους περάσει, των κερατάδων!
Η ελευθερία είναι το πρώτο (καί ίσως το μέγιστο) δώρο του Θεού στον άνθρωπο· ποιοί είν’ αυτοί, που θέλουν να μας τη στερήσουν;
Υγ: Ξέρω τί τραβάτε, γι’ αυτό καί σας αφιέρωσα το σημερινό κείμενο. Ο καθένας μας (κι εγώ μέσα) έχει τα τρομερά προβλήματά του… από Εφορίες μέχρι αφραγκίες· από επαφές με ανθρώπους, που καλύτερα να μήν υπήρχαν, μέχρι αγάπες αδύνατον να προσεγγιστούν, καθ’ ό ζούν μακρυά κι ο δρόμος κλειστός. Από υποχρεώσεις, μέχρι έλλειψη κατανόησης καί βοήθειας από τους γύρω.
Μη μένετε μονάχα στη διαπίστωση ότι η φυλακή υπάρχει στην καθημερινότητά μας. Μην αναρωτιέστε ξανά καί ξανά πώς σκατά καταντήσαμε έτσι. (Αρκεί μία φορά· κι άμα δεν βρίσκετε απάντηση αμέσως, αφήστε το. Δεν έχουμε χρόνο γιά πέταμα.)
Ανατινάξτε τη φυλακή σας! Ή, απλά, κάντε κάτι, ν’ αποδράσετε απ’ αυτήν.
Έστω, προσπαθήστε το.
Σας εύχομαι να είστε όλοι κι όλες καλά!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Αυγ. 15, 2020 @ 23:11:56
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 16, 2020 @ 09:35:32
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Αυγ. 16, 2020 @ 12:53:47
.
Η πλάκα Εργολάβε είναι ότι τα Ζά, όχι να προσπαθήσουν να βγούν από κάποια φυλακή δεν σκέφτονται, επιθυμούν και θέλουν αλλά ούτε να διανοηθούν μπορούν σε πόσα είδη φυλακής είναι μαντρωμένα ταυτόχρονα ..φυλακών η μία μέσα στην άλλη σαν τις μπαμπούσκες.
.
Από την στιγμή που δεν μπορούν να το κατανοήσουν, όλο αυτό, δεν υπάρχει και ουδεμία περίπτωση να κάνουν κάτι για να βγούν, έστω και μόνο από κάποια ..όσο για ‘κείνη του σύμπαντος κόσμου, άστο καλύτερα ..εκείνο ήταν και είναι μόνο για Ελάχιστους ..και ίσως, αν υπάρξει πάλι Πραγματική Ελλάδα, και για λίγο περισσότερους.
.
Όντα που δεν βλέπουν (αλλά και δεν θέλουν να την ‘δούν) κάν την τύφλα τους, πώς να ‘δούν και να κατανοήσουν την όποια φυλακή στην οποία σουλατσάρουν (ελεύθεροι νομίζοντας) ως τρόφιμοι ;;
.
Πώς να θελήσουν να σπάσουν τους ορατούς ή αόρατους τοίχους της, όταν ως Στοκχολμιασμένα υποκείμενα, οι ίδιοι είναι αυτοί που φροντίζουν να μην υπάρξει ουδέ κάν η ελάχιστη ρωγμή και χαραμάδα, όταν αυτοί είναι που την υπερασπίζονται με νύχια και με δόντια ;;
.
Είναι τόσα που μπορούμε να ‘πούμε, αλλά με τι διάθεση να το κάνεις, όταν βλέπεις ότι όλα πηγαίνουν στον βρόντο ;;
.
Δυστυχώς δεν μπορείς να σώσεις κανέναν ..αν ο ίδιος δεν θέλει να σωθεί !!
Απλά όχι ευχαριστώ δεν πρόκειται ν’ ακούσεις, αλλα’ απεναντίας θα σου ζητήσουν και τα ρέστα ..και θα βρείς τον μπελά σου !!
.
Άστους λοιπόν, εκεί στον πάτο του βόθρου που την καταβρίσκουν …τι θέλεις και ‘σύ και τους λές ότι υπάρχουν και άλλα, εκτός από τον βόθρο και τα περιεχόμενά του ;;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ανώνυμος
Αυγ. 16, 2020 @ 12:55:55
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΕ ΕΝΑ ΚΙΝΕΖΙΚΟ …ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ
ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΕΙΚΟΣΑΡΙ ΚΑΙ ΑΓΟΡΑΣΤΕ ΕΝΑ ΖΕΥΓΑΡΙ ΚΥΑΛΙΑ.
ΕΝΑ 10 Χ 50 Η ΕΝΑ 8 Χ 40.
ΦΤΙΑΞΤΕ ΕΝΑ ΚΑΦΕΔΑΚΙ.ΑΝΕΒΕΙΤΕ ΣΕ ΕΝΑ ΛΟΦΟ
ΕΑΝ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΜΙΚΡΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΑΝΑΨΤΕ ΕΝΑ ΚΕΡΑΚΙ
ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΠΑΣ ΕΚΕΙ ΜΗΝ ΠΑΤΕ…ΧΑΧΑ
ΕΙΠΑΜΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΗΣΥΧΙΑ
ΕΑΝ ΕΧΕΤΕ ΦΙΛΟ ΚΑΛΟ…ΔΕΝ ΛΕΩ ΓΙΑ ΦΙΛΗΓΚΟΜΕΝΑΓΥΝΑΙΚΑ ΔΙΟΤΙ ΜΠΛΑ ΜΠΛΑ…Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΜΙΛΗΤΟΣ 2 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ ΠΑΡΤΕ ΤΟΝ ΜΑΖΙ ΣΑΣ
ΚΑΘΙΣΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ.
ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΤΑΞΕΙ ΜΕ ΕΣΑΣ, Η ΘΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΠΛΗΞΗ?
ΜΙΑ Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΑ ΥΛΙΚΑ ΜΑΤΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΜΕ ΤΑ ΚΥΑΛΙΑ.
ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΑΝΗΣΥΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΩΜΕΝΗ ΖΩΟΥΛΑ ΤΟΥΣ
ΝΑ ΤΗΝ ΦΥΛΑΝΕ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΟΝΤΙΑ
ΜΕ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΙ ΓΑΝΤΙΑ
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ ΠΑΡΑΣΙΤΑ ΣΤΙΣ ΝΑΡΚΩΤΙΚΕΣ ΕΚ ΠΟΜΠΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΑΝ ΟΛΟΙ ΒΑΔΙΖΟΥΝ ΔΕΞΙΑ ΝΑ ΠΑΤΕ ΑΡΙΣΤΕΡΑ
ΑΠΟ ΤΟΥΣ 10 ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΟΥΣ ΟΙ 9 ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ ΟΔΟΝΤΟΚΡΕΜΑ ΠΑΣΤΑ ΦΛΩΡΑ
ΤΟ ΚΕΡΑΤΟ ΜΟΥ ΜΕΣΑ
ΕΓΩ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΑΘΩ ΔΙΑ ΤΙ Ο ΔΕΚΑΤΟΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΣΥΝΙΣΤΑ
ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΛΕΝΩ ΜΕ ΑΛΥΣΙΒΑ ΕΠΕΙΔΗ ΤΗΝ ΣΥΝΙΣΤΟΥΝ
29 ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ
ΕΓΩ ΤΑ ΑΦΗΝΩ ΑΠΛΥΤΑ
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ανώνυμος
Αυγ. 16, 2020 @ 12:59:28
ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΛΛΟΥΣ
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΩΡΟ
ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΡΟ ΥΠΟΘΕΤΕΙ ΓΕΡΕΣ ΒΑΣΕΙΣ
ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ ΑΥΤΟΣΕΒΑΣΜΟ ΑΥΤΑΡΚΕΙΑ ΨΥΧΙΚΗ
ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΕΝΟΙΚΟ
ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΝΟΙΚΟΣ?
Ο ΚΑΘΡΕΠΤΗΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ…ΜΟΝΟΝ…ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΩΡΙΣΤΡΑ ΚΑΙ
ΤΟ ΞΥΡΙΣΜΑ
ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΚΟΙΤΑΖΕΙΣ ΣΟΥ ΑΝΤΙΓΥΡΙΖΕΙ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ
ΤΟ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΣ?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Όλα είναι ατμός....
Αυγ. 16, 2020 @ 18:24:41
Tο παίγνιον στη γη είναι καραστημένο και χαμένο με το καλημέρα που έρχεσαι….. Συνέχεια τινάζεται-ανατινάζεται η μπάνκα (ζωή στον πλανήτη) και ξαναρχίζει από την αρχή με καινούργιους παίκτες που αναζητούν το πως και το γιατί…. Μέχρι να διαβάσεις, να ψάξεις, να καταλάβεις έστω και λίγα, καλά σαράντα, πάμε για τον επόμενο….. Το εδώ λοιπόν διασκεδαστήριον-θέαμα, λειτουργεί με κανόνες δικής του προέλευσης, έχει ανώτερο λειτουργικό σύστημα, που ο απλός άνθρωπος δεν είναι σε θέση να αντιληφθεί, αλλά και να το αντιληφθεί πάλι δεν μπορεί να κάνει τίποτα, είπαμε το παίγνιον είναι στημένο με το καλημέρα που ήρθες να παίξεις, που πα ρε καραμήτρο……
Οπότε εμένα μ ενδιαφέρει περισσότερο το μετά απ εδώ, ώστε να μην ξαναπιαστώ σε άλλα παίγνια (σαλονάτα) που έχουν στήσει άλλοι μάγκες εκεί, στο επέκεινα ντε και καλά ανώτεροι κόσμοι, παπάτζα διαρκείας …..
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Αυγ. 16, 2020 @ 19:54:39
.
Κάθε Περιορισμός (εκτός αυτού σε σχέση με τα Δικαιώματα και την Ελευθερία των άλλων) -εσωτερικός, εξωτερικός και επέκεινα- ..και μιά Φυλακή !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Λυκίνος
Αυγ. 16, 2020 @ 22:01:27
λοιπόν κοιτάχτε συμπέθεροι, έτσι λίγο για να επισπευθεί η επίλυσις τους ζητήματος που σας απασχολεί, επειδή σας βλέπω να απευθύνεστε και σε κάπως ψιλομπαγιάτικα παιδάκια, κάτι 40 και κάτι 50 τηράω να λέτε… όχι ότι είναι κακό κάποιος να αρχίσει να τη σακουλεύεται τη δουλειά στην ωριμότητα του, ίσα ίσα, και τα διαβασματα και τα ψαξίματα μια χαρά είναι,απλώς δεν είναι σημάδι ότι κάποιος βρίσκεται στους ύστατους βίους, έχει ψωμιά να φάει ακόμη, θα πρέπει να ξαναεπιστρέψει κι άλλες φορές… ο πραγματικός αντί γεννιέται δεν γίνεται, είναι σαν τον καλλιτέχνη ένα πραμα, από παιδάκι τη χαμπαριάζει τη μούφα που παίζεται, από παιδάκι δεν εντάσσεται, από παιδάκι γνωρίζει χωρίς να χρειαστεί να διαβάσει τίποτα κι αυτό ακριβώς είναι το σημάδι ότι βρίσκεται στους τελευταίους βίους… τώρα οι απεγκλωβισμοί που λέτε είναι μια συνεχής άσκηση, δεν τελειώνει αυτό το πράμα, η τελευταία άσκηση απεγκλωβισμού είναι η επιθανάτια εμπειρία… είναι ακριβώς σαν αυτό που είπε κάποιος από σας κάπου, δεν ενθυμού πού ακριβώς, γιάντα μαζωχτήκατε πολλοί μπλαμπλάκηδες τελευταία κι εγώ σας διαβάζω σε ένα κατοστάρι ας πούμε, ότι λέει ο άνθρωπας δεν ζει ποτέ στο παρόν, παρά μόνον σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις… μα κι αυτό μια συνεχής άσκηση είναι, η πειθαρχία στην εστίαση των βιωμάτων μέσω των αισθησεων του, αυτό που κοιτάζει την κάθε στιγμή, που οσφραίνεται, που ακούει, που γεύεται, που αγγίζει, αυτή είναι η άσκηση κυριαρχίας επί του χρόνου και η πρώτη παρενέργεια είναι η επιβράδυνση της γήρανσης… αυτά από μένα και τώρα ας περάσουμε σε ένα κάπως εορταστικό πρόγραμμα για να ευθυμήσουμε τα κουρασμένα παληκάρια… https://www.youtube.com/watch?v=yF2y5y7BxgM
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
mk2b2
Αυγ. 16, 2020 @ 22:16:13
Είναι αλήθεια ότι η φυλακή που βρισκόμαστε είναι η μια μέσα στην άλλη, μέσα στην άλλη, και σε άλλη και πάει λέγοντας. Πολυεπίπεδη όπως ήταν τα χθεσινά και τα σημερινά κάστρα. Όπου βέβαια, τα κάστρα είχαν επίπεδα προστασίας για τους εισβολείς ενώ αντίθετα για την φυλακή τα επίπεδα προστασίας είναι για ακριβώς τον αντίθετο λόγο, την απόδραση.
Θεωρώ ότι είμαι από τους λίγους (και προνομιούχους ;;;) που ψάχνω για τρόπους διαφυγής για να μπορέσω να καταστρώσω (μαζί με τους υπόλοιπους που ψάχνουν) σχέδιο απόδρασης.
Παλαιέ, το παλεύω, και προσπαθώ να μένω άγρυπνος έχοντας θέσει τον στόχο.
Μην το βάζεις κάτω και πίστευε ότι υπάρχουμε κάποιοι λίγοι που τα βλέπουν τα πράγματα πιο λογικά. Δεν είναι όλα στον βρόντο.
Αυτοί που είναι να σου ζητήσουν ρέστα, ότι και να γίνει θα βρούνε την στιγμή και τον τρόπο να σου τα ζητήσουν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Με κάθε σεβασμό,
Αυγ. 17, 2020 @ 09:29:04
αγαπητέ εργολάβε πολύ εύστοχη η τοποθέτησή σου. Επίτρεψε μου μόνο να σταθώ λίγο παραπάνω στα κάτωθι από αυτά που έγραψες:
Λίγο πιό μετά, η φυλακή έκανε ακόμη μία μετάλλαξη: άρχισε πλέον ν’ αφαιρεί καί τον ζωτικό μας χώρο!
Ό,τι χαρακτηρίζει τον άνθρωπο (ελευθερία, επικοινωνία με ομοίους του, κτλ), πάει ν’ απαγορευτεί – αν δεν έχει ήδη απαγορευτεί.
Μετανθρωπισμός.
Αυτά που ανέφερες καθώς και τα πλανητικά τεκταινόμενα το τελευταίο διάστημα (ιός, κλπ) γίνονται στα πλαίσια του μετανθρωπισμού. Είναι το μεγαλύτερο πρόγραμμα (project) που «τρέχει» το δεύτερο εσωτερικό matrix (σύμβολο το τρίγωνο με την κορυφή κάτω) έναντι στο αρχικό ΜΑΤΡΙΧ (σύμβολο το τρίγωνο με την κορυφή άνω) ώστε να εγκλωβίσει ει το δυνατόν περισσότερους τροφίμους στην «ΦΥΛΑΚΗ».
Μια «φυλακή» που θα αλλάξει μορφή σε κάτι πολύ άσχημο, που δύσκολα φανταζόμαστε. Αλλαγή η οποία έχει ήδη ξεκινήσει με ένα άλλο πρόγραμμα, αυτό της γεωδιαμόρφωσης του πλανήτη το οποίο αλληλεπιδρά και αλληλοσυμπληρώνεται από το προαναφερθέν.
Μόνη λύση, κατ’ εμέ, η επιστροφή στην ΠΗΓΗ, τον Πρώτο Νου Δημιουργό!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Λυκίνος
Αυγ. 17, 2020 @ 10:39:47
συμπέθεροι μην την ψάχνετε λέμε… σας βλέπω και σας εδώ, όπως βλέπω κι άλλους για χρόνια, να μιλάτε για έννοιες όπως ελευθερία, αρετή κλπ. θεωρώντας ότι τώρα το σύστημα σας τα παίρνει αυτά ή τα έχει διαστρεβλώσει… εκείνο που σχεδόν όλοι όμως δεν βλέπουνε, είναι ότι το ίδιο το σύστημα μαθαίνει αρχικά στον άνθρωπο τι είναι ελευθερία, αρετή κλπ, αρχικά δλδ το εκπαιδεύει και το προγραμματίζει και στην συνέχεια του αφαιρεί αυτό το οποίο του έμαθε και το υποκείμενο νομίζει ότι καταλαβαίνει τί παίζει και ντεμέκ επαναστατεί… στην πραγματικότητα είναι εκείνο το οποιο εξ αρχής έχει θέσει τον εαυτό του υπό όλων όσων δομούν το σύστημα, αφου τους έχει επιτρέψει να το εκπαιδεύσουν και να το χειριστούν…θεωρεί ότι κάποιοι άλλοι το περιορίζουν, έχοντας δώσει το ίδιο τη δύναμη σε άλλους να το ορίζουν .. ειστε σίγουροι για το τι ειναι ελευθερία;θυμαστε ποτε ξεκινησατε να αντιλαμβανεστε αυτην την εννοια;ποσο χρονων ησασταν οταν καταλαβατε οτι καποιος/α σας την αφαιρει;τι νοιωσατε; θα πρεπει να γυρισετε πολυ πισω και να εργαστειτε πανω σ’ αυτο… διαφορετικα λετε και αναπαραγετε αυτα που θελει το συστημα…
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
...
Αυγ. 17, 2020 @ 14:42:54
@Λυκίνος
Υπάρχει το μπλέξιμο της ελευθερίας με την ελευθεριότητα…αλλά και με ψευδοελευθερία.
την απάντηση της δίνουν οι »απελεύθεροι» γεφυραίοι με σήμα το λαγό.
Εδώ δεν είναι φυλακή…είναι σκληρό σχολείο.
Σήμα τον λαγό είχαν οι λεγάμενοι, διότι την κάνανε λαγός κοινώς διέφυγαν της »αιχμαλωσία» (έχουμε γράψει και παλιότερα για τον Πιλόπουλο στην γέφυρα του Θησείου)…αλλά ποιόν λαγό ? Αυτόν που δείχνει ο Βούδας…τον μουνολαγό…τον της σελήνης δηλαδή…
Υπάρχει μια χάραξη…μονοπατιού, φαίνεται πεντακάθαρα από το κέντρο του τροχού στα πάνω αριστερά όπως το κοιτάμε…
https://1.bp.blogspot.com/-ZPOWxYJC3LY/Tpz8XwdAhNI/AAAAAAAAACY/phv9MRcfirk/s1600/Wheel+of+Life+–+Bhavachakra.bmp
Αυτόν που δείχνει την αληθινή rubbit hole…ή την false ?
διότι σωστά έπιασες και την παγίδα
Το λεγόμενον Moksha ή και mukti είναι….false liberation
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcS1IW2Yju8QhvA6-pXYRy3YcYuRvk9OLtIP_w&usqp=CAU
Είναι ανακύκλωσις…αντί για παλιγγενεσία. Είναι η »λάθος επιλογή» πόρτας όταν έρχεσαι face to face με τον μοναχικό ένοικο του κτιρίου…
Η μη θυσία δηλαδή στον διπλό πέλεκυ ή διπλό κώνο-κλεψύδρα.
Οι γεφυραίοι…επιλέγουν καταστροφή και επαναχτίσιμο της Ζαϊόν και είναι λογικό να έρχονται εκ της…Βοιωτίας.
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn%3AANd9GcTgzSGxs2_W1tXajMmA3dadTyqiCsQL_Wv-EQ&usqp=CAU
Δηλαδή…οι αληθινά iberated souls…πάνε στην πραγματική Φύση και δεν επανέρχονται στην »καρικατούρα της». Εξ’΄ου και η Δήμητρα…ως αληθινή γέφυρα ή γεφύρι της Άρντας…
πρέπει να είσαι γερό σκαρί που λένε οι sailors…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Αυγ. 17, 2020 @ 19:22:51
ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΛΑΟ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΣΗ;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 3 άτομα
Λυκίνος
Αυγ. 17, 2020 @ 19:37:54
συμπέθερε τριντότη, ναι οκ είναι διαφορετικές οι έννοιες, αλλά εδώ φτάνουμε σε σημείο να αντιλαμβανόμαστε απλώς το διαφορετικό των εννοιών, χωρίς να ξέρουμε πώς ορίζεται η καθεμία εννοια… τώρα τα υπόλοιπα για τους λαγούς που λες, είναι πολύ προχωρημένα για το αντιληπτικό μου υπόβαθρο, γω είμαι αισθαντικός τύπος, άμα ψήνεσαι να βρεθούμε καμιά φορά να πλακωθούμε στους αμανίτες και να βρουμε την άκρη της λαγουδότρυπας… λες επίσης ότι εδώ δεν είναι φυλακή αλλά σκληρό σχολειό και λέει και παραπάνω ο σεβάσμιος συμπέθερος ότι θέλει να βρει τρόπο να επιστρέψει στην πηγή, από κει πού ρθε δλδ… μα στο σκολειό πηγαίνουν οι απαίδευτοι! όχι για να επιστρέψουν σε γνωστό τοπο, αλλά για να βρουν έναν νέο προορισμό! πώς είναι δυνατόν ψυχές τέλειες που έχουν προέλθει ως κομμάτια απο ένα τέλειο ον, να θέλουν εκπαίδευση; και μάλιστα να τη θέλουν για να επιστρέψουν λέει στην τελειότητα από την οποία προήλθαν!με το συμπάθιο συμπέθεροι αλλα γω ο καψερός δεν βλέπω λότζικ στον συνειρμό αυτό… μήπως θα πρέπει κάποιοι τελικά να αποφασίσετε αν όντως έχετε προέλθει από τέλειο ή μήπως από ημιτέλειο ον; γιατί αν έχετε προέλθει από τέλειο, τότε σας ταιριάζει η φυλακή, ενω στην έτερη περίπτωσις σας ταιριάζει το σκολειό..μηπως τελικά δεν έχουμε προέλθει ολοι από το ίδιο ον, εξ ου και οι αντιληπτικές διαφορετικότητες;; λέω μια περίπτωσις… και για να τα πούμε τα πράματα και λίγο ωμα, περι ελευθερίας… οι πρώτοι καταπιεστές, οι πρώτοι που αφαιρούν την ελευθερία κάθε ανθρώπινης ψυχής, είναι εκείνοι που τη γειώνουν σ’ αυτό το πεδίο, καταρχίν με αυτη καθαυτη την πράξη της γείωσης και του εγκλωβισμού της ψυχής σε υλικό φορέα και στην πορεία με τους πρώτους περιορισμούς, ναι ναι για τη μάμμυ και τον ντάντυ μιλάω, την πηγή όλων των κακών και των προβλημάτων κάθε ανθρώπου, για να πω και τα αντιναταλιστικά μου… και ξανακοιτάω λίγο παραπάνω και ξαναβλεπω γκρίνιες για το ότι λέει μας περιορίζουν οι του συστηματος, δε μας αφήνουν να δούμε τους ομοίους μας κι αλλες τέτοιες αρλούμπες… οι οποίες αρλούμπες και γκρίνιες θα ήσαν δικαιολογημένες για κάποιον που τη χαμπάριασε τη δουλειά ΧΘΕΣ. για κάποιον όμως που τη χαμπάριασε αντιπροχθές και γνωρίζει εδώ και χρονιά γι αυτό που συντελειται και συμβαίνει ήδη, δεν είναι δικαιολογία, διότι θα όφειλε να κανονισει τις καταστασεις της ζωης του και τις επιλογές του έτσι ώστε να μείνει κατά το δυνατόν αλώβητος από τα σκάγια… αν λοιπον γνωριζε και συνεχιζε να επιλεγει να ειναι κοτοπουλο του συστηματος, ΑΣ ΠΡΟΣΕΧΕ..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 17, 2020 @ 21:51:04
.
Διευκρίνιση
.
Γράφεται σε κάποιες αναρτήσεις (όχι στο εδώ μπλόγκιον αλλά αλλού) ότι :
-η Ελλάδα είναι Αρχιπελαγικό κράτος
.
Αυτό είναι λάθος !!
.
Αρχιπελαγικό κράτος μπορεί να είναι κάποιο κράτος που εάν καλύπτονται τα αναγκαία, σύμφωνα με το Δίκαιο της Θάλασσας, αποτελείται ΜΟΝΟ από Νησιά.
.
Η Ελλάδα δεν είναι μόνο νησιά, αλλά και Ηπειρωτικός χώρος …άρα δεν μπορεί να μιλάμε για Αρχιπελαγικό κράτος, μπορεί να είναι όμως Παράκτιο Αρχιπελαγικό Κράτος εάν το θελήσει.
.
Αυτά τα δύο :
Αρχιπελαγικό και Παράκτιο Αρχιπελαγικό, ενώ ομοιάζουν, έχουν διαφορές, και όχι μόνο ονομαστικές !!
.
Η Ελλάδα μπορεί και είναι (εάν το θέλει και το κάνει βεβαίως, και δεν το αποποιηθεί) Παράκτιο Αρχιπελαγικό Κράτος, ως αποτελούμενη από Ηπειρωτικό χώρο και Νησιά Παρακείμενα του ηπειρωτικού χώρου.
.
Εθιμικά άλλωστε το Αιγαίο, αναφέρεται ως Αρχιπέλαγος, το ίδιο αν και με λιγότερη έμφαση αποδίδεται στο Ιόνιο.
.
Τα νησιά του Ιονίου και του Αιγαίου είναι ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΑ του ηπειρωτικού χώρου, άρα ξεκάθαρα η Ελλάδα μπορεί να απαιτήσει να λογισθεί ως Παράκτιο Αρχιπελαγικό κράτος.
.
Αυτό ουσιαστικά ΕΝΟΠΟΙΕΙ το Αιγαίο και το Ιόνιο με τον ηπειρωτικό κορμό, μετατρέποντας τα Ύδατα και στα δυό πελάγη, τα μεταξύ ηπειρωτικού κορμού και ΕΞΩΤΑΤΩΝ νήσων, σε ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΥΔΑΤΑ … και τα Χωρικά Ύδατα καθώς και ΑΟΖ θα λογιστούν πλέον έξωθεν αυτών
.
…καταλαβαίνετε για τι μιλάμε ;;
Το Αιγαίο μετατρέπεται πλήρως σε Ελληνική ΛΙΜΝΗ.
.
Όμως
Η Δήλωση ως Παράκτιο Αρχιπελαγικό κράτος, ορίζοντας τα ΕΞΩΤΑΤΑ όρια των Συμπεριλαμβανομένων Νήσων, πρέπει να γίνει κατά σειρά όπως τα αναφέρω ..ΠΡΙΝ από τον Ορισμό, Γραμμών Βάσεως, Χωρικών Υδάτων, Συνορεύουσας Ζώνης και τέλος ΑΟΖ/Υφαλοκρηπίδας.
.
Κάθε διάσπαση της σειράς, που ανέφερα, μπορεί να αποβεί ΑΡΝΗΤΙΚΟ για την κήρυξη ως Παράκτιο Αρχιπελαγικό Κράτος !!
.
… ΒΛΕΠΕΤΕ μήπως «κάποιους», τουλάχιστον από το 1995 και μετά, που πέρασε από την Βουλή ο Νόμος της Θάλασσας του Μοντέγκο Μπάϋ 1982, να κάνουν κάθε τι να μην συμβεί αυτό ;;
.
..σκέπτεστε μήπως ότι το “δια Πράξεων ή Παραλείψεων” τι σημαίνει και για ποιούς ;;
.
.
Υγ. για περισσότερα επί του θέματος, Αρχιπελαγικό και Παράκτιο Αρχιπελαγικό κράτος, στο άρθρο “Δίκαιο της Θάλσσας” Ιούνιος του ’17 ..στο ενταύθα μπλόγκιον.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ
Αυγ. 18, 2020 @ 00:44:13
Λίγα και απλά λόγια, γιατί είμαι -και το εννοώ- ένας απλοϊκός άνθρωπος που δε μου ταιριάζουν οι νοητικές περικοκλάδες που τίποτα δε προσθέτουν στην πνευματική μου πορεία. Γι αυτό και μου ταιριάζει η διδασκαλία του Χριστού/Ιησού, γιατί είναι απλή και ολόφωτη, ή μάλλον ολόφωτα απλή.
Σίγουρα πλήρης ελευθερία δεν υπάρχει εδώ στη γη για κανέναν άνθρωπο, για πολλούς και γνωστούς λόγους. Ο βαθμός ελευθερίας καθενός μπορεί να παρομοιαστεί με το μήκος μιας αλυσίδας δεμένης στο πόδι μας το ένα της άκρο και σε ένα σιδηροπάσαλο το άλλο. Πιο ακριβής αυτή η “εικόνα” από τη φυλακή, κατά τη γνώμη μου.
“Κάποιοι” σκόπιμα μικραίνουν/μαζεύουν διαρκώς την αλυσίδα μας. Και έχουν λόγο/στόχο που το κάνουν αυτό. Όσο πιο κοντή η αλυσίδα τόσο πιο ζωώδης ο άνθρωπος, μέχρι να πέσει ολοκληρωτικά σε επίπεδο ζώου ή μάλλον πιο κάτω. Το ζώο έχει προικιστεί με φυσικές “ροπές”/συμπεριφορές και φυσικές άμυνες. Ο άνθρωπος όχι. Οπότε όταν μηδενιστεί το μήκος της αλυσίδας του, δεν έχει τίποτα το “ανθρώπινο”: ο τελικός στόχος, ο “μετα/άνθρωπος”.
Ατομικά, όσο μπορεί και διατηρεί σε ένα καλό μήκος την αλυσίδα του, ο άνθρωπος έχει και τη δυνατότητα κάποια στιγμή να τη σπάσει ή, αν θέλετε, να τη μεγαλώσει τόσο που να πετάξει “γι’ αλλού”.
Συλλογικά όμως είναι εξαιρετικά δύσκολο, αλλά όχι αδύνατο. Επειδή όσο “κάποιοι” μικραίνουν την αλυσίδα, τόσο ελαχιστοποιείται η δυνατότητα για οριστικό “πέταγμα ελευθερίας”. Τώρα του τη “μαζεύουν” σχεδόν τελειωτικά, καλλιεργώντας του τον ισχυρότερο ανθρώπινο φόβο , το φόβο του θανάτου. Και ο φόβος είναι ο μεγαλύτερος εχθρός της ανθρώπινης ελευθερίας. Αλλά ο Διδάσκαλός μου είπε: “Η Πίστη έξω βάλλει το Φόβο” ! (Ας το στοχαστούμε, Ποια πίστη, σε Ποιον;)
Μένει λοιπόν να δούμε αν η ανθρωπότητα θα πετάξει προς “Ουρανούς Φωτός” ή θα μείνει δεμένη σε πάσαλο με μηδενικό βαθμό ελευθερίας, οπότε θα καταστραφεί. Και εν καιρώ… μια νέα αρχή!
Ελπίζω να μη συμβεί, αλλά η μάχη είναι η τελική. Γι’ αυτό και πολύ μεγάλη και δύσκολη.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Αυγ. 18, 2020 @ 07:52:11
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΜΙΑ ΘΕΩΡΙΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΗΡΘΕ ΟΥΡΑΝΟΚΑΤΕΒΑΤΗ.
ΑΝ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΟΥΡΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ Η ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΤΗΣ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΤΕ ΕΑΝ ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΑ ΕΥΘΥΓΡΑΜΜΙΣΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΠΛΑΝΗΤΩΝ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΓΗ ΔΕΝ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕ ΟΤΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΠΟΚΤΑ ΠΑΛΙ ΤΑ ΜΕΖΕΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙ ΚΑΤΙ ΘΕΙΚΟ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΓΗ;
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΚΑΙ Ο ΚΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΘΕΟΙ ΑΛΛΩΝ ΘΕΩΝ(ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ).
ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΙΘΕΤΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ.
ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΤΗΝ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΩΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ ΑΛΛΑ ΩΣ ΕΩΣΦΟΡΟ.
ΤΟΝ ΔΙΑ ΩΣ ΦΑΕΘΩΝ ΤΟΝ ΑΡΗ ΩΣ ΑΡΗ ΤΟΝ ΕΡΜΗ ΩΣ ΕΡΜΗ.ΚΟΚ. ΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΠΩΣ ΤΟΝ ΟΝΟΜΑΖΑΝ.;
ΜΠΕΡΔΕΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΠΛΕΞΩ ΤΟΥΣ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΛΑΝΗΤΗ.
ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΟΝΟΜΑΖΑΝ ΤΟΝ ΔΙΑ ΩΣ ΦΑΕΘΩΝ ΤΟΤΕ ΠΟΙΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΗΚΕ ΚΑΙ ΠΩΣ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ.;
ΔΙΑΦΩΤΙΣΤΕ ΜΑΣ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
...
Αυγ. 18, 2020 @ 08:15:45
@Λυκίνο
Σωστά, είναι και θέμα ορισμού.
‘Ελα τώρα που δεν έβλεπες μπάγκς μπάννυ ή δεν έχεις ακούσει για την Αλίκη στην χώρα των θαυμάτων ή…το red pill του Μορφέα. Ανήσυχος ήσουν και ως έφηβος και ως ενήλιξ…
Ο αμανίτης άμα ψηθεί γίνεται πλευρώτους…και όντως ο απαίδευτος απαιτεί παιδεία, τα παμε δεν τα πάμε περί παιδίων ? Το θέμα είναι »πίσω» από την πηγή και πέρα απ’ αυτήν. Υπάρχουν πηγές και πηγές, μόνο μία όμως αρχική.
Και όντως…δεν μπορείς να ζητάς »απόδραση από την φυλακή»…και από την άλλη να θέλεις να διορθώσεις τον κόσμο με Αισυμνητίες και επιδόματα…
Για να γίνεις Αισυμνήτης πρέπει να είσαι σοφός, για να δώσεις επιδόματα απλά σοσιαληστής.
Και οι »μνημονιακοί» τρόπο τινά αισυμνήτες-αποδιοπομπαίοι τράγοι ήσαντε.
Η επιστροφή εμπεριέχει και τον γνωστό τρόπο όταν πάρει την λάθος ατραπό…και τον πέρα τόπο όταν είναι μεμορφωμένη. Και το εδώ σχολείο στο οποίο πίστεψέ με είμαστε πολύ τυχεροί που βρισκόμαστε εδώ…επειδή ακριβώς είναι κοσμικό, έχει την δυνατότητα κόσμησης και μόρφωσης. Ας πούμε…οι θεοί από εκεί που είναι δεν έχουν την δυνατότητα του »πέρα τόπου» (εξ΄ ου και το έλα μουνί στον τόπο σου…).
Λογικό να μην καταλαβαίνεις την »προέλευση» από την τελειότητα, όπως και την πορεία στην ατέλεια και την επιστροφή, εφόσον έχεις όπως λες »αντιναταλιστικά»…και μπερδεύεις τους ορισμούς (αυτό που περιγράφεις δεν είναι ελευθερία).
Όταν μιλάμε για εκδήλωση, για έμφαση και απτότητα αναγκαστικά θα έχει μείξη πραγματικότητας και απάτης…για λόγους ύπαρξης. Και όταν μιλάμε για »επιστροφή» μεμορφωμένη, μιλάμε για τοποθέτηση ως πρόσωπο στον αιώνα…
Είσαι σίγουρος ότι η έννοια της ψυχής συνάδει με την τελειότητα ?
Μήπως υπάρχουν…είδη…και είδη ?
Στο θέατρο σκιών άμα το φως πέσει από μπροστά στην σκηνή…απλά δεν υπάρχει έργο. Τουτέστιν, εφόσον ο άνθρωπος δεν είναι κανονικός άμα δεν έχει το σώμα του, πως θα υπάρξει το έργο »η μεγαλύτερη πραγματικότητα και απάτη μαζί» στον κόσμο ? Βλέπεις το άρρητο, στο ξεδίπλωμά του θα εκφραστεί και ως κόσμος.
Στην Νέκυια (12)…δεν λέει ο Αχιλλέας ο νεκρός στον Οδυσσέα…θα προτιμούσα να πουλώ χαρτομάντηλα στα φανάρια παρά να είμαι ο άρχοντας στον κάτω κόσμο ? Τα κατάφερε ο Αχιλλέας ή όχι ?
Εύλογη η ερώτηση σου περί »κοινής προέλευσης» όλων εκ του Όντος ή και των όντων…
»Πάντα δι’ αυτού εγένετο». Προφανώς »γίναμε» όλοι εκ του Όντος…αλλά και των όντων. Αλλά όσο πέλει το πνεύμα προς την έμφαση και την απτότητα του παράγοντος ύλη, έχουμε και γεννήσεις, οπότε υπεισέρχονται διαφορετικές ποιότητες στα μερικά όντα του εδώ κόσμου και διάφοροι πατεράδες »κοινού προγόνου». Και επειδή λειτουργεί πάντα ο Έρως ως Αδράστεια και η Πυθώ ως επιστροφή…στον νουν έχουμε ότι έχουμε.
Τίμα τον Πατέρα σου και την Μητέρα σου !!! Θα είναι ένα πρώτο βήμα προς την ελευθερία…από τα »αντιναταλιστικά δεσμά» σου.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Αυγ. 18, 2020 @ 08:56:35
.
Αν κάποιος αναγνώστης έχει κρατήσει τους συνδέσμους αναρτήσεων περί
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΩΝ ΤΕΣΤ PCR,
Κινέζικης, Αμερικανο-Καναδικής κλπ. προέλευσης-κατασκευής,
στην εταιρεία παρασκευής των,
ας κάνει έναν κόπο να τους περάσει με κάποιο σχόλιο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Αυγ. 18, 2020 @ 11:33:49
Όταν έγραφα σε σχόλια για το σύστημα,…….. ότι το σύστημα τροφοδοτεί το ίδιο το σύστημα και οι πληροφορίες που διοχετεύονται αποσκοπούν σε μια μερίδα διαφορετικών ατόμων στο σύνολο του συνόλου του συστήματος.
Ήμουν γραφικός.
Αυτά τα διαφορετικά άτομα αν και λειτουργούν μέσα στο σύστημα κάποια στιγμή ενεργούν σαν μοχλοί αφυπνίσεως ….. γιατί ΟΛΟΙ ΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΙ και ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΕΙΣ ανακαλύπτονται από το παρατηρητή του συστήματος.
Νόμιζαν ότι τους έλεγα ή χαρακτήριζα μασόνους και ήμουν τρολ.
Τι 28-35 ή 40-50 και ο φεύγας .
Την διαφορά την κάνει ο ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ ο ΙΧΝΙΛΑΤΗΣ όμως κανείς δεν τον πιστεύει από παιδάκι, αν το χεις ή αν δεν το χεις ……. το σίγουρο είναι κανείς δεν μπορεί να ανατρέψει την κατάσταση με σχεδιασμούς χωρίς τον ξενοδόχο τον δημιουργό.
Επίσης είχα γράψει σε σχόλια το ΕΡΕΒΟΣ τι είναι και ποιος έκλεψε μεταφορικά το ΦΩΣ ή δημιούργησε το φως από το ΕΡΕΒΟΣ και ποιος μας προστατεύει από αυτό και εκεί είναι και η πρώτη ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΣ;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
ΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ;
ΠΟΙΟΣ ΟΡΙΖΗ ΤΟ ΑΛΗΘΙΝΟ ΦΩΣ και μας ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ;
Ο ΠΡΟΜΗΘΕΑΣ; (το έκλεψε) !!!!
ή
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;(το έδωσε αλλά κανείς δε το παρέλαβε)
Επίσης στην φυλακή το μόνο που μπορείς να κάνεις είναι να θυμάσαι. Και στον εργ –δημ –εργ θυμούνται ….θυμούνται πολλοί να δούμε πως θα κάνουμε τα ζα με τους βοσκούς την στάνη πάντως την βρήκαμε.
Η φιλοξενία του εργ των θεμάτων και των σχολιαστών ξεπερνούν τά όρια του λυκόφωτος
Use your illusion
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 18, 2020 @ 11:40:54
χεχεχε, τσίμπησε ο τριντότης… μένα που λες συμπέθερε, πολύ με αρέσει να λέω τα αντιναταλιστικά μου σε όσους έχουνε παιδάκια,συ έχεις, είμαι σίγουρος, διασκεδάζω πολύ με τις ολίγον τσιτωμένες αντιδράσεις τους… τωρα τα υπόλοιπα που λες, δεν τα καταλαβαίνω ρε παιδάκι μου, γω αμόρφωτο παληκάρι είμαι και συ είσαι πολύ ιντελεξουέλ τύπος, τα λες ακαδημαϊκά τα πράματα… γω για τίποτα δεν είμαι σίγουρος, πώς το λεγε ο χασάν ι σαμπά; ξέρω ότι δεν ξέρω και δεν ξέρω άμα δεν ξέρω; ένα περίεργο τέλος πάντων δεν το θυμάμαι ακριβώς, συ θα το ξέρεις που είσαι διαβασμένος…θα πρέπει ωστόσο να συμφωνήσεις κι εσύ στο ότι το δεύτερο εγκεφαλικό κύκλωμα της αναπαραγωγής είναι μια από τις εξαιρετικά δυνατές δικλείδες ασφαλείας τους συστήματος, διοτι τί θα συνέβαινε αν ξάφνου μπλόκαρε αυτο το κύκλωμα στο σύνολο της ανθρωπότητας;;; εξυπνο παιδι εισαι, νομιζω οτι ξερεις την απαντηση…κι αυτα που λενε διαφοροι οτι εχουμε υπογεννητικοτητα κι οτι δε γεννανε σημερα κι αλλες τετοιες παπαριες, μπορει οντως να μη γεννιεται η ποσοτητα παιδιων που γεννιονταν μεχρι και μερικες δεκαετιες πριν-το γιατι γεννουσαν αβερτα παλιοτερα το ξερετε; το ξερετε ειμαι σιγουρος…- αλλα επειδη στη γυναικα αυτο το κυκλωμα ειναι ιδιαιτερα δυνατο, το γυναικειο ποσοστο που μπορει [εχει σημασια αυτο] να κανει παιδια, αλλα επιλεγει να μην, ειναι ελαχιστο! στην πραγματικοτητα 9 στις 10 γυναικες λιγο πριν ή λιγο μετα τα 40 κανουν παιδι…και μην αναρωτιεστε καποιοι για την παρακμη της παραδοσιακης οικογενειας μη χεσω…δεν υπαρχει τιποτα πιο προβληματικο απο αυτην! καλα ανθρωπακια ειναι ολοι αυτοι που κανουν οικογενειες, δε λεω, αλλα προβληματικοι και αμορφοι μπετοστοκοι ειναι, που δεν κοβουν ποτε ομφαλιους λωρους…οχι να τους τιμησεις, να τους λυπασαι πρεπει..σαν τα ποντικακια στον σαμσαρενιο τροχο, να προσθετουν εξτρα καρμα αεναα…γω για να καταλαβεις, απαξ και δω μικρο μωρο, μ’ ερχεται να βαλω τα κλαμματα, το βλεπω και σπαραζει η καρδια μου…ολοι τρεχουν να το κουτσουκεψουν και να του κανουν τις σπαστικες φωνουλες που κανουν στα μωρα κι εγω τρεχω να κρυφτω απο τον πονο στης μαχαιριας στην καρδια…τωρα αν ολα αυτα ειναι «δεσμα» οπως λες, πολυ τα γουσταρω λεμε, οσο περναν τα χρονια μου αποκαλυπτουν το ορθο των επιλογων μου και με δικαιωνουν οσο τιποτα αλλο…εσυ αραγε; νοιωθεις δικαιωμενος για τις επιλογες σου;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
...
Αυγ. 18, 2020 @ 13:00:06
Η δε κοπριά είναι το καλύτερο λίπασμα για το επόμενο όργωμα…οπότε μπαμπάδες είναι πολλοί όσο κατεβαίνεις, εφόσον μπλέκονται στις »υποστάσεις»….οι εξαπουδιήλ »ανυπόστατοι».
@Αντώνιος
το πλανητικό σύστημα…είναι μια flat απεικόνιση του 3d-4d του Κόσμου.
Το κλειδί βρίσκεται στο που κοιτά ο πόλος του Ουρανού…
Αυτός κοιτά στον Ήλιο στο κέντρο, αντίθετα με τους υπόλοιπους πλανήτες. Δηλαδή είναι κάθετος σε σχέση με τους υπολοίπους και αυτός και τα 13 δαχτυλίδια του και οι δορυφόροι του…όλοι στο επίπεδο του Ισημερινού του.
Άμα το σκεφτείς πιο περίεργα…το όλο σύστημα μοιάζει σαν ένας «στόχος».
Ο Ουρανός…δεν »συμβολίζει» πλανήτη, αλλά τον ζωδιακό ή αλλιώς την αστρική ζώνη. Εκεί στέκεται και ο Άγιος Πέτρος ως κλειδοκράτορας του Παραδείσου. Στον ευρύτερο συμβολισμό πηγαίνοντας στα σύμπαντα ο Ουρανός είναι ο πρώτος αντιπρόσωπος ας το πούμε έτσι του Φάνητα, όπως και η Γαία της Νυκτός…αρχικώς ενωμένοι και μετά σε ξέχωρα βασίλεια.
Η Αφροδίτη είναι και Εωσφόρος και Έσπερος και αντίθετο spin από τους άλλους πλανήτες.
Τον Δία Φαέθων ? Γιατί ? Στην θέση του είναι.
Σαφώς και υπάρχουν οι ορατοί συμβολισμοί των »καταστροφών» στο σύστημα. Νέφος Oort, ζώνη Kuiper, Τρωικοί αστεροειδείς Διός…πεδίο αστεροειδών, Αφροδίτη. Υπάρχουν και οι »αόρατοι» όμως, όπως και οι εντός του πλανήτη. Γι’ αυτό και η 3/Τρίπολη έχει εκπρόσωπο και στην γη και στους ουρανούς και στους παραδείσους…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ατάργα
Αυγ. 18, 2020 @ 13:47:26
Eλευθερία ἐλεύθειν ὅπου ἐρᾶ τίς», δηλαδή «να πηγαίνει κάποιος εκεί όπου αγαπάει/επιθυμεί»
Πόσο ελεύθερος μπορεί να είσαι ;;;
Μπορείς να την “κάνεις” και να ζήσεις χωρίς κανόνες, χωρίς ωράρια, ή χωρίς χρήμα ; Χωρίς να σε νοιάζει το αύριο ;;;
Όποιος σε πληρώνει σε ελέγχει, όποτε για ποια ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ μιλάμε ;
Μπορείς να αφήσεις τη δουλειά σου και να ζήσεις αυτάρκης;
Μπορείς να ζήσεις αυτάρκης χωρίς να δουλέψεις για να φάς;
Χωρίς νερό και σπόρους μπορείς να καλλιεργήσεις ;;;
Κι άντε σπόρους μπορείς να βρείς από κανένα «πελίτι»
Χωρίς γή και χωρίς εργαλεία μπορείς να καλλιεργήσεις ;;;
Ακόμα κι έτσι σκλάβος είσαι της τροφής σου.
Θα πάρεις τα βουνά ;; Ναι και τι θα τρώς ;
Μπορείς να ζήσεις χωρίς να φάς; Χωρίς να πιείς νερό;
Μπορείς να γυρίσεις γυμνός και ξυπόλυτος ; Θα σε μαζέψουν στο πι και φι..
Μπορείς να ταξιδέψεις ελεύθερα ; Χωρίς χρήμα γίνεται; Άντε να φτάσεις με τα πόδια μέχρι την άλλη άκρη.. ακόμα κι έτσι θέλεις ενέργεια.. από πού θα τρέφεσαι από τον ήλιο ;;; Κάτι ελάχιστο δεν πρέπει να μασουλίσεις ;;
Ακόμα και ως ζητιάνος να ζήσεις εξαρτάσαι από τον οβολό του ξένου …
Χωρίς αναπνοή μπορείς να ζήσεις ; χωρίς καρδιακό παλμό ;;;
Δουλεύεις και ξοδεύεις χρόνο για να τον μετατρέψεις σε χρήμα. Νομίζοντας ότι με το χρήμα μπορείς ν΄ αγοράσεις μεγαλύτερη ή περισσότερη ελευθερία. Είσαι όμως δέσμιος του χαμένου χρόνου που μετατρέπεις σε χρήμα. Κι όταν αποκτήσεις χρήμα, καταλαβαίνεις ότι δεν μπορείς πλέον ν΄ αγοράσεις χρόνο.
Γέρασες και σου απομένουν ελάχιστα χρόνια ζωής.. έχεις ξοδέψει το ήδη το μισό σακούλι με τις περισσότερες καραμέλες σου… Έχεις φάει τη ζωή σου δουλεύοντας και σπαταλώντας τη ζωή σου – το χρόνο σου – σε υλικά αγαθά νομίζοντας ότι όλα αυτά θα γεμίσουν το «κενό σου» και τη μοναξιά σου..
Και μην μπερδέψετε την μοναχικότητα με την μοναξιά.. Έτερον εκάτερον..
Είμαι της μοναχικότητας παιδί και της δημιουργικότητας .. Οι καλλιτέχνες είναι ελεύθερα πνεύματα. Έχω αποσυρθεί καιρό τώρα- ως επιλογή-, τα πολλά κείμενα μου τρώνε χρόνο που δεν μου περισσεύει… Προτιμώ να τον αξιοποιήσω πιο δημιουργικά..
Έτσι αν ξεκινήσεις από τα απλά καταλαβαίνεις ότι όλα αυτά περι ελευθεριας είναι αέρας κοπανιστός και δεν γίνεται τίποτα.. Μένεις στα εντός – εκτός– και επι τα αυτά .. στα αυγά σου κοινώς…
Κι όσοι έχουν οικογένειες ένας λόγος παραπάνω.. άντε αφήστε δουλειές και γυναίκα – αυτή την αφήνετε πιο εύκολα για καμιά νεότερη γκόμενα – και παιδιά και κάντε την .. και πετάξτε και το κλειδί. Αν έχεις παιδιά από ένα σημείο και μετά παύεις να είσαι ακόμα και ως ιδέα ελεύθερος.. ζεις για τα παιδιά σου και μόνο.. Ίσως από τύψεις κι ενοχές για το κακό που τους έκανες – να τα φέρεις στον κόσμο. Οι αμαρτίες γονέων που λέει και η παροιμία..
Έτσι πάει, ακόμα κι αν νοιώθεις ότι και τα ίδια σου τα παιδιά είναι «ένα εξάρτημα, ένα ανταλλακτικό στο σύστημα – θα `ναι εντάξει μια ζωή στη δούλεψή σας είναι από άριστο υλικό»
Ο Δ. Λιαντίνης είχε πεί «Να θυμάσαι ότι έρχονται χαλεποί καιροί για τις νέες γενεές. Κι είναι άδικο και μεγάλο παράξενο να χαρίζεται τέτοιο το δώρο της ζωής στους ανθρώπους και οι πλείστοι να ζουν στη ζάλη αυτού του αστείου παραλογισμού»
Η τελευταία του πράξη είχε κι αυτό το νόημα της διαμαρτύρησης για το κακό που ετοιμάζουμε εμείς οι ενήλικοι, στις αθώες νέες γενεές που έρχονται. «Ζούμε την ζωή μας τρώγοντας τις σάρκες τους, ένα κακό αβυσσαλέο στη φρίκη του. Και η λύπη μου γι’ αυτό το έγκλημα με σκοτώνει».
Έτσι – αν δεν το έχετε καταλάβει – ευθυνόμαστε για το κακό που έχει βρεί τα ίδια μας τα βλαστάρια.. τα φέρνουμε σ΄ έναν κόσμο δηλητηριασμένο και άδικο.. να πληρώσουν εκείνα τα δικά «μας» σφάλματα – φυλακισμένα στο ίδιο μας τον κόσμο.. Πέρα από τη δική μας υπόσταση, καλό είναι να σκεφτούμε ότι η κάθε μας πράξη δεν έχει αντίκτυπο μόνο σε εμάς τους ίδιους. Το μεγαλύτερο κακό το κάνουμε στις γενιές που έρχονται και που θα έρθουν. Σε δύο με τρεις γενιές από τώρα τα παγκόσμια προβλήματα θα έχουν επιδεινωθεί σε τέτοιον βαθμό, ώστε η συντριπτική πλειοψηφία των παιδιών στον κόσμο να στερείται αγαθά και πόρους που για εμάς σήμερα είναι αυτονόητα. Και δεν μιλάω μόνο κατά τ’ όνομα για «ελευθερία .. δημοκρατία», αλλα για τα βασικά τροφή, νερό, οξυγόνο κλπ κλπ
Φόβος για τα πάντα …και ταυτόχρονα και «φόβος θανάτου» Μπορείς να ζήσεις χωρίς τον «φόβο του θανάτου»;;; εκεί πάνω βασίζονται όλες οι θρησκείες και τα ιερατεία.. Στο τι σου «πουλάει» για την μετά θάνατον ζωή.
Ούτε ο «τσομπάνος» κι κάθε τσομπάνος σου το έχει καταφέρει .. φόβος θανάτου – να σου πάει, γιατί σκέφτεσαι το μετά… πόσο μάλλον όταν φοβάσαι για τους δικούς σου κι όχι για τον θάνατο (μακριά απ΄όλους ) αλλά για την ασθένεια ή το τυχόν ατύχημα που θα τους συμβεί….οπότε κι εδώ για ποια ελευθερία μου μιλάτε ;;;
Και πως κάποιος μπορεί να μιλάει για Ελευθερία όταν επανέρχεται ξανά και ξανά μέσω μετεμψύχωσης, όπως διατείνεται. Ποιος δεν πιστεύει σε θρησκείες – ντεμέκ- αφού πιστεύει σε δόγματα θρησκειών που προβάλουν την μετεμψύχωση και την μετενσάρκωση ;;; και την επαναφορά είτε σε γή-σχολείο είτε σε γή-φυλακή !!!
Ο Aldous Huxley έγραψε .. νομίζω στο «θαυμαστό καινούριο κόσμο» «Η τέλεια δικτατορία θα έχει την εμφάνιση της δημοκρατίας. Μια φυλακή χωρίς τοίχους στην οποία οι κρατούμενοι δεν θα ονειρεύονται να δραπετεύσουν. Ένα σύστημα δουλείας όπου, χάρη στην κατανάλωση και τη διασκέδαση, οι δούλοι θα αγαπήσουν τη δουλεία τους…»
https://docs.google.com/file/d/0B-6_L8q1CAqiaXRscG5HVTFhMlU/edit
Έτσι λοιπόν μέχρι τώρα σημάδευαν το σώμα και το υλικό μας κομμάτι με τα όπλα τους.. τώρα πλέον σημαδεύουν το μυαλό μας και την ψυχή μας.. διασπείρουν τον φόβο για το κάθε τι .. ακόμα και για τον αέρα που αναπνέουμε, για τον διπλανό μας κλπ
Βρείτε τρόπους να διαφεύγετε .. να αποσυμπιέζεται την «χύτρα σας» … κοινώς να «δραπετεύετε» .. αλλιώς την έχετε βαμμένη ..
Μου έλεγε φίλος φαρμακοποιός .. τα ψυχοφάρμακα αυξήθηκαν μέσα στην καραντίνα με τρελλούς ρυθμούς… οι βιολογικοί καθαρισμοί έχουν τιγκάρει στα ψυχοφάρμακα και στα ναρκωτικά ..
Βρείτε νέους τρόπους διαφυγής ..άλλος γράφει ποιήματα, άλλος φροντίζει τους κάκτους και τα παχύφυτά του, άλλος ζωγραφίζει, άλλος παίζει μουσική, άλλος παίζει με τα παιδιά του, άλλος βγαίνει για τσίπουρα με τους φίλους του, άλλος το ρίχνει στην γυμναστική, στο βάδισμα και στο τρέξιμο κι άλλος στο joking.. χαχα.
Όσες κι αν χτίζουν φυλακές κι αν ο κλοιός στενεύει ο νους μας είναι αληταριό που όλο θα δραπετεύει…
ΑΚΟΜΑ !!! δεν μπορούν να μας κλέψουν ούτε τ’ όνειρά μας, ούτε τις ιδέες μας, ούτε τους έρωτες μας, ούτε τις αγάπες μας, ούτε τις αναμνήσεις μας… ούτε σε τελική την φαντασία μας…
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΤΕ και αφήστε πίσω σας το φόβο και τις απειλές τους…δώστε ζωή ακόμα και στ΄ άψυχα, χαρτιά, καμβάδες, πλαστικό, σε χρώματα, σε υλικά… πόσο μάλλον σε σπόρους, φυτά, ακόμα και φροντίδα ζώων που μπορεί να σας εκφράζουν…
Μυηθείτε στην δημιουργία και στην νέα ζωή.. οποία κι αν είναι αυτή…Δείτε και την ταινία του «Ο βαρυποινίτης του Αλκατράζ» ή Birdman of Alcatraz για τη δύναμη και το μεγαλείο του ανθρώπου… μέσα στη φυλακή του.
Όταν περάσεις στο «δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα» .. μόνο τότε θα είσαι ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και οι ελεύθεροι κι ωραίοι ζουν σε κάποιες φυλακές μες τα τείχη που ‘χει χτίσει ο καθένας για να ζήσει τις μεγάλες του στιγμές
βλέπε και «Ταξιδιώτης τ’ ουρανού» Τζάκ Λόντον
https://dlscrib.com/download/tau-zeta-alpha-kappa-lambda-omicron-nu-tau-omicron-nu-omicron-tau-alpha-xi-iota-delta-iota-omega-tau-eta-sigma-tau-omicron-upsilon-omicron-upsilon-rho-alpha-nu-omicron-upsilon_590e01b0dc0d608c2f959eb7_pdf
Τες πα πολλά έγραψα – όσο κι αν θέλω να είμαι λακωνική.
Βλέπετε ακόμα και οι επαναστάσεις θέλουν νεκρούς και τραυματίες και κανένας σας δεν θέλει να είναι αυτός που θα φάει την πρώτη σφαίρα και θα γίνει ο πρώτος ή ο τελευταίος νεκρός .. ο φόβος του θανάτου που λέγαμε…η μόνη λύση .. στην φθορά στον φόβο και στον θάνατο …η Δημιουργία.
Είναι πολύ εύκολο να καταστρέψεις οτιδήποτε, το δύσκολο είναι να δημιουργήσεις ακομα δε πιο δύσκολο μέσα στα χαλάσματα..
Όπως είπε ο Κρητικός «Έχεις τα πινέλα, έχεις τα χρώματα, ζωγράφισε τον παράδεισο και μπες μέσα.” Με άλλα λόγια έχουμε όλοι όλες τις ικανότητες.. ακόμα και για ότι φαντάζει αδύνατο..
Vangellis – Conquest of Paradise – Dana Winner
καλή συνέχεια
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Αυγ. 18, 2020 @ 15:30:10
Aγαπητέ Τελίτσα,
σε ευχαριστώ για τον παίδαρο την Πατρίτσια με το όργανο των οργάνων ώ όργανο! και την τιτανο-τεράστια αγαπημένη μου κομματάρα 4getmenots.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 18, 2020 @ 16:52:57
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Αυγ. 18, 2020 @ 17:14:35
ΑΓΑΠΗΤΕ ΤΕΛΙΤΣΑ.
ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΑΝΑΦΕΡΟΜΟΥΝ ΣΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΛΥΣΕΙ Ο ΕΡΓ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ.
ΓΝΩΡΙΖΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΟΤΙ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΑΝ ΚΑΙ ΞΑΠΛΩΜΕΝΟΣ ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΙΑΒΑ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΤΟΥ ΠΕΡΙ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟΝ ΠΟΛΟ ΤΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΗΛΙΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΣΗΜΕΡΙΝΟ ΤΟΥ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.
ΕΝΤΟΥΤΟΙΣ ΜΟΥ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΓΙΑ ΣΚΕΨΗ.
ΘΕΝΚΣ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 18, 2020 @ 21:02:44
θα συμφωνήσω με την ατάργα, με μια μικρή ένσταση στα περι φαντασίας…γιατί κι αυτή περιορισμούς έχει… υπήρξε αλήθεια ποτέ κανείς που να φαντάστηκε ή να ονειρεύτηκε ένα άλλο χρώμα πέρα από κείνα του φάσματος της ίριδας;;
κι όπως λέει και το άσμα:
Welcome my son
Welcome to the machine
What did you dream?
It’s alright we told you what to dream
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Με καθε σεβασμο,
Αυγ. 18, 2020 @ 23:41:15
Αγαπητέ Λυκινε συμφωνώ με τον μαθηματικό λογισμό που χρησιμοποιούν οι εγκεφαλικές σου λειτουργιές. Δείχνουν Πνεύμα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
...
Αυγ. 19, 2020 @ 07:22:32
@Κώστα
τόξερα…ότι θα γουστάρεις, γι’ αυτό το έβαλα ~
@Λυκίνος
δεν υπάρχουν άλλα χρώματα πέρα από εκείνα του φάσματος της ίριδας
Παρ’ όλα αυτά υπάρχει το σημείο μεταξύ φαντασίας και φαοστασίας…που δεν πρέπει να υπερβεί, γιατί εκπίπτεις σε μεγαλύτερη πλάνη.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 19, 2020 @ 09:07:58
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 19, 2020 @ 10:02:45
συμπέθερε τριντότη, πώς γίνεται η αρχή και το τέλος σου παντα να είναι ο άνθρωπος; σου αναγνωρίζω το γοητευτικό του λόγου σου, αν και δεν είναι ούτε του γούστου ούτε του αντιληπτικού μου επιπέδου, αλλά αυτό που ταυτίζεις μονίμως το δεν υπάρχει και το δε γίνεται με το δεν το μπορεί και δεν το κατανοεί ο άνθρωπος, είναι ανακόλουθο… εχεις μια ακραία ανθρωποκεντρική αφετηρία για κοσμικά και θεογονικά ζητήματα, που απο μονη της ειναι πολύ περιοριστική, ενω δλδ δείχνεις ότι παραέχεις τα φόντα για εξωανθρώπινα νοητικά άλματα, μονος σου βάζεις ανθρωποκεντρικό χαλινάρι στη συνειρμική σου ακολουθία, εκει δλδ που εισαι ετοιμος να «φυγεις», σε τραβάς κάτω… δεν μπορω να ξερω αν το κανεις συνειδητά ή όχι, παντως ειναι αρκετα εμφανές, στην περιπτωση που θες να προβαλεις τετοιας υφης λειψη προσεγγιση, το καταφερνεις και με το παραπανω…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 19, 2020 @ 12:56:41
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
...
Αυγ. 19, 2020 @ 13:13:58
@Λυκίνε
Σε κάθε ακολουθία υπάρχει μια ανακολουθία…(βλ. τροχιακά) αναγκαστικάλλυ. Οπότε καλόν είναι να αποφεύγεις γόητες και γητευτές.
Και αναγκαστικά για προστασία πρέπει να υπάρχει γείωση, ακριβώς εκείνη την στιγμή που κορυφώνεις στο φεύγα. Είναι θέμα λειότητας…που επιτυγχάνεται μ’ αυτό τον τρόπο αγάλι-αγάλι.
Ο Άνθρωπος είναι αρχή και τέλος, εφόσον μιλούμε για τον Υιό του ουρανίου ανθρώπου…Και δύναται να καταστεί τέλειος όπως ο Πατήρ εν τοις ουρανοίς…
@Κώστα
από τον γνωστό και μη εξαιρετέο »καλύτερο ερασιτέχνη» μπασίστα του πλανήτου…πιπεράτο και αφιερωμένο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Αυγ. 19, 2020 @ 16:23:02
Όταν δίνεις τα όπλα στον εχθρό, θα σε πολεμήσει με αυτά, » Οκνηρία, μαλθακια ψυχής, απάθεια, είναι κακά. Αριστοτέλης – Περί ψυχής.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 19, 2020 @ 21:05:27
δλδ συμπέθερε για να καταλάβω, με προτρέπεις να σε …αποφεύγω;;; αχχααχχαχα! έλα μωρέ, άσε με να παίξω και γω λίγο σαν παιδί που είμαι… έχεις δίκιο όμως, είχα ξεχάσει ότι είσαι εμμονικά συνεπής στον συντηρητικό και μανιχαϊστικό σου ρόλο… έλα κι ένα τεριρέμ τώρα να ευφρανθούμε οι συμπέθεροι… https://www.youtube.com/watch?v=Zbs3jeRG0wg
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 19, 2020 @ 21:08:38
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 19, 2020 @ 21:10:42
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Αυγ. 19, 2020 @ 22:53:06
Isn’t She Lovely
άλλη τραγουδάρα!
Κι ο «πιπεράκιας» ΆΨΟΓΟΣ!
κι από εμένα με αγάπη αυτό:
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ατάργα
Αυγ. 20, 2020 @ 06:48:07
Λύκινε όλα είναι θέμα «ματιάς», ματιού, εγκεφάλου, αλλά και νευρικού συστήματος κλπ.. Αν μιλάμε για τα χρώματα του ουρανίου τόξου – σίγουρα δεν μιλάς για 7 μόνο, αλλά για όλες τις διαφορετικές τους αποχρώσεις τους – Μέσα σ΄ αυτά ας πουμε δεν υπάρχει το καφέ.
Οι άνθρωποι ανιχνεύουν τρία χρώματα: το κόκκινο, το μπλε και το πράσινο. Και μετά όλες τις αποχρώσεις που προκύπτουν από τον συνδυασμό των τριών παραπάνω χρωμάτων.
Ο σκύλος ας πούμε ανιχνεύει δύο: το μπλε και το κίτρινο. Αυτήν την ιδιαιτερότητα την έχουν και οι άνθρωποι που πάσχουν από δυσχρωματοψία. Aν και λέγετε ότι τα σκυλιά βλέπουν αύρες κλπ…
Το υγιές μάτι διαθέτει τρείς τύπους ειδικευμένων νευρικών κυττάρων, τα ονομαζόμενα «κωνία» στον αμφιβληστροειδή. Το καθένα από αυτά ξεχωρίζει 100 αποχρώσεις του κάθε χρώματος, οπότε το μέσο υγιές μάτι υπολογίζεται ότι βλέπει ένα εκατομμύριο διαφορετικά χρώματα.
Υπάρχουν όμως και άνθρωποι, κυρίως γυναίκες, που εξ αιτίας μίας γενετικής μετάλλαξης έχουν τέσσερα αντί για τρία κωνία και βλέπουν εκατό εκατομμύρια χρώματα. Οι άνθρωποι αυτοί ονομάζονται από τους επιστήμονες «τετραχρωματικοί» και η όρασή τους σε σχέση με τα χρώματα φαντάζει… υπεράνθρωπη. Αντίθετα, αυτοί που έχουν αχρωματοψία διαθέτουν μόνο δύο κωνία και βλέπουν μόνο δέκα χιλιάδες χρώματα.
1 στους 12 άνδρες και 1 στις 255 γυναίκες έχουν σε κάποιο βαθμό, πρόβλημα αχρωματοψίας. Δηλαδή δεν μπορούν να ξεχωρίσουν κάποιες αποχρώσεις χρωμάτων μεταξύ τους, με αποτέλεσμα το συνολικό ορατό τους «φάσμα» να έχει περιορισμένες διαστάσεις. Μπορεί να είναι ολική ή μερική, ο ασθενής να τα βλέπει όλα «ασπρόμαυρα» ή απλώς να μη μπορεί να λάβει συγκεκριμένα χρώματα σαν οπτικά ερεθίσματα.
Υπήρχαν και ζωγράφοι οι οποίοι είχαν σοβαρά προβλήματα όρασης.. Ο Ντα βιντσι λέγετε ότι έπασχε από στραβισμό, ο Ντεγκά υπέφερε από διαταραχές της όρασης, με το έργο του να γίνεται ολοένα και πιο «τραχύ», όσο η ασθένεια των ματιών του εξελισσόταν. Η κεντρική όραση του Ντεγκά είχε αποδυναμωθεί στα τελευταία χρόνια της ζωής του. Καθώς γινόταν όλο και πιο θολή, η τεχνοτροπία του έγινε περισσότερο τραχιά και άγρια, χάνοντας τη λεπτότητα των πρότερων έργων του.
Ο Ρέμπραντ είχε μειωμένη στερεοσκοπική όραση, η οποία δεν επιτρέπει στον άνθρωπο να βλέπει το βάθος. Συνεπώς, η απώλειά της έδινε τη δυνατότητα στον καλλιτέχνη να ζωγραφίζει μόνο σε δύο διαστάσεις
Ο Μονέ είχε καταρράκτη και δεν μπορούσε να ξεχωρίσει κάποια στιγμή το κόκκινο…το έβλεπε πολύ μουντό .. εγχειρίστηκε και επέστρεψε το χρώμα στη ζωή του.
Ο δικός μας ο Μυταράς έχανε σταδιακά την ορασή του, στο τέλος δε τελείως …με αποτέλεσμα να μην μπορεί να ζωγραφίσει..
Και το παρακάτω το διάβασα πέρσυ και το έψαξα και το βρήκα για να δεις και μια άλλη οπτική ματιά για το πώς μπορεί να ζωγραφίζει κάποιος που δεν φοράει τα γυαλιά του .. ή έχει θολή όραση..
https://www.neopolis.gr/zografos-dixi-pos-vlepoun-i-myopes/
Υπάρχει και ένα ρεύμα που ονομάζετε πουαντιγισμός είναι καλλιτεχνικό ρεύμα που ξεκίνησε στη Γαλλία το 19ο αιώνα. Εισηγητής του υπήρξε ο Γάλλος μετα-ιμπρεσσιονιστής ζωγράφος, Ζωρζ Σερά (Georges Seurat, 1859-91). Στηρίζεται στη θεωρία του Σεβραίν που βασίζεται στην ψευδαίσθηση του ματιού όταν επηρεάζεται από τα γειτονικά χρώματα. Τα χρώματα δεν αναμειγνύονται στην παλέτα αλλά τοποθετούνται μεμονωμένα, κουκίδα κουκίδα, και απευθείας πάνω στον καμβά. Το αποτέλεσμα είναι να συγχωνεύονται οι λεπτομέρειες των χρωμάτων ως σύνολο με τη βοήθεια του εγκεφάλου και όχι της όρασης, όταν κοιτά κανείς τον πίνακα από απόσταση. Βασίζεται στην τεχνοτροπία κατά την οποία απορρίπτεται η χρήση γραμμών και γεννάται ένα αποτέλεσμα από κουκίδες βασικών χρωμάτων (π.χ. κόκκινο και άσπρο).
Μπορείς να δεις κάποια έργα του Σινιάκ εδώ
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%A0%CF%89%CE%BB_%CE%A3%CE%B9%CE%BD%CE%B9%CE%AC%CE%BA
και του Σερά εδώ
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%96%CF%89%CF%81%CE%B6_%CE%A3%CE%B5%CF%81%CE%AC
Έτσι κάποια βασικά περί ζωγράφων και χρωμάτων..
Καλή συνέχεια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 20, 2020 @ 08:11:43
.
Αναρωτιέμαι :
Για παραγγελιές ..κοντεύουμε ;;
.
Να τις περιμένουμε πρίν από τα «θελήματα» του Εργολάβου ..ή θα πάμε ατάκα και για τα δύο ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
...
Αυγ. 20, 2020 @ 13:05:37
@Λύκινο
Μανιχαϊστής ?…τουναντίον, εχθρός θα έλεγα
Συντηρητικός…βαθιά, ακόμα και στην »επαναστατικότητά» μου, αλλά προτιμώ το δεξιός ή έστω το δεξιός αδέξιος
@Κώστα
Ω ναι !!! Τώρα έχουμε καλοκαιρινή διάθεση παρά την πρωινή συννεφιά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 20, 2020 @ 21:27:40
τι είσαι τριντότη; δεξιός;; α γι’ αυτό ρεεεε δε σε πιανω… γω είμαι της άλλης μπάντας… σε θέλω όμως ανανεωμένο στα σινεφίλ, μπαγιάτεψαν τα γνωστά… θα μας κάνεις εδώ τους συμπέθερους ανάλυσις στο dark τη ντόυτς σειρά, να μεγαλώνει και το ρεπερτόριο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Αυγ. 21, 2020 @ 00:41:23
ΑΑΑυτά είναι!!!
Καλό υπόλοιπο καλοκαιριού φίλε μου!
Η ελευθερία δεν αργεί:
https://diodotos-k-t.blogspot.com/2020/08/640-covid19-e.html#more
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
...
Αυγ. 21, 2020 @ 07:58:48
@Λυκίνος
Το ξέρω βρε συ boy…τα έχουμε »πει» και παλιότερα άλλωστε. Όσον αφορά τα σινεφίλ δε, μετά τα έπη, τα υπόλοιπα είναι για τα πέη, άσε που έχουν λιγότερο φιλοθέαμον.
και μια και μιλήσαμε για έπη…διδακτικόν βιντεάκιον του αμερικανού βελόπουλου Αλέξη Ιωάννου….ντάλε κουάλε. Αλλο ο Τόλκιν και οι προβλέψεις του…και άλλο ο αείμνηστος Πητ όμως…enjoy !
@Κώστα
myfriend είναι 2 διαφορετικά πράγματα η ύπαρξη του Κινεζικού ιού και οι ζημιές του και άλλο η υστερία των μμε και η χειραγώγηση των μαζών. Προφυλασσόμαστε από τον 1ο με μέτρο και βλέπουμε πέρα από αληθινές συνωμοσίες και ψευδείς συνωμοσιολαγνείες το 2ο issue…
Άλλωστε ο χρόνος κυλάει αργά το double 20, και μας λένε ή μας φαίνεται ότι αυτό γίνεται επειδή υπάρχει η ψευδαίσθηση ή η αληθινή αίσθηση ότι έχουν συμβεί πολλά δυσάρεστα events, πρωτόγνωρα με κλαϊμετ τσέϊνζ και ταγίπ και aya sofia και φλόυντ τσαϊνίζ μάτερς και fire in the land και βίρουσες και Βηρυτός και βιτριόλια μαλλιοτραβήγματα, και βι φορ βεντέττα. Και επειδή υποτίθεται ο χρόνος πάει από το παρελθόν στο μέλλον (λολ)…
είχαμε Οσάμα Μπιν Λάντεν και μας τελείωσε…
έχουμε διπλό μπιντέ….Ιωσήφ Μπιν Άντε αντιπρόεδρο του Οσάμα Μπιν Μπάρακ…
και τώρα υποψήφιο πρεσιτέντε…να χορτάσουμε ανθρώπινα »αριστερά» δικαιώματα, ανοικτά σύνορα, ανοικτούς κώλους και ανοικτές »κοινωνίες»…
Το μέλλον είναι ήδη εδώ, εφόσον άνοιξε τρούπα και μπαίνουμε μέσα υπό τις κλωτσιές κάποιων, ως άλλοι ήλωνες μάσκηδες πρωτοπόροι του διαστήματος. Οπότε…και το κβαντικό άλμα (όχι της ΤΝ) της »ανθρωπότητας» στην κουνελότρυπα….προς τον πάτον (?) μάλλον είναι αναμενόμενο, μαζί με τις απαραίτητες τροποποίησεις της »συλλογικής μνήμης».
Το είπε και ο Μανώλης ο μακρύς στην κατεστραμμένη μπάϊρουτ »Η έκρηξη πρέπει να γίνει η αρχή μιας νέας περιόδου» στέκοντας μπροστά στον »μονόλιθο» των σιτηρών…στο λιμάνι. Ήτοι την συμβολική »πορτάρα» από την οποία εισερχόμαστε, στο »μέλλον». Όπότε το όλον 20 συνάδει με την έλευση μιας νέας συλλογικής κβαντικής μεταβολής παγκοσμίως. Και προφανώς η μνήμη θα τροποποιηθεί καταλλήλως ούτως ώστε η να είναι συνακόλουθη με τη νέα πραγματικότητα…ή…
72 χρόνια μετά την ίδρυση του »φίλου» και »συμμάχου»….λυόμενου.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Λυκίνος
Αυγ. 21, 2020 @ 12:06:28
ρε συ τριντότιε, τί είν όλα αυτά; δεν κατάλαβα χριστό λέμε! γω ο καψερός λίγο τζον ντη και μια σολωμονική έχω διαβάσει στα νιάτα μου, δεν τα ξέρω τα υπόλοιπα…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
...
Αυγ. 21, 2020 @ 13:12:44
@Λυκίνε
κοίτα να δεις σύμπτωση…και εγώ τα ίδια έπαθα…τότενες
δελεαστικό αν είσαι »ανήσυχος»…θα ψάξεις τον 007 και τα »πνεύματα»
actually τώρα που το ξανασκέφτομαι…όλοι από τα του Σολομώντος αρχίσανε…τότενες
και μετά στον Χάουαρντ…αναγκαστικάλλυ…(το path του συστήματος βλέπεις)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 21, 2020 @ 19:15:27
γω για να καταλάβεις τριντότη, είχα μάνα καφετζού και παίζαν κάτι μυστήρια μπούκια στο σπίτι τότε, τη σολωμονική δλδ τη διάβασα στα 13 μου, από την κοκκινοσκουφίτσα βουρ στα μαγκανίστικα ένα πραμα…κι είχα και μια μυστήρια εμπειρία, επειδή με άρεζαν και τα μερεμέτια από μικρό, έφκιασα κι ένα φυλακτό σολωμόντιο, το οποίο την επόμενη μέρα εξαφανίστηκε, να μα τον αζαζέλ σε λέω… ε μετά το γύρισα σε τσιφόρο λίγο για διάλειμμα μέχρι να μπω για τα καλά στην εφηβεία και να το γυρίσω στα υπόλοιπα που με άρεζαν και τα μυτερά καπέλα…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!