Σεισάχθεια
..ένα βήμα παραπέρα !!
Σ’ όλους αυτούς που νόμισαν, και νομίζουν, πώς ξέρουν !!
Παλαιός
..συνδετικώς
Ένας φίλος του ένθα μπλογκίου, πρίν μερικές μέρες, συνέδεσε λανθασμένα το θέμα «Σεισάχθεια» με την απάλειψη βαρών-φόρων-τόκων κλπ. κλπ. αν και παλαιότερα είχαμε περιληπτικά αναφερθεί στο τι κατά βάσην σημαίνει «Σεισάχθεια», οπότε αναγκαστικά και για τους παλιούς, αλλά και τους όποιους νέους, οφείλουμε να το πραγματευθούμε άλλη μια φορά.
..προοίμιον
Έγραψα ..κάποια στιγμή παλαιότερα, στο ενθάδε μπλόγκιον, μερικά πράγματα, μερικά έεε .. το τονίζω, σχετικά με το θέμα «Αισυμνητεία, Αισυμνήτες, Αισυμνητές και Αισυμνουργός», χωρίς ιδιαίτερες προεκτάσεις και αναλύσεις, αλλά και αυτό καθ’ εαυτό το θέμα «Σεισάχθεια», απλά και μόνο για να δείξω ότι άλλο η πραγματικότητα και άλλο το τι έχει φτάσει στρεβλωμένο, και νομίζει σήμερα ο κόσμος ..αλλά και πάλι πολλοί, αν όχι όλοι, στραβά κατάλαβαν, αν κατάλαβαν κάτι.
Παρομοίως το ίδιο συνέβη και με το θέμα «Κρυπτεία», που και αυτή η έννοια έχει διαστρεβλωθεί, και έχει περάσει λάθος στα μυαλά του κόσμου ..και δύσκολα μπορεί (ή δεν θέλει) να καταλάβει, ό,τι και να του ‘πείς …οπότε, άσχετα τι είπα, όλοι έμειναν και περίμεναν ότι η ενεργοποίηση της Κρυπτείας, θα είχε αποτέλεσμα την τιμωρία των προδοτών, μόνο που με τίποτα δεν ήθελαν, και δεν θέλουν, να καταλάβουν ότι οι πραγματικοί προδότες είναι αυτοί οι Ίδιοι, και όχι τόσο το πουλημένο και εξωνημένο πολιτικό, και όχι μόνο, σύστημα ..αφού αυτοί είναι δηλωμένοι εχθροί του Ελληνικού Έθνους …έτσι το «σήκωμα» ενέργειας, αφού δεν ήθελαν και δεν είχαν διάθεση να κάνουν κάτι, σταμάτησε ..και άρχισαν τα μεγάλα όργανα ..και που είστε ακόμη ……
Μίλησα για «παράθυρα ευκαιρίας» φέτος, και όλοι το γράψατε σ’ αυτά που δεν έχετε, ή εκεί που δεν πιάνει μελάνι ..και περιμένατε να πέσει η πίτα, κατευθείαν στο στόμα σας, να την φάτε ..αλλά δεν κατανοήσατε ότι έρχονται αγγούρια ..χοντρά αγγούρια !! ..χα χαχά !!
Οπότε, αντί για ανάταση και ανάπτυξη ..σας φλομώσανε στην μπουρδολογία, σας κάνανε να χεστείτε από τον φόβον σας, και σας μαντρώσανε, στέλνοντας ταυτόχρονα την οικονομία καμμιά δεκαπενταριά χρόνια πίσω, από ‘κεί που την είχανε φτάσει μέχρι εκείνη την στιγμή ..ταυτόχρονα ενώ κρατούσαν εσάς «ασφαλείς στο σκοτάδι» των σπιτιών και του φόβου σας, απλώσανε μιλιούνια αφροασιατικά μπιθήκια παντού στο γελαδιστάν, προωθώντας έν κρυπτώ το νέο ισλαμομπιθηκογελαδιστάν, φορτώνοντας σας όλο το κόστος αυτής της μετατροπής, επιδοτώντας πλουσιοπάροχα κάθε αφροασιατικό μπιθήκι, την ίδια ώρα που αφήναν τον κάθε ανήμπορο ή ατυχήσαντα Έλληνα, στερώντας του με διάφορα τερτίπια, ακόμη και το πενιχρό εκείνο ελάχιστο αναγκαίο εισόδημα διαβίωσης ..βέβαια πρέπει να σημειώσουμε ότι ο κουκλοχαιρετάκιας μένει πιστός στην αναληφθείσα υποχρέωσή του, απέναντι στην Νεοταξίτικη μαφία, της με κάθε τρόπο και μέσον εξόντωσης των Ιθαγενών, και της μετατροπής της χώρας, έστω ότι θα έχει μείνει μετά τα διάφορα ξεπουλήματα, σε πολυπολιτισμική μπανανία.
Και όσοι επιμένουν να ζούνε, μετά τα πνιξίματα, τα ψησίματα, τον ψώφο από την ανεργία, την πείνα και την ανέχεια, αλλά και το σαλτάρισμα από τις ταράτσες και τα μπαλκόνια, και που επιπλέον θα θέλουν να έχουν γνώμη και άποψη, κοινώς να μην το βουλώνουν και να μην υποτάσσονται αδιαμαρτύρητα στις επιταγές και τις διατάξεις τους, κάτι που πλέον απαγορεύει αυστηρώς το έτερον γκουβερνοσούργελο, θα το βουλώσουν ή θα τους το βουλώσουν με το ζόρι οι πραιτωριανοί τους …είπαμε !! ..αυτά που ξέρατε τέρμα, από εδώ και πέρα τέρμα οι αντιρρήσεις, οι διαμαρτυρίες, οι διαφωνίες και τα ρέστα ..πλέον θα βγάζετε τον σκασμό, και θα λέτε ναί ..και πάντα ναί ..ότι και να σας λένε, σας ζητάνε ή σας επιβάλουν !! …γκέκε μουρόχαβλα ;;
Εκτός όλων αυτών, που αναφέραμε παραπάνω, βγήκε το έτερον τσόλιον και κόμπασε, των μπουρδελοκάναλων, ιστοχώρων και μπλογκίων παραπληροφόρησης εν συγχορδία αδώντων, για μεγάλη, λέει, επιτυχία … κατάφερε και πούλησε μόνο ..ναι ρε μόνο, κάπου πέντε χιλιάρικα τετραγωνικά χιλιόμετρα, από τ’ αμπελοχώραφα του πατέρα του ..και για να δείτε ρε αχάριστοι τι αφιλοκερδής, γαλαντόμος, φιλεύσπλαχνος κλπ. κλπ. είναι, άφησε, λέει, να έχουν να πουλήσουν και οι επόμενοι !! … ναι ρε αχάριστοι !!. ..υπάρχουν και κάποιοι που σκέφτονται και τους άλλους, όχι σαν εσάς που τα θέλετε όλα δικά σας !! …παλιοατομίσταροι !!
Σαν να πολυεπεκταθήκαμε όμως ..για πράγματα που έτσι και αλλιώς μιλάμε συνεχώς, καιρός να γυρίσουμε στο θέμα του άρθρου μας, που έχει να κάνει με την λάθος και στρεβλή έννοια μιάς εκ των πρωταρχικών και εκ των ούκ άνευ ουσιωδών ενεργειών, μιας πραγματικής Αισυμνητείας, και δή αυτής, στα χνάρια της Πάλαι Ποτέ Ελλάδος ..μιάς Πραγματικής Ελλάδος !! ..περί «Σεισάχθειας» λοιπόν ο λόγος !!
..επί του θέματος
..εισαγωγικά
Οι περισσότεροι αν όχι όλοι, άντε το πολύ-πολύ να έχουν στα μυαλά τους, όσα τους έχουν, αν τους έχουν απομείνει, ή ανατρέχοντας και ανασύροντας «λύματα» από τις διάφορες Βίκες, τα σουρνάμενα περί Σολωνάκειας Σεισάχθειας και Θαλού Αισυμνητείας.
Και ναι μεν ο Θαλής διακυβέρνησε, όσο καλύτερα μπορούσε ώς ένας απλός Αισυμνήτης ..αλλά ο Σόλων απλά ανακάτεψε τα σκατά, αποφεύγοντας να πάει στο βάθος, με σκοπό ν’ αποφευχθεί η εξέγερση και διάλυση της πόλεως ..και έσβησε, αν και ελέγχεται αν και αυτό το έκανε ολοκληρωτικά, τα χρέη [[διαβάστε τι είχαμε γράψει εκεί στην προηγούμενη ανάρτηση περί Σεισάχθειας]] !! ..μα αυτό καλά μου γελαδελληνάκια, δεν είναι Σεισάχθεια και δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με πραγματική Αισυμνητεία.
..επεξηγηματικά
Κανένα μα κανένα, από τα σκέλη της Αισυμνητείας, στα οποία η Σεισάχθεια συμπεριλαμβάνεται, δεν μπορεί και δεν είναι δυνατόν να εφαρμοστεί ερήμην όλων των άλλων, διότι τότε απλά θα είναι στην καλύτερη περίπτωση μεσοβέζικη, αν όχι τελείως λάθος.
Γυρίστε πίσω λοιπόν και διαβάστε όλα εκείνα που είχαμε γράψει περί Αισυμνητείας, Σεισάχθειας και λοιπών !! ..τα άρθρα υπάρχουν, αλλά δυστυχώς τα σχόλια, όπου και πολλές διευκρινίσεις αλλά και επεκτάσεις, δυστυχώς όχι πλέον -τυχεροί όσοι τα έχουν κρατήσει-, αλλά ακόμη και έτσι, το ζουμί υπάρχει …αναδράμετε το λοιπόν !!
Γιατί επανέρχομαι όμως ξανά τώρα σ’ αυτό το παλιό θέμα ;;
Απλά επειδή ένας φίλος του εδώ μπλογκίου, όπως είπαμε, έγραψε ένα σχόλιο πρό ημερών, λέγοντας ότι Σεισάχθεια είναι η αφαίρεση του βάρους-των χρεών ..αλλά και επειδή θέλω να το πάμε ένα βήμα παραπέρα ..άλλωστε σας έχω κατ’ επανάληψη ενημερώσει, ότι τα θέματα αυτά είναι πολύπλευρα, και εκτείνονται σε αρκετά επίπεδα, οπότε δεν εξαντλούνται με μιά ή δυό αναρτήσεις ..όρεξη και χρόνο να ‘χουμε να λέμε !!
..εννοιολογικά
Ήδη από πολύ παλιά, από την εποχή ακόμα που μπούκαραν στην ζωή του Έθνους τα παπαδαριά, τα νοήματα και οι έννοιες των λέξεων άρχισαν να στρεβλώνονται και να παραποιούνται, μέχρι που με την Φλαβιανή και χριστιανοταλιμπανική συνωμοσία, το πήρε και το σήκωσε ..και βεβαίως σήμερα όπου αποδομείται σύμπασα, και ουχί επιλεκτικά και τμηματικά, η Ελληνική Γλώσσα.
Έτσι το ίδιο έγινε και με αυτό που συνηθίσαμε να λέμε, αν και στρεβλά, Σεισάχθεια .. που πλέον έχει περάσει και είμαστε και ‘μείς εδώ αναγκασμένοι να το χρησιμοποιήσουμε, γιατί αλλιώς δεν θα υπήρχε ουδεμία περίπτωση να συνεννοηθούμε· καλά τώρα …μήπως όλα τα γελαδόζωα έχουν, έστω και μόνο, ακούσει την λέξη Σεισάχθεια ;;
Η λέξη «Σεισάχθεια» στα Ελληνικά, για όσους καταλαβαίνουν βέβαια Ελληνικά, σημαίνει σείση-μετακίνηση-αφαίρεση-σήκωμα-απάλειψη του άχθους-βάρους .. όμως αυτό στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν είναι και ούτε έχει σχέση με το πραγματικό εκείνο σκέλος της Αισυμνητείας, και το οποίο είναι ένα από τα βασικά στοιχεία δομής και στήριξης του Έθνους !!
Νομίζετε ότι ξέρετε, ή μπορείτε να μαντέψετε, σε τι στην πραγματικότητα αναφερόταν αυτό που στρεβλά αποδόθηκε με την λέξη Σεισάχθεια ;; ..έστω και αν είπαμε μερικά σχετικά εκεί στην προηγούμενη περί του θέματος αυτού ανάρτηση ;;
Δεν το νομίζω !!
..τα επίπεδα
Άντε να θυμηθούμε λοιπόν αυτά που είχαμε ‘πεί σχετικά με τα επίπεδα Σεισάχθειας εκεί στην προηγούμενη ανάρτηση – αναγράφω συνοπτικά :
α). Το πρώτο, απλό, επίπεδο Σεισάχθειας, είναι εκείνο στο οποίο αφαιρούνται-ελαφρύνονται φόροι, βάρη, υποχρεώσεις, δεσμεύσεις, όσων δεν μπορούν και δεν δύνανται να ανταποκριθούν σε αυτά.
β). Το δεύτερο, αμέσως επόμενο, επίπεδο, είναι εκείνο στο οποίο εκτός των προηγουμένων, υπάρχουν και διάφορες παραχωρήσεις με σκοπό την βελτίωση, την ασφάλεια, την σιγουριά, την σίτιση κλπ. των πολιτών ..σε προσωρινή ή διαρκή και μόνιμη βάση.
γ). Στο μετέπειτα, ενδιάμεσο επίπεδο, είναι που υπεισέρχεται η έννοια του «μοιράσματος», όταν λέμε όμως «μοίρασμα» μην παίρνουν τα μυαλά σας αέρα … «μοίρασμα» έχουμε μόνο σ’ ότι τέτοιο μπορεί να υπάρξει, να γίνει και να δουλέψει σωστά … όχι στα πάντα (δεν είναι δυνατόν και δεν επιτρέπεται, επειδή απλά και μόνο, κάποιος ηλίθιος το απαιτεί … να πάρει μέρος στην Ηγεσία ή να αναλάβει υπευθυνότητα … τέτοιες αλληλέγγυες και δικαιωματιστικές βλακείες δεν υφίστανται στον «Ελληνισμό»)
δ). Το πραγματικό επίπεδο Σεισάχθειας ή καλύτερα αυτό του «ισο-μοιράσματος» στον Ελληνισμό, είναι αυτό όπου η Ισότητα εφαρμόζεται Πλήρως, και όχι απλά τύποις, όπου όλοι απολαμβάνουν τα πάντα, όπου όλοι οι πολίτες είναι «Μέτοχοι» της Φυλής, του Έθνους και όσων κατέχει.
ε). Το Ύψιστο επίπεδο Σεισάχθειας, του Ελληνισμού βεβαίως, είναι εκείνο όπου μεταφέρονται στους Ταγμένους, τους Ηγήτορες της Φυλής, όλα τα «Μυστικά», όλες εκείνες οι γνώσεις και πληροφορίες, που σχετίζονται με την σύσταση, το καλώς έχειν, το καθήκον και την αποστολήν της Φυλής-Έθνους, αλλά και άλλες κρίσιμες γνώσεις και πληροφορίες.
Τα δύο πρώτα επίπεδα Σεισάχθειας, όπως άλλωστε και αυτά που αναφέραμε στα περί Αισυμνητείας, και τα οποία βεβαίως είναι σε πλήρη αντιστοιχία μεταξύ των, δεν έχουν πραγματική σχέση με το Ελληνικό Έθνος, παρά μόνο όταν αυτό είχε πάρει την κάτω βόλτα, οπότε και υπεισέρχονται μόνο στη ύστερη βεβλακωμένη εποχή, είναι δε απλώς γενικά και εισαγωγικά, για μιά καλή και χρηστή διακυβέρνηση μιάς χώρας, γι’ αυτό και χρησιμοποιείται η λέξη Σεισάχθεια, όπως και στα Αισυμνητικά, η λέξη Αισυμνήτης και όχι Αισυμνητής ή Αισυμνουργός, που αναφέρονται στα ανώτερα επίπεδα, τα έχοντα σχέση με το Ελληνικό Έθνος, όπως ήταν στην εποχήν της Πάλαι Ποτέ Ελλάδος.
Η Σεισάχθεια και η Αισυμνητεία είναι σύμφυτες αρχές-θεσμοί, με την ύπαρξη της Ελληνικής Φυλής, οπότε εύλογα μπορεί ν’ αναρωτηθεί ο καθένας :
«… μα που στο διάολο πήγανε όλα αυτά; ».
Δυστυχώς φίλοι μου, άσχετα με το τι πιστεύουμε, είτε θέλουμε είτε δεν θέλουμε να το παραδεχτούμε, η σαπίλα φαίνεται ότι έχει βάθος χρόνου !! … πως λέτε να φτάσαμε σε αυτήν την κατάντια ;; ..πως πέσαμε στον βόθρο με τα σκατά ;; ..έτσι απλά και ως έτυχε ;;
…. η μακραίωνη, συνεχής και ακάματη προσπάθεια της άλλης πλευράς, μετά από εκατομμύρια χρόνια, χάριν στην δική τους επιμονή, και δυστυχώς και στην δική μας αβελτηρία, επιτέλους ..είχε και είδε καρπούς,
Οπότε, δεν έτυχε … πέτυχε !!
Όπως είδατε παραπάνω, μόνο από το τρίτο επίπεδο και μετά, υπεισέρχεται η έννοια του «Μοιράσματος».
..η κοντινότερη έννοια που θα μπορούσαμε λοιπόν, σήμερα, να χρησιμοποιήσουμε, για την Σεισάχθεια, σε σχέση πάντα με μια Πραγματική Ελλάδα, είναι το «Μοίρασμα» .. το «Δίκαιο Ισο-Μοίρασμα» !!
..ναι καλά μου παιδάκια, το «Μοίρασμα», και όχι η απάλειψη του όποιου βάρους !!
Βεβαίως, αν κάποιος το τραβήξει απ’ τα μαλλιά, θα μπορούσε να ‘πεί ότι απαλείφοντας όλα, μα όλα, τα βάρη, φτάνουμε στο ίδιο αποτέλεσμα !!
Δυστυχώς όμως, δεν είναι έτσι !! ..και ελπίζω ότι αυτό θα έχει γίνει κατανοητό, αν διαβάστε το άρθρο μέχρι το τέλος, και μάλιστα αφού προσπαθήσετε να καταλάβετε τι λέει, και όχι να κριτικάρετε κάθε λέξη πρίν καν διαβάστε ολόκληρη την κάθε πρόταση.
..το πραγματικό νόημα
‘‘Σεισάχθεια = Δίκαιο Ισο-Μοίρασμα’’
Μιας όμως και έχει επικρατήσει η λέξη «Σεισάχθεια», θα συνεχίσουμε να την χρησιμοποιούμε στην συνέχεια, θα παρακαλέσω όμως να έχετε βάλει βαθιά στο μυαλό σας ότι πρόκειται για την έννοια του «Δικαίου Ισο-Μοιράσματος» και όχι για την απάλειψη του όποιου άχθους.
..Σεισάχθεια το λοιπόν ή ..Δίκαιο Ισο-Μοίρασμα
Αλλά για σταθείτε μιά στιγμή ..«Μοίρασμα» ..αλλά σε τί ;;
Πλάκα θα έχει να πεταχτεί κάποιος να ‘πεί :
..μα να πάρουμε από τους πλούσιους ή από αυτούς που έχουν και να τα δώσουμε στους φτωχούς και σε ‘κείνους που δεν έχουν …όπως ευαγγελίζονται μερικά στραβάδια στα κατώτερα κουκουδιαρέϊκα κατώγια.
Τότε για ποιό «Μοίρασμα» μας τσαμπουνάς ;; ..θα πεταχτεί να ‘πεί έτερον φρούτο.
Ναι μανάριαμ’ για «Μοίρασμα» μιλάω, αλλά όχι όπως θέλετε να το βλέπετε εσείς !!
Ας τα πάρουμε όμως με την σειρά, και απ’ την αρχή, τα πράγματα, γιατί αλλιώς δεν πρόκειται να συνεννοηθούμε, αν καταφέρουμε να συνεννοηθούμε τελικά.
..τα δύο σκέλη
Και ποιά είναι αυτά ;;
Μα ..τα Δικαιώματα και οι Υποχρεώσεις ή πιό σωστά οι Υποχρεώσεις και τα Δικαιώματα, καθώς πάντα οφείλουν οι Υποχρεώσεις να προηγούνται των Δικαιωμάτων και όχι διαφορετικά.
Έτσι σ’ ένα Έθνος (αλλά ακόμη και σ’ ένα ευνομούμενο και σωστό κράτος) πρωτίστως οφείλουν οι πολίτες του να μοιραστούν τα αναγκαία Βάρη-Υποχρεώσεις, από τα οποία τα πιό βασικά είναι η φύλαξη της χώρας και η αναγκαία συμβολή στον παραγωγικό ιστό, και πολλά άλλα ..πράγμα το οποίο ελπίζω να μπορείτε να το πάτε πιό πέρα, μόνοι σας.
Μόνο λοιπόν αφού έχουμε επιτελέσει ή και συνεχίζουμε να επιτελούμε το Καθήκον-Υποχρεώσεις που μας αναλογούν, απέναντι στο Έθνος ή απλά στην Χώρα, μόνο τότε και όχι αλλιώς ως διατείνονται οι διάφοροι δικαιωματιστούληδες, μπορούμε και έχουμε Δικαίωμα Απολαυής – ασφάλεια, μόρφωση, πρόνοια κλπ. κλπ.
Όμως, ακόμη και στην περίπτωση, που, ήδη, τα δύο αυτά σκέλη λειτουργούν ρολόϊ, για καιρό, στο Έθνος ή στην Χώρα, πάλι δεν επαρκούν, ώστε να μπορέσουμε να πούμε ότι όλα είναι καλώς καμωμένα.
..ο σύνδεσμος που λείπει
Καιρός να θυμηθούμε τι λέγαμε ότι πρέπει να είναι ο Αισυμνητής.
Είχαμε ‘πεί :
- Σεισάχθωρ
- Μνήμων
- Νεμέτωρ
- κλπ.
Η «Σεισάχθεια» και η «Αισυμνητεία» όπως έχουμε ‘πεί, είναι αρχές σε πλήρη συνεργασία και αντιστοιχία, οπότε εάν προσπαθήσουμε να εφαρμόσουμε την «Σεισάχθεια» των κατωτέρω δύο επιπέδων, στο παραπέρα, χωρίς να συμπεριλάβουμε την ανώτερη βαθμίδα της Δικαίας Απόδοσης, αυτής του Νεμέτωρος και Μνήμωνος το πράγμα θα οδηγηθεί σε αποτυχία και θα γίνουν όλα σκατά !!
Βασικά δεν με ενδιαφέρουν τα δύο πρώτα επίπεδα, παρά από το τρίτο και πάνω, και μάλλον θα έλεγα καν αυτό το ενδιάμεσο, αλλά μόνο το τέταρτο και πέμπτο, οπότε και σ’ αυτά θα εστιαστούμε !!
..τα αναγκαία και προαπαιτούμενα
Εάν κάποια στιγμή καταφέρουμε να πάμε σε μια Πραγματική Ελλάδα, τότε πρώτα απ’ όλα πρέπει ν’ αναθεωρηθούν πολλά στα μυαλά των Πολιτών.
Πρώτον και κύριο είναι ότι, η όλη επικράτεια -έδαφος, νερό, αέρας- ανήκει στο Έθνος και μόνο στο Έθνος ..και αυτό είναι που τα Δια-μοιράζει Δικαίως και τα παραχωρεί προς αποκλειστική χρήση στους Πολίτες του.
Αυτονόητο είναι επίσης ότι κάθε Ελληνική οικογένεια, πρέπει και δικαιούται να διαθέτει απαραιτήτως ένα σπίτι, την Εστία της, μπορεί και παραπάνω όσα κριθεί πρόσφορο ..έτσι που θα έχει νόημα και το «υπέρ Εστιών» … και κάθε Πολίτης θα έχει λόγους να το υπερασπίζεται και να χύνει το αίμα του … και όχι να σκοτώνεται για τις βίλες και τα παλάτια του κάθε κερατά … ενώ αυτός ίσως να μένει και στον δρόμο, να είναι άστεγος, και μάλιστα με αποκλειστική ευθύνη του κράτους … αλλιώς ποιός ο λόγος να το κάνει και να μην σηκωθεί να φύγει … να πάρει τον πούλο .. αφού έτσι και αλλιώς και εκεί που θα πάει δεν θα έχει σπίτι βέβαια, αλλά θα είναι αρτιμελής και θα έχει την ζωή του ακέραια να δουλέψει και να ζήσει … και όχι να σκοτωθεί διαφυλάσσοντας περιουσίες άλλων ;;
Το Έθνος λοιπόν, οφείλει να διαθέτει σε κάθε Ελληνική οικογένεια, σε όλες με δίκαιο τρόπο, τουλάχιστον μιάν Εστία, ένα χώρο όπου θα της ανεγείρει εάν δεν μπορεί και δεν έχει την δυνατότητα μόνη της να το κάνει, ή δεν έχει κληρονομήσει κάτι ανάλογο, ένα σπίτι στις αναγκαίες διαστάσεις και χώρους, κάτι το οποίον δεν θα μπορεί να ενεχυριαστεί, να υποθηκευτεί ή να πουληθεί, παρά μόνο ίσως κατόπιν ελέγχου, να ανταλλαχθεί με κάτι ανάλογο σε άλλη περιοχή, και που επίσης μετά θάνατον θα μπορεί να μεταβιβαστεί στους απογόνους της οικογενείας, εάν υπάρχουν, και βεβαίως εάν το επιθυμούν, αλλέως θα επανέρχεται στο Έθνος πρός διάθεσην σε μιάν άλλην οικογένεια.
Έτσι, κανείς Έλλην Πολίτης, καμμία Ελληνική οικογένεια, δεν θα είναι άστεγη ..όλοι θα έχουν το δικό τους σπίτι, την δικήν τους Εστία, από την οποία κανείς και ποτέ δεν θα τους διώξει, εξαιρέσει ειδικών περιπτώσεων, όταν συντρέχουν λόγοι Εθνικού ενδιαφέροντος, όπου βεβαίως πρίν θα τους δωθεί κάτι άλλο ανάλογο ή και καλύτερο.
Όλοι οι Έλληνες θα κατέχουν Δίκαιο Οικιστικό χώρο, όπου και θα μπορούν ν’ ανεγείρουν σύμφωνα με πρότυπα το ιδανικό γι’ αυτούς σπίτι.
Ακίνητα και Γή … θα μπορούν να κατέχουν μόνο Έλληνες, και κανείς ξένος … στους οποίους θα μπορούν μόνο να παραχωρούνται ή να ενοικιάζονται κάποιοι χώροι, για περιορισμένο χρονικό διάστημα και με συγκεκριμένους όρους.
Μην το πλατειάζουμε όμως πολύ ..δεν χρειάζεται !!
Αυτό που πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν μας είναι ότι, κάθε Ελληνική οικογένεια, αλλά και όποια άλλη υπάρχουσα στον Ελληνικό χώρο εκείνη την στιγμή, δεχτεί και αποδειχτεί ότι δένει καλώς αποδεχόμενη πλήρως τις αναγκαίες απαιτήσεις, θα μπορεί και θα δικαιούται Εστίας ..μιάς ή περισσοτέρων, ανάλογα των υπαρχουσών δυνατοτήτων εκείνη την στιγμή.
Μεταφέροντάς το στο σήμερα, θα λέγαμε ότι, κάθε οικογένεια αναλόγως των μελών που διαθέτει, θα πρέπει να έχει το ανάλογο κτίσμα-σπίτι να διαμένει, αλλά και φώς, νερό, τηλέφωνο, διαδίκτυο και μέσα μετακίνησης στο αναλογούν εύρος, που θα έχει καθοριστεί, αναλόγως των μελών, αλλά επίσης και ένα ανάλογο σιτιρέσιο διαβίωσης, ασχέτως των εσόδων της, ώστε κανείς να μην πένεται, έχει ή δεν έχει εργασία, μπορεί ή δεν μπορεί να εργαστεί. Βεβαίως το αυτό εννοείται θα ισχύει για εκπαίδευση, κοινωνική μέριμνα κλπ. κλπ. ..και όλα αυτά με τίποτα δεν σημαίνουν ότι θρέφουμε κοπρίτες που θα παρασιτούν σε βάρος των υπολοίπων.
Βεβαίως το μοίρασμα δεν σταματάει σ’ αυτά που είπαμε μέχρι τώρα, αλλά εκτείνεται και σε κάθε άλλο περιουσιακό στοιχείο της Χώρας που θα μπορεί ο κάθε πολίτης κάτω από συγκεκριμένους και ορισμένους όρους να χρησιμοποιήσει και να εκμεταλλευτεί, για πρωτογενή, δευτερογενή, τριτογενή ή και τεταρτογενή παραγωγή.
Παρομοίως αναφαίρετο δικαίωμα-απαίτηση θα είναι η ύπαρξη και παροχή εργασίας, διασκέδασης κλπ. κλπ. κλπ.
Αυτό είναι Δίκαιο Ισο-Μοίρασμα ..έτσι και εν ολίγοις, ώστε να πάρετε μία μικρή γεύση, και να ‘χουν και κάποιοι κάτι να λένε παραπάνω από τα τετριμμένα ..διότι δεν νομίζω να περιμένατε να κάνω μιά πλήρη ανάπτυξη του θέματος · αυτό εάν και εφ’ όσον θελήσετε ..να πάμε σε μια Αισυνητεία για Πραγματική Ελλάδα.
Από που λέτε να άγρευσε την ιδέα εκείνων των παροχών, που έκανε ο Καντάφι στους Λίβυους, που δυστυχώς γι’ αυτούς, δεν μπόρεσαν και δεν θέλησαν να εκτιμήσουν – δικαίως και λογικά λοιπόν σφάζονται τόσα χρόνια οι Ηλίθιοι !! ..δεν λέω ότι ο Καντάφι ήταν άγιος ..μπορεί να ήταν καθίκι του κερατά, και να είχε χίλια δυό κουσούρια, όμως εκείνος ήταν που είχε κάνει την Λιβύη σύγχρονη χώρα, που την είχε βγάλει από τον μεσαίωνα, και που σε λίγο θα την είχε κάνει έναν εύφορο παράδεισο, με την υδροδότηση που σχεδίαζε για όλη την Λιβυκή έρημο, ταυτόχρονα με την έκδοση του Χρυσού νομίσματος !! …ας φάνε τώρα λοιπόν σκατά, στα χαλάσματα, οι ηλίθιοι !!
..εν κατακλείδι
Τα παραπάνω είναι απλά και μόνο, ψήγματα αναφοράς, του τι ήταν και πώς λειτουργούσαν τα πράγματα στην Πάλαι Ποτέ Ελλάδα ..που δυστυχώς, χιλιόχρονα πρίν, πέταξαν οι ηλίθιοι στο σκουπιδοντενεκέ, για να γευθούν το σκατό στον πάτο του βόθρου, πράγμα που όπως φαίνεται τους άρεσε, τόσο μα τόσο πολύ, που με τίποτε δεν θέλουν ν’ απαρνηθούν και να ξεκολλήσουν από δαύτο ..και σήμερα φτάσαμε, στον καιρό της Γελαδιστανίας, όπου απ’ ότι φαίνεται, μόνο κάποιοι ελάχιστοι [[βαρεμένοι και γραφικοί ..όπως μας αποκαλούν]] μείναμε να σκούζουμε, απλά «για την τιμή των όπλων», αφού κανείς δεν φαίνεται διατεθειμένος έστω ακόμη και ν’ ακούσει ..αλλά ακόμη και έτσι, εμείς συνεχίζουμε να μιλάμε και να γράφουμε, ελπίζοντας σ’ ένα κάποιο θάμα ..σαν εκείνα που ούτε σε κινηματογραφικές ταινίες δεν γίνονται !!
Μάλλον δεν φαίνεται να είμαστε στα ..«καλά» μας !! ..τι λέτε και ‘σείς ;;
Τέλος πάντων, το θέμα είναι ότι ακόμη και σ’ αυτόν τον σκατόκοσμο, εάν το σύνολο ή και η μεγάλη μάζα των χάπατων, δεν θέλει, δυστυχώς όσο καλές προθέσεις και να έχεις, ιδίως αν ακολουθείς τον ΝΟΜΟ της Πρωταρχικής Δημιουργικής Αρχής, τίποτε δεν μπορείς να κάνεις ..και μένουν τα πράγματα να τραβούν τον δρόμον τους ..έστω και αν πηγαίνουν στον διάολο ή ακόμα παραπέρα.
Όπως έχω ‘πεί από την πρώτη στιγμή, καλά θα κάνουν οι διάφοροι να μην προσπαθούν να μιλήσουν για πράγματα που δεν γνωρίζουν ..ας μείνουν σ’ αυτά που ξέρουν !!
Για όσους δεν το έχουν καταλάβει ή απλά το ξέχασαν, να σημειώσω, ξανά, ότι όλ’ αυτά που γράφουμε για Πραγματική Ελλάδα, δεν είναι επειδή τα ζωντόβολα αυτού του τόπου είναι σήμερα κάτι το ιδιαίτερο [[απλά παλαιά είχαν οδηγηθεί και είχαν γίνει ..κάτι που πλέον όμως δεν ισχύει ..αλλά που μπορεί ξανά εάν το θελήσουμε να επιτευχθεί]], καθώς μόνο η Γλώσσα (αμφίβολο για πόσο ακόμα) είναι που έχει μείνει, και αυτή στρεβλωμένη και κουτσουρεμένη, σαν συνδετικός κρίκος, ώστε οι Γελαδεληνέζοι, να μπορέσουν εάν το θελήσουν, να μεταμορφωθούν πάλι σ’ Έλληνες, και να επιτελέσουν την Αποστολή και το Καθήκον τους, γινόμενοι το Μέσον και δίνοντας την δυνατότητα στον κόσμο να οδηγηθεί στον Στόχο, ν’ απελευθερωθεί από το μπουρδέλο του «Κόσμου Φυλακή».
Ελπίζω λοιπόν να θυμάστε ότι η Πραγματική Ελλάδα είναι το Μέσον για να μπορέσουν οι άνθρωποι να φτάσουν στον Στόχο και να επιτύχουν τον Σκοπό ..την Απελευθέρωσήν τους.
Αυτή είναι η μεγάλη -ξεχασμένη- Αποστολή που ανατέθηκε στους Έλληνες, και το το Καθήκον με το οποίο επιφορτίσθηκαν ..να παρέξουν την δυνατότητα στον κόσμο [[πληροφορώντας τον για τον «Πραγματικό Κόσμο», δίνοντας του και τις αναγκαίες πρακτικές]], και να οδηγήσουν [[με τις σωστές τεχνικές και εργαλεία]] την ανθρωπότητα στο Φώς ..στην Απελευθέρωση από τον πόνο και την δυστυχία του «Κόσμου Φυλακή» !!
Προσθήκη
Και επειδή είμαι σίγουρος ότι, στην ουσία τίποτε δεν καταλάβατε από τα παραπάνω, λέω να σας ‘πώ δυό λόγια ακόμα.
Βέβαια όπως θα έπρεπε ίσως να καταλάβει ένας λογικά σκεπτόμενος, είναι το ότι δεν θα υπήρχαν Τράπεζες ..δεν θα υπήρχε Δανεισμός και Τόκοι.
Βασικά δεν θα υπήρχε καμμία μορφή τοκογλυφικού δανεισμού …αν κάτι δανειζόταν από κάποιον αυτό και θα επιστρεφόταν ..τίποτε παραπάνω.
Το δε χρήμα θα ήταν όπως και πρέπει να είναι, ένα μέσον Ανταλλαγής-Συναλλαγής, και όχι πλουτισμού, κλοπής και δημιουργίας-παραγωγής Χρέους.
Δανεισμός και Τόκοι, είναι τρόποι ληστείας, μέσα υποδούλωσης και δουλείας.
Κάθε δανεισμός που επιφέρει πλούτο, δεν είναι βοήθεια αλλά ληστεία.
Και αν αναρωτηθεί κάποιος, επειδή δεν μπορεί το μυαλουδάκι του να περπατήσει μόνο του, και τότε το χρήμα πώς θα υπήρχε, αν υπήρχε, και ποιός θα το διαχειριζόταν κλπ. κλπ.
Είναι απλό !! ..είπαμε όλα ανήκουν στο Έθνος ή στην χώρα αν θέλετε – ένας κεντρικός οργανισμός, μια Διαχειριστική Αρχή (τράπεζα αν θέλετε να τον ‘πείτε) που θα διαχειριζόταν την όλη κυκλοφορία του χρήματος, χωρίς τόκους επιτόκια κλπ. και η λειτουργία της δεν θα αποσκοπεί σε κάποιο κέρδος, αλλά στην εξυπηρέτηση, διευκόλυνση και συναλλαγή των πολιτών, και την παραγωγική ανάπτυξη κάθε τομέως της ζωής, δηλαδή κάτι για την εύρυθμη λειτουργία του Έθνους ή της Χώρας.
Εκεί θα είχες έναν άτοκο καταθετικό λογαριασμό, των κόπων σου ..και θα τον διαχειριζόσουν όπως ήθελες ..εντός της χώρας εννοείται !!
Τοκογλυφταρέοι σαν αυτούς που εξαπανέκαθεν πίνουν το αίμα της ανθρωπότητος ..πάπαλα !!
Και καλά δάνεια δεν θα υπήρχαν ;; ..θα ‘πεί κάποιος άλλος !!
Και ποιός ο λόγος, γιατί να υπάρχουν ;;
Αφού τα βασικά θα ήταν εξασφαλισμένα για όλους ;;
Δεν σου αρέσει το φιατάκι ή το φολκσβανάκι με την μανιβέλα και θέλεις καγιέν ;;
Έεε δούλεψε ..και όταν αποκτήσεις τα χρειαζούμενα ..πάρτο !! …εάν βεβαίως παράγεται στην χώρα !!
Καλά δεν θα υπάρχει καμμία μορφή δανεισμού ;;
Μα είπαμε ..ποιός ο λόγος να υπάρχει καταναλωτικός δανεισμός ;;
Δουλεύεις και παράγεις ;; ..απολαμβάνεις παραπάνω !!
Κάθεσαι και ξύνεσαι ;; ..έχεις απλά τα βασικά, για να μην ψωφήσεις από την πείνα ..και βεβαίως να έχεις τον χρόνο ν’ αλλάξεις μυαλά !!
Αλλά ας το πάμε παραπέρα.
Βέβαια θα υπάρχει χρηματοδότηση, για κάθε τι, που θα μπορούσε να δώσει παραγωγή.
Μπορείς μανάριμ’ και έχεις τα φόντα και τις ιδέες, να φτιάξεις κάτι παραπάνω, κάτι καλύτερο των υπαρχόντων, ή κάτι καινούργιο ..από καρέκλες, πορτοκάλια, πατάτες μέχρι διαστημόπλοια ;;
..ωραία !! ..σε χρηματοδοτεί, για όλο το έργο η Κεντρική (η μία υπάρχουσα Διαχειριστική Αρχή και ο ανάλογος τομέας της, που διαχειρίζεται την Επικράτεια – Γή, αέρα θάλασσα), δηλαδή όλο το Έθνος ή η χώρα αν έτσι θέλεις, αφού βεβαίως αποδείξεις ότι το πλάνο σου είναι εφαρμόσιμο και παραγωγικό ..και κάτω από απόλυτο έλεγχο βεβαίως, ότι τίποτε δεν θα φαγωθεί ή θα πάει χαμένο.
Βέβαια εσείς, ως τράπεζα και χρήμα, ξέρετε αυτό που σας έχουν μάθει – την τοκογλυφτική δημιουργία-παραγωγή Χρέους, και όχι αυτό για το οποίο μιλάω εγώ, την δημιουργία, την ανάπτυξη και παραγωγή !! ..για σας δυστυχώς αυτά είναι φαντασίες ενός «παλαβού» έτσι ;;
Και ο σκοπός ;;
..μα να παραχθούν τα πάντα !! ..και το Έθνος, η χώρα, να είναι αυτάρκης και αυτοδύναμη !!
Θέλεις λοιπόν περισσότερα από τα βασικά, ή αυτά που θεωρείς αναγκαία για σένα ;;
..εάν έχεις ιδέες και όρεξη για δουλειά και παραγωγή, τότε υπάρχει πεδίο λαμπρό !! …όπου σε μια χώρα σαν την Ελλάδα όλοι θα μπορούν να είναι Σεΐχηδες !!
Όλα αυτά βέβαια, δεν θα έχουν σαν σκοπό να κάνουν τους πολίτες ν’ αγαπήσουν αυτόν τον κόσμο, και να περιπέσουν σε νάρκη, απολαμβάνοντας απλώς τ’ αγαθά του …αλλά να τους επιτρέψουν ελεύθεροι από το τρέξιμο για την καθημέραν επιβίωση, να έχουν τον αναγκαίο ελεύθερο χρόνο, να φιλοσοφήσουν και να εκπαιδεύσουν τον εαυτόν τους, για την μεγάλη απόδραση.
Και όπως τόσον καιρό λέμε, ο απώτερος Σκοπός της Ελλάδος είναι να υπάρξει απόδραση των όντων, από το μπουρδέλο αυτού του κόσμου ..όλα τα υπόλοιπα έπονται !!
Βάλτε το μυαλουδάκι σας να δουλέψει ..και σκεφτείτε, τι και πόσα άλλα δεν σας είπα !! ..τι λέτε έχετε τα φόντα, όλα τα παραπάνω, να τα πάτε έναν βήμα πιο πέρα ..για τσού ;;
2η προσθήκη
Όπως κινδυνεύει να γίνει συνήθειο πχιά, σχεδόν σε ότι γράφουμε, έτσι και τώρα, δεν έλειψαν οι παρανοήσεις και οι λάθος ταυτίσεις.
Αυτά που έγραψα παραπάνω για τις παραχωρήσεις, τα βασικά και αναγκαία πρός διαβίωση σε κάθε πολίτη και οικογένεια, κάποιοι τα μπέρδεψαν με το Ελάχιστο Βασικό Εισόδημα, το πενιχρό εκείνο επίδομα της κακιάς ώρας, και που κυρίως απευθύνεται σε γύφτους, αλλά παρεχόμενο μετά βίας και πολλών βασάνων σε λιμοκτονούντες ιθαγενείς, που αναγγέλλουν η μιά μετά την άλλη οι διάφορες κυβερνήσεις ..κάτι σαν τα κουπόνια και και τα συσσίτια, κουμμουνιστικών κρατών του περασμένου αιώνα, που πολύ ζήλεψαν τα διάφορα σημερινά γκουβερνοτσόλια, και θέλουν να μας το επιβάλλουν πάσει θυσία.
Βέβαια όλοι αυτοί, που το πανωκολόκυθό τους το έχουν απλώς για ομορφιά και ισορροπία, δεν έκαναν κάν τον κόπο να σκεφτούν ..να κάνουν έστω και μια μικρή σύγκριση ρ’ αδερφέ ..κάτι που έτσι κι αλλιώς δεν είναι δυνατόν, αφού το ρημάδι δεν έχει κάν περιεχόμενο, ή αν κάτι διαθέτει είναι από εκτροπή κένωσης.
Έχω γράψει στο παρελθόν, για το πανωχέριασμα που έγινε από τους Νεοταξίτες τους τελευταίους αιώνες, και όπου πλέον έχουν αναλάβει τα ινία διακυβέρνησης σχεδόν ολοκλήρου της ανθρωπότητος, οπότε και οι αχυροκυβερνήσεις είναι απλά ενεργούμενά τους, και ασχέτως το πώς εμφανίζονται στα χάπατα, είναι όλες άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο αριστερές ή αριστερίζουσες, πράγμα το οποίον σημαίνει ομοιομορφία, τουβλοποίηση και γκριζάρισμα ..όλοι ίδιοι πρός τα κάτω – εξαιρέσει βεβαίως βεβαίως των διοικούντων, όσο είναι χρήσιμοι.
Η αριστερίστικη Νοοτροπία των Νεοταξιτών, δεν είναι κάτι διάφορο από την Νοοτροπία αυτού που την έχει επιβάλλει στους ακολούθους του – είναι η Νοοτροπία του Ματσαμούτση ή Γιαχβίκουλα, που προσκυνάνε οι τρέχτονες και τα ματσόνια (νομίζοντας ότι θα αποτελέσουν εξαίρεση ..ίσως μόνο για όσο είναι χρήσιμοι και βεβαίως εάν έχουν κάτι να προσφέρουν) και βεβαίως, έστω και αν έχουν πλήρη άγνοια, τα αριστερίστικα και κουμουνιστικά φρόκαλα ..η Νοοτροπία των καθηλωμένων, πειθαρχημένων και ρομποτοποιημένων δούλων, η οποία δεν επιτρέπει αντιρρήσεις, διαφοροποίηση ή διαφορετικότητα, αλλά προωθεί και επιβάλλει την γκρίζα ομοιόμορφη τουβλοποίηση, κάτι που το βλέπουμε κατά κόρον να συμβαίνει στα σχολεία της σύγχρονης εκπαίδευσης, όπου η εκπαίδευση προσαρμόζεται στον πιό καθυστερημένον και όχι στον πιό προχωρημένον, ώσπου στο τέλος καταλήγουν όλα τα παιδιά τούβλα και βλίτα.
Η αριστερίστικη νοοτροπία, η ιδιόμορφη εντροπία των ομοιογενοποιημένων τούβλων, της απόλυτης καθήλωσης, της απουσίας φωτός, διαφορετικότητος και δημιουργίας, είναι ο στόχος του «Συστήματος» για το μπουρδέλο του «Κόσμου Φυλακή».
Τι δουλειά, ποιά σχέση, μπορεί να έχει όλο αυτό, με την Σεισάχθεια και την Νοοτροπία της Παλιάς Ελλάδος, όπου όλες οι παροχές δεν είχαν στόχο να δημιουργήσουν κοπρίτες, και να οδηγήσουν σε αδράνεια, νωθρότητα και τεμπελιά, ν’ αφαιρέσουν δημιουργικότητα και άμιλλα, να καταστήσουν τον κόσμο τούβλα και ρομποτάκια, αλλά να στηρίξουν την ανάπτυξη και την πρόοδο, να σπρώξουν πρός τα πάνω και ταυτόχρονα να επιτρέψουν στον καθένα να έχει ελεύθερο χρόνο ν’ ασχοληθεί με την οικογένειά του και απαλλαγμένος από έγνοιες να φροντίσει την προσωπικήν του ανάπτυξη και προετοιμασία ;;
Η μια νοοτροπία, δημιουργεί ομοιογενοποιημένα τούβλα και δουλικά ρομπότ, ενώ η άλλη ελεύθερους και δημιουργικούς ανθρώπους ..τι δουλειά λοιπόν μπορεί να έχουν το ένα με το άλλο ;;
Βάλτε το ρημάδι να δουλέψει !!
Σκεφτείτε και χρησιμοποιήστε την Λογικήν, και μην πνίγεστε σε μισή κουταλιά νερό.
Δημήτρης
Αυγ. 15, 2020 @ 03:54:11
Παλαιέ,πως μπορούν να μοιραστούν ισόποσα τα βάρη όταν ο καθένας έχει διαφορετικές δυνάμεις;Λογικά θα υπάρχουν κάποιες ελάχιστες υποχρεώσεις κοινές και απαράβατες για όλους που θα πρέπει να τηρούνται και μετά αναλόγως με τον καταβληθέντα μόχθο θα έχεις τις αντίστοιχες παροχές;
Το φαγητό,ο ηλεκτρισμός και το νερό πως θα έρχονται στο σπίτι σου;Αν δεν ενδιαφέρεται να δουλέψει κανείς εθελοντικά γι’αυτά(διεκπεραίωση,συντήρηση κλπ) ,θα είναι στις υποχρεώσεις η παροχή βοήθειας κοινής ωφέλειας;Σαν τη παλιά ΜΟΜΑ του Στρατού;Εκτός κι αν μιλάμε για εκτεταμένους αυτοματισμούς.
Ποιος θα ορίσει ποιες ευθύνες σου αναλογούν;Αν έχεις κλίση σε κάτι τελείως στα αζήτητα,θα συμμετέχεις πάντα σε πάσης φύσεως άλλες εργασίες για να παράξεις εν τέλει το φαγητό σου;
Οι απολαβές θα είναι σε χρηματικές έννοιες ή σε προΐόντα(υλικές/υπηρεσίες);Αν νιώθεις πως δε σε καλύπτουν οι παροχές,έχεις δικαίωμα να μοχθήσεις παραπάνω και να φτιάξεις πχ ένα σπίτι πενταπλάσιο;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 15, 2020 @ 10:37:13
.
Μάλλον τελικά φαίνεται ότι δεν καταφέρνουμε να συνεννοηθούμε !!
.
Και αυτό, γιατί αν και το έχουμε ‘πεί πλειστάκις, συνεχίζετε να διαβάζετε με ανεβασμένα τα φίλτρα σας ..κριτικάροντας τα πάντα, πρίν κατανοήσετε τι γράφεται, αλλά πολλές φορές και χωρίς να έχετε διαβάσει ολόκληρη την πρόταση ή και τις συνεζευγνυόμενες πρίν και μετά μετ’ αυτής.
.
Δεν βλέπω να κάνουμε χωριό έτσι !!
.
.
Ναι ρε Δημήτρη …
αυτά θα τα αποφασίζει ο κάθε καραμαλάκας και ηλίθιος δημιοκρατικότατα !!
Άκου εκεί ..ποιός θα τα αποφασίζει ;;
.
Μα μανάριμ’ αυτοί που θα στήσουν την Πραγματική Ελλάδα ..ποιός ήθελες εσύ να τα αποφασίσει ;;
.
Και ποιά νομίζεις ότι είναι η ανάγκη οι Αισυμνητές κλπ. να είναι επίσης Μνήμωνες, Νεμέτωρες και τα ρέστα ..έτσι απλά για χαβαλέ ;; ..μήπως νομίζεις ότι αυτές οι ιδιότητες θα είναι κάτι σαν τα κωλόχαρτα που μοστράρουν οι διάφοροι ηλίθιοι προφεσοράκηδες ;;
.
Τέλος είπα ότι ..θα ‘πώ μερικά πράγματα περί του τι σημαίνει Σεισάχθεια ..και βεβαίως δεν θα επεκταθώ σε όλο το εύρος αυτής.
.
Αλλά εσύ τίποτα δεν φαίνεται να κατάλαβες απ’ αυτά ..και έμεινες ν’ αναρωτιέσαι στο πώς θα πηγαίνει το Η/Ρ στα σπίτια και λοιπές μπούρδες.
.
Πραγματική Ελλάδα ..πρώτα απ’ όλα σημαίνει ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ, και μετά όλα τ’ άλλα ..αυτό μπορείς να το καταλάβεις ;;
Εάν αυτό το κατανοήσεις, τότε ίσως έχεις ελπίδες να κατανοήσεις και τα υπόλοιπα, αλλιώς δέν !!
.
Πίσω στα ΒΑΣΙΚΑ λοιπόν ..και ένα ένα !!
.
.
Έγραψα ..θα παρέχονται τα πάντα, σε ένα βασικό επίπεδο – ίδιο για όλους, ώστε κανείς να μην ψωφήσει της πείνας ή να είναι άστεγος ..εννοείται ότι από εκεί και πέρα, τα παραπάνω, ΚΑΙ ΜΕΧΡΙ ΕΝΟΣ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΟΡΙΟΥ, θα πρέπει να δουλέψεις για να τ’ αποκτήσεις.
.
Και βεβαίως είπα ότι δεν θα τρέφονται σε βάρος του Έθνους ΚΟΠΡΙΤΕΣ και ΠΑΡΑΣΙΤΑ ..αυτά αλλού, όχι σε Πραγματική Ελλάδα.
.
Οι βασικές παροχές θα είναι ίδιες για όλους ..Ισο-Μοίρασμα είπαμε !!
Επιπλέον παροχές μόνο σε ειδικές περιπτώσεις και καταστάσεις – σε μιά φυσική καταστροφή ή κάποιος που έπαθε ένα ατύχημα ας πούμε κλπ. κλπ.
.
Από εκεί και πέρα, αν ας πούμε εσύ θέλεις χρυσά πόμολα και χέστρα …δούλεψε να τ’ αποκτήσεις !! ..αν και τέτοιες ΜΑΛΑΚΙΕΣ δεν θα υφίστανται σε Πραγματική Ελλάδα ..τα μυαλά του κόσμου δεν θα είναι σκατά όπως σήμερα !!
.
Τέλος πάντων, όπως είπα, δεν έχω σκοπό ν’ αναφερθώ σε όλα στα της Πραγματικής Ελλάδος – αυτά μόνο όταν και εάν έρθει ο καιρός να στήσουμε Ελλάδα ..Πραγματική Ελλάδα !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Αυγ. 15, 2020 @ 23:43:51
«..η Πραγματική Ελλάδα είναι το Μέσον για να μπορέσουν οι άνθρωποι να φτάσουν στον Στόχο και να επιτύχουν τον Σκοπό ..την Απελευθέρωσήν τους»
Σωστότατος!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 19, 2020 @ 08:22:01
.
Έκανα μιά μικρή Προσθήκη στο “Σεισάχθεια” ..ρίξτε μάτι !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Αυγ. 19, 2020 @ 15:15:51
Παλαιέ,η ουσία της ερώτησής μου ήταν απλή.Πως οι αυριανοί Αισυμνήτες θα πείσουν ότι όντως…είναι Αισυμνήτες;Πως θα αποδείξουν πως αυτοί και όχι άλλοι;
Λες ότι τα βασικά θα εξασφαλίζονται για όλους.Πως θα συμβεί αυτό;Θα πέφτει κάθε μέρα απ’τον ουρανό ένα καλάθι με φρούτα και λαχανικά στην πόρτα σου;Πως θα παράγονται αυτά;Με την εργασία ποιανών;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 19, 2020 @ 20:22:54
.
Είπαμε ..εντάξει, διαθέτω μια σχετική «χαζομάρα», όπως αυτή ας ‘πούμε που δεν λέω να σταματήσω ν’ ασχολούμαι μαζί σας, αφού όπως φαίνεται δεν είστε διατεθειμένοι να κάνετε το παραμικρό ..αλλά όχι τέτοια που να μην μου επιτρέπει να καταλάβω τι εννοείτε με κάθε τι που γράφετε.
.
Αν κάποιοι θέλετε απαντήσεις, στις όποιες ας ‘πούμε «ερωτήσεις» που διατυπώνετε, είναι απλό : βάλτε εκείνο το προεξέχον εξόγκωμα στο πάνω μέρος του σώματός σας ..αν έχει κάτι μέσα, αλλά και δεν το ‘χετε απλά για ισορροπία ..να δουλέψει !! ..διότι δεν έχει αξία τι θα μπορούσα ν’ απαντήσω εγώ, πράγμα που και ουδεμία διάθεση έχω βέβαια, ώστε να συνεχίσω να κάνω τον μαλάκα, καταναλώνοντας κόπο και χρόνο, γράφοντας κατεβατά σε εξυπνακίστικες ερωτησούλες.
.
Εδώ και καιρούς τώρα, προσπαθούμε να σας σπρώξουμε ν’ αρχίσετε να σκέφτεστε και να συνλογιέστε ..όποιος δεν μπορεί ή δεν είναι διατεθειμένος να το κάνει, δεν είναι, αλλά και ούτε θα είναι χρήσιμος μελλοντικά σε κάτι (ούτε κάν για τον εαυτόν του) – περιττό λοιπόν το ν’ ασχοληθούμε μαζί του !!
.
Και προσωπικά, όπως έχω κατ’ εξακολούθηση ‘πεί : δεν γυρεύω οπαδούς ή ακολούθους, αλλά ούτε και πουλάω κάτι ..οπότε η οποιαδήποτε γνώμη, μου είναι παντελώς αδιάφορη !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Αυγ. 23, 2020 @ 14:56:24
@Παλαιός
Καπετάνιο!!! εσύ πολύ καλά τα γράφεις εδώ αλλά όπως είπες χρειάζονται πραγματικοί Έλληνες για να εφαρμοστούν σωστά αυτά εδώ. Για έμενα ο Έλληνας είναι 2 πράγματα : DNA ελληνικό πρώτα, Τίποτα δεν είναι τυχαίο, δεν είναι μόνο οι δυνατότητες σωματικά … αλλά αυτά που έχει βαθιά μέσα ριζωμένα, αυτά που κουβαλάς από μικρός χωρίς να ξέρεις γιατί τα έχεις… Όλα αυτά που σε κάνουν να ξεχωρίζεις από τους άλλους, να μην δέχεσαι τίποτα αμάσητο, να ψάχνεις μόνος σου, να θες να γίνεσαι ολοένα καλύτερος, να μαθαίνεις από τα λάθη σου κτλ…
Η ελληνική γαλούχηση… άλλο ένα τεράστιο θέμα , ποιος το είχε και ποιος το έχασε για να το βρω εγώ;;: Αυτή υποτίθεται ότι την δίνει πρώτα η μάνα (βλέπε σπαρτιάτισσα μάνα) μετά η οικογένεια και ύστερα το σχολείο… Σήμερα ο φεμινισμός κατάστρεψε την γυναικά, την έκανε να μισεί τον ίδιο της τον εαυτό, όπως ο κομμουνισμός μισεί την ίδια μας την προέλευση….
Διαλυμένες οικογένειες, σχολειά παράγωγης ηλίθιων και μια κοινωνία σάπια μέχρι αηδίας , καλούνται να δείξουν τι; να γαλουχήσουν ποιον; Εδώ γελάμε τώρα γιατί αυτό είναι πραγματικά ανέκδοτο και τίποτα άλλο.
Μέτα από όλα αυτά, οι ελάχιστοι των ελάχιστων πια Έλληνες είναι απομεινάρια από την χαμένη φυλή καπετάνιο. τίποτα από αυτά που λες δεν θα στηθεί , δεν θα γίνει αν δεν υπάρξουν ξανά οι Έλληνες ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ;; για μπα;;;
Δείξε λοιπόν ποιοι είναι Έλληνες, πες τι κάνανε , πως ζούσανε. Πέρασε το μήνυμα ότι αυτό το προτεκτοράτο δεν είναι η Ελλάδα, να μην απογοητεύονται, να μην δυσανασχετούν, Δώστους την ελπίδα, δώστους το Όραμα δώστους τον σκοπό να ματώσουν, δώστους ότι πότε κάνεις δεν τους έδωσε Την Ελλάδα!!!
Τέλος τα παιχνίδια λοιπόν!!!
Υγ Μην μου πεις τι έκανες πριν , τώρα τι γίνεται….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 24, 2020 @ 11:13:21
.
Καλώς τον να ..που χάθηκες εσύ ;; ..διακοπεύεις ;;
.
.
Λοιπόν Γιαννουμ’ ..
Ρωτάς εμένα αν κατάλαβα ..αλλά το θέμα είναι εσύ (και κάθε άλλος βεβαίως) έχεις καταλάβει ;;
Δεν το νομίζω !!
.
Και πρώτο και κύριο :
Πραγματικοί Έλληνες δεν υπάρχουν !!
Ίσως θα λέγαμε ..υποψήφιοι άντε και να υπάρχουν μερικοί, αλλά πραγματικοί όσο και να το θέλουμε ..δύσκολο, πολύ δύσκολο !!
Και γιατί αυτό ;;
Μα απλά επειδή ..οι πραγματικοί Έλληνες, δεν έχουν σχέση με το DNA (αν και είναι βοηθητικό), αλλά με το αν έχουν κατανοήσει τα των δύο κόσμων (πραγματικού και φυλακής) και τα παρελκόμενά τους, και δεύτερον εάν δουλεύουν επάνω στην απόδραση.
.
Έχω γράψει ότι αυτά που έχω ‘πεί είναι απλώς ψήγματα !!
Πώς λοιπόν εσύ, και κάθε άλλος, έχεις κατανοήσει όλο το θέμα, αφού ακόμη και όσοι δεν είναι δεσμευμένοι του κόσμου τούτου, αλλά έχουν έρθει από τον άλλον ή αλλού, το παλεύουν ακόμη και μέχρι την τελευταία στιγμή, να βρούνε άκρη και να βάλουν τα πράγματα σε σωστή σειρά ;;
.
Πέρα από τους ερχόμενους απ’ έξω όλοι οι υπόλοιποι αυτού του κόσμου βράζουν στο ίδιο καζάνι, δεν έχουν διαφορές.
Όλα αυτά που λές ίσως και να προέρχονται από προηγούμενες προσπάθειες και ακούσματα ..αλλά ίσως και να είναι απλά παρέμβλητα .
.
Το DNA μεταφέρει κάποια στοιχεία αλλά όχι αρκετά που να είναι τέτοια ώστε να κάνουν την ουσιαστική διαφορά ..και μετά από το μεγάλο μπαστάρδεμα πολύ λιγότερα και περισσότερο μπουρδουκλωμένα.
.
Η Παλιά Ελλάδα στήθηκε μ’ έναν και μόνο Σκοπό, να προετοιμάσει και να βοηθήσει κόσμο στην απόδραση ..να υπάρχει μιά σταθερή βάση και τα κατάλληλα εργαλεία και πληροφορίες απ’ όπου θα ξεκινάς και όχι να πρέπει ν’ ανακαλύψεις μονάχος σου πάλι τον τροχό ..αν το καταφέρεις βεβαίως !!
.
Στα υπόλοιπα δεν διαφωνώ ..άλλωστε τα έχω γράψει τόσες και τόσες φορές.
.
Έχω ‘πεί ότι το κύριο είναι να βρεθούν άνθρωποι που κατενόησαν όλα αυτά που έχουμε ‘πεί και μάλιστα δουλεύουν συνεχώς πάνω σ’ αυτά ..και μόνο αν βρεθούν αρκετοί, ίσως να γίνει δυνατή η ανασύσταση της Ελλάδος ..αλλά επίσης για να συμβεί αυτό πρέπει και οι άλλοι όσοι κατενόηυσαν τα λίγα έστω αυτά που έχουμε ‘πεί να δραστηριοποιηθούν και να να σπρώξουν παραπέρα, μην περιμένετε να τα κάνω όλα εγώ ..εσείς είστε που πρέπει να κινηθείτε και να απλώσετε το μήνυμα και την πληροφορία.
.
.
Σας μίλησα για κάτι πέρα από την πραγματική Ελλάδα ..σας είπα για τον Αληθινό Κόσμο ..αυτός πρέπει να είναι ο Σκοπός του καθενός, η Πραγματική Ελλάδα αν υπάρξει ξανά, θα είναι όπως και τότε ..απλά το ΜΕΣΟΝ.
.
Έχουμε ‘πεί ότι ο εδώ κόσμος, είναι και θα είναι πόνος και δυστυχία ..ακόμη και αυτοί που θα τον αποδεχτούν πλήρως, γινόμενοι οι περιούσιοί του, τα δικά του παιδιά, ακόμη και αυτοί δεν θα ξεφεύγουν από πόνο και δυστυχία.
.
Κάποιοι νομίζουν ότι ο περιούσιος λαός του Γιαχβίκουλα-Σάκλα-Σαμαέλ-Γιαλνταμπαώθ ή όπως σκατά θέλει κάποιος να ονομάσει το υποτιθέμενο Λαμόγιο του Κόσμου τούτου ..είναι οι Εβραίοι !! ..παλαιότερα όμως ήταν οι Σουμέριοι ..οι Χαλδαίοι κλπ. κλπ. χτές οι Χαζάροι, και σήμερα πλέον κάποιοι άρχισαν να καταλαβαίνουν ότι πάντα περιούσιος λαός του-γενικώς τα παιδιά του, ήταν/είναι οι δεχόμενοι τις εντολές και τον κόσμο του ..όλοι οι υπόλοιποι είναι και θα είναι απλώς τα υποζύγια.
.
.
Και που στηρίζεται είχαμε ‘πεί ο κόσμος τούτος ;;
..ποιό είναι το «μότο» του ;;
..το θυμάται κάποιός, για τσού ;;
.
Όσοι δηλώσουν υποταγή και υπακοή, στα του κόσμου αυτού, ίσως έχουν μιάν ελπίδα να συμπεριληφθούν στην κάστα ελέγχου ..ΕΑΝ βεβαίως έχουν και κάτι να προσφέρουν, καθιστάμενοι έτσι απαραίτητοι ..πάνω σ’ αυτό στηρίζονται και μερικά γραφόμενα, καθώς ο κόσμος αυτός δεν έχει σκοπό να τινάξει τα πέταλα, αλλά να διατηρηθεί όσο περισσότερο γίνεται, πράγμα που βεβαίως δεν μπορεί να συμβεί αν ΣΒΗΣΤΟΥΝ τα Ζά.
.
Λοιπόν Γιάννη ..δείξτε ότι καταλαβαίνετε τι λέμε, ότι το παλεύετε ..ότι ..ότι …………
.
.
Όλα τα υπόλοιπα που γράφουμε, για Αισυμνητείες, Σεισάχθειες κλπ. κλπ. εάν δεν υπάρχει το αναγκαίο ΝΟΗΤΙΚΟ υπόβαθρο, ώστε να τα χρησιμοποιήσει για να έχει τις καλύτερες δυνατές συνθήκες να εργαστεί για την απόδραση .. τότε απλά θα οδηγήσουν τα Ζά, να δεθούν περισσότερο στον κόσμο αυτόν που ζούμε τώρα ..πράγμα που δεν είναι ο Σκοπός μας !!
.
Καταλαβαίνεις/καταλαβαίνετε γιατί ως πρώτο και κύριο θεωρούμε ν’ αρχίσετε να ΣΚΕΦΤΕΣΤΕ και να χρησιμοποιείτε την ΛΟΓΙΚΗΝ ;; …κάτι που όμως δεν φαίνεται να συμβαίνει !! ..κάνω λάθος ;; ..έχετε μήπως σκοπό να το δείξετε ότι το δουλεύετε το ρημάδι ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Όλα είναι ατμός....
Αυγ. 24, 2020 @ 16:30:10
Το ισοζύγιο κάθε μέρα είναι πάντα αρνητικό, διότι πόσο να προσπαθήσεις να το παλέψεις με το έρμο το σωματικό όχημα, με κρύο-ζέστη, λακκούβες χαντάκια τρακαρίσματα,ποϊντ συστεμ,, διόδια…… Εντάξει θα κάνεις και 5-10 ταρζανιές, αλλά το αποτέλεσμα πάντα αρνητικό. Και αν είσαι και λίγο πιο παλιό μοντέλο χωρίς αναβάθμιση, τα σέρβις στην ώρα τους, καλά καληνύχτα.Ποιο ταξίδι και αγώνες ντραγκστερ να κάνεις, που τα λάστιχα είναι στο όριο για καράφλα λεμεεεεεε. Δεν βοηθάει το όχημα πατριώτες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Αυγ. 24, 2020 @ 19:43:15
@Παλαιός…
Εδώ είμαι ακόμα και όταν δεν γράφω, δεν το έχεις καταλάβει;; Αποκλείεται κάποιος να διαβάζει και να μην γράφει;; Διακρίνω μια ειρωνεία στα λόγια σου; ή κάνω λάθος;;
Έχω ζητήσει να απευθύνεσαι σε έμενα και να μην με τσουβαλιάζεις με όποιον άλλο σου έρχεται στο μυαλό. Δεν βλέπω να το τηρείς αυτό όμως. Ότι θες για έμενα το λες, φυσικά με στοιχειά και λογικά επιχειρήματα.
Το τι κάνω δεν το ξέρεις, ούτε ξέρεις τι άλλο έχει συμβεί διότι άπλα δεν έχεις πληροφόρηση. Φυσικά ο Έλληνας είναι το μέσον για την απόδραση από τον κόσμο-φυλακή, αυτός που το προσπαθεί να το κάνει αυτό, πως λέγεται;;
Φυσικά χρειάζονται άνθρωποι που να δουλεύουν πάνω σε αυτό, αλλά τι να κάνεις , όταν τους μιλάς ξανά και ξανά , τους προτείνεις ένα σωρό και αυτοί μένουν αδιάφοροι;; Να τους βάλω το πιστόλι στον κρόταφο;; Τι προτείνεις;;
Από την άλλη έχουμε δοκιμάσει τόσους τρόπους και βλέπεις ότι δεν πιάνουν , ΜΗΠΩΣ τώρα να χρειάζεται να αλλάξουμε τρόπο;; να βρούμε κάτι άλλο να πούμε;;
Μήπως ξεκινώντας να λες για την πάλαι ποτέ Ελλάδα , πως στήθηκε , πως υποστήριζε , πως τιμωρούσε τους παραβάτες να δείξεις λοιπόν ότι ο κόσμος-φυλακή δεν είναι μια ουτοπία , δεν είναι τα λόγια ενός ξεμωραμένου, αλλά η πραγματικότητα και αυτό που πρέπει να πράξει ο κάθε ένας από εμάς άμεσα;
Εντάξει τώρα;; και σε ξαναρωτάω κατάλαβες καπετάνιο;; για μπα;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 25, 2020 @ 11:02:39
.
Ατμέ ..
Έμ ..αυτό λέμε συνεχώς !!
Εάν δεν πάρεις χαμπάρι τι γίνεται, το εδώ θα είναι κάθε μέρα και πιό αρνητικό.
Και θέλει πολύ και σκληρή δουλειά για να την κάνεις, βλέπεις το «Σύστημα» δεν θέλει να χάνει τροφίμους, οπότε και δεν πρόκειται να σου ‘πεί : ..τι ;; ..θέλεις να φύγεις ;; ..ορίστε ελεύθερα !!
Κάτι τέτοιο δεν πρόκειται να συμβεί ποτέ.
Άρα πρέπει να είσαι σε θέση να το απαιτήσεις ..αλλιώς δέν !!
.
Βλέπεις έχει εκλείψει πρό πολλού και η βάση που παρείχε την όλη στήριξη και γνώση, και πρέπει να ιδρώσεις πολύ για να μαζέψεις τ’ αναγκαία ή και ν’ ανακαλύψεις πάλι τον τροχό από μόνος σου.
.
Πάντως δεν πρόκειται να πάς μακριά όση γνώση και πληροφόρηση και να μαζέψεις εάν δεν μάθεις να χρησιμοποιείς την Λογικήν και να Σκέφτεσαι – αυτό είναι η βάση όλων των υπολοίπων, καθώς και του ενδεχομένου να μπορέσεις ν’ απαιτήσεις την Ελευθερία σου.
.
Όση βοήθεια, όση στήριξη και να έχεις, δρόμος αυτός είναι απόλυτα ΑΤΟΜΙΚΟΣ ..και πρέπει να τον παλέψεις μέχρι τελευταία στιγμή.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Αυγ. 25, 2020 @ 11:06:55
.
Ρε Γιάννη ..γιά ηρέμισε, ακόμα δεν καβαντζάρισε ο Ουρανός απέναντι, άμα φτάσει δηλαδή θα εκραγείς ;;
.
Που την είδες την ειρωνεία ;; ..υπήρχε λόγος για κάτι τέτοιο ;;
.
Κοίταξε να ‘δείς ..έχω ‘πεί ότι παίρνοντας αφορμή από κάτι γράφω γενικά απευθυνόμενος σε όλους .. και δεν τσουβαλιάζω κανέναν επί προσωπικού εκτός και το κάνω απόλυτα εμφανές, κατά τα λοιπά όποιος νομίζει ότι δεν συμπεριλαμβάνεται πχ σε αυτά που γράφονται, απλά δεν τον αγγίζουν.
.
Λέμε πχ ..ο γελαδολαός ..έεε δεν πιάνουμε τον κάθε έναν προσωπικά αλλά την συνολική κατάσταση ..επί προσωπικού θα το κάναμε αν ξέραμε συγκεκριμένα για κάποιο πρόσωπο ..οπότε μην τρελαινόμαστε !!
.
Φυσικά και δεν ξέρω τι συμβαίνει καθημερινά στον καθέναν ..το ενεργειακό μοτίβο όμως είναι άλλη υπόθεση ..οπότε εάν δεν φαίνεται ροή ή και μεταβολή αυτό σημαίνει ότι το πράγμα λιμνάζει, ασχέτως των συμβαινόντων καταστάσεων επί του φυσικού.
Το να προσπαθεί κάποιος κάτι δεν σημαίνει αναγκαστικά και κάτι το ιδιαίτερο, ιδίως αν αυτά που κάνει, ο τρόπος που τα κάνει δεν οδηγούν στο προσδοκώμενο.
.
Έχω ‘πεί ότι η Ελλάδα έτυχε να είναι αυτή το Μέσον ..μπορούσε όμως να είναι και κάτι άλλο, οπότε δεν θα σκάσουμε επειδή οι εδώ δεν θέλουν ν’ ακούσουν ..δεν παίρνουν χαμπάρι ..αυτό που ενδιαφέρει είναι ο Στόχος, αλλά και αυτό ελέγχεται ..καθότι εάν κάποιος δεν θέλει ν’ αλλάξει, δεν θέλει να σωθεί ..δεν μπορείς να κάνεις και τίποτε ..και θα μείνει εκεί να τρώει τ’ αγγούρια και να γυρίζει τον τροχό ..και αν υπάρξει και άλλη περίπτωση αυτή η πληροφόρηση να έλθει στον δρόμο του και εν τω μεταξύ έχει αλλάξει μυαλά, ίσως αν συμβεί η ευκαιρία και μπορέσει να το παλέψει ..μπορεί και να την πουλέψει, αλλιώς εδώ θα μείνει να καβουρντίζεται.
.
Αν και γράφω κατά καιρούς διάφορα για την τότε Ελλάδα, δεν νομίζω ότι κάτι περισσότερο επ’ αυτού μπορεί και έχει να προσφέρει.
.
Ας πούμε γράφω για Αισυμνητεία, Σεισάχθεια κλπ. κλπ. και βγαίνει προχθές ο Δημήτρης (απλά σαν παράδειγμα το λέω ..δεν έχω κάτι με το παιδί, το ίδιο ισχύει για ένα σωρό κόσμο) και που το είχε που το πήγαινε στον Δικαιωματισμό και στο Δημοκρατικό το γύριζε – αυτό όμως είναι ξεκάθαρη απόδειξη ότι τίποτα δεν έχει γίνει αντιληπτό ..και γιατί αυτό ;; ..μα απλά επειδή ο κόσμος δεν έχει μάθει να χρησιμοποιεί την Λογική και να Σκέφτεται (άσχετα το τι νομίζει ότι κάνει) ..οπότε αυτό είναι που προέχει ..να μάθει ο κόσμος να χρησιμοποιεί την Λογική και να Σκέφτεται ..αυτό είναι που φωνάζω από την πρώτη στιγμή, αφού χωρίς αυτό ΌΛΑ τα υπόλοιπα είναι χωρίς νόημα, διότι τίποτε δεν πρόκειται να δουλέψει σωστά ..πόσο πιό απλά να το ‘πώ λοιπόν ;;
.
Από την άλλη τους μιλάμε για το τώρα, το εδώ ..και κανείς δεν φαίνεται να παίρνει, ή να θέλει να πάρει χαμπάρι ..κάποια Ελλάδα του τρέχα γύρευε παλιά θα τους νοιάξει ;;
.
Εγώ θα συνεχίσω να γράφω όταν και όποτε κρίνω ότι έχω κάτι καινούργιο ή με διαφορετικό τρόπο να ‘πώ ..ΌΛΟΙ εσείς οι υπόλοιποι εάν έχετε κάτι το ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ να πείτε, και αυτό είναι μέσα στα θέματα του Ιστολογίου (χωρίς να επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά τα ίδια ή αυτά να είναι προσωπικά σας και μόνο θέματα), έναν άλλο τρόπο να παρουσιάσετε τα πράγματα ..ο Εργολάβος έχει ‘πεί ..στείλτε το στην Φωτεινή να τ’ ανεβάσει, μην περιμένετε να κάνουμε τα πάντα ο Εργολάβος κι εγώ, δεν υπάρχει χρόνος για κάτι τέτοιο.
.
Εν κατακλείδι θα ‘πώ και πάλι :
αυτό που προέχει είναι ο κόσμος με κάποιον τρόπο να μάθει να χρησιμοποιεί την Λογική και να Σκέφτεται – εάν δεν γίνει αυτό, όλα τα υπόλοιπα περιττεύουν !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Αυγ. 25, 2020 @ 20:09:30
@Παλαιός
Ρελαντί είμαι καπετάνιο, δεν έχω φορτώσει. Στην ουσία τώρα, αν κάτι δεν έχει αποτέλεσμα ,τότε κάνεις αλλαγές για να δεις τι δουλεύει καλύτερα. Δεν διαφωνώ σε κάτι ,αλλά ΙΣΩΣ να έχει καλύτερο αποτέλεσμα μια διαφορετική προσέγγιση του θέματος κόσμος φυλακή.
Για αυτό σου είπα , ασχέτως τα ζωντοβολάκια , δώσε κάτι παραπάνω , μπας και δουν ότι δεν είναι η φαντασία ενός θεότρελου που νομίζουν , αλλά κάτι που λειτουργούσε…
Διότι ανέφερες τα ολέθρια λάθη μας από τότε και τώρα, δώσε και τους μηχανισμούς που λειτουργούσαν υπερ. Ναι λέμε τα στραβό ,αλλά να δώσουμε και την άλλη μεριά, το αντίβαρο. Από εκεί και πέρα , αν και ένας διαβάσει και αποφασίσει να δοκιμάσει δεν πάει χαμένο.
Επίσης επειδή η διαδικασία της προσωπικής απευλεθέρωσης και ξε αποδοχής ήταν γραμμένη σε σχόλιο και όχι άρθρο καλύτερα να το γράψεις σε άρθρο. Μην μου πεις πάλι γιατί να το κάνω αφού δεν χαμπαριάζουν κτλ..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Όλα είναι ατμός....
Αυγ. 26, 2020 @ 22:31:57
Μπαίνουν πολλά θέματα στο τραπέζι…..
Εφόσον δεν είμαι μόνο αυτή η περιορισμένη μάζα ύλης που βλέπω στον καθρέπτη και είμαι κάτι ανώτερο σαν ουσία και σαν ύπαρξη και μάλιστα είμαι γέννημα από την καλύτερη περίπτωση που θα μπορούσε να υπάρξει, πως στα κομμάτια κατάντησα πένης και ενδεής κάθε αξίας, πνεύματος και αρετής, παντελώς αμνήμων της υπεροχής και της ωραιότητας μου….. Με ξεγέλασαν, με δελέασαν, με εκβίασαν και ήρθα εδώ, ….. γιατί να είμαι σ ένα τόπο (γη) που σχεδόν πάντα ένιωθα ξένος και άβολα, ότι δηλαδή δεν ταιριάζω με τα εδώ γινόμενα και δρώμενα.
Και εντάξει να το πιούμε το ποτήριον τούτο στον εδώ παρόντα χοροχρονότοπο, αφού είπαμε (το πεντί ίνι χαζό) και αφού μας προσφέρεται αφθόνως και ανιοδιοτελώς. Έρχεται όμως μια απορία, αν εδώ τα βρίσκω μπαστούνια, όταν θα θελήσω στο ενδιάμεσο στάδιο να την κοπανήσω απαιτώντας την ελευθερία μου πως θα τα καταφέρω όταν δεν έχω ανάλογη δυνατότητα. Δηλαδή μήπως δεν σου δίνεται καμία περίπτωση επιλογής, η αντίρρησης και είσαι έρμαιο δυνάμεων πέρα κάθε αντίληψης…… Θα μου πεις βέβαια, κτίσε απ εδώ το αντιληπτικό σου σθένος για να ανταπεξέλθης, αλλά πάλι ερωτώ…. Μήπως είναι πέρα από κάθε αντιληπτική μου προσέγγιση το χάος και το σκότος….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 27, 2020 @ 13:20:34
.
Γιάννη …
Επειδή δεν θυμάμαι τι ακριβώς έχω γράψει στα διάφορα σχόλια, καθώς αυτό εξαρτάται πάντα από την συγκεκριμένη ερώτηση ..εάν έχεις το σχόλιο στείλε το στην Φωτεινή να μου το διαβιβάσει.
.
Για την ώρα δεν έχω στα υπ’ όψιν να γράψω κάτι πάνω στην διαδικασία απελευθέρωσης ..καθώς προηγούνται άλλα ..και το να ψυχράνει λίγο ο καιρός και να μην βγάζει φουσκάλες από τον ιδρώτα ..θα δούμε λοιπόν αργότερα.
.
Πάντως ΙΣΧΥΕΙ αυτό που λέω συνεχώς :
Αν κάποιος δεν μάθει να χρησιμοποιεί την Λογική και ν’ αρχίσει να Σκέφτεται ..τότε ότι και να του ‘πείς περιττεύει ..διότι πολύ απλά ακόμη και στην καλύτερη των περιπτώσεων, θα του είναι άχρηστα αφού δεν θα μπορεί και δεν θα είναι σε θέση να τα χρησιμοποιήσει.
Πρώτα λοιπόν ΛΟΓΙΚΗ και ΣΚΕΨΗ και ύστερα τα υπόλοιπα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 27, 2020 @ 13:22:02
.
Ατμέ ..
Όντως πολλά τα θέματα ..για να μη χαθεί λοιπόν κάποιος μέσα σε όλον αυτόν τον κυκεώνα, άσχετα το πόσο φαντάζουν μερικά πράγματα, πρέπει να πιάσει το πράγμα από την βάση, αλλιώς δεν πρόκειται να βρεί ποτέ άκρη.
.
Προαπαιτούμενο, για να κάνει έστω και κάποιο κουτσό βήμα, είναι ν’ αρχίσει να χρησιμοποιεί την Λογική και να Σκέφτεται.
.
ΕΑΝ δεν έχεις καταφέρει το παραπάνω, και βεβαίως δεν έχεις κάνει και την ανάλογη προετοιμασία, τότε οποιαδήποτε πληροφορία και να έχεις, οτιδήποτε κι αν ξέρεις, σου είναι άχρηστα, καθώς δεν θα σε βοηθήσουν στο ν’ αντεπεξέλθεις νικηφόρα.
.
Θυμήσου :
Με δική μας επιλογή, με την θέλησή μας μπήκαμε στο μπουρδέλο, δεν μας έβαλε κανείς με το ζόρι ..άσχετα αν μας εξαπάτησαν, αν μας έκρυψαν πράγματα, αν μας είπαν ψέματα κλπ. κλπ. τελικά ατομικά δική μας και μόνο δική μας ήταν η επιλογή και η απόφαση.
Παρόμοια πρέπει να είναι και η απόφαση να φύγουμε, βέβαια αυτό δεν πρόκειται να συμβεί ανεμπόδιστα ..πολλά, από τα πιό μικρά και ελάχιστα μέχρι τα πιό μεγάλα θα χρησιμοποιηθούν, ώστε να μην είμαστε σε θέση να το απαιτήσουμε οριστικά και αμετάκλητα.
.
Η δυνατότητα υπάρχει, αρκεί είπαμε να υπάρχει Λογική και Σκέψη και βεβαίως να έχεις πληροφορηθεί περί αυτού και να έχεις προετοιμαστεί ανάλογα Νοητικά και Συναισθηματικά, να έχεις «χτίσει» την αναγκαία δομή, ώστε να μην είσαι δέσμιος αυτού του κόσμου.
.
Είπαμε μην μπλέκουμε με πολλά γιατί θα χάσουμε τον μπούσουλα ..γι’ αυτό άφησε έξω το ΣΚΟΤΟΣ και το ΧΑΟΣ ..ασχολήσου μόνο με αυτά που μπορούν να γίνουν αντιληπτά και κατανοητά ..γι’ αυτό και είχαμε ξεκινήσει με το «θάνατός σου ή ζωή μου» την ανάγκη βρώσης που είναι ο κανόνας από το κατώτερο μέχρι το ανώτερο πεδίο ..τον πόνο και την δυστυχία κλπ. κλπ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Όλα είναι ατμός....
Αυγ. 27, 2020 @ 18:32:41
Άρα πρακτικά ας πούμε,….. ο συναισθηματικός πόνος στη (γη) για αγαπημένα μας πρόσωπα που έφυγαν από τη εδώ ζωή πρόσκαιρα και άδικα, η για κάθε άλλου είδους δυστυχίας, μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως ενεργειακή τροφή στον εδώ χρονότοπο και στο ενδιάμεσο σημείο ως δέλεαρ, για επανάληψη μιας καλύτερης ζωής συνθηκών και περιβάλλοντος , μέχρι απειλή για την καταστροφή μας σε όποιο επίπεδο και να είναι. Θα πρέπει δηλαδή οτιδήποτε συναισθηματικό-νοητικό δέλεαρ και αν παρουσιαστεί να το απορρίψεις, για να μπορείς να απαιτήσεις την ελευθερία και την έξοδο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 27, 2020 @ 21:59:36
«Με δική μας επιλογή, με την θέλησή μας μπήκαμε στο μπουρδέλο, δεν μας έβαλε κανείς με το ζόρι»… λοιπόν γέροντα, αυτή είναι μια θέση προσωπική και καθ’όλα υποκειμενική δική σου, μιας και δεν μπορείς να την αποδείξεις, ώστε να την αποδεχτούν και οι υπόλοιποι που εννοείς με το πρώτο πληθυντικό… η λογική λοιπόν λέει, πως όταν κάποιος μιλάει αναπόδεικτα για προσωπικές ιδεοληψίες του, θα πρέπει να χρησιμοποιεί μάλλον πρώτο ενικό και όχι πρώτο πληθυντικό, μιας και οι προσωπικές ιδεοληψίες αφορούν αποκλειστικά το υποκειμενο που τις έχει… προσωπικά, ΔΕΝ επέλεξα τίποτα από όσα λες και το γνωρίζω πάρα πολύ καλά αυτό! βεβαιως δεν αρνούμαι ότι συγκεκριμένα εσύ ή οποιοσδήποτε άλλος συμπέθερος, ενδεχομένως και να το έχετε επιλέξει… η λογική λοιπόν ξαναλέει ότι μάλλον είναι σώφρον να αφήνουμε τον καθένα να λέει και να δηλώνει το οτιδήποτε αφορά αυτόν και μόνον αυτόν, όταν δεν είμαστε σε θέση να κάνουμε εμείς δηλώσεις για εκείνον και μάλιστα μετέωρες…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 27, 2020 @ 23:30:52
.
Μπράβο ..άρχισες ..να το πιάνεις !!
.
Έχει κι άλλα ..αλλά σιγά-σιγά ..ώστε να μπορέσεις να το ρεγουλάρεις.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 28, 2020 @ 09:14:44
.
Άρα συμπέθερε αφού όπως λές :
«προσωπικά, ΔΕΝ επέλεξα τίποτα από όσα λες και το γνωρίζω πάρα πολύ καλά αυτό!»
μάλλον εννοείς ότι ήσουν «κακό» παιδί και σ’ αρπάξανε από τ’ αυτί και σε σαβουρντίξανε στον σκουπιδοντενεκέ να βάλεις ή μέχρι να βάλεις ..μυαλό !!
.
Αλλά απ’ ότι έχεις αφήσει παλαιότερα να εννοηθεί μάλλον την καταβρίσκεις εδώ στο μπορντέλο ή κάνω λάθος ;;
.
Πάντως έτσι και αλλιώς, είτε την βρίσκεις είτε όχι, σημασία έχει ότι αφού ΔΕΝ το επέλεξες ..τότε το επέλεξαν άλλοι για σένα ..άχ ατακτούλικο παιδί !!!
..βάλε λοιπόν μυαλό κι άλλη φορά (εάν υπάρξει άλλη) να μην κάνεις αταξίες !! ..γιατί φαίνεται ότι έχεις πέσει σε σκληρούς δασκάλους, και δεν δουλεύει μόνο βέργα, αλλά και μπουντρούμιασμα στο υπόγειο ..με τις κατσαρίδες !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 28, 2020 @ 10:40:34
αχαχαχχα! ρε τον γέροντα, όλο στον πρόλογο μας έχει… αφού ξες τί λένε για τον βιασμό ρε… άμα δεν μπορείς να τον αποφύγεις, απήλαυσε τον… πάντως δεν έχω παράπονο, στα όπα όπα με εχουνε, ό,τι χρειάζομαι χωρίς να κουνήσω νύχι, τσουπ μπροστά μου! μόχθοι, ξύλα, βέργες, μπουντρούμια και τα ρέστα που λες ας πούμε, ούτε και που ξέρω τί σημαίνουνε! απλά είμαι δύστροπο παληκάρι και γκρινιάζω εύκολα…μήπως τελικά δεν πρόκειται και για τόσο βιασμό; κάτι άλλο θα παίζει, δε μπορεί…βέβαια θα πρέπει να σου πω ότι η συμπερασματική σου ως αποτέλεσμα της μη επιλογής μου, είναι αποκλειστικά δική σου, συ είπας κι όχι εγώ, κι ενδεχομένως να μην έχει σχέση με την πραγματικότητα! τα σενάρια δλδ μπορεί να είναι πολλά! τώρα το ότι εσύ πχ. βλέπεις μόνο ένα σενάριο, δε σημαίνει κι ότι ισχύει… ίσως μάλιστα να είναι μια καλή ευκαιρία και για σένα, να προπονήσεις τη δημιουργική σου φαντασία!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 29, 2020 @ 09:00:05
.
Κοίτα να ‘δείς συμπέθερε ..εμείς εδώ κάνουμε κουβέντα-μιλάμε για τα πραγματικά ανθρώπινα όντα, και όχι για οτιδήποτε άλλο κυκλοφοράει στον «μπαξέ», όπως ας πούμε βιολογικά ανθρωπόμορφα μπότ κλπ. κλπ. Τώρα αν εσύ τυχαίνει να φαίνεσαι και όχι είσαι, ούτε ξέρω αλλά ακόμη και αν ήξερα ποσώς θα μ’ ενδιέφερε να το συζητήσω, πολλώ δε μάλλον να το ψάξω.
.
Όσο για την απόλαυση του βιασμού ..τι να κάνουμε, υπάρχουν και βίτσια !! ..και όπως έχω ‘πεί όλα τα όντα-όλες μα όλες οι αισθανόμενες υπάρξεις, ευτυχία γυρεύουν, ασχέτως πώς την εννοούν και την καταβρίσκουν !! ..οπότε εάν εσύ, και κάθε άλλος, φχαριστιέται τον όποιον βιασμό ..δεν σκοπεύω να του το στερήσω – και όπως είπες αν κάνει καλά κουνήματα, μπορεί ν’ ανέβει θέση στο χαρέμι και να έχει και άλλες απολαβές ..εκτός του βιασμού εννοείται !! ..όρμα λοιπόν και καλές εξελίξεις !!! …χα χαχά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 29, 2020 @ 13:50:50
βρε γέροντα, βρε γέροντα, αφού μπορείς και καλύτερα ( ; ) … θα φταιν αι ζέσται φαίνεται… ή μήπως τελικά όντως δε μπορείς;; λοιπόν, έλα άκου τώρα τί παίζει για να μαθαίνεις και τίποτες καινούριο ή μάλλον και τίποτες παραπέρα από τα νοητικά σου όρια… λοιπόν μπάρμπα, κείθε όξω οι «προορισμοί» είναι πολλοί! είδες τί ωραία που ξεκινάμε; κλείσε το στόμα όμως γιατί έχει και συνέχεια και κυκλοφοράν και μπάμπουρες… κι επειδής τα κουμάντα για τους προορισμούς τα κάμνουν ατελή όντα, ως ατελεις εκπορεύσεις του όντως όντος, συμβαίνουν ενίοτες και λάθη! αμέέέέέέέέέέ! θα σου λεγα τωρα να κλείσεις και τίποτες άλλο, αλλά πιθανόν να βλέπουν και μπαγιάτικαι κιουρίαι… ασούμε, μια λάθος στροφή, ένα λάθος κομβίο στο ασανσέρ, μια λάθος πτήση, πολλά συμβαίνουν που λες… κάτι αντίστοιχο συνέβη και με τη δική μου περίπτωσις! τωρα κλείστα όλα όμως γιατί είναι και μεσημέρι και θα μαγειρεύεις τίποτες πατατες πάλι και θα σκάσουνε νταβάνια… γι’ αλλού ήντανε κανονισμένο να πάω κι αλλού βρεθηκα! όταν τη χαμπάριασα λοιπόν, πάω κει στα γραφεία πρωτοκώλου και τους λέω, μάγκες, παίχτηκε μπινιά, τό και το… και μου σκάνε το παραμύθι ότι και καλά ξεσκιούζε μουά φορ δι ινκονβίνιανς ω μάιτυ μίστρεςςςς, άλλα ό,τι γκένεν δεν ξεγκένεν… και τώρα τί γίνεται ρε; μην ανησυχείτε με λένε, δεν είναι και τίποτες φοβερό, θα έχετε διευκολύνσεις, πείτε απλώς ότι θα κάμετε μερικά χρόνια διακοπές στον πλανήτη γαία, θα κανονίσουμε μεις να σας έρθουν βολικά τα πράματα, θα χετε τα μπόνους σας ένα πράμα, σεις απλώς ω μάιτυ μίστρεςςςς θα αράζετε και θα παρατηρείτε τα ομολογουμένως βαρετά ανθρώπινα όντα, αλλά ποτέ δεν ξέρετε, ποτέ δεν ξέρετε, ίσως και να εκπλαγείτε, μικρό το ενδεχόμενο, αλλά όπως και να χει, θα κάμετε τις διακοπές σας και άφτερ δις ιξπήριανς, θα συνεχίσετε στα έτερα σύμπαντα τον προορισμό σας… εάν πάλι διαφωνείτε, υπάρχει διαδικασία επιλυσης, αλλά είναι κάπως χρονοβόρα… ε και λεω , δε γαμής, ας κάμω και γω σε μια μικρούλα ενσάρκωσις ταις διακοπές μου, που ναι και κλάιν μάιν το ηλικιακό ανθρώπινο όριο ομπρός στα πραγματικά συμπαντικά ηλικιακα όρια των εξευγενισμένων όντων… καπίς, μπάρμπα; και που λς, παραπονο δεν έχω, ζάχαρη την περνάω… δυσκολεύτηκα στην προσαρμογή στο εδω πεδίο ομολογουμένως, 2 δεκαετίες μου πήρε για να αρχίσω κάπως να συμμορφώνομαι με τη βαρύτητα, αλλά είμαι άρχοντας… συ αλήθεια;; πόσα μπουντρούμια και βασανιστήρια μετράς ως τώρα στην τωρινή ζωούλα σου;;;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Αυγ. 29, 2020 @ 19:17:09
.
Καλά τώρα ..το ότι ήσουν ένα από τα ..λάθη, δεν ήταν και τόσο αναγκαίο ..να μας το ‘πείς ..αλλά τέλος πάντων, αφού είχες την προαίρεση να βγάλεις τα σώψυχα σου, δεν θα το κάνουμε θέμα !!
.
Πιντί του «Συστήματος» λοιπόν ω «μάιτυ μίστρεςςςς» ..αλλά παρακατιανό !! ..αφού σε δίνουν στον κάθε τυχόντα μεθυσμένο ασανσεριάρη που σε αδειάζει όπου λάχει ..μιάς όμως και σε δώκανε και το κάτι τις σου, φρόντισε το λοιπόν να το χαρείς όσο κρατήσει, χωρίς να το ζορίζεις .. καθότι συμβαίνουν και απρόοπτα, γιατί που ξές που θα σ’ αδειάσουν την επόμενη φορά !!
.
.
Εμένα το λοιπόν δεν με κάνουν χάρες, που βεβαίως δεν ήρθα για διακοπές ..το παλεύουν όσο μπορούν, και τους παίρνει, μην και τους κάνω το μαγαζί καλοκαιρινό ..που για την ώρα δεν βγαίνει βέβαια ..αλλά ποτέ δεν ξές.
.
Εύκολο και ωραίο φαγητό οι πατατούλες ..στο σπίτι ή στο ταβερνάκι ..το τιμάω δεόντως !!
Όπως λέει και μια ψυχή, εμείς τα ελεύθερα παιδιά ..το πολύ πολύ να ξεχαστούμε με κάτι άλλο και να κάψουμε και μια τηγανιά πατάτες ..σκέψου όμως να κάνουν οι «άλλοι» την πατάτα ..εκεί να ‘δείς τι έχει να γίνει !!
.
.
Υγ. μιάν απορία την έχω όμως : ο άλλος για πιό λόγο χαίρεται !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Όλα είναι ατμός....
Αυγ. 29, 2020 @ 20:27:52
Mπορεί να κλείσει ο Ελλαδικός τοπικός χώρος για ένα μήνα…… Όταν λέμε να κλείσει εννοούμε να μην μπορεί να βγει η να μπει οτιδήποτε υλικό στοιχείο, από άνθρωπο μέχρι πουλί ιπτάμενο. Ενεργειακά δηλαδή να είναι ένα ανεξήγητο φαινόμενο παγκόσμια, σαν μια αόρατη δύναμη να μην επιτρέπει καμία επαφή με κανέναν και τίποτα από τους απ έξω. Να εφαρμοστεί ο καθαρισμός και το 75/25/5 για να ξημερώσει μια πραγματικά καινούργια μέρα ελπίδας……. Θα μου πεις αυτά τα πράγματα δεν γίνονται, δεν γίνονται αν δεν ξέρεις πως γίνονται. Αν ήξερες όμως, θα είχες ενδοιασμούς να εφαρμόσεις ότι θα έπρεπε για να γίνει η κάθαρση-εκκαθάριση, πεστο και έτσι…..
Σε διαφορετική περίπτωση το μόνο που μας μένει είναι να την κάνουμε και μην τον είδατε τον παναή…….
Εκτός και αν έχεις όρεξη μέχρι την ερχόμενη ολική καταστροφή, και την αποχώρηση της ωραίας σε-λήνης σε-λένης που στο γράφουνε καθαρά στο ιερό βιβλίο κάπου εκεί στο τέλος, ότι θα την πάρουνε και θα φύγουνε κάποια στιγμή δεν το έχουν κρυφό….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 29, 2020 @ 20:54:21
α καλά, τον χαβά σου εσύ, επιμένεις να κάνεις ότι δεν καταλαβαίνεις… αυτά είν τα σώψυχα;;; πολύ μικρή ιδέα για το τί εστί ψυχή έχεις ή μάλλον πολύ ανθρώπινη… λες να έσκαγα δικό μου σώψυχο στο μαγαζί σου; τσουνάμι θα σου σκαγε, δε ρισκάρω, τελευταία είμαι και ψυχοπονιάρης χαχαχαχαχαχα! αφού το πα βρε, ΓΩ πήρα λάθος στροφή, κανείς δε με ξέρασε πουθενά… άμα ήθελα βέβαια θα μπορούσα να κινήσω διαδικασίες επιστροφής αλλά άπαξ και μπεις σε υλικο φορέα στο εδώ σύμπαν, είναι περίπλοκο το θεμα απόσπασης μετά, κάτι θα χεις ακούσει δε μπορεί… όπως σου πα βέβαια δεν έχω παράπονο, καλούτσικια η εμπειρία, έχω κάμει και τα σχετικά κουμάντα μου για να μη νομίσουν κάποιοι ότι θα με πιάσουν κώτσο χαχαχαχαχα, ησύχως κινούμαι, παρακαταθηκες δεν αφήνω για να μην έχουμε καρμικά ζητηματα, είναι εύκολο το έργο εδώ άμα πάρεις το κολάι, στενάχωρο δε λέω, έτσι και αρχίσεις τις εμβριθείς παρατηρησεις και μπεις σε ενσυναισθητικό τριπ με τους νιούφηδες αμαθείς γήινους, μαχαιριά η συμπόνοια, θέλει ρέγουλο και μπάλανς γιατί είναι και παγίδα ταυτόχρονα… γω δλδ ο μονος λόγος που τα είπα είναι για να καταλάβεις ότι παίζουν κι άλλα πέραν εκείνων που λες ότι γνωρίζεις… θα μπορούσα να σου δώκω και έτερα παραδείγματα αλλά δεν είσαι έτοιμος και δεν έχω και παραπάνω λόγο για να το κάνω…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 29, 2020 @ 20:57:25
όσο για την πατάτα, την ξες τη σκευωρία που παίχτηκε για το έμπα της στην πατρίδα σου ε; το νου σου μπάρμπα, δε λέω άλλα… το δε υστερόγραφο δεν τό πιασα… αν δεν αφορά εμέ μην μπεις σε επεξηγηματικό σχολιανό, το προσπερνάμε…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 30, 2020 @ 09:43:00
κοφτε τις πατατες…ερχεται καυτη πατατα…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Λυκίνος
Αυγ. 30, 2020 @ 13:05:57
χαχαχαχα! https://www.youtube.com/watch?v=GVkCOzb6EhA
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Αυγ. 30, 2020 @ 17:37:35
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αυγ. 30, 2020 @ 21:43:47
@ΠΑΛΑΙΟ
ΕΠΕΙΔΗ ΕΠΙΑΣΕΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΝΕΜΕΤΩΡ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΣΟΥ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΕΙΣ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΤΟΜΕΑ «ΝΕΜΕΤΩΡ» ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΜΕ. ΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΕΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΚΑΤΑΔΙΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ
ΕΔΩ:
http://nemetwr.pa-sy-a.gr/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Αυγ. 30, 2020 @ 21:51:00
@ΠΑΛΑΙΟ
ΑΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ «ΝΕΜΕΤΩΡ» ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΑ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΣ ΕΧΩ ΝΑ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΕΝΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΩΣ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
ΕΔΩ:
http://nemetwr.pa-sy-a.gr/2009/10/24/24-00/pa-sy-a_nemetwr_2009-10-24_24-00.htm
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 31, 2020 @ 18:26:48
.
..και μία ακόμα μικρή, αλλά πολύ ενδιαφέρουσα, προσθήκη ..διακριτά ..στην συνέχεια πάντα του κειμένου —-ρίξτε μάτι !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!