. . . . . . . . . . .
Συνεχίζουμε την περιήγηση στο Κρονοπερίβολο με τα μπουμπούκια του των χριστιανικών αιώνων.
. . . . . . . . . . .
iv. Αιρέσεις
Οι αιρετικοί σκάσανε μύτη από τις πρώτες κιόλας μέρες, που η έκφραση «χριστιανική θρησκεία» απέκτησε κάποιο νόημα.
Το θέμα, όμως, δεν είναι να βγάλουμε τον χάρακα καί να μετρήσουμε πόσο μεγάλο λάθος έκανε ο καθένας· αυτή η δουλειά ήδη έγινε από άλλους – κι όποιος ενδιαφέρεται, μπορεί να ψάξει τα πρακτικά των Οικουμενικών Συνόδων. (Καί γενικώτερα, τα οποιαδήποτε «επίσημα» κείμενα της Ορθοδοξίας, που αναιρούν αιρέσεις.)
Το θέμα είναι: γιατί εμφανίστηκαν οι αιρετικοί – καί δή, ευθύς εξ αρχής;
. . . . . . . . . . .
Αν κοιτάξουμε σημερινά κοινωνικά ανάλογα, ως προς το πού καί πότε μαζεύεται πλήθος ατόμων -καί γιατί-, θα διαπιστώσουμε πως:
- μαζεύονται γιά δύο (κύριους) λόγους, το χρήμα καί τη δόξα (αυτοπροβολή),
- μαζεύονται κατά κανόνα γύρω από κάτι καινούργιο – από πχ κόμμα, έως πχ άθλημα.
Το χρήμα, ευνότητο γιατί. Η δόξα (αυτοπροβολή), πάλι, συνήθως υποκρύπτει αίσθημα κατωτερότητας, οπότε σου λέει: «- Να πάω κάπου, όπου θα γίνω απολύτως αποδεκτός-ή!». (Έ-χμ… όλο λέω πως δεν γνωρίζω από Ψυχολογία, καί όντως δεν γνωρίζω, αλλά όλο κι αναγκάζομαι να μπλέκομαι στα χωράφια της! Ελπίζω μόνο να μην κάνω τραγικά λάθη σε όσα γράφω.)
Το «κάτι καινούργιο», τώρα, οφείλεται στο ότι θεωρητικά όλοι έχουν ισότητα πλεονεκτημάτων απέναντι σ’ αυτό (όπως πχ σε κάτι τηλεπαιχνίδια με μαξιλαρομαχίες, ξέρω ‘γώ, όπου δεν μετράνε σωματότυπος παικτών, ηλικία, κτλ), άρα μπορούν να διακριθούν, άρα αργότερα να γίνουν «χαλίφηδες στη θέση του χαλίφη» (γειά σου μεγάλε Παλαιέ με τα ρητά σου!), άρα να επιβάλουν τους κανόνες τους καί μόνον αυτούς, καί -συνεπώς- να ικανοποιηθεί ο (αρρωστημένος) εγωϊσμός τους στο έπακρο. Τώρα, βέβαια, οι πιό πονηροί κοιτάνε ν’ ανέβουν στην κορυφή όχι απλά από εγωϊσμό, αλλά καί γιά υλικό όφελος (παραδάκι).
Παραδείγματα μας δίνει άφθονα η εγχώρια κοινωνία (τρομάρα της!) των τελευταίων 50 ετών:
- Ξημέρωσε μιά μέρα, που όλοι ξύπνησαν «αντιστασιακοί».
- Ξημέρωσε μιά μέρα, που όλοι ακούγαν αντάρτικα τραγούδια.
- Ξημέρωσε μιά άλλη μέρα, που όλοι ακούγαν ρεμπέτικα (καί τρέχαν να κολλήσουν σε «κομπανίες»).
- Ξημέρωσε μιά άλλη μέρα, που όλοι άρχισαν να μπλέκονται με τη ρόκ μουσική (κι έσπευδαν να ενταχθούν σε «σχήματα»).
- Ξημέρωσε ακόμη μία μέρα, που όλοι ξύπνησαν …σοσιαλιστές.
- Ακόμη άλλη μία μέρα ανέβηκε ψηλά ο Ήλιος, κι όλοι ξύπνησαν …έμπειροι οικονομολόγοι καί βετεράνικα σαΐνια της Γουώλλ Στρήτ.
- Άλλες χαρμόσυνες ημέρες ξημέρωσεν ο Θεός, κι όλοι μου γίναν κομπιουτεράδες …βιολόγοι… ειδικευμένοι μηχανικοί / οπαδοί της «πράσινης ανάπτυξης» καί των ανεμογεννητριών… κι όποια άλλη μαλακία θες.
Ή, ‘ξέρω ‘γώ, διαδίδεται ότι ξεκινάει πρωτάθλημα στο νέο άθλημα «ούρησις εις μήκος» (δηλαδή, ποιός θα κατουρήσει πιό μακριά), καί σπεύδουν όλοι να κάνουν ομάδες, να βρούν χορηγούς, να φέρουν συμβόλαια απ’ την τηλεόραση (κάτι μου λέει πως μεγαλύτερη τηλεθέαση θα έχει το γυναικείο πρωτάθλημα του είδους! καρα-lol!!!), κτλ.
Τώρα, βέβαια, αυτά τα …σοβιέτ των αυθορμήτων μαζικών λαϊκών συνελεύσεων, όπου όλοι βλέπουν φώς καί μπαίνουν («- Κι εγώ, ρέ παιδιά! Κάντε λίγο χώρο!»), δεν κρατάνε πολύ. Σύντομα ξεχωρίζουν αυτοί, που -καλώς, ή κακώς- πάνε στην κορυφή… οι ομάδες, μετά τον πρώτο χρόνο ξεχωρίζουν σε Α’ καί Β’ Εθνικής… καί ούτω καθ’ εξής. Οι δέ ανοητώτεροι (πχ οι …βετεράνοι της Γουώλλ Στρήτ) την τρώνε από πίσω (με το συμπάθειο) καί πάνε σπίτι τους σα δαρμένα σκυλιά.
. . . . . . . . . . .
Επανερχόμενοι στους αιρετικούς, διαπιστώνουμε πως όντως, αρκετούς τους τράβηξε το «καινούργιο» της νέας θρησκείας, καί πήγαν να κάνουν τον μάγκα – όσο τα πράγματα ήταν ρευστά, βέβαια. Μόνο που αυτό ίσχυε γιά τους πρώτους δύο, άντε τρείς, άντε τέσσερεις αιώνες μΧ. Όπως καί όσον αφορά την αυτοπροβολή των αυτοκλήτων αυτών «φιλοσόφων» του (τότε ενιαίου) χριστιανισμού. (Ποιός ξέρει; μπορεί το νέο θρησκευτικό ρεύμα αρκετοί απ’ αυτούς να το βλέπανε σαν πνευματική πρόκληση, σαν ίδρυση νέας φιλοσοφικής «σχολής»· κάπως έτσι.)
Όπως καί το παραδάκι, στο οποίο είχαν συνηθίσει ν’ αρμέγουν από τους «πιστούς» οι διάφοροι αγύρτες «ιδρυτές θρησκειών» των τελευταίων αιώνων της Ρωμαϊκής παρακμής. (Βλέπε σημερινούς αυτόκλητους «γκουρού», που σέρνουν πίσω τους πλήθος Δυτικών ηλιθίων.)
Διότι, μετά έχουμε την εξής ιδιομορφία: ο χριστιανισμός γίνεται η επίσημη κρατική θρησκεία!
Προσέξτε! Όχι απλά «κρατούσα» θρησκεία, όπως είναι στο δικό μας Σύνταγμα. (Δηλαδή: πίστευε ό,τι θες, ελεύθερα· ως κράτος, απλά κρατάμε το ορθόδοξο εορτολόγιο γιά τις αργίες.) Αλλά Η θρησκεία, η μία καί μοναδική! Από την οποία πάσα παρέκκλιση απαγορεύεται καί τιμωρείται… ενδεχομένως καί με θανατική ποινή!
Τί σημαίνει αυτό;
Σημαίνει πως ο αιρετικός της εποχής εκείνης εξ αρχής γνωρίζει ότι δεν μπορεί να επιβάλει τους κανόνες του, ακόμη κι αν τον ακολουθεί πολύς κόσμος. Μόνον αν γίνει (ή είναι ήδη) αυτοκράτωρ μπορεί. (Συγκρατήστε το αυτό, γιά παρακάτω.) Επίσης, η μία καί μοναδική θρησκεία, από την οποία η παρέκκλιση τιμωρείται (κτλ), δεν ήταν φαινόμενο μόνο του 4ου αιώνα μΧ. Ήταν φαινόμενο καί των τριών προηγουμένων αιώνων (με αντεστραμμένους τους ρόλους θυτών καί θυμάτων, εννοείται), όπου πλήθος χριστιανοί πλήρωσαν με τη ζωή τους την αντίθεσή τους στις θρησκευτικές πρακτικές της Ρώμης! Άρα, υπήρχε παγιωμένη μιά «αναγκαστική» ατμόσφαιρα απόλυτης υπακοής στο κράτος, ακόμη καί σε καθαρά υποκειμενικό θέμα, όπως το θρησκεύεσθαι. (Τότε, βέβαια, δεν το βλέπανε ως καθαρά υποκειμενικό.)
Άρα, γιατί ξεκινάει ο αιρετικός να λέει τα δικά του; σε τί ελπίζει;
Στο χρήμα, δεν ελπίζει. Στη δόξα (αυτοπροβολή / υστεροφημία), δεν ελπίζει. (´Αντε, λιγάκι.) Τότε;
Όπως το βλέπω, μονάχα σ’ ένα πράγμα: στο να φτιάξει δικόν του πολυπληθή «στρατό» οπαδών, ώστε μιά μέρα να καταλάβει την εξουσία!
Κι εννοείται, με τους δικούς του κανόνες…
…τους Κρόνιους!
. . . . . . . . . . .
Στην προηγούμενη ενότητα, είδαμε επιτροχάδην την καταγωγή δύο από δαύτους· δεν νομίζω, όμως, ότι χρειάζεται να ψάξουμε περισσότερο.
. . . . . . . . . . .
v. «Μέγας» Θεοδόσιος καί «ΠΔ»
Ετούτος εδώ ήταν από τα παιδιά, γιά τα οποία οι γονείς σου σου έλεγαν να μην τα κάνεις παρέα! lol!!!
(Μισ)Άνθρωπος με πολλά ελαττώματα, κυριώτερα των οποίων δύο: ότι ήταν όχι απλά «κρύπτο», αλλά ούλτρα Κρόνιο κατακάθι· καί ότι μισούσε θανάσιμα τους Έλληνες καί κάθε τί Ελληνικό. (Έμ;! Απολύτως εξηγήσιμο, δεδομένου του τί ήταν αυτός…) Τα πιό γνωστά του κατορθώματα ήταν η μαζική σφαγή των Θεσσαλονικέων (με δράστες τους Γότθους μισθοφόρους του, προγόνους των σημερινών Γερμανών – τί πρωτότυπο;!), καθώς καί η εντολή: «Ες έδαφος φέρειν!» γιά όλα τα αρχαία ιερά προσκυνήματα, Ελληνικά καί Ρωμαϊκά (ναούς, μαντεία, κτλ)… η οποία εντολή, όσο φρικαλέα κι αν φαντάζει, ήταν απλά το κερασάκι σττην τούρτα ενός πλήθους άλλων παρομοίων δικών του εντολών, που προηγήθηκαν – μέσα στα δεκαέξι χρόνια που αυτοκρατόρευσε.
[Ειρήσθω, βεβαίως, ότι αυτή η μαζική σφαγή ήταν καθαρή Κρόνια ανθρωποθυσία (σαν τη μεταγενέστερη, του καί …αγιοκαταταχθέντος Ιουστινιανού – μην παραλείψετε να του ανάψετε κανα κερί αυτουνού, εσείς με τα κομποσχοίνια!) – κι όλοι, όσοι πάτε να την εξωραΐσετε κάπως (ως δήθεν αναγκαστική στρατιωτική πράξη καταπνίξεως στασιαστών), άντε καί σιχτήρ!]
Βέεεεβαιααααα!!!… Ενώι ήδη ο χριστιανισμός ήταν η επίσημη κρατική θρησκεία, ενώι (όπως είπαμε) ο χριστιανισμός -ως η μοναδική κρατική θρησκεία- δεν διαδέχθηκε καμμία θρησκεία Διός καί 12 θεών / θεαινών, αλλά τον Sol Invictus, το παλιοτόμαρο το πείραζαν τα αρχαία Ελληνικά ιερά!!!!!
Όμως, έχει διαπράξει καί χειρότερα.
«- Χειρότερα από μαζική δολοφονία, ρέ Εργοδότη; Πάς καλά; Τί είναι χειρότερο από τον φόνο;»
Χμ… Βασίμως υποθέτω ότι χειρότερο αδίκημα / αμάρτημα από τον φόνο είναι η άνευ λόγου στέρηση της ελευθερίας ενός ατόμου, ιδίως της πνευματικής.
. . . . . . . . . . .
Εκείνο το κατόρθωμα του παλιανθρώπου, που δεν είναι γνωστό, αλλά μάλλον τυγχάνει μέγιστης σημασίας, είναι η επιβολή με το στανιό της «ΠΔ» στον «ιερό κανόνα» (δηλαδή στο σύνολο των «επισήμως» αποδεκτών καί εγκεκριμένων από την Εκκλησία ιερών βιβλίων) του χριστιανισμού.
…Ο Ιερώνυμος (άγιος γιά τους Δυτικούς, όσιος γιά μας – δεν πήρε …προαγωγή ακόμη! 🙂 ) μετέφραζε (κατά παραγγελία του τότε πάπα Ρώμης Δαμάσου Α’) την Καινή Διαθήκη στη λαϊκή λατινική γλώσσα της εποχής του, όθεν καί Vulgata (Βουλγκάτα) η -φιλολογική / ιστορική- ονομασία της μετάφρασης αυτής. Είχε, λοιπόν, σχεδόν τελειώσει το έργο του, όταν μπούκαραν κάτι υπηρέτες στο σκριπτόριο (το γραφείο του, δηλαδή), καί αδειάσανε κάτι τσουβάλια με παπύρους.
«- Τ’ είν’ αυτά, ρέ παιδιά;», ρώτησε ο Ιερώνυμος.
«- Ο αυτοκράτωρ (δηλαδή, ο Θεοδόσιος) διέταξε να μεταφράσεις καί την Παλαιά Διαθήκη!», απάντησαν οι υπηρέτες.
«- Μά, η ΠΔ δεν έχει σχέση με τον χριστιανισμό!», διαμαρτυρήθηκε (καί ορθώτατα!) ο Ιερώνυμος.
«- Μπάρμπα, σκάσε καί γράφε! Διαταγή!», απάντησαν οι υπηρέτες. «Εμείς δεν ξέρουμε τίποτε! Είμαστε από χωριό!»
Ο Ιερώνυμος, όμως, τελικώς δεν υπάκουσε, απ’ όσα γνωρίζω. Μάζεψε τα μπογαλάκια του καί την πίκρα του, κι έφυγε. Νομίζω δεν έφυγε μόνος του, αλλά τον σουτάρανε εκτός Ρώμης με εντολή αυτοκράτορα· κάτι σαν ημιεξορία, δηλαδή. Αυτά δεν τα ξεκαθαρίζει η Γουΐκι, αλλά πιστεύω ότι τα έχει απαντήσει η ιστορική έρευνα.
. . . . . . . . . . .
Οπότε, μην τρέχετε οι καλοθελητάδες ν’ αποδείξετε ότι η «ΠΔ» είναι παιδαγωγός εις Χριστόν. Δεν είναι. Τί παιδαγωγία να προσφέρουν, τάχα, οι κόρες του Λώτ, ή οι στρατιωτικές απειλές των ιουδαίων εναντίον μας;
Κι όπως μπήκε η «ΠΔ» με τσαμπουκάδικη διαταγή στον ιερό κανόνα, έτσι καί μπορεί να βγεί: κλωτσηδόν! Δεν χρειάζεται προς τούτο καμμία σύγκληση Οικουμενικής Συνόδου, δηλαδή. (Εμείς επιβάλλεται να το κάνουμε αυτό, κι οι Δυτικοί ας κάνουν ό,τι γουστάρουν.) Την «ΠΔ» θα την κρατήσουμε μονάχα ως πολύτιμη (το τονίζω) πηγή πληροφοριών. Αλλά, ως επίσημο θρησκευτικό βιβλίο της Ορθοδοξίας, τσού!
Μιά τέτοια πράξη, δηλαδή διαγραφή της «ΠΔ» από τον ιερό κανόνα, πιθανώτατα θ’ αποτελέσει την αρχή ξεκαθαρίσματος της σκουριάς καί της σαπίλας από τη νοητική σφαίρα των σημερινών Ελλήνων.
Ώστε, κάποια μέρα, να βρούμε τον πραγματικό εαυτό μας.
. . . . . . . . . . .
Τις (τρομερές) συνέπειες της εντολής αυτής του Θεοδοσίου (γιά την εισαγωγή της «ΠΔ» στον ιερό κανόνα) θα τις συζητήσουμε στο τέλος της όλης ενότητας γ’. Πάντως, βλέπετε καθαρά τη διαφορά του τί μπορεί να πετύχει η «λαϊκή επανάσταση εκ των κάτω», δηλαδή η απόκτηση οπαδών / παραστρατού από έναν αιρετικό (ή ακόμη καί …ιδιοκτήτη ΠΑΕ!), καί η επιβαλλόμενη αυτοκρατορική εντολή «εκ των άνω»: η πρώτη, όχι πολλά πράγματα· η δεύτερη, σχεδόν τα πάντα – αν καί ο οργισμένος λαός μπορεί να τ’ ανατρέψει όλα.
Επειδή, όμως, στην εποχή μας δεν πολυβλέπω πλήθος οργισμένου λαού, να προσέχετε τί ψηφίζετε! Διότι, είδατε: η …απροσεξία έφερε τα ΓΑΠατα, τα Αλεκσάκια, καί τα κουκλοχαιρετάκια. Με όλες τις συνέπειες.
. . . . . . . . . . .
Κλείνουμε την υποενότητα με κάτι εύθυμο – καί ψιλοσχετικό.
Ο Εμμανουήλ Ροΐδης, κάπου μέσα στην περίφημη «Πάπισσα Ιωάννα» του, αναφέρεται στα τρία παροιμιώδη «κακά»: πύρ, γυνή, θάλασσα. Ωστόσο συμπληρώνει (με δηλητηριώδες χιούμορ!) ότι ο άγιος Ιερώνυμος, στην Βουλγκάτα του, «ήτις μισεί τας περιφράσεις» (δηλαδή, κυριολεκτεί), τα τρία αυτά «κακά» τα αναγράφει ως: «ignis, mare, et os vulvae». Παναπεί: φωτιά, θάλασσα, καί …το στόμα του μ@υνιού!
🙂 🙂 🙂
. . . . . . . . . . .
vi. Εικονομαχία
Ακόμη μία περίπτωση ξεκάθαρης επιβολής εκ των άνω Κρονίων διαταγμάτων, με «ιδεολογικό» πρόσχημα. Στην περίπτωση αυτή, το πρόσχημα ήταν ότι ο λαός το παράκανε με την προσκύνηση των εικόνων στις εκκλησίες, διότι πολλοί έπαιρναν κομμάτια των εικόνων (ή ξύνανε τη μπογιά τους), ειδικά των θαυματουργών, γιά φυλαχτά. Ο πραγματικός λόγος, όμως, ήταν πως, αφ’ ενός η χριστιανική θρησκεία, τόσο στο πνευματικό μέρος, όσο καί στο λατρευτικό, όσο καί στο υλικό (ναοί, αγιογραφίες, κτλ), προσανατολιζόταν πλέον προς τις καλύτερες στιγμές της αρχαίας Ελλάδας! Δες, γιά παράδειγμα, τις αγιογραφίες της μονής του όρους Σινά, η οποία (λόγωι απόστασης από τημΜπόλιν) δεν επηρεάστηκε από την Εικονομαχία: οι καλύτερές τους είναι συνέχεια της «νατουραλιστικής» απεικόνισης (δηλαδή: απεικόνισης του αντικειμένου, όπως ακριβώς είναι στην πραγματικότητα) των πορτραίτων του Φαγιούμ. Καθαρή αρχαία Ελλάδα, δηλαδή!
[Ειρήσθω, ότι με τον Χριστό καί τα αρχαία ιερατεία, δηλαδή στο υψηλώτατο επίπεδο, μεσολάβησε κάτι σαν πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής. Καμμία βία, καμμία επιβολή! (Ας όψονται, όμως, οι τραχείς Ρωμαίοι καί οι Κρόνιοι.) Επίσης, οι αρχαίοι ημών όχι μόνο περίμεναν τον Ερχόμενο, αλλά είχαν προετοιμάσει λεπτομερώς μέχρι καί το λατρευτικό μέρος της νέας ( ; ) θρησκείας – πχ τη μορφή του ναού! (Στον δρόμο, βέβαια, τα πράγματα τελικώς πήραν άλλη τροπή.)
Αυτά που λέω, τα έχω ψάξει εις βάθος και είμαι απόλυτα σίγουρος γι’ αυτά· μόνο που δεν θα τ’ αναπτύξω εδώ.]
Στο μεταξύ, η Εικονομαχία κράτησε περίπου ενάμιση αιώνα (150 χρόνια), κατά την οποία βασίλευσαν αυτοκράτορες όχι Έλληνες. (Τουλάχιστον, όχι στο 100%.) Ίσαυρος ο ένας, Χάζαρος ο άλλος, Αρμένιος ο παράλλος,… καί δέ συμμαζεύεται. Όλοι αυτοί ζήλεψαν τη δόξα του Ακχενάτεν, καί δίχασαν τον λαό τους ενόπλως. Όμως, ίδια συμπεριφορά δείχνει ίδια καταγωγή.
Χρειάστηκε η επέμβαση της (σκληρής, ως χαρακτήρα – τύφλωσε τον ίδιο τον γυιό της!) αυτοκράτειρας Ειρήνης της Αθηναίας, ώστε να επιτευχθεί η πρώτη αναστήλωση των εικόνων. (Η Εικονομαχία διεξήχθη σε δύο φάσεις.) «Αθηναίας», έ; γιά σκεφθήτε…
Το χαριτωμένο ( ; ) είναι ότι η Εκκλησία, γιά όλη αυτή την ιστορία, κάθησε κι έγραψε υβριστικούς γιά τους …Έλληνες ψαλμούς, οι οποίοι ψελνόντουσαν κάθε πρώτη Κυριακή της Σαρακοστής («Κυριακή της Ορθοδοξίας»)!!! Κρόνιοι ξένοι αυτοκράτορες δίχασαν κι έσφαξαν κόσμο γιά τις εικόνες, οι από μακρού χρόνου θρησκευτικώς ανενεργοί Έλληνες έφταιγαν! Τί να πείς!… (Τίποτε· μόνον ότι οι Κρόνιες δυνάμεις ποτέ δεν έπαψαν να δρούν υπογείως.)
Ευτυχώς, τουλάχιστον στην Εκκλησία της Ελλάδος σταμάτησαν αυτά τα κόπρανα να ψέλνονται εδώ καί πολλά χρόνια.
. . . . . . . . . . .
(επόμενο)
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Αυγ. 10, 2022 @ 20:57:35
Oι αναθεματισμοί των Ελλήνων σταμάτησαν να λέγονται την Κυριακή της Ορθοδοξίας, αλλά εγώ απαιτώ να αφαιρεθούν και τα
– «ευλόγησον τον λαό σου Ισραήλ» (οι παπάδες λένε μπούρδες, όταν δικαιολογούνται ότι εννοούν τον «νέο ισραήλ» που είμαστε εμείς οι Έλληνες απέναντι στα μάτια του Θεού)
– «άγιος κύριος Σαβαώθ» (δήθεν μεταφρασμένο ως «κύριος των Δυνάμεων», ενώ είναι ξεκάθαρα ο Κρόνος. Ο Ιησούς ουδέποτε έκανε χρήση αυτής της προσωνυμίας για την Αγία Τριάδα).
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Gordios
Αυγ. 10, 2022 @ 23:21:19
Εργοδοτη γεια και χαρα! Διαβαζα την επικαιροτητα και δεν ξερω εαν αντιληφθηκες οτι το κοριτσακι που δολοφονησε ο πακιστανος, ειχε βιαστει στα 11 της, σε ενα χωριο της Βεροιας(μακροχωρι ημαθειας), απο οπου ειναι και η καταγωγη της. Προ ημερων ειχα συζητηση με εναν φιλο και μου ειχε αναφερει πως η Βεροια κρυβει σκοτεινα μυστικα και ειναι το ανδρο της παιδεραστιας. Δεν ξερω αν στην αρχαιοτητα λατρευαν τπτ κρονιες θεοτητες εκει πανω αλλα απ’οσο γνωριζω/θυμαμαι ειχε μιλησει κ ο αποστολος παυλος στη Βεροια. Νομιζω οτι πρεπει να γινει μια μικρη ερευνα μιας και τα τελευταια χρονια μας εχει απασχολησει αρκετα η Βεροια. Βλεπε μικρος Αλεξ, Μουρατιδης που δολοφονησε την κοπελα του, πριν 2 χρονια βιασμος 44χρονης και δολοφονια, τροχαιο στα Τεμπη οπου σκοτωθηκαν τα περισσοτερα παιδια που ηταν στο πουλμαν κ φετος αυτοκτονησε κ ενας επιζων του φονικου τροχαιου (ολοι βεροιωτες/ολοι απτο Μακροχωρι Βεροιας),
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
aksiofotos
Αυγ. 11, 2022 @ 10:53:52
Σας επισυνάπτω ετυμολογική ανάλυση σχετικά με το Αμήν. «Ἦ=εἶπε (βρίσκεται συνήθως στήν ἀρχή τοῦ ὁμηρικοῦ στίχου).
Συνδυασμένο μέ ἄλλα μόρια καί συνδετικά στόν Ὅμηρο ἐπιβεβαιώνει, εἶναι βεβαιωτικό π.χ.
Ἦ-μεν/Ὴ-τοι=βεβαίως, ἀληθῶς
Ἦ-μην/Ἦ-μεν=βεβαίως, ἀληθῶς
Ἠμέν-Ἀμέν-Ἀμήν=βεβαίως, ἀληθῶς.
Τό «μέν» ἐπιτάσσει τό βεβαιωτικό. Καί ἡ ἐναλλαγή τοῦ ἰωνικοῦ Η σέ δωρικό Α ἔρχεται γιά νά βοηθήσει τήν βεβαίωση…
Ἐξ οὗ καί τό Λατινικό Ἀμέν…
Παλαιότερη γραφή τοῦ Η ἦταν τό Ε, ὅταν τό Η ἦταν μόνο δασεῖα.
Ἀμήν σημαίνει ἀλήθεια, βεβαίως στήν ἐκκλησιαστική παράδοση.
Στήν λαϊκή παράδοση φυσικά λέγεται μέ τήν δωρική του ἐκφορά: Ἀμάν, γιατί ὁ λαός προτιμᾶ νά λέει «ἀκόμα» παρά …«ἀκόμη».
Ὅταν κάποιος τραγουδάει ἕναν …ἀμανέ, δηλαδή ἀργό τραγούδι πού ἔχει πολλά «ἀμάν» μέσα καί λέει «ἀμάν», δίνει ἔμφαση σ’ αὐτά πού τραγουδάει, βεβαιώνει τόν καημό του, σάν νά λέει, «ἀλήθεια σᾶς λέω, ἔτσι εἶναι, ναί, ναί, ναί!!!»… Ὅσο γιά τό ὅτι χρησιμοποιοῦμε τό «ἀμάν» γιά νά δηλώσουμε δυσανασχέτηση, συνήθως τό λέμε ὅταν ἔχουμε δίκιο καί μᾶς πνίγει καί θέλουμε νά ποῦμε, «οὔφ, ἀμάν, ναί ἔτσι, εἶναι, γιατί δέν τό καταλαβαίνετε;;;;;».
«Ἠμέν ἐμαρνάσθην…»=στ’ ἀλήθεια πολεμήσανε.
Ἐδῶ βλέπουμε τήν σύνθεση τοῦ «Ἦ/εἶπε» μέ τό «μέν», πῶς ἔγιναν μία λέξη.
Τά διάφορα/ἀντίθετα τοῦ ἠμήν, ἀμήν, ἠμέν, ἀμέν στόν Ὅμηρο εἶναι:
οὐ
μάν=ἀρνητικό
μή μάν=ἀρνητικό
μέ καθαρά δωρική προφορά.»
Ο Χριστός μάλλον μιλούσε ελληνικά…
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
aksiofotos
Αυγ. 11, 2022 @ 22:42:18
Στην εωα =Αυγη του 21ΟΥ αιωνος επικρατουσα λατρεια της νεας Ελλαδος θα ειναι ο Ορθοδοξος χριστιανοδωδεκαθεισμος δηλαδη η λατρεια ταυτοχρονως του ΤΡΙΑΔΙΚΟΥ ΘΕΟΥ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΑΠΕΣΤΑΛΜΕΝΩΝ
Ἡ ἱστορική ἀλήθεια εἶναι ἁπλῆ: ἡ θεολογία τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων Μυστῶν εἶναι πιό κοντά στόν Χριστιανισμό , παρά στή λαϊκή δεισιδαιμονία τῆς ἐποχῆς της! Αὐτό βέβαια δέν σημαίνει ὅτι ὁ Παρμενίδης, ὁ Ξενοφάνης ἤ ὁ Πλάτων θά μποροῦσαν νά ἦταν Χριστιανοί, ἄν βέβαια ζοῦσαν στήν πρωτοβυζαντινή περίοδο. Τό πιθανότερο εἶναι νά μήν ἦταν· ὅπως δέν ἔγιναν χριστιανοί ὁ Ἰάμβλιχος, ὁ Πλωτῖνος, ὁ Πρόκλος, ὁ Σιμπλίκιος, ὁ Δαμάσκιος. Ἀλλά ἡ Ἱστορία σπάνια δέχεται ἐκβιαστικά διλήμματα τοῦ τύπου: «Χριστιανοί ἤ Πολυθεϊστές». Μπορεῖ κάποιοι νά μήν εἶναι οὔτε τό ἕνα οὔτε τό ἄλλο, ὅπως συνέβαινε μέ τούς Ἕλληνες Μύστες τῆς ὕστερης ἀρχαιότητας. Αὐτό ὅμως δέν ἀναιρεῖ τόν «προδρομικό» ρόλο πού ἔπαιξε ἡ θεολογία τῶν ἀρχαίων Ἑλλήνων Μυστῶν γιά τή θεολογία τοῦ Χριστιανισμοῦ καί τῶν ἄλλων μονοθεϊστικῶν θρησκειῶν.
Τά μεγαλύτερα πνεύματα τῆς ἑλληνικῆς ἀρχαιότητας δέν ὑπῆρξαν «δωδεκαθεϊστές»· ἀντίθετα λειτούργησαν στήν ἱστορική ἐξέλιξη τοῦ θρησκευτικοῦ στοχασμοῦ ὡς ἀγγελιαφόροι ἑνός, ἀποφατικῶς, ἀντιλαμβανόμενου Θεοῦ. Ὅ Δαμάσκιος ὑπῆρξε ἕν προκειμένω σαφέστατος : «τό ἐπέκεινα τοῦ Ἑνός πάντῃ ἀπόρρητον ». (Περί Ἀρχῶν 1,56,6).
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
aksiofotos
Αυγ. 11, 2022 @ 22:49:51
Μια καποια ενθυμητικη συνδεσις στην ακροθιγη αναφορα του Ευπατριδη Εργοδοτη .περι Κωνσταντινουπολεως και θεας Αθηνας μια και ερχεται ο Δεκαπενταυγουστος των Ελληνων .
15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ
ΠΩΣ ΣΥΝΔΕΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ.
ΜΙΑ ΕΥΓΕΝΙΚΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΕΝΘΥΜΙΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Ο ΜΕΓΑΣ ΦΙΛΟΣΟΦΟΣ ΠΡΟΚΛΟΣ ΚΑΤΑΓΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ!!!!!!!!!!!!!!
ΠΟΛΙΟΥΧΟΣ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ ΥΠΗΡΞΕ Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ Η ΘΕΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΣΤΗΝ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΝΑΟΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΑΔΙΑΣΠΑΣΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΑΘΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΩΣ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΓΚΑΛΥΜΕΝΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 2500 ΕΤΗ.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Η ΙΕΡΑ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΤΩΝ Ε ΛΛΗΝΩΝ ΦΥΛΑΤΤΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΑ ΤΗΣ.
Κατά τον Μαρίνο, ο Πρόκλος είχε εξαιρετικά καλή κατάσταση των αισθήσεων και μάλιστα «της όρασης και της ακοής που έχουν δωριθεί από τους θεούς στους ανθρώπους για την φιλοσοφία και την καλή ζωή» ( υπονοώντας έτσι την δυνατότητα διόρασης και διακοής), σωματική δύναμη. είχε καλή μνήμη, ήταν φιλομαθής, γενναιόδωρος ευχάριστος, φίλαλήθης, δίκαιος, ανδρείος και σώφρων.
Η σχέση του με την θεά Αθηνά αρχίζει από την παιδική του ηλικία μιας και γεννήθηκε στην πόλη του Βυζαντίου του οποίου πολιούχος ήταν η Αθηνά.
« Τον υποδέχεται και σχεδόν τον γεννά η πολιούχος θεά του Βυζαντίου, η οποία υπήρξε τότε η αιτία της ύπαρξης του, καθώς γεννήθηκε στην πόλη της, και αργότερα φρόντισε για την καλή του κατάσταση, όταν πλέον έφτασε στην παιδική και την εφηβική ηλικία. Γιατί αυτή εμφανιζόμενη στο όνειρο του, τον καλούσε στην φιλοσοφία. Για αυτό πιστεύω σε αυτόν υπήρξε και μεγάλη οικειότητα με την θεά, ώστε και με εξαίρετο τρόπο να πραγματοποιεί τα μυστήρια της και με μεγαλύτερο ενθουσιασμό να ακολουθεί τις επιταγές της » μας λέει ο Μαρίνος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νάσια
Αυγ. 12, 2022 @ 11:03:52
Αξιόλογε Εργοδότα μας
Σε συνέχεια του σχολίου μου σχετικά με τον «Μηρό» που έκανα σε προηγούμενη ανάρτησή σου, να ενθυμήσω το γεγονός πως κατά την διάρκεια του Τρωικού πολέμου ο ερωτευμένος με την θεά Αθηνά Ήφαιστος στην προσπάθεια να συνευρεθεί μαζί της, το σπέρμα του έπεσε στον μηρό της και τον οποίο η θεά τον σκούπισε με τον απο έριον χιτώνα της το οποίο πέφτοντας στην γη είχε σαν αποτέλεσμα να γεννηθεί ο Εριχθίονας.. κατά άλλους αυτό συνέβη στην Αθήνα..
Η γέννηση δε της θεάς Αθηνάς θεωρείται πως έγινε στις 15 Αυγούστου, στον Δεκαπενταύγουστο των σημερινών Ελλήνων..
Στον μηρό Της δε η Παναγία κρατά τον Υιό Της Χριστό στις περισσότερες εικονογραφήσεις Της…
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Αυγ. 12, 2022 @ 12:05:37
@Κώστα-Ταύρο:
Έχει πολύ εβραιοπράμα γι’ αφαίρεση. Εκτός αυτών που ανέφερες, «ΠΔ» κι επιστολές Φαύλου πρώτα-πρώτα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Αυγ. 12, 2022 @ 12:12:26
@Γόρδιον:
Είναι κάτι τόποι, που γιά κάποιο λόγο μαζεύουν αρνητική ενέργεια κατά εποχές. (Όχι πάντα.) Δεν ξέρω γιατί. Πρίν εφτά με οχτώ αιώνες, η Βέροια καί η περιοχή της τα πήγαιναν πολύ καλά (σε αντίθεση με τα σημερινά αρνητικά φαινόμενα, που ανέφερες) πχ με την Τέχνη: υπάρχουν αριστουργηματικές βυζαντινές εικόνες καί αγιογραφίες της εποχής εκείνης. Σήμερα, δεν ξέρω τί συμβαίνει.
Επίσης, επειδή διαβάζω καί τις τοπικές ειδήσεις (που μου τις φέρνει κατ’ ευθείαν στον browser του κινητού ένα προγραμματάκι, ονόματι Discover), ο Βόλος τώρα τελευταία αναδεικνύεται πρωταθλητής αρνητισμού – καί δεν ξέρω το γιατί. Αυτοκτονίες, επιθέσεις (αρκετές με δολοφονική πρόθεση), ληστείες, κλοπές, καταστροφές… σε βαθμό που δεν δικαιολογείται με τίποτε.
Έχω κάποιες ερμηνείες των φαινομένων αυτών, αλλά δυστυχώς χρειάζεται μακροχρόνια έρευνα γιά να βεβαιωθώ απόλυτα. Γι’ αυτό καί δεν τις αναφέρω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Αυγ. 12, 2022 @ 12:17:25
@Αξιόφωτον:
Ο αμανές είναι προσαρμογή του χερουβεικού ύμνου στη λαϊκή μουσική· ίσως του ύστερου Βυζαντίου, αλλά σίγουρα των Οθωμανών.
Τώρα, το «αμάν!» ίσως είναι μετεξέλιξη του «αμήν!», κι αυτό με τη σειρά του του: «Άμμων!»
Γιά το τελευταίο δεν παίρνω όρκο, υπόθεση κάνω. Αλλά γιά το ότι ο αμανές έχει βάση το χερουβεικό, το έχουν πεί μουσικολόγοι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Αυγ. 12, 2022 @ 12:34:01
@Αξιόφωτον:
Μπορεί να ισχύσει αυτό που λες, αλλά πρώτα πρέπει να δέσουμε τον Παλιούρα στο δέντρο, όπως κάνανε οι Γαλάτες με τον παράφωνο βάρδο τους (τον Κακοφωνίξ) στα γλέντια! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Αυγ. 12, 2022 @ 12:47:14
@Νάσια:
Ακριβώς αυτό που αναφέρεις, είναι η μοναδική περίπτωση που η θεά Αθηνά γέννησε παιδί κι έγινε (καί) μητέρα – με αυτόν τον υπερφυσικό τρόπο. Αυτά δεν ήθελα να τ’ αναφέρω στο κείμενο, διότι θα ξέφευγε πολύ η συζήτηση. Όπως καί το ότι η θεά Αθηνά έχει ως …κατοικίδιο μιά φιδάρα, την Ύδρα… ενώι σήμερα στη γιορτή της Παναγίας τον 15Αύγουστο στην Κεφαλληνία βγαίνουν φιδάκια, που πάνε καρφωτά κι αναρριχώνται στην εικόνα της Παναγίας. (Καί άγνωστο πού κατοικοεδρεύουν τον υπόλοιπο χρόνο.)
Θα μπλέκαμε, αν τα ξεκινούσα αυτά στο κείμενο.
Τώρα, γιά τις 15 Αυγούστου· δεν γνωρίζω πού βρήκες τη σχετική πληροφορία, αλλά ισχύουν τα εξής:
Στην αρχαία Αθήνα του Χρυσού Αιώνα στις 28 Ιουλίου κορυφωνόταν η γιορτή των Παναθηναίων.
Οι ημερομηνίες 12 καί 13 Αυγούστου είναι ισχυρές χωροχρονικές πύλες, ιδίως η δεύτερη. (Μάχη του Μαραθώνα, μάχη Θερμοπυλών, πείραμα Φιλαδέλφειας…)
Όσο περνάνε οι αιώνες, υπάρχει μιά μετατόπιση των ισημεριών, άρα -δεν αποκλείεται- καί των «πυλών» του έτους. Επομένως, μία γιορτή, που κάποτε γινόταν πχ στις 1 Ιουλίου, στην κλασική Ελλάδα μετατοπίστηκε στις 28 – καί στη χριστιανική Ελλάδα στις 15 Αυγούστου.
Τέλος, άγνωστο στους πολλούς (που ΔΕΝ παρατηρούν), αλλά η γέννηση της θεάς Αθηνάς φαίνεται πως έγινε την ώρα που έδυε ο Ήλιος, ημέρα με πανσέληνο. Γιατί; Διότι έτσι ακριβώς απεικονίζεται στο αέτωμα του Παρθενώνα! Την ώρα που το (τέθριππο) άρμα του Ήλιου φεύγει, έρχεται απ’ την άλλη πλευρά του αετώματος το (επίσης τέθριππο) άρμα της Σελήνης!
Τώρα, βέβαια, αν αυτό ήταν απλά καλλιτεχνική σύλληψη, ή σηματοδοτούσε τίποτε άλλο, αγνοώ πανηγυρικώς. Πάντως, αν δεν συμφωνούσε με όσα έλεγε το ιερατείο, είναι σίγουρο πως ο γλύπτης του αετώματος θα έπινε (επί ασεβεία) κώνειο άσπρο πάτο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Αυγ. 12, 2022 @ 18:20:52
.
Πρίτς ..που θα καθίσω να με δέσετε στο δέντρο …δεθείτε μοναχοί σας, και εν ανάγκη εναλλάξ, αν χρειάζεστε οπωσδήποτε κάποιον να ‘χετε δεμένον !! ..χα χά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νάσια
Αυγ. 13, 2022 @ 00:59:20
Εργοδότα μας
Το ότι η θεά Αθηνά γεννήθηκε στις 15 Αυγούστου το είχα διαβάσει σε σχόλιο που είχε κάνει ανώνυμος σε Σάιτ πριν λίγα χρόνια..
Μετά απο αυτό και σε συνδυασμό πληροφοριών αναφορικά με την εορτή της Κοιμήσεως της Υπεραγίας Θεοτόκου τον Δεκαπενταύγουστο και τα της θεάς Αθηνάς φρονώ πως ο σχολιαστής σωστά θεωρούσε ότι η θεά γεννήθηκε στις 15 Αυγούστου..
Είναι πάρα πολλά τα στοιχεία που με βοήθησαν να αποδεχθώ αυτό το γεγονός και θα πρέπει να γράψω πολλά κάτι δύσκολο αυτήν την στιγμή να μπορώ να τα γράψω εν περιλήψει..
Επιγραμματικά..
1) Έχουμε την εικόνα της Κοιμήσεως της Θεοτόκου που είναι πολυπρόσωπη, όμως δύο πρόσωπα ξεχωρίζουν σ’ όλη την παράσταση, ο Χριστός κι η Παναγία όπου ο Χριστός κρατά ένα βρέφος φασκιωμένο.. ( θεωρείται πως συμβολίζει την ψυχή της Παναγίας, αλλά γιατί σαν βρέφος?..).. κλπ, κλπ…
2) Το Γενέθλιο της Θεοτόκου εορτάζεται στις 8 Σεπτεμβρίου.. Επόμενο μήνα Αυγούστου που γεννήθηκε η Αθηνά αλλά με λίγων ημερών διαφορά…..
3) Η Νομική διάταξη συντάχθηκε 15/11/1821 με την οποία οι Έλληνες του ’21, δέχθηκαν να αντικαταστήσουν στις σφραγίδες τους τα σύμβολα της Χριστιανικής θρησκείας, την Παναγία, τους Αγίους, τον Σταυρό, με την παράσταση της αρχαίας θεάς Αθηνάς και δεν μαρτυρούνται σχετικές διαμαρτυρίες για αυτό το γεγονός..
4) Σύμφωνα με το Προσωρινό Πολίτευμα της Επιδαύρου της 9ης Ιανουαρίου 1822 εν περιλήψει να αναφερθώ, » καλείται να εκπροσωπείσει η Αθηνά στην επίσημη μεγάλη σφραγίδα της Προσωρινής Διοίκησης.. «..
( Οι ημέρες που συντάχθηκαν είναι κάπως σχετικές με την σύλληψη εμβρύου πρώτον της Αθηνάς και κατά δεύτερον της Παναγίας.. Σύμπτωση..?.. ( Αν η σύλληψη της Αθηνάς έγινε στις 15 Νοεμβρίου στις 15 Δεκεμβρίου ήταν ενός μηνός έμβρυο κι αν της Παναγίας στις 8 Δεκεμβρίου στις 9 Ιανουαρίου ήταν ενός μηνός και λίγων ωρών συν.. Κυβερνήτης του ζωδίου Τοξότη που αρχίζει από 22 Νοεμβρίου μέχρι 21 Δεκεμβρίου, ειναι ο Δίας, ο αρχαίος θεός..!!!)..
5) 0 θυρεός της φρεγάτας Έλλη που τορπιλίστηκε τον Δεκαπενταύγουστο στην Τήνο το 1940, ανήμερα της εορτής της Παναγίας, έφερε πιστό αντίγραφο της εικόνας της Παναγίας της Τήνου, με δυό τρίαινες κλπ και που σύμφωνα με την Βυζαντινή παράδοση θέλει την Παναγία να ευλογεί τα όπλα των Ελλήνων στους δίκαιους αγώνες της φυλής, κάτι που και για την Αθηνά έχει γραφτεί,πέραν άλλων..
6) Η επιλογή της μιάς πήλινης κωδωνόσχημης ελληνικής κούκλας του 7 ου πχ αιώνα στην οποία δόθηκε το όνομα Αθηνά, ως θεά της Σοφίας, προκρίθηκε ως μασκότ μαζί με τον αδερφό της Φοίβο-Απόλλωνα, φορείς καλής τύχης των Ολυμπιακών Αγώνων που έγιναν στην Αθήνα απο 13 Αυγούστου έως 29 Αυγούστου 2004…
7) Ο αριθμός 15 θεωρείται ιερός αριθμός…
Ίσως υπάρχουν κι άλλα που να συνηγορούν για την ημέρα γέννησης της Αθηνάς, όπως τα φυτά που πρέπει να φυτεύουμε ή ποιούς σπόρους φυτών να ρίχνουμε στις 15 Αυγούστου στην γή..
( Η γή έτρεχε ολόκληρη και φούσκωσε μανιασμένη η θάλασσα, κατά την ιδιαίτερη γέννηση της Αθηνάς που ήταν και το τελευταίο θεϊκό παιδί που σύμφωνα με τις παραδόσεις του δωδεκάθεου είχε γεννηθεί την 28η Εκατομβαιωνος, περί του Δεκαπενταύγουστο δηλαδή.. κι οι σπόροι που εννοούνται να ρίχνονται στην γή στις 15 Αυγούστου να έχει να κάνει με τις αρχαίες μητρικές θεότητες που μεταξύ αυτών ήταν κι η Γαία..
Μερικά εκ των ανωτέρω αναφέρονται απο την Λουκία Δρούλια το 2002 , με τίτλο » Η ΘΕΑ ΑΘΗΝΑ, ΘΕΟΤΗΤΑ ΕΜΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ » Εταιρεία Σπουδών Νεοελληνικού Πολιτισμού και Γενικής Παιδείας.. Ιδρυτής Σχολής Μωραΐτη.. που
σε ένα σημείο γράφει
.. » Θα μπορούσαμε να πούμε με όσες επιφυλάξεις απαιτούν τέτοιου είδους διαπιστώσεις ότι στην συνείδηση-το υποσυνείδητο, το ασυνείδητο- του Ελληνισμού, τα πρόσωπα της Παρθένου θεάς Αθηνάς και της Παρθένου Μαρίας συσχετίζονται, ίσως κάποτε και να ταυτίζονται.. «…
Νομίζω πως ταυτίζονται.. με διαφορά την ημέρα γέννησή τους..
Καλό Δεκαπενταύγουστο να’χουμε..
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Αυγ. 13, 2022 @ 12:24:23
Για όσα λαμόγια Ελληνικής καταγωγής νομίζουν ότι συνεχίζοντας να κάνουν ότι τους διατάζουν οι κρόνιοι, θα σώσουν τα τομάρια τους.
https://imgur.com/eZ7uS2J
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νάσια
Αυγ. 14, 2022 @ 18:32:32
Αναρτήσεις κάποιων Σελίδων στο Διαδικτυο,διαπίστωσα σήμερα να αναφέρονται για τον εορτασμό της θεάς Αθηνάς στις 15 Αυγούστου..
Σχόλιο ενός αναφέρει μεταξύ άλλων..
«Η θεά Αθηνά είναι αε-Π-άρθενος,υ-Π-έρμαχος,στρατηγός που ΝΙΚΑ,Π-ροναία και Π-αλλάδα κι ο ναός της ο Π-αρθενών εορτάζεται 15 Αυγούστου ( 3×5=15…) η τριάς ( 3) της δημιουργίας και 5 ο μόνος αριθμός που αρχίζει απο Π όπως η Παρθένος Π-αναγία,,Π-ανγαία.
Μεγάλη μανία όλοι με την Π-αρθενία ή με το «Π».
Μήπως άλλο εννοούν οι «Π-οιητές» ; κλπ κλπ…
..Η λέξις Παναγία…ΠΑΝ-ΓΑΙΑ..έχει 3 Α ( οι τρείς δυνάμεις που δημιούργησαν το ΠΑΝ και την ΓΑΙΑ που ε-πορεύθησαν απο τον Ε-Σ-Ω Χώρ-Ο του » ΔΙΑ » ( ήλιου) ΕΣ-Ο-ΔΙΑ κι όταν έρχονται επι γαίας μαςδίδουν την ΣΟΔΕΙΑ=290=ΕΣΟΔΙΑ=290…»
…..
Είναι γνωστό πως η νέα θρησκεία των Ελλήνων έχει πολλά κοινά,αν όχι όλα,της αρχαίας θρησκείας των αρχαίων Ελλήνων…..
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νάσια
Αυγ. 14, 2022 @ 18:35:41
Συμπλήρωση..
3 Α υπάρχουν και στην θεΑ ΑθηνΑ…
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!