τα νύν του Παλαιού, έχω να προσθέσω ότι πράγματι, το να κάνεις ένα άλμα χιλιετιών ή καί δεκάδων χιλιετιών (μπορεί καί παραπάνω) πίσω στον χρόνο, δεν είναι δύσκολο. Επιβεβαιώθηκε κι από δικές μου έρευνες – παλιότερες, αλλά καί των ημερών που διανύουμε.
Άρα, γιά να μιλάει ο Παλαιός γιά τόσο πίσω, όσο γιά τις απαρχές της Φυλής μας, σημαίνει ότι βασίζεται σε (κάποια δικά του) σταθερά σημεία. Γνώμη μου, να τον ακούτε σ’ όσα λέει στο θέμα.
Λοιπόν… Σας έχω ένα θεματάκι, που θα σας βασανίσει το μυαλό σας. Αλλά, αν δεν βρούμε απάντηση, θα βασανιστούμε κι άλλο εμείς οι ίδιοι στην πραγματική μας ζωή!
Ερώτηση πρώτη:
Αν το «υπέρτατο μυστικό» των τεκτόνων (νομίζω ο 33ος βαθμός τους είναι ο «φύλακας του υπέρτατου βασιλικού μυστικού»; – κάτι τέτοιο) είναι πως η ψυχή ξαναζητάει σώμα ίδιας φυλής γιά να ενσαρκωθεί ξανά, αυτό είναι (Συμπαντικός) νόμος, ή υπάρχουν κι εξαιρέσεις;
Ερώτηση δεύτερη:
Υπάρχει δυνατότητα μιά ψυχή εχθρικού αλλόφυλου να ενσαρκωθεί σε σώμα Έλληνα, ώστε να κάνει ζημιά στο έθνος μας;
Ερώτηση τρίτη:
Συνέβη αυτό στο παρελθόν; (Καί πότε; )
Ερώτηση τέταρτη:
Υπήρχε δυνατότητα αποτροπής; (Κι αν ναί, ποιά; καί γιατί δεν εφαρμόστηκε; )
Ερώτηση πέμπτη:
Γίνεται αυτό (δηλ. η ενσάρκωση εχθρικών αλλοφύλων σε σώματα Ελλήνων) σήμερα; Υπάρχει σήμερα δυνατότητα αποτροπής;
…Εφ’ όσον με ξέρετε τόσον καιρό, καταλαβαίνετε άριστα ότι πολλά απ’ αυτά τα ερωτήματα τα έχω ήδη απαντήσει. Απλώς, τα δίνω δημοσίως γιά δική σας ωφέλεια.
Όθεν, βάλτε μπρός τη σκέψη σας καί τους στόχους σας προς την κατεύθυνση της ανασυστάσεως μιάς ανόθευτης μορφής της Φυλής μας.
Είναι εφικτότατο!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 05, 2019 @ 09:55:45
@Όλους-ες:
Καλημέρες!
Οι καλές απαντήσεις πάντα προϋποθέτουν καλές ερωτήσεις! 🙂
Όθεν το θεματάκιον.
Υγ: Το υποβρύχιο που κατέρριψε τον Μπαλταδόρο, τίιιιι «έρευνες» έκανε στην περιοχή; Έεεεε;;;
…Μπορεί να είμαι μόνος μου, μπορεί να τρέχω σαν τον Βέγγο, μπορεί να έχω χίλια-δυό προσωπικά προβλήματα, μπορεί να μην έχω χρόνο, μπορεί να μην έχω επιστημονική ομάδα να δουλεύει υπό τις κατευθύνσεις μου, μπορεί να μην έχω κάν εργαστηριακά όργανα, μπορεί ν’ αργώ να πάρω πρέφα…
…Αλλά στο τέλος ΔΕΝ μου ξεφεύγουν τα καμώματα «αυτών» των λεβεντόπαιδων!
Μ’ άλλα λόγια, σε κόντρα μαζί μου στα ίσα, τα λεβεντόπαιδα δεν έχουν ΚΑΜΜΙΑ ελπίδα!
Λοιπόν, μάγκες! Το υποβρύχιό σας ανακατεύτηκε μέν εκεί που δεν έπρεπε, αλλά θα πάει αύτανδρο.
Μόνο κάντε μας τη χάρη να μήν ψοφήσετε στο Αιγαίο, διότι δεν θέλουμε τη βρωμιά του πυρηνικού αντιδραστήρα σας εδώ.
Άντε στα τσακίδια, το λοιπόν, κι η προδιαγεγραμμένη μοίρα σας σας περιμένει κατά Ατλαντικό μεριά.
Υγ 2: Καθόλου δεν πηδάω από το ένα θέμα στο άλλο. Πιστέψτε με!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Γιάννης301
Φεβ. 05, 2019 @ 15:59:12
@Εργοδότης
Ρε πύραυλε πως θα βρούμε απαντήσεις σε αυτά; που τα άρθρα για την μετενσάρκωση δεν τα έχεις ανεβάσει ε; Για μολόγα τώρα τις απαντήσεις…
Κάποιον γνωστό μας πάντως, εδώ και 2-3 ζωές δεν ήταν στην Ελλάδα!!! όχι περισσότερα για αυτό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
aksiofotos
Φεβ. 05, 2019 @ 16:10:41
Όπως είχα πει και σε παλαιότερο σχολιασμό πρέπει να υπάρχει η γνώση ώστε η μετεμψύχωση ενός σημαντικού προσώπου να γίνεται με συγκεκριμένη διαδικασία .
Αυτή πιθανόν να περιλαμβάνει την εκπαίδευση του ηρωα στην παρούσα ζωή .
Η εκπαίδευση δεν συνεπαγεται ότι πρέπει να ανήκει σε μια τεκτονική σέκτα .Η ίδια η οικογένεια είναι ο πρώτος σταθμός που έχει να επιλέξει ο ενσσρκωθεις ώστε να έχει την ψυχική και πνευματική συνέχεια.Οι γονείς του δεν είναι απαραίτητο να είναι οι ίδιοι αλλά να έχουν το ψυχικό φορτίο ώστε η επανεισόδος της Ψυχής στο τρισδιάστατο πεδίο να γίνει ομαλά.
Ένας άλλος παράγοντας είναι η ύπαρξη σταθμών δηλαδή ανθρώπων η σημείων γεωγραφικών που θα ενεργοποιήσουν την Μνημοσυνη.
Επειδή οι πλανήτες είναι θεοί δηλαδή έχουν και αυτοί νοημοσύνη οι άνθρωποι κατέγραψαν τις μεταβολές της λεγόμενης νοοσφαιρας η Φύσης χρήσιμοποιοντας την προς το καλό η το κακό
Αυτή η νοοσφαιρικη οντότητα έχει και αιθερικό αποτύπωμα όπως και οι χώρες όπου τα Eθνη μέσω της παράδοσης και της θρησκείας την επηρεάζουν.
Έτσι η κατάκτηση μια χώρας πέρα από της εδαφικές μεταβολες δημιουργεί και δυσκολία επανόδου μιας ψυχής ενός στρατηγού η λόγιου .
Αυτοί οι ψευδωνημοι ελληνόφωνοι τοπαρχες που έχουμε είμαστε σίγουροι ότι γεννήθηκα σε Ελληνικό έδαφος η σπαρθηκαν από αλλού;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 05, 2019 @ 19:54:13
Καλά … τώρα τα ‘πιασες τα λεφτά σου !!
αλλά για να δούμε … για να δούμε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Φεβ. 05, 2019 @ 20:17:54
Aνόθευτη μπορεί να γίνει η φυλή αν:
Xρησιμοποιηθεί μαζικά η εξωσωματική γονιμοποίηση όπου η γυναίκα παίρνει φάρμακο που προκαλεί πολλαπλή ωορηξία και γονιμοποιούνται όλα τα ωάρια εξωσωματικά και με γενετικό τεστ απομονώνονται τα ωάρια που έχουν γνωστές αρρώστιες και όσα έχουν πάνω από κάποιο ποσοστό καταγωγής ξένοθεν, ανοχή που θα μικραίνει όσο περνούν τα χρόνια, και τέλος επιστρέφει στη μήτρα το καλύτερο ωάριο.
Bρίσκεται με ψυχικά μέσα η στιγμή της ενσάρκωσης και αν είναι εγκάθετη η ψυχή γίνεται άμβλωση ενώ υπάρχει και άνωθεν βοήθεια για τον ασφαλή εντοπισμό των εγκαθέτων γιατί σιγά μην αφήσουν οι ιδιοκτήτες της φάρμας τα πρόβατα να κάνουν κουμάντο και μαλλί περμανάντ.
Σε περίπτωση που καταφέρει εχθρική ψυχή να ενσαρκωθεί στη φυλή, εντοπίζεται έστω και αργά με τα ίδια μέσα και της απαγορεύεται να πολιτεύεται.
Aυτά φυσικά απαιτούν μία κρίσιμη μάζα από εξασκημένους σε ενόραση, οραματισμό, παρεμβολή, ψυχική άμυνα, απόκρυφη γνώση και ότι άλλο χρειάζεται. Aπαιτείται και οι άλλοι να ανακαλύψουν αυτές τις θεϊκές δυνάμεις και να τις εκτιμούν ή να τις φοβούνται αν δεν θέλουν να τις αναπτύξουν και στον εαυτό τους. H ανάπτυξη αυτή για κάποιο λόγο γίνεται όλο και πιο εύκολη/λιγότερο δύσκολη στην εποχή μας. Eκθετικά μάλιστα. Tα μορφογενετικά πεδία έρχονται στο νου.
Aντίμετρο τα λαμόγια έχουν τη δηλητηρίαση του αέρα, του νερού, της τροφής, τα εμβόλια, τα μικροκύματα, τα υποβολιμαία, τη μαγεία και ποιος ξέρει τι άλλο. Πόλεμος κατά των ανθρώπων και ιδίως των Eυρωπαίων και ιδίως των Eλλαδιτών. Θέλεις δεν θέλεις βρίσκεσαι ήδη στο πεδίο της μάχης.
Oποιος αγνοεί αυτά τα όπλα του αόρατου εχθρού διαπράττει μέγα σφάλμα. Πρώτο βήμα έπρεπε να είναι η προστασία από τα παραπάνω για όλους. Mε σάουνα, πρωτόκολλα αποτοξίνωσης και εκπαίδευση περί διατροφής και άσκησης.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Φεβ. 05, 2019 @ 20:45:45
Αύριο στις 11:30 θα συναντήσει και τον Βοθρολυμαίο ο Τσιπρομπετόβλακας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 05, 2019 @ 22:51:05
οι τεκτονες γκρεμιζουν δεν χτιζουν… φαυλος κυκλος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 05, 2019 @ 22:56:11
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Φαίδρα
Φεβ. 06, 2019 @ 00:34:58
Ας δούμε λίγο πιο αναλυτικά τις ερωτήσεις
¨» πως η ψυχή ξανά ζητάει σώμα ίδιας φυλής για να ενσαρκωθεί ξανά, αυτό είναι (Συμπαντικός) νόμος, ή υπάρχουν κι εξαιρέσεις;»
Α: Νομίζω πως ναι η κάθε ψυχή έχει μια ίδιο σύσταση συγκεκριμένη ,με χαρακτηριστικά της φυλής της αλλιώς θα ήταν δυσλειτουργική σε ένα μη κατάλληλο δοχείο/σώμα, φέρει τέλος και γνώση που θέλει ως καταλύτη το συγκεκριμένο DNA για να αλληλεπιδράσει .Νομίζω πως ναι θα υπάρχουν εξαιρέσεις .
Ερώτηση δεύτερη:
«Υπάρχει δυνατότητα μια ψυχή εχθρικού αλλόφυλου να ενσαρκωθεί σε σώμα Έλληνα, ώστε να κάνει ζημιά στο έθνος μας;»
Α: Με βάση τις παραπάνω εξαιρέσεις ναι και πιστεύω πως θα είναι και από τις βασικές τους επιδιώξεις εδώ μιλάμε για κάποιον βασιλιά ,άνθρωπο με δύναμη /εξουσία η πλησίον αυτού έτσι ώστε το κακό να είναι εκτεταμένο να επηρεάσει συνολικά τον Ελλαδικό χώρο.
Ερώτηση τρίτη:
¨»Συνέβη αυτό στο παρελθόν; (Και πότε; )»
Μάλλον συνέβη στο παρελθόν μετά την Ατλαντίδα.
Ερώτηση τέταρτη:
«Υπήρχε δυνατότητα αποτροπής; (Κι αν ναί, ποιά; καί γιατί δεν εφαρμόστηκε; )»
Α:Το δικαίωμα της αποτροπής να εφαρμοστεί προφανώς το έχασαν .Έχασαν προνόμια που είχαν , οι Έλληνες ως φυλή λόγω της παράβασης των κανόνων να κάνουν χρήση τόσο εκτεταμένα όπλων στη γη.
Νομίζω πως όσες ψυχές ζητούν να ενσαρκωθούν δεν παίρνουν και την έγκριση για να εκτελέσουν το σχέδιο θα υπάρχει κάποιος έλεγχος κάποιο κριτήριο στις ενσαρκώσεις για να διασφαλίσεις την μη εχθρική εισβολή θα πρέπει να γίνει αλλαγή εκεί πάνω στο συμβούλιο :
Ερώτηση πέμπτη:
«Γίνεται αυτό (δηλ. η ενσάρκωση εχθρικών αλλοφύλων σε σώματα Ελλήνων) σήμερα; Υπάρχει σήμερα δυνατότητα αποτροπής;
A: Αν κρίνω από τα χάλια μας ναι γίνεται και με αυξημένο ρυθμό ,υποθέτω πως υπάρχει αυτή η δυνατότητα της αποτροπής χρειάζεται όμως ενεργή συμμετοχή των ζώντων Ελλήνων κάτι σαν αποκατάσταση της σχέσης μας με τον τρόπο ζωή μας, εφαρμογής της Ελληνικής σκέψης .
Υποθέσεις κάνω με βάση κάποιες νοητικές διεργασίες μπορεί και να μην έχουν καμία σχέση με την πραγματικότητα θα περιμένω όμως να δω τι ήταν αυτό που μας καταδίκασε τελικά να υποστούμε και αυτή την απώλεια της καθαρότητας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΑΝΤΩΝΗΣ
Φεβ. 06, 2019 @ 06:49:24
ΑΓΑΠΗΤΕ ΕΡΓΟΔΟΤΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΕ.ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΑΛΜΑ ΧΙΛΙΕΤΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΚΑΙ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΤΕ ΜΑΓΚΙΑ ΣΑΣ. ΕΓΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΠΛΑΤΩΝΑΣ ΓΙΑ ΑΙΩΝ ΠΟΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΕΝΑΝ ΦΙΛΟ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΧΡΟΝΟΣ ΧΡΟΝΟΣ. ΣΤΟΥΣ ΘΕΟΥΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ. ΟΙ ΘΕΟΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΧΡΟΝΟΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΧΡΟΝΟ ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ. ΚΑΤΑ ΕΜΕ Ο ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΤΩΡΑ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΑΖΕΙ ΤΟΝ ΕΙΚΟΝΙΚΟ ΜΕΛΛΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟ ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΑ ΧΡΟΝΟ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΑΛΛΑΖΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ. ΠΟΣΟ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ; ΤΩΡΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΜΕΤΕΣΑΡΚΩΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΘΥΜΙΣΩ ΜΙΑ ΠΑΛΙΑ ΞΕΝΗ ΣΕΙΡΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ ΤΟ BABYLON 5. ΟΙ ΦΥΛΗ ΜΙΝΜΠΑΡΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟ ΠΟΛΕΜΟ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΩΝ ΓΗΙΝΩΝ ΓΙΑΤΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΕΡΕΥΝΕΣ ΑΝΑΚΑΛΥΨΑΝ ΟΤΙ ΥΠΗΡΧΑΝ ΨΥΧΕΣ ΤΗΣ ΦΥΛΗΣ ΤΟΥΣ ΕΝΣΑΡΚΩΜΕΝΕΣ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΣΩΜΑΤΑ. ΑΥΤΟ ΚΑΤΑ ΜΙΑ ΕΝΝΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑΤΙ Η ΑΝΕΞΕΡΕΥΝΗΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΕΛΚΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΣΕ ΝΕΑ ΣΩΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΤΟ ΣΩΜΑ ΠΕΘΑΙΝΕΙ. ΓΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΜΑ ΟΙ ΕΞΩΓΗΙΝΟΙ ΣΤΗΝ ΓΗ. ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΛΙΜΑΚΑ. Η ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΜΙΚΡΗ ΚΛΙΜΑΚΑ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ. ΑΝ ΔΗΛΑΔΗ ΠΕΘΑΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΤΟΤΕ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΘΑ ΜΕΤΕΝΣΑΡΚΩΘΕΙ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ. ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΜΙΚΡΟΚΛΙΜΑΚΑ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΠΥΛΕΣ ΤΗΣ ΚΑΘΕ ΧΩΡΑΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΒΑΣΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑ.
ΑΝ ΑΛΛΑΞΟΥΜΕ ΤΟ ΤΩΡΑ ΤΑ ΑΛΛΑΖΟΥΜΕ ΟΛΑ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 06, 2019 @ 10:55:24
@Όλους-ες:
Καλημέρες!
Εν τάχει μερικά:
Η εισχώρηση ψυχών αλλοφύλων σε σώματα Ελλήνων έγινε μάλλον αρκετές φορές· αλλά οπωσδήποτε μία φορά, όμως πολύ παλιότερα από την καταβύθιση της Ατλαντίδας. Κάπου εκατό χιλιάρικα χρόνια πριν την εποχή μας.
Σήμερα δεν χρειάζεται να γίνει αυτό (καί κατά 99.999% δεν γίνεται), διότι:
(α) Έχουν χαθεί οι σχετικές τεχνικές (εισδύσεως καί αποτροπής) εκατέρωθεν.
(β) Ο λαός μας δεν είναι αυτό που ήταν (πολύ) κάποτε. Καί ολιγάριθμος τυγχάνει, καί χωρίς εθνικό όραμα, καί άγεται καί φέρεται σαν πεταμένο παλιόχαρτο στον άνεμο.
Σήμερα από τους εχθρούς εφαρμόζονται τεχνικές μαζικής υπνώσεως του λαού μας (αλλά κι άλλων λαών), καί δή μακροχρόνιες. Καί πιάνουν… (Οπότε, δεν χρειάζεται η καταφυγή σε προχωρημένα κόλπα -ανώτερα του Ελληνικού Μάτριξ- στο αιθερικό πεδίο.)
Νά, ας πούμε, ο φίλος Διηνέκης (κι άλλοι πολλοί) διαμαρτύρεται σήμερα γιά τις παραχωρήσεις του γελαδογλειμμένου στην τουρκίτσα. Λες καί δεν το ξέραμε ότι (όσο προχωρούσαν τα πράγματα όπως προχωράνε) αυτές θα γινόντουσαν, ή λες καί δεν το ξέραμε ότι η εν τοις πράγμασιν αρχή της Ελληνικής υποχωρητικότητας δυτικά του 25ου μεσημβρινού έγινε το 1975. (Μή ρωτάτε τί καί πώς… Δεν αποκαλύπτω τις πηγές μου σε τέτοια θέματα.)
Αυτά, όμως, να τα βλέπουν όσα ΖΩΑ έτρεχαν το καλοκαίρι του 1974 στο αεροδρόμιο, να υποδεχθούν τον Καραμανλή τον γέρο με λαμπάδες! Κι όσα ΖΩΑ συνεχίζουν να προσκυνάνε τα ζόμπυ, που μας πασάρει ο ξένος παράγων γιά «ηγέτες».
Μαζική ύπνωση ολόκληρου λαού, που κρατάει 45 χρόνια… Επιτυχημένη μέθοδος, δέ λέω!
Ποιός χρειάζεται να σκαλίζει αιθερικά Μαθηματικά, τώρα, γιά να υποδουλώσει τους Έλληνες;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 06, 2019 @ 11:59:09
Εργολάβε ρίξε μάτι … πως προχωράει το πράγμα … όλως τυχαίως βέβαια … όλως τυχαίως !! … τι μηχανεύονται ρε τα τσόλια !!
https://www.pentapostagma.gr/2019/02/προσοχή-οι-εικόνες-σοκάρουν-ανθρώπιν.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 06, 2019 @ 14:44:48
εκτακτη ραδιοφωνικη εκπομπη σημερα live στις 8 το βραδυ αφιερωμενη στους τεκτονες στα 7.83 Hz (Χερτς)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 06, 2019 @ 15:13:12
τεστ αντιλαλουνε οι στοες…?
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 06, 2019 @ 15:21:36
Λοιπόν λέει ψάχνουν να βρούν τα άρθρα του νομικού κώδικα για να κάνουν μηνύσεις … τόσο καλά !! … Εργολάβε … άδικα το παιδεύουμε … ετούτος ο λαός παραέχει γίνει κατιμάς και δεν παίρνει εμπρός με τίποτα.
Αντί να έχουν ήδη βουτήξει όλο το δημοτικό συμβούλιο και την εταιρεία και να τους έχουν βάλει να κοσκινίζουν τα μπάζα με σαράντα κρισάρες μέχρι να ξεχωρίσουν και να συλλέξουν και το πιό μικρό κοκκαλάκι ή θραύσμα του … μαλακίζονται ψάχνοντας για μηνύσεις.
Μάλιστα έπρεπε ήδη να έχουν βρεί τι συνδέσμους έχουν όλοι αυτοί, μασώνια, κουκούδια, οβραίοι κτλ. κτλ. και από που και πώς προήλθε «η ιδέα» και να έχουν έτοιμα ραμμένα σακιά να τους χώσουν μέσα και να τους φουντάρουν μετά την διαλογή, αλλά και να έχουν ήδη προβεί σε δήμευση των περιουσιών τους … αυτοί το παίζουν με χέρια και με πόδια.
Αλλά αφού δεν τους πολυπειράζει να πετάνε τα κόκκαλα των παππούδων τους στα σκουπίδια περιμένουμε εμείς αυτά τα φρόκαλα να νοιαστούν για Ελλάδα … να βολευτούν και να βουτήξουν την κουτάλα νοιάζονται Εργολάβε … μόνο γι’ αυτό νοιάζονται … τα υπόλοιπα τα έχουν χεσμένα, άλλωστε αυτοί δεν ήταν που έσκουζαν να ‘ρθούνε πολλά πιθήκια για να τα κονομήσουν και να κάνει τζίρο το νησί, αυτοί δεν ήταν που ψήφισαν με χέρια και πόδια το χαζοχαρούμενο και τα λοιπά κουκούδια ;;
Είμαι σίγουρος ότι όλο αυτό ξεκίνησε κάποιες μέρες πρίν … σε μέρες «καταστροφής» … εντασσόμενο στο προηγούμενο ενεργειακό μοτίβο … Κάποιοι το δουλεύουν «καλά» το πράγμα … στημένη δουλειά σε συνδυασμό με όλα τα προηγούμενα, και όχι κάτι άλλο … σαν κάποιοι να λένε «μαλάκες δρόμο … καιρός να πάρετε τον πούλο από ‘δώ … το μέρος πλέον δεν σας ανήκει» … και τα ΖΑ καθεύδουν !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 06, 2019 @ 18:56:42
@Παλαιός…
Εδώ δεν έχουνε μαζέψει τα κοκάλα από τους ήρωες του 1940 που πέσανε στην Β Ήπειρο. Ενώ οι Ιταλοί τα έχουν μαζέψει όλα. Σκάβουνε χωρικοί και βρίσκουν διάφορα… . Είχε ένα σχετικό ντοκιμαντέρ η παλιά Ερτ. Τι σου κάνει εντύπωση; Τι σου μοιάζει καινούργιο;
Ίσα ίσα τώρα χρειάζεται πιο πολύς αγώνας από όλους μας. Πρώτα κοιμηθήκαμε πνευματικά και μετά χάσαμε τα πάντα.
Ήρθε η ώρα αλλαγής στρατηγικής….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Cynic Stoic
Φεβ. 06, 2019 @ 19:51:45
Που είσαι ωρέ Στρατή….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 06, 2019 @ 22:01:22
Γιατί δεν αναρωτιέσαι … μήπως ήρθε η ώρα για μιά καλή κλωτσιά ώστε να τελειώσει η ιστορία ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Α να Δ ω Ν
Φεβ. 07, 2019 @ 08:52:59
Τελικά
Πόσοι
Παλαιοί
Μάγοι
Υπάρχουν
Συντεκνε
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Α να Δ ω Ν
Φεβ. 07, 2019 @ 08:55:35
47
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 07, 2019 @ 11:35:35
@Παλαιόν:
Μή σκάς, διότι υπάρχει μιά παροιμία στη Μυτιλήνη (μπορεί καί στη Λέσβο, δεν ξέρω 🙂 ), που λέει:
Απ’ Αγιάσσου κι Πλουμάρ’
μήτι γ’ναίκα, μήτι μ’λάρ’! 🙂
Πάντως, προσωπικώς πιστεύω ότι οι Πλωμαρίτες έχουν αρκετό μυαλό, ώστε τις μηνύσεις να τις κάνουν «γιά τα μάτια» – καί την ουσιαστική δουλειά να την κάνουν νύχτα καί χωρίς μάρτυρες.
(Μόλις ενημερώθηκα πως η παροιμία λέει: «μήτι άντρα». Λεπτομέρειες! 🙂 )
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 07, 2019 @ 11:47:53
@Παλαιόν, ξαναμανά:
Οι σχεδιαζόμενες καταστροφές καί το σχεδιαζόμενο μαγάρισμα του αιθερικού δυστυχώς θα συνεχίσουν – καί στη Μυτιλήνη, καί αλλού στον Ελλαδικό χώρο.
Το θέμα είναι ότι -έστω, μερικοί από μας- πλέον τους πήραμε χαμπάρ’.
Υγ: Ειλικρινά, όμως, δεν ξέρω αν μπορώ να παίξω το «παιχνίδι των προβλέψεων», ώστε να τους σταματήσω. Εννοώ ότι (με τα υπάρχοντα δεδομένα) μπορώ μεν να προβλέψω σε ποιό μέρος θα δώσουν το επόμενο χτύπημά τους «αυτοί» (μπορώ, διότι σιγά τους μεγαλοφυείς!), καί πιθανώτατα καί το πότε, αλλά δεν γνωρίζω κατά πόσον η δημοσίευση θα τους σταματήσει καί θα το αποτρέψει.
Είναι φαύλος κύκλος:
(α) Προβλέπω σωστά καί γίνεται, άρα δεν υπάρχει δύναμη να τους σταματήσει – καί μετά μας κοροϊδεύουν στα μούτρα μας.
(β) Προβλέπω σωστά καί δεν γίνεται (διότι φροντίζουν «αυτοί» να μή γίνει, ως στρατηγική τους στον ψυχολογικό πόλεμο), άρα γίνομαι ένας ακόμη γελοίος ψευδοπροφήτης του Διαδικτύου.
(Ένθα «προβλέπω» στην περίπτωσή μου ίσον υπολογίζω μελλοντικές προεκβολές μαθηματικών καμπυλών καί σχημάτων, καί τίποτ’ άλλο.)
Άρα, τί πράττω;
Δέχομαι οποιαδήποτε συμβουλή! (Αρκεί να είναι τζάμπα! Lol!!!)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 07, 2019 @ 11:56:58
@ΚΑΝΕΝΑΝ:
Αν έχουν λίγη φιλοσοφία καί λίγο χιούμορ οι ραδιοφωνατζήδες, πρέπει ν’ αφιερώσουν εκπομπή στους μασώνους (με τίτλο φερ’ ειπείν: «Μάτς με τον ΜΑΤΣ» lol!!!) – που θ’ αρχίζει στις 17:17′ ακριβώς καί με μουσική του Μότσαρτ!
Καρα-lol!!!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 07, 2019 @ 12:36:14
τα συγχωροχάρτια τελείωσαν…(για τους αρχιτεκτονες)θα σπασει ο φαυλος κυκλος…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 07, 2019 @ 13:23:01
Οι Πλωμαρίτες ;; … μωρέ αυτοί κοιμούνται με τα τσαρούχια … και νύχτα το μόνο που βλέπω να κάνουν είναι αλισβερίσι με τα μεμέτια … τώρα στα τέσσερα στα όρθια ;; … εκεί δεν το ‘χω ξεκάθαρο.
Πάντως την δουλειά τους την κάνανε κάποιες μέρες πρίν … και αυτοί ροχάλιζαν μακαρίως … απλώς χθές τους δείξανε … ότι πλέον την είχαν φέρει εις πέρας !!
Ας συνεχίσουν να κοιμούνται και του χρόνου τα λέμε !!
Βέβαια δεν είναι οι μόνοι … όλοι οι ανατολικονησιώτες το σφυρίζουν το καλάμι … είδες να κουνιέται κάποιος από τους Ροδίτες ;; … μπά που τέτοια πράγματα … μην σου ‘πώ ότι τους καλοάρεσε κιόλας το να τακιμιάσουν με τους εξαπεναντίας … τώρα που βρέθηκε ο τρόπος !!
Μυτιλήνη και Λέσβος ;; … κοντά νομίζω πέφτουν … κοντά !! … που θα πάει θα το βρούμε !! … χάχά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Α να Δ ω Ν
Φεβ. 07, 2019 @ 13:40:31
Μια
Από
Τα
Ίδια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Α να Δ ω Ν
Φεβ. 07, 2019 @ 13:40:58
Όλα
Είναι
Τροφή
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Α να Δ ω Ν
Φεβ. 07, 2019 @ 13:43:12
Με
Χαρτί
Και
Καλαμάκι
Ι
ΙΙ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Α να Δ ω Ν
Φεβ. 07, 2019 @ 13:47:07
Αν
Και
Δ/εν
Έχω
Χιούμορ
Ευχαριστώ
Το
Βήμα
Λ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Φεβ. 07, 2019 @ 18:47:17
Εργοδότη αν έχεις τη δυνατότητα να σώσεις ζωές, περιουσίες και αξιοπρέπειες Ελλήνων και Ελληνίδων βγάζοντας τα σχέδια των ΜΑΤΣηδων στη φόρα, κάν’το τότε.Αν έρθει κάποιος και σου την πει, γραψ’ τον στα τρυφερά σου.Εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Adachi, ο οποίος παρεμπιπτόντως έχει λυσσάξει με την ατλαντίδα.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Παλαιός
Φεβ. 08, 2019 @ 00:04:23
Δεν μου λες ρε Δημήτρη … ετούτα ‘δώ τα δίποδα που βλέπεις να κυκλοφορούν δίπλα σου, σου μοιάζουν ή και συμπεριφέρονται σαν Έλληνες και Ελληνίδες, και σ’ έπιασε ο πόνος να σωθούν μαζί με τις περιουσίες και τις αποσκευές τους ;;
Που διάλο τους είδες και ‘γώ δεν μπορώ να τους βρω ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 08, 2019 @ 00:06:07
Δεν ξέρω αν ποτέ θα καταφέρουν να γίνουν … πάντως για την ώρα … χέσε μέσα είναι !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 08, 2019 @ 00:53:01
Λοιπόν Εργολάβε … που είπαμε πέφτει η Λέσβος … κοντά στην Μυτιλήνη ;; … έεε άμα πέφτει κοντά πάρε και κάτι για συνέχεια … και περίμενε τους «ξύπνιους» να πάνε για … ύπνο …
έεε ρε γλέντια που λέει και ο Σπύρος (τον χάσαμε … λες να μας βαρέθηκε ;;)
ώπα παραλίγο να το ξεχάσω … φρέσκο πράμα ετούτο !!
https://www.lesvospost.com/2019/02/blog-post_56.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Φεβ. 08, 2019 @ 02:14:12
Παλαιέ, μέσα στο κατάμαυρο σκοτάδι που υπάρχει τριγύρω, καμιά φορά βλέψεις πράξεις ανιδιοτελούς καλοσύνης.Και αναρωτιέσαι.Τι σημαίνει πολιτισμός;Ποιες δυνάμεις τροφοδοτούν αυτό το δημιούργημα που κατανικά την εντροπία του σύμπαντος κόσμου;Έχεις δίκιο, μια βόλτα να βγεις έξω, παντού βλέπεις τατουάζ, σκουλαρίκια, μαλλιά και μούσια σε ευφάνταστα σχέδια και χρώματα, στυλάτα ενδύματα από άτομα που αλίμονο κι αν έχουν διαβάσει οικειοθελώς δέκα σελίδες ιστορίας στη ζωή τους.Υπάρχουν όμως και εκείνοι που αρνούνται να υποκύψουν στο σκοτάδι.Έστω και μπερδεμένοι και χωρίς ηγέτες, φυλάσσουν τις Θερμοπύλες του Εθνους.Όσοι περισσότεροι απ’αυτούς πατάνε στα πόδια τους, τόσο το καλύτερο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 08, 2019 @ 13:08:46
@Παλαιόν:
Μόλις χθές το έγραφα ότι οι καταστροφές (εννοώντας «ο πόλεμος αυτός») θα συνεχιστούν.
Δεν είμαι ακριβώς προφήτης… απλά έμαθα να διαβάζω το μυαλό αυτών, που δημιουργούν τα γεγονότα. Όμως, θέμα χρόνου είναι να βρώ το αντίδοτο στις μιαρές πράξεις τους. (Τουλάχιστον σ’ έναν τομέα τους.)
Υγ 1: Παίδες… προσπαθήστε να μάθετε να σκέφτεστε όπως σας δείχνει το ιστολόγιο! Είναι σχεδόν αποκαρδιωτικό να είμαι μόνος μου.
Υγ 2: Αν έχω κάνει σωστά τους υπολογισμούς μου, ένας από τους επόμενους στόχους «αυτών» (ή καί των τουρκαλάδων, ή δεν ξέρω ποιού άλλου) είναι γνωστότατος προσκυνηματικός ναός (με πολλά τάματα) …λίγο πρίν τη Μύκονο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 08, 2019 @ 13:55:37
Εργολάβε … το πρόβλημα, όπως είπες, δεν είναι να προβλέψουμε τι διάολο θα κάνουν «κάποιοι» … το πρόβλημα είναι με τα ΖΑ, που δυστυχώς, ότι και να τους λέμε, δεν λένε να πάρουν εμπρός … δεν λένε (θέλουν) να ξεκουνήσουν και να αντιδράσουν … και αυτό είναι που δεν παλεύεται !! … ο εχθρός δεν είναι έξω … αλλά μέσα … πολύ μέσα … στα κεφάλια και στις καρδιές των χάπατων !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεωκούλ
Φεβ. 08, 2019 @ 15:09:36
Εργοδότη,
έχει ήδη αρχίσει;; https://www.koutipandoras.gr/article/emplekomenos-se-mizes-kai-skandala-me-xryso-o-eklektos-ths-ekklhsias-gia-to-syllalhthrio
η θες να πεις κάτι άλλο;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Φεβ. 08, 2019 @ 16:16:27
Ανάκλησης του μίσους η επαναφορά μιας ανάμνησης στη μνήμη η ενέργεια και το αποτέλεσμα του ανακαλώ, καλώ κάποιον (ή μια απόφαση) πίσω, συνήθως για κάτι επίσημο.
Δεν είναι λίγες φορές που πρόδωσε το έθνος και την φυλήν….
Μαντείον Δελφών, Απόλλων, Οθωμανίζον ορθόδοξον Πατριαρχείον
Αλήθεια ή ψέμα;
Διαστρεβλώνω την πραγματικότητα την αλήθεια με μία αλλοιωμένη μορφή.
Μία φωτογραφία, ένα αντικείμενο, ένα σύγγραμμα, μπορούν να αλλάξουν την ιστορική χρόνο διάσταση;
Η πραγματικότητα του ανθρώπου, η ιστορική χρόνο διάσταση στον χώρο διαστρεβλώνεται μόνο από την επιλογή του, όπως τον συμφέρει ως προς ιστορική τεκμηρίωση του αποτελέσματος το οποίο επιχειρεί.
Και όχι από δημιουργικό παρόν το οποίο δημιουργεί το ιστορικό ίχνος στον χρόνο.
Η μεταβολή η διαστρέβλωση του γεγονότος στο μέλλον ή στο παρελθόν δεν εφιστάτε με την έννοια αλλάζω το πραγματικό ΠΑΡΟΝ μπορείς να παίξεις να διαστρεβλώσεις το χώρο χρόνο την μορφή του παρελθόντος και του μέλλοντος αλλά όχι το ΠΑΡΟΝ το ΕΔΩ,έστω και στο φυλακισμένο χώρο.
Η επαναφορά μιας ανάμνησης στη μνήμη, η ενέργεια αυτή του παρόντος δεν διαβάλετε και δεν την ΑΝΑΖΗΤΑΣ πίσω στο παρελθόν με την έννοια ότι πάω πίσω και συλλέγω, την συλλέγεις από το ΠΑΡΟΝ.
Η ενέργεια της μνήμης έχει ιστορικό, πάντα άμεσα στο ΠΑΡΟΝ δεν περνά μέλλον ή παρελθόν διότι είναι πάντα ΕΔΩ.
Τα αποτυπώματα του ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ιστορικού είναι εδώ και περιμένουν την ανάκληση απλά μια φωτογραφία που τρέχει στον χρόνο είναι ικανή να αλλάξει τα πάντα και γιατί όχι, αφού μπορούν οι πεταλούδες!!!!!
Η μεταβολή η διαστρέβλωση του γεγονότος στο μέλλον ή στο παρελθόν, θα έχουν πάντα ζυμώσεις πριν το παρόν προς το παρόν για το μέλλον, διότι οι διαχειριστές της μνήμης δεν πρέπει να αφήνουν την φυσική αιτία το πραγματικό αίτιο να καθορίζει τα φαινομενικά γεγονότα* (*που φαίνεται ότι είναι κάτι, χωρίς να είναι πραγματικά)
αλλά τα φαινομενικά γεγονότα, να καθορίζουν την πραγματικότητα.
Ποιος είναι όμως αυτός ο διαχειριστής, του παρόν, του μέλλον, του παρελθόντος που προσπαθεί να διαστρεβλώσει το πραγματικό παρόν μέσα ακόμη και στο ψεύτικο παρόν !!!!!!
Όχι κύριοι δεν είναι αυτός!!!!
Απλά εμείς !!!!!!
Η ΙΣΤΟΡΙΑ είναι ΕΔΩ την διαφορά την επιλέγεις, ο στρατηγός μπορεί να στήνει τα στρατιωτάκια για την μάχη αλλά τα αποτελέσματα για τους δύο αντιπάλους είναι διαφορετικά.
ΖΩΗ-ΘΑΝΑΤΟΣ
Το παρόν όμως βλέπει συνέχεια ΖΩΗ.
Όταν το μέλλον συναντά το παρελθόν ή το αντίθετο τότε το ΠΑΡΟΝ είναι η ΑΛΗΘΕΙΑ.
Ποιος φοβάται το παρόν;
Το μέλλον;
Διότι το παρελθόν είναι η μνήμη του παρόν και το μέλλον η λανθάνουσα κατάσταση του παρόν.
Όποιος μεταβάλει το παρόν μεταβάλει το μέλλον και παρελθόν.
Ανάκλησης του μίσους ως προς το παρόν είναι να προβλέψεις τους στρατηγούς πριν την μάχη.
Την κρυπτεία !!!!!
Ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιον.
Η κρυπτεία αποτελούσε θεσμό τού αρχαίου λακωνικού συστήματος, ο οποίος περιελάμβανε τη μυστική αποστολή Σπαρτιατών νέων με σκοπό την επιτήρηση, τη λήστευση και τον φόνο ειλώτων Συνεκδοχικά η λέξη δήλωσε και το στρατιωτικό σώμα που απαρτιζόταν από τους εν λόγω νέους.
Μια ζωή ΕΙΛΩΤΕΣ ή ΕΙΛΩΤΕΣ χαμένοι στο μίσος του παρόν.
κουράστηκα …κουράγιο αμίγκο φλαμίγκο θα’ρθει ,θα’ρθει………κουράστηκα….κουράγιο αμίγκο φλαμίγκο θα’ρθει ΄θα’ρθει όταν καταλάβεις.
μπορεί μια εικόνα να αλλάξει τα ΠΑΝΤΑ την κατάλληλη στιγμή;
…..τα λόγια είναι περιττά use your illusion
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Φεβ. 08, 2019 @ 20:58:37
Προτείνω ο καθένας μας, και μόνο οι άντρες, να πει κάτω από ποιες συνθήκες θα σταματήσει να γράφει και θα αρχίσει τα έργα.
Ελπίζω η απάντηση να μην είναι «όταν γίνει επιστράτευση»… Ούτε «όταν δεν θα αντέχω άλλο» γενικά και αόριστα. Συγκεκριμένες συνθήκες είναι αποτελεσματικότερο αν έχουμε στο νου μας, αυτό μας διδάσκει το NLP. Τι θα βλέπουμε, τι θα ακούμε, τι θα νοιώθουμε. Αν θα πεινάμε. Αν θα ζουν οι φίλοι μας ή οι συγγενείς μας. Αν οι τούρκοι ρίξουν ένα λάθρο βομβιστή αυτοκτονίας σε συγκέντρωση νεαρών χρυσαυγιτών, αρκεί αυτό; Αν σου γίνει έξωση από τον πλειοδότη σε πλειστηριασμό του σπιτιού σου κι ας μην δανείστηκες ποτέ, αρκεί;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρία
Φεβ. 09, 2019 @ 12:23:21
Aγαπητέ Εργοδότη, για τις «προβλέψεις» θα έλεγα ότι ακόμα και στα παιδικά παιχνίδια, ο «μαρτυριάρης» χαλάει το Παιχνίδι!… αλλά για τα παιχνίδια που παίζουν στην πλάτη μας, αυτό δε θέλουμε; Μαρτύρα τα εσύ, κάποιοι τα λαμβάνουν σοβαρά υπόψιν!
Ο σπόρος για να φυτρώσει πρέπει να καλυφθεί με χώμα και νά΄χει σκοτάδι. Πιστεύω το ίδιο γίνεται και με τα σχέδια, αν τα αποκαλύψεις και τα προβάλλεις πριν αρχίσει η υλοποίηση αποδυναμώνονται ή ακυρώνονται.Οπότε έχει νόημα η δημοσίευση.
Η κατάληψη από εχθρικές ψυχές, οντότητες και χίλιους δυο διαβόλους που είναι στην υπηρεσία εχθρών της πατρίδας μας, δεν μπορεί να γίνει εν ζωή; με τη συγκατάθεση των υποκειμένων για να κερδίσουν φήμη, δόξα, εξουσία, πλούτη κι ότι άλλο τους τάζουν; Όπως περιγράφεται στον Φάουστ του Γκαίτε ή στον Ντόριαν Γκρέι του Όσκαρ Ουάιλντ;Υποψίες έχω, δεν ξέρω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 09, 2019 @ 14:11:29
Υπάρχει ένα σοβαρό δίλημμα :
Αξίζει να χαλάει κάποιος τον χρόνο και την ζαχαρένια του προσπαθώντας να ξυπνήσει τα λοβοτομημένα δίποδα της ελλαδικής … ή θα πρέπει να τα στείλει στον διάολο και να σταματήσει να αναλώνεται, να ταλαιπωρείται και να ασχολείται μαζί τους ;;
Όλα όσα έγιναν, γίνονται και … συνεχίζουν να γίνονται, και τα χάπατα να αποδέχονται την κατάσταση και να μην ξεκουνάνε κάν, αν δεν συμπράττουν κιόλας στην δημιουργία της … ενώ στην καλύτερη περίπτωση να θεωρούν ότι μερικές εκδρομούλες για να κουνήσουν σημαιούλες, να βγάλουν βόλτα τα «καμάρια» τους, και την ευκαιρία να αυτοφωτογραφηθούν ώστε να έχουν να λένε ότι «ήταν και αυτοί εκεί», καθώς και το να θεωρούν ότι κάνοντας δυό μηνύσεις (τις οποίες παραδίδουν σε έτερη αγέλη προσκυνημένων κοπροσκύλων) επετέλεσαν το καθήκον τους και πλέον μπορούν να γυρίσουν και να συνεχίσουν ήσυχοι τον ύπνο τους …
Μάλλον … με τα μέχρι στιγμής τεκταινόμενα, με ΤΙΠΟΤΕ δεν συνάγεται ότι κάποιος θα πρέπει να συνεχίσει να σπαταλάει ενέργεια και χρόνο ασχολούμενος μαζί τους !!
… έχω μήπως λάθος ;;
Μήπως είναι ώρα να πούμε το … «άντεστε και πηδηχτείτε» !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 09, 2019 @ 14:41:21
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Γιάννης301
Φεβ. 09, 2019 @ 18:50:52
@Παλαιός…
Μήπως ήρθε η ώρα να σκυλιάσουμε ακόμα περισσότερο;; λέω εγώ; και οποίος ακολουθήσει , ακολούθησε. Όποιος θέλει θα ξυπνήσει , θα ξεβολεύτει δεν γίνεται αλλιώς .Αλλά θα δώσουμε την μάχη μας. Σου απάντησα;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 09, 2019 @ 21:18:34
Με τρείς και τον κούκο δεν γίνεται ΤΙΠΟΤΑ … και δυστυχώς φαίνεται ότι ο χαπατολαός ΔΕΝ θέλει !! … εκτός και συμβεί κάποιο θάμα και ανανήψει !!
Δυστυχώς τα μηνύματα που έρχονται είναι πάτος και ακόμα παρακάτω … δυστυχώς !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 09, 2019 @ 21:39:35
Πολλοί μιλάνε για έρευνες, μετρήσεις και ανθρωπολογικά στοιχεία, διναρικούς, αλπικούς, μεσογειακούς και της πουτάνας το κάγκελο … εντάξει δεν λέω, ανάλογα το δείγμα βγάζουν και τις ποσοστώσεις του πληθυσμού … αλλά δεν χρειαζόμαστε όλα αυτά για να καταλάβουμε ότι υπάρχει εθνοτική μείξη … όχι χτεσινή ή προχθεσινή αλλά τουλάχιστον κάμποσα χιλιάρικα χρόνια πρίν … αυτό λέει η απλή λογική … άλλωστε οι φάτσες στον δρόμο, στην γειτονιά, δίπλα μας το δείχνουν ξεκάθαρα.
Όμως χωρίς να μπώ σε λεπτομέρειες και εξηγήσεις, εγώ λέω το απλό … βγείτε στον δρόμο και κοιτάξτε τον κόσμο βαθιά στα μάτια … τι σκατά βλέπετε εκεί ;; … βλέπετε Έλληνες ;; … γιατί πέρα από τα εθνοτικά σωματικά στοιχεία που φέρνει σε μικρό ή μεγάλο βαθμό ο καθένας, φέρνει επίσης και την ενεργειακή εμφώλευση από τον τόπο, και τέλος τέλος μπορεί και από κάτι ποιό βαθύ … μπορεί και συνδέσεις με το Έθνος και το Ψυχικό Αποτύπωμα των Ελλήνων … αλλά μπορείτε να πείτε ότι βλέπετε κάτι τέτοιο ;; … και αν οι επιθυμία σας φτάνει να βλέπετε τέτοια … πώς διάολο εξηγείτε την μη συνάδουσα συμπεριφορά τους ;;
Μήπως … λέω μήπως, υπάρχει εδώ μιά ή περισσότερες απαντήσεις σε ότι ρώτησε ή παρέλειψε να ρωτήσει Εργολάβος ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 09, 2019 @ 22:02:51
Κοιτάξτε βαθιά … ψάξτε να βρείτε κάτι πέρα από εθνοτικά και φυλετικά στοιχεία … ψάξτε να δείτε αν έχει κάτι από ελεύθερο άνθρωπο έστω από κάποιον που πασχίζει να λευτερωθεί ή τον βαραίνουν αλυσίδες … είναι σκλάβος … μήποτε και από επιλογή του δούλος … και τέλος κοιτάξτε καλά να δείτε αν κουβαλάει έναν Έλληνα … (όχι τέτοιους που μάθατε) αλλά έναν πραγματικό Έλληνα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεωκούλ
Φεβ. 10, 2019 @ 12:04:15
Παλαιό,
Αν παρατηρήσεις τους διάφορους «χαζο-τουρίστες» που μας επισκέπτονται
…. ε νομίζω κάτι θα δείς απο αυτό που αναζητάς!
σαν κοτόπουλα πτηνοτροφίου «αυτοί» – ελεύθερης βοσκής «εμείς»
Το θέμα είναι ΠΩΣ σ΄αυτό το υλικό -που με τόση επιμέλεια κ για τόοοσα χρόνια
έχει «παραμορφωθεί»- θα μπορέσει να γίνει επανεκκίνηση;
Το ¨στόλισμα» και η απαξίωση απ ότι βλέπεις …μάλλον ΔΕΝ….
Εχεις δώσει βέβαια και άλλα πχ οραματισμό κλπ,
φαντάζομαι θα έχεις (η βρείς) και άλλα όπλα στη φαρέτρα σου.
….για επίπεδο νηπιαγωγείου.
Δεν προλαβαίνουμε θα μας πείς ……που ξέρεις ίσως ¨διασταλεί» ο χρόνος!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 09:58:27
@Γεωκούλ:
Εννοώ μερικά πιθανά patterns σε επανάληψη, ή «πρωτότυπα». Πχ κλοπή της εικόνας, όπως έγινε το 1859 (αν θυμάμαι καλά.) Ή επανάληψη του 15Αύγουστου του 1940, με πρωταγωνιστές αυτή τη φορά τους Τουρκαλάδες. Ή να κάνουν τον ναό «ώπα!» τίποτε Αλλαχακμπάρηδες με εκρηκτικά.
Ίδωμεν.
Πάντως, τα σκάνδαλα με τον χρυσό των ταμάτων υπάγονται στην ίδια «σκοτεινή» επίθεση στο συγκεκριμένο μέρος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 10:01:29
@Ανώνυμον της Φεβ. 08, 2019 @ 20:58:37 :
Αυτά που αναφέρεις, θα εξεγείρουν τον λαό γιά κανα τριήμερο. Καί μετά, πάλι κάλμα. Όπως με τη δολοφονία του μικρού μαθητή στο Μενίδι από σφαίρα Βρωμά.
Εκείνο που θα ξεσηκώσει τον λαό καί δεν θα σταματάει με τίποτε (θα τρώνε όλοι σίδερα), είναι μιά νέα εθνική συμφορά, χειρότερη του 1922 καί του 1974 μαζί πακέτο.
Καλομελέτα κι έρχεται! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 10:04:56
@Ρία:
Συμφωνώ, καί στο εξής θα τα λέω!
Γιά το φαινόμενο της κατάληψης από ξένα πνεύματα, έχεις απόλυτο δίκιο. Το είχα «ξεχάσει», επειδή τείνω να βλέπω λιγάκι πιό μακροχρόνια. (Δηλ. εδώ: κατάληψη σώματος γιά μιά ζωή ολόκληρη, όχι μέρος ζωής.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 10:12:34
@Παλαιόν:
Νομίζω πως εμείς, καί μερικοί σαν εμάς, κάνουμε αυτό που κάνουμε σχεδόν σαν καταναγκαστικό καθήκον. Όπως πχ οι σολωμοί αφήνουν τον Ατλαντικό, καί ντέ καί καλά πάνε να γεννήσουν αυγά στη Νορβηγία καί τον Καναδά (καί τους τρώνε οι αρκούδες). Χρειάζεται να μας περιλάβει ψυχολόγος! (Καί όμορφη! Lol!!!)
Μπορεί σε κάποια φάση της ζωής σου να είπες μέσα σου (κι έξω σου! 🙂 ) να πάνε να κάνουν τη γνωστή δουλειά με το σέξ καί τα ταξίδια, αλλά απ’ την άλλη… σκέψου, ποιά η εναλλακτική; Να πας πχ στις ηπαπάρα, να εκτιμήσουν τις γνώσεις σου καί τις ικανότητές σου στα υψηλά κλιμάκιά τους; Θα τις εκτιμήσουν, ναί, αλλά θα σ’ αρέσει που θ’ απολαμβάνεις τιμές απ’ τον εχθρό, ενώ η Ελλάδα θα σ’ έχει φτύσει;
Εγώ, πάλι, απ’ τη μιά θέλω να τους πλακώσω στο ξύλο, κι απ’ την άλλη τους αγαπάω – καί λέω: ρέ δέ γ@μιέται, ας κάνω εγώ την προσπάθεια, κι ας μην πιάσει!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 11, 2019 @ 10:23:05
Ναι εντάξει … αλλά ώρες ώρες δεν υποφέρονται με τίποτα, και τότε δεν σκέφτεσαι μόνο την σανίδα αλλά μια Αίτνα. ή την άβυσσο των Μαριανών να τους πετάξεις μέσα να ξεμαγαρίσει ο τόπος … δηλαδή αυτά που προσπαθούν οι «άλλοι» να τα κάνουμε εμείς και να τελειώσει η ιστορία.
Καλά για το άλλο δεν γεννάται κάν λόγος … άν ήταν θα το ‘χαμε κάνει πρό πολλού … αλλά και γαμώτο γιατί να κουβαληθούμε εδώ ;; … μήπως για να πάρουμε μιά νέα δόση πηδήματος ;; … δεν μας φτάνουν τόσες και τόσες που φάγαμε ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 11, 2019 @ 10:35:19
Να τέτοια (μην τα ξαναματαλέμε) γίνονται και κάνουν και μετά δεν σου κάνει καρδιά να ‘πείς τίποτα … και λές να κάθουμαι να κοπανιέμαι έτσι για χάρη γούστου ;;
Να ας πούμε, τώρα κάτι μέρες, το ενεργειακό έχει πατώσει πλήρως … το παλεύουν δεν το παλεύουν δέκα άνθρωποι … οι υπόλοιποι στον ούρλο τους !! … για ποιόν να καθίσεις να γράψεις ρε Εργολάβε ;; … αλλά και τι σκατά να γράψεις … καταλαβαίνουν τα ΖΑ ;; … έμ δεν καταλαβαίνουν με τίποτα … αν ήταν θα είχαν καταλάβει εδώ και καιρό και θα ‘χαν γυρίσει τα πάντα ανάποδα … αλλά βλέπεις ΔΕΝ !! … οπότε το σκέφτεσαι το δεν πηδιούνται … και λες γιατί να κάθομαι να κοπανιέμαι με τις ώρες στο πληκτρολόγιο αφού το αποτέλεσμα είναι γνωστό … ΜΗΔΕΝ !!
Εναλλακτική ;; … όπως είμαστε ΚΑΜΜΙΑ … εκτός και έχεις κάποια ιδέα, κάποιον τρόπο να πετάξουμε τα ΜΠΑΖΑ και να φτιάξουμε με καινούργια υλικά το πράγμα απ’ το μηδέν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 10:48:23
@Παλαιόν:
Έχουμε πεί κι οι δυό μας το ίδιο, με διαφορετικά λόγια: εγώ προβοκατόρικη καί πρώϊμη πρόκληση του Γ’ ΠΠ, κι εσύ να βάλουμε (ταυτόχρονο) μπουρλότο σ’ όλες τις φιδοφωλιές παγκοσμίως.
Αυτή είναι η εναλλακτική. Καί δεν υφίσταται άλλη.
Όσοι δικοί μας επιζήσουν μετά από τέτοια φάση, ακόμη κι αν είναι ζά, θα γίνουν άνθρωποι θέλουν-δέ θέλουν.
Υγ: Άλλη εναλλακτική, αλλά με πολύ σύντομη ημερομηνία λήξεως, είναι να βάλουμε τον ένα «μεγάλον» εναντίον του άλλου. Πχ να πιάσουμε τους Άγγλους καί να τους ψήσουμε να ξανάρθουν εδώ ως ..αφέντες του προτεκτοράτου τους! Διότι δεν γίνεται οι τέως κάτοχοι αυτοκρατορίας ν’ ανέχονται την δύο φορές ηττημένη απ’ αυτούς Γερμανία να τους κάνει κουμάντο.
(Αυτό είναι που είπε κι ο Μπουγάς, «να βοηθήσουν κι οι μασώνοι», αλλά δεν τό ‘πιασε κανείς.) Ως συνέπεια, θα διώξουμε αμέσως απ’ την καμπούρα μας τους Γερμανούς – καί γιά τους Άγγλους, βλέπουμε αμέσως μετά πώς θα τους ξεφορτωθούμε.
Αυτή η εναλλακτική, όμως, καί βραχύβια είναι, καί θέλει πολιτική γατωσύνη μεγαλύτερη καί αυτής του Ελευθερίου Βενιζέλου. Οπότε, μάλλον άκυρη.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φαίδρα
Φεβ. 11, 2019 @ 11:38:55
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 10:48:23
Αγαπητέ εργοδότη εκεί είπα με σχόλιο ακριβώς αυτό
‘Άλλη εναλλακτική, αλλά με πολύ σύντομη ημερομηνία λήξεως, είναι να βάλουμε τον ένα «μεγάλον» εναντίον του άλλου’
αλλά κάποιοι μας την έπεσαν και τον Μπουγά και έμενα .
Σε εκείνο το άρθρο ο αρθρογράφος έχει γράψει πολύ ωραία πράγματα .
Για να πας από το υπόγειο στον 10ο όροφο πρέπει να περάσεις θες δεν θες από τους ενδιάμεσους ,εκτός εάν έχεις μηχανές πτήσης που θα σε πάν σούμπιτο εκεί που πρέπει.
Οι συζητήσεις δεν εξελίσσονται αφορίζονται τα άρθρα μέσω των σχολίων και μένει μόνο μία αποδόμηση …τις περισσότερες φορές ..
Να μου πεις από πολιτική ευστροφία δεν έχουμε ναι και δεν πρόκειται με τους υπάρχοντες να αποκτήσουμε .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 11, 2019 @ 11:41:42
Αυτά (γερμανίτσες, αγγλίτσες, παπαρίτσες, μασωνοσκατίτσες κτλ.) άντε και τα κάναμε, αν και μέχρι να τελειώσουμε θα ‘χουμε πάει δέκα φορές στα θυμαράκια … με τον μεγάλον Φίδη, εκείνον τον αρχαίο που είναι πίσω απ’ όλα αυτά, τι κάνουμε ;; … διότι όσο εδαύτος υπάρχει και δεν προβλέπεται με τίποτις να μας αφήσει χρόνους, άρα θα τον τρώμε στην μάπα μέχρι τέλους, τι γίνεται ;; … εντάξει, δεν χρειάζεται να το συζητάμε, ξέρω τίποτα !! … οπότε φτού ξανά μανά στην αρχή … να κάνουμε τα Ζά ανθρώπους !! … αλλά εδώ υπάρχει πρόβλημα σοβαρό … ΔΕΝ θέλουν τα σκασμένα !! … και για 3ον, 4ον και λοιπούς δεν το συζητάω … γιατί δεν ξέρουμε αν και τι θα μείνει (όχι από τα Ζά) ώστε να μπορέσει να ξανα-φτιάξει τα πράγματα … οπότε κάτι άλλο χρειάζεται … το οποίο το παλεύω … αλλά δεν βλέπω να βάζει και κανείς πλάτη για να δια-σπάσουμε τον εγκλωβισμό.
Αυτό που έχω ‘δεί, Εργολάβε, απ’ όλο το «ψάξιμο» που έχω κάνει, είναι ότι έχουν καταφέρει και έχουν επιβάλει στον χώρο (εδώ … για το γελαδιστάν λέω) και κατ’ επέκταση στα Ζά του (όπως κατήντησαν) μιά ενεργειακή και νοητική διαστρέβλωση … και όλα τα άλλα είναι απλώς επακόλουθα αυτού … αυτό προσπαθώ να καθορίσω και να ξεπατώσω … αλλά κάνω κάτι εδώ ας πούμε και μου πετάει άμεσα κάτι άλλο εκεί, διότι δεν υπάρχει συνδρομή και στήριξη να βάλει χέρι ώστε να το προχωρήσω.
Η πρώτη φορά είναι που το λέω δημόσια αυτό … μέχρι στιγμής έψαχνα μήπως βρώ κάτι εδώ … εκεί … αλλά τζίφος η δουλειά … αν και κατά καιρούς έχω αντιληφθεί διάφορους σπινθηρισμούς … όμως γαμώ το μετά από λίγο σβήνουν και δεν ανάβει φωτιά … δυστυχώς … δυστυχώς … και έτσι δεν μπορεί να προχωρήσει το πράγμα
Αν δεν γίνει κάτι να σπάσουμε αυτό το πράγμα … δεν προβλέπω να καταφέρνουμε κάτι αν δεν βρεθούν άτομα ικανά ώστε να γίνει μιά συντονισμένη προσπάθεια … όπου αν τα καταφέρουμε εκτός του ότι πλέον θα μπορούμε να δουλέψουμε ελεύθερα, θα είμαστε σε θέση να φέρουμε στην «επιφάνεια» και πολλά βοηθητικά «εργαλεία» !!
Ένας απ’ τους λόγους (πέρα απ’ όσους έχω αναφέρει εκεί) που μίλησα για οραματισμό ήταν και η ελπίδα μήπως και ανάψουν φωτίτσες … αλλά μέχρι στιγμής δεν βλέπω κάτι … λέτε να φανεί ;;
Ακούει κανείς ;;;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 12:32:30
@Παλαιόν:
Έχω καναδυό απορίες – ειλικρινά:
Τί είναι ο «όφις ο αρχαίος»; Ο Ακατονόμαστος; το Μάτριξ; κάτι άλλο; κάποιος άλλος; σαλάτα των προηγουμένων;
Ή αποπροσανατολισμός, ώστε να σπαταλάμε τον χρόνο μας ψάχνοντας το Μάτριξ του Φαέθωνα, αλλά να μην βλέπουμε τους σημερινούς ενόχους των δεινών μας; (Το τελευταίο ενδεχόμενο μου θυμίζει μιά εγχώρια «μορφή» της έρευνας στο Παράξενο, που έκανε καψώνι σε φιλόδοξα πιτσιρίκια, να ψάχνουν το νούμερο 13 στην οδό Μαύρης Πέτρας, στα Κάστρα στη Θεσσαλονίκη.)
Καί ποιός έγραψε γιά τον Όφη αυτόνε, να τα διαβάσω κι εγώ;
Διότι τα ίδια πράγματα τά ‘κουσα κι απ’ αλλού (ονόματα δέ λέμε, υπολήψεις δέ θίγουμε! lol!!!), αλλά απλώς μιά αναφορά ότι αυτός φταίει γιά όλα, καί πλέον ού.
Τ’ είν’ αυτό το πράγμα; Ξέρει κανείς να με διαφωτίσει;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Φεβ. 11, 2019 @ 13:04:11
Παλαιέ και Εργοδότη θέλετε να κάνουμε ένα πείραμα;Δώστε ένα στόχο βατό για τον οποίο χρειάζεστε βοήθεια ή έστω μια συμβολή και αφήστε το να τρέξει μέχρι το τέλος της εβδομάδας.Να δούμε επί του αμέσως πρακτέου τη δυναμική της ομάδας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 11, 2019 @ 13:06:57
Εργολάβε, ξέρεις πολύ καλά, άλλωστε το έχω ‘πεί ένα κάρο φορές, ότι, εγώ δεν έχω παρτίδες με τέτοιους … απλά τυχαίνει πολλές φορές να χρησιμοποιώ λέξεις που έχουν χρησιμοποιήσει και άλλοι (άλλωστε δεν έχουμε ο καθένας την γλώσσα του) με διαφορετική όμως σημασία και νόημα.
Στην προκειμένη με το «Φίδης» αναφέρομαι στο εδώ ιερατείο (υποχείριο του επέκεινα συστήματος) που κινεί τα νήματα όλου του Γήινου συστήματος, αυτό που κατηύθυνε το ατλαντικό ιερατείο, αυτό που συνέχισε να κατευθύνει τα επόμενα και όλο τον πόλεμο που διεξήχθη και διεξάγεται εναντίον των Ελλήνων [[και που και ‘σύ έχεις ρίξει τις σπόντες σου … για όλως τυχαίως (διαχρονικά) συντονισμένες κινήσεις εναντίον μας ]].
Κάτω απ’ το παραπάνω πρίσμα λοιπόν, δεν ξεχνώ τους χτεσινούς, τους σημερινούς … ή τους ετοιμαζόμενους μελλοντικούς ενόχους, αλλά λέω ότι τελειώνοντας με κάποιον από δαύτους στην ουσία κάνουμε μιά τρύπα στο νερό … όπως ας πούμε αν τελειώσουμε με τους σφυριζαίους, δεν τελειώνουμε με τον πολιτικό οχετό, διότι «αυτοί» οι κάποιοι τέλος πάντων έχουν έτοιμους άλλους δέκα στην σειρά … οπότε αν θέλουμε να κάνουμε δουλειά πρέπει να μην μείνουμε στα φιδάκια αλλά να κόψουμε το κεφάλι της φιδομάνας και να ξεκάνουμε όλη την φωλιά.
Όπως έγραψα όμως παραπάνω, το να ξεκάνουμε πλήρως το κέντρο του συστήματος αυτού, το βρίσκω όχι μόνο δύσκολο αλλά ακατόρθωτο … ας κάνουμε κάτι να ξεπατώσουμε τις (ενεργειακές πρωτίστως) αγκιστρώσεις του στον χώρο μας … καθότι αυτήν την στιγμή είναι σαν ένα νευρωνικό δίκτυο (έναν ιστό) που απλώνεται (κυρίως) πάνω απ’ την Ελλάδα και κρατάει-περνάει ότι θέλει λοβοτομώντας κατά κάποιο τρόπο τον κόσμο … λειτουργώντας ως εν είδος τοπικού μάτριξ, αν θέλεις να το πούμε έτσι … (αλλά ήδη είπα πάρα πολλά δημοσίως … οπότε σκασμός Παλαιέ !!)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 11, 2019 @ 13:10:30
Φαίδρα … προσωπικά καταλαβαίνω πολύ καλά την θέση του Μπουγά, αλλά επίσης και την δικήν σου καθώς και των άλλων … όμως αυτά θα ήταν καλά αν αυτοί που θα χειριζόντουσαν κάτι τέτοιο θα είχαν τα μέσα αλλά και τον απαιτούμενο χρόνο να το πάνε λάου-λάου και να το φτάσουν εκεί που θα ήθελαν … όμως αυτό προσκρούει σε πολλά που δεν συναινούν σε αυτήν την τακτική.
Πρώτο και κύριο είναι ότι κανείς αυτήν την στιγμή δεν έχει ούτε τον χρόνο ούτε και τα μέσα για κάτι τέτοιο.
Δεύτερον, ότι, κάτι τέτοιο είναι λάθος πρακτική … χτίζοντας δηλαδή πάνω σε σαθρά θεμέλια και με σάπια υλικά δεν πρόκειται ποτέ να φτιάξεις κάτι καλό … αν εν το μεταξύ δεν πέσει να σε πλακώσει.
Τρίτον, ότι, για να μιλάς για κάτι τέτοιο σημαίνει ότι λείπει η εμπειρία απ’ το μακρόχρονο παρελθόν … λές να είναι η πρώτη φορά που κάποιοι επέμεναν και επεχείρησαν να το κάνουν κατ’ αυτόν τον τρόπο και έκαναν μιά τρύπα στο νερό αλλά και αρκετές φορές έφαγαν τα μούτρα τους ;;
Τέταρτον, για να έχουμε φτάσει εδώ που φτάσαμε, και να έχουμε φάει έστω αυτά των τελευταίων 2,5-3 χιλιετηρίδων (ας μην το πάμε παραπέρα) λες να έγιναν από μόνα τους και όλως τυχαίως και όχι από λάθη και τέτοιες πρακτικές ;;
Δες … λίγο πιό πάνω έγραψα κάτι που λέω (επιδερμικώς και μόνο) για πρώτη φορά δημόσια … τα πράγματα λοιπόν δεν είναι τόσο απλά όπως νομίζουν κάποιοι … έχει πολύ βάθος η τρύπα … γι’ αυτό και νομίζουν ότι με το να έχουν διαφορετική θέση μερικοί ότι τους την πέφτουν, ενώ απλά μιλάνε από άλλη θέση που οι προηγούμενοι δεν έχουν πρόσβαση και μένουν να καταπιάνονται με την εξωτερική και μόνο «φλούδα» του πράγματος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 13:13:09
@Δημήτρη:
Τί θά ‘λεγες γιά πολιτικές προβλέψεις που αφορούν την Ελλάδα, από τώρα μέχρι καί τις 26 Μαρτίου 2019; (26. Μιά μέρα μετά την εθνική μας εορτή.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 11, 2019 @ 13:18:05
@Παλαιόν:
Φυσικά δεν εννούσα ότι έχεις σχέσεις με λαμόγια! Απλά, όλοι ακούμε πράγματα, που στην αρχή ίσως μας φαίνονται σωστά – καί τα ψιλο-υιοθετούμε, επειδή δεν βρήκαμε χρόνο να τα περάσουμε από κόσκινο.
Όσο γιά ένα υπερ-απόκρυφο ιερατείο, που επί δεκάδες χιλιάδες χρόνια κάνει κουμάντο σε άλλα… δεν μου πέρασε ποτέ απ’ το μυαλό. Διότι δεν μπορεί, κάπου θά ‘σπαγε η μυστικότητα. (Άσε που -σχεδόν- προϋποθέτει καί σωματική βιολογική αθανασία.)
Εν πάσει περιπτώσει, ο ψυχικός παύλα ενεργειακός πόλεμος μιάς τέτοιας ομάδας όντως έχει αποβλακώσει τελείως τον λαό μας. Το να του κόψουμε τα ενεργειακά κεφαλάκια ένα-ένα (καί να τα καυτηριάσουμε) είναι λίαν ενδιαφέρον!
Γιάααα να δούμε…
(Υγ: Πιστεύω, πάντως, ότι εδώ κάτι τέτοιο κάνουμε.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 11, 2019 @ 13:37:05
Ρε ‘σύ έχεις τουλάχιστον μιλήσει γιά έναν (το ξέχασες ;;) … εγώ πάντως νομίζω (εκεί έχω καταλήξει) ότι πίσω από δαύτονε κρύβονται και κάποιοι άλλοι … πιό «μαθουσάλες» … πραγματικά όμως δεν ξέρω πού.
Όμως αυτό που λέω είναι … όχι ότι αναγκαστικά υπάρχει (αν και τουλάχιστον όπως είπαμε ένας υπάρχει) μιά ομάδα «μαθουσαλαίων» αλλά ότι η με κατά καιρούς συμπληρούμενη αυτή ομάδα με νεότερα μέλη που παίρνουν την θέση κάποιων που τελικά ψωφάνε (αν και πρέπει να διατηρούν ικανή τεχνολογία), ακολουθεί συγκεκριμένη τακτική και οδηγίες … προερχόμενες από κάποιους σε άλλους χώρους και διαστάσεις.
Το θέμα όμως παραμένει, είτε με «μαθουσάλες» είτε όχι … καθώς αυτό δεν χρειάζεται να έχει κάποιος ιδιαίτερες ικανότητες για να τ’ αντιληφθεί, αρκεί να κοιτάξει το πώς έχουν εκτυλιχθεί τα πράγματα εναντίον μας διαχρονικά (έστω κάμποσες χιλιετηρίδες) … οπότε το συμπέρασμα είναι ένα και ξεκάθαρο … έεε διάολε δεν γίνεται όλα αυτά να συμβαίνουν έτσι και ως έτυχε … και ταυτόχρονα να γίνεται ορατό ένα ξεκάθαρο μοτίβο ενεργειών.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 11, 2019 @ 15:57:44
@Φαίδρα
Την πρώτη φορά που ανακατεύτηκες εκεί που δεν σε σπέρνουν, στην χάρισα. Ξέρεις με την Αθηνά και το λάθος βαλμένο σχόλιο, που το παραδέχτηκε μετά η Αθηνά. Την δεύτερη φορά που πάλι ανακατεύτηκες με τον Μπουγά πάλι δεν σε έπιασα προσωπικά. Προσπάθησα να δείξω την λάθος λογική με επιχειρήματα.
Τώρα όμως το τρίτωσες σκίζοντας το κοντέρ της «εξυπνάδας» που έχεις. Ο Έλληνας μιλάει ευθέως και δεν πάει να κατηγορήσει τρίτους με υπονοούμενα. Ότι έχεις να πεις να το λες ευθέως. Δεν το έμαθες ακόμα αυτό; Πόσο χρόνων πρέπει να πας για να το μάθεις; Πόσο;
Ναι εργοδότη εγώ ο κακός χάλασα με την διαφωνία μου το κάλο άρθρο του Μπουγά. Εντάξει Το πες; θα με κάνει ντα τώρα;; Σαν τα 5 χρονα παιζάκια που τσακώνονται , έτσι ακριβώς…
Με άτομα σαν εσένα δικαίως είμαστε εδώ που είμαστε. Πραγματικά λυπάμαι για την κατάντια μας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 11, 2019 @ 19:14:09
ακου εχω φωνη…παλαιος και εργοδοτης πειραμα κανουν τοσο καιρο ..πειραμα -ζα =πειρματαζωα…ενθυμιση για αφυπνιση δεκτο χρειαζονται και αλλα που μας τα δινουν με το σταγονομετρο …να δεις τι μου θυμιζει αυτο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Φεβ. 11, 2019 @ 19:24:22
Γιάννη..σύνελθε και μίλα καλύτερα…εσυ κάνεις σάν πεντάχρονο,οχι η Φαίδρα που και εξυπνη είναι και συνετή και ευγενής..
προσέχετε ολοι σας την λεκτική συμπεριφορά σας..πόσες φορές θα το πώ;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 11, 2019 @ 19:42:48
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 11, 2019 @ 19:48:51
το ασμα αφιερωμενο στον οικο ενοχης και σε μας τα ζα…μαν…φου
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 11, 2019 @ 20:03:28
ο γερμανοτσολιας εχει αλλο νοημα σημερα αλλα παει και στους 300 ασορτι στον οικο ενοχης
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Nikos
Φεβ. 11, 2019 @ 20:47:40
https://www.protothema.gr/world/article/863845/o-hristos-itan-ellinas-kai-ohi-evraios-sumfona-me-dokimader-tis-amazon/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!