Λυπάμαι που θα σας τη σπάσω, λυπάμαι που θα χαλάσω το εορταστικό κλίμα (γιά όσους ζούνε κάτι απ’ αυτό), λυπάμαι που στους ειλικρινείς Έλληνες πατριώτες θα τους κάτσει η βασιλόπιττα στο στομάχι, αλλά…
…Αλλά προέχει η συνειδητοποίηση της σκληρής πραγματικότητας.
Αλλοιώς, αν δεν σας αρέσει η σκληρή πραγματικότητα, καθήστε καί διαβάστε Μικυμάους.
. . . . . . . . . . .
α. Εισαγωγή
Λοιπόν. Σίγουρα κάτι έχετε ακούσει γιά «Ατζέντα 2030», γιά «σωτηρία του κλίματος» καί λοιπές πορδές.
[…Δυστυχώς, αυτοί που τα λένε αυτά, είναι 1000% σίγουροι πως απευθύνονται σε Ζά· γι’αυτό καί συνεχίζουν να τα λένε. Καί, δυστυχώς, δίς, έχουν δίκιο. Διότι κανείς δεν τους έκραξε, να τους πεί πχ γιά τη Γκρέτα: «- Ρέ, άντε μαζέψτε το σε κανένα ίδρυμα, το κοριτσάκι – που τό ‘χετε αφήσει αμολητό, σα δέ ντρέπεστε! Ρέ, άντ’ από ‘κεί, λεχρίτες, που βάλατε να μας κάνει προχωρημένα επιστημονικά μαθήματα το μόγγολο!»]
Αυτές οι ιστορίες κατά βάσιν περιλαμβάνουν μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού· συν μερικά ακόμη κερασάκια στην τούρτα. Πάντως, ο βασικός στόχος είναι η μείωση του πληθυσμού, καί ο δεύτερος βασικός στόχος η σκλαβιά όσων επιζήσουν.
Το θέμα, όμως, είναι, πως τη μείωση του παγκόσμιου πληθυσμού την αρχίσανε μεν με τα δηλητηριώδη κωλο»εμβόλια» γιά τον κοροϊδοϊό, αλλά τους ένοιαζε περισσότερο να δούν το κοινωνικό κομμάτι· παναπεί, τις αντιδράσεις του λαουτζίκου. Οπότε, αφού τώρα έχουν διαπιστώσει την (έστω καί εκ των υστέρων) αντίδραση καί έχθρα πολλών θυμάτων τους, αφού έχουν ξεβρακωθεί:
- καί οι φαρμακευτικές (διάβαζε: δηλητηριακές) βιομηχανίες με τις πατέντες τους γιά εμβόλιο πριν κάν εμφανιστεί ο κοροϊδοϊός,
- καί τα γκουβέρνα, που υπακούνε σε μή-εκλεγμένα άτομα, τύπου Σβάμπαινας (αλήθεια, γιατί υπακούνε; τί τους είναι η Σβάμπαινα; από πού τα κρατάει τα γκουβέρνα αυτό το σίχαμα; ),
- καί ο ιδιωτικός οργανισμός Π.Ο.Υ.,
- καί οι κατά τόπους κομπογιαννίτες, που παριστάνουν τους γιατρούς,
την επόμενη μαζική εξόντωση του κοσμάκη θα την πάνε λάου-λάου. Όχι απότομα. Μη τυχόν καί πηδήξει ο βάτραχος έξω απ’ την κατσαρόλα.
Μέχρι τότε, όλο καί κάποιους περιορισμούς ελευθεριών θα έχουμε «γιά το κλίμα». (Τη Σοβιετική Ένωση καί την Κίνα κοροϊδεύουν οι απανταχού φιλελέδες, κι όχι τα μούτρα τους, που πράττουν ακριβώς τα ίδια με τις δύο αυτές δικτατορίες.) Όμως, στο ενδιάμεσο αυτό σημείο -κι αντίθετα από τη ζαχαροπλαστική, όπου μπαίνουν τελευταία- μπαίνουν μερικά «κερασάκια», γιά να γλυκάνουν τη ζωή (όση απομένει) των μελλοντικών θυμάτων. (Είπαμε: λάου-λάου.) Διότι, ακόμη καί στους μελλοθανάτους βαρυποινίτες, ικανοποιείται μιά τελευταία επιθυμία τους – πχ να φάνε πίτσα ρουαγιάλ 36 κομμάτια με διπλή ζύμη! 🙂
Η διαφορά, βέβαια, είναι πως ο λαουτζίκος αυτά τα «κερασάκια» τα πληρώνει απ’ την τσέπη του· ενώι οι μελλοθάνατοι των φυλακών δεν πληρώνουν τίποτε.
. . . . . . . . . . .
β. Φάε το κερασάκι!
Ένα απ’ αυτά τα «κερασάκια» είναι τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.
Η τεχνολογία τους (καί των φορτιστών τους) δεν είναι καθόλου καινούργια. (Είναι το πολύ του 1866 από …νειάτα! Όχι νεώτερη.) Επίσης, είναι ακόμη ατελής. (Η μπαταρία τους κρατάει-δεν κρατάει γιά 400 km σε εθνική οδό με 90 km/h, ο δε «ταχυφορτιστής» απαιτεί …40 λεπτά, γιά να τη γεμίσει!)
Καί, αν καί η διαφήμιση μας τά ‘χει ζαλίσει με το πόσο δελεαστικά είναι («μοντέρνα», «φιλικά στο περιβάλλον», κτλ κτλ), έχουν ακόμη ένα χοντρό μειονέκτημα… μάλλον δύο. Κι ένα ακόμη, συνεπαγόμενο.
. . . . . . . . . . .
i. Μειονέκτημα 1
Είναι η φάκα που δεν βλέπουν, όσοι βλέπουν το τυράκι του -καί καλά!- «μοντερνισμού»: ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο βολεύει τα μάλα τους κρατούντες, γιά να το σταματάνε από απόσταση. Αν είσαι κακό παιδί, πχ έβρισες το γκουβέρνο, τσάκ! ένα ηλεκτρικό σήμα, καί σταματάει το τουτού. Δεν θα μπούνε κάν οι εμβάτσοι στον κόπο να σε κυνηγήσουν! Θα σε πιάσουν με την ησυχία τους.
Θεωρητικώς (αλλά, γιατί όχι καί πρακτικώς; ), το ίδιο μπορεί να συμβεί καί με όσα συμβατικά αυτοκίνητα καυσίμου παραέχουν ηλεκτρονικά στον κινητήρα τους: σου πετάει πχ η «υπερεσία» που σε στόχευσε έναν ηλεκτρομαγνητικό παλμό, σταματάει να δουλεύει πχ το ABS, κι εκεί που τρέχεις με 150, πέφτεις απάνω σε μιά μάντρα καί σχολάζεις. (Γι’ αυτό, ζητήστε αυτοκίνητα με παθητικά συστήματα ασφαλείας· όχι ηλεκτρονικά. Δεν είναι τυχαίο, που καί πχ τα σκόπευτρα των τάνκς πρόσφατα γυρίζουν σε παθητικές τεχνολογίες· ακριβώς γιά να μην εξουδετερώνονται από ηλεκτρονικά αντίμετρα.)
Βέβαια, γιά να ελέγξουν τον προσέσσορα συμβατικού αυτοκινήτου, αυτός πρέπει να είναι εφοδιασμένος με μηχανισμό δικτύου με κεραία wi-fi, να επιτρέπεται «στας Αρχάς» ν’ αναλαμβάνουν τον χειρισμό χωρίς άδεια του ιδιοκτήτη, κτλ. Αυτά δεν υφίστανται μεν σήμερα, αλλά, όπως πάμε, βλέπω να μπαίνουν με υποχρεωτική νομοθεσία στα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα. Θέμα χρόνου είναι.
. . . . . . . . . . .
ii. Συνεπαγόμενο μειονέκτημα
Είναι πασίγνωστο πως οι σύγχρονοι πωλητικοί είναι όντα κουτοπόνηρα· καί πονηροί, ώστε να προωθούν -με διάφορες πονηριές καί βρωμιές- αυτά που θέλουν (ή που έχουν διαταχθεί να προωθούν), αλλά καί αρκούντως ηλίθιοι, ώστε ένας μέτριος μαθητής του Δημοτικού να είναι εξυπνότερός τους.
Φαίνεται πως η εξουσία όχι μονάχα διαφθείρει, αλλ’ αποβλακώνει κιόλας.
Λοιπόν, γιά να γεμίσει «κερασάκια» η …κερασιά, κάποιος πρέπει να κάνει τον -επιπέδου Δημοτικού Σχολείου- λογαριασμό. Τον έκαναν κάποιοι στοιχειωδώς νοήμονες (σαφώς όχι πωλητικοί), καί το εξαγόμενο λέει:
Αν είναι να γεμίσει πχ η Γαλλία ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα (καταργώντας όλα της τα συμβατικά καυσίμου), τότε πρέπει ν’ αποκτήσει 600 (εξακόσια) πυρηνικά εργοστάσια, από τα περίπου 60 (εξήντα) πού ‘χει σήμερα. (Γιά την ακρίβεια, θέλει καμιά 500αριά+, αλλά βάζουμε καί περιθώριο ασφαλείας προς τα πάνω.)
Τα πληρωμένα τσογλάνια «οικολόγοι» των «Μ»ΚΟ, βέβαια, τσιμουδιά μπροστά σ’ όλ’ αυτά… στο να γεμίσει ο τόπος δέκα φορές περισσότερα πυρηνικά απόβλητα, γιά να …σωθεί το κλίμα! Αντιθέτως, οι πωλητικοί παραμένουν λαλίστατοι γιά το πόσο καλή είναι η …σωτηρία του κλίματος· παρά το ότι τους ρωτάς καμιά εικοσαριά φορές, πού νομίζουν ότι θα βρούν τόση απαιτούμενη ηλεκτροπαραγωγή.
[Αν επιμείνεις, απαντάνε κάτι γιά ανεμογεννήτριες. Σωστά… Άμα αρχίσουμε να κλάνουμε όλοι μαζί, θά ‘χουμε ρεύμα από αεριοπαραγωγή. Ελαφρώς δύσοσμη, βέβαια, αλλά τί είναι λίγη βρώμα μπροστά στη σωτηρία του κλίματος! 🙂 ]
. . . . . . . . . . .
iii. Μειονέκτημα 2
Γιά να κατασκευαστεί ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο, απαιτούνται κάποια υλικά. Κάποια απ’ αυτά είναι εύκολο να βρεθούν (πχ ατσάλι, λαμαρίνες, πλαστικό), όμως κάποια είναι δύσκολο. Αυτά τα τελευταία είναι κάτι υλικά, που χρειάζονται κυρίως στους ηλεκτρομαγνήτες του κινητήρα (όπως καί σε άλλα εξαρτήματα), καί καλούνται «σπάνιες γαίες». Η ίδια η Χημεία τα ονόμασε έτσι, από τότε που τα βρήκε καί τα τοπθέτησε στις κατάλληλες θέσεις του Περιοδικού Πίνακα Στοιχείων – καί ακριβώς γιά τον λόγο ότι δεν ανευρίσκονται εύκολα, αλλά μονάχα σε ορισμένα σημεία του πλανήτη μας.
[Βέβαια, μπορεί κανείς ν’ αγνοήσει τελείως τις σπάνιες γαίες στην κατασκευή ηλεκτροκινήτων αυτοκινήτων, αλλά η απόδοσή τους θα πέσει πάρα πολύ με τα συμβατικά υλικά. Πχ, αντί γι’ αυτονομία 400 km, θα έχουν μονάχα ξέρω ‘γώ 50 km.]
Πράγμα που σημαίνει, πως: όποια κράτη κατέχουν σπάνιες γαίες, μπορούν ν’ ασκήσουν Γεωπολιτική – καί μέσωι εκβιασμών.
Παράδειγμα, η Κίνα: είναι η πρώτη χώρα παγκοσμίως σε παραγωγή καί (υπολογισμένη) εξορύξιμη ποσότητα σπανίων γαιών. Ωστόσο, παρά το ότι στην ηγεσία της υφίστανται νεοταξίτικοι πυρήνες, με τους Δυτικούς (καί προς το παρόν) τά ‘χει σπάσει. Άρα, πούουουου θα βρεθούν οι σπάνιες γαίες γιά τα Δυτικά ηλεκτροκίνητα αυτοκινητάκια της σωτηρίας του κλίματος; Έ;
Τα υπόλοιπα, «φιλικά» στη Δύση κράτη, πού ‘χουν τέτοια καλούδια, δεν τα έχουν σε επαρκείς ποσότητες, απαιτούμενες γιά την «Μεγάλη Επανεκκίνηση» της Σβάμπαινας. Συνεπώς, πάλι στην ανάγκη της Κίνας πέφτει η Δύση!…
Όμως, όσο κι αν η Δύση γλείψει τον κώλο των Κινέζων, η Κίνα:
- Είτε θ’ αρνηθεί τελείως να πουλήσει σπάνιες γαίες.
- Είτε θα τις πουλήσει με τέτοια αισχροκέρδεια, που ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο θα κοστίζει πχ πέντε φορές παραπάνω από συμβατικό! (Σάμπως τα Τέσλα, πόσο κοστίζουν; ) Κι άντε μετά να πουλήσεις τόσο πανάκριβη …φάκα στον λαουτζίκο, γιά να πάρει μπρός η μεγάλη σου επανεκκίνηση!…
- Είτε θα πεί: «- Δεν σου πουλάω μέν, αλλά θα σου κάνω προνομιακά συμβόλαια ν’ αγοράζεις τα δικά μου ηλεκτροκίνητα σε καλές τιμές! Κι από σένα, απαιτώ αυτό κι αυτό κι αυτό!» (Κι άμα θες, κάνε κι αλλοιώς!)
Κάτι γιά Γεωπολιτική λέγαμε παραπάνω, σωστά; Στην δέ τελευταία περίπτωση, οι Δυτικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα κλείσουν οριστικώς, καί θα πουληθούν στους γύφτους γιά παλιοσίδερα. Βάλε καί την ανεργία των τέως εργαζομένων σ’ αυτές…
Δυστυχώς, οι μέν πωλητικοί θα εξακολουθούν να μας τα πρήζουν, παρά τα όσα -ανασταλτικά των σχεδίων τους- αναφέραμε παραπάνω. (Δεν τους κόβει, τί να κάνουμε; )
Όμως, ξαναμανά δυστυχώς (δίς – καί δεκάκις, καί εικοσάκις), ο διάολος έχει πολλά ποδάρια.
. . . . . . . . . . .
γ. Να πάρ’ η ευχή, να πάρει!!!…
Η είδηση, που μου τίναξε μεταφορικώς τα μυαλά καί κυριολεκτικώς το κέφι στον αέρα, είναι αυτή εδώ. (Ο ιστότοπος του συνδέσμου είναι σοβαρός, ο δέ τίτλος του άρθρου του λίαν δηλωτικός.)
Η τουρκίτσα βρήκε από σπόντα τεράστιο κοίτασμα σπανίων γαιών, καθιστάμενη παγκοσμίως ο δεύτερος μεγαλύτερος παραγωγός μετά την Κίνα!!!!!
Ξέρετε τί σημαίνει αυτό;
Φαντάζεστε τί μπορεί να συνεπάγεται αυτό… μιά που η «σύμμαχος» χώρα τά ‘χει καλά με τους Δυτικούς;
Έ;
- Στο πλέον ήπιο:
Όλοι οι νεοταξίτες ηγέτες Δυτικών χωρών, που έχουν εργοστάσια αυτοκινήτων στην τουρκίτσα (πχ Μακρόν) θα δούν τα συμφέροντα των χωρών τους να εκτοξεύονται στα ουράνια, θα πέσουν με τα μούτρα στην παραγωγή ηλεκτροκινήτων αυτοκινήτων (καί στην προπαγάνδα «κλίμα / Ατζέντα 2030» κτλ)… κι άσε μετά την Κίνα να πουλάει στους Ρώσσους καί στους Ιρανούς τέτοια!… αν βρεί πρόθυμους αγοραστές!
Απο κοντά, βέβαια, τα δικά μας τα παρλιακά (κουκλοχαιρετάκιας, Αλεκσάκι, καί λοιποί) θα μας αναγκάσουν να πετάξουμε στην ανακύκλωση τα συμβατικά μας αυτοκίνητα. Καί θα έχουμε τρείς επιλογές γιά αυτο-κίνηση: ή (πανάκριβο) ηλεκτροκίνητο, ή ποδήλατο, ή ποδάργια. (Άντε, καί μιά τέταρτη: έλκηθρο με χάσκυ! Καί μιά πέμπτη: γάϊδαρο! 🙂 )
- Στο πλέον ήπιο …του άγριου:
Γιά τους παραπάνω λόγους, όλοι οι Δυτικοί «σύμμαχοι» καί «εταίροι» θα κλάσουν την Ελλάδα μεγαλοπρεπώς. Αφού η τουρκίτσα τους δίνει αυτό που θέλουν, η Ελλάδα τί τους χρειάζεται; γιά τα καλά λόγια …δυτικολειχίας που λένε κάθε φορά οι πωλητικοί της;
Πώς είπατε; περιμένουμε φρεγάτες απ’ τη Γαλλία – καί δή, με το βλακώδες σκεπτικό: «- Βάστα Τούρκε, να γιομίσω!»; Καλάααα!… Να δείς, που θ’ αρχίσουν κάτι καθυστερήσεις στις παραλαβές υλικών, κάτι απεργίες του προσωπικού, κάτι νταβατζήδικες υπερβάσεις τιμολογήσεων… Εδώ είμαστε, καί θα τα ξαναπούμε.
- Καί στο πλέον άγριο …του άγριου:
Εφ’ όσον έχουμε κι εμείς τρομερό υπέδαφος…
…Ξεχάστε / ξεγράψτε οριστικώς την Ελλάδα καί το Ελληνικό Έθνος!!!
Πρώτα το Αιγαίο, μετά καί η ηπειρωτική Ελλάδα.
(Ναί, ρέ! Έρχεται πόλεμος ΟΛΩΝ εναντίον μας! Γιά σας, τα σούργελα τους «ελαμωρέδες» το λέω, που χαμογελάτε ηλιθίως, πως τάχαμου δεν θα γίνει τίποτε.)
Καί γιατί όχι, δηλαδή; Τί θα εμποδίσει τους τουρκαλάδες καί τους Δυτικούς να μας ριχτούν παρέα; η Ιστορία μας; ο πολιτισμός των αρχαίων ημών; ή τα βιβλία του Πλάτωνα; Ακόμη καί κρατίδια θα μας σκυλεύσουν: Χαλβανίτσα, Ματσεντονίγια, Οξαποδουήλ, θ’ αρπάξουν ό,τι μπορούν.
Ειδικά γιά τους Δυτικούς, έχω να πω ότι (με την ψυχρή, αποστασιοποιημένη τους στάση σε Ελληνο-Τουρκικό πόλεμο, ού μήν και μ’ ενεργητική συμμετοχή τους υπέρ τουρκίτσας) θα κοιτάξουν να καταφέρουν ό,τι δεν κατάφεραν το 1453· τότε, που ήλπιζαν να εξαγοράσουν από τους Οθωμανούς τις κατακτημένες περιοχές της πάλαι ποτέ Ανατολικής Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας, αλλά ο πανέξυπνος Μεχμέτ Β’ τις κράτησε γιά πάρτη του. Τώρα, όμως, θα βοηθήσουν την τουρκίτσα να μας εξαφανίσει από προσώπου Γής, καί μετά θα τη φάνε ζωντανή.
Τουλάχιστον, αυτό έχουν στο μυαλό τους.
. . . . . . . . . . .
Γαμώ την ατυχία μας, δηλαδή.
Γαμώ την ατυχία μας, δίς.
Γαμώ την ατυχία μας, τρίς.
Μου θυμίζει εκείνο το μέρος της Ιλιάδας, όπου ο Δίας λέει πως αποφάσισε ότι το δίκιο είναι να νικήσουν οι Τρώες, καί δεν αλλάζει την απόφασή του.
Τότε, όμως, παρά την απόφαση του Δία, τη βγάλαμε καθαρή.
Τώρα;
. . . . . . . . . . .
Επίλογος
Πατριώτες, όσοι νούν έχετε!
Βλέπετε καθαρά πως η κατάσταση δεν είναι καθόλου ευνοϊκή γιά την Ελλάδα. Ο όφις ο αρχαίος, ο Ατλάντειος πύθωνας, νεκραναστήθηκε καί μας σφίγγει όλο καί περισσότερο – καί θα μας πνίξει.
Τί δεί πράξαι;
Θα έλεγα, γι’ αρχή: κάντε προσευχές να γενικευθεί ανεξελέγκτως το ένοπλο μέρος του Γ’ ΠΠ, διότι μονάχα έτσι έχουμε ελπίδες να γλυτώσουμε.
Βεβαίως, οι ελπίδες μας να γλυτώσουμε (μέσα σε γενικευμένο παγκόσμιο πολεμικό τουρλουμπούκι) είναι ένα πενιχρό (εκτιμώμενο παρ’ εμού) 10%· αλλά, με τον σημερινό αργό θάνατο του Έθνους μας, είναι 0 (μηδέν) %. Οπότε, το μή χείρον…
Βεβαίως (δίς), έχουμε κι άλλο «μείον» – καί οφείλουμε να πατάμε γερά τα πόδια μας στη γή της λογικής: δεν υφίσταται καμμία εγγύηση ότι θα γλυτώσουν οι σωστοί, καί όχι Ζά – που, ως εικός, θα διαιωνίσουν τη βλακεία στις επόμενες γενιές Ελλήνων.
Αλλά, τί να κάνουμε; Δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα δικά μας.
ΤΕΛΟΣ
. . . . . . . . . . .
Υγ: Τά ‘χω πάρει πολύ άσχημα στο κρανίο καί με τις «προφητείες» των «γεροντάδων», που δεν πρόβλεψαν ποτέ τους ούτε τη λαθροπλημμύρα, ούτε τις προσφάτως ανακαλυφθείσες σπάνιες γαίες της τουρκίτσας – καί την γεωπολιτική ενδυνάμωση της γείτονος, που αυτές συνεπάγονται.
Δηλαδή, δεν κατάφεραν να προβλέψουν δύο θανάσιμους εχθρικούς παράγοντες γιά τους Έλληνες. (Γιά να είμαι δίκαιος: γιά τους λάθρο, μονάχα ο Πατροκοσμάς – καί εμμέσως.)
Όλο «θα πάρουμε τημΜπόλιν», καί «το Ποθούμενον», μου είναι. Κι άντε, πες ότι την πήραμε τημΜπόλιν· θα λυθούν αυτομάτως όλα τα προβλήματα του Ελληνισμού;
Καί τώρα, που δεν την πήραμε, αλλά η τουρκίτσα βρήκε σπάνιες γαίες στο έδαφός της, θα μας σώσουν οι «προφητείες» καί τα κομποσχοίνια από την σχεδόν νομοτελειακή συνδυασμένη επίθεση τουρκαλάδων καί Δυτικών εναντίον μας; (Ειδικά οι Δυτικοί, θεωρούν πως μας έχουν ανεξόφλητα βερεσέδια από την εποχή των Ατλάντων, τότε που είχαν σπάσει τα μούτρα τους απάνω μας· γι’ αυτό καί μας μισούν τόσο πολύ. Άλλη ιστορία, όμως, αυτή – καί δεν θα εμβαθύνω.)
Συμπαθήστε με, ή μή με συμπαθάτε, αλλά εμένα αρχίζει να μου βρωμάει πολύ άσχημα η δουλειά με τις «προφητείες».
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Ιαν. 02, 2023 @ 01:02:44
Φίλε Εργοδότα,
οι προφητείες προϋποθέτουν και μετάνοια. Και για να μην βλέπουμε τη λέξη με απόλυτα θρησκευτικό πρίσμα, ας σκεφτούμε (που το λέω πολλά χρόνια τώρα) ότι η ουσιαστική της σημασία είναι «Άλλαξε», «πάρτο αλλιώς γιατί θα βρεις», «εννόησέ το αντίστροφα», «Ξύπνα».
Βλέπεις λοιπόν εσύ κανένα από τα ζα να ξυπνάνε-μετανοούν;
Και ούτε πρόκειται. Μέχρι το 2024 θα έχει ψοφήσει το μισό τους σόι από τα μπόλια ευθανασίας, οι ίδιοι θα πεινάνε περισσότερο κι από την κατοχή των SS, αλλά αυτοί αντί να πάρουν στο κυνήγι αυτούς που πρέπει θα βρίζουν και θα βλασφημούν το Θεό.
Με άλλα λόγια..έρχομαι στα λόγια σου: Οι προφητείες μάλλον δεν θα πραγματοποιηθούν. Η διάδοσή τους έγινε με την προϋπόθεση να μάθουν τα μελλούμενα και να μεταστραφούν από τον υλικό τρόπο ζωής.
Από την άλλη, είμαι κι εγώ ένας από αυτούς που 4-5 χρόνια τώρα, υποψιάζομαι ότι τις διαχειρίζονται μυστικές υπηρεσίες της τουρκίτσας, για να επαναπαύσουν τους Έλληνες.
Σίγουρα πάντως ένας Γ’ΠΠ θα μάς έδινε λύσεις, χθές-τώρα, γιατί από το 2024 θα είμαστε τελειωμένοι αν δεν έχει ξεκινήσει.
Όσο για τον εαυτό μου.. δεν με φαντάζομαι επουδενί να αποδέχομαι ότι είμαι υπήκοος νέας οθωμανικής επαρχίας και όσο περνάει απ’ το χέρι μου δεν θα επιτρέψω η χώρα μου να πέσει!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Τριαινα
Ιαν. 02, 2023 @ 01:44:18
Καλή χρονιά σε όλους !!!
Δηλαδή πιστεύεις ότι έβγαλαν ηλεκτρικά και δεν ξέρουν πως θα τα φτιάξουν ;
Όλα είναι καλα σχεδιασμένα και απλά μας δουλεύουν μέχρι να πέσουμε όλοι κάτω
Απλά πρέπει να ταιριάζει το αφήγημα για τα πρόβατα
Η χώρα μας έχει και τις 17 σπάνιες γαίας τόσα απλά Γιαυτο και την πήραν η δανειστές (ωραίο όνομα) η κλέφτες δηλαδή
Απλά λογαριάζουν χωρίς τον ξενοδόχο είτε με προφητεία είτε χωρίς
Εξάλλου τα Ζα τρώνε μόνο σανό
Συνεχίζεται ……..
Τριαινα !/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Marco De Sade
Ιαν. 02, 2023 @ 12:49:24
Για τον πούτσο καβάλα είναι όλη η δυτική σαβούρα των ληστοπειρατών.
Κάτι άσχημο ετοιμάζουν το οποίο θα σκάσει σύντομα.
Το μόνο σίγουρο είναι θα είμαστε (πάλι) μόνοι εναντίον όλων…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΡΑΤΑΙΟΣ
Ιαν. 02, 2023 @ 14:05:25
Καταρχήν καλή χρονιά με υγεία.
Εργοδότη στους προηγούμενους παγκόσμιους δεν είχαμε μεγαλύτερη πιθανότητα επιβίωσης και οι λεγάμενοι που αναφέρεις μπορούσαν να μας τελειώσουν και τότε,γιατί δεν το έκαναν? Ειδικά στον δεύτερο παγκόσμιο. Όπως τα καταφέραμε τότε θα τα καταφέρουμε και τώρα. Αποβάλλεται τον φόβο αν έρθει η ώρα του πολέμου θα πολεμήσουμε υπέρ βωμών και εστιών όπως έκαναν αμέτρητοι πρόγονοι μας. Άσε που εδώ που έχουμε φτάσει ίσως είναι και ένας τρόπος να καθαρίσει η κόπρος του Αυγεία από τους προδότες και ριψάσπιδες. Σάμπως δεν βιώνουμε πόλεμο απο το 2009 και μάλιστα τον χείριστο όλων? Τι να φοβηθεί ο Έλληνας? Την εισβολή-την πείνα-την απώλεια περιουσίας-τους βιασμούς-τις κλοπές-τον ψυχολογικό πόλεμο απο μμε-την ξεφτίλα είς την υφήλιο ως μπαταχτσήδες,τεμπέληδες και διεφθαρμένοι-την κοροϊδία από πάσης φύσης θεσμούς δεν τελειώνει η λίστα. Όσον αφορά τις προφητείες κατ’ εμέ καμία χρησιμότητα δεν έχουν εφόσον επιβεβαιώνονται την στιγμή που εκπληρώνονται και συνήθως μιλούν για γεγονότα δύσκολα που θα πρέπει να αντιμετωπίσουμε ούτως ή άλλως. Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι για προηγμένα κράτη.Ο Έλληνας δεν μπορεί να πληρώσει τέλη ή ασφάλεια θα πάρει καινούργιο αυτοκίνητο και δη ηλεκτρικό? Δεν είμαστε τυχαία η χωματερή της Ευρώπης,εδώ έρχονται να πεθάνουν πάσης φύσεως χαρχάλια εφόσον έχουν εκπληρώσει τον σκοπό τους είς τας Ευρώπας. Το ποιο πιθανό είναι να επιστρέψουμε στα κριθαροκίνητα με δώρο την κοπριά για τον μπαξέ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεω
Ιαν. 02, 2023 @ 15:37:39
Καλή χρονιά, Υγεία και χαρές!
Κάποτε – λίγα χρόνια πριν – όταν τα χωριά της Ελλάδας έσφυζαν από ζωή, τα καφενεία γέμιζαν κόσμο ιδιαίτερα τις «χρονιάρες μέρες».
Την τιμητική τους είχαν τα χαρτοπαίγνια …21, ..31, ..πόκερ, κλπ.
Οι περισσότεροι δοκίμαζαν την τύχη τους και έπαιζαν …έτσι για το καλό του χρόνου.
Πολλές φορές, αν και ξεκίναγαν το παίξιμο με ευτελή ποσά, χανόταν ο αυτοέλεγχος και παίζονταν πολλά λεφτά ….ήταν η χαρά του καφετζή, διότι σε κάθε παρτίδα που παιζόταν, έπαιρνε ένα ποσό ..το λεγόμενο βιδάνιο. Αυτό δεν ήταν σταθερό αλλά κυμαινόμενο …. παναπεί: ήταν ευθέως ανάλογο του ποσού που κέρδιζε αυτός που έπαιρνε την παρτίδα!
Την εποχή εκείνη τα καφενεία ήταν χώρος ανδροκρατούμενος!
Οι νέοι περίπου 17-18 ετών και άνω επιτρεπόταν να …, άγραφος νόμος! [Παρεμπιπτόντως τα καφενεία ήταν κάτι σαν την αρχαία αγορά των αρχαίων ημών!]
Νέοπας τις, τυγχάνων βαφτιστίκος του καφετζή, άρχισε να συμμετέχει στην αντρική ζωή του χωριού …
Ένα βράδυ – τέτοιες χρονιάρες μέρες – ο καφετζής τον καλεί κοντά του και εμπιστευτικά του λέει ¨Βλέπεις αυτούς που παίζουν …άλλες φορές κερδίζουν κάποιοι, άλλες φορές κάποιοι άλλοι …στο τέλος όμως των γιορτών, τα περισσότερα λεφτά που παίζονται θα μπούνε στο ταμείο μου!¨
(λάου-λάου μέσω του βιδανίου)
Άναυδος ο νέοψ!
ΥΓ. Βάλτε τώρα στη θέση του καφετζή τις τράπεζες …και στου βιδανίου τις παρακρατήσεις που κάνουν …ειδικά από τη στιγμή που καθιερώθηκαν/επιβλήθηκαν οι συναλλαγές με κάρτες,
βλέπε κτίσιμο αφορολόγητου κλπ.
Δηλ. άλλο ένα εργαλείο φτωχοποίησης με υπομονή και λάου-λάου μην τους πάρουνε χαμπάρι. Θεωρώ όμως ότι είναι πολύ πιο γρήγορο από άλλα και πιάνει άπαντες ….εκτός αυτών που χρησιμοποιούν μετρητά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 02, 2023 @ 15:42:23
@Τρίαινα:
«Πιστεύω»; Ώπα! Δεν χωράει αυτό το ρήμα εδώ. Οι θετικές επιστήμες καί η τεχνολογία είναι κουκκιά μετρημένα (τρείς το λάδι, τρείς το ξύδι, έξι το λαδόξυδο)… οπότε, είναι καθαρά θέμα λογικής – καί δεν έχει καμμία σημασία, που είμαι φυσικός καί παρακολουθώ τις τεχνολογικές εξελίξεις καθημερινά.
Δεν είναι, επομένως, το ότι δεν ξέρουν να κατασκευάζουν τέτοια αυτοκίνητα, αλλά….
Το πρόβλημα ήταν να βρούν (όσο το δυνατόν) υπεραγώγιμους ηλεκτρομαγνήτες σε θερμοκρασία «δωματίου» (καί όχι με ψύξη σε υπερχαμηλές θερμοκρασίες). Πρώτοι (πρό των ηλεκτρικάδων) το αντιμετώπισαν όσοι είχαν επιταχυντές σωματιδίων (πχ στο Σέρν).
Λύθηκε σε ικανοποιητικό βαθμό (καί γιά τους ηλεκτροκινητήρες των αυτοκινήτων / τραίνων), οπότε τώρα θ’ ακολουθήσει την πορεία όλων των παγιωμένων τεχνολογικών λύσεων: θα συνεχίσει με μικροβελτιώσεις / μικροπροσθήκες, έως ότου βρεθεί τεχνολογία ριζικά διαφορετική καί με πολύ καλύτερο αποτέλεσμα. (Βλέπε πχ μηχανικά καί ηλεκτρονικά ρολόγια.)
Το παρόν πρόβλημα είναι να βρεθούν μπαταρίες λογικού (μικρού) όγκου, αλλά μεγαλύτερης χωρητικότητας, ώστε η αυτονομία ενός ηλεκτροκινήτου αυτοκινήτου να φτάνει πχ τα 1,000 km (Καλαμάτα-Αλεξανδρούπολη). Αυτό, αυτή τη στιγμή το ψάχνουν τα εργαστήρια του Ήλον Μάσκ. Δεν έχει επιλυθεί ακόμη.
Τώρα, σ’ όλ’ αυτά (καί προς το παρόν) παίζουν μεγάλο ρόλο τα κράματα με σπάνιες γαίες, άρα πρέπει να βρεθεί σταθερή καί επαρκής πηγή προμήθειάς τους γιά τις Δυτικές σαχλαμάρες καί «να-σωθεί-το-κλίμα» προπαγάνδες. Εάν έχουμε κι εμείς σπάνιες γαίες, καί δή σε επαρκή ποσότητα, δεν το γνωρίζω. Ίσως ναί, ίσως όχι.
[«Αυτοί» μπορούν να το γνωρίζουν από δορυφόρους – αν υπάρχουν κοιτάσματα σπανίων γαιών στην Ελλάδα, τα έχουν ήδη δεί. Μόνο που δεν το ξέρουμε εμείς, οι κοινοί θνητοί.
Εδώ, δεν παραμύθιαζε θρασύτατα τον κοσμάκη το ΓΑΠατο, ότι …δεν έχουμε πετρέλαια, τη στιγμή που η πρώτη αναφορά σ’ αυτά γίνεται τη δεκαετία του 1860; Καί τη στιγμή που στη Θάσο βγάζουμε πετρέλαιο από το 1973; Τα ψέμματα η μανδάμ Εξουσία τά ‘χει ψωμοτύρι.]
Εάν ναί, τότε το θάβουν το θέμα, επειδή προέχει το να μας εξαφανίσουν οι τουρκαλάδες. Εάν όχι, τότε είναι όχι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 02, 2023 @ 15:52:33
@Marco De Sade:
Γνωμάρα μου, ότι δεν είναι καί δύσκολο να δούμε τί σκαρώνουν.
Ένα απ’ αυτά, είναι η απαγόρευση μετακινήσεων. Κι αν δεν καταλαβαίνεις από ξερές μπάτσικες απαγορεύσεις, τότε νομοθεσία να στείλεις υποχρεωτικώς το παλιό σου αμάξι γιά σκράπ· κι άμα έχεις πορτοφόλι (που γιά τους περισσότερους, δένννν…), πάρε ηλεκτρικό.
Ελάχιστα αμάξια θα κυκλοφορούν, όπως στην Αθήνα του 1920!
(Προσωπικά, εάν επικρατήσουν τέτοιες εξελίξεις, σκέφτομαι να ντυθώ με ριγέ πουκαμίσα καί γιλέκο, καί να πάρω γάϊδαρο! Σκέφτεσαι να πηγαίνεις με γάϊδαρο στην καφετέρια, καί να τον παρκάρεις απέξω, ά λά σαλούν; Αν μή τί άλλο, δίνει στύλ! 🙂 )
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Muad'Dib
Ιαν. 02, 2023 @ 16:02:16
Εργάκια, 400 χλμ. με ηλεκτρικό δεν τα κάνεις με την καμμία! Στο λέω γιατί το είδα το έργο το καλοκαίρι σε προηγμένη ευρωπαϊκή χώρα. Ζήτημα να κάνεις 250 με την ταχύτητα που λες και χωρίς να καίει τίποτα άλλο, κλιματιστικό πχ. Λοιπόν, για απόσταση 260 χλμ. έπρεπε να σταματήσουμε 3 φορές για φόρτιση, 2,5 για την ακρίβεια και το 40λεπτο που λες αφορά την περίπτωση φόρτισης των 2/3 της μπαταρίας, εφόσον δεν θα έχεις αναμονή γιατί κάποιος άλλος φορτίζει ήδη. Και μάλιστα έπρεπε να βρούμε σποτ του πάροχου με τον οποίο είχε σύμβαση ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου, διότι σε άλλον έπρεπε να πλερώ. Εν ολίγοις, τα ηλεκτρικά μόνο για μες στην πόλη και φόρτιση μέρα παρά μέρα, για ταξίδι ούτε συζήτηση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 02, 2023 @ 16:04:09
@Κραταιόν:
Στους δύο προηγούμενους ΠΠ υπήρχε καί εκτεταμένη Ελληνική διασπορά, που σήμερα έχει συρρικνωθεί. Επίσης, τα οπλικά συστήματα τα δικά μας με των ξένων ήταν παρόμοια, άρα μετρούσε η ανδρεία καί η αποφασιστικότητα· ενώι σήμερα τα όπλα των ξένων ξεπερνάνε κατά πολύ τα δικά μας.
Προσωπικά, δεν φοβάμαι τίποτε, παρεκτός από τη βλακεία του κοσμάκη. Αλλά προσπαθω πάντα να πατάω στη λογική καί να λαμβάνω υπ’ όψιν μου το χειρότερο δυνατό σενάριο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Ιαν. 02, 2023 @ 20:55:29
« Παιδί μου είσαι κομμουνιστής; » Η γνωστή σκηνή με Διαμαντόπουλο και Τσάκωνα
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρία
Ιαν. 02, 2023 @ 21:51:58
Χρόνια Πολλά σε όλους κ’ Καλή Χρονιά!
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα λένε κάποιοι ότι μπορεί να είναι και επιβλαβή για την υγεία, λόγω της συνεχούς και κοντινής έκθεσης σε ηλεκτρομαγνητικά πεδία
https://www.autogreeknews.gr/nea/polla-diafora/diafora-nea/einai-karkinogona-ta-ilektrika-aytokinita
https://trikalain.gr/ta-ilektrika-aytokinita-den-apoteloyn-kindyno-gia-toys-anthropoys-vimatodoti/
Αν και είναι λίγο παλιά τα άρθρα, δεν έχω δει και κάτι νεότερο που να ξεκαθαρίζει οριστικά το ζήτημα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
mk2b2
Ιαν. 02, 2023 @ 22:05:37
Καλησπέρα και καλή χρονιά !
Προσωπικά, ποτέ δεν ήθελα να αποκτήσω ηλεκτρικό αυτοκίνητο επειδή το «ένοιωθα» περιοριστικό.
Περιοριστικό από την άποψη απόστασης η οποία είναι πολύ μικρή, τα σημεία φόρτισης είναι λίγα και ακόμα λιγότερα πηγαίνοντας πιο βόρεια, εξαιρουμένων κάποιων μεγάλων πόλεων.
Άλλος λόγος είναι ότι όπως είπες και εσύ εργοδότα, ο χρόνος που χρειάζεται να γεμίσεις, (και το γεγονός ότι με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να σε ακινητοποιήσουν) και το πόσο ακριβά κοστίζουν για να τα αγοράσει κανείς.
Εδώ θα έλεγα ότι, αφού νοιάζονται τόσο πολύ για το περιβάλλον, γιατί τα πουλάνε σε τέτοια εξωφρενική τιμή;
Δε θα έπρεπε να τα κοστολογούν, τουλάχιστον στον κοσμάκη με χαμηλότερη τιμή με τον Α η τον Β τρόπο από τα συμβατικά;
Αρά, κάτι βρωμάει…
Ποτέ δεν πίστεψα ότι θα εκλείψει το πετρέλαιο… Βλέπε ένοπλες δυνάμεις.
Είναι δυνατόν να εναποθέσουν την τύχη τους στον ηλεκτρισμό; Είναι από τα πρώτα πράγματα που καταστρέφονται σε έναν πόλεμο.
Δε νομίζω ότι είναι τόσο ηλίθιοι…! (Αν και αμφιβάλλω τώρα και αρκετά χρόνια.)
Επίσης, άκουσα πρόσφατα, κάποιοι ιδιοκτήτες μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών είπαν ότι το ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν έχει μέλλον επειδή δεν υπάρχει επάρκεια λιθίου, καθώς του ότι το μεγαλύτερο ποσοστό πηγαίνει ήδη σε όλα τα αλλά ηλεκτρονικά καλούδια. Δεν ξέρω, αλλά λίγο λογικό μου φαίνεται αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.
Για τις προφητείες τώρα, άλλο παραμύθι αυτό.
Όπως είπες, πιστεύω ότι είναι κάποια μεθόδευση, γιατί όσες προφητείες ακούγονται, είναι κατόπιν εορτής και όχι πριν.
Γιατί δεν έχουμε ακούσει κάποια προφητεία πριν από κάποιο γεγονός; Κάποια που έχουμε ακούσει όμως, όπως του Νοστράδαμου, είναι τελείως ακαταλαβίστικα που μπορούν να το μασκαρέψουν όπως θέλουν;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 03, 2023 @ 10:00:10
@Muad’Dib:
Αυτά γιά τα 400 km αυτονομίας τα λένε τα εγχειρίδια χρήστη ενός πχ ηλεκτρικού Mini Cooper. (Γι’ αυτό τά ‘γραψα.) Θεωρητικής αξίας καί μόνον, βέβαια – κι έχεις απόλυτο δίκιο. (Την έχουν πατήσει κι άλλοι.)
Σαν πχ τις επιταχύνσεις καί τις τελικές στα κλασικά αυτοκίνητα: διαβάζεις στο φυλλάδιο τιμές, που δεν βγαίνουν με τίποτε στον δρόμο. Μετά, μαθαίνεις πώς κάνουν δοκιμές στα εργοστάσια: με μόνον έναν επιβάτη, τον 80 κιλών οδηγό, με ξεφόρτωτο αμάξι, με αλλαγές ταχυτήτων στις 5,000 στροφές, με βενζίνη στο 1/10ο του τεπόζιτου, με (επιτρεπτό) κατήφορο 4 τοις χιλίοις στην πίστα δοκιμών…
Καμμία σχέση με κυκλοφοριακό στην Αθήνα, καί με την πεθερά σου μέσα στο αμάξι. 🙂
Κοινώς, αν η γιαγιά μου είχε @@, θα ήταν παππούς.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 03, 2023 @ 10:05:25
@Ρία:
Επίσης καλή χρονιά!
Απόλυτα λογικό! Εδώ έχουν βλαπτική ηλεκτρομαγνητική ακτινοβολία τα κινητά, με ασήμαντα μεγέθη ρεύματος. Δεν θά ‘χει ο ηλεκτροκινητήρας; (Καί ποιά η ηλεκτρομαγνητική μόνωση του θαλάμου επιβατών; )
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 03, 2023 @ 10:08:44
@mk2b2:
Επίσης καλή χρονιά!
Ναί, σωστό γιά το λίθιο· αλλά δεν είναι μόνον αυτό το χημικό στοιχείο, γιά το οποίο υφίσταται έλλειψη αναγκαίων ποσοτήτων στην πιάτσα. Οπότε, αναγκαστικά πρέπει να βρούν πηγές όσων τους λείπουν, γιά το μέγεθος παραγωγής που θέλουν.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 03, 2023 @ 10:12:54
@Όλους-ες:
Ευτυχώς που υπάρχουν (ακόμη…) σκεπτόμενα άτομα στην Ελλάδα!
Λοιπόν, η ερώτηση του ενός εκατομμυρίου ευρών, από τον «Αξιόφωτο»:
Ποιός «κάρφωσε» το κοίτασμα στους τουρκαλάδες;
(Διότι, μάλλον δεν το βρήκαν μόνοι τους· παρά το γεγονός ότι έχουν καλούς επιστήμονες – που, σας βεβαιώ γι’ αυτό.)
(Τ’ είν’ αυτό, που φωνάζει «- Γιουεσέϊ! Γιουεσέϊ!» δυτικώς του Ατλαντικού; Έ; 🙂 )
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΡΑΤΑΙΟΣ
Ιαν. 03, 2023 @ 13:31:10
Όσον αφορά το κοίτασμα ας λάβουμε υπόψιν κάποια γεγονότα λίγων μηνών πρίν αλλά και πρόσφατα. Η Κίνα και η Ρωσία εκτόξευσαν δορυφόρους.Μήπως κάποιος από τους δύο έδωσε το στίγμα για το κοίτασμα χωρίς να υποθέτω ότι έχεις άδικο για την μιούρικα. Λόγω της κατάστασης με τον πόλεμο η Ρωσία και η Κίνα θέλουν να απεξαρτηθούν από τα τσιπάκια των αμερικανών κυρίως επεξεργαστές. Όποτε θα πρέπει να αναπτύξουν δικά τους και οι σπάνιες γαίες είναι απαραίτητες. Οι δε Ρώσοι εδώ και αρκετά χρόνια σε όλους τους κυβερνητικούς υπολογιστές τρέχουν Linux καθώς δεν εμπιστεύονται τον μπιλάρα. Επίσης πρόσφατα έγινε μια συνάντηση στην Ρωσία μεταξύ των Υπουργών Εξωτερικών Συρίας-Τουρκίας για την επίτευξη ειρήνης μεταξύ των δύο με προτροπή της Ρωσίας. Οι κινέζοι έχουν σπάνιες γαίες και δεν καίγονται οι Ρώσοι όμως δεν γνωρίζω αν έχουν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Ιαν. 04, 2023 @ 10:05:40
@Κραταιόν:
Μπράβο σου, παίζει πολύ ως πιθανότητα κι αυτό! Να «κάρφωσαν» οι Ρώσσοι το κοίτασμα!!!
…Επειδή η Ζαχάροβα είχε πεί πως, αυτό που έκανε η Ελλάδα, δεν θα μείνει ατιμώρητο. (Τα όπλα μας, που τά ‘στειλε ο κουκλοχαιρετάκιας στην Ουκρανία, δηλαδή.)
Οι Κινέζοι, τώρα, θα μπορούσαν μέν, αλλά δεν έχουν συμφέρον ν’ αποκτήσουν ανταγωνιστή. (Γνωρίζουν άριστα τη διπροσωπεία της τουρκίτσας.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεω
Ιαν. 05, 2023 @ 00:03:28
ακόμη ένα μειονέκτημα
https://www.pronews.gr/auto-moto/eos-kai-32-xeiroteri-apodosi-sto-kryo-ta-ilektrika-aytokinita/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Ιαν. 26, 2023 @ 18:56:40
Πολύ ενδιαφέρουσα κουβέντα αν και δεν συμφωνώ σε όλα…
Ποιοι δεν θέλουν την Ελλάδα ενεργειακό κόμβο;Όσα κρύβουν για πετρελαια-μεθανιο!Καθηγητής Ζεληλίδης!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!