Την ξέρετε την ιστορία των ημερών.
Πολύς ο λόγος γιά το «παιδάκι» καί το «εικοσάευρο», που «δεν αξίζει τον κόπο ν’ αφαιρείται ανθρώπινη ζωή γιά δαύτο».
Μόνο που κανένας δεν μιλάει γιά βασανισμούς σε γεροντάκια καί γριούλες από συμμορίες ομοφύλων του «παιδακίου», κατά τη διάρκεια ληστειών γιά …κάποια εικοσάευρα, περισσότερα του ενός… ληστείες καί βασανισμοί, που πολλές φορές καταλήγουν καί σε θάνατο των ληστευομένων.
Με τη λογική (την ποιά;…) του κάθε μαλάκα «ανθρωπιστή», το να σκοτώσεις βρωμάκι γιά ένα εικοσάρικο, «δέ λέει»· αντιθέτως, εάν αλλοδαπός / αλλόφυλος σκοτώσει Έλληνα (καί δή, απόμαχο της ζωής) γιά …κάμποσα εικοσάρικα, «λέει» – καί δεν αξίζει να το συζητάμε, μή γίνουμε, δά, καί …ρατσιστές! Ή, το να σκοτώσει μαθητή Δημοτικού, επειδή ο αλλόφυλος έχει γλέντι καί πυροβολάει παρανόμως μέσα στον οικιστικό ιστό· ούτ’ αυτό «λέει». Δεν αξίζει να το συζητάμε, βραδερφέ.
. . . . . . . . . . .
Με αφορμή τα πρόσφατα περιστατικά, πολλοί ψάχνουν τα αίτια της ασυδοσίας των βρωμά, καί ανακαλύπτουν την ψηφοθηρία των μεταπολιτευτικών γκουβέρνων. Σωστό, μόνο που υφίσταται κι άλλος λόγος, ακόμη σοβαρώτερος, γιά την ασυδοσία αυτή: είναι ότι το (αλλόφυλο καί προδοτικό) κατεστημένο θέλει νά ‘χει στρατούς έτοιμους, γιά την τελική εξόντωση των Ελλήνων.
Καί δεν έχει μονάχα έναν, αλλά τρείς (φροντίζει καί γιά τις εφεδρείες του, δηλαδή) :
- Τα βρωμά.
- Τα λάθρο.
- Καί τον διεθνοποιημένο, πλέον, υπόκοσμο, στον οποίο κάνουν κουμάντο κυρίως αλλοδαποί (χαλβανά, καί λοιποί).
Γιά τα παραπάνω, δεν μιλάει (σχεδόν) κανείς. Όπως δεν μιλάει κανείς (χωρίς το «σχεδόν») γιά το ποιός ξεκίνησε να κάνει τα βρωμά ισότιμα με τους Έλληνες. Κι αυτός ήταν αυτός εδώ ο ξερόλας, που ξεκίνησε να τα βαφτίζει. (Οι πωλητικοί, που τους δώσανε δικαίωμα ψήφου, ακολούθησαν λίγα χρόνια μετά.)
. . . . . . . . . . .
Δεν θεωρώ τον εαυτό μου κάτι το εξαιρετικό στην έρευνα, αν καί είμαι ο πρώτος που είπα στα ίσα καί δημοσίως το ποιά σπαρτά ανθρωποειδή κατασκεύασε ο κύρ-Προμηθέας, καί με ποιόν σκοπό.
Όπως καί δεν θεωρώ πως έκανα κάτι το εξαιρετικό, επειδή είπα (πάλι πρώτος, κτλ) ότι οι ομαδικές μετακινήσεις / μετοικεσίες των βρωμά από την Ινδία προς την Ευρώπη υπαγορεύτηκαν από κάποια κρυφά ιερατεία.
Γιατί;
Διότι υποψιάζομαι / φαντάζομαι / θεωρώ ως σίγουρο πως αυτά τα ξέρουν κι άλλοι. Μόνο που δεν μιλάνε – οι μεν ανήκοντες σε σκοτεινές «αδελφότητες», διότι δεν θέλουν να μιλήσουν, οι δε λοιποί τυχόν γνώστες άγνωστο γιατί (άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου).
Στους τελευταίους, δηλαδή στους γνώστες του αποκρύφου παρελθόντος της ανθρωπότητας, εντάσσω υποθετικώς (με σοβαρή, όμως, πιθανότητα) καί πρόσωπα (άγνωστα σε μένα) μέσα από την Εκκλησία μας. Αλλά, ακόμη κι αν τέτοια πρόσωπα δεν υπάρχουν, ή υπάρχουν, αλλά δεν μιλάνε… ο ξερόλας μας δέεεεεν είδε από μόνος του πως, αυτά που έκανε, δεν είχαν κανένα αποτέλεσμα; (Είδατε εσείς ποτέ βρωμά παπά, διάκο, ή καλόγερο; όχι, κι ούτε πρόκειται.)
Κι αν το είδε, γιατί δεν σταμάτησε τις ανοησίες; Είναι ωραίο να τους βλέπεις να ευτελίζουν τα μυστήρια, πχ βαφτίζοντας τα παιδιά τους πεντέξη φορές; (Απλά γιά να πάρουν χρυσά σταυρουδάκια καί δώρα από αφελείς, που γίνονται νονοί από «τάμα».) «Κάποιος» είχε πεί πρό δύο χιλιετιών να μή ρίχνουμε «τα άγια τοίς κυσί»· αλλά, βέβαια, τί να ξέρει εκείνος ο Χριστός μπροστά σε ξερόλες παπάδες; Έ; (Κατά τά λοιπά, αίρεση είναι ο ξερολισμός -δηλαδή, το αλάθητον- του πάπα, καί μόνον αυτός!)
. . . . . . . . . . .
Λοιπόν, είναι ξεκάθαρο: ό,τι υφιστάμεθα ως λαός, οφείλεται πρώτα στο κεφάλι μας το ξερό. Στον τελείως ηλίθιο καί άχρηστο οίκτο, που δείχνουμε σ’ όποιον είδε φώς στην Ελλάδα καί μπήκε. Οι όποιοι ανθέλληνες ξένοι κι αλλόφυλοι έρχονται μετά από μας, τα ξυπνοπούλια· κι αφού βρήκαν πρόθυμα κορόϊδα, γιατί να μην κάνουν τη δουλειά τους;
Κάθε φορά, στην κυριολεξία τρέφουμε φίδια στον κόρφο μας, καί μυαλό δεν βάζουμε.
Από πού ν’ αρχίσεις, καί πού να τελειώσεις; Από τους Βουλγάρους, που -αιώνες πρίν- τους λυπηθήκαμε, επειδή τους κυνηγούσαν άλλες φυλές στην πατρίδα τους (στον Βόλγα), τους δώσαμε καταφύγιο καί κατσικώθηκαν εδώ… καί (όταν χόρτασε η ψείρα καί βγήκε στον γιακά) μας είπαν το «ευχαριστώ» το 1904-1908, το 1914-1920, καί το 1941-1944; Από τα χαλβανά, που ήρθαν εδώ ξεβράκωτα το 1989-90, καί σήμερα μας τη λέει μέχρι κι ο πρεζάκιας ο πρόεδράς τους; Από πού; Από ποιούς;
Σημειωτέον, ακόμη, ότι η Ιστορία είναι ωραία γυναίκα, αλλά λίαν εκδικητική: αν την αγνοήσεις, μπορεί να σε ρεζιλέψει αγρίως! Έτσι… Ποιός γνωρίζει ότι οι «κακόμοιροι» κι «ευπαθείς» Βρωμά ήταν οι δήμιοι των Ελλήνων επί Τουρκοκρατίας; Τον Αθανάσιο Διάκο ποιός τον βασάνισε καί τον σκότωσε; Τους Κατσαντωναίους;… Αλλά, αφού γιά τον παπάρα τον Ελλαδέζο η ανάγνωση ιστορικών βιβλίων είναι περιττή, περιττό καί γιά μας είναι το όποιο σχόλιο γιά τη μούρη του.
Αν, επομένως, κάποιοι «πονοψυχιάρηδες» Ελλαδέζοι σήμερα «πέφτουν απ’ τα σύννεφα» με την εκδηλωμένη ανθελληνική κακία της συγκεκριμένης ράτσας (εδώ, περίπου από το 3′ 20 ‘ ‘ καί μετά), από μένα έχουν την προτροπή καί την άδεια να πάνε νά.
. . . . . . . . . . .
Το έθνος μας έφτασε σ’ ένα κομβικό σημείο· ένα σταυροδρόμι, όπου «παίζει τα ρέστα του». Καί: ή θα επιζήσει, ή θα εξαφανιστεί τελείως. «Μέσο όρο» απ’ ανάμεσα, δεν έχει.
Επιπροσθέτως, δεν έχουμε πολύ χρόνο ν’ αποφασίσουμε τί θέλουμε – γιά τους περισσότερους …»συμπολίτες μου» μιλάω, γιά το έθνος μας ως σύνολο, διότι η αφεντιά μου αυτά τα θέματα τά ‘χω ξεκαθαρίσει πρό πολλού. Θα έλεγα πως δεν έχουμε κάν χρόνο, δεν έχουμε την πολυτέλεια της αναμονής, διότι ήδη είμαστε στο «καί μισή».
Όποιος, επομένως, θέλει να συνεχίσει να δείχνει οίκτο σε αλλοδαπά / αλλόφυλα δηλητηριώδη φίδια, από μένα ελεύθερα. Όπως, όμως, είμαι κι εγώ ελεύθερος να τραβήξω τον δικό μου εθνοπρεπή δρόμο.
Αλλά, ειλικρινά σας λέω! Ούτε θα περιμένω να βάλουν μυαλό όσοι δεν έχουν …καί δεν θέλουν να βάλουν (συνεχίζοντας τις μαλακίες περί «κακομοίρηδων», που δήθεν πρέπει να τους έχουμε στα ώπα-ώπα, λες καί τους το χρωστούσαμε), ούτε θα με νοιάξει η τύχη τους.
ΤΕΛΟΣ
. . . . . . . . . . .
Υγ: Από την όλη ιστορία, βγαίνει κι ένα καλό: αυτά που έγιναν, ήταν απλώς πρόβα ετοιμότητας – καί όχι γενική. Γενική, ούτε κάν – κι ας τη χαρακτηρίζουν έτσι κάποιοι υποψιασμένοι. Απλώς, τα γεγονότα αυτά εντάσσονται σε (καθημερινές) ανθελληνικές ενέργειες «χαμηλής εντάσεως»· δηλαδή, σε διαρκές καί επίμονο «ροκάνισμα» υπομονής καί αμυντικών αντανακλαστικών των Ελλήνων. Η πίεση στη χύτρα ανέβηκε, επειδή ο εμβάτσος σημάδεψε όπως έπρεπε, καί πυροβόλησε· αλλοιώς, δεν θα συνέβαινε τίποτε. Μόνον ο βενζινάς θα θρηνούσε ένα εικοσάρικο.
Το πότε θα έχει δοθεί το σύνθημα γιά γενική κινητοποίηση των τριών εχθρικών παρακρατικών στρατών, θα το καταλάβουμε (ενστικτωδώς, έστω) κι από άλλα «συμφραζόμενα», τα οποία εδώ δεν υπήρξαν.
Ποιά «συμφραζόμενα»; Τί σημάδια να περιμένουμε;
Δεν λέω περισσότερα δημοσίως. Ο πόλεμος πρωτίστως είναι πόλεμος μυαλών. Σιγά μην ανοίξω τα χαρτιά μου στον κάθε πονηρό του Διαδικτύου!
Gordios
Δεκ. 09, 2022 @ 00:31:45
Παραθετω μια τοπικη ιστορια οπως την βρηκα στο διαδικτυο (copy+paste)
Στους γάμους του Σαλήμπεη, τριτότοκου γιου του Αλή, πασά της Ναυπάκτου, που έγινε στα Γιάννενα το 1817, όλοι οι υπήκοοι, από πολιτείες και χωριά, και όλες οι συντεχνίες πρόσφεραν υποχρεωτικά δώρα. Έτσι στον βεζύρη και στον νεόνυμφο δεν κόστισε ούτε παρά ο γάμος. Απεναντίας συσσώρευσαν πλούτη. «Επί ένα μήνα επικρατούσε αφόρητος συνωστισμός στα Γιάννενα. Άλογα, μουλάρια, κριάρια, πουλερικά συγκεντρώνονταν στο σπίτι του μπέη. Οι φτωχές χωριάτισσες πρόσφεραν ξύλα και μέλι. Βάδιζαν σέρνοντας τα κουρέλια τους, το ένα χωριό μετά το άλλο, μαζί με τους άντρες και τους πατεράδες τους. Τις συνόδευαν Αλβανοί στρατιώτες που τις υποχρέωναν, χτυπώντας τες με ραβδιά, να τραγουδούν. Οι γυναίκες έμπαιναν στο χαρέμι κι’ απίθωναν τα πεσκέσια. Οι άντρες καρτερούσαν στην αυλή του σεραγιού».
Την ημέρα των γάμων του Σαλήμπεη δύο τσιγγάνοι ανέβηκαν στον ψηλότερο πύργο και ρίχτηκαν στο καλντερίμι. Η εκδήλωση αυτή σήμαινε ότι θυσιάζονταν για να ευτυχήση ο γαμπρός. Σακατεύτηκαν αλλά επέζησαν. Η αμοιβή τους ήταν 20 ρουμπιέδες (41 φράγκα) και μια οκά μπομπότα την ημέρα. Το περιστατικό αναφέρει και ο Pouqueville. Ο τσιγγάνος ρίχτηκε στο κενό φωνάζοντας:
— Να πάρω το κακό σου, αφέντη !
Δηλαδή να πέση στο κεφάλι του ό,τι κακό μελλόταν να γίνη στο γαμπρό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Δεκ. 09, 2022 @ 02:46:08
Μέγαρα: Νεκρός Ρομά από πυροβολισμό κατά τη διάρκεια συμπλοκής μεταξύ δύο οικογενειών
https://www.pentapostagma.gr/koinonia/7136385_megara-nekros-roma-apo-pyrobolismo-kata-ti-diarkeia-symplokis-metaxy-dyo
Επειδή τίποτα δεν είναι τυχαίο….
Τι έγινε στην Γαλλία σχετικά με τα παράνομα όπλα πριν λίγες μέρες…;
Επίσης που πήγε το «γύφτος» εκ του αιγύπτιος…λόγο του σκούρου δέρματος;
Καλά,το αθίγγανος το ξεχάσαμε τελείως μα είναι και αυτό λάθος γιατί οι τσιγγάνοι είναι τα ξαδελφάκια τους σε Ισπανία μεργιά…Gitanos=ΖΗΤΙAΝΟΣ…Spain’s Nomadic Cave Gypsies…Les Gitano : Tziganes , Gitans , Yeniches , Mannouches
Ποτε και γιατί Ρoμά;;;
Έπρεπε να εξευγενίσουν το όνομα τους και ευηβραν ένα που θα μπορούσα να παραπέμπει στην πόλη Ρώμη,στην χωρα Ρουμανια,μα και στον ρωμιό-rum (έλληνα)όπως μας ονομάζουν κάμποσοι άραβες λόγο ανατολικής ρωμαϊκής αυτοκρατορίας…..
Καθόλου τυχαίο λοιπόν που τους μαζεύουν από όλα τα βαλκάνια και τουρκίτσα στο ελλάδα…
Θυμηθείτε λίγο αυτήν την ταινία…..καθόλου τυχαία…..
Time of the Gypsies (1988) ORIGINAL TRAILER [HD 1080p]
Ο τίτλος του άρθρου είναι κανόνας….μα κάθε κανόνας έχει και τις εξαίρεσης του…..Πολλές από αυτές τις εξαίρεσης αναδείχθηκαν ως καλλιτέχνες-μουσικοί…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Δεκ. 09, 2022 @ 15:24:21
Αλιευμένο σχόλιο από Facebook…
Γιατί οι ΡΟΜΑ όταν δηλώνουν ένα παιδί είναι πάντα κορίτσι;
Ξεκινάμε λοιπόν με το πιο εύκολο…
Ένας Ρομά ή καλύτερα μια Ρομά μπορεί να γίνει πολύτεκνη μέσα σε 3 χρόνια χωρίς καν να γεννήσει παιδί. Πως;
Απλά με 2 μάρτυρες, πηγαίνει σε ένα αστυνομικό τμήμα και δηλώνει ότι… γέννησε κάτω από ένα δέντρο. Γιατί αυτό;
Πάμε να δούμε τι λέει το τρίτο δικαιολογητικό για να γίνει η ληξιαρχική πράξη γέννησης
Δελτίο Γέννησης – Πιστοποιητικό από τον γυναικολόγο-μαιευτήρα ο οποίος δηλώνει πότε και που έγινε ο τοκετός. Σε περίπτωση αδυναμίας προσκόμισης του παρόντος πιστοποιητικού χρειάζεται υπεύθυνη δήλωση τρίτου ατόμου που παραστάθηκε στον τοκετό. Και κάπου εδώ εμφανίζονται οι 2 μάρτυρες και δηλώνουν ότι όντως το παιδί γεννήθηκε κάτω από ένα δέντρο.
Η οικογένεια Ρομά παίρνει το χαρτί και έχει ληξιαρχική πράξη γέννησης και έχει ένα εικονικό παιδί. Και θέλετε να μάθετε το καλύτερο;
Το παιδί που δηλώνουν είναι ΠΑΝΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙ… Γιατί;
Γιατί αν δηλώσουν αγόρι κάποια στιγμή θα τους έρθει χαρτί για στρατό. Οπότε δηλώνουν ψεύτικο παιδί κορίτσι και από εκείνη τη μέρα κανείς δεν ασχολείται. Αν ζητηθεί από την αστυνομία να δουν το παιδί (πράγμα αδύνατον) παίρνουν ένα μωρό από άλλον Ρομά. Είπατε τίποτα;
Δεύτερον, έχεις ποτέ αναρωτηθεί τι θα γινόταν αν συμπεριφερόσουν στο παιδί σου όπως συμπεριφέρεται ένας Ρομά στο δικό του; Σε πόσα φανάρια έχεις δει 4-5 χρόνον παιδί Ρομά να πουλάει χαρτομάντιλα χωρίς παπούτσια και βρώμικο;
Πόσες φορές έχουμε δει πατέρα Ρομά να βαράει το παιδί του και τη γυναίκα του; Πααααρα πολλές φορές. Αν εσύ έκανες αυτά στο παιδί σου ξέρεις τι θα γινόταν;
Θα έχανες την επιμέλεια του παιδιού σου και το παιδί σου θα πήγαινε σε ίδρυμα μέχρι να μεγαλώσει, έχει συμβεί ποτέ αυτό σε κάποιον Ρομα; Η απάντηση είναι ΟΧΙ.
Οι Ρομά αποτελούν μια πληθυσμιακή ομάδα που λαμβάνει πολλά προνοιακά επιδόματα. Πολλές οικογένειες, μάλιστα, ζουν ουσιαστικά από αυτά. Επίδομα φτώχειας, πολυτέκνου αλλά και για ατυχήματα που παθαίνουν συχνά λόγω του τρόπου ζωής τους και χρόνιες ασθένειες. Μετά από έρευνα μόνο στην περιοχή του Βόλου, αποκαλύφθηκε ότι 14 Ρομά εισέπρατταν παρανόμως οικογενειακά επιδόματα ύψους 211.000 ευρώ. Είναι κοινό μυστικό, άλλωστε, ότι ο αριθμός των παιδιών που δηλώνονται από τη δεκαετία του 1980 μέχρι σήμερα στους κόλπους των Ρομά δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.
Η Κάρτα Αλληλεγγύης, που θεσμοθετήθηκε από το υπουργείο Εργασίας για να ανακουφίσει πολλές οικογένειες που ζουν κάτω από τα όρια της φτώχειας, καταλήγει σε δυσανάλογα μεγάλο ποσοστό σε Ρομά, καθώς πάρα πολλοί εξ αυτών εμφανίζονται να πληρούν τα κριτήρια. Είναι σύνηθες φαινόμενο, μας λένε εκπαιδευτικοί, να εγγράφονται στα δημόσια σχολεία παιδιά των Ρομά χωρίς, όμως, να παρακολουθούν τα μαθήματα. Αυτό συμβαίνει επειδή για να λαμβάνουν οι γονείς το Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης προϋπόθεση είναι τα παιδιά τους να είναι ενταγμένα στο σύστημα υποχρεωτικής εκπαίδευσης.
Κάποιοι από αυτούς, μάλιστα, εισπράττουν επιδόματα κάθε είδους παρότι είναι εύποροι. Τα εισοδήματά τους, όμως, είναι κατά κανόνα αδήλωτα. Με τον τρόπο αυτό στερούν επιδόματα από πραγματικά άπορες οικογένειες, οι οποίες ουδέποτε έτυχαν κάποιας ιδιαίτερης μεταχείρισης.
Αξιοφωτος
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Λαπίθης
Δεκ. 09, 2022 @ 17:44:08
Igitur quī dēsīderat pācem, præparet bellum.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Δεκ. 09, 2022 @ 20:53:22
@Αξιόφωτον:
Κι άλλα… κι άλλα… που δεν τα έγραψα στο άρθρο, γιά να μή βαρύνει. Αλλά τα έγραψε ο Μάρκο ντέΣάντ, ειπών ότι (στο περίπου) :
Η Αστυνομία δεν πολυψάχνει στα διάφορα Ζεφύρια γιά το ποιός πουλάει ναρκωτικά, διότι θα τον βρεί εύκολα· καί με λίγο ξύλο, αυτός θα ξεράσει το όνομα του …χονδρεμπόρου. Κι από ‘κεί, με ένα βήμα ακόμη, φτάνουμε στο όνομα του …εισαγωγέα – ο οποίος, όμως, δεν κατοικεί στα Ζεφύρια, αλλά στα Κολωνάκια… κι εδώ, πλέον, αρχίζουν τα δύσκολα γιά τη μανδάμ «Δικαιοσύνη»! (Η οποία -σ’ αυτή την περίπτωση- θα κοιτάζει το ταβάνι, να δεί αν είναι όμορφο.)
Νά, λοιπόν, γιατί η Αστυνομία κάνει την πάπια με τους Βρωμά! (Έγραψε ο μέγας Μάρκο.)
Αν είχαμε σοβαρό κράτος, θα τους έχωνε σε αυστηρώς περιφραγμένα στρατόπεδα συγκεντρώσεως, μέχρις ότου (με προθεσμία ενός μηνός το πολύ) φύγουν από μόνοι τους από την Ελλάδα διά παντός – πρίν τους απελάσει το κράτος με καταναγκασμό. (Αν δεν τους δέχεται κάποιο άλλο κράτος γιά μόνιμη εγκατάσταση, πρόβλημά τους – όχι δικό μας. Ας είναι συνεχώς στη μετακίνηση, τότε. Αυτοκίνητα, έχουν – δεν στερούνται.)
(Γιάααα να δούμε… θα τα πεί αυτά πρό των εκλογών κανένας «εθνικόφρων» υποψήφιος «σωτήρας» της χώρας μας; )
Υγ: Πιστεύω πως χρησιμοποιούνται καί γι’ άλλες βρωμοδουλειές της μανδάμ Εξουσίας, όχι μονάχα το λιανικό εμπόριο των ναρκωτικών. Όθεν καί τα χάδια της μανδάμ προς αυτούς! (Αφού κάνουν εξυπηρετήσεις… να μην εισπράξουν καί λίγα χαδάκια; )
Παλιά δουλειά, αυτό το «μοντέλο συνεργασίας» με περιθωριακούς. Ακριβώς όπως η μεσαιωνική μανδάμ Εξουσία είχε αναθέσει τις τοκογλυφίες στους ιουδαίους.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Απλός ανώνυμος σχολιαστής
Δεκ. 13, 2022 @ 11:30:11
Σάλος με την δήλωση του Κώστα Χατζή για τον 16χρονο Ρομά και τον πατέρα του
https://www.kefaloniapress.gr/ellada/article/511199/salos-me-tin-dilosi-toy-kosta-chatzi-gia/#
Μου αρέσει!Μου αρέσει!