ε αρκετή θλίψη, είναι η αλήθεια, έμαθα τα νέα γιά την καταστροφική πυρκαϊά στη Νότρ Ντάμ. Με θλίψη καί με θυμό… Όχι επειδή ασπάστηκα το καθολικό δόγμα· κι όχι τόσο γιά την Ιστορία καί τον πολιτισμό, που τέτοια μνημεία κι έργα τα θεωρώ καί δικά μου. Αλλά γιά την προϊούσα πιθηκοποίηση της ανθρωπότητας, όπου κανένας πιά δεν σέβεται τίποτε.
Πάντως, με τα θλιβερά αυτά γεγονότα ξύπνησε μέσα μου -γι’ ακόμη μιά φορά- ο …«συνωμοσιολόγος». Επειδή, όμως -πάγια πληγή τα τελευταία χρόνια- δεν διαθέτω πολύ ελεύθερο χρόνο, με πρόλαβαν άλλοι: μιά πρώτη, άμεση (ναί, «συνωμοσιολογική»! – lol!!!) ανάλυση των γεγονότων έκαναν τα Κατοχικά Νέα (εδώ) – που συνέδεσαν την πυρκαϊά με το διαβόητο -καί αγνώστων συντελεστών- φιλμάκι «Πέτ γκόατ 2». (Εδώ το συγκεκριμένο «αριστούργημα». Επίσης, υπάρχουν καί φιλμάκια, όπου αρκετοί προσπαθούν να το κάνουν «πενηνταράκια».)
Επίσης, τα «Κατοχικά» είχαν δημοσιεύσει προ ημερών κι ένα άλλο, «προφητικό» αρθράκι (εδώ), όπου περίμεναν μιά (κυριολεκτική, ή συμβολική) θυσία μιάς παρθένας…
…που όντως συνέβη με την πυρκαϊά στον ιστορικό ναό (της Παναγίας Παρθένου).
Πολύ καλή προσπάθεια – καί όντως, «αυτοί» πάντα «προειδοποιούν» το πόπολο με φιλμάκια, μυθιστορήματα, βιντεοκλίπ, κτλ, γιά το τί σκαρώνουν. (Στην εποχή μας, φυσικά πιό πολλά είναι τα Διαδικτυακά φιλμάκια, παρά τα γραπτά.)
Πολύ καλή προσπάθεια, αλλά ανεπαρκής.
Γιατί;
Διότι καλές μεν οι αναλύσεις, αλλά δυστυχώς πάντα έρχονται εκ των υστέρων. (Αφού γίνουν τα γεγονότα, δηλαδή.) Καί διότι στην εποχή μας ίσως είναι λιγάκι ξεπερασμένες, μιά που ήδη αρκετοί έχουν μάθει να σκέφτονται «συνωμοσιολογικώς» πως. (Άρα, μάλλον δεν χρειάζεται πιά να επιμείνουμε στην ανάδειξη του κρυφού θεμελίου τέτοιων γεγονότων. Αυτό είναι σχεδόν αυτονόητο.)
Τώρα πιά, το θέμα είναι να κάνουμε ΠΡΩΤΟΙ το επόμενο βήμα, να καταλαβαίνουμε την επόμενη κίνηση «αυτών», καί να προλαβαίνουμε την επόμενη καταστροφή. Άρα, θα επιχειρήσω… θ’ αποτολμήσω προβλέψεις γι’ αυτήν, κι όπως πάντα θα πάρω καί την ευθύνη της πιθανής αποτυχίας.
Πρόκειται γιά μονομαχία μυαλών, βλέπετε. Κάτι σαν σκάκι γιά την απόλυτη κυριαρχία του πλανήτη μας. Ή «αυτοί», λοιπόν, ή εμείς!
α. Τα καθημερινά
Ξεκινάμε από τα (εντός, ή εκτός εισαγωγικών) αστυνομικά παύλα κατασκοπικά δεδομένα. Έ, λοιπόν!…
- Να δείς, που θ’ αποδώσουν την πυρκαϊά σε «ατύχημα» από σπίθα σμυριδοτροχού. (Μιά που υπήρχε συνεργείο επισκευών στη σκεπή του ναού, από μέρες πρίν την πυρκαϊά.)
- Καί να δείς, που μετά από λίγες μέρες θ’ «ανακαλύψουν» ότι ο χειριστής του σμυριδοτροχού ήταν λαθρομούσλιμ!… που τό ‘κανε επίτηδες!!!
- (Καί να δείς, που θα λένε άρες-μάρες-κουκουνάρες, προσπαθώντας να εξηγήσουν το πώς κατέβηκε τόσο γρήγορα ο μάγκας από ‘κεί πάνω, όταν κατάλαβε πως θα γινόταν ψητός.)
Πολύ βολική «εξήγηση», έ; Τα λαθρομούσλιμζ -γενικώς καί αορίστως- είναι οι εχθροί «σάκκοι του μπόξ», όπως καί στις 11 Σεπτεμβρίου 2001 (όπου οι σκοτωμένοι αεροπειρατές …ζούσαν, καί τηλεφωνούσαν στους συγγενείς τους), άρα, ξεκινάμε στρατιωτική επιχείρηση εναντίον τους, κτλ κτλ. (Τώρα, βέβαια, το ποιός τα μπάζει στην Ευρώπη τα λαθρομούσλιμζ, είναι αλλουνού ιμάμη κοράνιο.)
Αηδίες, φυσικά – όπως καταλαβαίνετε. Σανός γιά κατανάλωση, προσφερόμενος στα έντυπα καί τα κανάλια των αρδ. Όμως, ποιά είναι η αλήθεια;
Η αλήθεια είναι πως υπήρχε σχέδιο γιά την καταστροφή του ναού… σχέδιο προερχόμενο από πολύυυυυ ψηλά, από τους κρυφούς άρχοντες του πλανητάκου μας – καί ο τυχών μούσλιμ παπάρας με τον σμυριδοτροχό, είτε θα γίνει πλουσιώτερος κατά μερικές χιλιάδες ευρά (καί θα την έχει ήδη κοπανήσει απ’ τη Γαλλία), είτε θα χωθεί στη στενή γιά δεκαετίες. (Είτε θα έχει γίνει πτώμα-δωρεά σε ιατρική σχολή – γιά να μην ξαναμιλήσει ποτέ του! 🙂 )
Εν πάσει περιπτώσει, κατά τη γνώμη μου το σχέδιο αυτό δεν προβλέπει μονάχα την καταστροφή της Νότρ Ντάμ. Αν το συνδυάσουμε καί με την πρόσφατη φωτιά στο ιερό του Αγίου Σουλπικίου, καταλαβαίνουμε πως θα υπάρξει κι άλλος ναός στο Παρίσι, που θ’ αρπάξει φωτιά – καί, προβλέπω, όχι μονάχα ένας.
Ποιός, όμως;
Ποιοί;
β. Νοητά σχήματα επί χάρτου
Μιά πολύ καλή πρώτη ενέργεια, είναι να κοιτάξουμε στον χάρτη. (Πάντα αυτό κάνουμε πρώτο στην έρευνα – καί θα δήτε αμέσως παρακάτω το γιατί.) Με λίγο ψάξιμο στα ιντερνέτια, βρήκα έναν …χριστιανό (στην κυριολεξία!), ο οποίος έκανε τον κόπο να φτιάξει έναν καλό ιστότοπο με όλους τους ναούς του Παρισιού. Εκτός από φωτογραφίες των ναών, περιλαμβάνει καί τις ακριβείς διευθύνσεις τους· άρα, μπορούμε να θέσουμε σημαδάκια καί αμέσως μετά να κάνουμε έρευνα επί χάρτου, αν σχηματίζονται νοητά σχήματα (patterns) κτλ.
Γιατί;
Διότι οι εγκληματίες, ειδικά αυτού του επιπέδου, πάντα νομίζουν πως είναι διάνοιες καί σκαρώνουν patterns με τους τόπους καί τους χρόνους των εγκλημάτων τους…
…σαν αινίγματα, σαν γρίφους, που προκαλούν την αστυνομία να τους λύσει.
Στο μεταξύ (μέχρι τη λύση του αινίγματος, δηλαδή), οι ίδιοι σπάνε πλάκα με την -κατά τη γνώμη τους- κατώτερη νοημοσύνη των μπάτσων… καί θεωρώντας πως πάντα έχουν το προβάδισμα. (Ακόμη καί τον χρόνο να διαφύγουν, αν κάποιος έξυπνος λύσει τον γρίφο καί τους ανακαλύψει.)
Κι επειδή, τώρα, η διαίσθησή μου λέει πως έχουμε να κάνουμε με εγκληματικές ιδιοφυΐες, σαφώς καί πρέπει να ψάξουμε γιά pattern.
Το πρώτο στοιχείο που έχουμε, είναι η ιστορική καί συμβολική σημασία των δύο ναών που παραδόθηκαν στις φλόγες. Το πρώτο μήνυμα που σχηματίζεται, είναι κάτι σάν: «Παγκόσμια κυριαρχία, με ταυτόχρονη εξάλειψη του χριστιανισμού». Επειδή ο Άγιος Σουλπίκιος έχει χαραγμένο στο πάτωμά του τον πάλαι ποτέ μηδενικό μεσημβρινό της πάλαι ποτέ αποικιοκρατικής Γαλλίας (απ’ αυτά συμπεραίνω τα περί παγκοσμιότητας), κι επειδή η Νότρ Ντάμ είναι άκρως εμβληματικός ναός γιά τον Καθολικισμό.
Επομένως, ψάχνουμε να βρούμε κι άλλους ναούς στο Παρίσι με ιστορική καί συμβολική σημασία.
(Εννοείται, πως αν οι ίδιοι οι Παρισινοί ναοί χτίστηκαν εξ αρχής κι αυτοί επάνω σε νοητό σχήμα, αυτό μπορούμε να το διαπιστώσουμε μάλλον εύκολα – καί τη σημασία του να τη βρούμε μάλλον λιγώτερο εύκολα. Όχι τώρα, όμως. Τώρα ψάχνουμε το νοητό σχήμα των εγκληματιών.)
γ. Επόμενος στόχος;
Δεν είμαι, δά, ειδικός στο θέμα των Παρισινών ναών· κάθε άλλο! Καί πού να τρέχουμε, τώρα, να διαβάζουμε ιστορικές λεπτομέρειες γιά τους ναούς στα Παρίσια!… (Μόνον ο καθηγητής Λάνγκτον των μυθιστορημάτων του Ντάν Μπράουν τα ξέρει αυτά απέξω κι ανακατωτά! Lol!!!) Αλλά το μυαλό μου πάει κατ’ ευθείαν σε μία ακόμη εμβληματική εκκλησία της Πόλης του Φωτός. Αυτήν εδώ:
Η Αγία Καρδιά (Σακρέ Κοέρ) στην κορυφή του Όρους των Μαρτύρων (Μονμάρτρη, Μόν Μάρτ – όρος των μαρτύρων)!
Καί δεν είναι μόνον ο εμβληματικός χαρακτήρας του ναού. Αλλά… μαντέψτε…
Οι τρείς ναοί σχηματίζουν ακόμη ένα ορθογώνιο τρίγωνο, όπως φαίνεται καί στο «προφητικό» αρθράκι των «Κατοχικών»! (Συνδυάστε με αστερισμό της Παρθένου, κτλ.)
Η Αγία Καρδιά είναι το επάνω κόκκινο σημάδι, η Νότρ Ντάμ το κάτω δεξιά (δεξιά όπως βλέπουμε, εκεί που λέει «4th arrondisement», 4ο δημοτικό διαμέρισμα), καί ο Άγιος Σουλπίκιος βρίσκεται στη μύτη της κάτω αριστερής «φούσκας».
Ο συλλογισμός μου μάλλον είναι σωστός, αλλά…
…Εύχομαι να έχω πέσει έξω.
δ. Η Ελληνική «εμπλοκή»
Ανησυχώ καί γιά έναν λόγο παραπάνω, διότι η όλη ιστορία έχει να κάνει -εμμέσως, πλήν σαφέστατα- καί με την Ελλάδα. Πώς; Ιδού.
Κατ’ αρχήν, η έννοια της «Αγίας Καρδιάς» έχει ευθέως να κάνει με τον Διόνυσο (καί τον Όσιρι)· καί, μιά που ο Χριστός πήρε το κρασί (της Θείας Ευχαριστίας) από τον Διόνυσο, δεν είναι παράξενο που στους Καθολικούς «κληρονόμησε» καί την «Αγία Καρδία». (Οι Καθολικοί έχουν πάρει εν πολλοίς τον εξωτερικό τύπο της λατρείας από την αρχαία Ελλάδα – πχ αγάλματα, έναντι εικόνων με παραμορφωμένη προοπτική, που έχουμε εμείς.)
Μετά, είναι γνωστό ότι στα θεμέλια της Σακρέ Κοέρ υπάρχουν τα υπολείμματα αρχαίου Ελληνικού ναού, αν δεν κάνω λάθος της Αφροδίτης· όπως καί στα υπόγεια άλλων ναών του Παρισιού, άλλως τε. Είπαμε, όμως, ότι δυστυχώς δεν γνωρίζω τέτοιες λεπτομέρειες – οι οποίες απαιτούν συνδυασμένες σπουδές Αρχαιολογίας καί Ιστορίας της Τέχνης.
Επίσης, υπάρχει ακόμη ένα στοιχείο, το οποίο συνδέει ευθέως τα γεγονότα αυτά με την (σημερινή) Ελλάδα· αλλά περί αυτού, παρακάτω.
ε1. Ο χρόνος τελέσεως του εγκλήματος – 1
Φυσικά, δεν είναι μόνον ο τόπος (χώρος), αλλά καί ο χρόνος αυτός, με τον οποίο ένας (αρεσκόμενος στους γρίφους) εγκληματίας μπορεί να παίξει καί να φτιάξει patterns. (Ένας εγκληματίας, αλλά κι ένας συνθέτης μουσικής!) Όθεν, ψάχνουμε στην ειδησεογραφία τον χρόνο τελέσεως του εγκλήματος. Κι αυτός αποδίδεται ως «περίπου 19:50′ ώρα Ελλάδος» (κι όχι ώρα Περού).
Το βλέπετε το «υπερδιαστατικό» 19:47′ – καί δή, σε ώρα Ελλάδος;;;
Κατά 99%, πύλη πήγαν ν’ ανοίξουν τα άτομα! Μόνο που δεν γνωρίζω αν υπήρξαν θύματα, ή όχι. (Η επίσημη ειδησεογραφία λέει πως όχι.)
Καί δεν είναι μόνον αυτό.
Είχα σχεδόν ολοκληρώσει τον σκελετό ετούτου του άρθρου, όταν έμαθα καί γιά την πυρκαϊά στο τέμενος Άλ Άκσα. (Σύνδεσμος 1, σύνδεσμος 2.) Από τον δεύτερο σύνδεσμο, μαθαίνουμε καί την ώρα της πυρκαϊάς: έπιασε κάποια στιγμή κατά τη διάρκεια των 15 λεπτών αλλαγής της βάρδιας του φρουρού, από τις 7: 15′ μμ μέχρι τις 7:30′ μμ, όταν δηλαδή δεν υπήρχε ανθρώπινη επιτήρηση. (Γιά κάμερες δεν γνωρίζω.)
Μ’ άλλα λόγια, από τις 19:15′ έως τις 19:30’…
…καί νά ‘το πάλι το 19.47!!!
Πώς;
Κοιτάξτε: το 19.47 σαν ένδειξη ώρας είναι το 19: 47′, δηλαδή οκτώ παρά δεκατρία λεπτά το βράδυ. Όμως, το 19.47 σαν κλάσμα ώρας, είναι λίγο πρίν τις εφτάμιση το βράδυ, καί επακριβώς 19: 28′ 12′ ‘. Άρα, η ώρα 19: 47′ είναι η «οπτική» (συμβολική, αν θέλεις) απόδοση του 19.47, καί η 19: 28′ 12′ ‘ η μαθηματικώς ακριβής.
Όντως κάποιος παίζει με τη νοημοσύνη μας…
ε2. Ο χρόνος τελέσεως του εγκλήματος – 2
Όμως, εκτός απ’ τις ώρες της ημέρας, υπάρχουν καί οι ημερομηνίες.
Ειλικρινά, παραξενεύτηκα που οι πυρκαϊές έλαβαν χώραν στις 15 Απριλίου. (Εκτός αν την ίδια ημερομηνία στην αρχαιότητα υπήρχε κάποια γιορτή, ή κάποια επέτειος που δεν γνωρίζω.) Καί τούτο, διότι πλησιάζουν δύο αρκετά ισχυρές ημερομηνίες-πύλες: η μία είναι η 19η Απριλίου, καί η άλλη φυσικά η Πρωτομαγιά.
Γιά την Πρωτομαγιά δεν χρειάζεται να πούμε πολλά. Αλλά η 19η Απριλίου είναι (α) στις 90 μοίρες από την ισχυρώτατη πύλη της 20ης Ιουλίου, καί (β) ημέρα γενεθλίων τόσο του Χίτλερ, όσο καί της σιχαμερής γραίας της αγγλίτσας. Όσο καί των περιφήμων «παιδιών του ’83»! (Άειντε να δούμε τα χαΐρια τους κι αυτωνών, τώρα που γίνονται 36 ετών – όσο καί το άνοιγμα κάθε σκέλους της πεντάλφας. Αλλά -μεταξύ μας- δεν περιμένω καί πολλά! 🙂 )
Έτσι, συμπεραίνω ότι επάνω σε μία απ’ τις δύο ημερομηνίες θα δοκιμάσουν να βάλουν φόκο καί στην Σακρέ Κοέρ. Καί δεν δίνω τόσες πιθανότητες στην Πρωτομαγιά, όσες στις 19/04. Την πιό κοντινή ημερομηνία – διότι οι εμπρηστές τώρα πήραν φόρα, καί δεν θα περιμένουν.
Αλλά, γιάααα μιά στιγμή!!!
Η πυρκαϊά στον Άγιο Σουλπίκιο ξέσπασε στις 17/03. Καί στη Νότρ Ντάμ στις 15/04. Άρα, με βάση τη διαφορά αυτήν, κι αν είναι να φτιάξουμε μαθηματική ακολουθία (με βάση τον κανόνα: σύν μήνας, μείον δύο μέρες), παίζει καί η 13η Μαΐου γιά την Αγία Καρδιά…
…Δηλαδή η μέρα των γενεθλίων Απόλλωνος καί Αρτέμιδος!!!!
Κάτι λέγαμε γιά σύνδεση με Ελλάδα, έ;
στ. Αντί επιλόγου
Υφίσταται ακόμη μία ζοφερή προοπτική γιά εμπρησμό ναού. Αν καί -παραδέχομαι- κάπως πιό μακρυνή. Ποιανού, όμως;
Κοιτάξτε:
Κατά τα φαινόμενα, κι επειδή δεν σχηματίζεται στον χάρτη το ορθογώνιο τρίγωνο «της Παρθένου» με τους άλλους δύο προειρηθέντες ναούς (σχηματίζεται αμβλυγώνιο), τότε προφανώς έχουμε να κάνουμε με διαφορετικό αίνιγμα. Οπότε, σκεπτόμαστε με άλλο σκεπτικό.
Εάν η Νότρ Ντάμ είναι χριστιανικός ναός, καί το τέμενος Άλ Άκσα μωαμεθανικός, τότε πρέπει να υπάρχει κι ένας τρίτος …ανάμεικτος. Δηλαδή, καί χριστιανικός, καί μωαμεθανικός.
Αυτό, βέβαια, δεν γίνεται. Δεν γίνεται, όμως, ταυτόχρονα. Διότι, κατά διαφορετικές εποχές, γίνεται μιά χαρά.
Ποιός ναός, λοιπόν, ήταν καί χριστιανικός, καί μωαμεθανικός; Καί ποιός ναός στο όνομά του έχει καί το αρσενικό, καί το θηλυκό στοιχείο;
Η -επισήμως- Υπέρτατη Σοφία του ενσάρκου Λόγου του Θεού! Άλλως -λαϊκώς- Αγία Σοφία!!!
…Ακόμη μιά φορά, ελπίζω να κάνω λάθος.
Ελπίζω όμως, πως ακόμη κι αν «αυτοί» επιχειρήσουν νέα ανοσιουργήματα, οι πυροσβέστες θα είναι έτοιμοι.
Γιάννης301
Απρ. 16, 2019 @ 18:09:54
@Εργοδόταν….
Δυστυχώς η βαθιά πίστη σου στο δόγμα , βάζει το μυαλό σου να κάνει συνειρμούς και να καταλήγει πάλι σε κάποιο μνημείο μεγάλης θρησκευτικής αποβλάκωσης για τον σημερινό απολιθωμένο μπετόβλακα που σκέφτεται να πάρει πίσω το κτίσμα αυτό….
Αγαπητέ κάτι για την Ελλάδα έχεις να πεις; κάτι μπας και αρχίσουν να σκέφτονται, να μην τα τρώνε όλα αμάσητα; Κάτι για την λογική μήπως;;;
Καταλαβαίνω ότι πλησιάζει το ΠΕΣΑΧ και πολλοί ετοιμάζονται να πεινάσουν, να τρέχουν από το πρωί μέχρι το βράδυ στις εκκλησίες με αποκορύφωμα το γνωστό ποίημα της αναστάσεως , που θα δώσει το σύνθημα για την έναρξη του ξεκοιλιάσματος εναντίον της μαγειρίτσας και των υπολοίπων εδεσμάτων
Ακόμα και εκεί απλή υποκρισία, διότι 5 λεπτά μετά την «Ανάσταση» δεν βλέπεις κανέναν απ έξω από τις εκκλησίες (lol).
Άσε τι υπάρχει κάτω από το όποιο κτίσμα και κοιτά μας πως ζούμε και τι κανουμε ως έθνος…(Εντάξει τα απομεινάρια του δηλαδή).
Σύνελθεεε , Μπορείς να σχεδιάσεις τι άλλο θα κάνει ο εχθρός εδώ στην Ελλάδα;; και να πέσεις μέσα;; θα σου βγάλω το καπέλο…
Υγ. Τρομάρα σου ψηλέ… 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 16, 2019 @ 18:09:57
Μισές δουλειές κάνεις ρε Εργολάβε … όπως λέει ο Ελεύθερος Κόσμος (-http://www.elkosmos.gr/83908/?fbclid=IwAR3LyQWdYnttn07PxZD1w4xcvipkV-66y16gnIwBeQRxh27tNO93V3rHqfw) πέραν των άλλων έχουν καταχεριάσει άλλες δύο Notre Dame … λες να έχουν και άλλες τέτοιες τα γαλλιά και να συνεχίσει το πανηγύρι ;;
Καταστροφές-βανδαλισμούς … φώκο … και η συνέχεια να είναι μπαμπα-μπούμ ;;
Πάντως θα σου το ‘πώ κι ας κλάψεις … εγώ ουδόλως τα θεωρώ … και δικά μου … οπότε ας μην αφήσουν κολυμπηθρόξυλο … δικά τους είναι και ότι θέλουν ας τα κάνουν … μία δεν δίνω !!
Όσο για δαύτην στην μπουτανόπολη καιρός είναι πιά … να ξεβρωμίσει και ο τόπος !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 16, 2019 @ 18:13:46
Άαα και που είσαι … στα παρίσια ψήθηκαν και όχι στα γ-ελάδια, που αμέσως-αμέσως βρήκες ωραία και καλά την ώρα και την κόλλησες … εκεί δεν έλεγε 19ω50λ αλλά 18ω50λ !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 16, 2019 @ 20:00:54
΄Ενας κακός ας πούμε ιλλουμινάτι που ίσως σχετίζεται και με τις κατασκευαστικές που ανέλαβαν την ανακαίνιση του νότρε νταμ που θα διάβαζε παρεμφερή άρθρα περί συνωνωμοσίας τα οποία βγαίνουν τόσο νωρίς θα έδινε στα fake news τα οποία μαζί με άλλους ελέγχει εντολή να αναπαράγουν περί εσκεμμένης ενέργειας μαζί με διάφορα ιερατικά αφηγήματα. Εσκεμμένη ενέργεια ίσον απαλλαγή ευθυνών για κάποιους, κάποιας καταβολής ασφάλειας αποζημίωσης για νομικές λεπτομέρειες που αγνοούμε. Απαλλαγή ευθυνών υπουργών ή πολιτικών προσώπων που έβαλαν αυτές τις κατασκευαστικές.
Δεν απορρίπτω τη συνωμομοσία, υπάρχει, αλλά, υπάρχει και η αμέλεια εργαζομένων.
Επίσης, εάν προσέξατε κυρίως εκτός από το κωδωναστάσιο, καταστράφηκε κυρίως ό,τι ήταν έτσι κι΄αλλιώς προς αντικατάσταση δηλαδή οι ξύλινες κατασκευές του στέγαστρου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Axileas
Απρ. 16, 2019 @ 20:07:13
οι πυροσβεστες ομως σαν κρατικοι υπαλληλοι απο ποιους διοικουνται?
οποτε να δουμε ετοιμοτητα και να μην το πιστευουμε…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 16, 2019 @ 20:50:31
Ας ξαναδιαβάσουμε https://ergdhmerg.wordpress.com/2019/01/11/%CE%BC%CE%B9%CE%AC-%CE%B1%CE%BE%CE%B9%CE%BF%CF%83%CE%B7%CE%BC%CE%B5%CE%AF%CF%89%CF%84%CE%B7-%CE%B5%CF%80%CE%AD%CF%84%CE%B5%CE%B9%CE%BF%CF%82-2/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Nikolaos Gonos
Απρ. 16, 2019 @ 21:28:32
Θελω να επισημανω κατι γιατι ισως υπαρχει μια διατυπωσει μεσα στο αρθρο σας που δεν την καταννοω ..το αρθρο του κατοχικα νεα δεν ειναι ενα αρθρο που βγηκε μετα το γεγονος αλλα 5 μερες πριν… λετε στο αρθρο σας ,,,,Πολύ καλή προσπάθεια, αλλά ανεπαρκής.
Γιατί;
Διότι καλές μεν οι αναλύσεις, αλλά δυστυχώς πάντα έρχονται εκ των υστέρων. (Αφού γίνουν τα γεγονότα, δηλαδή.) τι εννοειτε αφου το αρθρο ηταν πριν το γεγονος ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Απρ. 16, 2019 @ 22:19:40
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Απρ. 16, 2019 @ 22:51:37
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρία
Απρ. 16, 2019 @ 23:54:40
Από φωτιά καταστράφηκε επίσης ο 3ος ναός του Σολομώντα (αυτός που υπήρχε κατά την εποχή του Χριστού). Ρωμαίος στρατιώτης πέταξε αναμμένο δαυλό, παρότι είχαν δοθεί σαφείς εντολές να μην πειραχτεί ο ναός. Αυτά έγιναν το 70 μ.Χ.στην πολιορκία και καταστροφή της Ιερουσαλήμ από τους Ρωμαίους
(μήνα δε βρίσκω).
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρία
Απρ. 17, 2019 @ 00:05:25
Επίσης την Κυριακή (21/4) είναι το Πάσχα των καθολικών.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 17, 2019 @ 10:56:32
@Γιάννη301:
Τζώννυ!
Εγώ «βαθειά πιστός στο δόγμα»;;; Ή εννοείς κάποιον άλλον, ή σουρώσατε μαζί με τον Παλαιό, καί μετά -διατελούντες αμφότεροι εν ευθυμίαι- πιάσατε τα πληκτρολόγια! Δεν εξηγείται αλλοιώς! 🙂 (Να προσέχεις τις παρέες σου, νέε μου, διότι θα σε διαφθείρουν! Καρα-lol!!!)
Γιά το Έθνος μας -που ρωτάς- ετοιμάζω μερικά (άνευ λιβανίων!) :
(α) Άρθρο, ή ίσως άρθρα, γιά τις επερχόμενες εκλογές. Με την ώρα τους.
(β) Άρθρο-α γιά το το τί ετοιμάζουν γιά τη χώρα μας, αν καί είναι οφθαλμοφανές πλέον. (Καί γιά το τί ετοιμάζουν γιά μετά τα επερχόμενα, που μάλλον δεν είναι οφθαλμοφανές.)
(γ) Άρθρο-α γιά ό,τι άλλο εθνικού ενδιαφέροντος προκύψει στην πορεία. Ποτέ δεν σταματάω να γράφω γι’ αυτά!
Υγ: Μπορεί να σου φανεί παράξενο, αλλά εγώ δεν το ταλαιπωρώ το στομάχι μου με μαγειρίτσες νυχτιάτικα. Κι άλλο τόσο παράξενο θα σου φανεί, που κάθομαι στην εκκλησία μέχρι τις 4 το πρωΐ, γιά ν’ ακούσω τον λόγο του Ιωάννη του Χρυσοστόμου.
Περί ορέξεως…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 17, 2019 @ 11:13:48
@Παλαιόν:
Θα σου τη σπάσω, αλλά οι Τουρκαλάδες την Αγία Σοφία την προσέχουν πολύ καλύτερα, απ’ ότι θα την πρόσεχε ο Τσίπρας! Lol!!! Καί σεκιουριτάδες έχουν τριγύρω, καί ασφαλίτες, καί κάμερες «24/7». (Όλο το 24ωρο, γιά όλη την εβδομάδα.)
Καί τούτο, διότι:
(α) Είναι πηγή χρημάτων γιά το Οθωμανικόν Ντοβλέτιον. Πακτωλός, μιλάμε!
(β) Είναι ένα «ατού» που έχουν, γιά να εκβιάζουν τη Δύση, όποτε θεωρούν ότι αυτή τους παραστένεψε τ’ @@. Τότε απειλούν ότι θα τη δώσουν στα μούσλιμζ, να ξαναγίνει τζαμί.
Υγ: Η ώρα είναι όντως ώρα Ελλάδος, με αρχή …το Λονδίνο. Γι’ αυτό έγραψα ότι υπάρχει καί μιά παράξενη «Ελληνική» εμπλοκή στο θέμα. Μάτριξ είν’ αυτό! Εκτός αν το ποιητή (που έδωσε εντολή γιά τον εμπρησμό της Νότρ Ντάμ) θέλει να πεί τίποτ’ άλλο…
Όταν, σύμφωνα με τις προφητείες, ξαναπάρουμε τημ Μπόλιν, θα εισηγηθώ να σε βάλουν εσένα διοικητή, να κάνεις το κέφι σου με την Χαγιασοφχιά! Lol!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 17, 2019 @ 11:19:53
@Νικόλαο Γκόνο:
Εσφαλμένη έκφραση δική μου, διότι γράφω βιαστικά.
Πάντως, το νόημα είναι: Οκέϋ, το διαπιστώσαμε ότι πρόκειται γιά συνωμοσία κάτω απ’ τα φαινόμενα. Τί θα συμβεί -αν συμβεί- μετά; Κι εννοώ προβλέψεις γεγονότων γιά μετά από έναν μήνα πχ. Μπορούμε -με βάση όσα ήδη καταλάβαμε- να προβλέψουμε;
Με την ευκαιρία, σ’ ευχαριστώ γιά τις αναδημοσιεύσεις!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 17, 2019 @ 11:22:22
@Ρία:
Κατά κανόνα, στην αρχαία εποχή οι εκστρατείες καί οι πόλεμοι γινόντουσαν από Μάρτιο μέχρι Οκτώβριο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ε
Απρ. 17, 2019 @ 11:22:42
ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΑ ΦΩΤΕΙΝΗ ΜΑΣ
ΠΡΟΣ ΚΥΡΙΟ ΕΡΓΟΔΟΤΗ ΜΑΣ
ΜΠΑΡΝΤΟΝ ΠΑΙΔΙΑ ΑΛΛΑΞΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕ ΤΟ ΞΕΡΩ??
ΕΛΛΗΝΟΡΘΟΔΟΞΟ ΔΕ ΗΤΑΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ??
ΟΧΙ?
ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΒΑΘΕΙΑ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ? ΤΙ ΕΙΣΤΕ? ΕΛΑΦΡΙΑ ΠΙΣΤΟΙ ΣΤΟ ΔΟΓΜΑ? ΜΗΠΩς ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΛΙΙΙΓΟ ΕΓΚΥΟΙ?
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ Η’ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ Η’ ΟΧΙ ΕΣΕΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΝΑΙ Η’ ΟΥ?
ΕΛΑ ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ….
υγ. ΑΜΑ ΔΕ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙΤΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΕ ΣΑΣ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ.
ΑΛΛΑ ΠΕΙΤΕ ΤΙ ΣΤΗΝ ΕΥΧΗ ΕΙΣΤΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ…
ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΠΟΙΟΝ ΔΙΑΒΑΖΩ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 17, 2019 @ 11:24:33
@Ε:
Κοιτάχτε… Εγώ πιστεύω μέν, αλλά σύμφωνα με όσα έχει η γκλάβα μου. Είμαι ιδιόρρυθμο άτομο, δηλαδή. Νά, πχ αυτά με τους δούλους καί τους Αβράμηδες δεν τα γουστάρω, καί δεν τα δέχομαι.
Η Φωτεινή -που ρωτάτε- είναι νορμάλ.
Υγ: Το παρόν ιστομπλόγκιον είναι ανοιχτό στον καθένα, αρκεί να τηρούνται κάποιοι κανόνες. Είμεθα μοναδικοί, τί να κάνουμε;! Πρέπει να μας ανακηρύξουν προστατευόμενο είδος – καί να μας χαρτζηλικώνουν με επιδόματα! 🙂
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ανώνυμος
Απρ. 17, 2019 @ 11:55:23
Αν ο άνθρωπος κάνει το βήμα να περιορίσει τον ΘΕΌ, την θρησκεία, το ιερατείο, ή ακόμα να διαγράψει τον ΘΕΟ αξιώνει τον εαυτό του σε ΆΡΧΩΝ.
Ο δε ίδιος ΘΕΟΠΟΙΕΊΤΕ ως προς τον εαυτό του και κατά σειρά στο σύνολο των ανθρώπων ως αυτοπροβολή του συνόλου που τον ακολούθησε και του εαυτού του.
ΑΝ ΘΕΟΠΟΙΕΊΤΕ ως προς τον εαυτό του ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΘΕΟΣ.
ΑΝ ΘΕΟΠΟΙΕΊΤΕ ως προς το σύνολο τότε θα υπάρχει μια ΑΥΤΟΠΡΟΒΟΛΉ θρησκεία, ιερατείο, ενιαία για ΟΛΟΥΣ νέα ΤΑΞΗ που μπορεί να μην είναι θρησκεία ή ιερατείο αλλά στην ουσία θα ΕΙΝΑΙ.
Ο προβληματισμός δεν είναι ο ΘΕΟΣ αλλά ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ να αυτοπροσδιοριστεί ΘΕΟΣ, κατόπιν υποταγής του συνόλου σε ένα νέο ΙΕΡΑΤΕΙΟ.
Το σύνολο το οποίο δεν εμπεριέχει τον ΘΕΟ είναι ο ΕΛΛΗΝ – ΕΛΛΗΝΑΣ αναγκαζόμενος να ζει στο σύνολο που μεταλλάσσεται.
Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΠΛΑΝΗΤΙΚΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ να ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΗ, το σύνολο, τον πλανητικό ΑΝΘΡΩΠΟ, μέσα από τα ιερατεία και μορφές ΕΞΟΥΣΙΑΣ ζυμώνει τους ΛΟΓΟΥΣ ανθρώπων, θεανθρώπων ανεξάρτητα αν ο Α ή ο Β έχουν ΔΙΑΦΟΡΕΣ κοινωνικές-πολιτικές-θρησκευτικές ο σκοπός είναι ο ΧΡΌΝΟΣ να τρέξει αυτός είναι ο σκοπός του ΕΛΛΗΝΑ του πραγματικού ΠΑΙΔΙΟΥ και ΥΙΟΥ του ΘΕΟΥ, για αυτό και ο ΕΛΛΗΝΑΣ δεν εμπεριέχει τον ΘΕΟ τον ΕΧΕΙ από καταβολής και σκοπός είναι να ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗ την ΦΥΛΑΚΗ την οποία γνωρίζει και επέλεξε, για να προξενήσει ρήγμα.
Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ( ή όπως σε κάποιο σχόλιο κάποιος τον αποκάλεσε με το κανονικό του όνομα Ραββί Γεσούα Μπεν Γιοσέφ) αν ήταν ή δεν ήταν ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ τι να κάνουμε ο κλήρος έπεσε σε μας ……τώρα πως την πάτησε ο Έλληνας χριστιανός από τον Έλληνα εθνικό δωδεκαθειστή ή σκέτο big bag είναι άξιο απορίας διότι και οι δύο τελικά στον χρόνο έδειξαν ότι ούτε ο Α ούτε ο Β και ο Γ βγαίνουν νικητές από το ιερατικό σκηνικό το οποίο επιμένουν να λένε οι δε στους δε.
Εγώ φυσικά είμαι θύμα του Α του χριστιανού, αλλά γιατί θεωρό τον εαυτό μου πιστό.
Ο ΤΡΙΑΔΙΚΟΣ ΘΕΟΣ δεν είναι αυτοπροβολή του ΘΕΟΥ στο πρόσωπο του ανθρώπου και η αναγκαιότητα του ανθρώπου να πιστέψει σε αυτόν ΕΙΝΑΙ η ΑΝΑΓΚΑΙΟΤΗΤΑ της ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ που πηγάζει και έλκεται να ΔΙΑΤΗΡΗΣΕΙ το ΦΩΣ που ΜΕΤΟΥΣΙΩΣΕ από το ΕΡΕΒΟΣ και πρέπει να ΦΥΛΑΞΗ στους ΑΠΑΝΤΑΣ ΑΙΩΝΑΣ …………..άντε και ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ
Έτσι ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΩ τον ΚΟΣΜΟ μου ΠΙΣΤΕΩ σε κάτι κατά πολλούς ΑΟΡΙΣΤΟ αλλά για μένα ζωντανό.
ΥΛΟΠΟΙΟ ζωή ακόμα και στο κόσμο πλάνη – φυλακή !!!!!!! …..και αυτό προβληματίζει τον κατασκευαστή και όχι τον δημιουργό αυτό προβληματίζει τον αυτοπροσδιοριζόμενο άνθρωπο και όχι τον άνθρωπό.
και όπως πάντα όλα καταλήγουν στην θρησκεία γιατί όμως !!!!!!!!!
use your illusion
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 17, 2019 @ 11:55:49
Βρε παδιά ,να κάνουμε ομολογία πίστεως μάς προκαλείτε;;;μά το εχουμε δηλώσει κι εγω κι ο εργάκιας κατά το παρελθόν…Τέλος πάντων…λοιπόν η θείτσα ναι, είναι Ελληνοορθόδοξη[αυτά πάνε μαζι..δεν υφίσταται το ένα χωρίς το άλλο…σε αυτόν τον αστρονομικό μήνα-των Ιχθύων-το εθνος πορεύται τοιουτοτρόπως..]..και το μπλόγκ δεν εχει αλλάξει ρότα με την παρουσία του Παλαιού…απλά έχει το ελεύθερο να λέει τά δικά του κι οσοι θέλετε τον διαβάζετε…οι αλλοι τον προσπερνάτε και τον αγνοείτε μεγαλοπρεπώς….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 17, 2019 @ 12:00:03
Έεεε τι να κάνουμε ρε Εργολάβε … βλέπεις το χαπατιλίκι δεν κόβεται και ούτε αποβάλλεται εύκολα (θέλει δουλειά πανάθεμά το)… πρώτα το πληρώνεις αιματικώς πώς και στην συνέχεια διά του οβολού σου !! … δυστυχώς από Ζά δεν προβλέπεται να υπάρξει υστέρηση ποτέ των ποτών.
Και τα μογγόλια … καλά ποιά μογγόλια ;; … γενιτσαρομπαστάρδια είναι … το ‘χουν πιάσει καλά το νόημα … αλοίμονο από κάποιους άλλους που κάνουν τους ξύπνιους !!
Είπαμε δεν είπαμε ;;; … όχι απλώς μπόμπα αλλά ξεμπάζωμα μέχρι 50 και βάλε μέτρα βάθος … και όχι μόνο την χαγιά αλλά ολόκληρη την μπουτανία !! … και αν ήταν δυνατόν ένα πλήρες εξαφανιζόλ … τι μαλακίες για διοικητάδες με λές ;;;
Υγ-1. … εντάξει … κάπου κάποιος κάποτε θα είχε 19ω47λ …
Υγ-2. … του το λέω ρε αλλά δεν μ’ ακούει … όπως και το άλλο που του ‘λεγα … σιγά σιγά ρε σύ, αυτό είναι από το καλό και γνήσιο πράμα … δυναμίτης !! … και βαράει … κατακέφαλα !! … αλλά νέος βλέπεις επάνω στην φούρια του και ήρθε στο τσακίρ-κέφι !!
Υγ-3. … έ είναι δυνατόν μετά τα του βρωμόστομου να έχεις όρεξη για μαγειρίτσες ;; … πάντως οφείλω να σου το αναγνωρίσω … από μαζοχισμό καλά πάς !! … χάχά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 17, 2019 @ 12:06:14
Ναααα … νάτα μας που τώρα πρέπει να δώσουμε (και γραπτές) αναφορές πιστεύκουμε δεν πιστεύκουμε πώς και πού !!
Ρε εν μπάμε καλά …
Λοιπόν … ψίτ … εσύ που ρωτάς (καλά από μόνος/η σου το σκέφτηκες ;;) … αντέ να σου λύσω και από μέρους μου την αμπορία σου … αλλά θα σου το απαντήσω αλλέως πώς … πάρε την όποια θρησκεία σου και βάλ’ την εκεί που ξέρεις !!
Ικανοποιήθηκες τώρα ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Cynic Stoic
Απρ. 17, 2019 @ 12:11:02
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 17, 2019 @ 12:13:20
@Παλαιόν:
Ρέ σύ! Μπορείς να μήν είσαι αγενής προς το αναγνωστικόν κοινόν, καί ειδικά γιά τέτοια θέματα; Πες αυτό που θές, αλλά όχι απότομα βραδερφέ!
Τελικά, όλα είναι θέμα διατύπωσης! Νά, πάρε εμένα: δεν γράφω πως είμαι μαλάκας φορολογούμενος, αλλά εργοδότης δημοσίων έργων!
Τό ‘χεις τώρα; 🙂 Έλα, δεν είναι δύσκολο!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Απρ. 17, 2019 @ 12:20:31
Ναί … ναί … θείτσα !! … να κάνεις να κάνεις και ομολογία και ξομολογία … τι μόνο η ποδοτρικλιά θα καλεί για τέτοια ;;; … ξαμολήσαν παγανιά τα ζαγάρια … φαίνεται μειώθηκε το κοπάδι !!
Αλλά για κάτσε … ποιό έθνος μώρε θείτσα ;; … τα μπαστάρδια της γελαδιστανίας εννοείς ;; … αυτά μώρε θείτσα ΟΥΔΕΜΙΑ σχέση έχουν με το Έθνος των ΕΛΛΗΝΩΝ … κάπου σαν να έχεις μπερδουκλώσει πράματα … νομίζω ;;;
Κατά τα λοιπά … θέλετε να νομίζετε μερικοί μερικοί … μόνο στα κεφάλια σας μπορεί και υπάρχει αυτό …άκουσε εκεί Πραγματική ΕΛΛΑΔΑ και οβραιοχριστιανισμός αλληλένδετα … σαν να λέμε «ερχόμουνα και στην κορφή κανέλλα … σήκωσα τα μπατζάκια μου να μην βραχεί η ομπρέλλα» χάχά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
aksiofotos
Απρ. 17, 2019 @ 12:25:12
Ο κεκαυθεις ναός ήταν σύμβολο και επίτευγμα της πανανθρώπινης διάνοιας.Την εποχή ανεγέρσεως και πρατωσεως του οι γνώσεις δεν μεταφέρονταν τόσο γραπτώς οσο συνδυαστικως.
Ήταν περισσότερο ένα τρισδιάστατο βιβλίο για τους μυημένους των Αδελφοτήτων που εκεί τελούνταν τα στάδια της εκπαίδευσης τους.Οι γοτθικοι ναοί θυμίζουν σπήλαιο αλλά και μήτρα.Ηταν αφιερωμένος για τους θρησκευόμενους στην Παναγία παρθένα αλλά οι γνωστές έβλεπαν εκεί την Αφροδίτη Ουράνια.
Μπορουμε να το δούνε ως ένα πανεκπαιδευτηριο ανώτερων και ανώτατων σεμιναρίων θεοποιησης του Ανθρώπου.
Κάθε άβατο λειτουργεί ως πόλος δύναμης.Εκει μεταφέρθηκαν κλοπιμαία από ένα άλλο άβατο και locus=τόπος δύναμης γνωστό ως Αγία του θεού Σοφία.
Και λεγαμε τις περασμένες για την δύναμη των ήχων και του Ακαθίστου Ύμνου.Να πως οι ήχοι κουρδιζουν τα lay lanes και η Νοτρ Νταμ ήταν ένα τέτοιο κουρδιστήρι.
Οι πιο ψαγμενοι θα πρόσεξαν στο υπέρθυρο τον Ρόδακα γνωστό από την Ελληνική απόκρυφη παράδοση περί των μυστηρίων του Σείριου .
Αυτός εκεί είχε 13 ακτινες όσοι ήταν και οι 12 μαθητές με τον Ιησού η μήπως μόνο οι 13μαθητες και ποιος ήταν ο 13ος.
Οι Ναιτες και το συμβούλιο των 13 θα γνωρίζουν καλύτερα.
Ο εμπρησμός ήταν μια προκλητική και πολεμική πράξη του κατεστημένου των ελεύθερων τεκτόνων της Γαλλίας ενάντια στους Ναιτες και το κινημα των κίτρινων γιλεκων.
Η Νοτρ Νταμ ήταν μετά την αποαγιοποιηση της τόπος λατρείας της Αφροδίτης και του πεντακτινου αστέρος της εγεγγραμενου στο υπέρθυρο .
Μια άλλη παρατήρηση συνδεόμενη είναι ότι ο ιδρυτής των γουικιλικς έκανε μια δήλωση παρμένη από το Ευαγγελιον σε άπταιστα Ελληνικά.
ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ
ΥΙΟΝ ΓΕΛΑΓΕ
ΑΝΑΞΙΑ
ΝΑ ΑΞΙΑ
Μου αρέσει!Αρέσει σε 3 άτομα
Παλαιός
Απρ. 17, 2019 @ 12:28:50
Όχι … να το λές … να το λές !!
και που θα πάει ;; … κάποια στιγμή θα το εμπεδώσεις !!!
Δηλαδή εννοείς διά της πλαγίας και όχι κατάμουτρα ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
E
Απρ. 17, 2019 @ 12:30:35
@ ΠΑΛΑΙΟΣ
εσένα ποιος σου μίλησε πουλάκι μου και συγχύστηκες?
ΠΡΟΣ ΦΩΤΕΙΝΗ
ΠΡΟΣ ΕΡΓ
Ελληνικά δε διαβάζεις?
Από σένα δε ζήτησε κανένας ΤΊΠΟΤΑ και ούτε πρόκειται.
Δε με αφορά το άτομό σου.
Από τη στιγμή που σε φιλοξενούν γράφεις Ο ,ΤΙ ΓΟΥΣΤΆΡΕΙΣ.
Είπαμε ΔΗΜΟΠΚΡΑΤΙΑ ΕΧΟΥΜΕ.
ΔΕ ΜΕ ΑΦΟΡΆ ΛΕΜΕ.
ΥΓ. ΜΕΤΑΞΎ ΜΑΣ, ΕΣΥ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΙΣΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ. ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΙΜΩΝ
Απρ. 17, 2019 @ 12:38:03
Α ΡΕ ΠΑΛΑΙΕ,
ΤΕΛΙΚΑ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕΣ ΣΤΟΝ ΤΡΕΛΛΟ ΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 17, 2019 @ 13:17:55
Παλιούρα…1.φτηνιάρικες εξυπναδούλες σε εμένα δέεεν και το ξέρεις..διότι παλιά στό κουρμπέτι[κοινώς όταν πήγαινες εγώ γύριζα..και το ξέρεις!!],αστες για το κοινό σου πού εκστασιάζεται με τίς νεοεποχίτικες φανφάρες σου και για τον εργάκια που τον χειρίζεσαι …
2.΄χθές ειδα κάτι τζιχάντια,που χόρευαν περιχαρή μπρός στην εκκλησία που καιγόταν…ομοιοκραδασμικοί σου ηταν,πως και κρατήθηκες και δεν πήγες να τούς συναντήσεις;κι εμεινες ως τά μεσάνυχτα να ξερνάς μαυρίλα εδώ μέσα;;;
3.μήν εκμεταλλεύεσαι το γεγονός πως δεν μπορώ να γράφω και με προκαλείς…ασε με μόνη μου στην γραμματεία να κάνω παρέα με τον πόνο μου και να σκέφτομαι πώς θα κρατήσω τίς ισορροπίες στο εδώ τρελάδικο..
4.νά το λήξουμε εδώ,ολο αυτό εντάξει;;;μην γίνει πάλι μύλος εδώ μέσα….
5.κοινώς βγάλε τον σκασμό και τ’α μισθα ..μην ξεχνιόμαστε
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Απρ. 17, 2019 @ 14:44:09
@Ε
Φίλε Ε,εφόσον δηλώνεις Ελληνορθόδοξος -και δεδομένης της κατάστασης της χώρας- συμφωνείς πως πρέπει να αναρτηθούν ωραιότατες γραβάτες για όλους τους ιερείς/μητροπολίτες/πατριάρχες κλπ που προτείνουν την απάθεια ως τρόπο δράσης ή απλά κάνουν τον αλέκο;Επίσης,συμφωνείς πως ένας Ορθόδοξος αλλοδαπός που θέλει να μείνει στη χώρα,παραμένει αλλοδαπός κι ως τέτοιος δεν μπορεί να λογίζεται ως Έλληνας;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Απρ. 17, 2019 @ 14:58:32
Κίμωνα … λάθος μεγάλο !! … αυτό που λές δεν θα ήταν εξέλιξη αλλά το ανάποδο.
Πώς είναι δυνατόν να πέσω τόσο χαμηλά αφού πάντα ήμουν … τρελός … για να έρχομαι ξανά και ξανά και ν’ ασχολούμαι με τα χάπατα … και όχι ένας απλός τρελός … αλλά πρέπει να είμαι κυριολεκτικά για δέσιμο !! χά χά !!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 17, 2019 @ 14:59:14
Ρε συ «Ε» … όχι ντέ και να συγχυστώ !! … από που κι ως που κάτι τέτοιο ;; … απλά δεν μπορώ την χαζομάρα που δέρνει τον κόσμο.
Τώρα γιατί πήρα τον λόγο ;;
Μα γιατί κατά βάσην εγώ κάθομαι στον λαιμό σχεδόν του συνόλου … και έχετε φαγωθεί να αδειάσω την γωνιά … διό και τα λέω χωρίς φιοριτούρες και περιστροφές … ξεκάθαρα !! … μπάμ και κάτω !! … κι όποιος αντέξει και όποιον πάρει ο χάρος … πράγμα που ελάχιστοι βέβαια αντέχουν !! … βαριά πολύ βαριά βλέπεις η ροφιάνα η Σκέψη … άσε δε την Λογική, αυτή είναι που δεν υποφέρεται και ούτε τρώγεται … με τίποτε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 17, 2019 @ 14:59:54
Χάααα η θείτσα ξιούμνησε !!
Αγουροξυπνημένη δε, φαντάστηκε αυτά που λέω ως φτηνιάρικες εξυπναδούλες και νεοεποχίτικες κόπιες … και μου θέλει να περνιέται και για παλιά στο κουρμπέτι … μόνο που ατύχεψε καθότι και μεγαλύτερος είμαι (σε ηλικία) σε τούτηνα εδώ την ζωή αλλά και πίσω πίσω πίσω σε χρόνους και καιρούς.
Μπορεί να θεωρεί αυτά που λέω φρέσκα … μόνο που τα ίδια λέω κάμποσα μύρια χρόνια τώρα … αλλά τα ίδια έλεγα για τελευταία φορά [[σ’ αυτόν τον τόπο]] εκειά στην κλασσική εποχή … όθεν έχει χάσει όχι μόνο επεισόδια, αλλά σειρές … μην ‘πώ και το έργο αλάκερο … οπότε απορίας άξιον είναι πώς μπορεί να γύρναγε ενώ ακόμα δεν έχει ξεκουνήσει κάν !!
Το κοινό μου είπες ;; … καλά ποιός ζήτησε κοινό ;; … έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι ούτε οπαδούς ούτε ακολούθους γυρεύω … τα απεχθάνομαι μετά βδελυγμίας … δίνω πράγματα και όποιος ακούσει και θέλει, πρέπει να το παλέψει μοναχός του … μοναχός του, και με επιλογή του, μπήκε στο μπουρδέλο, μοναχός του θα βγεί αν ποτέ το καταφέρει !! … αν ήθελα κοινό … θα ‘φτιαχνα σχολή, θα ‘γραφα βιβλία να ‘χω να πουλάω, να βγάζω και κάνα φράγκο, και όχι στο έτσι και στο τζάμπα να ταλαιπωρώ τα δάχτυλά μου στο πληκτρολόγιο, και να σκοτώνω βλακωδώς τον χρόνο μου.
Ώρε θείτσα … το ‘χασες τελείως ;; … πώς μπορεί να συνδέεις αυτά που λέω με τζιχάντια και λοιπά παλαβά ;; … ενώ κάθε είδους αγκύλωση και αγκίστρωση είναι από τα πρώτα που λέω πετάξτε ;;
Τι δουλειά και σχέση μπορεί να έχω εγώ με κάθε Ζωντόβολο από την αποδώ ή την αποκεί μεριά ;;
…τα χάπια σου και γρήγορα !!
Αλλά να και κάτι που επιτέλους … μαθαίνω !! … ότι το να λέω τα πράγματα ως έχουν … είναι ξέρασμα μαυρίλας !! … να σου ‘πώ … να το ομολογήσω δημοσίως, ότι αυτό δεν το ήξερα … καν δεν μου είχε περάσει από το μυαλό !! … πώ ρε τι έχανα τόσον καιρό !!;;
Δεν εκμεταλλεύομαι τίποτα … ούτε και παρεμβαίνω στο γραμματιλίκι σου … αλλά το να θέλεις ντέ και καλά να ισορροπήσεις πράγματα που ουδεμία σχέση μπορούν να έχουν μεταξύ τους … τι να σου ‘πώ … χαρά στο κουράγιο, την αφέλεια και την προσπάθειά σου !!
Πάντως θα το ‘πώ … νόμιζα ότι καμμία ισορροπία δεν προσπαθούσαμε να κρατήσουμε παρά να δώσουμε το έναυσμα για ΣΚΕΨΗ και ΛΟΓΙΚΗ !! … λάθος μου μήπως ;; … δεν ξέρω !! … αυτή πάντως ήταν η δική μου εντύπωση.
Ναι να το λήξουμε … δεν νομίζω ότι κάποιος θέλει να γίνει … μύλος … και ν’ ανακυκλώνουμε τα ίδια σκατά ξανά και ξανά .
Τον σκασμό θα τον βγάλω … όταν …και άμα … ψωφήσω !! … και πού ‘σαι μην αρχίσεις να μετράς πόσοι το εύχονται … διότι δεν πρόκειται να βρείς άκρη ούτε και να τελειώσεις ποτέ …
Τα μιστά είπες ;; … αμέσωωωωωωως !! … μόνο που δεν μου εξήγησες πώς τα θέλεις … τα θές τσουβαλάτα για βολεύεσαι και χύμα ;; … χά χά !!
Ρε ‘σύ … την «Άϊντε από Κεί» την υπολόγισες ;; … θα σε γδάρει έτσι και το πάρει είδηση !! … έ ρε γέλιο που έχω να ρίξω αν την ‘δώ να σε παίρνει στο κυνήγι !! … χά χά χό χόοοοοο !!
…γραπτώς !! …αυτά τα ολίγα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Bougas
Απρ. 17, 2019 @ 16:05:29
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 17, 2019 @ 16:32:13
Παλιούρας!»’…γραπτώς !! …αυτά τα ολίγα.»»» Σούρχομαι τηλεφωνικώς και με φόρα….καλύψου!!!
Και σταματάμε εδώ ετσι;;;;—-
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Bougas
Απρ. 17, 2019 @ 17:26:54
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Απρ. 17, 2019 @ 18:06:36
@Εργοδόταν
Ρε μπαγάσα βεβαίως είσαι μέσα στο δόγμα αλλά με τον δικό σου τρόπο. Ναι δεν γουστάρεις τα δούλε κτλ αλλά δίνεις το παρών όμως και αντί να φας κάνα ψητό , αφού δεν θες μαγειρίτσα κάθεσαι μέσα εκεί μέχρι της 4;;;;
Για ψάξε εσύ που είσαι «μανούλα» στους συμβολισμούς τι σημαίνει ο τρούλος που έχουν οι εκκλησιές και μετά μιλάμε πάλι… Αν το χωνέψεις αυτό .
Ρε παλλουκάρι μου στο ξαναλέω δεν γίνεται να κόβεις και να ράβεις ότι σου έρθει. Είσαι αρκετά έξυπνος για να καταλάβεις ότι αυτοί είναι εναντίον μας. Κοιτά πόσοι φανατισμένοι βγήκαν ;; κοιτά ο άλλος Ζητάει ομολογία πίστεως!!!.
Άποψη μου είναι ότι αφήνεις το συναίσθημα σου να σε παρασύρει και δεν χρησιμοποιείς την λογική. Οκ δικαίωμα σου αυτό και οι επιλογές σου ΑΛΛΑ δικαίωμα και έμενα να στα λέω για να δεις καθαρά τι γίνεται.
Βεβαίως να γράψεις για τα γεγονότα που θα γίνουν εδώ, αυτό πρέπει να γίνει πάση θυσία και ας είναι ηλίου φαεινότερο τι μας περιμένει.
Μπα με τον Παλαιό δεν είπαμε τίποτα μαζί, ο καθένας γράφει τα δικά του… Αν όμως συμφωνούν οι απόψεις μας αυτό είναι άλλο θέμα.
Υγ. Ψηλέ για τον ελέφαντα μούγκα εε;;; χαχαχχαχαχα Μονοχοφαγά.. 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Απρ. 17, 2019 @ 18:19:38
@Καλόπαιδα.
Μερικοί καλά θα κάνουν να χαλαρώσουν , αναφέρομαι στο δόγμα και στον φανατισμό αυτού. Μην περνούν φόρα επειδή έρχεται το Πεσάχ των Εβραιοέλληνων…
Έχω ξαναπεί ότι δεν θα αφήσω έναν να δέχεται βολές από 500 μεριές, αυτά δεν είναι ελληνικά πράγματα. Καλά θα κάνουν λοιπόν όλοι αυτοί οι καιροσκόποι να σωπάσουν και να σταματήσουν τις προσωπικές επιθέσεις σε ΟΠΟΙΟΝ διαφωνεί.
Τώρα είναι ο Παλαιός στην μπούκα του κανονιού.. αύριο θα είναι άλλος, λοιπόν ευγενικά σας λέω ησυχάστε για να είμαστε όλοι μας ήσυχοι. Βλέπετε ότι είμαι ευγενικός και σας παρακαλώ. Αυτά τα ολίγα.
Υγ. Θα παρακαλέσω να μην δω τίποτα γραπτά, ότι είμαι στρατιώτης , οπαδός ή ακόλουθος του Παλαιού, διότι θα απαντήσω όπως σας αξίζει…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
chrysalis
Απρ. 17, 2019 @ 20:53:29
Μπααα…;
Διαθέτει και ιδρυτή της φυλής το μπλογκ; Πώς αποδεικνύεται αυτό;
Είσαι σαν αυτόν δηλαδή Παλαιέ;
https://cinefreaks.gr/movie/the-man-from-earth/
Prove it!
Eκτός κι αν κουβαλάς αρχαία ψυχή. Είναι ψυχή όμως, ή κανένα δαιμόνιο…;
Αν κρίνω από τους αφρούς που βγάζεις με την Ορθοδοξία, γιατί εκεί στοχεύεις κι ας λες για όλες τις θρησκείες, κανα τέτοιο παράσημο βλέπω να απέκτησες εκεί εις τας στοάς. Με τις γιόγκες και τους διαλογισμούς μια χαρά τα πας! Αχ πες μου το ιτσίνγκ… θέλω να σε ακούω να το λες! Μετά ρίξε και κανέναν Απολλύων να δέσει το γλυκό. Ξερς εσύ… Ρίξε και κανα Σείριο να κάνουμε στιφάδο. Τράβα και το καζανάκι να ξεβρωμίσουμε.
Βρε απατεώνα, αν κατείχες αρχαία γνώση έπρεπε να μας είχες κάνει ξεφτέρια τώρα και θα είχαμε αφανίσει όλα τα εβραϊκά σκουπίδια που μας ελέγχουν. Αλήθεια, γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχω ακούσει να λες για Εβραίους;
ciao bello!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Απρ. 17, 2019 @ 22:10:57
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Απρ. 17, 2019 @ 23:04:10
Κάτι σοβαρό δείτε το όλοι. Για να καταλάβουν μερικοί τι γίνεται πραγματικά.
https://www.ethnosimo.gr/cposts/04/16/47747/#
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Απρ. 17, 2019 @ 23:29:50
Ο πρώτος κεφτές πετάχτηκε , Έφτιαξε καλά την σούπα με ότι να ναι και έδεσε το γλυκό. Έβαλε και μαι ταινία καλή μεν αλλά εδώ σε λάθος χρήση. Σίγουρα με κοσμητικά επίθετα είναι μια ανάρτηση κύρους ενός τρολ ή πονηρίδη.
Ναι να σου δώσει όπλα εσένα… Σαν να δίνεις σε ένα μικρο παιδί ένα κανόνι με χιλιάδες βλήματα… Όμως ενοχλεί οποίος δεν πιστεύει σε δόγματα, οποίος δεν ανήκει πουθενά, οποίος δεν το βουλώνει, αλλά είναι μόνο ΕΛΛΗΝΑΣ…
Είναι επικίνδυνοι όλοι αυτοί οι τρελοί, θα έπρεπε ήδη να έχουν συλληφθεί (ένα τραγουδάκι).
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
chrysalis
Απρ. 17, 2019 @ 23:30:37
Eίστε κουτοί εδώ μέσα όσοι πιστεύετε ότι δέχεται επιθέσεις ο Παλαιός επειδή είναι σημαντικός και κάποιοι θέλουν να τον φιμώσουν για να μην σας αφυπνίσει. Ξυπνήστε! Συμβαίνει το αντίθετο.Τρία χρόνια προσπαθούμε διάφοροι να σας προστατεύσουμε από έναν παπατζή αντίχριστο νεοεποχίτη που πρόσβαλλε την ελληνική σημαία, τον εθνικό ύμνο, τον Διονύσιο Σολωμό και προσβάλλει την νοημοσύνη σας και κάθε άρθρο του ιδιοκτήτη του ιστολογίου με χλευασμό. Ο Εργδημεργ έχει γίνει όμηρος της ίδιας του της καλωσύνης, της φιλοξενίας και της δημοκρατικότητας του. Είναι δικό του θέμα πώς θα καταφέρει να διαχειριστεί αυτή την κατάσταση που φρενάρει το έργο του και παλεύει να τα συνδυάσει όλα σαν να μην τρέχει τίποτα. Αυτοί που έστειλαν τον Παλαιό κατάφεραν η παραγωγική διαδικασία αυτού του ιστολογίου να μείνει πολύ πίσω και σημαντικοί σχολιαστές που ερευνούσαν με θέρμη να αποχωρήσουν. Αυτή είναι η πραγματικότητα, χωνέψτε την, κι αν δεν, ας προσέχατε.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 3 άτομα
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ
Απρ. 18, 2019 @ 00:25:26
Κι όμως εργοδότα, εμένα για άλλον ναό «σφίχτηκε η καρδιά μου», αμέσως μόλις έμαθα για την Παναγία των Παρισίων. Και δεν κάνω πλάκα, ούτε λέω ψέματα.
Είπα: «θεέ μου, έχει σειρά». Αλλά δεν περίμενα την επίθεση τόσο άμεση.
Είναι ο «Ναός των Ναών» (!), που μόνο από κεραυνό μπορεί να πληγεί. Ο σεισμός δεν τον θίγει. Η μεγαλοφυία του Ικτίνου και του Καλλικράτη τον έχτισε άτρωτο σχεδόν από τα πάντα. Κι αν ακόμα γκρεμιστεί όλη η Αθήνα, δε θα πάθουν ούτε μία ρωγμή οι κίονες του Παρθενώνα..Βέβαια οι μαγαλοφυίες τους δεν μπορούσαν να προβλέψουν ούτε τα κανόνια ούτε το HAARP!
Απάντηση στον «Ακάθιστο»;(τέλειο παράδειγμα πως όλα συνδέονται, υπάρχει συνέχεια και συνοχή στα πάντα!) Επίδειξη δύναμης σε τρία γήινα σημεία, σε τρία ΙΕΡΑ; Ίσως και τα δύο ίσως και άλλα, ακόμα πιο δαιμονικά κίνητρα. Στα δύο ΙΕΡΑ απέτυχαν, αλλά είναι σίγουρο ότι δε θα ξαναπροσπαθήσουν;
Ας προσευχηθούμε όλοι: χριστιανοί, δωδεκαθεϊστές, ταοϊστές, βουδιστές, ινδουιϊστές, καθένας που πιστεύει σε «όσια και ιερά» . Ας προσευχηθούμε «με καυτά δάκρυα» στα μάτια ποτέ να μην πετύχει η επίθεσή τους στο Ναό των Ναών. Όσο καταιγισμό κεραυνών και αν ενεργοποιήσουν, όσα αλεξικέραυνα και αν, «κατά «σύμπτωση», βρεθούν ελαττωματικά ή «φευγάτα».
Βέβαια και μόνον που το προσπαθούν , «έχουν να λαβαίνουν»
ό,τι δε βάνει ο νους τους.
ΑΣΠΙΔΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ, ΕΠΙΣΗΣ, ΤΟ ΝΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΘΕΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΝΟΙΧΤΑ, ΑΠΟ ΌΣΟΥΣ ΕΧΟΥΝ «ΔΥΝΑΤΗ ΦΩΝΗ».
ΕΡΓΟΔΟΤΑ, ΕΠΙ ΤΟ ΕΡΓΟΝ!
Υ.Γ. Και κοίτα να δεις και πως ταιριάζει το όνομα σου, με το ΕΡΓΟ (των έργων!)
Μου αρέσει!Αρέσει σε 3 άτομα
ΑΝΤΩΝΙΟΣ
Απρ. 18, 2019 @ 03:43:49
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΤΕ ΤΟ ΚΟΛΠΟ. ΟΤΑΝ ΠΕΦΤΟΥΝ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ Η ΕΠΙΣΚΕΨΗΜΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΑΝΕΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΑΚΟΡΥΦΑ ΛΟΛ. ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ. ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΤΡ ΝΤΑΜ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΙ ΚΕΡΑΥΝΟΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ . ΕΡΓΟΔΟΤΑ ΣΕ ΠΡΟΤΡΕΠΩ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΕΧΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΟΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ. ΕΜΕΙΣ ΚΡΙΝΟΜΑΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΓΡΑΦΟΜΕΝΑ ΜΑΣ. ΤΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΧΕΙ ΠΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ. Η ΦΩΤΕΙΝΗ ΕΠΙΣΗΣ. Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ Ο ΕΡΓΟΔΟΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΝΤΕΜΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΝΩΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ Η ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΜΑΣ. ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΟΙ ΒΡΩΜΙΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΔΙΚΙΕΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΘΑΡΙΣΟΥΝ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
betornotobet
Απρ. 18, 2019 @ 05:55:13
αω
Βαση του βιντεο παντος i pet goat ειμαστε στην τελικη φαση…….ανοιξε τα ματια ο αντιχριστος μενει η τελευταια πραξη με τις πυραμιδες τον αστερισμο του σκορπιου και τον ωριωνα……και μετα παπαλα το βιντεακι
Θεωρω οτι εκει πρεπει να επικεντρωθουμε
Τωρα για την Αγιασοφια……..εχουμε ενα θεμα με το παλλαδιο……στο οποιο θεμα συνδεεται και το παρισι……….να μην ξεχναμε οτι οι Τρωες μετα τον πολεμο πηγαν εκει……..εξου και το ονομα παρισι……..εκ του Παρη της τροιας……….οπως και η πολη που εχουν εκει……που λεγεται τρουα…….με απλα ελληνικα τροια…….
Η μονη συνδεση νοστε νταμ Αγιασοφια………..ειναι το παλλαδιο και οι τρωες
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 06:41:39
Αφιερωμένο στον Κορνήλιο https://www.slang.gr/lemma/12872-knodalo
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
E
Απρ. 18, 2019 @ 08:05:27
@ Δημήτρης
Σαφώς συμφωνώ με το πρώτο σαφώς και με το δεύτερο. Τα βλέπω τα στραβά Δημήτρη.
Αλλά συμφωνώ απολύτως με το εξής που είπε η Γραμματέας-Φ
«Τέλος πάντων…λοιπόν η θείτσα ναι, είναι Ελληνοορθόδοξη[αυτά πάνε μαζι..δεν υφίσταται το ένα χωρίς το άλλο…σε αυτόν τον αστρονομικό μήνα-των Ιχθύων-το εθνος πορεύται τοιουτοτρόπως..]..»
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Απρ. 18, 2019 @ 09:45:54
Ο Αντωνιος μιλησε σωστα.
Ο αω ειναι απο τα μεγαλα μας αστερια, δεν το συζητω.
Η χρυσαλις με καλυψε πληρως.
Ο Δημητρης επισης.
Ο Ε εχει το ελληνικο λαϊκο νευρο που χρειάζεται.
Οι καταληψιες του μπλογκ ασχολιαστοι.
Κατερινα μου, ψαξε να μαθεις τί συνεβη τα τελευταια χρονια με την μικρη εκκλησια Αγια Σωτηρα, διπλα στα διυλιστηρια Ασπροπυργου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 18, 2019 @ 10:45:11
@Αντώνιον – καί όλους-ες:
Καλημέρες!
Στο εξής, θρησκευτικά θέματα (καί ειδικά υπέρ, ή κατά Ορθοδοξίας), δεν θα ξαναναρτηθούν εδώ, παρεκτός από περιπτώσεις όπου δεν μπορώ να τ’ αφήσω ασχολίαστα. (Πχ Νότρ Ντάμ.)
Παίρνω την ευθύνη, καί ζητώ δημοσίως συγνώμη απ’ όσα άτομα φάγανε το μπουγέλο του Παλαιού.
[‘Ντάξ’, ωρέ Παλαιέ… να τη λέμε στον άλλον, όταν νομίζουμε πως κάνει σφάλμα… κι ειδικά όταν τον αγαπάμε. Κι εσύ ξέρω πως το αγαπάς το Ελληνο-κοινόν του ενθάδε ιστολογίου. Αλλά δεν νομίζω πως θα βάλει μυαλό, αν κατευθείαν του ανοίξουμε το κεφάλι με τον σιδερολοστό.
Γι’ αυτό, πρώτα λέμε: «η πεθερά ανέβηκε στα κεραμίδια»! (Αν δεν το ξέρεις το ανέκδοτο, θα σου το πώ άλλη φορά.)]
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 11:06:55
Απρ. 18, 2019 @ 00:25:26 https://www.protothema.gr/greece/article/883204/akropoli-keraunos/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 11:26:39
Απρ. 17, 2019 @ 23:29:50
Γιάννημ 300+1 γράφεις.. Όμως ενοχλεί οποίος δεν πιστεύει σε δόγματα, οποίος δεν ανήκει πουθενά, οποίος δεν το βουλώνει, αλλά είναι μόνο ΕΛΛΗΝΑΣ…
Καθότι τις κατέχεις ως φαίνεται,κυριολεκτικώς και μεταφορικώς, τις ποιότητες του Έλληνος δεν μας το κάνεις και μας πενηνταράκια; Τα μόνα χαρακτηριστικά που δείχνεις να διαθέτεις μόνο ποιοτικά δεν είναι … από ποσότητες βέβαια το χεις.. Άιντε ρίξε κανά κλαψιαρονταήδικο σχόλιο να στηλωθείς.
Το επόμενο πόνημα να στηριχθεί στην επική φράση — Όμως ενοχλεί οποίος δεν πιστεύει σε δόγματα, οποίος δεν ανήκει πουθενά, οποίος δεν το βουλώνει, αλλά είναι μόνο ΕΛΛΗΝΑΣ… ανάπτυξέ το μετά τις τελείτσες… να μας αποτελειώσεις.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 11:44:12
Απρ. 18, 2019 @ 10:45:11 Εργοδότα τις καλημέρες μου! Η πρώτη παράγραφος είναι όλα τα λεφτά! Κατεβάζεις τον σταυρό δια να μην θίγονται ποιοι; Ο παλαιός και ο γιαννς; Αφού δεν έχουν θέμα! Καταλαβαίνω ότι ασκείς την ομοιοπαθητική, τον σιδερολοστό όμως τι τον θες;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 11:57:53
ΑΠΑΤΕΞΑΜΗΝ
Ένα συγνώμη δεν θα ξανά αναφερθώ σε ΟΡΘΔΟΞΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
Άσσος σπαθί
Όρθιος: ωμή δύναμη, νίκη, πνευματική διαύγεια.
Ανεστραμμένος: σύγχιση, χάος, έλλειψη σαφήνειας.
Ισχύ και για τα χρόνια πολλά ονομαστικές γιορτές κ.τ.λ.π.καθότι ορθόδοξα ……..ελπίζω και προσδοκώ να μην ξανά ενοχλήσω τους φίλους, σχολιαστές,αρθρογράφους και φυσικά τον ΚΥΡΙΟ του βήματος ΕΡΓ με ΟΡΘΟΔΟΞΑ σχόλια και κυρίως ΟΡΘΟΔΟΞΑ-χριστιανικά σχόλια …….ΑΠΑΤΕΞΑΜΗΝ
Use your illusion 18-4-2019
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 18, 2019 @ 12:22:44
@Όλους-ες:
Παίδες!… παίδες!… παίδες!…
Ούτ’ εγώ, αλλά ούτε καί κανένας σας θ’ αλλάξει θρησκευτικές πεποιθήσεις γιά χάρη αναρτήσεων καί σχολίων – στο δικό μου ιστολόγιο, ή αλλού. Απλώς, σταματάω τα θρησκευτικά θέματα, επειδή προξενούν αχρείαστους καυγάδες καί ψυχραίνουν καρδιές πολύ άσχημα.
Πράγματα, τα οποία δεν θέλω γιά κανέναν σας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 12:28:15
Κορνήλιε πιάσε το τάπερ … σήμερις κάνατε ταμείο!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 18, 2019 @ 12:29:14
@Κατερίνα Χατζ. :
Αν το δείς κάπως αλλοιώς… κάπως θετικά: Ο κεραυνός είναι σύμβολο του Διός, η δέ αρχαία Αθήνα είχε πολιούχο τον Δία Καταιβάτη.
Μιά καλή, δέ, έρευνα, θα ήταν να δούμε τί σόϊ άτομα ήταν αυτά τα τέσσερα, που φάγανε τον κεραυνό! Πλήρες βιογραφικό, καταγωγή, πεποιθήσεις, κτλ κτλ.
Αλλά, δυστυχώς, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε.
(Υγ: Γνωρίζουμε ότι ο ηθοποιός, που έπαιξε τον ρόλο του Χριστού στην ταινία του Μέλ Γκίμπσον, έφαγε κεραυνό δύο φορές!
Τώρα, βέβαια, γιά το τί σημαίνει αυτό, μόνο υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 12:36:25
Δεν νομίζω να ψυχραίνονται οι καρδιές Εργοδότα από τα θρησκευτικά θέματα .. ανάλογες είναι και οι προθέσεις του τζερόνιμο και ‘πέσαν όλοι να τον εφάνε.. πράγματα, τα οποία δεν θέλει για κανέναν μας. Πως το ‘χε πει ο κύριος Σπύρος; … απαιτείται χειρουργική δεινότητα ειδάλλως το χάσαμε το αντικείμενο … προς χάριν του υποκειμένου.
Κάποτις και τα τρόλια είχαν επίπεδο εδώ μέσα.. προς τιμήν του ιστολογίου το αναφέρω..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Απρ. 18, 2019 @ 12:37:08
@betornottobet αω:
Έχει καί μερικά άλλα τινά, επάνω σ’ αυτά που έγραψες:
Το Παρίσι θεωρείται πως πρώτα το έφτιαξε ο Ηρακλής. Αν οι Τρώες του Πάρη έφτιαξαν κάτι, τότε σίγουρα το έφτιαξαν επάνω στο αρχαιότερο (Ηράκλειο) Παρίσι. (Δεν νομίζω πως το επεξέτειναν προς τα έξω, χωρίς να πειράξουν τον παλιότερο πολεοδομικό πυρήνα.)
Κι επίσης: στην Τρουά, λίγο πρίν τις Σταυροφορίες (κάπου το 1070) είχε ιδρυθεί …Καμπαλιστική Σχολή!!! (Αν αυτό σου λέει κάτι – γιά τις Σταυροφορίες. Ποιός στ’ αλήθεια τις εμπνεύστηκε, ποιός τις χρηματοδότησε, τί στ’ αλήθεια πίστευαν οι αρχηγοί τους, κτλ.)
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
ΕργΔημΕργ
Απρ. 18, 2019 @ 12:44:53
@Ανώνυμον της Απρ. 18, 2019 @ 12:36:25 :
Ψυχραίνονται από τις όποιες κόντρες.
«Φταίει» ο ένας, που λέει ότι οι θρησκείες είναι γιά τα σκουπίδια.
«Φταίει» ο άλλος, που λέει ότι όποιος Έλληνας δεν είναι κι ορθόδοξος, έχει μειωμένη νοημοσύνη.
«Φταίω» κι εγώ, που δεν βάζω τάξη σ’ αυτό το τσίρκο.
Καλά… Δεν μπορούμε όλοι να κάτσουμε στο ίδιο τραπέζι να συζητήσουμε (καί να φάμε κι ελέφαντες, άμα λάχει! 🙂 ), χωρίς να σκοτωνόμαστε; Τόσο δύσκολο είναι;
Άμα το καταφέρετε αυτό (καί μόνον αν), ελεύθερα από μένα καί τα θρησκευτικά θέματα! Σ’ αυτή την περίπτωση, γράφτε ό,τι σας κατέβει!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
ΕργΔημΕργ
Απρ. 18, 2019 @ 12:50:20
@chrysalis:
Καί ιδρυτή της φυλής έχουμε, κι ό,τι θες! Αν καμιά φορά σε ξεναγήσω στις πτέρυγες του ιδρύματος, θα καταλάβεις! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 12:51:08
παλαιέ αντί να ξουπνιήσεις τα ζα θα τα ψωφησς και θα σου μείν’ αμανάτι το γιαβρύδιο να χτίστσι την …
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 13:00:45
Απρ. 18, 2019 @ 12:44:53 βρε Εργοδότα! Ο μόνος που εξανίσταται και κωλοχτυπιέται είναι ο παλαιος και υιός. Οι αποδέλοιποι το καταπίνουμε και προχωράμε. Δεν είναι οι σχολιαστές που παραπονιόμαστε .. το σχολιάζουμε κοσμίως και προχωράμε. Τώρα αν ο παλαιος και υιος την έχουν δει διγενής σε μαρμαρένιο αλώνι που τους κυνηγάνε να τους χαλάσουν ..έχει καλώς. Είναι αντρειωμένοι και θα επιζήσουν.. Μην αφαιρείς τη δυνατότητα συνειρμών και εγκεφαλικών συνάψεων.. σκλήρυνση κατά πλάκας μου κάνει η φάση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Απρ. 18, 2019 @ 13:21:23
Εύγε στον ανώνυμο 11:44:12, εύγε στον Illusion!
Και κρίμα που 4 ημέρες πριν από την Μεγάλη Εβδομάδα δεν θα μπορούμε να μιλάμε για Θείον Πάθος και Ανάσταση Ιησού (έτσι Τον είχε βαφτίσει ο ίδιος ο Δημόκριτος 440 χρόνια πιο πριν), ..ούτε για Ανάσταση ενός Εν Χριστώ Έθνους των Ελλήνων κατά Καποδίστρια…; Ούτε μήπως για Χριστό/Ζαγρέα Διόνυσο, που κατάπιαν σε κομμάτια το σώμα Του οι Τιτάνες και μετά Αναστήθηκε…;
Κρίμα…
«Κάποιοι» θα πανηγυρίζουν, που οδηγούν τα πράγματα στο να διαβρωθεί το μπλογκ από Πατριωτικό Ένθεης Αναζήτησης.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
A Hellene
Απρ. 18, 2019 @ 13:39:22
Παίδες,
Σταματήστε τις κλάψες και τα εγωιστηλίκια. Όλοι!
Επειδή, δυστυχώς, τα πράγματα έτσι ακριβώς έχουν…
Σταματήστε τις (από «αυτούς» απολύτως αναμενόμενες) σπασμωδικές αντιδράσεις και αρχίστε να σκέπτεσθε άναρχα (με των ΔΙΚΩΝ μας προγόνων την αρχικήν έννοια της αναρχίας και όχι με του σοσιαλιστή [Μαρξιστή, δηλαδή] Μπακούνιν). Αυτό μόνον φοβούνται από εσάς.
Σταματήστε, επειδή ΔΕΝ νοείται Έλλην να ακολουθεί μη-ελληνικές (πόσο μάλλον, ανθεληνικές) γραμμές· όποιες, μα και όσο «ακίνδυνες» να φαίνονται (εκ πρώτης όψεος) αυτές να είναι…
Πόσο Ελληνικό θα μπορούσε να είναι κάτι που συνέταξαν «εβδομήνοντα (και δύο)» Ραββίνοι; Του εβραϊκού ερατείου κατασκεύασμα αποτελεί η μετάφραση των «Πέντε Τευχών» του Ιουδαϊσμού.
Πόσο Ελληνικό θα μπορούσε να είναι κάτι που έγραψε ο οβριός ονόματι «Καρλ Χάιμ Μαρδοχάι Κισσελί» (με την βοήθεια προθυμότατων «εργαλείων» του εβραϊκού ιεραρείου της εποχής του); Και γιατί άλλαξε το μωσαϊκό του όνομα σε «Καρλ Μαρξ»; Μήπως επειδη το ιερατείο έχανε παλάτες εξ’ αιτίας του το εβραιόηχου ονόματος του κατασκευασμένου αυτού οβριακού σαλτιμπάγκου ψευδοφιλόσοφου;
Πόσο Ελληνικό θα μπορούσε να είναι κάτι που έγραψε ο κατά-το-ήμισυ οβριός ονόματι «Αδόλφος Χίτλερ» (ως άνω: με την βοήθεια προθυμότατων «εργαλείων» του εβραϊκού ιεραρείου της εποχής του); Με ποία κριτήρια εδόθη (από το ίδιο το ιερατείο, φυσικά) σε έναν αγράμματο κρυπτομοφυλόφιλο και ημίαιμο μαυριδερό ζουμπά (άρα, σίγουρα μη-«Άρειο») δεκανέα ο ανώτατος του τόπου εκείνου τίτλος «καγκελάριος»;
Θέλετε κι άλλα παρόμοια παραδείγματα ανθελληνικότατων ψευδο-φιλοσόφων που η εκάστοτε μορφή που είχε το παγκόσμιο ιερατείο μας έχει επιβάλλει να ασπαζόμαστε τα βδελύγματα τους; (Συμβουλή: κρατείστε στους δίσκους σας την παραπάνω εργασία του ακαδημαϊκού μαθηματικού Παναγιώτη Αδαμάκου, όσο αυτή παραμένει ακόμη δημοσίως διαθέσιμη. Και μάθετέ την απ’ έξω!).
Και, γιατί, παρακαλώ, μας επέβαλλαν τους δικούς τους θεούς; Μήπως για να καταπνίξουμε αυτόν, τον δικόν μας θεό* (τον ίδιον μας τον εαυτό, δηλαδή), που ευρίσκεται μέσα σε όλους μας (ακόμη και στους νωθρότερους εξ ημών!);
Ομιλώντας προσωπικά, επιλέγω να σκέπτομαι και να ομιλώ ΜΟΝΟΝ όπως μου ορίζει η γονιδιακή μου ταυτότητα και συνείδηση, έχοντας αποβάλλει όλες τις άλλες επίκτητες (επιβεβλημένες από το ιερατείο, ορθότερα) σύγχρονες «αρετές» πράξεων και επικοινωνίας τόσο με τον εαυτόν μου όσο και με το περιβάλλον μου.
Και, πιστέψτε με, αυτό είναι κατά πολύ ευκολότερο να επιτευχθεί από όσο δύσκολο (ή και αδύνατον) ακούγεται να είναι. Θέλετε το μυστικό, ώστε να το πετύχετε; Είναι απλό: Σταματήστε τα ψέμματα σεαυτόν! Σταματήστε να διαιωνίζετε και να υιοθετείτε το χειρότερο είδος ψέμματος:
Το ψέμμα που λέει κανείς στον ίδιο του τον εαυτό.
-Γιώργος
[ * ] Θεός: εκ του ρήματος «θέω» με την αρχικήν του (την ελληνική, δηλαδή) έννοια (και όχι την σημερινή αυτή που τα εκάστοτε ανθελληνικά δόγματα έχουν καταντήσει τον πανίσχυρον αυτόν όρο να σημαίνει): του να κινούμαι/ρέω ταχύτατα, όχι επειδή με κυνηγούν αλλά επειδή δύναμαι να έρχομαι σε θέση να ξεπερνώ τον εαυτόν μου όποτε καταφέρνω να θεώνομαι, να θεουργώ, να αποθεώνομαι και, τέλος, να επιστρέφω στην μιζέρια της καθημερινής μου μετριότητος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 14:58:09
Πάλι πάλιουρα κοπανιστό θα φάμε. Και Σκέψη. Πολύ Σκέψη. Στα παντζάκια του Γιάνναρου έφτασε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:32:39
Τι είπες Εργολάβε ;;
…τον σιδερολοστό ;; ποιόν σιδερολοστό ;; … εκεί έχεις μείνει ;; … ες ολίγον θ’ αρχίσουν να πέφτουν Ναπάλμ και Πυρηνικές μπόμπες.
Δε με λές … εσύ μάσκα και κράνος εφοδιάστηκες ;;
Και όχι ρε Εργολάβε … ποτέ δεν προσπάθησα και ούτε προσπαθώ να βάλω πράγματα στα κεφάλι των άλλων, απλά τα λέω και τους δείχνω πώς έχουν τα πράγματα … από εκεί και πέρα επιλέγουν ότι θέλουν … για τον εαυτόν τους και μόνο … ρο είπαμε Έεεε … αλλά ας το ξαναπούμε … ίσως είμαι ο μόνος που πρεσβεύω ελευθερία επιλογής για τον καθέναν … για την μούρη του και τα δικά του μόνο έτσι … άντε να μην ξεχνιόμαστε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:33:34
Μωρή τι θες και βρήκες απ’ το καβούκι σου ;; … το σκέφτηκες πρίν ;; … για νόμισες από σουρνάμενο σκουλήκι θα πεταρίξεις … μωρή υπάρχουν Λύκοι στα γύρω … γρήγορα πίσω στο λαγούμι σου και κουκουλώσου καλά δεν ξες τι γένεται !!
Όσο και να ξύνεσαι δεν πρόκειται … ποτέ μου δεν πήδαγα φιόγκους … αλλά μην ανησυχάς και θα βρεθούν αλαχουακμπάρικα πιθήκια να σου κάνουν την σούφρα κόσκινο … ανέμενε στο ακουστικό σου.
Έεε όσο για τις τρίχρονες προσπάθειες σας να σταματήσει ο Παλαιός να τα λέει … δεν χρειαζόταν να το πείς … ότι σας έχω καθίσει (από την πρώτη στιγμή) στο στομάχι … αυτό είναι γεγονός αναμφισβήτητο … αλλά δεν σας ‘πώ ότι που θα πάει θα το χωνέψετε … δυστυχώς δεν πρόκειται … σκαστοί θα πάτε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:34:12
…Ρε τι γένεται ‘δώ … πήξαμε στους ανώνυμους … προκοπιάρικα τα σκασμένα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:34:55
Ανώνυμε της «Απρ. 18, 2019 @ 12:51:08»
Όσα αντέξουνε … τα υπόλοιπα ψώφο … δεν θα μας λειπάσουν !! … έτσι κι αλλιώς για λίπασμα προορίζονται από τους επικυριάρχους
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:35:51
Ανώνυμε της «Απρ. 18, 2019 @ 13:00:45»
Πολλά καταπίνετε … πολλά … και συντόμως έτσι που πάτε … περισσότερα !!
Όσο για το αν έχεε πάθει μόνο «σκλήρυνση κατά πλάκας» είναι συζητήσιμο, και θα έλεγα ευχής έργο να ήταν μόνο αυτό … μάλλον χρειάζεται να υποβληθείτε σε εξετάσεις ως πρός το πόσες «συνάψεις» έχουν ψηθεί και γίνει λιάρμα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:36:35
Πραγματικό Ελληνικό και Πατριωτικό είναι το ΑΛΗΘΕΣ όχι ο αχταρμάς του σκατού που έχουν κάποιοι στα κολοκύθια τους.
Τι πράματα είν’ αυτά ;; … μόνο τον Δημόκριτο … άλλα ονόματα δεν ξέρουτε μερικοί ;; … ανοίξτε ένα λεξικό ρε γαμώ το !! … αλλά τι να το κάνετε το λεξικό άμα δεν ξέρετε τι σημαίνει κάθε λέξη ;; … τι να σας ‘πώ … βούρ στα θρανία !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:37:30
Βρήκατε ευκαιρία και ξεσαλώσατε έεε ;;
Περιμένετε και θα σας συγυρίσω, να ολοκληρώσω πρώτα το «Λέγοντας τα πράγματα με τ’ όνομά τους» … όπου έχουν να πέσουν πολλά εγκεφαλικά και οι κλώσσες να πάνε να χωθούν στις φωλιές τους … και στην συνέχεια σας ετοιμάζω ένα αρθράκι μούρλια, βαρύ κι ασήκωτο που λέν, όπου πλέον μετά απ’ αυτό για το μόνο που θα έχετε να ερίζετε θα είναι την ποσότητα και την ποιότητα του σκατού που κουβαλάτε στα κεφάλια σας … υπομονή και θα φάτε μέχρι σκασμού !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 18, 2019 @ 17:07:21
Παλιούρας…κίτρινη κάρτα,πρός το παρόν….για άλλη μια φορά,πρόσεξε πώς μιλάς στους σχολιαστές….αντε !!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ρία
Απρ. 18, 2019 @ 17:19:15
@Εργολάβο
H Παναγία των Παρισίων, ο Παρθενώνας (που χτυπήθηκε ξώφαλτσα από τον κεραυνό) και το τέμενος Αλ-Άκσα, όλα την ίδια μέρα, σχηματίζουν μια ευθεία;
Το λέω αναφορικά με τα patterns που είπες. Έτσι μου φαίνεται στο χάρτη, αλλά είμαι «τσακωμένη» με τα μαθηματικά (σα μερικούς-μερικούς εδώ μέσα χα,χα!) δεν μπορώ να το αποδείξω.Κι αν ισχύει, τι να σημαίνει;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 17:25:11
A Hellene
Απρ. 18, 2019 @ 13:39:22Η αλήθεια μπορεί να είναι ψέμα
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 17:28:33
Μπά … μπά ευαισθησίες (μονομερείς) … η θείτσα !! … ρε μπάς και γνωστή σου είν’ η σκώληξ ;;;
Όταν ξύνονται στην μαγκούρα δεν χρειάζεται να προσέχω τίποτε, θα τους παίρνει και θα τους σηκώνει …
Εάν δεν τους αρέσουν όσα γράφω … μπορούν πολύ απλά να τα αντιπαρέρχονται (όπως άλλωστε τους συνέστησες), και έτσι και εγώ δεν θα έχω λόγο ν’ ασχοληθώ και να καταχεριάσω συγκεκριμένα κάποιον τους.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 17:36:38
παλαιε.. είναι γεγονός ότι μας τον περιποιήσαι δεόντως τον καταπιόνα καθότι ο σάκος σου διαθέτει άπειρα σκατολοΐδια. Στο τέλος θα καταλήξετε 301. τρεις και ο κούκος. Θα την εφτιάξεις την πάλαι ποτέ Ελλάδα.. στην μπανιέρα σου το πιο πιθανό
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 17:50:05
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 18, 2019 @ 17:07:21 δώσε μπλε κάρτα να του πάρουν το αθλητικό δελτίο..
Παλαιός
Απρ. 18, 2019 @ 16:37:30 παλαιέ σοβαρά τώρα ..αν μπορούσες με τα άρθρα σου να δονήσεις τους τρόφιμους με τον ίδιο τρόπο που το επιτυγχάνεις όταν ξεχέζεις θα έκανες θαύματα. Ένα κλικ θέλει αλλιώς σε περιμένει το πλατς ή ακόμα χειρότερα το μπλουμ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 17:58:27
Δεν έχει ανάγκη η Ακρόπολη, το μάρμαρο είναι πέτρωμα και ο κεραυνός δεν του κάνει τίποτα. Στα 2500 χρόνια πρέπει να έχει φάει χιλιάδες κεραυνούς χωρίς αλεξικέραυνο.
Οι επισκέπτες είναι που κινδυνεύουν. Θα είναι ενδιαφέρον αν μάθουμε ότι οι τραυματίες είναι ισραηλινοί ή τούρκοι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 18:10:23
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 18, 2019 @ 17:07:21 Φωτεινή μήπως να επιμελείσαι τα σχόλια του Παλαιού; μέχρι και διάλογος αξιώσεων μπορεί να προκύψει.. καθότι ο παλαιός στα άρθρα του απευθύνεται σε ζα ενώ στα σχόλια σε θαμώνες κωλόμπαρου. Νομίζω έχει μπερδέψει τις πόρτες
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Απρ. 18, 2019 @ 18:22:06
@ Άπαντες Δογματικούς Φανατισμένους…
Έχασα το πρωινό γλέντι αλλά δεν πειράζει θα τα ρίξω τώρα και εγώ,γαμώ την καταδίκη μου και να τα βάλουμε τα πράγματα με την σειρά…..
Ο ένας στέλνει στον αγύριστο τον κάθε άλλο που δεν πιστεύει… Ο άλλος ζητάει ομολογία πίστεως του μπλογκ:: Ρε δεν πάμε καλά εδώ μέσα….
Όπως εσείς θέλετε να πιστευτέ στα αβραμικά σκατά και δικαίωμα σας, έτσι υπάρχουν και κάποιοι που δεν τα πιστεύουν αυτά.. Δεχτείτε επιτελούς και τους άλλους.
Μπαίνετε μέσα ρε κοτούλες Λυράτες με το ανώνυμος και πετάγεστε και λέτε ότι μ@λ… γεννήσει η κεφάλα σας χωρίς να σκέφτεστε. Εντάξει μερικά ζώα είναι άπλα τρολ Οι υπόλοιποι τι ρόλο βαράτε;;;
Τι είναι πρώτα για εσάς η πατρίδα ;; ή το κώλο δόγμα που σκύβετε μέχρι το πάτωμα;;; Μια ξεκάθαρη απάντηση να δώσετε για να μάθουμε και εμείς που δεν καταλαβαίνουμε….
Προειδοποίησα να μην πάρετε φόρα επειδή έρχεται το Πεσάχ αλλά η φανατίλα δεν λέει να σταματήσει και έχει σπάσει το κοντέρ….
Δηλαδή τι πρέπει να πιάσω τον καθένα προσωπικά και να τον αρχίσω;;
Ο άλλος ρωτάει να του πω τι είναι Έλληνας;; Πάντως για να ρωτάς και με τον τρόπο που χρησιμοποιείς εσύ δεν είσαι… και λυπάμαι για αυτό.
Δυστυχώς δικαιώνετε τον Πλάτωνα στην αλληγορία του σπηλαίου 1000% που λέει στο τέλος ότι αν μπορούσαν να τον πιάσουν θα τον σκότωναν.
Όμως εσείς οι ίδιοι που σκίζεται τα ιμάτια σας και κάνετε σαν να σας σκότωσαν την μάνα, είστε υποκριτές τρισμέγιστοι και σίγουρα δεν πατάτε ούτε τις Κυριακές στην εκκλησιά.
Να μην ξεχνούν μερικοί ότι εκεί που είναι (στο δόγμα ) ήμουν και πολύ καλά χωμένος τότε… τους ξέρω από την καλή όλους αυτούς
Δείξετε σεβασμό ή βγάλτε τον σκασμό…
Υγ. Επιτελούς με τον κάθε χριστιανοταλιμπάν εδώ μέσα…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Απρ. 18, 2019 @ 18:43:31
@Εργοδόταν
Λοιπόν τι έγινε τώρα εδώ ρε παλλουκάρι;; Με το που τους πιάνει ο θρησκευτικός παροξυσμός και αρχίζουν τις προσωπικές επιθέσεις, πρέπει να σταματήσουν να γράφονται άρθρα για το γαμώ-ιερατείο;;
Δεν μαζεύεις εσύ λοιπόν όλους αυτούς τους πορωμένους που άπλα βγαίνουν και βρίζουν και προσβάλλουν κάποιον επειδή είπε την αλήθεια για τον βόθρο;
Στα άρθρα όμως δεν γράφουν ένα επικερδές σχόλιο , κάτι με λογική και επιχειρήματα αλλά περιμένουν να πεταχτούν και να πουν την Μ@λ… εσύ τέτοιους σχολιαστές θέλεις;;;
Να στα κάνουν παιδική χαρά εδώ μέσα; Αυτά τα άτομα υποστηρίζεις;;;
Ναι να υπάρχει ένα επίπεδο αλλά που το βλέπεις όταν λειτουργούν με μίσος εναντίον κάποιου που δεν λέει αυτά που τους αρέσουν;;;
Είναι ακριβώς ίδιοι με τον όχλο που διέταξε να σταυρωθεί ο Ιησούς, ο οποίος ήταν ένας επαναστάτης για τον λαό του και μόνον και τίποτα παραπάνω…
Γιατί ο Ιησούς που ήταν Εσσαίος ήρθε σε κόντρα με το ιερατείο και τους Ρωμαίους δηλαδή με το κατεστημένο της εποχής του..(χίλιες βουρδουλιές αν δεν θυμάσαι την Αντιγνώση).
Εσύ λοιπόν σαν ένας Δεύτερος Πόντιος Πιλάτος νίπτεις τα χεριά σου και λες κομμένα και συγγνώμη;;;;
Αυτά τα ζώα να ζητήσουν συγγνώμη από τον εαυτό τους πρώτα, για τα ψέμματα που του λένε κάθε μέρα και μετά από τους άλλους…
Ο Έλληνας δεν θα σήκωνε πότε το χέρι του εναντίον άλλου Έλληνα… Δεν μπορεί ΚΑΝΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΝΑ ΒΑΖΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΛΛΑΔΑ ΤΙΠΟΤΑ
Όποιος το κάνει είναι άπλα ΠΡΟΔΟΤΗΣ σιχαμερος…
Κατάλαβες εργοδόταν;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Απρ. 18, 2019 @ 18:46:47
@Φωτεινή
Με συγχωρείς αλλά πρέπει να ακούγονται όλες οι φωνές και οι αλλάς απόψεις εδώ μέσα. Προσπάθησα να μην ξεφύγω πολύ. Αν θεωρείς ότι πρέπει να μου ρίξεις και έμενα κίτρινη κάρτα ρίξε μου την…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 18, 2019 @ 19:44:20
ΠΑΛΑΙΕ…..σοβαρά τώρα,σε παρακαλώ βοήθησέ με να το σταματήσουμε εδώ…αν σε ένα σχόλιο δικό σου οι 5 λέξεις είναι «σ…ά»,τι περιμένεις να κάνουν οι αλλοι;ουτε το μπλανκο δεν μπορω να πιάσω…ελα εχω εξαντληθεί τελείως…το εβαλες πείσμα να με στείλεις αδιάβαστη…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 18, 2019 @ 19:46:49
ΓΙΑΝΝΗ…εσυ θα πάρεις κόκκινη κατευθείαν…να μπώ στον τεράστιο για εμένα κόπο να γράψω,το γιατί ,παίρνοντας ατάκες σου κι απαντώντας,ειναι περιττόν διότι θα σκοντάψω στην αήττητη δύναμη…..σού δίνω μια τελευταία ευκαιρία….να εγκαταλείψεις αυτό υφάκι το κουτσαβάκικο,λές και βρίσκεσαι στο σπίτι σου και κανεις κουμάντο και να ζητήσεις συγγνώμην από τον εργοδότη που με την μεγαλοθυμία του σε ανέχεται και σε φιλόξενει.τελος
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
ΦΩΤΕΙΝΗ Γ.
Απρ. 18, 2019 @ 19:50:21
ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ….για τελευταία φορά,σάς παρακαλώ θερμά να σεβαστείτε τον χώρο πού σας φιλοξενεί και σάς παρέχει την ελευθερία να εκφράζεστε…η ελευθερία,προϋποθέτει εκτός από τόλμη και αρετή…και σε καμία περίπτωση,δέν είναιι ασυδοσία…και η ασυδοσία δυστυχώς περισσεύει ενώ η αρετή είναι παντελώς απούσα εδώ μέσα….αυτό τελειώνει εδώ και τώρα!!χ’ιλιες φορές σας εχω πει,καταθέστε την γνώμη σας κόσμια και μην ερχεστε σε ακραίες αντιπαραθέσεις…δεν σάς αρέσει ο Παλαιός;;;τον προσπερνάτε..δέν σας αρέσουν αυτά που γράφει ο εργάκιας;δέν τά διαβάζετε…ουτε ευαγγελιστές της απολύτου αληθείας είναι,ουτε μεσίες…και ξαναλέω,το μπλόγκ είναι αυτό που ηταν…το μπλόγκ του εργάκια και δεν αλλαξε ρότα….στηρίζει τον πλουραλισμό,αλλα απαιτεί τον σεβασμό…το αυτονόητο δηλαδή….σε αυτήν την ανάρτηση δεν πρόκειται να εμφανίσω άλλο σχόλιο…τελος
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Φαίδρα
Απρ. 18, 2019 @ 20:22:40
Διαβάζουμε δύο μέρες τώρα αμετροέπειας μεταξύ των σχολιαστών και αναρωτιέμαι πραγματικά για τον τρόπο της επικοινωνίας μεταξύ μας σε μια τοσο σοβαρή στιγμή για την χώρα .
Είναι το λιγότερο ανάρμοστο να ζητάμε από τους διαχειριστές και κατόχους ενός μπλόγκ να μας δηλώσουν την πίστη τους.
Εμείς που έχουμε την ελεύθερη επιλογή να διαβάζουμε ότι θέλουμε ,να μπαίνουμε όπου θέλουμε, επειδή έχουμε βασικές και διαφορετικές ιδεολογικές αντιλήψεις να ζητούμε αυτό ,που θυμίζει την παλιά δήλωση κοινωνικών φρονημάτων.Μια δήλωση μπρος σε όλους αλλά γιατί……τι ακριβώς θα καλύψει μια τέτοιου είδους απαίτηση ;
Δεν θυμάμαι να είχε κάποια στιγμή το μπλογκ ,θρησκευτικό ή πολιτικό χαρακτήρα μιας συγκεκριμένης παράταξης ή θρησκείας.
Αλλάζουμε κανάλι συν σχολιαστές ,είμαστε φιλοξενούμενοι, εδώ άλλοι ορίζουν τους κανόνες.
Όσο λάθος έχει ο Παλαιός στον τρόπο που δηλώνει τα πιστεύω του και όχι στην ουσία του πράγματος ,που είναι ο τρόπος της υποδούλωσης της σκέψεις μέσω της όποιας θρησκείας ,άλλο τόσο έχει και ο καθένας από εμάς που απαιτεί την απομάκρυνση του ,την απαγόρευση της έκφρασης μιας άλλης άποψης όσο ακραίας και να είναι.
Έχω και εγώ διαφωνήσει μαζί του ,του είπα την άποψη μου ,μου είπε την δική του τέλος μετά.
Εάν κάποιος φοβάται πως είναι «μαύρος ΄»ας σταματήσει να τον διαβάζει ας σταματήσει να επισκέπτεται το μπλόγκ τόσο απλά.
Αναρωτιέμαι πραγματικά μπορούν άνθρωποι με τόσο διαφορετικό τρόπο σκέψεις να ομιλούν χωρίς να κατασπαράζονται ;Μήπως ο σκοπός είναι διαφορετικός από αυτόν που πολύ εύστοχα διαφαίνεται ;
Εδώ μέσα δεν προσάγεται κανένας με την βία ,ούτε η παραμονή του είναι υποχρεωτική ,τέλος δεν είναι υποχρεωτική ούτε η αποδοχή των θέσεων που εκφράζονται ως αναγκαία προϋπόθεση για την συμμετοχή του.
Ας σεβαστούμε όλοι την ελευθερία αυτή χωρίς να γινόμαστε φασίστες Απαιτούμε τον σεβασμό ,την ευγένεια από τους άλλους όμως ξεχνούμε πως τα προαναφερόμενα κερδίζονται για να έχουν αξία.
Δεύτερον δεν τα προσφέρουμε εμείς, ως δείγμα του νοητικού επιπέδου μας,περιμένουμε από τους άλλους να μας τα προσφέρουν……
Λυπηρό πολύ …….
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Απρ. 18, 2019 @ 21:17:41
Παλαιέ,
τα άλλα ονόματα της αρχαιότητος τα σχετιζόμενα με τον Χριστό, τα έχουν πολλάκις αναφέρει άλλοι σε διάφορες αναρτήσεις στο διαδίκτυο. Τον Δημόκριτο, κανείς άλλος εκτός από εμένα, ορμώμενος φυσικά από την έρευνα του Παύλου Κυράγγελου, την οποία αν θυμάσαι είχες απαξιώσει γιατί δεν σε συνέφερε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απρ. 18, 2019 @ 21:28:51
ΝΤΡΟΠΗ.. ΚΡΕΜΑΣΤΕ ΤΟΝ.. Εργολάβε γράψε ψηλά στην σελίδα χριστιανικό ορθόδοξο ιστολόγο για να το γνωρίζουμε ..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απρ. 18, 2019 @ 21:36:47
«- Φταίει το ζαβό το ριζικό μας!
– Φταίει ο Θεός που μας μισεί!-
– Φταίει το κεφάλι το κακό μας!
– Φταίει πρώτ’ απ’ όλα το κρασί!
«Ποιος φταίει; ποιος φταίει;» κανένα στόμα
δεν τόβρε και δεν τόπε ακόμα.
Έτσι στη σκοτεινή ταβέρνα
πίνουμε πάντα μας σκυφτοί
σαν τα σκουλήκια κάθε φτέρνα,
όπου μας έβρει, μας πατεί:
δειλοί, μοιραίοι κι’ άβουλοι αντάμα
προσμένουμε, ίσως, κάποιο θάμα!»
Ο Άνθρωπος, ικανός για τα χείριστα και για τα μέγιστα.
Ο Άνθρωπος, η γέφυρα ανάμεσα στο τίποτα και στην αποθέωση.
Ο Άνθρωπος, ούτε ζώο ούτε θεός, κι όμως ζωώδης και θείος.
Ο Άνθρωπος, ελεύθερος να επιλέγει και δεσμώτης των επιλογών του.
Ο Άνθρωπος, παράλογος και έλλογος, αρχαίος και θνητός.
Ο Άνθρωπος: Η ενσαρκωμένη αντίφαση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Απρ. 18, 2019 @ 22:29:47
Εργοδότη,θες να ακούσεις κάτι κουφό;
Φωτιά στην Saint-Sulpice:17/3/19=1+7+3+1+9=21=2+1=3
Φωτιά στην Notre Dame:15/4/19=1+5+4+1+9=20=2+0=2
Φωτιά στις 13/5/19 που υποπτεύεσαι:1+3+5+1+9=19=1+9=10=1+0=1
Λες να το πάνε για 3,2,1…μπαμ;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 23:31:10
Βαρέα ένσημα να της κολλάτε της γραμματέως. Εμείς κάπως την αντέχουμε την κατάσταση γιατί δεν διαβάζουμε τα πάντα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 18, 2019 @ 23:46:52
Πανσέληνος απόψε. Αν ήμασταν δια της ζώσης μπορεί να έπεφταν και μπουνιές.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
aksiofotos
Απρ. 19, 2019 @ 07:20:55
Η Ακρόπολη κεραυνοβολήθηκε επειδή τα δομικά στοιχεία της που ήταν από Πεντελικη λατυπη αντικαταστάθηκε από γυψοκονιαματα ανθεκτικά στην διάβρωση αλλά με επιπτώσεις στην ηλεκτρική σταθερά και αγωγιμότητα του συγκροτήματος.ΝΕΤΓΟΠΟΙ
Βέβαια υπάρχει και ένας συμβολισμός.
ΚΕΡΑΥΝΟΣ. ΚΕΡΑΣ +ΝΟΥΣ Η ΑΚΡΕΣ+ΝΟΥΣ
Ο ΚΕΡΑΥΝΟΣ ΔΙΑ ΧΩΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΗΡΑ ΑΗΡ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΙΤΟ
ΚΑΙ ΚΑΛΕΙ ΜΕ ΚΑΛΕΣΜΑ ΤΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ Η ΒΟΥΔΙΣΤΕΣ Η ΘΕΟΣΟΦΙΣΤΕΣ Η ΤΕΚΤΟΝΕΣ Η ΑΘΡΗΣΚΟΥΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΛΑΚΟΥΣ ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΝ ΤΟΝ ΠΑΛΑΙΟΛΟΓΟ ΛΟΓΟ ΠΑΛΑΙΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΝΈΡΓΕΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΤΟΝ ΗΡΩΑ ΠΟΛΕΜΙΣΤΗ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥΣ.
ΑΞΙΟΦΩΤΟΣ =2011
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 19, 2019 @ 09:12:42
Δεν έφταναν οι καταστροφές, και οι χαλκεύσεις βγήκαν και τα μπουμπούκια -σαν και σένα- να το αποκάμουν το πράγμα … ρε μήπως όλοι εκείνοι οι φιλόσοφοι έγραψαν κιόλας τι χρώμα βρακί θα φόραγε και αν του έγερνε δεξιά ή αριστερά ;; … όλοι αυτοί σαν και σένα είναι και για να πετύχουν αυτό που θέλουν, να φέρουν το κάθε τι στα μέτρα τους κάνουν το μαύρο άσπρο.
Εσύ τώρα μια δεν είδες καλά, την άλλη νόμισες, την παράλλη άλλο, την επόμενη άλλο είδες άλλο κατάλαβες … έεε που θα πήγαινε τώρα έφτασες να λές πράγματα που ποτέ δεν είπα … μόνο και μόνο για να δείξεις ότι κάτι είσαι … αμ δεν πάει έτσι το πράγμα !!
Με τον Παύλο γνωριστήκαμε πρίν απ’ το ’80 και μείναμε καλοί φίλοι μέχρι μερικές μέρες προτού να φύγει -ναι ρε συναντηθήκαμε και τα είχαμε ‘πεί-, που ναι διαφωνούσαμε σε πολλά, και ο καθένας μας είχε τις δικές του απόψεις και δρόμο, όμως άλλο το ένα άλλο το άλλο, ποτέ μας δεν απαξιώσαμε τίποτε ο ένας του άλλου … και βέβαια ο Παύλος ποτέ δεν θα έκανε αυτό που κάνεις εσύ … να παραποιείς και να βάζεις λόγια στο στόμα κάποιου που ποτέ όμως δεν είπε.
Και ναί ουδέποτε ισχυρίστηκα ότι γνώριζα όλη την εργασία του και αυτό ήταν που είπα τότε που ήρθε η κουβέντα … όπως και το ότι η ερμηνεία που εσύ ήθελες να δώσεις κάθε άλλο παρά αυτό έλεγε.
Γνωστές οι αδικαιολόγητες χωρίς καμμία βάση και στήριγμα επιθέσεις σου εναντίον μου … που άλλωστε μετά από λίγο αναγκάστηκες να το δεχτείς … αλλά μυαλό δεν βάζεις … οπότε άντε και πηδήξου βοϊδόκωτσε … άντε και πηδήξου.
Υγ-1. … και αν πάσχεις από μνήμη ψάξε και βρές τα σχόλια να … θυμηθείς !! … άντε πιά με όλα τα τσόλια.
Υγ-2. …. εσύ τώρα διάβασες ένα βιβλίο του και νομίζεις ότι κάτι κατάλαβες … άμε από ‘κεί χάμω … άμε από ‘κεί.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεν ξαναμπαίνω στο τρελάδικο του εργοδότη
Απρ. 19, 2019 @ 09:20:36
Έχετε μαλακιστεί όλοι σας…
ή για να το θέσω θρησκευτικά: «μωραίνει Κύριος ους βούλεται απολέσαι»
Τι HAARP και μαλακίες, έχετε καεί όλοι ανεπανόρθωτα από μόνοι σας.
Αξιόφωτε εύχομαι να σε ευλογήσει ο Κύριος με την πορδή του…
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Απρ. 19, 2019 @ 11:19:23
Εσύ που δεν ξαναμπαίνεις …
Τι μας το λές ρε παιδί ;; … για να κλάψουμε ;;
…αν θές μπαίνεις, αν δεν θες δεν μπαίνεις !! … σε υποχρέωσε μήπως κάποιος να μπείς με το ζόρι ;;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Θα μπαίνω μόνο για να βρίσω τον Παλαιό
Απρ. 19, 2019 @ 13:33:07
Παλαιέ είσαι μακράν ο νο 1 πελατοδιώκτης. Ότι μαγαζί και να έχει κάποιος εσύ είσαι ικανός να του το κλείσεις σε χρόνο dt. Βάλε λίγο χιούμορ στη ζωή σου ρε μπάρμπα. Απομυθοποίησε το παραφουσκωμένο εγώ σου και να δεις ότι θα αισθανθείς καλύτερα. Η πατρίδα θα καταστραφεί / θα σωθεί και χωρίς εσένα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
mnk
Απρ. 19, 2019 @ 16:27:29
Όμοιος στον όμοιο κι η κοπριά στα λάχανα…
Αντε γειά!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Απρ. 20, 2019 @ 03:46:33
Πούλα τα αλλού αυτά Παλαιέ.
Τα πράγματα έχουν όπως ακριβώς είπα στο σχόλιο Απρ. 18, 2019 @ 21:17:41
Εγώ δεν τα φτιασιδώνω για να στηρίξω την άποψή μου. Ο Παύλος ο ίδιος στο συγκεκριμένο του βιβλίο στήριξε το συμπέρασμα αυτό. Και φυσικά σεβόταν τα άγια, όχι σαν εσένα..
Φυσικά και είχες απαξιώσει το γεγονός αυτό, το θυμάμαι σαν χθες και ντροπή σου που λες ψέμματα.
Όσο για την φιλία σου με τον Παύλο, θα σου πω τί μου έχει πει η καλύτερή μου φίλη, η οποία υπήρξε κορίτσι του κάποια χρόνια, ακριβώς την εποχή που περιγράφεις. Ήταν παρούσα σε όλες σχεδόν τις συναντήσεις σας, σε χώρους και καφέ. Κρίμα που δεν μπορεί να συμπεράνει εσύ ποιος ακριβώς είσαι, από όλους αυτούς, που οι περισσότεροί τους γίνανε αργότερα πολύ γνωστά ονόματα του ελληνοκεντρικού χώρου.
Μού έχει πει λοιπόν η φίλη μου: «Στις συναντήσεις εκείνες, ήξερε ο Παύλος ότι όλοι αυτοί που τού έκαναν τον φίλο, ήταν εκκολαπτόμενα μασονάκια, τα οποία δεν πίστευαν ότι τούς έκατσε τέτοια τύχη, να συγκεντρώνονται γύρω από έναν άνθρωπο σαν τον Παύλο, ανεξάντλητη πηγή γνώσης, την οποία θα την βούταγαν και θα την αξιοποιούσαν προς συμφέρον τους, είτε με συγγραφή ελληνοκεντρικών βιβλίων είτε στην «εξεταστική» τους στις στοές. Τούς είχε όμως χεσμένους όλους κατά βάθος. Και δεν ήταν κομπλεξικός ώστε να σταματήσει να μοιράζει τη γνώση. Ήταν ο εαυτός του».
Έχε επίσης υπόψιν σου Παλαιέ, ότι γνωρίζω πολύ περισσότερα από όσα νομίζεις για τα ελληνοκεντρικά θέματα. Αλλά ζούμε σε μέρες που πλήττεται μετά μανίας τόσο ο Ελληνισμός όσο και η Ορθοδοξία, γι αυτό το μπλογκ μου προσανατολίστηκε σε πιο στοχευμένη γραμμή, μισο-εγκαταλείπωντας το πλουραλιστικό του ξεκίνημα. Κι έχω μάλιστα πει στούς αναγνώστες μου, ότι εφόσον η Ορθοδοξία είναι εδώ και πολλούς αιώνες το θρήσκευμα της πατρίδος μου, αυτήν θα υπερασπιστώ τώρα. Αν ήταν ο Δίας, τον Δία θα υπερασπιζόμουν. Και ο Διόδοτος είναι έτσι κι αλλιώς ένθεο μπλογκ, αφού έχει και πρότυπα τον Φίλιππο και τον Αλέξανδρο. Ποτέ δεν θα μπορούσε να είναι αγνωστικιστικό (ασχέτως που βρίσκω πάρα πολύ ενδιαφέροντα τα μπλογκ που έχουν τέτοιο περιεχόμενο).
Βλέπω πάντως πως έχεις συγχυστεί Παλαιέ και βρίζεις πάλι και κανείς δεν σού έβαλε χέρι γι αυτό το σχόλιο (μάλλον βαρέθηκαν). Εγώ δεν σε βρίζω και εσύ με βρίζεις χυδαία. Τα βλέπουν αυτά οι αναγνώστες, δεν είναι χαζοί. Εις βάρος σου θα έρθει αργά ή γρήγορα αυτό.
Και κάτι ακόμα, το οποίο στο έχω ξαναπεί. Δεν σε θεωρώ καλό άνθρωπο. Από το σκοτάδι έρχεσαι και αυτό θα σε καταπιεί στο τέλος. Εύχομαι μόνο να μην παρασύρει και ανθρώπους που εκτιμώ και νοιάζομαι. Οι οποίοι αν νομίζουν πως υπήρξατε συμμαθητές και κολλητοί σε σχολή της αρχαιότητας.. και σήμερα «δεν διαφωνούν με τις ιδέες σου»… τί να τους κάνω.. και τί να τους πω σήμερα… Δεν μπορώ να τους δέσω σαν τον Οδυσσέα στο κατάρτι.. απλά, ίσως αναγκαστώ κάποια στιγμή στο μέλλον να τους φωνάξω «Ας πρόσεχες!»
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΧΡΗΣΤΟΣ
Απρ. 20, 2019 @ 10:25:53
«Τίποτα δεν μπορεί να επιβληθεί καλύτερα στον κόσμο από τη μωρολογία. Όσο λιγότερο καταλαβαίνουν τόσο περισσότερο θαυμάζουν…».
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ανώνυμος
Απρ. 20, 2019 @ 11:06:53
Άλλος σεληνιαζόμενος.
https://www.pronews.gr/koinonia/766793_sok-stin-argyroypoli-agnostos-esfaxe-pit-mpoyl-me-17-mahairies-kai-toy-ekopse-tin
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 20, 2019 @ 12:16:40
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του
Στίχοι: Άκης Πάνου Μουσική: Άκης Πάνου
Άσ’ τον τρελό στην τρέλα του
και μη τον συνεφέρεις
Τι κρύβει μέσα το μυαλό
ενός τρελού δεν ξέρεις
Μπορεί να βρει στην τρέλα του
αυτά που ’χει ποθήσει
και που δεν αξιώθηκε
να δει και ν’ αποκτήσει
Βρε άσ’ τον τρελό στην τρέλα του
άσ’ τονε στο όνειρό του
Τον κόσμο αυτό σιχάθηκε
κι έφτιαξε ένα δικό του
use your illusion
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 20, 2019 @ 12:26:44
Κωτσιόταυρε … δεν φαίνεται να βάζεις μυαλό … ίσως φταίει το ότι πάσχεις σοβαρά από μνήμη, και ας ελπίσουμε να μην είναι κάτι χειρότερο.
Λοιπόν δεν πρόκειται και ούτε θέλω να κάνουμε εδώ συζήτηση για τον Παύλο … γι’ αυτό πάρε τηλέφωνο την Φωτεινή να σου … τα ξαναπεί … αφού δείχνεις να μην θυμάσαι και να μην καταλαβαίνεις.
Τέρμα λοιπόν αυτό το θέμα.
Δεν έχω να ‘πώ κάτι … σε ότι ισχυρίζεσαι περί ελληνοκεντρικών θεμάτων, χώρων και προσώπων σ’ αυτά, που όπως μας λες γνωρίζεις … με γειά σου και χαρά σου.
Προσωπικά γνωρίζοντας το που πήγαινε το πράγμα -Ελληνοκεντρισμός και τα συναφή- και που θα οδηγούσε (πρίν απ’ το ’80 ακόμα) είχα κρατηθεί έξω από τέτοιες επαφές και χώρους.
Ο Ελληνισμός δεν πλήττεται σήμερα … πληττόταν ανέκαθεν από αρχαιοτάτων χρόνων, μόνο που εσύ έχεις μπερδέψει τα μπούτια σου και για Ελληνισμό νομίζεις … άσε να μην ‘πώ τι.
Εσύ έτσι που το πας σε λίγο θα καταλήξεις να υπερασπιστείς και καμμιά κουράδα … βέβαια δικαίωμά σου αναφαίρετο … και δεν μας πέφτει λόγος στο τι προσωπικά επιλέγεις … παρά μόνο όταν αυτό το κάτι καταλήγει να έχει επίπτωση και σε άλλους … σε μας τους υπόλοιπους.
Να συγχυστώ ;; … όχι ντέ… επειδή κάποιος (εν προκειμένω εσύ) πέταξε δυό μπαρούφες … απλά σε διαολόστειλα επειδή συνεχίζεις να κάνεις τα ίδια ξανά και ξανά … δικαίωμά σου βέβαια είναι να μην με γουστάρεις ΄΄΄ούτε και όσα λέω … αλλά ΔΕΝ είναι δικαίωμά σου να διαστρεβλώνεις όσα λέω … μπορείς να διαφωνείς εάν έχεις την δυνατότητα να παρουσιάσεις επιχειρήματα (και όχι μπαρουφολογίες) αλλά κανένα δικαίωμα δεν έχεις να διαστρεβλώνεις … και αφού συνεχίζεις την διαστρέβλωση μήπως θα ήθελες να σε κεράσω και … λουκουμάκι ;;
Είπαμε … μπορείς να έχεις όποια γνώμη θέλεις για μένα … άλλωστε αυτό κάνουμε οι πάντες για όλους (σωστή ή λάθος … άσχετο) … όσο για τους άλλους όπως λές πιθανολογώντας με κάποιο ΙΣΩΣ … πρόσεχε να μην χρειαστεί όχι μόνο να κάνεις γαργάρα αυτά που λές αλλά κάτι επιπλέον … εκτός πιά και πάλι προσποιηθείς … αμνησία !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Απρ. 20, 2019 @ 14:46:45
της ποπης εγινε παλι… μην τρελαινεστε ηταν ανωθεν εντολη…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ
Απρ. 21, 2019 @ 11:26:00
https://www.in.gr/2019/04/20/greece/arxaiologos-gia-kerayno-stin-akropoli-makari-na-antidrousame-opos-oi-galloi-sti-notre-dame/
Πλάκα-πλάκα, πάρα λίγο να χάσουμε το ΕΡΕΧΘΕΙΟΝ!
Εργοδότα δεν ξέρω αν το προστάτεψε ο Δίας Καταιβάτης ή Πρώτη Αρχή!
Κάποιος σχολιαστής έγραψε ότι τα μάρμαρα δεν καίγονται, άρα ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ δεν κινδυνεύει από κεραυνό.
Τούτο, θαρρώ(!), το γνώριζα, εκείνο όμως για το οποίο αμφέβαλα , γιατί δεν έχω καθόλου γνώση πώς λειτουργεί ο κεραυνός, είναι μήπως δημιουργεί εντοπισμένο κρουστικό κύμα, το οποίο θα μπορούσε να κάνει ζημιά ακόμα και στον Παρθενώνα.
Εργοδότα, εσύ ως ειδικός, μάλλον έχεις τη σωστή απάντηση.
Και αν πράγματι υπάρχει κίνδυνος, σκέπτομαι μήπως ο Ικτίνος και ο Καλλικράτης, εκτός από την προστασία του Δία καταιβάτη, είχαν βρει και άλλο τρόπο προστασίας αυτού του μοναδικού κάλλους ναού!!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ανώνυμος
Απρ. 21, 2019 @ 13:05:02
Στο βίντεο https://www.youtube.com/watch?v=6n_xCI-peq0
στο 5.48 έχουμε μια έξοδο ενός ανθρώπου που μοιάζει με την είσοδο (και ίσως σαν μήτρα) της Παναγίας των Παρισίων μετά ακολουθεί η καταστροφή μιας εκκλησίας που στο βίντεο την παρομοιάζουν με αυτήν Notre-Dame
ΑΘΗΝΑ στην ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΕΡΕΧΘΕΙΟΝ έχουμε έναν κεραυνό, η σκέψη μου είναι η φωτιά Notre-Dame δηλώνει γέννηση ή ξεκίνημα και ο κεραυνός στο Ερέχθειο δηλώνει γέννηση ή ξεκίνημα και επιπλέον είμαι εγώ εδώ.
u.y.il..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
A Hellene
Απρ. 21, 2019 @ 15:37:48
Α! Δεν φταίω εγώ για το επόμενο κείμενο αλλά η Κατερίνα, ο ανώνυμος πιο πάνω, και όποιος -τέλος πάντων- αναφέρθηκε δημοσίως στους κεραυνούς που έπεσαν πρόσφατα στον Ιερό μας Βράχο!
Σοβαρότερα, τώρα, σχετικά με τα πρόσφατα καιρικά φαινόμενα στον Ιερά μας Βράχο της Ακροπόλεως, θέλετε τους λόγους που αυτά συνέβησαν (και θα συμβαίνουν) ή τις καθεστωτικές δικαιολογίες;
Στους πολλούς, που δεν κατανοούν ενεργειακώς το παγκόσμιο γίγνεσθαι, ομιλούν επιφανειακώς για χάντρες και καθρεπτάκια: για τους οικονομικούς λόγους του όποιου θέματος εμφανίζεται στην δημοσιότητα. Ορίστε ένα σπάνιο άρθρο που τολμά να δηλώσει τεκμηριωμένως το ότι, από την αλλαγή της χιλιετίας μας και έπειτα, μισθοφόροι τυχοδιώκτες ανασύρουν από αρχαία ναυάγια (καταστρέφοντάς τα, φυσικά) αρχαίον μόλυβδο: μόλυβδο, δηλαδή, που η πυρηνική του ακτινοβολία έχει φυσικώς εξασθενήσει λόγω του πέρατος της ζωής των εμπεριεχομένων του ισοτόπων.
Και αυτό επειδή, ο άρτι εξορυχθείς μόλυβδος, που είναι απαραίτητος στην ηλεκτρονική βιομηχανία για το περίφημο συγκολλητικό κράμα ονόματι «καλάι» (πώς αλλοιώς θα λειτουργούσαν τα γαμω-άιφον της πλέμπας;), είναι γεμάτος από ίχνη ραδιενεργών ισοτόπων και, περισσότερο συγκεκριμένα, από το ισότοπο Pb-210 (που αποτελεί υποπροϊόν του περιεχόμενου στο μετάλλευμα ισοτόπου του ουρανίου U-238 που μεταστοιχειώνεται στο ισότοπο μολύβδου Pb-210 με περίοδο ημιζωής 22 ετών, που με την σειρά του και αυτό μετατρέπετοι σε ισότοπο πολωνίου Po-210 αφού μετατραπεί προσωρινώς σε βισμούθιο κατά την διαδικασία της εξασθένησής τόυ).
Τι σημαίνει αυτό; Το ότι η ηλεκτρονική βιομηχανία πάσχει από την εκλυόμενη ραδιενέργεια σωματιδίων άλφα που εκπέμπει το καλάι και που αυτή η ακτινοβολία αλλοιώνει (corrupts) τα δεδομένα της προσωρινής μνήμης (RAM) που εμπεριέχεται στα ολοκληρωμένα κυκλώματα υψηλής ολοκληρώσεως (πυκνότητος), τα λεγόμενα VLSI με τα οποία είναι κυριολεκτικώς γεμάτες οι συσκευές της τελευταίας τριακονταπενταετίας. Και οι «κερδοσκοπικές εταιρίες» βγήκαν την λύση σε αυτό το θανάσιμο για τις συσκευές τους (μαι και για τις οικονομικές τους ζημιές) πρόβλημα: να κάνουν χρήση στις πλακέτες τους καλάι που προέρχεται από αρχαίο «σβησμένον» μόλυβδο!…
Πριν φθάσουμε στους παραπάνω «λόγους», τους οποίους δεν θα αγγίξουμε τώρα, θυμάστε που κατά το ’95 ο επικεφαλής αρχαιολόγος της «αναδόμησης» της Ακροπόλεως μάς εδήλωσε (τηλεοπτικώς, κι όλας!) πως «έχασαν τα σχέδια της συναρμολογήσεως της Ακροπόλεως»; Και, με την συνομοσιολογική μου νόηση θεωρώ ότι κράτησαν τον αρχαίο μόλυβδο των κιόνων (κλπ της Ακροπόλεως) και τον αντικατέστησαν με …φρέσκο.
Επομένως, η λεγόμενη «αναδόμησις» της Ακροπόλεώς μας εξελίχθηκε σε ουσιαστικήν «αποδόμησι».
Το «γιατί» το αφήνω στην διάθεση της βοήθειας του κοινού!
-Γιώργος
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Γιάννης301
Απρ. 21, 2019 @ 20:30:33
@A Hellene
Αγαπητέ μόλις έλυσες ένα Μυστήριο!!! Έχω ένα φιλαράκι που δούλευε σε μια δουλειά όπου κολλάγανε πολύ με καλάι, επίσης υπήρχε και πολύς μόλυβδος εκεί στον χώρο μέσα.. Τους χορηγούσαν κάθε μέρα 0,5 λίτρα γάλα. Καθώς και επίδομα ανθυγιεινό.. Γιατί άραγε;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 21, 2019 @ 21:28:16
Με το μόλυβδο υπάρχουν πολύ σοβαρότερα προβλήματα από τυχόν ραδιενεργά ισότοπα και προσμίξεις. Ο μόλυβδος είναι νευροτοξίνη, μαζεύεται στα οστά και αποβάλλεται δύσκολα – 8 χρόνια παλεύουν μερικοί με χηλειωτικούς παράγοντες να απαλλαγούν και τα μαλλιά τους συνεχίζουν να έχουν μόλυβδο για όλο αυτό το διάστημα ενώ ο υδράργυρος πχ εξαφανίζεται σε 1.5-3 χρόνια. Τελευταία φορά που αγόρασα καλάι πήρα χωρίς μόλυβδο. Δεν θυμάμαι να ήταν μεγάλη η διαφορά κόστους. Δεν μας είπε ο A Hellene γιατί ο μόλυβδος που μορφοποίησαν οι άνθρωποι πριν 2500 χρόνια είναι καλύτερος από το μόλυβδο που μορφοποίησαν τα ηφαίστεια και οι σουπερνόβες πριν εκατομμύρια χρόνια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
A Hellene
Απρ. 21, 2019 @ 22:48:21
Γιάννη,
Δεν αποτελεί κανένα μυστήριο το ανθυγιεινό επίδομα όσων εργάζονται με ηλεκτρονικές πλακέτες. Και αυτό δεν έχει να κάνει με τις (τοξικότατες) αναθυμιάσεις μολύβδου από το καλάι επειδή ο μόλυβδος, ως στοιχείον, υγροποιείται στους ~330°C και εξαεριώνεται στους ~1750°C, ενώ το κολλητήρι λειτουργεί στο φάσμα θερμοκρασίας 300..450°C. Άρα, οι κολλήσεις με το κράμα του μολύβδου (το καλάι) αδυνατούν να εξαεριώσουν τον στοιχειακό μόλυβδο, οπότε δεν είναι επισφαλέις για την υγεία των τεχνιτών λόγω της (υψηλής, κι όλας) νευροτοξικότητας του μολύβδου. Ο μόλυβδος είναι τοξικότατο στοιχείο για τον οργανισμό του ανθρώπου, αρκεί να προσληφθεί στην εξαεριωμένη του κατάσταση. Όσο πλένεις τα χέρια σου, μετά την επαφή τους με τα κράματα του μολύβδου (και ΠΡΙΝ τα βάλεις στο στόμα σου), ΔΕΝ κινδυνεύεις από δηλητηρίαση μολύβδου.
Το ανθυγιεινό επίδομα αποδίδεται στους τεχνικούς λόγω της (ηπιότερης) τοξικότητος των αναθυμιάσεων της λεγόμενης «σολντερίνης», αυτής της βοηθητικής για την κόλληση πάστας. Η σολντερίνη αποτελεί βοηθητικό της κόλλησης με το καλάι επειδή όταν αυτή ενεργοποιείται στους ~170°C, λίγο πριν λειώσει το καλάι στους 183..190°C, αυτή απο-οξειδώνει τα προς συγκόλληση μέταλλα (προσλαμβάνει τα οξείδιά τους) με αποτέλεσμα η κόλληση των μετάλλων να γίνεται σωστότερα. Αρχικώς η σολντερίνη ήταν ρυτίνη πευκόδενδρου ενώ σήμερα είναι ρυτίνη ημισυνθετική ή πλήρως συνθετική, ‘άρα και περισσότερο επικίνδυνη. Όσοι γνωρίζουν να δουλεύουν με το κολλητήρι ξέρουν πολύ καλά να ΜΗΝ εισπνέουν (είτε με τον έναν είτε με τον άλλον τρόπο) τις αναθυμιάσεις της κολλήσεως.
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
A Hellene
Απρ. 21, 2019 @ 22:48:30
Ανώνυμε (21:28:16),
Εάν διάβασες το άρθρο θα είδες την μελέτη που μιλά για αναστροφή μίας κυψέλης μνήμης (έως και) κάθε 260 ώρες λειτουργίας του τσιπ, λόγω της εκπομπής σωματιδίων α. Αυτή η ραδιενέργεια είναι εντελώς ανώδυνη για τον ανθρώπινον οργανισμό, αφού τα ρούχα του ανθρώπου τον μονώνουν αποτελεσματικότατα από μίας τέτοιας μορφής και ισχύος ραδιενέργεια.
Συμφωνώ μαζί σου για την υψηλότατη νευροτοξικότητα του μολύβδου αλλά ΔΕΝ κινδυνεύεις από την χρήση του σε αυτήν του την μορφή (δες την λεπτομερή μου απάντηση στον Γιάννη, παραπάνω)· εκτός εάν βάζεις τα χέρια σου στο στόμα ή τρίβεις τα μάτια σου πριν πλυθείς μετά από κάθε χρήση που κάνεις. Και η λεγόμενη «αμόλυβδη» κόλληση δεν σε προστατεύει από τις αναθυμιάσεις της σολντερίνης (του ‘flux’)!
Όσον αφορά στην τελευταία σου ερώτηση, 2500/22 = ~114 περίοδοι ημιζωής του αρχικώς ραδιενεργού εμπεριεχομένου ισοτόπου του εξορυγμένου μολύβδου. Ενώ θεωρητικά ΠΟΤΕ δεν θα σταματήσει η συνολική μάζα του μολύβδου να εκπέμπει σωματίδια άλφα, μετά από 100 περιόδους ημιζωής του το εμπεριεχόμενο ίχνος του ραδιενεργού ισοτόπου του θεωρείται πρακτικά σβησμένο (ανενεργό).
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
betornotobet
Απρ. 21, 2019 @ 23:22:42
αω
γιατι γινεται χαμος ???
εχω την εντυπωση πως αν μπει να διαβασει καποιος εδω………………δεν θα καταλαβει τιποτα…
προσωπικα ανα καιρους γραφω χρονια τωρα εδωμεσα………..παντα παρακολουθω…….γραφω οταν εχω να πω κατι
συνηθως γραφω σε αρθρα που μ αρεσουν ……αυτα που μονο ο εργοδοτης εχει τη δυναμη να κατα νοει και να κατεβαζει στην γκλαβα μας απο το αστρικο ακασικο οπως θετε πειτε το…………..αρθρα με ασερισμους ωρες σημεια κτλ………….καταλαβε ο εργοδοτης τι λεω
τωρα…….εχω καποια θεματα………………
βλεπω γκρινια εδωμεσα………………….και δεν λεω……………..ελληνες ειμαστε………….καλη η γκρινια……………αλλα ενα δεν αντεχω………………………………………ΤΗΝ ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ
Γραφουμε…………….τι γραφουμε???
σκοπος ποιος ειναι???
ρε παλαιε…………..ελεως ρε φιλε………..εχεις να πεις κατι???
πες το καθαρα ρε αδερφε
ξερεις κατι που δεν ξερουμε?εισαι μετενσαρκωμενος??γνωριζεις καποια μυστηρια που δεν γνωριζουμε??τωρα χρονια ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟ……….ΕΛΕΩΣ ΡΕ
εγω οτι λεω και γραφω ειναι απο αυτη τη ζωη……………δυο πραγματα θυμαμαι απο δυο προηγουμενες ζωες………..θυμαμαι καπου στη ρωμαικη αυτοκρατορια που ειχα ζησει μια σκηνη και μια αλλη σκηνη θυμαμαι καπου στο μεσαιωνα…………….σ αυτη τη ζωη εχω δει αρκετα παραξενα που δεν τα βλεπει ο καθενας………………αυτα που εχω δει λοιπον με κανουν να γνωριζω οτι υπαρχει θεος και διαολος………….εχω δει και τις δυο οψεις κατα καποιο τροπο…….οχι σε ονειρο ουτε σε οραμα…….
αφου συστηθηκα…………………καλο δεν θα ηταν να μιλαμε ολοι ξεκαθαρα για να βγαλουμε μια ακρη???
λες λες λες…………βασικα μου τη σπαει που λες νεοελληνες……εσυ τι εισαι???παλαιοελληνας???τι θες να πεις????πραγματικα δεν εχω καταλαβει
φαντασου με κουραζει να δω τι γραφεις εδω σ αυτο το αρθρο…………….τσακωνεσαι με καποια και δεν εχω καταλαβει τι λετε………….και η φωτεινη κανει το διαιτητη………………
μπορουμε να σοβαρευτουμε
δεν εχω κατι μαζι σου πραγματικα……………προσπαθω να καταλαβω τι θες να πεις………..τι εχεις να δωσεις …………………….αλλα με προβληματιζει οτι νιωθω σαν να το παιζεις υπερανω απο τα σχολια σου παντα διοτι δεν σε ξερω………….και πραγματικα ψαχνω να βρω απο που προκυπτει αυτο………………
με ολο το συμπαθιο……και πραγματικα ξαναλεω δεν εχω κατι με καποιον εδωμεσα……………στα ΚΑΡΥΔΙΑ ΜΟΥ αν ειναι καποιοι κατασκοποι η οτι αλλο……………………με ολο το συμπαθιο…………………….αν ημασταν εξω για καφε σε καποια παρεα και μιλαγες κανα εικοσαλεπτο…………….χωρις να καταλαβαινω τι λες…………………θα σε διεκοπτα και θα σου ελεγα……………….ρε μαλακα εχεις κατι να πεις???εχω κουραστει να σε παρακολουθω και να μην καταλαβαινω τι λες…………….μονο αρνητισμο και κριτικη εισπραττω…………………ΚΑΙ ΑΝΤΕ ΑΣ ΕΙΝΑΙ……………………ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΕΙΣ ΑΠΟ ΠΟΥ ΠΡΟΚΥΠΤΕΙ Η ΘΕΕΙΚΗ ΥΠΟΣΤΑΣΗ????
ρε αδερφε πραγματικα……………………………γραψε μια φορα κατι με απλα λογια……………..χωρις να τη λες σε καποιον……………..πες μας ποιος εισαι………………και πως μπορεις να βοηθησεις
διοτι πιστευω οτι ολοι αυτο θελουμε
να δωσει τα φωτα του ο καθεενας
και μην ασχολεισαι με τον καθε ηλιθιο που λεει οτι να ναι
πες εσυ και ΕΣΤΩ ΕΝΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΟΦΕΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΑΔΕΡΦΕ
ΜΙΛΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ
ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΟΤΙ ΓΡΑΦΩ ΤΟ ΓΡΑΦΩ ΜΕ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΜΙΑ ΣΚΟΠΙΜΩΤΗΤΑ………………ΚΑΝΕΝΑ ΣΚΟΠΟ ΣΚΩΤΙΝΟ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΩ
ΕΛΕΟΟΟΟΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
εμπαινε γιουτσο
Απρ. 22, 2019 @ 00:18:21
Με τις συνεχόμενες καταιγίδες υπήρχε μεγάλος ηλεκτρομαγνητισμός στην ατμόσφαιρα της Αθήνας (φίλος χρυσοχόος μου είπε ότι του φέρνουν συνέχεια σταματημένα ρολόγια που θέλουν απλά βγάλε-βάλε την μπαταρία για επανεκκίνηση). Πόσο δύσκολο είναι -υπ’ αυτές τις συνθήκες- να φυτέψεις στην Ακρόπολη μια σιδερόβεργα συνδεδεμένη με μπαταρία για να κατευθύνεις τον κεραυνό επάνω της. Και κάτω από το Ερέχθειο, θαρρώ υπάρχουν πατήματα για να το κάνεις αυτό χωρίς να σε αντιληφθούν. Όλοι λένε ότι θα μπορούσε να υπάρχει ολοσχερής καταστροφή, αρά κατά τη γνώμη μου η επίθεση στο ναό της Παρθένου έγινε αλλά αποκρούστηκε.
Αυτοί διαλέγουν στόχους σε κράτη δικά τους για να κάνουν τους καμπόσους. Τα σοσιαλιστικά μπουρδέλα τύπου Γαλλία και Ελλάδα είναι τέτοια. Η Τουρκία δεν είναι τέτοια για να πλήξουν στόχους εντός της. Όπως και η Ισπανία που ο μεσημβρινός της -η βιβλιοθήκη της Σαλαμάνκα, οι Ναΐτες Ισπανοί είχαν άλλο μεσημβρινό, δεν θυμάμαι ποιον- ήταν σαφώς πιο δημοφιλής από των άμπαλων στη θάλασσα Γάλλων που ουδείς ήξερε πριν από τον Νταν. Αλλά εκεί οι Φρανκικοί κάνουν ακόμα κουμάντο και τα μασώνια νιώθουν τη λεπίδα στο λαιμό τους. Όπως και στο μαγαζί του Ρετζεπίκα.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Απρ. 22, 2019 @ 09:05:16
αω – betornotobet
Στο πρώτο μέρος μια χαρά τα λές και έτσι θα έπρεπε να κάνει ο καθένας … να επιλέγει αυτό που του αρέσει και επιθυμεί.
Στο δεύτερο μέρος όμως -σαν να- τα χαλάς …
Τι έγινε ;; … την ψώνισες και ‘σύ όπως κάποιοι άλλοι ;;
Λες …
«ρε παλαιε…………..ελεως ρε φιλε………..εχεις να πεις κατι??? πες το καθαρα ρε αδερφε»
και
«τωρα χρονια ΔΕΝ ΕΧΩ ΔΕΙ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΣΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΞΕΚΑΘΑΡΟ»
Μα αυτό δεν κάνω συνεχώς ;;
Λές επίσης :
«… βασικα μου τη σπαει που λες νεοελληνες …»
Ναι αυτό και αρκετά άλλα που δεν αναφέρεις … Να σας την σπάσω προσπαθώ για να κατέβετε απ’ το καλάμι και να σταματήσετε τις βλακείες … για μήπως εσύ θεωρείς όλα αυτά που κάνει το γ-ελαδοπόπολο ΣΟΦΙΕΣ ;;
Στην συνέχεια λές :
«… μονο αρνητισμο και κριτικη εισπραττω …»
Η κριτική και η άρνηση αποδοχής σε κάθε τι στραβό … εσύ την θεωρείς λάθος ;; … τι θα έπρεπε δηλαδή να λέω ;; … μπράβο στα λάθη και στις χαζομάρες ;;
Και ενώ σχεδόν στο μεγαλύτερο μέρος του σχολίου σου νομίζεις και θεωρείς εμένα ότι είμαι υπεύθυνος για όλο αυτό το τουρλουμπούκι που γίνεται … ΞΑΦΝΙΚΑ λές :
«και μην ασχολεισαι με τον καθε ηλιθιο που λεει οτι να ναι»
Άρα να μην μιλάω και να κάνω … τον ΜΑΛΑΚΑ σε ότι αραδιάζει ο καθένας έτσι ;;
Αυτό κάνω τρία χρόνια τώρα ρε -αω- εδώ στο μπλόγκι … λέω πράγματα που δεν έχουν ειπωθεί … αλλά βλέπεις κάποιοι θίγονται απ’ αυτό, δεν τους αρέσει να ξεστραβωθεί ο κόσμος αλλά να παραμείνει δέσμιος στην μούχλα.
Να ‘σαι καλά … βάλ’ τα σε μιά σειρά … δες τα πράγματα όπως είναι … και γράφε … κάνε κριτική, διαφώνησε όσο θές (με επιχειρήματα βεβαίως και όχι στο έτσι) … και θα είσαι πάντα καλοδεχούμενος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Απρ. 22, 2019 @ 11:19:13
@ A Hellene
Δεν βρήκα ικανοποιητική απάντηση γιατί ο εξορυγμένος μόλυβδος έχει ημιζωή και ο μόλυβδος που έμεινε στο ορυχείο όχι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 22, 2019 @ 12:00:21
Άντε δυό λογάκια μόνο …
Κάτω λοιπόν από το Γοτθικό αυτό κατασκεύασμα (για κοιτάξτε το καλά ψηλά από πάνω) υπήρχε πρότερον ναός της Αστάρτης (που κάποιοι όμως λένε Ίσιδος … αλλά αυτά δεν είναι ακριβώς ΙΔΙΑ … διαφέρουν σε μερικά … κάτι ψιλά) και όχι της Αφροδίτης … αλλά και για ποιά Αφροδίτη λέμε … την Πάνδειμο για την Τιτανίδα … όσο και να το κάνουμε δυστυχώς άλλο το ένα και άλλο το άλλο (αν θυμάστε κάτι λίγα είχαμε ‘πεί για δύο ιδιάζοντες πλανήτες … θυμάστε ;; )
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
betornotobet
Απρ. 22, 2019 @ 22:37:57
@παλαιο
τουλαχιστον αναγνωριζεις οτι δεν εχω κακη προθεση 🙂
να ξερεις οτι δεν ειναι του χαρακτηρα μου να καβαλαω καλαμι……ισως φροντισε καποια δυναμη ……..απο οταν ημουν μικρος………γι αυτο
αντε……………ευχομαι να δωσει ο καθεενας οτι εχει για καλο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
A Hellene
Απρ. 23, 2019 @ 14:44:16
Ανώνυμος (11:19:13):
Ανώνυμε, δεν έχω την απάντηση που μου ζητάς. Ήδη ευρίσκομαι εκτός του αντικειμένου μου…
Όμως:
Ενώ οι «εταιρίες» θα πρέπει να γνωρίζουν κάτι περισσότερο από εμάς, αφού μπαίνουν στην διαδικασία να προσλαμβάνουν τυχοδιώκτες ώστε να προμηθεύονται σβησμένον (αρχαίον) μόλυβδο, καταστρέφοντας ακόμη και μνημεία πολιτισμού.
Έχω έρθει σε επαφή με κάποιες ανεπίσημες θεωρίες, βάσει των οποίων το υλικό αυξάνεται από μόνο του όσο αυτό ευρίσκεται στην θέση του (κάτω, δηλαδή, από την επήρεια των αιθερικών και άλλων φυσικών γεωλογικών ρευμάτων) και, μάλιστα, με τέτοιον ρυθμό ώστε κάθε εκατό έτη αυτό να αυξάνει τον εκεί του όγκο κατά ένα με τρία εκατοστά του μέτρου (καθ’ ύψος).
Κάποιος παρόμοιος μηχανισμός είναι και αυτός που εξανάγκασε από πολύ νωρίς την ηλεκτρονική βιομηχανία να προσθέσει στο κράμα της κασσιτεροκολλήσεως (στο λεγόμενο «καλάι») μόλυβδο· και, μάλιστα, σε αναλογία 60/40 Sn/Pb αρχικώς, όπως ακριβώς κυκλοφορεί ακόμη και σήμερα σε «στρατιωτικού βαθμού» ή «ιατρικές» ηλεκτρονικές πλακέτες.
Το γιατί; Ορίστε ακόμη και η «παντογνώστης» NASA (που μας πήγε να περπατήσουμε στο φεγγαράκι!) συνεχίζει να μας δηλώνει ότι δεν γνωρίζει την τύφλα της στο θέμα αναπτύξεως των λεγόμενων «μουστακιών κασσιτέρου» (που αναπτύσσονται με τον χρόνο και βραχυκυκλώνουν τις όμορες κολλήσεις των πλακετών!), τα λεγόμενα ‘tin whiskers’. Εάν το πρόλαβες, θυμήσου το (…αρχαίο!) τρανσίστορ γερμανίου, το AF117!
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Απρ. 23, 2019 @ 18:50:25
Δυό λόγια για όσους ενδιαφέρονται και θέλουν να ψάξουν το πράγμα περισσότερο.
Στο σημείο αυτό υπήρχε πρίν ναός της Αστάρτης ή της Αφροδίτης όπως λένε άλλοι.
Ξεκινάει το κτίσιμο πάνω σε προηγούμενες των 4ου και 7ου αιώνων των Saint Stephen, και Saint-Étienne κλπ. μεταξύ 24/03-25/04/1163.
Η βασική κατασκευή κράτησε μέχρι το 1260
Πρίν την ολοκλήρωση το 1314 στον προαύλιο χώρο της καίγονται στην πυρά ο Ζάκ ντε Μολαί και άλλοι Ναΐτες. Και ποιός ξέρει πόσα βασανιστήρια και πόσες άλλες θυσίες ακολούθησαν, όπως άλλωστε και σε διάφορους άλλους ανάλογους χώρους.
Τέλος ολοκληρώνεται περί το 1345
Το 1790 την κουτσουρεύουν για κάποιους λόγους επισκευής.
Το 1844-64 και το 1991-200 έγιναν επισκευές και ανασκευές.
Φουγκάρωσε την 15/04/2019.
Αυτοστιγμή μαζεύτηκε περί το ένα Δις για την επισκευή … αλλά για τους άστεγους, την κοινωνική πρόνοια, την ανεργία, κλπ. δεν περισσεύει φράγκο
Από τέλος του ΄18 μέχρι τώρα υπάρχει η εξέγερση των Κίτρινων Γιλέκων.
Το πρώτο πράγμα που χρειάζεται να εξετάζουμε σε οτιδήποτε συμβαίνει είναι το ποιός ΩΦΕΛΕΙΤΑΙ και έχει κέρδος από το Γεγονός.
ΟΙ Μουσουλμάνοι ;;
…μόνο ηλίθιοι θα νόμιζαν κάτι τέτοιο !!
Ναι κάποιοι φανατίζονται και προβαίνουν σε βανδαλισμούς … όμως ξέρουν ότι αυτό δεν τους συμφέρει, ασχέτως στο που τους σπρώχνουν και τι λένε τα εντεταλμένα παπαγαλάκια.
Δεν παίρνω το μέρος των Μουσουλμάνων … κάθε άλλο … απλά λέω ότι δεν ωφελούνται αυτοί από κάτι τέτοιο.
Ποιός όμως ωφελείται ;;
Πρώτος και κύριος είναι ο Μακρόν, όπου μετά από την εξάμηνη περίπου εξέγερση των Κίτρινων Γιλέκων όπου η Γαλλία έχει βυθιστεί στα τάρταρα και η δική του δημοτικότητα σχεδόν έχει εξαφανιστεί, το γεγονός αυτό συσπείρωσε ξανά στο πρόσωπό του τους Γάλλους από την στιγμή που βγήκε και κάλεσε τον λαό και τους πλουσίους να συμβάλλουν στην ανοικοδόμηση και λοιπά και λοιπά μπαρμπούτσαλα … και πρός στιγμήν τουλάχιστον το κίνημα των Κίτρινων Γιλέκων πήγε στην άκρη και υποτόνισε.
Δεύτερος ωφελούμενος είναι αυτοί που προωθούν και παρακινούν στην σύγκρουση των θρησκειών.
Ποιός από τους ΔΥΟ λοιπόν είχε λόγο να φτιάξει το Γεγονός ;; [[ και γιατί όχι και οι Δύο σε αγαστή συνεργασία – άλλωστε μας το είπε το πιδί ότι είναι λέει λαός τεκτόνων, λες και δεν ξέραμε ότι αν δεν είσαι ποδίτσιος ή τουλάχιστον ποδιτσογλείφτης δεν ανεβαίνεις σε τέτοια αξιώματα ]] .
…και μην ξεχνάμε ότι τα κυριότερα κομμάτια είχαν εκ των προτέρων απομακρυνθεί.
Επίσης μην ξεχνάμε ότι παλαιά ξύλα δεν φουντώνουν έτσι και ως έτυχε … χρειάζονται πότισμα και ξαναπότισμα με εύφλεκτα χημικά για να μπουρλοτιάσουν.
Και επίσης σε ένα χώρο που τα πάντα εποπτεύονται αδιάκοπα και σχολαστικά, τέτοια πράγματα δεν συμβαίνουν τυχαία, ούτε μπορούν να περάσουν υλικά και άνθρωποι χωρίς να γίνουν αντιληπτά.
Όπερ αυτό σημαίνει ότι έδρασαν άνθρωποι υπηρεσιών ή και από μέσα … άλλωστε όλα αυτά τα κτίσματα έχουν και άλλες προσβάσεις … μυστικές.
Κάποιοι κλαίνε και οδύρονται για το γεγονός … λανθασμένα και αδίκως κατά την γνώμην μου.
Διότι Πολιτιστικό Μνημείο είναι ΜΟΝΟ αυτό που προωθεί την Ελευθερία, την Ευτυχία, το Δίκαιο και την Ανάπτυξη και κτίζεται με την ΣΥΜΒΟΛΗ και ΌΧΙ με το ΞΕΖΟΥΜΙΣΜΑ το ΑΙΜΑ και την ΘΥΣΙΑ του κόσμου … ας το έχουν αυτό υπ’ όψιν τους μερικοί-μερικοί.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Τράγος ο αποδιπομπαίος (αυτός που σταυρώθηκε στη θέση ξέρετε ποιανού) (άλλο όνομα κάθε φορά)
Μάι. 03, 2019 @ 20:44:41
Η καταστροφή είχε προαναγγελθεί στο i pet goat (τράγος ο αποδιοπομπαίος άλλη ιστορία αυτή)
όπως αναφέρθηκε ο ναός είναι αφιερωμένος στην Ishtar (η αγαπημένη του τράγου, μεγάλη ιστορία σαν του Καίσαρα και της Κλεοπάτρας ).
Η πυρκαγιά αποδόθηκε βιαστικά σε βραχυκύκλωμα παρά το ότι όλες οι καλωδιώσεις είχαν πρόσφατα αντικατασταθεί με ότι πιό σύγχρονο υπάρχει ηλεκτρολογικά,δεν χρησιμοποιήθηκαν εργαλεία που να μπορούν να προκαλέσουν πυρκαγιά εκείνη τη μέρα, ο γενικός διακόπτης ήταν κλειστός, η ξυλεία ήταν τέτοιας ποιότητας που θα ήταν πολύ δύσκολο να αναφλεχθεί.υπήρχαν συστήματα πυρανίχνευσης και πυροπροστασίας,υπήρχαν 2 άτομα φύλακες όλο το 24ωρο.
Τα παραπάνω είναι πληροφορίες από ειδικούς που μίλησαν σε κανάλι της Γαλλικής τηλεόρασης,δε μπορούσαν να εξηγήσουν πως προκλήθηκε η πυρκαγιά αλλά και γιατί τα μέτρα ασφαλείας δε λειτούργησαν.
Κάμερα κατέγραψε άτομο στην οροφή και 2 λάμψεις κοντά του,άλλο βίντεο κατέγραψε ιπτάμενο αντικείμενο που εφανίζεται και εξαφανίζεται τη στιγμή της έναρξης της πυρκαγιάς (θυμάστε τι έγινε με το spacex Falcon 9.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Μάι. 06, 2019 @ 10:41:49
@Κατερίνα Χατζ. :
Πιστεύω πως το κτιριακό σύνολο στον λόφο της Ακροπόλεως των Αθηνών έχει (ακόμη…) αιθερικό πλέγμα προστασίας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!