Γράφει ο Γιάννης 301
τα μαθητικά μου χρονια επικρατούσε η τάση να γράφουνε με μαρκαδόρους και σπρέι σε τοίχους, θρανία και όπου αλλού μπορούσαν. Συνήθως γράφανε συνθήματα για τις ομάδες ποδοσφαίρου καθώς και άπειρα γνωμικά σοφίας επηρεασμένης από διάφορα χορταράκια και όχι μόνο. Θυμάμαι όμως πολύ καλά έναν διάλογο πάνω σε ένα τοίχο γραμμένο με μαύρο μαρκαδόρο το εξής: Όσοι γράφουνε στους τοίχους είναι μ@λ.. ., την ώρα που εσύ το διαβάζεις αυτό, είσαι και εσύ μ@λ.. , γιατί εγώ σου κλέβω το πορτοφόλι…
Εδώ ο ποιητής έγραψε κάτι πολύ σημαντικό παρόλο που δεν το είχε καταλάβει. Μας έδωσε μια τεχνική της διάσπασης της προσοχής ή αποπροσανατολισμού, η οποία λειτουργεί παντού σε όλα και έτσι το κατεστημένο έχει εγκλωβίσει όλους σε μια σπηλιά , ένα μαντρί. Τα πράγματα είναι απλά και όπως τα περιγράφει ο ποιητής πιο πάνω, αποσπάμε την προσοχή του άλλου, ενώ στην ουσία εκείνη την ώρα κάνουμε εμείς τα δικά μας. Όποτε ο άλλος δεν ασχολείται με αυτό που θα έπρεπε να ασχολείται ουσιαστικά. Γιατί ; του δώσαμε ένα νέο παιχνίδι να παίζει, να εξαντλεί όλο το δυναμικό του εκεί. Να αισθάνεται γεμάτος αλλά πάντα σε λάθος δρόμο. Όποτε δεν κινδυνεύει να κάνει πότε αυτό που δεν θέλουμε εμείς. Άρα η μέθοδος αυτή δουλεύει μια χαρά και το κατεστημένο κοιμίζει γλυκά τα προβατάκια του. Όμως για να είναι πιο αποτελεσματική η μέθοδος την ανάπτυξε ακόμα παραπέρα. Πως το έκανε αυτό; απλό με το να σπάσει σε υποσύνολα τις διάφορες ασχολίες , έτσι ώστε να μπορέσει να πιάσει καλύτερα τους πάντες. Να καλύψει όλες τις διαφορετικές απόψεις , τα άλλα γούστα , τα διαφορετικά θέλω. Θα σας φέρω το παράδειγμα του γυμναστηρίου για να καταλάβουμε καλύτερα πως γυάλισε την παγίδα και την έκανε ακόμα πιο αποτελεσματική.
Το γυμναστήριο…
Λοιπόν όταν πάει κάποιος να γυμναστεί όλοι οι μύες έχουν 1 ή 2 βασικές κινήσεις που γυμνάζονται. Ανάλογα την μυική ομάδα. Οι καλύτερες ασκήσεις είναι αυτές που γίνονται με τα ελεύθερα κιλά , δηλαδή αλτήρες και μπάρες που μπορούμε να φορτώσουμε όσα κιλά θέλουμε. Όμως για να έχουμε αποτέλεσμα , πρέπει να υπάρχει ένας συνδυασμός διατροφής-άσκησης-ξεκούρασης. Ξέρετε είναι σκληρό και επίπονο κάθε φορά να φτάνεις σχεδόν στο 100% της δυνάμεως σου αν θες να πας παρακάτω. Όσο πιο πολύ πλησιάζεις στα όρια σου τόσο πιο παραπέρα πας. Έτσι λειτουργεί το σώμα μας. Με την προσπάθεια και την συνεπεία πας παρακάτω. Χαρακτηριστικά θα αναφέρω μια κουβέντα που είχα με άνθρωπο που ήταν πολίστας στην Α1 και τον έβλεπα να κάνει βάρη. Μου είπε: το νερό κάνει τους μύες πολύ ελαστικούς και χρειάζονται αναγκαστικά τα βάρη που κάνουν τον μυ συμπαγή και δυνατό. Επίσης σε βοηθά να έχεις λιγότερους τραυματισμούς. Έτσι λοιπόν κάνοντας διάφορα αλλά κάνουν μια υποτυπώδη γυμναστική νομίζοντας ότι κάτι κάνουν. Ενώ στην ουσία δεν έχουν το αποτέλεσμα που θα είχαν με την κλασσική γυμναστική αν μπορούμε να το πούμε έτσι. Πολύς κόσμος όμως , δεν θέλει να κοπιάσει, δεν θέλει να ιδρώσει, θέλει κάτι εύκολο, κάτι απλό, έτσι για να λέει πρώτα στον εαυτό του και στους άλλους ότι πάει γυμναστήριο και ότι κάτι κάνει. Όποτε αυτοί που έχουν το γυμναστήριο για να μην χάσουν τους πελάτες τους έχουν βρει ένα σωρό αλλά και καλά, εναλλακτικούς τρόπους εκγύμνασης όπως το trx, το cross fit και δεν συμμαζεύεται. Τα πράγματα είναι άπλα στην ουσία κάνουν γυμναστική και πληρώνουν τις συνδρομές τους που με την βασική άσκηση , δηλαδή τα ελεύθερα κιλά, δεν θα έκαναν. Έτσι λοιπόν αν κάποιος δεν μπορεί τους τέσσερις τοίχους και θέλει να είναι έξω μπορεί να κάνει croos fit που κανονικά πρέπει να γίνεται έξω. Έτσι αναλόγως πάει και με όλα τα αλλά είδη παραπλήσιας γυμναστικής. Βεβαία υπάρχει και κάτι παραπέρα για κάποιους που δεν μπορούν να κάνουν από μονοί τους και χρειάζονται κάποιον από πάνω τους να τους λέει τι να κάνουν , να τους δίνει διαταγές τι να κάνουν και τι όχι. Αυτός λέγεται προσωπικός γυμναστής, Γιατί οι ίδιοι είναι ανίκανοι να κάτσουν και να σκεφτούν πως γυμναζόμαστε κτλ. Όποτε πληρώνουν ακόμα περισσότερα.
Άλλη μια ακόμα πιο καλά αποτελεσματική παγίδα. Την παγίδα μέσα στην ίδια την παγίδα. Για να μην ξεφεύγει κάνεις μας. Μην κολλήσετε στις λεπτομέρειες που δίνω για τα γυμναστήρια, αλλά στον τρόπο που τους πιάνουν όλους και τους κρατάνε μέσα , με αυτόν τον τρόπο , αυτήν την μέθοδο, το έχουν κάνει παντού σε χιλιάδες πράγματα. Καθίστε και σκεφτείτε πόσες εκατοντάδες πράγματα υπάρχουν για να ασχοληθεί κάνεις. Λέτε να έγιναν έτσι κατά τύχη;
Συμπέρασμα…
Πολύ απλά το κατεστημένο έχει στήσει ένα δόκανο που πάρα πολλοί έχουν πέσει μέσα. Έχει φτιάξει χίλιες-δυο ασχολίες που ο καθένας μας ασχολείται και κοιμάται τον ύπνο του δίκαιου. Έκτος από την αληθινή αποστολή του. Έβαψε, έντυσε, έστησε , έλουσε με χιλιάδες ψέματα και φωτεινά χρώματα τον βόθρο του , ώστε να φαίνεται ωραίος και να μην παίρνει κάνεις χαμπάρι που είναι πραγματικά. Έδωσε και κάποια ασχολία , ώστε να τους ΠΙΑΣΕΙ όλους από κάπου. Η λίστα των πραγμάτων αυτών δεν έχει τελειωμό. Δεν μπορεί να έχουμε πατώσει σαν Ελλάδα και εσύ να αρμενίζεις και να ασχολείσαι με Ότι άλλο άσχετο υπάρχει, εκτός από την ίδια σου την ύπαρξη, εκτός από την φυλή σου και την αποστολή αυτής. Μα έμενα μου αρέσουν τα ταξίδια να βλέπω τον κόσμο, Αλήθεια τώρα; Εσύ γεννήθηκες πιστεύεις για να γυρνάς γύρω-γύρω και στο τέλος θα σου μείνουν οι αναμνήσεις και οι φωτογραφίες που τράβηξες;; Και ο τόπος εδώ; Η πατρίδα; μια χαρά κατά διαόλου πάει ε;; Κάθε μέρα που περνάει βυθιζόμαστε όλο και πιο πολύ και εσύ είσαι στον πλανήτη σου. Αν αυτή η δήθεν αναισθησία που δείχνει ο καθένας δεν είναι ισάξια της προδοσίας τότε τι είναι;;; (Αν κάνω λάθος σε αυτό να με διορθώσει ο Παλαιός) Σημασία έχει ότι δεν είναι δικά μας, φυτεύτηκαν μέσα μας σαν δικά μας. Έτσι με το σβήσιμο της μνήμης μας και τον καινούργιο προγραμματισμό, μας κάνεις δεν ασχολείται με την αποστολή του Έλληνα. Κάνεις δεν ξέρει τι είναι.. Γιατί με το ότι άλλο και αν είναι αυτό που κάνουν , δεν ασχολούμαστε με αυτό που θα έπρεπε να έχουμε σαν νούμερο 1 προτεραιότητα δηλαδή την έξοδα από τον κόσμο-φυλακή και την επανασύσταση της πάλαι ποτέ Ελλάδας. Όχι όλα αυτά δεν είναι δικά μας, δεν ταιριάζουν στον Έλληνα, Ο σκοπός σου δεν είναι να είσαι εκείνο, Το άλλο, το τρίτο, τέταρτο. Να κάνεις ένα σωρό αλλά πράγματα. Άλλα να πραγματοποιήσεις την αποστολή σου. Αυτήν την μεγίστη ευθύνη φέρει ο Έλληνας. Για αυτήν είναι υπόλογος απέναντι στην φυλή. Προσωπικά δεν βλέπω τίποτα πιο σημαντικό από το Ξύπνημα του Έλληνα και την επαναφορά μας εκεί που μας αξίζει να είμαστε. Δεν ξέρω αν θα καταφέρω κάτι όλο αυτό το διάστημα, μιλώντας δεξιά και αριστερά για την πατρίδα και αποκαλύπτοντας τα χιλιάδες ψέματα που έχουν στηθεί για την αποβλάκωση και αποχαύνωση, αλλά θα προσπαθήσω μέχρι τέλους στον σκοπό αυτό. Όμως θα ξέρω ένα πράγμα: ότι θα έχω κάνει την προσπάθεια μου απέναντι στην φυλή μου και στον εαυτό μου. Η προσωπική βελτίωση στα πρότυπα του Άριστου θα γίνει οδηγός για τον δρόμο αυτό. Ναι θα έχω κάνει την προσπάθεια μου με το 100% της δυνάμεως μου. Το ίδιο προτρέπω να κάνουμε όλοι μας. Γεννηθήκαμε Έλληνες επιτελους να εκπληρώσουμε την αποστολή μας έστω και αυτήν την υστάτη ώρα.Την έξοδο από τον κόσμο-φυλακή και την γέννηση της πάλαι ποτέ Ελλάδας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Φωτεινός
Μαρ. 09, 2019 @ 12:44:17
Τελικά αν γράψω ένα άρθρο για το τι συμβαίνει έχω κάνει το χρέος μου ;;;
Και εγω που έχω διαβάσει λοιπόν το άρθρο έχω κάνει το χρέος μου λοιπόν και όλα καλά ;;;
Τι όχι δεν το έκανα ;;;
Άντε να κάνω κανα ταξιδάκι και γω να κάνω και κανέναν τρικέφαλο και είμαι εντάξη Ολοκλήρωσα το σχέδιο αλλά ρε γαμωτο δεν μου δίνουν και μηνιάτικο τώρα για να ταξιδέψω βρείτε μου ένα μεγάλο χρηματοδότη με ζωγραφιστό χαρτάκια για να ολοκληρώσω το ταξιδευτή που έχω μέσα μου κρυμμένο !!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Μαρ. 09, 2019 @ 13:36:27
Γιάννη,δυστυχώς σε όσους και να μιλήσουμε,το πράγμα δεν αλλάζει πλέον μόνο με το μιλητό.Δεν μπορώ να καταλάβω που εδράζεται αυτή η πλύση εγκεφάλου.Έχουμε πολλούς Ελληνοποιημένους αλλοδαπούς εδώ και πολλούς αιώνες,που είναι πιο επιρρεπείς στην προπαγάνδα και υποσυνείδητα δεν κόπτονται κι ιδιαίτερα για την Ελλάδα;Είναι τα δηλητήρια στο νερό και στον αέρα που άλλους τους επηρεάζουν περισσότερο και άλλους λιγότερο;Δεν ξέρω.
Παλαιέ,δε ρίχνεις το κείμενο για τη σωτηρία της Ελλάδος ή για το ενεργειακό,μήπως και υπάρξει καμιά σπίθα έτσι;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 09, 2019 @ 14:50:54
@Δημήτρης
Δημήτρη είναι πολλά αυτά που μας έχουν καταντήσει έτσι. Εμείς οι ίδιοι φταίμε πρώτα από όλα. Δεν υπάρχει άλλη οδός από την αφύπνιση της φυλής μας. Ακόμα και το ενεργειακό κομμάτι εξαρτάτε από το πόσοι πολλοί θα το δουλέψουν, θέλει συμμετοχή. Όποτε πρέπει κάτι να ξεκινήσει μεσώ της αφύπνισης. Ξέρεις κάτι; Πες το. Μίλα μην κάθεσαι άπραγος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 09, 2019 @ 14:59:14
@Σκοτεινός
Φυσικά το χρέος προς την φυλή μας δεν είναι μερικά άρθρα εδώ μέσα, αλλά μια πορεία χρόνων. Τώρα αν πιστεύεις ότι μια απάντηση γεμάτη ειρωνεία είναι η καλύτερη που μπορούσες να γράψεις, προφανώς δεν έχεις καταλάβει τι γίνεται εδώ μέσα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Μαρ. 09, 2019 @ 18:08:09
Γιάννη,δεν μπορώ να καταλάβω πως ξεκίνησε όλο αυτό.Ο Παλαιός ανέφερε ότι κάποια στιγμή κάποιοι παρέβησαν τους όρκους που είχαν δοθεί και ξεκίνησε ο κατήφορος.Πως συνέβη αυτό;Υποτίθεται πως η υπακοή σε εκείνους τους νόμους προσέφερε την καλύτερη ποιότητα ζωής.Γιατί να το αλλάξεις αυτό;Γιατί να δεχθείς κάτι που έχεις προειδοποιηθεί πως μόνο κακά θα φέρει;Άντε πες πως οι πρώτοι που το ξεκίνησαν ήταν οι μετεμψυχομένοι «άλλοι» που έχει αναφέρει ο Εργοδότης.Γιατί η υπόλοιπη πλειοψηφία το δέχθηκε αυτό;Εκτός πια κι αν οι μετενσαρκωμένοι αλλοδαποί ήταν τόσοι πολλοί στον αριθμό που δεν υπήρχαν περιθώρια αντίδρασης.Σε αυτό διαπιστώνω κάποια λογικά κενά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 09, 2019 @ 20:39:04
Δημήτρη … να ρίξω … να ρίξω !! … μάλλον καντήλια πρέπει να ρίξω (όχι δεν απευθύνομαι σε σένα μ’ αυτό) … αλλά και αν τα ρίξω τι θα γίνει ;; … θα πάρετε μήπως εμπρός … θα ξεκουνήσει το ρημάδι να δουλεύει ;; … μακάρι !! … αλλά αν δεν μπείτε στον κόπο, να κάνετε και να ‘πείτε κάτι … έστω και αν δεν είναι σπουδαίο … έστω και αν είναι ακόμα και λάθος … πώς θα πάτε παραπέρα ;; … πώς θα δείξετε διάολε ότι το παλεύετε ;;
Σας ζήτησα κάμποσες φορές να πείτε έστω δυό λόγια … για ‘κείνα τα χοντρά που επίτηδες άφησα χωρίς να αναφερθώ σ’ αυτά εκεί στο «Λέγοντας τα πράγματα με τ’ όνομά τους !» … και κανείς δεν είπε κουβέντα … βγάλατε όλοι τον σκασμό !!
Αυτό λοιπόν τι δείχνει ;;
-Είτε ότι είσαστε τελείως ΤΟΥΒΛΑ … ντίπ για τα μπάζα … και μάλλον είναι ευφημισμός ακόμη και το ότι το ρημαδοκολοκύθι σας το έχετε για ομορφιά και ισορροπία,
-είτε ότι απαξιοίτε … άρα θεωρείτε ότι όλα αυτά δεν αναφέρονται και ούτε απευθύνονται σε ‘σας αλλά σε κάποιους άλλους, σε κάποιον μακρινό πλανήτη, ενώ για σας είναι μόνο το πώς θα βολευτείτε … γλείφοντας κάποιον κώλο ή πώς θα πάρετε την καλύτερη στάση για να ευχαριστήσετε τους αφεντάδες σας,
-είτε ότι φοβόσαστε … μήπως και σας κακοχαρακτηρίσουν (σας βάλουν και σας σε κάποια λίστα) εάν πείτε τα πράγματα ως έχουν … άρα φυλάτε τον κώλον σας και αφήνετε τους άλλους να βγάλουν το φίδι από την τρύπα,
-είτε ότι φοβόσαστε … μήπως και ‘πείτε κάποια μπούρδα και χάσετε την φήμη, την αξία και την υπόληψη … που έτσι και αλλιώς δεν γίνεται να έχετε … αφού δεν μπορείτε, όχι να κάνετε, αλλά ούτε και να ‘πείτε κάτι σωστό … πόσο μάλλον αυτό να είναι σπουδαίο και άξιο προσοχής.
ΛΕΣ … λοιπόν Δημήτρη :
«Παλαιέ,δε ρίχνεις το κείμενο για τη σωτηρία της Ελλάδος ή για το ενεργειακό, μήπως και υπάρξει καμιά σπίθα έτσι;»
Ωραία … εντάξει … λέγε ότι το έκανα … και τι θα γίνει βρέ Δημήτρη ;; … απλά θα βρούν μερικοί κάτι να περάσουν λίγο την ώρα τους μέχρι να σηκωθούν από τον καναπέ τους να πάνε για νερό ή για κατούρημα ;;
Αν δεν δείχνετε ότι καταλαβαίνετε τι και γιατί γράφουμε … αν κάποια απ’ αυτά δεν τα βάζετε σε πράξη … σε τι θα ωφελήσει ένα ακόμα κείμενο, όσο πιασάρικο ή ιδιαίτερο και αν είναι ;;
Έχω γράψει ότι … έχουμε ‘πεί ελάχιστα, από τα χιλιάδες εκείνα πράγματα που έχουμε να σας πούμε … και ‘κείνα που θα έκαναν την Ελλαδοχώρα ξανά ΕΛΛΑΔΑ, που θα την έκαναν ξανά το Νο ΈΝΑ, που θα ήταν ξανά αυτό που μόνο σαν τόπο Ουτοπίας μπορείτε να σκεφθείτε, που δεν θα χρειαζόταν να φεύγετε στην άκρη του κόσμου για ένα μεγαλύτερο ξεροκόμματο, που δεν θα ήταν ανάγκη να ψάχνετε για εργασία, αλλά όλοι σας να έχετε τα πρός το Ζήν, να έχετε ο καθένας το σπίτι του και όλα τα αναγκαία, που δεν θα φοβόσαστε να στρίψετε στην γωνία, που δεν θα ριγούσατε ακόμη και από τον ίσκιο σας … από … από … και ‘σεις αρέσκεστε να είστε στον πάτο του βόθρου, να γλείφετε κώλους, να προσκυνάτε κατιμάδες … να … να … να …
Σας μίλησα για την έξοδο από το μπουρδέλο του «Κόσμου Φυλακή» και ‘σείς περί άλλων τυρβάζετε και κόπτεστε για το χαλινάρι σας, για την θέσην σας στο μαγκανοπήγαδο και ‘πώς θα γυρνάτε τον τροχό … τι να ‘πεί κανείς ;;
Το κακό δεν είναι ότι δεν ξέρετε … αυτό είναι αποδεκτό … καθόσον μπορείτε να ‘ασς ‘πού με και να μάθετε … το κακό είναι που ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ να μάθετε … που δεν θέλετε να αλλάξετε.
Ακόμη και το ότι σκούζετε για την άσχημη κατάσταση στην χώρα … σας έχω τρίψει στην μούρη ότι λέτε ΨΕΜΑΤΑ … ότι στην ουσία καμμία αλλαγή δεν θέλετε να υπάρξει … παρά μόνο εσείς προσωπικά ο καθένας σας να γίνετε χαλίφηδες στην θέση του χαλίφη … να είστε εσείς που θα έχετε την κουτάλα και όχι κάποιος άλλος … τέτοιοι ΣΚΑΤΑΔΕΣ είσαστε … και δεν πάτε να διαμαρτύρεστε όσο θέλετε … ΑΝ τολμάτε πηγαίνετε μπροστά σ’ έναν καθρέφτη και δείτε αν δεν σας μουντζώνει ακόμα και το είδωλό σας …
Αλλά τι σκατά θέλω και τα γράφω ;; … τόσες και τόσες φορές τα έχω ‘πεί … αλλά κανείς ή σχεδόν κανείς δεν ακούει … οπότε μάλλον τον χρόνο μου χαλάω άσκοπα ταλαιπωρώντας τα δάχτυλά μου στο πληκτρολόγιο.
ΝΑΙ … Δημήτρη … κάτι ετοιμάζω … κάτι σπουδαίο, πολύ σπουδαίο … κάτι που έχει πολλές χιλιάδες χρόνια να ‘‘τρέξει’’ … μήποτε και σωθεί το ΈΘΝΟΣ !! … θα το στέρξετε ή θα συνεχίσετε να παίζετε το πουλάκι σας ;; … για να σας ακούσω !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 09, 2019 @ 20:49:57
Δημήτρη … δεν υπάρχει κανένα κενό !! … απλά δεν έχει ειπωθεί η ιστορία … ειπώθηκαν τα ουσιώδη !! Το θέμα είναι σας ενδιαφέρει η ΟΥΣΙΑ ή απλά και μόνο η ιστορία ;;
Έχω γράψει ότι αν ποτέ αποφασίσετε να πάμε ξανά σε ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ Ελλάδα, σε μια Πάλαι Ποτέ Ελλάδα … τότε θα δοθούν όλα … μαζί με ΌΛΑ τα άλλα, τότε θα γραφτεί και όλη η ιστορία της ΦΥΛΗΣ και του ΈΘΝΟΥΣ … αυτό όμως δεν μπορεί και ούτε ωφελεί να γίνει τώρα … δεν υπάρχει χρόνος … και ‘σείς αντί να ασχολείστε με το πώς θα πάμε σε Πραγματική Ελλάδα ασχολείστε με τα επουσιώδη … με τρίχες !! … διότι τι σημασία έχει πότε, το πώς και λοιπά έγιναν όλα αυτά, και όχι το ότι έγιναν και ‘μείς πρέπει να τα αλλάξουμε, να τα διορθώσουμε και να τα φτιάξουμε ξανά απ’ την αρχή ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΦΩΤΕΙΝΟΣ
Μαρ. 09, 2019 @ 21:14:36
Καταρχήν θα πρέπει να σέβεσαι το όνομα που βάζω και αν θες να απευθύνεσαι σε μένα να απευθύνεσαι σε αυτό κατά δεύτερον ουδέν σχόλιο …!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Μαρ. 09, 2019 @ 21:31:23
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Μαρ. 09, 2019 @ 21:31:43
Καθομουνα στην αυλη του σπιτιου μου που βλεπει στον δρομο πινοντας το απογευματινο καφεδακι μου . Βλεπω να σταματα ενα ποδηλατο ηταν ενας γειτονας μου που ειχα πολυ καιρο να τον δω μονιμος στρατιωτικος αυτος υπηρετει σε νησι που απτεται των παραλιων της μικρας ασιας. Τον ρωτησα πως ειναι η κατασταση με τοσους λαθρομεταναστες που εχει το νησι αν εχουν προβλημα με αυτους οι κατοικοι του νησιου. Και οι απαντηση του ηταν οτι ολα ειναι καλα οτι ζουν ειρηνικα μαζι τους και δεν πειραζουν κανεναν.. δεν συνεχισα την κουβεντα τον χαιρετισα και εφυγε και τον εχουμε να φυλαει τα συνορα μας…. παλαιε μαλια θα βγαλει η γλωσσα σου για να ξυπνας του ημεδαπους! Ελληνες . Βλεπω και αφουγκραζομαι στην επαρχια που ζω… δεν υπαρχει καμια ελπιδα με τους περισοτερους απο αυτους που συναναστρεφωμαι πληρης αδιαφορια… εργολαβε παλαιε γιαννη γιωργο συνεχιστε εσεις ομως! Λιγοι θα βγουν παλι μπροστα για να ξεκαθαρισουν την κατασταση οπως γινεται παντα . Να εισται καλα και τυχη αγαθη
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 09, 2019 @ 23:21:36
@Δημήτρης
Κοίταξε όλα αυτά που αναφέρεις έγιναν στο παρελθόν, σημασία έχει τώρα τι γίνεται; Πως θα ξεκολλήσουμε από τον βούρκο; Πως θα ξυπνήσουν και οι υπόλοιποι να πάρουμε μπρος. Αυτό είναι το ζητούμενο. Τώρα απαντήσεις για το ερώτημα σου θα βρεις στο άρθρο Τα Μεγάλα-ολέθρια λάθη των Ελλήνων που έχει γράψει ο Παλαιός εδώ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Μαρ. 09, 2019 @ 23:29:16
Παλαιέ,το επεξεργάστηκα λίγο το ερώτημα του τί βαρύ προδοτικό κάνουμε,πέρα απ’αυτά που ανέφερες.Γεννιόμαστε,πάμε σχολείο,αν έχουμε γεννηθεί σε σωστή οικογένεια λαμβάνουμε την πρώτη ακτίδα αγάπης προς την πατρίδα,τελειώνουμε το σχολείο.Κάπου εκεί στα 18 έχουμε(;) ένα πνευματικό βεληνεκές που μας επιτρέπει να ασχοληθούμε καλύτερα με θέματα όπως ιστορία,κοινωνία κλπ.Οπότε γεννάται το ερώτημα:ποιες είναι οι υποχρεώσεις του σωστού πολίτη;Να γυμνάζει το σώμα του.Να διαβάζει ιστορία.Να μετατρέψει τις κλίσεις του,σε έργο προς την κοινωνία και κατ’επέκταση την πατρίδα.Να μην αφήνει προσωπικά πάθη να εμποδίζουν την πρόοδο της κοινωνίας.Λίγο πολύ γνωστά αυτά.Ίσως το σημαντικότερο είναι να ενεργήσει με βάση αυτών που μαθαίνει ως ορθά/απαραίτητα,αν το απαιτήσουν οι συνθήκες.Να μη στέκει παρατηρητής του βούρκου,αλλά να προβεί σε όλες εκείνες τις απαραίτητες ενέργειες για την απολύμανση του τόπου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 10, 2019 @ 12:59:16
@Παλαιός
Ρε τσαντίλα χαλάρωσε και λίγο με τις απαντήσεις εδώ μέσα. Εντάξει δεν λέω έχεις δίκιο εδώ ο κόσμος χάνεται και το …. χτενίζεται, αλλά πάντα έτσι δεν γινόταν; Πόσες χιλιάδες χρονιά δεν είναι αυτή η κατάσταση; Μπορούμε να τους πιάσουμε όλους; μπορούμε να του έχουμε όλους ευχαριστημένους; όχι με τίποτα.
Εντάξει με όλα αυτά;;; υπάρχουν και κάποιοι που για τους δικούς τους λογούς δεν θέλουν να γράψουν και αυτό είναι σεβαστό, αλλά δεν μπορείς να πιάνεσαι από έναν και δυο και να τους τα χώνεις και μετά γεια σας. Υπάρχει και κόσμος που περιμένει να δει κάτι παραπάνω από ανθρώπους που μπορούν να δώσουν μερικά πράγματα.
Θεωρώ ότι οφείλουμε να προχωρήσουμε παρακάτω και να δώσουμε σε αυτούς τους λίγους ότι μπορούμε μπας και ξεκολλήσουμε κάποια στιγμή. Με το να μπαίνεις μέσα και να τα χώνεις μόνο, δεν πάμε παρακάτω. Επί του άρθρου δεν έχεις τίποτα να πεις; να συμπληρώσεις; να επισημάνεις λάθη; Άφησα πολλά επίπεδα ανοικτά για να γραφτούν στα σχόλια.
Μην μου απαντήσεις πάλι ότι τα έχεις γράψει 100 φόρες ακόμα, 101 να τα δουν και αυτοί που διαβάζουν τώρα. Θα μου πεις θα τους ταΐσουμε στο στόμα όπως κάνουμε με τα μωρά;; Ναι ρε, ακόμα και αυτό θα κάνουμε μπας και κάτι κουνηθεί στο άδειο κεφάλι τους και αρχίσουν, να δουλεύει κάτι.
Αυτό δεν θέλουμε να κάνουμε; να αρχίσουν να σκέφτονται με λογική; Αυτό δεν θέλει επίμονη; Ξέρω ότι θα μου πεις ότι, χιλιάδες χρονιά αυτό κάνω και το ίδιο σκατό τρώω κάθε φορά,ναι δεκτό, αλλά Τώρα τι γίνεται; δεν μπορούμε να καταθέσουμε τα όπλα επειδή η συντριπτική πλειοψηφία είναι απολιθωμένοι παρτάκηδες αλλά και μπετόβλακες.
Με συγχωρείς αλλά πάντα αυτοί οι λίγοι δεν τρώγανε όλο το αγγούρι και μετά ακολουθούσαν οι άλλοι όταν βλέπανε το παράδειγμα; ή κάνω λάθος;; θα μου πεις πάλι είναι πονηροί και αφήνουν τους άλλους να βγάλουν τα φίδια από την τρυπά. υπάρχει όμως τρόπος να γίνει διαφορετικά;; Αν ναι, πες το μου πως;;
Δεν γίνεται να μείνουμε μόνο στο πληκτρολόγιο και στον καναπέ. Ο οραματισμός δουλεύει στο ενεργειακό πεδίο και μάλιστα μέσα από την ασφάλεια του σπιτιού τους, αλλά και πάλι δεν γίνεται κάτι που να έχει την δύναμη να τραβήξει παρακάτω. Όποτε τι; Μόνο ένας αποφασισμένος που θα τραβήξει μπροστά και ας μην έχει καμιά ενεργεία από εκεί.
Στηρίζομαι σε αυτούς τους τόσο λίγους που δεν γεμίζουν το λεωφορείο ναι ρε σε αυτούς τους βοθρατζήδες,που για έμενα που θα κάνουν όλη την βρωμοδουλειά. Πάντα έτσι ήταν δυστυχώς. Γαμώ το κεφάλι μου ρε τσαντίλα. Πάμε παρακάτω με ότι μέσα έχουμε και με όσους ΘΕΛΟΥΝ και μετά ΜΠΟΡΟΥΝ.
Υγ. Με φρικάρεις όταν πιάνεσαι από έναν μόνο και αρχίζεις μόνο το ξέχεσμα και μετά φεύγεις…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Χ
Μαρ. 10, 2019 @ 22:55:46
Νομίζετε ότι είμαστε δακτυλογραφοι εεε:
Την τσάμπα το κλαδευτήρι το τσεκούρι και στο χωράφι, μετά να σας δω πόσο θα γράφετε;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 10, 2019 @ 23:21:37
Ρε Γιάννη … καλή η προσπάθεια … αλλά γιατί τα λές σε μένα ;; … και γιατί όχι ακόμη και σε σένα τον ίδιον ;;
Δεν είναι ότι απαξιώ αλλά δεν έχω την δυνατότητα να ασχοληθώ και να αναφερθώ σε όλα, οπότε αναγκαστικά μένω στα πιό ουσιώδη (έτσι όπως τα κρίνω εγώ βεβαίως … το οποίο μπορεί και τις περισσότερες αν όχι όλες τις φορές να είναι διάφορο από το πώς τα βλέπετε και τα κρίνετε εσείς).
Έγραψα ένα σωρό πράγματα με τα οποία δράτε ή και συμπράττετε ενάντια στο Έθνος και επίτηδες άφησα χωρίς να αναφερθώ κάποια πολύ σοβαρά με σκοπό να σας παρακινήσω να βάλετε το μυαλουδάκι σας να δουλέψει … να σκεφτείτε, αλλά δυστυχώς κανείς δεν το επεχείρησε.
Αν κανείς δεν θέλει, όχι να κινηθεί και να πράξει, αλλά ούτε καν να καθίσει να σκεφτεί, τότε δυστυχώς δεν μπορούμε και δεν πρόκειται να κάνουμε-καταφέρουμε τίποτε, διότι πέραν αυτού είναι και τόσοι πολλοί οι περιορισμοί, αυτήν την φορά, που δεν υπάρχει δυνατότητα να μπορέσει να τραβήξει κάτι από δυο-τρείς ανθρώπους … χρειάζεται να υπάρξει πρίν ενεργειακό υπόβαθρο και ξε-αποβλάκωση, γιατί λες να έχω γράψει ότι έχω γράψει … απλά και μόνο για να ξεχέσω μερικούς ή πολλούς ή για να κάνω τον ξύπνιο ;;
Μην μου λες και τώρα τι κάνουμε … λέω τι πρέπει να κάνετε (όχι ίσως όπως το θέλετε ή το νομίζετε), εάν θέλετε … εάν δεν θέλετε … καληνύχτα !!
Έχω βαρεθεί πιά να βαράω στου κουφού την πόρτα, παρ’ όλα αυτά είμαι εδώ … να σας ‘πώ πώς και τι … όχι όμως για να μου ‘πείτε εσείς, διότι αν ξέρατε θα τα είχατε κάνει χιλιετίες τώρα, όπου για να μην έχει γίνει τίποτε για την ανακοπή αυτής της κατρακύλας είναι δείγμα ότι σκατά ξέρετε … θα το κατανοήσετε λοιπόν αυτό κάποια στιγμή και θα αποφασίσετε να αλλάξετε ή ού ;;
Εάν ξεκουνήσετε και αλλάξετε … εδώ είμαι … και σας έχω ‘πεί μέχρι που μπορούμε να φτάσουμε … όχι ως διά μαγείας βέβαια … θα πρέπει να ιδρώσετε και να ματώσετε πρώτα … αλλά δεν γίνεται αλλιώς αν θέλετε να ξαναγίνουν τα πράγματα όπως τότε παλιά … εάν όχι θα μείνετε εδώ να βράζετε στο ζουμί σας … καθώς υπάρχουν και αλλού ανάγκες … άλλωστε το να έρθει κάποιος εδώ δεν είναι διακοπές … και αν όσοι είναι εδώ τρώνε ένα αγγούρι, αυτοί που «έρχονται» τρώνε χίλια ένα … έτσι δεν υπάρχει και δυνατότητα σύγκρισης μεταξύ τους.
Εσύ Γιάννη θέλεις να γίνουν πράγματα … και λειτουργείς με θέρμη σαν «νεοφώτιστος» … δεν πάει όμως έτσι το πράγμα … εάν δεν υπάρξει πρίν το ενεργειακό υπόβαθρο δεν πρόκειται να επιτευχθεί απολύτως τίποτα … και πίστεψέ το ξέρω και έχω τον τρόπο να το μετρήσω.
Σας έδωσα τον Οραματισμό … και για προσωπική, ατομική χρήση, αλλά και για να σηκωθεί ενέργεια για το Έθνος … και αυτήν την στιγμή αντί το δυναμικό να αυξάνει βαράει πάτο … αυτό τι δείχνει ;; … απλά ότι δεν κάνετε ΤΙΠΟΤΑ !! … απλά λέτε … μπούρου μπούρου και τίποτα παραπέρα (δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον … δεν είναι αυτό η πρόθεσή μου … γενικά το λέω).
Λέμε το ένα … λέμε το άλλο … ρωτάμε αυτό … ρωτάμε εκείνο … νέκρα !! … απάντηση καμμία !! … οπότε κάτι από τα 4-τέσσερα που είπα παραπάνω στο σχόλιο πρός τον Δημήτρη (Μαρ. 09, 2019 @ 20:39:04) συμβαίνει … δεν θέλω να απαντήσω εγώ τί είναι αυτό … δώστε την απάντηση μόνοι σας !! … και αφού δεν λέτε να ξεκουνήσετε … ΜΑΛΛΟΝ δεν σας ενδιαφέρει καμμία απολύτως αλλαγή των πραγμάτων (εκτός αυτή που ανέφερα στο εν λόγω σχόλιο) … οπότε άδικα παιδευόμαστε !! και το όποιο ξέχεσμα σας είναι πολύ … στην ουσία ούτε αυτό δεν δικαιούστε !!
Έτσι μάλλον θα γράψω τελικά και το δεύτερο μέρος του «Λέγοντας τα πράγματα με τ’ όνομά τους» μόνο και μόνο για να μην υπάρχει πλέον καμμιά δικαιολογία από μέρους σας ότι δεν ξέρατε, δεν σας τα είπαν.
Στην δε συνέχεια όπως ανέφερα (στο ίδιο σχόλιο πρός τον Δημήτρη) θα δώσω κάτι που έχει χιλιετίες να «τρέξει» και θα ζητήσω να δουλέψετε μ’ αυτό … εάν δεν το κάνετε τότε, εκτός του ότι όλα θα βρίσκονται στον δρόμο του αγύριστου, μάλλον θα σταματήσω και εγώ να γράφω καθώς δεν θα υφίσταται πλέον λόγος να γραφτεί το οτιδήποτε.
Στο άρθρο ;; … όχι δεν έχω να ‘πώ κάτι, δεν είδα κάτι στραβό (στο νόημα εννοώ) τα υπόλοιπα είναι για τους άλλους … αυτοί πρέπει να συμπληρώσουν αν έχουν κάτι να ‘πούνε.
ΌΜΩΣ για να έχουμε καλό ερώτημα … εσύ γιατί δεν έκανες μια προσπάθεια να ‘πείς τι άλλο ΑΝΤΕΘΝΙΚΟ κάνετε … όπως τόσες φορές ζήτησα ;; … δεν μπόρεσες να βρείς και να σκεφτείς κάτι ;; … πόσο λοιπόν και ‘σύ δουλεύεις την ΛΟΓΙΚΗ ;; … για σκέψου το !! (δεν το λέω δεικτικά και υποτιμητικά … απλά θέλω να επισημάνω ότι ακόμη δεν έχετε βάλει καν το πόδι στον δρόμο … και το τέρμα του δυστυχώς δεν είναι καν ορατό … έχετε πάρα πολλή δουλειά να κάνετε … και δεν σας βλέπω να το τρέχετε)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 10, 2019 @ 23:30:38
Φίλε «Χ» …
μήπως νομίζεις ότι εμείς είμαστε τίποτε εισοδηματίες ή βαθύπλουτοι κληρονόμοι που δεν έχουμε δουλειά να κάνουμε και παίζουμε με το πληκτρολόγιο ;;
Εσάς παιδευόμαστε να ξυπνήσουμε και να σας σπρώξουμε ν’ αρχίσετε να σκέφτεστε … για το δικό σας καλό … για την δικήν σας ΖΩΗ και το μέλλον των παιδιών σας
Κανείς δεν σου ζήτησε να γράψεις κατεβατά … πέντε δέκα λέξεις όμως δεν είναι πρόβλημα … άλλωστε κανείς δεν είναι 24 ώρες στο χωράφι … το κοπροσκύλιασμα στα καφενεία και στα κομματομάγαζα πάει σύννεφο … ξέρουμε τι γίνεται … δεν είμαστε από άλλον πλανήτη … και κάποιοι εκτός του ότι μεγαλώσαμε σε χωριά … μένουμε και σε χωριά.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Γιάννης301
Μαρ. 11, 2019 @ 01:09:28
@Παλαιός
Σε έμενα λέω πολλά ρε τσαντίλα. Αλλά τι ακριβώς αντιεθνικό θες να γράψω και θα στο γράψω. Εξηγείσαι μου και θα το φτιάξω σε άρθρο. Γιατί δεν κατάλαβα τώρα. θες να σου αναλύσω τι άλλη μαλακία κάνουμε όλοι μας και είμαστε εδώ που είμαστε;
Από την άλλη βλέπεις γράφω διάφορα για να δείξω και να εμψυχώσω και εγώ. Εσύ συνήθως κάνεις το ξέχεσμα και λες τα στραβά μια χαρά. Θες να το κάνω και εγώ; Το καντήλι που θα ρίξω θα είναι άνευ προηγουμένου. Περιμένω την απάντηση σου για αυτό.
Άκου εγώ εδώ δεν τσακώνομαι μαζί σου, ούτε προσπαθώ να φανώ σε κανέναν, αυτό το ξεκαθαρίζω. Κάνω αυτό που κάνω εδώ και χρόνια αλλά με έναν άλλο τρόπο τώρα.
Σου ξαναλέω κάτι ακόμα το ότι μερικοί δεν γράφουν εδώ δεν σημαίνει ότι δεν σκέφτονται… Όσο για το ενεργειακό υπόβαθρο δεν ξέρω αν πιστεύουνε στην δύναμη αυτού για να το εφαρμόσουνε.
Ζήτησα ένα άρθρο ξεχωριστό για αυτό το κομμάτι, το έκανες;; όχι. Εσύ περιμένεις από το πουθενά να κάνουν κάτι για το οποίο δεν έχουν πεισθεί;; Ξέρεις λοιπόν ότι δεν πάνε έτσι τα πράγματα…
Δεν ξέρω αν πότε θα φτιαχτεί το κατάλληλο ενεργειακό υπόβαθρο αλλά δεν θα περιμένω να με συντρίψουν οι εχθροί μας. Όχι δεν είμαι νεοφώτιστος , ούτε μιλάω με την θέρμη ενός ρομαντικού. ΣΙΧΑΘΗΚΑ πια όμως την σαπίλα γύρω μου και μου την έχει δώσει σοβαρά. Λοιπόν παλάβρα θα κανουμε κάτι ουσιαστικό στην πραγματική ζωή έξω;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοιαζόμενος
Μαρ. 11, 2019 @ 02:40:03
Οσο κυριαρχει η σκεψη, θα χανεται η δυναμη του ανθρωπου ως κατανοηση τι να κατανοησει. ..
Προσπαθουμε νε εξηγησουμε μια θεση, αποψη, σχολιαζωντας αναφορες επι των σχολιων πανω σε αλλες αναφορες με αλλα σχολια. ..
Ο Ανθρωπος δυστυχως , δεν προλαβε να βρει, να ολοκληρωσει ευατον του, βρισκοντας την πραγματικη εννοια του. ..
Δεν εμαθε, πως να μαθαινει , ετσι απλα. ..
Δεν ενιωσε, δεν ειδε, δεν αγγιξε, δεν ακουσε, , δεν θελησε να αποκαταστησει την εικονα που ξεδιπλωνεται εμπρος στα ματια του, οταν επρεπε. ..
Να ζωηρεψει τον ευατο του, να τον μαγεψει η ομιλια του, ο γεματος με τα αστρα Ουρανος, να μυρισει το μεσα του , να ζητησει απο τον Ευατο του να βρει την σωστη χρηση ολων,
να συζητησει με τον Ευατο του , το Ονειρο για το μετα, την συνεχεια της Φυσης των πραγματων που Βλεπει. ..
Να μαθει πραγματικα, να κεντρισει το ενδιαφερον του, να εντρυφησει ασυνειδητα την Βουληση του,
το πως να συμπεριφερθει απεναντι σε ολα, να δαμασει την απλοτητα του,
να μαθει την τρυφεροτητα του ειναι του,
Να παραμενει παντα ο ιδιος, γρηγορος, δυνατος, αυθεντικος . ..
Να Εισαι, εστω στο ποιο ελαχιστο σημειο για να γινεις . ..
Υπαρχουν Ασχολιες και ασχολιες. ..
Δυστυχως δεν ασχολειται σωστα ,(ο εν δυναμει ανθρωπος) διοτι δεν αξιοποιησε τον Χρονο του οταν επρεπε. ..
Η πρωτη φερνει την Αφωσιωση κ εναν Κοσμο που Αδημονει να γινει,
κ η στειρα ασχολια φερνει το Χαος σε πολλες εννοιες σε Τελμα
Η Αληθεια ειναι πως δυσκολα μπορει να καταφερει ο ανθρωπος να νιωσει, να δει την πραγματικοτητα εφοσον εχουν περασει τα χρονια του, διοτι σκεφτεται (δεν εννοω οτι η σκεψη ειναι μειον, απεναντιας, απλα ο τροπος ειναι αλλος ). ..
Ενα παιδι, ειναι ποιο κοντα, αλλα κ παλι . ..ισχυει το να τον κεντρισει το «κατι»,αλλιως θα χαθει κ το ιδιο μες στην συνηθεια που δεν γεννα ιδεα. ..
Οποτε. ..οταν φερουμε εις περας την εστιαση του εξω , μεσα μας, γινομαστε Οντα του Κσομου .
Οταν εγκλωβιζομαστε μεσα σε ενα ψεμα που ορισαμε στον ευατο μας ως αληθεια γινομαστε ειδωλα .
Μας αφαιρουμε ολες τις δεξιοτητες με λιγα λογια
κ θα «καθισουμε» να μιλησουμε για σχολια επανω σε αναφορες που εχουν ηδη τοποθετηθει δηλ. ..
Οχι. ..
Η Συνεχεια του Κοσμου μας, επανω στην Γαια προυποθετει μελετη με σχεδιασμο, οραμα. .. και εφαρμογη. ..
Επειδη ομως αυτο εχει να κανει με ενεργεια, απτη κ καθαρη, το σωμα μας δεν μπορει οχι να την αγγιξει, αλλα ουτε να την Δει προτιστως. ..
Τι χρειαζεται ομως πραγματικα ωστε να πετυχει κ να ερθει η αλλαγη;
Οπως ανεφερα παραπανω, με λιγα λογια οταν ολα γινουν οπως χρειαζεται η Αληθεια θα ελευθερωσει τα ματια σου, την οραση σου κ θα καταριψεις την Στιγμη, θα ενωθεις στιγμιαια στο Ολον και πλεον θα γνωρισεις εφοσον βλεπεις το γιγνεσθαι,, παρελθον παρων μελλον μεσα στο Τωρα, μεσα σε μια Ανασα. ..
Πλεον, ακους την Ηχω η οποια διαδιδει κ μεταδιδει συνεχως πληροφοριες, ο Χρονος αλλαζει εννοια, εμπλουτιζεται το καθε Τι,
γνωριζεις διχως να σκεφτεις, διοτι εισαι ηδη μεσα,
εισαι ηδη γρηγορος, αυθεντικος, δυνατος. ..
Ολα αυτα για να φωλιασουν εντος σου ως κατανοηση σε πληροτητα χρειαζεται χρονος , ωστε να δεσουν, να ωριμασουν καταλληλως . ..
Να λαξευσεις Ευατον εντος σου, διοτι το σωμα χρειαζεται να κινηθει. ..
ωστε να γινει Ναος, Αφθαρτος. ..
Ειμαστε αγαρμποι ακομη, σε πολλα επιπεδα κ σταδια, σκληροι, ατσαλοι. ..δυστυχως οι καταστασεις το πετυχαινουν να ερθει γοργα,να παγωνει το μεσα μας ..
Εαν δεν μαθουμε τι να κινησουμε με το σωμα μας και πως, ωστε να περπατησουμε στο Αναμεσα ,
«Η γεφυρα θα μεινει στα σχεδια». ..
Ολα ειναι εφικτα ομως, ολα . ..
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Χ
Μαρ. 11, 2019 @ 08:15:14
Αυτάρκεια, αυτοάμυνα και για αρκετό καιρό καμία συναλλαγή, ίσως έτσι γλιτώσουμε το μαρκάρισμα.Αλλιως στάμπα στο κεφάλι και δούλοι των εχθρών μας. Η θα τους αφανισουμε, ή θα πάμε μαζυ τους εκτός Γαία ς
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Μαρ. 11, 2019 @ 11:43:02
Γιάννη … εάν είναι να σου ‘πώ εγώ (δεν το λέω αποκλειστικά για σένα) το τι τότε δεν έχει νόημα … διότι το θέμα είναι εσύ-εσείς να δείτε μόνοι σας το τι στραβό κάνετε … μόνο τότε θα αρχίσουν να αλλάζουν πράγματα … έστω ότι έως τώρα το άδειο και κλούβιο κεφάλι όλων δεν μπορούσε και ούτε είχε σκεφτεί ότι όλα εκείνα που ανέφερα είναι Αντεθνικά … τώρα όμως τα είδαν … τι έκαναν ή τι σκοπεύουν να κάνουν στην συνέχεια ;; … θα αλλάξουν όλα εκείνα τα στραβά ή θα συνεχίσουν το ίδιο βιολί σαν να μην είδαν τίποτε ;;
Και που ‘σαι … στο συγκεκριμένο μιλάμε για το εδώ … όχι το παρακεί … αυτό δά έλειπε ενώ δεν μπορείτε να δείτε το εδώ να υπάρχει απαίτηση για το παραπέρα … δυστυχώς δεν πάει έτσι το πράγμα … από τα εδώ, αυτά που είναι μπροστά στα μάτια σας, αυτά τα στραβά που κάνετε καθημερινά πρέπει να ξεκινήσετε.
Δεν είπα «κάτι» γι’ αυτά που γράφεις … απεναντίας μάλιστα !!
Αλλά ρε Γιάννη τι κάνεις ;; … προσπαθείς να μου δείξεις τ’ αμπελοχώραφά μου ;; … λές να μην ξέρω και να μην μπορώ να ‘δώ αν και πόσο σκέφτεται ο κόσμος, αν κάνει κάτι και αν χρησιμοποιεί την Λογικήν του ;; … άφησέ το ρε Γιάννη … ευσχήμως έθεσα τις τέσσερες κατηγορίες για να μην αρχίσω τα καντήλια.
Δεν με ενδιαφέρει τι σκατά πιστεύουνε … είπαμε Σκέψη και Λογική … όπου αν το κάνανε τότε πολύ εύκολα θα βλέπανε ότι ότι κάνουν μιά μαλακία και μισή είναι, όπερ αυτό σημαίνει ότι κάτι ή όλα δεν τα ξέρουν … όταν κατανοήσουν και δεχτούν αυτό το απλό τότε θα μπορούν να πάνε παραπέρα αλλιώς εκεί θα μείνουν στα σκατά στον πάτο του βόθρου.
Δεν έχω χρόνο … ούτε και διάθεση … να χαϊδέψω αυτιά και κεφάλια, είπαμε δεν ψάχνω οπαδούς και ακολούθους, λέω τα πράγματα ξεκάθαρα … και αν κάποιοι έχουν βαρεθεί από το όπως είναι τα πράγματα ή έχουν κατανοήσει έστω κάτι και θέλουν το παραπέρα την αλλαγή, τότε θα ενδιατρίψουν σε όσα λέμε … όλοι οι υπόλοιποι δεν πρόκειται … αφού έχουν γίνει ένα με τα σκατά.
Αυτό που ζήτησες είναι απλή πληροφορία, επεξήγηση του τι και πώς γίνεται … αλλά αυτό δεν θα βοηθήσει να αρχίσεις να Σκέφτεσαι και να χρησιμοποιείς την Λογική, αυτό γίνεται μόνο (εάν βεβαίως πρώτα απ’ όλα θέλεις να ‘δείς, να αλλάξεις και να δουλέψεις) με την απόδειξη του στραβού με την εμπειρία, με την αλλαγή και το αποτέλεσμα.
Λες … δεν έχουν πεισθεί … μα έκαναν κάτι ;; … έθεσαν αυτά που είπαμε σε εφαρμογή ;; … εάν το είχαν κάνει τότε θα είχαν και τα πρώτα δείγματα … διότι μόνο το ότι τα διάβασαν (άσχετα το τι σκατά κατάλαβαν) αυτό δεν παράγει αποτέλεσμα.
Όμως θα γίνει κάποια στιγμή … για την ώρα προηγούνται άλλα … άλλωστε και όλο το πρόγραμμα του βήμα προς βήμα για την ανάπτυξη Σκέψεως και Λογικής πήγε πίσω καθώς μεσολάβησαν κάποια πράγματα και καταπιαστήκαμε με αυτά … που άλλωστε δεν ήταν έξω από το πρόγραμμα αλλά δεν ήταν στην κανονισμένη σειρά.
Κάντε ότι νομίζετε καλό … αλλά μην περιμένετε να βγώ εγώ μπροστά … πολλοί και διάφοροι λόγοι δεν το επιτρέπουν … όμως είπα ότι εδώ είμαι να δώσω κατευθύνσεις και λοιπά … αλλά αυτήν την φορά την δουλειά πρέπει να την κάνετε εσείς … και αν πραγματικά θέλετε αυτό να έχει πιθανότητα επιτυχίας πρέπει να ακούσετε …
Αν όμως εσείς θέλετε να πάτε με τα δικά σας μυαλά … συνεχίστε και θα έχετε την προδιαγεγραμμένη πορεία και κατάληξη.
Είπα … δημιουργήστε και δώστε την δυνατότητα (σε απόλυτο βαθμό) να δουλέψουμε και τότε σας υπόσχομαι (θα ‘πώ το πώς και τί, θα δώσω τους τρόπους κλπ.) να έχετε ξανά την Πάλαι Ποτέ Ελλάδα !! … εάν αυτό είναι κατανοητό … εντάξει … εδώ είμαι και περιμένω !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Μαρ. 11, 2019 @ 13:02:39
«ANTI MATRIX»
2019-01-14
AIDA (ARTIFICALLY INTELLIGENT DIGITAL ASSISTANT) IS AN LMD (LIFE MODEL DECOY) – AIDA OPENS PORTAL TO SAVE COULSON & FITZ SHIELD FILM
http://anti-matrix-x.blogspot.com/2019/01/aida-artifically-intelligent-digital_14.html
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Γιάννης301
Μαρ. 11, 2019 @ 15:24:55
@Παλαιός
Έχω ξεκαθαρίσει 100 φόρες ότι δεν κάνω τον έξυπνο, ούτε προσπαθώ να σου δείξω τα αμπελοχώραφα σου. Ξέρεις προσπαθούμε να βγάλουμε μια άκρη εδώ, να ξεκινήσουμε από κάπου και να καταλήξουμε κάπου.
Θέλεις να γράψω για τα στραβά που γίνονται; και πως και γιατί; Θα το γράψω σε άρθρο να το διαβάσουν όλοι. Τώρα τι θα βγει από αυτό είναι μια άλλη ιστορία. Αλλά μέσα από μια οθόνη, αν κάποιος δεν αγαπά την χώρα του θεωρώ ότι δύσκολα θα ξεκουνήσει, δύσκολα θα ξεβολευτεί.
Ξαναλέω δουλεύουμε με αυτούς που πρώτα θέλουν και μετά μπορούν. Τι άλλο να κάνουμε δηλαδή να γεμίσουμε το άδειο κεφάλι τους;; Ωραία δεν θες να βγεις μπροστά για τους λόγους σου, σεβαστό και δεκτό.
Χρόνος δεν υπάρχει αλλά δεν βλέπω να μπορούμε να κάνουμε κάτι άλλο. Ελληνόψυχοι υπάρχουν εκεί έξω, αρκεί να βρεθεί αυτός ο ένας που θα μπορέσει να τους ενώσει.
Δεν είμαι αισιόδοξος και να πετάω στους 7 ουρανούς, Αλλά δεν θα καταθέσω τα όπλα , ούτε θα περιμένω να έρθουν αυτοί…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 11, 2019 @ 19:27:53
Εντάξει ρε Γιάννη … αλλά δεν είναι έτσι τα πράγματα … σκατά Ελληνόψυχοι υπάρχουν … χαζοπαρτάκηδες και ξεγάνωτοι ντενεκέδες είναι … ενώ αν ήταν απλά έξυπνα εγωιστές και έβλεπαν έστω μόνο το πραγματικό ατομικό συμφέρον τους θα έκαναν άλλα από αυτά που κάνουν, διότι για να αγαπάς την χώρα και το Έθνος σου πρέπει πρώτα να αγαπάς σωστά τον εαυτόν σου, τους οικείους σου, τους συγγενείς σου, το χωριό σου ή την πόλην σου για να μπορέσεις τελικά να φτάσεις στο Έθνος και την χώρα.
Οι εποχές έχουν αλλάξει … μάλλον δεν θέτε να το καταλάβετε … και περιμένετε τον έναν ΜΑΛΑΚΑ που θα βγεί μπροστά να ενώσει να χέσει να κάνει το οτιδήποτε … αλλά αυτό δεν πρόκειται να γίνει για να φτιαχτεί Νέα Ελλάδα … αυτό σήμερα είναι οι στημένες καταστάσεις … θα το πάρετε είδηση ή θα λέτε τα ίδια και τα ίσια ;;
Ο Ένας θα φανεί μόνο όταν φανούνε πρώτα οι πολλοί, αλλά όταν αυτοί κρύβονται και περιμένουν τον γείτονα, όταν ούτε από τον καναπέ τους δεν κάνουν δυό απλά πράγματα, όταν απαξιούν ακόμα και δυό γραμμές να γράψουν, όταν … όταν … τότε θα μείνουν με το περίμενε.
Όταν τα Βόδια νομίζουν ότι ξέρουν καλύτερα, όταν θέλουν παντού και πάντα να έχουν λόγο (οι φιόγκοι και οι μαϊμούδες) όταν έχουν φάει με το τσουβάλι τον σανό της δει(η)μιοκρατίας και του διακαιωματισμού … και δεν εννοούν ότι πρέπει να αφήσουν τα πράγματα σε αυτούς που ξέρουν και αυτοί απλά να πράξουν … τότε δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει κάτι … ίσως μόνο πάλι μία από σκατά.
Δεν θέλω και ούτε είπα να καθίσεις να γράψεις (εκτός και αυτό θέλεις να κάνεις) για τα στραβά που γίνονται … είπα όλοι … και ο καθένας να δείξει ότι κατενόησε ότι αυτός ο ίδιος κάνει (όχι οι άλλοι) διάφορα αντεθνικά πράγματα (πέρα από ‘κείνα που παράθεσα) … όπου αν δεν μπορεί να τα ‘δεί τότε θα συνεχίσει να πράττει αντεθνικά … για ποιό Έθνος λοιπόν θα μπορεί να μιλήσει και να παλέψει ;;
Όταν λοιπόν αυτός ο ξεγάνωτος ντενεκές (αφού δεν δείχνετε κάτι διαφορετικό) απαξιεί ακόμη και να δείξει ότι έστω παλεύει να βάλει το κλούβιο κεφάλι του να Σκεφτεί ώστε να ‘πεί δυό πράγματα … για ποιούς Ελληνόψυχους και πούτσες μπλέ λές ;; … αφού δεν κάνει ούτε το πολύ μικρό … εσύ περιμένεις να κάνει το μεγάλο ;;
Δεν είπα να καταθέσει κανείς τα όπλα … παλέψτε όσο και όπως μπορείτε … αλλά ακούστε και λίγο !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Μαρ. 11, 2019 @ 22:32:37
Πολλά εξαιρετικά άρθρα στην ιστοσελίδα του παρακάτω πολύ ψαγμένου Aμερικανού φιλόσοφου. Mερικά αγγίζουν και την εδώ θεματολογία και έχουν πολλές ομοιότητες… και στα συμπεράσματα, και στις προτεινόμενες δράσεις.
http://www.thebirdman.org
http://www.thebirdman.org/Index/Index-Fight.html
Tο παρακάτω άρθρο ΔEN είναι το καλύτερό του, τα διαμάντια του είναι αλλού. Mου αρέσει όμως το ομαδικό πείραμα προσευχής/τηλεπίδρασης που προτείνει εδώ σαν «προθέρμανση» πριν η ομάδα ασχοληθεί με επιθέσεις σε μοχθηρά άτομα του συστήματος.
«One possible way to test our
effectiveness — and boost our
confidence — is to hold prayer sessions
which focus on trying to make changes
in some physical object which can be
seen in real time over the Internet. For example, if someone set up a videocam
to broadcast the picture of a bowl with
a sensitive and readily visible
thermometer, this would be a means of
helping CGWS members to know
whether their psychic energy could raise or lower its temperature. In fact,
this sort of thing might be used as a
‘warm-up exercise’ prior to focusing on
some evil individual.»
http://www.thebirdman.org/Index/Fight/Fight-ScientificallyRealReligion-CanWhiteMenUseIt.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 11, 2019 @ 23:47:36
@Παλαιός
Ρε Παλάβρα μήπως έχεις χάσει την πίστη σου λίγο στην φυλή;; μήπως σε έχει πάρει πολύ από κάτω;;; Όπα ρε καπετάνιε στάσου, ναι είναι όρθια κρέατα, είναι παρτάκηδες ,είναι βολεμένοι και ανάπηροι. Δεν μπορούν να γράψουν ούτε 2 γραμμές.
Αλλά δεν είναι όλοι έτσι γαμώτο μου ρε. Τους έχω δει εκεί έξω ναι περιμένουν τον ΜΑΛΑΚΑ που θα τους ενώσει, οργανώσει κτλ. Ότι και να λες εγώ τους έχω δει. Σου είπα έχω μερικούς έτοιμους να κάνουν πράγματα, αλλά πάλι με αμφισβήτησες , πάλι δεν μου έδωσες σημασία.
Ξέρεις πολύ καλά ότι δεν παίζω, ξέρεις ότι νοιάζομαι και αυτό έχει γίνει με πράξεις. Λοιπόν σε διαβάζω, σε ακούω, αλλά άκου και εσύ έμενα και επιτελούς πίστεψε σε κάτι. Δεν έχω την πείρα σου αλλά βλέπω την αποφασιστικότητα στα μάτια αυτών που περιμένουν απλά να ξεκινήσει.
Το άρθρο θα το γράψω και σου είπα γιατί δεν έγραφα κάτι τέτοιο. Λοιπόν να κάνουμε επιτελούς κάτι και ας είμαστε όσοι είμαστε , και ας μην υπάρχει σχεδόν το ενεργειακό υπόβαθρο. ΑΛΛΑ κάτι να γίνει. Σταματάω εδώ αυτήν την κουβέντα, δεν βοηθάει τους αναγνώστες του μαγαζιού.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
aksiofotos
Μαρ. 12, 2019 @ 10:59:22
To ιστολόγιο του Εργοδότη δεν είναι μαγαζί πολύ περισσότερο μαγαζί του καθένα.
Σεβαστείτε τους διαχειριστές και τους αναγνώστες
Όταν η Ελευθερία καταντά ανεξέλεγκτη γίνεται ασυδοσία.
Αν θέλετε να αλλάξετε την κατάσταση ξεκινήστε από τον εγωισμό και την έπαρση σας.
Δείτε ποιος σας κινεί τα νήματα και αν καταφέρετε να τα κόψετε τότε θα λέγεστε και λεγόμαστε άξιοι απόγονοι της Ελληνικής κοσμοθεασης.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Kαλλιάφας Γιάννης
Μαρ. 12, 2019 @ 15:54:54
Συμφωνώ με τον παλαιό /Παρτάκηδες αδιάφοροι είναι οι σύγρονοι έλληνες με τη ρουφιανιά και τη πουστιά στο αιμα τους.Αν πάει κάποιος να διορθώσει κάτι στραβό και χρειάζεται μια συμπαράσταση στρίβουν όλοι .Ναι μεν έχεις δικιο σου λένε αλλά που να μπλέξουμε τώρα .Δεν είναι έτσι δεν μπορούμε να αφήνουμε τον καθένα να κάνει ότι γουστάρει επειδή φοβόμαστε μη μπλέξουμε.θα μπλέξουμε θα ρίξουμε και καμμιά μπουνιά σε κάθε θρασύ τζογλάνι επειδή έτσι έμαθε επειδή όλα τα κάνει εκ του ασφαλούς .Αν το κάναμε όλοι θα φοβόταν τα τζογλάνια και θα σκεφτόταν να κάνουν οτιδήποτε.Το ξύλο όλοι το φοβούνται κι όταν δεν τους παίρνει λακίζουν .Είμαι παθός και μαθός Ετσι μάθαμε και τα σκουπίδια τους πολιτικούς και πλουτίζουν σε βάρος μας πουλώνταςτα εθνικά θέματα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
nobody
Μαρ. 12, 2019 @ 16:57:53
ΟΥΖΑΙ ΟΥΖΑΙ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 12, 2019 @ 18:09:48
@Αξιόσκοτος
Σε εμπόδισε κάνεις να γράψεις; ήθελες και δεν σε αφήσαμε εε;; Ρε τι γομάρια εγωιστές που είμαστε…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
aksiofotos
Μαρ. 12, 2019 @ 20:25:04
Κοίτα τα θέματα του ιστολογίου πριν δύο χρόνια και συγκρινετα με τα τελευταία .
Επίπεδο αποδυτηριακια.Βωμολοχιες,Οπαδικη νοοτροπία όχλου,διαχωρισμοί τύπου Εμείς οι μπατριωτες και οι άλλοι.
Επειδή το μαγαζί όπως λες έγινε κοτέτσι με ξεπουπουλιασμενους κόκορες θα μπει το υγειονομικό και το διαφωτιστικό αντάμα.
Ποιος θα πάρει το κύπελλο για να εχουμε καλό ερώτημα;
Είναι υπόθεση δικέφαλων πάντως
Άριστος οιωνός.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ανώνυμος
Μαρ. 12, 2019 @ 21:44:37
Ρε Γιάννη δεν προσέχεις τις εκφράσεις σου καλύτερα ?
Από είσαι εσύ μάνα μου ,και αλλάζεις τα άβαταρ και τα ξεφτυλίζεις .
Νιώθεις πως σε στολίζουν και τσιμπάς ?
Μου κάνεις κομματάκι θρασύδειλος ξέρεις τι λένε για άτομα όπως και του λόγου σου
lights on but nobody home.
Συμβουλή κάτσε στον καθρέφτη σου μπρος και σκέψου τι ακριβώς λες στα σχόλια/απαντήσεις σου ,αυτά που λέει ο Παλαιός στο παρά πέντε τα λες ακριβώς σαν αντίλαλος ένα πράγμα .
Θέλεις να σε σέβονται αλλά εσύ όχι .Λοιπόν ο σεβασμός κερδίζετε και δεν επιβάλετε αυτό ακόμη να το μάθεις .Ο κομπλεξικός λέει γομάρια άτομα που δεν γνωρίζει καν .Υπάρχουν νέα δεν ξέρω εάν τα γνωρίζεις ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ Ο ΠΑΛΑΙΟΣ για να έχεις αυτό το τουπέ ,αλλά και να ήσουν θα έπρεπε να σκεφτείς άλλους τρόπους προσέγγισης γιατί αυτός ήδη υπάρχει ,εάν έχει αποτέλεσμα ή όχι είναι άλλο .
Τα αντίγραφα και μάλιστα τα κακέκτυπα δεν τα θέλει κανείς .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 12, 2019 @ 23:52:41
@Ανώνυμος
Κανονικά δεν θα έπρεπε καν να σου απαντήσω αλλά άτομα σαν εσένα το παίρνουν αυτό σαν ότι κάτι είπαν και ο άλλος φοβήθηκε ή το βούλωσε.
Λοιπόν εγώ γράφω με το κανονικό μου όνομα και όχι σαν ανώνυμος, αυτά περί θρασυδειλίας.
Εγώ δεν είμαι ο Παλαιός, ούτε αντιγράφω κανέναν, έχω δηλώσει ότι συμφωνώ σε πολλά πράγματα μαζί του, κακό ε; Αν διάβασες τα σχόλια θα δεις ότι διαφωνούμε και αυτό είναι το θέμα συζήτησης.
Ναι όταν βγαίνουν τρίτοι απρόσκλητοι και με προσβάλλουν σε σοβαρά θέματα και κάνουν τους έξυπνους, θα τους αλλάξω και το όνομα. Τα γομάρια ήταν για έμενα και τον Παλαιό. Εσύ ανώνυμε ποιους νόμιζες;
Στην κατάκριση και στις προσωπικές επιθέσεις είστε πρώτοι. Αλλά όταν έρχεται η ώρα να δώσετε μια απάντηση με λογική και να προτείνετε τρόπους να βγούμε από τον βόθρο σωπαίνετε. Νεκρική σιγή.
Δεν αντιγράφω κανεναν είμαι ο εαυτός μου και αν θέλεις έλα και έξω να με δεις. Αυτά για τώρα. Δεν θα πω αλλά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Μαρ. 13, 2019 @ 09:45:08
Μας ζάλισες ,ξέρεις καλά τι λέω νεκρική σιγή για τις ανοησίες .
Που είδες πως διαφωνώ με τον Παλαιό ?
Που είδες πως το είπες ΄’έχω δηλώσει ότι συμφωνώ σε πολλά πράγματα μαζί του, κακό ε; ‘ αυτό με πειράζει ? ληγμένα παίρνεις παιδάκι μου ?
Γιατί χλευάζεις τα άβαταρ θρασίμι ?Σου είπε κανείς ότι έχεις το αλάθητων .
Που ξέρεις εσύ τι κάνουν όλοι οι άλλοι ,κοιμάσαι μαζί τους, μπορεί όλοι οι άλλοι χωρίς φωνές και πολλά σούρτα φερτά να γυρίζουν τον κόσμο ανάποδα.
Ο Παλαιός γνωρίζει και λέει επειδή είναι ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΕΣΥ ΔΕΝ ΞΈΡΕΣ ούτε υποθέτεις αναμασάς ως μηρυκαστικό .
Εξήγησε μου και άσε τις μπούρδες γιατί απαιτείς σεβασμό από τους άλλους ,’όταν δεν έχεις καμία σχέση με αυτόν .Μόλις κάποιος διαφωνήσει μαζί σου σε σχόλιο ή γίνει αυστηρός κριτής εσύ για να τον μειώσεις και για να τον φέρεις εκεί που θες -κοινώς να του κατεβάσεις το επίπεδο και να το κάνεις δάπεδο – του αλλάζεις το άβαταρ του και το κάνεις ότι γουστάρεις ?
Εσύ λοιπόν έχεις δικαίωμα στην αυθαιρεσία αλλά εγώ όταν το πράττω κάτω από το σεντόνι της ανωνυμίας δεν σου αρέσει ,κάνω και εγώ αυτό που κάνεις και εσύ μπας και καταλάβεις αλλά που …..
Και αναρωτιέσαι γιατί κανείς δεν γράφει, δεν καταθέτει ,απόψεις ,δεν γίνετε διάλογος ,καλά τόσο δύσκολο είναι να το δεις καθρέφτη δεν έχεις .
Λοιπόν δεν θα αλλάξει τίποτα με αυτόν τον τρόπο γιατί εάν ήταν να έχουμε νταβατζή στο κεφάλι μας και μάλιστα κατώτερο των περιστάσεων θα κρατήσουμε αυτούς που έχουμε στην Βουλή δεν χρειάζεται αναπαραγωγή στο είδος .
Επίσης όποτε κρίνω πως άρχισες τις χονδρές μαλακίες θα στις βρέχω δεν με νοιάζει που δεν καταλαβαίνεις αλλά θα πέφτει γερό ξύλο μπας και πάρεις μπρος ανόητε .
Η χώρα έφτασε εδώ από κάτι ανίκανους όπως εσύ που νόμιζαν πως ήταν κάποιοι .
Είδες λοιπόν πως είναι να τρως επιθέσεις .
Περιμένω απάντηση για τα άβαταρ και μόνο γιατί το κάνεις ,έχω κάθε δικαίωμα ως αναγνώστης να ξέρω, άντε να σε δω ανόητε ..Οτι άλλο ,όπως είπε και ένας σχολιαστείς ‘ουδέν σχόλιο’
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
aksiofotos
Μαρ. 13, 2019 @ 10:45:01
Ο Γιάννης προσπαθεί να διεισδυσει μιμούμενος τον Παλαιόν ,ώστε να γίνει δεκτός από αυτόν ως νεοφώτιστος μαθητής.Τον έχει προκαλέσει ουκ ολίγες φορές για ανταλλαγή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή και συνάντησης δια ζώσης.
Γιατί το θέλει αυτό διακαώςΕινσι αγαθά τα κίνητρα του;
Μπορεί ναι μπορεί και όχι.
Έχει ψυχολογησει ημιτελως τον Παλαιό και με τις συνεχείς παραινέσεις του προσπαθεί να του ενεργοποιήσει τον παρορμητισμό ώστε να γίνει πιο ευκρινές το ίχνος του στον Ελλαδικό τόπο χρόνο.
Η νοηματική και νοητική σύνδεση των σκέψεων του κατά εμέ δείχνει άτομο που δεν έχει θητεύσει στους Ελληνοκεντρικους χώρους όπου αν και αιθεροβαμονες ήταν και είναι άριστοι γνώστες των Ελληνίδων λέξεων.
Ως επίλογο θα υπενθυμίσω την συμφωνία των μυστικών υπηρεσιών να απενεργοποιήσουν την 17Ν προμηθεύοντας με ελλατωματικο σακίδιο τον ξηρό αγιογράφο.Πριν ξεκινήσει κάποιο επαναστατικό κίνημα Γιάννη 301 παρακολουθείται από τις μυστικές υπηρεσίες.
Πώς γνωρίζουμε αν εσύ η εγώ δεν είμαστε με τους κακους λύκους ;
Για αυτό και πότε δια του διαδικτύου δεν πρόκειται να γίνει κίνημα προσώπων τύπου Έψιλον Ευ .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Μαρ. 13, 2019 @ 12:16:51
@aksiofotos
Μαρ. 13, 2019 @ 10:45:01
Ο άνθρωπος δεν μπορεί να καταλάβει ,δεν βλέπει καν σε φυσικό επίπεδο όχι να ψυχανεμιστεί κιόλας .
Ναι αυτό προσπαθεί να κάνει να προσεταιριστεί εκεί ,να σκεφτείς πως αυτό το βλέπουν όλοι πλην αυτού ,αυτός προτιμάει την μέθοδο στρουθοκάμηλος..
Ας του πούμε μπας και πάρει χαμπάρι τι γίνετε ,οι άνθρωποι που είναι ΕΛΛΗΝΕΣ και έχουν να δώσουν πράγματα για τον τόπο το πράττουν χωρίς να το διατυμπανίζουν ,τους χωρίζουν χιλιόμετρα ,δεν γνωρίζονται αλλά δουλεύουν μαζί.
Η χώρα είναι χαφιεδούπολη ο ένας καρφώνει τον άλλον άντε να εμπιστευτείς και έναν καυχησιάρη .
Παρ όλα αυτά όμως όσοι είναι να βρεθούν σε φυσικό επίπεδο το κάνουν χωρίς να το ξέρουν όλοι οι άλλοι .
Εφόσον παρακολουθείς εδώ βλέπεις πως το προσπάθησαν και άλλοι αλλά μάταια υπάρχει πασιφανέστατα συγκεκριμένος τρόπος δράσης που πρέπει να ακολουθηθεί μα ένας α- νόητος πως να το δει .
Ναι τα γομάρια τα ανέφερε για εαυτόν δεν θα διαφωνήσω ήταν η πρώτη στιγμή αναγνωρίσεις της φύσης του ,όμως τον Παλαιό γιατί τον χαρακτηρίζει έτσι?
Σου απαντώ εγώ γιατί αυτός έχει το ακαταλόγιστο.Δεν μιλάς έτσι σε άτομο που θέλεις να τους δείξεις υποτίθεται την αναγνώριση που τους πρέπει.
Όχι πως το ζήτησε ο ίδιος ,ούτε και το έχει ανάγκη αλλά σε αυτή την ζωή ας μάθουμε πως δεν μπορούμε να τα κάνουμε όλα ίσωμα .Το σωστός φέρεστε δεν το γνωρίζουν .
Η λογική λέει -την οποία επικαλείται αλλά δεν κάνει χρήση -πως συνομιλούμε με ευγένεια σε ανωτέρους ,μεγαλύτερους, για να δείξουμε στο αξίωμα που φέρουν ή στην ιδιότητα τους τον σεβασμό μας .
Στο στρατό όσο μαλάκας και να είναι ο αξιωματικός δε μπορείς να τον αποκαλέσεις γομάρι όντας δεκανέας ,χαιρετάς την στολή του και τα γαλόνια του,κατάθεσε προσοχή.
Δεν ξέρω εάν είναι τρολ ή ύποπτος σίγουρα όμως δεν έχει επαφή με το περιβάλλον .
Σιγά μην πέσει ο Παλαιός σε τέτοια σκαλιά .
Δεν παίζουν μπάλα με το παιδί έτσι όπως θέλει και έχει σκάσει .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 13, 2019 @ 22:03:04
Λοιπόν παιδιά … ας το πάρουμε λίγο αλλιώς το πράγμα.
Και ας ξεκινήσω από μένα … διαφωνήστε μαζί μου στηρίζοντας βέβαια αυτά που λέτε και όχι απλά να τα πετάτε στον αέρα, αλλά να μην παραλλάσσετε ή διαστρεβλώνετε ότι λέγεται … από εκεί και πέρα δεν με πειράζει το να μου σούρετε ότι θέλετε και να με αποκαλέσετε επίσης όπως θέλετε … οπότε για ότι έγραψε ο Γιάννης (για μένα) δεν υπάρχει απολύτως κανένα θέμα.
Από την άλλη ο Γιάννης δείχνει έναν υπερβάλλοντα παρορμητισμό … άντε γιούργια … καθώς και ίσως από κάποιο μικρό δείγμα ανθρώπων που συναναστρέφεται (και ας υποθέσουμε καλόπιστα ότι όλοι αυτοί είναι όντως έτσι) νομίζει-έτσι υποθέτει, επειδή του είναι υπερβολικό βάρος η υπάρχουσα κατάσταση, ότι πρέπει ανυπερθέτως να γίνει κάτι (πράγμα που ίσως πολλοί το θέλουν) αλλά, ίσως επειδή του λείπει η εμπειρία και η γνώση κάποιων πραγμάτων, δεν καταλαβαίνει ή δεν μπορεί να δεχτεί ότι δυστυχώς όπως είναι τα πράγματα δεν μπορεί να γίνει κάτι πρίν να υπάρξει ένα υπόβαθρο πάνω στο οποίο θα εδραστεί η προσπάθεια αλλαγής, και έτσι προσπαθεί όπως το καταλαβαίνει αυτός να παρακινήσει σε δράση, όπου μην βλέποντας ανταπόκριση εκφράζεται ας πούμε δεικτικά, άκομψα ή άγαρμπα.
Τον καταλαβαίνω απόλυτα … βέβαια αυτό δεν σημαίνει ότι συμμερίζομαι και τον τρόπο που τα βλέπει … όμως έχω να βάλω στα ΣΥΝ του την ζέση που δείχνει για την κάθαρση και αποκατάσταση των πραγμάτων και την συμμετοχήν του στο να γράψει-εκφραστεί πάνω σ’ αυτά … πράγμα που βεβαίως δεν βλέπουμε από τους υπόλοιπους.
Έτσι νομίζω ότι από ένα σημείο και μετά είναι λάθος να του την πέφτετε.
Βέβαια και αυτός θα πρέπει να ‘δεί πάλι μερικά πράγματα … θέμα που όμως έχει σχεδόν το σύνολο.
Επί τη ευκαιρία να θέσω ένα θέμα που δυστυχώς αντιμετωπίζεται από λάθος πλευρά.
Λέει ας πούμε ο Γιάννης … έχω έτοιμους τόσους εκεί έξω που περιμένουν.
Λέει ένας άλλος … πολλοί δουλεύουν και κάνουν πράγματα χωρίς να το διαφημίζουν.
Άλλος προσθέτει … κάποιοι βρίσκονται και … καί …
Κάποιος ακόμα προσθέτει … στην Κατερίνη … στην Δράμα … στο … στην … ο κόσμος διαδηλώνει.
Ας τα δεχτούμε αυτά και άλλα παρόμοια που λέγονται ότι είναι απόλυτα έτσι.
Και έρχομαι τώρα να ρωτήσω : … ακόμη και αν δεχτούμε ότι όλοι αυτοί είναι απόλυτα καθαροί (χωρίς πράκτορες, χαφιέδες, ψώνια, χαβαλέδες, μπαχαλάκηδες κλπ. κλπ.) … πόσοι διάολε είναι όλοι αυτοί ;;
Ποιό είναι η μέση ενεργειακή Ζέση τους ;;
Ακόμη και στην καλύτερη περίπτωση … πόσο μετράει, πώς συγκρίνεται αυτό με το σύνολο του Λαού ;; … γιατί μην ξεχνάμε ότι αυτό που μετράει είναι πάντα σε σχέση με το σύνολο … κάθε αμάλγαμα για να φτιαχτεί θέλει συγκεκριμένη δοσολογία, κάθε καταλύτης για να δράσει καταλυτικά πρέπει να είναι στην σωστή ποσότητα και ποιότητα … αλλιώς πάπαλα … δεν δουλεύει το πράγμα.
Και τώρα ας το πιάσουμε από μιά άλλη πλευρά … πέρα από την εμπειρία που αποκτά κάποιος με τα χρόνια και την ενασχόληση με κάτι συγκεκριμένο όπου αποκτά και την ικανότητα άμεσης εκτίμησης βλέποντας κάποια πράγματα, κινήσεις κλπ. … υπάρχουν επίσης και κάποιοι άλλοι τρόποι για να φτάσει κάποιος να εκτιμήσει το τι και πώς είναι κάτι … και αυτό έχει σχέση με τον ενεργειακό τομέα.
Όπου ας πούμε στα συλλαλητήρια και τις διαδηλώσεις που έγιναν και γίνονται … η ενέργεια που αναπτύχθηκε δεν ήταν τέτοια ώστε να ξεκολλήσει τα πράγματα από τον πάτο, να αποτινάξει αυτό που έχει καθίσει επάνω της, αυτό που εμποδίζει την άνοδο, αύξηση και ελεύθερη εκδήλωσή της … και αυτό κάποιοι άνθρωποι μπορούν να το ‘δούν, να το αισθανθούν … και με το να λένε το πώς έχουν τα πράγματα σε τίποτα δεν μειώνει αυτό που υπάρχει, … απλά δεν είναι ικανό να γυρίσει την πλάστιγγα-ζυγαριά και να αλλάξει καταστάσεις.
Έτσι οι καλοί, οι αφυπνισμένοι, οι νοήμονες, οι σωστοί … οι … οι … μπορούν να και υπάρχουν, και με το να λέμε διάφορα (ξεχέσματα, καντήλια κλπ.) δεν αναφερόμαστε βεβαίως σε αυτούς … αλλά σε όλους εκείνους τους άλλους που δεν λένε να πάρουν εμπρός … οπότε είναι λάθος να αντιδρούν λές και τους αφορά η εν λόγω απόδοση άσχημου χαρακτηρισμού … εκτός πιά και όντως αισθάνονται ότι είναι στην συγκεκριμένη κατηγορία, επειδή δεν θέλουν για το άλφα ή βήτα λόγο να ξεκουνήσουν-αλλάξουν επειδή ετούτο ή εκείνο.
Πάντως το ότι αυτά που λέμε και αποδίδουμε είναι όντως έτσι, αποδεικνύεται από το ότι, όχι μόνο κανείς δεν ακούει και δεν αντιλαμβάνεται οπότε δεν γίνεται ουσιαστικά τίποτε, αλλά επιπλέον αντί τα πράγματα να καλυτερεύουν χειροτερεύουν συνεχώς σε όλους τους τομείς … πράγμα που δείχνει ότι αν θέλουμε να την βγάλουμε καθαρή πρέπει άμεσα να αλλάξουμε … από μυαλά μέχρι και πράξεις !!
Και καθώς το ένα σέρνει το άλλο, σχηματίζοντας αλυσίδα … κάποια πράγματα για να εκδηλωθούν χρειάζονται τους προηγούμενους κρίκους … όπου αν αυτοί δεν υπάρχουν ή είναι σπασμένοι εξυπακούεται ότι δυστυχώς τα εν λόγω δεν μπορούν να υπάρξουν … και επειδή των φυσικών προηγούνται τα ενεργειακά και αυτών τα νοητικά, πρέπει ν’ ακολουθήσουμε την σωστή διαδοχή, εάν θέλουμε να υπάρξει αλλαγή και αποτέλεσμα … να δημιουργήσουμε το αναγκαίο ενεργειακό υπόβαθρο αφού βεβαίως νοήσουμε το όλο θέμα, ώστε να ακολουθήσει η φυσική εκδήλωση.
Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη τα επουσιώδη και ας πιάσουμε την ΟΥΣΙΑ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 13, 2019 @ 22:43:40
Να συμπληρώσω επίσης ότι :
…εάν κάνεις πχ. ταυτόχρονα δυό πράγματα, που το ένα τραβάει απ’ εδώ και τ’ άλλο από ‘κεί, παράγοντας αντίρροπες ενέργειες, τότε στην ουσία κάνεις μιά τρύπα στο νερό, άσχετα το τι μπορεί να νομίζεις εσύ.
Έτσι ας πούμε αν το ένα προσθέτει ενεργειακά στο Έθνος αλλά το άλλο ενδυναμώνει ή το εκμεταλλεύεται ή είναι δεμένο, το διαχειρίζεται κάποιος, κάτι αντεθνικό, τότε είναι σαν τα δύο αυτά να μπαίνουν πάνω στην ζυγαριά και αυτή να γέρνει στην πλευρά του υπερβάλλοντος ποσού ως πρός το μέγεθος της υπέρβασης.
Πέρα λοιπόν από την ποιότητα πρέπει να λογιστεί και το μέγεθος της όποιας αντιρροπής … όπου ας πούμε σ’ ένα συλλαλητήριο πρέπει να μετρήσουμε και πόσα από τα πράγματα που έγιναν δεν ήταν θετικά ως πρός τον σκοπό του συλλαλητηρίου ή η παραγόμενη ενέργεια σφετεριζόταν ή απομυζάτο από άλλη κατεύθυνση … αυτά βέβαια είναι λεπτά σημεία και για να σχηματίσουμε μιά έστω σχετική εικόνα πρέπει να έχουμε υπ’ όψιν μας τι πχ. είναι ξεκάθαρα πέρα για πέρα Καθαρά επωφελές Εθνικά και τι ΌΧΙ … όπως ας πούμε μιά μουσική, ένα τραγούδι, μιά σημαία, ένα σύμβολο ή λογότυπο κλπ. κλπ. διότι το καθένα συνδέεται με κάτι και αν αυτό το κάτι είναι ή δρά πχ. αντεθνικά, τότε κατά το ανάλογο ποσό μειώνεται ή στρέφεται αρνητικά η συνολική ενέργεια.
Μπορείτε τώρα λοιπόν να διακρίνετε κάποια … μερικά πράγματα που στα εν λόγω συλλαλητήρια, διαδηλώσεις λειτούργησαν ή και λειτουργούν ή θα λειτουργήσουν στα επόμενα ανάποδα απ’ ότι μερικοί νομίζουν ;; … για σκεφτείτε το λίγο !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 15, 2019 @ 01:04:17
Δυστυχώς!!! Δεν μπορώ να μην δώσω μια ξεκάθαρη απάντηση σε όλους αυτούς τους δήθεν ευγενείς και πολιτισμένους που τους ενοχλώ. Αλλά ας δούμε όντως τι τους ενοχλεί;;;
Λοιπόν είχα μια κουβέντα με τον Παλαιό για το γνωστό θέμα να κάνουμε κάτι και να μην μείνουμε άπραγοι άλλη μια φορά, Διαφωνούσαμε στον τρόπο και τον χρόνο που θα γίνουν τα πράγματα. Εγώ Ζήτησα να γίνει επιτελούς κάτι, γιατί ΕΧΩ ΣΙΧΑΘΕΙ ΟΛΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΣΑΠΙΛΑ, αηδιάζω όταν ακούω να λένε πως είναι ο σημερινός Έλληνας.
Δεν αναφέρθηκα σε κανέναν προσωπικά , ούτε έθιξα κάποιον. Αντί αυτού οι γνωστοί δήθεν ευγενείς, πετάγονται αρχίζουν την προσωπική επίθεση , τα σχόλια, Αναφέρονται σε πράγματα που δεν μπορούν να ξέρουν , δίνουν λάθος πληροφορίες, κάνουν τους ψυχολόγους και λένε ότι θέλουν.
Πως είναι δυνατόν κάποιος να ξέρει, αν έχω επικοινωνία με τον Παλαιό; αν μένουμε στην ίδια πόλη κτλ; Λοιπόν απλά πετάνε λάσπη ασύστολα.
Το γιατί είναι ένα ερώτημα πολύ σημαντικό. Τι τους πείραξε και στήσανε αυτό το θέατρο του παραλόγου; γιατί η προσωπική επίθεση και η προσπάθεια να με βγάλουν σκάρτο και χίλια δυο αλλά;;
Επειδή προτείνω να κάνουμε κάτι άμεσα;;; Σας ενοχλεί εε; Σας ευχαριστώ γιατί δικαιώνετε το άρθρο μου από πρώτο χέρι. Εφαρμόζεται ακριβώς ότι λέω.
Να ζητήσετε αύξηση να σας κάνουν , Τόση προσπάθεια ρίξατε.
Τώρα οποίος με βλέπει άκομψο και άγαρμπο είναι δικό του πρόβλημα καθαρά. Έχω επιλέξει να είμαι ειλικρινής χωρίς να χρησιμοποιώ ευφημισμούς.
Υγ. Αυτά τα ολίγα για τώρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Μαρ. 15, 2019 @ 10:06:10
Υπεκφεύγεις Γιάννη ,ακόμη δεν κατάλαβες οπότε έχουμε θέμα ,ή κατάλαβες και πετάς την μπάλα στην κερκίδα .
Μην χρησιμοποιείς τον Παλαιό και τι θέλει ως πρόσχημα ,και εγώ αυτά θέλω ,
όταν ζητάς διάλογο και σε ρωτάει κάποιος κάτι να είσαι έτοιμος να απαντήσεις εφόσον πριν έσπειρες εσύ την ερώτηση με τις πράξεις σου ,δεν ασχολήθηκε κανείς με τα σχέδια που έχεις στο μυαλό σου και καλά κάνεις .
Για να έχουμε λοιπόν διάλογο θα μας πεις γιατί αλλάζεις τα άβαταρ;
Δεν θα πεις επειδή ότι και να πεις θα είναι μειωτικό για σένα δείχνει την μικροψυχία σου.
Να πάμε στην ουσία που λέει και ο Αρχαίος, πως ένας συν σχολιαστής που δεν έχει προσωπική επαφή με σένα ,περιμένεις να σε εμπιστευτεί σε σοβαρότερα θέματα όταν τον ισοπεδώνεις και μάλιστα χωρίς λόγο .
Για να πάμε παρακάτω λοιπόν Γιάννη πρέπει να σεβόμαστε αυτούς τουλάχιστον που δείχνει πως το κεφάλι τους το χρησιμοποιούν και δεν το «έχουν για ισορροπία » εάν έχουμε άλλη άποψη γιατί δεν έχουμε τον τρόπο να την θέσουμε χωρίς να μηδενίζουμε?.
Υπάρχουν και άλλοι εδώ που είναι ανάξιοι λόγου και δεν μπαίνουν πολλοί ούτε καν στον κόπο να τους απαντούν είναι σαν να μην υπάρχουν .
Το γεγονός πως σχολιάζω τα κακώς κείμενα τα δικά σου κάτι θα πρέπει να σου πει έστω και τώρα .
Μια καλή αρχή είναι να αποκαταστήσεις δημόσια τα άβαταρ που πρόσβαλες,και αυτό επειδή εδώ μέσα καμώνεσαι για αρθρογράφος άρα έχεις και την ευθύνη και την υποχρέωση να σέβεσαι όλους τους άλλους σχολιαστές καθώς και το σπίτι που σου παρέχει στέγη .
Έτσι ίσως δείξουμε πως αρχίζει το ρημάδι να κάνει λογικούς συνειρμούς χωρίς να αυθαιρετεί .Αυτό είναι το βασικότερο μείον του έθνους έχει ξεχάσει να συνομιλεί με σοβαρότητα, με επιχειρήματα ,έχει ξεχάσει να ακούει όταν κάποιος δείχνει έναν άλλο δρόμο δεν θέλει να δει καν ,κάνει επιθέσεις αντί να συν διαλέγετε .
Άλφα βήτα λοιπόν ,και μετά τα σοβαρά επειδή έτσι δεν μπορούμε να τα στηρίξουμε .
Αυτό Γιάννη είναι μάθημα για όλους μας εάν δεν έχουμε όρια και δεν βάλουμε φρένα πρώτα σε εμάς ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ επειδή αυτό το κερδίζουμε με τις πράξεις μας .
Υγ 1 στο προηγούμενο σχόλιο σου πάλι λες ότι να είναι, να απαντάς σε ότι σε ρωτούν έτσι δεν έλεγαν στο σχολείο οι δάσκαλοι μας κάποτε………εάν είσαι εντάξει θα σου πω και εγώ ποιος είμαι μετά.
Υγ 2 Και ότι είναι να γίνει θα γίνει μέσα στα μπλογκ φόρα παρτίδα ;
Ξεπέζεψε και μαζί και άλλοι γιατί δεν πάμε καλά .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 15, 2019 @ 21:13:27
@Επωνυμος
Ειλικρινά βαρέθηκα να γράφω τα ίδια. Δεν έχω να απολογηθώ για τίποτα. Να πάρεις και υπερωρίες εσύ. Συνεχίζεις τις προσωπικές επιθέσεις και τίποτα άλλο. Συνέχισε να χρησιμοποιείς την λογική πλάνη: Πυροβολώντας τον Αγγελιοφόρο της αλήθειας. Όταν θέλουμε να χτυπήσουμε το μήνυμα που μας φέρνει αυτός , χτυπάμε τον χαρακτήρα αυτού , ώστε να βγάλουμε σκάρτο ότι έχει πει.
Λοιπόν πήγαινε άλλου ψυχολόγε που με ξέρεις τόσο καλά, να πεις ότι γέννησε η κεφάλα σου. Τελευταία φορά που σου απαντάω.Ως εδώ το παιχνιδάκι σας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!