Λέγοντας τα πράγματα με τ’ όνομά τους !
…εν συνόψει
‘‘ …μητρός τε καὶ πατρὸς καὶ τῶν ἄλλων προγόνων ἁπάντων τιμιώτερόν ἐστιν πατρὶς καὶ σεμνότερον καὶ ἁγιώτερονκαὶ ἐν μείζονι μοίρᾳ καὶ παρὰ θεοῖς καὶ παρ᾽ ἀνθρώποις τοῖς νοῦν ἔχουσι…’’
Σωκράτης … Πλάτωνος : Κρίτων, 51β
γράφει ο Παλαιός
κατάσταση στην χώρα μας έχει πλέον φτάσει στο μη παρέκει, αλλά λύση δεν φαίνεται ότι είμαστε ικανοί, ή μάλλον ότι πραγματικά θέλουμε, να βρούμε.
Έτσι σε μιά ύστατη προσπάθεια, θα πρέπει να ‘πούμε -ξανά- τα πράγματα με τ’ όνομά τους, -αν και βεβαίως αυτό δεν είναι η πρώτη φορά που το κάνουμε- μήποτε και μπορέσει να ξυπνήσει επιτέλους αυτός ο βοϊδολαός και αποφύγουμε όσα έχουν σχεδιαστεί, προωθούνται και μέλλουν να συμβούν, αν δεν ανοίξουμε επιτέλους τα γκαβά μας και δεν αποφασίσουμε ν’ αντιδράσουμε πρίν να έχει παιχθεί η τελευταία πράξη, και να έχει παγιωθεί η κατάσταση, οπότε τότε ότι και να γίνει θα είναι πλέον αργά.
Μπορεί ο Σωκράτης και οι άλλοι Φιλόσοφοι να έθεταν σε μείζονα μοίρα, υπεράνω όλων, την Πατρίδα, αλλά φαίνεται ότι οι σημερινοί γ-ελαδέληνες έχουν χάσει επαφή με την κοινή Λογική, και ως εκ τούτου με την ικανότητα να μπορούν και να είναι σε θέσει να κρίνουν τι και ποιό είναι εκείνο το οποίον έχει πραγματική αξία και θα έπρεπε να τίθεται υπεράνω όλων.
Και μπορεί, στο διάβα του χρόνου, να χάσαμε τον πραγματικό στόχο και τον σκοπόν μας, να υποβαθμίσαμε και να περιορίσαμε την έννοια της πατρίδος στον κόσμον εντούτον, αλλά έστω, το μικρό αυτό κομμάτι, φροντίζαμε να το κρατάμε καθαρό κι ακέργιο, όμως φαίνεται ότι πλέον ακόμη κι αυτό μας είναι βάρος, κι έτσι αφού το καταντήσαμε ένα με τα σκατά που έχουμε και κουβαλάμε στα κεφάλια μας, προσπαθούμε να το πετάξουμε ολοκληρωτικά στα σκουπίδια … εκεί που θα ‘πρεπε να βρισκόμαστε όλοι εμείς, πρίν από καιρούς και καιρούς.
Αλλά τι είναι πραγματικά ‘‘Πατρίς’’ ;;
…μήν είν’ ο αγέρας, ο ουρανός, οι θάλασσες ;; … μην είν’ ο τόπος, τα ποτάμια, οι κάμποι, τα βουνά, και τα λαγκάδια ;; … μην είν’ τα φτιάγματα, μην είν’ οι άνθρωποι, μην είν’ οι ζωντανοί, μην είν’ οι πεθαμένοι και οι αγέννητοι ;; … μην είν’ η ιστορία, μην είν’ τα σύμβολα, μην είν’ οι τρόποι, μην είναι ‘κείνα που φύγαν γιά ‘κείνα που θα ‘ρθούν ;; … μην είν’ ο σκοπός και η αποστολή, το όραμα και τα ιδανικά ;; … μην είν’ το ένα, μην είν’ το άλλο ;; … τι τέλος πάντων είν’ απ’ όλα αυτά ;;
Δεν είναι το ‘να, δεν είναι τ’ άλλο … τίποτα … τίποτα ξέχωρα και μονάχο του!! … μα όλα αυτά μαζί … όλ’ αυτά, κι ακόμα πολλά !! … όλα και τα πάντα !! … η ίδια η ύπαρξή μας !! … η προέλευση, ο σκοπός κι ο προορισμός μας !!
Κι αφού Πατρίδα είν’ όλα αυτά μαζί … όταν πετάς κάποιο -εκτός από ‘κείνα τα ψεύτικα και τα φτιαχτά που προσπάθησαν ή περάσαν για πραγματικά- τότε είναι σαν να πετάς τα πάντα, σαν ν’ αποπατείς πάνω σ’ όλα αυτά.
Όταν πχ. καις και ποδοπατάς την σημαία, δεν το κάνεις αυτό σ’ ένα κομμάτι πανί … το κάνεις πρός όλη την χώρα, τους ανθρώπους της … τα πάντα … το κάνεις πρός την Πατρίδα … γιατί η σημαία είναι όχι μόνο το σύμβολο αλλά η ίδια η Πατρίδα … οι άνθρωποι -νεκροί και ζωντανοί- η ιστορία, οι τρόποι … τα πάντα, όλα αυτά που απαρτίζουν την Πατρίδα.
Όταν λοιπόν εκείνο το σούργελο είπε … αφήστε την να την πάρει ο αέρας … αυτό δεν είχε αποδέκτη το κομμάτι το πανί, αλλά την Πατρίδα, όλους τους Έλληνες -εάν βεβαίως υπήρχαν τέτοιοι και όχι άλλοι-.
Όταν γίνονται αυτά και η συντεταγμένη πολιτεία, αλλά και ο καθένας από μας ξεχωριστά, δεν αντιδρά και δεν στέλνει στο αγύριστο όλα αυτά τα καθίκια … τότε απλά ΣΥΝΑΙΝΕΙ … και παίρνει και ο ίδιος μέρος στην Προδοσία … γιατί ναί η προσβολή στο σύμβολο είναι προσβολή στην Πατρίδα … είναι ΠΡΟΔΟΣΙΑ, και όσοι το κάνουν [[εάν είναι (;) Έλληνες]] αλλά και όσοι το βλέπουν και το ανέχονται είναι …. ΠΡΟΔΟΤΕΣ !!
ΌΛΟΙ αυτοί σ’ ένα πραγματικό Έθνος, και όχι γιαλαντζί όπως καταντήσαμε εμείς … εκτελούνται επί τόπου, χωρίς δεύτερη σκέψη !! … αλλά εμείς βλέπετε είμαστε προηγμένοι και δικαιωματιστές !!
Όταν κάποιοι -όποιοι- χαρίζουν ιστορία, πολιτισμό, όνομα … είναι επίσης ΠΡΟΔΟΤΕΣ … όπως είναι και όλοι οι υπόλοιποι που το ανέχονται … ναι μανάριαμ’ συλλήβδην ο γ-ελαδικός λαός είναι ΠΡΟΔΟΤΕΣ … εάν δεν ήταν θα έπρεπε να τους έχει κάνει όλους -και τους 301 και όχι μόνο- σουβλάκια !!
Προδότες δεν είναι μόνο όσοι υπέγραψαν την παράδοση του Ονόματος της Μακεδονίας, αλλά και όσοι το ανέχθηκαν και συνέπραξαν [[και οι 301 δηλαδή, και όχι μόνο, αλλά και όλη η στρατιωτική, δικαστική και λοιπή εξουσία]] καθώς επίσης και όλοι όσοι τους βοήθησαν -ψηφίζοντάς τους- να ανέλθουν στα κυβερνητικά πόστα … είναι επίσης ΠΡΟΔΟΤΕΣ !! … ναι προδότες είναι το σύνολο του γ-ελαδικού λαού … διότι όλοι αυτοί οι κατσαπλιάδες, από συστάσεως της ψωροκώσταινας, που συνεχώς και αδιαλείπτως συνεργάζονται με τους εχθρούς του Έθνους … ψηφίζονται και ξαναματαψηφίζονται από τα γελάδια της ελαδικής χώρας … αλλά και όχι μόνο ψηφίζονται αλλά γλείφονται και καταχειροκροτούνται μανιωδώς.
Προδότες δεν είναι μόνο όσοι εκχωρούν και παραχωρούν κυριαρχία, υπογράφουν μνημόνια, ξεπουλάνε-χαρίζουν την Εθνική περιουσία … αλλά και όλοι όσοι τους βοήθησαν να μπορούν να το κάνουν αυτό, οι ψηφοφόροι γ-ελαδέληνες δηλαδή, αλλά και όλοι όσοι το ανέχονται και το αποδέχονται χωρίς να αντιδρούν.
Προδότες είναι και όσοι χώνονται, με τον άλφα ή βήτα τρόπο, και παίρνουν τις θέσεις και τα πόστα, απ’ αυτούς που πραγματικά το αξίζουν, κοπροσκυλιάζοντας χωρίς να παράγουν το οτιδήποτε, και επιπλέον δημιουργούν εμπόδια και προωθούν την σαπίλα και την διαφθορά.
Όπως Προδότες δεν είναι μόνο όσοι προωθούν, με τον έναν ή τον άλλον τρόπο, την διάλυση του κοινωνικού και οικογενειακού ιστού … αλλά και όλοι όσοι παραμένουν άφωνοι και απαθείς χωρίς να αντιδρούν.
Προδότες δεν είναι μόνο όσοι παραχαράσσουν την ιστορία, αλλοιώνουν την γλώσσα, τους τρόπους και τον πολιτισμό, κρύβουν, εξαφανίζουν, αλλοιώνουν και παραχαράσσουν αποδείξεις, ευρήματα και κάθε λογής τεκμήρια, αλλά και όσοι αποδέχονται όλα αυτά χωρίς να κάνουν τίποτε.
Προδότες δεν είναι μόνο όσοι παραδίδουν μυστικά ή μέρος-τμήμα της Πατρίδος στον εχθρό, αλλά και όσοι αφήνουν τον εχθρό να την αλώσει χωρίς αντίσταση.
Προδότες δεν είναι μόνο όσοι δεν πολεμούν για την Πατρίδα, αλλά και οι εαυτούληδες καιροσκόποι, όλοι όσοι κοιτάζουν μόνο την πάρτη τους και ΦΕΥΓΟΥΝ (αλλά και αυτοί που τους σπρώχνουν να φύγουν, γονείς και λοιποί συγγενείς) αφήνοντας τον ‘‘φούφουτο’’ να παλέψει για την σωτηρία της.
Και πάει στα κομμάτια, αν κάποιος, από την εργασία του στην αλλοδαπή, τροφοδοτεί την πατρίδα και την ανάπτυξήν της. Οφείλει όμως να κάνει τα παιδιά του Έλληνες (να τους μάθει την γλώσσα, τους τρόπους και να τα παντρέψει με Έλληνες/ίδες και όχι αλλοδαπούς/ες διότι αυτό είναι μιά επιπλέον προδοσία καθόσον δεν δημιουργεί Έλληνες αλλά μπάσταρδους) και να βρίσκεται όσο το δυνατόν περισσότερο στα πάτρια εδάφη.
Προδότες των πατρίων και όσοι δημιουργούν οικογένειες με αλλοδαπούς/ες και κυρίως όταν στα μπασταρδάκια τους δεν φροντίζουν να δώσουν Ελληνική ανατροφή και τρόπους.
Όπως προδότες είναι και αυτοί που εργάζονται, παράγουν και αναπτύσσουν στην αλλοδαπή, επιστημονικώς και τεχνολογικώς (ιδίως πράγματα που δυνατόν στρέφονται εναντίον της πατρίδος) ενώ οφείλουν να εργάζονται για την Πατρίδα.
Όλοι αυτοί που έφυγαν στα ξένα, θα πρέπει να τσακιστούν να επιστρέψουν άμεσα πίσω, και να παλέψουν με ότι ζωντανό έχει απομείνει, για την ανασύσταση της πατρίδος, ιδίως τώρα, την κρίσιμη αυτή περίοδο, που περισσότερο από ποτέ άλλοτε το έχει ανάγκη.
Προδότες δεν είναι μόνο όσοι προδίδουν μυστικά ή έδαφος, αλλά και όλοι όσοι αποδέχονται τρόπους, ιδέες, δόγματα, προπαγανδιστικά τερτίπια [[ θρησκείες μηδεμιάς εξαιρουμένης -διότι το θρησκεύειν ούκ έστιν Ελληνικόν, και από τότε που ξεκίνησε μας πήρε ο διάλος και μας σήκωσε και πήγαμε (ακόμα πηγαίνουμε) στον αγύριστο-, διεθνισμούς, πολυπολιτισμικότητες, κομματισμούς, κουμμουνισμούς, σοσιαλισμούς, καπιταλισμούς, δημ(ι)οκρατίες και λοιπά μπαρμπούτσαλα ]].
Προδότες δεν είναι μόνο όσοι προδίδουν μυστικά ή έδαφος, αλλά και όλοι όσοι προωθούν και πασχίζουν να περάσουν, να επιβάλουν, να εδραιώσουν, να διατηρήσουν και να συντηρήσουν κάθε τι ξενόφερτο και εχθρικό πρός το Έθνος και την Πατρίδα.
Και για να λέμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους, οτιδήποτε και με οιονδήποτε τρόπο είναι επιζήμιο και προκαλεί βλάβη και ανάσχεση ανάπτυξης, πλουτισμού και ισχυροποίησης της Πατρίδος … είναι πράξη ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ.
Έτσι :
- η αγορά ξένων και όχι ημεδαπών προϊόντων.
- η αγορά από ξένες και όχι ημεδαπές εταιρείες.
- η ανάθεση εργασίας σε ξένους και όχι γηγενείς.
- η μετακίνηση-μεταφορά χρημάτων στο εξωτερικό.
- η επένδυση στο εξωτερικό και όχι στο εσωτερικό.
- η προώθηση ναρκωτικών – καθώς στερεί παραγωγικό και δημιουργικό δυναμικό.
- η δολιοφθορά και παρεμπόδιση έργων ανάπτυξης και παραγωγής.
- η απαξίωση και θάψιμο πλουτοπαραγωγικών πηγών.
- η απαξίωση παραγωγικών και δημιουργικών μονάδων.
- η παρακράτηση, κουκούλωμα και εξαφάνιση πληροφοριών και αποκαλύψεων.
- η μη δημιουργία έργου – οποιασδήποτε μορφής, υλικής ή πνευματικής ενώ υπάρχει η δυνατότητα.
- κλπ. κλπ.
- και γενικώς η προώθηση κάθε πράγματος, ιδέας, έργου και πράξεως, το οποίον αντί να ισχυροποιεί, να ενδυναμώνει, να αναπτύσσει, να αυξάνει και να πλουτίζει την Πατρίδα, αντιθέτως δημιουργεί φραγμούς, περιορισμούς, ανασχέσεις και καταστροφές, είναι ασχέτως μεγέθους, πράξη προδοτική έναντι της Πατρίδος και του Έθνους. Και όπως λέμε αφού δεν ισχύει «ολίγον έγκυος», δηλαδή ή είναι ή δεν είναι κάτι, έτσι και εδώ πρέπει να αναγνωρίσουμε τις ευθύνες μας, όλα αυτά τα στραβά και προδοτικά που πράξαμε και δυστυχώς συνεχίζουμε πράττοντες και να αλλάξουμε γραμμή πλεύσης πάραυτα, διότι συνεχίζοντας στον δρόμο που μέχρι στιγμής βαδίζουμε, συμβάλλουμε ΌΛΟΙ μας, αθέλητα και ασυνείδητα, αν όχι ηθελημένα και συνειδητά, τουλάχιστον στην ελάττωση αν όχι στην πλήρη και ολοσχερή καταστροφή της Πατρίδος και του Έθνους.
ΠΡΟΔΟΤΗΣ λοιπόν δεν είναι κάποιος … μόνο για όσα στραβά και προδοτικά έπραξε, αλλά και για όσα υπέρ Πατρίδος έπρεπε και δεν έπραξε, ενώ μπορούσε και ήταν υποχρεωμένος να πράξει.
Ελπίζω να έγινε αντιληπτόν ότι … ΌΛΟΙ … όλοι μας !! … άλλος λιγότερο και άλλος περισσότερο, είμαστε υπόλογοι για όλα αυτά, που συμπράξαμε, αποδεχτήκαμε ή απλά αδιαφορώντας έχουμε αφήσει να γίνουν, έτσι που η Πατρίδα όχι απλώς να φτάσει στο χείλος του γκρεμνού αλλά να είναι ήδη σε ελεύθερη πτώση, με επαπειλούμενο από στιγμή σε στιγμή να παύσει οριστικά η ύπαρξή της … και όταν δε λέμε Πατρίδα και Έθνος δεν εννοούμε μόνο το γνωστό κομμάτι γής, (που ούτε αυτό κατέχει πλέον, το μόρφωμα της ψωροκώσταινας) αλλά όλα εκείνα τα οποία συνθέτουν Πατρίδα και Έθνος !!
Όταν λοιπόν, (λόγο πράξεων, συμπράξεων, αποδοχών, αδιαφορίας, απαθείας) κανένας ή τέλος πάντων ελάχιστοι, μπορούν να εξαιρεθούν των πράξεων ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ, από συστάσεως της ψωροκώσταινας, αλλά και κυρίως επί των ημερών μας … καλό είναι να αφήσουμε στην άκρη την προσπάθεια να φορτώσουμε τα πάντα στην πλάτη των άλλων, και αναλαμβάνοντας πλήρως τις ευθύνες μας, και πρωτίστως να πάμε μπροστά σ’ έναν καθρέφτη, να φτύσουμε και να μουντζώσουμε τον πραγματικό υπόλογο … αυτόν τον βλάκα που βλέπουμε !!
…όταν το κάνουμε αυτό και βάλουμε το ρημαδοκολοκύθι μας να δουλέψει και να σκεφτεί Λογικά … ίσως τότε και να έχουμε ακόμα … μέλλον !!
Σημείωση :
Κάτω απ’ αυτά που αναπτύχθηκαν παραπάνω ελπίζω να μπορεί πλέον να γίνει αντιληπτή και κατανοητή η ουσία του ‘‘Μηνύματος’’ των αγέρηδων !!
Φωτείνος
Φεβ. 24, 2019 @ 11:22:54
Καλημέρα σε όλους !!!
Παλαιέ κάλυψες στο τέλος ότι όλοι μας έχουμε μερίδιο ευθύνης αλλά δεν είναι ξεκάθαρο ακόμα, πως έχουμε την δυνατότητα απεμπλοκής από όλα αυτά που συμβαίνουν με την προδοσία η οποία σταγόνα σταγόνα σε διάρκεια μεγάλου χρόνου συμβαίνει στο έθνος μας !!!
Οι εχθροί της είναι χωμένοι σε όλα τα πόστα και στην ουσία κυβερνά αυτό το καράβι στα βράχιια. Οι Αγέρηδες είναι σίγουρο τι λένε αλλά ας περάσουν και από το αυτί του κάθε Έλλην για να δώσει το μήνυμα και το πρόσταγμα της Αναστάσης !!!
Καλά τα λέμε όλοι μας καλά τα διαβάζουμε αλλά έτσι με διαπιστώσεις και τα ρέστα δεν δίνεται η Λύσις!!!
Οποίος σηκώνεται από τον καναπέ εξουδετερώνεται, απλά δεν έρχεται σε μας η πληροφορία και έτσι πέφτουμε ένας ένας κάτω !!!
Το αίνιγμα είναι μεγάλο πως θα έρθει η ένωσης των Ελλήνων !!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 24, 2019 @ 11:45:50
Καλημέρα σ’ όλους !!
Έγινε μιά μικρή προσθήκη, εκεί λίγο πρίν το τέλος της ανάρτησης, με επιπλέον αναφορές σε διάφορες πράξεις οι οποίες εμπίπτουν στα εν λόγω γραφόμενα, για να είναι πιό πλήρης και περιεκτική η αναφορά … ώστε ο καθένας πλέον να είναι σε θέση να αναλογιστεί πλήρως και τις δικές του ευθύνες και όχι απλά να κάνει πώς δεν τις ξέρει και ούτε τις βλέπει, θέλοντας να βγάζει την ουρά του απέξω, προσπαθώντας να τα φορτώσει όλα στους άλλους.
Δεν θα ‘πώ λοιπόν καλό διάβασμα … αλλά καλή χώνεψη !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 24, 2019 @ 13:41:23
Φωτεινέ …
Επίτηδες άφησα πολλά απ’ έξω ή στο φλού … έτσι για να δούμε τί και πόσα «ψάρια» θα πιάσει το ελαδικό κοινό … όμως δεν φαίνεται να συμβαίνει κάν κάτι τέτοιο … αντίθετα είναι σαν να βρίσκονται όλοι σε ύπνο βαθύ.
Για να υπάρξει δυνατότητα απεμπλοκής από την υπάρχουσα κατάσταση μόνο με δύο τρόπους μπορεί να γίνει :
-ο ένας είναι να υπάρξει κατανόηση όλων αυτών που έχουν συμβεί και συμβαίνουν, και ο κόσμος να μπορέσει επιτέλους να ‘δεί τα σκατά και τον βόθρο στον οποίον έχουμε πέσει.
-ο άλλος είναι χωρίς να ερωτηθεί το πόπολο, αυτό να επιβληθεί βιαίως, αντιστρέφοντας πράγματα που άλλωστε βιαίως επεβλήθησαν.
Ο δεύτερος τρόπος καλός είναι … μόνο που θα στοιχίσει πολύ αίμα και θα χρειαστεί χρόνος ώστε να αποδώσει πραγματικούς καρπούς.
Ο πρώτος δεν είναι τόσο οδυνηρώς όπως ο δεύτερος, όμως μην βαυκαλιζόμαστε η έξοδος από τον βόθρο στον οποίον έχουμε πέσει, εάν υπάρξει ποτέ τέτοια, σίγουρα δεν μπορεί να γίνει ως διά μαγείας, χωρίς αντιδράσεις, πόνο και αίμα, καθώς δεν μπορεί κάποιος να φαντάζεται ότι όλο το πόπολο θα ‘δεί το φώς του, θα κατανοήσει το ότι έπαιξε και παίζει το παιχνίδι των εχθρών και θα μπορέσει να ανανήψει μονομιάς.
Έτσι κι αλλιώς όμως η κατανόηση είναι το πάν … και χωρίς αυτήν δυστυχώς λίγα μπορούμε να πετύχουμε, αυτός είναι και ο λόγος που ξοδεύουμε τον χρόνο μας γράφοντας ατέλειωτα κατεβατά, αυτός είναι ο λόγος που προσπαθούμε να παρακινήσουμε σε Σκέψη, Λογική και Συν-λογισμό. Εάν δεν μπορέσουμε ν’ αντιληφθούμε ότι έχουμε μετατραπεί σε υποκείμενα Στοκχόλμης, σε πιόνια των εχθρών και έχουμε κάνει έργο ζωής μας να παίζουμε το δικό τους παιχνίδι, όχι μόνο θα συνεχίσουμε να πράττουμε τα ίδια σκατά, αλλά θα νομίζουμε ότι πασχίζουμε για το καλό μας, ενώ θα βουτάμε όλο και περισσότερο στην άβυσσο.
Ας περιμένουμε όμως να δούμε εάν υπάρξει … εάν εμφανιστεί κάποιος να προσθέσει δυό λόγια δείχνοντας ότι κάτι έχει αντιληφθεί και τα ξαναλέμε κάνοντας το πράγμα περισσότερο εμφανές λέγοντας πράγματα που πολλοί δεν θέλουν καν ν’ ακούσουν !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φωτεινός
Φεβ. 24, 2019 @ 14:04:43
Δυστυχώς πρέπει να πούμε πράγματα που κανένας δεν θέλει να ακούσει γιατί επαναπαύεται στην ελπίδα άρα λεπίδα του συστήματος.
Όλα στη φορε δεν υπάρχει ούτε πολυτέλεια χρόνου και χώρου πλέον !!!
Δώσε πόνο χωρίς αναισθητικό μπας και έρθει το πολυπόθητο …!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 24, 2019 @ 14:18:48
@Παλαιός
Πολύ σωστά έγραψες και ξεκαθάρισες το ζήτημα της προδοσίας, ώστε να καταλάβουν όλοι που κάθονται στην καρεκλίτσα τους τι είναι πραγματικά προδοσία και τι αληθινές διαστάσεις έχει όλο αυτό.
Δεν ξέρω αν θα ιδρώσει καθόλου το αφτάκι τους ή τα θεωρούν τα λόγια ενός παλαβού και μόνον. Γιατί αυτό θα μου πεις;;
Οι βολεμένοι σε δημόσιες θέσεις , σε ιερατεία, ομάδες , κλίκες , συντρόφια που τους συμφέρει αυτή η κατάσταση , γιατί περνάνε καλά, αυτοί και οι δικοί τους άνθρωποι. Δεν νομίζω πότε όλοι αυτοί ότι έχουν γυρισμό. Γεννήθηκαν προδότες και θα πεθάνουν προδότες.
Οι αναίσθητοι που απλά επιζούν και αδιαφορούν για το συλλογικό κάλο της χώρας. Είναι αυτοί οι απαθέστατοι που δεν θέλουν να κουνήσουν ούτε το βλέφαρο του ματιού του. Χεστήκανε λοιπόν για την χώρα. Αυτοί σου λένε ότι αν γίνει και κάτι χειρότερο , θα την κάνουν στο εξωτερικό.
Οι υπόλοιποι είναι αποχαυνωμένοι, αποβλακωμένοι εντελώς και δεν χαμπαριάζουν τίποτα. Και ατομική βόμβα να σκάσει θα βγουν να βγάλουν προσωπική φώτο με το μανιτάρι της εκρήξεως…..
Οι Λιγοστοί «πυροβολημένοι» που πραγματικά νοιάζονται δεν κουνιούνται γιατί ξέρουν ότι θα πάνε άπραγοι, γιατί το κατεστημένο τους έχει ήδη στοχοποιήσει και ξέρουν ότι είναι Νο1 στόχοι σε ένα νέο Κατύν.
Όποτε τι γίνεται; Πως θα γίνει κάτι; όταν φτάσουμε σε καταστάσεις μεγάλης πεινάς, Λοιμού κοινός. ποια Βενεζουέλα; Θα πρέπει να γίνει ακόμα χειρότερο μπας και ξυπνήσουν και αρχίσουν να κάνουν κάτι ουσιαστικό. Κάτι που να έχει αποτέλεσμα. Δυστυχώς δεν βλέπω κάτι άλλο που να μπορεί να γίνει και να έχει αποτέλεσμα.
Θα μου πεις πρέπει να βλέπουμε τους άλλους να ψοφάνε στον δρόμο σαν τα σκυλιά για να ξεκουνήσουν; για έμενα ναι. Τίποτα άλλο δεν συγκινεί τον σημερινό Ελλαδοκάφρο που ονειρευτέ και εγώ δεν ξέρω τι.
Εδώ που φτάσαμε δεν βλέπω πια άλλη λύση παραμόνο το τέλος μπας και γίνει κάτι. Άλλα το κατεστημένο δεν σε αφήνει να πεινάσεις σου κάνει μια ένεση ζωής, για να είσαι ζωντανός και να μην μιλάς. Μισοψόφιος μεν αλλά Ζωντανός. Όποτε ουσιαστικά ελπίζουμε στο δικό τους λάθος μπας και…
Δύσκολο θα μου πεις γιατί ο σχεδιασμός τους είναι σχεδιασμός χιλιετιών και προσεκτικός πολύ. Όποτε πάμε στην λύση του Ενός Ελληνόψυχου να τραβήξει μπροστά και αν…
Υγ Καλή χώνεψη και καλή μας δύναμη.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 3 άτομα
Γιάννης301
Φεβ. 24, 2019 @ 14:41:08
@Παλαιός 2
Αυτός ο Ένας που θα βγει μπροστά θα είναι η αιχμή του Δόρατος , θα είναι αυτός που θα φανεί, που θα είναι αποφασισμένος να δώσει και την ζωή του. Ένας πραγματικός Έλληνας που θα ΑΓΑΠΑ την πατρίδα όσο δεν υπάρχει. Αυτός, κάλο είναι να μην έχει οικογένεια , ώστε να μην είναι εκβιάσιμος, να μην είναι εξαρτημένος από τίποτα υλικό. Να μην ανήκει πουθενά. Να είναι μόνο Έλληνας. Να έχει την κατάλληλη εκπαίδευση σε πολλά θέματα στρατηγικής, και μεθοδολογίας, ώστε να μπορέσει να κάνει πράξη την ανασύσταση της πάλαι ποτέ Ελλάδας.
Τα γράφω συνοπτικά αυτά για ευνοήτους λογούς. Φυσικά από πίσω του θα υπάρχει ένας ολόκληρος μηχανισμός που θα τον υποστηρίζει από άλλους πραγματικούς Έλληνες. Ξέρεις αυτούς που δεν γεμίζουν ούτε ένα λεωφορείο.
Αυτή η κίνηση θα αποτελέσει Την Χιονοστιβάδα που λέει και ο Εργ. Μόνο έτσι ίσως κάτι γίνει, προτού βλέπουμε ο ένας τον άλλο να πηγαίνει αδιάβαστος.
Μέχρι εδώ όμως τώρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Καλλιάφας Ιωνάννης
Φεβ. 25, 2019 @ 13:30:36
Καλημέρα Εργολάβε .Εχω διαβάσει όλα τα άρθρα σου που με έβαλαν σε κάποιο δρομο..Τι προτείνεις για να σωθεί το έθνος χειροπιαστό όμως και εφικτο .Επίσης θα ήθελα κάποια στιγμή να γράψεις ένα άρθρο για την εξωδιαστατική φυσική.Κάτι πήγε να γράψει ο ιων Μάγγος αλλά δεν προχώρησε..Δεν βρήκσ πουθενά τι είναι αυτή η εξωδιαστατική φυσική.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Hora
Φεβ. 25, 2019 @ 14:21:07
Μια προσωπική υπόθεση….»Τα μπασταρδακια μου με αυστριακό έγιναν πιο ελληνακια απο τα μη μπασταρδακια…..Ας ηταν και τα 100% ελληνακια τόσο ελληνοψυχα…Δεν το δέχομαι αυτό για προδοσία όταν μάλιστα πολεμησα και συρθηκα σε δικαστήρια με κατηγορια αντισιωνισμου για να μπορέσω να παρω επιμελεια και.να τα μεγαλώσω Έλληνες. «
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 25, 2019 @ 22:49:01
Γιάννη … αυτό που λες για την ώρα δεν μπορεί να δουλέψει … πρέπει πρώτα να αναπτυχθεί και να κινηθεί ενέργεια, που δυστυχώς αυτήν την στιγμή είναι χειρότερα από πάτος … και δεν φαίνεται και διάθεση να αλλάξει και να γίνει κάτι.
Για να δούμε για λίγο πως θα πάει … ίσως να χρειαστεί να φάνε κατακέφαλα μια επιπλέον … πιό παγωμένη δόση … είδομεν !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 25, 2019 @ 22:50:14
Δηλαδή θες να μας ‘πείς το ότι έκανες κάποια παιδιά με έναν αλλοεθνή, είναι ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΗ πράξη ;;
…θες να ‘πείς ότι κάτι τέτοιο δεν στρέφεται ενάντια στο Έθνος, δεν δημιουργεί μιγάδες και μπάσταρδους ;;
…δεν κάνει συχνά τα παιδιά διχασμένες και παραπαίουσες προσωπικότητες ταλαντευόμενα μεταξύ της μιάς και της άλλης ομάδας-έθνους ;;
…θες να ‘πείς ότι στο μεγαλύτερο ποσοστό τους δεν καταλήγουν προβληματικά ως πρός τους τρόπους, τις απόψεις και τις ρίζες τους ;;
Δεν νομίζω ότι ειπώθηκε ότι αποκλείεται μιγάδες ή ακόμη και 100% αλλόφυλοι είναι αδύνατον να είναι και να συμπεριφέρονται ίσως και πολύ καλύτερα από υποτιθέμενα γνήσιους Έλληνες … έχουμε ‘δεί αρκετές τέτοιες περιπτώσεις … όμως κάτι τέτοιο δεν είναι ο κανόνας αλλά η εξαίρεση, μιά εξαίρεση όπου ο ένας γονέας ήταν κυρίαρχος στην πορεία ανατροφής ή υπήρξε πλήρης αποκοπή από την ετέρα εθνοτική ομάδα, ενώ στην περίπτωση των αλλοδαπών αυτό είναι αποτέλεσμα ισχυρών προηγούμενων συνεκτικών δεσμοών.
Εδώ όμως δεν στήνουμε προσωπικές δίκες ούτε κάνουμε κρίσεις … οπτικές προσπαθούμε να αναπτύξουμε και να διευρύνουμε, μυαλά να ξεκουνήσουμε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 25, 2019 @ 22:52:43
Καλλιάφα …
να ψωνίσετε ΜΥΑΛΟ !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 26, 2019 @ 00:30:23
@Παλαιός
Βλέπεις να έχουμε χρόνο να περιμένουμε ένα μεγαλύτερο σοκ από το προηγούμενο; Μπας και νιώσουν τίποτα τα ζόμπι; γαμωτο μου κάτι πρέπει να γίνει. Μην μείνουμε στο πληκτρολόγιο μόνο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΕργΔημΕργ
Φεβ. 26, 2019 @ 10:46:07
@Hora:
Γι’ αυτό λέω ότι το παιχνίδι πλέον παίζεται στην ψυχή – κι όχι στο σώμα.
Ίσως ανέκαθεν εκεί παιζόταν, απλά στην εποχή μας είναι πλέον εμφανές.
Υγ: Ο Έλλην καί ο μή-Έλλην είναι μεγάλο θέμα. Δεν μπορούμε να δώσουμε αφοριστικά τσιτάτα επ’ αυτού.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 26, 2019 @ 11:48:26
Γιάννη … τίποτα δεν έχουμε … και σε λίγο ούτε και το λίγο μυαλό όσοι τώρα ακόμα το έχουν.
Δυστυχώς δεν βλέπω ότι μπορούμε για την ώρα να κάνουμε τίποτα περισσότερο απ’ ότι κάνουμε … όποιος έχει τα μέσα και τις αντοχές να πάρει σβάρνα τις πλατείες και τα πανηγύρια ελεύθερος να το προσπαθήσει … προσωπικά ούτε το ένα ούτε το άλλο έχω και επιπλέον ούτε και με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο, αρκετές φορές το έκανα στο παρελθόν, αλλά άμα τα Ζά δεν θέλουν, τζάμπα κόπος και το αποτέλεσμα γνωστό …
Οπότε όσο θα υπάρχει έστω και το ελάχιστο ενδιαφέρον θα συνεχίσουμε να λέμε και να δίνουμε πράγματα … εδώ από το πληκτρολόγιο … και είπαμε όσοι θέλουν και μπορούν ας τα βάλουν σε εφαρμογή.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 26, 2019 @ 11:49:50
Εργολάβε … αλληλένδετα είναι και ήταν … καιρούς και καιρούς όμως πλέον πρέπει να το παλέψεις μονάχος σου, άσε δε που έχει κουβαληθεί η σάρα και η μάρα και επιπλέον τα Ζά που νομίζουν ότι είναι Έλληνες ενώ έχουν φάει τόσο σανό που έχουν καταλήξει να νομίζουν Ελληνικό αν όχι όλα τουλάχιστον πάρα πολλά και μάλιστα να κόπτονται και να παλεύουν υπέρ αυτών νομίζοντας ότι υπερασπίζονται και αμύνονται του Έθνους … ενώ στην ουσία κάνουν ακριβώς το αντίθετο, βοηθώντας τους εχθρούς να διαλύσουν το Έθνος … και το κακό δεν είναι ότι δεν ξέρουν αλλά το ότι είναι τόσο τυφλωμένοι και πωρωμένοι που δεν θέλουν ούτε να ακούσουν και ούτε να ‘δούν.
Το να γράψει και να εξηγήσει λοιπόν κάποιος … τι έχει να προσφέρει και σε ποιούς ;; … μήπως απλά να χαλάσει τον χρόνον του για να δώσει ένα ακόμα παιχνίδι σε μερικούς ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
aksiofotos
Φεβ. 26, 2019 @ 12:33:44
Ένας τρόπος δράσης είναι να στηθεί ένα δίκτυο ανταλλακτικής οικονομίας.
Ένας άλλος τρόπος είναι εδώ από το ιστολόγιο να δημιουργηθεί ένα κοινό συμμαχικό ταμείο που θα βοηθούνται τα μέλη.Πολλοι δεν έχουν φαι να φάνε η μια σόμπα με λίγο πετρέλαιο να ζεσταθούν επειδή τους έκοψε το ρεύμα το κράτος ενώ οι παζαρτζηδες των καταυλισμών έχουν να πληρώσουν ρεύμα και νερό από το 1995 όπως έχω πληροφορίες από τους νερουλάς.
Λοιπόν αφήνουμε την μιζέρια και τι αυτομαστιγωμα στην άκρη και ξεκινούμε εμπράκτες δράσεις.
Ξεκινούμε με το ταμειο αλληλοβοήθειας και την συμμετοχή στο δίκτυο ανταλλακτικής οικονομίας.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Φεβ. 26, 2019 @ 14:22:58
Αξιόφωτε …
Ανταλλακτικό ;; … το ξεκίνησε ο Γκόνος … βέβαια αυτός το πάει στο επαγγελματικό … (αν και δεν προβλέπω να έχει τύχη στο γ-ελαδιστάν).
Συμμαχικό ταμείο αλληλοβοήθειας ;;; … ώχ το μάτι μου !!
Σε πολύ μικρή έκταση ίσως κάτι μπορεί να γίνει … ας πούμε για τις έκτακτες περιπτώσεις … αλλά από άφραγκους, ή από ανθρώπους που με δυσκολία τα φέρνουν βόλτα τι μπορείς να περιμένεις ;;
Μακάρι πάντως … κάτι να μπορέσει να γίνει !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Kαλλιάφας Γιάννης
Φεβ. 28, 2019 @ 14:59:17
Παλαιέ για αυτό ήρθα εδώ να ψωνισω μυαλό να μάθω Πρακτικά πράματα εδω και τώρα !!!!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Γιάννης Καλλιάφας
Φεβ. 28, 2019 @ 16:00:28
Ολα αυτά που αναφέρουν οι φίλοι είναι πολύ όμορφα και σωστά μόνο που τα ακούω δεκαετίες, η μακεδονία πουλήθηκε ήδη άρχισαν οι αλυτρωτισμοί σειρά έχει η ήπειρος και το αιγαίο Ο Μοσχοβισή αβαντάρει τον τσίπρα τώρα που πέφτουν τα ποσοστά του Τι θα του ζητήσει άραγε να πουλήσεις .Δεν υπάρχει χρόνος πλέον για φιλολογίες Το θέμα είναι τί κάνουμε εδώ και τώρα .Με συγχωρείς παλαιέ δεν έχω τις γνώσεις σου είμαι αμόρφωτος για το δικό σας το επίπεδο που μου αρέσει και προσπαθώ απ τα άρθρα του εργδημεργ και τα δικά σου να μάθω κάτι καινούργιο Επίσης όπως είπε και ο Γιάννης ο κόσμος δεν έχει χρήματα με δυσκολία τα φέρνει βόλτα Oi πραγματικοί πατριώτες είναι ένα ποσοστο 10% οι ραγιάδες 60% σφάξε με αγαμ να αγιάσω και οι κοτζαμπάσηδες λαμόγια του συστήματος 30% .Τι μπορεί να καταφέρει το 10%; Καθήκον είναι να αγαπάμε τη πατρίδα αλλά είναι και θέμα επιβίωσης.Ο Γκόνος πάντως κάτι προσπαθεί, το παλεύει Ρίχτε ιδέες να ξεκινήσει η ανάσταση και η αφύπνιση του καθενός
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Παλαιός
Φεβ. 28, 2019 @ 21:36:30
Καλλιάφα … κάνεις ένα λάθος, όπως άλλωστε και πολλοί άλλοι.
Όταν λέμε «ψωνίστε» μυαλό δεν εννοούμε να συσσωρεύσετε απλά γνώσεις, διότι αυτές από μόνες τους δεν οδηγούν πουθενά … ας πούμε μιά καλή εγκυκλοπαίδεια έχει ίσως περισσότερες γνώσεις από τον οποιονδήποτε, παρ’ όλα αυτά όμως παραμένει ένα άψυχο πράγμα, που δεν μπορεί να κάνει και να δημιουργήσει τίποτε … έτσι με το μυαλό έστω και αν χιουμοριστικά το λέμε, με τίποτε δεν εννοούμε αυτό της κρεαταγοράς … ΕΝΝΟΟΥΜΕ να βάλετε εμπρός την ΣΚΕΨΗ και την ΛΟΓΙΚΗ, αυτά είναι τα μόνα που μπορούν να σώσουν την κατάσταση και όχι οτιδήποτε άλλο που ως ΠΡΑΚΤΙΚΟ εννοείτε … διότι οτιδήποτε όσο καλό και να είναι αν πέσει σε βλάκες δεν έχει απολύτως καμμία τύχη.
Εδώ και σαράντα τόσα χρόνια σκούζω … ρε παιδιά σταματήστε να ψηφίζετε όλα αυτά τα τσόλια, δεν βλέπετε ότι όλοι αυτοί μηδενός εξαιρουμένου σας και μας δουλεύουν άγρια ;;
Η απάντησή τους είναι μα αφού εμείς (εννοούν η οικογένειά τους ) είμαστε ανέκαθεν της τάδε μερίδας.
Και τους λές όλα τα σκατά που έκανε η συγκεκριμένη παράταξη …
Και τότε λένε να ψηφίσουμε τον λιγότερο σάπιον.
Αλλά και πάλι τους εξηγείς ότι αυτό δεν είναι λύση … οπότε αν θέλεις λύση πρέπει να βρείς κάτι (ΕΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ) που δεν είναι σάπιο αλλά σωστό και γερό.
Και αρχίζουν να περνάνε από τον έναν στον άλλον.
Τους δείχνεις ότι κανένας δεν είναι σωστός.
Και τότε λένε … μα κάποιον πρέπει να ψηφίσουμε … δεν μπορούμε να μείνουμε ακυβέρνητοι
Τους φέρνεις ένα κάρο παραδείγματα που τίποτε δεν έπαθαν κάποιοι όταν δεν είχαν κυβέρνηση.
Αυτοί εκεί επιμένουν …
Τέλος τους λές να ψηφίσουν τον «κανέναν» … δηλαδή ΛΕΥΚΟ.
ΌΧΙ ουρλιάζουν αυτό δεν γίνεται … και σου λένε ότι δεν προσμετράται δεν ετούτο δεν εκείνο.
Και ξανά τους εξηγείς ότι είναι ο μόνος τρόπος να δείξουν ότι ΑΝΤΙΤΙΘΕΝΤΑΙ σε ΌΛΟ το Πολιτικό σύστημα … ότι ούτε η Αποχή, ούτε η ψήφος στα κόμματα της δεκάρας, ούτε επίσης και ο κατά την γνώμην τους λιγότερο σάπιος είναι ΛΥΣΗ …ότι μόνο έτσι ίσως δώσουν την ευκαιρία να τα καταφέρει να φανεί κάποιος ΚΑΛΟΣ.
Έεεε όσο το είδες εσύ … άλλο τόσο το είδα και εγώ σαράντα και βάλε συναπτά έτη … όπου ποτέ τα ΛΕΥΚΑ δεν ξεπέρασαν το όριο των 60χιλιάδων … και μην νομίζεις ότι όλοι αυτοί είχαν συνειδητοποιήσει το θέμα .
Ας πούμε αυτό δεν θέλει γνώσεις … απλή Λογική χρειάζεται … και να Σκεφτεί κάποιος τι σκατά έκαναν όλοι αυτοί που ΕΝΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΙ 200 χρόνια τώρα (γιατί οι ίδιες οικογένειες είναι) .
Τρανταχτό παράδειγμα της Μαλακίας που δέρνει τον γ-ελαδολαό είναι οι 2 εκλογές του ’15 (και ας αφήσουμε στην άκρη το τι είχαμε ‘πεί για το βλαμμένο και τους σφυριζαίους) … πούλησε τον γ-ελαδολαό κανονικά τον Φλεβάρη (αντί για μνημόνια του έσκισε τα βάρδουλα) τον δούλεψε ψιλό γαζί με τα καπιταλοκοντρόλια, με τα δημιοψοφίσματα και τα ΖΑ τους ξαναψήφισαν τον Σεπτέμβρη …
Μετά απ’ αυτά κάποιος μυαλωμένος θα περίμενε διαφορετικά ;; απ’ ΌΛΑ όσα έκανε ;;
Μα θα πείς και οι άλλοι το ίδιο τον είχαν κοροϊδέψει !!
ΝΑΙ δεν διαφωνώ καθόλου … γι’ αυτό λέμε ΌΛΟΥΣ στον διάολο !! … βέβαια σε λίγο θα τις καταργήσουν τελείως και θα τελειώσει το πράγμα … διότι τώρα ακόμη και 10 ή χίλιοι άνθρωποι μόνο να ψηφίσουν, όπως τα έχουν μαγειρέψει βγαίνει κυβέρνηση … ΥΠΑΡΧΕΙ ΌΜΩΣ ΘΕΜΑ … ΚΑΝΕΙΣ δεν μπορεί να κυβερνήσει όταν το μεγαλύτερο ποσοστό του λαού δεν αποδέχεται το πολιτικό σύστημα … οπότε η πάμε σε χούντα … ή βγαίνει μπροστά κάποιος καλός που θα ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ξεκάθαρα !!
Αυτά που έγραψα εγώ παραπάνω θα μπορούσε να τα σκεφτεί ο καθένας … δεν θέλει πολύ ΜΥΑΛΟ … αρκεί να αρχίσει να σκέφτεται και να χρησιμοποιεί την Λογικήν του … και ΤΟΤΕ πραγματικά μπορούμε να έχουμε ΜΕΛΛΟΝ … αλλιώς … χέσε μέσα !!
Έπιασες λοιπόν κάτι απ’ αυτό το μικρό παράδειγμα ;; … κατάλαβες τι εννοούμε με το βάλτε ή ψωνίστε μυαλό ;;
Αν ναό τότε χρησιμοποίησέ το και σε κάθε άλλη περίσταση, σε κάθε άλλον τομέα … παντού και πάντα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 28, 2019 @ 21:56:44
Πολλοί … τι πολλοί … σχεδόν το σύνολο φωνάζει και ωρύεται για τους εχθρούς που μας κατατρέχουν, που μας μισούν και θέλουν να μας εξαφανίσουν …
ΌΜΩΣ
στην ουσία δεν κινδυνεύουμε από αυτούς, απ’ όλους αυτούς … κινδυνεύουμε από ΕΜΑΣ τους ΊΔΙΟΥΣ … διότι ΕΜΕΙΣ είμαστε στην πραγματικότητα οι ΆΣΠΟΝΔΟΙ ΕΧΘΡΟΙ του ΕΑΥΤΟΥ μας … καθώς είναι τόση η Βλακεία που κουβαλάμε και περισσότερη η Μαλακία που μας δέρνει ώστε κάνουμε σχεδόν πάντα τα αντίθετα απ’ αυτά που πρέπει και μάλιστα αντί να υπερασπιζόμαστε το ΈΘΝΟΣ μας από τους άλλους, εμείς τους βοηθάμε να μας καταστρέψουν.
Στο εν λόγω άρθρο έγραψα λίγα μόνο από τα στραβά και τα παράλογα που κάνουμε ενάντια στον εαυτόν μας και πιστέψτε με υπάρχουν πολλά, πάρα πολλά ακόμα, ίσως και μερικά που αν καθίσω να τα γράφω πολλοί θα πέσετε απ’ τα σύννεφα και ακόμα άλλοι τόσοι χωρίς να διαβάσετε κάν τι γράφω θα αρχίσετε να ουρλιάζετε επειδή σας χαλάω την σούπα … και διότι σας λέω ότι αυτό που μασάτε με τόση ευχαρίστηση δεν είναι κάν σανός αλλά σκατά.
Για να σας ‘δώ … θα βρεθεί έστω κάποιος από σας να αναφέρει μερικά … ή ακόμα καλύτερα να τα αναπτύξει ώς ένα καλοδομημένο σχόλιο ή ακόμα και εμπεριστατωμένο άρθρο ;;
Ίσως τότε να έχει λόγο και αξία να συνεχίσω το παραπάνω άρθρο με μιά δεύτερη συνέχεια !! … δείξτε αν δεν είστε όπως σας αποκαλώ εγώ -Ζα- … αλλά όπως διατείνεστε ξύπνια παιδιά (χωρίς εισαγωγικά).
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δημήτρης
Μαρ. 01, 2019 @ 02:22:06
Παλαιέ,με το «ΠΡΟΔΟΤΗΣ λοιπόν δεν είναι κάποιος … μόνο για όσα στραβά και προδοτικά έπραξε, αλλά και για όσα υπέρ Πατρίδος έπρεπε και δεν έπραξε, ενώ μπορούσε και ήταν υποχρεωμένος να πράξει» συμπεριέλαβες εμμέσως τα πάντα.Αλλά είναι και εκείνο το ρημάδι το «ουδέν κακόν αμιγές καλού».Πες για παράδειγμα ότι ένας -αναρχικός πλέον- φίλος σου -πλέον όχι- σου είχε σώσει τη ζωή παλαιότερα.Αν τον περιλάβει η κρυπτεία και ζητήσει τη βοήθειά σου για να σωθεί,τι κάνεις;Αναγνωρίζεις ότι σου επέτρεψε να εξελιχθείς σε έναν συνειδητοποιημένο -λίγο πολύ- πατριώτη ή στέκεσαι στο ότι είναι εχθρός της Ελλάδας;
Αλλάζοντας λίγο ύφος,αναρωτιέμαι κάτι.Εφόσον ο οραματισμός υφίσταται ως πρακτική -και βασίζεται εξ ολοκλήρου στο συναίσθημα- θα μπορούσαμε να πούμε ότι υπάρχει και έξω από ένα σκοτεινό δωμάτιο;Για παράδειγμα διαβάζεις ένα βιβλίο ή βλέπεις μια ταινία.Βυθίζεται τόσο πολύ συναισθηματικά μέσα σ’αυτό και για ένα περιορισμένο χρονικό διάστημα το βιώνεις ως συναισθηματική αλήθεια.Αυτό ενέχει θέση οραματισμού;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης Καλλιάφας
Μαρ. 01, 2019 @ 15:51:03
Φίλε Παλαιέ μου επιτρέπεις να σε απακαλώ φίλο. Διαβάζω όλα τα άρθρα σου για να μαθαίνω .Απ το βρώμικο 89 που έγινε η κτηνοβασία συγκυβέρνησης της βενιζελικού Μητσοτάκη και της κουμουνιστικής αριστεράς του Χαρίλαου δεν ξαναψήφισα Η Κτηνοβασία ξανάγινε με την συνεργασία της αριστεράς με τον βενιζελικό Καμμένο. Τον καμμένο στην πολιτική ο Μητσοτάκης τον έβαλε και το χουντικό μπετόβλακα τσίπρα ο Μητσοτάκης μέσω παναγιωταρέας Οι βενιζελικοί και οΙ κουμμουνιστές ήταν συνέταιροι στον συμμοριτοπόλεμο .Για να σωθούν οι δοσίλογοι βενιζελικοί έπνιξαν την ελλάδα στο αίμα οι χαφιέδες του Στάλιν καθ υπόδειξη του Τρούμαν.Μεσα στα ερείπια ποιος θα θυμόνταν τους δοσίλογους όλοι στόχευσαν τους κουμμουνιστές τους συνεταίρους.Ψήφισα λοιπόν μόνο το ΟΧΙ το 16 Δεν έχει νόημα να ψηφίσω διότι όλα τα κόμματα στην ελλάδα έχουν το ίδιο αφεντικό .Οποιο κόμμα και να πάρει την εξουσία το ίδιο αφεντικό εξυπηρετεί .Εμείς έχουμε την ψευδαίσθηση ότι εκλέγουμε πρόσωπα .Πρόσωπα όμως που έχουν επιλεγεί από πρεσβείες ,μασωνικές στοές κλπ.Πρόσωπα που προέρχονται απ τον αφρό του βόθρου της κοινωνίας.Επομένως ο λαός είναι εγκλωβισμένος να επιλέξει αυτούς που του προτείνει το σύστημα που θέλει να ελέγχει τη χώρα μας είτε η τοπική ελίτ είτε οι σιωνιστές η λέσχη μιλντερμπέργκ κλπ Ο λαός βρίσκεται σε αδιέξοδο έχει εμφυτεύσεις και για να ξεριζωθούν οι εμφυτεύσεις πρέπει να του γδάρεις το μυαλό ,ότι κόμμα και να ανέβει στην εξουσία εφ όσον είναι ελεγχόμενο δεν θα αλλάξει ποτέ τίποτα.Μόνο η πλήρης αποχή απ τις εκλογές μπορεί να ταράξει κάπως τα νερά σε επαναλαμβανόμενες αδιέξοδες εκλογές .Μετα είναι και το άλλο .Υπάρχει δικαιοσύνη αυτή τη στιγμή στην ελλάδα που εφαρμόζει το σύνταγμα; Ο λαός είναι αμόρφωτος όχι αγράμματος αμόρφωτος. Επηρεάζεται απ τα μμε .Ηρθε ο μοσχοβισή και δήλωσε ότι όλα καλά πάνε στην ελλάδα ενώ στη βουλή είπε άλλα Τα συστημικα μμε κράτησαν το πρώτο. Ο μοσχοβισή ήρθε να υποστηρίξει τον τσίπρα λογω δημοσκοπήσεων που τον δείχνει 10 μονάδες πίσω.Εγω αυτό κατάλαβα με το φτωχό μου το μυαλό .Κάνει προσπάθειες ακόμα η συμμορία της ΕΕ Ένωσης να κρατήσει τον ηλίθιο τον τσιπρα γιατί τον χρειάζεται η Λέσχη να περάσει και άλλα που θα ξηλώσουν σιγά σιγά τη χώρα .Αυτά πιστεύω και δεν θα ψηφίσω έχω τριάντα χρόνια να ψηφίσω όλες όλες δυο φορές ψήφισα. Σ ευχαριστώ που μου απάντησες Καλό Μήνα
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεωκούλ
Μαρ. 01, 2019 @ 21:18:48
Μια μικρή διδακτική «ιστορία»
Αναφέρεται στην παλαιά εποχή που υπήρχαν άγρια άλογα, ας πούμε στη Δύση. Καταλαβαίνεται, τότε τα άλογα ήταν πολύ χρήσιμα, κάτι σαν τρακτέρ, 4χ4, λεωφορείο κλπ.
Βέβαια το να πιάσεις και να εξημερώσεις ένα άγριο άλογο δεν ήταν εύκολη υπόθεση, καθότι ζούσαν σε αγέλες μεν αλλά πανέξυπνα δε, για να πέσουν σε παγίδες που τους στήνανε.
Κάποτε λοιπόν τι σκαρφίστηκε κάποιος …..
Σε εποχή που η τροφή ήταν λιγοστή στη φύση για τα άλογα, πήρε μπόλικο σανό και τον τοποθέτησε στη μέση ενός λιβαδιού που σύχναζαν άγρια άλογα και έφυγε …. Όταν εμφανίστηκαν τα άλογα καχύποπτα και έξυπνα όπως είναι στάθηκαν μακρυά και δεν πλησίαζαν, υποψιαζόμενα παγίδα!
-Δέν συνέβηκε όμως τίποτε ανησυχητικό και σιγά-σιγά, τα πιό αδύναμα και πεινασμένα, ξεθάρεψαν πλησίασαν… πλησίασαν και έπεσαν στην μάσα.
Η τοποθέτηση σανού …και μάσας συνεχίστηκε κάμποσο καιρό μέχρι που εξοικειώθηκαν και τα πιό δύσπιστα άλογα!
Στη συνέχεια, ο κάποιος, μια μέρα μαζί με το σανό κάρφωσε στη γη ένα ψηλό πάσσαλο. Τα άλογα που αντιλήφθηκαν αμέσως την αλλαγή …..έμειναν μακρυά και δέν πλησίασαν στο σανό!
-Δέν συνέβηκε όμως τίποτε ανησυχητικό και σιγά-σιγά ……(όπως παραπάνω)
Το ίδιο επαναλήφθηκε (νέος πάσσαλος, σανός, ανησυχία, εξοικείωση) μέχρι που στο τέλος είχε σχηματιστεί μια μεγάλη κυκλική περίφραξη, αφήνοντας μόνο ένα μικρό άνοιγμα για να μπαινοβγαίνουν άφοβα τα εξοικειωμένα πλέον άλογα.
Η τελική φάση του σχεδίου ήταν εύκολη ….όταν ήταν μέσα στην περίφραξη τα άγρια άλογα τρώγοντας ήσυχα και ανυποψίαστα το σανό τους ….ο κάποιος μας, έκλεισε την έξοδο αιχμαλωτίζοντας τα όλα!
…..θα συνεχίσω την «ιστορία» προσθέτοντας ..δικά μου
Τα άγρια άλογα «εξημερώθηκαν» …χαλινάρια, ζυγό καμιτσίκι και στην δουλεία. Το βράδυ βέβαια εξασφαλισμένο φαί στο στάβλο ……. και σεξ όποτε και όποια απο αυτά ήθελε το αφεντικό 🙂
ΆΝ τώρα άν, κάποιο ας πούμε «επαναστάτης» έριχνε την ιδέα να φύγουν ….να γυρίσουν ξανά στην ελευθερία τους … που καταλάβαιναν βέβαια ότι αυτό σημαίνει τέρμα το παχνί με το σανό= εξασφαλισμένη τροφή κ στέγη + λύκους κλπ εχθρούς, …. αλλά χωρίς χαλινάρια, καμιτσίκι κλπ. ..και σέξ κατα βούληση (η κατα φύση πιο σωστά) ……πόσα θα συμφωνούσαν;;;
Υ.Γ
Για τα τετράποδα δεν ξέρω …για τα σημερινά δίποδα όμως μπορώ να πώ : πολύ λίγα!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 02, 2019 @ 13:15:22
Γεωκούλ … καλή η ιστορία … αλλά …
Τα δίποδα Ζά … ούτε για ΕΔΏ ούτε για ΠΑΡΑΠΕΡΑ μπορούν να σκεφτούν … πολλώ δε μάλλον να θέλουν και να τολμήσουν.
Και ας πούμε η έλλειψη μυαλού … δεν επιτρέπει για το παραπέρα … όσο και αν αυτό έχει εξηγηθεί, αλλά γαμώ το … είναι τέτοια και τόση η ΚΕΝΟΤΗΤΑ του κολοκυθιού που έχουν για κεφάλι και το παραγέμισμά του με φουσκί και σκατό που δεν τους αφήνει και ούτε επιτρέπει να μπορούν να ‘δούν και να νοήσουν ακόμη και τα πλέον απλά και εξωφθάλμως στραβά που συμβαίνουν στα καθ’ ημέραν.
Ρε δεν ‘μπα να ξελαρυγγιάζεται κάποιος να τους τα λέει, να τους τα γράφει και να τους τα εξηγεί … αυτοί χαμπάρι δεν παίρνουν … και ‘κείνος ο κάποιος αδίκως παιδεύεται … τα Ζωντόβολα καν δεν αφήνουν τουλάχιστον κάποια απ’ αυτά να διέλθουν (έστω να ‘μπούν και να ‘βγούν) από τα ανύπαρκτα αυτιά τους … κατά τα λοιπά θέλουν λέει να λογίζονται Έλληνες … αλλά μάλλον γελάδια εννοούν γιατί για Έλληνες αποκλείεται … εκτός πιά και έφτασαν τόσο χαμηλά που νομίζουν τις κουράδες και τα σκατά για Έλληνες … οποία καταισχύνη !!
Δεν μπορεί … μάλλον «Λοξός» είμαι, δεν εξηγείται αλλιώς αφού μετά από τόσον καιρό συνεχίζω να ελπίζω ότι έστω κάποιος θα πάρει εμπρός … δυστυχώς καθημερινά οι ελπίδες αποδεικνύονται όλο και περισσότερο φρούδες … οπότε είναι να απορεί κάποιος «πότε επιτέλους θα το πάρω απόφαση ότι τα ΖΑ δεν υπάρχει ουδεμία περίπτωση να ανανήψουν και να το αφήσω να πάει στον διάολο» … αφού είναι τέτοια και τόση η σαπίλα και η κουφιοκεφαλιά που ούτε αυτά που έχουν ειπωθεί είναι ανίκανοι να επαναλάβουν έστω και να αντιγράψουν … οπότε τι κάθομαι και ζητάω εγώ να γράψετε «Για να σας ‘δώ … θα βρεθεί έστω κάποιος από σας να αναφέρει μερικά … ή ακόμα καλύτερα να τα αναπτύξει ώς ένα καλοδομημένο σχόλιο ή ακόμα και εμπεριστατωμένο άρθρο ;;»
Σας διαβεβαιώνω δε ότι κανείς σας «δεν χρειάζεται ν’ ανησυχεί» … όχι δεν το έχασα … όχι δεν είμαι στραβός … πολύ καλά βλέπω και κατανοώ που πάει το πράγμα … όχι σήμερα ή χτές … κάμποσα χιλιόχρονα πίσω … αλλά το παλεύουμε μήπως και ΚΑΙ ….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 02, 2019 @ 13:16:39
Καλλιάφα … καλό μήνα και σε σένα και σ’ όλο το αναγνωστικό κοινό !!
Κατά πρώτον κάλλιστα μπορείς να με αποκαλείς «φίλο», διότι είμαι φίλος σας … και το ότι σας ξεχέζω, μάλλον συνεχώς, είναι επειδή πραγματικά ενδιαφέρομαι για σας.
Και μακάρι όπως λες να μαθαίνεις … γι’ αυτό άλλωστε τα γράφω.
Ναι ακριβώς έτσι είναι και το λέμε συνεχώς, ότι δυστυχώς από τότε που έπεσε η Ελλάδα, σχεδόν όλοι, συνειδητά ή ασυνείδητα ήταν ενεργούμενοι από ιερατεία, στοές, πρεσβείες κλπ. κλπ., και ελάχιστοι δε ήταν αυτοί που ξέφευγαν, στην δε νεώτερη εποχή απολύτως ΚΑΝΕΙΣ.
Όμως … ο Λαός δεν είναι εγκλωβισμένος απ’ ότι κάνουν ή προσπαθούν αυτοί … εγκλωβισμένος είναι από τα δικά του σκατά και μόνο … και αν πραγματικά θέλει μπορεί κάλλιστα να ξεφύγει … είπαμε γι’ αυτό δεν χρειάζεται πολύ μυαλό … αυτό της κότας ή του σπούργου φτάνει και περισσεύει !! … αρκεί να θέλει !!
Και ατάκα ένα παράδειγμα … πέρα για πέρα αληθινό.
Διαμένω σ’ ένα χωριό … λίγοι είμαστε και «ξεραινόμαστε» και μιλάμε σχεδόν καθημερινά μεταξύ μας … στην αρχή λοιπόν στις διάφορες εκλογές βρισκόταν στην κάλπη πάντα ΈΝΑ ΛΕΥΚΟ ψηφοδέλτιο και αναρωτιούνταν μα ποιός μπορεί να είναι … αν και στις συζητήσεις που κάναμε ήταν ξεκάθαρα αυτά που τους έλεγα … έεε την ΔΕΥΤΕΡΗ φορά τους το είπα για να μην ψάχνουν !! … από τότε έχουν περάσει κάποιες δεκαετίες και πάντα συνεχίζει να βρίσκεται στην κάλπη ΈΝΑ και ΜΟΝΟ ΛΕΥΚΟ ψηφοδέλτιο … όσα και να τους έχω ‘πεί … οπότε καταλαβαίνεις ότι απλά χάνω τον καιρό μου … και είμαι σίγουρος ότι και πάλι σε μια νέα εκλογική διαδικασία μόνο το δικό μου θα βρεθεί ΛΕΥΚΟ !!
Το Θέμα δεν είναι η ΑΠΟΧΗ, διότι αυτή δεν είναι ξεκάθαρο ΧΕΣΙΜΟ όλου του Πολιτικού Συστήματος, μόνο το ΛΕΥΚΟ είναι αυτό που καταδεικνύει την ΑΠΟΣΤΡΟΦΗ και καταδίκη κάθε Πολιτικού αχταρμά … και για να προλάβω κουρκουτσόμυαλους καλοθελητάδες να σημειώσω ότι καμμία πολιτική κίνηση ακόμη και αυτές που πρωτοστατούν πραγματικοί πατριώτες δεν είναι αυτήν την στιγμή σε θέση να κάνει το οτιδήποτε διότι πέραν του ότι οι περισσότερες είναι ΛΑΓΟΙ ακόμη και οι υπόλοιπες έχουν αλωθεί τα μάλλα ή δεν έχουν το ανάστημα και το ΌΡΑΜΑ να πάνε παραπέρα … δυστυχώς !! … οπότε το μόνο που μένει αφού δεν είναι δυνατόν να στηθεί κάτι πραγματικά Πατριωτικό και Εθνικό είναι το να σταλεί ΌΛΟ το Πολιτικό Κατεστημένο στον αγύριστο και αυτό μπορεί να γίνει με μεγάλο ποσοστό ΛΕΥΚΩΝ … τόσο ώστε να μην μπορούν να κυβερνήσουν, διότι σημασία έχει επίσης να ΖΗΤΗΣΕΙ ο ΛΑΟΣ την ΕΜΦΑΝΙΣΗ ενός Πραγματικού ΕΘΝΙΚΟΥ ΗΓΕΤΗ … και αυτό το σήμα μπορεί να εκπεμφθεί μόνο ΑΠΟΠΟΙΟΥΜΕΝΟΣ ο Λαός ΌΛΟ το Πολιτικό σύστημα … και αυτή η Αποποίηση μπορεί να γίνει ΜΟΝΟ με ΛΕΥΚΟ … όχι άκυρο … όχι αποχή … όχι μικρά κόμματα … αλλά ΚΑΝΕΝΑ !!
ΌΤΑΝ ο Λαός κατανοήσει ότι με όλο το υπάρχον πολιτικό κατεστημένο δεν έχει καμμία μα καμμία ελπίδα και το αποδείξει έστω στην ΚΑΛΠΗ (αφού αλλιώς είναι κιοτής και ανίκανος) τότε μπορεί και θα βρεθεί Λύση !!
Και είπαμε … δεν χρειάζεται να ψάχνουμε να βρούμε ποιοί είναι εχθροί μας, ούτε το το κάνουν εναντίον μας … σημασία έχει να ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ ΤΙ ΘΕΛΟΥΜΕ να ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ … θέλουμε πραγματικά να Ελευθερωθούμε ή να συνεχίσουμε να είμαστε δούλοι και εχθροί του εαυτού μας ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 02, 2019 @ 13:18:04
Δημήτρη … δεν ήταν έμμεσο αυτό που έγραψα … άμεσο και ξεκάθαρο ήταν … αν και είμαι σίγουρος ότι ΌΛΟΙ σας ή έστω σχεδόν Όλοι σας ΤΙΠΟΤΑ δεν ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ … και λέγοντας ΤΙΠΟΤΑ εννοώ ότι δεν έφτασε το μυαλουδάκι σας να σκεφτεί πόσα και τι κάνετε ενάντια στο ΈΘΝΟΣ … ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΩ !!
Σχετικά με το άλλο … ΌΤΙ έγινε έγινε … δεν ξεγίνεται !! … απλά το θέμα είναι αν στην συνέχεια μπορείς να επανέλθεις, να αλλάξεις και να πορευθείς σωστά, κάνοντας ότι είναι δυνατόν για να επανορθώσεις τα πράγματα και ταυτόχρονα να βοηθήσεις όσους περισσότερους μπορείς να μην διαπράξουν όσα διέπραξες εσύ αλλά και όσους είναι στην ίδια πρότερη θέση που ήσουν εσύ να βγούν απ’ αυτή.
Ο κόσμος αυτός που ζούμε είναι τέτοιος … που δεν παράγει «αγίους» αλλά «διαόλους», δεν παράγει ξύπνιους αλλά ζωντόβολα και βλάκες που απλά νομίζουν αλλιώς … το θέμα όμως είναι να μετατραπούμε από κατακάθια σε κάτι καλό και άξιο … στο δε κατάσταση που έχουμε περιπέσει ΌΛΟΙ αυτοί που βγαίνουν στην «επιφάνεια» είναι τις περισσότερες φορές και ‘κείνοι που είχαν βουτήξει βαθύτερα στα σκατά, δυστυχώς πλέον δεν υπάρχουν [[καθώς η κοινωνία μας δεν το επιτρέπει με τίποτε και το πιό λαμπερό διαμάντι μέχρι να μεγαλώσει του έχει δώσει μιά και το έχει στείλει στον πάτο του βόθρου]] άμωμοι και αμόλυντοι παρά μόνο κεκαθαρμένοι !!
Μόνο πολύ παλαιότερα, στην Πάλαι Ποτέ Ελλάδα, υπήρχε η δυνατότητα πας εμπρός χωρίς να πέσεις στον βόθρο, επειδή το πλαίσιο ήταν τέτοιο που στήριζε τον άνθρωπο να ανέβει και όχι να γκρεμοτσακιστεί … αλλά δυστυχώς αυτό ήταν παλιά !!
Οπότε η απάντηση στο υποθετικό ερώτημά σου είναι ότι δυστυχώς εάν ο κάποτε φίλος σου έχει πέσει στα σκατά και θέλει να μένει εκεί … πρέπει εσύ ο ίδιος να τον … «ελευθερώσεις» !!
Πάμε στο τρίτο … από που και πώς κατέληξες ότι «Εφόσον ο οραματισμός υφίσταται ως πρακτική -και βασίζεται εξ ολοκλήρου στο συναίσθημα- »
το δε υπόλοιπο της πρότασης … δεν καταλαβαίνω … κάτι λείπει !!
Το να «βιώσεις» κάτι … το ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ … δυστυχώς δεν είναι ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΣ … ούτε κατά πράξη ούτε κατ’ ουσίαν … διότι το μεν απλά έτυχε … το δε έτερον με συγκεκριμένο σκοπό το ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΚΩΣΤΑΣ-ΤΑΥΡΟΣ
Μαρ. 02, 2019 @ 18:32:51
@ Γιάννη Καλλιάφα
http://esxatianasxesi.blogspot.com/2019/02/05-5-6-10-12.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δημήτρης
Μαρ. 02, 2019 @ 22:42:32
Παλαιέ δίκιο έχεις,το εξέφρασα λανθασμένα.Εννοούσα πως ο οραματισμός,αν εξαιρέσεις την προετοιμασία γι’αυτόν(δηλαδή ένα ήσυχο δωμάτιο,κάθισμα κάπου με ευθεία την πλάτη κλπ),εφόσον εστιάζει στο συναισθηματικό βίωμα,ίσως να μπορεί να «ενεργοποιηθεί» και από άλλες οδούς.Κάτι σαν απόπειρα διαμόρφωσης πραγματικότητας απ’τους «άλλους» χρησιμοποιώντας κάποιου είδους επιβεβλημένο οραματισμό.Δηλαδή συναισθηματικό βίωμα με το ζόρι.Αλλά το εξήγησες και κατάλαβα γιατί είναι χαζομάρα αυτό που σκέφτηκα.Εντωμεταξύ,τυχαίνει να ακούω συχνά τώρα τελευταία πως αν καταναλώσεις τίποτα χαπάκια lsd,μαγικά μανιτάρια κλπ,μιλάς με κάτι «καλοκάγαθες» οντότητες που μόνο το καλό σου θέλουν.Αν πέσουν στα χέρια μας τίποτα τέτοια,είναι πιθανό να ελέγξουμε την όλη κατάσταση ή θα πάμε άκλαυτοι;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 03, 2019 @ 14:00:38
@Παλαιός
Διάβασα την απάντηση σου στον Καλλιάφα και διαφωνώ κάθετα μαζί σου με την επιλογή σου να πας και να ρίχνεις λευκό. Γιατί αυτό; Γιατί πολύ απλά μπορεί να μην καταμετρείται στα ποσοστά των κομμάτων, όπως και το άκυρο.
Αλλά να σου θυμίσω αυτό που είπε ο Στάλιν: δεν έχει σημασία ποιος είναι υποψήφιος αλλά ποιος μετράει τους ψήφους. Όποτε εσύ σαν ευσυνείδητος πολίτης πας και ρίχνεις λευκό. Ποιος όμως έμενα μου λέει ότι θα μετρηθεί έτσι και όχι σαν ψήφος σε κάποιο σιχαμερό κόμμα;
Γιατί καπετάνιο μου κάλε,η νοθεία στο αποτέλεσμα δεν γίνεται στην καταμέτρηση στα εκλογικά κέντρα, αλλά στον σέρβερ της ιδιωτικής εταιρείας που συγκεντρώνει και βγάζει τα ποσοστά των κομμάτων.
Κατάλαβες; Εσύ μπορεί να ψηφίζεις λευκό αλλά στο μαγείρεμα να ρίχνουν την ψήφο σου στο Κκε πχ. Όποτε χρειάζονται την φυσική σου παρουσία να πας και απλά να συμμετάσχεις στην διαδικασία και μετά αυτοί θα τα φτιάξουν όπως τους βολεύει.
Ένα τρανό παράδειγμα είναι ο απόστρατος , στρατηγός Αυφαντής που στις τελευταίες εθνικές εκλογές είχαν σχηματίσει μια ένωση 3 κομμάτων. Πήραν λοιπόν ψήφους στην Λάμια , ενώ δεν είχαν καν υποψήφιο εκεί Κάλο;;;
Αυτό δεν έγινε στην καταμέτρηση λοιπόν αλλά στην σούπα που μαγείρεψαν μετά. Επίσης επιβεβαιώνετε ότι με αυτόν τον τρόπο ο Σύριζα κατάφερε μετά από 6 μήνες στις δεύτερες εκλογές που έγιναν τότε να πάρει ακριβώς τα ίδια ποσοστά, παρόλο τα καπιτάλ κοντρόλς που είχαν επιβληθεί τότε.
Πιστεύεις εσύ ότι ο εχθρός έχει αφήσει ξεκλείδωτη μια διαδικασία που κάποιος αν την χειριστεί σωστά, θα μπορούσε να του ανατρέψει τα σχεδία; ΟΧΙ και λυπάμαι για αυτό.
Αν όντως οι εκλογές ήταν αντικειμενικές και δεν γινόταν κανένα μαγείρεμα, αυτό που κάνεις θα ήταν μια σωστή κίνηση. Όπως και η αποχή θα ακύρωνε τις εκλογές γιατί τα ποσοστά αποχής είναι μεγαλύτερα του 50,001%.
Επειδή όμως τίποτα δεν συμβαίνει από αυτά, εγώ προτιμώ να μην λερώνω τα χεριά μου τα αυτά τα σκατά, αλλά και να μην γίνομαι με αυτόν τον τρόπο συνυπεύθυνος στην καταστροφή της Ελλάδας.
Είπαμε αφύπνιση μεσώ της λογικής , Δεν παίζουμε τα παιχνίδια των άλλων γιατί είναι στημένα έτσι ώστε πάντα εμείς να χάνουμε. Παίζουμε στο δικό μας ταμπλό με τους δικούς μας κανόνες. Έτσι θα έχουμε ελπίδα να κάνουμε κάτι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Μαρ. 03, 2019 @ 18:31:29
@Γιάννης301 Φεβ. 24, 2019 @ 14:41:08
ΔΕΝ ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΤΕ ΟΥΤΕ ΤΟΝ »ΕΝΑ» ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΥΤΕ ΤΟΝ »ΚΑΝΕΝΑ» ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΑ
ΨΑΧΝΕΤΕ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΤΟΤΕΜ ΚΑΙ ΤΟΝ »ΕΝΑ» ΤΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΗΡΩΑ ΕΤΟΙΜΟ ΜΕ ΤΑΜΠΕΛΑ ΠΡΩΤΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΗΡΩΙΚΗ ΠΡΑΞΗ ΚΑΙ ΤΟΝ »ΚΑΝΕΝΑ» ΤΟΝ ΘΕΛΕΤΕ ΟΔΥΣΣΕΑ ΠΡΩΤΟΥ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΤΟΥ ΚΥΚΛΩΠΑ
ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙΣ ΠΟΙΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑ ΣΟΥ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑΤΑ ΑΛΛΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΝ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙΣ ΤΟΝ »ΕΝΑ» ΚΑΙ ΤΟΝ »ΚΑΝΕΝΑ» ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 03, 2019 @ 21:23:10
Δημήτρη …
Πάλι σου διαφεύγει κάτι … αλλά αυτό το κάτι είναι πολύ κρίσιμο.
Πουθενά λοιπόν δεν είπα ότι το συγκεκριμένο για το οποίο μιλάμε εστιάζει ΜΟΝΟ στο συναισθηματικό βίωμα … μην τα μπερδεύετε …
Είπα ότι πρέπει να φτάσετε στο σημείο που θα βιώσετε-ζήσετε σαν να συμβαίνει εκείνη την στιγμή και εσείς να παίρνετε μέρος σ’ αυτό …
ΌΜΩΣ …
…δεν ζείς-βιώνεις κάτι ΜΟΝΟ συναισθηματικά … αλλά και μέσω πολλών άλλων οδών ταυτόχρονα.
ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ το αυτό !!
Πολλά κάνουν οι … άλλοι και οι ΆΛΛΟΙ … (δεν έχουμε καιρό για να αναπτύξουμε όλο αυτό) … οπότε ας επικεντρωθούμε στο ΤΙ πρέπει να ΚΑΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ !!
ΠΟΛΛΟΙ τρόποι … αλλά και βοηθήματα … μπορούν να υπάρξουν χρήσιμα για την ανάπτυξη του ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟΥ …
ΌΜΩΣ …
το θέμα και πάλι είναι :
α). Πόσα ξέρουμε και τι μπορούμε να χειριστούμε
β). Πόσα είναι ασφαλή
γ). Εάν υπάρχει κάποιος που γνωρίζει να παρακολουθεί την πορεία
«Καλοκάγαθες» με εισαγωγικά και χωρίς … νομίζω ότι το έχω πλήρως καλύψει … ΌΧΙ φίλε μου ΤΙΠΟΤΕ καλοκάγαθο δεν υπάρχει σ’ αυτό το μπουρδέλο … και πρέπει να θυμάσαι ότι άλλο είναι το ΦΑΙΝΕΣΘΑΙ και άλλο το ΕΙΝΑΙ.
Στο τελευταίο δεν μπορώ να σου απαντήσω διότι δεν ξέρω τι θα σου πέσει στα χέρια και δεύτερον επίσης δεν ξέρω πώς εσύ θα το χρησιμοποιήσεις … οπότε όλες οι απαντήσεις είναι στο τραπέζι … από να μην γίνει τίποτε, να την βγάλεις καθαρή, να κερδίσεις κάτι ή πολλά, αλλά και να πάς άκλαυτος !!
Είπαμε υπάρχουν πράγματα που μπορούν να βοηθήσουν, αλλά πρέπει να ξέρεις ή να υπάρχει καθοδηγητής.
Σ’ αυτό που επέλεξα να σας δώσω … είναι απόλυτα ΑΣΦΑΛΕΣ και ΔΕΝ θα υπάρξουν προβλήματα, εφ’ όσον δεν κάνετε άλλα του κεφαλιού σας ..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 03, 2019 @ 21:23:46
Ρε Γιάννη τι κάνεις ;; … προσπαθείς να μου δείξεις αυτά που έχω ‘πεί … αλλά ταυτόχρονα ξεχνάς και τα υπόλοιπα που επίσης έχω ‘πεί ;;
Δεν ξέρω τι πίνετε όλοι σας … αλλά είναι σαν ένα σφουγγάρι να σβήνει πράγματα από τα μυαλά σας …
Τέλος πάντων … πάμε ένα χέρι να τα θυμηθούμε … γιατί είπαμε το «έλα παππούλη μου να σου δείξω τ’ αμπελοχώραφά σου» … κάπου … δεν πάει καλά !!
α). Γνωστό τουλάχιστον σ’ όσους παρακολουθούν τα πράγματα … το τι γινόταν ανέκαθεν με τις εκλογές … από παλιά με τα χειροκαταμετρήματα … αργότερα με τις δοξάδιες αλχημείες … και τέλος με τις σιγκουλάριες κλπ. κλπ.
Έχω αναφερθεί σ’ αυτό του Αϋφαντή και σε ‘κείνα (δεν θυμάμαι τώρα τα νούμερα) όπου ας πούμε πχ. εγγεγραμμένοι=300, διάφορα κόμματα πήραν χχ=120, ψψ=200, φφ=45, δδ=81, Λευκά άκυρα=20 Σύνολο= τράβα τα μαλλιά σου.
Αλλά και η συνέχεια … κομμα χχ=120, βολευτής1=45, βολευτής2=90, βολευτής-3=85 Σύνολο=φώναξε τον Ινδιάνο να σου βγάλει το σκάλπ.
Ακόμα και σήμερα βλέπουμε τις χειρόγραφες ηλιθιότητες στο αβούλιον … και να μην μιλάει κανείς μαλάκας.
Δεν νομίζω βέβαια να τα έχουν αφήσει όλα αυτά να φαίνονται, αλλά είχε γίνει μεγάλος ντόρος τότε με κάτι τέτοια … κάπου τα έχω σ’ έναν δίσκο … αλλά κάτσε βρες τα τώρα.
β). Λες λοιπόν … δεν έχει σημασία τι ψηφίζουν οι εκλογείς … έτσι ;;
Και όμως φίλε μου έχει και πολύ μεγάλη μάλιστα.
Πρώτον, διότι άμα συσταθεί πανελληνίως μιά επιτροπή παρακολούθησης των καταμετρήσεων και μάλιστα μπορεί να ζητάει από τον κάθε δικαστικό αντιπρόσωπο αντίγραφο της καταμέτρησης, ακόμη και να φωτογραφήσει το Πρωτόκολλο μπορεί και τελικώς να γίνει μιά ανεξάρτητη καταμέτρηση για το σύνολο της επικράτειας, ακόμη και να προσβληθεί η ανακοίνωση του υπουργείου εσωτερικών.
Δεύτερον, ακόμη και ΤΟΠΙΚΑ έχει ενδιαφέρον να βρεθούν πολλά ΛΕΥΚΑ, τα οποία βεβαίως και καταγράφονται και τα γνωρίζουν όλοι οι της καταμέτρησης … και γίνονται γνωστά και παραπέρα … οπότε αρχίζει ο κόσμος και παίρνει στροφές.
Ακόμη και όσοι ψηφίζουν ΛΕΥΚΟ (ας πούμε σαν την αφεντομουτσουνάρα μου) μπορούν να το κάνουν γνωστό … και θα έρχεται μετά και η επιβεβαίωση από την καταμέτρηση … ότι ΝΑ κάποιοι το είπαν και το έκαναν.
γ). Γνωστό επίσης το «αν οι εκλογές άλλαζαν τα πράγματα … τότε θα είχαν καταργηθεί»
Δεν εξετάζω ποιός και ούτε μ’ ενδιαφέρει το ποιός ηλίθιος το είπε … διότι ναι μέν κάποιοι έστω και εντέχνως επιζητούν το να έχουν την υποτιθέμενη σύμφωνη γνώμη του πόπολου … και με διάφορες αλχημείες (ίσως) και το πετυχαίνουν … ΜΟΝΟ που και ΑΥΤΟΙ αλλά και οι άλλοι σαν ΕΣΕΝΑ … ΞΕΧΝΟΥΝ ή ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ … ότι παίζουν και άλλα πράγματα.
Και ποιά είναι αυτά ;; … όταν μιλάς για λογική και σκέψη λοιπόν εδώ σε θέλω … αλλά είπαμε δεν γίνεται η αλεπού 100 και τα αλεπουδάκια 110-120 … κατάλαβες Γιαννάκη μου, και δεν το λέω υποτιμητικά … απλά να θυμάσαι ότι κάποιοι είναι παλιές … πολύ παλιές καραβάνες !!
Έεε δεν θα καθίσω βέβαια να περιμένω απαντήσεις από κάποιον … έτσι και αλλιώς είναι μάλλον απίθανο … οπότε ας το πάρει το ποτάμι (βέβαια μην περιμένει κάποιος να καθίσω να εξηγήσω με το νί και με το σίγμα τι και πώς ακριβώς)
Λέει κάπου το Κυμβάλειο … «το Σύμπαν είναι Νοητικό» … και κάπου εκεί το πάνε και οι νεότευκτες θεωρίες της Φυσικής (Κβαντική – Υπερίνες – Δικτύωση – Πληροφορομορφογενετική – Αντήχηση κλπ. κλπ.)… οπότε ας το δεχτούμε έτσι … χωρίς επεξηγήσεις.
Αφού λοιπόν κάπου φαίνεται τα πράγματα να δια-συνδέονται … είναι επόμενο … η γνώση και η πληροφορία να περάσει και να διαχυθεί παντού (ασχέτως αν συνειδητοποιηθεί ή όχι) … οπότε και θα δημιουργήσει ΚΑΤΙ …
Αυτό το ΚΑΤΙ … μπορεί να είναι από την αναμόχλευση της ασυνείδητης πληροφορίας, την αναπαραγωγή της πληροφορίας, τα παράγωγα αυτής μιμίδια και τέλος εάν και εφ’ όσον αυτή κινηθεί αρκετά … μπορεί και θα εμφανίσει (κάποια στιγμή … ακόμη και άμεσα) κάτι … κάποιον … κάποια κίνηση που θα ενσαρκώσει αυτό το ΚΑΤΙ … την απαίτηση του ΚΑΤΙ … των ΛΕΥΚΩΝ … να ΦΑΝΕΙ !!
Κατάλαβες τώρα Γιαννάκημ’ … καταλάβατε τώρα ΌΛΟΙ εσείς οι χλέμπουρες γιατί καιρούς και καιρούς τώρα δεν εμφανίζεται ΚΑΤΙ να αλλάξει τα πράγματα ;;
Καταλάβατε γιατί πάμε συνεχώς στον διάολο ;;
Μα σας το έχω τρίψει στην μούρη τόσες φορές … διότι … πραγματικά ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ …
Το άλλο (αποχή) το εξήγησα … δεν καταγράφεται (εδώ αλλά και παραπέρα) … δεν είναι ευκρινές … δεν λέει κάτι ξεκάθαρο … ελπίζω να το κατανοείτε.
Αυτά λοιπόν Γιάννη … και ελπίζω την επόμενη φορά να έχεις καλύτερο σκεπτικό … πάντως πραγματικά χαίρομαι που το παλεύεις … βέβαια να θυμάσαι ότι έχεις δρόμο μπροστά σου !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 04, 2019 @ 00:20:31
@Παλαιός.
Σου φαίνεται να σου κάνω τον έξυπνο; εγώ διατύπωσα την γνώμη μου και αυτό που κάνω εγώ. Ξέρεις δεν μπορώ να θυμάμαι ότι έχεις γράψει , τα οποία είναι πάρα πολλά. Ναι γνωρίζω ρε καραβάνα πως είσαι πολύ παλιός, δεν το ξέχασα πότε. Είσαι πιο προχωρημένος…
Το ενεργειακό κομμάτι της υποθέσεως αυτής είναι άλλο και δεν το έθιξα καθόλου. Τώρα αν μπορεί να αλλάξει η συνολική συνειδητότητα έτσι δεν το ήξερα. θα το σκεφτώ και θα το αξιολογήσω πως μπορεί να εφαρμοστεί.
Βεβαίως θα έχω καλύτερο σκεφτικό γιατί αυτός είναι ο στόχος μας , αλλά και εσύ λιγότερα νευρά την επόμενη φορά. Σίγουρα έχω πολύ δρόμο μπροστά μου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 04, 2019 @ 10:17:36
χαχά !!
Όχι ρε Γιάννη … αυτήν την φορά δεν είχα καθόλου μα καθόλου νεύρα, αντίθετα ήμουν απόλυτα ήρεμος και νηφάλιος … και απλά διετύπωσα αυτό που πρέπει αλλά δεν φαίνεται να γίνεται κατανοητό, καθόσον οι δει(η)μιοκρατικές μαλακίες έχουν μπολιαστεί για τα καλά στα μυαλά και την ψυχοσύνθεση του πόπολου.
Τέλος πάντων αυτό που θέλω να (ξανα)πώ είναι ότι, αν ξεχνάτε πράγματα που έχουν ειπωθεί και αναλυθεί (δεν λέω να θυμάται κάποιος τις ακριβείς εκφράσεις … αλλά το νόημα) τότε κάνουμε πραγματικά μιά τρύπα στο νερό … και όλα τα υπόλοιπα ακολουθούν !!
Το θέμα λοιπόν δεν είναι να σου ‘πώ και να κομπάσω αν είμαι πιό «προχωρημένος» ή «απροχώρητος» … όμως τα όσα έχουμε γράψει θα έπρεπε και θα πρέπει να σας έχουν προϊδεάσει ότι οι δυό αυτοί «μαλάκες» κατά πώς φαίνεται (περιπαικτικά και κάνοντας χιούμορ το λέω) … πρέπει να έχουν πολλά στην ή και στις φαρέτρες τους … αυτό είναι που πρέπει να θυμάστε … διότι πραγματικά αυτά που έχουμε ‘πεί είναι ψήγματα … ελάχιστα μπροστά σ’ αυτά που θα μπορούσαμε να πούμε … έτσι θα έπρεπε να δίνετε μεγαλύτερη προσοχή.
Και όπως σου είπα … έτσι … απλά … στο νέο σου άρθρο, πραγματικά χαίρομαι που παίρνεις βαθύτερες στροφές … διότι αυτό είναι ο απώτερος σκοπός μας … Σκέψη και Λογική … στον καθέναν σας να ανέβει επίπεδο !! … και αν σου λέω (σας λέω) δυό κουβέντες (ακόμη και όταν κατεβάζω καντήλια) … μην θίγεσαι … δεν είναι αυτή η πρόθεσή μου !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Μαρ. 05, 2019 @ 00:18:01
@Παλαιός
Θεωρώ ότι πρέπει να γίνει μια ανάρτηση που να άφορα το ενεργειακό κομμάτι , πόσο σημαντικό είναι και πως επηρεάζει άμεσα. Να τονιστούν ξεκάθαρα τα σημαντικά κομμάτια. Επίσης η πληροφορία πρέπει να δίνετε μέχρι ενός σημείου. Άλλοι τραβάνε, άλλοι όχι . Πάντα έτσι ήταν.
Δεν θίγομαι καθόλου, ξέρεις ότι αν το έπαιρνα έτσι θα αντιδρούσα. Καταλαβαίνω γιατί γίνεται ότι γίνεται.Λοιπόν τσαντίλα προχωράμε παρακάτω. Έχουμε πολύ δουλειά να κάνουμε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Μαρ. 05, 2019 @ 21:26:43
Γιάννη …
Μπορείτε να θέλετε … ότι θέλετε !!
Όμως …
Πρώτον, θα πρέπει να το αιτηθείτε … σωστά !! … όχι … ντέ … .όχι με τούμπες και μπροστάντζες, αλλά συμμετέχοντας και παράλληλα δείχνοντας ότι καταλαβαίνετε ή τουλάχιστον το προσπαθείτε … αλλιώς είναι σαν να παίζουμε το ρωτάς και απαντάω (δηλαδή είμαι το κορόϊδο και ο μαλάκας της υπόθεσης).
Δεύτερον, αυτά που λέμε πρέπει να τα δουλεύετε … γιατί αλλιώς πιά η χρησιμότητα του να λέμε διάφορα ;;
Ποιό πάνω έγραψα :
«Στο εν λόγω άρθρο έγραψα λίγα μόνο από τα στραβά και τα παράλογα που κάνουμε ενάντια στον εαυτόν μας και πιστέψτε με υπάρχουν πολλά, πάρα πολλά ακόμα, ίσως και μερικά που αν καθίσω να τα γράφω πολλοί θα πέσετε απ’ τα σύννεφα και ακόμα άλλοι τόσοι χωρίς να διαβάσετε κάν τι γράφω θα αρχίσετε να ουρλιάζετε επειδή σας χαλάω την σούπα … και διότι σας λέω ότι αυτό που μασάτε με τόση ευχαρίστηση δεν είναι κάν σανός αλλά σκατά.
Για να σας ‘δώ … θα βρεθεί έστω κάποιος από σας να αναφέρει μερικά … ή ακόμα καλύτερα να τα αναπτύξει ώς ένα καλοδομημένο σχόλιο ή ακόμα και εμπεριστατωμένο άρθρο ;;»
Έεεε λοιπόν … όσο είδες εσύ κάποιον να αναφέρει κάποια απ’ αυτά τα ΧΟΝΤΡΑ που επίτηδες άφησα χωρίς να αναφέρω … άλλο τόσο το είδα και εγώ, οπότε ή είσαστε ντίπ ηλίθιοι, χειρότεροι απ’ ότι σας λέω (δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον … γενικά μιλάω), ή απλά μερικοί νομίζετε ότι βρήκατε τους βλάκες που μοιράζουν τζάμπα γνώσεις και πληροφορίες.
Για ποιά κατανόηση και ποιά συμμετοχή μιλάμε λοιπόν ;;
Ορίστε … δείξτε ότι καταλάβατε ποιές και τι ΜΑΛΑΚΙΕΣ κάνετε … δείξτε ότι αρχίσατε να παίρνετε στροφές.
Σύντομα θα σας καλέσω να συμμετάσχετε σε μιά προσπάθεια «Σωτηρίας της Ελλάδος» … όπου θα σας δώσω ένα πλάνο για να το εφαρμόσετε … ΌΛΟΙ σας !! … ή τέλος πάντων όλοι όσοι θεωρείτε και θέλετε να λέγεστε Έλληνες !! … οπότε αν σας ‘δώ όντως να δουλεύετε τότε σας υπόσχομαι ότι θα καθίσω να γράψω αρκετά πράγματα για το ενεργειακό … αλλιώς δεν βλέπω τον λόγο να το κάνω … άλλωστε εάν δέν … θα είναι τέτοια και τόσα τα αγγούρια που δεν θα έχει πλέον νόημα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Μαρ. 06, 2019 @ 00:44:18
Παλαιος γραφτα ολα…εδω εχει ερθει αναποδα ο ντουνιας μπας και ξυπνησουμε μονομιάς…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!