ιατί «έχω μιά μανία» με το να ξεκινήσει ο Γ’ ΠΠ; Έ;
Πήγα να γράψω απαντητικό σχόλιο στον Γιάννη301, αλλά σκέφτηκα ότι αυτή την απορία την έχουν κι άλλοι – παρά τα όσα κατά καιρούς έγραψα κι εξήγησα. Έτσι, θα τα ξαναγράψω καί γιά πολλούς άλλους αναγνώστες, μιά που τις σοφίες μου τις αντιγράφουν κι άλλα μπλόγκια (καί ιστότοποι).
Δεν μ’ ενοχλεί που μπαίνω στον κόπο γιά επανάληψη, αλλά μ’ ενοχλεί ΠΟΛΥ που επανέρχομαι σ’ ένα θέμα, που ήδη θα έπρεπε να έχει γίνει κοινό κτήμα.
Θα με ρωτήσεις… απαιτείς ρέ Εργοδότη όλοι οι άνθρωποι να σκέφτονται σαν εσένα;
Σε κάποια θέματα, όχι μόνον απαιτώ, ΔΙΑΤΑΖΩ!!! Πχ, αν πολεμάμε στην πρώτη γραμμή, είναι αυτονόητο ότι θα πυροβολάμε τον εχθρό. Αν εκείνη τη στιγμή με ρωτήσει κάποιος από δίπλα μου γιατί πυροβολάμε, θα τον …πυροβολήσω εγώ πρώτος στο κεφάλι, πρίν προλάβει να το πράξει ο εχθρός!
Όντως ισχύει το: «Έκαστος άνθρωπος με την μονομανίαν του!» (το φοβερό αυτό τσιτάτο απαντάται στο: «Η στρατιωτική ζωή εν Ελλάδι», υπό Ανωνύμου), όντως έχω κι εγώ καμιά δεκαριά από δαύτες, αλλά ο Γ’ ΠΠ δεν εμπίπτει στις περιπτώσεις αυτές.
Το ότι επιδιώκω διακαώς την ταχύτατη έναρξη του Γ’ ΠΠ σε πλήρη ισχύ, δεν το κάνω από βίτσιο. Είναι καθαρά θέμα στρατηγικής. Στρα-τη-γι-κής.
Όποιος συνεχίζει ν’ απορεί, απλά μου δείχνει ότι δεν έχει ασχοληθεί ποτέ του πχ με πολεμικές τέχνες, σε επίπεδο αγώνων… όπου πρέπει ν’ αναπτύξεις στρατηγική, αφού λάβεις υπ’ όψη σου ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ τα υπάρχοντα δεδομένα – τα δικά σου καί του αντιπάλου. (Ακόμη καί στο ποδόσφαιρο ισχύει αυτή η απαίτηση, όπου λαμβάνουμε υπ’ όψη μας μέχρι καί τον καιρό. Καί στο σκάκι. Καί… Καί…)
Έτσι, ως φαίνεται, χρειάζεται τώρα στο «καί πέντε» να κάνω φροντιστήριο στρατηγικής στους συν-Έλληνες – καί δή, ξεκινώντας από τα πολύ βασικά. Απ’ το Δημοτικό. Από την αλφαβήτα. Ή, καλύτερα, απ’ το: «στράτα-στρατούλα κουπεπέ-κουπεπέ».
Τα κάνω, λοιπόν, πενηνταράκια. Γιά την Ελλάδα, σήμερα, έχουμε:
(α) Δεδομένα
Ισχύουν τα εξής, καί δεν θέλω αμφισβήτηση. Αλλοιώς, σταματάω να μιλάω. Κουβεντούλες καί προσωπικές γνωμούλες ασχέτων καί λοιπές «δημοκρατικές» αηδίες, δεν δέχομαι τώρα, που καίγεται ο κώλος μας.
- Ως χώρα, ως αμιγές εθνικό κράτος, δεν έχουμε οποιουδήποτε είδους δύναμη (στρατιωτική, οικονομική, ή άλλη). Εξαιρείται (κάπως) η νόηση.
- Αντιθέτως, έχουμε εχθρούς / αδιάφορους / προδότες το 60% του πληθυσμού.
- ΚΑΝΕΙΣ, μα κανείς (πχ Ρώσσοι, Κινέζοι, καί λοιποί) δεν είναι φίλος μας. Ή, τουλάχιστον, ΔΕΝ πρέπει να υπολογίζουμε σε φιλίες που-θε-νά.
Γιατί; Γιά τον απλούστατο λόγο, ότι όοοοοολα ανεξαιρέτως τα υπόλοιπα έθνη θέλουν να ξεκαθαρίσουν το τοπίο γιά τον υπόλοιπο 21ο αιώνα γιά πάρτη τους – κι όχι γιά μας, γιά τα όμορφα τα μάτια μας. (Αυτό, τώρα, κάντε το επί 1000 γιά τις «Μεγάλες Δυνάμεις» της εποχής μας.) Καί διότι η Ελλάδα γεωγραφικώς είναι «μαγαζί-γωνία», καί το επιθυμούν ΑΠΑΝΤΕΣ γιά πάρτη τους… Εννοείται, χωρίς τους Έλληνες.
- Καί διότι οι διαφορές δυναμικού πάντα παράγουν κίνηση από μόνες τους… όχι, όμως, πάντα ευεργετική.
Τί εννοώ μ’ αυτό; Πχ το ότι είναι μέγιστη βλακεία να νομίζουμε ότι, αφού οι Κινέζοι είναι πολιτισμένος λαός, άρα εντάξει, θα συνεννοηθούμε μαζί τους ειρηνικά. (Καί λοιπές «δημοκρατικές» μπαρούφες.) Ακόμη κι αν το θέλουν κι αυτοί αυτό το «ειρηνικά», το -επισήμως- 1,7 δίς του πληθυσμού τους (ανεπισήμως, πάνω από 2 δίς) πρέπει να βρεί ένα πιάτο φαγητό κάθε μέρα! Κι αν δεν το βρεί, θα το πάρει από άλλον, με το καλό, ή με τη βία. (Χώρια οι λοιπές ανάγκες τους, πχ τα καύσιμα.)
Επομένως, αν ήμασταν Ρώσσοι, θα καταλαβαίναμε άριστα το γιατί η Κίνα διακαώς εποφθαλμιά την αραιοκατοικημένη Σιβηρία, καί δεν πρόκειται να κάνει πίσω στον αιώνα τον άπαντα, ό,τι κι αν χρειαστεί γιά να επιτύχει τον στόχο της. Μά σε μιά δεκαετία, μά σ’ έναν αιώνα (ξέρει να περιμένει ο Δράκος!), ο στόχος είναι ο ίδιος καί τα μέσα (καί) στρατιωτικά.
Βάλε, τώρα, στον λογαριασμό καί το 1,4 δίς Ινδών, καί… καί… Καί συγκρινέ τα με τα μόλις δέκα μύρια Ελλήνων, εκ των οποίων τα 6 είναι εθνικώς σάπια. Συνεχίζει τώρα να μιλάει κανείς γιά ειρήνη καί αλληλεγγύη των λαών; (Αν ναί, περαστικά του!)
- Δε φτάνει που είμαστε περιτριγυρισμένοι από εχθρούς, αλλά παρουσιάζουμε καί την παγκόσμια πρωτοτυπία (στη μαλακία), το να μην αρκούμαστε στους εξωτερικούς εχθρούς, αλλά κάθε μέρα να …εισάγουμε (κι άλλους) από δαύτους καί στη χώρα!!! Χωρίς καμμία αντίσταση εκ μέρους μας.
- Οι έξω της χώρας εχθροί καθημερινώς μας σφίγγουν (αμέσως, ή εμμέσως) τη θηλειά στον λαιμό. Οι Έλληνες αυτοκτονούν, ή πεθαίνουν (γρήγορα, ή αργά). Η Ελλάδα ολόκληρη πάει γιά διάλυση. Γενικώς, η χώρα πεθαίνει με επιταχυνόμενο ρυθμό. Μ’ άλλα λόγια: όπως πάμε, δεν υπάρχει κανένα μέλλον γιά μας, γιά όλους μας, πλήν του τάφου (μέσα σε μιά δεκαετία το πολύ).
- Όμως κάποιοι από μας ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΖΗΣΟΥΜΕ ως Έλληνες, κι απόλυτα ελεύθεροι στην απόλυτα ελεύθερη χώρα μας. Κι εμείς, καί τα παιδιά μας, καί οι άνθρωποι που αγαπάμε.
- Αλλά, ευτυχώς, εμείς οι …κάποιοι, γνωρίζουμε άριστα τα σχέδια του εχθρού! (Δεν είναι, δά, καί δύσκολο να καταλάβουμε πού το πάει. Καί πώς το πάει.)
Αυτά είναι τα δεδομένα! Όλα εναντίον μας, εκτός απ’ το μυαλό μας (όσων έχουμε) καί τη θέλησή μας γιά επιβίωση (όσων έχουμε).
Επομένως…
(β) Στρατηγική
Των ανωτέρω ειπωθέντων, σχεδόν αναγκαστικά στρεφόμαστε στην εξής στρατηγική:
- Αφού δεν έχουμε δική μας δύναμη, τότε θα χρησιμοποιήσουμε τη δύναμη άλλων, καί δή τη δύναμη του …εχθρού!!!
- Πώς; Μά, απλούστατα, θα κινήσουμε τον ένα εχθρό εναντίον του άλλου!
- Πώς; Πχ… Φαντάσου ότι μερικά Ουκρανικά (ακόμη καλύτερα, ηπαπαραίϊκα) πολεμικά πλοία ανοίγουν πύρ κατά της γέφυρας της Κριμαίας… όχι επειδή έλαβαν διαταγές, αλλά επειδή χακεύτηκαν τα κομπιούτερς τους. Φαντάσου, τώρα, τη συνέχεια! 🙂
- Γιατί; Διότι, αν αφήσουμε να εξελιχθούν ως έχουν τα σχέδια των εχθρών, απλά τον ήπιαμε. (Τον καφέ της παρηγοριάς. Στο καφέ-«Παράδεισος».) Άρα, κατεπειγόντως πρέπει να τους κλωτσήσουμε εκτός ισορροπίας.
- Πώς; Καταστρέφοντας κομβικά σημεία του σχεδίου τους. (Αυτά που μπορούμε, εννοείται.)
Πάντα να θυμάστε πως κανένας εχθρός δεν είναι θεός. Άρα, κι αυτωνών τα σχέδια, όσο τέλεια κι αν είναι, όσες εναλλακτικές κι αν έχουν, στηρίζονται στο «εάν»· δηλαδή, στις προϋποθέσεις!… αφού το μέλλον άδηλον τοις πάσι. Ο εχθρός σκέφτεται πολύ απλά ως εξής:
Εάν συμβεί αυτό, τότε καί μόνον προχωράμε στο άλλο· εάν καταφέρουμε το άλλο, τότε καί μόνον προχωράμε στο τρίτο βήμα. Καί ούτω καθ’ εξής.
Εάν, όμως, όχι… Τότε, πάπαλα όλα!
- Ενεργούμε στα κρυφά, με κλεφτοπόλεμο.
Αυτό είναι το μόνο που μπορούμε να κάνουμε τώρα. Κι όσο γιά το αν είναι ηθικό, ας μας πουν πρώτα «αυτοί» γιατί ενεργούν στα κρυφά!
- Όσον αφορά την ευθεία αντιπαράθεση με τους εχθρούς μας, ναί, θα υπάρξει κι αυτή. Όταν πάρουμε στα χέρια μας την «κληρονομιά» των παναρχαίων ημών. Ωστόσο, προσώρας ΔΕΝ πρέπει να βασιζόμαστε σ’ αυτήν.
Άλλως τε, τα υπερόπλα αυτά είναι υπόθεση λίγων καί συγκεκριμένων από μας. Οι πολλοί οφείλουν να κάνουν πράγματα μέσα στις δυνατότητές τους· δεν είναι σοφό να δοκιμάσουν να τις υπερβούν, καί δή υπό τις παρούσες συνθήκες.
Κι όταν τελειώσει η φάση της άμυνας, περνάμε στην επίθεση! Χωρίς οίκτο γιά κανέναν τους.
(γ) Αντεπιχειρήματα
Στο σημείο αυτό, θα σας την πούν πάρα πολλοί με αντεπιχειρήματα – του τύπου: «- Είσαι πολεμοχαρής στρατόκαυλος καί τα λες αυτά;» κτλ κτλ νοητικές πορδές νηπίων.
Αυτοί που λένε τέτοια πράγματα, είναι τριών ειδών… Τεσσάρων:
- Πράκτορες. (Ευνόητο το γιατί: έχουν διαταγές να «σκουπίσουν» ό,τι εμποδίζει τα σχέδια των ανωτέρων τους.)
- Ηλίθιοι, που την έχουν δεί ξέρω ‘γώ φιλειρηνιστές, βουδδιστές, χορτοφάγοι, χίπστερς, μοντέρνοι, «παιδιά της εποχής του Υδροχόου», κτλ.
- Θεούσοι φανατικοί.
- Θεούσοι ηλίθιοι, που φοβούνται καί τον ίσκιο τους· κι εφ’ όσον ο φόνος (ακόμη καί εχθρού) είναι αμαρτία, φοβούνται μή καί δεν σωθεί η ψυχή τους. (Οι δυό τελευταίες κατηγορίες, ακριβώς όπως τότε, στα 1453.)
Τώρα, βέβαια, πώς γίνεται ρέ παιδί μου τα επιχειρήματα όοοολων αυτών να συμπίπτουν ΚΑΤΑ του Γ’ ΠΠ, έ;! Σας αφήνω να το σκεφθήτε!
Εικάζω, λοιπόν, πως όλοι οι προαναφερθέντες, ως τελευταία γραμμή άμυνας απέναντί σας (στην κουβέντα), θα σας πουν ότι ναί μέν, πρέπει να χτυπήσουμε τον εχθρό, αλλά με ειρηνικά μέσα. Πχ αντί να χακάρουμε τους υπολογιστές βολής πολεμικών πλοίων, να χακάρουμε πχ τις Γερμανικές τράπεζες.
Σωστό… εκτός από ένα πράγμα: ότι Πόλεμος καί Οικονομία είναι δίδυμα αδερφάκια!!! Άρα, δεν υπάρχει «ειρηνικός» τρόπος! ΟΛΑ τα πλήγματα κατά των εχθρών της Ελλάδας οδηγούν σε πόλεμο!
Μ’ άλλα λόγια, όταν στριμώχνονται οι κάτοχοι του χρήματος, εξαπολύουν κι έναν πόλεμο. Ο δέ πόλεμος ξαναφέρνει χοντρή κίνηση της οικονομίας. (Γιά αγορά όπλων, καί μετά γιά αποκατάσταση των πληγεισών χωρών – καί όχι μόνον.) Τώρα, μιά που μιλάμε γιά Γερμανία, ο Β’ ΠΠ στην Ευρώπη θα ξεκινούσε το αργότερο το 1943, διότι έτσι έδειχναν οι οικονομικές καμπύλες του Γ’ Ράϊχ. Η δέ Ιαπωνία την έπεσε τόσο στη Μαντζουρία, όσο καί στις κτήσεις των Άγγλων στη νοτιοανατολική Ασία, καθαρά γιά να βρεί πλουτοπαραγωγικές πηγές. (Τις οποίες νέμονταν πιό πριν οι αποικιοκράτες Άγγλοι.)
Επομένως, να μην ακούτε μαλακίες από άτομα ανιστόρητα. Δεν υπάρχει «ειρηνικό» χτύπημα!
Επίλογος
Εδώ τελείωσα τη σύντομη παρουσίαση της ακολουθητέας στρατηγικής γιά την Ελλάδα μας.
Επειδή, όμως, δεν κατέχω την πάσα αλήθεια, περιμένω καί τις δικές σας προτάσεις.
Αρκεί να είναι σοβαρές.
Υγ: Μεταγενέστερο μερικές μέρες, αλλά άκρως σημαντικό:
Επειδή πολλά πρόσωπα που εκτιμώ, μου την ψιλοείπαν γιά τον Γ’ ΠΠ… Κι έχουν δίκιο! Όχι (τόσο) επί της ουσίας, αλλά ως προς το ότι ξέχασα μία άκρως απαραίτητη παραγραφούλα – επομένως, μένει ένα μετέωρο νοηματικό κενό.
Η παραγραφούλα αυτή είναι:
Πεθαίνουμε που πεθαίνουμε! Επομένως, διαλέξτε:
Ή αργό θάνατο, όπως σήμερα, με 100% νεκρούς Έλληνες.
Ή γρήγορο (καί, ναί! Ελληνικό κι ηρωϊκό, αν χρειαστεί!), με 99% νεκρούς Έλληνες.
Εγώ έχω ήδη διαλέξει.
Δεκ. 18, 2018 @ 18:02:48
αν εννοεις πολεμος αλλων και παραλληλων κοσμων ναι θα ειναι παγκοσμιος αλλα με αλλα οπλα…εχει ξεκινησει απο καιρο…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 18, 2018 @ 20:09:42
«ΑΡΧΙΔΑΜΟΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00061 ] [ 2015.08.01 00:00 ]
PAUL CRAIG ROBERTS: «H OΥΑΣΙΓΚΤΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΤΙΚΑ ΔΙΕΦΘΑΡΜΕΝΑ ΜΜΕ ΜΕ ΕΠΙ ΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟ CNN ΟΔΗΓΟΥΝ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΤΗΝ ΠΥΡΗΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ – O ZBIGNIEW KAZIMIERZ BRZEZINSKI ΖΗΤΑ ΤΗΝ ΕΞΟΝΤΩΣΗ ΤΗΣ ΡΩΣΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡ ΒΛΑΝΤΙΜΙΡΟΒΙΤΣ ΠΟΥΤΙΝ ~ VLADIMIR VLADIMIROVICH PUTIN ~ ВЛАДИ́МИР ВЛАДИ́МИРОВИЧ ПУ́ТИН
http://arxidamos.pa-sy-a.gr/2015/08/01/00-00/pa-sy-a_arxidamos_2015-08-01_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 18, 2018 @ 20:10:19
«ΑΡΧΙΔΑΜΟΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00053 ] [ 2014.04.01 00:00 ]
ΔΟΓΜΑ ΠΡΩΤΟΥ ΠΥΡΗΝΙΚΟΥ ΠΛΗΓΜΑΤΟΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕ Η ΡΩΣΙΑ: «ΘΑ ΡΙΞΟΥΜΕ ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΜΒΑΤΙΚΗ ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ»
http://arxidamos.pa-sy-a.gr/2014/04/01/00-00/pa-sy-a_arxidamos_2014-04-01_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 18, 2018 @ 20:10:50
«ΑΡΧΙΔΑΜΟΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00047 ] [ 2014.01.29 00:00 ]
Η ΡΩΣΙΑ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΠΟΛΕΜΟ
http://arxidamos.pa-sy-a.gr/2014/01/29/00-00/pa-sy-a_arxidamos_2014-01-29_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 18, 2018 @ 20:11:29
«ΑΡΧΙΔΑΜΟΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00037 ] [ 2012.08.05 00:00 ]
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟ ABC ΤΟΥ ΡΩΣΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΝΤΜΙΤΡΙ ΑΝΑΤΟΛΙΕΒΙΤΣ ΜΕΝΤΒΕΝΤΕΦ ~ DMITRY ANATOLYEVICH MEDVEDEV ~ ДМИТРИЙ АНАТОЛЬЕВИЧ МЕДВЕДЕВ: «ΠΥΡΗΝΙΚΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΥΓΕΣ ΑΝ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ ΕΠΙΤΕΘΕΙ ΣΤΟ ΙΡΑΝ»
http://arxidamos.pa-sy-a.gr/2012/08/05/00-00/pa-sy-a_arxidamos_2012-08-05_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 18, 2018 @ 21:00:07
ΤΟ ΠΡΟΔΟΤΙΚΟ «ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΤΟΥ ΟΗΕ» ΥΠΟΓΡΑΦΤΗΚΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ 2018 ΔΙΟΤΙ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΠΟΥ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ Ο Γ’ΠΠ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΟΥΝ ΟΤΑΝ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΛΥ ΑΓΡΙΟΣ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΘΕΣΤΩΣ «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΙΕΛΕΥΣΗΣ» & «ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ» ΤΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΩΝ ΔΙΟΤΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΤΟΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΘΝΩΝ ΟΠΩΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΙ ΟΙ VIKINKS ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ Η ΕΞΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΑΠΟΤΟΜΗ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΑΣΙΑΤΟΑΦΡΙΚΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΣΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΩΝ ΥΠΟ ΕΞΩΝΤΩΣΗ ΕΘΝΩΝ ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ
ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΝΑ ΑΜΥΝΘΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΑ ΕΘΝΗ ΑΡΧΙΚΑ ΤΑ ΑΦΟΠΛΙΣΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ «ΜΕΓΑΛΩΝΟΝΤΑΣ ΧΩΡΙΣ ΠΑΤΕΡΑ» ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΕΠΕΚΤΕΙΝΑΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΘΝΟΥΧΙΣΟΥΝ-ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΝΑ ΝΑ ΕΚΜΑΥΛΙΣΟΥΝ-ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΑ ΘΗΛΥΚΑ
ΔΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΕΔΩ:
http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2010/07/01/00-00/pa-sy-a_thlemaxos_2010-07-01_00-00.htm#plohgos_05
ΕΔΩ:
http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2008/02/13/16-00/pa-sy-a_thlemaxos_2008-02-13_16-00.htm#plohgos_05
ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΠΟΛΕΜΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΥΝΑΜΙΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΕΦΑΜΟΣΤΕΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΓΚΕΚΑΛΥΜΜΕΝΕΣ ΣΥΝΙΣΤΩΣΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΝΤΙΛΗΠΤΟ ΕΒΑΛΑΝ ΤΙΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΩΣ ΕΜΠΡΟΣΘΟΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΛΑΓΕ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΕΛΕΓΑΝ ΤΡΕΛΟ ΚΑΙ ΜΙΣΟΓΥΝΗ ΤΟΝ ΕΔΙΩΧΝΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΝ ΧΩΡΙΖΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΠΑΖΑΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΕΙΩΝΕ ΕΚΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΕΞΟΝΤΩΝΑΝ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΕΥΡΕΣ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΙ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 35 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΕΙΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΓΕΝΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΦΗΡΜΟΣΑΝ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΗΣ ΘΑΝΑΤΩΣΕΩΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΜΗΤΡΕΣ ΤΩΝ ΜΗΤΕΡΩΝ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ
ΔΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΕΔΩ:
http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2012/09/25/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2012-09-25_00-00.htm#plohgos_03
ΟΛΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΠΙΣΗΜΑ ΘΕΣΜΟΘΕΤΗΜΕΝΟ ΟΡΓΑΝΟ «ΠΑΡΑ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ» ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΗΝ «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΙΣΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΦΥΛΩΝ» ΜΕ ΤΗΝ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΔΟΛΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΟΝΟΜΑΣΤΗΚΕ «ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ»
ΔΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΕΔΩ:
http://odysseus.pa-sy-a.gr/2008/04/09/17-00/pa-sy-a_odysseus_2008-04-09_17-00.htm#plohgos_05
ΕΜΕΙΣ ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΓΡΑΨΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ 2006-2007-2008 ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΕΙΔΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΔΙΝΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΩΡΑ ΣΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ ΑΦΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΧΘΟΥΝ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΘΕΛΟΥΝ ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΝΕ
ΔΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΕΔΩ:
http://polemos.pa-sy-a.gr/pa-sy-a_polemos.htm#polemos_07
ΤΩΡΑ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΘΩΣ «ΦΩΡΤΩΝΕΙ» ΔΥΝΑΜΙΚΗ Ο Γ’ΠΠ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΗΝ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΣΑΣΠΕΝΣ
ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΔΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΕΣ
ΕΔΩ:
http://aias.pa-sy-a.gr/2011/03/19/00-00/pa-sy-a_aias_2011-03-19_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 18, 2018 @ 23:19:24
Ανεξάρτητα απ’τις διεθνείς εξελίξεις μπορείς να αποφανθείς υπέρ του πολέμου,κοιτώντας τη στρατιωτική δύναμη της Ελλάδας.Για την επόμενη δεκαετία τα όπλα που είναι να παραλάβουμε είναι ελάχιστα.Κάθε μέρα που περνάει,λήγουν τα βλήματα του Στρατού Ξηράς,Ναυτικού,Αεροπορίας και αυξάνονται τα βλήματα στις θέσεις των αξιωματικών αυτών.Κάθε μέρα εισρέουν στη χώρα όλο και περισσότεροι δεδηλωμένοι σύμμαχοι δεδηλωμένων εχθρών μας.Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσει ο πόλεμος τόσο καλύτερα.
Το μεγαλύτερο λάθος μας ως Έλληνες ήταν που ξεχάσαμε τη μυρωδιά του αίματος.Ξεχάσαμε να σκοτώνουμε.Επιτρέψαμε στην ψευδαίσθηση της ειρήνης να μας καταρρακώσει.Όταν ο Ηράκλειτος έλεγε το «πόλεμος πατήρ πάντων» ήξερε πολύ καλά πως ο πόλεμος σμιλεύει κορμιά και συνειδήσεις όπως τίποτα άλλο.
Εργοδότη αν έρθει στην κατοχή μας κανένα απ’τα «παράξενα» που αναφέρεις,τι κάνουμε;Προσπαθούμε να το καταλάβουμε;Το ξανακρύβουμε;Πάνε εξ αρχής από μόνα τους συστημένα κάπου;Τη διαστημική κοτρόνα για πότε τη βλέπεις να κοπανάει τους αμερικάνους;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Δεκ. 19, 2018 @ 10:32:22
Tα αρχαία όπλα δεν είναι του παρελθόντος αλλά του Μέλλοντος.Δεν αναγνωρίζουν ούτε θρησκευτική πεποίθηση ,ούτε δακτυλικά αποτυπώματα,ούτε κάτι από αυτά που μας έχουν εμφυτευθει ως πεποίθηση από ταινίες και βιβλία.
Δεν είναι καν σε τρισδιάστατη μορφή.
Οι Εντεταλμένοι θα γίνουν τα όπλα όταν ακουσθεί το Στώμεν μετά φόβου Θεού και ενσωματωθούν οι Ρομφαιες με τον χειριστή ακολουθούντας τον ηχοδονητικο συντονισμό.
Εκεί που θα κοίτα ο χειριστης Εντεταλμένος εκεί θα κατευθύνεται το «Υγρόν Πυρ».Άλλωστε τα όπλα δεν είναι ααφυλακτα.Φυλασσονται και αυτά και οι χειριστές τους.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 7 άτομα
Δεκ. 19, 2018 @ 11:02:39
@Εργοδότης
Χαίρομαι πολύ που αποτέλεσα την έμπνευση σου για αυτό το θέμα. Λοιπόν να ξεκαθαρίσουμε μερικά πράγματα πρώτα όμως αγαπητέ Εργοδότα. Καταρχήν Δεν ξέρουν όλοι τι σημαίνει Πόλεμος και ποια είναι τα αποτελέσματα του. Δεν ξέρουν πολλοί τι σημαίνει πολεμική τέχνη και πότε την χρησιμοποιείς. Επίσης πολλοί μένουν παγερά αδιάφοροι για το μέλλον της χώρας μας.
Όποτε ας έρθουμε στο κύριο θέμα μας τώρα που είναι ότι διαφωνώ με τη άποψη οτι ο Γ ΠΠ θα μας βοηθήσει εμάς να βγούμε από το τέλμα αυτό. Να πάρουμε την κατάσταση στην χώρα μας πρώτα;
1) Κράτος υπό διάλυση , στα πρόθυρα του μηδέν
2) Κράτος εχθρικό προς τον Έλληνα τον ίδιο.
3) Κράτος φιλικό προς οποίον αποφασίζει να έρθει εδώ και να μας μπαστακωθεί.
4)Ο στρατός μας κάθε χρόνο όλο και σε μικρότερους αριθμούς διότι σαν έθνος έχουμε υπογεννητικότητα.
5)Σχεδόν μηδενικός εξοπλισμός με καινούργια όπλα και εφόδια και όπως είπε ο Δημήτρης κάθε μέρα λήγουν βλήματα κτλ.
5α) Εδώ έχουμε σταματήσει να φτιάχνουμε και σφαίρες ακόμα . Διότι έχει κλείσει η Πυρκάλ.
5β) Αν δείτε βολή με ληγμένο βλήμα, θα δείτε ότι αυτό πότε δεν πάει προς τον στόχο του , όσο καλή και να είναι η σκόπευση.
Πολύ σωστά έχεις θέσει τους αριθμούς των Ελλήνων που θα τρέξουν να πάνε στην πρώτη γραμμή να υπερασπιστούν τα πάτρια εδάφη. Καμιά διαφωνία ως εδώ. Άλλα πως είσαι σίγουρος ότι αν κάνουμε και εμείς το τέχνασμα του Ιάσονα και τους πετάξουμε την πετρά αυτοί θα φαγωθούν μεταξύ τους μόνο;;
Πως είσαι τόσο σίγουρος ότι πάνω στην αναμπουμπούλα δεν θα έρθει ο εχθρός να μας επιτεθεί;; ΠΩΣ;; Που από όλες τις μεριές μόνο εχθροί υπάρχουν που ο καθένας θέλει πρόσβαση στο Αιγαίο βλέπε Τούρκοι, πρόσβαση στην Μακεδονία βλέπε Σκοπιανοί ,Βούλγαροι. Βλέπε Αλβανοί από την άλλη και δεν συμμαζεύεται.
Φυσικά και υπάρχουν οικονομικά οφέλη από τον πόλεμο, Πχ το τουρκολόι θέλει πρόσβαση στο Αιγαίο για τα πετρέλαια του, Στην Μακεδονία υπάρχει χρυσός και ουράνιο και πολλά άλλα.
Στην χειρότερη ώρα μας θα πέσουν πάνω να μας τσακίσουν ανελέητα, θα θελήσουν να δώσουν το τελειωτικό χτύπημα, την χαριστική βολή αφού έχουμε φτάσει στον πάτο του βόθρου , έχουμε βάλει το κεφάλι μας στην λαιμητόμο από την βλακεία που μας δέρνει και αισθανόμαστε πολύ ωραία με όλα αυτά.
Λοιπόν με την παρούσα κατάσταση βλέπεις να μπορούμε να ανοίξουμε πόλεμο με κάποιον; Πως το βλέπεις; Θα βγούμε ζωντανοί; θα κερδίσουμε;; Όταν κάθομαι και γράφω ότι σε εμπλοκή σε ένα πόλεμο μόνο το 3% επιζεί δεν το κατέβασε η κεφάλα μου ξέρεις.
Στους αγώνες μηχανοκίνητων αθλημάτων λένε το εξής: Ότι για να κερδίσεις τον αγώνα πρέπει το μοτέρ σου να μπορεί να τερματίσει πρώτα. Που σημαίνει να αντέξει και να βγάλει όλους τους γύρους του αγώνα, Δεν αρκεί να βγάλεις ένα πανίσχυρο μοτέρ έτσι άπλα . Εμείς βλέπεις λοιπόν να έχουμε τις δυνατότητες αντικειμενικά να τα ξεκινήσουμε ένα πόλεμο και να βγούμε και νικητές;;;
Να το πάρουμε αλλιώς και να μιλήσουμε για την στρατηγική τώρα , ξέρεις ότι ο Δάσκαλος Σούν Τζού λέει ότι όταν ξέρεις τον Εαυτό σου και τον εχθρό θα έχεις μόνο νίκες και όχι ήττες έτσι; Εμείς λοιπόν τι έχουμε από όλα αυτά; Έχουμε κάλο στρατό; ξέρουμε τα όρια μας; Ξέρουμε επίσης τον εχθρό καλά; Τι από όλα;
Ακόμα και ο ανταρτοπόλεμος με σκοπό την σταδιακή αποδυνάμωση του εχθρού πρέπει να γίνει συντεταγμένα και όχι χύμα στο κύμα; Ξέρουμε ο ένας τον άλλο; Που εσύ κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία; και ο ένας φοβάται τον άλλο ότι μπορεί να είναι πράκτορας; Ποια οργάνωση υπάρχει μεταξύ μας; (αναφέρομαι σε όλους τους αληθινούς πατριώτες), και σε ποιο επίπεδο: υπάρχει του Μηδενός μόνο.
Μέτα από όλα αυτά δεν θα μας κάνει κάλο ένας πόλεμος στην παρούσα κατάσταση πάρα θα φέρει τον όλεθρο μια ώρα αρχύτερα και μόνο. Στο δεύτερο μέρος θα αναπτύξω το τι μπορεί να γίνει πραγματικά με τον πόλεμο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 13:36:24
παρόν ανώνυμος
Ρε δεν πάμε καλά … καθόλου καλά !!
Μέγας προβληματισμός !!!!!
Κανείς δεν είναι υποχρεωμένος να επιβάλει γνώση σε ανθρώπους του καναπέ διασκεδάζοντας την ανία τους……. και σύμφωνο.
Ούτε προβληματισμός είναι ότι ο φυλλομετρητής δείχνει έναν μικρό αριθμό επισκέψεων, το αντίθετο , αλλά ότι οι αρθρογράφοι εκτόπισαν με τον δικό τους τρόπο τους αναγνώστες οι οποίοι διαβάζουν συνεχώς τις αναρτήσεις των αρθρογράφων και των λίγων πλέον σχολιαστών από τον καναπέ για να σπάσουν την ανία τους .
…… δεν κινδυνεύετε να μας χάσετε από πελάτες …!!!!!!!
Απλός εγώ προσωπικά φοβάμαι να εκ φέρω την δική μου πλευρά, άποψη γιατί έχει καταδικαστεί από το βήμα το οποίο κινείτε σε έναν ΔΡΟΜΟ τον οποίο δεν αφήνει επιλογές ……
και να γίνω λίγο ταραξίας άναρχος στην ανάρτηση περί ονομάτων και στην ετυμολογία τους.
Με το θρησκευτικό ,με το αρχαιοελληνικό με το σύγχρονο με ποιό;
Ή το επώνυμο.
Άντε να σχολιάσεις σε έχουν γ@μ@σ@@ πρίν ακόμα πάει στον διαχειριστή μυρίζουν το θύμα και το τελειώνουν γιατί η ταυτότητα ταυτοποιεί χαρακτηριστικά και όχι την ΟΥΣΙΑ του ΗΘΟΥΣ γιατί σε έναν ερχόμενο γεγονός η ταυτότητα μηδενίζει 0 είμαι ο ΚΑΝΕΝΑΣ με τον ΚΑΝΕΝΑ θα ενωθώ ……..
Πάντα προς το όφελος όλων
Είμαι ετοιμος για το φουρνάκι αυτή την φορά γεμιστά ένας ένας use your illusion …. Γιατί και εγώ το γουστάρω να δίνω παρόν
Φιλίκα επί του αγώνα
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 19, 2018 @ 13:56:20
@Δημήτρη:
Τα κρυμμένα καλούδια περιμένουν τον κατάλληλο. (Καί την κατάλληλη στιγμή.) Τότε αρχίζουν να δουλεύουν από μόνα τους. Ο μή-κατάλληλος μπορεί καί απλά να περάσει δίπλα τους καί να μήν τα δεί. Το ίδιο καί το πραγματικό αφεντικό τους, όταν επιχειρήσει να τους βάλει χέρι πρόωρα. Όλα όταν πρέπει, με τον άνθρωπο που πρέπει.
Τον μετεωρίτη επάνω στις ηπαπάρα τον βλέπω πρίν λήξει η δεκαετία. Συμφωνούν κι «αυτοί» μαζί μου, εμμέσως πλήν σαφώς… με την τριλογία «Endgame». (Η οποία έχει αυτό ακριβώς το θέμα καί στους τρείς τόμους.)
Στον τόπο που θα πέσει διαφωνούμε μονάχα. (Γιελλοουστόουν εγώ, Τζιού Γυόρκ αυτοί.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 13:58:37
@Γιάννη301 καί όλους-ες:
Με αφορμή το χθεσινό, εγκαινιάζω νέα ετικέττα, την «στρατηγική».
Θ’ ακολουθήσουν άλλα δύο αρθράκια σχετικά. Κι αν έχετε όρεξη… σας περιμένει δουλίτσα! (Πάντα εθελοντική.)
Είπαμε, η εποχή των λόγων τέλειωσε. Περνάμε στις πράξεις.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 19, 2018 @ 14:21:45
Η Ελλάδα τα τελευταία 2000 χρόνια ποτέ δεν είχε υπεροχή σε εξοπλισμό οργάνωση ,οικονομική επιφάνεια για να είναι υπέρ δύναμη και να πάει συντεταγμένα σε πόλεμο ιδανικές συνθήκες για εμάς δεν υπήρχαν ποτέ .
Υπήρχε η έμψυχη υπεροχή και αυτό έκανε την διαφορά.
Ως γυναίκα δεν έχω τις γνώσεις των όπλων και των πλεονεκτημάτων τους ή όχι.
Ξέρω όμως με απόλυτη σιγουριά ότι εάν δεν τους φάμε θα μας φάνε και ναι δεν πρέπει να διστάσει κανείς ,με τίποτα τα παιδιά μου , οι δικοί μου , η πατρίδα μου δεν θα γίνουν βορά στα χέρια τους.Ο γνώμονας είναι ένας, και ακόμη δεν θέλουμε να τον δούμε;
Θα μου πει κάποιος είσαι πολεμοχαρής ;Οχι αλλά με αυτούς τους εχθρούς αυτό το παιχνίδι πρέπει να παίξεις .Ο τρόπος και οι στρατηγικές ας υποδειχθούν από τους γνώστες .
Οι όποιες γυναίκες δεν θα μείνουν πίσω ,όπως και παλιά .Από την θέση τους και με τις δυνάμεις τους θα πράξουν αυτά που πρέπει ,θα δώσουν την μάχη τους έστω και αν για μερικούς θα φαίνεται ως μάταιη .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 14:40:46
Κανείς δεν απαγόρευσε σε κανέναν να ‘πεί την γνώμην του … αρκεί να το κάνει με Λογικά επιχειρήματα και χωρίς εξυπνάδες … αυτό λέμε συνέχεια … αν κάποιοι δεν το καταλαβαίνουν τι να κάνουμε ;;
Δεν διώχνουμε κανέναν … αλλά δεν πρόκειται και να παίξουμε το παιχνίδι κάποιων, ούτε και να μπούμε στο καλούπι που εκείνοι θέλουν, αν αυτό που είμαστε δεν τους αρέσει ας πάνε εκεί που τους ταιριάζει … δεν θέλουμε άχρωμους και άοσμους, δεν μας ενδιαφέρει το μπούγιο αλλά οι καλοί και αφυπνισμένοι ή έστω αυτοί που το παλεύουν … έτσι δεν θέλουμε και δεν κρατάμε κανέναν με το ζόρι … όλοι ελεύθεροι να μείνουν ή να φύγουν … διαλέγουν και παίρνουν !!
Ποτέ δεν ζητήθηκε να συμφωνήσετε με κάτι, διαφωνήστε όταν, όπου και όσο θέλετε, αλλά με Λογικά πάντα επιχειρήματα … όχι στον αέρα.
Τι λέει μόλις δυό γραμμές πιό πάνω ο Εργολάβος ;;
…«… περιμένω καί τις δικές σας προτάσεις.
Αρκεί να είναι σοβαρές.»
Το λαμβάνετε αυτό ώς απαγορευτικό ;; … η κλήση για συμμετοχή ;;
Άντε να καταλαβαινόμαστε και όχι να πετάμε στρακαστρούκες στον αέρα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 15:19:07
@Εργοδότης 2
Αφού είσαι άνθρωπος της δράσης και αληθινό κομάντο και πιστεύεις στον πόλεμο, θα σου πω πως τα σκέφτομαι εγώ αυτό το κομμάτι.
Φαντάσου ότι είσαι ένας δρομέας ταχύτητας και παθαίνεις ένα σοβαρό ατύχημα στο ένα πόδι, είναι δυνατόν έτσι «κουτσός» να πας και να τρέξεις πάλι σε αγώνα 100 μέτρων;ΟΧΙ για κανέναν λόγο. Χρειάζεται αποκατάσταση και επαναφορά στην προηγούμενη κατάσταση προ τραυματισμού.Η διαδικασία είναι δύσκολη χρειάζεται μεθοδικότητα και μεγάλη προσοχή. Αυτά θα φέρουν το σωστό αποτέλεσμα.
Το ίδιο ακριβώς έχει γίνει και με τον Έλληνα ή την χαμένη φυλή που έχω αναφέρει. Έχει χάσει προσανατολισμό του την ταυτότητα του και την αποστολή του. Το πως έγινε λίγο πολύ όλοι το ξέρουν. Πως επανέρχεται τώρα;
Εδώ πιστεύω ότι η μονή λύση είναι σωστή γνώση το του έχει γίνει ,κοινός η ριμάδα η ιστορία μας. και μετά έρχεται η άθραυστη λογική. Άλλα αφού ο σημερινός Ελλαδοκάφρος έχει παραμερίσει την λογική και λειτουργεί με το ένστικτο και το συναίσθημα. Το κακό με αυτά είναι ότι μπορούν εύκολα να ελέγχουν με διάφορους τρόπους, όπως πχ η κοινωνική μηχανική που στην ουσία είναι η επιστήμη που ασχολείται με την εξαπάτηση των μαζών.
Όμως η λογική δεν επιδέχεται κανέναν έλεγχο από πουθενά , δεν μπάζει από πουθενά, αρκεί να μην επηρεάζεται από δεισιδαιμονίες και προλήψεις. Όποτε η αφύπνιση της φυλής μας θα έρθει μεσώ της λογικής και κριτικής σκέψεως.
Τι θα επιφέρει η αφύπνιση της φυλής; Τα πάντα, αυτό θα ξεκλειδώσει ότι κλειδωμένο υπάρχει, θα ξαναεπαναφέρει την φυλή μας εκεί που ήταν, Ναι όταν φτάσουμε σε αυτήν κατάσταση μετά θα μπορέσουμε να πολεμήσουμε οποιονδήποτε κερατά μας επιβουλεύεται.
Ναι εκεί θα ξεκινήσουμε εμείς τον πόλεμο πρώτοι , ναι εκεί θα χρησιμοποιήσουμε και τα αιθερικά όπλα ώστε να τελειώνει το παιχνίδι αυτό, αφού κινδυνεύουμε με αφανισμό πια. ναι κει μαζί σου στην πρώτη γραμμή με ένα 50αρι (Browing) με τουλάχιστον 50.000 βλήματα με χρωματισμό κεφαλής ασημί -μπλε. Ένα Ουζί για κοντά καθώς, ένα Glock 17 δεμένο στο πόδι και ένα κατάνα πίσω στην πλάτη.
Βλέπεις Εργοδότα -κομάντο δεν ονειρεύεσαι εσύ μόνο την πρώτη γραμμή, άλλα θα το κάνουμε όταν θα είμαστε έτοιμοι προετοιμασμένοι, ΟΧΙ ξυπόλητοι στα αγκάθια.
Υγ Είμαστε λίγοι άλλα είμαστε εδώ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 16:50:28
@ use your illusion ….
Ρε καλώς τον να. Που χάθηκες εσύ ε; Αν μου επιτρέπεις δεν είδα κανέναν εδώ μέσα να λέει απαγορεύεται να σχολιάζεις εσύ ή οποιαδήποτε άλλος. Άλλα έμενα με προβληματίζει έντονα που πολύς κόσμος διαβάζει και οι γνωστοί 5-6 κόπανοι μόνο γράφουν.
Επίσης είδες ότι από σχόλιο εμπνεύστηκε ο εργοδότης και έγραψε καινούργιο θέμα και νέα κατηγορία, είδες λοιπόν πως λειτουργεί το παιχνίδι αυτό; Μακάρι και άλλοι σχολιαστές να το έκαναν αυτό , ώστε να είχαμε περισσότερες ιδέες για ένα σωστότερο συμπέρασμα. Θεωρώ ότι 4 μάτια βλέπουν καλύτερα από 2 μάτια.
Για να γίνει αυτό όμως πρέπει να υπάρχει λογική πχ πετάει ο γάιδαρος, ναι ε; γιατί; Απάντηση: γιατί έτσι… Αυτό δεν είναι γόνιμη συζήτηση άλλα αερολογία. Όποτε μετά ας μιλήσουμε για τον καιρό , Θα βρέξει;;;
Υγ.Ιδού η απορία (lol)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 16:56:03
@Εργοδότης 3
Περνάμε στις πράξεις ε;; θα σταματήσουμε να είμαστε ήρωες του πληκτρολογίου μόνο;;;
Για να δούμε εργοδότα…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 17:12:28
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΚΆΝΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟΥ ΌΤΑΝ ΈΡΘΕΙ ΕΚΕΊΝΗ Η ΏΡΑ. ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΎΜΕ ΑΝΕΛΛΙΠΩΣ ΓΡΑΦΟΜΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΑ. ΕΦΌΣΟΝ ΕΡΓΆΖΟΝΤΑΙ ΕΝΑΝΤΊΟΝ ΜΑΣ ΕΝ ΚΡΥΠΤΩ ΚΑΙ ΦΑΝΕΡΩ ΕΤΟΙΜΑΖΌΜΑΣΤΕ ΑΝΑΛΟΓΩΣ. ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΔΥΝΑΤΌΝ ΝΑ ΓΡΆΦΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΈΝΑ ΣΏΜΑ ΜΊΑ ΨΥΧΉ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΊΔΑ ΜΑΣ ΤΗΝ ΕΛΛΆΔΑ ΜΑΣ. ΕΎΓΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΑΣ.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 19, 2018 @ 18:45:21
Εγώ τώρα γιατί έχω την «μανία» να διαφωνώ κάθετα πάνω στο θέμα 3οςΠΠ, με τον Εργολάβο ;;
Αν και έχω τοποθετηθεί επ’ αυτού πρίν κάποιο καιρό … ας τα πάρουμε από την αρχή.
Πρώτον, η παρουσίαση των δεδομένων-διαπιστώσεων, εξωτερικοί εχθροί (δυστυχώς όλοι … άλλοι πολύ και άλλοι λίγότερο) κλπ. κλπ. που κάνει με βρίσκει απόλυτα σύμφωνον … δεν τίθεται καν θέμα επ’ αυτού.
Δεύτερον, εδώ πλέον υπεισέρχεται και έτερον θέμα … πλέον των εν πολλοίς γνωστών εσωτερικών εχθρών (5η φάλαγγα, προδότες, πουλημένοι, λαθρέοι και μη αλλογενείς, υπόκοσμος, ξένες υπηρεσίες, ποδίτσες και κλαμπίτσες) το οποίο έχει να κάνει κυρίως με τα Στοκχολμισμένα Ζά, τα οποία θεωρώ πολύ περισσότερο επικίνδυνα ως ευκόλως χειραγωγήσιμα και επιπλέον μη γνωστά.
Τρίτον, στα βασικά και θεωρητικά του θέματος Στρατηγικής, πάλι δεν διαφωνώ, και εννοείται ότι αφού αυτήν την στιγμή δεν διαθέτουμε κάτι εμφανώς και κατευθείαν αντιπαρατάξιμο, πρέπει να βρούμε-σκαρφιστούμε κάτι άλλο, πλάγιο, υπόγειο όπως θέλετε πείτε το.
Τέταρτον, αρκετά έχουν αναπτυχθεί για παρεμβάσεις, που θα έπρεπε να βρίσκονται σε λειτουργία, από τον Ιφικράτη … όμως αφού μέχρι στιγμής δεν προωθήθηκαν, έστω και αν ξεκινούσαν άμεσα, πρός ώρας δεν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν ούτε και να φέρουν βέβαια και κάποιο ορατό αποτέλεσμα.
Πέμπτον, το θέμα είναι ότι δεν είναι μόνο η θηλιά που λέει, αλλά ότι ταυτόχρονα είμαστε δεμένοι πάνω στον τροχό … διότι εκτός των άλλων ίσως πολλοί λίγοι ή ελάχιστοι, κατάλαβαν την ιδιαίτερη εκείνη πλευρά του σχεδίου που εξυφαίνεται και παίρνει σάρκα και οστά αυτές τις μέρες, με το Σύμφωνο Μετανάστευσης, και το πώς αυτό και η πλοκή του, πέραν των όσων η αθρόα μετανάστευση θα επιφέρει, ενορχηστρώνεται και ως μία άλλη δικλείδα εφαρμογής του Σχεδίου γιά την εξαφάνιση του Ελληνικού Έθνους, και την αποσταθεροποίηση και Διαμελισμό της Ελλάδος, με ταυτόχρονη μετάπτωση των αυτονομημένων περιοχών σε ΕΟΖ υπό την Διοίκηση της Κεντρικής Κυβέρνησης της ΝΤΠ, άμα το ξεπούλημα κάθε Δημόσιας περιουσίας και την μεταφορά όλων ανεξαιρέτως των υποχρεώσεων των πολιτών (πρός τράπεζες και δημόσιο) σε Φάουντς ελεγχόμενα από την ΝΤΠ και το μακελειό που θα επακολουθήσει τη ρίψει του σήματος.
Αλλά μάλλον δεν το πιάσατε ακόμη … ας το κάνω λοιπόν πενηνταράκια.
Οι γύρωθεν χώρες, εκτός της Τουρκίας, κλείνουν τα σύνορα στην μετανάστευση, είτε με φράκτες, είτε μην υπογράφοντας το Σύμφωνο, είτε με διάφορα άλλα προσκόμματα, και δι’ αυτών εγκλωβίζουν στον Ελλαδικό χώρο μιά μεγάλη πληθώρα μεταναστών, η οποία με την μη ύπαρξη των αναγκαίων υποδομών, εργασιών και τον μεσαίωνα που θα επακολουθήσει, λόγω του ότι σχετικά σύντομα θα κοπούν τα κονδύλια τροφοδοσίας, τούτο θα οδηγήσει σε κατευθείαν σύγκρουση με τους αυτόχθονες.
Το θέμα αυτό δεν είναι μακριά … αλλά πρό των πυλών.
Έκτον, ένας γενικευμένος πόλεμος, και μάλιστα πόλεμος πυρηνικών δυνάμεων, δεν αφήνει απολύτως κανένα περιθώριο ελπίδας για επιβίωση … καθώς όσο και να μην θέλουν να το τραβήξουν στα άκρα, κάποια στιγμή θα αναγκαστούν να προχωρήσουν στο «απενενοημένο» … οπότε «χέσε μέσα αποστόλη» … δύσκολα θα υπάρξει πλέον πολιτισμός και ζωή, αλλά και όποια γλυτώσει θα γυρίσει σε εποχές δεινοσαύρων… αυτός είναι ο λόγος και όχι κάποιου και κάθε άλλου είδους μαλακία που θα αμολήσουν οι διάφοροι κουφιοκέφαλοι.
Για τον λόγο αυτόν, δεν συμφέρει να τσιγκλίσουμε κάτι τέτοιο, αλλά δι’ άλλων τρόπων να επιφέρουμε την αποδυνάμωση και κατάρρευσήν τους, οι εσωτερικές αναφλέξεις ίσως είναι το καλύτερο … το πώς όμως θα επιτευχθεί κάτι τέτοιο μένει να το σκεφτούμε, πάντως είναι πολύ πιό εύκολο από το να δημιουργήσουμε ένταση μεταξύ δύο υπερδυνάμεων.
Έβδομον, δεν είμαστε εκ προοιμίου εναντίον κάποιου λαού (χωρίς να ξεχνούμε βεβαίως), όμως θα πρέπει να φροντίσουμε να δείξουμε σε όλους ότι, δεν θα ανεχθούμε καμμία ανάμειξη (όσοι δε έχουν πάρει μέρος σε κάτι τέτοιο ας ετοιμάζονται να καταβάλουν το αντίτιμο των πράξεών τους) ή υπέρβαση ορίων, πράγμα το οποίον αν επιχειρηθεί θα επιφέρει άμεση δυναμική απάντηση μέχρι και τον οριστικό εξολοθρεμό τους.
Κάποιος σε σέβεται ή σε φοβάται ΜΟΝΟΝ, αν εμπνέεις και κάνεις αισθητό κάτι τέτοιο … αλλιώς, ακόμη και να είσαι γίγαντας μπροστά του, θα προσπαθήσει να σε πηδήξει.
Βέβαια αυτήν την στιγμή, που βρισκόμαστε όχι απλώς με κατεβασμένα αλλά, τελείως χωρίς βρακί, δεν έχουμε και πολλά να αντιπαρατάξουμε … οπότε η εξεύρεση των εν λόγω και η παράλληλη προβολή και προ-εκβολή τους είναι εκ των ούκ άνευ.
Όγδοον, ακόμη και αν είχαμε την δυνατότητα, αυτήν την στιγμήν, να στείλουμε πολλούς ή και όλους στον διάολο, δεν θα ωφελούσε και πολύ, με όλα αυτά τα φίδια που τρέφουμε στον κόρφο μας, πρίν απαλλαγούμε διά παντός από δαύτα.
Ένατον, όπως λέει, οι ειρηνικές μαλακίες δεν έχουν θέση όταν ο άλλος/οι απεργάζεται τον χαμό σου ή όταν σε στοχεύει, σε έχει στην μπούκα του κανονιού, εσύ να προτάσεις τριαντάφυλλα και παπαρούνες.
Δέκατον, πρέπει άμεσα να υπάρξει Εθνική Ομάς και Εθνικό Σχέδιο (τύπου κρεμμύδι) που θα περιλαμβάνει τα νύν εδάφη και θα επεκτείνεται περιλαμβάνοντας τους ελληνογενείς πληθυσμούς, και πρωτίστως πρέπει να εξευρεθούν τα μέσα και οι τρόποι που θα δώσουν σε όλους «στίγμα αδιασάλευτου».
Πολλά ακόμη θα μπορούσα να προσθέσω, αλλά κυρίως θα μείνω στο ότι ένας 3ος Π.Π. με την υπάρχουσα τεχνολογία δεν αφήνει περιθώρια επιβίωσης σε ΚΑΝΕΝΑΝ … αυτή είναι και η κύρια αντίθεσή μου σε κάτι τέτοιο, και η προτροπή μου για εύρεση άλλου μέσου και τρόπου.
Από την άλλη, η Ελλάδα οσονούπω χάνεται … και εδώ δεν χωρεί καμμία αμφιβολία, ότι άμεσα, όχι σήμερα ή αύριο, αλλά χθές ή ακόμα καλύτερα πέρυσι, κάτι πρέπει να γίνει … αλλιώς Ελλάδα και Έλληνες … πάπαλα !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 19, 2018 @ 19:05:15
ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΚΤΕΤΑΜΕΝΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΜΕ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΑΤΟΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΕΚΘΕΤΙΚΑ
ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 400.000 ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΠΟΛΛΩ ΔΕ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΟΠΩΣ ΣΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ ΣΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ-ΚΡΑΤΟΥΣ
ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ ΩΡΕΣ ΓΙΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΟΥΝ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΛΟΓΩ ΤΩΝ 400,000 ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΑ ΑΡΚΕΤΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΣΟΥΝ ΤΑ ΟΠΛΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΡΙΧΝΟΥΝ ΤΑ ΒΛΗΜΑΤΑ ΕΝΩ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΤΩΝ ΕΧΘΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΛΟΔΑΠΩΝ ΠΟΥ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΣΤΟΝ ΣΤΡΑΤΟ
ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ 400.000 ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΟΙ ΜΕΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΜΠΟΥΡΔΟΛΟΓΙΕΣ ΟΙ ΔΕ ΦΕΜΙΝΙΣΤΕΣ ΚΗΦΗΝΕΣ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΓΑΜΟΥΝ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΤΟ ΑΓΧΟΣ ΤΩΝ ΕΥΘΥΝΩΝ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΕΩΣ ΧΙΛΙΟΣΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΑΡΑΝΟΙΑΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΕΙ ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΦΥΛΕΤΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΣΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΒΑΘΟΣ ΧΡΟΝΟΥ
ΤΟ ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΟΛΟΣΧΕΡΩΣ ΚΑΙ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΗΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΔΕΞΙΟ-ΚΕΝΤΡΟ-ΑΡΙΣΤΕΡΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΓΙΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 35 ΧΡΟΝΙΑ
ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΡΩΤΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΙΣ ΔΙΕΛΥΣΑΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ Ο ΚΡΑΤΙΚΟΣ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΜΕΤΕΤΡΕΨΑΝ ΣΕ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΟ ΚΛΟΥΒΙΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟ-ΑΥΓΩΝ
ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΠΟΥΔΑΣΕΙ ΣΤΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΕΦΕΥΡΕΣΕΙΣ ΠΕΡΙ ΟΠΛΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΜΕ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΛΜΙΚΑ ΟΠΛΑ ΓΙΑ ΤΑ DRONES ΓΙΑ ΤΙΣ ΦΟΡΗΤΕΣ ΠΥΡΗΝΙΚΕΣ ΓΕΝΗΤΡΙΕΣ ΜΕΓΕΘΟΥΣ 2x3x5 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΙΟΝΤΩΝ ΚΛΠ
ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΛΑΒΩ ΕΑΝ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΜΙΛΑΩ ΜΕ ΚΟΡΟΪΔΕΥΕΙ Ή ΕΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΤ’ ΑΛΗΘΕΙΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΝΟΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΜΦΑΝΕΣΤΑΤΟ
ΕΑΝ ΠΙΑΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ/ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ & ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ/ΣΧΟΛΙΑΣΤΡΙΕΣ ΕΝΟΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΗΡΑΝΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΓΕΝΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ 400.000 ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΑΜΕΣΩΣ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ «ΣΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΘΑ ΞΑΝΑ ΠΑΜΕ ΡΕ ΦΙΛΕ ΤΩΡΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ» ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΟΥΝ ΝΑ ΣΟΥ ΑΝΑΠΤΥΣΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΧΘΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΙΤΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΠΡΟΗΦΗΤΕΙΕΣ ΕΙΤΕ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΥΠΕΡΟΠΛΑ ΤΩΝ ΕΨΙΛΟΝ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΕΔΩ ΚΑΙ 45 ΧΡΟΝΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΝΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΟΙ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΙ ΤΟΥ
ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΟΠΙΑΝΟ-ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ ΖΗΤΗΜΑ ΑΛΛΑ ΑΜΑ ΤΟΥΣ ΠΕΙΣ ΝΑ ΚΑΘΗΣΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΕΝΑΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΟΙ ΣΚΟΠΙΑΝΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΝ ΤΟ ΨΕΥΔΟΚΡΑΤΟΣ «ΗΝΩΜΕΝΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΟΥΝ ΤΑ ΤΕΤΡΑΓΩΝΙΚΑ ΧΙΛΟΜΕΤΡΑ ΘΑ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΑΥΤΟ «ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΔΟΥΛΕΙΑ» ΚΑΙ ΚΑΠΑΚΙ ΘΑ ΠΡΟΣΘΕΣΟΥΝ ΟΤΙ «ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ»
ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΕΧΩ ΔΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΝΤΟΚΥΜΑΝΤΕΡ ΔΙΝΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΥΠΟΣΤΕΙ ΛΟΒΟΤΟΜΕΣ ΚΑΙ ΒΑΡΙΕΣ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΕΣ ΒΛΑΒΕΣ
ΟΠΟΤΕ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΟΛΥ ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ «ΝΑ ΔΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝΕ ΚΑΙ ΜΑΛΑΚΕΣ» ΠΟΥ ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΠΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΥΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΠΟΥ ΚΑΝΟΥΜΕ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΜΕ VIDEO ΠΟΥ ΓΕΝΙΚΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΜΕ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 19:07:55
U.S. NAVY Electromagnetc RAILGUN Mach 7 Fire Tests | 2008-2017
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Δεκ. 19, 2018 @ 20:03:17
σιγουρα εσπασε το καλουπι μετα απο σενα…εξυπναδες για σανο ζοντοβολα κοιμοισμενους και παει λεγοντας μας εχεις φλομωσει προσγειωσου…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 19, 2018 @ 22:38:31
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 19, 2018 @ 22:40:02
To να προκαλέσουμε τον τρίτο παγκόσμιο πόλεμο…δεν νομίζω ότι έχει νόημα για μας, ότι μπορεί να είναι έμπρακτα προς όφελος μας, τουλάχιστον όχι στην κατάσταση που είμαστε σήμερα. Όντες και χρεωμένοι και μέλη του δυτικού συνασπισμού θα μας στείλουν στην πρώτη γραμμή.
Το αν θα γίνει τρίτος παγκόσμιος….η Κίνα ετοιμάζεται για κοσμοκρατορία και μοιραία σε κάποια φάση η Αμερική θα πρέπει ή να καθαρίσει το παιχνίδι ή να δει την Κίνα να την προσπερνάει. Άρα μια πλανητική σύγκρουση Αμερικής-ΝΑΤΟ και Κίνας είναι πολύ πιθανή στο μέλλον αν και φρονώ ότι απέχει ακόμα χρονικά.
Αν αυτό ο πόλεμος γίνει με στρατηγικά πυρηνικά..νομίζω ότι κανένας δεν είναι τόσο χαζός ώστε να προκαλέσει πυρηνικό ολοκαύτωμα. Αλλά σε μια σύγκρουση Αμερικής-Κίνας στο μέλλον ενδεχομένως να δούμε χρήση μικρών ή και μεσαίων πυρηνικών. Δηλαδή μια λελογισμένη χρήση. Από την άλλη ο φόβος και των δύο δυνάμεων για πλήρη καταστροφή ίσως αποτρέψει τη στρατιωτική σύγκρουση και έχουμε εναν ες αεί ψυχρό πόλεμο, έναν πόλεμο νεύρων όπου στο τέλος οι Κινέζοι θα κερδίσουν λόγω αντοχών και ταμπεραμέντου.
Το μόνο ενδεχόμενο παγκοσμίου πολέμου είναι μεταξύ Αμερικής-ΝΑΤΟ και Κίνας-Συμφώνου της Σαγκάη. Δηλαδή Αμερικής και συμμάχων και Κίνας και όποιων συμμάχων. Μόνο αυτή η αντιπαράθεση όταν ωριμάσει μπορεί να δημιουργήσει παγκόσμιο πόλεμο.
ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ Η ΕΛΛΑΔΑ?
1)Nα απέχει από οποιαδήποτε πολεμική συμμετοχή και να μείνει ουσιαστικά ουδέτερη σε όποια σύγκρουση κάτι το οποίο δεν συμβαίνει τώρα καθώς είναι μέλος του ΝΑΤΟ. Το ΝΑΤΟ δεν έχει λόγο ύπαρξης μετά την κατάργηση του συμφώνου της Βαρσοβίας παρά μόνο να προασπίζεται τα συμφέροντα του δυτικού τύπου καπιταλισμού και της Νέας Τάξης. Εδώ ως μέλη του ΝΑΤΟ δώσαμε και βάσεις και ναυτική υποστήριξη κατά της Λιβύης. Και μιλάμε για μια στρατιωτική επιχείρηση της πλάκας όπου ο εχθρός η Λιβύη δεν είχε ούτε τα μέσα να αμυνθεί, πόσο μάλλον να επιτεθεί. Άρα φαντάζεστε σε έναν σοβαρό πόλεμο τι θα μας ζητήσουν οι σύμμαχοι μας, θυσίες ανάλογες του β παγκοσμίου και χειρότερα. ΕΞΩ ΑΠ ΤΟ ΝΑΤΟ ΤΩΡΑ.
2)Να αποκτήσει ΠΥΡΗΝΙΚΑ ΟΠΛΑ νέας τεχνολογίας ΣΕ ΑΠΟΤΡΕΠΤΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ τύπου «μην πλησιάζετε», αυτόνομη αμυντική βιομηχανία, διατροφική και ενεργειακή αυτάρκεια έτσι ώστε σε περίπτωση γενικευμένου παγκοσμίου να έχει περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης, καθώς μία ακόμα και μικρή χώρα με ικανό αριθμό πυρηνικών κεφαλών αποτελεί φόβητρο για όλους (πχ Ισραήλ).
Eθνική Άμυνα. 15ετες εξοπλιστικό πρόγραμμα
http://ergdhmerg.freeforums.net/thread/23/15
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 19, 2018 @ 22:52:11
«Όντες και χρεωμένοι και μέλη του δυτικού συνασπισμού θα μας στείλουν στην πρώτη γραμμή».
ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΗ
Τι δουλειά είχαμε να έχουμε αγγλικό στρατό στην Ελλάδα ΠΡΙΝ μας επιτεθεί ο Χίτλερ? Ουσιαστικά μόνοι μας διαλέξαμε στρατόπεδο και είπαμε στους γερμανούς «παιδιά εμείς είμαστε με τους εχθρούς σας».
Τι δουλειά είχαμε στην Κορέα να πολεμήσουμε τον κομμουνισμό?
Τι δουλειά είχαμε στην Ουκρανία παλιότερα να πολεμήσουμε τον κομμουνισμό?
Στα βάθη της Κίνας θα μας στείλουν οι σύμμαχοι μας αν γίνει τρίτος παγκόσμιος. Γι αυτό χρειάζεται άμεση απεμπλοκή απ το ΝΑΤΟ και κήρυξη αυστηρής ουδετερότητας προς όλους όπως η Ελβετια. Και ο μύθος ότι δήθεν το ΝΑΤΟ μας προστατεύει και μας δίνει τεχνολογία και πολεμική τεχνογνωσία είναι μια κοροϊδία…δεν υπάρχει εχθρός για να μας προστατέψει εκτός κι αν μας βάλουν να τον δημιουργήσουμε οι ίδιοι (όπως έγινε με την Ουκρανία και φάνηκε στο ζήτημα του Πόντου, όπως έγινε με τη Γερμανία στον β παγκόσμιο). Όσο για την Τουρκία είναι χώρα μέλος οπότε δεν ισχύει το σύμφωνο το οποίο ισχύει μόνο για εξωτερικούς εχθρούς.Περί τεχνολογίας και τεχνογνωσίας… μπορούμε να αναπτύξουμε και μόνοι μας.
Το ασφαλέστερο δηλαδή για να βγούμε ωφελημένοι ή να μην πληγούμε σοβαρά από έναν ενδεχόμενο τρίτο παγκόσμιο είναι να φύγουμε απ το ΝΑΤΟ.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 20, 2018 @ 00:26:28
Πρώτ’απ’όλα το θέμα είναι να καθαρίσουμε τους εγχώριους εχθρούς.Αν το πετύχουμε αυτό σημαίνει ότι ένα ικανό μέρος των πολιτών διαθέτει τα απαραίτητα κριτήρια απόφασης περί του τι εστί υγιές και τι όχι και σημαντικότερα είναι πρόθυμο να αναλάβει πρωτοβουλίες επ’αυτών.Κακά τα ψέμματα,η πρωτοβουλία είναι το σημαντικότερο όπλο του στρατιώτη και μετά τα μέσα.Τι να το κάνω αν διαθέτω όλη τη γνώση του σύμπαντος αλλά αρνούμαι να δράσω επ’αυτής.
Ας το πετύχουμε αυτό και μετά το πράγμα θα τρέξει ταχύτατα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 20, 2018 @ 10:42:26
Για να προκληθεί μια παγκόσμια σύρραξη είναι εφικτό εάν εξυπηρετεί τα σχέδια της διεθνούς τραπεζοκρατικης εταιρικής συμμορίας γνωστή ως Cabal .Aυτη είναι η αράχνη που περιέγραφε πολύ εύστοχα πριν τριάντα χρόνια ο συγγραφέας D.C Yermac.
Πέρα και πάνω από την Cabal είναι οι οφιοειδεις οντότητες που μερικοί τις βλέπουν και ως αρπακτικά ανάλογα με το πεδίο του αστρικού που είμαστε.
Σας χάλασα το stratego έτσι;
Κάθε πόλεμος στην γη έχει επιπτώσεις σε όλα τα πατώματα του Σπηλαίου.Για να έχει πιθανότητες επιτυχίας η Ελλάς περί να συμμαχήσει με τον σωστό παράγοντα Δύναμης και αυτό δεν είναι ούτε η Ρουσκα φούσκα ούτε το Ντολαρ μπορδελ ούτε το αγγλοοβρεικο πτώμα.
Για να νικήσει η Ελλάς πρέπει να εγγυηθεί στην Σύμμαχο δυναμη ότι θα τηρήσει την συμφωνία ,δεν θα ξαναπροδωσει τα ιερά και τα οσια της ,δεν θα αφήσει να καταπατούνται το δικαίωμα της Ζωής και της πλανητικής ισορροπίας και εξέλιξης.Δεν θα ακολουθήσει ψυχοβορους υλιστικους συνασπισμούς τύπου ΟΗΕ και ΝΑΤΟ όπως και Ευρωγερμανικης Ένωσης.
Τότε θα της δοθούν ενδιάμεσοι που θα ηγηθούν νοοψυχικα νοοπολιτικα και νοοστρατιωτικα ώστε να γίνει η Ελλάς των πέντε ηπείρων και των πέντε θαλασσών .
Κατά αυτόν τον τρόπο η επιστροφή του Αχιλλέα δεν θα γίνει σε κάποιον Τούρκο παιδα που θα γίνει Αρχιστράτηγος της Τουρκίας αλλά σε Ελληνόπουλο με ψυχικό αποτύπωμα από την Θεσσαλία ξανά.
Η επιστροφή των Δωριέων δεν είναι stratego αλλά πνευματική αποστολή.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 3 άτομα
Δεκ. 20, 2018 @ 13:30:20
@Σπύρο Σπ. :
Γιά τις εκτρώσεις, δεν φταίνε μονάχα οι βλαμμένες οι φεμινίστριες. ΔΥΣΤΥΧΩΣ, φταίνε καί οι οικογένειες των γυναικών που μένουν «ανεπιθυμήτως» έγκυες. Φταίνε άλλο τόσο (όσο οι φεμινίστριες), καί περισσότερο.
Γιατί;
Διότι επιβάλλουν την έκτρωση, «γιά να μη δημιουργείται κοινωνικό σκάνδαλο».
Καί πού βρίσκεται το κακό σ’ αυτό;
Το κακό βρίσκεται στο ότι ο θρασύδειλος νεο-Έλληνας «πατέρας», ενώι γράφει στα παπάρια του μεγαλοπρεπώς τη γνώμη των υπολοίπων γιά ο,τιδήποτε κάνει αυτός (ακόμη κι όταν διαπράττει παρανομίες, ή κινείται παρασκηνιακώς καί υπογείως – πχ τρώει θέση από άλλον, αξιώτερον, όντας ο ίδιος κομματόσκυλο ή μασώνος), όταν πρόκειται γιά μιά ανθρώπινη ζωή, δηλαδή το ύψιστο αγαθό… τον πιάνει το συντηρητικό καί η ηθικολογία!!!
Εκεί, τον νοιάζει καί τον καίει μή καί πεί κανείς την κόρη του «πουτάνα»! Οπότε, ερρέτω καί το μωρό, που πρόκειται να έρθει στον κόσμο!
Καί παλιότερα υπήρχε η δικαιολογία ( ; ) πως όλη η -όντως τότε συμπλεγματική- κοινωνία ήταν συντηρητική, όλη η κοινωνία «κατασκόπευε» καί κουτσομπόλευε (καί καταδίκαζε …ηθικώς πως – «πνεύμα καί ηθική!»), όλη η κοινωνία σου έσκαβε τον λάκκο της ιδιωτικής σου ζωής.
Σήμερα, όμως, σε μιά κοινωνία εγωϊστών αρχιγαϊδάρων, δεν υφίσταται ΚΑΜΜΙΑ δικαιολογία γιά τον φόνο αγέννητων μωρών.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 20, 2018 @ 20:34:02
Αυτή η κοινωνία που σου έσκαβε τον λάκκο της ιδιωτικής σου ζωής, περιέργως ανάθρεψε κάτι Κολοκοτρωναίους και κάτι Κατσιμήτρους. Περιέργως πάντα.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 20, 2018 @ 23:56:18
Διάβασα το Βίβλος και Πόλεμος του Αγίου Νικόλαου Βελιμίροβιτς.
Ο πόλεμος γίνεται όταν ο λαός αρνηθεί το Θεό και προσκυνά τα είδωλα: εγώ, υλισμό, εθνικισμό(ως βαθύ μίσος για τα άλλα έθνη), επεκτατισμό, κουλτούρα.
Νικητής βγαίνει από τον πόλεμο ο πιο σωστός ηθικά στρατός. Ο ανήθικος στρατός έχει δειλούς στρατιώτες και χάνει τον πόλεμο άσχετα με τον αριθμό στρατιωτών και τον εξοπλισμό. Χαρακτηριστικό δειλού στρατού είναι ο στρατός των ΗΠΑ που έχει λοατκι στρατιώτες, που γυρνάνε από το Αφγανιστάν με ψυχολογικά προβλήματα και αυτοκτονούν καθημερινά, ενώ δεν τολμάνε να κυκλοφορήσουν έξω από τα στρατόπεδα στο Αφγανιστάν γιατί υπάρχουν πολλές αδέσποτες σφαίρες. Για να μην πούμε για τις επιτυχίες των ΗΠΑ των 300.000.000 κατοίκων ενάντια στην Κούβα των 11.000.000 κατοίκων, όσοι και οι κάτοικοι της Ελλάδα.
Παράδειγμα ανήθικων δειλών ανθρώπων είναι ο ΓΑΠ, Κούλης, Καραμανλής, Γεωργιάδης.
Παράδειγμα ηθικών και θαρραλέων ανθρώπων είναι ο Κατσίφας και ο Τάσος Παπαδόπουλος στην Κύπρο.
Σε όλα τα βιβλία της ηθικής όσοι πέφτουν σε «σαρκικά αμαρτήματα» θεωρούνται δειλοί και γυναικωτοί-θηλυπρεπείς , πχ οι περισσότεροι τραγουδιστές ερωτικών τραγουδιών.
Ο πόλεμος γίνεται για να καθαρίσει η γη από την ανηθικότητα, στον πόλεμο όσοι ξεφεύγουν από τις εντολές του Θεού τιμωρούνται γρήγορα με θάνατο.
Το πρόβλημα μας δεν είναι ο αριθμός των Ελλήνων που είναι έτοιμοι να πολεμήσουν, γιατί στην Παλιά Διαθήκη οι εβραίοι ήταν μειοψηφία χωρίς εξοπλισμό και με την βοήθεια του Θεού νικούσαν, στην εποχή της Καινής Διαθήκης οι Έλληνες ήταν πάντα μειοψηφία και νικούσαν με την βοήθεια του Θεού.
Το πρόβλημα είναι πόσους ηθικά σωστά-μετανοημένους χριστιανούς Έλληνες μπορούμε να μαζέψουμε. Ο σωστός χριστιανός είναι θαρραλέος και έτοιμος να πολεμήσει για να προστατεύσει τους άμαχους γιατί ελπίζει στην μεταθάνατον ζωή όπου θα ανταμειφθεί ή τιμωρηθεί για τις πράξεις του. Αντίθετα ο άθεος δεν είναι καλός στρατιώτης γιατί πιστεύει πως μια ζωή έχει και θέλει να την απολαύσει όσο δυνατόν περισσότερο. Γιατί να ζήση λίγο για να προστατεύσει τους άλλους; Ο άθεος είναι το πιο πιθανόν να λιποτακτήσει και να το παίξει πρόσφυγας σε κάποια άλλη χώρα. Οι άθεοι αγωνίζονται πάντα με αναλογίες 3 ως 10 άθεοι προς 1 αντίπαλο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 21, 2018 @ 04:02:12
@DimiD Δεκ. 20, 2018 @ 23:56:18
ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΠΛΕΟΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ Η ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΣΤΟΝ Β’ΠΠ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΛΟΑΤΚΙ LGBTQI ΚΑΙ ΕΧΑΣΑΝ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ ΑΓΓΛΟΙ ΓΑΛΛΟΙ ΚΛΠ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΝΑΝΤΙΩΘΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΛΟΑΤΚΙ LGBTQI ΚΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΑΤΚΙ LGBTQI ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΝΙΚΗΣΑΝ ΣΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΔΡΟΠΡΕΠΕΙΣ ΑΥΣΤΗΡΩΝ ΑΡΧΩΝ ΠΟΛΕΜΙΣΤΕΣ ΓΙΑΠΩΝΕΖΟΥΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΕΦΑΓΑΝ ΚΑΙ ΔΥΟ ΠΥΡΗΝΙΚΕΣ ΒΟΜΒΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΝ ΦΡΟΝΙΜΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΜΜΑΧΟΥΣ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΝ ΛΟΑΤΚΙ LGBTQI ΣΤΑ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΑ ΤΟΥΣ
ΕΠΙΣΗΣ ΕΠΕΙΔΗ ΑΝΕΦΕΡΕΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΘΑ ΓΡΑΨΩ ΟΤΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΣΤΟΝ Β’ΠΠ ΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΝ 1 ΠΡΟΣ 12 ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΑΘΕΩΝ ΡΩΣΟΜΠΟΛΣΕΒΙΚΩΝ ΤΟΥ ΣΤΑΛΙΝ
ΜΗΠΩΣ ΛΟΙΠΟΝ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΚΕΦΤΕΙ?
ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΟΤΙ Ο ΠΟΛΕΜΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΑΚΟΜΗ?
ΜΗΠΩΣ ΟΙ ΝΙΚΗΤΕΣ ΤΟΥ Β’ΠΠ ΠΟΛΕΜΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΝΚΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΩΡΑ ΕΦΤΙΑΞΑΝ ΚΑΙ ΤΟ ΣΥΜΦΩΝΟ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΗΣ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ «ΝΙΚΗ» ΤΟΥΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ?
ΜΗΠΩΣ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΠΟΥ Η ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΔΕΝ ΑΦΗΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ?
ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 21, 2018 @ 04:37:31
@ΕργΔημΕργ Δεκ. 20, 2018 @ 13:30:20
ΤΟ ΕΓΚΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΚΤΡΩΣΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΟ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΟΠΩΣ ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΟΙ ΚΛΙΝΙΚΕΣ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΓΙΑΤΡΙΝΕΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥΡΓΟΙ / ΑΥΤΟΥΡΓΕΣ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΖΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΓΙΑΤΡΙΝΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΛΟΥΤΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ
ΟΜΩΣ Ο ΦΕΜΙΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΒΑΡΥ ΦΟΡΤΙΟ ΤΗΣ ΗΘΙΚΗΣ ΑΥΤΟΥΡΓΙΑΣ ΣΕ ΕΓΚΛΗΜΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΔΙΟΤΙ ΣΗΜΕΡΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΗΓΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΟΜΕΝΟ ΩΣ ΔΙΚΑΩΜΑ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΜΗΤΡΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΝΑ ΤΟ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙ ΣΤΑ ΝΟΜΙΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΧΩΡΩΝ-ΚΡΑΤΩΝ
ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΡΣΕΝΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΥΝ ΕΝΕΡΓΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΣΥΓΓΕΝΕΙΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΚΤΡΩΣΗ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΣ ΤΙ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ
Ο ΚΑΙΑΔΑΣ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΩΡΑΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΧΡΕΙΑΣΤΟΥΜΕ ΔΑΝΕΙΚΟ ΓΙΑ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΤΟΝ ΤΑΡΤΑΡΟ
Ε ΡΕ ΓΛΕΝΤΙΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΜΑ ΤΟΥΜΠΑΡΕΙ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 21, 2018 @ 04:43:41
ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ VIDEO ΜΕ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ YOUTUBE ΜΟΥ ΤΑ ΑΠΟΡΡΙΠΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΟΤΙ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΒΙΑ
ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΟΥΝ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΕΧΝΗΤΕΣ ΝΟΗΜΟΣΥΝΕΣ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΟΝΤΑΙ ΤΟ YOUTUBE
ΟΠΟΙΟΣ / ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ ΑΣ ΔΕΙ ΜΙΑ ΕΚΤΡΩΣΗ
ΕΔΩ:
http://pa-sy-a.blogspot.com/2010/03/blog-post.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 21, 2018 @ 10:51:29
@Αστυλλαΐδα:
Έ, ναί. Ουδέν κακόν αμιγές καλού.
Απλά, σήμερα ως κοινωνία πήγαμε καταντίπ στο άλλο άκρο. Ο δρόμος της γκαμήλας, το ίσιωμα, εξακολουθεί να μας διαφεύγει.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 21, 2018 @ 13:02:38
ΌΣΟΝ ΑΦΟΡΆ ΔΊΑ ΤΗΝ ΕΥΘΗΝΗ ΤΩΝ ΕΚΤΡΩΣΕΩΝ ΤΗΝ ΈΧΟΥΝ ΑΠΌ ΚΟΙΝΟΎ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΓΈΝΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΤΙΚΤΕΙ. Ο ΓΕΝΝΗΤΟΡ ΩΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΨΗ ΤΟΝ ΣΠΌΡΟ ΩΣΟΤΟΥ ΤΕΧΘΕΙ. ΕΠΙΣΗΣ ΈΧΕΙ ΑΠΟΛΛΕΣΘΕΙ Ο ΕΡΩΤΑΣ Ο ΓΟΝΙΜΟΠΟΙΟΣ ΤΟ ΣΕΧ ΕΊΝΑΙ ΆΓΟΝΟ, ΕΠΙΦΕΡΩΝΤΑΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Δεκ. 21, 2018 @ 13:15:07
@ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΩΣ ΓΝΩΡΙΖΩ ΑΠΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΕΙΡΑ ΑΡΚΕΤΕΣ ΠΕΘΕΡΕΣ ΜΗΤΕΡΕΣ ΠΑΝΔΡΕΜΕΝΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΠΟΥ ΤΙΣ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΤΙΣ ΕΚΤΡΩΣΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΜΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΝΔΡΑ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥΣ
ΑΜΑ ΚΑΠΟΤΕ ΚΑΘΗΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΗΓΗΘΩ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΤΙ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣΤΙΓΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 22, 2018 @ 00:07:51
Καλησπέρα,
νοιώθω την ανάγκη να πω κάτι που μάλλον εκ πρώτης όψεως φαίνεται άσχετο αλλά για μένα δεν είναι. Η Ελλάδα είναι η μόνη χώρα στην γη με διπλή κωδικοποίηση.
Αυτό εξηγεί και την διχόνοια και το μοίρασμα των Ελλήνων ανεξάρτητα από το αν υπάρχει σοβαρό θέμα ή όχι. Πχ με την ίδια ευκολία θα χωριστούν σε δύο στρατόπεδα για την διακυβέρνηση και με τον ίδιο τρόπο για δύο αθλητικές ομάδες ή υποστηρίζοντας την Βουγιουκλάκη ή την Καρέζη…. Ανάλογα τον κώδικα που επηρεάζει την κάθε ομάδα. Οι άνθρωποι λειτουργούν σαν κινούμενα σχέδια. Άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο. Το από ποιόν παράγοντα καθορίζεται αυτό είναι άλλη κουβέντα.
Καλή συνέχεια
________________________________
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Δεκ. 22, 2018 @ 15:55:59
@nena fagkrezou Δεκ. 22, 2018 @ 00:07:51
ΚΑΛΗ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ
ΚΑΛΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΧΡΟΝΟ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΕΙΣ ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΑ ΤΑ «ΔΙΠΟΛΑ» ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΤΑ ΦΤΑΙΧΝΕΙ ΕΠΙΤΗΔΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΚΡΑΤΑΕΙ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΕΤΑΞΥ ΒΟΥΓΙΟΥΚΛΑΚΗ ΚΑΙ ΚΑΡΕΖΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Δεκ. 22, 2018 @ 20:32:57
Αλήθεια είναι φίλε μου. Μπορούμε να κάνουμε κάτι όμως? Ναι να σταματήσουμε να τρώμε λωτούς για να βρει ο καθένας την θέση του. Έστω τριακόσιοι αναγκαίοι με μνήμη, θα έσωζαν τους Έλληνες. Δεν είναι τυχαίος ο αριθμός, Η καλύτερη που θέλουν να κρύψουν είναι η αλήθεια, η οποία θα φέρει την συμπαντική δικαιοσύνη στον πλανήτη. Τα φαινόμενα που βλέπουμε γύρω μας εκεί οδηγούν αμετάκλητα.Αργά και σταθερά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!