Γράφει ο Γιάννης301
ολλές φόρες εδώ μέσα λέμε «λογική» και «κριτική σκέψη»· και ειδικά ο Παλαιός, που φωνάζει να σκεφτόμαστε έτσι, ώστε να μπορέσει να έρθει η αφύπνιση του Έλληνα μέσω της σκέψης και λογικής. Καλό είναι, λοιπόν, να πούμε και 2 λόγια τί στο καλό είναι η λογική, ο συλλογισμός, πώς ξεκίνησαν και τί μας δίνουν αυτά στην πράξη. Ώστε να καταλάβουμε την μεγίστη σημασία της λογικής…
Ο πατέρας της Λογικής, λοιπόν, είναι ο Αριστοτέλης, ο πρώτος που μίλησε για την λογική και έδειξε πώς λειτουργεί και τί μπορούμε να πετύχουμε.
α. Ο εγκέφαλος
Κατά τον Αριστοτέλη, ο άνθρωπος γεννιέται με ένα μυαλό, το οποίο έχει την ικανότητα να σκέφτεται με λογική. Εδώ να κάνω μια παρένθεση και να εξηγήσω λίγο την φυσική δομή του εγκεφάλου. Το μυαλό μας, λοιπόν, αποτελείται από 3 μεγάλα κομμάτια ουσιαστικά: Τον εγκέφαλο του ενστίκτου, τον μέσο εγκέφαλο ή εγκέφαλο των συναισθημάτων-αναμνήσεων, και το πάνω μέρος, τον εγκέφαλο της λογικής.
i. Ο εγκέφαλος του ενστίκτου
Ο εγκέφαλος του ενστίκτου, λοιπόν, είναι μηχανισμός επιβίωσης και αναπαραγωγής. Περιέχει 3 θεμελιώδεις εντολές:
- Βίωση και διαμονή, δηλαδή όλες οι βασικές λειτουργίες για να ζήσουμε και να μείνουμε σε ένα ασφαλές περιβάλλον,
- Αναπαραγωγή του είδους μας,
- Αυτο-καταστροφή, ή διαδικασία της γήρανσης…
Στην ουσία, αυτές είναι θεμελιώδεις λειτουργίες της ζωή μας, δηλαδή που μας κρατάνε ζωντανούς, λειτουργούν ενστικτωδώς και το κομμάτι του εγκεφάλου αυτού λέγεται και ιχθυοσαυρικό, γιατί τα ψάρια και οι σαύρες μόνον αυτόν τον εγκέφαλο έχουν, όποτε δεν θα γίνεις πότε φίλος με μια σαύρα…
ii. Ο εγκέφαλος των συναισθημάτων
Αυτός είναι ο μέσο εγκέφαλος, και περιέχει το συναίσθημα, καθώς και τις αναμνήσεις μας. Τα συναισθήματα χωρίζονται σε 2 κατηγορίες, στα ευχάριστα και στα δυσάρεστα, αλλά και στις καταστάσεις φόβου και αγάπης αντίστοιχα, που επηρεάζουν την ζωή μας δραστικά. Το συναίσθημα είναι ανεξέλεγκτο, δεν έχει όρια, και αυτό είναι πρόβλημα από την μια, αλλά αυτό αποτελεί μοχλό για δημιουργία ή καταστροφή…
iii. Ο εγκέφαλος της λογικής
Είναι το πάνω μέρος του εγκεφάλου και χωρίζεται σε κομμάτια: στο αριστερό και στο δεξί· με ένα μικρό κομμάτι, που είναι ο δίαυλος επικοινωνίας μεταξύ τους. Το δεξί κομμάτι μαζεύει όλα τα στοιχεία και η επεξεργασία γίνεται στο αριστερό, όπου βγαίνει το συμπέρασμα… συνήθως αυτό στην γλώσσα μας εκφράζεται με το «Άρα…».
β. Η λογική…
Λοιπόν, κάθε άνθρωπος γεννιέται με την ικανότητα να σκέφτεται. Αυτό είναι το βασικότερο χαρακτηριστικό του ανθρώπου, αλλά και αυτό που τον κάνει να ξεχωρίζει από τα ΖΩΑ. Τώρα καταλαβαίνετε γιατί όταν ο Παλαιός σας λέει ΖΑ, εννοεί ανθρώπους που δεν σκέφτονται, γιατί τα ζώα δεν έχουν ανεπτυγμένο τον εγκέφαλο της λογικής. Να λύσω και ένα μυστήριο του Μουρλού εδώ 🙂 Επίσης ο Αριστοτέλης μας λέει ότι ο άνθρωπος γεννιέται με το μυαλό του εντελώς άδειο, και αρχίζει μετά να το τροφοδοτεί με εμπειρίες. Οπότε, είμαστε ακριβώς ό,τι μάθουμε από το περιβάλλον που ζούμε. Άρα, γι’ αυτό λένε ότι ένας άνθρωπος είναι αυτό που τον έχει μάθει η οικογένειά του και το περιβάλλον που ζει, και αυτό κλειδώνει στα 7 χρόνια.
Έρχεται όμως εδώ η σκέψη να αξιολογήσει όλες τις ιδέες και εμπειρίες που έχουμε μέσα μας. Η λογική βασίζεται σε αποδείξεις που συμβαίνουν στην πραγματικότητα, για να καταλήξει σε συμπεράσματα. Δεν επηρεάζεται από το συναίσθημα και γι’ αυτό δεν χειραγωγείται. Θα δώσω ένα παράδειγμα, για να καταλάβουμε καλύτερα από το βιβλίο του Ντε Κρεσέντο : Όταν κάνεις τη σκέψη ότι ο οπαδός μιας ομάδας, λόγω συναισθηματισμού, δεν είναι αντικειμενικός ως προς την ομάδα του, και αν ξέρεις ότι ένας δημοσιογράφος είναι οπαδός του ΠΑΟ, συμπεραίνεις ότι ο δημοσιογράφος αυτός δεν σχολίασε αντικειμενικά έναν αγώνα του ΠΑΟ της προηγουμένης Κυριακής.
Αυτός είναι ένας λογικός συλλογισμός, δηλαδή είναι μια αλληλουχία σκέψεων, που ξεκινάει όταν τεθεί κάποιο θέμα προς επίλυση. Έτσι, ξεκινάει μια σειρά σκέψεων, που βασίζεται στα στοιχεία που έχουμε από την πραγματικότητα, ώστε να καταλήξουμε στο αποτέλεσμα, δηλαδή σε αυτό που συμβαίνει πραγματικά. Πχ: «Η κυβέρνηση θέλει το καλό μας και προσπαθεί να μας σώσει από τον ιό.» Αυτό είναι το ζήτημα που τέθηκε, δηλαδή ισχύει;; Πώς θα το καταλάβουμε αυτό; με το τί έχουν κάνει οι πολιτικοί μέχρι τώρα στην χώρα… Τί έχουν κάνει; πάμε από το κακό στο χειρότερο, κατέστρεψαν την οικονομία, το μέλλον μας, και όλοι ζουν στην αβεβαιότητα. Τα λέω χοντρικά, για να μην πλατειάζουμε. Οπότε, αυτοί γιατί να νοιάζονται για εμάς πραγματικά;; αφού μέχρι τώρα έχουν κάνει το αντίθετο;; Άρα δεν νοιάζονται.
Οπότε, χωρίς να ξέρεις και πολλά για το συγκεκριμένο ζήτημα, καταλαβαίνεις ότι εδώ κάτι βρωμάει και ότι τα πράγματα δεν είναι έτσι όπως τα παρουσιάζουν αυτοί. Άλλο ένα παράδειγμα: «- Μα τα λένε όλοι οι γιατροί, ότι είναι έτσι!» Είναι;; Όλοι οι γιατροί κατά κύριο λόγο εργάζονται στο κράτος, πληρώνονται από αυτό· θα μπορούσαν να πουν κάτι διαφορετικό από αυτό που θέλει ο εργοδότης τους;; Όχι, μα γιατί; Γιατί θα απολυθούν, ή θα τους αφαιρεθεί η άδεια ασκήσεως επαγγέλματος. Οπότε, πολύ λίγοι θα τολμήσουν να σας πουν πραγματικά τί συμβαίνει.
Βλέπετε, λοιπόν, πώς με την κριτική σκέψη και ορθή λογική μπορούμε -χωρίς να ξέρουμε και πολλά πράγματα- ν’ αποφύγουμε ένα σωρό παγίδες που μας στήνουν;; Όλα αυτά λειτουργούν μόνο όταν κάποιος σκέφτεται, δεν λειτουργούν διαφορετικά. Όταν κάποιος όμως δεν σκέφτεται, αυτός λέγεται χάπατο, γιατί αμέσως δέχεται ό,τι του λένε, χωρίς να σκεφτεί αν αυτά που του λένε ισχύουν στην πράξη. Ομοίως εδώ όταν ο Παλαιός σας λέει χάπατα…
γ. Άλλη χρήση
Άλλη μια ιδιότητα της λογικής είναι ότι ελέγχει το συναίσθημα, που είναι από την φύση του ανεξέλεγκτο. Μα, πώς γίνεται αυτό, θα πει κανείς;; Πχ όταν κάποιος κερδίσει ένα πόσο σε ένα λαχείο, από την μεγάλη χαρά του θα τρέξει να πάρει ό,τι του λείπει, ό,τι δεν μπόρεσε ποτέ να πάρει. Έτσι, μπορεί όμως να σπαταλήσει όλα τα λεφτά του και να μην πάρει κάτι σημαντικό, που θα έπρεπε να πάρει. Αν, όμως, σκεφτεί ότι έχει άλλες ανάγκες πραγματικά, και αυτή την στιγμή πετάει τα λεφτά του, θα σταματήσει ν’ αγοράζει ό,τι βρει μπροστά του, και θα πάρει αυτό, που του είναι πραγματικά απαραίτητο. Αυτό είναι κάτι πολύ απλό, που όλοι το καταλαβαίνουμε, αλλά πόσοι από εμάς το κάνουν στην πράξη;;
δ. Γιατί, όμως;
‘Ελα ντε! Γιατί ο κοσμάκης δεν σκέφτεται;; γιατί, πολύ απλά, αν σκεφτόταν, θα ήτανε κύριος του εαυτού του, θα είχε τον έλεγχο των πράξεων του και δεν θα ήταν έρμαιο του καθενός, θα έλεγχε ακόμα τα συναισθήματα του και το ένστικτο του. Ξέρετε πώς πέθανε ο Διογένης;; έφτασε στα 91, και αποφάσισε ότι δεν ήθελε να ζήσει άλλο, και σταμάτησε να αναπνέει. Δημιούργησε ο ίδιος ασφυξία στον εαυτό του και πέθανε. Κατάφερε να επιβληθεί στο ένστικτο του. Πώς έγινε αυτό;; έτσι απλά;; Χωρίς να σκέφτεται;; Αλλά η λογική κάνει και κάτι άλλο ακόμα, πολύ σημαντικό.
ε. Ο φόβος…
Μπορεί να νικήσει τον φόβο, που ο φόβος σήμερα είναι το κυριότερο μέσο ελέγχου του ανθρώπου, και συγκεκριμένα ο φόβος του θανάτου. Πάλι με τον ίδιο τρόπο χρησιμοποιούμε την ανάλυση της πραγματικότητας. Οπότε, όταν κάποιος περνάει σε μια κατάσταση Αφοβίας, δεν ελέγχεται, δεν χειραγωγείται. Βέβαια, αυτό είναι ένα ολόκληρο κεφάλαιο από μόνο του, και δεν θα το αναλύσω παρακάτω. Απλά κρατείστε τις τεράστιες δυνατότητες της λογικής, και το τί μπορεί να κάνει πραγματικά.
στ. Όμως…
Το κατεστημένο δεν αφήνει κάτι έτσι στην τύχη, πηγαίνει με στρατηγική. Οπότε, φροντίζει από νήπιο να καταστρέφει τον εγκέφαλο της λογικής. Υπάρχουν 2 τρόποι για να γίνει αυτό, δηλαδή η απενεργοποίηση του εγκεφάλου της λογικής: ένας είναι ο χημικός τρόπος, και ο άλλος είναι ο φυσικός τρόπος.
i. Ο χημικός τρόπος
Όλες οι οδοντόπαστες έχουν μέσα φθόριο· είναι το γνωστό fluoride. Αυτό υποτίθεται ότι καταστρέφει την τερηδόνα, που πιάνουν τα δόντια. Όμως, μήπως δεν συμβαίνει αυτό; μήπως το φθόριο πηγαίνει κατευθείαν και καταστρέφει τους νευρώνες του εγκέφαλου; γιατί στις οδοντόπαστες λέει για τα παιδιά, όταν βουρτσίζουν τα δόντια τους, να είναι με συνοδεία του γονέα; τί χρειάζεται να επιβλέπει ο γονιός;; Πιστεύετε ότι με το ξέπλυμα των δοντιών αυτό φεύγει;; Πολλοί πίνουν τσάι για ένα ζεστό ρόφημα, το τσάι όμως σαν φυτό μαζεύει φθόριο στα φύλλα του.. καλό;; και πάει λέγοντας! Αν ψάξετε, θα βρείτε κι αλλά ωραία. Πχ. όλα τα ψυχοτρόπα φάρμακα έχουν μέσα σαν δραστική ουσία φθόριο και λίθιο, άρα κάνουν σούπα το μυαλό του «ασθενή».
ii. Ο φυσικός τρόπος
Πολύ απλά το σχολείο που τα παιδιά! Πάνε από μικρά, τα βάζουν να μαθαίνουν τεράστια κείμενα παπαγαλία, και έτσι δεν χρησιμοποιούν την σκέψη… άρα, το σχολείο είναι τουβλοποιείο που λέει πάλι ο Μουρλός, και όχι άδικα. Για αυτό πολλά παιδιά μισούν τα Μαθηματικά, γιατί εκεί δεν έχει παπαγαλία… Πολλοί λένε πχ για το σκάκι, ότι είναι παιχνίδι για μεγάλα μυαλά, για πολύ έξυπνους ανθρώπους κτλ. Όχι, είναι παιχνίδι μνήμης, ποιός θα μπορέσει να αποθηκεύσει τις περισσότερες δυνατές κινήσεις που θα κάνει ο αντίπαλος, ώστε να προβλέψει το αποτέλεσμα. Άραα δεν είναι παιχνίδι σκέψης και λογικής. Το αναφέρω σαν παράδειγμα, για να δείτε πως λειτουργεί ο τρόπος αυτός.
ζ. Ποτέ…
Δεν είναι αργά να ξεκινήσουμε να σκεφτόμαστε με λογική, ακόμα και αν δεν το έχουμε κάνει μέχρι τώρα. Ξεκινήστε να δουλέψετε με τον εαυτό του ο καθένας σας, ώστε να έχουμε εμείς τον έλεγχο της ζωής μας, και όχι το κατεστημένο. Χρησιμοποιήστε την άθραυστη λογική, και δείτε πως θ’ αλλάξετε την ζωή σας προς το καλύτερο, δείτε πως θα έρθει η αφύπνιση του έθνους μας· και πως, όταν θέλουν οι πολλοί, αλλάζουν τα πράγματα στο άψε-σβήσε.
Προσπάθησα να σας δείξω όσο μπορώ, γιατί ο Παλαιός φωνάζει για την λογική και την σκέψη, και τί προσφέρει αυτή.
Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
art ant
Φεβ. 15, 2021 @ 15:49:16
Εξαιρετικό!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 15, 2021 @ 21:20:45
.
.
Ο Γιάννης ..καλά κουτσά στραβά, όπως και να βγήκε, έστρωσε τον κώλο του κάτω, και προσπάθησε να βάλει σε μιά σειρά το θέμα Σκέψη και Λογική.
.
Προσπάθησε επιπλέον και να εξηγήσει γιατί εγώ αποκαλώ όπως αποκαλώ τον ελαδολαό.
Εγώ βέβαια έχω καταντήσει γραφικός με την συνεχή επανάληψη αυτών ..
.
Δεν θ’ ασχοληθώ με το τι κατάφερε ή τι δεν κατάφερε ..δεν είναι αυτό το θέμα.
.
Το θέμα είναι ότι έστρωσε τον κώλον του κάτω, και το πάλεψε, σύμφωνα με εκείνο που πραγματεύτηκε ..Σκέψη και Λογική.
.
Και ερχόμαστε σε ΣΑΣ …όχι προσωπικά σε κάποιον, αλλά γενικά στον ελαδολαό.
.
Η κατάσταση και η πορεία των πραγμάτων δείχνουν ότι, όσο και να χτυπιέται το ελαδόβιον κοινό για το αντίθετο, Σκέψη και Λογική σ’ αυτόν τον λαό, σε γενικό πάντα πλαίσιο και όχι προσωπικό, δυστυχώς δεν είναι απλά σε έλλειμμα, αλλά απουσιάζει εντελώς ..όπου αν δεν ήταν έτσι, τότε δεν θα είμαστε σαν λαός και χώρα στην κατάσταση που είμαστε.
.
ΌΛΟΙ ..διότι δεν θα βρούμε κάποιον να δεχτεί ότι δεν έχει κουκούτσι μυαλό ..νομίζουν, διατείνονται και κοπανιούνται ότι έχουν μυαλό, διαθέτουν και χρησιμοποιούν ίσως και καθ’ υπερβολήν, Σκέψη και Λογική ..όμως την ίδιαν στιγμή παραμένουν απαθείς, άβουλοι και τρομαγμένοι, μασκοφορούντες και κλειδωμένοι στα σπίτια τους περιμένοντας την επόμενη δόση τρομολαγνείας, που θα τους πασάρουν οι εγκάθετοι του συστήματος, και τα πορδοκάναλα.
.
Και όλ’ αυτά χωρίς να τολμούν όχι ν’ αντιδράσουν και να τους στείλουν όλους εδαύτους στον διάολο, αλλά ούτε καν να τους περνάει από το κλούβιο τους κεφάλι ότι όλο αυτό το πανηγύρι δεν είναι παρά εμπαιγμός, προσπάθεια χειραγώγησης, τρομοκράτησης, εκφοβισμός και επιβολή βιαίας αφαίρεσης βασικών δικαιωμάτων ..ενώ θ’ αρκούσε απλώς να κλείσουν το χαζοκούτι και αν δεν μπορούν οι ίδιοι να το καταφέρουν, έστω ν’ ακούσουν και να ‘δούν, αυτά που αρκετοί σωστοί επιστήμονες και έννοες συνάνθρωποί τους, τους τα προσφέρουν έτοιμα με όλα τ’ αποδεικτικά στοιχεία.
.
Ενώ όλα αυτά είναι μπροστά στα μάτια τος, αδυνατούν να τα ‘δεούν, να τα δεχτούν και να κινηθούν σ’ αυτές τις βάσεις.
.
Όσο και να ισχυρίζονται ότι διαθέτουν Σκέψη και Λογική, όλο αυτό αποδεικνύει ακριβώς το αντίθετο.
Διότι ας πούμε πόση Λογική έχει το να κολυμπάει κάποιος σε μιά έρημη παραλία και να φοράει μάσκα;; ..πόση λογική έχει να είναι μόνος του στο αυτοκίνητο και πάλι να φοράει μάσκα ;; ..είναι πράγματα που στα οποία ακόμη και μιά μαϊμού θα συμπεριφερόταν διαφορετικά ..ενώ αυτός που υποτίθεται είναι κάτι παραπάνω από την μαϊμού δυστυχώς δεν μπορεί.
.
Μόνο και μόνο, επειδή κάποιοι έτσι θένε να λένε, δυστυχώς Σκέψη και Λογική δεν υπάρχει, και τούτο για πολλούς και ποικίλους λόγους, κάποιους ανέφερε ήδη ο Γιάννης, που όσο ο κόσμος δεν κουνιέται, και δεν υπάρχει αντίδραση, παραμένοντας απαθής, τούτο σημαίνει ότι δυστυχώς η λοβοτομή προχωράει κανονικά, και σε λίγο ίσως να έχουμε και τις πρώτες ομάδες «φυτών».
.
Έχουμε δώσει εδώ πράγματα, που όσο και να μην μπορούν κάποιοι να το καταλάβουν, στοχεύουν ακριβώς στο να ξεκινήσει μιά διαδικασία ανάπτυξης Σκέψεως και Λογικής.
.
Και αντί να ‘δούμε συμμετοχή και προώθηση αυτών, απεναντίας βλέπουμε αντιδράσεις, εξυπνακισμούς, πλήρη αποχή αλλά και επιθετικές συμπεριφορές καθώς και προσπάθειες υποδείξεων του πώς, τί κλπ. από κάποιους οι οποίοι δεν έχουν προσφέρει κάτι, όπως βεβαίως πράττει ο ελαδολαός, που ενεργεί απόλυτα ατομιστικά, με πρόθεση να βουτήξει, να πάρει, να καρπωθεί, χωρίς να κάνει κάτι, χωρίς να προσφέρει και ‘κείνος.
.
Και αυτοί οι άνθρωποι νομίζουν και θένε να λένε ότι Σκέφτονται ..όμως αυτά που πράττουν ούτε με τον κάτω εγκέφαλο δεν είναι σε συνάφεια.
.
Παλαιότερα σε σχόλια είχαμε αναφερθεί στους δυό εγκεφάλους, αλλά και στα τρία κέντρα.
.
Άντε λοιπόν να δούμε κάποιον, όπως το έκανε ο Γιάννης, να ψάξει να βρεί και να παρουσιάσει ένα κείμενο, πάνω στους δυό εγκεφάλους, στα τρία κέντρα, σ’ αυτά που λέει ο Πλάτωνας, αλλά και στο πώς συνδέονται αυτά με τα αισθήματα, τα συναισθήματα και την λογική ..πως με τα μέρη του εγκεφάλου πως ..πως ..πως !!
.
Εάν μπορείτε να χρησιμοποιήσετε επαγωγική και κριτική Σκέψη αλλά και συμπερασματική Λογική ..άντε να σας βλέπουμε – πέρα από την προσφορά σας στους άλλους, πρωτίστως θα κερδίσετε εσείς οι ίδιοι, καθώς ίσως και να είναι η πρώτη φορά που θα μπαίνετε σε τέτοια διαδικασία.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 16, 2021 @ 00:07:34
Δείτε και παραπέρα πως πάει…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
"Γιατί;" (άλλο όνομα κάθε φορά)
Φεβ. 16, 2021 @ 09:12:44
Το εκπαιδευτικό σύστημα εκτός της σκέψης καταστρέφει 2 ακόμη σημαντικά πράγματα στον άνθρωπο, 1.τη φαντασία και 2. τη περιέργεια και αμφισβήτηση.
Αυτό φαίνεται στην ενήλικη ζωή όπου υπάρχει έλλειψη αυτών των 2,σταματάμε να ρωτάμε «γιατί;» σε κάθε τι που μας λένε οι ειδήμονες και άτομα εξουσίας.
Τα παιδιά σε κάθε τι που θα τους πει κάποιος κάνουν την ερώτηση «γιατί;»
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Muad'Dib
Φεβ. 16, 2021 @ 19:25:59
Ωραία όλα αυτά βρε παιδιά, πολύ ενδιαφέρον το θέμα της αριστοτέλειας λογικής, αλλά δυστυχώς για εκείνους των 30-40-50-60 ετών μάλλον χάθηκε το τραίνο. Κάποιος που σε όλη του τη ζωή έχει μάθει να σκέφτεται και να δρα , βάσει της κοινής λογικής, ίσως να δείξει κάποιο ενδιαφέρον για να εξασκηθεί κάπως στην αριστοτέλεια, αλλά μέχρι να αποπρογραμματιστεί και να προγραμματιστεί σε αυτήν ώστε από τη σκέψη να περάσει και στην πράξη, θα θέλει άλλα τόσα χρόνια όσα είναι όταν θα ξεκινήσει την άσκηση. Δεν προλαβαίνει. Ασε που και να το καταφέρει τελικά, θα διαπιστώσει ότι δε θα μπορεί να συνεννοηθεί με κανέναν, θα έχει άλλον κώδικα επικοινωνίας. Σε μια κοινωνία αυτιστικών – και δεν το λέω μειονεκτικά – ίσως και να λειτουργούσε η αριστοτέλεια λογική. Τέτοια εκμάθηση θα πρέπει να ξεκινάει από την παιδική ηλικία συλλογικά για να έχει επιτυχή αποτελέσματα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 16, 2021 @ 21:49:51
.
Ναι ρε Γιάννη
..να ‘ρθω να ‘δω όλους εκείνους, τους γελαδόψυχους, που υπάρχουν εκεί έξω, έεεε ;;
Και να τους κάνω τιιιιιιιιιιιί ;; ..να φτιάξω στάνη από ΖΑ ;;
.
Πόσο καιρό μιλάω, και τα λέω ξανά και ξανά, και κανένας δεν παίρνει χαμπάρι ;;
Πόσο καιρό λέω για ΣΚΕΨΗ και ΛΟΓΙΚΗ, και όλοι νομίζετε ότι αυτά είναι οι κλανιές που ξαμολάτε ;;
.
Πόσο καιρό φωνάζω, σταματήστε να τρώτε τον ΣΑΝΟ, και τα ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ, που σας πασάρει το «σύστημα», και με γράφετε εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και σε ‘κείνα που δεν έχετε ;;
.
Και μετά έχετε και το θράσος να θέλετε να μιλήσετε για Ελλάδα ..ποιοί ρεεεεέ, οι κουφιοκεφαλάκηδες ;;
.
Πρίν δυό μέρες, δεν τα ξαναέλεγα πάλι ..για τα ΠΡΟΤΥΠΑ ;;
Έεεε, όσο πήραν χαμπάρι τα κοτρώνια, άλλο τόσο πήραν και τα Ζα του γελαδιστάν.
.
Είπαμε, μιλάω γενικά, για το σύνολο των γελαδελήνων της γελαδοχώρας ..και όχι συγκεκριμένα και προσωπικά για κάποιον ..που άλλωστε ούτε τον ξέρω, αλλά και ούτε μ’ ενδιαφέρει !!
.
Σκούζουν μερικοί, και συνηγορούν τα υποδέλοιπα Ζά, « ..τι απόγονοι είμαστε εκείνου ..του πολυμήχανου, του ‘ξύπνιου του .. του ..» και αυτό το λένε θέλοντας να πούνε ότι εκείνοι δεν τρώνε ΣΑΝΟ, ότι δεν είναι Ηλίθιοι, Σάπιοι, Λαμόγια κλπ. κλπ.
.
ΌΜΩΣ όσο έμφορτοι καλών προθέσεων και να είναι, δεν καταλαβαίνουν ότι επιλέγοντας σαν Πρότυπο εκείνο το ΛΑΜΟΓΙΟ, ουσιαστικά δεν στέκονται απέναντι σ’ όλους εκείνους που λένε και αμφισβητούν ως σκάρτους, αλλά παροτρύνουν και το πόπολο να γίνουν Λαμογιότεροι των Λαμογείων.
.
ΌΤΑΝ παίρνεις σαν Πρότυπο ένα Λαμόγιο, και θέλεις να γίνεις σαν αυτόν, να βαδίσεις στα χνάρια του και να στήσεις κάτι καλό ..μάλλον θα έπρεπε ήδη να σου έχουν φορέσει διπλό και τριπλό ζουρλομανδύα και όχι μάσκα.
.
Σας έχω ‘πεί, και για τους έχοντες έστω και μυαλό σπούργου, τους έχω αποδείξει γιατί πολλά από αυτά που αναφέρονται στην Γραμματεία μας και στην μυθολογία μας είναι σκέτα παραμύθια και μάλιστα ΣΑΝΟΣ και ΧΑΛΚΕΙΑ με σκοπό να διαλύσουν το όποιο εναπομείναν Ελληνικό Έθνος· αλλά τα ΖΑ ..ντέν ακούει, ντέν μπλέπει, ντεν καταλαμπαίνει !!
.
Σας είπα για το πολυμήχανο λαμόγιο ..
ΑΝ ξεχάσουμε ΌΛΑ τα γραφόμενα (μην επαναλαμβάνουμε τα ίδια ξανά και ξανά – πρίν δυό μέρες τα έγραψα – σχόλιο Φεβ. 14, 2021 @ 21:11:56, στο «Γειασάν της Καλυψούς»), πάλι πρέπει ν’ αναρωτηθούμε, μπορεί αυτός να λέγεται ΈΛΛΗΝΑΣ ;; ..να έχει το θράσος, να επιστρέψει και να ‘πεί γαμώ το καντήλι σας, που τρώτε και γλεντοκοπάτε στο σπίτι μου, και πάτε ή πηδάτε την Πηνέλω ;;
.
Αυτός, που δεν έφαγε μόνο μερικά αρνιά, και δεν άδειασε ένα βαγένι κρασί, αλλά ΞΕΚΑΝΕ όλο τον στόλο και το στράτευμα, που του είχε παρασχεθεί ..τα καράβια και το στράτευμα δεν ήταν η δικιά του βάρκα και το τομάρι του ..αλλά καράβια και πολεμιστές που του είχαν δώσει όλη η περιοχή, ήταν γιοί και άντρες φαμελιών ..και που αυτός αν είχε λίγη ντροπή και ΦΙΛΟΤΙΜΟ, ότι και να έγινε, όπως και να έγινε, όχι μόνο δεν θα έπρεπε να τολμήσει να ξαναπατήσει στην Ιθάκη, αλλά θα έπρεπε να έχει ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΕΙ πρίν να χάθεί ο τελευταίος σύντροφός του.
.
Αυτό βέβαια θα το έκανε ένας πραγματικός ΈΛΛΗΝΑΣ, ένας άνθρωπος με Τιμή και Λογική ..όχι ένα Λαμόγιο σαν αυτόν !!
.
Τι και ποιόν συνεχίζετε λοιπόν να επικαλείστε ρε ΗΛΙΘΙΟΙ ;;
.
.
ΕΙΠΑΜΕ ..μιλάμε πάνω σ’ αυτά που έφτασαν σε ‘μας ..δεν αναφερόμαστε σε συγκεκριμένο πρόσωπο, που ίσως ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ και ποτέ, αλλά σ’ έναν ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ. ενός παραμυθιού, ενός μυθιστορήματος ..που όποιος έχει έστω και ένα κουκούτσι μυαλό, μπορεί άνετα να καταλάβει ότι, ΟΛΟ αυτό το παραμύθι στήθηκε με ΑΛΛΟΤΡΙΟ ΣΚΟΠΟ.
.
Με σκοπό να παρουσιάσει τους ΈΛΛΗΝΕΣ Βλάκες και Ηλίθιους ..και να πασάρει σκάρτα πρότυπα !!
.
Μας παρουσιάζει έναν ημίθεο, ένα ατρόμητο και άφθαστο πολεμιστή που δείχνεται κατώτερος πολλών άλλων αλλά κυρίως ενός καθαρού και τίμιου αντιπάλου.
Ο Έκτορας, αν και διαχώρισε την θέσην του, πάλεψε για την πόλην του, και όταν είδε ότι αντιπαλός του δεν ήταν ο Αχιλλέας αλλά ένα παιδάκι ..τον τίμησε σαν πολεμιστή και δεν τον άφησε να υποφέρει πληγωμένος ..αλλά ο Αχιλλέας τι σκατά έκανε ;; ..όταν ένας πολεμιστής κατώτερός του, που ενώ ήξερε ότι θα πεθάνει σ’ αυτήν την μονομαχία, εντούτοις άφησε την οικογένειά του και πήγε, θέτοντας την τιμήν του πάνω απ’ όλα ..όμως ο Αχιλλέας μετά την καθαρή μονομαχία και την πτώση του Έκτορα, αντί ν’ αναγνωρίσει και να τιμήσει τον Έκτορα τον έσερνε πίσω από το άρμα του ..θυμωμένος ξεθυμωμένος αυτό είναι ντροπή και όνειδος, απέναντι σ’ έναν ανδρείο και τίμιο πολεμιστή.
.
Αναγνώρισε ή όχι, στην συνέχεια το λάθος του, δεν έχει καμμία σημασία ..την πατάτα την είχε ήδη κάνει !!
.
Και ρωτάω, εντάξει ρητορικό είναι αυτό, αφού μόνο σε Σκεπτόμενους και Λογικούς μπορεί ν’ απευθυνθεί μιά τέτοια ερώτηση – τι κάνει η ΙΛΙΑΔΑ ;;
Μα απλό είναι :
Από την αρχή μέχρι το τέλος, μειώνει συνεχώς τους Έλληνες, τους δείχνει Βλάκες και Ηλίθιους ..και εξυψώνει έναν Τρώα !!
.
Τι κάνει η Οδύσσεια ;;
Μα εξυψώνει ένα Λαμόγιο !!
.
Τι είναι και πως συμπεριφέρονται οι σημερινοί γελαδέληνες ;;
Μα ..σαν Ηλίθιοι, Βλάκες και Λαμόγια, ατομιστές και αρπάχτρες !!
.
Έχοντας κάνει πρότυπα, και ενστερνιστεί, αυτά τα επί σκοπόν δημιουργημένα ΧΑΛΚΕΙΑ, το Ελληνικό Έθνος πήγε στον διάολο !!
.
Από πότε οι Έλληνες πήραν την κάτω βόλτα ;;
Από πότε δέχθηκαν και αποδέχτηκαν εμβόλιμα στοιχεία ;;
Μα πρίν από πολλές χιλιάδες χρόνια – αυτό δεν είναι χτεσινή ή προχθεσινή ιστορία ..απλά την τελευταία Δισχιλιετία το πήρε και το σήκωσε !!
.
Έστω και τώρα, ενώ επίκειται στο σπλάτς στον πάτο του βαράθρου, ακούει ;;
Χα χά ..ούτε γι’ ανέκδοτο δεν γίνεται να περάσει κάτι τέτοιο !!
Δυστυχώς ..μέρα με την ημέρα, ο γελαδολαός αποβλακώνεται όλο και περισσότερο !!
.
Με αποβλακωμένα ΖΑ ελπίζουν κάποιοι να φτιάξουν Ελλάδα ;;
.
ΑΝ δεν γίνει ένα θάμα ..και ξαφνικά ο κόσμος να ξυπνήσει ..ν’ ακούσει τι του λέμε χιλιετίες τώρα ..ΕΛΛΑΔΑ πραγματική, δεν πρόκειται ποτέ ξανά να υπάρξει ..τουλάχιστον μ’ αυτόν τον κατιμά !!
.
Καταλαβαίνετε μήπως τι λέω ;;;
.
Μπάαααα ..δεν το βλέπω !!
.
.
Υγ. Είπα και ξαναλέω ..αυτά που γράφω δεν απευθύνονται σε κανέναν προσωπικά ..μην πεταχτεί λοιπόν, ως συνήθως κάποιος θιγμένος ΜΑΛΑΚΑΣ – όποιος μπορεί ας αμφισβητήσει αυτά που λέω, με ξεκάθαρα επιχειρήματα, και όχι με αερολογίες !!
.
Υγ-2. Καταλαβαίνεις εσύ Γιάννη, γιατί δεν πείθομαι με τα όσα λέγονται ..γιατί μετράω τα πράγματα αλλιώς ;; ..γιατί δίνω πίστη στο ενεργειακό φορτίο, και όχι στα λόγια, όσο καλά και να είναι, όσο καλή πρόθεση και να δίχνει ότι υπάρχει ..αλλά κοιτάζω στο παραπέρα ;;
.
Υγ-3. Καταλαβαίνετε όλοι σας ότι χωρίς ΣΚΕΨΗ και ΛΟΓΙΚΗ, δεν πρόκειται να πάμε πουθενά ;; ..καταλαβαίνετε ότι δεν μιλάμε για την Σκέψη και την Λογική των μπαμπουΐνων, αλλά για κάτι διαφορετικό;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 16, 2021 @ 22:16:49
Η λογική σήμερα είναι μια και πηγάζει από τον Αριστοτέλη και όπως είπε και ο Γερμανός φιλόσοφος Καντ:«η λογική δεν μπόρεσε να κάνει ούτε ένα βήμα μπροστά από τη λογική που ξέρουμε από την εποχή του Αριστοτέλη.
Οπότε δεν υπάρχει κοινή λογική, ο όρος αυτός είναι άτοπος, και αν υπήρχε σίγουρα τα πράγματα θα ήταν εντελώς διαφορετικά σήμερα. Το να απαξιώνουμε μια προσπάθεια είναι εύκολο, το να στρώσουμε τον κώλο μας κάτω και να ψάξουμε και να μελετήσουμε είναι το δύσκολο στην υπόθεση.
Ακόμα το να πιάνουμε ανθρώπους 4 δεκαετιών για να ισχυροποιήσουμε έναν άτοπο ισχυρισμό, δείχνει το μέγεθος της υπερβολής που προσπαθούμε να περάσουμε, διότι οι συγκεκριμένες ηλικίες,είναι οι πιο κρίσιμες, αλλά και ο παραγωγικός ιστός της χώρας.
Τελικά αυτό είναι ένα σχόλιο, που θέλει να βοηθήσει;; ή να καταδικάσει;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Muad'Dib
Φεβ. 16, 2021 @ 23:50:39
Γιάννης301, βλέπω την τελευταία σου πρόταση και αν προσπαθήσω να την αναλύσω βάσει της αριστοτέλειας λογικής συμπεραίνω ότι πρόκειται για ατόπημα άρα δεν μπορώ και να απαντήσω. Καταρχήν θα πρέπει να οριστεί η ταυτότητα του σχολίου, όχι του δικού μου αλλά γενικώς η ταυτότητα του σχολίου. Μετά θα πρέπει να οριστεί το αν αυτή η ταυτότητα μπορεί να έχει θέληση ή να έχει μόνο θέληση. Μετά εφόσον χρησιμοποιείς ή διαζευτικό μεταξύ δύο ρημάτων, θα πρέπει να δούμε αν όντως οι έννοιες αυτών των δύο ρημάτων είναι συμπληρωματικές άρα και αντιθετικές άρα και συνεπαγωγικές. Καταλαβαίνεις νομίζω ότι αν ξεκινήσω από την αρχή του σχολίου σου να το αναλύω βάσει αριστοτέλειας λογικής, δε θα τελειώσουμε ούτε αύριο και θα κουραστούν και οι υπόλοιποι 🙂 Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω μελετήσει Αριστοτέλη, γενικώς δεν διαβάζω ούτε έχω διαβάσει πολλά, βρήκα ενδιαφέρον όμως το βίντεο που ανήρτησες με τον Λυγερό και είδα και κάτι παραπάνω. Η κοινή λογική που λέω αναφέρεται στη λογική που χρησιμοποιούμε οι περισσότεροι αν όχι όλοι στην καθημερινότητα μας και η οποία δεν έχει απολύτως καμμία σχέση με την αριστοτέλεια!Μάλιστα ο Λυγερός φέρνει μερικά εξαιρετικά παραδείγματα για τον τρόπο που επικοινωνούμε και που απέχουν από τη λογική του Αριστοτέλη. Πχ. στην ερώτηση αν έχεις ώρα, αν φοράς ρολόι θα το κοιτάξεις και θα μου πεις τί ώρα είναι. Αυτό δεν είναι αριστοτελεια λογική. Στην αριστοτέλεια λογική, αν φοράς ρολόι θα μου απαντήσεις «ναι». Αν σε ξαναρωτήσω «μπορείς να μου πεις την ώρα;» θα μου ξανααπαντήσεις «ναι». Θα πρέπει να στο κάνω εντελώς λιανά για να πεις τελικά τί ώρα είναι. Γι αυτό και μίλησα για κοινωνία αυτιστικών, γιατί ένας αυτιστικός εκλαμβάνει εντελώς κυριολεκτικά αυτά που του λες, κάτι που δεν κάνουμε όλοι οι υπόλοιποι. Μετά από όλα αυτά, αν νομίζεις ότι όντως ήθελα να απαξιώσω, τότε μάλλον εσύ είσαι αυτός που πρέπει να στρώσει τον κώλο του για να μελετήσει Αριστοτέλη.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Φεβ. 17, 2021 @ 09:37:54
ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ301 ΕΧΕΙ ΔΕΚΑΔΕΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΥΝΔΡΑΜΕΙ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΕΠΑΝΩ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ
ΘΑ ΕΝΤΟΠΙΣΩ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΥΟ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΑ ΣΗΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΣ ΤΑ ΒΡΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ
ΚΑΤΑΠΙΑΝΕΤΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΥΨΗΛΟΤΑΤΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ ΓΝΩΣΙΑΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΥΓΧΑΝΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΝΑ ΕΞΗΓΗΣΕΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΥΣ ΛΥΚΕΙΟΥ
ΤΟ WIKIPEDIA ΝΑ ΕΙΧΕ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ ΤΟΥ
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ301 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΡΑΨΕΙ ΠΟΥΘΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΤΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ ΩΣ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΑΣΙΚΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΠΟ ΤΑ ΖΩΑ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΕΤΩΠΙΑΙΟΥΣ ΛΟΒΟΥΣ ΠΟΥ ΕΚΕΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΟΛΗ Η ΒΑΣΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΚΕΨΕΩΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΑ
ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΕΠΑΡΚΩΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΜΕΤΩΠΙΑΙΟΥΣ ΛΟΒΟΥΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΕΧΟΝΤΑΣ ΕΛΑΧΙΣΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΟΝΕΥΡΩΝΙΑΚΟ ΠΛΕΓΜΑ ΣΥΝΑΨΕΩΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ (ΟΧΙ ΟΜΙΛΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΑ ΛΟΓΟ) ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΩΤΕΡΕΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΕΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΟ ΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΜΦΙΓΟΝΙΚΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΑ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΤΑ ΖΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΠΑΡΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΙΟΥ ΑΝΤΙΣΤΡΟΦΑ ΜΕ ΟΤΙ ΓΡΑΦΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ301 ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΡΑΤΤΕΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΗΣ ΛΕΝΕ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ-ΓΙΑΤΡΟΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΑΤΤΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ-ΓΙΑΤΡΟΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΕΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΝΑ ΟΝΟΜΑΖΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΛΟΙΜΟΞΙΟΛΟΓΟΥΣ ΑΠΛΩΣ ΓΙΑΤΡΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΡΑΓΜΑ
ΟΠΟΤΕ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ Η ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΟΛΗ Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΚΑΙ Η ΠΑΛΑΙΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΧΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΕΙ ΟΤΙ ΕΑΝ ΜΙΑ ΜΟΛΥΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΘΕΝΕΙΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΟΥΝ ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΗ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΑΠΟ ΕΝΑ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΘΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΦΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΘΕΝΕΙΑ ΟΠΟΤΕ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΟΣΗ ΛΟΓΙΚΗ ΚΑΙ ΟΣΑ ΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΤΟΥΝ ΚΑΝΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΝ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΣΩΣΟΥΝ ΕΦΑΡΜΟΖΟΝΤΑΣ ΤΟ «ΜΗ ΧΕΙΡΟΝ ΒΕΛΤΙΣΤΟΝ»
ΕΠΙΣΗΣ ΞΕΧΝΑ Ο ΓΙΑΝΝΗΣ3010 ΟΤΙ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΙ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΙΑΤΡΟΙ-ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΔΙΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΕΑΝ Ο ΙΟΣ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ ΣΤΟΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΟ-ΠΟΣΟΤΙΚΟ & ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΕΠΕΙΤΑ ΘΑ ΠΛΗΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΙΣΒΟΛΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΛΥΣΜΕΝΟΥ ΤΟΥΡΚΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΑΚΙΣΤΑΝΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ «ΣΩΣΟΥΝ» ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ Ο ΓΙΑΝΝΗ301 ΟΤΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΓΝΩΣΙΑΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΛΗΠΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΣΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΟΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Φεβ. 17, 2021 @ 10:22:50
«ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ»
http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2021/01/14/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2021-01-14_00-00.htm#plohgos_03
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
O KANENAΣ Γιωργος Μαζαρακης
Φεβ. 17, 2021 @ 11:59:17
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 17, 2021 @ 15:50:05
Όταν κάποιος κινείται πάνω σε λανθασμένες τροχιές, συνεχίζει και παράγει σωρεία λαθών . Το να διαβάσει κανείς Αριστοτέλη, από να τον μελετήσει, απέχει έτη φωτός. Τώρα όταν χρησιμοποιούμε λογικές πλάνες ,αυτό δεν μας κάνει έξυπνους αλλά ούτε και πειστικούς.
Από την άλλη το άρθρο αυτό έχει άλλο σκοπό, το να κάτσω και να γράψω οτιδήποτε άλλο, είναι άχρηστο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 17, 2021 @ 16:49:32
@Παλαιός
Με αιφνιδίασες καπετάνιο, έψαχνα να δω από που ήρθε όλο αυτό. Μέτα κατάλαβα που απάντησες. Τι να σου κάνω τώρα;; να τους ανοίξω το κεφάλι να τους βάλω μέσα δεν μπορώ.
Θα δουλέψουμε με ότι έχουμε, ναι με αυτούς που δεν γεμίζουν ένα λεωφορείο. Εγώ έκανα μια αρχή εδώ ξεκινώντας από το μηδέν. Φυσικά και έχει πολύ πράγμα ακόμα όμως.
Ξαναλέω όταν ο Κολοκοτρώνης ξεκίνησε να μαζεύει στρατό , πηγαίνοντας από χωρίο σε χωρίο, τι ακριβώς είχε;
1)Το ψυχικό αποτύπωμα της Φυλής μας ήταν δυνατό;
2) Το ενεργειακό επίπεδο για απελευθέρωση ήταν υψηλό;
3) Υπήρχαν τα υλικά μέσα;;
Μερικοί παλαβοί υπήρχαν μόνο που βρήκαν τον άνθρωπο που τους ένωσε και τους οδήγησε προς αυτόν τον σκοπό.
Όχι εσύ δεν θα βγεις μπροστά άλλος είναι ο ρόλος σου .
Για να δούμε τώρα τι ψάρια θα πιάσουμε από αυτό εδώ…. Ναι κρατώ μικρό καλάθι…
ΑΛΛΑ ο Τολμών νικά…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Muad'Dib
Φεβ. 17, 2021 @ 19:07:25
Γιάννης301, μη δίνεις βρε σημασία σ’ αυτά που λέω, πλάκα κάνω γενικώς για να γελάω μόνος μου αφού έχω και κάκιστο χιούμορ, τό ‘χω ξαναπεί εξάλλου 🙂 Ούτε έξυπνος είμαι, ούτε πειστικός, προσπαθώ να παρουσιάσω κάτι άλλο από αυτό που είμαι ανεπιτυχώς συνήθως- αφού μέχρι και τον Παλαιό κορόιδεψα και νομίζει ότι που και που λέω και κάτι ουσιώδες, έχω πολλά ψυχοσυμπλέγματα εγώ και είμαι και παντελώς αμόρφωτος, με το ζόρι τέλειωσα το Λύκειο, ούτε έχω ικανότητα να διαβάσω ή να μελετήσω το οτιδήποτε, κανά Μικυ Μάους ίσως στην καλύτερη, είμαι και μπαρ-μπαρ, είμαι και αγεωμέτρητος, γενικώς ένα μάτσο χάλι είμαι ο καψερός, τελευταίος των τελευταίων χαχαχα! Έτσι γεννήθηκα, τι να κάνω, κάποια στιγμή το αποδέχτηκα. Ξέρω κάτι λίγα πάντως από ψάρεμα, μη φανταστείς ότι είμαι και μαιτρ, ατάλαντος και σ’ αυτό, σίγουρα πάντως νομίζω ότι πρέπει να σου πω πως με τέτοια δεσίματα που κάνεις στην πετονιά σου, το πολύ πολύ να πιάσεις κανάν κοκοβιό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 17, 2021 @ 20:36:13
.
Γιάννη ..
ίσως ….άλλες εποχές, κι άλλοι άνθρωποι ..κάποιοι έστω !!
.
Δεν έχω σκοπό όμως να καθίσω και να γράψω το τι σκατά έγινε τότε.
.
Όμως θα ρωτήσω, όχι εσένα προσωπικά, αλλά έτσι ρητορικά :
Και τι κατάφεραν ;;
.
Και θ’ απαντήσω :
..απλά κοντά 800.000-1.000.000 να πάνε στα θυμαράκια !!
..ν’ αλλάξουμε δυνάστη ..και όχι να ελευθερωθούμε !!
.
Και θα ‘πεί κάποιος ..και τι έπρεπε να κάνουμε ;; ..να μην γίνει η επανάσταση ;;
.
Όχι δεν λέω αυτό ..μιλάω για το αποτέλεσμα ..το τι προέκυψε !!
.
Δεν θέλω ν’ αναλύσω, στο βάθος το γιατί ..γιατί θα ξεχυθεί πολύ σκατίλα !!
.
Θα επισημάνω μόνο ότι, πολλοί είχαν βολευτεί με την κατάσταση ..και κάποιοι άλλοι θέλαν να βολευτούνε (μιλάω για τους περισσότερους ..όχι για όλους) ..γι αυτό και έγινε ότι έγινε ..όπου και η μετέπειτα πορεία ήταν προδιαγεγραμμένη ….
.
Το ίδιο θα συμβεί και σήμερα ..αλλά και κάθε άλλη φορά ..και θα καταλήξουμε ακόμα πιό βαθιά στον βόθρο, θα γίνουμε ένα με τον πάτο του, θα ομογενοποιηθούμε πλήρως ..ΑΝ προηγουμένως δεν υπάρξει ανάπτυξη Σκέψεως και Λογικής !!
.
Κάθε τόσο, αποδομώ και ένα ακόμα μέρος, από την σαπίλα, την λάθος στήριξη, τις λανθασμένες απόψεις ..τα στραβά, τα σάπια κλπ. κλπ.
ΌΧΙ γιατί έχω κάποιο βίτσιο, να τα γκρεμίζω όλ’ αυτά ..αλλά διότι διαιωνίζοντας σάπιες και στρεβλές καταστάσεις, απόψεις, πεποιθήσεις κλπ. κλπ. ΔΕΝ πρόκειται να πάμε πουθενά !!
.
Δεν είναι λοιπόν το θέμα, κάποιος να ενώσει και να οδηγήσει κάποιους ..αλλά το να σπρώξει κόσμο στο ν’ αρχίσει να βλέπει, να Σκέφτεται και να Συν-λογιέται – αυτό κάνω εδώ !!
.
Ακόμη και αν αύριο το πρωΐ, είχα την δυνατότητα να εξαφανίσω την υπάρχουσα σκατοκατάσταση ..στην ουσία τίποτε δεν θ’ άλλαζε, και πάλι θα οδηγούνταν τα πράγματα σε μιά ίδια και χειρότερη κατάσταση, από την υπάρχουσα – για να έχουμε ελπίδες πρέπει πρώτα ν’ αλλάξει το Σκέπτεσθαι και Λογίζεσθαι, σε μια ΚΡΙΣΙΜΗ μάζα ..αλλιώς δεν υπάρχει περίπτωση !!
.
ΌΛΑ αυτά που δίνω ..σ’ αυτό στοχεύουν ..αυτό προσπαθούν να δημιουργήσουν !! ..ακόμη και εκείνα που πολλοί θεωρούν παλαβά, και αδυνατούν να καταλάβουν πως μπορούν να συνδέονται με κάτι τέτοιο …
.
Πέρα από τ’ άρθρα ..πληθώρα σημαντικών στοιχείων έχουν δωθεί μέσα στα σχόλια ..ίσως και περισσότερα απ’ ότι στ’ άρθρα.
.
ΑΝ θέλετε ακόμη και προσωπικά, να πάτε ένα βήμα παραπέρα, πρέπει να τα πάρετε όλα, κι όχι επιλεκτικά ..αν λείψουν κομμάτια, τότε και η ανάπτυξη Σκέψεως και Λογικής θα είναι λειψή, και άρα ανήμπορη να οδηγήσει σε ουσιαστικά βήματα.
.
Και τι να κάνετε ..πέρα από το να χρησιμοποιήσετε όλ’ αυτά, για ν’ αλλάξετε το δικό σας ατομικό υπόβαθρο ;; ..πείστε τους άλλους, όσους πιό πολλούς μπορείτε, από γνωστούς και φίλους σας, να διαβάσουν και να καταπιαστούν, ανεξαιρέτως ένα προς ένα, μ’ όλ’ αυτά που γράφουμε – δυστυχώς δεν υπάρχει για την ώρα άλλος τρόπος !! ..και όταν βρεθεί η ΚΡΙΣΙΜΗ εκείνη μάζα, που θα έχει εκπαιδευτεί, και θα είναι πρόθυμη να κάνει αυτά που θα πούμε (ακόμη και αυτά που σήμερα οι περισσότεροι τα θεωρούν ηλίθια και παλαβά) τότε θα μιλήσουμε γι’ αυτά .
.
Το θέμα δεν είναι το να βγεί κάποιος μπροστά ..αλλά το να έχει κάτι ουσιαστικό να κάνει !!
Και για να φτιάξουμε πραγματική Ελλάδα, δεν θέλουμε ένα τσούρμο ηλίθιους και αλλοπρόσαλλους, αυτοί που θα λάβουν μέρος, από τ’ ανώτερα κλιμάκια μέχρι το πιό κατώτερο, πρέπει να έχουν υποδομή και υπόβαθρο, δεν γίνεται να δεσμεύονται από μαλακίες – στρεβλές απόψεις και πεποιθήσεις, δεν γίνεται πχ. να έχουν πρότυπο ένα Λαμόγιο, όπως αυτό που αναφέραμε παραπάνω, δεν γίνεται να βόσκουν τον σανό κάποιας θρησκείας, δεν γίνεται να δεσμεύονται από το ένα, δεν γίνεται από το άλλο……. το κεφάλι που κουβαλάνε πρέπει να διαθέτει μυαλό ..να μην είναι άδειο ή κλούβιο, πρέπει να έχουν Λογική και να μπορούν να Σκέπτονται πραγματικά.
.
Υγ. φαίνεται ν’ απαντάω στον Γιάννη ..όμως όπως έχω κατ’ επανάληψη ‘πεί, η όποια απάντηση απευθύνεται πολύ πιό πέρα …………………
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 17, 2021 @ 21:23:31
.
Καταλαβαίνει κάποιος από σας τι είναι, ποιά είναι και τι κάνουν τα ΧΑΛΚΕΙΑ ;;
.
Συνειδητοποιείτε πόση απ’ την ζωήν σας, πόσα πράγματα, γνώσεις, πεποιθήσεις κλπ. κλπ. είναι βασισμένα πάνω σε ΧΑΛΚΕΙΑ ;;
.
Όσο οι γνώσεις, οι απόψεις, τα πρότυπα, οι πεποιθήσεις σας ..η Ζωή σας, βασίζονται πάνω σε λάθος και χαλκευμένα πράγματα, γνώσεις, πληροφορίες, εμπειρίες κλπ. κλπ. δεν θα είστε παρά ΖΑ !! ..δυστυχώς αυτό είστε και θα συνεχίσετε να είστε ..όσο χωρίς να κάνετε κάτι, για ν’ αλλάξει αυτό, απλώς αντιδράτε, διαρρηγνύοντας τα ιμάτιά σας, ότι δεν είναι έτσι ..όσο και να χτυπιέστε θα παραμένετε ΖΑ !! ..όταν ανοίξετε τα γκαβά σας και τ’ αυτιά σας, να δείτε, ν’ ακούσετε και να μάθετε, και εν συνεχεία αρχίσετε ν’ αποβάλετε, όλα αυτά που σας κρατούν δέσμιους, τότε θα είναι που θα υπάρξει ελπίδα.
.
Όταν αρχίσετε ν’ αναρωτιέστε και να το ψάχνετε ..ίσως και να έχετε μιά μικρή πιθανότητα, να βγείτε από το μαντρί και να ξεφύγετε απ’ το να είστε ΖΑ ..και ίσως τότε να μπορέσουμε να συζητήσουμε πραγματικά ………….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 18, 2021 @ 00:12:35
@Παλαιός
Δεν ξέρω αλλά αν αναλυθεί τι έγινε τότε ίσως να βοηθήσει , ώστε να προσδιοριστεί καλύτερα ο στόχος;; ρωτάω εγώ τώρα..
Όσο περνάει ο καιρός, βουλιάζουμε πιο πολύ και δεν βλέπεις την παραμικρή αντίδραση, δεν κουνιέται ούτε κουνούπι, λες και όλα είναι ωραία, λες και το γουστάρουν… μαζοχισμός τι να πω..
Τεσπα έχω και ένα δεύτερο κομμάτι να γράψω σαν συμπλήρωμα, αλλά δεν ξέρω,αν θα βοηθήσει…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Φεβ. 18, 2021 @ 07:30:35
@Γιάννης301 Φεβ. 16, 2021 @ 22:16:49
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΕΛΕΤΑΕΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΓΝΩΣΤΗΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΕΙ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΛΕΓΕΤΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ
ΚΛΠ
ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ Ο ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ Ο ΜΕΛΕΤΗΤΗΣ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ Ο ΓΝΩΣΤΗΣ Ο ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΕΝΟΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΕ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΚΑΘΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ ΚΑΙ Η ΙΔΙΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΜΕΛΕΤΗΤΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΘΕΩΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΑ Ο ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΣ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΩΝ ΜΕΤΩΠΙΑΙΩΝ ΛΟΒΩΝ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΣΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΚΙΝΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΣΚΕΨΗΣ ΕΣΦΑΛΜΕΝΑ ΣΤΟΥΣ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥΣ ΚΡΟΤΑΦΙΚΟΥΣ ΛΟΒΟΥΣ
ΕΜΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΑΣΥΑ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΤΟΜΕΑ «ΛΟΓΟΣ» ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΤΟΜΕΑ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ» ΚΑΙ ΣΤΑ 16 ΧΡΟΝΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΛΩ ΔΕ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΟΥΜΕ ΚΕΙΜΕΝΑ ΤΟΥ ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΟΥΣ ΔΙΟΤΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΑΤΟ ΕΩΣ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΙΓΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΣΤΟΝ ΓΙΑΝΝΗΣ301 ΟΤΙ ΑΦΥΠΝΙΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΡΛΟΥΜΠΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΑΛΛΩΝ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΡΑΦΕΙ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΡΓΑΝΟ ΣΚΕΨΕΩΣ ΧΩΡΙΣ ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΝΤΡΟΠΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΑΣΤΟΧΙΑ ΤΟΥ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Muad'Dib
Φεβ. 18, 2021 @ 10:41:20
Μα Παλαιέ, εάν η κρίσιμη μάζα που λες, αρχίσει να σκέφτεται, τότε μετά δε θα χρειάζεται εσένα για να της πεις τί να κάνει, θα γνωρίζει μόνη της τί θέλει και τί πρέπει να κάνει. Πώς δεν το σκέφτηκες αυτό εσύ που σκέφτεσαι; Τελικά τί ακριβώς θέλεις; Να λες στους άλλους τί να σκέφτονται και να τί να κάνουν no matter what ή να ωθήσεις τους άλλους να σκέφτονται, ώστε μετά να γνωρίζουν μόνοι τους τί να κάνουνε και να μη χρειάζονται ούτε εσένα ούτε και κανέναν άλλον;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 18, 2021 @ 16:48:05
.
Έλα ρε Muad’Dibη ..
επιτρέπεται τώρα, να σε αφήνουν ξέμπαρκον, πίσω στην ουρά τα ΖΑ ..τα οποία όσο και να λέω εγώ ότι είναι ντίπ για τα μπάζα, τελικά φαίνεται ότι πήραν πρέφα το παιχνίδι που τους παίζω, και την ταλαιπωρία που τους ετοιμάζω ..γι’ αυτό και αποφεύγουν σαν τον διάολο, τέτοια πράγματα -Σκέψη, Λογική κλπ.- θες γυρεύεις σου λένε, να μπλέξουμε μ’ αυτόν τον σαδομαζοχιστή, και να υποστούμε κάθε είδους μαρτύριο και ταλαιπωρία, αν πέσουμε στην παγίδα, που μας ετοιμάζει αυτός ο κακούργος, με το ν’ αρχίσουμε να σκεφτόμαστε ;; ..τι δηλαδή ..μαλάκες είναι όλοι αυτοί, που θεωρούν υπερβολική ταλαιπωρία και πολύ βαριά δουλειά την σκέψη ;;
.
Μην κοιτάς εμένα ..εγώ μαζοχιστής του κερατά είμαι, και την καταβρίσκω να ταλαιπωρούμε με Σκέψη και Λογική ..εσύ μακριά κι αλάργα από τέτοια ..πάρε παράδειγμα τα Ζωντόβολα – δεν μπορεί κάτι πρέπει να ξέρουν όλα αυτά τα μιλιούνια μιλιουνίων.
.
Καλά εντάξει ας σοβαρευτούμε τώρα …
Εντάξει, αναρωτιέσαι για μένα, αλλά δεν σου πέρασε από το τσερβέλο ότι, όλο και κάτι παραπάνω απ’ αυτά που γράφω, θα έχω υπ’ όψιν μου ;;
Αλλά μιάς και το πιάσαμε, ας το κάνουμε νιανιά !!
.
Που λές, εγώ καμμιά ευχαρίστηση δεν βρίσκω, στο να ταλαιπωρούμε λέγοντας και δείχνοντας στα Ζα, το ένα και το άλλο ..αλλά τι να κάνουμε ..είμαι πονοψυχιάρης βλέπεις, και τα λυπάμαι τα καψερά, να παιδεύονται ..γι’ αυτό και τους τα λέω.
.
Τώρα, το να φτάσουν κάποια στιγμή, να μην έχουν ανάγκη τον όποιον Παλαιό, να τους κλωτσάει, αν και θα ήταν ευχής έργο, να συνέβαινε, λίγο δύσκολο το βρίσκω, να φτάσουν να μην το έχουν ανάγκη ..γιατί όπως τα μαθητούδια, που μαθαίνουν τα πρώτα μαθηματικά, δεν είναι σε θέση να κατανοήσουν διαφορικές εξισώσεις, πολυώνυμα, αναπτύγματα αλλά και Κβαντικές θεωρίες κλπ. κλπ. έτσι και τα Ζωντοβολάκια, θα έχουν πάντα ανάγκη κάποιον Παλαιό, να τους δείχνει το επόμενο βήμα, διότι αλλέως θα θέλανε ζωές επί ζωών, να το καταφέρουν μόνοι τους ..χρειάζεται να φάνε πολλά καρβέλια, μέχρι να μην έχουν πλέον ανάγκη έναν κάποιον Παλαιό.
.
Αυτό που προσπαθώ λοιπόν, είναι να τους σπρώξω ν’ αρχίσουν την δουλειά, όσο βαριά και δύσκολη, και να θεωρούν την Σκέψη και την Λογική.
.
Τώρα, αν κάποιοι φτάσουν να μην έχουν ανάγκη εμένα, ή κάποιον άλλον σαν τον Παλαιό, εγώ θα ήμουν ευτυχής, να συνέβαινε ακόμη και τώρα ..πρίν καν να τελειώσω την φράση που γράφω !!
.
.
Πάντως μην ανησυχάς ..ξέρουν τα Ζα ..φτερό δεν κουνιέται …
μόνο ..αν τους πατήσω κάναν κάλο ..ή τους πάρω τον σανό που μασάνε ..εκεί να ‘δείς τι έχει να γίνει ..από το πουθενά θα ξεφυτρώσουν μπόλικοι, και θ’ αρχίσουν να σκούζουν σαν λαλημένες καρακάξες … αλλά για Σκέψη και Λογική είπαμε ..φτού κακά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 18, 2021 @ 19:02:55
Κάποτε ηταν ένας πολυ σοφός άνθρωπος και καποιος που ήθελε να μάθει απο αυτόν τον ρώτησε: Μεγάλε σοφε, ποιο είναι το μεγαλύτερο πραγμα που μπορεί να πράξει κάνεις; ;
-Μην διαφωνείς ποτέ με έναν ηλίθιο.
-μα δεν γίνεται να το κάνεις αυτό.
-Ναι έχεις δίκιο.
Αυτό λέω και εγώ: Ναι έχεις δίκιο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεω
Φεβ. 18, 2021 @ 19:22:46
https://el.wiktionary.org/wiki/%CF%87%CE%B1%CE%BB%CE%BA%CE%B5%CE%AF%CE%BF
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γεω
Φεβ. 18, 2021 @ 20:22:15
Είχα καταλήξει στο συμπέρασμα ότι με όσα γράφονται στο παρόν ιστολόγιο,
«έψαχναν» κατά κύριο λόγο να βρούν τους «έτοιμους» εκείνους που θα αποτελέσουν το πλήρωμα της Αργούς …..
Διότι για την δημιουργία Κρίσιμης Μάζας από μια κατάσταση «ΖΑ» όσο και καλή πρόθεση και να έχει κάποιος,
τα ζα «χάνονται», όταν τα δοσμένα βρίσκονται διάσπαρτα σε άρθρα και σχόλια ….
Παλαιος:»Πέρα από τ’ άρθρα ..πληθώρα σημαντικών στοιχείων έχουν δωθεί μέσα στα σχόλια ..ίσως και περισσότερα απ’ ότι στ’ άρθρα. .
ΑΝ θέλετε ακόμη και προσωπικά, να πάτε ένα βήμα παραπέρα, πρέπει να τα πάρετε όλα, κι όχι επιλεκτικά …….»
….κι άντε να πεις στον άλλο ψάξε!
Όταν παλαιότερα είχε ζητηθεί – όχι μόνο από μένα – κάτι πιο μεθοδολογικό,
Δεν υπήρχε χρόνος – όπως και τώρα! (…εξ αυτού και το συμπέρασμα)
….χάθηκε χρόνος πολύς, όμως γιατί ψυχανεμίζομαι ότι μιά τέτοια προσπάθεια μπορεί ίσως και να διαστείλει το χρόνο!
Υ.Γ για να μήν κοπανιέται κάποιος στο πλήκτρολόγιο,
θα μπορούσε να ήταν ηχητικό;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Muad'Dib
Φεβ. 18, 2021 @ 21:32:45
Ναι ναι, γέροντα, έτσι πίσω τέρμα εντελώς, τελευταίος των τελευταίων! Δε με χαλάει καθόλου, ξες έχω πολλά αβαντάζ αμέέέέέέέ. Καταρχίν, μέχρι να έρθει η σειρα μου έχω άπλετο χρόνο για ρεμβασμό και ζαζέν, Dude φάση, στο υπερχαλαρό, ρόμπα-παντοφλά-πολυθρόνα αχχαχαχαχα! Έπειτα, είναι κι ένας τρόπος για να θρέφω την εγωκεντρικότητα μου βέέέέβαια, γιατί ξες σε μια σειρά ο πρώτος και ο τελευταίος φαίνονται, τους ενδιαμεσους δεν τους κοιτάει κανείς. Είδες ο αγεωμέτρητος μπαρ-μπαρ; Μάιλς αχέντ 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Χ.Ι.Χ
Φεβ. 18, 2021 @ 23:58:18
Μεγαλη σκεψη μεγαλη μαλακια,φωναζε ο καφετζης απο τον παγκο του οταν σκεφτοταν καποιος την επομενη κινηση στο ταβλι. Ο Κρισναμουρτι ελεγε.Η σκεψη ειναι ανταποκριση της μνημης μετα απο ερεθισμα ττων αισθησεων,αρα παλια ανεπαρκης.Μεταφραζει το καινουριο που ειναι η προκληση με ορους παλιου.Η σκεψη ειναι υλη.Αυτος που σκεφτεται πολυ ειναι υλιστης.Η σκεψη κατακερματιζει διαιρει. Μπορει κανεις να γνωριζει τα παντα και συγχρονως να μην κατανοει απολυτως τιποτα.Και αυτο ειναι το αδιεξοδο στο οποιο οδηγησε την πλειονοτητα η εκπαιδευση μας που αποβλεπει στην συσσωρευση πληροφοριων.. Μαζι με τα πλεονεκτηματα της ακαδημαικης εκπαιδευσης και την πειρα της ζωης πρεπει να αναπροσανατολισθει ο νους σε πλατυτρες αντιληψεις.Θα ανακαλυψει την ψυχη σαν μια μεγαλη πραγματικοτητα και ετσι θα αποκτησει αμεση εμπειρια των πνευματικων πραγματων. Υπαρχει ελλειψη του πνευματικου στοιχειου στην τυπικκη μας εκπαιδευση. Ο νους εχει γινει αναπηρος απο την αυθεντια.Αυτος ειναι ο δουρειος ιππος.Μετατρεπει το ιερο σε εικονες και ειδωλα. Ο νους ειναι αυτο που λεμε βαθυ κατεστημενο.Αυτες οι δομες της συσσωρευσης και της απληστιας που καταρεουν. Απραξια. Υπαρχει το γεγονος και η ιδεα για το γεγονος.Κυνηγαμαι την ιδεα χωρις να ερευνουμε το γεγονος.Η ιδεα αποκτα μεγαλυτερη σημασια απο το γεγονος.Οι ιδεες εχουν γινει για μας πολυ πιο σημαντικες απο τις πραξεις.Εχουμε χωρισει την ιδεα απο την πραξη γιατι η ιδεα ειναι παντα αποτελεσμα του παρελθοντος,ενω η πραξη ειναι παντα στο παρον.Το να ζεις ειναι παντα στο παρον.Φοβομαστε να ζησουμε και αυτος ειναι ο λογος που το παρελθον,οι ιδεες εχουν γινει σημαντικες για μας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
ΓΑΛΑΞΙΑΚΗ ΕΠΕΜΒΑΣΙΣ
Φεβ. 19, 2021 @ 00:52:01
ΝΑ ΒΡΕ ΠΟΥ ΑΝΗΣΥΧΟΥΣΑΤΕ, ΕΠΕΣΤΡΕΨΕ Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 19, 2021 @ 22:16:49
Το να κάνουμε αντιγραφή ένα κείμενο από κάποιον, δεν νομίζω ότι βοηθάει στο να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε και πόσο μάλλον να σκεφτόμαστε με λογική που είναι το ζητούμενο του άρθρου.
Σκεφτείτε τι άλλο στερεί την λογική από τον άνθρωπο και τον κάνει πρόβατο σκέτο;; Τι είναι αυτό που πολλές φόρες έχουμε αναφέρει εδώ και πολλών οι μούρες, ξίνισαν…
Ένα από τα δυο μεγάλα και ολέθρια λάθη της φυλής μας…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Χ.Ι.Χ
Φεβ. 20, 2021 @ 01:10:43
Ο διασκορπισμος και η ελειψη ενεργειας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Muad'Dib
Φεβ. 20, 2021 @ 11:02:25
Αγαπητοί, ένας είναι ο τόπος στον οποίο θα πρέπει να είναι εστιασμένη η σκέψη: ο ουρανός! Δεν είναι ίδια η ώρα για όλους και κανείς δε μπορεί να ξέρει πότε είναι η ώρα του άλλου, αλλά αν νοιώθετε ότι είναι η δική σας ώρα, μην καθυστερείτε,ακομη κι αν πρέπει να αφήσετε πίσω τον αδερφό σας. Κι αν νομίζετε ότι εδώ οι δοκιμασίες είναι μια φορά δύσκολες, εκεί πάνω είναι 10 φορές πιο δύσκολες, μη χρονοτριβείτε. Τα αιθερικά δηλητήρια είναι ιδιαίτερα επαυξημένα αυτήν την περίοδο και δεν ωφελεί σε τίποτα το να επιμένετε να είστε σε συνεχή επαφή μαζί τους, απλά σας καθυστερούν. Προστατεύστε τον ναό σας, το όχημά σας, να το κρατάτε καθαρό. Σε πολλούς αφυπνίζονται πρωτόγνωρα εσωτερικά πυρά, ίσως κάποιοι να το βιώνετε ως έντονη οργή, ίσως να έχετε ακόμη και οργανικές ενοχλήσεις στο ύψος του ηλιακού σας πλέγματος. Δουλέψτε με αυτά, μην τα καταπιέζετε, ωθήστε τα ψηλότερα, το καύσιμο σας είναι για την πτήση σας. Επαγρυπνείτε συνεχώς και μην αφήνεστε στη βαρυτική έλξη, γιατί όσο εσείς ανυψώνεστε, αυτόματα ανυψώνονται και οι διπλανοί σας. Γρηγορείτε!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 20, 2021 @ 19:40:47
.
ΛΟΓΙΚΗ ;;
ρε σύ Γιάννη μας δουλεύεις ;;
Από ποιούς ρε ‘σύ περιμένεις Λογική ;;
..από ‘να λαό που δεν κάνει ούτε για μπάζα ;;
.
..άκου Λογική ;;
Λέγε μας κάνα άλλο ανέκδοτο να γελάσουμε ..αυτό μόνο εκνευρισμό και αηδία προκαλεί !!
.
Τι τα πέρασες ρε ‘σύ τα γελαδοζωντόβολα ..Ταναζανούς , Γκανέζους, ή Μανζαβικανούς για να ‘χουν μυαλό ;;
Η ανωτερότητα λέει της Λευκής ..μαλακίας – αυτό ναί, εντάξει, συμφωνώ κι εγώ !!
..άκου ανωτερότητα και περισσότερο μυαλό !!
Μάλλον περισσότερο σκατό και φουσκί ΄θελαν να ‘πούν ..αλλά δεν το μπορούσαν έτσι κατάμουτρα !!
.
Ούλα τα Ζωντόβολα, της Λευκής σκατοτερότητας, τρέχουν ακόμη και με βροχές και χιόνια και παρακαλάνε, να μην χάσουν την σειρά, να τους το χώσουν, ακόμα και αν είναι να τους στέλνουν στην άλλη άκρη της Γελαδικής …
.
Μωρέ τέτοια ΖΑ πουθενά ..ακόμα και ο διάολος έβαλε ένα χέρι να τους γλιτώσει (διότι σου λέεει που θα βρώ καλύτερα Ζωντόβολα από δαύτους ;;) όμως αυτοί αμετάπειστοι επιμένουν ..ακόμα και αν είναι από Στυλίδα να πάνε Λευκάδα, Λήμνο, Ορεστιάδα ή και Καστελόριζο ..αρκεί να προκάμουν ..να τους το χώσουν !!
.
Δεν ξέρω τι σκατά κάμνουν εκεί στα βολιοχωστικά κέντρα ..αλλά ρε παιδιά κάντε και ‘σείς πιό γρήγορα ..ξεπετάξτες τους, στο πίτς-φυτίλι, και εν ανάγκη κάντε τους και διπλή δόση μαζεμένα ..αφού επιμένουν τόσο να προκάμουν ..σπλαχνιστείτε τους !! ..βάλτε ένα χέρι, να τους ξεφορτωθούμε μιάν ώρα αρχύτερα !!
.
Και μετά βγαίνουν κάποια σούργελα, και λένε ότι έχω άδικο, που τους λέω Ζά και Ζωντόβολα ..ΑΝ κι εδώ που τα λέμε, σαν να έχουν δίκιο !! ..διότι το ΖΑ και ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ τους πάει πολύ !! ..τι μου φταίνε τα κακόμοιρα τα ζωντανά ..τα ζωάκια ..αυτά μια χαρά μυαλό διαθέτουν για το είδος τους ..τα αντρωπόζωα είναι ‘κείνα που είναι ντροπή για το δικό τους !!
.
Ευτυχώς όμως, βρέθηκαν μερικοί και μας έβγαλαν ασπροπρόσωπη την ανθρωπότητα ..όχι ρε ‘σείς δεν μιλάω για τα Ζωντόβολα της Γελαδικής ..μακριά από δαύτους ..για τους ΤΑΝΖΑΝΟΥΣ λέω, που είναι η ΜΟΝΗ χώρα, που είπε ..τα εμπώλια, ΧΩΣΤΕ τα με φόρα, βαθιά στον κώλο σας ..εμείς δεν είμαστε «αράπηδες», σαν και τους άλλους που κορδόνονται ότι είναι άσπροι …τρομάρα τους !!
.
Εντάξει ..αν και δεν είναι από τους πολύ μαύρους μαύρους ..εντούτοις αποδείχθηκαν πολύ πιό άσπροι απ’ όλους – καλά ..για τα ΖΑ της Γελαδικής δεν τίθεται καν θέμα ..αυτό έλειπε τώρα να συγκρίνουμε ανθρώπους που τα έχουν βαριά, με σουρνάμενους χλέμπουρες !!
.
Και άντε μετά εμείς, να μιλήσουμε για πραγματική Ελλάδα και πραγματικούς Έλληνες !!
…ρε δεν μπάμε καλά σου λέω !!
..δεν μπορεί ..κάπου χάνουμε ..αφού ελπίζουμε μ’ αυτούς τους κατιμάδες να στήσουμε ΕΛΛΑΔΑ !!
..τα χάπια μου και τον ζουρλομανδύα γρήγορα ..και βάλτε με σε κάμμια βαθιά τρούπα, να μην τους βλέπω, να μην τους ακούω !!
.
Εδώ, μάλλον δεν έχει ΤΙΠΟΤΑ πιά να περιμένουμε !! ..ας το σχολάσουμε λοιπόν !!
.
Ρε έτσι μου ‘ρχεται να πάρω τα μπογαλάκια μου και να μετακομίσω στην Τανζανία, παρέα με τους μαύρους και τους ουραγκοτάγκους !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Γιάννης301
Φεβ. 21, 2021 @ 00:35:10
@Παλαιός
Τι φωνάζεις;; γιατί να σε δουλέψω;; Που το βλέπεις το αστείο;; Αφού μπορούνε ρε, απλά θέλουν μια γερή ώθηση για να πάρουν μπρος. Ξέρεις σαν τα αεροπλάνα με μετάκαυση.. Θα μου πεις τα τελευταία 2500 χρόνια τι κάνουνε;;
Πάλι όπως ξέρεις από τα καράβια, τα παραφορτώσανε με έρμα και λίγο μπατάρει το καράβι , ε πήρε και λίγα νερά μέσα, ξέρεις , περάσανε τα στεγανά 1 και 2 , αλλά μην ανησυχείς θα βάλουμε μπροστά τις αντλίες και θα ξεσαβουρώσουμε έρμα οπότε θα έρθουμε στα ίσια μας
Επίσης γιατί να μετακομίσεις; εδώ είναι η μοναδική Αφρικάνικη χώρα με λευκούς πολίτες, που θα βρεις κάτι τέτοιο αλλού;;;
Αλλά πάλι ρε Μουρλέ αν θες να φύγεις, φύγε , να δω που θα βρεις τέτοια Ζάμπι για να τους τα χώνεις;; που;; Είσαι στο χειρότερο σημείο που θα μπορούσες να είσαι..
Από την άλλη και εσύ πως κάνεις έτσι;; Συνηθίσανε τα παιδιά μέσα στον βόθρο ρε , τους αρέσει κιόλας, πάλι πας να τους ξεβολέψεις α πα πα πα φύγε, να πας εκεί στους μαύρους να ησυχάσουμε από εσένα.
Ας σοβαρευτούμε τώρα καπετάνιο, λοιπόν εγώ ελπίζω σε όλους αυτούς εκεί έξω και τους χρειαζόμαστε όλους, θα συνεχίσουμε να τα λέμε μέχρι να φύγουν όλοι από τον κόσμο φυλακή. Έθεσα και ένα ερώτημα για να δούμε τι θα γράψουνε για αυτό…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Cynic Stoic
Φεβ. 21, 2021 @ 13:22:04
Oι καραβοκύρηδες επιδρομείς των Ομηρικών επών φαίνεται πως έχουν υποστεί κάποιου είδους μύηση από τα παιδικά τους χρόνια,γνωρίζουν επαρκώς τα αστρολογικά δεδομένα τους.Ζουν όμως σε ένα κόσμο που ως κύρια πρότυπα είναι οι μαχητικές ικανότητες,η φυσική ρώμη και αντοχή,η ευθύτητα στις κουβέντες και στις πράξεις.Δεν υπάρχουν περιθώρια εσωτερικής αναζήτησης και ψυχικής καλλιέργειας στους ηγήτορες των αντιμαχόμενων Αχαιών και Φρυγοτρωαδιτών, παρεκτός ίσως από το πρωτογενές Λαμόγιο Αγαμέμνονα με τον οποίο έχει ασχοληθεί εμπεριστατωμένα ο οικοδεσπότης Εργ στο παρόν μπλόγκιον αναζήτησης και ελεύθερης έρευνας.Ο Οδυσσεύς δηλώνει απερίφραστα ότι »Ο Δίας έχει ορίσει να πολεμούμε μέχρι να μας έβρει ο θάνατος».Ο Αχιλλέας,με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά πέρα από τα κοινά γνωρίσματα των μαχητών της εποχής του, έχει επίγνωση ότι δεν θα επιστρέψει στα πάτρια της αινιγματικής Μαγνησίας.Οι χαρακτήρες των επών δεν είναι άνθρωποι αυτόβουλοι,κάθε τους σκέψη και παρόρμηση αποδίδεται αυτόματα στους γενέθλιους θεούς/πλανήτες τους.Οι Ομηρικοί ήρωες δεν είναι θεοσεβείς με την έννοια του ύστερου επίσημου ιερατικού παγανισμού που σχηματοποιήθηκε,είναι αλήθεια,υπό την επίδραση αιγυπτιακών μυστικιστικών στοιχείων.Άνθρωποι και Πλανήτες/θεότητες μεροληπτούν επιδεικτικά και σκορπίζουν ανδραγαθίες ή συμφορές ανάλογα με τις προτιμήσεις τους,οι Ομηρικοί ήρωες αυτοπροβάλονται ως τέκνα θεών και θεαινών.
Είναι φανερό ότι η ελληνική κοσμοαντίληψη έχει υποστεί πολλές μετατοπίσεις στο διάβα των αιώνων.Οι φιλόσοφοι της κλασσικής Ελλάδας έδωσαν ένα τέλος στον κόσμο των Ομηρικών επών που τους φαινόταν χαοτικός,ασυνάρτητος, ανήθικος και παιδαριώδης.Πολλούς αιώνες μετά,η νεοατλάντεια ξένη λογοτεχνία έμπασε τον Οδυσσέα στη σκούνα του Σεβάχ και στο υποβρύχιο του Νέμο/Σελίν
εξοβελίζοντας τον μια για πάντα από τον υπαρκτό καθημερινό κόσμο.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Bougas
Φεβ. 21, 2021 @ 14:28:44
Εμείς είμαστε του Ομηρικού κόσμου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 21, 2021 @ 19:43:32
.
Έεεε έτσι τα λέω, για να περνάει η ώρα ..τι να κάνω, αφού προοπτική δεν υπάρχει καμμία, αφού ακόμη και ‘κείνοι που υποτίθεται και νομίζουν ότι Σκέπτονται και Λογίζονται ..δυστυχώς δεν το κάνουν ..απλά το νομίζουν, αυτό όμως, δεν είναι εκείνο που χρειάζεται ..διότι ακόμη και ΑΝ στο εδώ έχουν κάποια ελπίδα ..στο παραπέρα, στο να φύγουν από τον «Κόσμο Φυλακή» αποκλείεται !!
.
Αφού, ότι και να τους ‘πείς, ότι και να τους δείξεις, αυτοί εκεί τον χαβά τους ..δεν θέλουν ν’ αφήσουν στην άκρη τον ξερολισμό τους ..είπαμε «ξέρουν καλύτερα» ..να τα κάνουν σκατά ..να μην βλέπουν ούτε καν τα οφθαλμοφανή ..νομίζουν ότι Σκέπτεσθαι και Λογική σημαίνει να λένε ότι ένα κι ένα πόσο κάνουν ..ή να βρίσκουν τον δρόμο να πηγαίνουν στην δουλειά, και να γυρνούν στο σπίτι.
.
Ακόμη και πολλά ξιουράφια ..κβαντικοί μηχανικοί, μαθηματικοί, φυσικοί, αστρονόμοι κλπ. κλπ. εξειδικευμένοι εργάτες είναι, που μάθανε να κάνουν πέντε πράγματα ..αυτό όμως δεν είναι η Σκέψη και η Λογική για την οποία μιλάμε …άλλωστε το έχουμε ‘δεί αυτό, να συμβαίνει, με πάμπολλους απιστήμονους, που κολλάνε ακόμη και σε απλά και στοιχειώδη …λίγοι ..πολύ λίγοι μπορούν να πάνε παραπέρα, από τα όρια στα οποία τους έχουν μάθει να κινούνται .
.
Αν δεν μπορείς ν’ αφήσεις στην άκρη, πεποιθήσεις που σου έχουν φορτώσει, αγκιστρώσεις και κολλήματα, και να ελευθερώσεις τον Νού σου ..χαιρετίσματα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Παλαιός
Φεβ. 21, 2021 @ 21:28:21
.
Η Ηλιθιότητα στο Μεγαλείο της
.
Τρέχουν τα ΖΑ να κάνουν εμπώλειο mRNA & DNA .. με ποιά ΛΟΓΙΚΗ ..για να πετύχουν ΤΙ ;;
.
Τι κάνει μανάριαμ’ η εισαγωγή mRNA & DNA στοιχείων στον οργανισμό, στον πυρήνα των κυττάρων σας ;; ..ρωτήσατε ;; ..μάθατε ;;
.
ΔΕΝ το νομίζω !!
.. απλά σαν ΖΑ στηθήκατε στην ουρά, να προκάμετε ..έεεε αφού βιάζεστε εντάξει ..αλλά στην συνέχεια μην μας γράψετε ..εμείς σας έχουμε ήδη γραμμένους !!
.
.
Συνοπτικά ..για τα ΖΑ :
Η εισαγωγή στοιχείων mRNA & DNA στον πυρήνα των κυττάρων …η δουλειά τους δεν είναι να προσφέρουν μιά κάποια ΑΝΟΣΙΑ ..αλλά να ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΟΥΝ τον Οργανισμό !!
.
ΠΟΣΟ, ΠΩΣ και ΠΟΥ θα τον Τροποποιήσουν ;;
..ΚΑΝΕΙΣ δεν ΞΕΡΕΙ !!
.
Ακόμη και στην καλύτερη των ΠΡΟΘΕΣΕΩΝ (ας ξεχάσουμε πρός στιγμήν εκείνα του Πορτομπίλη για ΑΠΟΠΛΗΘΥΣΜΟ) ..πειραματιζόμενοι μάγοι είναι, στου κασίδη το κεφάλι – ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΑΣ !!
.
Και αφού θα τροποποιήσουν μέρος του οργανισμού σας ..τι θα σας ΣΥΜΒΕΙ στην συνέχεια ;;
.
Διότι το συγκεκριμένο εμβόλιο, δεν είναι απλά κάτι που παίρνει ο οργανισμός, και το χρησιμοποιεί (όπως το φαγητό ή κάποιο απλό φάρμακο) – το εμβόλιο θα είναι εκείνο που θα χρησιμοποιήσει τα κύτταρα, τον Οργανισμό σας ..ΕΣΑΣ !!
Θα γίνετε υποχείριό του, ο ΞΕΝΙΣΤΗΣ του !! …το πιάσατε μαλάκες ;;
.
Όταν έχεις έναν εχθρό, έναν παράγοντα που σου επιτίθεται, ισχυροποιείς την άμυνά σου – το ΑΝΟΣΟΠΟΙΗΤΙΚΟ σου !! ..δεν βάζεις έναν άλλο ΕΧΘΡΟ μέσα σου, για να σε προφυλάξει (;) από αυτόν απέξω !!
.
Αλλάζεις και διορθώνεις τον οργανισμό σου ΕΑΝ και στο σημείο που υπάρχει πρόβλημα ..δεν προχωράς σε συλλήβδην αλλαγές και τροποποήσεις !!
.
Ας πούμε αν έχεις πρόβλημα Μεσογειακής Αναιμίας, διορθώνεις το συγκεκριμένο τμήμα που προκαλεί αυτό το πρόβλημα – εκεί μπορείς να χρησιμοποιήσεις mRNA & DNA διόρθωση, αλλάζοντας το προβληματικό μέρος του DNA ..δεν βαράς στα κουτουρού κι ότι πάρει ο χάρος.
.
Τροποποίηση DNA, ώστε να προσθέσουμε επί πλέον ικανότητες, ίσως να μπορέσουμε να το κάνουμε μετά από πολλά χρόνια ερευνών, όταν θα είμαστε σίγουροι ότι θα προσθέσουμε κάτι καλό και δεν θα προκαλέσουμε πρόβλημα.
.
ΌΛΑ χρειάζεται να τα εξετάζουμε και να τα χρησιμοποιούμε με προσοχή, όχι μόνο τα φάρμακα, αλλά και την όποια τροφή, και όχι ως ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ να χάφτουμε ότι μας πασάρουν οι επιτήδειοι, για τους δικούς τους λόγους ..όπως ας πούμε με τον συγκεκριμένο γριποϊό που βάλθηκαν να ξεκάνουν την ανθρωπότητα με χίλιους δυό τρόπους.
.
Λίγη ΛΟΓΙΚΗ ..αυτή της μαϊμούς ..δεν βλάφτει !!
.
ΌΤΑΝ δεν έχεις πρόβλημα, δεν τρέχεις να κάνεις κάτι, που μπορεί να είναι αυτό που θα σου προκαλέσει πρόβλημα ή και θα σε στείλει στα θυμαράκια .. διότι ΆΛΛΟ είναι η προφύλαξη, και άλλο να πηδάς μόνος σου στον γκρεμνό, μπάς και διανοηθεί κάποιος να σε σπρώξει σ’ αυτόν !!
.
Εμβόλιο, που δεν σου εγγυάται ότι με δαύτο, ΔΕΝ θα έχεις προβλήματα και παρενέργειες ..με την σκέψη ότι ίσως σε προστατεύσει από κάτι, που κατά πάσα πιθανότητα ποτέ δεν θα σε αγγίξει, ούτε και είναι σίγουρο ότι θα σου προξενήσει πρόβλημα ..το να τρέξεις να το κάνεις, είναι το άκρον άωτον της ΜΑΛΑΚΙΑΣ και της ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑΣ !!
.
.
Υγ. βέβαια αυτά είχα να ‘πώ εγώ, είναι η δική μου άποψη !!
ΕΣΕΙΣ όμως, ως σοφός λαός, που πάντα ξέρετε καλύτερα ..μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε !! ..εγώ τουλάχιστον δεν θα σας εμποδίσω !! ..μόνο που για ότι κάνετε, θα φέρετε ακέραια την ευθύνη ..μην ζητήσετε ευθύνες από άλλους, εάν υπάρξει πρόβλημα ..και κυρίως μην ‘πείτε ότι κανείς δεν σας είχε προειδοποιήσει !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Muad'Dib
Φεβ. 27, 2021 @ 18:14:38
Παλαιέ, αν επιτρέπεται να σου κάνω μια ελαφριά κριτική καθότιν υπάρχει μια τεράστια ανακολουθία σε σενα. Από ότι έχεις πει, δεν κάνεις κοσμική ζωή κι όμως δείχνεις μια σχεδόν τρομακτική εμμονή με τα κοσμικά ζητήματα! Είσαι σίγουρος ότι ο τρόπος ζωής που έχεις επιλέξει είναι κι ο κατάλληλος για σενα; Κάτι μου λέει πως μάλλον όχι, ίσως μάλιστα να τον επέλεξες και από ανάγκη κι όχι από εκούσια επιθυμία… Από ότι καταλαβαίνω ούτε οικογένεια έχεις, ούτε παιδιά, ούτε καθημερινή εργασία, ζεις κάπου επαρχιακά σε ήσυχο και μη κοσμικό περιβάλλον κι όμως όλο σου το βάιμπ κραυγάζει ότι επιθυμείς όλα τα αντίθετα από τα παραπάνω. Και το λέω αυτό γιατί και γω είμαι ένας άνθρωπος που επίσης δεν κάνει κοσμική ζωή κι αυτή ήταν μια απολύτως συνειδητή μου επιλογή και παρατηρώ και από άλλους ότι όταν αυτό γίνεται συνειδητά η ολότητα ενός ατόμου μετασχηματίζεται σε άλλα κανάλια πέραν των κοινών κοσμικών, συντελλούνται διαδικασίες σωματικές και ψυχοπνευματικές σε άλλα επίπεδα. Αυτά όταν η εν λόγω επιλογή είναι συνειδητή και ταιριαστή στο άτομο. Σε αντίθετες περιπτώσεις – και μάλιστα στις περισσότερες – όταν αυτός ο τρόπος ζωής δεν είναι ταιριαστός σε κάποιον, η επιθυμία για την κοσμικότητα εντείνεται και το αποτέλεσμα είναι να επανέλθει σε κοσμικό περιβάλλον γιατί η έλξη είναι πολύ δυνατή, τόσο που αν δεν επανέλθει αρρωσταίνει το σώμα. Μήπως συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με σενα; Γιατί κάτι μου λέει πως δεν βρίσκεσαι σε αρμονία και συντονισμό με το περιβάλλον μέσα στο οποίο διαβιείς. Το σώμα σου μπορεί να είναι εκεί, αλλά το πνεύμα και η ψυχή σου βρίσκονται αλλού.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ανώνυμος
Φεβ. 28, 2021 @ 23:42:10
»Κανεις δεν υποχρεουται να μπορει περισσοτερο»…Ας το πανε παραπερα οι Λατινογλανοι…αφου δεν μπορεσαν να το περασουν οι Αλχημιστες…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!