ρίν του πεί ο Θεός στ’ αυτί! Lol!!!
Ο λόγος γιά τον σοβαρό καί στιβαρό ηγέτη πού ‘χουμε στην καμπούρα μας, που παίρνει αποφάσεις από μόνος του, χωρίς να φοβάται τίποτε καί κανέναν! (Ούτε κάν τους «νατιβιστές».) Τον ακλόνητο στις απόψεις του (ακλονησία 1, ακλονησία 2), τον άντρακλα!
Κάποιος να του μιλήσει, ρέ παιδιά…
…Αλλά, ας πάμε βήμα-βήμα, να γίνουμε κατανοητοί.
α. «Διάλ(ογ)ος» με την τουρκίτσα
Τον τελευταίο καιρό διαβάζουμε συνεχώς στα Ιντερνέτια γιά (καλά, παμπάλαιο αυτό) «διάλογο» με την τουρκίτσα, καί ότι τις όποιες διαφορές μας με τους εξ Ανατολών «φίλους» καί «συμμάχους» θα τις λύσουμε στο διεθνές δικαστήριο της Χάγης.
Επάνω στο θέμα αυτό, έχει γραφεί (πολύ σωστά) ότι το συγκεκριμένο δικαστήριο είναι αναρμόδιο. Δηλαδή, δεν μπορεί να κρίνει διαφορές, που ήδη τις έχει λύσει το Διεθνές Δίκαιο, καί δεν αποτελούν κάν θέμα προς συζήτηση. Τώρα, βέβαια, αν κάποιος θέλει ουσιαστικά να χαρίσει κομμάτια της πατρίδας του στην τουρκίτσα, αυτό είναι άλλο θέμα – καί το λεγάμενο δικαστήριο απλά θα νίψει τα χέρια του, ως Πόντιος Πιλάτος.
Έχει επίσης γραφεί στα ιντερνέτια ότι οι υπογραφές (γιά παραχώρηση αμαχητί του ανατολικού Αιγαίου στους τουρκαλάδες) ΉΔΗ έχουν πέσει κάτω απ’ το τραπέζι, οπότε το θέμα είναι απλά το πώς θα σερβιριστεί στο πόπολο το (θανατηφόρο) χάπι ζαχαρωμένο. Πιθανόν (υπάρχει κάκιστο προηγούμενο με τις συνθήκες Ζυρίχης και Λονδίνου του φρύδια καί της Ροζαλίας), αλλά δεν το γνωρίζω αυτό· δεν συνηθίζω να κρατάω το φανάρι, όταν υπογράφονται μυστικές προδοτικές συμφωνίες. Οπότε, δεν μπορούμε να βασιστούμε σε τέτοιες υποθέσεις.
Εκείνα, όμως, που ΔΕΝ έχουν γραφεί, είναι:
- Ποιός ωθεί τον κουκλοχαιρετάκια σε τέτοιες ενέργειες.
- Καί τί συνέπειες θα έχουν αυτές.
Το ξαναγράφω: ΣΥ-ΝΕ-ΠΕΙ-ΕΣ.
Αν νομίζει κανείς ότι αυτή η δουλειά θα περάσει έτσι… καλύτερα να πάει τώρα γιά θαλάσσιο μπάνιο. Με τα ρούχα του.
β. Ποιός τον βάζει
Η απάντηση εδώ είναι απλούστατη, μονάχα που τα «κυριλλάτα» sites καί ιστολόγια (με τους αναλυταράδες) την κάνουν γαργάρα, γιά ευνόητους λόγους.
[Μεγάλη μαλακία -κι όχι μονάχα δημοσιογραφική- το να προσπαθείς να τά ‘χεις συνεχώς καλά με όλους. Καί σε ποιόν θα την πείς, αν χρειαστεί; σε φαντάσματα; Εξ ού καί οι αοριστολογίες παύλα γενικολογίες, του τύπου: «-… Αλοίμονο σ’ όσους νομίζουν ότι θα κάνουν κακό στην Ελλάδα…» μπλά-μπλά-μπλά. Τί «όσους»; Όνομα δεν έχουν, ΡΕ; ]
- Η γερμανίτσα,
- κι οι ηπαπάρα.
[Ξεκαθαρίζω: εάν πίσω απ’ αυτές τις κυβερνήσεις βρίσκονται τζιούζ (πχ δες εδώ), τότε αυτό είναι πρόβλημα των λαών αυτών. Όχι δικό μας. Ας μην τους βγάζανε κυβέρνηση, να μήν ρεζιλεύονται!
Πώς αυτοί λένε ότι ας προσέχαμε εμείς ποιόν ψηφίζαμε, διότι έτσι κι αλλοιώς οι υπογραφές πρωθυπουργών μετράνε, μας αρέσει-δέ μας αρέσει; Έ! Έτσι ακριβώς.]
Η μέν γερμανίτσα, αφ’ ενός θέλει να διατηρεί εσαεί την πατροπαράδοτη φιλία της με την τουρκίτσα, νομίζοντας ότι κάποια μέρα θα ξαναγίνει υπερδύναμη καί θα βάλει χέρι στα πετρέλαια της Βαγδάτης – κι όχι μόνον. Αφ’ ετέρου, έχει τουλάχιστον δυόμιση μύρια φωνασκούντες (καί δασκαλεμένους) τουρκαλάδες στο έδαφός της, οι οποίοι αλλάζουν καί το εκλογικό αποτέλεσμα, άμα λάχει… άρα, είναι σε θέση να εκβιάζουν το γερμανογκουβέρνο. Οπότε, η γερμανίτσα χορεύει όπως της τραγουδάνε οι αμανετζήδες της τουρκίτσας. (Χώρια τα εργοστασιακά καί λοιπά οικονομικά συμφέροντα της γερμανίτσας στην τουρκίτσα.)
Οι δέ ηπαπάρα, είναι φανερό ότι κανακεύουν την τουρκίτσα εις βάρος μας, μπάς καί μείνει «εις την Δύσιν» καί συνεχίσει να τους κάνει τις βρωμοδουλειές. (Τόσα φαντάρια που έχει, είναι καλή πηγή γιά «αναλώσιμα»… – σκέπτονται «εις την Δύσιν».)
Καί οι μέν, καί οι δέ είναι επιεικώς βλάκες από γεωπολιτικά (πορεύονται όχι με διπλωματία, αλλά με τη λογική του γκάνγκστερ), αλλά εμείς την πληρώνουμε στο τέλος.
γ. Ιντερμέτζο – δημοσιοκαφρική ηλιθιότητα καί αθλιότητα
Είναι γνωστό πως οι ενθάδε αρδ δεν κάνουν τη δουλειά τους, αλλά ξεσκατίζουν το εκάστοτε γκουβέρνο (καί με το αζημίωτο, εννοείται). Υπάρχουν, λοιπόν, στην διαχρονική υπόθεση του ξεπουλήματος Ελληνικής επικράτειας τρία σχετικά πρόσφατα καραμπινάτα φάουλ ΜΗ τελέσεως του δημοσιογραφικού …λειτουργήματος (μή χέσω).
- Το πρώτο, όταν κάπου το 1991 η χαλβανίτσα έγινε …δημοκρατική!
(Καλά… ‘ντάξ’… οι αλλαγές πολιτεύματος εν μιάι νυκτί, γιά να μην εισπράξουν φάπες, είναι ίδιον των Βαλκανίων χωρικών. Βλέπε πχ Βουλγαρία το 1944 ΚΑΙ το 1990.)
Τότε, πετάχτηκε ένας γερμαναράς, ονόματι Χέλμουτ Κόλ (ναί, η γραμματική κατάληξη που σκεφτήκατε, του αξίζει απόλυτα!), καί είπε εμφατικώς ότι η γερμανίτσα έχει συμφέροντα στη χαλβανίτσα. (Σα νά ‘λεγε, μή μου πειράζετε το χαϊδεμένο παιδί, διότι αλοίμονό σας!)
Καί δεν βρέθηκε ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ αρδ, να τον ρωτήσει: «- Τί συμφέροντα έχεις εσύ, ρέ χοντρόκωλε, στη χαλβανίτσα, που βρίσκεσαι στην άλλη άκρη της Ευρώπης, καί δεν έχουμε εμείς, πού ‘μαστε δίπλα; Καί μάλιστα, έχουμε αλύτρωτα εδάφη καί αλύτρωτο πληθυσμό εκεί; Μπορείς να μας τα κατονομάσεις, τα συμφέροντά σου;»
Μπάααα!!!… όσο ρώτησαν τα ντουβάρια, άλλο τόσο ρώτησαν κι οι εγχώριοι αρδ.
- Το δεύτερο, όταν η δρακουλοκόρη (σε συνέντευξη) «επιχειρηματολογούσε» στο θέμα της ονομασίας των Σκοπιανών, καί πέταξε το ανεπανάλητο: «- Καί πώς θέλετε να τους λέμε; φούφουτους;»
Πάλι, κανένας δεν της είπε ότι ΉΔΗ ο βόρειοι γείτονες έχουν όνομα γιά τη χώρα τους από προπολεμικά, κι αυτό είναι Βαρντάρσκα. Ούτε Μακεδονία, ούτε Μακεδονικός χαλβάς.
- Το τρίτο, πάλι η δρακουλοκόρη σε συνέντευξη, όταν πάλι «επιχειρηματολογούσε» γιά το ότι είναι καλό να χαρίσουμε στην τουρκίτσα τα πάντα, έτσι αέρα-πατέρα: «- Καί τί θέλετε, δηλαδή; να κάνουμε πόλεμο;»
Καί πάλι κανείς δεν της είπε: «- Άκου ‘δώ, μανδάμ! Πόλεμος γίνεται πάντα με τουλάχιστον δύο αντιπάλους! Όθεν, ακόμη κι αν δεν θέλουμε εμείς τον πόλεμο, τον θέλουν εκείνοι! Εκείνους να πας να ρωτήσεις, γιατί υπερεξοπλίζονται εδώ καί δεκαετίες!»
Καί πάλι, όσο τη ρώτησαν τα ντουβάρια, τη ρώτησαν κι οι αρδ που τη συνεντευξιάζανε.
Τέλος πάντων, μ’ αυτά καί μ’ αυτά (κι όχι μονάχα με τα συγκεκριμένα παραδείγματα), είναι πολλά χρόνια που ξύνω τ’ αρχίδια μου, όταν ακούω γιά αρδ. (Όλως πληροφοριακώς: σε «έγκυρους» καί «έγκριτους» τέτοιους, η φαγούρα γίνεται μεγαλύτερη.)
Τί να κάνουμε; έχει απόλυτο δίκιο ο Παλιούρας: γιά τους περισσότερους, δύσκολο πράγμα η ρημάδα η σκέψη, η απλή λογική! Γιά δέ τους αρδ, φορτίο ασήκωτο!!!
δ. Συνέπειες
Έ, λοιπόν, δεν θα πάψω να φωνάζω πως, ό,τι κάνουμε κι ό,τι δεν κάνουμε στη ζωή αυτή (πράξεις τε καί παραλείψεις), έχει συνέπειες.
Τί εννοώ στην περίπτωσή μας;
Έστω, λοιπόν, ότι βρίσκεται ένα δασκαλεμένο δικαστήριο της Χάγης…
[Καλά… εδώ οι ηπαπαραίοι βομβαρδίσανε γκανγκστερικώς με το έτσι γουστάρω την τέως Γιουγκοσλαυΐα, κι αντί να τους αρπάξει η Χάγη -μαζί με τους γερμαναράδες- καί να τους κόψει τον κώλο, άρπαξε αυτούς που υπερασπιζόταν την πατρίδα τους! Τον Μιλόσεβιτς καί τον Κάρατζιτς! Δεν είναι, δά, κανένα αγγελούδι το συγκεκριμένο δικαστήριο!]
…καί (ΠΑΡΑ τα διεθνή θεσμισμένα) δέχεται όλα τα -χμ- «επιχειρήματα» του κουκλοχαιρετάκια (που αποτελούν αντιγραφή των «επιχειρημάτων» των τουρκαλάδων, που αποτελούν αντιγραφή των «επιχειρημάτων» γερμανών κι ηπαπαραίων), καί χαρίζει Ελληνική επικράτεια στην τουρκίτσα.
Σκέφθηκε κανείς τί θα γίνει μετά, καί δή παγκοσμίως, αν εμείς χαρίσουμε τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου στην τουρκίτσα, επειδή «είναι πιό κοντά» σ’ αυτήν;
ΤΗΣ ΠΟΥΤΑΝΑΣ!!!
δ1. «Οπλίζεται» νομικώς η Αργεντινή
Αμέσως-αμέσως, καί έχοντας στα χέρια της διεθνές νομικό δεδικασμένο, η Αργεντινή θα επανεγείρει θέμα Φώκλαντς!!!!! (Αφού «βρίσκονται κοντά» στην Αργεντινή!…)
Τώρα, θα μου πείς, η πτωχευμένη Αργεντινή θα ξανακάνει πόλεμο; ή θα τον ξεκινήσει η αγγλίτσα, με τα χάλια πού ‘χει;
Κοιτάχτε… Δεν είναι απλά θέμα αυτών των δύο, αλλά πρέπει να το δεί κανείς μέσα στο πλαίσιο της εποχής μας.
Κι αυτό, είναι το ότι σήμερα τα κράτη υποχωρούν παγκοσμίως, κι αναλαμβάνουν οι πολυεθνικές. Κι επειδή πέραν του Ατλαντικού τα σχέδια είναι να γίνει μιά ας πούμε «συνομοσπονδία» (νομίζω θα λέγεται «Παναμερικάνα», ή κάπως έτσι), με τις πολυεθνικές ασύδοτες (ου μήν, καί κυβερνώσες), μαντέψτε ποιός θα βρίσκεται πίσω απ’ την Αργεντινή καί θα βάζει φυτίλια!!!
Τώρα, η αγγλίτσα. Αυτή, ό,τι καί να πέρασε, ουδέποτε έπαψε να τρέφει όνειρα επαναφοράς σε καθεστώς παγκόσμιας αυτοκρατορίας (τρείς αιώνες ήταν, δεν το λες καί λίγο!)… άσε που γνωρίζει άριστα ότι την αυτοκρατορία της τη ροκάνισαν οι ηπαπάρα, προκειμένου να έρθει η Pax Americana μετά τον Β’ ΠΠ.
Βέβαια, η αγγλίτσα δεν θα τα βάλει ευθέως με τις ηπαπάρα, αλλά…
«- Τζέημς Μπόντ, πάρε τηλεφακό, δηλητήριο, καί τα λοιπά συμπράγκαλά σου, καί πετάξου στην Ελλάδα, να δείς τ’ αρχαία! Ά! Κι ο λεγάμενος να τα δεί τ’ αρχαία από κάτω, απ’ τα θεμέλια! Κατάλαβες;»
«- Μάλιστα, μεγαλειοτάτη!»
Δεν νομίζω ότι χρειάζεστε κι άλλες εξηγήσεις… αλλά να ξέρετε, ειδικά η αγγλίτσα ΔΕΝ θα τ’ αφήσει αυτό να περάσει έτσι – έτσι καί η Χάγη εκδώσει τέτοια νομολογία, με υπαιτιότητα κουκλοχαιρετάκια!
(Τον οποίο, φυσικά, η γερμανίτσα ΔΕΝ πρόκειται να τον προστατέψει. Άπαξ καί της έκανε τη δουλειά της, θα τον πετάξει στα σκουπίδια.)
δ2. «Οπλίζεται» νομικώς η Βραζιλία
Ακριβώς τα ίδια με τη Βραζιλία καί τη Γαλλία, παρ’ ότι αυτές οι δύο χώρες δεν έχουν τόση έχθρα μεταξύ τους. Εννοώ κάτι Γαλλικές Γουϊάνες, καί κάτι τέτοια. Που κι αυτές οι γαίες «βρίσκονται κοντά» στη Βραζιλία.
Θ’ αρχίσουν πχ τίποτε «αγανακτισμένοι» Βραζιλιάνοι να κάνουν πορείες, να λένε ότι πέρασε ο καιρός των αποικιών, κτλ κτλ. Σωστό αυτό· αλλά, φυσικά, ούτε η Γαλλία θα κάτσει με σταυρωμένα τα χέρια! Να ξέρετε πως, τώρα που μιλάμε, τα κομμάντα της καί η Λεγεώνα των Ξένων καθαρίζουν στην Αφρική, στις πρώην ( ; ) Γαλλικές αποικίες, τους μποκοχαράμηδες καί λοιπούς ξυπόλητους μεμέτηδες. Τί λέτε; θ’ αφήσει η Γαλλία στη Βραζιλία έδαφος μ’ ολόκληρο διαστημοδρόμιο, επειδή απλά θα φωνάζουν οι Βραζιλιάνοι;
δ3. (Επανα)Δημιουργούνται πολεμικές εστίες
Από πού ν’ αρχίσεις, καί πού να τελειώσεις!… Πρόχειρα αναφέρω τις Κουρίλλες νήσους (Ρωσσοϊαπωνικός πόλεμος του 1904). Υπ’ όψιν, ακόμη δεν συνθηκολογήσανε Ρωσσία καί Ιαπωνία μετά το 1945!… το δέ θέμα των Κουριλλών μένει ανοιχτό. (Δες εδώ, πχ.)
Φανταστήτε, όμως, τί έχει να γίνει, αν οι Ιάπωνες πούν ότι τα νησιά αυτά βρίσκονται πολύυυυυ μακριά απ’ τη Μόσχα (αλλά κοντά σ’ αυτούς)! Χίχίχίιι!!!
Βέβαια, ηπαπαραίοι καί γερμαναράδες πολύ θέλουν να υπάρχουν διαχρονικώς τέτοια βαρέλια με μπαρούτι, κι από πάνω τα φυτίλια αναμμένα. (Βλέπε πχ Βαλκάνια – αλλά καί Ιαπωνία, που είναι τίγκα στις ηπαπαραίϊκες βάσεις.) Αλλ’ αυτοί, που θα φάνε το κωλοδάχτυλο στον κώλο με τις ανοησίες του κουκλοχαιρετάκια, δεν έχουν απολύτως καμμία όρεξη! (Διότι, όπως περιέγραψα, το δάχτυλο απ’ τη Χάγη δεν θα το φάμε μόνον εμείς.)
Οπότε, μαντέψτε ποιός θα την πληρώσει στο τέλος! Ο κύριος, ή ο υπηρέτης;
ε. Εν κατακλείδι
Κάποιος να τους πεί εκεί στο γκουβέρνο, ότι ακόμη κι ένα προτεκτοράτο (όπως το ψευτο-Ρωμαίϊκο) απαιτεί αρκετά προσόντα γιά να κυβερνηθεί. Ουδόλως αρκεί ο χατζηαβατισμός (όπως νομίζουν)! Παναπεί, η βλακώδης αντίληψη, του ότι κυβερνάμε απλά κάνοντας τα χατήρια γερμανών κι ηπαπαραίων.
Κι η παρουσία μας στη ζωή, αγάπες μου, ξαναλέω: έχει συνέπειες!
Ελπίζω το μήνυμα αυτό να φτάσει εκεί, που πρέπει να φτάσει, καί να μή γίνει τελικά η στραβή (που πάει να γίνει).
Αλλοιώς, αμαρτίαν ούκ έχω.
Ιαν. 22, 2021 @ 19:46:37
Ισχύει ότι οι μητσοτακαίοι του κόσμου τούτου δεν θα είναι πλέον κορακοζώητοι. Αλλά όχι για νομικίστικα τερτίπια. Η κυνηγετική περίοδος έχει ήδη ξεκινήσει μπος. Απλά δεν το ‘χουμε πάρει χαμπάρι ακόμα, μιας και δεν το ‘χει πει το κουτί. Όταν το πάρουμε χαμπάρι θα τιγκάρει το πρώτο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 22, 2021 @ 21:50:51
συγνώμη για το of topic…
http://www.huttoncommentaries.com/article.php?a_id=6
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 23, 2021 @ 16:07:28
Μετά από αυτό …
https://katohika.gr/ellada/politis-dikaionetai-se-dikastirio-me-vasi-to-arthro-120-tou-syntagmatos/
τους έψαξα στο fb :
https://www.facebook.com/groups/689131881894376/files
…θεωρώ ότι αξίζουν της προσοχής μας!
Φαίνεται να έκαναν αυτό που αναρωτιόταν ο Παλαιός : «… έχει καθήσει κάποιος, να κάνει την αναγκαία δουλειά ώστε να ’δεί, ΕΑΝ συνδυάζοντας άρθρα συντάγματος, και ποινικών νόμων, μπορεί να πετύχει κάτι τέτοιο;;» (αν και δεν λένε για ανάκληση)
Επειδή δεν είμαι νομικός …τη βοήθειά σας
ΥΓ1. Τα κίνητρά τους σίγουρα δεν είναι οικονομικά, αφου ότι «δίνουν», είναι δωρεάν
2. Μην τους μπερδέψετε με ….. τον άλλο το Πόντιο με τη «Χαρά» που σχολίασε ο Μπουγάς ..που ίσως να τον ρίξανε στην αρένα για αποπροσανατολισμό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 24, 2021 @ 14:25:09
Είναι γνωστό ότι γύρω γύρω περιστοιχιζόμαστε από εχθρούς εδώ και αιώνες, αυτοί όλοι καραδοκούν να αρπάξουν ότι μπορούν. Εξάλλου η ιστορία έχει δείξει ότι με τους διάφορους πολέμους που έγιναν, αυτοί όλοι τους συμμαχούσαν με τον εχθρό μας, για να αρπάξουν εδάφη δικά μας.
Είναι σαν ένας γύπας που κάνει κύκλους πάνω από τον μισοπεθαμένο και περιμένει να σταματήσει να κουνιέται για να του επιτεθεί και να τον ξεσκίσει. Δυστυχώς το πρόβλημα σε όλη την ιστορία είναι:
1) Εμείς οι ίδιοι που καθόμαστε απαθέστατοι και τους κοιτάμε σαν χάνοι , περιμένοντας κάποιον άλλον να βγάλει το φίδι από την τρύπα και αυτοί μετά να καρπωθούν τους αγώνες αυτού. Τέτοια τομάρια είμαστε δυστυχώς. Ότι αρπάξει ο κώλος μας κάλο είναι.
2) Όλοι αυτοί οι προδότες που έχουν μαζευτεί εδώ μέσα μεταμφιεσμένοι σε ταγούς του έθνους και δήθεν σωτήρες. Ποιο κάθαρμα να πιάσεις και ποιο να αφήσεις;;. Έχοντας διαβρώσει όλες τις δυνατότητες του κράτους, στελεχώνοντας τις με όλη την σαπίλα που κυκλοφορεί εκεί έξω, με όλους αυτούς που ανήκουν στα δικά του κλαμπ( ποδίτσες κτλ). Κρατικοδιαίτα ρουφιανόσκυλα, που θα πουλούσαν και τον κώλο της μάνας τους για τα δικό τους συμφέρον και μόνον.
Κάτω από αυτές τις συνθήκες απορώ πως υπάρχουμε σαν έθνος ακόμα, αν αυτό το τσαντίρι λέγεται έθνος δηλαδή, λυπάμαι που τα γράφω όλα αυτά , αλλά δυστυχώς είναι η πραγματικότητα.
Μόνη λύση για έμενα είναι αυτός ο Μαλάκας-ηγέτης που θα μπει μπροστά για να φάει όλο το σκατό ξέροντας από την αρχή ότι θα δεν θα έχει καλή κατάληξη και θα είναι αποφασισμένος για όλα. Ναι αυτός ο μαλάκας….
Αλλά φοβάται το θεριό τον Γιάννη και ο Γιάννης το θεριό, όποτε και αυτοί οι λίγοι μένουν άπραγοι…. και εδώ ρωτάω τον Παλαιό και όποιον άλλον θέλει να δώσει μια απάντηση : Πώς περιμένεις να αλλάξει μια κατάσταση αιώνων ;; ειδικά όταν έχεις τέτοιο δυναμικό;;
Υγ. ΟΧΙ δεν εννοώ εσένα καπετάνιε να βγεις μπροστά, θυμάμαι τι έχεις γράψει για το θέμα αυτό.
Υγ2. Βαρέθηκα να είμαι ήρωας του πληκτρολογίου…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 24, 2021 @ 15:05:29
Eισαι ένας σκύλος που έχεις αφεντικό.
Το λουρί νομίζεις ότι είναι το χέρι του αφεντικού σου.
Το αφεντικό φεύγει για άγνωστους λόγους που εσύ προσπαθειςι να ερμηνεύσεις.
Όσο έχεις το λουρι ελπιζεις ότι θα έρθει το αφεντικό και ολα θα είναι όπως πριν.
Ένα παράδειγμα του μηχανισμού ελέγχου μεταξύ υποκειμενου και αντικειμενου
Το προβλημα ειναι οτι ο λαος εχει το αφεντικο που ακομα περιμενει να του εξασφαλισει …υποφερτες ημερες.
Στην θεση του λουριου μπορειτε να βαλετε ολα τα στοιχεια χειραγωγησης που χρησιμοποιει το χρεοκωπημενο κατοχικο συστημα με το οικοιοποιηθεν ψευδωνυμο «ελληνικη πολιτεια»
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 24, 2021 @ 17:53:57
Βρήκα ένα τεστ. Όποιος θέλει ας το κάνει. Εμένα με έβγαλε left authoritarian, ολοκληρωτικό αριστερό. Αρκετά αριστερό αλλά όχι εντελώς και λίγο ολοκληρωτικό. Σωστό, καθότι στα οικονομικά-κοινωνικά θέματα είμαι σοσιαλιστής και στα εθνικά εθνικιστής, δηλαδή παλιό Πασόκ.
https://www.politicalcompass.org/test
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 24, 2021 @ 21:04:24
.
Ρε παιδιά κάποιος να ‘πεί του Κώτσιου, επειδή εμένα δεν φαίνεται να μ’ ακούει, ότι δεν φταίει η κυράτσα, στην οποία τα ψέλνει, όπως δεν φταίει και κάθε άλλος προδότης που κάνει το ένα ή το άλλο ..αυτοί που φταίνε είναι απλά και μόνο εκείνοι που εγώ αποκαλώ ΖΑ, και που με τίποτε δεν θέλει να το ακούει ο Κώτσιος, αν και τελευταία φαίνεται ότι άρχισε να νερώνει το κρασί του.
.
Δυστυχώς Κωτσαρίκο, ο μόνος φταίχτης είναι ο γελαδολαός αυτού του τόπου ..οι διάφοροι προδοταρέοι και τα λαμόγια είναι και οι μόνοι που κάνουν την δουλειά τους ..αλλά ο γελαδολαός ποιά δουλειά του κάνει ;;
.
Μην μεταθέτουμε τις ευθύνες μας ..και πάνω απ’ όλα εάν ο λαός ήταν καλύτερος τότε θα είχε και καλύτερους κυβερνώντες – καθώς αυτά τα κουμάσια και οι προδότες ή φάτσα του στον καθρέφτη είναι !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 24, 2021 @ 21:06:39
.
Γιάννη ….
.
Το έχω ‘πεί τόσες πολλές φορές που καταντάει πλέον γραφικό – ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ και ούτε ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ κάποιος Μαλάκας να βγεί μπροστά ..για πολλούς και διάφορους λόγους που έχω αναλύσει αλλά και πολλούς άλλους ακόμη.
.
Μπορεί αυτό να μην αρέσει σε σένα και σε μερικούς άλλους ..αλλά πρέπει επιτέλους να το χωνέψετε, καθώς αυτό που θέλετε δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει, επειδή δεν θα έφερνε κάποιο αποτέλεσμα και έτσι δεν θα είχε και απολύτως κανένα νόημα.
.
Καταλαβαίνω την ελπίδα και τον καημό σου ..αλλά ασχέτως του τι νομίζεις (εσύ και όποιοι άλλοι) είναι τόσα πολλά αυτά που δεν ξέρεις, και τα οποία δεν επιτρέπουν σε κάποιον νουνεχή, του να πάει και να βάλει το κεφάλι του στην γκιλοτίνα απλά και μόνο στο να παίξει το γκάπ και το κύλισμα του κεφαλιού του στο καλάθι, χωρίς να έχει καταφέρει να προκαλέσει την κίνηση ούτε ενός μικρού φύλλου.
.
Δυστυχώς πέρασε ανεπιστρεπτί η περίοδος εκείνη που μπορούσε να γίνει και να προχωρήσει κάτι «επαναστατικώ δικαίω» ..στην σημερινή κατάσταση δεν μπορεί να επιτύχει κάτι τέτοιο …για να επιτύχει πρέπει ν’ αλλάξουν πάρα πολλά, και πρώτα απ’ όλα να ξυπνήσει ο λαός και να εφαρμόσει ένα συγκεκριμένο σχέδιο, αφού αρχίσει να Σκέφτεται και να χρησιμοποιεί την Λογική.
.
Ίσως γράψω κάτι, το οποίο θα εξηγεί την όλη κατάσταση ..αλλά ακόμη δεν το έχω αποφασίσει ..κατά πρώτον, γιατί είναι πολύ επικίνδυνο για μένα, και δεύτερον γιατί ο βοϊδολαός δεν νομίζω ότι θα πάρει χαμπάρι κάτι, και ότι ούτε θα είναι διατεθειμένος να κάνει το οτιδήποτε !! ..αλλά εντάξει το σκέφτομαι, και θα δούμε ……….
.
Η απάντηση τώρα στην ερώτησή σου είναι :
Μόνο εάν πολλοί είναι διατεθειμένοι, όχι πεντακόσιοι-χίλιοι ή ακόμα και δέκα-είκοσι χιλιάδες αλλά πολλοί περισσότεροι, να κάνουν πραγματικά κάτι, να δημιουργήσουν το αναγκαίο ενεργειακό πεδίο και να κάνουν τις απαραίτητες εκείνες ενέργειες που θα δημιουργήσουν την αναγκαία βάση, όντας διατεθειμένοι να φτάσουν μέχρι τέρμα χωρίς υπαναχωρήσεις ..και βεβαίως αφού πρώτα γίνουν ικανοί να μπορούν να Σκέφτονται, να κατανοούν και να χρησιμοποιούν την Λογική.
.
Έχω ‘πεί κάποια πράγματα αλλά αντί να στρώσετε κώλο τα γράψατε εκεί που δεν πιάνει μελάνι.
.
Το πράγμα δεν είναι στα χέρια του κάποιου Μαλάκα ή έστω των κάποιων λίγων ..αλλά είναι στα χέρια του Λαού ..όπου εάν αυτός δεν θέλει ..απλά θ’ ακολουθήσει διαγραφή ..και θα μείνει ένας κάποιος κατιμάς χωρίς μέλλον και ουσία.
.
Δυστυχώς Γιαννούμ’ έτσι έχουν τα πράγματα ..όπου κανένα γιούργια δεν πρόκειται να φέρει αποτέλεσμα ..το «σύστημα» δεν θ’ αφήσει κάτι να του χαλάσει την σούπα.
Αυτά που συμβαίνουν είτε έχουν την έγκρισήν του, είτε αυτοί που τα κίνησαν το έκαναν χτυπώντας το «σύστημα» με τα δικά του όπλα, επειδή γνώριζαν τ’ αδύνατα σημεία του, τις πίσω πόρτες του, και έπαιξαν το παιχνίδι σωστά !!
.
Εντάξει ..εντάξει ..δεν καταλαβαίνεις τίποτα ..αλλά δεν μπορώ να ‘πώ αυτήν την στιγμήν περισσότερα ..όπως είπα το σκέφτομαι ….
.
.
Υγ. οι περισσότεροι, αν όχι όλοι, νομίζετε ότι πολλά από αυτά που γράφω, όπως ας πούμε τα περί του «Κόσμου Φυλακή» είναι χωρίς επιπτώσεις σε μένα ..καλά θα ήταν να ήταν έτσι, αλλά δυστυχώς ..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 24, 2021 @ 22:45:11
Θα χαρούμε να ακούσουμε όσα έχεις να πεις, όπως κάθε φορά, αλλά για τι επιπτώσεις μιλάς, Παλαιέ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 25, 2021 @ 12:31:32
.
Αγάπη …
Το καλοκαίρι του ’18, εξαιτίας κάποιων «καλόπαιδων» υπήρξε διαγραφή όλων των μέχρι τότε άρθρων του Εργολάβου, αλλά και όλων των σχολίων.
.
Τα δε δικά μου σχόλια ήταν υπερπολλαπλάσια σε όγκο, των μέχρι τότε άρθρων ..και μέσα εκεί υπήρχαν όχι μόνο επεξηγήσεις επί των λεγομένων στα άρθρα αλλά και επιπλέον πράγματα.
.
Λοιπόν εκεί, υπήρχαν αναφορές και επεξηγήσεις, δεν ξέρω-θυμάμαι αν βεβαίως έχουν υπάρξει και στα υφιστάμενα τώρα σχόλια, σχετικά με αυτό που ρωτάς ..και τούτο όχι μόνο σχετικά με τις πιθανές επιπτώσεις σε μένα, που εξέθεσα το όλο θέμα, αλλά και τις πολύ πολύ ηπιότερες σε όσους θα τολμούσαν να βάλουν σε πράξη όσα λέγονταν εκεί.
.
Βλέπεις όσοι ξεμπροστιάζονται και εκτίθενται, αντιδρούν σ’ αυτό, και μάλιστα επιτίθενται με πολλούς και διαφόρους τρόπους, είτε στην διακίνηση-γνωστοποίηση αυτών, επειδή κάτι τέτοιο τους χαλάει την σούπα, είτε και στην επακόλουθη χασούρα που προκύπτει ..οπότε το «Σύστημα» και τα μικρότερα «συστήματα» ενεργοποιούνται.
.
Την μεγάλη επίθεση βέβαια, την δέχεται εκείνος που μίλησε και εξέθεσε το όλο θέμα, κατόπιν όσοι το γνωστοποιούν και το μεταφέρουν, και τρίτον όσοι κάνουν-βάζουν σε πράξη τα όσα εκεί λέγονται.
.
Οι επιθέσεις αυτές, ενεργειακές αλλά και κάθε άλλου είδους, γίνονται από το ή τα «Σ-συστήματα» μικρότερα ή μεγαλύτερα, στα οποία ανατίθεται η υπόθεση ..και έτσι η επίθεση μπορεί να είναι από απλή σύσταση, διαστρέβλωση, κάποια σφαλιάρα ή μέχρι του να σε στείλουν αδιάβαστο.
.
Έχοντας λοιπόν εκθέσει όλο αυτό το θέμα, μέχρι την ανώτερη βαθμίδα, νομίζεις ότι με κάλεσαν αλλά και συνεχίζουν να θέλουν να με κεράσουν και να μου κάνουν το τραπέζι ;;
.
Αυτά, που εσείς τα βρίσκετε έτοιμα, και μάλιστα δεν δίνετε σημασία, και μιλάμε για εκείνα που εκθέτουν και χτυπάνε την βαθιά ρίζα των κακώς κειμένων ..ενώ υπάρχουν και κείμενα σχετικά ή τελείως ανώδυνα, κάποιοι τα πλήρωσαν και τα πληρώνουν ποικιλοτρόπως πολύ ακριβά ..και οι επιθέσεις που δεχτήκαμε και δεχόμαστε συνεχώς είναι άνευ προηγουμένου.
.
Εσείς μπορεί να θέλετε να γράψουμε τα πάντα ..εμείς όμως οφείλουμε να σταθμίσουμε το κάθε τί ..και κυρίως το εάν το γενικό όφελος που μπορεί να προκύψει, αξίζει το να υποστούμε την όποια επίθεση ακολουθήσει.
.
Πάντως τίποτα που χαλάει την «σούπα»,δεν περνάει αβρόχοις ποσί ..αλά θα φάει το ανάλογο μπερντάχι.
.
Ο δικός σας κίνδυνος, βρίσκεται κυρίως στο να γίνετε κοινωνοί του θέματος «Κόσμος Φυλακή», και στο να ξεκινήσετε το ξεκουκούλωμα της Θείας Σπίθας ..όμως τόσο το να κάνετε και τους γνωστούς σας κοινωνούς γνωστοποιώντας τους το θέμα, όσο και το να βάλετε σ’ εφαρμογή τα δέοντα, πρέπει να σταθμίσετε τον όποιον κίνδυνο και επίθεση δεχτείτε με την προοπτική να επιτύχετε την πραγματική ελευθερία σας !! ..ποιό μετράει για σας ;; ..το να σκύψετε το κεφάλι και να δεχτείτε να είστε εσαεί δούλοι του κάθε συστήματος, μικρού ή μεγάλου, ή το να παλέψετε για την πραγματική ελευθερία σας ;;
.
Εσείς είστε, που πρέπει να κρίνετε τι μετράει για σας !! ..εμείς το έχουμε κάνει ξεκάθαρο πάμπολλες φορές ..δεν ζητάμε τίποτα ..και ότι σας δίνουμε, το δίνουμε ελεύθερα, χωρίς καμμία δέσμευση και υποχρέωση από εσάς.
.
Το αν όσα σας δίνουμε, θα τα χρησιμοποιήσετε ή θα τα γράψετε εκεί που δεν πιάνει μελάνι, έγκειται σε σάς ..να θυμάστε όμως ότι, η απ-ελευθερία έχει κάποιο αντίτιμο, το οποίο αναγκαστικά θα πληρώσετε, από την στιγμή που τα κάνατε σκατά και δεχτήκατε να την χάσετε-χαρίσετε σε κάποιους άλλους – και όπως λέω πάντα ..ας προσέχατε !! ..όμως το θέμα δεν είναι το τι κάνατε, αλλά το τι κάνετε τώρα και σκοπεύετε να κάνετε στην συνέχεια !!
.
Κάποια προσπάθειες-ενέργειες είναι σε ατομικό πεδίο ..κάποια άλλα σε ομαδικό-κοινωνικό-εθνικό και κλπ. κλπ.
.
.
Υγ. – Διαβάστε τα υπάρχοντα άρθρα ξανά και ξανά, κρατείστε και τα αναφερόμενα σ’ αυτά σχόλια, και καλύτερα κατεβάστε τα στον η/υ σας αλλά και τυπώστε τα να τα έχετε – ίσως κάποια στιγμή να μην υπάρχουν !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 25, 2021 @ 15:12:07
Υπάρχουν όντως άτομα που μπορούν να κάνουν ρήαλ ενεργειακές επιθέσεις σε εξίσου γνώστες; Και δεν εννοώ τίποτα λεκτικούς εκβιασμούς σε ενεργειακά αδύναμους ή τρολλαρίσματα σε άτεχνους για αποσυντονισμό, αλλά πραγματική ενεργειακή επίθεση. Γιατί αν όντως υπάρχουν , για άλλη μια φορά θα πρέπει να είμαι ο μόνος άνθρωπος που ασχολείται από το γεννοφάσκια του με όλα αυτά τα ζητήματα, χωρίς ποτέ να έχει συναντήσει δη ρήαλ θινγκ. Με πιάνει το παράπονο καμιά φορά, ακούω διάφορους να λένε ότι έχουν συναντήσει μάγους ή ιδιαιτερα εξελιγμένους ανθρώπους με υπερβατικές ικανότητες κι εγώ ποτέ τίποτα;;; Μα τόση γκαντεμιά; Και να πεις ότι δεν έχω γνωρίσει κόσμο..Κι αν έχω γνωρίσει, εγχώριο και μη. Τεςπα. Την επόμενη φορά, κρατήστε κανά δείγμα ρε παιδιά και ρίξτε σήμα να το μελετήσω και γω το πράμα που τό χω και καημό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 25, 2021 @ 15:33:00
Επανέρχομαι, σχετικά με το παραπάνω σχόλιο μου, παραθέτοντας 3 έγγραφα(υπάρχουν κ άλλα) της ομάδας «ΕΠΙΘΕΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ Α120Σ»
(φαίνεται να «αγγίζει» πολλούς ο «αγώνας» τους αφού καθημερινά εγγράφονται νέα μέλη) που κατέβασα άπο το FB, επειδή καταλαβαίνω (κ σωστά) έχουτε …. αλλεργία…. Τα γνωστοποιώ χωρίς να προτρέπω κανένα να τα ..υιοθετήσει.
1ο εγγγραφο αποπάσματα (16 σελίδες)
ΑΝΑΦΟΡΑ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ
Ιερή Δήλωση ενεργοποίησης και εφαρμογής του Άρθρου 120 του Συντάγματος και καταγγελία κατά
των εις βάρος του λαού και του Έθνους διαπραχθέντων κακουργημάτων:
Α. Της βίαιης κατάλυσης του Συντάγματος.
Β. Της από 24/11/2011 και έκτοτε, κακουργηματικής παράλειψης διώξεων του εγκλήματος της
εσχάτης προδοσίας και της καταπάτησης του Όρκου.
Γ. Της από κοινού απόπειρας με δόλο και πρόθεση των πολιτικών και του κάθε υπεύθυνου, να
προχωρήσουν σε αλλαγή και Αναθεώρηση του Συντάγματος κατεχόμενης Χώρας (της Ελλάδας).
Δ. Της εκ μέρους των πολιτικών και κάθε υπεύθυνου απόπειρας νομιμοποίησης της κατοχής στην
Χώρα, της εκχώρησης εθνικής κυριαρχίας, της τέλεσης ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑΣ του Ελληνικού Λαού και του
διαμελισμού της χώρας.
…..Η Αναφορά -Δήλωση τούτη, υποβάλλεται πρωτίστως προς το Αστυνομικό τμήμα …..
Δεσμεύομαι ότι από σήμερα εφαρμόζω στην πράξη το Άρθρο 120 του Συντάγματος προς κάθε κατεύθυνση και
κυρίως κατά όποιου διαπιστώσω ότι συνεργεί σε βίαιη κατάλυση του Συντάγματος, και κατά του όποιου
συνεχίζει τούτη την περίοδο κατοχής, να υποθάλπει και να επιβοηθεί την είσοδο, την εγκατάσταση και
διαβίωση λαθρομεταναστών στην χώρα, ξεκινώντας από την περιοχή του Δήμου μου. Σας βεβαιώνω δε, ότι η
όποια από μέρους σας ή των υπαλλήλων σας ενέργεια εναντίον μου ή εναντίον της ιδιωτικής μου περιουσίας,
θα αποτελεί στο εξής και καθ ’όλη την διάρκεια της κατοχής, παρεμπόδιση του ιερού έργου που το σύνταγμα
επιβάλλει στους πολίτες ώστε να αποτρέψουν με ΚΑΘΕ ΜΕΣΟ την κατάλυσή του, άρα δηλαδή, θα αποτελεί
εχθρική ενέργεια κατά της πατρίδας τού Συντάγματος και του λαού και του δημόσιου συμφέροντος. Και στις
περιπτώσεις αυτές υποχρεούμαι να αντιμετωπίσω τον όποιονδήποτε, ακόμη και δημόσιο ή κρατικό υπάλληλο
ανεξαρτήτου ιδιότητας που θα αποπειραθεί να με παρεμποδίσει στην τέλεση των καθηκόντων μου αυτών
απέναντι στο Σύνταγμα, ως εχθρό της πατρίδας. Με άλλα λόγια δηλαδή, βάσει του Άρθρου Σ. 120 παρ 4,
υποχρεούμαι και δικαιούμαι ακόμα και να τον εκτελέσω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 25, 2021 @ 15:40:22
αποσπασμάτων …. συνέχειαΠρος:
1. Προς ενημέρωση κάθε Πρέσβη όλων των Πρεσβειών που βρίσκονται εντός της Ελληνικής επικράτειας.
2. Κάθε Στρατιωτικό των Ελληνικών Ενόπλων Δυνάμεων, κάθε όργανο των Σωμάτων ασφαλείας και του
Δικαστικού Σώματος, τους υπαλλήλους της Εφορίας, της Σ.Δ.Ο.Ε της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων
και όλων των ελεγκτικών μηχανισμών, προκειμένου να ενημερωθούν ότι από σήμερα και στο εξής οφείλουν να
εξετάζουν τις εντολές που λαμβάνουν και να κρίνουν οι ίδιοι κατά πόσο θα τις εκτελέσουν, τις αγνοήσουν,
καταδικάσουν ή και καταγγείλουν και εκείνες και τους εντολείς των. Καθώς από σήμερα ενημερώνονται και
επίσημα, ότι αφενός η Ελλάδα βρίσκεται υπό κατοχή, αφετέρου δε και κυρίως για το γεγονός ότι η Ελληνική
Δικαιοσύνη, έχει εις βάρος υπουργών μελών της κυβέρνησης, σχηματίσει από τις 24/11/2011, δικογραφία για
το κακούργημα της εσχάτης προδοσίας. Και ότι οι εν λόγω κατηγορούμενοι αλλά και οι συνεργοί δια της
σιωπής και υπόθαλψης του εν λόγω εγκλήματος της εσχάτης προδοσίας, είναι συγχρόνως οι εντολείς των
σωμάτων ασφαλείας, του Δικαστικού Σώματος, της Δ.Ο.Υ και λοιπών κρατικών μηχανισμών, οι οποίοι μάλιστα
υπηρετούν θεσμούς, ασκούν καθήκοντα στα υπουργεία Δικαιοσύνης, Δημόσιας τάξης, Οικονομικών και
άλλων, είναι με τη σφραγίδα της Δικαιοσύνης αναξιόπιστοι, δηλαδή ενημερώνεστε , για το ότι οι διωκόμενοι με
την προαναφερθείσα δικογραφία υπηρετούν θεσμούς, ασκούν καθήκοντα σε καίριες θέσεις στα υπουργεία
Δικαιοσύνης, Δημόσιας Τάξης και Οικονομικών και έχουν κριθεί προδήλως αλλά και νομίμως αναξιόπιστοι.
……..4. Προς επίσημη ενημέρωση όλων των Γενικών Επιτελείων Ενόπλων Δυνάμεων, πως όλοι οι
ανώτεροι-ανώτατοι Αξιωματικοί, ενσυνείδητα έχουν καταπατήσει τον Όρκο τους, από τις 24/11/2011
έως και σήμερα. Θα θεωρηθούν εχθροί εάν δεν σταματήσουν άμεσα να υπακούουν στις εντολές των
πολιτικών προϊσταμένων των, οι οποίοι από τις 24/11/2011 κατηγορούνται επίσημα από την
Ελληνική Δικαιοσύνη για το κακούργημα της εσχάτης προδοσίας, επίσης άμεσα να σταματήσουν να
υπακούουν στις εντολές συνεργών δια της σιωπής και της υπόθαλψης στην εσχάτη προδοσία.
Καθώς βάσει του εθνικού και διεθνούς δικαίου, οι κατηγορούμενοι και οι δια της σιωπής συνεργοί των
πολιτικοί ως επίορκοι αυτού του κακουργήματος, της εσχάτης προδοσίας και της παραβίασης
καθήκοντος, έχουν βάσει του Συντάγματος καταπατήσει τον Όρκο, έχουν συνεργήσει στην βίαιη
κατάλυση του Συντάγματος δια της σιωπής των. Με την νέα τους ιδιότητα αυτή των κατηγορούμενων
και ενόχων για εσχάτη προδοσία έχουν χάσει την ιδιότητα που είχαν ως προϊστάμενοι των Ενόπλων
Δυνάμεων.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 25, 2021 @ 15:49:48
συνέχεια…
Δηλώνω προς τους κρατικούς θεσμούς, Δ.Ο.Υ, Σ.Δ.Ο.Ε, ασφαλιστικά ταμεία προς κάθε
ενδιαφερόμενη αρχή και προς κάθε φυσικό πρόσωπο που υπηρετεί ελεγκτικούς μηχανισμούς, ότι
από σήμερα και μέχρι να τελεσιδικήσει η εσχάτη προδοσία σελ 8 και 22 σειρές από πάνω προς τα
κάτω και καθ’ όλη τη διάρκεια της κατοχής της χώρας και μέχρι την επαναφορά της ομαλής
λειτουργίας του Συντάγματος με τις διαδικασίες που προβλέπονται από το Άρθρο 120Σ , δεσμεύομαι
να πολεμήσω μέχρι τελικής πτώσης τον όποιο φυσικό ή και ηθικό αυτουργό, ανεξαρτήτου ιδιότητας
που κατέχει, Δικαστικό ή αστυνομικό όργανο θα αποπειραθεί ή σκεφθεί τούτη την περίοδο κατοχής
και βίαιης κατάλυσης του Συντάγματος να επιβάλλει σε μένα ή τους συμπολίτες μου την εφαρμογή
των κατοχικών νόμων που έχουν θεσπιστεί από επίορκους νομοθέτες και πολιτικούς ………………………
Επίσης Καταγγέλλουμε, καταδικάζουμε και καταμηνύουμε για Άμεση Συνέργεια σε εσχάτη προδοσία και σε
βίαιη κατάλυση του Συντάγματος και τους Ιερωμένους που δια του σφετερισμού της ιερής των θέσεως και
καταχραζόμενοι την εμπιστοσύνη των Ελλήνων πολιτών…Προς το παρόν σας ζητώ να ενημερώσετε όλους τους εισπρακτικούς μηχανισμούς του κράτους καθώς επίσης
και τις τράπεζες, ότι προσωρινά για όσο διάστημα τελεί η Πατρίδα υπό κατοχή και μέχρι να τελεσιδικήσει η
εσχάτη προδοσία που εκρεμμοδικεί και να επανέλθει η συνταγματική ομαλότητα στη χώρα, να σταματήσουν
να βεβαιώνουν φόρους ή οφειλές, ή να κάνουν έλεγχο κεφαλαίου στις καταθέσεις τις δικές μου ή συμπολιτών
μου οι οποίοι σας έχουμε καταθέσει την εν λόγω ιερή δήλωση εφαρμογής του άρθρου 120 και που επισήμως
βρισκόμαστε σε διαρκή ετοιμότητα για την υπεράσπιση του Συντάγματος και την αποτίναξη της κατοχής της
χώρας μας. Σε αντίθετη περίπτωση οι όποιες ενέργειες εις βάρος εμού ή των συμπολιτών μου θα
αντιμετωπιστούν ακαριαία ως εχθρικές προς την πατρίδα και όπως το Άρθρο 120 επιτάσσει…….συνεχίζεται
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 25, 2021 @ 16:06:20
συνέχεια…..
Υπενθυμίζω δε, ότι όλοι οι ενεργοί πολίτες που έχουν εκλογικά δικαιώματα, υποχρεούνται από το Σύνταγμα
και το Νόμο, αλλά προπάντων από την ανθρώπινη υπόστασή των, να γνωρίζουν ότι διεπράχθησαν αξιόποινες
πράξεις όπως το κακούργημα της παράλειψης διώξεων εσχάτης προδοσίας και της βίαιης κατάλυσης του
Συντάγματος. Και επομένως, τώρα που έχουν και επισήμως ενημερωθεί, πρέπει τουλάχιστον να καταγγείλουν
κι αυτοί τα όσα σχετικά με την προδοσία και τη βίαιη κατάλυση του Συντάγματος εγώ και οι συμπολίτες μου
καταθέτουμε στην παρούσα Δήλωση-Καταγγελία Εφαρμογή του Άρθρου 120 του Συντάγματος, ειδάλλως
αποδέχονται δια της κακουργηματικής των σιωπής την προδοσία κατά της χώρας συνεργώντας παράλληλα
και σε βίαιη κατάλυση του Συντάγματος. Επίσης βάσει και του Άρθρου 136 ΠΚ (αλλά και του Άρθρου 4 παρ. 3
του Συντάγματος όπου χάνουν και την Ιθαγένειά των σε περίπτωση που συνεργήσουν σε υπηρεσία αντίθετη
προς τα εθνικά συμφέροντα, όπως η Έσχατη Προδοσία), ζητώ τουλάχιστον να τους αφαιρεθούν άμεσα τα
πολιτικά τους δικαιώματα…………………..
2ο (σχετικά με τους περιορισμούς λόγω κορονοΐού)
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ
Επειδή ζω μια Νέα περίοδο ΚΑΤΟΧΗΣ μετά από παρέλευση 80 ετών και μάλιστα
από το 2015 και DE JURE (Ν.4336/14-8-2015 Φ.Ε.Κ.94Α
/ ΠΑΡΑΓΡΑΦΟΣ ΓΣΕΛ.1014) καταγράφω σε περίληψη μερικά από τα αναφαίρετα Ανθρώπινα
Δικαιώματα που έχουν κατακτηθεί από την Ανθρωπότητα από το Τέλος του Β’
Παγκοσμίου Πολέμου και που βρίσκονται διάσπαρτα τόσο στο Εθνικό μου Δίκαιο
όσο ΚΑΙ στο Διεθνές.
Επειδή όμως κανένα Δικαίωμα δεν υπάρχει στην Πράξη εάν το υποκείμενο του
Δικαιώματος δεν το απαιτήσει, σας ενημερώνω ότι εγώ θα το απαιτήσω
παραθέτοντας αμέσως πιο κάτω ποιο είναι αυτό και από πού προκύπτει.
Σας ενημερώνω λοιπόν για να γνωρίζετε ότι εάν παραβιάσετε την ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
μου με οποιαδήποτε απαγορευτικά μέτρα, τα οποία δεν προβλέπονται εναντίον μου
από κάποια Ποινική Καταδίκη μου από Ποινικό Δικαστήριο λόγω κάποιου
αδικήματος στο οποίο περιέπεσα, και ΜΟΝΟΝ, θα ζητήσω σε βάρος σας Ποινικές
και Αστικές Ευθύνες σε χρόνο που εγώ θα εκτιμήσω ότι είναι πρόσφορος! Υπ όψινκαι για την ενημέρωσή σας η Δίκη των Εγκληματιών Πολέμου της
ΝΥΡΕΜΒΕΡΓΗΣ καθιέρωσε την Ποινική Ευθύνη όχι μόνον των εντολέων των
παράνομων Πράξεων αλλά και των ΕΚΤΕΛΕΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ!!
ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ ΛΟΙΠΟΝ (ΣΥΝΟΠΤΙΚΑ) ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΌ:
1.- Ελληνικό Σύνταγμα: Άρθρο 2παρ.1 και Άρθρο 5!
2,- ΚΩΔΙΚΑΣ ΙΑΤΡΙΚΗΣ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ (Κ.Ι.Δ)
3.- Οικουμενική Διακήρυξη Δικαιωμάτων του Ανθρώπου (10-12-1948)
4.-Διεθνές Σύμφωνο για τα Ατομικά και Πολιτικά Δικαιώματα ( Ν.
2462/1977)-Τρίτο Μέρος- Άρθρο 7.
5.-Ευρωπαική Σύμβαση γά την προάσπιση των Δικαιωμάτων του Ανθρώπου
και των Θεμελειωδών Ελευθεριών της ΡΩΜΗΣ/1950 (ΕΣΔΑ).
6.- Διεθνής Σύμβαση για την Βιοηθική του OVIEDO/1998
7.- Καταστατικό του Διεθνούς Ποινικού Δικαστηρίου της Χάγης- Άρθρο 7.
8.- Κώδικας της Νυρεμβέργης
9.- Οικουμενική Διακήρυξη για την Βιοηθική και τα Ανθρώπινα ΔικαιώματαUNESCO/1950
Ζητώ λοιπόν πρίν την επιβολή οποιουδήποτε προστίμου να οδηγηθώ στον
Φυσικό μου Δικαστή, όπως προβλέπεται στο Άρθρο 20παρ.2 του Συντάγματος.
ΥΓ. Συγγνώμη για τις…. συνέχειες, αλλά όταν τα έβαλα ολόκληρα με απέκλειε το wodpress …..νομίζω πήρατε μια γεύση. ολόκληρα : https://www.facebook.com/groups/689131881894376/files
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 25, 2021 @ 19:08:52
@Παλαιός
Ξερω για τα σχόλια που δεν φαίνονται πια… αλλα δεν είναι το θέμα εκει. Όσο και να μην το πιστεύεις εκεί έξω υπάρχουν όλοι αυτοί οι Ελληνόψυχοι που περιμένουν να δουν την σπίθα να ανάβει… Δειξτούς τον δρόμο, δωστούς την ελπίδα, φανέρωσε τους το όραμα και θα βρεις αυτούς που ζητάς. Ο Κολοκοτρώνης οταν γυρνούσε τα χωριά για να μαζέψει στρατό, δεχε τίποτα, έκανε ότι μπορούσε, έδωσε την μάχη του ομως και κερδίσε.. καταλαβαίνεις για μπα;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 00:06:50
Παλαιέ,
Ναι, γνωρίζω για τις παλιές διαμάχες και την επακόλουθη διαγραφή άρθρων και αναστολή λειτουργίας του ιστολογίου καθώς παρακολουθούσα αραιά και που στον ελεύθερο χρόνο μου.
Επιπτώσεις πάντα θα υπάρχουν αναλόγως των ενεργειών και πεπραγμένων του καθενός.
Κάνουμε ότι μπορούμε. Και διαβάζουμε όσο μας το επιτρέπουν οι συνθήκες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 07:07:25
ΓΙΑΝΝΗ 301
Ο ΠΑΛΑΙΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΡΟΛΟ . ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΟΡΑΜΑ ΟΥΤΕ ΕΛΠΙΔΑ ΟΥΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΕΙ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ.Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΟΥΣΤΑΡΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ. ΝΤΑΞ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΠΕΡΝΑΕΙ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΕΙΝΩ ΝΑ ΕΚΦΡΑΖΟΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΕΤΣΙ.
Ο ΜΕΓΑΣ ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΙΧΕ ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΤΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΑΠΟ ΜΑΣΩΝΙΑ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΜΟΝΟΣ.
ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΣΒΗΣΙΜΟ ΣΧΟΛΙΩΝ ΔΕΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΑ. ΚΑΙ ΓΙΑ ΜΗΝ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΩ ΕΓΩ Ο ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΣ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΠΑΕΙ ΝΑ ΠΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΘΕΣΗ ΙΣΧΥΕΙ. ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙ ΕΙΚΟΝΙΚΗ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ ΤΟ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟ ΡΟΛΟ ΤΟΥ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΟΥΝ VIEWS ΚΑΙ ΛΑΟ.
Ε ΠΑΛΑΙΕ; ΜΑΣ ΕΙΠΕΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ. ΕΣΥ ΦΤΑΙΣ. ΧΑΧΑΧΑ.
Ε ΝΑ ΜΗΝ ΦΤΑΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΝΑ ΜΑΛΩΝΕΙ Ο ΕΝΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ(ΕΙΚΟΝΙΚΑ) ΟΠΩΣ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΜΑΡΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΕΙ VIEWS ΚΑΙ LIKE Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΧΩ. ΤΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΤΑ VIEWS ΚΑΙ ΤΑ LIKE ΣΤΟ ΓΙΟΥΤΟΥΜΠ ΑΦΟΥ ΤΑ TRENDS ΚΑΘΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ. ΠΑΙΖΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΜΕ ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΙ; ΚΑΙ ΑΝ ΝΑΙ ΠΟΣΟ ΜΕΓΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΑΡΟΥΛΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 13:10:00
.
Γέω φίλε μου …
Καλά θα ήταν αυτά εάν ..η δικαιοσύνη και οι νόμοι εφαρμόζονταν δικαίως και όχι κατά το δοκούν, και εάν υπήρχε ισονομία και «κάποιοι» δεν ήταν πιό ίσοι.
.
Ελπίζω ότι θα έχεις ‘δεί-ακούσει για ένα σωρό μηνύσεις που έχουν γίνει από πολύ κόσμο και είτε μπαίνουν στα συρτάρια είτε πετιούνται κατευθείαν στον σκουπιδοντενεκέ.
.
Όσο, δεν δημιουργείς πρόβλημα στο ανάλογο «Σ-σύστημα» τότε αυτό είτε δεν ασχολείται μαζί σου, είτε και αφήνει το καπάκι να ξεθυμαίνει το πράγμα. Θ’ ασχοληθεί μαζί σου όταν του δημιουργείς κάποιο πρόβλημα, όταν το στριμώχνεις και το απειλείς, όταν ανεξαρτητοποιείσαι και του διαβρώνεις τα θεμέλια και του βάζεις μπόμπες που μπορεί να το τινάξουν στον αέρα.
.
Δεν λέω, καλά κάνουν οι εν λόγω και το παλεύουν με τον τρόπον τους ..αλλά να σε ρωτήσω ..τι κατάφεραν τόσα χρόνια, πόσο το «σύστημα» -το εδώ μικρό συστηματάκι- τους έλαβε σοβαρά υπ’ όψιν του, τι μπόρεσαν να σταματήσουν ή να τροποποιήσουν και ν’ αλλάξουν ;;
.
Δεν έχω ασχοληθεί μαζί τους, και δεν ξέρω τι έχουν κάνει, ούτε καν πόσο κατάφεραν να συνδέσουν και να συμπλέξουν τα διάφορα άρθρα -συντάγματος, ποινικού κώδικα κλπ. κλπ.- και τους διάφορους νόμους και διατάξεις, οπότε και δεν είμαι σε θέση να κάνω συγκεκριμένη κριτική, αυτά που γράφω παραπάνω είναι γενική τοποθέτηση και ερώτηση, και έτσι ούτε αξιώνω ούτε απαξιώνω το έργο και την προσπάθειά τους ..ελπίζω να γίνομαι κατανοητός.
.
Η τοποθέτησή μου στηρίζεται στο τι βλέπουμε να γίνεται και στον εν συνεχεία αναπτυσσόμενο-παραγόμενο συλλογισμό ότι, για να συνεχίζουν τα πράγματα να πηγαίνουν όλο και πιό στραβά, και να μην γίνεται αλλάζει κάτι πρός το καλύτερο, σημαίνει ότι είτε κάτι από τις όποιες προσπάθειες είναι λειψό ή λάθος, είτε λείπουν κάποιοι συνδετικοί κρίκοι ή και ολόκληρη άλυσος-τμήμα …πράγμα που σημαίνει ότι πρέπει να το δούμε αλλιώς και πιό ευρέως.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 13:12:28
.
Γιάννη ..
σου έχω ‘πεί ότι δεν χρειάζομαι να ‘δω και να συναντήσω κόσμο ..μετράω την ενέργεια και όσο αυτή είναι πάτος, σημαίνει ότι το πράγμα δεν προχωράει.
Όλα αυτά που λες τα έχω δώσει ..μόνο που δεν ήταν όπως τα θέλανε αυτοί που λές.
Ας τα πάρουν από την αρχή ..και τότε βλέπουμε !!
Ο κόσμος πρέπει να στοιχηθεί πίσω απ’ αυτά που είπα και όχι να τρέξω εγώ να «μαζέψω» τον έναν και τον άλλον.
Μην περιμένετε λοιπόν από μένα να κάνω τον μπροστάρη, μάλιστα δεν θα πρέπει καν να το εύχεστε ..χα χά !!
Όλοι αυτοί που λες, δεν πρέπει να περιμένουν κάποιον ν’ ακολουθήσουν, αυτοί είναι που πρέπει να ενεργοποιηθούν ..έχω δώσει το τι πρέπει να γίνει, τους αρέσει δεν τους αρέσει, διότι μόνο τότε θα υπάρξει αποτέλεσμα .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 13:13:06
.
Muad’Dib ..
όπως είπα στο παραπάνω σχόλιο, εάν είσαι «καλό παιδί» και δεν ενοχλείς το όποιο «σύστημα», τότε αυτό γιατί να σου την πέσει ;;
Αν πραγματικό θες να «διασκεδάσεις» τον καημό σου, άρχισε να ζορίζεις ή έστω να πειράζεις κάποιο «Σ-σύστημα» και τότε θα ‘δείς τι γίνεται ..και βεβαίως αν δεν θες να πέσεις κατευθείαν στα βαθιά άρχισε από χαμηλά ..αν όμως το τραβάει ο οργανισμός σου, τότε βούτηξε στα πολύ άπατα και καταφέρσου ενάντια στο μεγάλο «Σύστημα» και θα σου φύγει ο καημός και ο πάτος …χα χά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 13:13:41
.
Αγάπη ..
το αναλόγως, είναι που μετράει ..το να το κατανοήσει και να το νιώσει όμως κάποιος, δεν αρκεί το λεκτικό !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 13:14:54
.
ΑΝΤΩΝΙΕ … αλλά και κάτι διδακτικό για όλους σας
.
Ναι είναι συγκεκριμένος ο ρόλος μου .. αλλά δεν είναι μόνο να σας σπρώξω να Σκεφτόσαστε και να Συν-λογάστε, έχει ..και την Ελπίδα ..και τον Δρόμο ..και το Όραμα ..και άλλα πολλά, τα οποία έδωσα και δίνω αναλόγως των περιστάσεων και καταστάσεων και του υπάρχοντος δυναμικού ..ένα όμως δεν πρέπει και δεν θέλω να το κάνω – να ηγηθώ, πράγμα που πρέπει να κάνει κάποιος άλλος ..που ίσως τον έχουμε !! …χα χά !!
.
Άντε να χρησιμοποιήσουμε μιάν ιστορία .. μήποτε και κάποιοι καταλάβουν επιτέλους την ανάγκη των διαφόρων ρόλων.
Ας πάρουμε την τελευταία Αργοναυτική ..όπως έφτασε σε μας ..για να κατανοήσουμε τους ρόλους !!
Έχουμε έναν που ηγείται ..τον Ιάσωνα
Έχουμε την δύναμη ..τον Ηρακλή
Έχουμε τον πλοηγό ..τον Άργο
Έχουμε …έχουμε ..έχουμε ..έχουμε ..τόσους και διάφορους, τον καθέναν με συγκεκριμένες ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ.
.
Όμως όλοι αυτοί ..θέλαν να πάνε ..και πήγαιναν στο «πουθενά» ..κάπου που δεν θα έφταναν ποτέ !!
Γιατί δεν θα έφταναν ;;
Γιατί δεν αρκούσε η βοήθεια των θεών και οι δεξιότητες τους ;;
Μα απλά επειδή κάτι ..κάποιος έλειπε !!
Έλειπε αυτός που ΓΝΩΡΙΖΕ, ο Σύμβουλος, ο Μάντης, αυτός που Ήξερε ..και που μπορούσε να τους ‘πεί και να τους δείξει τι και πώς έπρεπε να γίνει.
.
Σας είπα ..να πάρετε μόνο το ΖΟΥΜΙ και ν’ αφήσετε κατά μέρος τα φούμαρα της ιστορίας.
Οπότε αν θέλετε να κατανοήσετε τους διάφορους ρόλους ..μείνετε στις ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ και όχι στα φύκια και τα κορδελάκια ..και ίσως κάποιοι από σας, κάπου εκεί μέσα να βρείτε και τον εαυτόν σας ..όχι όμως αυτό που φαντάζεστε και την μαλακία που μπορεί σας δέρνει (ναί ..ναί ..γιατί έχουμε γεμίσει Εκλεκτούς, να φάνε και οι κότες) …γκέκε ;;
.
Τον δικό μου ρόλο τον έχω αποκαλύψει από την αρχή που πάτησα το πόδι μου στο μπλόγκι ..άσχετα όμως το τι είπα και λέω εγώ ..εσείς μπορείτε να με βρείτε, τον ρόλο μου, κάπου μέσα στα παραπάνω – δεν είπα να σας αρέσει και να σας ικανοποιεί ..είπα να βρείτε τον ρόλο !! …και μετά ίσως να θελήσετε να κοιτάξετε εάν υπάρχει και ο δικός σας ρόλος …και να ψάξετε και τον ρόλο των υπολοίπων ..εάν υπάρχουν τέτοιοι .. ή και μπορείτε να τους διακρίνετε .. χά χά !! ..ζόρικη δουλειά έεεε ;;
.
Αντώνιε ..εμάς εδώ δεν μας ενδιαφέρουν -βασικά είμαι αντίθετος στην ύπαρξή τους- οι Αρέσκειες και οι Απαρέσκειες, ούτε τα Ειδόματα κλπ. κλπ. ..αυτό που μας ενδιαφέρει είναι πρωτίστως ο κόσμος ν’ αρχίσει να Σκέφτεται πραγματικά, να χρησιμοποιεί την Λογική και να Κατανοεί την Ουσία ..και τότε όλα τα υπόλοιπα θ’ ακολουθήσουν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 20:35:15
Παλαιέ, επειδή αναφερθηκες σε συγκεκριμένο τάιμινγκ και σε συγκεκριμένα πρόσωπα, εξ ου και ρώτησα, δεν κατάλαβα ότι αναφερόσουν γενικότερα στο «σύστημα». Δεν ήμουν και παρών εξάλλου στο μαγαζί την περίοδο για την οποία μίλησες. Μεταξύ μας πάντως και για να τα λέμε όλα, τις είχατε κάνει και σεις τις ατασθαλίες σας κατά καιρούς, όπως πχ. λίγο πριν την περίοδο στην οποία αναφέρθηκες, είχατε επιτρέψει σε κάποιους να θίξουν με πολύ άσχημο τρόπο συγκεκριμένους σχολιαστές, που ήταν παρόντες, μαζί και κοντινά τους πρόσωπα που ήταν απόντα από τον εδώ χώρο. Και όπως θα ξες και συ καλά, ό,τι δίνεις γυρνάει πίσω σε σενα εις τριπλούν 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 26, 2021 @ 20:53:53
.
..προς όλους
.
Λοιπόν καιρό ήθελα να σας το ‘πώ ..περίμενα όμως μπας και κάποιος το πιάσει και έχει το θάρρος να το γράψει ..αλλά τζίφος !!
.
Γενικά, σε όλους σας, δεν αρέσουν οι χαρακτηρισμοί που κάνω – ζά, ζωντόβολα, γελαδολαός, γελαδέλληνες κλπ. κλπ.
.
Πολλοί έχοντας ακούσει δυό τρία πράγματα από ψεσκατολογία λένε :
Το να χρησιμοποιείς αρνητικούς χαρακτηρισμούς, δημιουργείς πρόβλημα κλπ. κλπ.
.
Και ΝΑΙ ..θα είχαν δίκιο ..εάν δεν υπήρχε αυτό το ΕΑΝ ..το οποίο ΕΑΝ είναι το κομμάτι εκείνο που θέλουν ν’ αγνοούν και να μην βλέπουν.
Ποιό είναι όμως αυτό ;;
Μα εκείνο που ξεχνούν ηθελημένα ή αθέλητα -συνειδητά ή ασυνείδητα- και έχει σχέση με αυτό που ακολουθεί τους χαρακτηρισμούς που κάνω.
.
Και για να μην σας ταλαιπωρώ ..ας το πάρει το ποτάμι ..
Κάποιοι ίσως σκέφτονται ήδη «άντε ..επιτέλους λέγε ..γιατί μας έσκασες»
.
Λοιπόν μανάριαμ’ τι λέω μετά από όλους τους «λάθος», όπως το κρίνετε, χαρακτηρισμούς ;; ..ή πώς αλλιώς θα το λέγαμε για να γίνει κατανοητό ;;
.
Τι σας λέω λοιπόν ;;
Με αυτά που κάνετε ..επιλέγετε εσείς οι ίδιοι να είστε ..ζά, ζωντόβολα, γελαδολαός, γελαδέλληνες κλπ. κλπ. ..οπότε και εγώ σας χαρακτηρίζω σύμφωνα με τα όσα κάνετε ..
.
και συνεχίζω ..
.
Αλλάξτε !!
..αρχίστε να Σκέφτεστε και να χρησιμοποιείτε την Λογική
..σταματήστε να κάνετε αυτά που κάνετε ..στο χέρι σας είναι
..έτσι που πλέον να μην είστε αυτά που σας χαρακτηρίζω, ώστε και εγώ να σταματήσω να σας αποκαλώ τοιουτοτρόπως.
.
Όμως σχεδόν κανείς σας δεν το βλέπει ..δεν το κατανοεί ..
.
Και αυτοί που διαμαρτύρονται και σκούζουν, είναι κυρίως αυτοί που ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ Ν’ ΑΛΛΑΞΟΥΝ, που θέλουν να φορτώνουν στους άλλους τα δικά τους λάθη, που θέλουν να συνεχίσουν να κινούνται και να κάνουν όλα όσα έκαναν ..δηλαδή όλα εκείνα τα στραβά που τους χαρακτήριζαν ..έτσι που τους αποκαλώ !!
.
Σας μιλάω για Ελλάδα ..Πραγματική Ελλάδα ..για Ελευθερία ..Πραγματική Ελευθερία, για Δίκαιο, Δημιουργία και Ευτυχία ..σας μιλάω για απ-Ελευθέρωση από τον Πόνο, την Δυστυχία και το μαγκανοπήγαδο του μπουρδέλου κλπ. κλπ.
.
Αυτά όμως μανάριαμ’ δεν μπορείτε και ούτε θα τα έχετε ποτέ συνεχίζοντας να κάνετε ότι κάνετε, να βαδίζετε τον ίδιο δρόμο, να σκουντουφλάτε στον πάτο του βόθρου, να φορτώνετε τα δικά σας λάθη στους άλλους, ν’ αρνήστε την Σκέψη και την Λογική ..ν’ αρνείστε διάολε ν’ αλλάξετε !!
.
Νομίζετε ότι κάποιος βουτάει στα σκατά και τρώει το πήδημα της αρκούδας μόνο και μόνο για να κάνει κριτική και ν’ αποδώσει χαρακτηρισμούς ;;
.
ΌΧΙ μανάριαμ’ ..να σας ‘πεί και να σας δείξει πως θα βγείτε από τον βόθρο θέλει.
.
Είπα να σας ‘πεί και να σας δείξει πως θα βγείτε, και όχι ότι θα σας βγάλει εκείνος, αυτό ξεχάστε το, κανείς άλλος εκτός από ‘ΣΑΣ τους ίδιους δεν μπορεί να το κάνει ..εσείς αυτόβουλα επιλέξατε να μπείτε στον βόθρο ..εσείς και πρέπει ν’ αλλάξετε την κατάσταση ..εσείς και μόνον εσείς !!
.
Τι λέτε ;; ..το θέλετε ;; ..θα το κάνετε ;; ..στο χέρι σας είναι !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ιαν. 26, 2021 @ 23:44:30
Το σύστημα έχει ήδη φροντίσει να αποδομεί κάθε καινοφανή αστέρα είτε πρόκειται για χρυσό είτε αυτός απλώς λάμπει. Το μόνο που έχουν καταφέρει μερικές αγνές προθέσεις, προτροπές και κινήματα ανθρώπων, είναι να ξυπνήσουν λίγους κοιμισμένους να ξεκινήσουν να αναρωτιούνται βαθύτερα, να αμφισβητούν στρεβλές αυθεντίες και σάπια στερεότυπα και να επιζητούν μια αλλαγή χωρίς ποτέ να καταβάλλουν την μέγιστη προσπάθεια να αλλάξουν τα κακά του δικού τους μικρόκοσμου.
Όταν δεν μπορούμε να αλλάξουμε τις μικρές κακές μας συνήθειες, προβάλλοντας για αυτή μας την αδυναμία χίλιες-δυο δικαιολογίες, αλλά ικανοποιούμαστε σε μεγαλορρημοσύνες για το τι πρέπει ή δεν πρέπει οι άλλοι να κάνουν για να βιώσουμε πλαγίως κι εμείς το θαύμα, τότε το τελευταίο διαρκώς θα γλιστρά στο άπιαστο μέλλον.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 27, 2021 @ 00:19:14
Σοφά ο Σωκράτης βούτηξε το κεφάλι του Πλάτωνα μέσα στο νερό σε σημείον παρ’ολίγον πνιγμού, στην προσπάθειά του να καταδείξει την σημασία του να λαχταρά κανείς κάτι με όλο του το Είναι ώστε να εκπληρωθεί η επιθυμία του.
Ο οραματισμός-διαλογισμός-προσευχή, απαιτεί υψηλούς εκ μέρους μας κραδασμούς και καθημερινό αγώνα να διατηρούμαστε σε αυτές τις δονήσεις έστω και για λίγες μόνο στιγμές που θα μας χαρίσουν καθάριες σκέψεις, έμπνευση και αγαθά πεπραγμένα.
Έχει σημασία να μην εστιάζουμε εγωιστικά στο δικό μας όφελος αλλά να περιλαμβάνουμε αμοχθεί στις προσευχές μας φίλους που το έχουν ανάγκη. Και την Ελλάδα μας και το Σύμπαν ολάκερο.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ιαν. 27, 2021 @ 16:29:53
Παλαιόν, διά Ιαν. 24, 2021 @ 21:04:24
Έχεις απόλυτο δίκιο Παλαιέ,
μάλιστα μετά από κάτι που μού έτυχε εχθές, δεν χωράει αμφιβολία σε αυτό.
Βράδυ, έριχνε αρκετή βροχή, και ξεκίνησα να πάω να βγάλω χρήματα και να ψωνίσω μερικά πράγματα που μόνο στο σουπερ-μάρκετ υπήρχαν. Κι ενώ έχουμε προσέξει ότι και στο κέντρο της Αθήνας ακόμα, οι μπάτσοι έχουν πολύ αραιώσει την εμφάνισή τους.. ΝΑ ΟΙ ΜΑΪΜΟΥΔΕΣ, ΟΙ ΚΑΤΣΑΡΙΔΕΣ ΝΑ ΠΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.. ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΩΣΤΑ.. ΟΙ _ Μ Α Λ Α Κ Ε Σ !!!.. ΝΑ ΦΟΡΟΥΝ ΜΑΣΚΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΒΡΟΧΗ ! (βρεγμένες εντωμεταξύ..διπλασιάζεται η βακτηριακή μόλυνση που δημιουργούν). Χωρίς κανένας να τούς υποχρεώνει κτλ.
Έχω πλέον καταλήξει στο ότι όλη αυτή η πλέμπα, πλειοψηφία από μαλάκες.. που μάς έχει πάρει στο λαιμό της.. ΤΗΣ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΧΛΟΕΡΟΝ ΕΙΣ ΤΟΠΟΝ ΑΝΑΨΥΞΕΩΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΜΕ!
ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΣΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΙ ΕΣΤΙ ΜΠΙΛ ΓΚΕΪΤΣ.. ΝΑ ΜΆΣ ΑΔΕΙΑΖΕΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 27, 2021 @ 21:53:49
Δύσκολα τα πράγματα Κώστα-Ταύρε με όσα θέματα συνεπάγονται επιβολή προστίμου. Δεν έχει περιθώρια ο κόσμος να πληρώνει κερατιάτικα. Το ανθρωποκυνηγητό του συστήματος είναι αδυσώπητο κι ο κοσμάκης διαφυλάττει ότι μπορεί αφού προς το παρόν με τετοιου τύπου ανυπακοή μονάχα ο ίδιος ζημιώνεται.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 27, 2021 @ 23:01:06
Μα.. Μελέτη,
σου μιλάω για νύχτα με βροχή. Εγώ πώς είχα νιονιό να καταλάβω ότι σε αυτά τα τρία χιλιόμετρα γύρω από το σπίτι μου δεν υπάρχει ίχνος από αστυνομικούς και περιπολικά. Αυτοί όλοι τί σκατά έχουν μέσα στο κεφάλι τους και δεν το καταλαβαίνουν αυτό!
Γι αυτό σού λέω: ΠΑΛΑΙΟΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΠΑΛΑΙΟΣ! ΥΠΟΚΛΙΝΟΜΑΙ ΔΑΣΚΑΛΕ!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 28, 2021 @ 12:08:41
Να είσαι ο εαυτός σου, όλοι οι άλλοι ρόλοι είναι πιασμένοι
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 28, 2021 @ 12:30:34
.
Το θέμα Κώστα δεν είναι το να έχει η όχι δίκιο κάποιος, αλλά ν’ αλλάξουν τα μυαλά του κόσμου τουλάχιστον σ’ ένα ικανό ποσοστό, διότι όσο καλοί και φωτισμένοι μπροστάρηδες-ηγέτες και να βγούν, εάν δεν υπάρξει στήριξη, τότε δεν πρόκειται να γίνει τίποτε.
.
Πόση στήριξη έλαβε ο Καποδίστριας ;;
Πόση ο Κένεντυ ;;
Αλλά και ο Τραμπάκουλας όλην αυτήν την τετραετία ;; ..παπάρια έλαβε !! .. όλοι πουλημένοι ήσαν και κοιτάζαν το τομάρι τους ..αλλά και ο λαός πόσο ξεκουνήθηκε ;; ..οι αντιφάδες και λοιποί γιατί ..και αυτοί εντάξει πηγαίναν για το μεροκάματο και τις θεσούλες που τους τάζανε ..ο λαός τι διάολο περίμενε ;; ..μήπως να του κουνήσουν κάποιο κοκκαλάκι ;;
.
Δυστυχώς Κώστα, εκτός της σαπίλας που έχει περάσει παντού, τα ζά ούτε εγωιστικώς σκεπτόμενα δεν είναι ..δεν μπορούν να δούνε ούτε κάν το επόμενο δευτερόλεπτο που πρέπει να κινηθεί το ατομικό συμφέρον τους.
.
Ας πούμε οι Αθηναίοι καμίνηδες ξανά και ξανά θέλαν ..και έγινε μπουρδέλο η Αθήνα και μετά σκούζαν που δεν μπορούσαν να ξεμυτίσουν από τα σπίτια τους και έπρεπε να μετακομίσουν αλλού.
.
Το ίδιοι και οι Μυτιληνιοί και οι άλλοι Αιγαιονησιώτες με τις ευαισθησίες, τους δικαιωματισμούς και την κουκουδιαρωσύνη τους .. μέχρι που φάγαν το τηλεγραφόξυλο και σκούζουν μην μας ξεχνάτε ..αλλά να σκεφτούν ότι αυτοί πρώτοι ξέχασαν το τι έπρεπε να κάνουν ..αυτό με τίποτα.
.
Σε γενικότερο πλάνο όλος ο κατιμάς της γελαδικής στα ίδια βήματα πορεύθηκε και πορεύεται ..δεν βλέπει μπροστά του, δεν σκέφτεται, έχει και βουλωμένα τ’ αυτιά του σε όσα του λένε όσοι επιμένουν να το κάνουν ..έτσι λοιπόν ποιό το περίεργο που φορούσαν μάσκα μέσα στην βροχή ..στο κολύμπι ή ακόμα και όταν κοιμούνται ;;
.
Ήδη μαθαίνουν στα παιδάκια να κουνάνε την αχλαδιά ..σε λίγο θα πούνε ότι είναι ορθό απαξάπαντες να περνάνε ημερησίως από ξεχείλωμα ..και τα ζά όχι μόνο θα τρέξουν να το κάνουν αλλά θα αρχίσουν να κυνηγούν και όσους αντιδρούν να τους βάλουν με το ζόρι.
.
Αφού ο κόσμος δεν έχει κουκούτσι μυαλό, γιατί περιεργείς με το ένα και με το άλλο ;; ..όλα αυτά και ότι άλλο μπορείς να φανταστείς, αν τα χάπατα δεν ξιουμνήσουν, ίσως και να προλάβεις να τα ‘δείς όλα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 28, 2021 @ 12:32:20
.
Μελέτη ..
Και ποιός φταίει γι’ όλα αυτά ;;
Οι ίδιοι που τα υφίστανται δεν είναι αυτοί που τα ζητήσαν και τα προκάλεσαν ;;
.
Κατ’ εσένα το πρόβλημα είναι λοιπόν που τα χάπατα δεν έχουν να πληρώνουν κερατιάτικα …ΑΛΛΑ ΌΧΙ που δεν Σκέφτεται, που έχει καταντήσει καθίκι του κερατά, που ξεπουλάει τα πάντα σε αμφίβολες υποσχέσεις, δεν είναι ο άκρατος ατομισμός και εαυτουλισμός …δεν είναι όλα τα στραβά που έκανε και συνεχίζει να κάνει ..αλλά περιμένει τον ΜΑΛΑΚΑ τον ΦΟΥΦΟΥΤΟ να τα κάνει και να του τα δώσει έτοιμα.
.
Με συγχωρείς ..αλλά εσύ ποιός περιμένεις ν’ αντιδράσει και να τα κάνει ;; ..πάλι και ‘σύ περιμένεις τους άλλους ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 28, 2021 @ 14:11:33
Δεν είπα αυτό Παλαιέ. Ένας κούκος και την άνοιξη δε θα φέρει και το πρόστιμο θα φάει. Σκοπός ήταν να έχει αντιδράσει σύσσωμος ο κόσμος στο θέμα της μάσκας με τα ήξεις αφίξεις των λοιμωξιολόγων και όλα τα παράλογα! Δεν έχει νόημα να απομονώνουμε ένα περιστατικό μιας νύχτας με βροχή και να καταπίνουμε την κάμηλο γενικότερα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 30, 2021 @ 00:35:43
@Παλαιος
Καπετάνιο, δεν περιμένω να κάνεις τον μπροστάρη, ειδικά τώρα και σε αυτή την ηλικία, αν και στην ηλικία σου κοντά ο Λεωνίδας πήγε στις Θερμοπύλες. Αλλά να περιμένουμε να ξυπνήσουν όλοι αυτοί οι μπετόβλακες εκεί έξω και να ανέβει το ενεργειακό επίπεδο μοιάζει αρκετά δύσκολο, έως αδύνατο.
Έχουμε γεμίσει μεσσίες και απατεώνες που προσπαθούν να ελευθερώσουν την χώρα, όμως καμιά σοβαρή κίνηση ΕΛΛΗΝΩΝ, αυτό αποτρέπει πολλούς να σε πιστέψουν , δεν το καταλαβαίνεις;; ΕΙΤΕ το θες, ΕΙΤΕ όχι θα πορευτείς σύμφωνα με αυτό που θα οδηγήσει σε κάποιο αληθινό αποτέλεσμα.
ΕΣΥ τι πιστεύεις: ότι κάποιος εδώ μέσα που διαβάζει έναν μουρλό που λέει για αυτόν, πράγματα εξωπραγματικά, θα τον πιστέψει και θα ξεκινήσει τον οραματισμό;;; αλήθεια;; ΕΝΑΝ άγνωστο σε ένα μπλογκ που λέει διάφορα;;;
Ζητάς λογική και πολύ σωστά κάνεις, Όμως για να πιστέψουν σε εσένα και σε ότι λες πρέπει πρώτα να πιστέψουν στον Άνθρωπο, στις άξιες του, στις ιδέες του, στο όραμα του.
Τους ζητάς να κάνουν πράγματα όταν δεν μπορούν να καταλάβουν ότι όταν τους στολίζεις, δεν είναι προσωπικό αλλά από Οργή για όλα αυτά που έχουν συμβεί στην Ελλάδα και πάμε στα τσακίδια, χωρίς επιστροφή.
Έχεις κάποιο αποτέλεσμα σοβαρό από το 2016 που γράφεις εδώ μέσα;;; με τους τρόπους που χρησιμοποιείς πέτυχες τίποτα; πόσοι πιστεύουν αυτά που λες; Αφού και εσύ ο ίδιος αναφέρεις μηδενικό αποτέλεσμα…
Η πείρα τόσον χιλιάδων χρόνων δεν σου λέει κάτι; αν με το ίδιο πράγμα που κάνεις τρακάρεις συνεχεία, Μήπως κάτι πρέπει να αλλάξεις;;; λέω εγώ τώρα…
Κάποτε είχες ζητήσει να μαζευτούν κάποιοι άνθρωποι για να δουλέψεις μαζί τους… δεν θα πω περισσότερα για αυτό από εδώ… το δοκίμασες; είδες αν υπάρχουν αυτοί;;
Όλα αυτά δεν τα γράφω για να στα χώσω αλλά για να σκεφτείς αν χρειάζεται να αλλάξεις πορεία ακόμα και τώρα. Κατάντησες ο γραφικός του χωριού που λέει τα δικά του, όποτε αφήστε τον να λέει…
Έκτος αν αποφάσισες να το παίξεις ήρωας της οθόνης τώρα στα γεράματα που λένε…
Τι λες θα κατεβούμε στο πεδίο της μάχης;; ή θα μείνεις ατσαλάκωτος εκεί στους λύκους;;
Υγ. Μην μου πεις τι έκανες στο παρελθόν….
Υγ2. Κάποιος να του το πει…
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ιαν. 30, 2021 @ 13:20:32
.
Χα χά !! ..ωραίος !!
.
Ποιός να μου το ‘πεί , εδώ με τα τσακάλια και τους λύκους που είμαι ;;
Αυτά τα ζωντανά δεν σκαμπάζουν και δεν λένε τίποτις !!
.
Εμένα άλλοι μου τα λένε ..οι «αγέρηδες» !!
.
Ρε Γιάννη σε καταλαβαίνω απόλυτα ..όμως ρε παιδί συνεχίζεις να μην διαβάζεις όλα όσα γράφω ή δεν θέλεις να τα ‘δείς !!
.
Είπα ότι δεν περιμένω να μου ‘πεί και να μου δείξει κάποιος κάτι, οπότε και δεν δίνω ιδιαίτερη σημασία στο τι λέγεται, αλλά στο ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ..αυτό κοιτάζω γαμώ το, και δεν βλέπω τίποτε, καμμία κίνηση, αντίθετα υποβάθμιση !! – δεν αναφέρομαι προσωπικά σε κάποιον ..γενικά το λέω !!
.
Δεν με ενδιαφέρει το τι λέει ο ένας και ο άλλος ..κοιτάζω το μέσα και αν εκεί δεν υπάρχει κάτι, χέσε κι άστο !!
.
Δυστυχώς αυτήν την στιγμή δεν μπορώ να κάνω κάτι παραπάνω απ’ ότι κάνω.
Ο κόσμος είναι αυτός που πρέπει ν’ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ότι το θέλει ..αν δεν το κάνει τα πράγματα τελικά θα πάνε στον διάολο.
.
ΕΙΠΑ ..πρέπει να υπάρξει ενεργειακή αύξηση και κίνηση ..αυτό είναι που μπορεί να βγάλει μπροστά αυτούς που θα ηγηθούν – κατάλαβες τι σημαίνουν εκείνα που έγραψα εκεί παραπάνω, για την Αργοναυτική και τις Δεξιότητες και σε τι κατ’ ουσίαν στοχεύει και αναφέρεται αυτό ;; ..μάλλον όχι !!
.
Ακόμη κι εγώ δεν μπορώ να γράψω πράγματα, αφού δεν υπάρχει κόσμος να το επιθυμεί διακαώς ..και όχι απλά να έχει κάτι να περάσει την ώρα του και να πάρει όσα θα γράψει ο «μαλάκας» ώστε να πουλήσει μούρη και να κάνει το κομμάτι του.
.
Δεν μπορεί λές κάποιος να μ’ ακούσει ..και να ψηφίσει ΛΕΥΚΟ ..ούτε να στρώσει τον κώλον του κάτω και να κάνει ΟΡΑΜΑΤΙΣΜΟ ..έεεε εντάξει, αφού δεν μπορεί και δεν θέλει να τα κάνει αυτά, αφού αυτός ξέρει πάντα καλύτερα, ας μείνει λοιπόν εκεί να βράσει στο ζουμί του και σε λίγο να πλουτίσει τις χωματερές …απλό είναι ..διαλέγει και παίρνει !!
.
Θα γράψω περισσότερα και θ’ ανεβάσω το επίπεδο ή και θα δείξω «μούρη» ..όταν μετρήσω ενέργεια !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 30, 2021 @ 13:38:44
.
Τι έγινε ..τόσο πολύ βαριά σας πέσανε τα δυό σχόλια, Ιαν. 26, 2021 @ 13:14:54 & 20:53:53 ;;
.
Ακόμα να τα χωνέψετε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 30, 2021 @ 13:40:17
.
Τι έγινε ρε παιδιά ;; ..τι μουγγαμάρα είν’ αυτή που έπεσε ;; ..σας έφαγε την γλώσσα η γάτα, για τώρα έχετε ν’ ασχοληθείτε με το πώς θα σας την χώσουν ..την μπατονέτα στο κωλαράκι σας ;;
.
Πάντως όσο και να χαίρεστε μερικοί μερικοί, και να μην βλέπετε την ώρα να το απολαύσετε ..θα πρέπει ν’ αρχίσετε ν’ αναρωτιέστε, μήπως και δεν πρόκειται απλά για μπατονέτα, αλλά σας ετοιμάζουν τηλεγραφόξυλο ;; – τι λέτε να πάθανε τα κουνεζάκια, και μετά το κωλομπατονάρισμα σούρνουν τα πόδια τους, σαν να τους ξεχείλωσε τα βάρδουλα ολόκληρο σύνταγμα ;; ..για ψάξτε να δείτε το βιντεάκι ..για ψάξτε να το δείτε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 30, 2021 @ 17:04:13
Αγαπητοί, αν μου επιτρέπετε ένα γενικότερο σχόλιο. Όπως κάθε εποχή κρίσεων, έτσι και η εποχή που ζούμε, είναι κατάλληλη για να δείξει ξεκάθαρα στον καθένα ατομικά σε τί εξελικτικό σημείο βρίσκεται. Αναφέρομαι, όχι μόνο σε εκείνους, που ακολουθούν έναν πραγματικά πνευματικό δρόμο-αυτοί [θα έπρεπε να] γνωρίζουν ούτως ή άλλως, αλλά κυρίως σε εκείνους, που έχουνε να μετράνε αρκετά χρόνια αφιέρωσης στο ας πούμε γνώθι σεαυτόν, στην αυτοβελτίωση και στην έρευνα των κόσμων μας, υλικών και μη. Εάν, λοιπόν, σε αυτήν ακριβώς τη περίοδο, ΤΩΡΑ ΌΧΙ ΑΥΡΙΟ, νοιώθετε ότι είστε στην καλύτερη φάση της μέχρι τώρα ζωής σας, αν βιώνετε αισθήματα μιας κάποιας τελείωσης και πληρότητας-έστω και ασαφούς-, αν η εμπιστοσύνη στον εσώτερο και ανώτερο εαυτό σας βρίσκεται στο ζενίθ της, αν η οποιαδήποτε εξαρτηση μικρή ή μεγάλη σε οτιδήποτε ή οποιονδήποτε έξω από εσάς φθίνει, αν οι απαντήσεις για χρόνια ζητήματα που σας απασχολούν αναδύονται κατακλυσμιαία και μαζικά από το έσω σας, αν τα σκάγια από όλα όσα συμβαίνουν έχουν ελάχιστη ή και μηδενική επίδραση στις ζωές σας,στις ψυχές σας και στους νόες σας, ε τότε όντως όλα όσα κάνατε ως τώρα έχουν λειτουργήσει πραγματικά επάνω σας πρακτικά και ψυχονοητικά, τώρα δρέπετε τα δώρα όλων όσων σπείρατε. Σε αντίθετη περίπτωση, τότε μάλλον θα σας λυπήσω λέγοντας σας ότι όλα όσα νομίζατε ότι κάνατε ως τώρα, είτε δεν ήταν αρκετά, είτε τα κάνατε λάθος.
Ευχαριστώ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 31, 2021 @ 11:48:59
Παλαιέ, αυτά που ζητάς δεν γίνονται. Εσύ περιμένεις από ανθρώπους που είναι προσκολλημένοι στο σώμα τους και στο υλικό πεδίο, να ασχοληθούν με το ενεργειακό κομμάτι και να επιδείξουν ενεργειακή αύξηση. Απλά δεν γίνεται! Για να επαυξήσει κάποιος την ενεργειακή του ενασχόληση, θα πρέπει ΗΔΗ να έχει κάποια προϊστορία και προεργασία, όχι απλά ενημέρωση ή γενικές γνώσεις επ’ αυτού. Όπως βλέπεις, οι περισσότεροι ασχολούνται με το αν θα φάνε πρόστιμο, με το τί ψηφίζουν, με το πώς μπορούν να προστατευτούν συνταγματικά, με το ποιος είναι πρόεδρος σε εντελώς άλλες ηπείρους, με τις επιπτώσεις του εμβολίου στο σώμα τους, με το αν χάνουν ή θα χάσουν τις δουλειές τους και γενικότερα με όλα όσα αφορούν την υλική εκδήλωση. Όχι ότι είναι κακό, όχι ότι τους μειώνει σε κάτι, αλλα όταν η εστίαση είναι τόσο τρομακτικά συγκεντρωμένη στο σώμα, το να ζητάς να ασχοληθούν με την ενέργεια, είναι αστείο. Το έτερο αστείο είναι ότι ακόμη και αυτή η εστίαση στο πρακτικό και υλικό κομμάτι, θα έπρεπε ΗΔΗ να βρίσκεται σε πορεία χρόνια τώρα, αντιθέτως όλοι τους ακόμη την ψαχνούν! Στην δέ περίπτωση, που κάποιοι απο αυτούς εμπλέκουνε και το ας πούμε ενεργειακό/πνευματικό κομμάτι, είναι πραγματικά να πιανεις την κοιλιά σου από τα γέλια. Το επίπεδο γνώσεων τους αγγίζει τα όρια της γελοιότητας. Βλέπω ας πούμε τί λένε και τί γράφουνε για τους αποκρυφιστές, για τα καβαλιστικά συστήματα κλπ. και μου ρχεται να αυτοπυρποληθώ. Ξαφνικά όλοι έχουν αποκτήσει άποψη για ζητήματα με τα οποία εμφανώς δεν έχουνε ασχοληθεί καθόλου. Εχει τύχει να διαβάσουνε κάποιες γενικές περιλήψεις άλλων, κάνουν έναν αχταρμά και καλά ψαγμένο αποσυμβολιστικό, φτιάχνουν χαμηλού επιπέδου φαντασιακές και ιδεοληπτικές ιστορίες και το αποτέλεσμα είναι για να τους παίρνεις με τα γιαούρτια σε πήλινο. Μαζί με το πήλινο. Και θεωρούνται και σοβαροί άνθρωποι κιόλας. Πχ. μιλάνε όλοι για την Μπέιλυ ή τη Μπλαβάτσκυ. Αραγε, έχει διαβάσει ποτέ κανείς απο αυτούς έστω και μισό βιβλίο από δαύτες; Γνωρίζουν καταρχήν από πόσους τόμους αποτελείται συγκεκριμένα το έργο της Μπέιλυ; Ξέρουν πώς γίνεται η μελετη ενός αποκρυφιστικού συγγράμματος; Μία ώρα μελέτης αντιστοιχεί σε τρεις ώρες διαλογισμού. Αθροιστικά, έχουν καμιά ιδέα για το πόσα χρόνια απαιτούνται για να πει κάποιος ότι έχει καταλήξει σε κατα το δυνατόν ασφαλή άποψη για το έργο της Μπέιλυ; Όχι, απολύτως καμμία ιδέα δεν έχουν. Εχουμε γεμίσει γελοίους που την έχουνε δει ειδικοί και δάσκαλοι ζητημάτων, με τα οποία καμία απολύτως σχέση και εμπειρία δεν έχουν. Ασχολούνται με πνευματικά ζητήματα άνθρωποι των οποίων η ενέργεια είναι τραγικά βαριά και χονδροειδής, άνθρωποι που απλώς απο περιέργεια διάβασαν κάτι κάπου κάποτε για τέτοια ζητήματα, άνθρωποι που ποτέ δεν εξασκήθηκαν έστω και ελάχιστα σε ενεργειακό επίπεδο, άνθρωποι που απο πάντα ο τρόπος ζωής τους ήταν προσκολλημένος αποκλειστικα στο υλικό πεδίο. Και ξαναλέω, δεν είναι κακό, οι περισσότεροι άνθρωποι τέτοιας ενέργειας είναι, καλά θα κάνουν όμως να γνωρίσουν τουλάχιστον τα όρια τους και να μιλάνε για όσα κατέχουν πραγματικά, διαφορετικά γελοιοποιούνται.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιαν. 31, 2021 @ 15:22:41
@Παλαιός
Είδες τι ωραία τα γράφω εε;; ρε καπετάνιο με δουλεύεις;; πιστεύεις ότι δεν διαβάζω;; αυτά που γράφεις;; η ότι με αυτά που λες, και θες να κάνεις δεν προχωράει τίποτα;;;
Εσύ πιστεύεις ότι μετά από 4 χρόνια έχεις κάποιο αποτέλεσμα;; ΟΧΙ, ίσα ίσα που γίνονται χειρότερα τα πράγματα. Ας τα πάρουμε πρακτικά όμως. Πόσους αναγνώστες έχει το μαγαζί εδώ;; 10.000;; 20.000:; (αν κάνω λάθος να με διορθώσει η Φωτεινή) Πόσους από αυτούς λοιπόν, πιστεύουν εσένα;; Πόσοι από αυτούς περνάνε στην πράξη;;
Για πες μου εσύ λοιπόν;; είναι δυνατόν να αλλάξει το ενεργειακό πεδίο με αυτές τις προσπάθειες που γίνονται από εδώ;;; και για να μιλάμε με νούμερα 10.000.000 πολίτες της χώρας, θα αλλάξουν με τις προσπάθειες από ποιον;; και σε ένα πεδίο που για το 90% είναι παντελώς άγνωστο;;
Φυσικά όπως έχεις πει και ο ίδιος δεν γίνεται ο οραματισμός να πετύχει από την μια μέρα στην άλλη… θέλει κόπο,, αρκετή επίμονη κτλ. Να περιμένουμε τι;;; Εδώ πνιγόμαστε τα πράγματα έχουν φτάσει στο πάρα πέντε και εσύ μας λες τι;;;
Ξέρεις τι σου λέω εγώ λοιπόν;; Χέσε μέσα καπετάνιο, αυτό σου λέω θα πάμε άκλαυτοι ρεεε, δεν υπάρχει χρόνος για να γίνουν αυτές οι δράσεις, που από την φύση τους θέλουν χρόνο. Το αποτέλεσμα λειτουργεί τελικά εναντίον μας καθόμαστε άπραγοι και αυτοί προχωράνε στα σχεδία τους χωρίς αντίσταση!!!
Όποτε εμείς χάνουμε πολύτιμο χρόνο μην κάνοντας τίποτα και περιμένοντας να ανεβεί το ενεργειακό πεδίο;; Αυτό λέγεται στρατηγική;; Άρα καθόμαστε έτσι;; Εδώ ο κόσμος χάνεται και το μ@@ χτενίζεται, αυτό λέω εγώ. θεωρώ ότι όλο αυτό που κάνεις είναι λάθος και θέλω να πιστεύω ότι δεν γίνεται εσκεμμένα….
Ξέρεις και κάτι άλλο: Πες, εγώ δεν είμαι για τίποτα πρακτικό, τρέξτε το μόνοι σας, γιατί η λύση σου, δεν έχει αποτέλεσμα , ούτε οδηγεί πουθενά. Οπότε τι στέλνεις εσύ τα πότε ευνοεί τι, ένα και το αυτό.
Προσοχή δεν εννοώ να πάμε έτσι χύμα και να κάνουμε ότι να ναι. θα γίνουν όλα με μεγάλη προσοχή, αλλά θα δει ο κόσμος ότι υπάρχει αντίδραση, ότι κάποιοι δεν μασάνε κουτόχορτο και έτσι θα προχωρήσει το πράγμα. Πράξεις χρειαζόμαστε και όχι λογία και να περιμένουμε σε δήθεν σωτηρίες που θα υπάρξουν από αννν θα αλλάξει το ενεργειακό πεδίο κτλ…
Λυπάμαι άλλα δεν θα καθίσω να περιμένω κάποιον άλλο να κάνει την αρχή και να φάει αυτός όλο το σκατό και μετά να έρθουν και οι άλλοι να προχωρήσουν… αυτά που λέμε για τους άλλους να κάνουμε εμείς μετά. Ο καθένας πρέπει να θεωρεί τον εαυτό του σαν αυτόν τον έναν που αν δεν κάνει ενέργειες δεν θα σωθεί η χώρα , ώστε με αυτήν την σκέψη να κάνει σίγουρα.
Εκεί έξω κυκλοφορούν πολλοί Ελληνόψυχοι που θέλουν να κάνουν πράξεις, άπλα δεν έχει βρεθεί αυτός ή αυτοί που θα τους ενώσουν για να ξεκινήσει κάτι, αλλά εκεί πάνω με τους λύκους που είσαι, δεν έχεις τέτοια πληροφόρηση.
Όλα αυτά τα γράφω για να καταλάβεις, γιατί λες ότι εγώ δεν διαβάζω, εγώ δεν καταλαβαίνω, όλο εγώ δεν…
Ξαναρωτάω θα κατέβεις στο πεδίο της μάχης;;; ή θα αρμενίζεις εκεί πάνω με τους λύκους;;;
Υγ. Θα γελάς τώρα πάλι;; η θα δώσεις μια σοβαρή απάντηση;; χωρίς να πετάξεις την μπάλα στην κερκίδα;; Για πες μου;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φεβ. 04, 2021 @ 12:32:21
ΜΕΤΑΦΕΡΩ ΕΔΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ 301[Ο ΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΔΗΛΩΣΕ ΠΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΙς ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς]
Γιάννης 301
@Παλαιός
Έγραψες:
Αφού δεν λέτε να ξεκουνήσετε, και να κάνετε κάτι για την χώρα και το Έθνος, κάντε τουλάχιστον για τον εαυτόν σας – χρησιμοποιήστε συνετά το μεγάλο δώρο που σας κάνω !!
3) ερωτήσεις…
1) Μάλιστα!!! Εσύ είσαι ένας από αυτούς που “έστησαν” την φυλή μας;;;
2) Στόχος μου η απελευθέρωση από τον κόσμο-φυλακή ναι ε;;;
3) Αφύπνιση μεσώ λογικής, πως με το φενγκ σουι;;
Επειδή κάνεις τον Κινέζο, για να δω , εδώ θα απαντήσεις σε αυτά;;;
Σε περιμένω…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φεβ. 04, 2021 @ 13:48:19
.
Muad’Dib …
.
Τους τα λέω σ’ όλα τα επίπεδα ..αλλά όπως φαίνεται, σε κανένα δεν είναι πρόθυμοι να κουνήσουν ..στο μόνο που θα έβλεπες ουρές χιλιομέτρων είναι εάν τους έδειχνες έναν κώλο πρόσφορο για γλείψιμο ..εκεί να έβλεπες σπρωξίδι και μπουνίδι που θα έπεφτε για το ποιός να προηγηθεί ……….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φεβ. 04, 2021 @ 13:49:53
.
Γιάννη …
.
Όπως είπα και στα προηγούμενα σημερινά μου σχόλια ..ο κόσμος δεν είναι διατεθειμένος να ξεκουνήσει ..τουλάχιστον αυτό δείχνει !!
.
Λές ότι εκεί έξω υπάρχουν ..κάποιοι πόσοι ..
Και που είναιτοι ..τι κάνουν ;;
.
Αφού δεν το βλέπεις να σου το ‘πώ ..ΤΙΠΟΤΑ ..ή μάλλον όχι κάνουν κάτι ..αυτά που είπα στα προηγούμενα σημερινά σχόλια ..αυτό κάνουν !!
.
Σ’ αυτήν την ανάρτηση έγραψα δυό σχόλια, ειδικά για κάτι ..τα είδες ;; ..κατάλαβες εσύ και οι υπόλοιποι τι λέω ;; ..μάλλον όχι !! ..αλλιώς δεν θα έγραφες το συγκεκριμένο σχόλιο.
.
Τέλος πάντων, σου τα έχω ‘πεί τόσες φορές ..αλλά δεν θες να τα καταλάβεις ..οπότε δεν έχω να γράψω κάτι παραπάνω σ’ αυτό …
.
Πάμε τώρα στο τελευταίο σχόλιο σου.
.
Στις δύο πρώτες ερωτήσεις δεν θ’ απαντήσω ..ισχύει ότι έχω ‘πεί ..όποιος τα θυμάται καλώς, όποιος δεν και πάλι καλώς ..έτσι και αλλιώς πράγματα που έχουν να κάνουν με μένα δεν έχουν να προσφέρουν κάτι σε κάποιον σας ..
.
Πάμε στην τρίτη ερώτηση : «3) Αφύπνιση μεσώ λογικής, πως με το φενγκ σουι;;»
.
Ένας ανεξάρτητος και αμέτοχος παρατηρητής, μπορεί αφού ‘δεί την υπάρχουσα κατάσταση, να καταλήξει αβιάστως στο εξής συμπέρασμα – ότι Σκέψη και Λογική σ’ αυτόν τον λαό δεν υπάρχει !!
.
Έχω γράψει τόσο και τόσα ώστε να σας παρακινήσω ν’ αρχίσετε να Σκέφτεστε και να χρησιμοποιείτε την Λογική – Μάταιος κόπος όμως !! ..εσείς πέρα βρέχει ..και ως σοφός λαγός που είστε, ξέρετε πάντα καλύτερα ..γι’ αυτό και τα κάνετε συνεχώς σκατά !!
.
Και η απάντηση στην ερώτησή σου είναι :
.
ΝΑΙ ..και με το ΦένγκΣούϊ και ιδίως με την QMDJ !!
Αλλά εσύ, ίσως και άλλοι πολλοί, δεν κατεβάσατε τα Φίλτρα σας, όπως πολλάκις σας έχουμε προτρέψει να κάνετε, και έτσι δεν μπορέσατε να ‘δείτε και να κατανοήσετε τι γράφω !!
.
Εάν δεν αναπτύξετε Σκέψη και Λογική, πώς θα κατανοήσετε τι λέμε, πώς θα μπορέσετε να κάνετε κάτι σωστά ;;
.
Αλλά μάλλον ..είπαμε, δεν θέλετε στην πραγματικότητα να κάνετε κάτι !!
.
.
Λές ..είναι εκεί έξω !!
Έεεε χέστηκα !! ..ας έρθουν εδώ μέσα ..γιατί δεν έρχονται ..γιατί εσύ, εσείς οι κάποιοι, δεν τους παροτρύνετε ;;
.
Περιμένεις να πάω να τους ψάξω εγώ ;;
Κακώς !!
Δεν πρόκειται να πάω ποτές !!
Αν θέλουν ας έρθουν αυτοί !!
.
Λές επίσης ότι ..δεν πρόκειται να περιμένεις κλπ. κλπ.
Εντάξει !! ..κάντε ότι κατεβάσει η γκλάβα σας ..δεν κρατάω και ούτε εμποδίζω κανέναν να κάνει ότι νομίζει ..γιατί λοιπόν δεν το κάνετε ;;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Φεβ. 05, 2021 @ 22:30:49
@ Παλαιός
Έχω ζητήσει πολλές φόρες, όταν απαντάς σε έμενα και να μην γενικεύεις και με τσουβαλιάζεις με άλλους, εσύ το συνεχίζεις , σαν να μην το έχω πει… Ειλικρινά, πόσο πιο απλά να το πω;;; Ίσως στα κινεζικά;; να το καταλάβεις και να το σταματήσεις γιατί τώρα τελευταία κάνεις τον Κινέζο συνέχεια….
Περίμενα μια τέτοια απάντηση… Κανένα επιχείρημα πουθενά, καμιά απάντηση ουσιαστική πουθενά… Μόνο το γνωστό μοτίβο… δεν κατάλαβες, δεν δεν δεν. Λοιπόν εν αντιθέση με την τακτική σου αυτή, εγώ θα απαντήσω γιατί δεν το θεωρώ τίμιο να λέμε στον κόσμο να απαντάει με λογικά επιχειρήματα και εμείς να μην το κάνουμε… Πως λέγεται αυτό ξέρεις;;;; να στο πω εγώ;;
Γράφω για Ελληνόψυχους που υπάρχουν εκεί έξω και μου λες που είναι; και τι κάνουν; γιατί δεν έρχονται εδώ κτλ Σου απαντάω ευθέως λοιπόν: λόγω της δουλειάς μου είμαι συνέχεια έξω και βλέπω κόσμο. Έχω δει πολλούς και έχω μια μερίδα ανθρώπων οι οποίοι θέλουν να κάνουν πράγματα.
Εσύ εκεί πάνω στο βουνό με τους λύκους και τα γερόντια με ποιους έχεις επαφές; και ξέρεις και αμφισβητείς τα λεγόμενα μου;; Μιλάς στο τηλέφωνο;; Με πόσους;; Τι σου λένε αυτοί;; Είτε το πιστεύεις είτε όχι υπάρχουν…
Γιατί να έρθουν εδώ μέσα;;; να κάνουν τι;; Ξέρεις σε πόσους εγώ έχω μιλήσει για εσένα και τον κόσμο φυλακή;; Τι νομίζεις εσύ ότι κάθομαι έτσι;; Από την άλλη κάνεις δεν πιστεύει τόσο απλά , έναν μουρλό σε ένα μπλογκ που γράφει διάφορα, χρειάζεται να λυθούν χιλιάδες απορίες που έχουν.
Από την άλλη εδώ και πάρα πολύ καιρό σου έχω πει, ότι έχω μερικούς που θέλουν να κάνουν πράγματα… Αλλά ούτε αυτό το έλαβες υπ όψιν σου… ούτε αυτό είναι αρκετό.. για εσένα όπως φαίνεται… Τουλάχιστον δεν κάθομαι με σταυρωμένα τα χέρια…
Λες: Περιμένεις να πάω να τους ψάξω εγώ ;;
Κακώς !!
Δεν πρόκειται να πάω ποτές !!
Αν θέλουν ας έρθουν αυτοί !!
Σου απαντάω: Σου ζήτησε κάνεις παλικάρι μου να τους ψάξεις εσύ;; Απ το μυαλό σου τα βγάζεις; ή τα γράφεις για να γεμίζει το χαρτί; ή δημιουργείς εντυπώσεις;; τι ακριβώς κάνεις;;;
Σου έκανα 3 ερωτήσεις βασικές και όχι τυχαίες, στις πρώτες 2 έκανες την Πυθία με απαντήσεις διφορούμενες. Απαντήσεις με λογικά επιχειρήματα κατά τα αλλά ε;; θα απαντήσω εγώ για εσένα , για να καταλάβεις γιατί τα ρώτησα
1) Έχεις πει σε σχόλιο σου το 2016,που άρχισες να γράφεις εδώ μέσα, για το παρελθόν σου. Είπες διάφορα τότε σε εκείνο το σχόλιο που δεν υπάρχει πια. Ένα από αυτά λοιπόν. Έλεγε ότι: Είσαι ένας από αυτούς που έστησαν την φυλή μας… ΒΑΣΗ αυτού που είπες λοιπόν , Εσύ με αυτήν την κατάσταση θα έπρεπε να έχεις φάει ακόμα και τους τοίχους με αυτά που γίνονται… εσύ όσο περνάει ο καιρός σταμάτησες να γράφεις κιόλας…. όχι μόνο αυτό, αλλά επικροτείς και όλους αυτούς τους βολεμένους με το τελευταία άρθρα σου. Παρακάτω θα εξηγήσω πως…
Εγώ αν ήμουν στην θέση σου και μόνο, από την ευθύνη που θα είχα απέναντι στην φυλή μου θα σκύλιαζα, θα πολεμούσα μέχρι τέλους , μέχρι το τελευταίο λεπτό, μέχρι την τελευταία σφαίρα μου. Ξέροντας ότι έδωσα το 110 % της δυνάμεως μου. Εγώ όμως…
2) Επίσης τον τελευταίο καιρό, δεν βλέπω να κάνεις κουβέντα για τον κόσμο φυλακή. Είναι τόσο καμένοι, που τα παράτησες; για πες μου;; Τι έγινε;; Τα πες όλα; τα έδωσες όλα; δεν υπάρχει κάτι; ή άλλαξε κάτι και δεν το κατάλαβα;; Για πες μου;;;
Μην με αρχίσεις με τα ξερολίστικα σου, ξέρω εγώ αν κάποιος ελευθερώθηκε κτλ….Δεν πιστεύω τίποτα που δεν έχει λογικά επιχειρήματα.
3) Έπιασες και το φεγνκ σουι… καθώς και το άλλο qmdj… και λες;; αφού είστε βολεμένοι παρτάκηδες και χεστήκατε για την φυλή μας και κάθεστε στον καναπέ σας πάρτε ένα δώρο από εμένα ΤΙ ΛΕΣ ΤΩΡΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;; τέτοιο δώρο έκανες σε όλους αυτούς;;;
Πας καλά ρε καπετάνιο;;; Τι έδωσες και σε ποιους;;; Σε αυτούς που μπινελίκωνες και τα έχωνες τόσα χρόνια;;; και αυτοί θα συνεχίσουν να κάνουν αυτό που ξέρουν… Την πάρτι τους και μόνο…
Από την άλλη αξίζουν τέτοια άτομα , να τους δώσει κάνεις το οτιδήποτε;;; Αλήθεια τώρα;;; και πιστεύεις εσύ ότι θα τα πιστέψουν αυτά ;; και θα αρχίσουν να σκέφτονται ;;; ΠΟΙΟΙ τα ζωντόβολα ;;; οι παρτάκηδες ;; οι προδότες;;; Αυτά τα χάπατα που τρώνε ότι μαλακία τους λένε;; Αυτοί που είναι μέσα στις στάνες ρεεε;;
Για να σου λύσω μια απορία, γιατί σε έπιασα εδώ , ήταν αυτή σου η κουβέντα, αποτέλεσε τον πυροκροτητή για όλα αυτά. Λέω δεν γίνεται να βλέπω καλά;; Έγραψε ο μουρλός τέτοιο πράγμα;;; Συγχαρητήρια καπετάνιο!!!
Ρε αυτοί , ότι πιάσουν θα το κάνουν για την πάρτι τους και μόνο, λειτουργούν μόνο με συναίσθημα και το ένστικτο, γιατί ο εγκέφαλος της σκέψεως που δίνει την λογική, έχει απενεργοποιήθει με πολλούς τρόπους…
Αυτά θα έπρεπε να τα έχεις καταλάβει από μόνος σου και να μην περιμένεις έμενα να τα γράψω αυτά. Τι να πω;;
Σκέφτηκες πότε γιατί ο τρόπος του οραματισμού δεν έχει αποτέλεσμα;; αφού ούτε με αυτόν τον ασφαλή τρόπο δεν κουνιούνται; γιατί δεν κάνουν τίποτα; Γιατί δεν δοκιμάζουν έστω;; τι φταίει;;
Σταματάω εδώ ήδη έγραψα πολλά. Όσο και να σου φαίνεται κάπως, στόχος μου είναι να σου δείξω μια άλλη εκδοχή, από αυτό που έκανες εδώ. Αλλά και να σε «ξυπνήσω» γιατί τώρα τελευταία μαλάκωσες πολύ…. και αυτό βαράει καμπάνες για έμενα…
ΕΓΕΙΡΟΥ ΠΑΛΑΙΕ….
ΕΓΕΙΡΟΥ ΕΛΛΑΣ….
Υγ. Στο είχα ξαναπεί ότι μέχρι να φύγεις και από αυτήν την γαμημένη ζωή, θα παλεύεις μέχρι το τελευταίο λεπτό, είσαι Ορκισμένος στρατιώτης της φυλής μας και αυτό ισχύει και για έμενα και για οποίον θέλει να λέγεται Έλληνας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φεβ. 06, 2021 @ 19:55:14
.
Λοιπόν Γιάννουμ’
.
Ας το πιάσουμε το πράγμα από τον σβέρκο και ας το βάλουμε στον πάγκο να του κάνουμε μιά εις βάθος εξέταση.
.
Και τι θα εξετάσουμε ;;
Μα αυτό που λές ..«το τσακίσου και βγές στο προσκήνιο»
Και μου τα ψέλνεις επειδή μάλλον δεν έχω καλή και σωστή αντίληψη για τα πράγματα κλπ. κλπ.
.
Πάμε να τα εξετάσουμε, και να δούμε αν μπορούν και στέκουν.
.
Το πράγμα μπορεί να παίζει σε διάφορα ταμπλό – ας τα δούμε.
.
Η μιά οπτική είναι όντως να μην τα βλέπω σωστά τα πράγματα ..και εσύ να τα βλέπεις καλύτερα ..
Οπότε σ’ αυτήν την περίπτωση, το να παρακινείς έναν άνθρωπο μιας κάποιας ηλικίας, έχοντος και ένα πρόβλημα μετακίνησης, το να βγεί μπροστά ..στην ουσία δεν έχει να προσφέρει απολύτως τίποτε ..πιό πολύ πρόβλημα και εμπόδιο θα ήταν παρά όφελος.
.
Επιπλέον ..ας πούμε ότι εντάξει έχω ‘πεί κάποια πράγματα πάνω στα οποία θέλεις να πατήσεις ..αφού όμως εδώ έχουμε δώσει το ελεύθερο να τα πάρει, ακόμη και να τα οικειοποιηθεί κάποιος ..πάλι δεν υπάρχει λόγος, αφού θα μπορούσες ελεύθερα να τα χρησιμοποιήσεις.
.
Πάμε τώρα στην περίπτωση, που όντως νομίζεις ότι κάτι έχω να ‘πώ, κάτι να προσφέρω που δεν μπορείς εσύ ή κάποιος άλλος ..κάτι που ξέρω παραπάνω από σένα ή μερικούς άλλους.
Εάν δεχτούμε ότι ισχύει αυτό, ή τέλος πάντων νομίζεις ότι έτσι είναι ..τότε όσα γράφεις τα τοποθετούν σε μιά οξύμωρη θέση ..διότι δεν μπορούν να ισχύουν και τα δύο ..και το να έχω την γνώση και τις ικανότητες που νομίζεις αναγκαίες και από την άλλη να λές ότι δεν είμαι σε θέση να ‘δω και να κρίνω τα πράγματα.
.
Και πάλι πάμε στο εάν εσύ, ο οποιοσδήποτε ξέρει και βλέπει καλύτερα από εμένα, τότε απλά δεν με χρειάζεται ..πολύ περισσότερο εάν αθροίσουμε και το θέμα ηλικία και πρόβλημα μετακίνησης.
.
Οπότε Γιάννουμ’ πρέπει να κατασταλάξεις στο τι πραγματικά νομίζεις ότι ισχύει.
.
Εάν στο ξέρεις και γνωρίζεις καλύτερα – τότε δεν με χρειάζεσαι.
.
Εάν στο ότι γνωρίζω και μπορώ να κρίνω πράγματα και καταστάσεις, τότε πρέπει να δεχτείς και την θέση που κρατάω ..μπορεί να μην σου αρέσει, να θέλεις να είναι αλλιώς ..αλλά εάν ξέρω καλύτερα τότε πρέπει να δεχτείς αυτό που λέω.
.
Ελπίζω αυτά να ξεκαθαρίζουν το θέμα.
.
Πάμε τώρα σε ‘κείνο που λές ..ότι έχω αφήσει το θέμα «Κόσμος Φυλακή»
Λάθος !!
Όλα όσα γράφω ανήκουν σ’ αυτήν την σφαίρα ..επειδή δεν τιτλοφορούνται έτσι νομίζεις ότι έχω σταματήσει ;; ..απλά είναι κομμάτια εκείνου !! ..κομμάτια που μπορεί να σου φαίνονται λάθος ή ασύνδετα ..που όμως αυτό δεν ισχύει.
ΌΛΑ όσα γράφω εντάσσονται σ’ αυτό το πλαίσιο !!
.
Το άλλο θέμα επίσης ..που λές ότι γνωρίζεις κόσμο ελληνόψυχο κλπ. κλπ. που εγώ δεν είμαι σε θέση να ξέρω.
Εντάξει, δεν το αμφισβητώ ότι όντως γνωρίζεις κόσμο κλπ. κλπ.
.
Όμως σου έχω ‘πεί ..ασχέτως αν το δέχεσαι ή όχι ..ότι έχω κάποιον άλλον τρόπο να μετράω τα πράγματα ..χωρίς να χρειάζεται να ξέρω τι κάνει ο κάθε Γιάννης ..χωρίς να χρειάζεται να ξέρω πόσοι και ποιοί λένε αυτό ή το άλλο.
.
Επίσης λες ότι αυτά που γράφω και λέω δεν βασίζονται και δεν στηρίζουν ..Σκέψη και Λογική
Αλήθεια ;;
Νομίζεις ότι έχεις ένα ικανοποιητικό επίπεδο ώστε να μπορείς να κρίνεις ;;
Γνωρίζεις ότι και όσα γνωρίζω εγώ ώστε να ξέρεις αν αυτά που λέω στηρίζονται σε Λογική ;;
Είσαι σε θέση να γνωρίζεις που το πάω και αν κάτι απ όσα λέω δεν οδηγούν και δεν συνδέονται με το όλο θέμα ;;
.
Το έχω ‘πεί τόσες φορές ..καμμία φυλή δεν είναι η προτεραιότητα ..δεν είναι ο ΣΤΟΧΟΣ ..ήταν κάποτε το ΜΕΣΟΝ ..και το αν θα είναι και στην συνέχεια μένει να το δούμε.
.
Λές ..αξίζουν οι κοιμίσουλες, οι παρτάκηδες …οι ..οι ..προσοχής και κάποιου δώρου ;;
Γιατί νομίζεις ότι κάποιοι άλλοι το αξίζουν περισσότερο ;;
ΌΛΟΙ όσοι δέχτηκαν και δεσμεύτηκαν στον «Κόσμο Φυλακή» και γίναν τα ποντικάκια που γυρνοβολάνε τον τροχό, όλοι στην ίδια κατηγορία ανήκουν ..και όλοι αξίζουν κάτι καλύτερο, την ελευθερία του πραγματικού κόσμου.
.
Ναι τους τα χώνω ..όχι για να τους μειώσω ή να τους την ‘πώ ..αλλά για να τους παρακινήσω να ξεκουνήσουν ..τους λέω το ένα και το άλλο ακριβώς για τον ίδιο λόγο …μιλάω για Σκέψη και Λογική ..ακριβώς και πάλι για τον ίδιο λόγο ..να ξεκουνήσουν ώστε να ξεφύγουν κάποια στιγμή από το μπουρδέλο.
.
Το πράγμα Γιάννη, συνοπτικά πηγαίνει ..ανάπτυξη Σκέψεως και Λογικής, Πληροφορία του πως είναι το Πράγμα, Τεχνικές να σπάσουν οι Πεποιθήσεις-Εμφυτεύσεις, Απαγκίστρωση, Ανάκληση και Επίκληση, Απελευθέρωση …
.
Αυτά που γράφω αναφέρονται σε διάφορα επίπεδα ..δεν ακολουθούν ένα γραμμικό μοτίβο, έτσι ίσως είναι λίγο δύσκολο να συλλάβεις το που και πως πηγαίνει το πράγμα ..αλλά αν νομίζεις ότι ξέρω κάτι παραπάνω πρέπει να το δεχτείς- όχι να το κατεβάσεις αμάσητο βέβαια, αλλά να προσπαθήσεις να το ‘δείς απ’ όσες περισσότερες πλευρές γίνεται.
.
Το θέμα Ελλάδα που σε κόφτει …για την ώρα δεν υπάρχει δυναμική, δεν υπάρχει ενέργεια, δεν υπάρχει καν θέληση και επιθυμία στον κόσμο ν’ αλλάξει το πράγμα ..η κατάσταση είναι σε τέλμα ..και ίσως σαν Έθνος να έχουμε φτάσει στο τέλος μας !! ..αν δεν αλλάξει ο κόσμος …
.
Και όχι ..δεν είμαι ορκισμένος στρατιώτης της φυλής -όση εμπλοκή και να έχω σ’ αυτό- ..είμαι ορκισμένος αντίπαλος του «Κόσμου Φυλακή» ..και βοηθός στην απελευθέρωση των εγκλωβισμένων όντων από το μπουρδέλο αυτού του κόσμου.
.
Ένα τελευταίο :
Έθεσα μιάν ερώτηση-τέστ!!
..τι λές ;; ..το έχεις ;; ..αντέχεις να εκτεθείς ..και να δείξεις πόσα και τι ψάρια πιάνεις ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φεβ. 07, 2021 @ 01:34:32
@Μουρλός
Να το εξετάσουμε λοιπόν, αφού το ζητάς, αλλά να θέσουμε την σωστή βάση όμως πρώτα. Λες ότι εγώ σου λέω να βγεις μπροστά, μάλιστα χρησιμοποιείς το τσακίσου, ΛΥΠΑΜΑΙ αλλά εγώ δεν ζήτησα να βγεις εσύ μπροστά όπως έκανε ο Λεωνίδας όταν πήγε στις Θερμοπύλες….
Στα ψέλνω;; αυτό καταλαβαίνεις;; μιλάω ανοικτά, ναι και ευθέως γιατί ξέρω ότι είσαι άνθρωπος που θέλει να του μιλάνε ανοικτά και ευθέως. Δεν είπα ότι δεν έχεις σωστή αντίληψη αλλά εκεί πάνω που είσαι και ξέρω πολύ καλά γιατί πήγες, έχεις απομονωθεί από πολλά. Οπότε εγείρεται θέμα αν έχεις
επαρκή πληροφόρηση. Οπότε έτσι είναι σωστή μια απόφαση αν τις λείπουν πολλά δεδομένα;;
Ξαναλέω γνωρίζω την κατάσταση σου από πρώτο χέρι και αυτό που θέλω από εσένα και έμενα είναι ένα γαμημένο πράγμα: ΟΛΟΙ αυτοί που νοιάζονται για την χώρα μας να ενωθούν και να κάνουν κάτι όλοι μαζί. Κάτι να γίνει, κάτι να ξεκινήσει, όταν είμαστε μόνοι σαν μονάδες, δεν έχουμε αποτέλεσμα. Μαζί όμως σίγουρα θα πετύχουμε περισσότερα,
Στα έχω γράψει πολλές φόρες και σου λέω θα μείνεις ήρωας της οθόνης;; ή θα κάνουμε κάτι πρακτικό;;; Θα σταματήσεις να είσαι μονάδα;; θα ενωθούμε όλοι μαζί να κάνουμε κάτι;;
Γνωρίζοντας την ηλικία σου και την κατάσταση σου, δεν θα σε έβγαζα στην πρώτη γραμμή θα είχες τον ρόλο του Σχεδιαστή- οδηγού-Μάντη…. όλοι έχουν έναν ρόλο, μια ιδιότητα…
Όσο για αυτά που είπες τότε εσύ ο ίδιος σε σχόλιο σου τα είπες δημόσια, μάλλον θα τα πες πάνω στα νευρά σου, και επειδή πήρα και εγώ αυτό που ανέφερα, γιατί δεν το χωράει το μυαλό μου, πως κάθεσαι ήσυχος και δεν σε έχει πιάσει τρελά με αυτά που γίνονται εδώ. Γιατί εσύ τότε εξήγησες πολλά αλλά για εσένα , που φανερώνουν άνθρωπο ορκισμένο στον σκοπό του.
Αυτό που έμενα μου » λείπει» είναι ο Παλαιός του 2016 , αυτός ο μαχητικός,που τα χώνε και δεν χάιδευε κεφαλάκια, αυτός που δεν έκανε πίσω σε θέματα άρχων και σκοπού. Αυτός που συνεχεία έδειχνε τα στραβά και τα έλεγε, αλλά και που έδινε διεξόδους;; Τι έγινε αυτός και που χάθηκε;;
Όποτε δεν χρησιμοποιήσα κάτι που εσύ έγραψες σε σχόλιο τότε, αλλά δεν μπορώ να καταλάβω πως «ηρέμησες » έτσι αφού είχες ένα τέτοιο ρόλο. Στο σχόλιο εκείνο αναφέρεις και αλλά κατορθώματα σου, που δεν ανέφερα ποτέ, ούτε θα αναφέρω, για να καταλάβεις γιατί το είπα λοιπόν.
Επίσης μην περιμένεις κάποιος να καταλάβει και να δεχτεί πράγματα που δεν φαντάζεται καν… Έχεις τον τρόπο;;; ίσως κάποτε μου πεις λοιπόν να καταλάβω και εγώ.
Τώρα πιστεύεις ότι με έμμεσους τρόπους θα καταλάβει κάποιος τρίτος τι λες και τι πας να κάνεις;; εδώ ευθέως τα λες και δεν καταλαβαίνουν. Δεν διαφωνώ στην λογική και τα υπόλοιπα, αλλά πως κάποιος από μη σκεπτόμενος με αυτόν τον τρόπο θα καταλήξει να σκέφτεται δεν το γνωρίζω…
Ναι όταν δεν κάνεις αναφορές στον κόσμο-φυλακή και γυρνάμε γύρω γύρω, κάτι με πιάνει… Δεν μου αρέσει,….
Δυστυχώς έχεις επιλέξει αυτόν τον τρόπο επικοινωνίας που πολλά παρεξηγούνται από δω, το σέβομαι όμως, άλλα να τα αποτελέσματα.
Υπάρχει ένα ακόμα θέμα που ξεκίνησα όλα αυτά, αλλά δεν μπορεί να ειπωθεί δημοσίως εδώ που θα καταλάβεις γιατί σε » άρπαξα» και επέμενα παραπάνω.
Μα ο Έλληνας είναι ορκισμένος αντίπαλος του κόσμου-φυλακή, για αυτό υπάρχει για αυτό ζει, Είναι το μέσον, όχι ο σκοπός, άρα κάθε ΕΛΛΗΝΑΣ είναι ορκισμένος αντίπαλος των λαμόγιων.
Στην φυλακή μέσα υπάρχουν βαθμίδες, βαρυποινίτες κτλ, όποτε ακόμα και στον βόθρο δεν είναι όλα το ίδιο.
Στο ερώτημα σου για το τεστ θα σου πω: Δεν έχω ανάγκη να δείξω σε κανέναν και τίποτα, ούτε ήρθα εδώ και γράφω για να φανώ δε κάποιους.
Παρόλα αυτά θα σου απαντήσω με τον δικό μου τρόπο αν ακόμα δεν έχεις καταλάβει ποιος είμαι.
Υγείρου ΕΛΛΑΣ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φεβ. 07, 2021 @ 22:37:17
@Αντώνιον μεγαλογράμματον:
Ο Κολοκοτρώνης έγινε τέκτων στη στοά «Ένωσις της Αγίας Μαύρας» (Λευκάδα), γιά να προσεγγίσει τους Άγγλους. Διότι καταλάβαινε πως έπρεπε να εξασφαλίσει τουλάχιστον την ουδετερότητά τους, αν όχι την υποστήριξή τους. (Εξ ού καί η περικεφαλαία του Άγγλου συνταγματάρχη των τυφεκιοφόρων, που φορούσε.)
Ωστόσο, κάθε άλλο παρά την έβγαλε καθαρή, που έγινε τέκτων. (Πόσες φορές τον φυλακίσανε, ή τον καταδικάσανε σε θάνατο; )
Το μαρούλι, που ανέφερες… γιά Ελλάδα τελείως ασήμαντο. Γιά ηπαπάρα, κι αν έχεις ένα μύριο ακολούθους, κάτι τσεπώνεις μηνιαίως. (Μόνο που επιτυχίες τέτοιες έχουν διάφοροι ασήμαντοι, πχ μιά αδερφή ονόματι Περέζ Χίλτον, που ασχολείται με το αν η κάθε στάρ φοράει βρακί – καί τί χρώμα.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Φεβ. 07, 2021 @ 23:21:01
.
Γιάννη ..
.
Σέβομαι την πρόθεσή σου του να γίνει κάτι ..όμως δυστυχώς όπως είναι τώρα τα πράγματα αυτό δεν μπορεί να συμβεί ..Ελλάδα δεν είναι δυνατόν να στηθεί για τον εξής και απλό λόγο ..ότι δεν υπάρχει καν η αναγκαία κρίσιμη μάζα στο να ξεκινήσουν αλλαγές, αλλά πολύ περισσότερο ο λαός δεν θέλει αλλαγές, δεν θέλει κάτι ν’ αλλάξει πραγματικά ..και η απόδειξη ..θα μείνω στα χοντρά και πρόσφατα ..
.
Το ’14-15, του λέγαμε τι θα επακολουθούσε με τους σφυριζαίους ..και ο λαός είπε χέστηκα, δεν με ενδιαφέρει, εγώ να την βολέψω και ας γαμηθεί το σύμπαν.
.
Το ’19, του λέγαμε ότι ο κουκλοχαιρετάκιας θα διέλυε την χώρα και θα την έκανε ισλαμογρεκία ..και ο λαός και πάλι είπε ..έεε ας την κάνει, ας την βολέψω εγώ και χέστηκα για τα παραπέρα.
.
Σήμερα, με όσα έχουν προηγηθεί, πήγαινε και ρώτα τον ..τον λαό ..όχι τους όποιους γνωστούς ..τι νομίζεις ότι θα σου απαντήσει ;; ..την ουσία και όχι τις λέξεις που θα ψελλίσει !!
Πάλι θα σου ‘πεί ..το κουλουράκι και το μισθό ή το αναγκαίο εισόδημα να μου ρίχνει και γώ να κάθουμαι σπίτι ασφαλής ..και ας πάνε να γαμηθούν όλοι και όλα ..δυστυχώς αυτό θα σου ‘πεί !!
.
Ας πούμε ότι βρίσκεις και μαζεύεις όχι χίλιους αλλά δέκα χιλιάδες και έστω καταφέρνεις κάτι να ξεκινήσεις ..που νομίζεις ότι μπορείς να φτάσεις ;;
Ακόμη και αν αυτοί οι κάποιοι καταφέρουν με κάποιον θαυμαστό τρόπο να πάρουν την αρχή και θελήσουν να χτίσουν το κάτι άλλο ..τι νομίζεις ότι θα μπορέσουν να κάνουν όταν κανένα έρεισμα δεν θα έχουν στον λαό, όταν ο λαός θα γκρεμίζει αυτά που χτίζουν εκείνοι, όταν ο λαός δεν θα θέλει την οποιαδήποτε αλλαγή ;;
.
Όλοι αυτοί που οδηγούν την χώρα στον αγύριστο, δεν είναι οι ουσιαστικοί φταίχτες ..αυτοί εντολοδόχοι είναι ..η φάτσα του λαού στον καθρέφτη είναι ..εάν ο λαός ήταν διαφορετικός θα επέλεγε και θα είχε άλλους στο τιμόνι.
.
Δυστυχώς αν δεν γίνει κάτι ν’ αναπτυχθεί Σκέψη, κρίση και Λογική στον λαό, έστω σε μιάν αναγκαία κρίσιμη μάζα ..ας το ξεχάσουμε, αλλαγή πρός το καλύτερο δεν πρόκειται να επέλθει.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι παραιτούμαστε των προσπαθειών ..συνεχίζουμε να το παλεύουμε !!
.
Στο πιό πάνω σχόλιο μου έγραψα : «Το πράγμα Γιάννη, συνοπτικά πηγαίνει ..ανάπτυξη Σκέψεως και Λογικής, Πληροφορία του πως είναι το Πράγμα, Τεχνικές να σπάσουν οι Πεποιθήσεις-Εμφυτεύσεις, Απαγκίστρωση, Ανάκληση και Επίκληση, Απελευθέρωση …»
.
Οποιαδήποτε γνώση, οποιαδήποτε πληροφορία είναι άχρηστη και χωρίς νόημα ..εάν δεν προ-υπάρχει Σκέψη, Κρίση και Λογική ..διότι ακόμη και να υπάρξει προσπάθεια να γίνει χρήση, θα γίνει με λάθος τρόπο, σε λάθος στιγμή, κατεύθυνση και λοιπά και ρέστα ..με αποτέλεσμα μηδέν, εάν δεν υπάρξει καταστροφή και πρόβλημα μεγαλύτερο του ήδη υπάρχοντος.
.
Προϋπόθεση για το όποιο πάρα πέρα, είναι η ανάπτυξη Σκέψεως, Κρίσεως και Λογικής ..που δυστυχώς δεν αγοράζονται από τον μπακάλη, αλλά χρειάζονται σοβαρή και σκληρή δουλειά.
.
Μπορεί να μην καταλαβαίνεις ή να μην σου αρέσει αυτό που κάνω όπως το κάνω ..ο καθένας έχει τον δικόν του τρόπο, έχει διαφορετικές εμπειρίες αλλά και γνωρίζει διαφορετικά πράγματα …και ίσως μπορεί να κινείται σε διαφορετικά ή και περισσότερα επίπεδα.
.
Αυτήν την στιγμή τουλάχιστον δεν μπορώ να κάνω κάτι άλλο από αυτό που κάνω – όποιος νομίζει ότι ξέρω πέντε πράγματα παραπάνω, ας δεχτεί αυτά που λέω, και ας τα δουλέψει, έστω και αν δεν καταλαβαίνει το πώς και το γιατί.
.
Γιάννη έχω ‘πεί ότι κάποιος δεν είναι Έλληνας επειδή ανήκει στην συγκεκριμένη γραμμή αίματος ..έστω και αν αυτό θέλουν να λένε μερικοί.
.
Έχω γράψει ότι πραγματικοί Έλληνες είναι μόνο εκείνοι εκεί στον «άλλον» κόσμο ..στον εδώ κόσμο, Έλληνας είναι κάποιος που έχει αναπτύξει Σκέψη, Κρίση και Λογική και ως εκ τούτου γίνεται αντίπαλος του «Κόσμου Φυλακή» ..και για να μπορεί να δουλέψει πάνω σ’ αυτό, και να το περάσει σε επόμενους και να το διατηρήσει, στήθηκε το εν λόγω Έθνος ..κάποια στιγμή εκεί στο παρελθόν ..αλλά δυστυχώς η γραμμή αυτή διαταράχθηκε και κόπηκε, πολλές χιλιετίες πρίν από σήμερα – από τότε έγιναν πολλές προσπάθειες αποκατάστασης αλλά δυστυχώς.
.
Εάν ο λαός αυτής της χώρας ήταν όντως Έλληνες, όπως τέθηκε παραπάνω, τότε δεν θα είχε ηγέτες αυτούς που έχει επιλέξει, δεν θα ήταν ηλίθιος, δεν θα έκανε όλα τα βλακώδη αυτά που κάνει αφού στο κεφάλι του δεν θα είχε σκατά, αλλά μυαλό Σκέψη, Κρίση και Λογική ..όπου μέχρι να καταφέρουμε να του κάνουμε αποξεσκάτωση και να του ενέσουμε Σκέψη, Κρίση και Λογική, δυστυχώς δεν μπορεί να υπάρξει αλλαγή.
.
Προέχει λοιπόν, πρίν απ’ οτιδήποτε άλλο, η με κάποιον τρόπο εμφύτευση Σκέψεως, Κρίσεως και Λογικής.
.
Αυτό είναι που προσπαθώ, αυτό είναι που προέχει ..όλα τα υπόλοιπα έπονται, καθώς κανένα από εκείνα δεν μπορεί να φτουρήσει, να λάβει σάρκα και οστά, και να πραγματοποιηθεί, εάν δεν προηγηθεί ανάπτυξη Σκέψεως, Κρίσεως και Λογικής……….
.
Κάνε λοιπόν ότι προσπαθείς, αλλά με κάποιον τρόπο δώσε προτεραιότητα σε αυτά παραπάνω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!