Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ 301

ανειζόμενος την τελευταία φράση από ένα σχόλιο του Παλαιού ξεκινάω να γράψω αυτό το άρθρο που θα δείξει ξεκάθαρα, γιατί κάποιος σήμερα γίνεται προδότης για την ίδια του την φυλή, αλλά και πόσες άλλες μορφές προδοσίας υπάρχουν, που πολλοί ακόμα δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν ή δεν δίνουν σημασία ή είναι συνειδητοί προδότες. Δυστυχώς οι περισσότεροι ανήκουν στις δεύτερες κατηγορίες και όχι στην πρώτη , δηλαδή πατριώτες. Έτσι η ζημιά για εμάς όλους ξεκίνησε. Όταν ο Έλληνας σταμάτησε να μεγαλώνει σαν Έλληνας και αυτό συμβαίνει τουλάχιστον για 1800 χρόνια. Μπορεί το νούμερο να σας φαίνεται υπερβολικό, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Μεγαλώνει σαν οτιδήποτε άλλο, αρκεί να μην μεγαλώνει σαν Έλληνας, έτσι δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα στο κατεστημένο αφού δεν ξέρει ποιος είναι, δεν ξέρει πως φέρεται ο Έλληνας και έχει καταντήσει ο χειρότερος με διάφορα όλου του πλανήτη αυτός είναι Ο σημερινός Ελλαδοκάφρος- μπετόβλακας που νομίζει ότι κάποιος είναι. Επόμενο είναι μετά από όλα αυτά να υπάρχει μια μηχανή παραγωγής: σταρχιδιστών, πρακτόρων και προδοτών. Όποτε από την γέννηση του κάποιος δεν μαθαίνει τίποτα για την Ελλάδα και ποιος πραγματικά είναι. Μόνο ξεκινάει η αποβλάκωση και η αποχαύνωση. Το πρώτο πράγμα που γίνεται είναι η βάπτισή, ναι από μικρό να τον βουτήξουμε μέσα στο δόγμα, να του βάλουμε αλυσίδα με σιδερένια μπάλα στο πόδι, όχι να μην είναι ελεύθερος άνθρωπος και μας ξεφύγει. Του φυτεύομε και την δήθεν ανάγκη ενός ανυπάρκτου θεού να τον προστατεύει γιατί αυτός δεν μπορεί και έτσι παίρνει την κατηφόρα. Αναρωτιέμαι γιατί η Σπαρτιάτισσα μάνα δεν φάσκιωνε με τίποτα το μωρό και γιατί απομάκρυνε από το παιδί οτιδήποτε μπορούσε να το φοβίσει;; Ήταν χαζοί τότε ε;;; Μέτα το πετάνε σε κάποιο παιδικό σταθμό γιατί δεν μπορούν να το κρατήσουν επειδή δουλεύουν, στα χεριά της οποιαδήποτε κακοπληρωμένης «βρεφοκτόνου» , η όποια έστω και αν κάνει τα λιγότερο τυπικά, η ζημιά θα είναι μικρότερη. Μέτα από όλα αυτά πάει στο νηπιαγωγείο και μετά σχολείο.

Το σχολείο…

Εδώ αρχίζει το πρώτο στάδιο αποβλάκωσης και καταστροφής της λογικής ενός έξυπνου ανθρώπου σε τούβλο. Πως γίνεται αυτό με την φοβερή και τρομερή παπαγαλία. Απλά διαβάζεις και μαθαίνεις απ έξω ότι λέει μέσα. Δεν χρειάζεται εξυπνάδα για να το κάνεις αυτό απλά να έχεις καλή μνήμη. Δυστυχώς οι περισσότεροι γονείς παροτρύνουν τα παιδιά τους να γίνουν κάλοι παπαγάλοι και τίποτα άλλο. Εκεί πάλι εκτεθειμένα στα χεριά του οποίου δάσκαλου , ο οποίος στις περισσότερες φόρες κάνει το μάθημα τυπικά και δεν ξεφεύγει από τις νόρμες του υπουργείου παιδικής αποβλάκωσης. Τι μαθαίνει για την πάλαι ποτέ Ελλάδα;; τίποτα αφού και οι ίδιοι οι δάσκαλοι δεν ξέρουν τίποτα. Κάτι χαζές μόνο γιορτές που γίνονται για να έρθουν οι γονείς και να δουν το παιδί τους και τίποτα άλλο. Οπότε το παιδάκι δεν μαθαίνει τίποτα ουσιαστικό για την Ελλάδα. Ακόμα ξεκινάνε τα μαθήματα εκμάθησης αλλοδαπών γλωσσών από το δημοτικό. Εδώ τα παιδιά δεν έχουν μάθει καν την δικιά μας γλωσσά και μερικοί μπουμπούνες το στέλνουν από μικρό να μάθει άλλες 2 γλώσσες. Δηλαδή τι μπέρδεμα γίνεται μέσα στο κεφάλι του παιδιού, όταν μαθαίνει ταυτόχρονα 3 γλώσσες; Έτσι για κάποια ξυπνοπούλια εκεί έξω που λένε ότι το παιδί να τα μάθει από μικρό να μην τα έχει μετά για να αφοσιωθεί στα άλλα μαθήματα του;; Ναι ε;

Το γυμνάσιο-λύκειο.

Εδώ συνεχίζεται το έργο της αποβλακώσεως σε χειρότερο βαθμό. Πως γίνεται αυτό; Απλά τα βιβλία της ελληνικής Ιστορίας είναι Παντελώς ανθελληνικά και συνεχεία δείχνουν και τονίζουν τους πολέμους μεταξύ μας αλλά και με τους βάρβαρους . Έτσι ένας γνωστός μου είπε: ότι είμαστε λαός πολεμικός και τίποτα άλλο.Όμως ο Έλληνας δεν έχει καμιά σχέση με όλα αυτά. Δεν τονίζονται τα σημεία ζωτικής σημασίας για να μάθει το παιδί ποιος πραγματικά είναι. Μεγάλες περίοδοι της ιστορίας μένουν απ έξω, διαστρέβλωση και ένα σωρό αλλά καλά. Έχετε δει πουθενά να γίνεται λόγος για την προκατακλυσμιαία ιστορίας μας; Επίσης εδώ ξεκινάει η λυσσώδης μάχη εναντίον της γλωσσάς μας.Πως αυτό; πολύ απλά με το να δίνουν τεράστια βαρύτητα στην γραμματική της αρχαίας και όχι στο νόημα των κείμενων. Όταν έχεις λοιπόν 70 τύπους ανωμάλων ρημάτων είναι δυνατόν να συμπαθήσεις την γλωσσά σου; και αυτό έχει ξεκινήσει από το 1929 στα σχολειά. Έτσι αντί να καταλάβουνε τι λένε αυτοί που τα γράφουν , δίνουν βάση στην γραμματική. Οπότε για κάποιον γίνεται εφιάλτης η ίδια του η γλώσσα. Τι ωραίο ε;

Το πανεπιστήμιο…

Ανώτατο ίδρυμα ολικής αποβλακώσεως και δημιουργίας λαμογιών , τυχοδιωκτών και προδοτών. Το σενάριο είναι γνωστό σε όλους, Ο καθένας που πάει εκεί νέος και μη ξέροντας που πάει συνήθως μπλέκει σε μια κομματική παράταξη. Του λένε λοιπόν θες να περνάς μαθήματα; πας σε αυτούς , Θες να έχεις πολλές ερωμένες; πας εκεί, Θες να έχεις και τα δυο; πας σε αυτούς. Εκεί κάποιος βλέπει ότι δεν έχει σημασία να είσαι επιμελής φοιτητής αλλά να γραφτείς κάπου και καθάρισες μεγάλε. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις του κανόνα βεβαία αλλά αποτελούν την συντριπτική μειοψηφία. Επίσης εκεί τους μαθαίνουν την επιστημονική μέθοδο η οποία αν αποτύχει , άπλα βραχυκύκλωσαν, χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι άλλο παρακάτω. Φυσικά οποίος πάει στις λεγόμενες προοδευτικές κομματικές ριζοσπαστικές παρατάξεις παίρνει το βάπτισμα της προδοσίας. Έτσι ξεκινάει η λαμπρή καριέρα ενός προδότη. Θεωρώ ότι στην αρχή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι έχουν κάνει αλλά μετά είναι ήδη αργά για αυτούς. Ριζοσπάστες; δηλαδή ποιες είναι οι ρίζες μας; αυτές που μας κάνουν ότι είμαστε; Η Ελλάδα και τίποτα άλλο. Έτσι ήδη στα 23 περίπου στο άνθος της ζωής του είναι ήδη μπολιασμένος με την κομπίνα, την τεμπελιά. και την άπατη. Τι ωραία ιδανικά για έναν Έλληνα.

Η εργασία…

Εδώ πια όταν κάποιος βγαίνει στην αγορά εργασίας, βλέπει ότι ο κάνονας είναι να έχεις κάποιον να σε βάλει με μέσο στο δημόσιο και να καθαρίσεις ή να σε χώσει σε κάποια εταιρεία γνωστού για να βολευτείς. Αξιοκρατία δεν υπάρχει, δεν έχει σημασία πόσο κάλος έντιμος και εργατικός είσαι αλλά να έχεις βύσμα. Εδώ έρχεται λοιπόν η απολυτή αηδια για την κατάσταση και την Ελλάδα. Εδώ λοιπόν κάποιος αδιαφορεί και δεν τον νοιάζει για την Ελλάδα, Εξού και το σπάστε τα , κάψτε τα, διαλύστε τα. Αφού έχει φτάσει 25 -25 και νιώθει ότι χειρότερο υπάρχει για την χώρα του, το οποίο είναι λογικό μετά από τον βόθρο που έχει δει. Ειδικά σήμερα που η εργασία έχει γίνει δουλεία και κάποιος δουλεύει 10-12 ώρες και παίρνει ψίχουλα, πως θα νιώθει για το ότι γεννήθηκε Έλληνας ; Θα λέει τι ωραία που είναι;

Η Προδοσία

Μέτα από όλα αυτά, το κατεστημένο που τρέχει αυτό το προτεκτοράτο δημιουργεί γενίτσαρους – προδότες μέσα στην ίδια την χώρα μας. Αναφέρθηκα σε μερικούς σημαντικούς σταθμούς που όλοι μας περάσαμε. Για έμενα προδότης είναι οποιοσδήποτε πράττει εναντίον της Ελλάδας σε όλες τις μορφές του, δυστυχώς μερικές δεν φαίνονται και κάποιος τα περνάει για αθώα πράγματα αλλά δεν είναι. Το κράμα ελληνικών- σαυρικών Αυτή η υπέροχη αηδία που ακούς να μιλάνε πολλοί , ειδικά οι νεότεροι και να γράφουν αυτό το έκτρωμα που λέγεται γκριλίς. Είναι δυνατόν να είσαι Έλληνας και να μιλάς σαν αλλοδαπός; Είναι δυνατόν να έχεις την καλύτερη πλουσιότερη , ακριβέστερη γλώσσα του πλανήτη και εσύ να χρησιμοποιείς αντιγραφές της ελληνικής;; Θα μου πεις ότι είμαι υπερβολικός τώρα, καθόλου. Γιατί μέσα στην γλώσσα μας κρύβεται η αλήθεια , η ιστορία του τόπου μας. Διότι η ακρίβεια της εξαιρετικής γλώσσας μας δίνει αυτό που έχει πραγματικά γίνει. Όταν εγραψα στο: Να μην ντροπιάζω, την σημασία του Άριστος πόσοι το ξέρανε;;; Δεν δείχνει ξεκάθαρα με τα 4 παραθετικά του λοιπόν ποιος είναι ο Έλληνας και ποια είναι η αποστολή του; Γιατί λοιπόν έχουν πηδήξει την γλώσσα από το 1982 όταν σε μια νύχτα κάποια χαμένα κορμιά ψηφίσαν την αλλαγή σε μονοτονικό και σήμερα χάριν απλούστευσης προχωράνε στην λεγόμενη φωνητική γραφή δηλαδή όλα με ο,ι,ε , έτσι για πλάκα το κάνουν;; Λάθος η αποδόμηση της γλωσσάς μας είναι προδοσία εναντίον του Έλληνα και οποίος δεν μιλάει την γλώσσα και χρησιμοποιεί μισά μισά είναι προδότης για έμενα. Φυσικά όλο αυτό δυναμώνεται από τα τσόλια και τσιράκια του κατεστημένου που προσπαθούν με κάθε τρόπο να το πετύχουν αυτό. Χρησιμοποιούν πχ ονόματα στα αγγλικά σε επιχειρήσεις, μαγαζιά κτλ. Εγώ προσωπικά μερικούς δεν τους καταλαβαίνω τι λένε με αυτόν τον τρόπο που μιλάνε… Εδώ γνωστό κολλέγιο της Αθήνας έχει και μάθημα γκριλίς έτσι για να μαθαίνεις σωστά.

Η Αλλοδοποβλακεία…

Εδώ τα χάπατα έχουν αντιγράψει ότι βλακεία, χαζομάρα κάνουν όλοι οι άλλοι, Πχ συγκεντρώσεις παιδιών στους λεγόμενους παιδότοπους καλώντας όλη την τάξη. Συγγνώμη εγώ ξέρω την γειτονιά και τους φίλους από εκεί με αυτούς έκανα τα πάντα. Κλειστοί χώροι , εστίες μικροβίων που τα παιδιά υποτιθεται ότι διασκεδάζουν και οι γονείς πιο πέρα πίνουν καφέ συζητώντας μεταξύ τους, Σαν να έβγαλε κάποιος το κοπάδι έξω να βοσκήσει… Στα γενέθλια μου καλούσα τους αληθινούς μου φίλους από την γειτονιά και όχι ανθρώπους που απλά πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο.. ο ορισμός του δήθεν προοδευτικού ανθρώπου και η βλακεία συνεχίζεται με τα μπάτσελορ πάρτι και πάει λέγοντας. Δεν μπορώ να το καταλάβω: ο πρώτος να αντιγράφει πιστά ότι κάνει ο τελευταίος και να καταλήγει χειρότερος από αυτόν. Όχι δεν είμαι πάλι υπερβολικός , όταν ο Έλληνας δεν ζει σαν Έλληνας και ζει σαν κάτι που δεν έχει ταυτότητα τι θα γίνει μετά; Αυτό δεν είναι μια έμμεση μορφή προδοσίας πολύ καλά καλυμμένη; Ω ναι… Θες να είσαι Έλληνας ; Μίλα σαν Έλληνας, φέρσου σαν Έλληνας, Ζήσε σαν Έλληνας. Και για να μην μείνουμε στην θεωρία μόνο να πούμε οτι για τον Έλληνα πρώτα είναι ο οίκος, μετά η οικοδέσποινα και μετά τα βόδια. Δηλαδή πρώτα είναι ο οίκος δηλαδή η οικογένεια όλη, μετά η γυναικά η οποία κρατάει το σπίτι ,μεγαλώνει και αναθρέφει τα παιδιά , Τα βόδια συμβολίζουν την εργασία που πρέπει κάποιος να έχει. Από την άλλη όλα στο Ελληνικό πάνθεο αποκτούνται με αγώνα κόπο και ίδρωτα , ενώ σήμερα τι έχουμε; κομπίνα, λαμογιά και άπατη, Εγώ να είμαι καλά και ας πεθάνει ο γείτονας.. Μεγαλώνουμε με τα εντελώς ανάποδα από αυτά που άφησαν οι προγονοί μας. Έχουν ανακηρύξει Μέγα όλους αυτούς που φερθήκαν μη ελληνικά και αποτελούν άσχημο παράδειγμα. Τα έχει γράψει πολύ σωστά ο Παλαιός στο άρθρο του: Λάθος Πρότυπα. Διαβάστε εκεί να φρικάρετε ποιοι ήταν πραγματικά όλοι αυτοί που μας πασάρουν σαν Μέγα. Θα αναφέρω και άλλα πράγματα για να δείξω πόσο άσχετοι είμαστε σήμερα από αυτό που πραγματικά είναι ο Έλληνας.

1) Δεν σκύβουμε το κεφάλι και δεν γονατίζουμε για κανέναν κερατά. Αυτά είναι έθιμα βαρβαρικά που τα έκαναν οι Πέρσες εκείνη την εποχή καθώς και οι Αιγύπτιοι. Ο Έλληνας μόνο στην Σημαία κάνει μια ελαφριά υπόκλιση του κεφαλιού του και πουθενά άλλου, και σήμερα τι κάνουμε; πόσες φόρες σκύβουμε κτλ;;;

2) Σήμερα χαιρετάμε κάποιον με χειραψία έτσι; όμως οι προγονοί ημών έδιναν το χέρι σε έναν άνθρωπο που ήταν ετοιμοθάνατος και το πρότεινε αυτός που θα έφευγε σαν μέγιστη τιμή για τον άλλο που ζούσε. Δεν χαιρετούσαν με χειραψία κανεναν άλλο και για κανέναν λόγο. Τέλος… Για έμενα προδότης χαρακτηρίζεται όποιος γεννήθηκε Έλληνας και δεν ζει σαν Έλληνας και όποιος ποτέ δεν νοιάστηκε να μάθει να ζει σαν Έλληνας. Δεν είναι προδότες μόνο αυτοί που πολύ σωστά κατανόμασε ο Παλαιός αλλά όποιος δεν ξέρει την ταυτότητα του και μετά την Αποστολή του, δηλαδή την έξοδο από τον κόσμο -φυλακή. Ο Έλληνας είναι το μέσον για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός. Ποτέ δεν είναι αργά για όλους μας να μάθουμε την αληθινή μας ταυτότητα και να πράξουμε αναλόγως. Ας ξεκινήσουμε να μαθαίνουμε ποιοι είμαστε, να χρησιμοποιούμε την λογική, διότι αυτό είναι που μας ξεχωρίζει από όλους τους άλλους, για να δείξουμε ότι αυτό που θεωρούν σήμερα Ελλάδα δεν είναι η πάλαι ποτέ Ελλάδα. Να σταθούμε και πολεμήσουμε για αυτό τον λόγο.

Η μάχη για την αφύπνιση της φυλής μας μεσώ της λογικής, καθώς και η επανασύσταση της πάλαι πότε Ελλάδας είναι ότι σημαντικότερο έχουμε. Ζήσε περήφανος , ζήσε σαν πρώτος , Ζήσε σαν Έλληνας και πέθανε για την αποστολή μας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.