Αλοίμονο, δεν ξεκινάει καλά ο μήνας.
Δεν γνωρίζω τί θα συμβεί αύριο το μεσημέρι (κι αν θα συμβεί), πάντως τα πράγματα μπορούν να γίνουν καί (πολύ) χειρότερα.
. . . . . . . . . . .
Υπάρχει μία θεωρία, ότι οι μεγάλοι σεισμοί προξενούνται (καί) από τις ευθυγραμμίσεις των πλανητών του Ηλιακού μας Συστήματος. (Ευθυγραμμίσεις πλανητών = αυτό, που η Αστρολογία αποκαλεί «συζυγίες».) Απόλυτα λογικό, μιά που γιά κάποιο μικρό χρονικό διάστημα αυξάνεται η βαρυτική έλξη σε ένα συγκεκριμένο σημείο της Γής, άρα -επίσης λογικά- δημιουργούνται διατμητικές τάσεις στο έδαφος του πλανήτη μας.
Βρήκα σχετική και σοβαρή βιβλιογραφία από το Διαδίκτυο, στους εξής δύο συνδέσμους:
Στον πρώτο σύνδεσμο, η ανάπτυξη του θέματος έχει μιά ιστορική αναδρομή στο θέμα καί αρκετά Μαθηματικά. Στον δεύτερο, έχει πίνακες με καταγεγραμμένα «στιγμιότυπα» αντιστοιχίας (μεγάλων) σεισμών και ευθυγραμμίσεων πλανητών, μάλιστα λέει καί ποιοί πλανήτες συμμετείχαν στην ευθυγράμμιση κάθε φορά.
Εκείνα που δεν βρήκα, είναι: (α) η ακριβής ώρα του σεισμού, (β) το κατά πόσο ο σεισμός συνέβη αμέσως μετά την ακριβή χρονική στιγμή της συζυγίας, ή πόσο μετά, ή -ενδεχομένως- πόσο πρίν.
Βλέπετε, ως φυσικός γνωρίζω ότι η ταχύτητα της διαδόσεως της βαρύτητας είναι ακόμη άγνωστη. Οπότε, αυτές οι λεπτομέρειες θα μας λέγανε ξεκάθαρα κατά πόσο αυτή τρέχει επίσης με την ταχύτητα του φωτός (γνωστή), ή πολύ περισσότερο. (Δηλαδή, σχεδόν ακαριαία γιά τα δικά μας μέτρα.) Επειδή, όταν βλέπουμε τη συζυγία = ταύτιση σε μοίρες τόξου κύκλου των πλανητών στον ουρανό, αυτή ήδη έχει συμβεί κάμποσο πρίν. (Άρα, μπορούμε να βγάλουμε πολύ διαφωτιστικά συμπεράσματα.)
Επίσης, δεν βρήκα το πού βρισκόταν το μέρος του σεισμού, δηλαδή αν «κοίταζε» προς το μέρος των πλανητών, ή όχι. (Κι αυτή η λεπτομέρεια θα μας έλεγε πολλά.)
. . . . . . . . . . .
Όμως, το πότε θα λάβει χώραν μία συζυγία πλανητών, το ξέρουμε άριστα.
Λοιπόν, το «μενού» γιά αύριο το μεσημέρι έχει δύο συζυγίες, μία (ακριβέστατη) Δία-Αφροδίτης, καί μία επίσης αρκετά ακριβή Ερμή-Κρόνου. (Ψυχοπομπού με Κρόνο;! Ώχ ώχ!!!…)

Ειλικρινά, δεν θα έδινα σημασία (είπαμε: η θεωρία περί προκλήσεως σεισμών μπορεί να ισχύει, μπορεί καί όχι – δεν το έψαξα εξονυχυστικά), αν δεν θυμόμουν ότι ο Γκόρο Αντάτσι έχει επισημάνει (αρκετές φορές) ότι οι συζυγίες ειδικά των εσωτέρων πλανητών φέρνουν καταστροφές.
. . . . . . . . . . .
Δεν έχω να προσθέσω κάτι. Δυστυχώς, η απουσία ασφαλών συμπερασμάτων δεν μας επιτρέπει να προσδιορίσουμε τον ακριβή τόπο του μελλοντικού σεισμού, καθώς καί την ακριβή ώρα του.
Ας προετοιμαστούμε, λοιπόν, κι ας ελπίσουμε ότι τελικώς δεν θα συμβεί τίποτε.
Μαρ. 01, 2023 @ 14:27:09
Η 1η βδομάδα του Μάρτη θάναι κρίσιμη λέει …
https://www.youtube.com/@ssgeos
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 01, 2023 @ 15:05:28
1999
2003
2023
Aς μου βγαλει απτο μυαλο καποιος οτι ολο αυτο δεν ηταν ανθρωποθυσια. Πρεπει να βρουμε τις συζυγιες των πλανητων οταν εγιναν κ τα αλλα δυστυχηματα στο ιδιο μερος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 01, 2023 @ 18:44:35
Τέμπο/Ρυθμός/Ροή
Εκτροχιασμός
Από 1999
2003
Έως 2023 σχεδόν 24 χρόνια.
///
6025 +=
13
+11
24
///
ΙΓ
ΙΑ
ΚΔ
ΔΑ
ΕΚ
///
ΗΟ
///
Η²Ο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 01, 2023 @ 22:33:58
Ποιοι «αγόρασαν» τα παίγνια;ποιοι τα λιμάνια;ποιοι τα αεροδρόμια;και ποιοι τα τρένα;;;
Στην παρούσα στιγμή ξεσκονίστε τους τελευταίους…..και τις τελευταίες σχέσεις μας με τις χώρες που εκπροσωπούν……
Με την σημερινή τεχνολογία το σημερινό δυστύχημα ήταν απλός αδύνατον να συμβεί,παρόλα αυτά…..
Κοιτάξτε επίσης τι αρχαιολογικοί χώροι και ναοί υπήρχαν-υπάρχουν στην συγκεκριμένη περιοχή……
Καλο ταξίδι στις αδικοχαμένες ψυχές και προσπαθήστε να οραματίζεστε στις αγνες και θεραπευτικές συχνότητες…….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 10:29:37
Αρχαία ιερά και χρυσά νομίσματα κάτω από τις σήραγγες των Τεμπών
https://www.eleftheria.gr/%CE%BB%CE%AC%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B1/item/170310-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B1%CE%AF%CE%B1-%CE%B9%CE%B5%CF%81%CE%AC-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CF%87%CF%81%CF%85%CF%83%CE%AC-%CE%BD%CE%BF%CE%BC%CE%AF%CF%83%CE%BC%CE%B1%CF%84%CE%B1-%CE%BA%CE%AC%CF%84%CF%89-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CF%84%CE%B9%CF%82-%CF%83%CE%AE%CF%81%CE%B1%CE%B3%CE%B3%CE%B5%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%B5%CE%BC%CF%80%CF%8E%CE%BD.html
Πανδοχείο.Χάνι,χάνος,χατζής…….
Επάγγελμα που ασκούταν σε πολλές περιπτώσεις από μια φυλετική ομάδα που της απαγορευόταν να κατέχει Γη……..όπως και το εμπόριο και αργότερα οι τράπεζες……….
Η θεά.
ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΥΒΕΛΗΣ-ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ.
Το αφήγημα της νέας τάξης πραγμάτων προωθεί την ΘΕΑ!
Αν θυμάστε συγκεκριμένος σχολιαστής-σχολιάστρια και εδώ μέσα μας μίλαγε για μια Θεα…..!
Παραθέτω σύνδεσμο που αποφεύγω να αναπαράγω για ευνόητους λόγους,μονο και μονο για να κατανοήσετε λίγο τα περί θεάς του υποπτου Cobra…….
ΕΝΗΜEΡΩΣΗ ΚΑΤΑΣΤAΣΕΩΣ ΚΑΙ ΔΙAΣΚΕΨΗ ΑΝΑΛHΨHΣ ΣΤΗΝ ΤΑΪΒAΝ
http://universalblessing.blogspot.com/2023/02/blog-post.html
Φιλε @Gordios σίγουρα δεν είσαι ο μοναδικός που σκέφτεται έτσι…
Αγαπητέ οικοδεσπότη οι πρόγονοι θεωρούσαν τον Ποσειδώνα κλειδοκράτορα των σεισμών….δεν ξέρω αν εννοούσαν όμως και τις συζυγίες του πλανήτη Ποσειδώνα;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 11:21:58
Οι συγκεντρωσεις πληθους ελκυουν και εκλυουν ενεργεια· η οποια, αν δεν χειραγωγηθει και κατευθυνθει, διασκορπιζεται.
Οι νεοι και νεες που δολοφονηθηκαν απο το παρακρατικο κατεστημενο θα αναλαμβαναν σε λιγα χρονια θεσεις ευθυνης, αφου οι περισσοτεροι ηταν φοιτητες καταγομενοι στο μεγαλυτερο μερος τους απο τη Θεσσαλια και τη Βορεια Ελλαδα. Ειναι και θυσια και εκβιασμος στα πιονια να υπογραψουν παραδοση ανευ ορων, αφου διανυουμε το τελευταιο ετος της συνθηκης της Λωζανης. Εκει κοντα υπαρχει βαση πολυεθνικη του Οταν.
Κωνσταντινος -Αλεξανδρος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 12:57:11
Λέξη ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΤΡΕΝΩΝ ΤΕΜΠΗ
Αξία 3139
Πυθμενικός 7
Η αμαξοστοιχία 62 συγκρούστηκε με την αμαξοστοιχία 63-53…..
62+63+53=178 1+7+8=16 1+6=7….!
6+2+6+3+5+3=25 2+5=7……!
Αξία 3139 3+1+3+9=16 1+6=7……….!
Αξία 3139=…….
ΔΙΑΒΟΛΙΚΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ θΑ ΑΚΟΛΟΥθΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΡΙΣΗ….
Η ΤΕΤΑΡΤΗ ΤΗΣ ΣΤΑΧΤΗΣ……
Η ΤΡΕΛΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΣΤΟΝ ΟΛΕθΡΟ…
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΟΥ ΝΟΥ….
Ο ΑΝθΡΩΠΟΣ ΒΛΕΠΕΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΔΕΙ…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 16:01:58
@Απλόν ανώνυμον σχολιαστήν:
(α1) Τώρα που το ανέφερες… η διάνοιξη των στοών του τραίνου στα Τέμπη πιθανώτατα έβγαλε και (από κάθε άποψη) πολύτιμα αρχαία, γιά τα οποία δεν ακούστηκε ποτέ τίποτε.
Εδώ, θεμέλια γιά πολυκατοικίες σκάβουν και βρίσκουν αρχαία, διότι η μαλακία του ψευτο-Ρωμαίϊκου επέτρεψε το χτίσιμο των νέων πόλεων καταποπάνω στις παλιές (βλέπε πχ Θήβα). Άρα, καταλαβαίνουμε τί έχει φυγαδευτεί κατά καιρούς νύχτα καί χωρίς μάρτυρες. (Λέτε ο Μητς Γαμ να έχει μόνον όσα αρχαία είναι τα φανερά του; 🙂 )
(α2) Μιά που ο λόγος γιά τα Τέμπη, ένας τουϊττεράς έκανε την εξής άριστη παρατήρηση: ότι καί στο Μάτι, καί στα Τέμπη, απανθρακώθηκαν δύο δίδυμες αδερφές.
Δεν γνωρίζω αν αυτό μπορεί να σημαίνει κάτι (πχ σαμποτάζ με σκοπό την ανθρωποθυσία), καί με ποιά αιτολόγηση.
(β) Γιά Ποσειδώνα δεν γνωρίζω, διότι δυστυχώς δεν γνωρίζω τις παλιότερες καταγεγραμμένες μορφές (Ελληνικής) Αστρολογίας, από πχ την εποχή του «Χρυσού Αιώνα» μέχρι πχ την Αναγέννηση. Τότε δουλεύανε αλλοιώς, με λιγώτερους πλανήτες (φυσικά, τον Ποσειδώνα δεν τον γνωρίζανε τότε), καί με άλλου είδους διαγράμματα. (Αν τα ψάξει κανείς αυτά σε εγκυκλοπαίδειες, ή πχ στο λήμμα «Νοστράδαμος», θα τα δεί.) Καμμία σχέση με τα σημερινά, ωστόσο είχαν επιτυχίες κι αυτά.
(γ) Το Intercity 62! Δηλαδή, το 6.18*10. Στα Τέμπη παίζει κι άλλο φ: η διάρκεια της μέρας στο θερινό ηλιοστάσιο στο συγκεκριμένο γεωγραφικό πλάτος, είναι 1.618 η διάρκεια της νύχτας της ίδιας ημερομηνίας!
Επίσης – τραγικό: οι νεκροί αυτή τη στιγμή είναι 46, καί αναζητούνται «καμιά 20αριά» αγνοούμενοι. Πάλι πλησιάζουμε τον αριθμό 62… (Ού μήν και 72, που πάλι υπαινίσσεται εμμέσως τον φ.)
Τώρα, αν όλ’ αυτά μαζί σημαίνουν κάτι, αγνοώ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 16:15:26
@Κωνσταντίνον-Αλέξανδρον:
Νομίζω ότι η Συνθήκη της Λωζάνης δεν έχει καταληκτική ημερομηνία.
Τώρα, βέβαια, γιά ανθρωποθυσία στα Τέμπη, παίζει πολύ το ενδεχόμενο. Επίσης: στο δυστύχημα του 2003, πάλι επιβατηγό όχημα συγκρούστηκε με εμπορικό. Καί στο φετεινό, πάλι βλέπουμε λαμαρίνες (από τα ξεφόρτωτα βαγόνια-πλατφόρμες του εμπορικού) να έχουν φύγει σα λεπίδες προς το πλάϊ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 17:32:16
Εντοπισμος κειμενου στο διαδικτυο.
Τί συμβαίνει με τα Τέμπη; Η ονομασία τους φαίνεται να προέρχεται από το ρήμα Τέμνω. Γιατί γίνονται εκεί τέτοιου είδους γεγονότα, με αίμα νέων; Στην αρχαιότητα γίνονταν εκεί εξαγνισμοι. Μήπως κάτι ήξεραν τότε για το μέρος, το οποίο ίσως πάντα είχε κάτι αρνητικό και γι αυτό τελουσαν τα Σεπτήρια κάθε εννέα έτη στον Ναό των Τεμπών; Απλές υποθέσεις κάνω 🤔
«Αναπαράσταση του εξαγνισμού του Απόλλωνα, τα Σεπτήρια, τελούνταν στο ναό των Τεμπών κάθε 9 χρόνια, με τελετές που περιελάμβαναν τον εξαγνισμό ενός παιδιού του οποίου ζούσαν και οι δυο γονείς, που το έστελναν από τους Δελφούς. Μετά τον εξαγνισμό και τη συγκομιδή της δάφνης, η πομπή αναχωρούσε για τους Δελφούς ακολουθώντας τον ίδιο δρόμο που έκανε ο θεός, μεταφέροντας το ιερό φυτό. Η πορεία αυτή, η δαφνοφορία, γινόταν με την καθοδήγηση του παιδιού που ήταν στεφανωμένο με τη δάφνη. Αυτές οι τελετές είχαν την προέλευσή τους όχι στους Δελφούς, αλλά στους κατοίκους της περιοχής, δηλαδή στους Θεσσαλούς και τους Περραιβούς, οι οποίοι ως το τέλος της ελληνιστικής εποχής διατήρησαν τις γιορτές και την λατρεία. «
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 20:48:12
Ο Απόλλωνας κι η δίδυμη αδερφή του όπως φαίνεται, είναι ακόμα θυμωμένοι με όσα έκαναν εκεί παλαιόθεν , στην μάνα τους Λητώ…
Ο τόπος της περιοχής των Τεμπών, πρέπει να εξαφανιστεί κι όχι πλέον με »Ανθρωποθυσίες»..
Σε κάποιο νησί του Αιγαίου που υπήρχαν πριν μερικά χρόνια,συνέχεια θάνατοι νέων παιδιών, αποφάσισαν να φέρουν μοναχούς απο το Άγιο Όρος, οι οποίοι για πολλές μέρες έκαναν ειδικές λειτουργίες και το κακό σταμάτησε..
Κάτι παρόμοιο πρέπει να έκαναν και σε χωριό της περιοχής μου και βίαιοι θάνατοι νέων ανθρώπων, έχουν σταματήσει..
Σε ξένο κράτος μάλλον στην Γερμανία, σε δρόμο που γίνονταν πολλά τροχαία δυστυχήματα, τοποθέτησαν »ειδικές» σιδερένιες βέργες…
Πέραν αυτών όπως νομίζω να το είχα ξαναγράψει, πριν ταξιδέψουμε πρέπει είτε να προσευχόμαστε, είτε να λέμε » θα πάω χωρίς κανένα πρόβλημα »..
Παλαιότερα οι μάνες είτε έριχναν λίγο νερό πισω στο αυτοκίνητο καθώς έφευγε, είτε κουνούσαν ένα λευκό μαντήλι…
Όταν όλα τα έχουμε ξεχάσει και δεν κάνουμε τίποτα για προστασία, τα δυσάρεστα ενίοτε συμβαίνουν…
Τα αστρολογικά μπορεί να λένε τάση για ατύχημα, δεν σημαίνει όμως κι ότι θα συμβεί και σε ποιό βαθμό ο τυχόν τραυματισμός..
Πέραν αυτών οφείλουμε να είμαστε συνεπείς με τους Συμπαντικούς Νόμους, ιδιαίτερα οι γονείς..
Οι γονείς έχουν ευθύνες για την καλή πορεία των απογόνων τους……
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 02, 2023 @ 23:06:14
Διόρθωση..
Να εξαγνιστεί η περιοχή των Τεμπών κι όχι εξαφανιστεί που κατά λάθος περάστηκε..
Προηγουμένως σε μια σελίδα γράφτηκε ότι γίνονται εξαγχισμοί στα Τέμπη..
Τι να πώ…….
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 01:41:57
Πώς θα βγούμε από τις λούπες που μας έχουν κατακλύσει; Αιματοχυσίες, θυσίες, ανθρώπινες τραγωδίες δίχως σταματημό! Κάποτε πρέπει να μπει ένα φρένο στα δεσμά του πνευματικού λήθαργου! Να ταρακουνηθούμε μπας και συν-κινηθούν οι ευαίσθητες χορδές μας. Αποϊεροποιησαμε κάθε τι Ωραίο και Αγαθό και παρακολουθούμε την πτώση με απάθεια λοβοτομημένου ασθενή. Υπάρχει χώρος και χρόνος για έλεος και διαφυγή από τη μαύρη τρύπα που παγιδευτήκαμε;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 05:39:03
Μαλακία χωρίς Ορια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 10:54:20
Καταραμενο μερος, οπως και να το δεις. Τα αλλα καταραμενα μερη ειναι: κακια σκαλα, κορινθου-πατρων, ηρακλειο-χανια και πεταλο. Εχουν θαψει και σακατεψει κοσμο και κοσμακη. Επισης περι (β)ρομα «αποψιλωτων», ναι μεν υπαρχει ατιμωρησια των γιουφτων αλλα υπαρχει και ατιμωρησια των μπαλαμων, «νομιμων» μαντραδων που πλερωνουν με τον τονο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 12:50:00
«Πέραν αυτών οφείλουμε να είμαστε συνεπείς με τους Συμπαντικούς Νόμους, ιδιαίτερα οι γονείς..
Οι γονείς έχουν ευθύνες για την καλή πορεία των απογόνων τους»
Άμα ήταν έτσι τα παιδιά των πολιτικών ή των δημοσιοκαφρων θα έπρεπε να μας έχουν χαιρετήσει χρόνια τώρα. Αντ’ αυτου η μία γενιά μετα την άλλη μας κατσικωνεται στο σβέρκο και πατα επι πτωμάτων
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 15:20:43
Ίσως να γλιτώσαμε κάτι ποίο μεγάλο…..
use your illusion
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 15:48:17
Η » διαφωνία » η απορία σου σχετικά με όσα έγραψα για την μη τήρηση των Συμπαντικων Νόμων,έχει εξήγηση…Γιάννη 25…..
……
Απο φιλικό άτομο μου εστάλη το..
Αυτός ο πολιτισμός θα πάει απο ακατάσχετη βλακεία.. Άλλωστε όλοι οι πολιτισμοί απο αυτό πήγαν..
..
Στο Άργος κατά την αρχαιότητα, το πρώτο μνημόσυνο τελούνταν υπέρ νεκρού προς τιμήν και στο όνομα του θεού Απόλλωνα, την δε την τριακοστή και στο όνομα του θεού Ερμή, ώστε να βοηθηθεί ο νεκρός…
Τα δίδυμα αδέλφια Απόλλων κι Άρτεμις ( Ήλιος -Φεγγάρι)…
Ο Ήλιος ( Απόλλων )στις 28/2/2023 ώρα 23,15+ ήταν στους Ιχθύς, ( Ιησούς Χριστός- Απόλλων όπως κι ο Ποσειδώνας στους Ιχθύς κι η Σελήνη ( Άρτεμις)στους Διδύμους, ( κυβερνήτης ο Ερμής) .. κι ο Άρης στους Διδύμους…
…
Στην περιοχή της Λάρισας υπάρχει Αμερικανική Βάση…
26 Ιανουαρίου 2023 έγινε αισθητός μικρός σεισμός στην Λάρισα με επίκεντρο 5 χλμ δυτικά του Τυρνάβου..
Αρχές Φεβρουαρίου 2023 έγινε γνωστό ότι η Αμερικανική Εταιρεία Tesla του Elon Musk άνοιξε τον τέταρτο Supercharger σταθμό φόρτισης λίγο πριν την είσοδο στην πόλη της Λάρισας.. ..
….
Στην ζωή γενικά άλλοι δίνουν εντολές, άλλοι εκτελούν εντολές…
Όποιος εκτελεί θεωρώ πως έχει τη μεγαλύτερη ευθύνη, το λεγόμενο Κάρμα..
Όσοι εκτελούν τυχόν παράνομες εντολές έχουν τις μεγαλύτερες ευθύνες και κατ επέκταση και τα σχετικά επακόλουθα στην ζωή τους κι όχι μόνο…
……
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 20:23:03
use your illusion
Μάλλον δόθηκε μεγαλύτερη δυναμική,,,
Διαγώνιος Α Β
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 20:43:11
Οι πιθανότητες για τον αναμενόμενο σεισμό αρχών Μαρτίου 2023
1-Bάσει της θεωρίας Τσιάπα η έλευσις των συστατικών στην περιοχή μας 51-53 ημέρες από τον σεισμό στην Γουατεμάλα μεγέθους 5,2R και τους μετασεισμούς 4,5-5-4 R σε βάθος 10 χλμ , σε συνδυασμό με την σύνοδο των πλανητών Δία-Αφροδίτης της 1/3/2023 και Ερμή-Κρόνου της 2/3/23 ,της πανσελήνου της 7/3/23 και την πρόβλεψη του Frank Hoogerbeets από το ολλανδικό ινστιτούτο Solar System Geometry Survey συνηγορούν στην πιθανότητα εκδήλωσης σεισμού άνω των 5,2 R το τριήμερο 6-7-8 Μαρτίου.
2- Όμως η σελήνη θα ευρίσκεται σχεδόν στο απόγειο με μείωση της βαρυτικής έλξης και επειδή το ηφαίστειο του Στρόμπολι είχε μία μικρή δραστηριότητα τις τελευταίες ημέρες του Φεβρουαρίου, ενδέχεται να μειωθεί η ένταση του σεισμού.
3- Τα συστατικά να περάσουν ανατολικά ,χωρίς να δώσουν σεισμό στον ευρύτερο Ελληνικό χώρο.
4- Να γίνουν διάσπαρτοι σεισμοί μικρής έντασης.
Θεωρία Τσιάπα
Solar System Geometry Survey
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 03, 2023 @ 20:53:26
«@ Ανώνυμος
Μαρ. 03, 2023 @ 15:20:43
Ίσως να γλιτώσαμε κάτι ποίο μεγάλο…..
use your illusion»
Αγαπητέ δεν σου κρύβω πως πέρασε και εμενα από το μυαλό μου αυτό που μας έγραψες…….
Μα επειδή ενίοτε αρέσκομαι να παριστάνω τον συνήγορο του διαβόλου θα μπορούσα να σου απαντήσω πως Ίσως ο εκτροχιασμός να είναι η εισαγωγή για κάτι χειρότερο……
Ας μην μπαίνουμε όμως σε αυτά τα υποθετικά τριπάκια……
Σημασία έχει πως αυτή η υπόθεση βρωμάει υπερβολικά….και το ψάρι συνήθως όπως λένε,Βρωμάει από το Κεφάλι……..
Κατά την ταπεινή μου άποψη εδώ πρέπει να είμαστε ρεαλιστές και εν εγρήγορση και να μην εφησυχάσουμε μέχρι να αποδοθούν ευθύνες στα λαμόγια,για τα τελευταία 20 χρονια συνεχούς υποβάθμισης του ΟΣΕ………..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 04, 2023 @ 01:48:16
Εργοδότα..
Στην ανάρτησή σου Ανασχεδίαση προστατευτικού Πενταγώνου-1 ..έχεις την νοητή γραμμή Πυραμίδες Βοσνίας με Πυραμίδες Χρέοπος και κάπου αναφέρεις 108 μοίρες…
Η νοητή αυτή γραμμή περνάει κάπου κοντά στην περιοχή της Λάρισας ,Τέμπη και σ ένα τραίνο του πρόσφατου δυστυχήματος υπήρχε γραμμένος αυτός ο αριθμός 108..
Πριν μερικές μέρες στην ανάρτησή σου Ο φονικός σεισμός σε Συρία- Τουρκία σ ένα σημείο θέτεις το ερώτημα..Πότε θα γίνει ο χαμός και στις άλλες τρείς κορυφές? Γιατί θα γίνει ?
Σύμπτωση είναι ?..ή κάτι να έχει σχέση με το δυστύχημα στα Τέμπη?..
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 04, 2023 @ 11:39:56
Παλαιέ, συμφωνώ ότι οι Έλληνες δεν είμαστε έτοιμοι για βίαιες ανατροπές του συστήματος. Ούτε τα μέσα διαθέτουμε ούτε τα κότσια για να το καταφέρουμε. Κι ακόμη χειρότερα δεν έχουμε ούτε τα μυαλά για την οργάνωση πριν και μετά.
Το θέμα είναι, πόσοι πιστεύουν ότι έστω κι ενεργειακά, με λευκή ψήφο και συχνούς οραματισμούς, δύνανται να επιδράσουν και να διαμορφώσουν την πραγματικότητα; Πολύ φοβάμαι ότι πρόκειται για μια αμελητέα μειοψηφία.
Περιμένω όμως με ενδιαφέρον τις συνέχειες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 04, 2023 @ 11:42:19
.
Παίδες ..
Σε ηλεκτροκίνητα τραίνα δεν γίνονται εκρήξεις και βεβαίως δεν αναπτύσσονται θερμοκρασίες ≈ 1300 και βάλε βαθμών.
.
Το κοντέινερ με τα Χημικά τι σκατά έκανε εκεί ;;
Μόνο Χημικά αναπτύσσουν τέτοιες θερμοκρασίες !!
Η Πυροσβεστική σίγουρα ξέρει !! .. γιατί δεν μιλάει ;;
Τι δεν λένε ;; ..τι κρύβουν ΌΛΟΙ ;;
.
Γιατί απαγορεύεται οι συγγενείς να δούνε τους νεκρούς ;;
.
Τι άλλο αποκρύβεται ;;
.
Αναπάντητα ερωτήματα ….. και οι μαλάκες περιμένουν να πάρουν αποζημιώσεις .. καλά .. ένας λαός ούτε για τα μπάζα ..ενώ ήδη θα έπρεπε κάμποσοι να κρέμονται αιωρούμενοι …
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 04, 2023 @ 12:56:40
real time πραγματικός χρόνος…..
προς Απλός ανώνυμος σχολιαστής
……κρατώ αυτήν την πρόταση να αποδοθούν ευθύνες στα λαμόγια , για τα τελευταία 20 χρονιά συνεχούς υποβάθμισης του ΟΣΕ…… και όχι μόνο αλλά και γενικότερα του δημοσίου και του ιδιωτικού τομέα, ουσιαστικά δεν θέλουμε να παραδεχτούμε σαν λαός τα λάθη μας από τον πρώτο έως τον τελευταίο.
Ουσιαστικά είναι ένα κοινωνικοπολιτικό θέμα , αλλά δεν είναι μόνο αυτό, που ο ( Έ) έλληνας έχει πέσει θύμα και τελικά πληρώνει το τίμημα …..φυσικά υπάρχουν και αυτοί που πάντα θα ξεφεύγουν αλλά η ΝΕΜΕΣΙΣ πάντα θα είναι ΕΚΕΙ και θα περιμένει.
Απλά αναφέρω γιατί δεν θέλουν την ΑΞΙΟΛΟΗΣΗ οι εκπαιδευτικοί και πολλοί άλλοι…!!!!!
Γιατί θα αξιολογηθούν άριστα και θετικά από τον συνδικαλισμό καί τό υπουργείο .Και θα γίνετε από (—–) …….. διευθυντής σχολείου πού πάνε για να μορφωθούν τα παιδιά της Ελλάδας.
χωρίσαμε τον κόσμο σε «ανθέλληνες» και «φιλέλληνες», έτσι χωρίσαμε τον εαυτό μας σε «αυτόχθονες» και «ετερόχθονες», σε «καθαρευουσιάνους» και «δημοτικιστές», σε «Κωνσταντινικούς» και «Βενιζελικούς», σε «δεξιούς» και «αριστερούς»
Θέλουμε… γκρέμισμα… καί από την αρχή τελικά…..
αλλά δεν μπορώ να παραβλέψω και την άλλη πλευρά …..τον ΠΑΝ είναι να βλέπεις το ΠΑΡΕΛΘΟΝ είναι τα ΛΑΘΗ το ΠΑΡΟΝ είναι η κατασκευή η ΔΙΟΡΘΩΣΗ για το ΜΕΛΛΟΝ
Κατάρα της Εκάβης;
….
Καταραμένοι να είστε Αχαιοί
να σφάζεστε μεταξύ σας
Η έχθρα ανάμεσα σας να’ ναι
παντοτινός σύντροφος
να χύνετε το αίμα σας
σε αδελφοκτόνες μάχες
Η διχόνοια να φωλιάζει
πάντα στις φλέβες σας.
Μονιασμένους ποτέ
να μη σας βλέπει ο ήλιος
Να έχετε τη μοίρα του Σίσυφου
Να μοχθείτε να ανεβείτε στην κορφή
και μόλις ανεβείτε να γκρεμίζεστε πάλι
Να μοχθείτε ξανά και ξανά
και πάντα να είναι άπιαστο το όνειρο σας
μέχρι τη συντέλεια του κόσμου
μέχρι τον αιώνα τον άπαντα
Από την Εγκυκλοπαίδεια Ελευθερουδάκη
Οι Φρύγες, λοιπόν, ισχυρίζονταν πως ήταν αρχαιότεροι από τους Αιγύπτιους! Είδαμε πως οι Έλληνες θεωρούσαν την Μικρά Ασία πηγή της Μαντικής, μιας τέχνης που προέρχονταν από τον Απόλλωνα. Οι περισσότεροι αρχαίοι συγγραφείς αποκαλούν τους Τρώες «Φρύγες». Για τους Έλληνες, η Φρυγία και η Αίγυπτος συγκρίνονταν σε παλαιότητα και θεολογική εγκυρότητα. Δεν πρόκειται για δυο διαφορετικές θρησκείες, αλλά για τρόπους ερμηνείας τους. Αν η Αίγυπτος είναι γνωστή παγκόσμια ως λίκνο του πολιτισμού, η Φρυγία, όσον αφορά την αρχαία Ελλάδα, δεν ήταν σε καμιά περίπτωση ο «πτωχός συγγενής» της Αιγύπτου. Οι επιρροές, αν και είχαν κοινή ρίζα, μοιράζονταν τουλάχιστον ισότιμα ανάμεσα στις δυο χώρες. Άλλωστε, οι δυο τόποι ήταν «συγκοινωνούντα δοχεία». Οι βασιλείς της Φρυγίας και της Τροίας ήταν Φοινικικής καταγωγής, και προέρχονταν αρχικά από την Αίγυπτο.Φυσικά, οι Έλληνες ισχυρίζονταν πως όλα αυτά ξεκίνησαν από το… Άργος.
Use your illusion
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 04, 2023 @ 18:22:04
Ένα άλλο λάθος διαπίστωσα πως έκανα στο παραπάνω σχόλιό μου…
Στην εμπορική αμαξοστοιχία δεν αναγραφόταν ο αριθμός 108 που έγραψα, ποιός ξέρει γιατί,αλλά γραφόταν ο 120..
Μερικές φορές κάτι ανώδυνα λάθη που λέω ή γράφω, στην συνέχεια δίνουν κάτι…
Ίσως το επόμενο διάστημα να φανεί κάτι που να έχει σχέση με το 108…
Αυτή την στιγμή που γράφω, η καμπάνα του χωριού μου κτύπησε πένθιμα και τέτοια ώρα συνήθως κτυπά για άνθρωπο που έχει σχέση με το χωριό και ζούσε αλλού.. Εκτός κι αν κτύπησε κατά λάθος, όπως έχει ξανασυμβεί..
Πάντως ο αριθμός 108 έχει σχέση λένε με τις ενσαρκώσεις..
Η πανσέληνος του Μαρτίου που θα γίνει στις 7 Μαρτίου, αποκαλείται και Πανσέληνος του Σκουληκιού….
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 05, 2023 @ 00:32:10
Προς Παλαιό.
Τα παρακάτω είναι σκέψεις και ερωτήματα που γυρνάνε μέσα στο κεφάλι μου για το τι είναι ο κόσμος φυλακή καθώς και μέσα από αυτά μήπως είναι μια δίοδος απελευθέρωσης.
Μήπως ο κόσμος φυλακή πηγάζει / υπάρχει από τα συναισθήματα μάς
Μήπως χρειάζεται αυτή η ελάχιστη μάζα ανθρώπων για να σπάσει τα δεσμά;
Μήπως για αυτό το λόγο είτε γνώριζες που έμπαινες είτε όχι είχες συμφωνήσει;
Μήπως για να ξαναγίνει Ελλάδα πρέπει να αλλάξουν τα συναισθήματα του λαού;
Αν αλλάξουμε δηλαδή τη σκέψη, τα αισθήματα και το συναίσθημα έχοντας καταφατικές (θετικές) σκέψεις και κατευθύνσεις θα καταφέρουμε κάτι;
Πρέπει να αλλάξει το συναίσθημα που εκπέμπεται από την καρδιά μας, επειδή η καρδιά μας είναι η γλώσσα που μας ενώνει με το συμπαντικό πεδίο.
Δηλαδή η γλώσσα που το πεδίο αναγνωρίζει (και όχι τις λέξεις η άλλα συναισθήματα).
Ίσως, για αυτό μας παραπλανά το παπαδαριό λέγοντας μας ότι η καρδιά είναι σφόδρα απατηλή.
Για αυτό τα μικρά παιδιά έχουν πιο ιδανικό εσωτερικό κόσμο;
Δηλαδή επειδή στην καρδιά τους έχουν αγνά καταφατικά συναισθήματα και άρα είναι σε συνεχή επικοινωνία με το όλον;
Τον κόσμο φυλακή, εμείς τον επιλέξαμε μέσα από τα συναισθήματα μας και για αυτό μας κυβερνάει.
Ο κόσμος φυλακή αντικατοπτρίζει τα συναισθήματα μας, οπότε και τη ζωή μας, τον κόσμο μας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 05, 2023 @ 23:49:08
Τελικά,το λάθος μου δεν ήταν τόσο λάθος…
Το 118 είναι συγγενής με το 108,οπως διάβασα σε ανάρτηση του Παναγιώτη Δία στα Κατοχικά Νέα…
Ετσι αναφέροντας το 108 αντί 120 αριθμό στο τραίνο,αν το θεωρήσουμε λάθος εντελώς να ειπωθεί για το θέμα του δυστυχήματος με τα τραίνα στα Τέμπη,τελικά μιάς κι είναι συγγενής με το 118 που ήταν γραμμένο στο κλειδί,ο 108 κάτι παίζει στο γεγονός…Το τί..χμ..θα δείξει..
Οταν έχω κάτι στην σκέψη μου συνεχώς και θέλω πολύ να γίνει,ενίοτε γίνεται αμέσως..
Δοθείσης ευκαιρίας θάθελα να πώ ότι οι επιθυμίες μας είναι πολύ ποιό εύκολο να πραγματοποιηθούν,εφόσον είναι συγκεκκριμμένες κι όχι αόριστες..
Δηλαδή αν θέλουμε για κυβερνήτη έναν καλόν ηγέτη και το σκεπτόμαστε να γίνει πραγματικότητα,για να γίνει πρέπει να προσωποποιείται,άλλως είναι αόριστο κι άρα θα ότι νάναι θάρθει για ηγέτης…
Παλαιέ κάποια στιγμή αν θές γράψε κάποια ονόματα που να θεωρείς πως κάπως έτσι θα είναι ο ικανός ηγέτης…
Υ Γ..
Το επόμενο μη καλό γεγονός που ενδεχομένως συμβεί ίσως να έχει σχέση με υγρό στοιχείο ή και νάχει σχέση με θηλυκό στοιχείο πχ η ασθένεια,η θάλασσα , η » πράξη»,..κλπ…
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 11:08:39
@Νάσια – γιά Τέμπη:
Πλησιάζεις! Θα καλύψω το θέμα όσο εκτενώς μπορέσω, όταν μπορέσω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 11:10:10
@Δόμνα:
Υπάρχει ακόμη οδός διαφυγής, αλλά δεν ξέρω πόσα άτομα θα χωρέσουν σ’ αυτήν.
Καλύτερα: πόσα θέλουν να χωρέσουν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 11:13:28
@Ασβόν:
Ο ένας απ’ τους μαντράδες είναι δικός τους (Παϊτέρης στα Φάρσαλα).
Τα Τέμπη μιά χαρά μέρος είναι. Άλλα συμβαίνουν εκεί. Ανάλυση προσεχώς.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 11:40:05
@Νάσια, ξανά:
Οι 108 μοίρες άνοιγμα είναι σύμφυτο χαρακτηριστικό των πενταγώνων. Γενικώς, τα πρώτα πολλαπλάσια του 36. (36, 72, 108, 144.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 13:35:06
.
Δόμνα ..
Τα έχω ‘πεί από καιρούς ..όμως σχεδόν όλοι λένε : ά ετούτο, εκείνο, το άλλο, και αφού ΔΟΚΙΜΑΣΑΝ σχεδόν τα πάντα και δεν τους βγήκε πουθενά, είπα να τους ρίξω το κάτι διαφορετικό, αυτό που θα φέρει την ανατροπή ..ειρηνικώς, αφού εκείνοι δεν θέλουν ή δεν μπορούν να το κάνουν.
.
Αν νομίζουν ότι αυτοί ξέρουν καλύτερα ..και δεν θέλουν ν’ ακούσουν κακό του κεφαλιού τους ..και δεν χρειάζεται ν’ ανατρέξουν γι’ αποδείξεις από το 1820 ή και στα κλασσικά χρόνια ..έχουν αποδείξεις την τελευταία 10ετία . 20ετία, 50ετία.
.
Στα τελευταία εκλογικά πανηγύρια (4 τον αριθμό) το ΛΕΥΚΟ δεν έπιασε ούτε το 0,5% (1 στους 200) των περίπου 10-εκατομμυρίων εγγεγραμμένων.
.
Εάν νομίζουν ότι ψηφίζοντας το κάθε σούργελο θα υπάρξει αλλαγή -πρός το καλύτερο- ας στηθούνε να είναι έτοιμοι, μην τρέχουν την τελευταία στιγμή να λάβουν θέση.
.
Εγώ σας έδωσα τον τρόπο-λύση να πετύχετε την αλλαγή, αφού δεν είστε σε θέση να το κάνετε αλλιώς ..ας περιμένουμε λοιπόν να δούμε τι θέλετε !!
.
.
.
.
Νάσια ..
.
Όπως έχουμε γράψει εκατοντάδες φορές ..δυστυχώς ξεχνάτε να κατεβάζετε τα φίλτρα σας όταν διαβάζετε ..έτσι χάνετε το νόημα κάποιων λεγομένων, αν όχι και όλο το αναπτυσσόμενο θέμα.
.
Ρε Νάσια ..έχω ‘πεί ότι : αν μαζευτεί ένα μεγάλο και ικανό ποσοστό γελαδερών και ζητήσει έναν πραγματικό Ηγέτη ..τότε αυτό είναι που θα ‘ρθει, ακόμη και στην περίπτωση που δεν υπάρχει κάτι σωστό την συγκεκριμένη στιγμή, το Σύμπαν θα στρέψει έτσι τα πράγματα ώστε ν’ ανταποκριθούν στο ζητούμενο, ..ακόμη και με την μουτσούνα κάποιου που μέχρι εκείνη την στιγμή μπορεί να ήταν το μεγαλύτερο καθίκι ..και θα δουλέψουν έτσι τα πράγματα ώστε αυτός ο άνθρωπος να ΜΕΤΑΣΤΡΑΦΕΙ σε καλό και πραγματικό Ηγέτη.
.
Ένας πραγματικός Ηγέτης, δεν μπορεί παρά να είναι ένας Αισυμνήτης – νομίζω ότι έχω γράψει αρκετά επ’ αυτού.
.
Το ποιός μπορεί να είναι αυτός δεν μπορώ να ξέρω.
.
Αυτό θα φανεί ΜΟΝΟ όταν το γελαδοπόπολο, θα το ζητήσει, μέσω ικανού ποσοστού ..ΜΟΝΟ τότε θα δούμε ποιόν το Σύμπαν θα σπρώξει μπροστά …..
.
Τον Σκατόκοσμο τον ενδιαφέρει να συνεχιστεί η ύπαρξή του ..και τηρεί απαρέγκλιτα τους Νόμους του ..αλλιώς παίζει την ύπαρξή του ..πράγμα που δεν πρόκειται να το επιτρέψει να συμβεί ..οπότε εάν το πόπολο ζητήσει πραγματικό Ηγέτη ..πραγματικό Ηγέτη θα του δώσει !!
.
.
.
.
mk2b2 ..
.
Ο Σκατόκοσμος λειτουργεί με κάποιους νόμους ..και πλειοψηφικά ..και είναι αναγκασμένος να τα τηρεί.
.
Νοητικές και ψυχολογικές-συναισθηματικές καταστάσεις διαμορφώνουν μέρος του γίγνεσθαι.
.
Το Καρδιακό Μαθηματικό Ινστιτούτο, εξέτασε επιστημονικά κάποια πράγματα και ο Μπράντεν τα έδωσε στο κοινό απλοποιημένα, μέσα από την «Θεϊκή Μήτρα» (βιβλίο και σεμινάρια).
.
Βέβαια το «ΕΙΝΑΙ» δεν εντοπίζεται/εκφράζεται συγκεκριμένα μέσω του κεφαλικού ή καρδιακού κέντρου, αλλά μέσω του όλου
.
Το Σύμπαν αναγνωρίζει τις τρείς «γλώσσες» ηλεκτρική, μαγνητική και βαρυτική και κατ’ επέκταση τις εκπομπές των αναλόγων κέντρων – η μαγνητική ως εν τω μέσον, μετέχουσα, των άκρων, είναι η πιό προσιτή.
.
Το τι πρέπει να γίνει για να έχουμε πάλι πραγματική Ελλάδα, το έχω ‘πεί πολλάκις, δεν χρειάζεται να επαναλαμβάνουμε τα ίδια και τα ίδια.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 06, 2023 @ 16:39:24
Οκ Παλαιέ… Μία λέξη σου με κάλυψε αρκετά..
Το άτομο που λένε πως θα Ηγηθεί κάποια στιγμή έχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία και το Σύμπαν δεν θα κουραστεί να τον διαμορφώσει..
Τον εγκρίνω και απο την πλευρά μου θα ενεργώ αναλόγως….
Παρεμπιπτόντως ο πρώτος Αισυμνητης στην αρχαιότητα αναφέρεται ο Επιμένης στην Μίλητο και εφόσον έχω σχέση με την Μίλητο θα επιμείνω στον »οραματισμό » μου.. και θα πραγματοποιηθεί…..
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 19:23:27
Παλαιέ,
Ποιοι είναι οι άλλοι που θα αναλάβουν το ρόλο της σκούπας μετά την ενεργειακή αλλαγή των πραγμάτων;
Είπες ότι είναι θέμα ενός καινούριου άρθρου αυτό και περιμένουμε τη γραφή σου όποτε θελήσεις.
Όσο για τις επερχόμενες εκλογές, είναι πολύ κοντά. Κι εφόσον στο παρελθόν το λευκό ψηφοδέλτιο έλαβε πενιχρά ποσοστά, τι μας κάνει να ελπίζουμε ότι το σχέδιό σου θα διαδοθεί, θα πείσει, θα εισακουστεί και θα γίνει πράξη;
Θέλω να πω ότι δεν αρκεί να γράφεις για τα μάτια μας μόνο. Όσο ωραίος και να είναι ο Εργοδότης, η δυναμική του αναγνωστικού του κοινού δε φτάνει για να επιφέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα(λυπάμαι αλλά έτσι είναι).
Πρέπει με πολλούς τρόπους η ουσία της σκέψης σου να γνωστοποιηθεί σε όλη την επικράτεια μήπως και ψαρέψει ευήκοα ώτα. Τι προσπάθειες γίνονται προς αυτήν την κατεύθυνση; Ποιος έχει δύναμη να προωθήσει και να διαφημίσει την οπτική και επιλογή που προσφέρεις;
Χρειάζεται να αγγίξεις την κοιμισμένη μειοψηφία. Και για να έχει τύχη ο λόγος σου, πρέπει να καθαριστεί από τα περιττά (βωμολοχίες, χιουμοριστικές λεξιπλασίες, λεπτομέρειες, κτλ) και να μαζευτεί για να μην κουράζει. Μην κοιτάς εμάς που γνωρίζουμε το ύφος σου, τους τρόπους και τα χούγια σου και σε δεχόμαστε όπως είσαι επειδή σε αγαπάμε. Εσύ ο ίδιος μιλάς για κοιμισμένα Ζα. Έχεις την εντύπωση ότι θα ξυπνήσουν με «αγριοφωνάρες»;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 20:44:30
.
Δόμνα ..
το έχω γράψει .. το μπλόκι εδώ είναι για να ρίξει σπόρους !!
αυτό που περιμένουμε από τους αναγνώστες μας είναι αυτά που λέμε, τις ιδέες που ρίχνουμε, τις προτάσεις που κάνουμε .. εσείς οι αναγνώστες να τα πάρετε και να τα προωθήσετε στο πόπολο – δυστυχώς ούτε εγώ ούτε ο Εργολάβος έχουμε τα μέσα να τα κοινωνήσουμε/να τα κάνουμε γνωστά στο πόπολο .. μένει σε σας να βάλετε πλάτη ..εάν βεβαίως θεωρείτε ότι κάτι σωστό λέμε, και επιπλέον δεν περιμένετε να τα κάνει ο Φούφουτος και να τα βρείτε έτοιμα.
.
.
.
.
Νάσια ..
στα άρθρα που έχω γράψει για την Αισυμνητεία, λέω ότι η Αισυμνητεία της γνωστής ιστορικής περιόδου είναι μια καρικατούρα.
Μπορεί οι συγκεκριμένοι άνθρωποι να έκαναν το καλύτερο δυνατό που μπορούσαν .. αυτό όμως δεν ήταν Αισυμνητεία .. αλλά κάτι άλλο …
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 06, 2023 @ 21:40:17
Παλαιέ.. Το θυμάμαι αυτό ..
Για Ηγέτη εννοείται με τα δεδομένα σου ότι θα γίνει ο ορατισμός μου..
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 07, 2023 @ 00:31:20
Ευχαριστω Παλαιε!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 07, 2023 @ 10:47:21
@Παλαιόν
Δυστυχώς δεν υπάρχει σύμπλευση για τα λευκα και όχι αδικαιολόγητα σε πολλές περιπτώσεις γιατί τα λευκα τα καρπώνονται πάλι τα μεγάλα κόμματα έτσι που έχουν καταντήσει τις εκλογικές διαδικασίες….κατανοώ βεβαια την ενεργειακή κατεύθυνση που θέλεις να τονίσεις μα σκόνταφτε σε πολλά εμπόδια….
Έκανα μια νύξη σε ακόμα δυο ιστοσελίδες που αφήνω σχόλια και ιδού τα αποτελέσματα……
Ακούστε τον… Θ’ ανατριχιάσετε… “Είμαι εγώ το ΛΑΜΟΓΙΟΟΟΟΟ ΡΕ ;;;;;!!!!!!”
https://attikanea.info/%CE%B1%CE%BA%CE%BF%CF%8D%CF%83%CF%84%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B8-%CE%B1%CE%BD%CE%B1%CF%84%CF%81%CE%B9%CF%87%CE%B9%CE%AC%CF%83%CE%B5%CF%84%CE%B5-%CE%B5%CE%AF%CE%BC%CE%B1%CE%B9-%CE%B5/
EΚΘΕΣΗ ΚΟΛΑΦΟΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΕΘΝΕΣ ΚΑΙ ΈΓΚΥΡΟ ΙΝΣΤΙΤΟΎΤΟ V- DEM ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ (2023)
http://zeys-elaynon.blogspot.com/2023/03/e-v-dem-2023.html
Προσωπικά κλείνω μέχρι στιγμής στης άποψη της Αποχης,σε συνάρτηση με ακόμα περισσότερες πράξεις δυσαρέσκειας στην καθημερινότητα μας…..
(Σημαντικό νομίζω…….)
Ανέφερα στην Κλλιόπη σε πρόσφατο σχόλιο μου για έναν νομο που καταργήσανε πριν λίγα χρονια…..
Ήταν ο νομος που κατέλυε το κοινοβούλιο εάν το ποσοστό αποχης θα ήταν μεγαλύτερο του 50%…..και αν συνέβαινε αυτό κανένας από τους παρόντες εκπροσωπους δεν μπορούσε να επανεκλεγεί στο μέλλον……
Αν κάποιος έχει τις γνώσεις και τις νομικές ικανότητες,ας ψέξει περαιτέρω γιατί μάλλον είναι ένα υπέροχο εργαλείο!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 07, 2023 @ 17:22:03
Απλέ ανώνυμε σχολιαστή
Τα λευκά δεν πάνε στο πρώτο κόμμα. Πρέπει να ξέρουμε τι λέμε. Ένα απλό google search αρκεί για να μας λύσει την όποια απορία.
Επιπλέον, τι σχέση έχει αν θα υπολογίσει το σύστημα την καταμέτρηση των λευκών; Αυτό απαντήθηκε. Σαφώς και χέστηκε το σύστημα για τις ψήφους μας, έγκυρες ή άκυρες. Το σύστημα παίζει το παιχνίδι του και μας έχει γραμμένους. Άλλο πράγμα λέει ο Παλαιός. Η δήλωση δε γίνεται προς το εκλογικό σύστημα αλλά προς το σύμπαν. Αν το πρώτο κωφεύει, το δεύτερο καταγράφει τα πάντα. Κι αυτό είναι το ζητούμενο. Η ενεργειακή καταγραφή.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 07, 2023 @ 21:30:28
@Δόμνα
Το σύμπαν προφανώς κατέγραψε και το δημοψήφισμα του axel……
Μήπως είδε κανένας να κάνει το «σύμπαν»κάτι για αυτό;;;
Μήπως για το πολύ παλαιότερο δημοψήφισμα στην Κύπρο;;;;
Τώρα βεβαια αν το σύμπαν θέλει καμια εκατονταετία για να λειτουργήσει…τότε αλλάζουν τα πράγματα γιατί θα έχουμε ψοφήσει όλοι……….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 07, 2023 @ 23:02:42
@ Δομνα
Συμφωνώ μαζί σου!
@ Παλαιός
Δεν κάνω ποτέ σκασιαρχείο από τις εκλογές.
Τι γνώμη έχεις για το άκυρο
Αυτό επιλέγω.
Θεωρώ ότι είναι το ίδιο πράγμα με το λευκό, μόνο που ίσως προσθέτει και ένα επιπλέον ¨ επίπεδο¨ ατομικής στάσης στην καταμέτρηση του.
Αυτό δε μετράει για να κατευθυνθεί το σύμπαν;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 08, 2023 @ 09:53:58
@mk2b2
Η πρόταση σου για το άκυρο μου φαίνεται λογική….!
Έρχομαι τώρα να προσθέσω…..
Την ώρα που θα βρισκόμαστε μέσα στο παραβάν του εκλογικού κέντρου,επιλέγουμε το λευκό ψηφοδέλτιο και γράφουμε επάνω του:
«ΝΑ ΕΠΑΝΑΦΈΡΕΤΑΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ νούμερο τάδε»
(εννοώντας τον νομο που σας ανέφερα ποιο πάνω…αυτόν που κατάργησαν τα λαμόγια πριν λίγα χρονια….)
Αν όμως βρισκόταν ακόμα σε ισχύ αυτός ο νομος θα μπορούσαμε να στρέψουμε εκεί όλη μας την ενέργεια….
………………………………………………………………………
«Ο ΑΛΧΗΜΙΣΤΗΣ. Όταν θέλεις πάρα πολύ κάτι, όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρεις»
Paulo Coelho
(κλεμμένη έκφραση από τον Βόλφγκανγκ Γκαίτε…)
Οι πρόγονοι πάντως διαλαλούσαν το:
«ΣΥΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΧΕIΡΑ ΚΙΝΕI»
Συν Αθηνά και χείρα κίνει
Στον μύθο του «Ανήρ ναυαγός», ο Αίσωπος περιγράφει το ταξίδι ενός πλούσιου Αθηναίου με ένα πλοίο, το οποίο έλαβε αναπάντεχη τροπή όταν εξαιτίας μιας θαλασσοταραχής το καράβι βυθίστηκε. Ενώ όλοι κολυμπούσαν για να σωθούν, ο Αθηναίος προσευχόταν συνέχεια στην θεά Αθηνά και της έταζε ένα σωρό πράγματα. Τότε ένας από τους ναυαγούς, τον πλησίασε λέγοντάς του την περίφημη αυτή φράση.
Εκφράσεις που χρησιμοποιούμε, ακούμε και διαβάζουμε αλλά οι περισσότεροι αγνοούμε την ύπαρξή τους
https://www.alfavita.gr/koinonia/255508_syn-athina-kai-heira-kinei-kai-alles-ekfraseis-poy-mathame-apo-toys-mythoys-toy
Όλο το σύμπαν συνωμοτεί για να τα καταφέρουμε ή μήπως όχι; (Αλχημιστής)| Episode 9
Μουσικούλα…
Μάρκος Βαμβακάρης – Καραβοτσακίσματα
Νίκος Πορτοκάλογλου – Ό,τι δε σε σκοτώνει – Audio Release
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 08, 2023 @ 10:03:35
.
mk2b2 ..
ΌΧΙ !!
διότι η καταναλούμενη ενέργεια επικεντρώνεται στην πράξη της Ακυρότητας ..στα γαμωσταυρίδια, στις μούντζες ..στο ..στο ..
ακόμη και αν στο χαρτί πχ. γράψεις : σας έχω όλους χεσμένους, εγώ θέλω έναν πραγματικό Ηγέτη να έρθει και να σας γαμήσει όλους σας.
.
Νομίζω ότι τα είπα ξεκάθαρα :
Απρόσωπο Οραματισμό, και οραματισμό της Αλλαγμένης κατάστασης, το πως θα είναι/γίνονται τα πράγματα με το που θ’ αναλάβει ο Ηγέτης.
.
Και όταν έρθει η ώρα της ψηφοφορίας, πηγαίνεις και ρίχνεις ΛΕΥΚΟ, έχοντας κατά Νου το Θέλω σου και την Διαταγή σου στο Σύμπαν – οι ενέργειες του Σύμπαντος είναι Υπηρέτες σου και οφείλουν να κινηθούν στην κατεύθυνση που τους λες .. βεβαίως για να λάβει σάρκα και οστά το θέλω σου πρέπει να υποστηρίζεται από ένα μεγάλο ποσοστό ψηφισάντων …..
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 08, 2023 @ 10:22:08
.
Απλέ Ανώνυμε Σχολιαστή ..
Δεν ξέρω που ήσουν ..και αν το είχες ‘δει αυτό που είχαμε ‘πει σχετικά με το Δημοψήφισμα και την φαινομενική ανατροπή .
.
Πρέπει να ‘δείς και να κατανοήσεις το παιχνίδι που παίχθηκε ..τι σκατά ζητούσε το Δημοψήφισμα ..
.
Το Σφυριζοκούνελα έθεσαν στο πόπολο ένα συγκεκριμένο ερώτημα, και το πόπολο είπε όχι – στο συγκεκριμένο ερώτημα.
.
Στην συνέχεια οι Σφυρίχτρες .. πήγαν και δέχτηκαν κάτι ΠΑΡΕΜΦΕΡΕΣ αλλά όχι εκείνο ακριβώς που είχε τεθεί στο Δημοψήφισμα.
.
.. αυτά τα είχαμε αναλύσει τότε ..
.
Κατάλαβες τι παίχθηκε ;;
.
Δεν πείθεσαι μ αυτά που λέω ;; ..ψάξτο να δεις μόνος σου και μην μένεις στο τι είπε ο άλφα και ο βήτα!!
.
Ο Σκατόκοσμος δεν είναι διατεθειμένος να παίξει παιχνίδια, γιατί έτσι παίζεται το κεφάλι του, μπορεί να πατάει στην κόψη του ξυραφιού αλλά δεν θα διακινδυνεύσει για κανέναν «μαλάκα» όσο μεγάλος και τρανός και να είναι – έχω γράψει ότι κάποτε που κάποιοι θεουτζίκοι θελήσαν και κάνανε του κεφαλιού τους, γράφοντας τους κανόνες στα παπάρια τους .. χάσανε τα κεφάλια τους !! .. γιατί λες όλα τα Λαμόγια να βγαίνουν και να λένε τι σχεδιάζουν ;; .. μόνο για να προϊδεάσουν και να ωθήσουν ψυχολογικά το πόπολο ;; ..το κάνουν επειδή είναι νόμος …
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 08, 2023 @ 12:26:53
.
Δόμνα ..
Εγώ σας λέω πως έχουν τα πράγματα, δεν θέλω να πείσω κάποιον, γιατί αυτό θα έδειχνε ότι κάτι θέλω να κερδίσω, όμως εμένα δεν με ενδιαφέρει η αποδοχή, η αρέσκεια και οι ακόλουθοι ..το έχω πεί αρκετές φορές, ότι γράφω είναι μόνο και μόνο για να σας δώσω και να σας δείξω έναν δρόμο, μιάν άλλη οπτική ..
.
Δεν θέλω να καλοπιάσω κάποιον, να πάω με τα νερά του, για να δεχτεί αυτά που λέω ..δεν ψαρεύω ψήφους, δεν ψάχνω πιστούς και ακολούθους
.
Εάν το πόπολο θέλει κάποιον να του δώσει επιδοματάκι, καρεκλίτσα, να του χαϊδέψει το κεφάλι ή δεν ξέρω τι άλλο ..είμαι ο λάθος άνθρωπος …..
.
Εσείς μόνοι σας είστε που πρέπει να πεισθείτε και να ενεργήσετε πρός αυτό που σας δείχνω, εάν βρείτε ότι αυτά που σας λέω είναι σωστά – και δεν αναφέρομαι μόνο στο θέμα Λευκό.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 08, 2023 @ 15:00:54
Απλό ανώνυμο σχολιαστή
Μαρ. 07, 2023 @ 21:30:28
Έχει απαντηθεί …. «δουλεύει» το Πέπλο, η διαβάζουμε επιπόλαια;;
«Καταλάβατε τώρα μανάριαμ’ πώς παίζεται το παιχνίδι ;; ..όπου ακόμη και αν αυτοί που είναι επικεφαλείς σήμερα δεν θέλουν να κάνουν στην άκρη, το Σύμπαν επειδή είναι υποχρεωμένο να λειτουργήσει έτσι, σύμφωνα με τους νόμους του, θα βρεί τρόπο να τους ξωπετάξει, όσο και αν επιμείνουν και αντισταθούν για κάποιον καιρό ..αρκεί οι άλλοι (εμείς) να μην υποκύψουν και δεχτούν ν’ αναιρέσουν το αποτέλεσμα»…. (Αλλαγή;;-δ)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 08, 2023 @ 20:43:29
Ναι Παλαιέ. Το έχουμε καταλάβει το σκεπτικό σου. Κι όσοι το έχουμε καταλάβει και πιστέψει, προσπαθούμε άλλος περισσότερο κι άλλος λιγότερο. Απλά θεωρώ ότι είμαστε λίγοι αυτοί που γνωρίζουμε τις προτάσεις σου και χωρίς να θέλω να γίνομαι Κασσάνδρα, φοβάμαι ότι ο κόσμος δε γνωρίζει για τη δύναμη του οραματισμού, πόσο μάλλον να έχει σκεφτεί να τον κατευθύνει προς τον Έλληνα Ηγέτη και να τον συνδέσει με τη λευκή ψήφο.
Αν εξαιρέσουμε τους φανατισμένους κομματικούς οπαδούς, οι υπόλοιποι ψηφοφόροι βλέπουν ότι είναι εγκλωβισμένοι σε ένα αδιέξοδο εκλογικό σύστημα, ακολουθώντας τη λογική του μη χείρον βέλτιστον. Αυτό μεταφράζεται από την πλειοψηφία με δύο τρόπους:
Α. Θα ψηφίσω Κούλη για να μη βγει ο ΣΥΡΙΖΑ
Β. Θα ψηφίσω μικρό κόμμα για να μαυρίσω τα μεγάλα λαμόγια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 09, 2023 @ 10:43:16
7 ΑΣΤΕΡΙΑ ΖΙΜΟΝΙΤΟRS-Τέμπη-σύνδεση Οχαίο-Ισρα-ΗΛ/ΠΟΥΤΙΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΣΗΜΑ ΓΙΑ Κ@Ρ@ΝΟΙ@;
Λέξη ΖΙΜΟΝΙΤΟΡ
Αξία 657
Πυθμενικός 9
Αξία 657=
Η ΜΑΧΗ
ΓΕΡΜΑΝΟΕΒΡΑΙΟΣ
Η ΕΒΡΑΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ
ΣΑΜΑΕΛ ΛΙΛΙΤ
http://www.arithmosofia.com/Results.aspx?word=%ce%96%ce%99%ce%9c%ce%bf%ce%bd%ce%b9%cf%84%ce%bf%cf%81
(Σημείωση:η συγκεκριμένη εταιρία έχει για σύμβολο 7!!! εξάγωνα αστερια………….)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 09, 2023 @ 13:21:31
.
Δόμνα ..
Εάν κάποιος δεν θέλει/μπορεί να κάνει το μείζον (οραματισμό και ψήφο) μπορεί να κάνει απλά το έλασσον (να ψηφήσει απλώς ΛΕΥΚΟ).
.
όσο για το παράδειγμα που έγραψες .. αυτό δεν είναι το μη χείρον βέλτιστον ..θα ήταν βέλτιστη επιλογή εάν είχαν να επιλέξουν μεταξύ δύο περίπου ίδιων το λιγότερο σκάρτο .. είναι όμως έτσι ;; ..ή παίζει κάτι άλλο ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 10, 2023 @ 19:38:25
Δεν ξέρω ακριβώς πώς είναι αλλά αυτοί που ανεβαίνουν στην καρέκλα υλοποιούν μια ατζέντα που δεν εξυπηρετεί ούτε τα εθνικά αλλά ούτε καν τα ανθρώπινα συμφέροντα. Το ίδιο δε συμβαίνει και σε άλλες χώρες; Τεχνοκρατία, άκρατος υλισμός, απανθρωποίηση και γενικά απόστερηση κάθε υπηρεσίας και αγαθού που μπορεί να προσφέρει αληθινή γνώση, πολιτισμό, υγεία και χαρά στον άνθρωπο.
Είναι δεδομένο ότι παίζουν ρόλους απλά και μόνο για να καταλήξουν στο ίδιο έργο. Όταν όμως ο κόσμος ψάχνεται να πιαστεί από κάπου, μετράει στη ζυγαριά ποιος θα πουλήσει λίγο λιγότερο την πατρίδα ή έστω πιο αργά, ποιος θα χειριστεί κάπως καλύτερα τα εργασιακά, ποιο κόμμα θα ανακουφίσει έστω και στο ελάχιστο από οικονομικούς, υγειονομικούς και άλλους στραγγαλισμούς που επιβάλλονται στις ζωές μας. Όλοι λίγο πολύ έτσι σκέφτονται και με αυτά τα κριτήρια ψηφίζουν, ας είμαστε ρεαλιστές.
Αυτό που προτείνεις εσύ ως ένα μικρό σπρώξιμο στο πεδίο, είναι παντελώς έξω από τον τρόπο σκέψης της μάζας. Ακόμη και της κρίσιμης μάζας. Ας είναι. Το »πάμε κι όπου βγει» πάντως δεν βγήκε σε καλό όπως είδαμε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 11, 2023 @ 01:34:56
@Δόμνα
Σίγουρα όλοι όσοι παίρνουν την εξουσία εδώ και πολλά χρόνια, δεν κοιτάνε ούτε τα ανθρώπινα δικαιώματα ούτε τα εθνικά συμφέροντα. Μέχρι εδώ καλά.
Προσωπική και ταπεινή μου γνώμη όμως, είναι ότι ο κόσμος δεν ψάχνεται να πιαστεί από κάπου.
Είναι ταγμένοι από νεαρή ηλικία και δεν κοιτάζουν καθόλου ποιος θα κάνει την λιγότερη ζημιά. Απλά κοιτάνε (γιατί έτσι τους έμαθαν) ποιος θα μπορέσει να τους εξυπηρετήσει για κάποια θέση η κάποια άλλη χάρη.
Μη σκοντάφτεις στο γεγονός το τι γίνεται και σε άλλες χώρες.
ΕΔΩ τι γίνεται.
Το εδώ μας νοιάζει, γιατί αν δηλαδή πάνε να πνίγουν στις άλλες χώρες εμείς πρέπει να ακολουθήσουμε?
Πιστεύω ότι πρέπει να ψαχτείς πιο βαθιά και να δεις πίσω από την κοινή λογική, διότι όσα ανέφερες για το αποκούμπι του λαού μόνο κοινή είναι.
Αλλά είναι σωστή αυτή η λογική;
Δηλαδή, όπου πάει το τσούρμο να πάμε και εμείς;
Το πάμε και όπου βγει σίγουρα είναι λάθος όταν τα κίνητρα είναι εκ του πονηρού, αφού αποσκοπεί σε κάποιο δικό τους όφελος εις βάρος των άλλων.
Αυτό είναι ένα καλό τσουβάλιασμα που έχει υπνωτίσει την πλειοψηφία που εγκλωβίζει το νου και τον φυλακίζει.
Η μάζα δεν πρόκειται να αλλάξει τρόπους ότι και να κάνουμε. Από την άλλη η κρίσιμη μάζα που πιστεύω ότι υπάρχει, δεν σκέφτεται έτσι γιατί αλλιώς δεν θα ήταν κρίσιμη μάζα.
Στην χειρότερη, απλά δεν έχει βρεθεί ακόμα να ακούσει και να ξυπνήσει.
Πρέπει να πιστέψεις ότι θα γίνει κάτι διαφορετικό, καλύτερο για να βάλουμε να δουλέψει το σύμπαν για ένα καλύτερο αύριο.
Το τσουβάλι σάπισε και μαζί με ότι είχε μέσα.
Αυτή ήταν η ταπεινή μου γνώμη και με κάθε σεβασμό η παρέμβαση μου στο σχόλιο σου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 11, 2023 @ 01:35:48
@Παλαιός
Σε ευχαριστώ, δεν είχε περάσει από το μυαλό μου ότι το άκυρο επιδρά αρνητικά.
Είχα κολλήσει στο ότι αφού δεν αποδέχομαι κανέναν το σύμπαν παίρνει το μήνυμα για να το διορθώσει.
Όμως, στην ουσία παίρνει το αρνητικό και το πολλαπλασιάζει γιατί αυτό του έχω τροφοδοτήσει μέσα από την πράξη την ίδια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 11, 2023 @ 11:22:02
.
Παίδες ..παίδες …
.
Μην ψάχνετε να βρείτε δικαιολογίες, είτε για τον εαυτόν σας είτε για τους άλλους.
.
Χρειάζεται να δούμε τα πράγματα κατάματα και γυμνά ..όπως ακριβώς είναι.
.
Μίλησα για ένα σύστημα, μιά κατάσταση όπου όλοι, χωρίς διακρίσεις, θα είχαν τα πάντα ..όπου θα μπορούσαν να ζήσουν όσο το δυνατόν πιο ευτυχισμένοι, με τον λιγότερο πόνο και δυστυχία ..και στην ουσία θα είχαν να παλέψουν ΜΟΝΟ το ν’ ανοίξουν τον δρόμο για να δραπετεύσουν από αυτόν τον Σκατόκοσμο.
.
Εάν κάτι τέτοιο, για το οποίο μιλάω, δεν τους αρέσει αλλά θέλουν να κυλιούνται στον βούρκο αυτού εδώ του βόθρου ..εντάξει ..ας μείνουν να τον «χαίρονται» όμως θα πρέπει να σταματήσουν να σκούζουν ..αφού αυτό επέλεξαν …..
.
Είπα ότι μερικά από τα στοιχειώδη της Αισυμνητείας είναι ο καθένας να έχει το σπίτι του, είτε αυτό που θα του δώσει η Πολιτεία, είτε αυτό που θα φτιάξει μόνος του ..και απ’ το οποίο κανείς δεν θα το βγάλει ποτέ ..ότι δεν πρόκειται να μείνει άστεγος !!
.
Σήμερα εδώ μαθαίνουμε ότι τα γελαδερά από 700χιλιάδες σπιτάκια (και το καθένα απ’ αυτά μετράει κατά μέσον όρο 3 άτομα ..δηλαδή 700.000Χ3=2.100.00) θα βρεθούν στον δρόμο.
.
Δεν πρόκειται να κλάψω για κανέναν τους ..αφού αυτά που λέω δεν τους αρέσουν …ας μείνουν να λουστούνε αυτά που εκείνοι ως σοφός λαός που ξέρει καλύτερα ..επέλεξαν ..και αφού αυτό επέλεξαν τότε γιατί σκούζουν ;;.
.
.
.
Εάν μου πείτε σαν δικαιολογία ότι δεν τα ξέρουν, αυτά που λέω, δυστυχώς δεν θα συμφωνήσω μαζί σας …διότι :
.
Να μάθουν τις διάφορες μαλακίες ξέρουν ..αυτά που λέω δεν ξέρουν ..μήπως απλά δεν θέλουν ;;
.
Από την άλλη ..στο εδώ μπλόγκι τα λέω από το ’16 ..απαντήστε ειλικρινά ..πόσοι από τους αναγνώστες δίνουν βάση ;; ..νομίζω ότι είστε κοινωνοί όσων έχουν γραφτεί στα σχόλια ..ακόμη και μετά από 7-χρόνια που τα λέω, βλέπετε ότι υπάρχουν σχολιαστές που λένε διάφορα.
.
Επίσης λέω και ξαναλέω ότι αυτά που γράφω δεν είναι για να περάσετε κάποιοι την ώρα σας ..επειδή δεν έχετε κάτι καλύτερο να κάνετε .. ΕΙΝΑΙ αφού τα μάθετε εσείς οι ίδιοι, να τα δώσετε και στους άλλους ..αυτούς που έχετε επαφή ..εάν όμως εσείς δεν το κάνετε τότε πως περιμένετε ν΄απλωθεί και να γίνει γνωστό ;;
.
Λέω ξανά και ξανά :
Λύσεις και τρόποι-γνώσεις υπάρχουν ώστε να κάνουμε την ζωήν μας καλύτερη ..ΕΑΝ το θέλουμε ..όμως ..το ΘΕΛΟΥΜΕ ;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 11, 2023 @ 13:50:09
Οταν θέλουμε κάτι πάρα πολύ και το σκεπτόμαστε συνεχώς,έχει αποτελέσματα..
Σκεπτόμενη συνεχώς και τον αριθμό 108 την νύχτα που μας πέρασε μιά σκέψη μου κατά την αναζήτηση στο γκούγκλ μου παρείχε σημαντική πληροφορία γιαυτόν τον αριθμό , ο οποίος υπάρχει στην περιοχή των Τεμπών και που διασχίζει κάθετα τις σιδηροδρομικές γραμμές της περιοχής..παραπλεύρως του δε υπάρχουν τα ΤΕΙ Λάρισας,το Νοσοκομείο Λάρισας κλπ…
Επίσης απο την Πυροσβευτική έχει ανακοινωθεί ότι 108 ηταν τα μέλη των σωρών που αντιστοιχούν στους 56 νεκρούς του τρομερού δυστυχήματος….
Το τι ονομάζουν » 108 » αυτήν την στιγμή δεν θα το αναφέρω ….
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 11, 2023 @ 15:07:33
Εσύ Παλαιέ τα λες απ’ το ’16, αλλά για να σου λυθεί η απορία για ποιον λόγο δεν πολυδίνουν σημασία οι αναγνώστες, όσοι είναι εδώ απ’ το ’16 και από πιο πριν, ξέρουνε ότι εδώ εσείς η παρεούλα, όπως και οι υπόλοιπες μπλογκοπαρεούλες που σχετίζονται μαζί σας, φιλικά και μη, είστε (παρα)κρατικοί μισθωτοί… κι αν δεν είστε, ήσασταν… κι ως γνωστόν πρώτα βγαίνει η ψυχή και μετά το χούι… κι όσοι αναγνώστες από τότε δεν το ξέρουνε, είναι ηλίθιοι… επομένως, για να καταφέρεις να πετύχεις αυτό που μόνο εσύ ξέρεις, θα πρέπει να απευθυνθείς εκ νέου σε καινούριους ηλίθιους που ψάχνουν άλλον τύπο νταβατζή, που δεν τον έχουν ξανακούσει.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 10:59:22
Muad’Dib!Μού εισαι απίστευτα συμπαθής και πάντα σε διαβαζω προσεχτικα,εχεις ενδιαφερουσες απόψεις και τις εκφράζεις με ωραιο λόγο κι ακόμα και οταν εισαι επικριτικός και ακραιος,διακρίνω μια περιπαικτική διαθεση ,που στο κατω κατω ειναι και ιδιον ευφυιας,οπότε ολα καλά..αλλά σημερα ξεπέρασες τα ορια!παρακρατικοι;;;!!!πως εβγαλες αυτό το αυθαίρετο συμπέρασμα;;μας αδικείς και μας προσβαλεις!δηλαδη μας φαντάζεσαι με στυλιάρια στους δρομους να καιμε και να σπαζουμε;;μα ειναι γελοίο!!πως σου ηρθε αυτο ρε παιδακι μου;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 11:46:30
Το παρά ήταν μέσα σε παρένθεση… Ε καλά εντάξει, να το θέσω ορθότερα. Οι μισοί είστε πασοκικοί κυπατζήδες και οι άλλοι μισοί είστε νουδουλικοί κυπατζήδες. Δεν είν κακό, συστημικοί είστε και σεις, παραπονεμένοι πλέον ποιος ξέρει γιατί, οπότε ας μην κοροϊδευόμαστε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 12:23:36
Δεν κοροιδεύομαστε!!κάνεις λάθος!λάθος εκτίμηση..Παλιουρας και Εργάκιας ειναι απο τα νιατα τους απολιτικ και σφοδροί πολέμιοι του συστήματος!!μα νόμιζα πως αυτό εβγαινε ανετα απο τα γραπτα τους,πως το καταλαβαίνατε ολοι,ηταν το μονο ξεκάθαρο![η μόνη που υπήρξε οργανωμενο μέλλος αριστερου κομματος ημουν εγω…για πολυ λίγο,προ αμνημονευτων ετων,στα νιάτα μου, οτε ημην αγνη κορασίς,ρομαντική και οπως απεδείχθη αννοος!! ]!μας αδικεις σε λέγωωω
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 12:26:36
Φωτεινή μου Καλημέρα..
Οι ευφυείς αν δεν είναι και διορατικοί λάθη θα κάνουν..
Οι ευφυείς ( κάποιοι) κατά τους επιστήμονες είναι κοντά στην τρέλα.. Οπότε συγχωρούνται.. 😂..
Μόνο ένας τέτοιος θα ονόμαζε παρακρατικούς όλους συλλήβδην…..
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 12:48:28
Έλα τώρα, που δεν σας αρέσει ντεμέκ! Να, οσονούπω θα εμφανιστει και ο γέρος του… βουνού να αμολήσει τα τσιφορικά του. Απολιτικ ναι… Τί παπανδρέου και τι καραμανλής έχει πέσει από τα χεράκια σας ολωνών εδώ, ας μην το συζητήσουμε καλύτερα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 12:51:11
ο.κ παραδίνομαι!!!..καλή Κυριακή να εχεις!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 12:51:41
.
..αν κάποιος θέλει να το παίξει ξιούμνιος, ενώ δεν μπορεί να ξεχωρίσει την πούτσα από την βούρτσα ..δεν χρειάζεται ν’ ασχοληθείς, απλά του λες : αεί και πηδήξου !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 13:11:27
Ισχύει και αυτό που λες για εξυπηρέτηση προσωπικών συμφερόντων. Σαφώς. Αυτούς όμως, τους βάζω στο ίδιο τσουβάλι με τους κομματικούς οπαδούς από κούνια ή τζάκι. Οι πρώτοι είναι παρτάκιδες. Θα ξεπουλήσουν σχεδόν τα πάντα για να βολευτούν, άρα δεν υπάρχει τρόπος μεταστροφής τους. Οι δεύτεροι, είναι παραμορφωμένα ζόμπι/ακόλουθοι με παρωπίδες. Καμιά ελπίδα αλλαγής πλεύσης.
Ενώ η μερίδα για την οποία κάνω λόγο, είναι άνθρωποι σκεπτόμενοι οι οποίοι δεν ξέρουν τον τρόπο να αλλάξουν τα πράγματα. Είναι αυτοί που αν οι ιδέες σου με τον Χ, Ψ τρόπο φτάσουν στα αυτιά τους, θα εισχωρήσουν στη μειοψηφία που θα αποτελέσει την κρίσιμη μάζα. Κι εδώ είναι που χρειάζεται ένας έξυπνος τρόπος συνοπτικής αλλά επαρκούς μετάδοσης του σκεπτικού σου στα ιντερνέτια και εκτός.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 12, 2023 @ 17:56:22
Ο Όλυμπος κι ο Κίσαβος τα δυό βουνά μαλώνουν.. λέει ένα δημοτικό τραγούδι…
Ανάμεσα στα δυό αυτά βουνά βρίσκεται η πεδιάδα των Τεμπών..
Η περιοχή της Λάρισας συνορεύει με την Μαγνησία κι η ονομασία της λέγεται ότι προέρχεται απο το ορυκτό μαγνήσιο που μάλλον υπάρχει στην περιοχή αυτή..
Το ορυκτό αυτό χρησιμοποιείται στην παραγωγή ελαφρών κραμάτων για τις ατράκτους των αεροσκαφών, πυραύλων, βλημάτων κλπ..
Το ορυκτό μαγνήσιο όταν καίγεται βγάζει ένα έντονο λευκό φως και χρησιμοποιείται και στα πυροτεχνήματα όπως και στις φωτοβολίδες…
Άραγε στην περιοχή των Τεμπών εκπέμπεται κάποια μαγνητική ενέργεια, πέραν άλλων μεταφυσικων ενεργειών?…
Νάσια
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 23:05:00
Πρωτεύουσα της Ελλάδας κάποιος είπε να γίνει στον Όλυμπο τριγύρω. Ανάμεσα στον Όλυμπο και στον Κίσσαβο άμα πέσει τι γίνεται.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 12, 2023 @ 23:13:24
Κρατικοδίαιτοι και οι γύφτοι που στέλνουν τα παιδιά τους λίγες μέρες στο σχολείο ίσα ίσα για να παίρνουν τα επιδόματα και ζούνε από αυτά χωρίς να δουλεύουν. Κανά γύφτο ξέρει κανείς να μας πει πόσα βγάζει;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 13, 2023 @ 09:37:40
@ Muad’Dib:
Διαλέγεις καί παίρνεις:
Απάντηση 1 – αλαφρή: Δέ ‘ν’ κακό να κραιπαλιάζεις τα βράδυα. Το κακό είναι να πιάνεις πληκτρολόγιο το επόμενο πρωΐ, όσο έχεις ακόμη πονοκέφαλο απ’ το μεθύσι.
Απάντηση 2 – σοβαρή: Παρά την εξυπνάδα σου, δεν έχεις κάν πάρει χαμπάρι το πώς χρησιμοποιούν οι παρακρατικοί το Διαδίκτυο. (Καί δεν θα καθήσω να σου κάνω ανάλυση.) Αν το ήξερες, δεν θα έγραφες όσα έγραψες.
Ήσουν τελείως άστοχος, καί τρομερά προσβλητικός – χωρίς λόγο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 13, 2023 @ 09:49:10
@Ανώνυμον της Μαρ. 12, 2023 @ 23:05:00 :
Η «πρωτεύουσα της Ελλάδας κάπου στον Όλυμπο» (καί με σπίτια / οικοδομήματα σε αρχαιοελληνικό στύλ) είναι ένα παλιό σχέδιο (νομίζω από το 1984), με κύριο εκπρόσωπο κάποιον Πισσάνο (νομίζω σκηνοθέτη στο επάγγελμα), καί με φήμες γιά χρηματοδότηση από Έλληνες του εξωτερικού. Παρά το ότι είχαν φτιάξει σχέδια, δεν πήρε ποτέ άδεια υλοποιήσεως από το ΣτΕ. (Εδώ δεν πήρε άδεια το σχέδιο μοντέρνας πόλης σε περιοχή χωρίς αρχαία, της «Ρωμανίας». Παρά τον αρτιώτατο πολεοδομικό «φάκελλο», που είχε εκπονηθεί.)
Κατά τη γνώμη μου, τελείως άστοχη ενέργεια. Περισσότερο νόημα θα είχε, ίσως, η μετατροπή των προσόψεων των σπιτιών ενός ήδη υπάρχοντος οικισμού της περιοχής σε αρχαιοελληνικές. Αλλά καί σ’ αυτή την περίπτωση, πρώτον θα έπρεπε να εμπλακούν όλοι σε μιά τεράστια γραφειοκρατία (γιά να «μην διαταραχθεί η παραδοσιακή αρχιτεκτονική» της περιοχής), καί δεύτερον… πρωτεύουσα; Οι εμπνευστές του σχεδίου μάλλον δεν κατάλαβαν το μέγεθος των υποδομών, που θα χρειαζόντουσαν γιά πρωτεύουσα.
Οπότε, όπου καί να τη στήνανε, στο τέλος φοβάμαι πως θα έμενε μιά πόλη-φάντασμα, μονάχα ως σκηνικό γιά μελλοντικές ταινίες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 13, 2023 @ 09:54:15
@Ανώνυμον της Μαρ. 12, 2023 @ 23:13:24 :
Δεν γνωρίζουμε, αλλά μήν εκπλαγείς, αν μάθεις γιά 2-3 χιλιάρικα μηνιαίως. Αδήλωτα.
Μπορείς να ρωτήσεις, όμως, διευθυντές τραπεζικών υποκαταστημάτων γιά γύφτους πελάτες, όταν κάνουν εξαγωγή συναλλάγματος γιά εισαγωγή χαλιών.
Αν καί ο γύφτος στην τράπεζα είναι «εκπρόσωπος» πολλών ομοφύλων του (που του δίνουν χρήματα, γιά να μην ασχολούνται όλοι με τη γραφειοκρατία – καί στο τέλος, φυσικά, τα εισαγόμενα είδη τα μοιράζονται ανάλογα με τα χρήματα που έδωσαν), τα ποσά που θ’ ακούσεις φέρνουν ίλιγγο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 13, 2023 @ 13:37:20
ΓΕΩ-Συγγνωμην καλέ μου ανθρωπε,σε ξέχασα!!επι του ερωτήματός σου…δεν μπορει να γινει κάτι καλύτερο απο αυτό που ηδη επεχείρησες!στο αρχείο λοιπόν,τυφλά καί καλή τύχη!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 18, 2023 @ 21:34:51
THE SIGHTS OF SPACE: A Voyage to Spectacular Alien Worlds
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 20, 2023 @ 11:13:44
Ενδιαφέρουσα κουβέντα που έβαλε το μυαλό μου σε διαφορες διεργασίες……
ΠΥΘΩΝΑΣ-ΤΕΜΠΗ:ΤΙ ΚΡΥΒΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΥΘΙΣΤΟΡΙΑ; ΕΧΕΙ Ο ΤΟΠΟΣ ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑ;Με Κων/νο Ποταμιάνο!
https://odysee.com/@%CE%92%CE%B1%CF%83%CE%AF%CE%BB%CE%B7%CF%82%CE%9C%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%AF%CE%B4%CE%B7%CF%82:4/%CF%80%CF%85%CE%B8%CF%89%CE%BD%CE%B1%CF%83-%CF%84%CE%B5%CE%BC%CF%80%CE%B7-%CF%84%CE%B9:8
………………………………………………………..
@Παλαιόν
Μου απάντησες για το δημοψήφισμα του axel και ίσως να έχεις δίκιο εν μέρει….
Για το δημοψήφισμα της Κύπρου όμως που είναι πολύ παλαιότερο και πολύ πιο ξεκάθαρο, με περισσοτερους από το 90% να επιζητούν Ένωση με την μητέρα Ελλάδα δεν ανέφερες ούτε μια λέξη……εδώ έκανε το Σύμπαν το ο,τιδήποτε ύστερα από τόσα χρόνια;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 21, 2023 @ 14:47:05
πόλη-πολύ………
Συγχωρέστε με για τα λάθη μου…φταίει ο μετατροπέας από τα greeklish που γράφω για να μην σκάω και χρονοτριβώ περισσότερο με την ανορθογραφία μου….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!