Η υπόθεση αυτή δεν βρωμούσε εξ αρχής μονάχα στη δική μου μύτη· όλη η Ελλάδα έβγαλε τα συμπεράσματά της.

Ωστόσο, έλειπαν στοιχεία.

  • Στο μέν καθημερινό, φυσικό πεδίο, τα όποια στοιχεία της ιστορίας προέκυψαν καί προκύπτουν με τρομερή δυσκολία καί βραδύτητα. (Επομένως, καί τα στοιχεία εις βάρος του ερπετού.)
  • Στο δέ μεταφυσικό, έλειπαν καί λείπουν εντελώς.

Ωστόσο, επειδή εμείς εδώ δεν είμαστε τίποτε χθεσινά παιδάκια, κάναμε τη μικρή μας έρευνα στον δεύτερο τομέα… καί βρήκαμε.

. . . . . . . . .

Κατ’ αρχήν, βρήκαμε τις ημερομηνίες θανάτου των τριών κοριτσιών: (πληροφορίες από εδώ κι από εδώ) 13 Απριλίου 2019, 21 Μαρτίου 2021, 29 Ιανουαρίου 2022. Δυστυχώς, δεν βρήκαμε καί τις ώρες θανάτου, παρεκτός από μία περίπτωση, όπου η μη-ΤΕΡΑΣ είπε πως ο θάνατος του παιδιού συνέβη στις 16:40′. (Πολύ κοντά στις 16:18’… καί μετράει επίσης καί η διαφορά των 22 πρώτων λεπτών. Στην ινδουϊστική μέτρηση του χρόνου, αν αναρωτιέστε – δές εδώ, ghatika.) Οι ώρες των θανάτων θα μας λέγανε πολλά ακόμη, αλλά δεν τις βρήκαμε.

Εκ πρώτης όψεως, οι ημερομηνίες αυτές δεν μας λένε τίποτε…

…Αλλά, γιάαααα μιά στιγμή!!! Η 21η Μαρτίου είναι η ημερομηνία της εαρινής ισημερίας, σωστά;

Σωστά. Οπότε, αρχίζουμε να υποψιαζόμαστε.

Γιά την ακρίβεια, η εαρινή ισημερία του 2021 έπεφτε στην προηγούμενη ημέρα…

…αλλά ο συμβολισμός παραμένει ο ίδιος.

Οι άλλες δύο ημερομηνίες, τώρα, δεν μας βγάζουν κάτι γνωστό· αλλά, η έρευνά μας απέδωσε τον εξής πίνακα:

Καί γιά τις απαραίτητες συγκρίσεις, ιδού καί ο ακόλουθος πίνακας:

Παρατηρούμε ότι οι θάνατοι των δύο πρώτων παιδιών έρχονται ακριβώς έξι μέρες πρίν το εβραϊκό Πάσχα των αντιστοίχων ετών!!!

Ναί, αλλά δεν θά ‘πρεπε καί ο τρίτος θάνατος;

Θά ‘πρεπε, διότι ακόμη καί το 2 στα 3 μπορεί να είναι συμπτωματικό. Η δέ ημερομηνία 29 Ιανουαρίου δεν κολλάει πουθενά.

Ωστόσο, υπάρχει κάτι ακόμη.

. . . . . . . . .

Ο περίεργος (κι ακόμη ανερεύνητος) θάνατος της σπιτονοικοκυράς του ερπετού, ο οποίος συνέβη στις 12 Σεπτεμβρίου 2020… καί τον οποίο το ερπετό έσπευσε ν’ ανακοινώσει μιά μέρα νωρίτερα!!!

Προσέξτε, τώρα:

Όλοι γνωρίζουμε (εδώ καί 21 χρόνια) τί συμβολισμό κουβαλάει η 11η Σεπτεμβρίου, καί γιά ποιούς έχει σημασία αυτός ο συμβολισμός. (Γιά τους καββαλιστές· το 10 είναι ο -πυθαγόρειος- αριθμός του Θεού, άρα το 9 είναι ο τελευταίος ανθρώπινος – του υπερμύστη, ξέρω ‘γώ. Ο οποίος υπερμύστης, να ‘ούμ’, κάνει ένα άλμα πάνω από τον …Θεό, καί γίνεται …υπερθεός, πηγαίνοντας στο 11!)

Αλλά κι η 12η Σεπτεμβρίου 2020, πάλι ημέρα Σάββατο, πέφτει πάλι 6 μέρες…

…πρίν την ιουδαϊκή πρωτοχρονιά!!!!!!

3 στα 4!

Καί ναί, οι θάνατοι επάνω σε Σαββατοκύριακα είναι «βολικοί» (γιά δολοφονίες), διότι -όπως επεσήμαναν καί οι αρμόδιες Αρχές- αφ’ ενός λείπει προσωπικό από τα νοσοκομεία, αφ’ ετέρου αδρανεί λιγάκι ο κρατικός μηχανισμός. Αλλά 3 στα 4 θανάτους επάνω σε Σάββατο… δεν είναι μόνον η ραστώνη του ψευτο-Ρωμαίϊκου η αιτία. Γνώμη μου.

. . . . . . . . .

Τί συμπεραίνουμε; Ότι το ερπετό ανήκει κάπου σε κάποιο Κρόνιο ή/καί μητριαρχικό ιερατείο, ή σε κάποια περίεργη σέχτα, κι έκανε ανθρωποθυσίες στα ίδια τα παιδιά του (ίσως καί με το αζημίωτο) ;

Μπορεί, κατά ‘κεί πάει η δουλειά, αλλά καθόλου δεν βιάζομαι να βγάλω συμπεράσματα. Μου λείπουν οι σχετικές λεπτομερείς λαογραφικές γνώσεις· κι ακόμη, οι ανθρωποθυσίες πάντα έχουν κάποιο τελετουργικό, που στην περίπτωση αυτή δεν το βλέπουμε.

Οπότε, εδώ ανοίγει μιά τεράστια έρευνα, που ξεκινάει πχ από την φυλετική καταγωγή του ερπετού, καί φτάνει σε στοιχεία στον τόπο του εγκλήματος. Πχ τίποτε «περίεργα» βιβλιαράκια… τα οποία, αν υπάρχουν, ελπίζω να μην τα τσούρνεψαν καί τα …εξαφάνισαν «αι Αρχαί» – ή οποιοδήποτε άλλο άτομο.

Το θέμα μου, όμως, εμένα, δεν είναι ακριβώς τί ρόλο βαράνε το ερπετό με το -ακόμη ελεύθερο- αρσενικό της μάντιδος της θρησκευομένης.

Το θέμα μου είναι, μέχρι πού είναι διατεθειμένη να φτάσει η Δικαιοσύνη.

. . . . . . . . .

Υγ 1: Μπορεί το ερπετό να έχει μιά σατανική υπερπονηριά (που δύσκολα αντιμετωπίζεται), αλλά όχι, δεν είναι τόσο έξυπνο.

Όσα έκανε, -κρίνω πως- πιθανώτατα τα έκανε υπακούοντας (έτοιμες) εντολές, όχι εξ ιδίας πρωτοβουλίας.

Η υπόθεση βρωμάει ακόμη περισσότερο έτσι, αλλά δυστυχώς γιά το παραπέρα της έρευνας είμαστε στο απόλυτο σκοτάδι.

Υγ 2: Η «ξεκάρφωτη» ημερομηνία θανάτου του τρίτου παιδιού απέχει ακριβώς 314 μέρες από την ημερομηνία θανάτου του δευτέρου. Συμβολισμός, άρα γε, ότι «κλείνει ο κύκλος»;

Υγ 3: Η σύγκριση των ημερομηνιών θανάτου των κοριτσιών με το εορτολόγιο της ορθόδοξης Εκκλησίας δεν απέδωσε τίποτε.

Ωστόσο στις 13 Απριλίου: («αρχή του κύκλου»; )

  • 1204, πρώτη άλωση Κωνσταντινουπόλεως από Φράγκους Δ’ Σταυροφορίας.
  • 1919, σφαγή στο Αμριτσάρ της Ινδίας.
  • 1970, έκρηξη στο «Απόλλων 13».
  • 2003, ομαδικός θάνατος μαθητών σε τροχαίο στα Τέμπη.

Στις άλλες δύο ημερομηνίες, δεν αναγράφει η Γουΐκι «σημαδιακά» γεγονότα. Αλλά, δεν γνωρίζω τί γινόταν σε αρχαίους καιρούς.