. . . . . . . .
ε. Κι ο Ερμής;
Έ, την έφαγε κι αυτός τη …χυλόπιττα απ’ τους Κρόνιους, εφ’ όσον απ’ αυτόν ξεκίνησε ο «Ερμητικός βρασμός»!
Επειδή, τώρα, ο Ερμής είναι «φτερωτός θεός», εδώ ακριβώς μπαίνουν τα διαβολοφτερά νυχτερίδας. Καταλάβατε, τώρα; (Ή, μάλλον: μισοκαταλάβατε τώρα; το γιατί φτερά ειδικά νυχτερίδας, παρακάτω.) Απορριπτέος κι αυτός! …Μετεξεταστέος! lol!!! Γιά να μάθει να ξυπνάει τους ανθρώπους, αν δεν το εγκρίνει το Κρόνιο ιερατείο!
Μπερδεγουέη, οι σημερινοί Έλληνες πώς νομίζουν ότι θα έχουν …πνεύμα, αν δεν έχουν σαμπί;
Εντάξει, έχουν ένα ελαφρυντικό μιά δεκαπενταετία ακόμη… ο Πάν δεν ξαναφάνηκε ακόμη στους ουρανούς. Αλλά, μετά…
. . . . . . . .
Μπερδεγουέη δύο, Κετζαλκοάτλ.
Πρόκειται γιά τον Ερμή των λαών της Μεσοαμερικανικής περιοχής. Το όνομά του σημαίνει περίπου «φτερωτό φίδι»· ήρθε, δίδαξε τους ανθρώπους, κι έφυγε με την υπόσχεση να ξανάρθει. (Ακόμη, όμως, δεν ξανάρθε.)
Αν δεν βλέπετε την «βγαζοματική» ομοιότητα με τα φτερωτά σανδάλια του Ερμή καί τα φίδια στο κηρύκειο, καθώς καί τα περί διδασκαλίας, τότε συνεχίστε να βλέπετε ειδήσεις στα βοθροκάναλα. Βρίσκεστε σε τελείως λάθος ιστοσελίδα.
Βέβαια, οι Αζτέκοι τον ζωγραφίσανε κάπως τρομακτικόν, σε αντίθεση μ’ εμάς. (Οι ιεραπόστολοι των Ισπανών κονκισταδόρες του 1519 είπαν ότι ήταν ίδιος ο Οξαποδώ. Πάλι φτύσιμο κι εδώ! lol!!!)
Καί πότε θα επιστρέψει, λέει;
Απ’ όσα ξέρω, δεν υπάρχει απάντηση στις μυθολογίες των λαών αυτών. Ωστόσο, εμείς εδώ έχουμε μία!
Θυμάστε που λέγαμε ότι ο πλανήτης Ερμής είναι τουμπαρισμένος (αντεστραμμένος) ;
Θυμάστε που λέγαμε ότι προφανώς τον τουμπάρανε οι Φαεθωνιανοί, γιά να δείξουν τις ικανότητές τους;
Το βελτιωμένο συμπέρασμα (η έρευνα δεν σταματάει ποτέ!) είναι πως τον τούμπαρε μιά συγκεκριμένη φράξια των κατοίκων του Φαέθωνα, ακριβώς γιά να μπλοκάρει την ευεργετική επίδραση του Ερμή στην ανέλιξη των τότε (καί γενικώς, των) ανθρώπων. Παναπεί, ότι ενδεχόμενο τουμπάρισμα των γεωγραφικών πόλων της Γής μας, ακόμη καί των μαγνητικών, θα έχει τεράστια αρνητική επίδραση καί στην ανοδική πορεία του πνεύματος των σημερινών ανθρώπων.
Κι από τότε μέχρι σήμερα, ο Ερμής κάνει κατακόρυφο.
. . . . . . . .
Καί πώς το ξέρουμε ότι ο Ερμής είναι τουμπαρισμένος;
Η πρώτη (γιά μένα, όχι ένδειξη, αλλά) απόδειξη βρίσκεται εδώ:

Το «λατινικό» (δηλαδή Χαλκιδαϊκό) Ρ δείχνει καθαρά το τουμπάρισμα. Οι «Λατίνοι» μάλλον φρόντισαν να κρατήσουν αυτές τις μνήμες, εμείς το Ρ το απλοποιήσαμε λίγο. (Ίσως ένδειξη ότι η επίδραση του Ερμή είναι πλέον ελλιπής; )
Τη δεύτερη απόδειξη την είχαμε αναφέρει καί παλιότερα. Είναι ο τρόπος, που έχουν τοποθετημένα τα πόδια τους οι Καρυάτιδες της Ακρόπολης, που δείχνει χορευτική περιστροφή. Αλλά, όπως τις κοιτάζουμε, οι τρείς πρώτες από αριστερά (Ήφαιστος, Ερμής, Αφροδίτη) στρίβουν από το αριστερό χέρι προς το δεξί (δηλαδή, σ’ αυτούς τους πλανήτες ο Ήλιος ανατέλλει από τη Δύση τους), καί οι υπόλοιπες τρείς (Γή, Άρης, Φαέθων) στρίβουν από το δεξί χέρι προς το αριστερό.
Ωστόσο, κι εξαιρώντας τον Ήφαιστο (που δεν τον έχουμε ξαναπαρατηρήσει ακόμη), η μεν Αφροδίτη στρίβει -με ιδιοπεριστροφή- όπως ακριβώς υπαγορεύει η (αρπαγμένη απ’ τον Έλγκιν) Καρυάτιδά της, αλλά ο Ερμής όχι! Κι αυτό έγινε εφικτό μονάχα με την αντιστροφή των γεωγραφικών πόλων του.
[Το ότι οι Καρυάτιδες της Ακρόπολης αντιπροσωπεύουν αυτό ακριβώς που λέμε, δηλαδή τους έξι εσώτερους πλανήτες της αρχικής μορφής του Ηλιακού μας Συστήματος, φαίνεται κι από το ότι τον συμβολισμό τους τον ξέραν καί κάποιοι «άλλοι».
Δεν είναι τυχαίο, που ο Έλγκιν άρπαξε ακριβώς την Καρυάτιδα της Αφροδίτης -κι οι Γάλλοι την Αφροδίτη της Μήλου-, διότι Αφροδίτη = αρχαίες απόκρυφες γνώσεις… κι οι λεβέντες αυτοί θέλαν ν’ αποστερήσουν το κράτος που θα γεννιόταν σε λίγο -καί το ήξεραν- απ’ τη συνέχεια με το απώτατο παρελθόν του.
Εννοείται πως η Καρυάτιδα, που την σφυροκόπησε στο πρόσωπο ο αληταράς πόρδος καί την έκανε κομμάτια, ήταν η άκρα δεξιά: του Φαέθωνα.]
. . . . . . . .
Έ, λοιπόν, ο Κετζαλκοάτλ θα ξανάρθει, όταν ο πλανήτης Ερμής ξανάρθει στα ίσα του!
Φυσικά, αυτό δεν είναι έργο της σημερινής ανθρωπότητας, αλλά ποιός ξέρει ποιανής μελλοντικής.
Όμως, το μόνο φτερωτό ζωντανό που κρέμεται ανάποδα, είναι η νυχτερίδα.
Το πιάσατε, τώρα, το υπονοούμενο με τα διαβολοφτερά; «Κάποιοι» το ξέραν από τότε ακόμη, από το 1095 μΧ. Κι εφ’ όσον η λεηλασία των βιβλιοθηκών της Κωνσταντινουπόλεως δεν είχε λάβει ακόμη χώραν, υποθέτω ότι αυτά τα ξέρανε από προηγούμενο πλιάτσικο – στη βιβλιοθήκη της Αλεξάνδρειας…
…καί συνακόλουθη «απόσυρση» από την πιάτσα όλων των άλλων αντιτύπων. (Γνωστή τακτική.)
Ά! Να μην το ξεχάσω: τα καζάνια της Κόλασης υπονοούν τον «Ερμητικό βρασμό» – αν κι αυτός γίνεται σε θερμαινόμενο τάσι, όχι κατσαρόλα.
Τώρα, βέβαια, γιατί Κόλαση με φωτιές;
Μά, πόσο κοντά στον Ήλιο βρίσκεται ο πλανήτης Ερμής;
. . . . . . . .
στ1. Η δεύτερη αφορμή
Αυτές τις μέρες, είχα την (σπάνια τα τελευταία δύο χρόνια) ευκαιρία να περπατήσω ανά τας ρύμας καί τας οδούς της πόλης μου. Κι έπεσα επάνω σ’ ένα mural (πώς το μεταφράζουμε αυτό; «τοιχικόν»; ), αυτό εδώ:

Έπαθα πλάκα, όταν το είδα!… Θυμήθηκα τις παλιές εποχές, με τα μηνύματα του «Τελαμώνιου», που παραμόνευαν σε κάθε μου βήμα, λες καί με περίμεναν. (Νά ‘μαθε στο μεταξύ να ζωγραφίζει καλά ο «Τελαμώνιος»; δεν το αποκλείω.)
Αλλά, τί βλέπουμε στη ζωγραφιά;
Ο Πάν (το γελαστό ανθρωπάκι επάνω αριστερά) κολλητά με τον Ερμή (το R του «κοπυράϊτ» κάτω αριστερά)! Τό ‘πιασα το υπονοούμενο: ήταν ώρα να βγεί στη δημοσιότητα αυτή εδώ η ανάρτηση, που την ταλαιπωρούσα εδώ κι ενάμισυ χρόνο στο κεφάλι μου!
Τώρα, όμως, μας μένει η απορία ποιός είν’ αυτός ο μπάρμπας.
Μιά που μιλάμε γιά Ερμητικά μυστήρια, θά ‘λεγα ότι φέρνει λίγο του Νοστράδαμου. Όμως, η «Ελληνική» μύτη δείχνει άλλον. Ίσως ξεκλειδώσουμε την απάντηση από τον περιβάλλοντα χώρο.
Η τοποθεσία του mural είναι ακριβώς κάτω απ’ την κόκκινη κουκκίδα, δίπλα στη σκάλα:

Σας δείχνω καί τις συντεταγμένες, να τη βρήτε. Υπ όψιν, το Γκούγκλ Έρθ σε επίπεδο δρόμου έχει μιά παλιά φωτογραφία, όταν ακόμη η σκάλα δεν είχε κατασκευαστεί (εκεί έχει μιά μικρή πλάζ με αμμουδιά), κι ο περιβάλλων χώρος ήταν στα κακά του τα χάλια (με σκουπίδια, κτλ). Αλλά, παίρνετε μιά ιδέα.
Έτσι, αν προεκτείνουμε την κατεύθυνση του τοίχου, η μορφή αυτή κοιτάζει απέναντι, στα Πευκάκια, στο μέρος απ’ όπου…
…έπεσε στη θάλασσα γιά πρώτη φορά η Αργώ!
Πού το ξέρω; εκτεταμένη επιτόπια έρευνα με ποδαρόδρομο. (Αφού πρώτα, όμως, είχα κάποιες άλλες ενδείξεις.)
Άρα, ο στοχαστικός αυτός γέρων είναι ο Ιάσων!!!
. . . . . . . .
στ2. Ένα γοητευτικό ταξίδι του μυαλού
Ο Ιάσων, λοιπόν… Σε μιά ηλικία 50 έως 60 ετών περίπου. Χήρος. (Είχε φονευθεί η Μήδεια απ’ τους Κορίνθιους.) Αραγμένος μόνιμα στην Ιωλκό, της οποίας τη βασιλεία παρέδωσε στον κολλητό του, τον Πηλέα, επειδή κατάλαβε το παιχνίδι της Μοίρας: βασιλιάς στην Ιωλκό δεν θα γινόταν ποτέ του. (Δύο φορές είχε αποτύχει ήδη!) Αναπολών τις νεανικές του περιπέτειες καί φιλοσοφών.
Εδώ, φαίνεται προβληματισμένος· υποθέτω ότι είναι στο χρονικό διάστημα, όπου είχε ξεσπάσει ο Τρωϊκός. Να σκεφτόταν, άρα γε, να πάει να βάλει ένα χεράκι (με το κύρος του) να τελειώσουν όλα -οι έριδες των Ελλήνων καί το πάρσιμο της Τροίας- μιά ώρ’ αρχήτερα; ή να πάει να τους ειρηνεύσει, μιά που ο Τρωϊκός δυστυχώς ήταν ακόμη ένας εμφύλιος δικός μας;
Αν καί κλίνω προς τη δεύτερη εκδοχή, δεν θα το μάθουμε ποτέ. Όπως δεν θα μάθουμε ποτέ το γιατί καλέσανε στην εκστρατεία τον (μεγαλύτερό του) Νέστορα, κι όχι αυτόν.
Κι όπως δεν θα μάθουμε ποτέ ποιά η σχέση του Ιάσονα με τα Ερμητικά Μυστήρια, καί ειδικά με τον Πάνα. Μόνο γοητευτικές υποθέσεις μπορούμε να κάνουμε…
…κι εδώ βρίσκεται η ομορφιά του μυστηρίου:
Μία απάντηση βρίσκεις, πολλές άλλες ερωτήσεις ξεφυτρώνουν!
. . . . . . . .
Επιλογικώς
Είναι ξεκάθαρο πιά: η καρικατούρα «διάβολος» είναι ευθεία επίθεση στα θεμέλια της Ελληνικής Γλώσσας, δηλαδή στο αλφάβητό μας.
Τώρα θα μου πείς: ναί, ρέ σύ Εργοδότη, αλλά ποιός νοιάζεται γιά το τί σκεφτόντουσαν οι Δυτικοί το 1095 μΧ; καί ποιός από μας επηρεάστηκε απ’ αυτά τα -έστω καί τελετουργικά- καραγκιοζιλίκια; Κανείς! Στο κάτω-κάτω, κι εσύ ακόμη έκανες δεκαετίες να το πάρεις πρέφα τί ακριβώς παριστάνει ο μουντζούρης ασχημάντρας με την ουρά καί τα καζάνια. Σκέψου, λοιπόν, πόσο μηδαμινή σημασία έχουν αυτοί οι συμβολισμοί γιά τον τελείως άσχετο Έλληνα, που τρέχει γιά το μεροκάματο! Κι αυτός, όμως, μιλάει καί γράφει Ελληνικά, δέ νομίζεις;
Δεν αντιλέγω καθόλου· αλλά, πιστεύω ότι τα σύμβολα, ακόμη κι αν δεν τους δώσεις σημασία, δρούν υποσυνείδητα…
…σε εξ ίσου υποσυνείδητες αλήθειες καί πραγματικότητες, που τις κουβαλάμε μέσα μας, ακόμη κι αν δεν το γνωρίζουμε.
Καί πάντα, μα πάντα, τέτοιες δουλειές μόνο ζημιά κάνουν.
ΤΕΛΟΣ
. . . . . . . .
Σαν υστερόγραφο:
Δεν αμφισβητώ καθόλου την ύπαρξη της οντότητας «Ακατονόμαστος». Όχι επειδή δεν θέλω να τα βάλω με το κυρίαρχο στην Ελλάδα θρησκευτικό δόγμα, αλλά επειδή έχω προσωπικά καταλήξει σ’ αυτό το συμπέρασμα. «Ακατονόμαστος», «Οξαποδώ», «Μάτριξ», «Σπήλαιο του Πλάτωνα», «Κοσμικός Κατεργάρης»… αποκάλεσέ την όπως θές. Το αποτέλεσμα είναι το ίδιο: υπάρχει, καί φροντίζει διαχρονικώς να μας κάνει ζημιά.
Άλλο, όμως, αυτό, κι άλλο η δήθεν απεικόνισή της απ’ τους πονηρούς νόες των κρυμμένων Κρονίων ιερατείων. Αυτή την τελευταία ξετινάξαμε σήμερα.
Νοέ. 02, 2021 @ 20:41:41
Εφόσον στην εποχή της αρχαίας Ελλάδας ο Φαέθωνας είχε ήδη καταστραφεί,για ποιο λόγο απεικονιζότανε στις οποιεσδήποτε δημιουργίες;Τιμής ένεκεν;Απλά επειδή ήταν μέρος της ιστορίας μας;Για να απαλύνουμε τον πόνο του Φαέθωνα,δείχνοντάς του ότι ακόμα είναι σημαντικός για εμάς;Μπορείς να αντλήσεις αιθερική ενέργεια από κάτι,το οποίο δεν υφίσταται πλέον;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 03, 2021 @ 09:57:08
@Δημήτρη:
Επειδή ήταν (καί είναι) αναπόσπαστο μέρος της Ιστορίας μας.
Στο δεύτερό ερώτημά σου, η απάντηση είναι ναί. Στο υλικό πεδίο κάτι μπορεί να είναι κατεστραμμένο, αλλά ο αιθέρας δεν γνωρίζει τέτοια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 03, 2021 @ 12:51:13
Με συγχωρείτε για την παρέμβαση, αλλά μάλλον θα πρέπει να ορίσετε τί ακριβώς εννοείτε όταν λέτε αιθέρας και αιθερική ενέργεια. Γιατί για να έχει κάτι/κάποιος αιθερικό σώμα – δλδ αυρικό σώμα – και κατ’ επέκτασιν και αιθερική ενέργεια, θα πρέπει να έχει καταρχίν υλικό σώμα! Εκτός κι αν με τον όρο «αιθερική ενέργεια» εννοείτε και την αστρική ή ακόμη και τη νοητική ενέργεια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 03, 2021 @ 19:43:21
Καλησπέρα σας ! Η κατανόηση της πολυφυλετικής– διαστημικής συγκατοίκησης μας είναι μια αλήθεια-αληθινότατη (με παραβίαση της γραφής η λέξη) και μάλιστα εμείς οι άνθρωποι αποτελούμε είδος εύκολα χειραγωγούμενο.Αυτό που με εξέπληξε είναι η υπόθεση οτι προερχόμαστε από έναν αγαθό διαφορετικό βασιλιά (με τα σύγχρονα μάτια η έκφραση) Επομένως ο δρόμος του ανθρώπου με δυνατότητα να ζήσει ανθρώπινα και κυρίαρχος σ αυτόν τον πλανήτη είναι δίκαιη πράξη, μαχητική με σκοπό να κερδίσει τη θέση που του ανήκει. Επομένως η δυνατότητα που οδηγεί στο διαστημόπλοιο Αργώ με τις οδηγιες τις Αθηνάς στο τιμόνι και στην υπόδειξη, με ανθρώπινη ανθρωπένια φωνή στην πλώρη είναι μια πρόταση σοβαρή… Οντως Εάν ειπωθεί το αληθές τι θα συμβεί άραγε;; Αυτή η τελευταία ερώτηση με καταβροχθίζει όσο το κύμα αφροκοπά άτσαλα και χωρίς συχνότητα άλλαγής στο τρόπο σκέψης μας. Τα σύμβολά για να αποδομηθούν από πολλούς;; μόνο εάν η αλήθεια συνοπτικά ειπωθεί ανοιχτά.
Στάλθηκε από την Αλληλογραφία για τα Windows
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 03, 2021 @ 22:38:55
@ Muad’Dib
«Γιατί για να έχει κάτι/κάποιος αιθερικό σώμα – δλδ αυρικό σώμα – και κατ’ επέκτασιν και αιθερική ενέργεια, θα πρέπει να έχει καταρχίν υλικό σώμα!»
Δεν είναι απαραίτητο. Κοίταξε πώς μένει η αύρα κομμένου τμήματος φύλλου:
https://qph.fs.quoracdn.net/main-qimg-74cf3a9befa1779f4c353bc497b23dd5.webp
Θα σού πω στα γρήγορα και μία ιστοριούλα που είχα ξαναπεί πριν από χρόνια εδώ στο ΕργΔημΕργ, αληθινή ιστορία:
Δεκαετία του ’70 στη Μ.Βρετανία, σε κάποιον (για κάποιο λόγο) είχε ακρωτηριάσει το ένα του χέρι (παλάμη), κάποιο τοπικό νοσοκομείο. Έξι-επτά χρόνια μετά.. έναν βαρύ χειμώνα με ψύχος και χιόνι, ο ακρωτηριασμένος ένιωθε φοβερό πόνο στο κομμένο σημείο. Οι γιατροί δεν μπόρεσαν να δώσουν κάποια εξήγηση. Ο πόνος υποχώρησε όταν έφτιαξε ο καιρός, αλλά όχι τελείως, μέχρι και προς το τέλος της άνοιξης. Την επόμενη χρονιά.. πάλι τα ίδια. Ο ακρωτηριασμένος αποφάσισε να πάει στο τοπικό εκείνο νοσοκομείο να τούς πει για την περίπτωσή του. Και εκεί.. έμαθε πως το νοσοκομείο δεν είχε πετάξει το κομμένο μέλος, αλλά το είχε φυλάξει σε ένα μεγάλο γυάλινο μπουκαλι μέσα σε ορό.
Η μεγάλη έκπληξη ήταν ότι βρήκαν το μπουκάλι στην άκρη ενός ραφιού, που απείχε λίγα μόνο εκατοστά από ένα σπασμένο τζάμι του ημιυπόγειου χώρου. Στο κάθε χιόνι και στον κάθε παλιόκαιρο, ο παγωμένος αέρας έπεφτε πάνω στο μπουκάλι.
Όπως συμβαίνει και με τον κόσμο των μικροσωματιδίων, όπου η πληροφορία της κατάστασης ενός σωματιδίου στη Γη, βρίσκει σε ίδια κατάσταση και το δίδυμο του που είναι στην άλλη άκρη του Γαλαξία (και μάλιστα με ταχύτητα χιλιάδες φορές πιο γρήγορα από την ταχύτητα του φωτός -γι αυτό και ο Αϊνστάιν είναι για τα σκουπίδια), με τον ίδιο τρόπο ζει για πάντα κι επενεργεί όπως γουστάρει και το αιθερικό πεδίο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 03, 2021 @ 22:50:48
Ε θα το πω δεν κρατιέμαι. Με το συμπάθιο κιόλας, αλλά αυτό που ακόμη περιμένετε τις Αθηνάδες και τους Δίες και τους Τρίες να σας δείξουν τον δρόμο, θυμίζει λίγο τους Εβραίους που ακόμη αναμένουν τον μεσσία τους. Μοιάζουνε λέει οι Έλληνες με τους Εβραίους σε πολλά…
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Νοέ. 03, 2021 @ 23:38:28
Κώστα-Ταύρε, ναι είναι απαραίτητο. Εσύ μου δίνεις δύο περιπτώσεις στις οποίες έχει αφαιρεθεί ένα μέρος της υλικής υπόστασης! Αν το φύλλο και ο άνθρωπος που λες πεθάνουν ολοσχερώς και αποδομηθεί ο υλικός φορέας τους στο σύνολο του, δεν θα υπάρχει καμιά αύρα να δεις.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 04, 2021 @ 08:50:37
Ανθρωπε Ελληνα εισαι ο ρυθμιστης του πειραματος της ζωης σου.
Εισαι το ιερο τριγωνο Δ απο οπου ξεκιναει η λεξη ΔΟΧΕΙΟ.
Αν συνδεθεις με το Πνευμα γινεσαι ΕΝ με τους πνευματικους ομοιοκραδασμικους αδερφους σου.
Εσυ ως ΙΑΣΩΝ θα ιασεις τους σκλαβους της διπλανης πορτας που χαραμιζουν τα δωρα της ΖΩΗΣ.
Απο ΦΩΣ ειμαστε και εις το ΦΩΣ υπαγομεν.
Ο Θεος μας εδωσε ενα εργαλειο να τον κατανοησουμε και να οδηγηθουμε στην Ουσια του ενθεομενοι.
Αυτο το εργαλειο ειναι η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΦΑΒΗΤΟΣ και οι κραδασμικαι συχνοτητες της.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 04, 2021 @ 11:50:41
@Muad’Dib φυσικά δεν θα υπάρχει αύρα διότι θα έχει αποχωρήσει από το υλικό πεδίο, τα λεπτότερα ενδύματα μας δεν είναι παράγωγα των ηλεκτροχημικών διεργασιών αλλά ο καταλύτης των, όταν παρθεί η απόφαση από το «εγώ ειμί» να την κάνει «οριστικά» από αυτό το πακέτο πληροφορίας φεύγει, παύουν οι ηλεκτροχημικές διεργασίες και πλέον αναλαμβάνουν οι μικροοργανισμοί να καταναλώσουν ότι απορρίφθηκε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 04, 2021 @ 18:24:31
Α Β
Α Ι3
Ή Αρχή με τεράστια ενέργεια καμπυλωσε τόν χώρο.
Γ Δ
Στον χώρο Γένησε το Μέτρο και την Δομή,,,
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 04, 2021 @ 21:54:59
Ε Ζ
Και Εκτείνεται Επεκτείνεται με Ζέση ως Ζωή
Η Θ
Και φανερώνεται (Η) και θεάται,,,
,,, Ι
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 06, 2021 @ 18:40:09
Ι Ω Τ Α
Καί Ι κατέρχεται στον Ω Μέγα κόσμο
Καί σΤερεώνεταιΙ ως Αρχή Φωτός
Κ
Κάτω ως Κρούση και Κραδασμός
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Νοέ. 07, 2021 @ 11:53:44
1 η Αρχή
2 καμπύλωσε τόν χώρο
Μου αρέσει!Μου αρέσει!