άποιες σκέψεις…
Όταν έγραφα γιά τους Χετταίους, είχα υπ’ όψιν μου καί τα αγάλματα, που βρέθηκαν επάνω στο όρος Νεμρούτ (ΝΑ Τουρκία). Κυρίως το λιοντάρι καί τον αετό.
Δεν είναι Χιττιτικά αυτά, παρά το ότι βρίσκονται μέσα στα όρια της πάλαι ποτέ αυτοκρατορίας των Χετταίων (καί των Μιττάνι, αργότερα)· είναι πολύ νεώτερα, της Ελληνιστικής εποχής. Κι ο αετός του όρους Νεμρούτ θεωρείται Περσικός (όχι Ελληνικός, κατά οποιαδήποτε έννοια) – επειδή όλα εκείνα τα αγάλματα εκφράζουν εποχή θεοκρασίας.
Ωστόσο, οι Χετταίοι δεν παύουν να είναι Πελασγοί… κι ο αετός δεν παύει να είναι καί δικό τους σύμβολο, όπως όλων των Πελασγών. Ο αετός… καλύτερα, το ζευγάρι αετών, που τους έστειλε ο Δίας γύρω απ’ τη Γή αμέσως μετά τον Κατακλυσμό, να δουν πού είχε στερεό έδαφος, γιά να ξαναπατήσουν οι άνθρωποι.
Επειδή, τώρα, ο …δολοφόνος πάντα ξαναγυρίζει στον τόπο του εγκλήματος, βλέπουμε τους δύο αετούς του Διός ως δικέφαλο αετό, πλέον, στην ύστερη Βυζαντινή Αυτοκρατορία, καί στην Αυτοκρατορία της Νικαίας, καί… καί… . Έμβλημα, που υιοθέτησε καί η σημερινή (Ελλαδική) Εκκλησία, προσθέτοντας στα δύο ποδάργια του αετού το σπαθί καί την υδρόγειο σφαίρα… ερμηνεύοντάς το ως την προσπάθεια του Ελληνισμού να επεκταθεί (αυτοκρατορικώς πως) ανατολικά καί δυτικά.
Ωστόσο, φαίνεται πως μάλλον από την Αυτοκρατορία της Νικαίας τον κληρονομήσαμε· επειδή (αν διάβασα καλά τα κιτάπια) γιά ορίτζιναλ Βυζαντινή Αυτοκρατορία αμφισβητείται.
Πάντως, το σύμβολο αυτό, παρά το ότι στον καιρό μας το ταυτίσαμε με το Βυζάντιο (Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία), ΔΕΝ είναι Βυζαντινό! Εκτός του ότι έχει πανάρχαιη Ελληνική προέλευση, στην Κωνσταντινούπολη ήρθε (το 1179) με την περίφημη πριγκήπισσα της Γαλλίας, την Αγνή τη Φράγκα· της οποίας ένα μέλος της συνοδείας είχε τη σημαία αυτή ως έμβλημα / οικόσημο, αλλά προσέξτε: με τα χρώματα αντεστραμμένα!
Συγκεκριμένα, έτσι:
Καί τούτο είναι το σωστό!
Διότι, ο αετός, ως ηλιακό σύμβολο, πρέπει να είναι χρωματισμένος με χρώματα που παραπέμπουν σε Ήλιο (καί ουρανό), ή -έστω- συμβολικώς σε έσχατη περίπτωση, με κόκκινο χρώμα. Ποτέ, μά ποτέ, μά ποτέ μαύρος!!!
Ρίξτε μιά ματιά στην Ιστορία, να δήτε πού βρίσκονται σήμερα η Ανατολική Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία καί η Αυτοκρατορία της Νικαίας, που τον είχαν έμβλημα: στα σκουπίδια! Η πρώτη, μάλιστα, έφαγε καί μιά άλωση, 25 χρόνια μετά την άφιξη της Αγνής, απ’ τους συμπατριώτες της Αγνής!!! Δεν θα τό ‘λεγες καί «καλότυχο», αυτό το σύμβολο…
Μ’ αυτές τις εμπνεύσεις (δηλαδή την υιοθεσία συμβόλου με κάθε έννοια μαύρου), εκεί ακριβώς θα καταλήξουν καί το μαγαζί του Δυσώνυμου, αλλά καί η Αλβανία! Όπως κατέληξε καί το Γ’ Ράϊχ, άλλως τε, που μαύρισε το κατ’ εξοχήν ηλιακό σύμβολο.
Ειδικά, όμως, κι επειδή μας αφορά άμεσα, η Ελλαδική Εκκλησία ΕΝΤΕΛΛΕΤΑΙ ν’ αφήσει κατά μέρος τις χαζές της ιδέες, καί να σοβαρευτεί. Με τα σύμβολα ΔΕΝ παίζουμε!… Ούτε αυτά αστειεύονται! Το λοιπόν, να δώσει εγκαίρως δρόμο στο δικέφαλο τέρας, πρίν να είναι αργά γιά όλους μας. (Καί μαζί της, κάτι μόνιμοι ναυτικοί σε κάτι ημέτερες φρεγάτες, όπως μαθαίνω.) Καί να τ’ αφήσει γιά το μασωνικό συμβούλιο του 33ου βαθμού! (Να φάνε κι αυτοί το κεφάλι τους! lol!!!)
Έγραψα «τέρας»; ναί. Απόλυτα λογικό, εφ’ όσον ο δικέφαλος αετός είναι φράγκικο κατασκεύασμα.
…Φυλετική ανάμνηση των κατορθωμάτων των επιστημόνων της Ατλαντίδας;… Πιθανώτατα.
Αλλά κι επειδή: (α) οι Φράγκοι δεν πολυνογάνε, (β) φαίνεται πως πράγματι οι ύστεροι Βυζαντινοί είχαν υιοθετήσει τον δικέφαλο ως σύμβολο, ιδού πώς αντέγραψαν οι Γερμαναράδες τον δικέφαλο, ως σύμβολο της δικής τους …Αγίας Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας του …Γερμανικού Έθνους:
Με …φωτοστέφανα στα κεφάλια του τερατιδίου! Όχι, παίζουμε! Ή έχεις μεγάλη ιδέα γιά τον εαυτό σου, ή δεν έχεις! 🙂
Άρα, τελικώς πρέπει να κάνουμε ακόμη μία διόρθωση στο σύμβολο, κόβοντάς του το ένα κεφάλι! Κι ακόμη μία, διώχνοντας τη μαυρίλα!
Κάπως έτσι:
Πιστεύω, τώρα πλησιάσαμε το σωστό.
Αυτά, ως αφιέρωμα στο όραμα που είχα λίγες μέρες πρίν.
Υγ: Στα ανωτέρω πλαίσια, προβλέπω η ΑΕΚ να βλέπει πρωτάθλημα, κάθε φορά που ο Ελληνικός Λαός θα βλέπει τίμιο πολιτικό! Καρα-lol!!!!!
Ιον. 12, 2020 @ 14:15:52
.
Παλαιότερα, είχα δώσει μερικούς συνδέσμους σχετικά με τον αετό (διάβαζε κοτοπουλέϊσιον) ..όπου ακόμα και η κουτσή Μαρία έχει ένα έμβλημα αετού … ναι ρέ σείς και το αποξωδουηλιώτες το πήρανε.
.
Μιά πολύ καλή δουλειά πάνω στα σύμβολα, τις σημαίες και τους θυρεούς είχε κάνει κάποιος εκεί στην Φιλονόη ..αλλά της την μπουμπούνησε αυτηνής και έστειλε όλες τις αναρτήσεις περίπατο ..δεν κοίταξα να δώ αν υπάρχουν ή εξαφανίστηκαν και από τα διαδικτυακά αρχεία.
.
Εργολάβε ..ναι υπάρχουν σαν ενέργειες ..διάφορα χρώματα «αετών» κάτι που μοιάζει σε μιά μορφή αετού – δεν νομίζω ότι υπάρχει πλέον ένας τέτοιος αετός …αλλά είναι κοντά στο σχήμα σου !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 12, 2020 @ 16:09:44
Για τη σημαία της νέας ελληνικής Πολιτείας εγώ προτείνω διπλό έψιλον και σταυρό. Και μη βγει τώρα κάποιος να πει ότι είναι σύμβολο των Τουαρέγκ, των Μογγόλων, των Κριναετών κτλ…γνωστά αυτά. Εμείς θα λέμε ότι συμβολίζει το διπλό Έψιλον την αρχαία Ελλάδα και ο σταυρός την Ορθοδοξία. Θα λέμε ότι το διπλό Έψιλον είναι αυτό που υπήρχε στα ναό των Δελφών και στο θρόνο του Μίνωα, δίνοντας έτσι και την ιδεολογική φυσιογνωμία του νέου καθεστώτος.
«Δύο Ε καθιερώσας τω θεώ, δήλωμα και σύμβολον τον αριθμόν των πάντων», Πλούταρχος, Περί του ΕΙ Εν Δελφοίς.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ιον. 12, 2020 @ 16:47:10
Τον αετό μπορούμε να τον χρησιμοποιήσουμε σε αυτό το σύμβολο…χρυσό, σε κόκκινο φόντο και απ τη μια να κρατάει την Αγία Σοφία (για προπαγανδιστικούς λόγους, όχι ότι το εννοούμε) κι απ την άλλη την Ακρόπολη.
Πρέπει να κερδίσουμε με τα σύμβολα μας και τους χριστιανούς και τους αρχαιολάτρες. Το να τα γκρεμίσουμε όλα αμέσως ως σχετιζόμενα με θρησκείες-πρόταση Παλαιού- θα επιφέρει χάος, απώλεια ερείσματος, βάσης και στήριξης από τις μάζες… και τελικά πτώση.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ιον. 12, 2020 @ 19:10:27
Η νέα Ελληνική σημαία πρέπει να έχει το μαίανδρο στις άκρες και τον ήλιο στο κέντρο σε γαλάζιο φόντο σαν τον ουρανό και με το μαίανδρο στο μπλε της θάλασσας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 12, 2020 @ 20:42:15
.
Μπουγά … το θέμα είναι τι θέλει κάποιος να στήσει, και σε τι αποσκοπεί ..εσύ μιλάς για την χώρα του Ελλαδοκωλοπετεινιτσιστάν … εγώ μιλάω για πραγματική ΕΛΛΑΔΑ, στις βάσεις της Πάλαι Ποτέ Ελλάδος .. αυτή είναι η «ασήμαντη τοσοδούλικη» διαφορά μας !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 12, 2020 @ 22:33:04
To ξέρω Παλαιέ…εσύ μιλάς σε ιδεατό επίπεδο. Και γω προσωπικά θα ήθελα να μην υπάρχει κανένα ιερατείο, να καταργηθούν όλα και στη θέση των όποιων ιερατείων να δημιουργηθούν επιστημονικές ομάδες που θα ασχολούνται και με την εσωτερική επιστήμη. Αλλά άντε πες το αυτό στον κόσμο…ένα 40%-60% είναι πιστοί χριστιανοί. Κι ένα 5% ταλιμπάν έτοιμοι να πεθάνουν για την πίστη τους και να πάνε στον παράδεισο. Σε μια νέα Ελλάδα αν καταργήσουμε θρησκείες και πολιτικές ιδεολογίες,πχ κομμουνισμό, στο τέλος θα έχουμε το σύνολο των Ελλήνων εναντίον μας. Και με το σύνολο των Ελλήνων εναντίον του κανείς δεν μπορεί να προχωρήσει.
Άρα δεν είναι θέμα ότι εγώ θέλω την Κωλοπετεινίτσα αλλά ότι το άμεσο γκρέμισμα του «σάπιου» θα ήταν καταστροφή και χάος. Τόσο μεγάλες αλλαγές πρέπει να γίνουν σε βάθος αιώνων.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ιον. 13, 2020 @ 09:41:51
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 10:33:58
.
Μπουγά …δεν μιλάω σε ιδεατό επίπεδο, αλλά στην εδώ κατάσταση.
.
Ξέρω πολύ καλά ότι η μάζα ΠΟΤΕ, όσες χιλιάδες χρόνια και να περάσουν, δεν θα είναι έτοιμη να κάνει την αλλαγή και την υπέρβαση ..άρα αυτή πρέπει να της ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ, όσο κι αν αυτό δεν αρέσει και ξυνίζει σε πολλούς που στα κεφάλια τους έχει κατοικοεδρεύσει τα δημοκρατικά σκατά.
.
Πρέπει να πάμε στο εδώ και ΧΤΕΣ, αν θέλουμε να υπάρξει περίπτωση να επιζήσουμε ως Έθνος, διότι δεν έχουμε κανένα περιθώριο χρόνου, και με τον τρόπο και την ταχύτητα που εξελίσσονται τα πράγματα σε λίγο θ’ αποτελούμε παρελθόν, πράγμα το οποίον θα το «επιτύχουμε» και μόνοι μας, πόσο μάλλον με την «βοήθεια» των εισβολέων.
.
Λές ..αλλά και πολλοί άλλοι ..ότι αυτή η μεταβολή, το να πάμε σε ‘κείνο που λέω, θέλει αιώνες … αλλά αυτό είναι λάθος ..πολύ μεγάλο λάθος !!
.
Και γιατί το λέω αυτό ;; ..και που το στηρίζω ;;
.
Σίγουρα εσύ, αλλά ελπίζω και πολλοί από τους άλλους που νομίζουν ότι αυτά που λέω δεν γίνονται, έχετε ακούσει ή και εντρυφήσει στο Δόγμα του Σόκ – όσοι δεν το έχουν ας κάνουν έναν κόπο να το μελετήσουν.
.
Όπως είδες..και είδατε όλοι σας, ένα παρλιακό με δυό τρείς ηλίθιους κατάφεραν και ΜΑΝΤΡΩΣΑΝ ολόκληρο τον Ελληνικό λαό, κραδαίνοντάς του το σκιάχτρο του κουραδοϊού … όπου ακόμη και εκείνοι που βλέπαν και γνώριζαν την παπάτζα το δέχτηκαν.
.
Όλο αυτό το πετύχανε ρίχνοντας την μέγιστη παραπληροφόρηση και επιβάλλοντας το δόγμα του Σόκ !!
.
Αυτό λοιπόν που χρειάζεται, είναι κάμποσα αποφασισμένα και δικτυωμένα άτομα, που έχοντας εκπονήσει ένα καλά δεμένο σχέδιο να κινηθούν και να το επιβάλλουν τάχιστα, χωρίς να διστάσουν πρό ουδενός, όσο σκληρά μέτρα και αν χρειαστεί να εφαρμόσουν.
.
Εσύ βέβαια είσαι σχετικά μικρός, και δεν έζησες την επιβολή της Χούντας το ’67, όπου πάλι και τότε δεν κουνήθηκε φτερό και ο λαουτζίκος το έφαγε και είπε και ένα τραγούδι .. αλλά και αλλού όπου εφαρμόστηκε το δόγμα αυτό, η μάζα κάθισε στ’ αυγά της ..αλλά και όσοι ελάχιστοι αντέδρασαν πήγαν να συζητήσουν με τα ραδίκια.
.
Ποτέ δεν κάνεις ριζικές αλλαγές, με δημοκρατικές διαδικασίες συζητώντας το με το πόπολο – απλά το εφαρμόζεις και όποιος προβάλλει αντίρρηση και αντίσταση ..τον στέλνεις !! …βέβαια αυτό δεν γίνεται με ανθρώπους που δεν θέλουν να σπάσουν αυγά, ή διεθνιστούληδες, δικαιωματιστούληδες, αλληλεγγυούληδες και διαφόρους σκατο-ούληδες.
.
Το θέμα όπως είπα είναι η δημιουργία και επιβολή του ξαφνικού ΣΟΚ και η ολοκλήρωση του σχεδίου το πολύ σε μερικές μέρες ..τι εννοώ μ’ αυτό ;; …ας πούμε ότι απλά έχεις αποφασίσει ότι οι θρησκείες (κάθε μορφής εδώ και τώρα τέρμα) .. έεε απλό είναι .. συλλαμβάνεις όλο το ανώτερο παπαδαριό και βάζεις σε άμεση εκκίνηση τις μπουλντόζες και σε μιά βδομάδα δεν υπάρχει κολυμπηθρόξυλο από εκκλησιές, συναγωγές, τζαμιά και μοναστήρια …είναι όλα ίσιωμα … και όσοι πάνε να κουνηθούν … στον «σταυρό» μπάμ και κάτω να κάνουν παρέα στα χαλάσματα !!
.
Με πιάνς ;;
.
Γίνεται λοιπόν για δεν γίνεται αυτό που λέω, αν βρεθούν τα σχετικά άτομα ;;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ιον. 13, 2020 @ 10:51:16
.
Μπουγά …
.
Αυτό που λέω είναι φασισμός και ολοκληρωτισμός ;;
.
ΝΑΙ αναμφίβολα !!
.
Αλλά το θέμα είναι ..θες να ΣΩΣΕΙΣ το ΈΘΝΟΣ ή θες να το οδηγήσεις με δημοσκατικές διαδικασίες στον ΟΛΕΘΡΟ και την ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ ;;
.
Εάν θές να το ΣΩΣΕΙΣ .. τότε δεν κολλάς πρό ουδενός .. δεν νοιάζεσαι για τις αντιδράσεις, τις γνώμες και τις ταμπέλες ..όσο και αν στοιχίσει αυτό !!
.
Εάν ΟΧΙ .. τότε απλά το ρίχνεις σε δημοσκατικές συζητήσεις επί συζητήσεων και ..περιμένεις να πας στον ΔΙΑΟΛΟ !!
.
Απλό το πράγμα !! … ΤΙ από τα δύο θέλουμε ;;
.
Φτάσαμε εδώ που φτάσαμε, επειδή θελήσαμε να ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΣΤΟΥΜΕ και αφήσαμε τους άλλους να εφαρμόσουν στην καμπούρα μας το δόγμα αυτό !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 14:37:31
Τέρας είναι ο δικέφαλος αετός λέμε. Γενετική μηχανική, μυθολογικά ή πραγματικά δεν έχει σημασία, το φρικιό αυτό δεν κάνει για Ελληνικό σύμβολο, ούτε σε μαύρο ούτε σε χρυσαφί ούτε σε φούξια.
Ο υγειής αετός είναι σύμβολο ελευθερίας για πολλούς, και σαφώς προτιμότερο σύμβολο. Αν και έχει μια σκοτεινή πλευρά: πρόκειται για αρπακτικό σε τροφική πυραμίδα, για να επιβιώσει σκοτώνει άλλα όντα, σαν παράσιτο, και αρπακτικά και παράσιτα στις κοινωνίες των ανθρώπων ξέρεις ποιοί είναι, ιδίως στις κοινωνίες των λευκών Ελληνογενών και σε ποιους συνεπώς ταιριάζει ένα αρπακτικό της άγριας φύσης ως σύμβολο.
Η σημαία των ελευθέρων Ελλήνων πρέπει να έχει μέσα κάτι θεϊκό και εμπνευσμένο. Σαν τον ήλιο της Βεργίνας. Τον ζωοδότη ήλιο. Ήρθαμε από τον Φαέθοντα σε σχεδόν θεϊκή κατάσταση σε σχέση με τους μαύρους, τους αβορίγινες και τους Κινέζους. Η επιμιξία κάποιων από μας με τον homo sapiens και τον homo neanderthalis είναι το έγκλημα που πληρώνουμε μέχρι σήμερα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 15:05:24
Δεν διαφωνώ Παλαιέ για το θέμα του ολοκληρωτισμού. Σαφώς και με δημοκρατικές διαδικασίες δεν πάμε πουθενά. Άλλο όμως να επιβληθεί κάποιο καθεστώς και άλλο να γκρεμίσει τα πάντα. Και ένα οποιοδήποτε καθεστώς που θα επιβληθεί πρέπει άμεσα ή σταδιακά να έχει τον λαό με το μέρος του αλλιώς δεν θα μπορέσει να κάνει τίποτα.
Το άμεσο γκρέμισμα του παλαιού είναι κάτι πολύ επικίνδυνο, και ειδικά της θρησκείας για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι. Μπορεί να οδηγήσει και σε θρησκευτικό εμφύλιο πέρα από την έντονη λαϊκή δυσαρέσκεια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 16:01:32
«με τον τρόπο και την ταχύτητα που εξελίσσονται τα πράγματα σε λίγο θ’ αποτελούμε παρελθόν, πράγμα το οποίον θα το «επιτύχουμε» και μόνοι μας, πόσο μάλλον με την «βοήθεια» των εισβολέων».
Yπολογίζω 30-50 χρόνια μέχρι οι εισβολείς να γίνουν πλειοψηφία. Αυτός είναι ο χρόνος ζωής που απέμεινε στο θνησιγενές νεοελληνικό κρατίδιο. Κι αν δεν μας τελειώσουν οι εισβολείς, θα μας κλείσει η Ενωμένη Ευρώπη που θα μας εντάξει σαν επαρχία της.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 18:20:59
«ΑΙΑΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00003 ] [ 2009.10.27 24:00 ]
ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟ-ΝΕΥΡΩΝΙΚΟΥ ΠΛΕΓΜΑΤΟΣ – Δ’ ΜΥΕΛΙΚΗ ΠΤΕΡΥΞ: ΕΜΠΕΔΟΚΛΕΙΟΣ ΣΦΑΙΡΟΣ – ΑΠΟ-ΠΛΥΣΙΣ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ – ΕΝΑΡΞΙΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΩΣ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΣ
http://aias.pa-sy-a.gr/2009/10/27/24-00/pa-sy-a_aias_2009-10-27_24-00.htm#plohgos_05
«ΑΙΑΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00004 ] [ 2009.11.14 00:00 ]
DIVINE HELLAS (GREECE) – STELLAR PATH – ACTIVATION OF BRAINIAL-NEURONIC PLEGMA – DELTA MYELIC PTERYX; EMPEDOKLEAN SPHAEROS – BRAIN DE-WASHING – INITIATION OF NOMOTELY EXECUTION
http://aias.pa-sy-a.gr/2009/11/14/00-00/pa-sy-a_aias_2009-11-14_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 18:22:56
«ΠΕΡΣΕΥΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00014 ] [ 2011.06.03 00:00 ]
http://perseus.pa-sy-a.gr/2011/06/03/00-00/pa-sy-a_perseus_2011-06-03_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 18:23:39
«ΠΕΡΣΕΥΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00015 ] [ 2011.07.17 00:00 ]
ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΝΤΟΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΦΑΝΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΠΟΛΥΤΟ ΕΛΕΓΧΟ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ Μ.Μ.Ε.) ΕΧΟΝΤΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΜΕΙΖΟΝΟΣ ΣΗΜΑΣΙΑΣ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΓΕΩΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΓΕΩΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΕΩΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΤΗΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΦΡΙΚΗΣ ΑΠΟΣΙΩΠΩΝΤΑΣ ΚΥΡΙΩΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΩΝ ΤΩΝ «ΑΝΤΙΡΡΟΠΩΝ ΕΨΙΛΟΝ» Ή ΤΩΝ «ΑΝΤΙΡΡΟΠΩΝ ΥΨΙΛΟΝ» ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΕΝΟΥΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΥΣ ΠΥΡΗΝΕΣ ΤΩΝ ΒΕΡΒΕΡΩΝ ~ «BERBERS» ή ΑΜΑΖΙΝΩΝ ~ «AMAZIGHS» ή ΚΑΜΠΥΛΙΑΝΩΝ ~ «KABYLIE» ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΕΝΕΡΓΟ ΔΡΑΣΗ ΤΟΥ ΒΕΡΒΕΡΟΥ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΗ MATOUB LOUNES ΣΤΗΝ ΑΛΓΕΡΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΕΛΑΜΒΑΝΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟ ΘΙΒΕΤ ΚΑΙ ΤΟΝ DALAI LAMA
http://perseus.pa-sy-a.gr/2011/07/17/00-00/pa-sy-a_perseus_2011-07-17_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 18:25:11
«ΠΕΡΣΕΥΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00017 ] [ 2011.10.23 00:00 ]
—ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΧΟΝΤΑΣ ΥΠΟ ΤΟΝ ΠΛΗΡΗ ΕΛΕΓΧΟ ΤΟΥΣ ΤΑ ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗΣΕΟΓΡΑΦΙΚΑ ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗΣ (Μ.Μ.Ε.) ΑΠΟΚΡΥΠΤΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΟΠΩΣ ΟΤΙ ΒΕΡΒΕΡΙΑΝΟΣ ~ «BERBER» ΑΜΑΖΙΑΝΟΣ ~ «AMAZIGH» ΚΑΜΠΥΛΙΑΝΟΣ ~ «KABYLIE» ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΟΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΟΣ ΑΡΙΣΤΕΡΙΖΩΝ ΕΘΝΙΚΙΣΤΙΚΟΣ ΠΥΡΗΝΑΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΕΙ ΚΑΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΣΕ ΤΥΝΗΣΙΑ ΚΑΝΑΔΑ ΚΑΙ ΓΑΛΛΙΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΝΤΑΣ ΛΙΑΝ ΠΡΟΣΦΑΤΩΣ (2011) ΑΦΙΣΕΣ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ «ΑΝΤΙΡΡΟΠΩΝ ΕΨΙΛΟΝ» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΑΝΤΙΡΡΟΠΩΝ ΥΨΙΛΟΝ» ΜΕ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΙΚΗ ΣΥΝΘΕΣΗ ΣΗΜΕΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΡΟΠΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΕΝΟΠΛΗΣ ΔΡΑΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΥΠΑ ΤΟΝ MATOUB LOUNES ΚΑΙ ΤΟΝ CHE GUEVARA
http://perseus.pa-sy-a.gr/2011/10/23/00-00/pa-sy-a_perseus_2011-10-23_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 18:31:56
«ΑΝΑΚΟΙΝΩΤΗΣ»
ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ Νο [ 00047 ] [ 2011.01.24 15:00 ]
ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΩΝ «ΕΨΙΛΟΝ» ~ «Ε» ΣΕ ΓΛΥΠΤΟ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ ΣΤΟ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ ~ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΑΡ ~ ULAN BATOR ~ ULAANBAATAR ~ УЛААНБААТАР ——–
http://anakoinwths.pa-sy-a.gr/2011/01/24/15-00/pa-sy-a_anakoinwths_2011-01-24_15-00.htm#plohgos_03
REGAL CAT: ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΛΥΠΤΟ ΤΗΣ «ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ ΓΑΤΑΣ» ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΜΟΓΓΟΛΙΑΣ ΣΤΟ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΟΡ ~ ΟΥΛΑΝ ΜΠΑΤΑΡ ~ ULAN BATOR ~ ULAANBAATAR ~ УЛААНБААТАР ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΤΗΝ ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΗΣ «Ο.Ε.Α.» ΚΑΙ ΤΩΝ «ΕΨΙΛΟΝ»

Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ιον. 13, 2020 @ 18:37:36
@Ανώνυμος Ιον. 13, 2020 @ 14:37:31
Ο ΨΕΥΤΟ-ΗΛΙΟΣ ΤΗΣ ΒΕΡΓΙΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΗ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΑΠΟ ΤΑ ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΚΑΛΩΣ ΠΕΡΙΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΕΤΟ ΠΟΥ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΛΠ
ΞΕΚΟΛΛΗΣΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΑ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΑ ΨΕΥΤΟ-ΗΛΙΑΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΑΜΑ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΨΕΥΤΟ-ΕΛΛΗΝΕΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 19:01:03
«ΑΝΤΙ ΚΕΝΤΑΥΡΟΝ»
2017-03-07
Ο ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΤΕΜΗ ΣΩΡΡΑ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ» ~ Ε.ΣΥ. ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΟ ΣΥΜΒΟΛΟ ΤΩΝ «ΕΨΙΛΟΝ» ΜΕ ΤΑ ΗΜΙΚΥΚΛΙΚΑ ΕΨΙΛΟΝ ή ΥΨΙΛΟΝ
https://anti-kentauron.blogspot.com/2017/03/blog-post_7.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 13, 2020 @ 19:09:52
ΚΑΙ ΕΝΑ VIDEO ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΩ ΠΙΣΤΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΕΙ
Η ΑΠΟΚΩΔΙΚΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ VIDEO ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΔΕΚΑ ΜΕ ΕΙΚΟΣΙ ΧΡΟΝΙΑ
Alexiane – A Million on My Soul (From «Valerian and the City of a Thousand Planets»)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 14, 2020 @ 09:05:12
ΤΑ 4 Β ΕΙΝΑΙ ΟΙ 4 ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙ ΣΤΗΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΟΣΚΕΛΗ ΣΤΑΥΡΟ ΣΥΜΒΟΛΙΖΟΝ ΤΟΝ ΑΙΘΕΡΑ ΩΣ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΤΕΣΣΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΕΤΑΣΤΟΙΧΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΠΕΜΠΤΟΥΣΙΑ.
ΒΑΣΙΛΕΥ ΒΑΣΙΛΕΩΝ ΒΑΣΙΛΕΙ ΒΟΗΘΕΙ.
Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΔΟΜΙΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΥ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΗΜΑΙΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΩΝ ΚΕΝΤΡΟΥ ΔΩΔΩΝΗΣ-ΚΕΝΤΡΟΥ ΤΡΑΠΕΖΟΥΝΤΑΣ ΜΕ ΣΗΜΕΙΟ ΤΟΜΗΣ -ΕΝΩΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟ ΑΙΓΑΙΟ.
ΤΑ 4 Β ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ 4 ΤΟΠΑΡΧΙΕΣ ΤΩΝ 4 ΗΠΕΙΡΩΝ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΣΜΟΚΡΑΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΑΙΓΗΙΔΟΣ
https://www.deviantart.com/entrerrianomaps/art/Byzantine-Flag-656266208
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 14, 2020 @ 09:15:21
Αυτή η πίστα είναι γνωστή από παλιά.Toυλάχιστον εκείνοι ήσαντε πιο αυθεντικοί χαρακτήρες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 14, 2020 @ 11:54:37
Παραθετω ενα γεγονος επιβεβαιωμενο απο τους Φρουρους του Εθνους τις ημερες που τα ασιατικα στιφη ηθελαν να υπερκερασουν την αμυντικοεπιθετικη γραμμη Εβρου.
http://www.freepen.gr/2020/06/blog-post_298.html?spref=fb&fbclid=IwAR1KC5E7JJlFip6NOBugyJLLEl2k0SQRD2UZji1R9WpyAsTrS_rCQcQYNr8
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ιον. 14, 2020 @ 14:12:56
Πως κάνει η γάτα όταν τσακώνεται με άλλη γάτα; Σαν τον Μπρους Λη.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 14, 2020 @ 21:26:56
Εμένα Μπουγά καθόλου δεν με σοκάρισε η ολοκληρωτική εικόνα του Παλαιού.
Μόνο που είναι επιλεκτική. Επειδή έχει φάει κόλλημα πιο πολύ με τις θρησκείες, ξέχασε να συμπληρώσει και την εξαέρωση κάθε αριστερού που ανέπτυξε ανθελληνική δράση και κάθε οβριοσπέρματος της πολιτικής και του κατεστημένου.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 14, 2020 @ 21:48:06
Εργοδότη εκτός από τα φωτοστέφανα των Αγίων ,θυμήθηκα και τον αετό που πέταγε πάνω από την κεφαλή του Μ. Αλέξάνδρου ,η οποία έχει την ίδια κλίση με τον Αετό σου! Επειδή ο τίτλος περιέχει τα χρώματα ,ίσως η Ίρις
https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%8A%CF%81%CE%B9%CF%82_(%CE%BC%CF%85%CE%B8%CE%BF%CE%BB%CE%BF%CE%B3%CE%AF%CE%B1)
είναι η αρμόδια θεότητα .
Όπως και να έχουν τα πράγματα ,αν ξέρεις την Γλώσσα των Αετών και θέλεις ,θα μας ήταν χρήσιμο ένα άρθρο σου περί του θέματος .Ευχαριστούμε .
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 07:31:40
.
Κώστα … ΤΙΠΟΤΑ δεν ξέχασα !!
.
Απλά καθώς αυτό το σχόλιο ήταν απάντηση στα παραπάνω γραφόμενα του Μπουγά [[ Ιον. 12, 2020 @ 22:33:04 ]] δεν γινόταν να συμπεριλάβω και όλα τα άλλα· πράγματα βέβαια που τα έχω αναφέρει πάμπολλες φορές – μην ανησυχείς ..και αν φτάσουμε ποτέ εκεί θα ‘δείς ότι έχει πολλά «καλούδια» να βγουν από τον σάκο !!
.
Δυστυχώς όμως όπως θα βλέπεις, αντί αυτός ο λαός να ξυπνάει, γυρίζει πλευρό και κοιμάται βαθύτερα· τι στον διάολο χαπάκια επαναληπτικής δράσεως έχει κατεβάσει ;;
.
Ο Μπουγάς φοβάται ότι άμα γίνουν αυτά που λέω θα πάμε σε εμφύλιο – έεε και ;;
.
ΌΤΑν μιλάμε για την ΣΩΤΗΡΙΑ του Έθνους, δεν θα σταθούμε και ούτε θα κωλώσουμε κάπου, αν χρειαστεί θα πρέπει να είμαστε έτοιμοι να τα κάνουμε όλα ΙΣΙΩΜΑ, να μην υπολογίσουμε κανέναν κόστος ..αφού πάνω απ’ όλα είναι, ή θα πρέπει να είναι, η διάσωση και ανάσταση του Έθνους· οπότε ούτε σε θρησκείες, δημιουργήματα, πολιτεύματα, δικαιώματα, αντιρρήσεις, αντιδράσεις, απώλειες, εξοντώσεις, εκκαθαρίσεις κλπ. κλπ. θα πρέπει να κωλώσουμε και να αφήσουμε να σταθούν εμπόδιο !!
.
ΠΑΝΩ απ’ όλους και όλα ..το ΈΘΝΟΣ !! ..και ότι ενάντιο και δημιουργεί πρόβλημα σ’ αυτό ..αμελητί στον διάολο !!
.
Όσοι δεν είναι έτοιμοι για κάτι τέτοιο, ας σταματήσουν να λένε ότι νοιάζονται για το Έθνος – αφού πάνω απ’ όλα έχουν τις ιδεοληψίες και τα κολλήματά τους (όποιες/α και αν είναι αυτές/α).
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ιον. 15, 2020 @ 07:49:01
.
Μπουγά … εάν γίνει δυνατόν να υπάρξει η αναγκαία ομάδα, κανένα πόπολο δεν χρειάζεται να λάβει υπ’ όψιν της … το πόπολο θα το κατεβάσει και θα ‘πεί κι ένα τραγούδι.
.
Και να είσαι σίγουρος ότι η μεγάλη μάζα, θα χοροπηδάει από την χαρά της, με αυτά που θα πάρει άμεσα – είχα γράψει μερικά εκεί στα της Αισυμνητείας, ίσως χρειάζεται κάποιοι να ξαναδιαβάσουν το τι πρέπει να είναι ο Αισυμνήτης/ες (κάτι που λέει και το πως θα κινηθούν και τί θα κάνουν).
.
Ίσως καθίσω να γράψω μερικά σχετικά με τις λειτουργία και τις παροχές πρός τους Πολίτες.
.
.
Υγ. Αυτά που λές εγώ τα ξέρω ..αν συνεχίσουμε έτσι που πάμε, δυστυχώς τα ψωμιά μας είναι μετρημένα, όμως το πόπολο δεν το βλέπει !!
Όμως πέρα από το δημογραφικό, χανόμαστε σαν Νοοτροπία ..και αυτό ως βάση του Έθνους, είναι το κυριότερο, και δυστυχώς πιό γρήγορο και μη αντιστρεπτό !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 08:09:15
.
Μπουγά … συμπληρώνω για να μην γίνει παρανόηση.
.
Είπα Νοοτροπία επειδή αυτό είναι που αποτέλεσε την βάση την εκκίνηση του Έθνους. Πάνω σ’ αυτό στήθηκε μετά το γενετικό, όπου στην συνέχεια αυτά τα δύο έγιναν αδιαχώριστα και συγχωνεύτηκαν.
Το θέμα όμως είναι, όσο και αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε ή να το δεχτείτε, ότι αν έχεις την Νοοτροπία τότε μπορείς να φτιάξεις Έθνος.
Αν αν’ αυτού έχεις το γενετικό-αιματολογικό, είναι πολύ αμφίβολο αν μπορέσεις, κάποια στιγμή, να στήσεις πραγματικό Έθνος ..και δή Ελληνικό !!
.
Αυτήν την στιγμή βέβαια έχουν αμβλυνθεί και τα δύο ..και η Νοοτροπία περισσότερο από το γενετικό, το οποίο βεβαίως και ακολουθεί κατά πόδας.
.
Αν θέλουμε να σωθούμε ..χρειαζόμαστε άμεση επιστροφή και στα ΔΥΟ, αιματολογική καθαρότητα και ανάπτυξη Νοοτροπίας … και βεβαίως γεννήσεις πολλών ..νέων μελών !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 09:22:09
.
Και που είστε.. αναγνωστικό κοινό ..όπως, γράφουν οι εφημερίδες, ότι, συστήνουν οι ειδικοί, παντού και πάντα, να τηρείτε τις αποστάσεις !!
.
https://katohika.gr/nea-taksi-pragmaton/john-spartan-huxley-kai-to-peirama-pou-paizetai-stous-oikous-anochis/
.
χανόμαστε που χανόμαστε .. διασκεδάστε το, να πάμε τουλάχιστον γελώντας !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 10:16:35
.
Φίλοι μου αγαπημένοι ..λατρευτοί μου ελληνόπουλοι ..όπως καταλαβαίνετε, αν καταλαβαίνετε, (μετά το παραπάνω) ελπίζω να είναι κατανοητό ότι έχουμε πρό πολλού ξεπεράσει το σημείο χωρίς επιστροφή· το σημείο όπου πλέον μαζί μας γελάν κι οι κότες ..τώρα ποιός άλλος μπορεί, μετά τις κότες, να προστεθεί στον μακρύ κατάλογο ..ιδέα δεν έχω, ούτε και ξέρω αν υπάρχει ακόμα κάποιος ή ήδη όλοι γελάνε μαζί μας !!
.
‘Εεε και αφού όλοι γελάνε μαζί μας …ας τους κάνουμε παρέα ..όχι τίποτις άλλο, αλλά να, μην και παραξηγηθεί κάποιος απ’ αυτούς ..δεν μας φτάνουν όσα έχουμε, να έχουμε κι αυτό – να ‘χουμε ν’ αντιμετωπίσουμε και τα μούτρα, ας πούμε, των παρεξηγημένων κοτών !!
…φτού φτού !! ..μακριά από μας τέτοια ρεζιλίκια !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 11:39:26
Θα δείτε πόσο όμορφα θα καθαρίσει το κράτος των Ελλήνων λίγο υπομονή…..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 14:07:35
@aksiofotos
ο Αιθήρ δεν είναι ξέχωρο στοιχείο…ούτε πεμπτουσία που λένε οι αδαείς. Είναι το πυρ εν τω αήρ…
και επειδή Αιθήρ=Θηρία…αυτά είναι τουλάχιστον 2 (κατά σύμφωνη αναλογία των γραφών βλ. Λεβιάθαν και Βεεμώθ…θηρία θάλασσας και ξηράς της Αποκάλυψης κ.λ.π.)
2…άλλοτε στην περιφέρεια και άλλοτε στο κέντρο…άλλοτε ψυχές κόσμου και άλλοτε φαγοπότι ατελείωτο του παραδείσου (βλ. promise στην ΠΔ)
Δεν υπάρχει διαφορά μεταξύ «δομικών στοιχείων» «Ελληνισμού» και όπως κακώς λες και χριστιανισμού (χριστιανοί αυτονομάστηκαν οι οπαδοί του Σεράπιδος και ουδείς μυημένος στον Λόγο)…εγώ θα έλεγα και Ευαγγελίων. Καμία απολύτως…για αυτό άλλοτε είπε ο υιός του ανθρώπου ότι ήρθε η ώρα να δοξαστεί το όνομά του, όταν ζητήσανε κάποιοι Έλληνες να τον δούν.
Γενικώς στην διδασκαλία και στην μύηση δεν υπάρχει διαφορά στα «δομικά στοιχεία»…ούτε στην πηγή τους, ανεξαρτήτως γεωγραφικού μήκους και πλάτους. Ο Λόγος εμφανίζεται στο…0…για διαφορετικούς λόγους σε διαφορετικά μήκη και πλάτη. Και εδώ είναι το μυστικό που ούτε οι άγιοι, ή τα λειτουργικά του πνεύματα ή οι αρχιερείς κατανοούν. Το πως δηλαδή λειτουργεί η προβολή…ως προς την ουσία και πως η ουσία προς την γένεση (την τροπή της δηλαδή προς έμφανση όντων). Εξ΄ ου και η δυσκολία κατανόησης ενός αβατάρ και μιας προέκτασης…του Θεού.
Την διαφορά που λες την κάνουν τα «λειτουργικά πνεύματα» του Θεού και τα «εκλεκτά τους έθνη» και οι »εκλεκτοί» τους δυνάστες…και είναι αρκούντος καταστροφική.
Από την στιγμή που λαμβάνει χώρα ο χωρισμός του Ιερέα από τον Βασιλέα σε 2 διαφορετικά πρόσωπα-θηρία…σε όλα τα μήκη και πλάτη
όπως…π.χ. έγινε το βράδυ της 24 Δεκεμβρίου 1976 π. Χ. (μετρώντας πάντα το χρόνο με το γρηγοριανό ημερολόγιο!), όταν ο νεοεκλεγείς «νεοπίκτης» Ιερέας, συνεπικουρούμενος από τη δική του μερίδα παρθενίδων και Μάγων, έσφαξε τους «ορθόδοξους» και κατέλαβε πραξικοπηματικά τον χηρεύοντα θρόνο της Βαβυλώνας.
…όπως π.χ. έγινε με τον χωρισμός Πανδίωνα….σε Νάγκα Ερεχθέα (φιδάνθρωπο δηλαδίς…) και Ποσειδώνιο Βούτη….τα 2 τέρατα που λέγαμε
…με αποτελέσμα τον μεγάλο διωγμό και εξαφάνιση του ‘Αριου οίκου και την έκπτωση της Κέλτικης φυλής…μέχρις και τα σήμερα.
Έκτοτε, και μέχρι σήμερα, η Μονοκρατορία είναι εφικτή, μόνον «εν ουρανοίς». Επί γης, άλλους Μάγους έχει ο Ιερέας κι άλλους, ο Βασιλιάς. Όλοι μαζί βέβαια οι Μάγοι, αποτελούν το εκάστοτε «ιερατείο», αλλά πάντα «δικομματικά».
Τελευταίες προσπάθειες επιστροφής στα «πατρώα» προ Ελεύσεως του Λόγου…ο μεγάλος Διηόκης για λίγο στα Εκβάτανα το 710 π.χ….με άδοξο τέλος μετά από συνεργασία των Μάγων της Περσίας και την πραξικοπηματική κατάληψη του θρόνου από τη μιλιταριστική οικογένεια του Δαρείου του Α΄. Το τελευταίο εγχείρημα θα γινόταν από τους Έλληνες, αλλά θα την πλήρωνε ακριβά ο Μεγαλέξανδρος, μόλις στα 33 του. Μαράζωσε «ψάχνωντας» μέσα στα βδελύγματα της νέας κατάστασης, αλλά και εκείνοι θα έδιναν όλο το χρυσάφι κι όλα τα πετράδια τους, για να «το αποκτήσουν»…το αυτό (βλ. και άρχοντα δακτυλιδιών). Έτσι, δεν άντεξε περισσότερα από τρία χρόνια έρευνας, ώσπου τον βρήκε το φαρμάκι κι ο πυρετός και εγκατέλειψε τον «μάταιο τούτο κόσμο».
Γιατί, χωρίς τη «Χρυσή Σμίλη», ακόμη και ένας Βασιλιάς-Ιερέας, δεν θα μπορούσε να «ξεκλειδώσει» τον κόσμο και να τον ελευθερώσει, από όση ματαιότητα τον βαραίνει!
Και η ιστορία πορεύεται προς «άγνωστη κατεύθυνση», ώσπου τα πράγματα να γίνουν «επί γης, ως εν ουρανώ»!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ιον. 15, 2020 @ 16:17:56
Kώστα και Παλαιέ εγώ τη φοβάμαι την κατάργηση των θρησκειών…το ομολογώ.
Σωστές παρατηρήσεις για το κόμμα Κασιδιάρη και εθνικιστικό χώρο..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 18:50:14
.
Ρε Χρήστο … δεν χόρτασες «περίμενε» ..2μιση χιλιετίες τουλάχιστον μέχρι τώρα ;; … θέλεις κι άλλο ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 18:51:05
.
Τι φοβάσαι ρε Μπουγά … αφού είπαμε, έχουμε τρόπους !! … θα τους το πάμε σε άλλο επίπεδο … θα το φάνε και θα βγάλουν τον σκασμό !!
.
Ρε Μπουγά …εφτούνη στο βίντεο κοιμάται, για τό ‘ριξε στον διαλογισμό ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 18:54:42
.
Τι πράμα είν’ ντούτο ρέεεε ;;
Ψάχνω να βρώ κάποιον πρόχειρο να ρίξουμε ένα ματς, για ν’ ανάψουν τα αίματα και να ξυπνήσουμε αλλά δεν βρίσκω τίποτα !!
.
.
Σπύροοοοο που είσαι ρέεεε …ετούτοι εδώ κοιμηθήκανε ούλοι !! … για κόπιασε μπάς και τους ξυπνήσει κάμμια ξώφαλτση και ξεγυρισμένη !!
Ούτε ο Κώτσιος, ούτε ο Μπουγάς … κανένας ρε …ψωφίμια όλοι !!
Άντε γιατί θα ορμήξω στον Τ(ρ)ελίτσα …αν και είπα ότι τούτος μετά τις διακοπές θα ‘ναι ζωηρός, αλλά μπά, σχέτη μούχλα φαίνεται !! … άντε έλα να πλακωθούμε εμείς που ξέρουμε … άντε για δεν μπορώ να ξεκινήσω μοναχός μου, θέλω παρέα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 15, 2020 @ 20:48:10
H διαφορά του δικέφαλου αετού…από τους ορθίους όφεις της ποιμαντορικής ράβδου (aka κηρύκειον) είναι…ελάχιστη
προφανώς και τα 2 κεφάλια δεν έχουν να κάνουν με επέκταση (sic) σε ανατολή και δύση (γιατί όχι σε βορρά και νότο ή σε πάνω κάτω ?)…αλλά με την ένωση..ή μάλλον ενότητα του Φάνητος και της Νυκτός σε σώμα ένα…
τρομακτική πραγματικότης
Ο Θεός έχει πρόσωπο…!!!
Πότε Βούδας, πότε Κούδας…
Το κιτρινόμαυρο…έχει να κάνει με την τροπή…του ασπρόμαυρου…Η πελεία πέλει που λέμε…
και ως παγκόσμιο σύμβολο χρησιμοποιείται από τον ΠΑΟΚ…μέχρι την αλαβανία…τους 33 και τους γιδόπουλους…
Είναι οι όφεις που δαγκάνε…περιφερειακώς
και ο όφης..ο ανερχόμενος που όποιος τον κοιτάξει θεραπεύεται από το δηλητήριο των πρώτων
Αρ. 21,6 καὶ ἀπέστειλε Κύριος εἰς τὸν λαὸν τοὺς ὄφεις τοὺς θανατοῦντας, καὶ ἔδακνον τὸν λαόν, καὶ ἀπέθανε λαὸς πολὺς τῶν υἱῶν Ἰσραήλ.
Αρ. 21,7 καὶ παραγενόμενος ὁ λαὸς πρὸς Μωυσῆν ἔλεγον· ὅτι ἡμάρτομεν, ὅτι κατελαλήσαμεν κατὰ τοῦ Κυρίου καὶ κατὰ σοῦ· εὖξαι οὖν πρὸς Κύριον, καὶ ἀφελέτω ἀφ᾿ ἡμῶν τὸν ὄφιν. καὶ ηὔξατο Μωυσῆς πρὸς Κύριον περὶ τοῦ λαοῦ.
Αρ. 21,8 καὶ εἶπε Κύριος πρὸς Μωυσῆν· ποίησον σεαυτῷ ὄφιν καὶ θὲς αὐτὸν ἐπὶ σημείου, καὶ ἔσται ἐὰν δάκῃ ὄφις ἄνθρωπον, πᾶς ὁ δεδηγμένος ἰδὼν αὐτὸν ζήσεται.
Αρ. 21,9 καὶ ἐποίησε Μωυσῆς ὄφιν χαλκοῦν καὶ ἔστησεν αὐτὸν ἐπὶ σημείου, καὶ ἐγένετο ὅταν ἔδακνεν ὄφις ἄνθρωπον, καὶ ἐπέβλεψεν ἐπὶ τὸν ὄφιν τὸν χαλκοῦν καὶ ἔζη.
Ιω. 3,14 καὶ καθὼς Μωϋσῆς ὕψωσε τὸν ὄφιν ἐν τῇ ἐρήμῳ, οὕτως ὑψωθῆναι δεῖ τὸν υἱὸν τοῦ ἀνθρώπου,
Ιω. 3,15 ἵνα πᾶς ὁ πιστεύων εἰς αὐτὸν μὴ ἀπόληται, ἀλλ᾿ ἔχῃ ζωὴν αἰώνιον.
τα σύμβολα είναι παγκόσμια…και ουχί »εθνικά»…
το θέμα είναι ποιός νοεί !!!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Ιον. 15, 2020 @ 20:54:12
Μπουγά,
Συμφωνώ με τον Παλαιό και στο «έεε και ;;»
Είμαι πια τόσο αηδιασμένος με το ότι δεν χρησιμοποιούν που δεν χρησιμοποιούν τ’@rhidi@ που έχουν… ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ ΚΑΘΟΛΟΥ ΠΙΑ! Κι έτσι συναινούν στην πάσης φύσεως ανθελληνική δράση και καταστροφή. Ο κόβιντ έβγαλε στην επιφάνεια όλη αυτή τη @αλακία που μάς περιέγραφε ο Παλαιός τόσα χρόνια και τον μαλώναμε να μην βρίζει τους Έλληνες. Ποιούς Έλληνες..
Άσε ρε φίλε…
Κοιτάνε μήπως πάρουν κι αυτοί κανα ψίχουλο από την υπόγεια σαπίλα και διαπλοκή, που υπάρχει και μέσα στην γειτονιά τους ακόμα. Αυτοί θα πάρουν τα όπλα;..
Για να τα στρέψουν σε εμένα κι εσένα.. ίσως τα πάρουν.
Όλους απέναντί μας τούς έχουμε.
Να βάλω στον πάτο μου κι εκείνο 45% για το οποίο με είχε πάρει στο ψιλό ο Παλαιός. Ούτε καν 25% δεν είμαστε οι αντιδραστικοί.
παλεύουμε χρόνια να το διπλασιάσουμε αυτό το 25%,
..αλλά τελικά το προδοτικό και ισοπεδωτικό κατεστημένο θα φτωχύνει και τους υπόλοιπους ιθαγενείς με ένα δεύτερο lockdown, και μετά θα αρπάξει τα σπίτια όλων για να βάλει μέσα τα ρυπαρά γένη. Κι εντωμεταξύ.. οι «Πρέσπες2» στο Καστελόριζο, έρχονται με βήμα ταχύ.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Ιον. 16, 2020 @ 11:56:09
Φίλε παλαιε χόρτασα αλλά η χριστιάνο βλάκες δεν χορταίνουν με τίποτα και μετά μου μιλάς για νιόνιο.. ρε βλαμμένα αν δεν κούνησε τα χέρια σας πόσο κολυμπήσετε..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 16, 2020 @ 12:06:08
Όταν συζητάς και σου λένε εμείς είμαστε Εβραίοι στο γένος εσύ τι μπορείς να καταλάβεις αφού τα παλικάρια θέλουν να είναι δούλοι ας είναι… Τώρα έτσι κι αλλιώς η χώρα των Εβραίων θα καθαρίσει με το έτσι θέλω και οι πραγματικοί Έλληνες θα τους βλέπουν και θα γελάνε…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 18, 2020 @ 08:24:34
@Αναζητητήν:
Όχι, δεν γνωρίζω τη γλώσσα των αετών. Γνωρίζω άτομο, που έχει την ικανότητα να «μιλάει» στα πουλιά… αλλά δεν πρόκειται ποτέ να γράψει τίποτε δημοσίως, πολλώι δέ μάλλον εδώ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 18, 2020 @ 08:28:24
@Παλαιόν (γιά τις κυβερνητικές οδηγίες γιά τους πελάτες μπουρδέλλων) :
Καί τολμάω να ισχυρίζομαι κι εγώ ο καψερός, ότι έχω πείρα στο σέχ καί βίτσια!… τρομάρα μου! 🙂
Το μπουρδέλλο… έεεεε…. το γκουβέρνο, όμως, απλούστατα δεν παίζεται!!! Είναι σε πολύ προχωρημένο επίπεδο, άφθαστο από μας, τους κοινούς θνητούς! Καρα-lol!!!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 18, 2020 @ 08:32:09
@Παλαιόν, πάλι – γιά το ποιός γελάει μαζί μας:
Εκτός απ’ τις κότες, υποθέτω οι μαϊμούδες!
Είχα δεί παλιά μιά γελοιογραφία… μιά οικογένεια (μπαμπάς / μαμά / παιδάκια) στον ζωολογικό κήπο, στο κλουβί με τις μαϊμούδες – καί μιά οικογένεια από δαύτες, από μέσα απ’ τα κάγκελα. Η μαϊμουδοοικογένεια έδειχνε το ανθρωποσόϊ, κι είχε ξεσκιστεί στο γέλιο!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Ιον. 18, 2020 @ 10:20:15
@Παλαιόν, πάλι:
Δες εδώ: η φωτογραφία του άρθρου, όλα τα λεφτά! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!