υτά, λοιπόν, είναι τα παραδείγματα που θυμάμαι, όσον αφορά τους σπαρτούς· υπάρχουν, βέβαια, κι άλλα, εδώ κι εκεί ανάμεσα στις σελίδες της Μυθολογίας μας, μόνο όχι …εργοστασιακής μαζικής παραγωγής. Γι’ αυτό καί δεν τα ανέφερα κάν.
Νά, ας πούμε οι σπαρτοί του Κάδμου.
Αυτή είναι μία ιστορία καραμπινάτα πλαστή… επειδή κάποιοι πονηροί γραφιάδες (της Ελληνιστικής Εποχής, αλλά όχι απαραίτητα Έλληνες) ήθελαν να προσδώσουν ηρωϊκό χαρακτήρα στο γένος του Κάδμου, όπως συνέβαινε με τόσα καί τόσα γένη Ελλήνων. (Ο Κάδμος ήταν Γεφυραίος, δηλαδή από γενιά Κρονίων γενιτσάρων.) Όμως, η αφήγηση αυτή πιάνεται στα ψέμματα· επειδή, αν ο Κάδμος ήρθε στη Θήβα κάπου το 2,200 πΧ, κι αν ήταν αυθεντικός Έλληνας, τότε η γενιά του λογικά θα εμπλεκόταν καί με τα Αργοναυτικά, καί με τα Τρωϊκά. Αλλά δεν έχουμε μαρτυρίες πως συνέβη είτε το ένα, είτε το άλλο. (Δες στις προσπάθειες βιογραφίας του τις χοντρές ασυμφωνίες, όπου κανείς δεν ξέρει στα σίγουρα το πότε γεννήθηκε αυτός ο λεβέντης· αφηγήσεις, τυγχάνουσες σκέτα άρρητ’ αθέμιτα, κουκκιά μαγειρεμένα!)
Στην πραγματικότητα, ο Κάδμος ήρθε στην Ελλάδα κάπου το 850 πΧ (μαζί με το πρώτο κύμα Γεφυραίων), καί η δήθεν ιστορία του είναι αισχρό ξεπατήκωμα των περιστατικών με τον Ιάσονα στην Κολχίδα.
Ωστόσο, εκτός από μας, υπάρχουν κι άλλοι λαοί, που θυμούνται μαζική παραγωγή σπαρτών στο παρελθόν! Οι Μάγιας, φερ’ ειπείν· στο ένα από τα δύο τους ιερά βιβλία, το Πόπολ Βού, αναφέρουν την ύπαρξη “ξύλινων” ανθρώπων, που ήταν τόσο θρασείς, που ο θεός τους κατέστρεψε – μ’ έναν κατακλυσμό, αν καί σε άλλους στίχους δεν είναι σαφής η φύση της καταστροφής. (Αυτή η καταστροφή -ένεκα θείας τιμωρίας- των …στραβόξυλων «ξύλινων» ανθρώπων θυμίζει λιγάκι τα “γένη” του Ησιόδου, αλλά εδώ η εικόνα δείχνει καθαρά σπαρτούς.) Βάλτε στο ψαχτήρι του αναγνωστικού σας προγράμματος των .pdf τη φράση «wooden effigies» ( = ξύλινα ομοιώματα, σε άλλες -Αγγλικές- μεταφράσεις αναφέρονται ως «ξύλινες κούκλες»· είπε κανείς «Πινόκιο»; ), καί (στο κείμενο, που σας δίνει ο σύνδεσμος) θα το δήτε καθαρά.
Γενικά, είναι πολύ χρήσιμο να ψάχνουμε καί τις ξένες Μυθολογίες. Αλλά, θα μου πείς, εδώ αγνοούμε πανηγυρικώς τη δική μας!…
Τέλος, δεν έκανα λόγο γιά σπαρτούς (είτε μαζικής παραγωγής, είτε μεμονωμένους), των οποίων την ύπαρξη υποψιάζομαι μέν, αλλά δεν έχω κάνει σχετική σοβαρή έρευνα γι’ αυτούς. Νά, ας πούμε, κατά Χαλδαία μεριά.
Προχωράμε, όμως.
δ. Χίμαιρες
i. Εισαγωγή
Ως «χίμαιρα» εννοούμε σήμερα στη Βιολογία έναν οργανισμό, ο οποίος προέρχεται από ανάμειξη γονιδίων άλλων, διαφορετικών καί ξένων μεταξύ τους οργανισμών. Η λέξη επίσης σημαίνει το ανέφικτο (στην έκφραση: «κυνηγάει χίμαιρες»), καί προέρχεται από τη μυθική Χίμαιρα, κόρη τεράτων καί μητέρα επίσης τεράτων. Καλό κορίτσι, από σπίτι καί γιά σπίτι! lol!!! (Σύνδεσμος, καί πληρέστερος σύνδεσμος Αγγλιστί. Στη Λυκία, έ;…) Που τη σκότωσε ο ήρωας Βελλερεφόντης, με τη βοήθεια άλλου …χιμαιρικού όντος, του φτερωτού αλόγου Πηγάσου.
Αξίζει, πάντως, στον συγκεκριμένο μύθο να ρίξετε ένα διάβασμα γιά τα συγγενολόγια των συμετεχόντων προσώπων. Πολλά θα καταλάβετε!
ii. Ο μύθος καί το σήμερα
Κοντολογής, θα λέγαμε ότι όλες αυτές οι βιολογικές χίμαιρες της Μυθολογίας μας ήταν κατάλοιπα των γενετικών πειραμάτων των Ατλάντων, που μάλιστα κατάφεραν κι επέζησαν μέχρι σχεδόν την εποχή της Αργοναυτικής· όπως πχ ο Μινώταυρος, ή η Λερναία Ύδρα. Τα τέρατα αυτά τα εξόντωσαν διάφοροι ήρωες – όπως ο Θησέας, ο Ηρακλής, κι άλλοι.
Δυστυχώς, σήμερα, επειδή η σημερινή «επιστήμη» ακολουθεί κατά πόδας την Ύβριν των Ατλάντων,…
…μιά που από το παρασκήνιο διευθύνεται καί κατευθύνεται από νεο-Άτλαντες…
…επαναλαμβάνει τη δημιουργία χιμαιρών – τόσο σε μικροσκοπικό, όσο καί σε μακροσκοπικό επίπεδο. Όλ’ αυτά τα περίεργα τέρατα, πχ ένας συνδυασμός σώματος ακρίδας με κεφάλι ανθρώπου (ναί!), που στις μέρες μας βρίσκονται ψόφια σε ερημιές, δεν είναι τίποτε άλλο, παρά σύγχρονες εργαστηριακές χίμαιρες… που αφήνονται ελεύθερες έξω, ώστε να διαπιστωθεί κατά πόσον μπορούν να επιβιώσουν στο φυσικό περιβάλλον. (Κι εννοείται, να πολλαπλασιαστούν – εκτοπίζοντας, ή ενδεχομένως εξαφανίζοντας άλλα ζωϊκά είδη.)
Ευτυχώς, όμως, μέχρι στιγμής η Φύση ξερνάει μετά βδελυγμίας την Ύβριν.
…Αλλά μέχρι πότε θα μπορεί να το κάνει… ειδικά αν αυτές οι υβριστικές μορφές ζωής έχουν προγραμματιστεί να μεταλλάσσονται. (Ειρήσθω, ότι ο διαβόητος κοροϊδοϊός είναι κι αυτός μιά χίμαιρα -μικροσκοπικού επιπέδου-, όπως αποκαλύπτεται τώρα τελευταία.)
Καναδυό κουβέντες ακόμη, να τελειώνουμε μ’ αυτό το θλιβερό θέμα.
Οι χίμαιρες φτιάχνονται καθαρά ως βιολογικά όπλα, καί τίποτ’ άλλο. Κάτι κουβέντες, που ακούτε κατά καιρούς, ότι (από ανάμεικτο dna) πάνε να φτιάξουν πχ «χρήσιμα» μικρόβια (δήθεν γιά να τα χρησιμοποιήσουν σε θεραπείες, κτλ), περάστε τις απ’ τον κώλο σας. Η ποικιλία τέτοιων συνδυασμών είναι αμέτρητη (γι’ αυτό καί δεν δίνω έκταση στο θέμα – δεν θα τελειώναμε ποτέ), όθεν ανοίγεται πεδίον δόξης λαμπρόν γιά κάθε νοσηρό εγκέφαλο. Ευτυχώς, όμως, όπως είπαμε παραπάνω, η Φύση εξακολουθεί να κρατάει τα μπόσικα.
Επίσης, έχετε υπ’ όψιν σας ότι χίμαιρες δεν φτιάχνουν μόνο οι «συνήθεις ύποπτοι» πέραν του Ατλαντικού νεο-Άτλαντες. Φτιάχνουν κι άλλοι! (Καί ναί, ακόμη κι αυτοί που σκεφτήκατε. Μην αναρωτιέστε.)
Θέλω, τέλος, να τονίσω ότι σε κάποια πειράματα ενώσεως ανθρωπίνων γονιδίων με πχ γονίδια μαϊμούς, από τον άνθρωπο δότη μεταφέρονται καί διάφορα, ίσως όχι επιθυμητά στους «επιστήμονες» του εργαστηρίου… όπως πχ αναμνήσεις καί συνειδητότητα. Δεν επιθυμώ να επεκταθώ, αλλά πρόκειται γιά πέρα ως πέρα τραγική ιστορία. Ένα τέτοιο όν, κάπου, κάποτε, συνειδητοποιώντας τα χάλια του, παρακαλούσε με το βλέμμα του τους ένοπλους φύλακες να το σκοτώσουν.
Τώρα, θα μου πείς… αυτό έκανε κι ο πρωταγωνιστής στις τελευταίες σκηνές του περίφημου φίλμ «Η Μυίγα» (σε όλες τις εκδόσεις του). Έ, ναί. Δεν νομίζω πως υπάρχουν πολλές επιλογές σε μιά τέτοια περίπτωση.
ε. Παραλειπόμενα
Θέλοντας να δώσω στο ηλεκτρονικό χαρτί το τεράστιο αυτό θέμα, άθελά μου παρέλειψα κάποια χρήσιμα – ελπίζω, όχι πολλά. Έκανα, όμως, μιά ανασκόπηση, καί θα τ’ αναφέρω εδώ παρακάτω.
i. Αθανασία σε μνήμη η/υ καί κρυστάλλους
Ένα μυαλό (καί δή, Ραν-Ταν-Πλανικό) χειμώνα-καλοκαίρι… δεν βοηθάει καί πολύ! lol!!!
Αυτή τη συγκεκριμένη μορφή αθανασίας την παρέλειψα, όταν ήταν να την αναφέρω με τη σειρά της· αλλά, επανορθώνω εδώ.
Πρόκειται γιά μιά μορφή αθανασίας, στην οποία όλη η πληροφορία, που αποτελεί έναν άνθρωπο, μεταφέρεται αυτούσια στη μνήμη ενός ηλεκτρονικού υπολογιστή. (Ο κρύσταλλος, τώρα, κολλάει στο ότι κατά πάσα πιθανότητα η μνήμη αυτή στο προσεχές μέλλον θα έχει τη μορφή -χημικώς μονοστοιχειακού, ή μονομοριακού- κρυστάλλου. Σήμερα είναι σκάλισμα σε κομμάτι πυριτίου, που περιέχει κι άλλα χημικά στοιχεία.) Εν πάσει περιπτώσει, η αντιγραφή του dna σε κομπιουτερίστικη πληροφορία, καθώς καί η αντιγραφή της φυσικής μνήμης του εγκεφάλου, είναι απόλυτα εφικτές με τη σημερινή τεχνολογία. (Να μη σου πώ, καί με τεχνολογία ήδη μερικών δεκαετιών παλιότερη!) Οι δέ απαιτούμενες προς τούτο χωρητικότητες της κομπιουτερίστικης μνήμης σήμερα θεωρούνται επίσης εφικτές.
Τί γίνεται, όμως, με τη συνειδητότητα, ού μήν καί με την ψυχή; μεταφέρονται αυτές στο πυρίτιο;
Μιά μάλλον θετική απάντηση δίνει ένα πάλαι ποτέ επεισόδιο των Έξ-Φάϊλς, όπου ένας δεινός κομπιουτεράς (που ήξερε πως επίκειται να πεθάνει) φρόντισε να μεταφέρει την προσωπικότητά του σε ολόκληρο δίκτυο υπολογιστών… καί μ’ αυτό έκανε χουνέρια στους ανθρώπους. (Προφανώς τότε, που γυρίστηκε το επεισόδιο, θεωρούσαν ότι η απαιτούμενη μνήμη γιά «μεταφορά» ανθρώπου είναι πολύ μεγάλη· άρα, μόνο με χρήση πολλών η/υ σε δίκτυο είναι εφικτή.)
Ναί, η προσωπικότητα… αλλά αυτό το κάνει μιά χαρά κι η τεχνητή νοημοσύνη – απομιμούμενη τον άνθρωπο που πέθανε. Ωστόσο, διαισθητικά μιλώντας, δεν νομίζω ότι τα ανώτερα μέρη του ανθρώπου (συνειδητότητα, ψυχή) μπορούν να μεταφερθούν σε μνήμες υπολογιστών.
Πάντως, υπάρχει καί μιά -μάλλον παμπάλαιη- αντίρρηση σ’ αυτό· υπάρχει η φήμη, ότι όποιος ασχολείται με κρυστάλλους, μπορεί κάποια στιγμή ν’ «απορροφηθεί» απ’ τον κρύσταλλο (ό,τι κι αν σημαίνει αυτό)… καί να μή μπορεί να ξαναβγεί απ’ αυτόν. Εκτός αν… (Εδώ, υπονοώ προσφυγή πάλι σε παμπάλαιες μεθόδους. Ξόρκια, ίσως; )
Υπάρχει κι ένα πολύ παράξενο σχετικό επεισόδιο. Στις μέρες μας. Ένα Ελληνικό εμπορικό πλοίο (δεν θέλω ν’ αναφέρω όνομα), το οποίο πρίν αρκετές δεκαετίες διέσχιζε το διαβόητο Τρίγωνο των Βερμούδων, ξαφνικά χάθηκε… καί δεν ανευρέθη μέχρι σήμερα.
Μέχρι στιγμής, παράξενο γεγονός μέν, αλλά όχι τόσο παράξενο. Σωστά; σωστά. Το πολύ παράξενο, όμως, είναι ότι κάποιες απελπισμένες «χήρες» εκείνων των ναυτικών συμβουλεύτηκαν κάποια μέντιουμ, καί έλαβαν ανεξάρτητα την ίδια απάντηση:
«- Οι άνθρωποί σας βρίσκονται σε μιά κατάσταση, ούτε ακριβώς ζωντανοί, αλλά ούτε καί νεκροί. Ζούν! Μόνο που βρίσκονται σ’ ένα περίεργο μέρος, απ’ όπου δεν μπορούν ούτε να φύγουν, ούτε να επικοινωνήσουν με άλλους ζωντανούς ανθρώπους.»
Τώρα, βέβαια, κάτι φήμες ότι κάπου στον βυθό του Ατλαντικού βρίσκεται ένας τεράστιος κρύσταλλος των Ατλάντων, που όποτε θυμάται ξαναπαίρνει μπρός… δεν πρέπει νά ‘ναι καί τόσο «φήμες». Οπότε, συμπεραίνουμε πως οι συγκεκριμένοι ναυτικοί μπήκαν εκόντες-άκοντες σε μιά μορφή αθανασίας· αν κι όχι τόσο επιθυμητή, θά ‘λεγα.
Ίδωμεν, όμως, τί θα μας επιφυλάξει το κοντινό μέλλον, όσον αφορά τη χρήση κρυστάλλων.
ii. Κατοχή από οντότητες
Μέγιστο θέμα, κολλάει περισσότερο στην έρευνα γιά τη μετενσάρκωση (με την οποία δεν ασχολούμαστε εδώ), αλλά θα πούμε μιά κουβέντα – καί δεν εννοώ γιά κανονικούς ανθρώπους, όπου πάλι συμβαίνει.
Τί γίνεται, λοιπόν, όταν φτιάχνεις έναν κλώνο, τον προγραμματίζεις να φέρεται κατά το δυνατόν όπως το πρωτότυπο… προσέξτε, δεν αναφέρομαι σε μεταβίβαση ψυχής (που δεν ξέρω κάν πώς μπορεί να γίνει)… εννοώ πρίν απ’ αυτό το στάδιο… καί μέσα στον έτοιμο κλώνο έρχεται καί σου κατσικώνεται μιά ψυχή διαφορετική απ’ αυτή που θές;
Ο κακός χαμός θα γίνει! Δεν είναι προφανές; 🙂
Εδώ, σίγουρα παίζει το Μάτριξ αυτοπροσώπως! Αλλά, δυστυχώς, αγνοώ πλήρως τόσο τους σχετικούς κανόνες, όσο καί τις σχετικές εξαιρέσεις τους. Απλώς, ανέφερα το ζήτημα αυτό καθαρά ως αφορμή γιά σκέψεις. (Να σκεφτούμε, γιά παράδειγμα, με ποιούς τρόπους απέτρεπαν κάποτε τις ανεπιθύμητες ψυχικές παρεκκλίσεις… αν υποτεθεί ότι είχαν στήσει συστηματική κλωνοποιΐα, καί είχαν συναντήσει αυτό το πρόβλημα.)
Αντί επιλόγου
Στο σημείο αυτό, φτάσαμε στο τέλος του άρθρου.
Δεν έχω να προσθέσω κάτι, παρεκτός ότι προσπάθησα να βγάλω το κείμενο «ισοβαρές», καί μάλιστα μή παραλείποντας τίποτε σημαντικό – ούτε από γνώσεις, ούτε από ερευνητικά συμπεράσματα. Αυτό, βέβαια, ισχύει γιά όλα τα άρθρα του ιστολογίου.
Γιά να καταλάβετε καλύτερα: «ζωγραφίζω» (κείμενα) κάπως έτσι…
…επειδή αυτό ακριβώς μπορώ, καί δεν μπορώ (ούτε έχω τον χρόνο) να ζωγραφίσω καλύτερα. Ας πούμε, να ζωγράφιζα έτσι:
Όμως, σε καμμία περίπτωση δεν θα ζωγραφίσω έτσι:
Δηλαδή, παρέχοντας στο αναγνωστικό μου κοινό ψεύδος. Ούτε έτσι:
Δηλαδή, παρέχοντας στο αναγνωστικό μου κοινό ποιητικό ψεύδος.
Οπότε, ευελπιστώ να σας κάλυψα ικανοποιητικώς, όσον αφορά τις μικρές μου δυνατότητες!
ΤΕΛΟΣ
Απρ. 22, 2020 @ 15:05:43
Χριστός Ανέστη, Χρόνια Πολλά με υγεία και πάντα δημιουργικός 🙂
Τελευταίο γνωστό στίγμα τού ΜΙ ήταν υποτίθεται 2Ν,37Δ δηλαδή μεταξύ Φορταλέζας και… εδώ: !!!
Ilha do Cemiterio
Ρίο Γκράντε ντο Νόρτε, Βραζιλία
https://maps.app.goo.gl/T4Dmps5Q7swATpzT8
http://www.tageo.com/index-e-br-v-30-d-m897865.htm
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Απρ. 22, 2020 @ 23:05:18
ΤΟ ΕΙΧΑ ΥΠΟΨΙΑΣΤΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΟΤΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΕΔΩ ΠΕΡΑ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΕΓΡΑΦΑ ΣΕ ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΤΙ ΠΛΕΟΝ ΠΑΡΑΤΡΑΒΗΞΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ ΑΣΧΟΛΙΑΣΤΟ
ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΩΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΔΕΔΟΜΕΝΟ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – α ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – β ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – γ ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – δ ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – ε’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – στ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – ζ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – η’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – θ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – ι’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – κ’
Αθανασία, σπαρτοί, κλώνοι, χίμαιρες – λ’
ΚΛΠ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ
Ο ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ ΜΑΣ ΜΑΘΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΛΦΑΒΗΤΑ ΓΙΑΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΞΕΧΑΣΕΙ
Υ.Γ.
ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΟΤΑΝ ΘΑ ΣΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΟΥΝ ΤΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΛΦΑΒΗΤΟΥ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΑ ΚΑΝΕΙΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 00:23:45
Γειά σας και Χριστός Ανέστη.
Θα ήθελα να σας ρωτήσω, γνωρίζοντας την φύση της βιομηχανίας κινηματογράφου του Hollywood (και σε ποιούς ανήκει), τί γνώμη έχετε για τις ταινίες Prometheus και Alien: Awakening του σκηνοθέτη Ridley Scott. Δέν ελπίζω σε δημοσίευση του μηνύματος μου αλλά θα ήθελα να μάθω την γνώμη σας (άν τις έχετε δεί), είναι κάπως σχετικές με την προκειμένη θεματολογία των πρόσφατων άρθρων σας.
Άν έχετε τον χρόνο θα εκτιμούσα ένα μήνυμα σας.
Ευχαριστώ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 02:55:06
https://oipeirates.tv/william-2019/tainies-online
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 03:55:52
@ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ
1.
ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ Η ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΚΦΡΑΣΗΣ «ΓΕΝΕΤΙΚΆ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ»
ΤΟ ΣΩΣΤΌ ΕΙΝΑΙ «ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗ ΓΕΝΕΤΙΚΉ ΜΗΧΑΝΙΚΉ ΚΑΤΑΣΚΕΥΉΣ ΥΒΡΙΔΙΚΩΝ ΖΩΝΤΑΝΏΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ» ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΓΙΝΌΤΑΝ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΉ ΠΈΡΙΞ ΤΗΣ ΒΑΒΥΛΩΝΑΣ
2.
ΤΑ ΤΈΡΑΤΑ ΟΝΤΩΣ ΤΑ ΑΠΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗΑΝ ΔΙΑ ΤΕΜΑΧΙΣΜΟΥ ΗΡΩΕΣ ΚΑΙ ΘΕΟΊ ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΑ ΔΕΝ ΤΑ ΣΚΌΤΩΣΑΝ ΤΕΛΕΙΩΣ ΓΙΑΤΊ ΚΆΠΟΙΑ ΤΜΉΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΉΤΑΝ ΑΘΆΝΑΤΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΈΝΑ ΚΕΦΆΛΙ ΤΗΣ ΛΕΡΝΑΙΑΣ ΥΔΡΑΣ ΤΟ ΟΠΟΊΟ ΕΜΠΕΡΙΈΧΕΙ ΜΈΣΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗΤΉ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΠΟΥ ΔΙΟΙΚΟΎΣΕ ΤΟΝ ΥΠΌΛΟΙΠΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ-ΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΕΡΙΚΕΣ ΣΕΧΤΕΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΎΝ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΠΡΟΣ ΙΔΙΟΝ ΟΦΕΛΟΣ
3.
Ο ΜΙΝΩΤΑΥΡΟΣ ΓΕΝΗΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΟΥΣΊΑ ΤΗΣ ΠΑΣΙΦΑΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΤΑΎΡΟ ΣΤΑ ΤΑΥΡΟΠΟΛΙΑ ΜΥΣΤΉΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΙΕΡΑΤΕΊΟΥ ΤΗΣ ΚΡΗΤΗΣ ΚΑΙ ΜΌΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΗΣ ΣΟΦΙΑΣ ΤΟΥ ΘΕΟΎ ΔΙΟΣ ΤΗΣ ΑΘΉΝΑΣ ΜΠΌΡΕΣΕ Ο ΘΗΣΕΑΣ ΝΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΩΣΕΙ
4.
ΓΕΝΙΚΩΣ Η ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΈΛΕΣΜΑ ΤΗΣ ΑΦΥΣΙΚΗΣ ΣΥΝΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΜΗΤΈΡΑΣ ΘΕΑΣ ΌΠΟΥ Ο ΟΥΡΑΝΟΣ ΤΑ ΠΕΤΑΓΕ ΣΤΟ ΤΑΡΤΑΡΟ ΜΈΧΡΙ ΝΑ ΣΥΜΜΑΧΙΣΕΣ Η ΜΕΓΆΛΗ ΜΗΤΕΡΑ ΘΕΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΡΌΝΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΥΝΟΥΧΙΣΕ ΌΠΟΥ ΜΕΤΆ ΠΟΛΥ ΚΑΙΡΌ ΑΠΟΚΑΤΈΣΤΗΣΕ ΤΗΝ ΤΑΞΗ Ο ΔΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΠΌΛΛΩΝ ΣΚΟΤΩΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΔΎΟ ΟΦΕΙΣ ΤΗΣ ΘΕΑΣ ΤΟΝ ΤΥΦΩΕΑ Ο ΔΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΕΛΦΥΝΗ Ο ΑΠΟΛΛΩΝ ΕΝΏ ΣΥΝΑΦΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΦΉΓΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΕΤΙ
5.
Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΉ ΤΩΝ ΤΕΡΆΤΩΝ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΆ Η ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑ ΟΠΩΣ ΈΧΟΥΜΕ ΑΝΑΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΙΓΟΙ ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΟΡΊΣΤΗΚΕ ΣΤΑ ΖΩΝΤΑΝΆ ΑΥΤΌΚΙΝΟΎΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΥΤΟΑΝΑΠΑΡΑΓΩΜΕΝΑ ΑΥΤΟΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΖΟΜΕΝΑ ΤΈΡΑΤΑ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ ΑΛΛΑ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΕ ΚΑΙ ΣΕ ΑΛΛΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΠΩΣ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΚΕΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΚΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΚΑ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΆ ΣΧΗΜΑΤΑ ΤΕΡΑΤΟΓΟΝΙΑ ΔΙΚΑΣΤΙΚΆ ΣΥΣΤΉΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΆΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ
6.
ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΙΣΤΟΧΩΡΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΌ ΠΛΈΓΜΑ ΤΟΥ ΠΑΣΥΑ ΦΤΙΆΧΤΗΚΕ ΜΕ ΣΚΟΠΌ ΤΗΝ ΤΕΡΑΤΟΦΟΝΙΑ ΜΕ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΟΝ ΤΟΜΈΑ ΤΟΝ ΤΟΜΈΑ «ΝΕΜΕΤΩΡ»
ΕΔΩ:
http://nemetwr.pa-sy-a.gr/
7.
ΜΟΥ ΓΡΆΦΕΤΕ ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΆ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΕΛΕΥΘΕΡΏΝΑΜΈ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΘΈΛΕΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΕΧΩ ΠΕΙ ΕΓΏ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ VIDEO «ΣΚΌΤΩΣΕ ΤΗΝ ΕΚΑΤΗ»
ΕΔΩ:
8.
ΤΩΡΑ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΤΡΙΜΟΡΦΟ ΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΌΚΡΥΦΟ ΙΕΡΑΤΕΊΟ ΤΟΥ ΔΗΜΙΟΎΡΓΗΣΑΝ ΈΝΑ ΤΕΡΆΣΤΙΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΠΕΤΆΕΙ VIRUS ΤΑ ΟΠΟΊΑ ΘΑ ΠΕΡΙΠΛΕΞΟΥΝ ΑΠΊΣΤΕΥΤΑ ΠΟΛΥ ΤΗΝ ΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΣΕ ΣΗΜΕΙΟ ΠΛΗΡΟΥΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΟΛΗΚΛΗΡΟΥ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΎΟΥΝ ΠΑΡΑΘΈΤΩ ΤΟ ΣΎΜΒΟΛΟ ΤΗΣ ΤΡΙΜΟΡΦΗΣ ΕΚΑΤΗΣ ΩΣ ΔΕΊΓΜΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΊΝΔΥΝΟΥ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΎ ΥΛΙΚΟΎ Biological hazard
ΕΔΩ:
https://www.google.com/search?q=Biological+hazard&client=firefox-b-m&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjao_Cmtf3oAhVHQUEAHdl4CIIQ_AUIBigB&biw=600&bih=798#imgrc=74vzXSh_oEqV4M%3A
9.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΓΝΊΔΙ ΘΑ ΠΑΙΧΤΕΊ ΜΕ ΆΛΛΟΝ ΤΡΌΠΟ ΚΑΙ ΌΣΟΙ ΣΥΝΕΧΊΣΟΥΝ ΝΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΛΈΓΑΝΕ ΜΈΧΡΙ ΣΉΜΕΡΑ ΚΑΙ ΑΡΝΗΘΟΎΝ ΝΑ ΑΝΈΒΟΥΝ ΠΙΣΤΑ ΕΧΑΣΑΝ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
10.
ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΜΕΝΟΣ ΕΠΕΙΔΗ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΟΙ ΓΝΩΣΤΟΙ ΚΑΞ ΦΊΛΟΙ ΜΕΤΆ ΤΟΝ ΚΟΡΩΝΟΙΟ COVID-19 ΕΧΟΥΝ ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΆ ΛΑΛΉΣΕΙ ΨΥΧΟΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΈΝΩ ΝΑ ΔΩ ΠΟΙΑ ΆΤΟΜΑ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΟΎΝ ΣΤΗΝ ΕΠΌΜΕΝΗ ΠΙΣΤΑ ΤΟΥ ΠΑΙΓΝΊΔΙΟΥ ΕΦΟΔΙΑΣΜΈΝΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΎ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΩΝ ΑΠΑΡΑΊΤΗΤΩΝ ΚΑΝΌΝΩΝ ΕΜΠΛΟΚΗΣ ΠΟΛΕΜΟΥ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 04:26:44
ΕΥΓΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ.
ΑΠΟ ΤΟ Ζ ΑΠΟΚΤΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΝΔΕΕΙΣ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΡΟΝΟΙΟ.
Αθανασία σε μνήμη η/υ καί κρυστάλλους
ΕΠΙΣΗΣ ΜΕΓΙΣΤΕΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟΥΣ AVENGERS ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΚΗΝΕΣ ΤΗΣ ΤΑΙΝΙΑΣ LUCY.
μεταβίβαση ψυχής
ΑΝΑΦΟΡΑ ΜΕΓΙΣΤΗ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ X MEN APOCALYPSE,
μέχρι στιγμής η Φύση ξερνάει μετά βδελυγμίας την Ύβριν.
ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΥΣΗ Η ΑΠΛΩΣ ΟΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΙ ΤΑ ΕΞΑΠΟΛΥΟΥΝ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟ ΠΕΙΡΑΜΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ,
ΕΝΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ.
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΒΑΜΠΙΡΙΑ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΣΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΑΝΑΣΙΑ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΙ ΑΘΑΝΑΤΟ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥΣ;
ΕΠΙΣΗΣ ΡΩΤΩ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ (ΜΕ ΤΙΣ ΤΩΡΙΝΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ) ΑΝ Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΜΙΑΣ ΦΥΛΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΑΛΛΗΣ. ΔΗΛΑΔΗ ΤΙ ΠΑΙΖΕΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΟΡΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΦΡΙΚΑΝΟΥΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΝΔΟΥΣ; . ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΦΥΛΕΣ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ,;
ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.;
ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΨΥΧΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ;
ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΒΑΠΤΙΣΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΜΙΑ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΑΜΠΑΛΑΙΑ ΠΟΥ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΗΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ. ΡΩΤΩ , ΣΤΟΥΣ ΑΨΥΧΟΥΣ ΦΕΡΝΕΙ ΨΥΧΗ Η ΟΧΙ;
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 08:14:06
«Αθανασία» δια της κλωνοποίησης πάει να πει πεθαίνεις και βλέπεις το σώμα σου νεκρό και κάποια κρεατόμαζα που σου μοιάζει να σε υποδύεται. Ωραία.
Τι έπληξη περιμένει τους άθεους όταν πεθαίνουν, και τι καρπαζιά από το Θεό όταν νομίζουν θα γίνουν αθάνατοι με την κλωνοποίηση. Θα μου πεις ο Προμηθέας δεν ήταν άθεος και έλπιζε ότι θα του επιτρέπονταν να μετενσαρκωθεί στον κλώνο αν κατάλαβα καλά, αυτό μας λες;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 08:17:07
Εργ…
Ευχαριστώ για το αλφάβητο…..
Πράγματι δεν γνώριζα πολλα κ χαίρομαι που μου δώσατε την ευκαιρία να μάθω….
Υποθέτω το επόμενο λογικο βήμα είναι η ….συνθεση!!
..Μετά μουσικής.
Κουράγιο
Μπαλαμος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 08:19:08
Τα γράμματα έπρεπε είναι μπροστά γιατί έτσι όπως είναι μας ξεφεύγουν νέα σχόλια σε προηγούμενες αναρτήσεις του ίδιου θέματος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 08:22:14
Ένας μάλλον άθεος πεθαίνει. Στο 0:40.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 09:37:32
ΑΓΑΠΗΤΕ ΣΠΥΡΟ .
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΝΟΥΜΕΡΑ. ΚΑΙ ΑΠΟ ΝΟΥΜΕΡΑ ΔΟΞΑ ΤΩ ΘΕΩ ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΧΑΧΑΧΑ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 11:21:11
ούτε τελοσ εχει ούτε αρχή
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 12:49:27
Η ταινία που προτείνω στον σύνδεσμο που έδωσα στο προηγούμενο σχόλιο, είναι λουκουμάκι για όλο το φιλοθεάμον κοινό του παρόντος ιστολογίου. Ο Παλαιός θα την αγαπήσει ιδιαιτέρως.
Εκτός του ότι αγγίζει την τελειότητα σκηνοθετικά, σεναριακά, υποκριτικά, ακόμα και στην μουσική κάλυψη, είναι η απολύτως φιλοσοφική ταινία.
Κλωνοποιούνται κύτταρα Νεάντερταλ, ο οποίος βρέθηκε σε κατάσταση φυσικής μουμιοποίησης.
Μεγαλώνει σαν σάπιενς. Φυσικά με την σωματική δύναμη των νεάντερταλ, όπως αυτή έχει διαπιστωθεί, αλλά δεν διαφέρει σε τίποτα από τον σάπιενς στην δυνατότητα μάθησης. Μάλλον «του κόβει» και περισσότερο. Μόνο που γι αυτό.. αρέσκεται ο σάπιενς (και ο πολιτισμός του των συμβάσεων) να θεωρεί ότι υστερεί ο νεάντερταλ…
Τα προβλήματα ξεκινούν όταν στα 17 του καταφέρνει να εξηγήσει στον εαυτό του γιατί, ενώ άνετα θα μπορούσε να τις χρησιμοποιήσει, συχαίνεται τις φιλολογικές μεταφορές στην λογοτεχνία.
Το φιλοσοφικό δράμα κορυφώνεται προς το τέλος της ταινίας, στον διάλογο που κάνει με την αρχαιολόγο που ανακάλυψε τον πρόγονό του, γύρω από το θέμα της μυστήριας και σχετικά απότομης εξαφάνισης του είδους του.
Δείτε την ταινία, και θα καταλάβετε επίσης ότι δεν έκανα καθόλου κινηματογραφικό spoiling. Έχει πολλά ακόμα ενδιαφέροντα στοιχεία μέσα στα 100 της λεπτά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 13:57:27
Συγνώμη για τη σκηνή στο σχόλιο 08:22. Έπρεπε να πω κρατήστε τα παιδιά μακρυά ή κάτι τέτοιο γιατί παρα-είναι γκραν γκινιόλ για το μπλογκ και δεν νομίζω να είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα όταν πεθαίνεις. Όσο εγκληματίας και αν είσαι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 18:36:41
@ ανώνυμον 13:57
Μια χαρά είναι η σκηνή που βάλατε, και μάλιστα πολύ light και αστεία.
Γιατί η κόλαση είναι κάτι πολύ χειρότερο: Βλέπεις να σού κάνουνε ό,τι κακό έχεις κάνει εσύ στους άλλους, όσο ζούσες, μόνο που το βλέπεις και το ζεις κατ’ επανάληψη, ξανά και ξανά, εις την αιωνιότητα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 20:33:58
Κώστα καλύτερα στον ενικό. Πρωί πρωί δεν ήταν ότι πιο ευχάριστο. Τα αίματα και τα «διαόλια» τράβηξαν την προσοχή από την ουσία που η ουσία είναι ότι πολλοί μόνο μετά θάνατον και προς έκπληξή τους καταλαβαίνουν ότι υπάρχουν και χωρίς σώμα, ότι δεν είμαστε άνθρωποι με ψυχές αλλά ψυχές που φοράμε ανθρώπους. Ακούς μερικές γυναίκες να λένε «φροντίζω τον εαυτό μου» εννοώντας το σώμα τους. Εαυτός δεν το σώμα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 23, 2020 @ 22:24:47
Εργοδότα, στη αρχή των άρθρων έγραψες ότι αυτή η γνώση θα μας χρειαστεί στις καταστάσεις που έρχονται (κάπως έτσι εκφράστηκες). Δεν μπόρεσα όμως να διακρίνω τη χρησιμότητα και το «πώς» της.
Μήπως θα είχες την καλοσύνη να εξηγήσεις λίγο περισσότερο την ιδέα αυτή;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 28, 2020 @ 10:58:07
@ΝΜ:
Αληθώς Ανέστη, κι ευχαριστώ!
Νήσος του νεκροταφείου!!!… Μάλιστα.
Πάντως, μακριά από το Τρίγωνο των Βερμούδων. Εκτός αν έκανε καναδυό μέρες να ξαναστείλει στίγμα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 28, 2020 @ 11:01:33
@Σπύρο Σπ. :
Μου ξέφυγε η αρχαιοελληνική αρίθμηση! Έπρεπε να πάω ια’, ιβ’, κτλ. Αν, τώρα, τελειώσουν τα γράμματα, θα τα κάνω διπλά: αα’, αβ’, αγ’, κτλ – όπως στα λογιστικά φύλλα! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 28, 2020 @ 11:04:58
@Χρήστο:
Δυστυχώς, δεν έχω πολύ χρόνο να βλέπω ταιανίες. Σπανιώτατα στην τηλεόραση, κάποια βράδυα που δεν μου κολλάει ύπνος. Τις συγκεκριμένες δεν θυμάμαι να τις έχω δεί.
Πάντως, να ξέρετε ότι σε τέτοιες ταινίες το σενάριο δεν το γράφει μονάχα ο σεναρίστας, αλλά συμμετέχουν καί οι «σύμβουλοι» (στους υπότιτλους του τέλους αναφέρονται).
«Σύμβουλοι»; διάβαζε «μέντιουμ»!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 28, 2020 @ 11:12:56
@Αντώνιον μεγαλογράμματον:
Δεν τα σκοτώνουν οι δημιουργοί τους, δεν έχει νόημα αυτό. Η Φύση τα σκοτώνει, επειδή δεν έχουν συγκεκριμένο «κώδικα» να βρίσκουν τροφή.
Γιά τα βαμπίρ, δεν γνωρίζω. Δεν τό ‘χω ψάξει το θέμα. Ίσως είναι αλληγορία γιά τους αιμοπότες των διαφόρων «λεσχών».
Το ψυχικό κομμάτι των φυλών δεν μπορούμε να το ξέρουμε, πάντως μέσα σε κάποιους σημερινούς κατά γένος Έλληνες κατοικούν καί ξένες ψυχές. Καί το αντίθετο, ψυχές Ελλήνων έχουν ενσαρκωθεί σε αλλοδαπούς.
Το βάπτισμα δεν φέρνει ψυχή στους άψυχους. Θα έλεγα ότι δεν επιτρέπεται κιόλας, διότι από το Θείον Πύρ πρέπει να παίρνει κανείς όσο αντέχει. Όχι παραπάνω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 28, 2020 @ 11:14:53
@Ανώνυμον της Απρ. 23, 2020 @ 08:14:06 :
Ο Προμηθέας ήξερε την ύπαρξη του Θεού / των θεών, αν θες. (Δεν γνωρίζω αν θρησκευόταν, όπως το εννοούμε σήμερα, αλλά καί δεν το νομίζω.) Αλλά θεώρησε ότι μπορεί να κάνει ό,τι θέλει, χωρίς να ζητάει άδεια «άνωθεν». Καί …το έκανε.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 28, 2020 @ 11:17:33
@Alki A. :
Χμμμ… όντως κάπου πάει το πράγμα, προς κάποια σύνθεση. Όχι ακριβώς μουσική…
…ή, αν θέλετε, μιά περίεργη μουσική, όπου «μουσικοδιδάσκαλος» είναι εν πολλοίς το Μάτριξ.
Αναμείνατε!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 28, 2020 @ 11:27:13
@Κατερίνα Χατζ. :
Το άρθρο γιά την αθανασία κτλ βασικά το έγραψα, γιά να εξουδετερώσω την ΟΥΛΤΡΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ «προφητεία» περί Βατάτζη. (Βέβαια, έριξα καί μιά γενική -καί χρήσιμη- θεώρηση του τί παίζει με τη Βιολογία στις μέρες μας.) Πάντως, αποτελεί μία ψηφίδα σε μιά ευρύτερη εικόνα, που συμπληρώνεται με το μόλις περατωθέν άρθρο γιά τα πρόσωπα καί τις καταστάσεις του θεάτρου με τον κοροϊδοϊό, καί θα συμπληρωθεί με το τρίτο άρθρο, που έρχεται.
Μερικές φορές, δεν μπορώ (καί δεν θέλω) να γίνω σαφής καί ξεκάθαρος πέρα από ένα σημείο. Κι όπως εξήγησα καί στον Γιάννη301, η δουλειά μου είναι περισσότερο το να βάζω μπουρλότο στις εγκεφαλικές συνάψεις των αναγνωστών. Όχι τόσο να εξηγώ πράγματα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 30, 2020 @ 17:04:19
Κάπου γράφεις ότι την ώρα γέννησής μας πρέπει να μην την λέμε όπου να ‘ναι γιατί μπορεί να χρησιμοποιηθεί εναντίον μας. Μόλις έδωσα την ημερομηνία, όχι ώρα γέννησης σε κάποιο αστρολογικό site. Υπάρχει περίπτωση να μπλέξω επειδή γεννήθηκα την συγκεκριμένη μέρα;
Το 1/365.25 του Ελλαδικού πληθυσμού γεννήθηκε αυτή τη μέρα και ίσως το 1/75 από αυτούς το ίδιο έτος. οπότε σαν και μένα πρέπει να υπάρχουν άλλοι 400 στην Ελλάδα. Παγκοσμίως άλλοι 300.000.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 05, 2020 @ 10:10:42
@Ανώνυμον της Απρ. 30, 2020 @ 17:04:19 :
Όχι, δεν θα μπλέξεις. Οι αστρολόγοι σ’ αυτή την περίπτωση υπολογίζουν ώρα γεννήσεως το μεσημέρι, που είναι πολύ γενική περίπτωση καί έχει απώλεια του 30% με 40% της απαραίτητης πληροφορίας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!