κολουθούν (καί πάντα υπό την αίρεση του ότι: καί επειγόμαστε να προετοιμαστούμε γιά πόλεμο, καί δεν έχουμε χρόνο) δύο άρθρα διαδοχικού περιεχομένου.
Το πρώτο (το παρόν) προσπαθεί ν’ αναλύσει την τρέχουσα κατάσταση – διεθνή κι εγχώρια. Το επόμενο, τώρα, θα προτείνει το εφικτό που πρέπει να κάνουμε εμείς, οι συνειδητοί Έλληνες.
Καί τα δύο γράφονται υπό τον τίτλο “Τυφών”… Ταιριαστό το όνομα ενός πανάρχαιου εχθρού μας, γιά να περιγράψει το σήμερα, που βιώνουμε ως Έλληνες. (Καί ορθώς το πρότεινε καί μας το θυμίζει ο Διηνέκης.)
Πολλές σελίδες (καί πολλές εκπομπές) έχουν γεμίσει οι αναλύσεις γιά την περίφημη γεωπολιτική καί την αδελφή της, την γεωστρατηγική. Αλλά δεν σκοπεύω εδώ να συμπληρώσω ακόμη κάμποσες, χωρίς να πω κάτι ουσιαστικό – που δεν το είπαν ήδη κάποιοι άλλοι.
α. Εισαγωγή – Το iq των σοβαρών ηγετών των σοβαρών κρατών
Ούτως ή άλλως, ένα σοβαρό κράτος κοπιάζει γιά την ευημερία των πολιτών του. Αλλά, όταν μιλάμε γιά “γεωπολιτική”, πάντα εννοούμε βλέψεις γιά μελλοντική επέκταση του κράτους αυτού· καί εις βάρος άλλων κρατών, εννοείται.
Οπότε, εφ’ όσον υπάρχουν τέτοιες επεκτατικές βλέψεις, η όλη φάση θυμίζει ποδοσφαιρικό αγώνα: έχει συγκεκριμένους σκοπούς καί συγκεκριμένον τρόπο δράσεως. Το μόνο που δεν είναι συγκεκριμένο, είναι η μεθοδολογία – η οποία κατά κανόνα μένει μυστική, ή μαθαίνεται μετά από πολύ χρόνο. (Ώστε να εκμεταλλευτεί το πλεονέκτημα του αιφνιδιασμού). Όπως ακριβώς στο ποδόσφαιρο έχουμε τον σκοπό (τα γκόλ, που οδηγούν στη νίκη) καί τους κανόνες (11 παίκτες εκατέρωθεν, κτλ). Μόνο που δεν ξέρουμε τα κόλπα του προπονητή.
Οι σοβαροί ηγέτες σοβαρών κρατών, τώρα, έχουν τα δικά τους “προπονητικά” κόλπα… ίσως το σπουδαιότερο των οποίων είναι ότι ξέρουν (αυτοί, ή οι σύμβουλοί τους) την Ιστορία απέξω κι ανακατωτά. Κι όταν σ’ ένα γνωσιακό αντικείμενο έχεις μιά “βάση δεδομένων” έτοιμη, τότε η εξυπνάδα σου κερδίζει μιά μεγάλη ώθηση προς τα πάνω.
Τί γίνεται, όμως, αν τα ωραία γεωπολιτικά σχέδια (γιά x, y λόγους) στραβώσουν;
Θα πεί κάποιος, πως -λογικά- οι σοβαροί ηγέτες έχουν εναλλακτικά σχέδια.
Κι αν δεν πιάσουν ούτ’ αυτά;
Τότε, οι σοβαροί ηγέτες κάνουν βεβιασμένες ενέργειες, πιεζόμενοι από τις συνθήκες· με μέλημα, φυσικά, τις όσο το δυνατόν μικρότερες απώλειες.
Επειδή, όμως, τα σχέδια προϋποθέτουν εκτίμηση της καταστάσεως πρίν αυτή συμβεί, τότε πρέπει ν’ αναρωτηθούμε κατά πόσον είναι έξυπνοι (ώστε να μπορούν να εκπονούν σοβαρά γεωπολτικά σχέδια) διάφοροι τέτοιοι ηγέτες, όπως πχ ο Ερντογάν, ή ο Πούτιν. Καί τούτο, διότι στη χώρα μας πολλοί έσπευσαν να θριαμβολογήσουν, διότι δήθεν ο Ερντογάν έπεσε σε παγίδα στη Συρία. (Θέλουν να πούν, πως δεν την είδε τη μπλόφα Αμερικανών τε καί Ρώσσων, καί πήγε καί εισέβαλε στη Συρία – όπου θα συναντήσει τη Νέμεσή του.)
Λοιπόν; Πόσο έξυπνος είναι ο Ερντογάν; Πόσο έξυπνος είναι ο Τράμπ; Πόσο έξυπνος είναι ο Πούτιν;
Εάν καταφέρετε κι απαντήσετε αυτά τα ερωτήματα, τότε θα έχετε καταλάβει (με μέγιστο ποσοστό επιτυχίας) το τί πρόκειται να γίνει σ’ αυτή τη γωνιά του πλανήτη μας.
Βεβαίως, λίαν επιβοηθητικό ρόλο θα παίξουν οι απαντήσεις στα ερωτήματα του ποιά μέσα χρησιμοποιεί ο καθένας τους, γιά να πετύχει τους σκοπούς του – καί ποιοί είναι αυτοί οι σκοποί.
β. Ανάλυση στόχων
Θα δώσω την προσωπική μου εκτίμηση· φυσικά, χωρίς φιλοδοξία να επιτύχω το 100%. Δεν είμαι θεός. Αλλά καί δεν μπορώ να βλέπω γραμμένες προχειρότητες κι επιπολαιότητες επάνω σ’ ένα τόσο σοβαρό θέμα.
Αρχίζω, θεωρώντας πως οι τρείς προαναφερθέντες ηγέτες έχουν περίπου τον ίδιο δείκτη νοημοσύνης. Ίσως όχι ιδιαίτερα υψηλόν, αλλά το μυαλό τους οπωσδήποτε έχει να κάνει μ’ αυτό που λέμε “απλή λογική”. (Η έκφραση “κοινή λογική” είναι τελείως λάθος. Λογική δεν έχει ο καθένας, ώστε αυτή να είναι κοινό κτήμα.) Συν μία ήδη μακροχρόνια καρριέρα στα πολιτικά πράγματα, καί δή ως διοικητές κράτους.
Άρα, αφού μιλάνε την ίδια (πολιτική καί διπλωματική) γλώσσα, ό,τι βάλει ως στόχο ο καθένας τους, είναι μάλλον εύκολο να το μαντέψουν οι άλλοι δύο.
Πάμε, τώρα, στο τί θέλουν.
i. Τράμπ
Ο Τράμπ σαφώς θέλει τη μονοκρατορία των ΗΠΑ γιά όλον τον πλανήτη, αλλά γνωρίζει άριστα πως αυτή θα έρθει (αν έρθει) με βήματα. Πολλά καί προσεκτικά βήματα. Δηλαδή, μιλάμε γιά στόχο τουλάχιστον 25ετίας· ένα τέταρτο του αιώνα, παναπεί!
Το δύσκολο εδώ είναι να προσεταιριστεί τη Ρωσσία, εν όψει του μελλοντικού αναποφεύκτου πολέμου εναντίον της Κίνας… αλλά καί να μην αφήσει τη Ρωσσία ν’ αποκτήσει ισχύ πάνω από κάποια όρια – αν καί θα τη χρειαστούν την ισχύ αυτή οι ΗΠΑ. Κάπως σα να κάνεις το λιοντάρι να χοροπηδάει στο τσίρκο, αλλά να μην το τσατίσεις τόσο πολύ, ώστε να σε φάει.
[Παρένθεση:
Ο μελλοντικός πόλεμος ηπαπάρα-Κίνας έχει μέν σαφώς καί φυλετικό υπόβαθρο, αλλά ας μην πάμε τόσο μακριά. Υπάρχει μιά τρέχουσα, πρακτική αιτία, πολύ πιό χοντρή κι επικίνδυνη από τα φυλετικά ιδεολογήματα: είναι το ότι η Κίνα έχει αγοράσει (μέσωι ομολόγων καί λοιπών οβραίϊκων κωλοχάρτων) το 75% του κρατικού χρέους των ηπαπάρα. Παναπεί, ότι ναί μέν οι ηπαπάρα τυπώνουν φωτοτυπίες ως δήθεν χαρτονόμισμα (κι άλλες φωτοτυπίες-ομόλογα, κτλ), με την αξίωση να τις δέχονται ως πραγματικό νόμισμα τα κορόϊδα παγκοσμίως… αλλά η Κίνα δεν είναι το τυχόν κορόϊδο. Δεν είναι κάν κορόϊδο!
Έτσι, όταν τα γεωπολιτικά σχέδια της Κίνας το υπαγορεύσουν, αυτή θα κάνει απαιτητή την αποπληρωμή του χρέους από τις ηπαπάρα… Καί τότε, γιά να πληρωθεί η Κίνα, δεν θα επαρκεί ούτε το να γίνουν όλοι οι ηπαπαραίοι …γυμνιστές, καί να δώκουν των Κινέζων μέχρι καί τα βρακιά τους! Lol!!!
Οπότε, τί θα κάνουν τότε οι ηπαπάρα;
Τί κάνουν οι γκάνγκστερς, άμα τους στριμώξεις, ζητώντας τους λεφτά που σου χρωστάνε καί δικαιούσαι; Απλούστατα, σε πυροβολάνε!
Πόλεμο με την Κίνα θα εξαπολύσουν οι ηπαπάρα! Νομοτελειακώς! Σιγά μην τους δώσουν των Κινέζων έστω ένα σέντ!]
Ο σκοπός αυτός (της πλανητικής μονοκρατορίας) υπαγορεύεται καθαρά από το γεγονός ότι οι ΗΠΑ είναι πολυφυλετικό κράτος, καί δή όχι απόλυτα ομογενοποιημένο – παρά τα υπερδιακόσια χρόνια που περάσανε από την ίδρυσή του· καί παρά το ότι συστάθηκε επίτηδες ως το χρονικώς πρώτο πείραμα “σαλατοποιήσεως” φυλών καί εθνών.
Άρα, τί διέξοδο δίνεις σε άτομα / έθνη, τα οποία συμβιώνουν στον ίδιο χώρο μέν, αλλά μεταξύ τους έχουν ενδεχομένως θανάσιμες διαφορές; Τους δίνεις την προοπτική να πλουτήσουν καί να ευημερήσουν εις βάρος άλλων κρατών καί εθνών… όπως ακριβώς στη Βρεττανική Αυτοκρατορία, ο κάθε ξυπόλητος Σκωτσέζος (ο οποίος φυσιολογικά μισούσε τους Άγγλους) ήταν υπερήφανος, που υπηρετούσε σε πλοίο της Αυτοκρατορίας – κι είχε την ευκαιρία να πλουτήσει εις βάρος ξέρω ‘γώ Κινέζων, πουλώντας τους όπιο. (Δες πχ το μυθιστόρημα “Τ’άϊ Πάν”, του Τζέημς Κλαβέλλ.)
Όθεν, το μόνο εφικτό γιά τους ηπαπαραίους είναι το όραμα μιάς παγκόσμιας αυτοκρατορίας. Το επιβεβαιώνει η Ιστορία, όπου αυτός ο πολυφυλετικός πολτός φέρθηκε σαν ενιαίος λαός μονάχα κατά τους δύο ΠΠ.
ii. Πούτιν
Περίπου τα ίδια καί γιά τούτον, αν καί ιδωμένα κάπως μέσα από καθρέφτη (συμμετρικώς αντίθετα, δηλαδή).
Όντως, ο μελλοντικός καρα-εχθρός ειδικά της Ρωσσίας είναι η Κίνα· καί τούτο, διότι τα δύο δίς Κινέζων (καί στο μέλλον περισσότερα) πρέπει να βρούν κάθε μέρα ένα πιάτο φαγητό. Κι αν δεν το βρούν, θα το ζητήσουν οπωσδήποτε από άλλους – ή θα το πάρουν εκβιαστικώς απ’ όποιον βρούν, ξεκινώντας από τους γείτονές τους.
[Αυτά να τα βλέπουν εκείνοι οι παπάρες, που ονειρεύονται την ειρηνική συνύπαρξη των λαών, καί λοιπές παρόμοιες ρομαντικές ανεδαφικές αηδίες. Με τη σημερινή μορφή της ανθρωπότητας, αυτά τα ρομαντικά είναι τελείως ανέφικτα.
Αν όλοι αυτοί οι φιλοσοφούντες μετά μαλακίας καταφέρουν να βρούν τρόπο να ταϊστούν δύο δίς Κινέζοι γιά κάθε μέρα γιά τα επόμενα πενήντα χρόνια, τότε εγώ θα πάω να κάνω ταττουάζ Κινέζικο φτερωτό δράκο απάνω στο πουλί μου. Αλλά, όχι τίποτ’ άλλο, τα ανέφερα αυτά τα βαθυστόχαστα περί αγάπης καί ειρήνης, γιά να δήτε μέχρι πού μπορεί να φτάσει η ανθρώπινη ηλιθιότητα.]
Κι ο γείτονας, που θα προμηθεύσει το ελλείπον φαγητό των Κινέζων (μά σε δέκα, μά σε πενήντα, μά σε διακόσια χρόνια), είναι καθαρά η Ρωσσία – με τη Σιβηρία.
Αραιοκατοικημένη η Σιβηρία· κι από κάτω της ένα σωρό ορυκτά καί μεταλλεύματα. Οπότε, πού θα πάνε να μείνουν τα μελλοντικά δίς του πληθυσμού των Κινέζων, που δεν θα χωράνε ούτε σε εκατονταώροφες πολυκατοικίες δίπλα-δίπλα;
Καί πού αλλού θα βρούν έτοιμους τόσους απαραίτητους πόρους;
Άρα…
Επομένως, κι ο Πούτιν ανέχεται αναγκαστικώς τις ηπαπάρα, μέχρι να εκδηλωθεί επιθετικώς ο Δράκος. Αλλά, πάλι, καθόλου δεν θα επιθυμούσε να προηγούνται αυτές στρατιωτικώς της χώρας του. (Κι αν του βγεί στις εκλογές καμιά μέγαιρα Κλίντον καί του επιτεθεί ξαφνικά; Κάλλιο γαϊδουρόδενε, λοιπόν.)
Η διαφορά εδώ (με τις ηπαπάρα) είναι πως η Ρωσσία δεν είναι πολυφυλετική. Αντιθέτως, η προηγηθείσα ΕΣΣΔ ήταν, οπότε απολύτως λογικά είχε βλέψεις γιά “αυτοκρατορική διέξοδο”, γιά να σβήνει το εκρηκτικό μείγμα των φυλών των υπηκόων της. Όμως, η Ρωσσία δεν είναι συνετό να ζητάει επέκταση πέρα από τα ήδη τεράστια -καί δυσανάλογα- όριά της. (Πχ κάθοδο στο Αιγαίο, κτλ.) Ήδη κατέχει ασύλληπτη έκταση εδάφους – δυσανάλογα μεγάλη γιά μιά ορδή, που ξεκίνησε απ’ τη Σκανδιναυϊκή χερσόνησο κι έφτασε μέχρι το Βλαδιβοστόκ καί την Οδησσό.
Στο κάτω-κάτω, πώς θα τη συντηρήσει την επέκταση αυτή; Ο στρατευμένος πληθυσμός της, ακόμη κι αν πενταπλασιαστεί, δεν επαρκεί… (Αυτήν ακριβώς τη μαλακία διέπραξε ο Χίτλερ, που άνοιγε συνεχώς μέτωπα.) Εκτός αν σκέπτεται στο μέλλον να δυναστεύσει τη Γή με στρατιωτικά ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης.
Το σωστό γιά τους Ρώσσους θα ήταν μιά εσωτερική ανασυγκρότηση σε απαραίτητους τομείς (βιομηχανία εμπορικών αγαθών -κι όχι μονάχα στρατιωτική-, οικονομία, κτλ), καί μιά καλώς νοούμενη, νοικοκυρίστικη στάση “ευημερούμε καί καθόμαστε στ’ αυγά μας”. (Καί να ξεχάσουν Αιγαία καί Μεσογείους.)
iii. Ερντογάν
Κι ενώι οι δύο προαναφερθέντες μεγάλοι κινούνται -ωσάν σε μονόδρομο- προς τους στόχους που είπαμε, έχουμε καί τον Ρετζεπίκα να προσπαθεί να γίνει γεωπολιτικός “παίκτης” παγκόσμιας εμβέλειας!…
‘Ντάξ’, δέ ‘ν’ κακό, ούτε γελοίο – απολύτως θεμιτό είναι· κι άμα πιάσει, έπιασε. Στο κάτω-κάτω, θα το επιχειρούσε ο καθένας στη θέση του. Όμως, πώς;
Βλέπετε, η τουρκίτσα είναι ένα κράτος-σκορποχώρι, χειρότερο των ηπαπάρα· διότι τυγχάνει καί πολυφυλετικό, καί πολυθρησκευτικό. Οπότε, της τίθεται κι αυτηνής εμπρός της -δίκην μονοδρόμου- καθαρά το “αυτοκρατορικό όραμα” της επεκτάσεως προς τα έξω, καί τίποτε άλλο εκτός αυτού.
Όθεν, καθόλου δεν παραλογίζεται μεγαλοϊδεατικώς ο Ερντογάν, όταν μιλάει πομπωδώς πχ γιά τις δύο πολιορκίες της Βιέννης από τους Οθωμανούς – θέλοντας (εμμέσως, πλήν σαφέστατα) να πεί ότι (ευκαιρίας δοθείσης) θα κάνει κι αυτός τα ίδια. Δεν είναι καθόλου τρελλός, όπως τον παρουσιάζουν κάποιες εγχώριες αλαφρές αναλύσεις αλαφρών γραφιάδων. Είναι σχεδόν αναγκασμένος να τα λέει αυτά, διότι οι γεωπολιτικοί στόχοι του κράτους του είναι αυτοκρατορικώς μονοσήμαντοι. Το εξηγήσαμε ήδη! (Αν καί αμφιβάλλω αν θα το καταλάβει ο κάθε δικός μας ξερόλας.)
Κι επειδή, τώρα, δεν γίνεται να επεκτείνεσαι εις βάρος άλλων, εάν δεν έχεις στρατιωτική υπεροπλία, βλέπουμε ως άμεση συνέπεια την ξέφρενη κούρσα εξοπλισμών καί παραγωγής εγχωρίων όπλων, στην οποία έχει επιδοθεί η τουρκίτσα τα τελευταία χρόνια. Δεν πρέπει καθόλου να μας παραξενεύει αυτός ο υπερεξοπλισμός, δηλαδή. Έρχεται κι αυτός καθαρά ως φυσιολογική συνέπεια του “αυτοκρατορικού” προσανατολισμού των …συμμάχων μας των τουρκαλάδων.
(Βλέπετε, λοιπόν, πώς -με λίγη λογική- εξηγούνται όλα; Το θέμα είναι, όμως, ποιός έχει λογική…)
Η διαφορά, όμως, της τουρκίτσας με ηπαπάρα καί Ρωσσία, είναι πως την τουρκίτσα δεν την παίρνει να χώνεται τόσο πολύ στη μύτη των γεωπολιτικών συμφερόντων των άλλων δύο. Δεν έχει τόση ισχύ! Ούτε οι άλλες δυό κυράδες θα την αφήσουν ποτέ ν’ αποκτήσει.
Επομένως, επεκτείνεται μονάχα όσο της επιτρέπουν οι εκάστοτε συνθήκες. Κάπως σαν τις ύαινες, που παραμονεύουν μπας καί κλέψουν κανα κοψίδι απ’ όσα χλαπακιάζουν τα λιοντάρια. Εν άλλαις λέξεσιν, τηρεί μιά πολιτική του τύπου: “- Μάζευε, κι ας είν’ καί ρώγες!”
iv. Λοιπά κράτη της περιοχής
Αυτά δεν παίζουν κύριο ρόλο. Ακόμη καί τα δύο ισχυρά (οξαποδουήλ καί Ιράν) – κάν τρία, αν βάλουμε μέσα καί το πακισκατάν. (Θες πέντε, με τα οικονομικώς ισχυρά Σαουδική Αραβία καί Κατάρ; Εντάξει, πέντε.) Οπότε, θ’ ασχοληθούμε μαζί τους μονάχα αν το φέρει η κουβέντα· καί πάλι τότε, όχι πέραν του δέοντος.
γ. Παρούσα δράση καί μελλοντικές ενέργειες των «παικτών»
Των ανωτέρω ειπωθέντων καί ξεκαθαρισθέντων, πώς εξηγούμε την πρόσφατη συμπεριφορά των τριών αυτών “παικτών” στα εδάφη της Συρίας; Διότι πολλοί εγχώριοι μεγαλοφυιείς απορούν γιατί τα αμερικανάκια έκλασαν εν ψυχρώι τους Κούρδους καί σηκώθηκαν κι έφυγαν, καί γιατί το Ξανφόν Γκιένος κάνει πλάτες στην τουρκίτσα· λες καί πρόκειται γιά τίποτε τρομερά μαθηματικά θεωρήματα, που δεν επιδέχονται επίλυση!
Ας τα δούμε, όμως, ένα-ένα.
i. Ηπαπάρα
Αυτές ξεπούλησαν τους Κούρδους καί την κοπάνησαν, ενώ όντως το -εδώ καί τουλάχιστον πέντε χρόνια- σταθερό σχέδιο ήταν να βοηθήσουν να δημιουργηθεί Κουρδικό κράτος. Γιατί, όμως;
Διότι:
Εάν οι εκδοροσφαγείς του Άϊσις κατάφερναν κι έκαναν τη Συρία οικόπεδο, τότε καί μόνον τότε θα εδημιουργείτο Κουρδικό κράτος.
Εφ’ όσον, όμως, καί ο Άσσαντ παραμένει αμετακίνητος (καί δεν δέχεται κουβέντα γιά απώλεια εδαφών του κράτους του), αλλά καί οι Ρώσσοι παραμένουν μπάστακες στη Συρία, τότε ούτε Κουρδικό κράτος είναι δυνατόν να στηθεί / σταθεί, ούτε οι ηπαπαραίοι θα πάνε κόντρα στα Ρωσσάκια. (Τους χρειάζονται τους Ρώσσους! Θυμάστε, που το είπαμε παραπάνω; )
Ταυτόχρονα (προσέξτε το αυτό!), οι ιουδαίοι των ηπαπάρα (οι οποίοι -κατα τη γνώμη μου- είναι αυτοί που κάνουν κουμάντο στον παγκόσμιο ιουδαϊσμό) λένε ξεκάθαρα στους ιουδαίους του οξαποδουήλ, ότι πρέπει -μέχρι νεωτέρας- να ξεχάσουν τα όνειρα γιά “μεγάλο οξαποδουήλ” μέχρι τον Ευφράτη (καί τις πετρελαιοπηγές). Ούτε κάν εμμέσως (με τους Κούρδους), πολλώι δέ μάλλον αμέσως.
Αυτό γίνεται, (καί) επειδή οι ιουδαίοι των ηπαπάρα με τους ομοθρήσκους τους του οξαποδουήλ (τουλάχιστον την τελευταία εικοσαετία) είναι στα μαχαίρια – μιά λεπτομέρεια, που δεν ξεφεύγει από τους προσεκτικούς παρατηρητές. (Διαφαίνεται από τις σαφώς διαφοροποιημένες “ατζέντες” των δύο.) Άσχετο το ποιά εικόνα “ομοψυχίας” πάνε να περάσουν παραέξω οι τσακωμένοι.
Τώρα, βέβαια, γιατί γίνεται αυτό… Ο πιθανώτερος λόγος είναι ότι δεν πρέπει να τσατιστεί η Ρωσσία, η οποία προς το παρόν δεν φεύγει από τη Συρία. Ίσως στο μέλλον, σε βάθος δεκαετιών… οπότε, τότε θα επανεξεταστούν όλα· θα ξανατεθούν στο τραπέζι. (Αν τότε συνεχίσουν να υπάρχουν ηπαπάρα κι οξαποδουήλ.) Αλλά σήμερα, τώρα, εμείς οι Έλληνες καιγόμαστε· άρα δεν μας απασχολούν σε πρώτη προτεραιότητα οι λόγοι της κόντρας αυτής (των δύο ιουδαϊκών κοινοτήτων), ούτε κάν εγκυκλοπαιδικώς.
Έτσι, το κενό των Κούρδων στη βόρεια Συρία εκλήθη να το συμπληρώσει η τουρκίτσα – κι ο Ρετζεπίκας ανταποκρίθηκε μετά χαράς.
ii. Ρωσσία
Η Ρωσσία κατά βάσιν (καί γιά το ορατό μέλλον) επιδιώκει το παγκόσμιο μονοπώλιο των ορυκτών καυσίμων – ή, έστω, ενός πολύ μεγάλου ποσοστού τους. Γι’ αυτό καί προσεταιρίστηκε το Κατάρ, γι’ αυτό καί βομβάρδισε ανηλεώς τα πετρελαιοφόρα του Ερντογάν, που κουβαλούσαν το κλεμμένο απ’ τους Σύριους πετρέλαιο (με κλέφτες του τους δολοφόνους του Άϊσις), γι’ αυτό καί συνεχίζει να βοηθάει τη Συρία. (Διότι κανένας αγωγός πετρελαίου καί αερίου δεν θα στηθεί, χωρίς την έγκριση της Αρκούδας.)
Επιπροσθέτως, γιά να εξηγηθεί η συμπεριφορά της Ρωσσίας, υπάρχει καί η (απόλυτα ευλογοφανής) “θεωρία” του Τζώρτζ Αδαλή του Β’, που λέει ότι η Ρωσσία θέλει “μοναχοφάϊ” τα πετρέλαια του Βορείου Πόλου· γι’ αυτό δεν φεύγει από τη Συρία. Διότι, λέει στους ηπαπαραίους ότι: αν θέλουν αυτοί τα πετρέλαια της Μέσης Ανατολής, τότε να την αφήσουν ήσυχη να φάει τα πετρέλαια της Αρκτικής μόνη της – καί να συμμαζέψουν το σκυλάκι τους, τον Καναδά, που εγείρει διεκδικήσεις εξορύξεων σε Ρωσσική ( ; ) υφαλοκρηπίδα δήθεν από μόνος του (κι όχι δασκαλεμένος απ’ τις ηπαπάρα). Οπότε, εάν οι ηπαπαραίοι της ικανοποιήσουν την απαίτηση αυτή, την αμέσως επόμενη στιγμή η Ρωσσία παρατάει τον Άσσαντ σύξυλο καί φεύγει.
Όπως καί νά ‘χει, η Ρωσσία επίσης λέει “όχι” στα σχέδια γιά μείζον οξαποδουήλ· διότι ξέρει πολύ καλά ότι η δουλειά δεν γίνεται τόσο γιά θρησκευτική ιδεολογία, όσο γιά το παραδάκι. (Περίμενες, δηλαδή, κάτι διαφορετικό από τζιούζ; lol!!!) Άρα, λέει: “- Λεβέντες, κάντε πίσω, καί μην ονειρεύεστε τα πετρέλαια της Μοσσούλης! Δεν σας παίρνει!”
Επομένως, αφήνει τον Ρετζεπίκα να ξεκαθαρίσει το τοπίο απ’ τα τσιράκια του οξαποδουήλ, τους Κούρδους… αλλά κι αυτόν δεν θα τον αφήσει να πάει πιό ανατολικά (στα πετρέλαια), όσο κι αν του τρέχουν τα σάλια. Ούτε πιό νότια θα τον αφήσει, διότι έχει αναλάβει την προστασία της Συρίας. (Η λέξη “προστασία” εκλαμβάνεται καί με τις δύο γνωστές έννοιές της! Lol!!!)
iii. Τουρκίτσα
Έχουμε, λοιπόν, δεδομένο καί σταθερό το ότι ηπαπάρα καί Ρωσσία κάνουν πλάτες στον Ρετζεπίκα, να ξεσκίσει τους Κούρδους της Συρίας. Αλλά, εδαφικώς, μέχρις εκεί που του επιτρέπουν – μέχρ’ εκεί, καί πίσω· διότι βρήκες τοίχο, μάστορα! 🙂
Το θέμα, όμως, είναι: Γιατί ο Ερντογάν αποδέχθηκε αυτή την κατάσταση καί δέχθηκε να συμμετάσχει;
Άλλως τε:
- Η περιοχή (όπου του επέτρεψαν να μπουκάρει) δεν έχει τίποτε σημαντικό. Ούτε πετρέλαια, ούτε υπέδαφος. Ούτε καλά-καλά στρατηγική σημασία.
- Στο πρόσφατο παρελθόν ξαναδοκίμασε να μπουκάρει στη Συρία, κι έφυγε σα δαρμένο σκυλί.
- Τρίτον, αφού δεν μπορεί να πάει ούτε μπροστά, ούτε ανατολικά, ούτε δυτικά, ούτε πίσω να γυρίσει ντροπιασμένος, τότε αναγκαστικά πέφτει σε τέλμα· stalemate, που λένε καί οι αγγλόφωνοι. Τί τον ωφελεί αυτό; Ή, μήπως, δεν τό ‘βλεπε εξ αρχής, να μην ξεκινήσει κάν;
- Τέταρτον· κάτι, που δεν γράφει κανείς (κι απορώ με τους εγχώριους “έμπειρους αναλυτές”, που το παρέλειψαν) : ότι το κόστος μιάς τέτοιας στρατιωτικής εκστρατείας είναι τρομερό. (Παρά το ότι οι τουρκαλάδες εκεί κατέβασαν κυρίως παλιό αρματικό υλικό -τα αναβαθμισμένα M60-, κι όχι τα Λέοπαρντ.)
Υπολογίζω προχείρως ότι μέχρι τέλος Οκτωβρίου θα τους στοιχίσει των τουρκαλάδων πενήντα μύρια ευρά η “έκδρομούλα” αυτή. (Ρέ αναλυταράδες!… Ένας σας δεν θα μας πεί πόσο καίει το τάνκ ανά χιλιόμετρο; καί πόσα άρματα κατέβασε η τουρκίτσα στη Συρία, ώστε να κάνουμε τον υπολογισμό; Μία τεθωρακισμένη μεραρχία; Δύο; Πόσες; )
Άρα, με εξ αρχής αρνητικές (καί σχεδόν απαγορευτικές) προϋποθέσεις, γιατί να ξεκινήσουν γιά Συρία καί να ξοδέψουν τόσα λεφτά, χωρίς φανερό όφελος; Ξέρετε εσείς την τουρκίτσα να κάνει κινήσεις στο βρόντο; Ή, μήπως, επιμένετε να θεωρείτε τον Ρετζεπίκα χαζόν, ν’ αναλάβει τον ρόλο “της τάπας του μπουκαλιού” (δηλαδή να καλύψει το κενό των αποχωρούντων Κούρδων) χωρίς λόγο;
Η απάντηση είναι πως, όντως, κάτι σημαντικό περιμένει ως αντάλλαγμα. Κι όχι μονάχα ένα!
- Πρώτον, τη σπάει στο οξαποδουήλ. (Με το οποίο τά ‘χει τσουγκρίσει η τουρκίτσα, διότι -ανάμεσα στους άλλους ρόλους που προβάρει- πάει να το παίξει “μητέρα” όλων των σουνιτών μούσλιμζ, συμπεριλαμβανομένων των Παλαιστινίων.)
- Δεύτερον, σκέφτεται ότι: άπαξ καί πήρε το ελεύθερο να μπαστακωθεί μονίμως στην περιοχή (βλέπε παράδειγμα βόρειας Κύπρου), πού ξέρεις στο μέλλον γιά πού θα κινήσει παραπέρα, ξεκινώντας με βάση τη σημερινή βόρεια Συρία…
- Τρίτον, προφανέστατα ξεκαθαρίζει με την πληγή (της τουρκίτσας), που ονομάζεται “Κούρδοι”.
Εδώ, όμως, ο οποιοσδήποτε σκεπτόμενος δεν θα μείνει στο “προφανέστατα”, αλλά θα παρατηρήσει το εξής: Καλά, ο Ρετζεπίκας ξεκαθαρίζει λογαριασμούς με τα 12-15 μύρια Κούρδων της Συρίας, που βρίσκονται εκτός του κράτους του.
Αλλά, τί γίνεται με τα 30-35 μύρια Κούρδων εντός του κράτους του;
Προσώρας, απολύτως τίποτε!.. Εκτός αν επιχειρήσει γενοκτονία τους – πράγμα που δεν θα τον αφήσουν οι «μεγάλοι» να το κάνει.
Άρα, κάποιον λάκκο έχει η φάβα! Κάτι άλλο κρύβεται στο βάθος, κι αυτό δεν είναι η πιθανολογούμενη ίδρυση του (Ξε)Κουρδιστάν.
[Γιατί;
Απλούστατα, εάν ιδρυθεί αυτό, πρώτον θα είναι εις βάρος εδαφών της Συρίας, κι όχι της τουρκίτσας. Άρα, στο εδαφικό δεν τραβάει ιδιαίτερα ζόρια η τουρκίτσα. Καί δεύτερον, οι Κούρδοι της Συρίας θα εξακολουθήσουν να βρίσκονται εκτός συνόρων τουρκίτσας.
Με τους εντός συνόρων τί κάνει – που, έστω θεωρητικώς, είναι μεγαλύτερο καί υπαρκτό πρόβλημα; Αλλά γι’ αυτούς δεν μιλάει κανένας εμπλεκόμενος.
Επομένως, όλοι αυτοί οι εμπλεκόμενοι κάτι προσπαθούν να κρύψουν. Άρα, αλλού βρίσκεται το ζουμί.]
Καθόλου, λοιπόν, δεν έπεσε σε παγίδα των “μεγάλων” ο πονηρός Ρετζεπίκας, ώστε να ξοδεύεται τζάμπα στη βόρεια Συρία – καί να γεμίζει φέρετρα με πτώματα στρατιωτών του! Κάτι άλλο του τάξανε (καί δή, στα κρυφά), απείρως σημαντικώτερο.
Κι αυτό είναι τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου.
Βλέπετε, γεωπολιτικώς (καί γεωστρατηγικώς) ο έλεγχος των Στενών των Δαρδανελλίων είναι μισή δουλειά. Η άλλη μισή είναι ο έλεγχος του θαλασσίου “διαδρόμου” του ανατολικού Αιγαίου, του διαδρόμου που οδηγεί από τα Δαρδανέλλια στην ανατολική Μεσόγειο (καί αντιστρόφως).
Οπότε, αυτόν τον ενιαίο έλεγχο καλύτερα να τον έχει ένα κράτος (σκέπτονται οι “μεγάλοι»). Όχι δύο, όπως είναι σήμερα.
Άρα, ποιό κράτος θα έχει τον έλεγχο;
- Η Ελλάδα;
Η Ελλάδα είναι μέλος του Νάτο· καί δεν διανοείται να …μήν είναι, διότι οι πωλητικοί της την κατάντησαν γνήσιο κλωτσοσκούφι των ηπαπάρα καί την έδεσαν χεροπόδαρα σ’ αυτόν τον ρόλο. Δηλαδή, αν δεχθεί εντολή του αφεντικού της η Ελλάδα, η Ρωσσία αποκλείεται τελείως από την έξοδο στη Μεσόγειο μέσω Ευξείνου Πόντου καί Στενών.
Άρα, όχι η Ελλάδα. Δεν τους κάνει, των «μεγάλων». (Κάνει μεν των ηπαπάρα – αλλά, αυτές ξέρουν ότι άμα τσιγκλιστεί η Αρκούδα με την έλλειψη διεξόδου στο Αιγαίο, θα φάνε Ρωσσικό κλύσμα σε κάποιον άλλον τομέα. Καί δεν θέλουν να το ρισκάρουν.)
- Η τουρκίτσα;
Κι αυτή είναι μέλος του Νάτο, αλλά τό ‘χει γράψει εκεί που δεν πιάνει το μελάνι. Απ’ την άλλη, σ’ όποιον την προσεταιριστεί, θα του κάνει όλα τα χατήρια (διότι -όπως καί η Ελλάδα- ούτε αυτή είναι τόσο δυνατή, όσο οι “μεγάλοι”)· αλλά η τουρκίτσα δεν έχει ηλίθιες προκαταλήψεις (σαν το ψευτο-Ρωμαίϊκο) υπέρ Ανατολής ή Δύσεως.
Άρα, υπάρχει μία άρρητη κι απόρρητη “συμφωνία κυρίων” να δοθεί στην τουρκίτσα ΚΑΙ το ανατολικό Αιγαίο με τον “διάδρομό” του… κι όποιος (απ’ τους δυό “μεγάλους” ενδιαφερόμενους) προλάβει να την κάνει παλλακίδα του την τουρκίτσα, πρόλαβε!
Οπότε, η κατάσταση έχει ως εξής:
Ηπαπάρα καί Αρκούδα συμφωνούν απολύτως στο να φάει τα νησιά μας του ανατολικού Αιγαίου η τουρκίτσα. Τώρα, οι μεν ηπαπάρα αυτό θα το παρουσιάσουν στους τουρκαλάδες ως δώρο, γιά να γυρίσει η τουρκίτσα πίσω στο Νάτο, η δε Ρωσσία πάλι ως δώρο, γιά να μείνει η τουρκίτσα στον εκκολαπτόμενο συνασπισμό των ισχυρών Ασιατικών κρατών (Ρωσσία, Ιράν, κτλ).
Απ’ την πλευρά της, η τουρκίτσα επιτυγχάνει έναν από τους πάγιους στόχους της, καί δεν κάθεται να συζητήσει τώρα γιά πόσον χρονικό ορίζοντα. (Αυτό θα το δεί, ανάλογα με τις συνθήκες που θα υπάρξουν. Αλλά, άπαξ καί κατάφερε να δημιουργήσει -όπως το συνηθίζει- ακόμη ένα τετελεσμένο, δεν την κουνάει κανένας.) Ο δέ Ρετζεπίκας κονόμησε μιά κατάσταση «καζάν-καζάν» (κι έτσι κερδισμένος, κι αλλοιώς κερδισμένος) :
- Εάν τα πάει καλά στη Συρία καί ξεσκίσει τους Κούρδους, αμέσως μετά θα επιτεθεί στα νησιά μας· διότι, ποιός τον πιάνει τότε, που θά ‘ναι «καβάλα στ’ άλογο»!
- Εάν, πάλι, φάει σφαλιάρες στη Συρία απ’ τους Κούρδους, θα περισώσει το γόητρό του (καί το αξίωμά του, καί τα λεφτά του, καί… καί…) μονάχα με μιά επιτυχημένη στρατιωτική επίθεση εναντίον των νησιών μας – διότι θα έχουν φροντίσει οι νταβατζήδες μας οι ηπαπαραίοι (μαζί με τους προδότες πωλητικούς μας) να δημιουργήσουν όλες τις απαραίτητες συνθήκες ήττας της Ελλάδας. Κι ο Ρετζεπίκας θα μας χτυπήσει με σίγουρο καί προδιαγεγραμμένο αποτέλεσμα υπέρ αυτού.
(Όπως το συνηθίζει, άλλως τε, η χώρα σας, κύριε Μπαχτσελί. Με τις πλάτες των «μεγάλων» κάνατε εις βάρος μας όσα κάνατε τον 20ον αιώνα· διότι, χωρίς αυτές, μέχρι κι ο Κεμάλ σας είχε σκατώσει το βρακί του απ’ τον φόβο του. Χάειντε, ζωντόβολα, που φιλοδοξείτε να μας πετάξετε στη θάλασσα – καί το λέτε κιόλας δημοσίως!)
Συμπερασματικώς, όλ’ αυτά σημαίνουν ότι η (λίαν προσεχής) επίθεση της τουρκίτσας εναντίον μας είναι δεδομένη. Όπως επίσης καί το ότι η αδράνεια ΚΑΙ ΤΩΝ ΔΥΟ “μεγάλων” (ου μην καί η ενεργός βοήθειά τους προς την τουρκίτσα – πχ με παρεμπόδιση των δικών μας τηλεπικοινωνιών, κτλ) είναι κι αυτή δεδομένη.
Με βάση τη λογική, αυτά ακριβώς ισχύουν – καί τίποτε άλλο. (Το ο,τιδήποτε άλλο έχει τόση σοβαρότητα, όση καί τα παιδικά παραμύθια.) Οπότε, τώρα που τα ξέρετε, προετοιμαστήτε.
Θα ματώσουμε να υπερασπίσουμε την Ελλάδα – καί δεν πρόκειται να δεχθούμε βοήθεια από πουθενά.
Βοήθεια από κανέναν, καί μαχαιριές απ’ όλους.
Υγ 1: Καλά… αυτά τα λιβάνια των γεροντάδων, μήπως έχουν μέσα κανένα αρωματικό βότανο …Ζωνιανών; Καλαματιανό, μήπως; Ολύμπου, ξέρω ‘γώ;
(Δεν κάνω πλάκα· πληροφορώ τους …αμύητους, ότι λιβάνι καί χασίσι έχουν ίδια μυρωδιά! Δεν τα ξεχωρίζεις εύκολα.)
Ρωτάω, διότι όλες αυτές οι αηδίες με τις προφητείες καί τους “ομοδόξους αδελφούς μας” έχουν κάνει ανυπολόγιστη ζημιά στον λαό μας. Έχουν μαστουρώσει πολύ κόσμο – καί φοβάμαι ότι τον φτάσανε σε κατάσταση αποχαυνώσεως μή αναστρέψιμη.
Μιά ματιά να ρίχνατε, μωρέ, στην πρόσφατη Ιστορία μας, καί θα βλέπατε ότι “ομόδοξοι αδελφοί μας” ήταν καί οι Βούλγαροι του 1900-1944! Από ποιούς, λοιπόν, περιμένετε βοήθεια σήμερα, βάζοντας ως πρόταγμα το ομόδοξον χριστιανικό δόγμα;
Δε λέω, το κακό που μας έκαναν οι αγγλόφωνοι, τα γερμανογούρουνα, καί η Φραγκιά, είναι τάξεις μεγέθους μεγαλύτερο απ’ τα αδειάσματα που φάγαμε απ’ το Ξανφόν Γκιένος. Αλλά τόοοοσο πολύ κλουβιάσανε μερικοί-μερικοί πιά, που ακούν “Ρωσσία” καί κάνουν τούμπες;
Υγ 2: Το παρόν γράφτηκε ύστερ’ από δύο συνεχόμενα ξενύχτια. Φοβάμαι πως δεν προλαβαίνουμε γιά τίποτε σοβαρό!… Αλλά, να προμηθευτούμε έστω ένα κουζινομάχαιρο!
Μπορεί κάποιος τέκτων, που μέσα του εξακολουθεί να αισθάνεται Έλληνας πατριώτης, να έδωσε στον Στρέηντζερ αποκλειστικές πληροφορίες γιά εξέγερση των λάθρο μέσα στον Νοέμβριο, αλλά το δικό μου ένστικτο πιάνει το Σ/Κ που έρχεται – τριήμερο, με την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940 τη Δευτέρα. Πρώτης τάξεως ευκαιρία να παραλύσει τελείως ο υποτυπώδης δημόσιος οργανισμός του ψευδοκράτους μας!
Κι όταν λείπει ο γάτος…
Ειδικά να προετοιμάζονται οι νησιώτες μας στα λαθροβριθή νησιά μας ανατολικώς του 25ου μεσημβρινού. Μυτιλήνη (καί Λέσβος – με κάνει να λέω αστεία μέσα σε τραγική κατάσταση, αλλά δε μπορώ να κρατηθώ με το αγράμματο ζώον!), Χίος, Σάμος, Σύμη… ειδικά η Σάμος.
(επόμενο)
Οκτ. 21, 2019 @ 06:38:56
ΕΡΓΟΔΟΤΑ ΜΕΣΤΗ ΚΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ. ΘΑ ΣΕ ΠΡΟΕΤΡΕΠΑ ΝΑ ΒΑΛΕΙΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΤΟΧΟΡΤΟ( ΠΡΟΦΗΤΕΙΑ) ΟΤΙ Η ΗΠΑ ΘΑ ΥΠΟΣΧΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΙΝΑ ΤΗΝ ΣΙΒΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΕΙ ΝΑ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΡΩΣΙΑ ΑΠΟ ΠΙΣΩ.ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ Η ΚΙΝΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Ο ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΟΛΟΥ. ΑΛΛΑ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΠΛΑΚΕΙ ΣΕ ΠΟΛΕΜΟ ΕΥΡΕΙΑΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ( ΜΟΝΟ ΚΑΤΙ ΜΕΡΕΜΕΤΙΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ) ΚΑΙ ΟΥΔΕΠΟΤΕ ΘΑ ΖΗΤΗΣΕΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΗΣ ΗΠΑ ΠΙΣΩ.ΑΠΛΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ. ΚΑΙ ΑΦΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΕΞΑΝΤΛΗΘΕΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΜΕΓΑΛΟΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΗΝ ΠΟΥΤΣΑ ΤΗΣ. ΟΣΟ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΙΝΕΖΟΥΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ. ΛΟΛ. Η ΚΙΝΑ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΕΤΑΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΓΕΩΣΤΡΑΤΙΓΙΚΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΤΣΑΣ. ΤΕΛΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΠΟΛΕΜΟ ΜΕΤΑΞΥ ΠΑΚΙΣΤΑΝ ΚΑΙ ΙΝΔΙΑΣ.ΒΑΖΕΙ ΔΟΛΩΜΑΤΑ (ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ) ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΙΡΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΠΙΤΕΘΟΥΝ ΟΙ ΗΠΑ. ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΡΑΤΟ ΣΤΗΝ ΣΥΡΙΑ ΣΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ.ΘΕΛΕΙ ΤΗΝ ΚΟΥΡΔΙΑ ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΗΡΕΜΗ ΤΟΥΡΚΙΑ ΑΛΛΙΩΣ ΔΙΑΜΕΛΙΖΕΤΑΙ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΚΑΤΑΡ. ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΙΝΔΙΑ. ΘΕΛΕΙ ΜΙΑ ΗΡΕΜΗ ΙΑΠΩΝΙΑ.ΑΝ ΕΝΩΣΟΥΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΕΙΛΕΙ ΣΤΡΑΤΟ Η ΚΙΝΑ ΤΟΤΕ ΜΑΣ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ. ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ . ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΕΙ; 1,5 ΔΙΣ Η ΚΙΝΑ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΟΣΟΙ Η ΙΝΔΙΑ. ΘΕΛΟΥΝ ΖΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΜΕΣΑ.
ΑΝ ΤΟ ΚΑΛΟΣΚΕΦΤΟΥΜΕ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΚΟΠΟΣ. ΑΠΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ. ΣΤΟΝ ΒΟΡΕΙΟ ΠΟΛΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΟΙΤΑΣΜΑΤΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ. ΟΛΟΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΤΑ ΜΟΙΡΑΣΤΟΥΝ. ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΙ. ΑΛΛΑ Ο ΒΙΩΣΙΜΟΣ ΖΩΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΗΣ. ΟΛΟΙ ΠΑΝΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΙΒΗΡΙΑ. Η ΙΝΔΙΑ ΕΧΕΙ ΕΓΚΛΩΒΙΣΤΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ. ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΙΝΔΙΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ 200 ΕΚ. ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΙ. Ο ΤΥΠΟΙΣ ΧΙΤΛΕΡΙΚΟΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΞΑΝΑ ΚΑΙ ΞΑΝΑ Η ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΚΔΙΩΞΟΥΜΕ Η ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΚΟΤΩΣΟΥΜΕ.
ΣΤΟ ΔΙΑ ΤΑΥΤΑ ΤΩΡΑ. ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΖΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΣΕ ΜΙΑ ΑΛΛΗ Η ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΟΝΤΩΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ. ΤΙ ΘΕΛΕΙ;
Η ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ Η ΝΑ ΤΗΣ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΤΗΝ ΝΑ ΖΕΙ ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΣΚΑΤΑ.
ΟΙ ΣΤΗΛΕΣ ΣΤΗΝ ΤΖΟΡΤΖΙΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΑΛΗΘΕΙΑ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΩΣΤΕ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΑΞΙΩΣΕΙΣ ΖΩΤΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΝΑ ΜΗΝ ΤΙΣ ΕΧΟΥΝ ΠΛΕΟΝ.
Η ΓΗ ΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑΙΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 10 ΔΙΣ ΚΟΣΜΟ. ΑΡΑ ΤΟ ΦΑΓΗΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ.
ΤΟ ΠΟΙΑ ΦΥΛΗ ΘΑ ΥΠΕΡΙΣΧΥΣΕΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ.
Ο 3ΠΠ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΦΕΥΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΟΣ.
ΑΡΚΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΘΕΙ Η ΦΥΛΗ ΜΑΣ.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Οκτ. 21, 2019 @ 08:58:30
Σωστός στα της ανάλυσης, αν και δεν την ολοκλήρωσες – άφησες εκτός παιγνίου Ινδία και Κίνα, ιδίως την δεύτερη που παίζει χοντρά στα της Μεσογείου, αν και ο Δράκος πηγαίνει υφέρποντας και όχι πετώντας, άλλωστε μην ξεχνάς ότι οι νεοταξίτες είναι πίσω της αυτήν την στιγμή.
Και ρε Εργολάβε, μην ανακατεύεις αυτά τα σκουλήκια, τους μασωναραίους, κανένας από δαύτους δεν είναι υπέρ της Ελλάδος (ακόμη και αν υποθέσουμε ότι θα ήθελε – που δεν θέλει) … με την «ευγενική» συνδρομή τους έχουμε φάει κλύσμα κάμποσους αιώνες τώρα … αυτοί είναι από ‘κείνους που πρέπει πρώτοι να φάνε μαχαίρι .
Αλλά γιά άντε να δούμε και την συνέχεια και τα λέμε …….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 09:13:31
@Παλαιόν (καί λιγάκι Αντώνιον τον Μεγαλογράμματον) :
Απλώς ανέφερα το γεγονός με τον μασώνο καί τον Στρέηντζερ, γιά να δείξω ότι οι χρονικές εκτιμήσεις μας (περί εξεγέρσεως των λάθρο) είναι σχεδόν ταυτόσημες. Τα υπόλοιπα (πχ τα κίνητρά του) δεν με απασχολούν.
Ίσως, βέβαια, εδώ να κρύβεται καί το της προφητείας, ότι «Οι Τούρκοι θα μάθουν το μυστικό τρείς μέρες νωρίτερα!»… μιά που εγώ μιλάω ακριβώς γιά τρείς μέρες νωρίτερα από τον Νοέμβριο! (Οπότε, σ’ αυτή την περίπτωση οι στοές μας αποπροσανατολίζουν – πράγμα ούλτρα επικίνδυνο.)
Την Κίνα δεν την ανέφερα, επειδή τώρα ταχιά δεν πρόκειται να φάμε κλύσμα από δαύτην. Τώρα το «Κεντρικό Βασίλειο» (Τσόνγκ Γκουό) απλώς μας άρχισε στα πονηρά χάδια! Μας πασπατεύει! Lol!!!
(Μην ξεχνάς ότι η Κίνα έχει στείλει πολεμικό πλοίο -νομίζω αεροπλανοφόρο- στα ανοιχτά της Συρίας ήδη από το 2011, τότε που άρχισε ο πόλεμος, αλλά σ’ όλο αυτό το διάστημα μέχρι σήμερα δεν έριξε ούτε μία ντουφεκιά!)
Το άγριο σέχ θα μας το κάνουν συντόμως (θα μας πάρουν παρτούζα, ομού καί οι τρείς) τουρκίτσα, ηπαπάρα, κι Αρκούδα· όθεν, εκεί εστιάζεται η ανάλυση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 09:57:56
Δεν εννοούσα ότι η Κίνα θα μας ρίξει κάποιο κλύσμα, αλλά το ότι το πώς θα εκτυλιχθούν τα πράγματα, στα της Ανατολικής Μεσογείου, πολλά θα εξαρτηθούν και από το που θα επιλέξει να ρίξει το βάρος της (στον ποιόν παίχτη θα στηρίξει) η Κίνα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 10:02:34
Ο καιρός είναι καλοκαίρινος
Οι τουρίστες έχουν φύγει από τα νησιά
Οι μαύρες βάρκες με τους μαύρους χρονομετρηθηκαν
Εκεί που είναι οι Κασμαδες
Δείχνει η πυξίδα .
Η γραμμή θα αντέχει εκεί που είναι ρηχά στο ύψος μιας μπουλντόζας.
Η γραμμή θα σπάσει από μέσα
Πριν έρθει ο Φοίνικας θα πέσει το καθεστώς
Έλληνες έχετε θάρρος και Πίστη στο μέσα σας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 10:08:04
@Παλαιόν, πάλι:
Η Κίνα προς το παρόν αδιαφορεί γιά τα Ελληνο-Τουρκικά. Τη δουλειά της την κάνει μιά χαρά μέσωι ηπειρωτικής Ελλάδας (εμπορικά τραίνα Πειραιάς-Βερολίνο).
Τα εμπορικά πλοία της, πάλι, προσεγγίζουν τον Πειραιά από Σουέζ / Κρήτη / δυτικές Κυκλάδες. Καμμία σχέση με ρότες στο «καυτό» ανατολικό Αιγαίο!
Εναλλακτικώς, μπορεί στο μέλλον να πιάνουν καί Βόλο (όταν γίνει ηλεκτροκίνητη γραμμή τραίνου Βόλος-Ηγουμενίτσα). Πάλι, όμως, θα πηγαίνουν από ασφαλείς ρότες. Απλώς, δεν θα στρίβουν γιά Πειραιά, αλλά θα μπαίνουν Ευβοϊκό. (Καί χωρίς αναμονή στη γέφυρα Ευρίπου, αλλά με ρίσκο τρικυμίας, θα περνάνε ανατολικά της Εύβοιας.)
Απ’ την άλλη, η Τουρκία δεν την ενδιαφέρει την Κίνα, διότι ο χερσαίος δρόμος με τα εμπορικά τραίνα Πεκίνο-Βερολίνο δεν συμφέρει να περάσει από Τουρκία. Στα βορειότερα γεωγραφικά πλάτη (42 μοίρες καί πάνω) είναι συντομώτερος ο παράλληλος κύκλος. Άρα, συμφέρει Πεκίνο / Μογγολία / Ρωσσία / Λευκορωσσία / Πολωνία / Γερμανία. Εναλλακτικώς υπάρχει ήδη καί λιγάκι νοτιώτερος δρόμος, μέσωι Ιράν. Αλλά η Τουρκία πάντα μένει έξω (λόγωι γεωγραφικής θέσεως).
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 10:15:13
@Αξιόφωτον:
«Καιρός καλοκαιρινός»!!!… Έλα ντέ! Ακόμη κι οι γυναίκες, που είναι κρυουλιάρες, διατηρούν το θερινό ντύσιμο απλά με προσθήκη ζακέττας! 🙂
Θυμίζει ακριβώς το 2003, τότε που μπούκαραν οι ηπαπαραίοι στο Αυγατηγανιστάν. (Κι έχουμε καί τις σχετικές φωτογραφίες του μακαρίτη του Μπεχράκη.) Τέτοια εποχή ήτανε πάλι.
Κι ενώι στο Αυγατηγανιστάν τέλος Οκτώβρη γίνεσαι παγοκολώνα, τότε τα αμερικανάκια μόνο που δεν είχαν πάρει αντιηλιακό! Θερινές στολές, κοντά μανίκια, κι έτσι! (Μάρτυρες οι φωτογραφίες της εποχής.)
Λες να δουλεύει υπερωρίες το Χάαρπ, γιά να διευκολύνει καμιά απόβαση σαδώθε;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Οκτ. 21, 2019 @ 10:18:56
Σε περίπτωση εισβολής θα χρειαστεί να κρατήσουμε το μέτωπο για δεκαπέντε ημέρες.
Οι πρώτες μέρες θα είναι αιματηρές και σφοδροτατες .
Όσο περισσότερο κρατήσουμε ο χρόνος θα μετράει υπέρ μας επειδή θα ενεργοποιείται και ο πανάρχαιος κώδικας μας.Στον πόλεμο θα αναδειχθούν οι ήρωες της διπλανής πόρτας.
Πολλοί θα πουν ότι οι Τούρκοι έχουν υπεροπλία και κυρίως στον τομέα του πυροβολικού και των πυραυλικών συστημάτων
Ε λοιπόν η Ελλάς δεν έχει ξοφλήσει.Υπαρχουν συστήματα που δεν λέγονται αλλά έχουν σχέση με τις συχνότητες.Αυτα θα ενεργοποιηθούν αχρηστεύοντας ότι πετα και ότι πλέει.
Το θέμα της Νίκης θα κριθεί στο εσωτερικό μέτωπο οπου ο κυρ Βαγγέλης ο γαύρος θα πρέπει να χειριστεί το σκηνικό του πηχτου αίματος των άλλων και των δικών του.
Εκεί θα ενεργοποιηθεί ο Κώδικας .Είναι το λεπτό σημείο που σπάει η Ηθική και η Λογική και επικρατεί ο Αρχέγονος εαυτός .Η συνάντηση με το σκοτάδι που αλλάζει τα πάντα.
Και ο Πόλεμος είναι μύηση αν και δεν το λένε στα μαθήματα αυτογνωσίας ,πως θα μπορούσαν άλλωστε τα νεοεποχιτικα γκρουπουσκουλα.
Πυρογονοι
Γόνοι του Πυρός
Πείραμα
Σκέψου και θυμισου στοχευοντας
Την άρνηση
Την σκότωσες με το Πυρ των Πυρογονων
Μου αρέσει!Αρέσει σε 3 άτομα
Οκτ. 21, 2019 @ 10:21:07
@Αξιόφωτον:
«…ο Πόλεμος είναι μύηση!…»
Ρέ μπαγάσα, γιά κάτι τέτοια σε πάω με χίλια! 🙂
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Οκτ. 21, 2019 @ 10:42:36
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Οκτ. 21, 2019 @ 11:05:20
Η Ρωσσία δεν είναι πολυφυλετικό κράτος;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:24:59
.
Η Κίνα, παίζει υπογείως σε πολλά ταμπλό … έτσι και ο λεγόμενος δρόμος του μεταξιού (ο μελλοντικός και όχι ο τωρινός ή του παρελθόντος) έχει πολλές διαδρομές -ένα από τα κόλπα που μάθαμε στους Κινέζους παλιά και το κρατούν οι μπαγάσηδες … και ΝΑΙ την ενδιαφέρει, το Ανατολικό Αιγαίο και η Τουρκία (να σου θυμίσω μόνο ότι ο άξονας Αξιού-Δούναβη, παίζει με πολλά λεφτά των Κινέζων)
Τέλος πάντων, δεν είναι ώρα ν’ ανοίξουμε τώρα ένα τέτοιο θέμα … προέχουν άλλα.
Στο θέμα τώρα :
Αυτοί που αναφέρθηκαν, είναι οι κύριοι και εμφανείς παίχτες, μέσω των οποίων γίνεται το παιχνίδι (και το δικό τους αλλά και των αφεντικών τους) … όμως πολλά θα κριθούν απ’ ότι σχεδιάζουν τα παραπίσω απ’ αυτούς αφανή «παιδιά».
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:25:48
@Ένσταση:
Δεν νομίζω. Ίσως αναφέρεσαι σε κάτι σχιστομάτηδες της Σιβηρίας, που δεν είναι Ρώσσοι, αλλά Ρώσσοι υπήκοοι.
Ίσως εννοείς ότι άλλο οι αυθεντικοί Ρώσσοι (Βίκινγκς), κι άλλο πχ οι Κοζάκοι. Συν κάτι σκόρπιοι Τσετσένοι, Τάταροι, καί λοιποί, που επίσης είναι Ρώσσοι υπήκοοι – αν καί στο μέγιστο ποσοστό τους συνειδητά, κι όχι επειδή απλά βρέθηκαν στη μέσα μεριά των Ρωσσικών συνόρων.
Όμως, όλοι αυτοί σήμερα έχουν Ρωσσική εθνική συνείδηση. Άσε που ουσιαστικώς χάνονται μέσα στο μεγάλο ποσοστό ορίτζιναλ Ρώσσων.
Πάντως, κάνε έναν κόπο κι εξήγησε τη θέση σου, αν θέλεις.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:28:48
Τι ;; … μετά από δύο συνεχόμενα ξενύχτια ;;
…και ‘γω που έλεγα ότι, τα πρωτότυπα άρθρα, ιδιαίτερα τα μακροσκελή, γράφονται από μόνα τους !!! … χά χά !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:34:16
@Παλαιόν:
Όχι, βρέ σύ! Λάθος! Τα μακροσκελή άρθρα πάντα γράφονται από άνθρωπο!
Κάτι ανώνυμα σχόλια γράφονται από μόνα τους!… Αυτά ξεπετάγονται σαν τα fortune cookies (τυχερά χαρτάκια) στα σοκολατάκια! Υπάρχει από πίσω πρόγραμμα υπολογιστή / γεννήτρια τυχαίων σχολίων, που κάθε φορά πετάει σαν πορδή ένα ανώνυμο (καί ψιλοάσχετο / ψιλοχαζό) σχόλιο, όσο σοβαρά πράγματα κι αν γράψεις στο άρθρο!
Προχωρημένα κόλπα της …Θείας, αυτά! Lol!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:37:04
Ο πληθυσμός της Κίνας θα μειώνεται σταδιακά γιατί λόγω της πολιτικής του ενός παιδιού που επέβαλε ο Μαο πολλές δεκαετίες πριν, έχει γεμίσει συνταξιούχους … επιπλέον δυτικά είναι αραιοκατοικημένη (χειρότερη από τη Σιβηρία) και μην ξεχνάς πως η έκταση της είναι όσο η Ευρώπη. Νομίζω τουλάχιστον μεσοπρόθεσμα νομίζω την ενδιαφέρει περισσότερο ο θαλάσσιος διάδρομος (εκεί προσπαθούν να την στριμώξουν οι ΗΠΑ). Ιστορικά, περισσότερο την ενδιαφέρουν τα «νώτα» της (Ινδοκίνα) παρά η Σιβηρία.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:42:02
@Ανώνυμον της Οκτ. 21, 2019 @ 11:37:04 :
Ενδιαφέρουσα η άποψη αυτή! (Περί Ινδοκίνας, κτλ.) Σηκώνει επίσης ενδιαφέρουσα συζήτηση, μόνο που δεν είναι του παρόντος.
Όμως, απ’ όσα γνωρίζω (που έχουν γραφεί στο Διαδίκτυο), η πολιτική του ενός παιδιού έχει εγκαταλειφθεί εδώ καί μερικά χρόνια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:49:00
.
Να, που κάτι έμαθα σήμερις … αυτό το «Τα μακροσκελή άρθρα πάντα γράφονται από άνθρωπο!» … δεν θα μπορούσα ΠΟΤΕ, μα ποτέ, να το φανταστώ !!! … χά χά !!
Καλή η πλάκα, πάντως, οσονούπω, πολλά θα γράφονται, βιβλία ολόκληρα (για άρθρα ήδη γίνεται) από ΤΝ, αν ήδη δεν έχει ξεκινήσει, πάντως, το πόσο πρωτότυπα μπορεί να είναι, μένει να το δούμε … αν και σε βάθος χρόνου, και αυτό θα επιτευχθεί.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 11:54:59
.
Ινδοκίνα κλπ και όχι μόνο, αναφέρονται στον πολυσχιδή μελλοντικό δρόμο του Μεταξιού, που σχεδιάζει ο Δράκος, αλλά, όπως λές, δεν είναι του παρόντος, αυτή η συζήτηση.
Η Κίνα «κοιτάζει» σε πολλά μέρη ταυτόχρονα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 12:04:40
Τα κρίσιμα δεδομένα παραμένουν μυστικά και συνεπώς οι αναλύσεις εύκολα αστοχούν.
Σύμφωνα με τον παραπάνω Κούρδο καθηγητή οι Τούρκοι έχουν ήδη εκκενώσει πολλές πόλεις Κούρδων μέσα στην Τουρκία και υπάρχει ήδη ζώνη ασφαλείας από χρόνια. Είχαν από παλιά ένα χάρτη όπου έδειχναν τις πόλεις μέσα στη Συρία όπου κατοικούσαν οι Κούρδοι. Βρίσκονταν όλες σε μια λωρίδα. Η ζώνη ασφαλείας που δήθεν πάνε να φτιάξουν τώρα συμπίπτει με τη λωρίδα αυτή. Δηλαδή θέλουν να εξαφανίσουν τους Κούρδους της Συρίας από όλες τις πατρογονικές τους εστίες. Εθνοκάθαρση κανονική όπως και στη Μικρά Ασία και μετά εποικισμός.
Τούρκος καλός, ούτε νεκρός.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 15:50:30
ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ ΟΤΙ ΟΝΤΩΣ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΕΝΟΣ ΠΑΙΔΙΟΥ ΕΧΕΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ. ΑΛΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΣΤΟ 2 ΠΑΙΔΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥΕΞΟΔΟ. ΟΠΟΤΕ ΣΩΣΤΑ ΕΙΠΕ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΟΤΙ Ο ΚΙΝΕΖΙΚΟΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΓΕΡΝΑΕΙ. ΠΕΡΙ ΙΝΔΟΚΙΝΑΣ ΕΠΙΣΗΣ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΟΥ ΜΕΤΑΞΙΟΥ. ΑΛΛΑ ΠΕΡΙ ΣΙΒΗΡΙΑΣ ΘΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΩ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΩΝΥΜΟ ΓΙΑΤΙ Η ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ ΠΛΥΘΗΣΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΑΣ ΔΥΣΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΛΟΓΩ ΕΡΗΜΟΥ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 15:53:58
ΒΡΕ ΕΡΓΟΔΟΤΑ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟ ΜΗΧΑΝΗΣ ΜΙΚΡΑ ΣΧΟΛΙΑ Η ΑΣΤΕΙΕΥΕΣΑΙ; ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΩΜΟΛΥΣΣΑΝΕ ΤΑ ΤΡΟΛΛΑΚΙΑ. ΧΑ ΧΑ ΧΑ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 19:50:47
Αν και διατηρώ μικρές επιφυλάξεις για το χρόνο επίθεσης της Τουρκίας, θεωρώ ότι αυτή καθ’ αυτή η επίθεση είναι αναπόφευκτη, εκτός αν της παραδώσουν οι «λεοντόκαρδοι» πολιτικοί μας ότι ζητάει, χωρίς πόλεμο!
Ωστόσο εκείνο που είναι πολύ πιθανό να συμβεί το προσεχές διάστημα είναι μια γενικευμένη εξέγερση όσων παρανόμως έχουν εισρεύσει στην Ελλάδα και παρανόμως επιδιώκουν να “βγάλουν ρίζες εδώ” με τις πλάτες ισχυρών προστατών εκτός και εντός της Πατρίδος μας. Ώστε, η Τουρκία αφ’ ενός να μετρήσει τις αντιδράσεις συνολικά της Ελλάδος (πολιτών και ηγεσιών) και αφ’ ετέρου, και σημαντικότερο, να έχει ένα καλό πρόσχημα προς τη διεθνή κοινή γνώμη για να μπουκάρει στην Ελλάδα, ότι το κάνει για να προστατεύσει τους ομόθρησκους της που κινδυνεύουν από τους Έλληνες, αν τα γεγονότα εξελιχθούν σε σφαγές. Ας το σκεφτούμε. Ίσως δε συμφέρει, ΤΩΡΑ, να επιτρέψουμε αυτήν την προβοκάτσια εκ μέρους της Τουρκίας.
Είναι ωστόσο πολύ θαρραλέο να δίνει κάποιος το χρόνο της τουρκικής επίθεσης βάσει λογικής ανάλυσης. Πρέπει και αυτό το “μήνυμα” να διαδοθεί, ώστε να μην έχει καμία δικαιολογία η πολιτικο/στρατιωτική ηγεσία να ισχυριστεί ότι, εν μέσω αργιών κατελήφθη εξ απίνης και ψάχνει να βρει τ’ αυγά και τα καλάθια της -ωραίο πρόσχημα για ήττα ή… μάλλον για διαπραγματεύσεις «αλά Τραμπ» και υπό τον Τραμπ, με διακοπή των εχθροπραξιών!
Συμμαχοί(η) μας η παγκόσμια κοινή γνώμη, (που κανένας δεν μπορεί να την αγνοεί), αν οι Έλληνες ξυπνήσουν τους Λεωνίδες που ζουν μέσα τους…. και φυλάξουν Θερμοπύλες ακριβώς όπως Εκείνοι!
Υ.Γ. Πολύ σωστός ο Αξιόφωτος ότι το μέτωπο πρέπει να κρατήσει γερά…»να μη λυγίσει» στις πρώτες πιθανώς μεγάλες απώλειες. Η Ελλάδα δεν πρέπει να στοχεύσει σε τίποτ’ άλλο παρά σε μια πλήρη και περιφανή νίκη. Κι ας βγει πάμφτωχη από αυτόν τον πόλεμο. Η Τουρκία, όμως, αν νικήσει η Ελλάδα, θα διαλυθεί. Να το θυμάστε.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Οκτ. 21, 2019 @ 20:46:56
Κατερίνα στις μεραρχίες προσβολής όπως και στην στατια του Αιγαίου υπηρετούν φανατικοί Τούρκοι γσλουχημενοι από τους ΛΥΚΟΥΣ υπό το πρόσχημα των Ιμάμηδων και Τούρκων δασκάλων .
Οι Ελληνογενείς εξισλαμισθεντες νυν κάτοικοι της Μικράς Ασίας και καθ ημάς Ανατολής τοποθετούνται στα βουλγαρικά σύνορα και στην Μαύρη θάλασσα .
Είναι οι λεγόμενες λουφατζιδικες μονάδες.
Σε εμας έχουν την αφρόκρεμα των ισλαμικων σχολείων και των μισθοφόρων οι οποίοι όπως και να έχει άνευ αρχηγών είναι πρώτη ύλη για κοκορέτσια
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Οκτ. 21, 2019 @ 22:37:21
Αξιόφωτε, αυτή τη στιγμή ακούω το «Παιδιά, της Ελλάδος παιδιά» και δακρύζω.
Ναι, θα ΝΙΚΗΣΟΥΜΕ! «Το αίμα (των ΕΛΛΗΝΩΝ) νερό δεν γίνεται»!
300+1100 εναντίον 250-270 χιλιάδων! Τι κι αν πέθαναν; Η ΝΙΚΗ τους είναι διπλή. Νίκη πολεμική (εφ’ όσον νικήθηκαν με προδοσία) και νίκη ενάντια το φόβο του θανάτου, που μάλλον γνώριζαν ότι είναι μια ψευδαίσθηση.
Γι’ αυτό πολύ σωστά είπες ότι ο πόλεμος είναι μύηση. Σε μυεί να ξεπεράσεις το φόβο του θανάτου. Αλλά πρέπει να έχεις «καλλιεργήσει» λίγο τον εαυτό σου προς αυτήν την ιδέα, για να λάβεις αυτή τη μύηση. Δε μιλάω για σένα προσωπικά, αλλά για τον οποιονδήποτε.
Υγ. Ήθελα από καιρό να το προτείνω, αλλά τώρα μου δίνεται η ευκαιρία. Όσοι μπορείτε να γράψετε στίχο και όσοι μπορείτε να γράψετε μουσική, συνδυαστείτε και προσπαθήστε. Θα χρειαστούμε τραγούδια γραμμένα από ΕΛΛΗΝΕΣ!
Να τ’ ακούμε και να αναπνέουμε αέρα νίκης! Μέσω του διαδικτύου (αν τ’ αφήσουν) θα διαδοθούν αμέσως.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 21, 2019 @ 23:33:16
Βρε Εργοδότη,
Τόσο πολύ υποτιμάς το ποδιτσουλέϊκο;
Ελεγχόμενον αντίλογον αποτελεί (ξεκάθαρα, κι όλας!) ο συγκεκριμένος Ελευθεροτέκτων, στον οποίον αναφέρθηκες, ούτως ώστε να σπείρει (λιγουλάκι ακόμη) τρομολαγνεία στην ατίθαση γωνιά της στάνης… Ολάκερος Μασώνος, και θα εκθέσει μυστικά της Στοάς του, μετά από αυτούς τους φρικτούς όρκους αίματος που έχει δώσει για την περίπτωση που θα προδώσει την εμπιστοσύνη της Στοάς και των Εν Τη Στοά Αδελφών του;
Και αυτό, γιατί; «Εάν είναι να έχουμε αντίλογο, ΕΜΕΙΣ είμαστε αυτοί που θα τον ελέγχουν», έλεγε και ο Πατερούλης Στάλιν στα ανώτερα στέλέχη του χειμαδιού του… Επειδή το χειμάδιον πρέπει να ελέγχεται, όχι μόνον αυστηρά αλλά και από πολύ κοντά: εξ’ ου και η αναλογία των δεκαπέντε χαφιέδων ανά δέκα κατοίκους στο τέως (αλλά και στο νυν) Σιδηρούν Παραπέτασμα… Νά ‘ναι καλά όλοι αυτοί οι «Γερμανοί Φιλόσοφοι», όπως τους ονομάζει η Ιστορία, αφού δεν θα της επιτραπεί ποτέ της Ιστορίας να τους ονομάσει στο ευρύτερο κοινό της με το πραγματικό τους ποιόν: «Ασκεναζίτες» ή «Γερμανοεβραίους» κατά το λαϊκότερον…
Όσον αφορά την παραπάνω αυτήν πληροφορία, που …μας αποκάλυψε ο …φιλάνθρωπος αυτός ποδίτσας, δεν είναι απλούστατο το ότι, ΔΕΝ υπάρχει περίπτωση η συνταγή να πετύχει δίχως την σωστή αναλογία των συστατικών; Ακόμη και τα ηλίθια (μασωνοθρεμμένα, γαρ) αμερικανάκια αναφέρονται στην τακτική «του καρότου και του ροπάλου», σε κάθε ευκαιρία που έχουν…
Και, στο κάτω κάτω της γραφής, σχετικώς με την αναμενόμενην αυτήν «επίθεση», περισσότερη σημασία έχει το «πότε» θα αποφασιστεί να συμβει ή το «Π’ΩΣ» θα αντιδτράσουν οι αυτόχθονες αυτού του πολύπαθου τόπου (που ξημεροβραδυάζονται καθημερινώς σε αυτά τα κουτσομπολάδικα της CIA και της MOSSAD, σύμφωνα πάντα με των ιδίων δεύτερων τα λόγια!), έχοντας εκθέσει με αυτόν τον τρόπο στον εχθρό το ακριβές τους ψυχογράφημα;
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 00:10:28
Αξιόφωτε,
Αν και καθήμενος (υποθέτω), ορθώς ομιλείς!
Ορθοτάτως, μάλιστα!…
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 01:22:56
@ΕργΔημΕργ
Ειχα καιρό να έρθω στην ιστοσελίδα αυτή και θα θελα να προσθέσω οτι.
*Κανένα χαρπ δεν κρατάει τον καιρό ζεστο αυτη την περίοδο απλα εγω και η παρεα μου προσευχήθηκαμε με να κρατησει το καλοκαίρι μεχρι μεσα Νοέμβρη γιατι ξεκινήσαμε Αυγουστο τα μπάνια.
*Τα σχόλια αν θελετε να ξέρετε δημιουργουνται οπως τα μυγακια στα σκουπίδια οταν περναει καποιο χρονικό διάστημα.Ετσι και τα αρθρα αφου δημιουργηθούν μετα αν τα αφησετε παράγονται σχόλια
Επισης τα αρθρα παραγονται με τον ιδιο τροπο οταν πολυκαιριζει ο ιστότοπος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 03:00:03
Ο Μπαϋρακτάρης στο Greeks of the Orient αναλύει τον πολυεθνισμό της Ρωσίας. Πολλές αναρτήσεις περί επερχόμενης -αναπότρεπτης διασπάσεως, περί του πόσο Ρώσσοι είναι οι Ρώσσοι κλπ.
π.χ. γράφει:
…(185 έθνη: Τάταροι (5.5 εκ.), Ουκρανοί (2 εκ.), Μπασκίροι (2 εκ.), Τσουβάς (1.5 εκ.), Τσετσένοι (1.5 εκ.), Αρμένιοι (1.2 εκ.), Άβαροι, Μορντβίνοι, Καζάκοι, Αζέροι, Νταργκίνοι, Ουντμούρτι, Μάρι, Οσέτιοι, Λευκορώσσοι, Καμπαρντίνοι, Κουμούκοι, Γιακούτιοι, Λέζγιοι, Μπουριάτες, Ινγκούσιοι, Γερμανοί, και Ουζμπέκοι – που όλοι τους αριθμούν από μισό μέχρι ένα εκατομμύριο – και άλλοι…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 08:37:07
@Καπετάν Λευτεριά (στους Τρώες) :
Δε ρίχνετε καί μιά προσευχή να βρώ καμιά βαλίτσα μ’ ένα μύριο ευρά σε χαρτονομίσματα των πενήντα; 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 08:54:43
@Γιώργον – Χέλλενε:
Τις οργανώσεις με τόσο μεγάλη συνεκτικότητα, όπως οι τέκτονες, δεν τις υποτιμώ καθόλου. Απλώς, γνωρίζω ότι στον άνθρωπο παίζει καί η ελευθερία επιλογής, καί το ξαφνικό στρίψιμο της (εγκεφαλικής) βίδας (πχ εκεί που συχνάζει σε μία καφετέρια επί δέκα χρόνια, ξαφνικά -χωρίς φανερή αιτία- αρχίζει να συχνάζει σε άλλη), καί το συναίσθημα.
Δε λέω το άλλο, ότι τέκτονες ήσαν ο Παύλος Μελάς κι ο ναύαρχος Κουντουριώτης… μόνο που δεν κάτσανε ν’ αναμασάνε τις περί Χιράμ Αμπίφφ ηλιθιότητες, αλλά όρμησαν στη μάχη γιά την Ελλάδα. Δε λέω ότι ετούτος εδώ είναι τέτοια περίπτωση· απλώς, μπορεί ξαφνικά να πήρε ανάποδες, καί μίλησε δημοσίως.
Μ’ άλλα λόγια, ακόμη κι ένας τέκτων (είναι πιθανόν να) κρίνεται ξεκινώντας από το «τεκμήριο της αθωότητας»… μέχρι ν’ αποδειχθεί ένοχος! 🙂
Αλλά πάλι, είδες ότι την πληροφορία του τη δέχομαι μ’ επιφύλαξη. Αν είναι να εξεγερθούν οι λάθρο σύντομα, κι αυτός μας δίνει ημερομηνία πέντε, δέκα μέρες μετά την πραγματική, τότε σ’ αυτό το διάστημα θα έχουν ήδη σφαγεί πάνω από εκατό χιλιάδες Έλληνες. Άρα, θά ‘χει βάλει κι αυτός το χεράκι του στους φόνους αυτούς.
Ίδωμεν, πάντως.
Υγ: Γηράσκω αεί διδασκόμενος! Πρόσφατα έμαθα (μέσα από επίπονη διαδικασία κλωνοποιήσεως δίσκου σε …μικρότερον) ότι ακόμη καί τα παρτίσιονς του δίσκου έχουν διαδικτυακή (δεκαεξαδική) «ταυτότητα»!!!
Με την ίδια λογική, τέτοια ταυτότητα θα δίνουν σε λίγο μέχρι καί στο ποντίκι του υπολογιστή! Lol!!!
Βρέ, καλά κάνω εγώ, που τα Γουΐντοουζ (του …Γουλιέλμου Πύλες! lol!!!) τα έχω πετάξει στα σκουπίδια πρό πολλού!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 08:58:04
@Ένσταση:
Άρα, έχουμε ως βάση Ρώσσους, με «καρύκευμα» καμιά σαρανταριά μύρια διάφορες μειονότητες (έως είκοσι, υπολογίζω χοντρικά). Πάντως, σαφώς δεν είναι όπως ήταν επί ΕΣΣΔ.
Το θέμα είναι, κατά πόσο το σημερινό μείγμα οδηγεί πάλι τη Ρωσσία σε «αυτοκρατορική επέκταση». Νομίζω πως όχι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 11:14:54
.
Καλά ρε Εργολάβε … σε ποιά δεκαετία έχεις μείνει ;; – σχετικά με τα των υπολογιστών και του διαδικτύου λέω.
Άααα ρε Ράν-Τάν-Πλάν !!
Αυτά τα είχαμε ‘πεί καιρούς πρίν … αλλά φαίνεται δεν τα είχες ‘δεί !!
.
.
Όλα μα όλα, τα συμπράγκαλα των Η/Υ και του Διαδικτύου, έχουν ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ – μητρικές, επεξεργαστές, κάρτες γραφικών και επεκτάσεων, δίσκοι, στικάκια, μνήμες, κάθε εγγράψιμο μέσον, οθόνες, ποντίκια, εκτυπωτές, κάμερες, ρούτερς, κλπ. κλπ. αλλά και όλα τα προγράμματα και οι Browsers.
Όλα τα ηλεκτρονικά κείμενα, μηνύματα και e-mails, έχουν επίσης πλήρη ταυτότητα – πρόγραμμα δημιουργίας, Η/Υ, μέσο και χρόνος εγγραφής και μεταφοράς κλπ. κλπ. όλα μα όλα καταγράφονται, από την στιγμή δημιουργίας τους μέχρι τον τελικό αποδέκτη ή το μέσον μεταφοράς.
Αυτοί που κάνουν κουμάντο ξέρουν τα πάντα, αλλά ακόμη και όσοι ξέρουν και μπορούν να έχουν πρόσβαση μπορούν να βρούν και να ‘δούν τα πάντα – ακόμη και το τι χρώμα βρακί φορούσες … απλά τα γελάδια, δηλαδή εμείς, νομίζουμε διαφορετικά.
Και τούτο δεν είναι θέμα Γουΐντουζ, Μάκιντος, Λίνουξ, Γιούνιξ κλπ. κλπ.
.
.
Για να σου φύγει κάθε αμφιβολία και απορία, απλά άνοιξε τις Πληροφορίες Συστήματος και ρολάρισε σε κάθε θέμα και ενότητα, Υλισμικού ή Λογισμικού … και … θα … ησυχάσεις !! … έτσι ρε παιδίμ’ για να μην έχεις ν’ ανησυχείς … χά χά !!
.
.
Υγ. αλλά για να μην ανησυχείς τι θα γίνει με τα εκτυπούμενα σε χαρτί … να σε πληροφορήσω ότι σε λίγο και αυτά θα φέρνουν … Ταυτότητα … σε λίγο είπαμε έεεε … μην είσαι βιαστικός !! … χά χά !!
.
.
Υγ-2 … έτσι για να ησυχάσουν και κάποιοι που νομίζουν ότι στο Διαδίκτυο είναι … ΑΝΩΝΥΜΟΙ !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 11:47:48
@Παλαιόν:
Μ’ ενδιέφεραν (κι έψαξα) όσες ηλεκτρονικές ταυτότητες έχουν να κάνουν με τη δικτύωση, διότι αυτές ακριβώς ενδιαφέρουν καί τους εξουσιαστές.
Οπότε, ναί. Ταυτότητες στον υπολογιστή μας έχουν, ή αποκτούν:
– Οι κάρτες δικτύου (από πολύ παλιά – καί μάλιστα, κάθε κάρτα που βγήκε ποτέ από εργοστάσιο, έχει τη δική της μοναδική ταυτότητα· αν καί μπορείς να την αλλάξεις εύκολα μ’ ένα προγραμματάκι).
– Ο υπολογιστής, όταν συνδέεται σε δίκτυο (το ip, που λένε). Όπως καί ο,τιδήποτε συμπράγκαλο συνδέεται σε δίκτυο (κάμερες, εκτυπωτές, κτλ).
– Οι μητρικές πλακέτες καί οι προσέσσορες, εδώ καί δεκαπέντε (καί πλέον) χρόνια. «Αμαρκάριστοι» είναι μονάχα κάτι Πέντιουμ του 1997-98. (Που κανείς δεν τους θέλει πιά.)
Αυτές οι τρείς ταυτότητες είναι υπεραρκετές, ώστε να ταυτοποιήσουν το μηχάνημά σου. Αλλά ο δίσκος, καί δή τα παρτίσιονς; Τί σκατά τους ενδιαφέρει, τη στιγμή που (α) το μηχάνημα έχει ταυτοποιηθεί, καί (β) ο δίσκος μπορεί ν’ αλλάζεται «εν θερμώι» (σε συστήματα με συρταράκια) ; Άσε που τα παρτίσιονς σβήνονται κι αλλάζουν κι αυτά.
Έ! Η ταυτότητα του δίσκου δεν μ’ ενδιέφερε, γι’ αυτό καί δεν ενημερώθηκα γιά την ύπαρξή της. (Μέχρι που αναγκάστηκα.)
Υποθέτω, πάντως, ότι «αι Αρχαί» πάσχουν πολύ (είναι ντίπ γιά ενέσεις, που λένε) από το σύνδρομο της παρακολουθήσεως, γι’ αυτό θέσπισαν πρωτόκολλα ταυτότητας ακόμη καί τελείως περιττά, γιά απίθανα εξαρτήματα.
Πίστεψέ με, όμως, ότι υπάρχει τρόπος ν’ αποφύγει το μηχάνημά σου να τα μολογάει αυτά στα Ιντερνέτια. Αλλά ο περισσότερος κοσμάκης παγκοσμίως είναι χαϊβάνια, καί πέφτουν στην ευκολία της Μάϊκροσοφτ. (Καί δεν ξεκολλάνε.)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 12:50:42
Φίλτατε Εργοδότη,
Αναφέρεσαι, απ’ όσο κατάλαβα, στα περί ανωνυμίας που έγραψα παραδίπλα, στον Σπύρο.
Τα πράγματα, δυστυχώς, είναι ακριβώς όπως σου τα περιγράφει ο Παλαιός, στην απάντησή του.
Εάν, βεβαίως, θέλεις να φρίξεις ακόμη περισσότερο, αναζήτησε τον όρο Intel Management Engine· μην βιαστείς να χαρείς εάν δεν έχεις επεξεργαστή της Intel επειδή ΟΛΟΙ οι «άλλοι» επεξεργαστές έχουν αντίστοιχες μηχανές ενσωματωμένες στο τσιπάκι τους. Μηχανές από το εργοστάσιο ενσωματωμένες που, αρκεί ο υπολογιστής σου να είναι στο ρεύμα, μπορούν (με την κατάλληλη απομακρυσμένη εντολή) να «σηκώσουν» σε κάποιον ανύποπτο χρόνο ένα ελάχιστο σύστημα ενώ ο υπολογιστής σου θα είναι φαινομενικά σβηστός ώστε να σου τροποποιήσουν/διαγράψουν/αντιγράψουν-και-στείλουν περιεχόμενα των δίσκων σου εκεί που θα πάρουν την εντολή…
Για το είδος του λειτουργικού σου συστήματος, άκουσε ό,τι σου έγραψε ο Παλαιός. Και εγώ τα Win7 έχω, σε λειτουργία 24/7 κατά την τελευταία δεκαετία. Τα εμπιστεύομαι; Όχι βέβαια, γι’ αυτό και πρώτα τα ευνούχισα (κυριολεκτικώς!) μετά την εγκατάστασή τους και μετά τα συνέδεσα στο διαδίκτυο. Και η πλάκα είναι πως, μετά τον «ευνουχισμό» τους «έτρεχαν» σχεδόν στην διπλάσια ταχύτητα (παρ’ όλο που ο επεξεργαστής του συστήματος είναι ταχύτατος οκταπύρηνος και όχι κανένα αναιμκό ρετάλι), αφού δεν ακύρωσα απλώς, αλλά διέγραψα περισσότερα από 70 services που εγκαταστάθηκαν μαζί με το λειτουργικό δίχως την δική μου έγκριση!
Παλαιέ, όσον αφορά στην ταυτοποίηση των εκτυπώσεων, δεν έχεις παρά να αναζητήσεις τον όρο EURion constellation, που αποτελεί την σχετικώς αφανή ΕΠΙΠΛΕΟΝ εκτύπωση κηλίδων (συνήθως κίτρινη μελάνης στους έγχρωμους εκτυπωτές) κάποιων πολύ συγκεκριμένων προτύπων, των λεγόμενων «αστερισμών».
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 13:19:16
Υ.Γ.
Ενώ στο θέμα της ταυτοποίησης των εκτυπώσεων, παραπάνω, ξεκίνησα με το ιστορικό των αφανών εκτυπωμένων υδατογραφημάτων με το άρθρο περί του EURion constellation, παρέλειψα να καταδείξω το αντίστοιχο κύριο άρθρο που αφορά τους εκτυπωτές, το: Machine Identification Code (MIC) ή printer steganography.
Και να μην νομίσετε ούτε για μία στιγμή πως η (καθεστωτική) Wikipaedia τα αποκαλύπτει όλα… Δίνει όμως κάποια έγκυρα σημεία εκκίνησης (στα τεχνολογικού, τουλάχιστον, χαρακτήρα άρθρα της)…
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 13:34:55
Αν ήμουνα Τουρκία,θα έκανα κωλοτούμπες για πυρηνικά.Η Κίνα 1000% ήδη εμπλέκεται και σιγοντάρει τους Τούρκους.Πυρηνικά εργοστάσια απ’τη μία,ουιγούροι που μουγκάθηκαν απ’την άλλη.Είναι ηλίθιο εκ μέρους της Τουρκίας να επιτεθεί γιατί είναι πιθανό να νικήσει.Αν ο διάδρομος προς την ανατολική Μεσόγειο αποκτήσει σχιστομάτικη εσάνς η Τουρκία λέει καληνύχτα στον κόσμο μας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 14:01:18
χωρις καμια διαθεση ειρωνιας καλο ειναι να μην τρωμε αυτα που μας σερβιρουν…αν δεν ξερουμε τον μαγειρα
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 14:38:00
Κάποιος καλός φίλος του ιστολόγιου έστειλε ένα σχόλιο εδώ: https://kostasxan.blogspot.com/2019/10/blog-post_501.html
Μόλις το είδα! Είναι σε ανάρτηση τώρα. Και λέει:
Επειδή λόγια (και πλήκτρα!) όπου να ‘ναι τελειώνουν, δείτε αυτό, αξίζει τον κόπο.
https://ergdhmerg.wordpress.com/2019/10/17/%cf%8e%cf%82-%ce%b5%ce%b4%cf%8e-%ce%b4%ce%b9%ce%b1%ce%b4%cf%89%cf%83%cf%84%ce%b5/
Και είναι μια καλή αρχή της πρέπουσας αντιμετώπισης του προβλήματος!
Υ.Γ. Είναι απορίας άξιον, γιατί μας «τους φέρνουν» εδώ κατά χιλιάδες, αφού σε λίγο η Ελλάδα θα είναι εμπόλεμη ζώνη. Αλλά για όποιον διαθέτει ακόμα νου, που δεν τον έχει κουρκουτιάσει το σύστημα με τους (τηλε- και όχι μόνον)δημοσιογραφικούς «αστέρες-πιόνια» που διαθέτει, δεν είναι καθόλου, μα καθόλου, απορίας άξιον.
ΠΡΕΠΕΙ να ειδοποιηθούν να φύγουν, ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ. Οι «αθώοι του (επερχόμενου) αίματος», σίγουρα θα θελήσουν να φύγουν, αν κατανοήσουν τι έρχεται! Αν όμως μείνουν και βρεθούν στο χορό, σίγουρα θα μας «χορέψουν» και αυτοί. Ή…θα τους χορέψουμε!
Μέση λύσις, δυστυχώς, δεν υπάρχει.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 15:09:37
Υπάρχουν αντίμετρα σε όλα όσα λέτε για την ανωνυμία. Ακόμα και για την Intel Management Engine. Αποχαιρετώντας τα Windows είσαι στο 50% του δρόμου. Υπάρχουν πολλά εύκολα linux για αρχάριους, η κοινή γνώμη συγκλίνει στο mint. Πούτιν δεν είναι κανείς μας για να καταργήσει τελείως τα κομπιούτερ από τη ζωή του αλλά ούτε να στήνουμε κώλο στους εβραίους της Microsoft είναι ανάγκη. Τα Windows, τρέχουν και σε εικονικές μηχανές (πχ virtualbox) χωρίς να βλέπουν τα αρχεία σου παρά μόνο αυτά που μεταφέρεις εσύ προς τις εικονικές μηχανές και μπορεί να είναι και τελείως αποσυνδεμένες από το διαδίκτυο. Επίσης μπορεί να ξεχνούν τα πάντα σε κάθε επανεκκίνηση και να γίνονται σαν καινούριοι φρεσκο-εγκατεστημένοι υπολογιστές.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Οκτ. 22, 2019 @ 16:02:48
.
Καλά … εγώ δεν έχω ούτε τις γνώσεις ούτε την εμπειρία που έχετε εσείς (Εργάκιας, Γιώργης, Σπύρος), αλλάς όπως λένε «κοντά στον νού κι η γνώση» μερικά πράγματα δεν χρειάζεται να τα έχεις πολυψάξει … είναι αυτονόητα.
Από την στιγμή που μπαίνεις σε ελεγχόμενο δίκτυο (αφήνω έξω κάτι τρελά που λέγονται ακόμα και για τα δίκτυα ρεύματος) τότε οι ρουφιάνοι-ταυτότητες εξαρτημάτων κλπ. κλπ. σε έχουν δώσει αυτομάτως στην ψύχρα … εκτός πιά και έχεις απόλυτα δικό σου δίκτυο, τότε ίσως ξεφεύγεις όλων αυτών (αλλά και αυτό ελέγχεται αν μπορεί να είναι έτσι – κάθε τι που εκπέμπει ηλεκτρομαγνητικά κύματα, δίνει ίχνη και περιεχόμενο) … αλλά ποιός έχει δικό του δίκτυο ;;
Που λές Εργολάβε, για σκέψου το πολύ απλό … σβήνεις και ξανασβήνεις και γράφεις μηδενικά δέκα φορές, με χίλια δυό προγράμματα στον δίσκο … τον βάζεις πάλι στον Η/Υ και ΤΣΟΥΠ … σου πετάει την ταυτότητά του (εργοστάσιο, μάρκα, σειριακό αριθμό κλπ.) πράγμα που σημαίνει ότι αυτά κάπου τα κρατάει, και δεν σβήνονται με τίποτα – ποιός λοιπόν σου λέει ότι δεν κρατάει επίσης σε κάποιο κρυφό διαμέρισμα και χίλια δυό άλλα ;;
Τώρα, το που μπορεί να χρησιμεύουν, αυτά τα άλλα, δεν ξέρω … ίσως κάπου να χρειάζονται σε δεδομένη στιγμή.
Το θέμα είναι ότι έχουν φτάσει να βάζουν ταυτότητες, και σε πράγματα (απλά υλικά πράγματα) που δεν διασυνδέονται.
Τι τα θές τι τα γυρεύεις, η ανωνυμία έχει τελειώσει πρίν από πολύ καιρό – αφού τσακάλια χάκερς που παίζουν την μηχανική των Η/Υ και το Βαθύ Θεοσκότεινο Δίκτυο στα δάχτυλα, αφήνουν ίχνη, και αυτό οδηγεί στην σύληψήν τους … καταλαβαίνεις τι γίνεται !! … οπότε, απλά έχουμε ανωνυμία όσο γίνεται, (και αυτό με αίρεση) σε σχέση με τον κάθε Μαλάκα, της διπλανής ή παραδιπλανής πόρτας, που θα ήθελε να μας ζαλίσει τα ούμπαλα.
.
.
Γιώργη … αυτό που λές για το Γιούριον δεν το είχα υπ’ όψιν μου, αλλά όπως είπαμε «κοντά στον νού κι η γνώση», από την στιγμή που μπήκαν σε χρήση εμφανή ή αφανή υδατογραφήματα, επόμενο είναι να προχωρήσει το πράγμα και παραπέρα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 16:11:17
.
Λοιπόν δεν ξέρω αν το είδατε … αλλά λέει το ΣτΕ έκρινε ότι πλέον τα πιθήκια θα μπορούν να κυκλοφορούν απολύτως άνευ περιορισμών παντού – Άνευ περιορισμών πλέον, οι πρόσφυγες που έρχονται στην Ελλάδα -https://katohika.gr/ellada/anef-periorismon-pleon-oi-prosfyges-pou-erchontai-stin-ellada/
Είδες το ΣτΕ ;; … και αυτό για το καλό μας δουλεύει !!
Ελπίζω τώρα πλέον να το κατάλαβε και ο κάθε θεόστραβος μαλάκας ότι ο ΚΥΡΙΟΣ Εχθρός μας δεν είναι τα πιθήκια, αλλά το πουλημένο ελλαδόφωνο κοπριταριό !!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Οκτ. 22, 2019 @ 19:17:55
Δεν έχει τέλος η…”μαγκουφιά” τους!
“Συμμετοχή & του ΠΝ στην άσκηση που φιλοξένησε η Τουρκία – Οδηγούμαστε σε τετελεσμένα Έμμεση αναγνώριση ψευδοκράτους από το ΝΑΤΟ! – (σημερινό κύριο θέμα στο Πεν/γμα)
…..
[Διεξήχθη κοινή άσκηση με Τουρκία, υπό τις ευλογίες του ΝΑΤΟ και με παρατηρητή, ανάμεσα σε άλλους το ψευδοκράτος-προσθήκη δική μου]
…….
Εφέτος την άσκηση συμμετείχαν παρατηρητές από το Αζερμπαϊτζάν, τη Γεωργία, τη Βουλγαρία, το Κουβέιτ, το Πακιστάν, το Κατάρ, τη Ρουμανία, αλλά και την “τδβκ” (ψευδοκράτος).
Δηλαδή ομιλούμε για έμμεση αναγνώριση της τουρκικής εισβολής στην Κύπρο! Το Ελληνικό ΥΠΕΞ που ήταν; Τι έκανε; Ούτε ένα διάβημα;”
Καμιά ιδέα κάποιος για το πώς θα γλυτώσουμε την Ελλάδα από τα χέρια τους; Γιατί δεν έχουν καθοοοοοοόλου “καλό σκοπό”! Το πάνε φιρί-φιρί να παραδώσουν τα πάντα χωρίς πόλεμο!
Υγ. Ας μη γελιόμαστε από τα χαμόγελα. Η συνάντηση ήταν “πολύ σκληρή”. Οψόμεθα. Θα φανεί σύντομα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 22, 2019 @ 19:42:23
Πάντως όλα δείχνουν σύγκρουση. Στελέχωση κυβέρνησης – πρεσβείας – στρατού, ακόμα και τα εξαγγελθέντα αναδρομικά στους αξιωματικούς, προφανώς «για να καταπιούν τον πόνο τους» και να (μην) πράξουν τα δέοντα. Αλλά δείχνουν Κύπρο και όχι Αιγαίο. Πολύ απλά γιατί οι Τούρκοι δεν βγάζουν στόλο με πάνω από 3 μποφόρ, αλλά και γιατί οι αποβάσεις επιτυγχάνουν μόνο στις φαντασιώσεις των στρατηγών, εκτός φυσικά αν «συνεργαστούν» και οι αμυνόμενοι (Κύπρος – Κρήτη – Νορμανδία). Αλλιώς γίνεται της Καλλίπολης το κάγκελο.
Η Κύπρος θα φάει το αγγούρι γιατί ο κόσμος εισέρχεται σε μεταβατικό στάδιο και τα παλιά γραμμάτια κλείνουν. Πιθανότατα αποφασίστηκε η ύπαρξη 2 κρατών στο νησί και ο Ρετζέπ θα σπεύσει να αρπάξει ό,τι μπορεί πριν κλείσει οριστικά ο φάκελος. Η πράσινη γραμμή που την φυλάνε κυανόκρανοι αποκλειστικά της κοινοπολιτείας είναι ήδη δικιά του, όπως και η Αμμόχωστος. Πιθανότατα θα καταπιεί το θύλακα ανάμεσα σε Αμμόχωστο και βάση Δεκελείας καθώς και ολίγη Λευκωσία και Λάρνακα. Το μακαριακό ψευδοκράτος έδωσε ήδη το σύνθημα (50 εκ. στον προϋπολογισμό για την ΕΦ).
Κι εμείς εδώ θα παίζουμε κλέφτες κι αστυνόμους με τα προσφυγάκια. Και οι «γενναίοι πιλότοι» μας θα παίζουν ντογκ-φάιτς με τους Τούρκους (άσφαιρα φυσικά) πάνω από το Αιγαίο, για να δείξουμε ότι κάτι κάναμε αλλά δεν μπορούσαμε ρε αδερφέ. Έτσι κι αλλιώς μαζί θα πετάνε τα αεροπλάνα της τούρκις αιρλάινς, μιας και η αιτζήαν κατήργησε τους έλληνες πιλότους και προσλαμβάνει αποκλειστικά γερμανούς «νικολάκηδες» για να κάνουν το αγροτικό τους πριν πάνε στην λουφτχάνσα. Τέλος μην ξεχάσω τους σκατάρχες μας που θα ουρλιάζουν σαν τον Λυμπέρη στα κανάλια: «Μα αφήστε με να πάω να τον δείρω τον αλήτη τον Ερντογάν, γιατί δεν με αφήνετε;!». Ξεσηκωμός των λαθρό θα γίνει, όχι για να καλύψει την εισβολή στο Αιγαίο, αλλά για να καλύψει την απραξία την δική μας. Οι Τούρκοι πάντα προστατεύουν τους συνεργούς τους.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Οκτ. 22, 2019 @ 21:28:56
Γίνονται οι προδοσίες του κερατά και είμαστε με δεμένα τα χέρια ακόμα Κατερίνα…
Ο Γιούτσος έδωσε την ντροπιαστική εικόνα..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 23, 2019 @ 00:55:25
Δες τε, αν θέλετε, τη φωτογραφία αυτού του άρθρου και θα διαπιστώσετε ακριβώς τι έγινε στο Σότσι. Πάντα κοιτάω τις εκφράσεις του προσώπου ,όχι τα λόγια την «ηγετών», αυτά συνήθως λένε ψέμματα με τη βοήθεια της «διπλωματικής γλώσσας». Εδώ και οι δύο είναι «ανοιχτό βιβλίο»!
https://kostasxan.blogspot.com/2019/10/10.html
Ε, λοιπόν και οι εκφράσεις, αλλά -περιέργως- και οι δηλώσεις δείχνουν ότι «τα πήρε όλα κι….έμεινε»!
Καλά το πίστευα, αλλά επιβεβαιώνεται συνεχώς: Τραμπ και Πούτιν, σε πάρα πολλά, «τα βρίσκουν», αθορύβως και ανεπαισθήτως.
Δεν μπορεί να είναι «σύμπτωση» ή «λάθος» του άλλου ηγέτη, που το εκμεταλλεύτηκε η αλεπού της στέπας, αυτά που έγιναν εκεί.
Ο Ερντογάν παρ’ ότι ε έξυπνος, άρχισε να κάνει σοβαρά λάθη. Περίμενε ότι «θα τους παίζει κομπολόι» και τους δύο για πάντα. Όταν ο ένας έφυγε απ’ το πάρτυ, ο Ερντογάν έμεινε έρμαιο του άλλου. Κι αν κρίνουμε από την έκφραση του, δεν του αρέσει καθόλου!
Το θέμα είναι καυτό για μας, γιατί από την πορεία του θα εξαρτηθούν πολλά που μας αφορούν. Η αρχή του τέλους γι’ αυτόν τον «κύριο»; Θα δούμε…
Αν δεν πείσει το εσωτερικό της χώρας του για την «εξαιρετική συμφωνία» με τον Πούτιν, οι αντιδράσεις των πολιτικών του αντιπάλων θα είναι μεγάλες και πιστεύω ότι δε θα ρισκάρει ΤΩΡΑ πόλεμο με την Ελλάδα. Θα παρενοχλεί συνεχώς μήπως και οι Εφιάλτες τον αφήσουν να περάσει μέσα. Αυτός είναι ο ΜΕΓΙΣΤΟΣ κίνδυνος, όπως είπε και ο Παλαιός: οι Εφιάλτες!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 23, 2019 @ 11:24:39
.
Θα θελήσουμε επιτέλους να βγάλουμε το κεφάλι από την άμμο και να δούμε τα πράγματα όπως είναι ή θα συνεχίσουμε να στρουθοκαμηλίζουμε ;;
Όπως πολλές φορές έχει ‘πεί, ο βασικό και κύριος εχθρός μας είμαστε εμείς οι ΊΔΙΟΙ, εμείς οι νομιζόμενοι Έλληνες, και όχι οι κάποιοι άλλοι (Τούρκοι, λαθροπίθηκοι, οβριοί, αλεπούδες, κλπ. κλπ.)
Δυστυχώς ΕΜΕΙΣ είμαστε οι εχθροί μας … ας το πάρουμε επιτέλους απόφαση και ας δούμε τι σκατά μπορούμε να κάνουμε.
Όπως έχω και εγώ ‘πεί σε άρθρα και σχόλια ότι, οι Αιγαιοπελαγίτες κάτοικοι των νησιών μας, καθόλου άμοιροι ευθυνών δεν είναι, για την υπάρχουσα σήμερα κατάσταση, αλλά υπεύθυνοι τα μάλλα καθώς οι ίδιοι την εξέθρεψαν.
.
.
Πρίν μερικές μέρες ο Λευτεράκης ανέβασε στο μπλόγκι του ένα γράμμα μιάς συριζοκουκουδιάρισας αλληλέγγυας όπου εκεί μεταξύ των άλλων εγράφετο :
Το αναπάντεχο βίντεο που έγινε σουξέ στην Ισλαμογρεκία -http://panusis.blogspot.com/2019/10/blog-post_21.html
« … Oι κάτοικοι της Λέσβου, αυτοί οι νυκοκυραίοι που έχτισαν σπίτια και μαγαζιά, αφού έβγαλαν του κόσμου τα λεφτά από τους πρόσφυγες ….
….Αυτοί που βγαίνουν στα κανάλια σήμερα και λένε «εμείς δεν είμαστε ρατσιστές, αλλά έχει φτάσει η κατάσταση στο απροχώρητο», αυτοί που έπαιρναν δέκα ευρώ από κάθε πρόσφυγα για να τον αφήσουν να φορτίσει το κινητό του και πουλούσαν 5 ευρώ το μπουκαλάκι του νερού, αυτοί που όταν οι προσφυγικές ροές ήταν στο πικ τους μετέφεραν τον κόσμο με τα αυτοκίνητα τους υποτίθεται για να τους πάνε στο λιμάνι, και έπαιρναν 50 και 100 ευρώ το κεφάλι για να τους αφήσουν στη μέση του πουθενά, δεν είναι κάτι το πρωτοφανές. Είναι κανονικότητα εκεί πέρα …..»
.
.
Αντιπαρέρχομαι όλα τα υπόλοιπα της εν λόγω αναρτήσεως, και μένω σ’ αυτό, το οποίο δυστυχώς είναι πέρα για πέρα αληθές …
Ακριβώς το ίδιο πράγμα (αυτό και μόνο και όχι τα υπόλοιπα του γράμματος και της αναρτήσεως) είχα γράψει στο παρελθόν εδώ στο μπλόγκι.
Μάλιστα, στην ανάρτηση : Έεε, ας γελάσουμε και λίγο !! -https://ergdhmerg.wordpress.com/2019/10/12/έεε-ας-γελάσουμε-και-λίγο/
εκτός των άλλων, είχα προχωρήσει στην απόδειξη ότι στις εκλογές, οι εν λόγω κάτοικοι, είχαν επιλέξει ΞΕΚΑΘΑΡΑ … ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΤΙΚΑ κόμματα, κάτι που ισχύει επίσης και για τους άλλους νησιώτες …
Όπως επίσης έγραψα, και μερικές μέρες πιό πρίν, σε σχόλιο την Οκτ. 19, 2019 @ 11:18:26, εκεί στο :
Ώς εδώ!!! (ΔΙΑΔΩΣΤΕ) -https://ergdhmerg.wordpress.com/2019/10/17/ώς-εδώ-διαδωστε/
Από τις εκλογές είχαμε:
«….
-το 42% χέστηκε για ότι και να γίνει … έτσι δεν είπαν ;;
-και ξεκάθαρα ένα άλλο 54,5% θέλουν τα μουσλίμια !!
ΔΗΛΑΔΗ ένα σχεδόν 97% είναι εντάξει με ότι γίνεται.
Αλλά μην χαμογελάς … διότι το υπόλοιπο 3% δεν είναι ξεκάθαρα ΑΡΝΗΤΙΚΟ … το ξεκάθαρα αρνητικό είναι … φέξε μου και γλίστρησα που λένε … ούτε με το φανάρι δεν τους βρίσκεις !! …»
.
.
ΟΠΟΤΕ, αυτό που πρέπει πρωτίστως να δούμε είναι, το κατά πόσον θέλουμε να είμαστε ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ, και να διαχειριζόμαστε εμείς οι ΙΔΙΟΙ τα του οίκου μας, ή χρειαζόμαστε δερβέναγες και νταβατζήδες πάνω στο κεφάλι μας … και ΕΑΝ βρούμε ότι, το πρώτο είναι αυτό που θέλουμε, ΤΟΤΕ να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε … αλλιώς απλά ματαιοπονούμε … διότι πολύ απλά, εάν δεν είναι ο ένας εχθρός και είναι ο άλλος, στην ουσία δεν θα αλλάξει απολύτως ΤΙΠΟΤΕ !!
Ας αφήσουμε λοιπόν στην άκρη, το μας αρέσει ή δεν μας αρέσει, η χρησιμοποιούμενη φρασεολογία, και ας πάμε στην ΟΥΣΙΑ του θέματος … αυτό είναι που μετράει και όχι εάν κάποιος δεν αρέσκεται ν’ ακούει τους χαρακτηρισμούς που του πρέπουν … άλλωστε είπαμε … αν δεν του αρέσουν όσα αληθώς του καταλογίζονται, ας αλλάξει … άλλωστε και εμείς αυτό θέλουμε και επιζητούμε !! Θα το κάνει ή θα μείνει απλώς στα μουγκανητά ;;
ΑΝ Εμείς δεν αλλάξουμε και να ξεφορτωθούμε τον εξυπνακισμό, την βλακεία, τον εαυτουλισμό και την εγωπάθεια ΤΟΤΕ είτε τα μουσλίμια μας την πέσουν, είτε ο Ρετζεπίκας, είτε οι αλληλέγγυοι και τα συριζοκουκουδαριά, είτε διαμελιστούμε ένεκα συμφωνιών και ξεπουλημάτων των εγχωρίων εφιαλτών, σε τελική κατάληξη το πράγμα θα είναι το ΙΔΙΟ … Ελλάδα και Ελληνισμός καπούτ !!
Και η ΛΥΣΗ … απλή !! … ξυπνάμε … ξεσηκωνόμαστε … σφάζουμε κάπου μισό με ένα μύριο, στέλνουμε στον διάολο ΕΕ και κάθε συμφωνία, ουδετεροποιούμαστε, το παλεύουμε, και κοιτάζουμε να γίνουμε αυτόνομοι και αυτάρκεις σε κάθε τομέα … τελεία και παύλα … όλα τα άλλα οδηγούν ξεκάθαρα στην υποτέλεια και την εξαφάνιση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 23, 2019 @ 12:09:14
.
Γράφει η Βαγγελιώ εκεί στο -http://sxolianews.blogspot.com/2019/10/blog-post_22.html :
«Ποιόν νά στείλω στόν ἀγύριστο ; Τόν Κούλη καί τούς σύν αὐτῷ ἤ ἐκείνους πού πῆγαν σάν τά ζά καί τούς ἔκαναν ἐξουσία;»
Και συνεχίζει παρακάτω :
«Ξεστραβωθείτε λοβοτομημένοι !!!
Προφανῶς ὅμως καί δέν ἐνοχλεῖ,αὐτό τούς κατοίκους τῆς ἑλλαδικῆς. Προφανῶς…»
και μας κοτσάρει και δυό φωτογραφίες, με τα αλληλέγγυα συριζοκουκουραίικα γελαδόπανα. δείτε να χαρείτε !! … θέλουν τα ζώα στα σχολιά τους, κάποιους που θα τους ανοίξουν την σούφρα, και θα τα κοψωλαιμιάσουν … δεν είδαν και δεν έμαθαν, τι γίνεται σε Σουηδία, Γερμανία κλπ. κλπ. ούτε τα ζωντόβολα οι δάσκαλοι και οι γονείς τους, τους είπαν κάτι !!
…έεεε εσείς μετά, να σκούζετε που βρίζω όπως λέτε, τα βοϊδοζωντόβολα της γελαδικής !!
…σαν πολύ να το ‘χετε ρε παιδίμ’ το … «μυαλό» !!
…από που το ψωνίσατε, θα μας ‘πείτε, μήπως χρειαστεί και κάνας άλλος, ή θα το κρατήσετε μυστικό, μόνο για πάρτη σας ;;
Εν τω μεταξύ, χαρείτε τις φωτοτέτοιες :
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 23, 2019 @ 18:48:24
@ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΧΑΤΖΗΘΕΟΔΩΡΟΥ
Οκτ. 23, 2019 @ 00:55:25
Κατερίνα
Σε συνέχεια του σχολιασμού σου σχετικά με τα φωτογραφικά στιγμιότυπα της συνάντησης Πούτιν – Ερντογάν, σου στέλνω και άλλη μία που αποτελεί το…αποκορύφωμα!
‘Οπως καταλαβαίνεις, το βλέμμα του Πούτιν και η έκφρασή του δεν χρήζει ιδιαίτερης «μετάφρασης» και αποκωδικοποίησης… Ο νεκροθάφτης είναι έτοιμος… Εάν ήμουν ο Ερντογάν δεν θα ήθελα να βρισκόμουν εκεί…
ΥΓ : Η φωτογραφία είναι αναρτημένη στον παρακάτω ιστότοπο
https://greeksoftheorient.wordpress.com/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 23, 2019 @ 19:23:38
.
Αναρωτιέμαι, ώρες ώρες, ρε Εργολάβε, τι σκατά κάνουμε … γιατί παιδευόμαστε να λέμε το ένα και το άλλο, αφού κάποιος ν’ ακούσει δεν υπάρχει, αφού αυτός ο γελαδολαός, αυτός ο κατιμάς, η ντροπή της οικουμένης, όχι μόνο δεν καταλαβαίνει τι γίνεται, όχι μόνο δεν ακούει τι του λέμε, αλλά είναι τόσο μα τόσο μπάζο, ξεφτιλισμένος και πουλημένος που μόνο να γλείφει κώλους και να στήνει τον δικόν του ξέρει και κάνει.
Άδικα το παλεύουμε … το γελαδιστάν είναι πλέον ΧΑΜΕΝΗ υπόθεση … και δεν μιλάω για Ελλάδα, καθότι αυτή χάθηκε πρίν από πολύ καιρό.
Τι προσπαθούμε λοιπόν να πούμε και σε ποιούς ;;
Σε αυτούς που δεν ενδιαφέρονται ούτε κάν για την οικογένειά τους, κάν για το τι θα ξημερώσει αύριο, παρά μόνο το τι θ’ αρπάξει ο κώλος τους σήμερα ;;
Τι πασχίζουμε να πούμε και να δείξουμε σε ΖΩΝΤΟΒΟΛΑ που, επί του συνόλου του έχοντος λόγο και ψήφο, ένα ποσοστό του 42% δεν το ενδιαφέρει και ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ για το τι θα γίνει και ένα άλλο 56% θέλει ξεκάθαρα να ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΘΟΥΜΕ και να ΕΠΟΙΚΙΣΤΟΥΜΕ από τα εισβάλλοντα πιθήκια, και όπου το υπόλοιπο 2-3% έχει μπερδέψει την πούτσα με την βούρτσα ;;
Ένα λαό μπάζο που δεν ξέρει όχι ΙΣΤΟΡΙΑ αλλά ούτε τι γίνεται σήμερα, που δεν έμαθε από τον κουκουδιαρέϊκο συμμοριτοπόλεμο του ’40-50, που δεν έμαθε ότι η Κύπρος είναι μακριά, που δεν έμαθε για την Μικρασιατική καταστροφή αλλά την νομίζει συνωστισμό, που δεν ξέρει κάν τι στον διάολο θα σκατογιορτάσουμε μεθαύριο, αφού του χώσανε το αγγούρι των ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ και αυτός γαργαλιέται ηδονιζόμενος και φτιάχνει οχτάρια, αφού αρέσκεται να κοιμάται μπρούμυτα μπάς και βρεθεί κανάς χαρμάνης να του ξεχειλώσει την σούφρα, αφού θέλει να είναι Δικαιωματιστής και τα παιδιά του να γίνουν πουστράκια και πουτάνες ώστε να μην έχουν ανάγκη τουμποφλό, αλλά να μαζεύουν το σκατό με πάνες, αφού προέκυψε ξαφνικά φυσιολάτρης και θέλει ν’ απολαμβάνει τα γύρωθεν από την θαλπωρή του χαρτόκουτου, αφού επιθυμεί ν’ αγναντεύει τα ντουβάρια από τα παγκάκια και την σκέπη των γεφυρών … αφού δεν θέλει ούτε νοιάζεται για πατρίδα αλλά κατήντησε Διεθνιστής και χαρίζει το ένα και το άλλο, στους σλαβόγυφτους, στα ψάρια, αφού δεν θέλει βάρη και τίποτα δικό του, αφού κόπτεται να τα πάρουν όλα και να τα διαχειρίζονται άλλοι … αφού το ένα, αφού το άλλο … αφού γαμώ το καντήλι του γαμώ μέσα, δεν του ρίχνουν μιά μπόμπα, δεν του έρχεται κατακέφαλα ένας μετεωρίτης, να πάει στον διάολο και να ξεβρωμίσει ο τόπος …
Του τα λέγαμε … αλλά τ’ άκουσε κανείς ;;
…απολύτως κανένας !!
Του λέγαμε ότι η νου-ΔΟΥΛΑρα ούτε συμφωνία Πρεσπών θ’ αγγίξει, ούτε θα σταματήσει ή θα μειώσει τον ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ, ούτε θα κάνει κάτι ώστε ν’ ανακάμψει η χώρα, αλλά απεναντίας θα προχωρήσει πιό εντατικά τα όσα ξεκίνησαν οι προηγούμενοι …
Αλλά και που τα είπαμε, εκεί που δεν πιάνει μελάνι μας γράψανε τα ΖΑ … και όσα λέγαμε τα τρώμε τώρα μετ’ εντάσεως στην μάπα.
Αυξήθηκε κατακόρυφα η λαθροεισβολή και τους σπέρνουν ανά την επικράτεια ώστε να προχωρήσει άνετα ο ΕΠΟΙΚΙΣΜΟΣ.
Σκούζουν τα ζωντόβολα να τους πάνε γρήγορα σουφροξεχειλώστρες … το έγραψα παραπάνω … και μας ενημέρωσε γι’ αυτό η Βαγγελιώ.
Αλωνίζουν οι Τουρκαλάδες στην Θράκη, αλώνιζαν και πρίν από καιρούς και καιρούς βέβαια, αλλά ΤΩΡΑ το κάνουν απροκάλυπτα, ως ήδη η Θράκη να έχει αποσπαστεί από το γελαδιστάν και να έχει προσαρτηθεί στην Τουρκία … φάτε το ΗΛΙΘΙΟΙ … πρωτοσέλιδο από την εφημερίδα ΕΣΤΙΑ της 22ας Οκτωβρίου 2019.
Μπείτε σε μιά Ιστοσελίδα που παρέχει φωτοτυπίες μπροστόφυλλων των εφημερίδων και διαβάστε να ξεστραβωθείτε επιτέλους … βρείτε κάποια που δίνει μπροστόφυλλα και προηγούμενων ημερομηνιών (πχ. naftemporiki ), ή δείτε το κατευθείαν στην ιστοσελίδα της Εστίας [[ http://www.estianews.gr/kentriko-thema/oi-toyrkikes-mystikes-upiresies-katalamvanoyn-dimosia-ktiria-stin-thraki/ ]]
Μ’ αυτά και μ’ αυτά που συνέβησαν και συμβαίνουν, για ποιά Ελλάδα και ποιούς Έλληνες μιλάμε ρε Εργολάβε ;; … όταν το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι αυτά που είπα παραπάνω, αλλά και κείνα που έχω κατ’ επανάληψη γράψει … όταν δεν τους ενδιαφέρει ν’ ΑΛΛΑΞΟΥΝ, αλλά ΜΟΝΟ να μην τους χαρακτηρίζω, λέει, Ζωντόβολα, Γελάδια, Ζά, Ηλίθιους, Βλάκες και ένα σωρό άλλα … λες και αν δεν τους το τρίψω εγώ στην μούρη αυτοί θα παύσουν να είναι ΤΕΤΟΙΟΙ …
Αλλά αφού ακόμη και οι υποτιθέμενοι ότι κάτι σκαμπάζουν και το κουτσοπαλεύουν, ακόμη και αυτοί καταγίνονται με το να μετράνε ΌΧΙ το τι λέω, αλλά το πόσες φορές ανέφερα πχ. την λέξη «ζωντόβολα» … ενώ θα έπρεπε να μετράνε πόσες θα έπρεπε να την έχω γράψει και δεν την έγραψα … τι μπορούμε να περιμένουμε ;;
…έεεε ρε Εργολάβε, τι μπορούμε να περιμένουμε ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 23, 2019 @ 21:05:06
Αν περιμένετε να ξεσηκωθούν οι ΄Έλληνες και μετά να κάνετε κάτι κι εσείς, νομίζω ότι θα περιμένετε κάτι αιώνες…
Αν αντιστρέψετε το ερώτημα και ρωτήσετε τι μπορείτε να κάνετε εσείς, ώστε να συμπαρασυρθούν και άλλοι Έλληνες, τότε ίσως κάτι να γίνει.
Γι’ αυτό ήμουν και είμαι αντίθετη με τη εξύβριση των Ελλήνων. Πρώτον γιατί συμπεριλαμβάνονται όλοι «αγεληδόν». Και δεύτερον γιατί μέσα σε αυτούς είναι και ο… «εαυτούλης» μας. Εκτός αν νομίζει κάποιος ότι χτυπώντας ένα πληκτρολόγιο, κάναμε το καθήκον μας απέναντι στην Πατρίδα.
Για όλους μας μιλάω. Μέσα και ο δικός μου «εαυτούλης»!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Οκτ. 23, 2019 @ 21:13:03
Το ορκ πάντα κρατάει το χέρι του κοντά σε χειραψίες και αν προσέξεις σε μία πρόσφατα επίσκεψη στην Ελλάδα το ίδιο γίνονταν και γενικότερα με τη γλώσσα του σώματος πχ καθόνταν κέντρο στον καναπέ κι άφηνε τον εδώ πρόεδρο και άλλους να κλίνουν προς το μέρος του. Οι μασόνοι ετοιμάζουν την τουρκία για αρχηγό της μίας παράταξης στον ΓΠΠ κατά το σχέδιο του μασόνου Albert Pike, όπου η άλλη μεριά είναι οι σιωνιστές.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 02:07:04
Πάρτε κι άλλη μία από τον Κωτσιόταυρο στο :
Κατέβασαν παιδιά σχολείων της Αγ.Παρασκευής με αυτό το πανό, και στα Αραβικά! -https://diodotos-k-t.blogspot.com/2019/10/blog-post_24.html#comment-form
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 02:08:32
Αντέδρασαν λέει οι κάτοικοι στα Βρασνά του Δήμου Βόλβης, στην εγκατάσταση ΕΠΟΙΚΙΣΤΩΝ.
Δείτε όμως τι ψήφισαν, όλοι αυτοί οι λεβέντες στις εκλογές – Δυστυχώς δεν δίνονται αναλυτικά αποτελέσματα για κάθε χωριό, ώστε να δούμε ΕΠΑΚΡΙΒΩΣ, τι σκατά είχαν ψηφίσει εκεί στα Βρασνά.
Έχουμε μόνο τα αποτελέσματα της Δημοτικής ενότητας … αλλά νομίζω ότι αρκούν ώστε να μας δείξουν εν πολλοίς τι ψήφισαν εκεί στην περιοχή τους … χαρείτε τα !!
blob:https://wordpress.com/61c2836a-badb-42b8-b496-6ac388d7fb77
Εμένα όλα αυτά (ψήφος και αντίδραση εγκατάστασης εποικιστών) … μου μοιάζει με … ΓΛΕΙΦΟΥΜΕ ΚΩΛΟΥΣ, αλλά θέλουμε τα σκατά να τα φορτωθεί ο Γείτονας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 02:09:48
Μάλλον αυτό που γράφει η Κατερίνα, απευθύνεται σε μένα κυρίως … και ίσως στον Εργολάβο και πιθανόν και σε κάποιους άλλους.
Ας απαντήσω όμως για μένα :
Χτυπώντας το πληκτρολόγιο … μάλιστα !!
Το θέμα είναι τι χτυπάς στο πληκτρολόγιο … και το μέχρι που φτάνει αυτό το χτύπημα !! … διότι άλλο οι δυό άναρθρες κραυγές και άλλο το να ξεμπροστιάζεις όλα τα συστήματα, από τα μικρότερα εδώ μέχρι το ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΓΑΛΟ Σύστημα … οπότε και άλλο είναι να σου την πέσει ίσως κάποιο πρακτοράκι του συστήματος των εδώ φιόγκων, και άλλο να σε βάλει στην μπούκα του κανονιού το ΣΥΣΤΗΜΑ, και να σε χτυπάει από εκατό και χίλιες μεριές ταυτόχρονα.
Έτσι νομίζω ότι είναι καλύτερα κάποιος εάν δεν ξέρει να μην μιλάει !!
Προσωπικά έχω κάνει και κάνω ότι περισσότερο μπορώ … αφήνω έξω δέ ότι έχω κάνει στο παρελθόν, όπου και έχω αναφέρει «τα ευχαριστώ που εισέπραξα».
Πολλές φορές το έχω ‘πεί, ότι, ΕΞΥΒΡΙΣΗ σημαίνει, να χαρακτηρίζεις κάποιον με χαρακτηρισμούς που δεν του ΠΡΕΠΟΥΝ, αλλά δεν νοείται εξύβριση το να χαρακτηρίσεις κάποιον με αυτό που είναι … πχ. να ‘πείς τον κλέφτη => ΚΛΕΦΤΗ … νομίζω ;;
ΌΤΑΝ λοιπόν κάποιος κάνει κατ’ επανάληψη όλα τα στραβά, και ταυτόχρονα ενώ του τα δείχνεις, δεν εννοεί να βάλει «μυαλό», τότε όχι μόνο δικαιούσαι, αλλά και ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ, να τον χαρακτηρίσεις ανάλογα.
Όταν αποδεικνύεις, ότι, ένα πολύ μεγάλο ποσοστό … που μάλιστα όπως έγραψα παραπάνω αγγίζει σχεδόν το 100% του λαού, τότε πιό διάολε είναι το ΑΓΕΛΗΔΟΝ ;;
Κόπτονται κάποιοι για δημοκρατουρίες, και άλλα σκατά, και επιμένουν στην Πλειοψηφία … ΑΛΛΑ όταν δείχνεις ότι ΜΟΝΟ ένα ελάχιστο, ίσως και αμελητέο ποσοστό (πιθανόν του 1‰ ή και λιγότερο) τότε θέλουν να πηγαίνει το πράγμα Μειοψηφικά … άλλα μέτρα και άλλα σταθμά δηλαδή, όταν δεν μας συμφέρει.
Και ΝΑΙ, το έχουμε ‘πεί χιλιάδες φορές, ότι υπάρχει και ένα μικρό ποσοστό ΣΩΣΤΩΝ … αλλά αυτό δεν μπορεί και ούτε θα δώσει ΣΥΓΧΩΡΟΧΑΡΤΙ στα σκατά.
Τα παραπάνω δεν έχουν στόχο την Κατερίνα … αλλά απευθύνονται στο σύνολο … απλά αναγκάζομαι να τα ξαναγράψω, επειδή ο κόσμος δεν θέλει να καταλάβει … και μέχρι να καταλάβει, και να αναλάβει τις ευθύνες του, ΔΕΝ πρόκειται να πάμε ΠΟΥΘΕΝΑ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 08:55:54
.
Όπα … κάτι έγινε και δεν εμφανίζεται η εικόνα στο παραπάνω σχόλιο «Οκτ. 24, 2019 @ 02:08:32 »
Την ξαναβάζω, και ελπίζω τώρα να φανεί … δείτε παράλληλα και εκείνη π[ου είχα βάλει για την Σύμη στο «Έεε, ας γελάσουμε και λίγο !!
https://ergdhmerg.wordpress.com/2019/10/12/έεε-ας-γελάσουμε-και-λίγο/»
Δημοτική ενότητα Αγίου Γεωργίου Δήμου Βόλβης
Πάντως αυτό που θέλω να ‘πώ γενικά για τον γελαδικό λαό, όσους αντιδρούν στον ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ της περιοχής τους, ΌΠΩΣ αυτοί της Σύμης, της Λέσβου, της Χίου του ενός ή του άλλου τόπου, όπως και αυτοί τώρα στα Βρασνά ΜΟΙΑΖΕΙ σαν το … τρώμε, πίνουμε και όταν έρθει ο λογαριασμός θέλουμε να τον πληρώσει ο γείτονας … γιατί στην ουσία αυτό κάνει η όποια ΤΟΠΙΚΗ αντίδραση … ΕΑΝ όμως ήταν γενική, δηλαδή έπαιρνε σβάρνα όλη την γελαδοχώρα, απ’ άκρου εις άκρον και στηνόταν ώστε να εμποδίσει κάθε λαθροεισβολέα να μπεί στην χώρα και ταυτόχρονα έστελνε στον διάολο όλο το μπωλητικό σύστημα και οδηγούσε στην κρεμάλα κάθε ΠΡΟΔΟΤΗ καθέναν που με οποιονδήποτε τρόπο έβλαψε την χώρα … ΤΟΤΕ ναί θα το χειροκροτούσα … αλλά τον λογαριασμό στον γείτονα … ΠΟΤΕ !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 09:23:11
.
Σήμερα είδα ότι ο Λευτέρης ανέβασε ένα καταπληκτικό άρθρο :
Αθήνα – Σάο Πάολο, Θεσσαλονίκη – Βομβάη – http://panusis.blogspot.com/2019/10/blog-post_86.html
το οποίο «παρακαλώ» να τσακιστήτε να το διαβάσετε αμέσως τώρα !!
όχι ότι αυτά που γράφει δεν έχουν ξαναγραφεί, ακόμη και στο παρόν εδώ μπλόγκι, αλλά χάρις στην πένα του Λευτέρη αποκτούν άλλη όψη.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 12:38:52
@Παλαιόν – γιά ΣτΕ:
Εγώ λέω, αφού τώρα πιά έπεσαν τα φύλλα συκής απ’ όλους, να συνεδριάζουν πλέον οι Στέδες με τις μασωνικές ποδιές τους. Τί κρύβονται; Ντρέπονται; Δεν νομίζω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 12:43:52
@Όλους-ες – γιά φωτο «πολυπολιτισμικών» μαθητών:
Γνωρίζετε αν αυτό το «ΓΕΛ Ακρωτ(ηρίου)» αναφέρεται στο Ακρωτήρι Χανίων;
Απλά, έβαλα σε λειτουργία τον καταγραφέα βλακείας, καί θέλω να σημειώσει την περιοχή. Γιά να ξέρουμε γιά τυχόν μελλοντικές επαφές μας, βραδερφέ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 12:45:46
@Παλαιόν – ξανά:
Αν το καλοεξετάσεις, μάλλον είμαστε διχασμένες προσωπικότητες. (Δεν εξηγείται αλλοιώς!) Οπότε, γράφουμε απευθυνόμενοι στον δεύτερο εαυτό μας – που, υποτίθεται, δεν τα ξέρει τα πράγματα. 🙂
(Εμείς γράφουμε, οι άλλοι μας έχουν γραμμένους! Lol!!!)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 12:55:53
@Κατερίνα Χατζ. :
Ωραία η ιδέα σου γιά τα τραγούδια που εμψυχώνουν, αλλά σε πρόλαβα! 🙂 (Μόνο που δεν είπα τίποτε δημοσίως ακόμη.) Πράγματι, χαρακτηριστικό της κατάντιας μας είναι ότι ο Έλληνας έπαψε να τραγουδάει…
Λοιπόν, γιά αρχή παίζει το εμβατήριο: «Βροντάει ο Όλυμπος, αστράφτ’ η Γκιώνα!» – με παραλλαγμένον έναν στίχο, ως εξής:
«Φεύγουνε σκούζοντας οι Γκρίζοι Λύκοι!»
Ξεχάστε (όσοι έχετε) την αντιπάθειά σας προς το ΕΑΜ (άλλο ΕΑΜ, άλλο ΚΚΕ, παίδες…), ξεχάστε το ότι τους στίχους έγραψε ο δημοσιογράφος της «Καθημερινής» Καρβούνης, ο οποίος ήταν καί μασώνος, αλλά καί μέλος του ΚΚΕ, καί προσπαθήστε να συλλάβετε στο μυαλό σας τη μεγαλειώδη εικόνα που περικλείουν!
«Θέλουμ’ ελεύθερη εμείς Πατρίδα, καί γαλανόλευκη τη Λευτεριά!»
Υποκλίνομαι!
[Η μίρλα εδώ απαγορεύεται αυστηρώς. Είναι ταιριαστή μόνο σε διαδικτυακά ανώνυμα ανθρωπάκια, που περνάνε την άθλια ζωή τους ξερνώντας κακία γιά τους άλλους. Το Αισχυλικό μεγαλείο δεν πρόκειται να το νοιώσουν καί να το φτάσουν ποτέ!]
Υγ: Έχει κι άλλο κατιτίς, ακόμη πιό δυνατό, αλλά θα σας ενημερώσω όταν το τελειώσω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 13:17:49
.
Εργολάβε … στην πρώτη φωτό, το κάτω πανό γράφει ΓΕΛ ΧΑΝ(ίων)… και το πάνω ξεκάθαρα ΓΕΛ ΑΚΡΩΤ(ηρίου) … οπότε δεν μπορεί να είναι κάτι άλλο … ίσως η Βαγγελιώ που τις ανήρτησε, εάν διαβάζει, μπορεί να ξεκαθαρίσει το πράγμα.
Και όντως, όπως λες, στο άλλο σου σχόλιο … μας έχουν κυριολεκτικά … γραμμένους !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 24, 2019 @ 14:36:48
Να με συγχωρείς εργοδοτα αλλα θα διαφωνήσω . Εαμ και κκε δεν είναι αντίρροπες δυνάμεις. Το εαμ συνέβαλε στην μη απελευθέρωση για παράδειγμα της βόρειας ηπείρου. Να μην αναφερθούμε και για το Μακεδονικό ή τον σαδιστή παιδοκτονο Βελουχιώτη και τα λοιπα. Τωρα πριν κατι μέρες ο μ@νουσακης με το κοκκινο ποτάμι , αυτη την σειρά, έκανε συνέντευξη λέγοντας πως οι αριστεροί ειναι οι πατριωτες και οι δεξιοί οι ναζι κλπ εικονογραφημένα. Εγω δεν ειμαι δεξιος ή αριστερός αλλά καταλαβαίνω οτι σιγά σιγά χτίζουν το προφιλ του πατριωτικού δευτερου εαμ για να οικειοποιηθούν εναν μελλοντικο αγώνα της Ελλαδος. Παλι δηλαδη τα λάθη του παρελθόντος επαναλαμβάνονται. Τελοσπαντων δεν θέλω να χαλάσω το κλίμα αλλα μου την δίνει αυτός ο φαύλος κύκλος.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Οκτ. 24, 2019 @ 21:03:30
Παλαιέ καλησπέρα. Μόλις τώρα είδα την απάντηση σου στο σχόλιο μου. Σε βεβαιώνω ότι δεν είχα εσένα κατά νου όταν το έγραφα, ούτε φυσικά τον εργοδότη, που έστω και διά των πλήκτρων πασχίζετε πάρα πολύ. Τη γενική δυσφορία μου εξέφρασα για το φαινόμενο που συμβαίνει: άξιοι άνθρωποι να είναι κολλημένοι στον Η/Υ, να γράφουν, να διαβάζουν περίπου τα ίδια από 10 πηγές και 100 άρθρα με το ίδιο θέμα. Και στην Ελλάδα λείπει πλέον πάρα πολύ η πράξη, η κοινωνική ζύμωση, ή άμεση επικοινωνία. Λείπει Η ΔΡΑΣΗ.
Αλλά είναι αυτή και μόνον αυτή που μπορεί να σώσει την Πατρίδα μας. Αρκετά με τον καταγγελτικό λόγο και ο ενημερωτικός ακόμα ας προσλαμβάνεται με μέτρο και συμπύκνωση. Ο χρόνος έχει γίνει πολύ πυκνός για όλους μας και δεν περισσεύει να τον σπαταλάμε μπρος σε μία οθόνη. Είναι η δράση και ο ζωντανός διαλεκτικός διάλογος (πλεονασμός;) που είναι δυνατόν να παράγουν σημαντικά αποτελέσματα. Και μία ομάδα ΔΡΑΣΗΣ δε γεννιέται από το «πουθενά» μιας οθόνης. Ένας μικρός πυρήνας ίσως, αλλά αυτό δεν αρκεί.
Αυτά ήθελα να εκφράσω με εκείνο το βιαστικό, (για προσωπικό λόγο), σχόλιο.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Οκτ. 24, 2019 @ 21:15:37
ΠΕΣ ΤΑ ΓΙΑΝΝΗ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΡΑΪΑΝΟΚΤΟΝΕ!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 25, 2019 @ 08:51:23
@Γιάννη:
Τα τεκταινόμενα της Κατοχής είναι μεγάλη καί βρωμερή ιστορία. Δυστυχώς. Συντόμως, όμως: από το 1943 καί μετά, το ΕΑΜ καπελλώθηκε αγρίως. Καί από το ΚΚΕ, καί από τους Άγγλους – που ουσιαστικώς κινούσαν τα νήματα. (Όχι, που θ’ άφηναν ανεξέλεγκτον έναν Βελουχιώτη, να κάνει ό,τι του κατέβαινε στο κεφάλι καί ν’ αποσπάσει τμήμα της «αυτοκρατορίας» τους!)
Ας μην ξεχνάμε πως, όταν έγιναν τα Δεκεμβριανά, ο ΕΛΑΣ ήταν επισήμως στρατιωτική μονάδα υπαγόμενη στο Συμμαχικό Στρατηγείο Μέσης Ανατολής!!! (Κάτι που «ξεχνιέται» συστηματικώς από τους αυτόκλητους ιστορικούς του εγχωρίου Διαδικτύου.)
Οπότε, με την αβάντα των Άγγλων, άρχισαν να κάνουν τα δικά τους οι κρυφοί αντεθνικοί «πυρήνες» εκεί μέσα· τα οποία «δικά τους», ποτέ μά ποτέ δεν ήταν υπέρ της Ελλάδας – όπως πχ σωστά ανέφερες, ξεχωριστές συμφωνίες κάποιων δήθεν «εαμίτικων» εξυπνοπουλίων (εν αγνοίαι ακόμη καί του Βελουχιώτη!) με τους «Μακεντόνσκυ συντρόφους»! Κτλ κτλ.
(Όμως, τί διαφορετικό μπορούσε να περιμένει κανείς απ’ την αγγλίτσα;…)
Πάντως, ο πολύς κόσμος (ενάμισυ μύριο) που στελέχωσε το ΕΑΜ γιά ν’ αντισταθεί στις Δυνάμεις Κατοχής, ούτε ΚΚΕ ήταν (4% προπολεμικώς σε ελεύθερες εκλογές), ούτε συμμεριζόταν τις μαλθακίες καί τις αλητείες του κόμματος αυτού.
Όσο γιά το σήμερα, έχεις απόλυτο δίκιο: κλείνουμε τ’ αυτιά μας σε κάθε μπούρδα περί «ενότητας», έτσι γενικώς καί αορίστως. Αλήθεια, «ενότητα» ποιανού με ποιόν; Οι πατριώτες με τους προδότες; Σοβαρά; Δηλαδή, να πάμε πάλι τα κορόϊδα να προστατέψουμε με το αίμα μας τα κλεμμένα των λαμόγιων;
Δέ σφάξανε!…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 25, 2019 @ 08:56:58
@Γιάννη, πάλι – καί όλους-ες:
Κουΐζ: το ταμείο του ΕΑΜ ποιός το κράταγε;
Γιάααα να δούμε, ποιός θ’ απαντήσει σωστά! 🙂 (Διότι, μέχρι σήμερα, οι αυτόκλητοι διαδικτυακοί «ιστορικοί» κάνουν την μαμούναν στο θέμα αυτό.)
Όποιος το βρή, πάντως, θα έχει καταλάβει πολλά. Μά, πάρα πολλά!!!
Υγ: Έλα, βοήθεια από το κοινόν! Ξεκινάμε το ψάξιμο από τη λεξούλα, που αρχίζει από «εβρ-«! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 25, 2019 @ 09:05:45
@Παλαιόν – γιά ΓΕΛ Ακρωτηρίου:
Μάλιστα… Χαλάσανε καί οι Δωριείς των Χανίων!…
Τί να πεί κανείς;!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 25, 2019 @ 16:48:52
Κάτι δεν πάει καλά σε αυτό το σενάριο. Αν αρχίσουν μαζικές σφαγές στην Ελλάδα, πως θα συνεχίσουν να παραμυθιάζουν τον κόσμο στην δυτική Ευρώπη για κακόμοιρους πρόσφυγες και μετανάστες; Και ο πιο σαλταρισμένος αριστερός θα γίνει τέρμα πατριώτης. Δεν τους συμφέρει τους τούρκους να χάσουν ολόκληρη Ευρώπη για μερικά νησάκια. Μήπως να βάλουμε και άλλες λευκές χώρες στο σενάριο;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 25, 2019 @ 16:49:49
Το παραπάνω σχόλιο ήταν για το Τυφών – 2.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 25, 2019 @ 23:18:55
.
Τι σας έλεγα ;; παραπάνω στο «Οκτ. 24, 2019 @ 08:55:54»
…αλλά μαλακίες λέει ο Παλαιός … και βρίζει τον Ελληνικό Λαό !!
Αλήθεια ;; … έτσι είναι ;;
.
.
ΝΑΙ … αντέδρασαν στα Βρασνά !! … χά χά !!
Αλλά γιατί αντέδρασαν … και τι είπαν ;;
Χαρείτε τους !!
…λοιπόν όταν λέω ότι εδαύτος ο λαός έχει καταντήσει παρτάκιας και κατιμάς, δεν ξέρω τι λέω … έεεεεεεεεε ;;;;
Γιά δείτε λοιπόν … για δείτε !!!
.
.
Έθνος – 23.10.2019 08:06, Τελευταία Ενημέρωση – 23.10.2019 14:06
https://www.ethnos.gr/ellada/68166_thessaloniki-nyhta-entasis-sta-brasna-katoikoi-edioxan-leoforeia-me-prosfyges?fbclid=IwAR1Uz-MFOu2_58uEn2yrG37WEfm7zyVHzSh6CISvxyvuHVg_P7uxK5hwOeQ
.
.
Τι δήλωσε ο δήμαρχος Διαμαντής Λιάμας για το περιστατικό :
«Στις τρεις δομές του δήμου έχουμε ήδη 2.000 πρόσφυγες, όσους έχει όλη η Πελοπόννησος. Πρέπει να αντιληφθούν οι αρμόδιοι ότι η κατανομή των προσφύγων θα πρέπει να γίνεται αναλογικά και ισομερώς σε όλη τη χώρα»
.
Αυτό που τους έκοφτε ήταν ότι η κατανομή δεν γίνεται ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ … αυτό τους μάρανε ΜΟΝΟ … ΟΧΙ ότι νοιάστηκαν για τον ΕΠΟΙΚΙΣΜΟ …!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 25, 2019 @ 23:25:27
.
Ρε παιδιά … τι βλέπουν τα ομμάτιά μου ;;
Οι φιόγκοι, που μου έσουρναν χίλια δυό, και ότι βρίζω τους Έλληνες, και λοιπά και ρέστα … ξαφνικά ανένηψαν … και βρήκαν το φώς τους … και είδαν ότι ο γελαδολαός, δεν τα κάνει καλά … και πλέον καλούνε τον κουκλοχαιρετάκια να γαμήσει τους μαλάκες, λέει, μέχρι να ξυπνήσουν !!
Σώπα ρεεεεε …. αλήθεια ;;
χά χά !! … ρε είστε ανεκδιήγητοι λέμε !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 26, 2019 @ 11:23:13
Κοιτάω σήμερα εχουν κανει ολόκληρη απόβαση οι νατοικοι στον Βόλο. Η ελληνικές ενοπλες δυνάμεις ειδικα στην ταξιαρχια Πεζοναυτών είναι μειονότητα, κουμάντο κάνουν τα αμερικανια και απο πισω βέβαια οι γαμψομυτηδες. Εκει που δουλεύω τους βλεπω καθε μέρα εχει γεμίσει ο τοπος απο χαζοαμερικανακια. Θλίβομαι πραγματικά λες και ειμαστε υπο κατοχή,λες.. τελοσπαντων. Το θέμα είναι οτι σε πιθανή εμπλοκή με Τουρκία αυτοί θα μας αποτρέψουν απο το να αντιδράσουμε και εχουν και στρατιωτικως τις δυνάμεις να το κάνουν ακόμα και αν εμειςδεν θελήσουμε να τους υπακουσουμε. Δύσκολα θα ξεμπερδεψουμε με δαύτους.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 26, 2019 @ 16:33:05
Κάποιοι συμβούλευσαν τους Εκπροσώπους της Ελλάδας να οδηγήσουν τις εξελίξεις ώστε το ΝΑΤΟ να κάνει νατοϊκά στρατόπεδα στην Τουρκικη ενδοχώρα που θα καταλύσουν οι αλλοφυλλοι εισελθοντες στην Ελληνική γη.
Αυτό κατόπιν συμβουλής τους ότι η αποσταθεροποίηση της Ελλάδος θα σημάνει κατάρευση της Ευρωζώνης αλλά και της Ευρωπαϊκής Ένωσης ως θεσμικό σύμβολο των Ανθρωπίνων δικαιωματων.
Η Ελλάς είναι χώρα πυροκροτητής και αν η αδελφότητα των Μογγόλων μέσω των υπερδυναμιστων θέλει να επιταχύνει την έλευση του Ηγετισκου τους να γνωρίζει ότι το Σύμπαν φτιάχθηκε με τον Προγονικό Πελασγικό Πήχυ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 27, 2019 @ 14:53:35
Προς γιαννη:
Η αληθεια ειναι οτι το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ηταν η εθνικη αντισταση ειτε αυτο σ αρεσει ειτε οχι.τα περι παιδεραστη Βελουχιωτη που αναφερεις,δειχνουν οτι οι πηγες σου ειναι καθαρα δεξιες,αλλα κ εσυ δεν εκανες καμια προσπαθεια να εξερευνησεις το τι παιχτηκε τοτε.αναμασας λοιπον την καραδεξια προπαγανδα που οι δεξιοι του τοτε κατασκευασαν για να καλυψουν την δικια τους ειτε ΑΠΟΥΣΙΑ απ την εθνικη αντισταση ,ειτε ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ με τον κατακτητη
Ι.W.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 27, 2019 @ 17:37:23
Προς I.W.
«Η αληθεια ειναι οτι το ΕΑΜ-ΕΛΑΣ ηταν η εθνικη αντισταση»
Ποιανού έθνους κομμούνι;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 27, 2019 @ 18:03:33
Παλαιέ,αυτό στα Βρασνά δες το αυτό απ’τη θετική του πλευρά.Ήταν μια επιτυχής οργανωμένη αντίσταση κατά λαθρομεταναστών και κυβερνητικών φορέων.Κάτι σαν αυτά που είπε ο αντιπεριφερειάρχης στη Μυτιλήνη.Ο ίδιος δέχεται ότι είναι είναι μπροδότης,καθότι ψηφοφόρος της νδ.Είναι πολύ πιθανό να λειτουργεί στα πλαίσια ελεγχόμενης αντιπολίτευσης,αλλά αυτό δεν αλλάζει ότι οι πράξεις αυτές μπορούν να προκαλέσουν πολύ μεγαλύτερες αναταραχές από αυτές που υπολόγιζαν.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 27, 2019 @ 18:53:13
Η αλήθεια είναι οτι το ΕΑΜ ΕΛΛΑΣ ηταν εθνική αντίσταση μετα την κατοχή ενω πριν η αριστερά ειναι γνωστο ποιες ηταν οι θέσεις της στον εθνικο αγώνα του αλβανικού μετώπου. Οι μόνοι που αναμασαν τόσα χρόνια τους ακροδεξιους κακους εθνικιστές ειναι οι προερχομενοι απο το εαμ ιδεολογοι και τα κατάλοιπα τους ,που βαρεθηκα να τους ακουω απο το δημοτικο ως το πανεπιστήμιο , οι καθηγητες της σαπιας εκπαιδευσης οτι οι εαμιτες ηταν οι μοναδικοί πατριώτες που αγωνίστηκαν . Ο Λαζαριδης του εαμ τα εχει πει καλύτερα αλλα τον εφαγε η συστημικη αριστερά. Εσυ που εχεις αντικειμενικοτερες πηγες για πες μας ποιες ηταν οι αλλες ομάδες εθνικης αντίστασης περαν των δυο γνωστών και πως τους εφαγε η μαρμαγκα για να μονοπολησουν καποιοι τον αγωνα. Σ’αρέσει δε σαρεσει αυτή ειναι η αλήθεια και αν υπάρξει επανάληψη να πας εσυ στις επάλξεις με το δευτερο εαμ. Η ΕΛΛΑΣ δεν ανήκει σε καμια πολιτικη πλευρα..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 27, 2019 @ 23:50:28
Προς γιαννη:
Ασε την παραμυθα ρε.Ολες οι αλλες ομαδες,συνολο αν τις προσθεσεις ολες ηταν το 1/6 του ΕΛΑΣ.κι εσυ κι ο δημητρακης,που πεταχτηκε θελετε δεν θελετε ετσι ειναι.οσο για το δευτερο ΕΑΜ …….ΑΜΗΝ Κ πότε!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 27, 2019 @ 23:52:50
Προς δημητρακη:
Οτι κ να ειμαι εγω,αδιαβαστος σαν κ σενα δεν ειμαι
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 28, 2019 @ 00:21:35
Προς γιαννη:
Ο Λαζαριδης οντως τα εχει πει πολυ ωραια,αλλα τα εχουν πει εξισου ωραια κ ο Πυρομαγλου κ ο Καμαρας…..,….
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 28, 2019 @ 00:30:03
I.W. στην επόμενη συγκέντρωση του κκε πάρε μια Ελληνική σημαία και ξεκίνα να φωνάζεις «ζήτω η πατρίδα,ζήτω το έθνος,έξω οι λαθρομετανάστες».Όλα καλά θα πάνε μην ανησυχείς.Και να σου πω την αλήθεια πολύ με εκνευρίζει που οι Έλληνες καταπιέζουμε το Μακεδονικό έθνος.Ντρέπομαι που η Ελλάδα έχει καταλάβει παράνομα την περιοχή βόρεια του Ολύμπου.Πολύ σωστά τόνισε ο μέγας Έλλην ηγέτης Κλάρας,ότι «μέχρι τον Όλυμπο και πολύ μας είναι».
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 28, 2019 @ 02:03:19
Προφανώς αδυνατείς να επεξεργαστεις αυτά που διαβαζεις διότι το ερώτημα ήταν ποιος ηταν αυτός που εστειλε τις υπόλοιπες ομαδες που προσπαθησαν να συσταθούν στα αζήτητα σκοτώνοντας τους αρχηγούς τους και οχι τον αριθμό των μελών τους, ο οποιος 1/6)ειναι και αυθαιρετος. Ακόμα δεν απάντησες γιατί το εαμ εκανε τουμπεκί στην απελευθέρωση της βόρειας ηπείρου. Τύποι σαν και σένα είναι που λόγω της κολλημενης πολιτικής ιδεολογίας τους δημιουργούν την εμφυλιακη έχθρα ανάμεσα στους Έλληνες. Να έχεις το θάρρος να πεις τι είσαι να μην φοβάσαι. Πες είμαι κομμουνι. Δεν συνεχίζω περαιτέρω, καθοτι ως φιλοξενουμενος στο στολογιο,δεν θελω να χαλάσω την ανάρτηση με περαιτέρω προσωπικές προστριβές. Στα γκουλάγκ γρήγορα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 28, 2019 @ 09:03:13
Καλημέρα και χρόνια πολλά..Οποιαδήποτε αναφορά στον εμφύλιο σταματάει εδώ[περι ΕΑΜ απάντησε ο εργοδότης συνοπτικα και πλήρως]….σήμερα γιορτάζουμε το επος τής Πίνδου ,οπου ο λαός ενωμένος υπεραμύνθηκε του πατρίου εδάφους….η Πίνδος μας ενώνει[όπως είπεκι ενας φίλος μου χθές],το Βίτσι μας χώρισε και μας παρέδωσε αδύναμους στις ορέξεις των «συμμάχων μας»,ως σημερα.….την σημαια στα μπαλκόνια σας λοιπόν,πηγαίνετε στις παρελάσεις και χειροκροτήστε τά παιδιά και τον στρατό μας…..ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ!ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Οκτ. 28, 2019 @ 09:11:40
.
Δημήτρη … δεν υπάρχει θετική πλευρά, παρά μόνο αν το ‘δείς αποκομμένο απ’ όλα τα υπόλοιπα.
Εάν όμως το ‘δείς σαν σύνολο (λεχθέντα, ψήφος, προηγούμενη αποδοχή κλπ), τότε είναι χέσε μέσα !!
Οι λεβέντες αυτοί ‘δες τι είχαν ψηφίσει στις φετινές αλλά και στις προηγούμενες.
Είχαν επίσης βγάλει τον σκασμό όταν την προηγούμενη φορά τους πήγαν χίλιους τόσους – γιατί άραγε ;; που προσέβλεπαν ;;
Και το κερασάκι – να τους φορτωθούν και οι άλλοι ΑΝΑΛΟΓΙΚΑ … όχι όμως ΟΥΣΤ ρε πούστηδες απ’ όλη την Ελλάδα.
Κατάλαβες τώρα γιατί οι αποκομμένες των εν συνόλω γεγονότων κρίσεις λανθάνουν ;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Οκτ. 28, 2019 @ 09:12:32
.
Δημήτρη … άφησε τις ταμπέλες !!
Μπορεί να είναι … να το παίζει … να τρολάρει … χίλια δυό.
Απλά πράγματα …
Αν εσύ έχεις τεκμηριωμένη θέση σε κάποιο θέμα εξέθεσέ την ! … αλλά όπως λέω και παρακάτω, δεν είναι ώρα να ασχοληθούμε ΠΑΛΙ με το συγκεκριμένο, έχουμε άλλα που καίνε τον κώλο μας.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Οκτ. 28, 2019 @ 09:14:19
.
I.W.. …
Σκατά ήταν, όπως και η άλλη πλευρά, αρκεί να δούμε ποιοί τους ρίχνανε ή τους δίνανε τις κάσες με τις Λίρες, που ειρήσθω εν παρόδω από τον Χρυσό τον δικό μας ήταν, αυτόν που τους πήγανε δώρο οι φιόγκοι.
Πέραν τούτου … αρκεί κάποιος να διαβάσει τ’ αρχεία απωλειών του Γερμανικού στρατού, και τότε ας σκεφτεί.
Επιπλέον, ας ‘δεί τα εγκλήματα που έκαναν, καθώς και την όλη θέση τους και το τι στοίχισε στην Ελλάδα, αλλά και τι συνεχίζει να στοιχίζει σήμερα.
Η Ιστορία δεν διαβάζεται με παρωπίδες, ούτε με αποκλεισμούς θέσεων και στοιχείων.
Το θέμα είναι ότι οπουδήποτε, υπογείως ή εμφανώς, έχει βάλει το χεράκι της η κουμουνιστική χλέμπα η ανθρωπότητα έχει υποφέρει και πληρώσει μεγάλο τίμημα.
Είπαμε … με αυτό παραπάνω δεν δίνω συγχωροχάρτι στην άλλη πλευρά, αφού η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος είναι … απλά πρέπει να μάθουμε να βλέπουμε και να λέμε τα πράγματα όπως είναι … εάν κάποια στιγμή θέλουμε να ξεφύγουμε από τις παγίδες που στείνει το «σύστημα».
Τέλος το θέμα είναι ότι αυτήν την στιγμή δεν έχουμε χρόνο να καταναλώσουμε γιά πράγματα που έχουν χιλιοειπωθεί … επειδή προέχουν άλλα που παίζουν την επιβίωσή μας σαν χώρα και Έθνος, οπότε ας σταματήσει τώρα εδώ αυτό καθώς είναι άλλωστε μακράν και του αναπτυσσόμενου θέματος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!