«Δυστυχισμένε μου λαέ, καλέ και αγαπημένε,
πάντοτε ευκολόπιστε και πάντα προδομένε»
ίναι σχεδόν αυτονόητο, πως το παρόν ιστολόγιο δεν θα μπορούσε ν’ αποφύγει την ανακύψασα πρόσφατη, τριπλή εκλογολογία· ωστόσο, θα κάνουμε μιά συζήτηση εφ’ όλης της (εκλογικής) ύλης… μιά συζήτηση, που δυστυχώς δεν την έκανε κανείς μέχρι σήμερα.
(Αν καί, γιά να είμαι δίκαιος, κάποια ψήγματα αναπτύξεως των θεμάτων αυτών βρίσκουμε -πχ- στις προσωπικές σημειώσεις του Ι. Μεταξά. Ψήγματα, όμως· διότι, εάν είσαι “επώνυμος” -ονομάζεσαι, φερ’ ειπείν, Ι. Μεταξάς-, τα προσωπικά γραπτά σου έχουν άσχημες συνέπειες, αν τα διαβάσουν μάτια που δεν πρέπει. Όθεν, σε τέτοιες περιπτώσεις η καθαρή αλήθεια ψαλλιδίζεται.)
Πρόλογος – I
Ξεκαθαρίζω μερικά τινά, πρίν ξεκινήσουμε.
(α) Ο λόγος εδώ περί επερχομένων εκλογών, καί το τί μπορούμε να κάνουμε μ’ αυτές. Τίποτ’ άλλο. Εάν, όμως, ανήκετε σε όσους θεωρούν τις εκλογές χαμένο χρόνο, απλά προσπεράστε. Μήν ξοδεύετε τον χρόνο σας σε ανάγνωση της ενότητας αυτής (καί των επομένων εκλογικών).
Σας το λέω από τώρα, γιά να είμαι εντάξει απέναντί σας.
(β) Εάν θεωρήτε ότι πρέπει να χτυπήσουμε το θηρίο (την παγκόσμια εξουσία) κατευθείαν στην καρδιά του (κι όχι στα νύχια του), δείξτε μου τον τρόπο. Διότι εγώ λέω πως στην παρούσα στιγμή δεν μπορούμε να το χτυπήσουμε.
Τις εκλογές, όμως, μπορούμε να τις χειριστούμε προς όφελος του έθνους μας.
(γ) Όσα ακολουθούν στο κείμενο, κινούνται καθαρά στο φυσικό πεδίο. Τίποτε το υπερφυσικό, ή το μυστηριώδες! Ούτε κάν “συνομωσιολογία”.
Πρόκειται γιά καθαρή λογική ανάλυση (του φαινομένου των εκλογών), καί …κουκκιά μετρημένα.
(δ) Μιλάω γιά εκλογές “δυτικού τύπου” (…μπολιτιζμένες!…), σαν αυτές που έχουμε καί στην Ελλάδα. Όχι γιά Σοβιετικού τύπου, ή μουσουλμανικού. Όπου σ’ αυτές τις τελευταίες εμφανίζονται Ν υποψήφιοι, όλοι φανατικοί καί μισαλλόδοξοι μούσλιμζ, εκ των οποίων οι Ν-1 αποσύρονται την τελευταία στιγμή, γιά να βγεί -καί να ξαναβγεί- ο προαποφασισμένος “ισχυρός ανήρ” με ποσοστό 99%.
Φυσικά, αναγράφοντας αυτά τα μούσλιμ ανατολίτικα πονηροκαμώματα, ουδόλως αθωώνω τους “μπολιτιζμένους”· αντιθέτως, κατανοώ απολύτως τα αισθήματα των μούσλιμζ, που φάγανε κατακέφαλα (με …βόμβες!) τον δυτικό “εκδημοκρατισμό” (πχ Ιράκ) – όπου έπρεπε ν’ απαντήσουν στο δίλημμα: ή ν’ αλλάζανε τα μυαλά τους, ή να τα βλέπανε ταπετσαρία!
(ε) Δεν κοιτάζω ν’ αλλάξω το μυαλό κανενός. Λέω, βέβαια, την άποψή μου, αλλά χρησιμοποιήστε το δικό σας. Είτε συμφωνούμε, όμως, είτε διαφωνούμε, μην πάρετε πρόχειρες αποφάσεις. Η Πατρίδα μας δεν σηκώνει άλλα λάθη!
Πρόλογος – II
Είναι γεγονός πως αυτός εδώ ο λαός, ο λαός μας, ο λαός των Ελλήνων, νικά σε τρομερές ναυμαχίες, αλλά το συνηθίζει να πνίγεται σε μιά κουταλιά νερό.
Φερ’ ειπείν, ο μέσος Έλλην έχει τελειώσει Λύκειο, αλλ’ αδυνατεί να υπολογίσει (με πρακτική αριθμητική του Δημοτικού) πόσο κοστίζει ένα πτυχίο από το Ανοιχτό Πανεπιστήμιο. Τα ίδια καί με μή χρηματικούς υπολογισμούς, όπως γιά παράδειγμα τον απαιτούμενο (προσωπικό του) χρόνο γιά κάτι… γεγονός που με κάνει να δυσπιστώ αγρίως, όταν ακούω πχ έναν φοιτητή να μου πουλάει γνώσεις μαρξισμού καί αριστερής πολιτικής παιδείας.
[Πότε πρόλαβε ο λεβέντης μας μέχρι τα 22 του να διαβάσει γιά τις εξετάσεις του – εισαγωγικές καί πανεπιστημιακές; πότε πρόλαβε να διαβάσει πολιτική θεωρία, καί δή αριστερή; καί πότε πρόλαβε να διασκεδάσει, ως νέος; Αυτά όλα αθροιζόμενα ΔΕΝ χωράνε στο 24ωρο. Όθεν, το υφάκι καί το “δήθεν” τέτοιων ατόμων, είναι φούσκες κοπανιστού αέρα καί τίποτ’ άλλο – λέω, γιά τους “εξυπνάκηδες” των φοιτητικών οργανώσεων, καί τους αντίστοιχους που γράφουν “αριστερά” συνθήματα στους τοίχους καί τα Ιντερνέτια.
Η πείρα επιβεβαιώνει 1000% τα περί μή υπάρξεως του 24ώρου των …εκατό ωρών: έχει δείξει πως τέτοια άτομα είναι καί παραμένουν αμαθείς σκράπες σε κάθε τομέα. Καί στον επιστημονικό, καί στον πολιτικό… όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Το κακό είναι πως, σε αντίθεση με τα εγχώρια ξυπνοπούλια, οι -μισητοί- “ξένοι” αυτό τό ‘χουν πάρει χαμπάρι εδώ καί πολλά χρόνια· γι’ αυτό καί προοδεύουν. Βλέπετε, το πρώτο πτυχίο στο εξωτερικόν ονομάζεται “μπάτσελορ” – εργένης, παναπεί. Που με τη σειρά του σημαίνει ότι, αν θες να κάνεις σοβαρή δουλειά με τις σπουδές, δεν υπάρχει χρόνος γά γκόμενες καί διασκεδάσεις. Αν επιμένεις πως υπάρχει χρόνος, τότε απλά ξεγελάς πρώτα τον εαυτό σου…
…πρίν δοκιμάσεις να ξεγελάσεις την υπόλοιπη κοινωνία.]
Η αδυναμία, λοιπόν, πρακτικών υπολογισμών (“τρείς το λάδι, τρείς το ξύδι”)… ή, αν θέλετε, ακόμη καί το αφ’ υψηλού σνομπάρισμά τους, οδηγεί τον νεο-Έλληνα όχι μόνο σε ανοησίες της καθημερινής ζωής (πχ δεν ξέρει τί υπογράφει, όταν παίρνει τραπεζικό δάνειο), αλλά κυρίως σε φρικώδη άγνοια της ίδιας της πολιτικής αλφαβήτας. Αυτή με τη σειρά της τον οδηγεί σε σφάλματα επαναλαμβανόμενα καί διογκωνόμενα, σα χιονοστιβάδες…
…έως ότου αυτά καταντήσουν προδοτικού ύψους.
Το κακό, βέβαια, είναι πως αυτά τα -προδοτικά, πλέον- σφάλματα δεν τα πληρώνει μόνον ο x μαλάκας, που τα διαπράττει.
Τα πληρώνουμε άπαντες.
Το δεύτερο κακό είναι πως στο Ελλάντα κανείς δεν φαίνεται να βάζει μυαλό – όσα χρόνια κι αν περάσουν.
Αυτήν, όμως, την στοιχειώδη πολιτική αλφαβήτα (“γού καί ά, γά· τού καί ά, τά – κι όλο μαζί, γάτα”) θα δοκιμάσουμε να εκθέσουμε εδώ στην πλήρη μορφή της (καί δή εγκαίρως, πρό των εκλογών), πρώτοι καί μόνοι εμείς, μήπως καί ξεστραβωθεί κανένας.
Τώρα, βέβαια, αναγνώστη μου, δικαίως θα με ρωτήσεις γιατί δεν δοκίμασα να ξεστραβώσω κανέναν πιό πρίν.
Γιατί, έ; Διότι, απλούστατα, κανείς δεν (θ’) άκουγε!
Όμως, τώρα είναι ο καιρός της λογικής· τώρα, που ο κάθε κατεργάρης συμμαζεύεται θέλοντας καί μή, με το αγγούρι της θανάσιμης σύγχρονης εγχώριας πραγματικότητας χωμένο στον πισινό του.
Τώρα!
Κι ακόμη ένα ερώτημα: τί σημασία έχουν πιά οι εκλογές στην Ελλαδίτσα, αφού αυτές εδώ πιθανώτατα θα είναι οι τελευταίες μπροστά στη θύελλα ενός τρίτου παγκοσμίου πολέμου… θύελλα, που έρχεται “με χίλια”. Βλέπεις, κάθε φορά που στριμώχνουν πολύ τα πράγματα, η παγκόσμια εξουσία -γιά να ξεφύγει- στήνει κι από έναν πόλεμο· πότε τοπικόν, πότε ολοκληρωτικόν.
Δεν ξέρω ποιά σημασία έχουν οι εκλογές αυτές, αλλά προσωπικά θα παίξω το παιχνίδι τους – έστω καί γιά τελευταία φορά προ πολέμου. Θα εκθέσω το σκεπτικό μου· κι όποιος θέλει, ακολουθεί.
α1. Εισαγωγή I – Τί είναι οι εκλογές;
Ξεκινάμε, προσπαθώντας πρώτα-πρώτα να δούμε τί ακριβώς είναι οι εκλογές. Λοιπόν, τί είναι οι εκλογές;
Αν ανοίγαμε ένα σχετικό βιβλίο, θα διαβάζαμε πως: “…Εκλογές είναι η έκφραση της ελεύθερης πολιτικής βούλησης του λαού…”, μπλα μπλά μπλά. Καί μπλά. Όμως, εδώ δεν κάνουμε ακαδημαϊκό μάθημα, ούτε δίνουμε πτυχία σε κανέναν. Οπότε, ξαναρωτάω:
Τί ακριβώς είναι οι εκλογές;
Ας πάρουμε τα πράγματα απ’ την αρχή, καί θα φτάσουμε καί στην απάντηση.
Ζούμε επάνω σ’ έναν πλανήτη, ο οποίος τους τελευταίους αιώνες μοιάζει όλο καί περισσότερο μ’ ένα μεγάλο χωριό. Ειδικά με το Διαδίκτυο, καί ειδικά γιά την Ελλάδα της τελευταίας 20ετίας (που η χρήση του Διαδικτύου διαδόθηκε σε όλους), αυτό είναι περισσότερο από εμφανές. Νά, ας πούμε, υπάρχουν (διεθνώς) χρηματιστές, που κοιμούνται 5 ώρες το 24ωρο, όταν ο Ήλιος περνάει πάνω από τον Ειρηνικό Ωκεανό. Τις υπόλοιπες 19 ώρες, οι λεβέντες αυτοί παρακολουθούν διαδικτυακώς κάθε μεγάλο χρηματιστήριο στον πλανήτη (όπως αενάως περιστρέφεται η Γή μας), με τις τιμές κλεισίματος του ενός ν’ αποτελούν τις τιμές ανοίγματος του επόμενου.
Φυσικά, όπως όλες οι ανθρώπινες κοινωνίες (από φυλές ανθρωποφάγων, μέχρι ποδιτσοστοές), το παγκόσμιο χωριό έχει πυραμιδική κοινωνική κατασκευή· κι απάνω-απάνω, βρίσκεται η ηγεσία του. Την οποία επακριβώς δεν θα την αποκαλούσαμε ηγεσία, αλλά εξουσία. Δηλαδή, “αρχηγία” – αλλά με την κακή… την κάκιστη έννοια.
Μ’ άλλα λόγια, κάποια λίγα κράτη κάνουν κουμάντο σ’ όλα τα υπόλοιπα. Καί ειδικά σε κάτι ψευδοκράτη, σαν το δικό μας.
Φυσικά (δίς), όποιος έχει την εξουσία, δεν είναι κορόϊδο να κάτσει να τη χάσει, ούτε να τη χαρίσει σε άλλους. Όθεν, φροντίζει ώστε η εξουσία του να είναι διαχρονικώς απρόσβλητη.
Τί γίνεται, όμως, αν κάποιος (από τους «κάτω») δεν γουστάρει αυτή την …ειδυλλιακή εικόνα κι εξεγερθεί; (Ακόμη χειρότερα, αν …παρασύρει κι άλλα …αθώα καλά παιδιά σε …κακές συναναστροφές μαζί του; )
Τί ρωτάτε κι εσείς, τώρα!… Έ, λοιπόν, αυτόν τον τύπο, η εξουσία:
- είτε θα τον στείλει να δεί τα ραδίκια ανάποδα,
- είτε θα τον βγάλει τρελλόν καί θα τον κλείσει σε ίδρυμα,
- είτε (στην πιό πονηρή αντιμετώπιση) θα του δώσει ένα ισχυρό ναρκωτικό, να τον μαστουρώσει μία καί καλή – γιά να μην ξαναέχει εφ’ όρου ζωής τέτοιες …ανησυχίες αμφισβητήσεως της κυρα-εξουσίας.
Αυτο ακριβώς το ναρκωτικό ονομάζεται “εκλογές”.
Αυτό είναι οι εκλογές!… Ένα ναρκωτικό της εξουσίας, γιά να μην ξεσηκωθείς καί της σπάσεις το κεφάλι. Κατασταλτικός μηχανισμός, παναπεί.
Ειρήσθω ότι οι εκλογές δεν είναι το μοναδικό ναρκωτικό, που χορηγεί στο πόπολο η εξουσία· υπάρχουν κι άλλα, ευάριθμα. Πλην όμως, αυτό είναι το μοναδικό, που βοηθάει τόσο πολύ την εξουσία να ξεγλυστράει απολύτως απ’ τις ευθύνες της. Γλυστράει σα γράσσο, το ρουφιάνικο!
Μόνο που τα γράσσα κι οι αλοιφές έχουν καί μιά χρησιμότητα …όπισθεν… Καί μαντέψτε -εύκολο είναι!- ποιανών το “όπισθεν” αλείφουν, καί γιά ποιόν απώτερο σκοπό!
α2. Εισαγωγή II – Χαρακτηριστικά των εκλογών
Εφ’ όσον, λοιπόν, οι εκλογές είναι ισχυρό κατασταλτικό ναρκωτικό της εξουσίας, έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά εκ των ούκ άνευ. (Αλλοιώς, δεν θα ήταν ναρκωτικό.) Αυτά είναι:
i. Το (παντελώς στερούμενο λογικής) τυφλό συναίσθημα.
Βλέπετε, η λογική οδηγεί αλλού – κι όχι στην αποδοχή των ετοιματζήδικων λύσεων της εξουσίας. Όθεν, οι εκλογές πάντα τείνουν να μεταβάλονται τελικώς σ’ ένα είδος δυαδικού δημοψηφίσματος, όπου (όπως στις ερωτικές σχέσεις) στους δύο τρίτος δεν χωρεί! Κάτι σαν: από ‘δώ ο “καλός”, από ‘κεί ο “κακός”, διαλιέχτιεεεε!!! (Καί όπου όλοι κρίνουν συναισθηματικώς – σα νήπια που διαλέγουν καραμέλλες, με μοναδικό κριτήριο το χρώμα του περιτυλίγματος.)
Κι απ’ την άλλη, χωριστήτε σε κόμματα καί πλακωθήτε στο ξύλο μεταξύ σας!
ii. Η προσπάθεια αποκλεισμού κάθε λύσης, που ενοχλεί / απειλεί την εξουσία.
Είπαμε, δίνουμε μέν στον κοσμάκη το δικαίωμα των εκλογών, αλλά δεν είμαστε καί κορόϊδα!
Ο αποκλεισμός των ανεπιθυμήτων λύσεων επιτυγχάνεται με αρκετούς τρόπους:
- Με την άγρια κι αναίσχυντη προπαγάνδα, κυρίως διά των ΜΜΕ (είπαμε: τυφλό συναίσθημα) – παναπεί χοντρά μούσια καί παραμύθια, που παρουσιάζονται δήθεν ως σοβαρά.
- Με πολύ συγκεκριμένους υποψηφίους, που έχουν πάρει …πιστοποίηση καταλληλότητας από τα βαθύτατα κέντρα εξουσίας του πλανήτη μας.
(Που την πήραν την πιστοποίηση με …βαθύτατη …εξέταση …όπισθεν – κι έκτοτε εκβιάζονται με όμορφες στιγμές της Εβδόμης Τέχνης, σκηνοθετημένες …όπισθεν! Καρα-lol!!! Θα ήταν πραγματικά αστείο, αν δεν ήταν τραγικό· κι είναι τραγικό, διότι έχει άσχημες συνέπειες στη δική μας την καμπούρα. Κι όχι στην καμπούρα των «όπισθεν».)
Όσοι πράγματι ανεξάρτητοι (της κυρα-εξουσίας) υποψήφιοι ζητάνε την ψήφο μας, υπάρχουν απλώς γιά τα δημοκρατικά προσχήματα. Ως το παροιμιώδες φύλλο συκής! (Καί συνήθως εισπράττουν από το -συμφεροντολόγο, αλλά πανηλίθιο- εκλογικό σώμα αυτά, που βρίσκονται πίσω από το φύλλο συκής! 🙂 )
- Με την έλλειψη χρημάτων -ακόμη καί γιά τα παράβολα- γιά τους φτωχούς υποψηφίους.
Ενώι οι υποψήφιοι του κατεστημένου πάντα έχουν άφθονο χρήμα – καί κανείς μαλάκας ψηφοφόρος δεν ρωτάει πού το βρήκαν, οι άεργοι.
- Με τους (σαφώς ευνοούντες την εξουσία) εκλογικούς νόμους, που αλλάζουν κάθε τρείς καί λίγο.
Πχ υπερενισχυμένη αναλογική, ή ότι πρέπει υποχρεωτικά να κατεβάσεις συνδυασμούς σε όλη την Ελλάδα. (Πράγμα σφόδρα αντιδημοκρατικό, διότι σου αφαιρεί το δικαίωμα να διεκδικήσεις -εφ’ όσον το επιθυμείς- βουλευτικό αξίωμα μονάχα γιά τον εαυτό σου.)
- Με πλήρως θεσμοθετημένη νομοθετική ατιμωρησία γιά τους εκλεγμένους.
Που σημαίνει ότι τους ψηφίζεις πχ γιά πατριώτες, καί παραδίδουν την Ελλάδα στον εχθρό στα ίσα κι εν ψυχρώι. ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΒΛΕΠΟΜΕΝΕΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ!!!
- Με προεκλογικές υποσχέσεις ροκανίσματος του δημοσίου χρήματος, που δεν μπορεί να τις δώσει ένας τελείως λαϊκός μπατίρης υποψήφιος.
Εδώ, χρειάζεται ολόκληρο πακέτο πολιτικών παρασίτων! Πχ οικογένειες πολιτικών, που αρμέγουν τον δημόσιο πλούτο επί γενεές ολόκληρες, κι έχουν την …τεχνογνωσία.
Κι αν δεν πιάσουν ούτ’ αυτές οι «μαζί τα φάγαμε» υποσχέσεις…
- Με ψυχολογικό πόλεμο.
«- Πιάνει αυτός, μωρέ Εργοδότη; Τί λες τώρα; Ποιός φοβάται τα φαντάσματα;»
Πιάνει, σου λέω!… Δυστυχώς.
Αυτός ο τελευταίος, τώρα, έχει πολές μορφές:
- Πχ, εκεί που ετοιμάζεται ο λαός να δώσει την αρχηγία στο κόμμα Τάδε, τσούπ! σκάνε κάτι -δήθεν κρυμμένα- σκάνδαλα του κόμματος Τάδε… παραμονές εκλογών, ώ της συμπτώσεως!!!
- Ή, πετάγεται κάποια αλιτήρια “προσωπικότης κοινής αποδοχής”, καί λέει κάτι σαν: “- Σκάστε, διότι ή αυτό, ή εκείνο θα ψηφίσετε! Δεν έχει τρίτη επιλογή!” (Το: “- Ή Καραμανλής, ή τάνκς!”, το θυμάστε, κύριε ΜΘ; )
- Ή σκάει κάποιο σκάνδαλο, που στη γκλάβα του βραχυμνήμονα νεο-Έλληνα σβήνει πάραυτα όλες τις καλές, ή κακές πολυετείς μνήμες της προηγούμενης διακυβερνήσεως. Τα εκλογικά διλήμματα τίθενται εκβιαστικώτατα “εδώ καί τώρα” – ο ημίχαζος ψηφοφόρος εκβιάζεται να επιλέξει ξεκινώντας από μηδενική βάση, ο δε προϋπάρξας χρόνος σβήνεται μαγικά!!! Αλλά, είπαμε: λογική καί ψυχραιμία μηδέν.
- Ή σκάει (πάντα παραμονές εκλογών) κάποιο διεθνές άσχημο επεισόδιο – καί, μπροστά στα επείγοντα εθνικά θέματα, οι κυβερνώντες παλιάνθρωποι ξεπλένονται αυτοστιγμεί στην κολυμβήθρα του Σιλωάμ.
Τώρα, βέβαια, το ενδεχόμενο να έχουν συνεννοηθεί -προς δημιουργία επεισοδίου- τα εκάστοτε εγχώρια δικά μας μπουμπούκια με τους Τουρκαλάδες, είναι …συνομωσιολογία!!! Μην τσιμπάτε!… 🙂
Τέλος, αλλ’ όχι έσχατον:
- Η εξουσία επιβάλλει τη θέλησή της με την εκτεταμένη νοθεία στην καταμέτρηση των ψήφων.
Ειδικά την ηλεκτρονική, που είναι κι ευκολώτερη.
iii. Ο μεταβαλλόμενος σχεδιασμός των ενεργειών πολιτικών προσώπων καί κομμάτων.
Μ’ άλλα λόγια (καί ως παράδειγμα), εκεί που πιστεύεις ότι πχ εδώ καί δεκαπέντε χρόνια ο Τάδε βουλευτής απεδείχθη πατριώτης (‘ντάξ’… μπορεί να χουφτώνει καί λίγο το δημόσιο χρήμα, αλλά ούχ’ ήττον πατριώτης, βραδερφέ! – βλέπε πχ Ερντογάν), τσούπ! σου βάζει φαρδειά-πλατειά υπογραφή στο ότι το βορειοκεντρικό πορδοκρατίδιο θα ονομάζεται “Ματσεντονίγια”. Κι από δικαιολογίες, άλλο καλό: με υποχρέωσε το κόμμα, τί μπορούσα να κάνω, θα με διαγράφανε, υπέγραψα μέν, αλλά βλέπετε πως συνεχίζω να δίνω τον αγώνα μου γιά σας, κτλ κτλ κτλ πορδές δύσοσμες.
Φυσικά, η εξαγορά βουλευτών είναι κάτι, το οποίο στην Ελλάδα το ξέρουμε καλά. (Έμ;! Γι’ αυτό ακριβώς εκλέγουμε …αντιπροσώπους, να βουλεύονται ανθ’ ημών! Διότι τα λίγα άτομα, η εξουσία τα κάνει ζάφτι μιά χαρά! Πού να δοκίμαζε να χειριστεί όλα τα έξι μύρια του εκλογικού σώματος! Αν μή τί άλλο, θα της ερχόταν ακριβώτερη η εξαγορά! Lol!!!)
Ή στα κόμματα… Εκεί που πιστεύεις ότι πχ το τάδε “σοβαρό” κόμμα έχει καλές προοπτικές κυβερνητικής εικοσαετίας (μπάς καί ξελασπώσει η χώρα), σου βγαίνει μιά ανθελληνική συμμορία, που ενεργεί εναντίον της Ελλάδας σα να μην υπάρχει αύριο.
Πολιτικό αύριο, εννοώ – που, όντως, δεν υπάρχει γιά την εν λόγωι συμμορία. Αντιθέτως (καί το σημαντικό), βιολογικό αύριο υπάρχει – διότι οι λεβέντες τά ‘πιασαν καλά σε εξωχώριες, κι από τον …εξωχώριο παράγοντα. Όσα θα παίρνανε στην υποθετική εικοσαετία τους, κι όχι σκέτα. Με πανωπροίκι! Οπότε, χέστηκαν κι αν δεν ξαναεκλεγούνε.
Οπότε, εσχάτως, γιά το πολιτικό αύριο δεν ενδιαφέρεται κανείς του κατεστημένου – αφού ανθέλληνες βρίσκονται πανεύκολα, ειδικά με αμοιβή. Κι αφού σχεδόν όλοι είναι ανθέλληνες, κοιτάζουν ποιός θα προλάβει να προσφέρει τις (με το αζημίωτο) υπηρεσίες του στην μανδάμ εξουσία.
Σαν κάτι “αυτοφωράκηδες” των νυχτερινών κέντρων, που τους χώνουν πρόστιμα καί φυλακή γιά παραβάσεις: λες καί δεν θα βρεθεί ο επόμενος μπατίρης, να παίξει τον ρόλο του αυτοφωράκια, γιά τις επόμενες παρανομίες!
iv. Ο διαρκώς μεταβαλλόμενος χαρακτήρας των γεγονότων.
Θέλουμε-δέ θέλουμε, οι εκάστοτε εκλογές αντικατοπτρίζουν κάποια σύγχρονα διλήμματα, βασισμένα καί σε διεθνή γεγονότα· όχι μονάχα τα εκβιαστικά της εξουσίας, τα εμφανιζόμενα τελευταία στιγμή (του τύπου: “- Αυτούς θα ψηφίσετε, που τους βαραίνουν τόσα σκάνδαλα;”), αλλά καί πιό μακροχρόνια.
Όπως πχ τί προοπτικές μακροχρόνιας συνεργασίας έχουμε με ένα κράτος “αναδυόμενη δύναμης” (οικονομικής καί στρατιωτικής). Εάν αυτό το κράτος στα προηγούμενα εκατό χρόνια ευνοούσε πχ την Τουρκία (αλλά ήταν της φάπας, σαν εμάς), τί θα κάνει τώρα, που γίνεται δυνατό; Καί τί πρέπει να κάνουμε εμείς απέναντί του, ως εθνική “γραμμή”… γιά τα επόμενα πενήντα χρόνια;
Το παραπάνω παράδειγμα είναι, βέβαια, αποτυχημένο – απλούστατα, διότι εξωτερική πολιτική καταδική μας δεν διαθέταμε ποτέ. Το ανέφερα απλώς ως παράδειγμα.
(Πάντως, μαθαίνω ότι η εξωτερική πολιτική …της σύγχρονης Ελλάδας διδάσκεται ως μάθημα σε κάτι εγχώρια ΑΕΙ! Αλήθεια, το σχετικό πανεπιστημιακό σύγγραμμα υπερβαίνει τις δέκα σελίδες; Ειλικρινά, νομίζω πως παραμέσα απ’ το εξώφυλλο δεν έχει τίποτε! Lol!!! Πέρα απ’ την πλάκα, όμως, πρέπει να καταργηθεί· θα κάνει καί οικονομία το κράτος μας σ’ έναν αχρείαστο καθηγητικό μισθό.)
Συγκεντρωτικώς, αυτά είναι τα χαρακτηριστικά των εκλογών: μιά ρευστή μεταβλητότητα (την οποία ο νεο-Έλλην δέ λέει να πάρει χαμπάρι – αυτός, εκεί! ντουγρού! ό,τι ψήφιζε επί χρόνια, ξανά το ίδιο!), την οποία η εξουσία πάντα χειρίζεται με κάθε τρόπο (νόμιμο, ή παράνομο) προς όφελός της. Αφήνοντας, βέβαια, ελεύθερα κάτι ψίχουλα γιά δημοκρατικό άλλοθι. Τα οποία, αν της παρακουνηθούν, στην πρώτη ευκαιρία θα τα εξαγοράσει, ή -αν τυγχάνουν αγύργιαγα κεφάλια- θα τα εξοντώσει.
Είμαστε σε χειρότερη κατάσταση κι απ’ τους δούλους των αρχαίων Ρωμαίων, δηλαδή. Οι οποίοι δούλοι είχαν μιά μέρα τον χρόνο, που κάνανε τελείως ελεύθερα ό,τι τους κατέβαινε στην κούτρα – στην κυριολεξία! Ενώι όλο αυτό το 24ωρο της γιορτής τ’ αφεντικά τους το βουλώνανε γιά λόγους σκοπιμότητας. Αντιθέτως, εμείς σήμερα έχουμε μία μέρα “μή δουλείας” (κυρίαρχος λαός, κτλ) κάθε …τέσσερα χρόνια (μάλλον τα δίσεκτα! Lol!!!), καί το βουλώνουμε διαρκώς.
Ακόμη κι αυτή τη μέρα.
α3. Εισαγωγή III – Τα χαρακτηριστικά της εξουσίας
Αφού τα πράγματα με τις δήθεν ελεύθερες εκλογές είναι τόσο χάλια, τί μπορούμε να κάνουμε εμείς; Γιατί να πηγαίνουμε κάν να ψηφίζουμε, στο κάτω-κάτω (τώρα, μάλιστα, που δεν είναι κι υποχρεωτικό) ; Γιατί να νομιμοποιούμε με την παρουσία μας μιά διαδικασία, την οποία άλλοι -χωρίς να μας ρωτήσουν- έφτιαξαν καθαρά γιά την πάρτη τους, κι όχι γιά τα όμορφα τα μάτια τα δικά μας;
Αυτή είναι μιά σειρά από λογικώτατα ερωτήματα, στην οποία δύσκολα βρίσκεται λογική απάντηση. Όμως, προσωπικά θαρρώ πως μιά τέτοια (επίσης λογική) απάντηση υπάρχει καί παραϋπάρχει.
Ας βοηθηθούμε λίγο.
Στα προηγούμενα, είδαμε τα χαρακτηριστικά των εκλογών, αλλά όχι της εξουσίας. Εφ’ όσον, όμως, οι εκλογές “δυτικού τύπου” είναι απότοκοι της παγκόσμιας εξουσίας, τότε καλά θα κάνουμε να ρίξουμε μιά αναλυτική ματιά καί στην τελευταία.
Δεν θ’ αναπτύξουμε εδώ το πώς φτάσαμε στο σημείο να κάνει κουμάντο σ’ όλον τον πλανήτη μιά ομάδα μερικών εκατοντάδων ατόμων (καί μερικών λεσχών), ούτε το ποιά είν’ αυτά. Θα ξεμακραίναμε πολύ από το θέμα μας. Απλώς, γιά την κουβέντα μας θα θεωρήσουμε δεδομένη την παγκόσμια πυραμιδική ιεραρχία· άλλως (καί πιό ξεκάθαρα), την παγκόσμια δικτατορία των ολίγων εις βάρος των πολλών.
Χαρακτηριστικά, λοιπόν, της παγκόσμιας εξουσίας:
i. Γουστάρει να κρύβεται.
Γιατί; Μά, απλούστατα, διότι εφαρμόζει καθαρά στρατιωτικές τακτικές (απόκρυψη, αιφνιδιασμό, κτλ)! Καί γιατί αυτό; καθαρά, εφ’ όσον η στρατιωτική συμπεριφορά είναι αυτή, που περισσότερο κάθε άλλης προστατεύει ένα άτομο, ή μιά ομάδα ατόμων.
Έτσι, η εξουσία εμφανίζει μιά δομή σαν κρεμμύδι, όπου εμείς βλέπουμε μονάχα το απέξω στρώμα, κι όχι τα κρυμμένα παραμέσα. Γιά να τα δεί κάποιος αυτά τα τελευταία, πρέπει κατά 99% να γίνει κομμάτι της εξουσίας! Εκτός από την περίπτωση, που η ίδια η εξουσία τα μαρτυράει στους δικούς της αρδ (κάνοντας πλάκα), με την εντολή να τα δημοσιεύσουν. (Περίεργη αίσθηση του χιούμορ, αλήθεια, αλλά συμβαίνει καμιά φορά.)
ii. Αφομοιώνει / διαφθείρει
Χρειάζονται πολύ ισχυρές ηθικές αντιστάσεις, γιά να την πλησιάσεις καί να μη σε κάνει κι εσένα σαν τα μούτρα της. Αφομοιώνει, λοιπόν… Κυρίως (κατά 99%) με δέλεαρ το χρήμα. Πόσοι καί πόσοι πρώην ξυπόλητοι μπήκαν στην πολιτική κι έμαθαν τα χαβιάρια καί τις σαμπάνιες καί τα πούρα καί τα ακριβά αυτοκίνητα καί κόττερα; Ούκ ολίγοι!
Αφομοιώνει καί διαφθείρει. Τελεία καί παύλα.
iii. Αν ζοριστεί, θα σε στείλει γιά μετενσάρκωση.
Αν της μπείς πολύ στο μάτι, ή αν δεν μπορεί να σε αφομοιώσει / διαφθείρει, η κυρα-εξουσία θα σε στείλει κατά Παράδεισο μεριά το συντομώτερο δυνατόν.
(Είπαμε, στρατιωτική συμπεριφορά! Τί άλλο περιμένατε, δηλαδή; )
iv. Το εξώτατο εξουσιαστικό στρώμα είναι η (πρώτη) ασπίδα της εξουσίας.
Η κυρα-εξουσία, σε κάθε εξουσιαζόμενο κράτος φροντίζει να έχει τοποτηρητές απολύτως πιστά μαντρόσκυλα δικά της. Καί γιά να εφαρμόζουν τις εντολές της, αλλά καί γιά να απορροφάνε την αντίδραση του πληθυσμού.
Βλέπετε, πολλοί πωλητικοί ήδη έφαγαν ξύλο από πολίτες· αλλά κανένας ιεραρχικώς ανώτερός τους στη στοά.
Να το θυμάστε αυτό.
Αυτά τα κυριώτερα, περίπου· δεν νομίζω να ξέχασα κάτι σημαντικό από τα χαρακτηριστικά της εξουσίας.
Συμπερασματικώς, πρόκειται γιά έναν τεθωρακισμένον εχθρό του λαού. Εχθρό εξ ορισμού.
α4. Εισαγωγή IV – Τί μπορούμε να κάνουμε με τις εκλογές;
Έχουμε, λοιπόν, ένα σύνολο καλά προστατευομένων καί αμειβομένων μαντρόσκυλων της εξουσίας, που αυτή τα υποστηρίζει με κάθε τρόπο (προπαγάνδα, εκφοβισμό κι εκβιασμό του λαού, κτλ)… καί τα θέτει μπροστά μας, να ψηφίσουμε ένα από δαύτα – βαυκαλιζόμενοι πως …τιμωρήσαμε τα προηγούμενα. (Που καταξέσκισαν μέν το δημόσιο χρήμα, αλλ’ αμάρτησαν γιά τα παιδιά τους! Lol!!!) Ανάμεσά τους, αφήνει λίγο χώρο γιά (πράγματι ανεξάρτητους) υποψηφίους του λαού, που συγκεντρώνουν τα χρήματα των παραβόλων καί των εκλογικών εξόδων …με έρανο.
Μπερδεγουέη, γιά να κατεβεί κανείς σε εκλογές σήμερα, ξεκινάει από καμιά διακοσαριά χιλιάδες ευρώ. (Δεν είναι θ’κό μ’ αυτό. Μάρκο ντέ Σάντ έφα, αν καί δεν θυμάμαι σε ποιό άρθρο, ή σχόλιο – ορθώς έφα, αν καί καθήμενος! 🙂 ) Ιδού η …δημοκρατικότητα των εκλογών!!! Τ’ είναι, τώρα, διακόσια χιλιάρικα ευρά; Έ; Όλοι τά ‘χουμε! Ολονών μας περισσεύουν! Άρα, τί γκρινιάζουμε γι’ αποκλεισμό μας από τα δημοκρατικά αξιώματα; Καρα-lol!!!
Των ανωτέρω ειπωθέντων, νομίζω είναι πλέον φανερό το τί πρέπει να πράξουμε με τις εκλογές. Πάμε, μαέστρο, να τα δούμε!
- Ψηφίζουμε με ψυχρή λογική. Όχι με συναίσθημα!
«- Μά, τί λές, ρέ Εργοδότη; θα γίνει ξαφνικά ο φραππεδιάρης Έλληνας αναλυτικό κομπιούτερ;»
Θα γίνει, θέλει-δέ θέλει. Δεν έχει άλλη λύση!
- Μαθαίνουμε καλά τον εκλογικό νόμο.
Δεν φερόμαστε σαν οπαδοί της κερκίδας που διαμαρτύρονται γιά άδικη απόφαση του διαιτητή, ενώι δεν ξέρουν την τύφλα τους απ’ τον κανονισμό παιδιάς!
Κι αν βαρυέμαστε να διαβάζουμε ΦΕΚ, ρωτάμε άλλους. Καί ξαναρωτάμε. Μέχρι να μάθουμε.
- Βοηθάμε καί τους άλλους ψηφοφόρους να λογικευτούν.
Αν δεν μας ακούσουν, κακό του κεφαλιού τους.
Δυστυχώς, αυτή η μεταβολή νοοτροπίας είναι επίπονη. Καθόλου εύκολη! Μόλις πρόσφατα, διαπίστωσα πως κάπου 4-5 Διαδικτυακοί συν-γραφιάδες αναρωτήθηκαν ποιά είναι αυτά τα αστέρια, που -κάθε τρείς καί λίγο- βγαίνουν απ’ το καπέλλο του ταχυδακτυλουργού (της παγκόσμιας εξουσίας, δηλαδή) καί ζητάνε την ψήφο μας. Από πού ξεπήδησαν! Απόλυτα σωστό το ερώτημα, πλην όμως καθυστερημένο κατά 45 χρόνια – τουλάχιστον. Κι ανεπαρκές.
Αν μονάχα τόσα λίγα άτομα αναρωτιούνται γιά τέτοια πράγματα, τότε δεν μιλάμε γιά ξύπνημα του Ελληνικού Λαού, αλλά γιά πρωϊνά χασμουρητά. (Μαζί με το πρωϊνό κατούρημα καί μερικές πρωϊνές πορδές.) Το ξύπνημα αργεί ακόμη.
Ελπίζω, μονάχα, να επισυμβεί πρίν μας έρθει -ως έθνος- ο αιώνιος ύπνος.
- Εμμένουμε στην αρχική μας (βασανισμένη, όχι πρόχειρη) απόφαση.
Δεν αλλάζουμε στην πορεία, σαν ανεμόμυλοι. Ο κουμπάρος, ο κουνιάδος, ο συνεργειατζής που μας άλλαξε λάδια, ο συνάδελφος, ο εξυπνάκιας στο προποτζήδικο, που νομίζει πως μ’ ένα ευρώ θα κερδίσει ένα εκατομμύριο απ’ το Στοίχημα, να κρατήσουν τις όποιες ηλίθιες πολιτικές απόψεις τους γιά την πάρτη τους. Κλείνουμε τ’ αυτιά μας καί δεν ακούμε.
- Δεν κολλάμε αναγκαστικά σε ό,τι ψηφίσαμε στο παρελθόν.
Είπαμε, οι συνθήκες αλλάζουν. Κοιτάζουμε το τώρα! Καί το προβλέψιμο μέλλον.
- Τσακίζουμε τους υποψηφίους της κυρα-εξουσίας.
Θυμόμαστε καλά ποιός ανακατεύτηκε με τα πωλητικά σκατά· όχι να μας κάνει τώρα το λευκό περιστέρι, ο λεγάμενος!
Ρωτάμε πχ αν κάποιος είναι τέκτων, δηλαδή εξ ορισμού όργανο της παγκόσμιας εξουσίας. (Πράγμα που θα έπρεπε να κάνουν οι αρδ της τηλεόρασης, που τους καλούν όλους αυτούς σε “πάνελς” συζητήσεων. Αλλά τί να ρωτήσουν, αφού είναι το ίδιο ποδίτσες, σαν τους καλεσμένους τους; ) Ρωτάμε ποιό το μικρό όνομα καί το γένος της μητέρας του καί των γιαγιάδων του. (Κι όποιος κρύβεται σ’ αυτή την ερώτηση, κακό του κεφαλιού του. Όχι του δικού μας.) Ρωτάμε αν τέλειωσε δημόσια Ελληνικά σχολεία σε κάθε εκπαιδευτική βαθμίδα.
(Θα έλεγα ότι ρωτάμε καί το αν είναι χριστιανός ορθόδοξος· αλλά, με τις τηλεοπτικές κάμερες μέσα στις εκκλησίες, σταυροκοπιέται -γιά επίδειξη- μέχρι καί το Αλεκσάκι. Άρα, άκυρη η ερώτηση. Δεν βοηθάει.)
Σε κάθε αρνητική / αντεθνική απάντηση, ή καί σε κάθε καθόλου απάντηση (ομολογία του ότι ο σιωπών είναι τέκτων), του τραβάμε ένα Χ καί ξεμπερδεύουμε με δαύτον μία καί καλή.
- Ψηφίζουμε τους πράγματι αγνώστους / μικρούς / ανεξάρτητους / έξω από σκοτεινές διασυνδέσεις ευρισκόμενους.
Αφού το ψάξουμε λίγο το πράγμα, εννοείται. Ουδόλως είναι αναγκαστικό το ότι ο κάθε πρωτοεμφανιζόμενος υποψήφιος αυτομάτως είναι καί καθαρός. Πρέπει ν’ αποδειχθεί τέτοιος!
- Δεν ψηφίζουμε με αρνητική λογική.
Δηλαδή, δεν γουστάρω τον Α’, άρα ψηφίζω τον Β’ – ή, έστω, κάποιον από τους υπάρχοντες, απλά καί μόνο γιά να ψηφίσω κάποιον. Λάθος λογική!
- Δεν ψηφίζουμε τιμωρητικώς.
Δηλαδή, ψηφίζουμε το Γ’ κάθαρμα, γιά να διώξουμε απ’ την εξουσία το Δ’ κάθαρμα; Τί «λογική» είν’ αυτή, τώρα;!
- Ψηφίζουμε ένα κόμμα (ή έναν μεμονωμένο υποψήφιο) γι’ αυτό που κρίνουμε εμείς ότι θα χρησιμεύσει στην πατρίδα.
Όχι γι’ αυτά που λέει αυτό (ή αυτός). Ή, ακόμα χειρότερα, γιά όσα λένε οι άλλοι -συνήθως οι πολιτικοί του αντίπαλοι- γι’ αυτό! (Ή γι’ αυτόν.) Έχουμε δικό μας μυαλό, έχουμε δική μας γνώμη, τα χρησιμοποιούμε αμφότερα. Κλείνουμε τ’ αυτιά μας στους έξωθεν ήχους των σειρήνων.
Αυτά απάνω-κάτω, με τους κανόνες της λογικής κατά την ψηφοφορία.
Αναγνωρίζω πως, ιεραρχικώς, έπρεπε να ξεκινήσουμε από πιό σημαντικά εκλογικά θέματα. Αλλά, έτσι τά ‘φερε η κουβέντα – κι εδώ κουβεντιάζουμε, δεν συγγράφουμε πραγματείες. Όμως, ποτέ δεν είναι αργά καί γιά την παρουσίαση των πρωταρχικών σημαντικών. Ιδού:
- ΔΕΝ απέχουμε απ’ τις εκλογές.
Διότι, είτε απέχουμε εμείς, είτε δεν απέχουμε, αυτός που είναι ταγμένος απ’ την κυρα-εξουσία να βγεί, θα βγεί. (Αμφιβάλλετε; Κακώς! Μην σνομπάρετε την πρακτική απλή αριθμητική του Δημοτικού. Εκεί βρίσκεται η απόδειξη.)
- ΔΕΝ ρίχνουμε λευκό.
Διότι, ακόμη κι αν ρίξουμε λευκό, αυτός που είναι ταγμένος απ’ την κυρα-εξουσία να βγεί, θα βγεί. (Αμφιβάλλετε; Κακώς! Μην σνομπάρετε την πρακτική απλή αριθμητική του Δημοτικού. Εκεί βρίσκεται η απόδειξη.)
- ΔΕΝ ρίχνουμε άκυρο.
Διότι, το άκυρο δεν έχει καμμία σημασία στο εκλογικό αποτέλεσμα. Δεν προσμετράται κάν! Τα δέ όποια βρισίδια σε άκυρο ψηφοδέλτιο, απλά τα διαβάζει η εφορευτική επιτροπή, καί το πράγμα σταματάει εκεί. Δεν τα διαβάζει ο απερχόμενος πρωθυπουργός. (Καί να τα διάβαζε, σιγά που θα στεναχωριότανε.)
Δεν χρειάζεται να εξηγήσω περισσότερο, το γιατί με το άκυρο δεν κάνουμε απολύτως τίποτε.
Τα παραπάνω τελευταία τρία “ΔΕΝ” σας τα έγραψα, γιά να το χωνέψετε καλά πως δεν αποτελούν αντιεξουσιαστικές επιλογές. Αφού δεν έχουν κανένα αποτέλεσμα! Η δε κυρα-εξουσία μας δείχνει καθαρά την περιφρόνησή της γι’ αυτά, βάζοντας μέν τους αρδ να σιωπούν γιά τα ποσοστά αποχής, τα δέ άκυρα να τα παρουσιάζουν μαζί με τα λευκά. (Ενώι έχουν τελείως διαφορετικό χαρακτήρα. Τα άκυρα δείχνουν μή συμμετοχή στην διαδικασία, αλλά επιθετική· με θυμό. Αντίθετα με την αποχή, η οποία δείχνει παθητική αποφυγή της εκλογικής διαδικασίας. Τα δέ λευκά σημαίνουν σαφή συνειδητή συμμετοχή στις εκλογές μέν, αναποφασιστικότητα δέ.)
Η μόνη περίπτωση, αποχή / λευκά / άκυρα να σημάνουν πολιτικές εξελίξεις, είναι ν’ ακυρωθούν (υπό συνθήκες) οι παρούσες εκλογές καί να επαναπροκηρυχθούν. Σιγά τ’ αυγά, δηλαδή!!! Αναβάλλεις γιά κανένα μήνα το να σου κάτσει στο σβέρκο ο εκλεκτός της εξουσίας… Καί τί έγινε; Τί κατάφερες;
Τίποτε απολύτως.
Βέβαια, οφείλω ν’ αναφέρω πως σε άλλες εποχές (αμέσως μετά την Μεταπολίτευση του 1974), ένα ποσοστό αποχής / ακύρων / λευκών πάνω από πχ 60%, ίσως να ερμηνευόταν από τους κρατούντες ως παλλαϊκό φτύσιμο (που όντως έτσι είναι), καί ίσως ν’ ακύρωνε τους σχεδιασμούς των ξένων περί δικομματισμού στην Ελλάδα, με τις τραγικές μπλέ καί πράσινες συνέπειες που περάσαμε. (Αύξηση του δημοσίου χρέους, κλείσιμο βιομηχανιών, πληθωρισμός, κτλ κτλ. Αλλά, όλ’ αυτά …κάργα δημοκρατικά, όμως, έ;!)
Ίσως.
Ακόμη παλιότερα, τότε που -έστω επιφανειακώς καί υποκριτικώς- μετρούσε αυτό που λέμε «ήθος», το παλλαϊκό φτύσιμο του >60% ίσως να επέφερε σημαντικές αλλαγές (προς όφελος του λαού) στο ίδιο το πολιτικό σύστημα της εκλογής βουλευτών.
Ίσως.
Μιλάμε, όμως, γιά εποχές μισόν αιώνα πίσω – καί πλέον. Σήμερα, η επίκληση του δημοσίου ήθους αρχόντων τε καί αρχομένων δείχνει απλώς άνθρωπο εκτός πραγματικότητας.
Καί, βεβαίως, η επίκληση του ήθους δεν επιφέρει καμμία αλλαγή σε κανένα εξουσιαστικό σύστημα…
…μιάς παγκόσμιας εξουσίας, που όσο πάει καί γίνεται όλο καί πιό ξεδιάντροπη.
Επίλογος
Ωραίαααα!!!…
Αφού, όμως, ακόμη κι η έγκυρη σωστή δική μας ψήφος νοθεύεται απ’ την εξουσία, τί σημασία έχει να ψηφίζουμε;
Έχει, διότι “κάτι” μπορούμε να καταφέρουμε κι εμείς με την ψήφο μας στην σωστή κατεύθυνση. Παρά τα τρομερά εξουσιαστικά εμπόδια.
Το 1968, στην τότε Τσεχοσλοβακία, είχε μπουκάρει η ΕΣΣΔ γιά να τη φέρει ξανά στον “ίσιο δρόμο” του “υπαρκτού σοσιαλισμού”! Σοβιετικά τάνκς στους δρόμους της Πράγας έτρεχαν γκαζωμένα, καί πυροβολούσαν προς εκφοβισμό του πλήθους. Όμως, οι νεαροί Τσέχοι καί Σλοβάκοι δεν πτοήθηκαν· πλησίαζαν τα τάνκς καί τους έχωναν καδρόνια ανάμεσα στους τροχούς απ’ τις ερπύστριες. Ή, τους έριχναν μολότωφ στις εξόδους εξαερισμού καί στα φίλτρα αέρα.
Το τάνκ, βέβαια, δεν πολυμάσαγε από τέτοια ημίμετρα, αλλά προσωρινά αναγκαζόταν να βγεί εκτός κυκλοφορίας. Κι αυτό καί το πλήρωμά του. Όμως, με αχρηστευμένο το τάνκ γιά κανένα τέταρτο της ώρας, αρκούσε μιά χαρά στους διαδηλωτές να κάνουν τα δικά τους. Χώρια που το τάνκ μπλοκάριζε τον δρόμο των υπολοίπων αρμάτων πίσω του, μέχρι να ξαναπάρει μπρός.
Τί κερδίζουμε, λοιπόν, συν-Έλληνες, με την ψήφο μας σε καταδική μας (κι όχι εξουσιαστική) εκδοχή;
Χρόνο καί περιθώρια περαιτέρω δράσεως!
Αυτά κερδίζουμε.
Τα θεωρείτε ασήμαντα;
Υγ 1: Είδα πρόσφατα κολλημένες πολλές αφίσες ενός (υποτίθεται) μικρού (υποτίθεται) αριστερού (υποτίθεται) κόμματος (κι όχι -υποτίθεται- ανύπαρκτης οργάνωσης-σφραγίδας), που προτρέπουν σε αποχή.
Εκτός του ότι γιά πολλοστή φορά αναρωτιέμαι πού βρίσκουν τα λεφτά γιά αφίσες κάτι τέτοιοι, οι λεβέντες φαίνεται ξεκάθαρα πως είναι ρουφιάνοι της εξουσίας. Οπότε, μή μασάτε σε τέτοιες προτροπές. Ειδικά σ’ αυτές τις εκλογές, πρέπει άπαντες να πάμε να ψηφίσουμε.
Κι όχι μόνο! Είναι κι ανιστόρητοι, παρά το ότι (ισχυρίζονται πως) είναι αριστεροί – μή χέσω.
Βλέπετε, με την «εξυπνάδα» του Ζαχαριάδη γι’ αποχή των ΚΚΕδων στο (σαφώς στημένο) δημοψήφισμα του 1946, που θα έφερνε πάλι την βασιλεία στην Ελλάδα κατ’ εντολή των Άγγλων, η εξουσία απλά έψαξε στους εκλογικούς καταλόγους το ποιός δεν προσήλθε, καί τον περιποιήθηκε δεόντως!
Γι’ αυτό σας λέω… Χρησιμοποιήστε το μυαλό σας, καί μην ακούτε τις αηδίες του καθενός.
Υγ 2: Μέγα θέμα, κι επίτηδες έκανα την πάπια καί δεν το συμπεριέλαβα στο κείμενο.
Αλήθεια, τί γίνεται με τη δική μας συμμετοχή, ως υποψηφίων;
Εντάξει, ο ένας «ετοιματζήδικος» υποψήφιος είναι της εξουσίας, ο άλλος αρπάχτρας, ο τρίτος μαλάκας… Γιατί τελικά να μην βάλουμε υποψηφιότητα εμείς; Καί πες ότι το οικονομικό πρόβλημα της συμμετοχής μας βρίσκουμε τρόπο καί το λύνουμε. Γιατί, τότε;
Πιστεύω ότι δεν υπάρχει πλέον καιρός γιά κάτι τέτοιο. Αυτά έπρεπε να έχουν ήδη γίνει εδώ καί δεκαετίες… να έχει υπάρξει πρώτα ένας ακλόνητος εθνικόφρων πατριωτικός πυρήνας του 15% με 20%, με διαρκή «κυκλική» συμμετοχή όλων, που θ’ ανέβαινε κλιμακωτά καί θ’ άπλωνε τα δίχτυα του παντού. Πρώτα αυτοδιοίκηση, μετά Βουλή… Κάπως έτσι. Οπότε, δεν θ’ αναρωτιόμασταν σήμερα τί πήγε τόσο στραβά, καί καταντήσαμε στα χάλια που φτάσαμε. Διότι δεν θα φτάναμε σε τέτοια χάλια.
Όπως καί στο εμπόριο, έτσι καί στην πολιτική: το χτίσιμο της καλής εικόνας της «φίρμας» δεν γίνεται μέσα σε μιά μέρα. Χάσαμε πολύ χρόνο! Κι όταν υπήρχαν καί χρόνος καί κατάλληλες συνθήκες, φάγαμε όλοι μαζί τη φόλα του «Ελληνοκεντρικού κινήματος», κι ησυχάσαμε. Ωραία, ξαναπιάσαμε μέν τον Πλάτωνα, να …μορφωθούμε αρχαιοπρεπώς· αλλά, όσο εμείς διαβάζαμε τον «Τίμαιο» καί περιμέναμε τους Ψίψιλον, οι Τούρκοι στο μεταξύ φτιάξανε δική τους πρωτοπόρα πολεμική βιομηχανία!
Το ξαναλέω: απλά η γνώμη μου! Όμως, δεν θα εμποδίσω κανέναν, που θα βρή (έστω καί στο «καί πέντε») τρόπο αποτελεσματικής συμμετοχής των πατριωτών στο εκλογικό παιχνίδι των εσχάτων καιρών μας.
Αλλά, όποιον δρόμο καί να πάρετε, προσέξτε τί κάνετε! Η Πατρίδα δεν αντέχει άλλα λάθη.
(επόμενο)
Μάι. 12, 2019 @ 19:18:33
Πες την κομματική συμπάθεια σου εργοδότα, μη μας έχεις σε αγωνία! Μετρημένοι είναι οι σχηματισμοί. Διασπάσεις από νδ και από τα συνεταιράκια του σύριζα που κατεβαίνουν για υποψηφιότητα. Εκεί πηγαίνεις τους αναγνώστας, ούτε λευκό ούτε άκυρο ούτε κάποια θετικά αποχής!!
….. Μάλιστα είσαι μάλλον της «στρατηγικής» εκλογικής συμμετοχής. Χρειάζεται όμως το αναγκαίο ελάχιστο συναίσθημα ώστε να αποφασίσεις να κλαις μετά την ψήφο…. τόσες και τόσες φορές, δεν βαρέθηκες;;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 19:35:56
Εγώ πάντως το λέω από τώρα θα ψηφίσω «Ελλήνων Συνέλευσις» αν υπάρχει το ψηφοδέλτιο. Καλώ δε άπαντες τους Συνέλληνες να τρολάρουν το παγκόσμιο σύστημα εξουσίας ψηφίζοντας και στις βουλευτικές Αρτέμη Σώρρα για πρωθυπουργό.
Και μην ξεχνάτε τη ρήση του γέροντος.
Πέραν της εκλογολογίας, παραμένει ακλόνητος η πεποίθηση μου ότι η Ελλάδα είναι αδύνατον να ανορθωθεί με δημοκρατία.
Συνεπώς αν η χώρα καταφέρει τελικώς να ανορθωθεί και δεν «φαγωθεί» από τον δυτικό άξονα και τη Νέα Τάξη όπως προβλέπεται, τα γεγονότα θα είναι κοσμοϊστορικής σημασίας καθώς θα πρέπει εδώ να εμφανιστεί ένα νέο πετυχημένο μοντέλο και μοτίβο αποδοτικής διακυβέρνησης πέραν από τα παγκοσμίως υπάρχοντα και παραδεδεγμένα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 19:43:28
Έστω όμως και αν η Ελλάς καταφέρει μια κοσμοϊστορικής υφής ανατροπή (ομάδα του Μέγα Παίκτη, γκολ στο +5 κατά Μάρκο), καμία τύχη δεν θα έχει αυτή η εξέγερση αν δεν διαθέτει όπλα μαζικής καταστροφής που θα κατοχυρώσουν την ασφάλεια της από εισβολείς.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 20:15:06
Εργολάβε … να σημειώσω κατ’ αρχάς … ότι είναι ένα πολύ καλό άρθρο (θα περιμένουμε και την συνέχεια βέβαια).
Θα έλεγα ότι είναι καθ’ όλα άψογο ΕΑΝ δεν υπήρχε ένα μικρό, αλλά σημαντικό λάθος-ατόπημα.
Γράφεις :
α). «ΔΕΝ ρίχνουμε λευκό.»
β). «Διότι, ακόμη κι αν ρίξουμε λευκό, αυτός που είναι ταγμένος απ’ την κυρα-εξουσία να βγεί, θα βγεί. (Αμφιβάλλετε; Κακώς! Μην σνομπάρετε την πρακτική απλή αριθμητική του Δημοτικού. Εκεί βρίσκεται η απόδειξη.)»
Και πιό κάτω συνεχίζεις :
γ). «…Τα δέ λευκά σημαίνουν σαφή συνειδητή συμμετοχή στις εκλογές μέν, αναποφασιστικότητα δέ.»
Στο [[ β ]] πολύ καλά το θέτεις … πράγμα αυτονόητο για όσους διαθέτουν έστω ψήγμα μυαλού …
Αλλά στα [[ α & γ ]] το χαλάς … καθώς το συμπέρασμά σου (αναποφασιστικότητα δέ.) θα το χαρακτήριζα επιεικώς «χωρίς ψήγμα Λογικής» … όπου ναι μεν δικαιούσαι να λές αυτό ή εκείνο, αλλά δεν μπορείς να βαφτίζεις την μέρα νύχτα.
Από που κι ως που ρε Εργολάβε δείχνει αναποφασιστικότητα ;; … θεωρείς δηλαδή ότι ντέ και καλά θα πρέπει να επιλέξεις ΕΝΑ από τα σκατά που σου παρουσιάζουν … αυτή είναι η αναποφασιστικότητα ;;
Πηγαίνοντάς το παραπέρα … μιλάς για συνειδητή συμμετοχή μεν … αλλά έλλειψη νόησης στο τι κάνει αφού κατ’ εσέ η πράξη του δείχνει «αναποφασιστικότητα» … λίγο παλαβά πράγματα δεν βρίσκεις ;;
Μπορείς να συμφωνείς ή να μην συμφωνείς με το ένα ή το άλλο … δικαίωμά σου όπως και δικαίωμα του καθενός … αλλά δεν γίνεται επειδή δεν συμφωνούμε με κάτι να προσπαθούμε να αλλοιώσουμε την πραγματικότητα.
Κλείνοντάς το θα έλεγα ότι (εάν πιάσει κάποιο ποσοστό) ίσως είναι μία από τις καλύτερες αν όχι η πιό σοφή και λογική επιλογή (το γιατί το έχω εξηγήσει σε προηγούμενο άρθρο και σχόλια).
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 20:39:25
Εργολάβε … μην ξεχνάς επίσης αυτό που είχα σημειώσει παλαιότερα … το που και πώς μπορεί να χρησιμεύσουν για την ανατροπή πολλών πραγμάτων τα ποσοστά των Λευκών … ΕΑΝ κάποτε αλλάξει η κατάσταση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 21:41:12
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 21:45:14
…..σε κάποια χώρα γίνονται εκλογές. Η καταμέτρηση των ψήφων στην πρωτεύουσα αναδεικνύει πρώτη δύναμη το λευκό με ποσοστό περίπου 70%. Οι εκλογές επαναλαμβάνονται την επόμενη Κυριακή και το λευκό ξεπερνά το 80%. Μπροστά στο διαφαινόμενο κενό εξουσίας, τα δύο μεγάλα κόμματα, ο κρατικός μηχανισμός και οι δημόσιες υπηρεσίες εγκαταλείπουν την πόλη, καταστρώνοντας αστυνομικά σχέδια για να ανακαλύψουν τον υποκινητή. Μια έκπληξη όμως περιμένει τους κρατούντες: ο πληθυσμός της πόλης αφυπνίζεται, «φωτίζεται», και ανακαλύπτει από την αρχή τις αξίες της αλληλεγγύης, της προσωπικής ευθύνης, της αλληλοβοήθειας. Το Κράτος όμως δεν έχει πει ακόμα την τελευταία λέξη……
ΠΕΡΙ ΦΩΤΙΣΕΩΣ
SARAMAGO JOSE
Το κακο βεβαια ειναι οτι στο τελος …ο Κρατος και η Βια …ως παιδια της Στυγος ( αναρωτιεμαι αν ηξερε αυτη την πληροφορια ο Ζοζε Σαραμαγκου) , επανεγκαθιδρυουν την Ταξη που προσκαιρα απειληθηκε απο το Χαος!
Αξιζει τον κοπο να το διαβασει καποιος , θα ειναι πιο κατανοητη η συνταγη του Παλαιου …και η επιδραση της ,στο φυσικο /υλικο πεδιο.
Στο τελος -τελος, αν καποιοι ξερουν να διαχειριζονται το Χαος , αυτοι ειναι οι Ελληνες!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Μάι. 12, 2019 @ 21:48:08
Δεν είναι και εύκολο να βρεις όλα τα μικρά κόμματα. Αλλά και τα στοιχεία που έχουν σημασία δεν θα τα μάθεις από τις ιστοσελίδες τους. Τρία ψηφοδέλτια ρίχνουμε;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 21:51:48
Προς Bougas
Συγνώμη το εννοείς αυτό που έγραψες για τον Σώρρα; Ή κάνεις πλάκα; Ελπίζω να κάνεις πλάκα γιατί το να προτείνεις έναν απατεώνα βαθιά χωμένο στο σύστημα είναι λυπηρόν! Ο συγκεκριμένος ετέθη από το σύστημα να πιάσει τον υπόλοιπον πατριωτικό χώρο που άφησε η χα με προεκτάσεις στους αρχαιολάτρες κλπ κλπ τα ξέρουμε όλοι οι Έλληνες αυτά. Εύχομαι και πιστεύω ότι τρολάρεις επί τούτου γιατί σε έχω εκτιμήσει αλλιώς, Ψηφίζοντας σώρρα δεν τρολάρεις το σύστημα τουναντίον το δικαιώνεις αφού επιλέγεις κάποιον από όσους αυτό προτείνει. Είναι ο Σώρρας »ένα νέο πετυχημένο μοντέλο και μοτίβο αποδοτικής διακυβέρνησης πέραν από τα παγκοσμίως υπάρχοντα και παραδεδεγμένα» ;;;;;;;;;;
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 12, 2019 @ 22:43:42
» Ο συγκεκριμένος ετέθη από το σύστημα να πιάσει τον υπόλοιπον πατριωτικό χώρο που άφησε η χα με προεκτάσεις στους αρχαιολάτρες κλπ κλπ τα ξέρουμε όλοι οι Έλληνες αυτά»
Ακριβώς. Γι αυτό το λόγο το σύστημα δημιούργησε το Σώρρα. Εμείς όμως ψηφίζοντας τον δεν θα του δώσουμε αυτό το ρόλο, εμείς θα τον πάμε κατευθείαν για πρωθυπουργό αιφνιδιάζοντας το σύστημα. Το φαινόμενο Αρτέμης αν γιγαντωθεί είναι μη διαχειρίσιμο από το σύστημα που παραπάνω είδαμε ότι τον δημιούργησε για άλλους λόγους.
Ο Σώρρας ΔΕΝ είναι ένα πετυχημένο μοντέλο και μοτίβο αποδοτικής διακυβέρνησης. Μπορεί να είναι όμως μια πετυχημένη τρολιά. Αρτέμης και πάσης Ελλάδος.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 12, 2019 @ 22:57:27
ΣΥΓ-ΧΑ-ΡΗ-ΤΗ-ΡΙ-Α!!!!!!!!!
Αναδημοσίευσις 🙂 :
https://diodotos-k-t.blogspot.com/2019/05/blog-post_41.html
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 12, 2019 @ 23:20:47
Προς Bougas
Αυτά ακριβώς είχε γράψει και για τον συριζα ο Τραιανού προ εκλογών 2015. Δέχομαι αυτά που λες αλλά είμαστε πλέον ως Έθνος ουχί ως κράτος σε θέση να κάνουμε πλακίτσα; Αναρωτιέμαι δεν διαφωνώ.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Μάι. 12, 2019 @ 23:42:57
Εδώ και 1,5 χρόνο είμαστε διαρκώς πάνω σε αναμμένα κάρβουνα,ζώντας στην Μακεδονία ! Όλο το καλοκαίρι του 2018,το περάσαμε μεταξύ Λευκού Πύργου και Μεγάλου Αλεξάνδρου,στην παραλία μας,κάνοντας πορείες,κινητοποιήσεις,δράσεις,συλλαλητήρια με τον κάθε πικραμένο(κυριολεκτικά και μεταφορικά,που…είδε φώς και βγήκε)που διοργάνωνε την όποια κινητοποίηση,μην δίνοντας σημασία για το τί πρεσβεύει,αρκεί που αγωνιζόμασταν με όποιον τρόπο είχαμε στην διάθεσή μας…Πώς να διαχειριστείς αυτόν τον μέγα θυμό; Αυτήν την βαρειά θλίψη; (σε πολλούς ευάλωτους,γύρισε σε κατάθλιψη κανονικά)και αυτήν την ιερή αγανάκτηση ; κάπου όλα αυτά έπρεπε να τα διοχετεύσουμε…και ζούμε στα κάγκελα από εκείνη την μαύρη ημέρα της 17ης Ιουνίου 2018 στις Πρέσπες…..Τρέξαμε στα κορφοβούνια σαν στις ιστορικές ταινίες με τον »Παπαφλέσσα» και τους »Σουλιώτες» έμοιαζαν τα πλάνα από τα βίντεο στο Πισοδέρι,εκείνη την μαύρη ημέρα της υπογραφής της ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ,αναζητήστε τα για να δείτε πώς κυνηγούσαν οι ΜΑΤατζήδες τους πατριώτες που σκαρφάλωναν στον λόφο κατακόρυφα,με μόνο όπλο την σημαία,και πόσα χημικά φάγαμε κι εκεί και στο συλλαλητήριό μας στην ΔΕΘ 8/9/18,που έριχναν πάνω σε παιδιά,ιερωμένους,Αγιορείτες μοναχούς,μοναχές,ηλικιωμένους…Μάλιστα,πέταγαν έτσι τα χημικά ώστε να εγκλωβιστεί ο κόσμος σε συγκεκριμένο μέρος,στην παραλία,για να τον απομακρύνουν από τα εγκαίνια της ΔΕΘ που ήλθε ο καταραμένος προδότης να κάνει….Ενας φίλος μου πετάχτηκε στην θάλασσα,υπάρχουν ντοκουμέντα…ΜΑΤατζής μας έβριζε και μας προκαλούσε σαν χουλιγκάνος,ανθέλληνας :» Τι έγινε Βούλγαροι; κουραστήκατε ; Καλά δεν σας γ…..άει ο Τσίπρας;» …Ενας τους,πέταξε βολίδα πάνω στον Αγιορείτη που περιέφερε την εικόνα της Παναγίας για ευλογία και προστασία,και την τρύπησε…στοχευμένα !(http://www.oparlapipas.gr/2018/09/neo-video-kanena-ta-mat-eikona-th-exoyn.html)…παιδάκια τσίριζαν,έκλαιγαν,μία μόνη γυναίκα με την σημαία της Βεργίνας στην πλάτη στήθηκε απέναντι από τους ΜΑΤατζήδες δίχως να προκαλεί,απλώς στάθηκε παλικαρίσια απέναντί τους, απλώνοντας την σημαία με τον ήλιο της Βεργίνας,και σαν να σεληνιάστηκαν,πήγαν 4-5 πάνω της και την πέταξαν κάτω…..Δεν έχουν τελειωμό οι μαύρες μνήμες…έγραψα τις πιο »θυμωμένες» μου…
Ακολούθησαν οι ακτιβιστικές μας δράσεις,να πηγαίνουμε σε εκδηλώσεις του ΣΥΡΙΖΑ και να τραγουδάμε το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΞΑΚΟΥΣΤΗ ή σε άλλες που γιουχάραμε τους ΣΥΡΙΖΑΙΟΥΣ σε όλη την ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ όπου κι αν ήλθαν…..
Κι όλοι οι Έλληνες,σε όλη την Ελλάδα,έκαναν το ίδιο από την πρώτη στιγμή μετά την ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΜΑΣ !
Πίστευα πως ήταν καλό που θα ερχόταν η ΝΔ στην κυβέρνηση και θα ακύρωνε αυτην την προδοσία,μα….τελικά δεν είναι έτσι,σύμφωνα με τις εξαγγελίες του αρχηγού της,επομένως…..ΔΕΝ ΞΑΝΑΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΠΡΟΔΟΤΕΣ,ΟΥΤΕ ΡΑΓΙΑΔΕΣ,ΟΥΤΕ ΟΣΟΥΣ ΝΑΙ ΜΕΝ,ΑΛΛΑ…ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΟ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ !
Προσωπικά,βρήκα το κόμμα που θα ψηφίσω στις ευρωεκλογές,κατά τύχη,μέσα στο facebook πριν ένα μήνα περίπου,όταν ένας »φίλος’,’ μας ανακοίνωσε την υποψηφιότητά του,με ένα νέο μικρό κόμμα που κι αυτός,τώρα,πρόσφατα γνώρισε και ο οποίος 1,5 χρόνο αγωνιζόταν για την πατρίδα μας,και για την Μακεδονία μας,κι έτσι τον είχα γνωρίσει κι εγώ…Είναι ένας μορφωμένος αληθινά, Έλληνας πατριώτης που ζεί πλέον,στην Ομογένεια και θα τον ψηφίσω για δυό λόγους : Πρώτον,τον εμπιστεύομαι πολύ περισσότερο από τους »δηλωμένους» , ανθέλληνες,και δεύτερον,ως μοχλό πίεσης προς την ΝΔ που »φέρεται» δημοσκοπικά,πως θα είναι το 1ο κόμμα !Όλοι οι συναγωνιστές εδώ στην Μακεδονία,ελπίζαμε πως θα ενωθούν όλα ή τα περισσότερα έστω,μικρά,πατριωτικά κόμματα εν’όψη του Σκοπιανού,μα δυστυχώς,εφόσον αυτό δεν συνέβη,στρέφουμε την προσοχή μας,αναγκαστικά στο 1ο κόμμα που μέλει να κυβερνήσει ! Θέλω πάρα πολύ να τιμωρήσουμε εκλογικά τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΟΣΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΞΑΝ Ή ΤΟΥΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ και θα είναι μία τέτοια καλή ευκαιρία-αν θέλει ο Θεός-να δυναμώσουμε τον πατριωτικό χώρο τόσο,στις ΕΥΡΩΕΚΛΟΓΕΣ ώστε να πάρουν το μήνυμα για τις επερχόμενες εθνικές εκλογές τον Οκτώβριο,έτσι,υπό την πίεση του εκλογικού σώματος που θα ψηφίσει πατριωτικά κόμματα,αναγκαστεί να ΣΥΝΕΤΙΣΘΕΙ Η ΝΔ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΑΚΥΡΩΣΕΙ ΤΟ ΠΡΟΣΥΜΦΩΝΟ ΤΩΝ ΠΡΕΣΠΩΝ ΓΙΑΤΊ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΥΡΩΣΉ ΤΟΥ,ΕΊΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΉ ΒΟΎΛΗΣΗ ΜΊΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ !
Όσοι λοιπόν συμπορεύεστε,πράξτε το ίδιο,είτε ψηφίζοντας το,από εμένα εδώ,προτεινόμενο κόμμα »ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ»(Ανδρέας Σταλίδης είναι ο »φίλος» που σας έλεγα) είτε άλλο πατριωτικό κόμμα,όχι ακροδεξιά,αλλά ΕΛΛΗΝΙΚΆ !
Εύχομαι να μας φωτίσει όλους ο Θεός και η Παναγία….ΜΕ ΤΗΝ ΝΙΚΗ ΑΔΕΛΦΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 12, 2019 @ 23:51:39
Αγαπητή hellasdp2018,
Εκεί που θορυβήθηκα κι εγώ λίγο με το σχόλιο του Μπουγά,
μετά σκέφτηκα: Αφού να αλλάξουμε με τις εκλογές κάτι στην χώρα, προς το καλύτερο, μάλλον είναι όνειρο θερινής νυκτός.. ας τους τρολάρουμε κι εμείς. Γιατί μην μού πεις ότι δεν μάς τρολάρουν τα καθίκια αυτά με φλωρινιότηδες, τραβέλια, λεσβίες που μιλάνε για την περίοδό τους, έναν παλαβό που μοιάζει με παπά και λέγεται «Νίντζα» κ.ά σούργελα..
Ε, ΠΑΡΤΕ ΣΤΟ ΜΠΟΥΡΔΕΛΟ ΣΑΣ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΣΩΡΡΑ ΤΩΡΑ, ΜΕ 25%.. ΝΆ ‘ΧΕΤΕ!!!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 13, 2019 @ 00:32:49
Βρήκα κι εγώ στην πολυκατοικία που μένω ένα φυλλάδιο από την ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ, ενός Χάρη Δημούτσου. Μια χαρά μού φάνηκε το κόμμα ( https://www.eleftheripatrida.gr/eleftheri-patrida/to-emvlima-mas ), αλλά με στενοχώρησε κάτι στο φυλλάδιο. Έγραφε: «Χωρίς διχόνοιες, απατρίες κι εθνικισμούς, όλοι ενωμένοι για την Πατρίδα και την Δημοκρατία».
Τί με στενοχώρησε..; Ότι κάποιοι πατριώτες που κάνουν μια τέτοια προσπάθεια, ψυχαναγκάζονται να δείχνουν, με ένα λίγο φοβισμένο και απολογητικό ύφος, ότι είναι Δημοκράτες και κυρίως ότι ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Εθνικιστές.
Γιατί; Μην μάς κάνει ντα ντα το «δημοκρατικό» τόξο των μπλε πράσινων και ροζουλί προδοτών κομμουνιών;
Τα λέω αυτά, γιατί το «Δημοκρατία» παραπέμπει στον Κοινοβουλευτισμό που πρέπει να καταργηθεί, και ο Εθνικισμός είναι απλά Πατριωτισμός κατά Τραμπ.
Όχι ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΠΟΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ, ΑΠΟ ΤΗ ΜΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥΣ. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ! ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΣΟΥΜΕ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΑΝΤΙΠΑΛΟΝ ΔΕΟΣ ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΑΙΖΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΟΡΟΥΣ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 07:42:07
ΥΓ.
Εννοείται βέβαια πως απουσίαι της «Κοινωνίας του Καποδίστρια», προωθούμε την «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΠΑΤΡΙΔΑ», μέχρι τα μπούνια!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 10:20:23
Υπάρχει ένα δίκτυο Ελλήνων ανεξάρτητων διανοητών.
Κινείται και δρα ημιεμφανως έχοντας ως πρόταγμα την Απελευθέρωση του Ατόμου από τα δεσμά των ελληνόφωνων δεσμοφυλάκων.Κινουνται εντός εκτός οριζοντίως και καθέτως του κοινοβουλευτικού και εξωκοινοβουλευτικου πλέγματος.
Οργάνωσαν και οργανώνουν την δημιουργία του ΕΑΜ Ε
ΕΘΝΙΚΟΥ ΑΠΕΛΕΥΘΕΡΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΕΛΛΗΝΩΝ.
Έχουν εντοπίσει το πρόβλημα της υπακοής και υποταγής των Ελλήνων στον φόβο της απώλειας του προσωπικού χώρου των 80 τετραγωνικών μέτρων ενώ έχει αλωθει η χώρα στις θεμελιακές αξίες και αρχές της.
Η πολιτική αυτή ομάδα αποτελούμενη από σκεπτόμενους Έλληνες λειτουργεί με πυξίδα την Νοοπολιτικη σκέψη αποδίδοντας πρώτα από όλα προτεραιότητα στην πνευματική εκπαίδευση και δράση των Ελλήνων πολιτών οπλιτών.
Ακολουθεί πολιτική ανάλυση των παρόντων πολιτικών συσχετισμών.
ΝΔ και ΣΥΡΙΖΑ είναι κόμματα εταιρικά.Ακολουθουν κατευθύνσεις παγκοσμιοποίησης.Δεν σκέπτονται τους Έλληνες αλλά τις προσωπικές τους φεουδαρχικές σχέσεις .
ΚΚΕ και Χρυση Αυγή.Προσωπολατρικα κόμματα που καταπνίγουν τις ελεύθερες φωνές των στελεχών τους.
Δεν είναι τυχαίο που και τα δύο κόμματα λειτουργούν ως σέχτες υπό τον έλεγχο γενικού γραμματέα άνευ δημοκρατικών διαδικασιών συνεδρίου.
Πλεύση Ελευθερίας και Λαφαζάνης.Η ομάδα Ελλήνων ήρθε σε επαφή με αυτούς οι οποίοι έχουν ασαφείς θέσεις στο λαθρομεταναστευτικο και στον σεβασμό απέναντι στα θρησκευτικά ήθη και έθιμα των Ελλήνων.
Δυστυχώς η θητεία τους στην ΚΝΕ τους έχει καταστρέψει την ικανότητα νοοπολιτικης ελεύθερης σκέψης.
Καρατζαφέρης και συμμαχία πατριωτικών κομμάτων με αυτόν .Εδώ ισχύει το ρητό «Το δις εξαμαρτείν ουκ ανδρός σοφού»Εάν υπογραψες το πρώτο μνημόνιο γιατί να μην δεχθεις και έναν συμβιβασμό με την Τουρκία.Δεν θα πάρουμε έχουμε τον Τσίπρα που το κάνει πιο απαλά(ειρωνία).
Συμμαχία πατριωτικών κινημάτων που συμμετείχαν στο Τιτάνια 1 και Τιτάνια 2.Αυτοι δυστυχώς δεν ακολούθησαν το παράδειγμα των Ελλήνων που μπροστά στον κίνδυνο αφανισμου λειτουργούσαν ως μια ψυχή .Παραμένουν προσκολλημένοι σε αρχαιοπληκτες αδιέξοδες διαδρομές προσδοκώντας στην χρηματική ενίσχυση του 1.5 %.
Τι μας μένει ορε Έλληνες ;Ο ένας ξυνιζει ο άλλος βρωμάει.
Αν κινδυνεύει το σπίτι μου δεν θα πάρω για μηχανικό έναν που δεν γνωρίζει από στατικότητα αντοχή υλικών ούτε έχει προϋπηρεσία θεωρητική επειδή κρατάει μια σημαία η πήγε σε πέντε συλλαλητήρια.
Χρειαζόμαστε εκπροσώπους με Ήθος ,Αρχαιοελληνική Αριστοτελική και Πλατωνική εκπαίδευση,Γνώση του Ευρωκρατικου τρόπου σκέψης.Φιλοπατρια.Κοινωνικη δράση.Σαφως Αντιγερμανικη και αντιτραπεζικη θέση,Πολιτική στοχαστική και αναλυτική σκέψη.
Χρειαζόμαστε Έναν η περισσότερους που θα πάνε ως Ευρωβουλευτές αλλά θα είναι πολιορκητικές μηχανές που θα σπάσουν τον Γερμανό γαλλικό άξονα του Βατικανο και θα αναδείξουν τον παγκόσμιο Ελληνισμό της Μεσογειακής κοιτίδας.
Αφού οι φίλοι του ιστολογίου υπέδειξαν κάποια πρόσωπα θα κάνω και εγώ την δική μου πρόταση.
Προτείνω τον Έλληνα διανοούμενο και Ευρωπαιστη Δημήτριο Κολλατο ο οποίος πριν 4χρονισ είχε προβλέψει την συνέχεια της γερμανοφραγκικης κατοχής μέσω του Αλεξίου του μανιακού.
Ο Κολλάτος είναι αυτοχρηματοδοτουμενοε και συνεργαζόμενος με εκπροσώπους της Πανελλήνιας Νοοπολιτικης Ομάδας.
Υγ.Φιλοτατε Εργοδότη ως Αξιοφωτος είχα επισημάνει την ανάγκη δημιουργίας ενός ταμείου από το ιστολόγιο για χρηματοδότηση αναγκών.
Εάν υπήρχε αυτό εκπρόσωπος του ιστολογίου θα συμμετείχε ως υποψήφιος Ευρωβουλευτής και πιθανόν σε μια χαοτική καμπή της Ιστορίας να βρίσκονταν στις Βρυξέλλες ώστε να αποτελέσει τον ενεργοπληροφοριακο ιό ενάντια στο ευρωφρουδαρχικο κογκλαβιο.
Δεν πειράζει όμως.
Υπάρχουν και οι Εθνικές.
Όλοι στις κάλπες και Πυρ.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 13, 2019 @ 10:36:25
@Ανώνυμον της Μάι. 12, 2019 @ 19:18:33 :
Δεν έχω κομματικές συμπάθειες. Ψηφίζω πάντα με στρατηγική, πάντα γιά το καλό της χώρας.
Καί δεν κλαίω μετεκλογικώς. (Δεν χάνω καί τίποτε, γιά να κλαίω.) Μόνο θυμώνω (κάθε φορά) με τη βλακεία καί την ηλίθια συμφεροντολογία του εκλογικού σώματος. Αυτό δεν μπορώ να το αποφύγω. 🙂
Όμως, όντως έχω μία αυτοδιοικητική συμπάθεια, καί θα σας την πω στην κατάλληλη ενότητα! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 10:38:58
@Bougas:
Το είπα ήδη… Το να μπλοκάρουμε τους εξουσιαστικούς εκλογικούς σχεδιασμούς, είναι μονάχα το κούτσουρο στην ερπύστρια.
Η τωρινή εκλογική αναμέτρηση είναι μόνο μία μάχη μέσα στον πόλεμο.
Αλλού θα δοθεί η τελική μάχη, αλλά πρέπει να είμαστε προετοιμασμένοι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 10:42:28
@Παλαιόν:
Κοίτα… ένα άρθρο, που μου πήρε οκτώ ώρες να γράφω συνεχώς, καί μού ‘κανε το κεφάλι καζάνι (καί που ξέχασα καί μερικά – θα μπούν σε συνέχεια «εισαγωγικό α’ 2»), λογικό είναι να έχει καί καναδυό τέτοια χαλίκια.
Τέλος πάντων, εγώ θα πω τη γνωμάρα μου όπως τη βλέπω, καί εύχομαι ν’ ακολουθήσει συζήτηση σοβαρωτάτου επιπέδου, ώστε να καταλήξουμε σε στέρεα συμπεράσματα. (Γιά την Πατρίδα πρόκειται, όχι γιά το δικό μου το «θέλω».)
Τότε, όντως το άρθρο θα έχει επιτύχει τον σκοπό του.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 10:45:57
@Κώστα-Ταύρο:
Ευχαριστούμε γιά σ’χαρίκια καί αναδημοσίευση! 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 10:49:44
@θαυμάστρια του Τρισ-α-τέλειου:
(Πού ‘σαι σύ χαμένος, μωρέ;! Δε βλέπεις, που έφτιαξες καί φάν κλάμπ; 🙂 )
Όποιον αξίζει, θα τον αναφέρω ως πρόταση στις αντίστοιχες ενότητες. Επείγει πρώτα να συζητήσουμε γιά κοινή ψηφιστική «γραμμή» Ελλήνων.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 11:06:24
Εργολάβε … συμφωνώ απολύτως … με λίγο περισσότερο προσοχή.
Εμένα να ‘δείς πόσες ώρες μου παίρνει αφού γράφω με ένα άντε δυό δάχτυλα μόνο … αυτά να τα ακούν μερικοί μερικοί που νομίζουν ότι τα κατεβατά αυτά γράφονται από μόνα τους !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 11:06:31
Εργολάβε άκου το είπα και στον Παλαιό το λέω και σε σένα.. Πέφτοντας μέσα σε βόθρο γίνεσαι όμοιος αυτού..
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 12:52:31
Εργοδότη Καλημέρα. Εγώ μετά απο σκέψη εχω φτάσει στο σημείο να πιστεύω οτι εσχατη λύση είναι η ψήφιση εξωκοινοβουλευτικων πατριωτικών κομμάτων. Με κριτήρια του τύπου: ενάντια στο μεταναστευτικό, υπερ Μακεδονίας , να μην εχειψπαφει παρει δώσε με ποδιτσες και γενικότερα όποιον το σύστημα καλεί ως «φασιστικο». Με φφίλους σε συζήτηση σκεφτήκαμε π.χ τον αυφαντη. Βέβαια εγώ εψω φτάσει στο σημείο να μην πιστεύω στην Δημοκρατία ως πολίτευμα καιως ακόμη και αν κάποιος αξίζει θα χαθεί η αξία του μεσα σε ενα κόμμα καθότι δεν μπορει να μας εγγυηθεί για αυτούς που τον πλαισιώνουν. Θεωρώ σωστή και την άποψη του Παλαιού που απο οτι μπορω να καταλάβω , ψηφίζοντας λευκό στοχεύει σε αλλαγή συνειδητότητας, πρώτα σε ανώτερα πεδία και επειταε στον υλικό κόσμο. Απο την άλλη ακόμα και λευκό να ψηφίσουμε(Καλά το να απέχουμε το διαγράφω αυτομάτως) θα ψηφισουν στην θέση μας τα μύρια των λαθρο, διεθνιστων , αλβαναριων, αντιφαδων και παει λέγοντας οπότε μια τρύπα στο νερό θα κάνουμε. Βασικά η σκέψη μου αφορα πιο πολύ τις βουλευτικές οπότε σορυ αν είναι ακυρο επι του θέματος.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 13, 2019 @ 13:49:44
Ο Αϋφαντης (Εθνεγερσια) αποριφθηκε απο τις ευρωεκλογες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 14:28:54
Όταν το σύστημα καταρρέει και αναζητάς έξοδο αλλά παντού υπάρχουν εχθροί ….
Μια φανταστική οπτική ΕΞΟΔΟ από τον κλασικό κομματικό έλεγχο και την επιλογή της επιβίωσης του κόμματος και του ίδιου σου του εαυτού.
Μέσο μιας άλλης επιλογής ανατρεπτικής που διαφοροποιεί την έκβαση του ελέγχου και δρομολογεί γεγονότα αυτοπροσδιορισμού του πολίτη και του πολίτικου συστήματος …. δεν είναι ούτε ΛΕΥΚΟ ούτε ΑΚΥΡΟ είναι η επιλογή σε ΕΝΑ συγκεκριμένο στόχο επιλογής ΟΛΩΝ σε ένα ΑΓΝΩΣΤΟ ΟΧΗΜΑ
ΔΙΑΦΥΓΗΣ (κόμμα ανεξαρτήτου ΔΟΜΗΣ δεξιά, αριστερά, κέντρο, φασιστικό, αναρχικό) κ.τ.λ.π.
Ένα ΤΑΧΙ με έναν οδηγό ΖΟΜΠΙ που θα σε βγάλει από τα ζόμπι ……….εν αρχή …… ην το χάος ……μετά έρχεται η τάξης.
Το πρώτο ΤΑΧΙ πολιτικό ΟΧΗΜΑ ζόμπι ήταν η ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ !!!!!!!!!!!!! για σκέψου ΧΑΟΣ ……….αφού δεν μπόρεσε να καταλάβει ο πολίτης ότι ήταν ΟΧΗΜΑ και όχι ΚΟΜΜΑ και ειδικά ΦΑΣΙΣΤΙΚΟ τότε το σύστημα το αφομοίωσε του έδωσε ΟΝΟΜΑ αρνητικό το προπηλακίζει και το απειλή και μαζί τους επιβάτες που τους άρεσε η βόλτα ενώ αυτοί έπρεπε να αποβιβαστούν …..και να δρομολογήσουν τον νέο ΠΑΙΧΤΗ……..!!!!!!
Κάποιος πολύ πίσω στον χρόνο έπαιξε με τον παίχτη
Το δεύτερο ΤΑΧΙ με οδηγό ΖΟΜΠΙ που θα σε βγάλει από τα ζόμπι ……….εν αρχή …… ην το χάος ……μετά έρχεται η τάξης.
τρολ ή παράδειγμα επειδή έγινε αναφορά ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ αν καταλάβει ο πολίτης….. έχει δίπλωμα οδήγησης και έχει σύνολο πολιτών ….!!!!!!!!!
Με λίγα λόγια αν μπορούμε να ψηφίσουμε ξανά ΣΥΡΙΖΑ ακόμα καλύτερα θα μείνει ο αφρός και το κατακάθι ……..γιατί δεν υπάρχει καν καφές μόνο νερό, ο αφρός και το κατακάθι είμαστε εμείς .
Και γιατί να ΤΡΟΛΑΡΟ ποιο ΤΕΛΕΙΟ ΤΑΧΙ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΕΛΕΥΣΗΣ υπάρχει στην ΠΙΑΤΣΑ για τζοκερ !!!!!!!!!!!!!!!
ο μέγας ΠΑΙΧΤΗΣ ο αυτός που θα φέρει το ΧΑΟΣ
Και να θέλεις να ψήφισης κάτι διαφορετικό έναν πατριώτη ένα μικρό κόμμα η επιρροή είναι ελάχιστη προς την μάζα το κίνημα θέλει μία ποσότητα μια υπόσταση ένα σύνολο, αν δεν το έχει ένας κουβάς ακόμα αυτό είναι και το ΚΟΛΠΟ το όχημα.
Τι κάνουν οι βουλευτές που αλλάζουν την ΟΜΑΔΑ, κόμμα.
Είναι πολιτικοί;
ΟΧΗΜΑ
μόνο το κατάλληλο όχημα ξεγελά το σύνολο και το πολιτικό σύστημα το οποίο δεν πρέπει να το πάρεις από την ΠΙΑΤΣΑ αλλά στον δρόμο.
Ένας οδηγεί κατά παραγγελία του πελάτη και ΟΧΙ ο οδηγός …..
και φυσικά μπορεί να είμαι ΛΑΘΟΣ απλά τρολάρο την σκέψη και ΕΞΟΔΟ δεν ΒΛΕΠΩ παρά μόνο ΑΔΙΕΞΟΔΑ
Κάποιος έπαιξε με τον παίχτη και πρέπει να παίξω και γω ΑΝΟΘΡΟΔΟΞΑ
https://media1.tenor.com/images/9309e87b4d0778d93bbf2d784ff7323f/tenor.gif?itemid=3568544
use your illusion 13-5-2019
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 13, 2019 @ 17:32:02
«ΕΞΟΔΟ δεν ΒΛΕΠΩ παρά μόνο ΑΔΙΕΞΟΔΑ»
Και η Μπιτάκου «ΔΙΕΞΟΔΟΣ ΕΛΛΑΣ» απορρίφθηκε από τις ευρωεκλογές 🤣🤣🤣
Χωρίς αστεία τώρα.. αγαπητέ UYIllusion,
το σκεπτικό σου, βάσει ιστορικής αναγκαιότητας, είναι άναρχο και καθιστά απαραίτητο και τον αιφνιδιασμό. Σηκώνει πολλή συζήτηση…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 18:20:58
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 18:59:35
Γελάω με τις «εξυπνάδες» που λένε μερικοί … νομίζοντας ότι έτσι κι αλλιώς αυτοί δεν είναι στον βόθρο … και μόνο η συμμετοχή στις εκλογικές διαδικασίες θα τους ρίξει σ’ αυτόν … μα καλά μου παιδάκια δεν κάνετε χρήση των υπηρεσιών του συστήματος, δεν χρησιμοποιείτε τον κοπανιστό αέρα των τοκογλυφικών μαγαζιών του, δεν συναλλάσσεστε με τα χρωματιστά του χαρτάκια κλπ. κλπ. που ζείτε εσείς ;; … κάπου στο διάστημα ;;
Πότε θα καταλάβετε ότι άλλο είναι το να κινείσαι στους διαδρόμους του συστήματος και να το πολεμάς ή και να το αποδομείς όταν και όπου μπορείς και άλλο το να γίνεσαι παίγνιο αυτού ή ένα μαζί του.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 13, 2019 @ 21:05:23
Παλαιέ γελώ με την λογική όλοι είμαστε στον βόθρο έτσι και αλλιώς, κάποιοι είναι στον πάτο άλλοι στην μέση και πολλοί στον αφρό του βόθρου, αλλά εφόσον γνωρίζεις εκ των προτέρων ότι έτσι και αλλιώς είναι ΑΔΙΚΟ το αποτέλεσμα των οπίων εκλογών για τη θες να πάρουμε μέρος στην ΑΔΙΚΙΑ?? Για πιο ΗΘΟΣ μιλάτε και με τη αντίκρισμα?? ΆΡΙΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΟΣΟΙ ΕΧΘΡΕΥΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ…
Εκλογές = Αυτή και μόνο είναι η ρίζα από όπου ξεπετιέται ένας τύραννος: όταν εμφανίζεται για πρώτη φορά είναι ο προστάτης…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 22:08:40
Κυάμων απέχεσθαι…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 13, 2019 @ 23:54:24
ειναι απο τωρα μετρημενα (τα κουκια)…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 14, 2019 @ 09:39:48
Είναι όλα πραγματικότητα…… Είναι όλα ένα όνειρο….. Είναι εν μέρει πραγματικότητα, εν μέρει όνειρο…… Ποιος επιβάλει – διαβάλλει τις σκέψεις μου….. Είμαι έρμαιο των καταστάσεων της καλοπέρασης η της κακουχίας…. Το Α είναι Α, η μπορεί να είναι και Β και αν μπορεί το Α να είναι και Β, τότε ότι ξέρω – γνωρίζω – πιστεύω – υποθέτω – συλλογίζομαι τι είναι……
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μάι. 14, 2019 @ 10:24:48
Λοιπόν Χρήστο … και λοιποί βεβαίως
τόσες και τόσες φορές το έχουμε ‘πεί, έτσι και αλλιώς όσο είσαι μέσα σ’ αυτόν τον κόσμο είσαι μέσα στα σκατά, μέσα στον μεγάλο βόθρο, και από εκεί και πέρα ξεκινάει το γαϊτανάκι των μικρότερων βόθρων μέσα σε μεγαλύτερους βόθρους … άλλα μπαμπούσκες το πράγμα, οπότε και αν σε κάποιον από δαύτους βρεθείς στον αφρό (εκεί κορφιάζουν πολλά καλούδια) δεν έγινε και τίποτα σπουδαίο … το θέμα είναι να βγείς από όλο το βοθρατζίδικο.
Όσο για Άριστοι δεν είναι οι εχθρεύοντες την αδικία (όπου ίσως και απλά ξυνόμενοι και μη πράττοντες τίποτε) αλλά οι πράττοντες τα Δίκαια … το δε Ήθος (ως απλά τα τίνος χρόνου και κοινωνίας θέσμια) δεν σημαίνει και ουσιαστικά Δίκαια αλλά επιλεγμένα και αποδεκτά τοιαύτα από την εν λόγω κοινωνία και μόνο.
Η δε Αποχή ως μη πράξη, στην προκειμένη περίπτωση, Εκτός αν ανέλθει σε σεβαστά ύψη άνω του 60%, δεν επιφέρει πρόβλημα στην όλη διαδικασία, απεναντίας μάλιστα, έστω και ακουσίως, συνδράμει στην διατήρηση του προβλήματος.
Οι δε τα Δίκαια πράττοντες είναι όσοι, με κάποιον τρόπο, συμβάλλουν ή βοηθούν ώστε να παύσει ή τουλάχιστον να μειωθεί ο βαθμός α-Δικίας.
Για το γεβροκυνοβολευτήριο το γελαδιστάν θα έχει [[ 21 / 705 = 0,03 (0,029787234042553) ή το ]] 3% του συνολικού αριθμού των κοπροβολευτών … και τούτο διασπασμένο σε 5-6 διαφορετικές κλίκες … πέραν του ότι το γεβροκυνοβολευτήριο δεν παίρνει ουσιαστικές αποφάσεις ούτε έχει καθοριστικό ρόλο … αλλά περισσότερο ΔΙΑΚΟΣΜΗΤΙΚΟ κάτι σαν το δικό μας κοπροβούλιο όπου όλα πάνε έτοιμα από τα; διοικητήρια και αυτοί καλούνται να επισημοποιήσουν τα ορισθέντα … δηλαδή βράσε ρύζι που λέμε.
Για τις αυτοδιοικητικές τι δεν καταλαβαίνεις εσύ και οι υπόλοιποι ;;
Εάν δεν θέλετε την πόλη σας ισλαμοαφροαφγανοπακιστανία βγάλτε Δήμαρχο ενάντιο στην μετανάστευση και επιπλέον πλαισιώστε τον με πολλούς Ιδίας άποψης δημοτικούς συμβούλους … και στην απευκταία περίπτωση εάν προκύψει ισλαμόκαυλος δήμαρχος τουλάχιστον να υπάρχει ισχυρή αντιπολίτευση … τόσο δύσκολο είναι πιά ;;
Τέλος για τις Βολευτικές … επειδή ο γελαδικός λαός είναι κυριολεκτικά για τα μπάζα και δεν κατέχει τι του γίνεται, όπου επί 2εκατονταετίες τώρα μαλακίζεται μανιωδώς αναγορεύοντας κυβερνήτες προδότες … και επειδή τούτο δεν φαίνεται πρός το παρόν τουλάχιστον να αλλάζει … προέτρεψα σε συμμετοχή και όχι αποχή από την διαδικασία, αλλά με ψήφιση ΛΕΥΚΟΥ (όχι επειδή ελπίζω ότι ΆΜΕΣΑ μπορεί να αλλάξει κάτι) αλλά στο να προκαλέσει μετατόπιση ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΑΣ, και όπου αν ανέλθει σε κάποιο ποσοστό, να επιφέρει ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ μετατόπιση και αγκύρωση … πόσο πιό λιανά να σας τα κάνω (αν εσείς επιμένετε να μην βλέπετε ούτε και να καταλαβαίνετε τι διαβάζετε ;; )
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 14, 2019 @ 14:01:57
Στις HΠA είναι ήδη 60% η αποχή στις ενδιάμεσες εκλογές (midterm) και δεν τρέχει τίποτα. Στα παπάρια τους και 90% να φτάσει η αποχή, δεν υπάρχει κανένας νόμος που να βάζει κάποιο όριο ούτε εκεί ούτε εδώ.
Πάμε στα ενεργειακά τώρα. Oτι επηρεάζει το τελικό αποτέλεσμα στέλνει ισχυρότερο σήμα. Tα λευκά δεν προσμετρώνται καθόλου στα ποσοστά, οι μισοί λευκό να ρίξουμε πάλι 23% θα πάρει η NΔ, κλπ, 11% H XA, κλπ και το άθροισμα θα είναι πάλι 100%, δεν υπάρχει ποσοστό λευκών ΠOYΘENA. Oποιος έχει αμφιβολίες ας πάει στο ekloges.ypes.gr να κάνει με κομπιουτεράκι την άθροιση για την εκλογική περιφέρειά του. Tέλος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 14, 2019 @ 15:59:13
Ανώνυμο 14:01:57
Σχετικά με τα «ενεργειακά» που αναφέρεις..
Με το λευκό δεν έχουμε στόχο να στείλουμε κάποιο ισχυρό σήμα …σ΄αυτούς, αλλά να «δείξουμε» (αλλού) ότι είμαστε αρκετοί ώστε να «γεννηθεί» κάτι νέο.
Με άλλα λόγια, η λευκή ψήφος – είναι η μόνη που – ενώ είναι εντός του συστήματος μας δίνει την ευκαιρία να συμπεριφερθούμε εξωσυστημικά!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 14, 2019 @ 17:05:51
Ανώνυμε [[ Μάι. 14, 2019 @ 14:01:57 ]]
Κάθε Σύνταγμα και Εκλογικός νόμος των διαφόρων κρατών είναι διαφορετικός, δεν είναι όλοι το ίδιο … ασχέτως αν κάποιοι κάπου καταστρατηγούνται … οπότε αυτό που κοιτάζουμε είναι το τι ισχύει και γίνεται στην συγκεκριμένη χώρα, όχι στην κάθε άλλη.
Το ενεργειακό άφησέ το … αφού δεν το κατέχεις το θέμα – βρείτε τι είχα γράψει τότε να ξεστραβωθείτε επ’ αυτού.
Τα ΛΕΥΚΑ είναι ΈΓΚΥΡΑ ψηφοδέλτια … και το ότι δεν προσμετρώνται είναι καταστρατήγηση του Συντάγματος (καλά τώρα χεστήκαμε θα μου ‘πείς – συμφωνώ … εν μέρει)
ΜΟΝΟ που αν κάποια στιγμή υπάρξει Εθνοκεντρική κυβέρνηση ΤΟΤΕ αν το (εις το παρελθόν) ποσοστό τους ήταν αρκετό ώστε να μεταβάλλει συσχετισμούς, πολλά μπορούν να αλλάξουν και να ανατραπούν (όποιοι διαθέτουν μυαλό ας αναρωτηθούν τι εννοώ)
Το δε ποσοστό τους, όπως είχε μέχρι σήμερα, κυμαινόμενο από 30 έως 60 χιλιάδων στην ανώτερη περίπτωση, καμμία αλλοίωση αποτελέσματος δεν προκαλούσε … πολλώ δε μάλλον μιά ενεργειακή τοιαύτη.
Τέλος πέραν του εκλογικού αποτελέσματος … πέραν και του όποιου Ενεργειακού … υπάρχει και το θέμα ΜΕΤΑΤΟΠΙΣΗΣ της ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΤΗΤΟΣ (αν αυτό λέει κάτι σε κάποιους — πολλά ζητάω βέβαια αλλά δεν βαριέσαι … ας κάνουμε λίγη κουβέντα επιπλέον)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 14, 2019 @ 17:22:58
Γέω …
Κατά πρώτον το μόνο που φοβάται το όποιο σύστημα, είναι τους συνειδητοποιημένους.
Δεύτερον, δεν το ενδιαφέρει (παρά μόνο τους μικροπωλητικούς) σε πιό κοπάδι είσαι, αρκεί να είσαι σε κάποιο … και επειδή τους θέλει όλους ελεγχόμενους, τρέμει τους εκτός κοπαδιού και μαντριού … κοινώς τρέμει τον καταλύτη, ή ότι μπορεί να δράσει σαν τέτοιος.
Η ένταξη εδώ ή εκεί, γράφει Φυσικά, Ενεργειακά και Συνειδησιακά-Νοητικά, καθώς οτιδήποτε κάνουμε εγγράφεται σε όλα τα πεδία-χώρους.
Εάν λοιπόν τα ΛΕΥΚΑ, ανέλθουν σε «κάποιο» ποσοστό επί του συνόλου, θα προξενήσουν πέραν της Εγγραφής, κατά πρώτον Συνειδησιακή-Νοητική Μετατόπιση και κατόπιν ή άμεσα Ενεργειακή και τέλος Φυσική τοιαύτη, όθεν και Εκδήλωση-γέννηση.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 14, 2019 @ 17:46:32
Να συμπληρώσω επίσης ότι … όπως έγραψε και ο Εργολάβος στην επόμενη συνέχεια του άρθρου, αφού δεν είμαστε κυρίαρχο και ανεξάρτητο κράτος, και άλλοι κάνουν κουμάντο, με τον άλφα ή βήτα τρόπο, πράγμα το οποίον σημαίνει ότι το αποτέλεσμα είναι εκ των προτέρων σχεδόν σίγουρα κανονισμένο, άρα ότι θέλουν τ’ αφεντικά θα βγεί στον αφρό, το ΜΟΝΟ που μας μένει (αφού δεν προχωράμε σε εξέγερση) είναι να δουλέψουμε με άλλους τρόπους, σπάζοντας την διαμορφωμένη κατάσταση, ώστε να καταστήσουμε τουλάχιστον μελλοντικά εφικτή την απελευθέρωσή μας.
Και αυτό δεν μπορεί να συμβεί παραμένοντας δέσμιοι στα όσα το σύστημα μας προβάλλει, αλλά να κινηθούμε σε άλλα πεδία ανοίγοντας ρήγμα στις δομές του … και αυτό μπορεί να γίνει ξεκάθαρα με το ΛΕΥΚΟ -χέσιμο και απαξίωση όλου του πωλητικού συρφετού- … εάν καταφέρουμε να ξεπεράσουμε τα ταμπού και να του δώσουμε το «απαιτούμενο» ποσοστό … ώστε να ξεκινήσει η διαδικασία που ανέφερα στο προηγούμενο σχόλιό μου.
Τέλος όπως είναι σήμερα ο εκλογικός νόμος (και εάν δεν τον μαγειρέψουν μέχρι τις βολευτικές – όταν και όποτε γίνουν) θα μπορούσε να συμβάλλει και η ΑΠΟΧΗ … ΜΟΝΟ που για να έχει αποτέλεσμα θα έπρεπε να ανέλθει σε ένα 60% … πράγμα όμως αδύνατο με τις υπάρχουσες αγκυλώσεις και αγκιστρώσεις του γελαδικού λαού … γι’ αυτό και με τίποτε ΔΕΝ την προτείνω.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μάι. 15, 2019 @ 18:25:03
Τελικά λέει ότι … οι αλεπούδες θα συμμετάσχουν στις γιοβραιοεκλογές (μέχρι να αποφασίσουν τι σκατά θα κάνουν τελικά με την εξοδο ή μή) οπότε οι οβραιοβολεμένοι θα είναι πάλι 751 και οι βολεμένοι εκάστου κράτους θα είναι στα πρότερο γνωστά … της Ελλάδας δεν αλλάζει παραμένουν 21, μόνο το ποσοστό της πέφτει λίγο [[ 21 / 751 = 0,027962716378161 ή 0.028 περίπου δηλαδή στο 3% ]]
Μου αρέσει!Μου αρέσει!