Γράφει ο Γιάννης 301
ε αφορμή το τελευταίο άρθρο του αγαπητού εργοδότη, θέλω να εκφράσω μια άλλη μάτια για το συγκεκριμένο θέμα. Διαίρει και βασίλευε είναι το ρητό, αλλά εδώ έχουμε κάτι που είναι περισσότερο και καταστροφικό από αυτό. Έχουμε την αποβλάκωση που έρχεται και αυτό να κάνει την διάφορα. Θα μου πεις, αυτοί είναι μπετόβλακες τι χειρότερο μπορεί να γίνει;; Και όμως μπορεί να γίνει χειρότερα. Μα πως;
Το περιστατικό…
Κάποιοι λοιπόν στην Μυτιλήνη αποφασίζουν να βάλουν ένα σταυρό (ισοσκελή) σε ένα μέρος όπου θεωρείται πύλη εισόδου για τα μαυριδερά. Κάποιοι άλλοι όμως πάλι αποφασίζουν ότι δεν θέλουν εκεί τον σταυρό για τους δικούς τους λογούς. Έτσι εδώ και κάνα 2 μήνο αν δεν κάνω λάθος, ασχολούμαστε με αυτό το θέμα. Οι μεν τον στήνουν , οι δε τον γκρεμίζουν και πάει λέγοντας . Μέχρι που οι μεν φτιάχνουν μια κατασκευή που είναι αρκετά γερή και αυτή τελικά μένει. Αλλά ποιος ξέρει στο μέλλον ποια θα είναι η επόμενη κίνηση των Δε;;…Καλά μέχρι εδώ; Όχι δεν είναι καθόλου καλά Γιατί όλοι αυτοί της ιστορίας είναι Έλληνες. Η Βλακεία χτυπάει ταβάνι… Ναι εντελώς όμως γιατί; γιατί και η δυο παρατάξεις αποτελούνται από ΕΛΛΗΝΕΣ που είναι φανατισμένοι και χωρισμένοι σε διάφορες ομάδες. Οι μεν είναι άνθρωποι που έχουν μέσα τους θρησκευτικό φανατισμό και λόγω των μαυριδερών εκεί, που αυτά είναι σε αντίθετο δόγμα, από αυτούς θελήσανε να στήσουνε τα δικά τους σύμβολα για να τους δείξουνε ότι εδώ είναι χώρα με άλλη θρησκεία από την δικιά σας. Όχι κύριοι εδώ κάνετε λάθος εδώ πρώτα από όλα είναι ΕΛΛΑΔΑ και όχι κάτι άλλο, αν ήσασταν όμως πατριώτες Έλληνες θα πηγαίνατε και θα στήνατε μια τεράστια ελληνική σημαία, ώστε να βλέπει ο κάθε εισβολέας που έρχεται και να τον πιάνει τρόμος!! Γιατί αυτό πρέπει να νιώθει ο κάθε ακάλεστος που θέλει να έρθει εδώ. Όταν λέμε τρόμος εννοούμε να τους πιάνει τέτοια τρομάρα που να γυρνάνε πίσω. Όπως με τους Σπαρτιάτες, που όταν άκουγαν μέχρι και την Βαβυλώνα: Σπαρτιάτης οπλίτης τους έπιανε πανικός.
Η άλλη ομάδα της ιστορίας είναι ακόμα πιο αποβλακωμένη και βυθισμένη μέσα στην παραμύθα , γιατί; αυτοί έχουν παρατήσει την φυλή μας και ασχολούνται με τα μαυριδερά, είναι προοδευτικοί και δήθεν αγαπάνε όλους τους ανθρώπους, όποτε για να μην παρεξηγηθούν αυτοί που έρχονται εδώ από μονοί τους και ακάλεστοι , κάλο θα ήταν να ξηλώσουν τον σταυρό που βάζει η άλλη μεριά της ιστορίας. Έρχονται που έρχονται τα παιδιά ε μην τα αποθαρρύνουμε τώρα με σταυρούς. Όποτε έχουμε όλη αυτήν την ιστορία οπού Έλληνας μάχεται Έλληνα. Τι ωραίο ε;
Διαιρέστε τα πρόβατα…..
Σαφέστατη εντολή και καίριο πλήγμα για όλους εμάς. Γιατί όταν παίρνεις και κολλάς ταμπέλες και λες εσείς είστε έτσι, εμείς αλλιώς , αυτόματα δημιουργείς 2 στρατόπεδα εντελώς διαφορετικά τα οποία μάχονται το ένα το άλλο. Μήπως στην ιστορία μας δεν έχει ένα σωρό παραδείγματα εμφυλίων καταστρεπτικών πολέμων; Βλέπε Αθήνα- Σπάρτη, Βλέπε τον Αλέκο τι έκανε και αυτός στην αρχή της πορείας του, Βλέπε, βλέπε και φτάνουμε στο τέλος με τον πιο πρόσφατο εμφύλιο πόλεμο μεταξύ Ελλήνων 1944-1949, όπου αδερφός σκότωνε αδερφό, να έχουμε απώλειες 500.000 ακριβώς ίδιες όσες και με τους Γερμανούς. Μην μας κάνετε πόλεμο μπορούμε και από μόνοι μας να πάμε στον διάολο μια ώρα αρχύτερα δηλαδή…. Έτσι λοιπόν χωρισμένοι βαδίζουμε τον δρόμο της απολυτής μ@λ.. γράφοντας ένα έπος απολυτής καταστροφικής ηλιθιότητας, Δυστυχώς αυτή η ιστορία κρατεί καλά, όποτε τους έχουν χωρίσει σε 5000 χιλιάδες υποσύνολα. Είναι χωρισμένοι σε ομάδες: αθλητικές, κοινωνικές, πολίτικες, θρησκευτικές, οικονομικές, ζωοφιλικές, διατροφολογικές και δεν υπάρχει όριο λέμε. Για να φέρω ένα παράδειγμα: κάποιος φίλος μου σε μια γνωριμία με μια κοπέλα μου είπε, ότι επειδή ήταν χορτοφάγος αυτή, έψαχνε κάποιον που να είναι και αυτός χορτοφάγος και επειδή ο φίλος ήταν λάτρης των κοψιδίων , η γνωριμία δεν πήγε παρακάτω. Γελάτε;; Να μην γελάτε ακριβώς έτσι έγινε. Αυτό είναι για κλάματα.
Έτσι για να αισθάνεται κάποιος μοναδικός, ότι ανήκει κάπου, σε μια ομάδα, ότι κάτι τον προσδιορίζει. Αμ όμως έτσι είναι . Ήταν χαζός ο Ιουστινιανός που με τον Ιουστινιάνιο κωδικά (μια σειρά νόμων), που επέβαλε τον νήπιο βαπτισμένο; και να μην βαπτίζουν οι Έλληνες τα παιδιά τους με ελληνικά ονόματα; Καθόλου χαζός γιατί αυτή η είναι η αρχή της προετοιμασίας ενός ελεύθερου σε δούλο. Να του φυτέψουμε την ανάγκη ότι κάποιος πρέπει να τον προστατεύει , να ανήκει σε μια ομάδα προστασίας, έτσι για να είναι ξεχωριστός…Όποτε ξεχνάει το πρώτο και σημαντικότερο ότι γεννήθηκε ΕΛΛΗΝΑΣ. Ναι ρε Έλληνας… Είναι δυνατόν να παραβλέψεις αυτό που είσαι από την γέννηση σου;;; Είναι δυνατόν να ξεχάσεις και να μάχεσαι την ίδια σου την φυλή με χίλιους δυο τρόπους , βεβαίως όταν πλανιέσαι οικτρά και νομίζεις ότι εσύ είσαι χριστιανός, αριστερός και ένα σωρό αλλά σκατά, Ναι αυτό κάνεις , Πολεμάς τον ίδιο σου τον εαυτό σου και νομίζεις ότι πολεμάς τον εχθρό. Ξυπνά ρε μπετόβλακα αρχή-κοιμισμένε, ξύπνα Ποιον πολεμάς; Αυτόν που μιλάει την ίδια γλώσσα με εσένα; αυτόν που μεγάλωσε με τις ίδιες αρχές σαν εσένα;;, αυτόν που έχει τα ίδια ήθη και έθιμα σαν εσένα;;, Αυτόν που μπορεί να είναι και εξ αίματος συγγενής σου;;; για έμενα αυτή είναι μια έμμεση μορφή προδοσίας προς την φυλή μας, όχι δεν είμαι καθόλου υπερβολικός, για ακόμη μια φορά. Εν τι ένωση η ισχύς, αυτό είναι το ελληνικό ρητό και έτσι λειτουργεί το πράγμα. Στο παρελθόν έχουμε δει πολλές φόρες τι έχει γίνει όταν όλοι οι Έλληνες ήταν μια γροθιά, δεν χρειάζεται να τα ξαναπώ εγώ. Δυστυχώς αυτό το τέχνασμα διαλύει την ισχύ που μπορεί να έχουμε σαν φυλή και το χειρότερο αποβλακώνει και αναπροσανατολίζει από την ταυτότητα του Έλληνα αλλά και την αποστολή του. Μην νομίζει κάποιο χάπατο που ανήκει σε κάποια ομάδα ότι αυτός και οι υπόλοιποι της ομάδας θα την σκαπουλάρουν , εδώ ή όλοι μαζί θα πάμε πάνω ή κάτω.
Δεν υπάρχει τίποτα πιο σημαντικό από την αφύπνιση μεσώ της λογικής και την ένωση όλων των Ελλήνων του πλανήτη. Μόνο η ομαδική μας προσπάθεια θα φέρει τα αποτελέσματα που θέλουμε. Να σταματησουν οι διαχωρισμοί κάθε είδους και να κοιτάξει ο καθένας μας τον διπλανό του πρώτα από όλα . Έχουμε την βάρια αποστολή να φύγουμε από τον κόσμο φυλακή, καθώς και την επανασύσταση της πάλαι ποτέ Ελλάδας, αυτά πρέπει να μας απασχολούν, για αυτό ήρθαμε. Λυπάμαι που δεν έχω τίποτα πιο κάλο να πω, αλλά το να τονιστούν τα στραβά μας, μπας και ξυπνήσουμε, είναι το πιο σημαντικό και συμφωνώ 100% με τον Παλαιό. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Μαρ. 30, 2019 @ 14:02:55
Όλος ο πλανήτης μία αρχαία ΣΠΑΡΤΗ
κατά το φαινομενικά από ότι αναληθώς ή αληθώς φαινομενικά ……και μια χώρα είλωτας ΕΛΛΑΣ ΑΘΗΝΑ.
Όλος ο πλανήτης ΕΛΛΗΝΕΣ!!!!!!
ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟΣ; ή ΠΡΟΟΔΕΥΩ;
Λ; ή V;
κατά ή υπέρ.
φαινομενικά πάντα από ότι αναληθώς φαινομενικά…….. ή αληθώς φαινομενικά εν κρυπτεία σύριζα.
Όλος ο πλανήτης ΕΛΛΗΝΕΣ
φαινομενικά πάντα από ότι αναληθώς φαινομενικά…….. ή αληθώς φαινομενικά εν κρυπτεία.
*φαινομενικά
κατά τα φαινόμενα, έτσι όπως φαίνεται, κρίνοντας από τα φαινόμενα, επιφανειακά, επιδερμικά, ίσως αναληθώς, μπορεί εσφαλμένα (για κάτι που αμφισβητείται έμμεσα η πιστότητά του)
*Λάμδα
Το γράμμα λάμδα (επίσης λάμβδα και λάβδα) (κεφαλαίο Λ, πεζό λ) είναι το ενδέκατο γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου. Στα νέα και τα αρχαιά ελληνικά συμβολίζει το πλάγιο φατνιακό /l/ που πραγματώνεται είτε με τον παρόμοιο φθόγγο [l] είτε, στην περίπτωση των νέων ελληνικών, ως ουρανικός [ʎ] σε περιπτώσεις ουρανικοποίησης (π.χ. ήλιος).[1] Σε πολλές ελληνικές διαλέκτους και λαλιές ο ουρανικός φθόγγος εμφανίζεται στην επαφή του φωνήματος με το φωνήεν /i/.
Προήλθε από το φοινικικό γράμμα λάμεδ, που στα φοινικικά σήμαινε αλέτρι.
Το κεφαλαίο «Λ» είναι σύμβολο : Των Λακεδαιμονίων
*V
Το γράμμα V είναι γράμμα του λατινικού αλφαβήτου που προέρχεται από το ελληνικό γράμμα Υ. Στο φωνητικό αλφάβητο NATO το V λέγεται Victor.
και ο τρελός στην τρέλα του use your illusion.
Όλα τά ‘χε η Μαριωρή…
Τέλος πάντων Εν τι ένωση η ισχύς
φαινομενικά πάντα από ότι αναληθώς φαινομενικά…….. ή αληθώς φαινομενικά εν κρυπτεία.
Όλος ο πλανήτης ΕΛΛΗΝΕΣ. φαινομενικά πάντα από ότι αναληθώς φαινομενικά…….. ή αληθώς φαινομενικά εν κρυπτεία.
ΔΙΑΙΡΩ ΚΑΙ ΑΠΟΒΛΑΚΩΝΟ το μυαλό μου Use your illusion 30-3-2019
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 30, 2019 @ 14:47:22
το σχόλιο αυτό δια λόγους μη παρεξηγήσεως το είχα σαν αρχείο για κάποια σκέψη μου τελικά η θέση ήταν για εδώ ………..δεν είναι κόντρα για τον αρθρογράφο και ελπίζω να μην το δει σαν εχθρικό …………στο πρόσωπο του …..είναι ένα τυχαίο σχόλιο από το παρελθόν use your illusion
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 30, 2019 @ 18:06:56
Γιάννη καλώς ή κακώς η συντριπτική πλειοψηφία των πατριωτών είναι Χριστιανοί Ορθόδοξοι ενώ η συντριπτική πλειοψηφία των άθεων είναι γκέι «απελευθερωμένοι» λαθρολάγνοι.Οπότε στο παρόν θέμα,δεν μπορώ να δω πως υφίσταται η διαίρεση μεταξύ Ελλήνων,τη στιγμή που η μια πλευρά αρνείται αυτόν το χαρακτηρισμό.Αντίστοιχα και με την περίοδο 45-49 που αναφέρεις και ακόμα πιο πριν με τις δράσεις του κκε κατά του τόπου.
Για να μην υφίσταται σύγχυση περί των όρων Έλληνας και Χριστιανός Ορθόδοξος υπάρχει μια πολύ κατατοπιστική ερώτηση που μπορείς να κάνεις σε όσους δηλώνουν Χ.Ο. και είναι η εξής:»θα συμφωνούσες με την εισροή στην Ελλάδα εκατομμυρίων αλλοδαπών (αφρικανών,ασιατών κλπ) Χριστιανών Ορθοδόξων;»Αν η απάντηση είναι θετική τότε προφανώς κι είναι επικίνδυνος.Αν πει όχι,τότε όσο είμαι εγώ Κονγκολέζος άλλο τόσο είναι κι αυτός Χριστιανός.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 30, 2019 @ 20:26:12
@Δημήτρης
Καταρχήν ποιος είπε ότι η άλλη πλευρά της ιστορίας είναι άθεοι γκέι;; Από την άλλη δεν εστιάζεις στην ουσία του προβλήματος και αυτή είναι ο οποίος διχασμός υπάρχει ανάμεσα στους Έλληνες και δεν τους αφήνει να είναι ενωμένοι.
Δεν με ενδιαφέρει σε πόσες υποδιαιρέσεις χωρίζονται. Για εμένα υπάρχει μόνο μια: Έλληνας και αλλοδαποί. Με ενδιαφέρει τι κανουμε εμείς και πως θα βγούμε από τον βόθρο.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 30, 2019 @ 22:35:04
Γιάννη,απλά τόνισα πως στην άλλη πλευρά της ιστορίας κυριαρχούν πλειοψηφικά οι «προοδευτικοί» φαλλοδέκτες.Οπότε με αυτό το σκεπτικό,και δεδομένου ότι οι άθρησκοι πατριώτες είναι ελάχιστοι,ήθελα να πω πως στο παρόν ζήτημα η διαίρεση είναι κυρίως στο «Ελλάς Ελλήνων εναντίον Ελλαδιστάν Μοχαμέτηδων» κι όχι στο «θρήσκοι πατριώτες εναντίον άθρησκων πατριωτών».
Για το διχασμό που σωστά τον αναφέρεις,πιστεύω γενικά πως είναι υποπαράγωγο της έλλειψης Παιδείας κι όχι αρχέγονο συστατικό από μόνο του.Η Παιδεία είναι σε θέση να εξαλείψει καθολικά τις επιδερμικές διαφορές,πάνω στις οποίες ο διχασμός γεννάται και γιγαντώνεται.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 30, 2019 @ 23:06:18
Κάθεστε ;;
…θα σας έλεγα όχι μόνο να καθίστε αλλά να προσδεθείτε γερά κιόλας … γιατί θα υπάρξουν μεγάλες αναταράξεις, με το κατουκέφαλο που έρχεται … όπου και προβλέπω να την κάνουμε και οι υπόλοιποι που γλιτώσαμε από τα πρώτα κύματα του «Λέγοντας τα πράγματα με τ’ όνομά τους» (1 & 2) … όπου και λάκισε το σύμπαν, και βγάλανε τον σκασμό όλοι αυτοί οι κατά τ’ άλλα λαλίστατοι … και ούτε τρείς κι ο κούκος δεν μείναμε !! … και που όσοι τελικά δεν την έκαναν οριστικά … το πάνε στην λούφα και στα μουλωχτά !!
Υπομονή λοιπόν και επόμενη μπόμπα … σας έρχεται !! … έχουν να σφίξουν κώλοι και κώλοι λέμε … τση μπουτάνας θα γίνει … μαύρο δάκρυ έχει να ρίξει κόσμος και κοσμάκης … όταν του πέσει ο ουρανός στο κεφάλι … τότε … μέχρι και το μπαρδαλό κατσίκι θα σπαρταράει απ’ το γέλιο !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 31, 2019 @ 10:58:41
Τα ερωτήματα και οι απορίες σας είναι εύλογα και εύλογες αλλά όταν υπάρχει ισχυρά Κρατική οντότητα και ισχυρά Διοίκηση με στρατηγικό κυβερνητικό Νου δεν μπαίνουν δίλημματα.
Οι αλλοδαποί μπορούν να διαμένουν και να εργάζονται εφ όσον υπηρετούν τον εθνικό σκοπο που είναι η διαιώνιση των αξιών του Ελληνισμού.
Υποχρέωση του κράτους είναι η προασπιση της Εθνικής και θρησκευτικής ταυτοτητος των Ελλήνων.Ετσι ορίζει το Σύνταγμα.
Κατόπιν αυτού η Λογική λέει ότι το κράτος δέχεται όσους αλλοδαπούς είναι ωφέλιμοι ανεξάρτητου θρησκεύματος εφ όσον δεν προβαίνουν σε πράξεις αντίθετες από τον νόμο της Πολιτείας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 31, 2019 @ 11:57:16
@Δημήτρης
Δεν είναι θέμα παιδείας άπλα. Αυτό καλλιεργείτε από το κατεστημένο αυτό. Δεν διορθώνετε έτσι απλά. Θέλει ομαδική προσπάθεια από όλους να καταλάβουμε: Έλληνας ή βάρβαρος. Αυτό υπάρχει τίποτα άλλο.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 31, 2019 @ 13:36:27
@Παλαιός
Δεν ξέρω τι εννοείς με αυτά που γράφεις. Επί του άρθρου και της ιδέας αυτού έχεις τίποτα να επισημάνεις;; να σχολιάσεις;; Γιατί κάποιοι δεν θέλουν να καταλάβουν ότι δεν μας ενδιαφέρουν οι διαχωρισμοί, αλλά η ένωση των Ελλήνων και συνεχίζουν στο ίδιο μοτίβο αποδεικνύοντας πόσο σωστά αναφέρομαι στο άρθρο….
Αν κάποιος θεωρεί Ελλάδα αυτό το προτεκτοράτο που στήθηκε από το 1821 και μετά ειλικρινά, είμαστε άξιοι της μοίρας μας. Δεν ξέρω τι μεγέθους σφαλιάρα πρέπει να φάμε για να αρχίσουν να αναρωτιόνται, τι σκατά κάνουν τόσα χρονιά.
Είναι τόσο βυθισμένοι μέσα στον ύπνο της αιώνιας βλακείας τους , ώστε έχουν καταντήσει σαν τους Πέρσες , που με την σκέψη ότι ο Βασιλιάς τους σκεφτότανε να διατάξει να τους μαστιγώσουν , ήταν χαρούμενοι. Χαιρόντουσαν που θα ήταν υποψήφιοι για να τους σαπίσουν στο ξύλο.
Για πες μου εσύ σε τι σκατά διαφέρουν από τον σημερινό μπετόβλακα Ελλαδοκάφρο του προτεκτοράτου Της Αθηναϊκής λέσχης, που τον πηδάνε ασύστολα και αυτός χαίρεται. Σε τι σκατά διαφέρουν ε; Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω κάποια διαφορά…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 31, 2019 @ 17:08:56
Φίλτατε Γιάννη,
Εύστοχο, μα και κρίσιμο, το θέμα που άνοιξες· ΔΕΝ το ανέπτυξες όμως αρκετά…
Να μην αναπτύξω την -παρά να αναφερθώ, μόνον στην- παγίδα στην οποίαν εσύ, ο ίδιος, υπέπεσες: την παγίδα του να διαιρέσεις κι εσύ (με την σειρά σου) τους Έλληνες που είναι έτοιμοι να ματώσουν για την Πατρίδα μας σε άθρησκους και σε θρήσκους…
Επίτρεψέ μου να αντιγράψω κατά λέξιν (ακόμη και με τα γραμματικά και συντακτικά σφάλματα) το παρακάτω κείμενο που ανέρτησα αλλού προ επτά ετών, την 3η Αεπτεμβρίου του 2012:
Αγαπητοί συνομιλητές, εσείς που έχετε θεωρήσει και δεχθεί τις θρησκείες και τα δογματικά τους γραπτά ως αρχές στη ζωή σας,
Δεν θα προσπαθήσω να σας δείξω εάν τα Χριστιανικά αυτό γραπτά, που τα έχετε κάνει σημαίες στη ζωή σας, είναι σωστά ή λάθος, ή είναι καλά ή κακά για εσάς και για εμάς τους υπόλοιπους ελευθέρα σκεπτώμενους συνανθρώπους σας. Ούτε το κατά πόσον οι παραπάνω αυτές διπολικές παγίδες είναι αυθύπαρκτες ή καλλιεργημένες με ύπουλο τρόπο, και το τι σκοπιμότητες μπορεί αυτές να έχουν. Θα προσπαθήσω να εξηγήσω τη διαφορά ανάμεσα στον άνθρωπο με αυτοκυριαρχία, και στον υπόδουλο ή σκλάβο ή δούλο, χρησιμοποιώντας καθημερινά βιώματα που όλοι μας έχουμε. Τέλος, περιμένω να τα αξιολογήσετε εσείς αυτά, μόνοι σας, κάνοντας χρήση αυτού του πανίσχυρου γραμμικού υπολογιστή με τον οποίο μας έχει όλους προικίσει η ισορροπημένη και δημιουργική φύση, της οποίας είμαστε όλοι γεννήματα.
Ενώ δείχνετε να είσθε ηθικοί και σκεπτόμενοι άνθρωποι, και μάλιστα από δική σας επιλογή, κάτι που είναι αξιέπαινο, διαγράφετε μονοκονδυλιά αυτές σας τις αρετές με το να υποστηρίζετε τόσο ένθερμα ένα από τα αθλιότερα γραπτά που εμφανίσθηκε ποτέ στην ανθρωπότητα. Ένα γραπτό τόσο άθλιο, του οποίου τις ολέθριες συνέπειες έχει πληρώσει (και συνεχίζει δυστυχώς να πληρώνει ακόμη) η ανθρωπότητα, σε ένα από τα σκληρότερα νομίσματα που υπάρχουν: Σε ανθρώπινα θύματα, των οποίων ο αριθμός είναι σήμερα της τάξεως των εκατοντάδων εκατομμυρίων μονάδων.
Αυτό, βέβαια, είναι το προφανές κόστος που πληρώνει η ανθρωπότητα, αφού η καταμέτρηση νεκρών είναι κάτι που μπορεί να κάνει οποιοσδήποτε άνθρωπος είναι σε θέση να μετρήσει τα δέκα του δάκτυλα, όσο εύστροφος ή βραδύνους και αν είναι. Το όχι και τόσο προφανές κόστος όμως, που είναι και το βαρύτερο, δεν βρίσκεται στην υλική βλάβη που μπορεί να προκληθεί στο ανθρώπινο σώμα από τέτοια δόγματα που καλλιεργούν τον φόβο, το μίσος και τον φόνο, αλλά στην πνευματική βλάβη που επίσης προκαλείται, και που είναι συνήθως μόνιμη: Στην πνευματική βλάβη του ανθρώπου, η οποία του μειώνει την ικανότητα επεξεργασίας δεδομένων και εξαγωγής ορθολογικών συμπερασμάτων. Υπάρχουν, βλέπετε, προσθετικά βοηθήματα για το ακρωτηριασμένο σώμα. Όχι όμως και για το ακρωτηριασμένο πνεύμα…
Ένοιωσα άρρωστος πραγματικά, όταν κάποια στιγμή στη ζωή μου διαπίστωσα ότι, στην συντριπτική τους πλειοψηφία οι άνθρωποι είναι ηλίθιοι. Μην σας ενοχλεί ο όρος. Εξ’ ορισμού, οι μισοί άνθρωποι έχουν ικανότητες κάτω του μέσου όρου, ο οποίος μέσος όρος είναι σε θέση να κατανοήσει οριακά και με δυσκολία ένα κείμενο γραμμένο για οκτάχρονα παιδιά: Ένα κείμενο σύντομο δηλαδή, που δεν περιέχει σύνθετες προτάσεις (παρά μονάχα βασικές δομές με υποκείμενο, ρήμα και αντικείμενο), δεν περιέχει σύνθετες λέξεις (που απαιτούν ετυμολογικές γνώσεις και ικανότητα ανάλυσης-σύνθεσης δεδομένων) ούτε επίσης περιέχει πολύπλοκα νοήματα που απαιτούν γνώση και επεξεργασία προκειμένου να εξαχθούν. Δεν γνωρίζετε το πώς ένοιωσα προσωπικά όταν διαπίστωσα ότι, για τους περισσότερους ανθρώπους η σκέψη πονάει. Ότι, για τους περισσότερους ανθρώπους η σκέψη αποτελεί μίαν εξαιρετικά επίπονη διεργασία την οποία προτιμούν να αποφεύγουν, έστω και με δικαιολογίες, με προφανές αποτέλεσμα την χωρίς μέτρο χειραγώγηση και εκμετάλλευσή τους από αυτούς που μετά χαράς θα αναλάβουν το κοινωφελές αυτό «καθήκον», να σκέπτονται για λογαριασμό αυτών που αδυνατούν να σκεφθούν από μόνοι τους…
Το παραπάνω θλιβερό φαινόμενο, της χαμηλής νοημοσύνης που παρουσιάζει η συντριπτική πλειοψηφία, δεν οφείλεται στο γεγονός ότι οι άνθρωποι αυτοί γεννήθηκαν υποδεέστεροι των άλλων. Όχι, βέβαια! Οφείλεται στην καλλιεργημένη τους πνευματική αργία. Πνευματική αργία, προσεκτικά καλλιεργημένη από τα ιδρύματα επιβολής των σύγχρονων θεσμών, όπως είναι η εκκλησία, το σχολείο, η σημερινή εκπαίδευση, τα ΜΜΕ, ο εργασιακός και κοινωνικός περίγυρος, κτλ. Ας τα δούμε αυτά, περιληπτικά:
Εκκλησία: Αυτό το ευγενές ίδρυμα σας δηλώνει με θράσος πως, γεννηθήκατε άρρωστοι με μίαν αόρατη ασθένεια που μόνον οι ίδιοι μπορούν να διαγνώσουν και να θεραπεύσουν, και που την ονομάζουν «(προπατορικό) αμάρτημα». Από τις πρώτες σας μάλιστα ανάσες, σας ονομάζει «Δούλο» (δούλος: ο στερημένος της προσωπικής του ελευθερίας) κάποιου «Κυρίου» (κύριος: ιδιοκτήτης, κάτοχος, εξ’ ου και η «κυριότητα»), με τον οποίο μόνον οι ίδιοι έχουν το προνόμιο να επικοινωνούν άμεσα και αμφίδρομα για δικό σας λογαριασμό. Το μόνο που σας επιτρέπεται να κάνετε είναι να ζητάτε σιωπηλά από τον ιδιοκτήτη σας διάφορα πράγματα μέσω της λεγόμενης «προσευχής», είτε αυτά τα δικαιούσθε είτε όχι, όπως ακριβώς ζητούν από τους προστάτες-γονείς τους τα μωρά παιδιά (μωρός: ανόητος, κουτός) που είναι ανίκανα φυσικά να αυτοεξυπηρετηθούν ή ακόμη και να επικοινωνήσουν.
Σχολείο: Στην ευαίσθητη παιδική ηλικία, σας παίρνουν με τη βία (δια νόμου) από τη θαλπωρή του οικογενειακού σας περιβάλλοντος, καταστρέφοντας έτσι τον πολύτιμο δεσμό γονέα-παιδιού, και σας τοποθετούν σε ένα κομμουνιστικό περιβάλλον όπου ακόμη και για να μιλήσετε ή να σηκωθείτε όρθιοι θα πρέπει να ζητήσετε την άδεια κάποιων τρίτων που ετέθησαν εκεί ώστε να σας «διδάξουν». Είναι ευνόητο βέβαια πως, άδεια ζητά κανείς προκειμένου να κάνει κάτι που διαφορετικά απαγορεύεται. Εκεί, μαθαίνετε πάντοτε να πολώνεστε (π.χ. Παναθηναϊκός-Ολυμπιακός, πασόκος-νεοδημοκράτης αργότερα, κτλ.) και να μην επιλέγετε ποτέ να απέχετε ή να μένετε ανεξάρτητοι («στη μέση»), χωρίς να βρίσκεσθε κάτω από την εποπτεία και τις εντολές κάποιου «αρχηγού». Μαθαίνετε επίσης πως πάντοτε θα επιβραβεύεσθε όταν αποστηθίζετε τυφλά ό,τι σας λένε, και πως θα τιμωρείσθε όποτε κάνετε χρήση της κριτικής σκέψης. Εκεί θα μάθετε πως αποτελεί προσόν το να «κάνετε τούμπες» κατά παραγγελία, και μεγαλύτερο ακόμη προσόν το να τις κάνετε από μόνοι σας. Θα σας βραχυκυκλώσουν εντελώς, διδάσκοντάς σας πως «εμείς νικήσαμε τον Κομμουνισμό» ενώ εσείς είσθε υποχρεωμένοι να επιβιώσετε για δώδεκα ολόκληρα χρόνια με ένα τρόπο τέτοιον ώστε να προσαρμοσθείτε στο κομμουνιστικό περιβάλλον του «σχολείου, που σας μορφώνει και σας φέρνει σε επαφή με την κοινωνία»! Ειρωνείας το αποκορύφωμα…
Εκπαίδευση: Σε όλη σας τη διαδρομή, από το Νηπιαγωγείο έως το Πανεπιστήμιο, υπάρχουν μηχανισμοί που σας οδηγούν να ενσωματωθείτε στο υπάρχον σύστημα, και που φιλτράρουν στην πορεία όσους αντιστέκονται στην ενσωμάτωση, τα ανεξάρτητα δηλαδή πνεύματα. Εκεί καλείστε να ανταλλάξετε την αυτοκυριαρχία σας με την υπόσχεση μιας κοινωνικής θέσης (status) που θα σας παρέχει αρκετά «χρωματιστά χαρτάκια» (πληθωριστικό νόμισμα δηλαδή, που ενώ πιστεύεται ευρέως ότι είναι χρήμα, ΔΕΝ είναι, επειδή το πληθωριστικό νόμισμα είναι χρεόγραφο και ΟΧΙ αξιόγραφο). Εκεί επίσης μαθαίνετε να εφαρμόζετε τις απατηλές οικονομικές θεωρίες που θα σας διδάξουν, όπως είναι για παράδειγμα ο Κεϋνσιανισμός, σύμφωνα με τον οποίο, το να δανείζεσθε αποτελεί πάντοτε λύση, ειδικότερα μάλιστα όταν είσθε ήδη βαθειά καταχρεωμένοι… Τα δύο αυτά στάδια, του «Σχολείου» και της «Εκπαίδευσης» θα μπορούσαν σωστότερα να ονομασθούν «διαμόρφωση».
ΜΜΕ: Τα Μέσα Μαζικής Εξαπάτησης, όπως αρέσκομαι να τα ονομάζω! Αυτά θα σας οδηγήσουν βήμα-βήμα να κάνετε τις κινήσεις ακριβώς που οι «ιδιοκτήτες» σας και οι «επιστάτες» σας θέλουν εσείς να κάνετε. Και όχι μόνο θα κάνετε αυτές τις κινήσεις που εξυπηρετούν σκοπούς δικούς τους και όχι δικούς σας, αλλά θα σας πείσουν να τις κάνετε «με δική σας πρωτοβουλία» επειδή θα σας δείξουν πως αυτές αποβλέπουν στο δικό σας συμφέρον! Και αυτό θα το πετύχουν με μαθηματική ακρίβεια επειδή η λεγόμενη «Κοινωνική Μηχανική», αυτό το δυόμιση χιλιάδων ετών τεκμηριωμένο και πανίσχυρο εργαλείο μόχλευσης της μάζας, έχει προοδεύσει σε απίστευτο βαθμό τους τελευταίους δυόμιση αιώνες. Και όσοι νομίζετε πως το φαινόμενο της δημόσιας, κατά βούληση, προβολής απατηλών πραγματικοτήτων αποτελεί κάποια νέα τεχνική των καιρών μας, ανατρέξτε σας παρακαλώ στην Κλασσική μας Γραμματεία, και πιο συγκεκριμένα στην Αλληγορία του Σπηλαίου, που περιγράφεται στην «Πολιτεία» του Πλάτωνα. Τη μεγαλύτερη βέβαια βλάβη, τα ΜΜΕ θα την προξενήσουν στα απροστάτευτα παιδιά (#2).
Κοινωνικός περίγυρος: Οι άνθρωποι, ως αλληλεξαρτώμενα κοινωνικά θηλαστικά που συνεχίζουμε να είμαστε, εξελιχθήκαμε έτσι ώστε να μας τρομοκρατούν η οριζόντια κοινωνική επίθεση, ο εξοστρακισμός και η απόρριψη. Ο προϊστορικός άνθρωπος δεν μπορούσε να ζήσει χωρίς την υποστήριξη της φυλής, οπότε η ανάγκη για κοινωνική αποδοχή είναι προγραμματισμένη βαθειά στην βάση του εγκεφάλου μας, ως βασικός μηχανισμός επιβίωσης. Αυτή είναι μία βασική συναισθηματική ευπάθεια που δεν εξαλείφεται εύκολα, και που πάντα θα εξυπηρετεί την παρασιτική άρχουσα τάξη προκειμένου αυτή να ελέγχει την παραγωγική τάξη των υποτακτικών. Οι φιλόσοφοι που υπηρετούν τις αρχές, κυρίως οι ιερείς και οι ψευδο-ακαδημαϊκοί, έκτισαν επάνω σε αυτόν το βασικό μηχανισμό επιβίωσης το επιπρόσθετο φόβητρο της δύναμης της ηθικολογίας. Αυτό το υποκριτικό κήρυγμα της προτιμώμενης ηθικής συμπεριφοράς έχει το πλεονέκτημα να ενσωματώνεται εύκολα στις τάξεις δούλων, οπότε, εξαναγκάζοντας τους δούλους να επιτίθενται σε όσους από τους ίδιους τολμούν να αμφισβητούν την υπάρχουσα κοινωνική δομή, διατηρείται αυτόματα η υποταγή όλων τους στην άρχουσα τάξη, χωρίς η τελευταία να χρειάζεται να ανησυχεί σχεδόν για τίποτε. Φυσικά, πάντοτε θα υπάρχει η μειονότητα των ελευθεροφρόνων, που άλλοτε καίγονταν στην πυρρά, θανατώνονταν μαζικά, διαφθείρονται, κτλ.
Εσείς, ερωτώ τώρα, πού θα θέλατε να ανήκετε, εφ΄ όσον λοιπόν είναι θέμα επιλογής και όχι …κληρονομικό;
Νομίζω ότι αυτή είναι μία καλή στιγμή για να κατανοήσεις την απάντηση κάποιας παλαιότερής σου ερώτησης, που έκανες στον Παλαιό: «πώς επιλέγονται οι στρατηγοί από τους στρατιώτες;». Η προφανής απάντηση είναι η εξής: Από το βάθος των κινήσεών που μπορούν να υπολογίσουν πρωτού εφαρμόσουν στην πράξη την πρώτη από αυτές· αυτό λέγεται «Στρατηγική» και αποτελεί γνώρισμα του Στρατηγού.
Τι θέλω να πω; Το ότι, όποιος είναι πρόθυμος και έτοιμος να ματώσει δίπλα μου για την Πατρίδα μου είναι σύμμαχός μου, ανεξαιρέτως του πιθανώς διαφορετικού θρησκεύματος ή γονιδιώματος που μπορεί αυτός να έχει. Και, όταν (ξανα)πετάξουμε ΜΑΖΙ στην θάλασσα τον (εσωτερικό και εξωτερικό) εχθρό, τότε νομίζω ότι θα καταστεί πολύ ευκολότερο να έλθω σε πραγματική συνεννόηση με τον κάθε συμπολεμιστή μου, με ότι διαφορές και να φαίνεται ότι έχουμε μεταξύ μας, αφού και οι δυό μας θα έχουμε διαθέσει ακόμη και την ζωή μας στην υπηρεσία της αναβίωσης της Πατρίδος μας και του Ελληνισμού.
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 31, 2019 @ 19:51:58
@A Hellene
Φίλτατε Γιώργο,
Δεκτά τα σχόλια σου αλλά αυτές οι επισημάνσεις που κάνεις όντως ισχύουν;
Λοιπόν αν διαβάσεις προσεκτικά το άρθρο, θα δεις ότι χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα το περιστατικό που αναφέρθηκε ο εργοδότης. Θα δεις μέσα ότι περιγράφω αυτές τις 2 ομάδες που μάχονται μεταξύ τους. Όμως δεν αναφέρω πουθενά για την δεύτερη ομάδα ότι είναι άθεοι ή δεν έχουν επαφή με τις θρησκείες.
Αυτά τα αναφέρει σε σχόλια του ο Δημήτρης που τους λέει:η συντριπτική πλειοψηφία των άθεων είναι γκέι «απελευθερωμένοι» Όπως βλέπεις εγώ δεν κάνω κανέναν τέτοιο διαχωρισμό σε θρήσκους η άθρησκους.
Ίσα ίσα απαντάω στον Δημήτρη να μην στέκεται στις ομάδες, τι ήταν η κάθε μια και να μείνει στον διαχωρισμό που κάνει το κατεστημένο για να μας έχει πιο εύκολα του χεριού , σπάζοντας μας σε υποσύνολα.
Όποτε ο ισχυρισμός σου είναι παντελώς αβάσιμος και φυσικά δεν θέλω να διαχωρίζω τους Έλληνες σε τίποτα μεταξύ τους.
Δεν ξέρω αν είδες πάλι ότι συνεχίζω στο άρθρο μου και δείχνω οι διαιρέσεις, τι φέρνουν στην Ελλάδα εδώ και 2000 χρονιά. Τα είδες; ή μήπως τα διάβασες γρήγορα;
Ξανά σε σχόλιο μου έγραψα ότι για έμενα δεν υπάρχει διαχωρισμός ανάμεσα σε Έλληνες, πάρα μόνο Έλληνες και βάρβαροι. Μέτα από όλα αυτά εσύ βγάζεις το συμπέρασμα ότι εγώ διαχωρίζω σε άθρησκους και θρήσκους .
Σίγουρα και θέλουμε κάθε Έλληνα που θέλει να ματώσει για την πατρίδα,δεν απαξιώνουμε ούτε διαχωρίζουμε την αγάπη του καθενός για αυτόν τον σκοπό.
Επίσης το υπόλοιπο σου άρθρο θεωρώ ότι ταιριάζει καλύτερα στο προηγούμενο άρθρο που είχα γράψει δηλαδή στο: Πατριώτης… τρολ κτλ. Απλά εσύ θεώρησες κάλο να το βάλεις εδώ. Δεν ξέρω τι σχέση έχει με το θέμα, αφού εσύ αποφάσισες να το βάλεις εδώ. Μια και που το είχες έτοιμο, αφού το είχες γράψει για άλλο μπλογκ.
Όσο για την ερώτηση που είχα κάνει στον Παλαιό, περίμενα μια απάντηση από τον ίδιο εκείνη την στιγμή που για κάποιους άλλους λόγους δεν απήντησε. Τέσπα εσύ δίνεις μια δικιά σου απάντηση στο θέμα αυτό, δεκτή βεβαία, Αλλά θα προτιμούσα να μου απαντήσει ο Παλαιός. Όπως και ότι η προφανής απάντηση σε ένα τέτοιο κρίσιμο θέμα δεν μπορεί να είναι απλά 2 σειρές μόνο. Αναφέρομαι σε χαρακτηριστικά του Στρατηγού και δεξιότητες όπως κάνει ο Σουν Τζου στην Τέχνη του πολέμου ή και ο Μιγιαμότο Μουσάσι στο: Το Βιβλίο των πέντε κύκλων.
Υγ. Να μας έρχεσαι πιο συχνά, να γράφεις και εδώ. 🙂
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 01, 2019 @ 18:15:26
Σάρωσε όπως ήταν αναμενόμενο.Ο αδιαφιλονίκητος ηγέτης της επερχόμενης
ευρασιατικής συνομοσπονδίας,ο γιος της Λύκαινας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 01, 2019 @ 20:38:10
Υπομονή είπαμε … και μετά … τα λέμε !! … θα τα πούμε αν και όσοι μείνουμε και δεν βαρέσουμε διάλυση … γιατί θα γίνει τση μπουτάνας το κάγκελο.
Τι είπες θέλεις Γιάννη ;; … επισημάνσεις και σχολιασμό ;; … έεε περίμενε … και θα το φας μαζεμένο … οπότε και θα ‘δείς την άλλη όψη του «πράγματος» … και ίσως μπορέσεις να καταλάβεις και κάποια που είχα ‘πεί κατά καιρούς και πέρασαν στα ψιλά.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 01, 2019 @ 20:40:31
Γιώργη … είναι κρίμα να αφήνεις την ωραία πένα που διαθέτεις καταχωνιασμένη στο ντουλάπι … άντε ρε παιδί … ρίχνε και κάνα άρθρο … μην το πηγαίνεις πάντα σαν κομήτης !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 01, 2019 @ 22:49:24
@Παλαιός.
Ξέρεις δεν μου αρέσουν οι γρίφοι, ούτε τα μισόλογα. Αν έχεις να πεις κάτι πες το. Έθεσες μια συγκεκριμένη γραμμή και την ακολούθησα γιατί θεωρώ ότι έχεις δίκιο. Τώρα τι θα φάω και δεν θα φάω ας το αφήσουμε κατά μέρους. Ξέρεις δεν είναι πάντα όλες οι ώρες ίδιες. Σταματάω εδώ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 02, 2019 @ 11:47:24
Εφ όσον επικαλείστε τη λογική, μπορείτε να μας πείτε πότε οι κοινωνίες ήταν ενωμένες, ω τιτανοτεράστιε; Πότε σταμάτησαν να υφίστανται συμφέροντα, πουλημένοι, αρνησιπάτριδες, τρωκτικά και φίδια; Στρουμφοχωριά και ουτοπίες υπάρχουν στον εβραϊκό προσηλυτισμό, όχι στην ελληνική λογική.
Πώθεν «έλληνες» οι φονιάδες του έθνους, που πλέον δεν κρύβονται κιόλας, μιας και είναι φανερή εξουσία. Και αντί να τους γράψουμε στα μαύρα κατάστιχα, μας λες να επιδιώξουμε «συνεννόηση». Στάσου τούρκο να γεμίσω δηλαδή.
Σ’ αρέσει – δε σ’ αρέσει, οι χριστιανοί θα υπερασπιστούν την Ελλάδα. Δεν αποκλείω και ολίγον από τίμιο μαρξισμό ή και ισλάμ (από Αίγυπτο και Συρία ίσως). Ούτε λέω ότι δεν υπάρχουν χριστιανοί καθάρματα, πρεζέμποροι, προδότες. Αλλά η στατιστική είναι στατιστική και τέλος. Πάρε εσύ τους μαρξιστές, τους μενουμευρώπηδες, τους ιεχωβάδες, τα νιου έιτζ φρικιά, ερμαφρόδιτα και οικολόγους και στήσε στρατό. Πάρε και τους ξυπνητζήδες, τους «διανοούμενους», τους ήρωες των μετόπισθεν και μεταπράτες του αίματος. Και επιτεθείτε στους εχθρούς του έθνους με τόμους του ντας καπιτάλ, της βίβλου, του Καστοριάδη, με μαγικά ραβδιά και φωτεινά σπαθιά. Και γαμώ τους στρατούς λέμε, για αντιπερισπασμό φυσικά. Ξεβρωμίζεις και το έθνος και ευθύνη δεν παίρνεις.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Απρ. 02, 2019 @ 15:41:27
Που τα είδες τα μισόλογα ρε Γιάννη ;; … όσα έχω ‘πεί (άσε τι άλλο θα ‘πώ στην συνέχεια) δεν τα έχει ‘πεί κανείς και πουθενά !!
Είπαμε περίμενε … μην είσαι βιαστικός … τρέχουν και άλλα πράγματα !!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 02, 2019 @ 15:42:49
Για κάθισε ρε Γιούτσο … πόσα ξέρεις για την Ελληνική Λογική ;; και από ποιούς τα έμαθες ;;
με αυτό δεν θέλω να ‘πώ ότι έτσι όπως έχουν φτάσει τα πράγματα έχεις άδικο … όμως αυτό δεν ισχύει σε βάθος χρόνου … η φαγωμάρα δεν ήταν αρχικό στοιχείο αλλά επήλυδες και επίκτητο στην συνέχεια και το οποίο κάποιοι βεβαίως προσπαθούν να μας το περάσουν ως αυτούσιον του Έθνους, πράγμα το οποίον ουδόλως ισχύει.
Εδώ θα έπρεπε να σταματήσω … όμως θα συνεχίσω επ’ ολίγον.
ΌΛΑ τα χάπατα … κάτι υπερασπίζονται … το θέμα είναι βεβαίως ΤΙ είναι αυτό που υπερασπίζονται, από εκεί πρέπει κάποιος να ξεκινήσει και όχι από το αν οι χριστιανοί, οι μαρξιστές, οι χορτοφάγοι, οι ακριδοφάγοι ή οι όποιοι άλλοι θα υπερασπιστούν κάτι … διότι το ΜΟΝΟ σίγουρο είναι ότι κάτι θα υπερασπιστούν … αυτό που το σκατοκέφαλό τους νομίζει (ακόμη και τον νταβατζή τους οι πουτάνες τον υπερασπίζονται με νύχια και με δόντια όπως κάνουν άλλωστε και όλα τα υποκείμενα Στοκχόλμης για τους αφεντάδες τους) … αλλά ΠΟΤΕ και ΌΧΙ αυτό που ΠΡΕΠΕΙ .
Έτσι ας πούμε κάποιοι το ’21 υπερασπίστηκαν τα συμφέροντά τους αλλά όχι την Ελλάδα, την δημιουργία δηλαδή πλήρως ανεξάρτητου κράτους … αλλά εξηρτημένου προτεκτοράτου και δεν δίστασαν να πουλήσουν γι’ αυτό τους πάντες και τα πάντα, όπως συνέχισε και αργότερα και απαγορεύεται να ανοίξουν φάκελλοι … αλλά άσε μην ανοίγουμε ιστορίες τώρα.
Κινδυνεύεις πάντα και κυρίως όχι τόσο από τους φανερούς, αλλά από τους κρυφούς, και αυτό δεν το έχουν πάρει χαμπάρι οι γελαδιστάνοι.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 02, 2019 @ 16:47:07
Cynic Stoic εμπρός στο δρόμο που χάραξε ο Manolo…
https://www.protothema.gr/greece/article/847843/manolis-petsitis-apo-tin-kaisariani-sti-souper-vila-me-pisina-tis-varubobis/
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 02, 2019 @ 16:57:34
ΟΛΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΟΛΑ ΑΝΑΛΥΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ
ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΤΕ ΘΑ ΕΡΘΕΙ Η ΩΡΑ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΜΕ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΘΑ ΔΕΙΞΕΙ ΑΠΟ ΜΟΝΟ ΤΟΥ
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΥΠΟΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ Η ΜΑΡΤΥΡΙΑ ΚΑΙ Ο ΜΑΡΤΥΡΑΣ
ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Απρ. 02, 2019 @ 23:56:29
Άλλος ένας Συνέλλην που κατάλαβε την αξία του αστρικού αποικισμού…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 03, 2019 @ 12:01:24
ΠΟΛΥ ΠΑΡΑΞΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΥΜΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ
ΕΧΩ ΜΕΙΝΕΙ ΕΚΠΛΗΚΤΟΣ
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/03/blog-post.html
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html
ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΚΕΙΜΕΝΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ (ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ)
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/03/blog-post.html?showComment=1553366844919#c8816060698984780758
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/03/blog-post.html?showComment=1553529620005#c5844272448578761574
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/03/blog-post.html?showComment=1553531548895#c3737266895417642101
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/03/blog-post.html?showComment=1553532146185#c6549595079363793670
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/03/blog-post.html?showComment=1553932190500#c4841647816747061736
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html?showComment=1554209848343#c1553174487659667668
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html?showComment=1554221489951#c5340400012199055756
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html?showComment=1554221505630#c7404041475282332748
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 03, 2019 @ 17:57:36
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΕΓΙΣΤΟ ΘΕΜΑ ΟΛΙΚΗΣ ΔΙΑΣΠΑΣΕΩΣ ΤΟΥ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΔΙΑΚΟΠΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΑΙ ΕΠΑΡΚΩΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΠΟ ΨΗΛΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ ΕΣΤΙΑΖΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΜΕΡΙΚΟ-ΕΙΔΙΚΟ ΟΤΑΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΑΥΤΟ
ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΜΑΤΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΔΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΛΥΣΟΥΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΟΜΜΑΤΙΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΤΑ ΞΑΝΑ ΣΥΝΘΕΣΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΟ ΟΛΟΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΙΝΔΥΝΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΠΕΙΛΕΙ
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 03, 2019 @ 18:45:54
@A Hellene Μαρ. 31, 2019 @ 17:08:56
ΚΑΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ:
«…Τέλος, περιμένω να τα αξιολογήσετε εσείς αυτά, μόνοι σας, κάνοντας χρήση αυτού του πανίσχυρου γραμμικού υπολογιστή με τον οποίο μας έχει όλους προικίσει η ισορροπημένη και δημιουργική φύση, της οποίας είμαστε όλοι γεννήματα…»
ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΘΥΜΙΖΕΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΤΗΣ WICCA ΠΑΡΑ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ
ΤΟΝΙΖΩ ΟΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΝΗΜΑ ΤΗΣ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΦΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΑΥΤΟ ΤΟ «ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΦΥΣΗ» ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΙΔΩΛΟ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ ΤΗΣ WICCA ΚΑΙ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ Η ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΔΙΟΤΙ ΣΤΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟ ΠΗΡΕΣ ΕΥΘΕΩΣ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΑΔΟΛΦΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΠΛΕΟΝ ΕΣΤΙΑΖΕΙ ΓΥΡΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΧΤΗ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ ΤΟΝ ΧΙΜΛΕΡ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ Ο ΧΙΤΛΕΡ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΚΗΡΥΞΕ ΠΡΟΔΟΤΗ
ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΔΟΓΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΗΤΕΡΑ ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ ΤΗΣ WICCA ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΛΑΜΒΑΝΟΜΕΝΟΥ ΕΠΙΣΗΣ ΥΠΟΨΗΝ ΟΤΙ Η CIA ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΕΡΑΛΝΤ ΓΚΑΡΤΝΕΡ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΑΝ ΤΗΝ WICCA ΑΡΧΙΖΕΙ ΝΑ ΞΕΔΥΑΛΥΝΕΙ ΤΟ ΜΥΣΤΗΡΙΟ ΑΝΤΙΧΙΤΛΕΡΙΚΟ ΜΙΣΟΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΤΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΕΣ ΟΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΤΟ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΕΠΕΚΤΑΘΗΚΑΤΕ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΔΕΝ ΛΑΒΑΤΕ ΥΠΟΨΙΝ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΣΚΕΨΗΣ ΤΟΥ ΠΑΣΥΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΝΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΣΥΝΕΧΙΣΑΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗΝ ΠΡΟΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΟ 1850-1960 ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ
Ο ΦΟΝ ΜΠΡΑΟΥΝ Ο ΧΑΪΝΙΧ ΧΙΜΛΕΡ Ο ΑΡΘΟΥΡ ΚΑΡΚ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΠΑΡΕΙ ΘΕΣΗ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ ΚΑΙ ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΧΙΤΛΕΡ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΟΙ ΑΛΛΟΙ ΠΕΡΑΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΜΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ ΤΗΣ CIA ΑΝΑΠΤΥΞΑΝ ΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΞΑΝΑΣΤΗΣΑΝ ΤΗΝ WICCA ΤΩΝ ΜΑΓΙΣΣΩΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΤΟΝ ΑΛΙΣΤΕΡ ΚΡΟΟΥΛΥ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΖΕΡΑΛΝΤ ΓΚΑΡΤΝΕΡ
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ:
http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2008/12/08/12-00/pa-sy-a_enhmerwths_2008-12-08_12-00.htm
ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΘΑ ΚΑΛΕΣΤΕΙΤΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΤΕ ΤΑ ΠΑΝΤΑ
ΜΕΧΡΙ ΤΟΤΕ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΣΤΙΓΜΗ
ΚΑΙ ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΡΙΣΚΕΣΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ 24 ΩΡΕΣ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΠΕΡΙΣΤΡΟΦΗ ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ ΜΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 1.674,4 χλμ./ώρα
ΠΛΑΝΗΤΗΣ ΓΗ
Ακτίνα: 6.371 χλμ.
Μέση ακτίνα: 6.371,0 χλμ
Μέση τροχιακή ταχύτητα: 29,78 χλμ./δευτ. 107.280 χλμ./ώρα
Μέγιστη τροχιακή ταχύτητα: 30,29 χλμ./δευτ. 109.044 χλμ./ώρα
Ελάχιστη τροχιακή ταχύτητα: 29,29 χλμ./δευτ. 105.444 χλμ./ώρα
Tαχύτητα περιστροφής: 1.674,4 χλμ./ώρα; (465,1 μ./δευτ.)
Θερμοκρασία επιφάνειας: 184 K – 331 K; (-89.2 °C) – (57.8 °C)
ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 04, 2019 @ 11:46:20
@Bougas Απρ. 02, 2019 @ 23:56:29
Ο ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΤΟ VIDEO ΚΑΤΑ ΚΑΙΡΟΥΣ ΕΧΕΙ ΥΠΟΠΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ «ΦΑΟΥΛ» ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ «ΠΕΝΑΛΤΥ» ΠΡΟΣ ΤΗΝ «ΟΜΑΔΑ» ΤΟΥ
ΤΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΠΟΥ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΤΕΤΟΙΑ «ΦΑΟΥΛ»
ΑΠΛΩΣ ΤΟ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΚΑΙ ΕΠΙΦΥΛΑΣΣΩΜΑΙ ΑΛΛΗ ΦΟΡΑ ΓΙΑ ΑΝΑΛΥΣΗ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 04, 2019 @ 20:11:34
Σπύρο,
Αντί να σε καταχεριάσω (αφού μού ‘χεις επιτεθεί σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ επίπεδο όχι μία, ούτε δύο, αλλά τέσερεις φορές, με την παραπάνω αστοιχείωτη πνευματική σου κλανιά), παρ’όλο που σε έχω υποστηρίξει όχι μόνον στο εδώ ιστολόγιο αλλά και σε τρίτο, αργότερα, θα σου επιστήσω την προσοχή στο ΠὨΣ θα μου αποτείνεσαι στο εξής.
Και αυτό επειδή αυτή την φορά θα σου δώσω ένα φιλικό ραπισματάκι στο χεράκι· αλλά την επόμενη, όμως, φορά θα φας γεμάτο χαστούκι με την ανάποδη της παλάμης· και είμαι σίγουρος ότι ΔΕΝ θα σου αρέσει καθόλου…
Πρωτίστως, να βγάλουμε από την μέση τα ευνόητα:
1) Η WICCA αναφέρεται στην Φύση ως «Μητέρα» (‘Mother Nature’: «Μητέρα Φύση»), και όχι ονομάζοντάς της «ισορροπημένη» ή «δημιουργική». Άκυρο, λοιπόν το παραπάνω σου επιχειρηματάκι που σκοπόν είχε την λεγόμενη «δολοφονία του χαρακτήρα μου».
Συγχαρητήρια, ώ πελώριε Αστυνόμε Σαΐνη!
2) 2) Γιατί μεταφέρεις στο ΕΔΩ ιστολόγιο το πρόβλημα που δείχνεις να απέκτησες μαζί μου στό το ιστολόγιο του Marco, όπου ΑΠΕΔΕΙΞΑ με τόσο ακράδαντα επιχειρήματα (των ιδίων, κι όλας) το ότι ο αγαπητός σου σωτήρας, ονόματι Χίτλερ, υπήρξε «Ο Πατέρας του Ισραήλ»http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/03/blog-post.html?showComment=1553955279659#c6827666446789398097; Γιατί δεν μου απάντησες εκεί, αλλά μετέφερες τον καυγά σου αλλού (δηλαδή, εδώ);
Γιατί δεν αποφασίζεις, κάποια στιγμή, να φορέσεις ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ επί τέλους και να πετάξεις αυτά τα ΚΑΥΤΑ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ που επιμένεις να φοράς στον κάλαθο των αχρήστων; Μην μου πεις ότι η πλάγια και ύπουλη συμπεριφορά σου είναι «αντρίκια» γιατί θα βγάλω στην φόρα αυτά που ήδη έχεις κάνει, τόσο σε αυτό το ιστολόγιο όσο και σε άλλα (από τα οποία σε έχουνε πετάξει έξω, κακήν κακώς).
3) Εάν βλέπεις να σε αντιμετωπίζουν με παρόμοιον τρόπο και αλλού, σε παρακαλώ να ΜΕΛΕΤΗΣΕΙΣ (και όχι απλώς να διαβάσεις επιφανειακώς και να το προσπεράσεις) το διαχρονικότατο μα και βαθυστόχαστο επίσης πόνημα του Ευάγγελου Λεμπέση με τίτλο: «Ἡ Τεράστια Κοινωνικὴ Σημασία τῶν Βλακῶν ἐν τῷ Συγχρόνῳ Βίῳ».
Τέλος, επίτρεψέ μου να σου δώσω μία σύντομη περίληψη επί του ιδίου θέματος, το οποίον ανέπτυξε και ο Κάρλο Τσιπόλλα στο έργο του με τίτλο «Οι βασικοί νόμοι της ανθρώπινης ηλιθιότητας»:
Έστω δύο άνθρωποι, ο Α και ο Β.
Έστω, επίσης, ότι ο Α εκκινεί μια διαδικασία με τον Β.
Τέσσερα λοιπόν, μαθηματικώς, τα τινά:
1ον: Το αποτέλεσμα της διαδικασίας που εκκινεί ο Α, εάν είναι ωφέλιμο για τον Α και ωφέλιμο για τον Β, χαρακτηρίζει τον Α ως έξυπνον άνθρωπο*,
2ον: Το αποτέλεσμα της διαδικασίας που εκκινεί ο Α, εάν είναι ωφέλιμο για τον Α και επιζήμιο για τον Β, χαρακτηρίζει τον Α ως ληστήν άνθρωπο**,
3ον: Το αποτέλεσμα της διαδικασίας που εκκινεί ο Α, εάν είναι επιζήμιο για τον Α και ωφέλιμο για τον Β, χαρακτηρίζει τον Α ως απέπλιδον άνθρωπο***, και
4ον: Το αποτέλεσμα της διαδικασίας που εκκινεί ο Α, εάν είναι επιζήμιο για τον Α και επιζήμιο για τον Β, χαρακτηρίζει τον Α ως βλάκαν άνθρωπο****.
Σύμφωνα με την σοφία της Ελληνικής μας γλώσσης:
[] Έξυπνος: ο «εκτός ύπνου» άνθρωπος που επιτηρεί συνεχώς την διαδικασία του, προκειμένου να την οδηγήσει στο επιθυμητό αποτέλεσμα.
[] Ληστής << λαστάς << ληίς ή λαΐς = λεία. (Πρβλ. και την περίφημη εύμορφη εταίρα Λαΐδα).
[] Άπελπις: Ο μη μανθάνων εκ των ιδίων του σφαλμάτων, ο δίχως ελπίδα για καλή έκβαση άνθρωπος.
[****] Βλάκας << βλάξ << μλάξ (το Μ προ των υγρών Λ και Ρ τρέπεται εις Β, πχ. μροτος -> βροτός) << μάλαξ << μαλακός: ό καταβεβλημένος και μη δυνάμενος ορθούσθαι διά τρυφήν, μαλακίαν (=μαλθακότητα: έως και σήμερα λέγεται «μαλακία» αλλά με ελαφρώς διαστρεβλωμένη την αρχικήν της έννοια…).
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 05, 2019 @ 11:15:27
Πόσο «άντρας» μπορεί να λογίζεται ένας Αλπικός θρησκόληπτος μπετόβλακας,κατά φαντασίαν «βόρειος» (όπως και το σύνολο της κυβερνητικής σέχτας του), που εξόντωσε σε μια νύχτα όλους εκείνους -οι οποίοι κερδίζοντας τη μάχη του πεζοδρομίου απέναντι σε ένοπλους και μάχιμους κομμουνιστές-συντέλεσαν τα μέγιστα στην άνοδο του στην εξουσία?
Για να ξυπνάτε σιγά σιγά ορισμένοι που βλέπετε την επιφάνεια τση λίμνης
χωρίς να διακρίνετε το βούρκο που κοχλάζει στο βυθό της.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 05, 2019 @ 12:00:24
ΑΠΑΝΤΗΘΗΚΕ ΣΤΟ ΑΛΛΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (ΑΜΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΙ)
@A Hellene 5 Απριλίου 2019 – 12:04 π.μ.
ΔΙΑΒΑΣΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΠΟΜΠΗ ΣΟΥ ΣΤΟ ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ
-ΑΡΕΣ ΜΑΡΕΣ ΚΟΥΚΟΥΝΑΡΕΣ-
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΤΥΠΟΥ ΟΥΡΟΒΟΡΟΥ ΟΦΕΩΣ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΑΝΤΛΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΟΛΩΝΕΙΣ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΤΩΝ ΑΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΤΙΣ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΕΣ ΑΚΡΟΒΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΦΑΥΛΟΥΣ ΚΥΚΛΟΥΣ ΤΟΥ ΟΥΡΟΒΟΡΟΥ ΟΦΕΩΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΕΧΕΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΑΨΕΙΣ ΣΤΑ ΝΕΥΡΩΝΙΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ
ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΕΚΤΕΝΕΣΤΕΡΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 05, 2019 @ 12:29:12
@A Hellene Απρ. 04, 2019 @ 20:11:34
ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ «Ἡ Τεράστια Κοινωνικὴ Σημασία τῶν Βλακῶν ἐν τῷ Συγχρόνῳ Βίῳ».ΤΟ ΕΧΩ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΝΑ ΜΟΙΑΖΕΙ ΜΕ ΕΜΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩ
ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΘΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ ΕΚΤΕΝΕΣΤΕΡΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΗΜΕΡΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΗΛΙΟΦΑΝΕΙΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 05, 2019 @ 12:59:32
@A Hellene Απρ. 04, 2019 @ 20:11:34
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ
ΕΙΜΑΙ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΚΑΙ ΕΧΩ ΧΡΗΜΑΤΙΣΕΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΤΕΡΑ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΥΠΕΡΠΟΛΥΠΛΟΚΩΝ ΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΕ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΤΣΙ ΕΥΚΟΛΑ
ΓΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΩ ΟΤΙ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟΝ ΙΣΤΟΧΩΡΟ ΤΟΥ ΠΑΣΥΑ http://pa-sy-a.gr/ ΤΟΝ ΕΧΩ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ ΣΕ ΚΩΔΙΚΑ HTML KAI PHP ΓΕΓΟΝΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΟΤΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΟΥ ΚΑΤΑΛΟΓΙΖΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΠΑΡΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΨΕΥΔΗ ΚΑΙ ΑΝΥΠΟΣΤΑΤΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΥΑΛΟΥ ΣΟΥ
ΜΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΒΑΛΕΙΣ ΜΕ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΔΙΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΤΑ ΖΩΑ ΝΑ ΣΕ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΣΟΥΝ ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΛΛΟΙ ΘΑ ΔΟΥΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΒΛΕΠΩ ΕΓΩ ΚΑΙ ΘΑ ΖΑΣΕΙΣ ΟΛΑ ΟΣΑ ΕΧΕΙΣ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 05, 2019 @ 13:58:01
@A Hellene Απρ. 04, 2019 @ 20:11:34
ΓΡΑΦΕΙΣ:
«…Γιατί δεν αποφασίζεις, κάποια στιγμή, να φορέσεις ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ επί τέλους και να πετάξεις αυτά τα ΚΑΥΤΑ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ που επιμένεις να φοράς στον κάλαθο των αχρήστων; Μην μου πεις ότι η πλάγια και ύπουλη συμπεριφορά σου είναι «αντρίκια» γιατί θα βγάλω στην φόρα αυτά που ήδη έχεις κάνει, τόσο σε αυτό το ιστολόγιο όσο και σε άλλα (από τα οποία σε έχουνε πετάξει έξω, κακήν κακώς)…»
ΠΡΩΤΟΝ ΕΧΩ ΑΡΚΕΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ – ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΟΥ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΑΝΔΡΑΣ – ΜΠΟΡΩ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ – ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΝΑ ΦΟΡΟΥΣΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙ ΟΤΑΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΕΧΩ
ΔΕΥΤΕΡΟΝ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΕΙΛΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙΣ ΣΤΗΝ ΦΟΡΑ ΔΗΘΕΝ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΓΩ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΞΙΟΠΟΙΝΗ ΠΡΑΞΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΝΑ ΜΕ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΔΗΜΟΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΒΛΑΚΩΔΗΣ ΠΡΑΞΗ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΣΧΕΤΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΜΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΤΑ ΕΧΩ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙ ΕΓΩ Ο ΙΔΙΟΣ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΜΟΥ ΙΣΤΟΧΩΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΠΕΦΤΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΦΑΣΗ ΝΑ ΜΙΛΑΣ ΓΙΑ ΣΟΡΤΣΑΚΙΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΕΝΩ ΕΣΥ ΔΕΝ ΜΑΣ ΛΕΣ ΟΥΤΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ – ΣΥΝΕΠΩΣ ΦΑΣΚΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΦΑΣΚΕΙΣ ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΕΙΣ ΟΠΩΣ ΕΞ ΑΛΛΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ ΛΕΗΖΕΡ ΠΟΥ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΕΔΕΙΞΑ ΟΤΙ ΕΓΡΑΦΕΣ «ΣΕΝΑΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΜΕ ΤΙΣ ΤΡΕΛΕΣ»
Ο ΑΝΔΡΙΣΜΟΣ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΝΑ ΠΕΙΣ ΠΑΝΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΨΕΥΔΩΝΥΜΟ ΣΟΥ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 05, 2019 @ 14:09:28
@ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ
@ΠΑΛΑΙΟ
@ΦΩΤΕΙΝΗ
ΕΠΕΙΔΗ ΣΑΣ ΑΝΑΦΕΡΩ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΓΝΩΣΗ
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html?showComment=1554370661323#c7962128017269765005
ΕΔΩ:
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html?showComment=1554370696394#c8409137566401824250
(ΕΧΩ ΒΑΛΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ)
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 05, 2019 @ 15:15:36
@ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ / ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΕΣ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΣΤΡΙΕΣ
Ο @A Hellene Απρ. 04, 2019 @ 20:11:34 – -Γιώργος
ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙ:
Σπύρο,
Αντί να σε καταχεριάσω (αφού μού ‘χεις επιτεθεί σε ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ επίπεδο όχι μία, ούτε δύο, αλλά τέσερεις φορές, με την παραπάνω αστοιχείωτη πνευματική σου κλανιά), παρ’όλο που σε έχω υποστηρίξει όχι μόνον στο εδώ ιστολόγιο αλλά και σε τρίτο, αργότερα, θα σου επιστήσω την προσοχή στο ΠὨΣ θα μου αποτείνεσαι στο εξής.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ LINK ΤΟΥ ΓΝΩΣΤΟΥ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΕΙ ΚΑΙ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΘΕΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΟΥ ΕΝΩ ΤΡΙΓΥΡΩ ΑΡΣΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΘΗΛΥΚΑ ΜΕ ΒΡΙΖΟΥΝ ΧΥΔΑΙΑ ΚΑΙ ΑΔΙΚΩΣ
ΚΑΙ ΕΡΩΤΩ
ΑΥΤΟ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΕΙ
ΩΣ ΛΑΘΟΣ ‘Η ΩΣ ΠΑΡΑΚΡΟΥΣΗ
ΡΕ ΜΑΓΚΑ ΜΗΠΩΣ ΒΑΖΕΙΣ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙΣ ΧΑΣΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ ΤΗΝ ΜΠΑΛΛΑ
ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 07, 2019 @ 12:12:48
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html?showComment=1554430165656#c9137743192706123504
Ορίστε τι γράφει ο Μάρκος. Τα λέει ΟΛΑ.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 07, 2019 @ 13:09:07
@Γιάννης301 Απρ. 07, 2019 @ 12:12:48
ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ Μ.Φ.
_ – _ –
ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΒΡΑΙΟ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΘΥΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΒΡΙΣΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΥΛΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ
ΚΑΙ ΔΙΟΤΙ ΟΤΑΝ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΕΒΡΑΙΟΥ Ο ΕΒΡΑΙΟΣ ΩΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΘΥΜΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙ ΤΗΝ ΒΡΙΣΙΑ ΣΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΗΘΙΚΗ ΚΑΙ ΥΛΙΚΗ ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΑΦΟΡΟΛΟΓΗΤΟ
– _ – _ –
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΓΙΑΝΝΗΣ301 Ο ΦΙΛΟΣ ΜΑΣ ΣΤΟ Μ.Φ. ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΘΑΛΑΣΣΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΑΝΕΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΡΟΣ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΟΥ
ΕΓΩ ΣΑΣ ΤΟ ΕΓΩ ΓΡΑΨΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΞΕΚΑΘΑΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΜΟΥ ΟΤΙ ΣΤΟΝ ΠΑΣΥΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 3000 ΕΤΩΝ ΑΛΛΑ ΕΣΕΙΣ ΤΟΝ ΧΑΒΑ ΣΑΣ
ΜΗΝ ΝΟΜΙΖΕΙΣ ΟΤΙ ΕΠΕΙΔΗ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΤΙ ΛΥΠΗΡΟ ΚΑΙ ΑΣΧΗΜΟ ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΜΕ ΝΙΚΗΣΕ – ΑΝΤΙΘΕΤΩΣ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΝΙΚΗΣΕ ΜΗΔΕΝΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΣΦΑΛΜΕΝΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΜΕ ΛΥΠΕΙ ΙΔΙΕΤΑΙΡΑ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΠΑΓΙΔΕΣ
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 07, 2019 @ 17:23:28
Marco De Sade7 Απριλίου 2019 – 5:58 μ.μ.
@ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ
Σχόλια τέλος για σένα επειδή κατετάγης αυτοβούλως στα τρολ.
Υ.Γ. Πρόσεχε μην υποβαθμιστείς σε κατσαρίδα…
http://mavrifatria3.blogspot.com/2019/04/blog-post.html?showComment=1554649109116#c280912298042214494
ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ – 2019-04-07 18-15-00
ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ ΘΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΩ ΚΑΠΟΥ ΑΛΛΟΥ
ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ ΡΟΛΟ ΤΟ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙΣ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ – ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΕΒΑΣΕΙΣ ΠΑΝΤΟΥ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΙ ΜΗΧΑΝΕΣ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟ ΣΥΝΔΕΟΥΝ ΜΟΝΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΟ ΠΗΓΑΙΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ
ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΤΟ ΗΞΕΡΑ ΟΤΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΘΑ ΣΕ ΤΣΟΥΞΟΥΝ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΘΕΙΣ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΣΟΥ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΕΙΣ ΤΙΣ ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΟΚΟΜΜΟΥΝΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΘΕΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΩΝ ΓΕΡΜΑΝΩΝ ΤΟΥ Β’ΠΠ
ΕΜΕΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ «ΥΠΟΒΙΒΑΣΕΣ» ΣΕ ΤΡΟΛ ΚΑΝΟΝΤΑΣ ΠΑΛΙ ΕΝΑ ΚΑΤΟΡΘΩΜΑ ΑΥΤΟΓΚΟΛ ΔΙΟΤΙ ΤΡΟΛ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΜΙΑ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΠΡΩΤΟΤΥΠΙΑ
ΟΣΟ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟΝ «ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΟ» ΣΕ ΚΑΤΣΑΡΙΔΑ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΑΤΥΧΗΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΠΙΑΣΕΙ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΔΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΥΝ ΣΤΗΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
ΠΕΡΙΜΕΝΑ ΜΕ ΑΓΩΝΙΑ ΝΑ ΔΩ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΧΕΙΡΙΣΤΕΙΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΧΟΛΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΤΑΞΩ ΤΟ ΜΠΑΛΑΚΙ ΤΩΝ «ΥΠΟΒΙΒΑΣΜΩΝ» ΜΟΥ ΣΕ «ΠΡΟΒΙΒΑΣΜΟΥΣ» ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ – ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΛΙΓΟΤΕΡΟΣ
ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ!!!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 07, 2019 @ 20:52:41
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 07, 2019 @ 22:20:04
Γιάννη,
Αν και αργοπορημένα, να διορθώσω αυτό που πολύ σωστά μου επέστησες, παραπάνω: Διαβάζοντας το άρθρο σου μαζί με τα πρώτα του σχόλια, και σχολιάζοντάς το αρκετά μετά, για κάποιον λόγο συγκράτησα ότι δική σου ήταν η διαίρεση των πατριωτών σε θρήσκους και σε άθρησκους –ενώ αυτό το υποστήριξε κάποιος σχολιαστής και όχι εσύ.
Λάθος μου, αδελφέ!
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 07, 2019 @ 22:20:11
Σπύρο,
Σου απαντώ για έναν και μόνον λόγο: Επειδή σε θεωρώ δικόν μου άνθρωπο και όχι του εχθρού· επειδή σε θεωρώ πατριώτη, παρ’ όλο που αρκετοί άνθρωποι που σε διαβάζουν μου λένε ότι σε θεωρούν πρακτοράκι του εχθρού. Τους απαντώ ότι, κατ’ εμέ, δεν είσαι κάποιος συνειδητός εχθρός της Πατρίδος μας αλλά ένας (ακόμη) χρήσιμος ηλίθιος… Εξ ου και το δεύτερο σκέλος της παραπάνω μου απάντησης στις ασυναρτησίες που αράδιασες.
Επίσης:
Εάν εγνώριζες για τι μιλούσες, θα το έλεγες με το όνομά του, το οποίον είναι η ατέρμονη ή η αυτοτροφοδοτούμενη λογική πλάνη, όπως μας την πρωτοπεριέγραψε ο Αριστοτέλης στο έργο του «Αναλυτικά πρότερα».
Επίσης:
Κανείς δεν σου αμφισβήτησε την όποια γνώση μπορεί να έχεις αποκομίσει. Το τί όμως μπορεί πραγματικά να γνωρίζεις, το πόσο καλά και σε τι βάθος αποτελεί προνόμιο ΑΛΛΩΝ να σου το αναγνωρίσουν και ΟΧΙ δικό σου να το υπερηφανευθείς. Μην ξεχνάς το ότι, όπως υπάρχουν υποδεέστεροί σου σε οποιονδήποτε τομέα, έτσι υπάρχουν και άλλοι ανώτεροί σου, αντίστοιχα. Να γνωρίζεις ότι η πραγματική γνώση ΠΑΝΤΟΤΕ συνοδεύεται από ταπεινοφροσύνη και ΠΟΤΕ από έπαρση και αλαζονεία (που αποτελούν χαρακτηριστικό γνώρισμα της ημιμάθειας, η οποία είναι χειρότερη από την αμάθεια).
Κυρίως, όμως, έγραψες:
Κρίμα. Πραγματικά κρίμα επειδή, όσο περισσότερο έξυπνος και μορφωμένος είναι κάποιος τόσο περισσότερα από τα δικά του στοιχεία μπορεί αναγνωρίζει στα παραπάνω αυτά τα δύο δοκίμια. Μόνο οι αμετανόητοι βλάκες θεωρούν ότι αυτά τα δοκίμια δεν τους αγγίζουν…
Συμβουλή μου: Διάβασέ τα και τα δύο, ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ χρειαστεί ώστε να αναγνωρίσεις σε αυτά έστω και ένα στοιχείο του σκεπτικού και της συμπεριφοράς σου. Τότε, ξαναδιάβασέ τα και θα αρχίσεις σιγά-σιγά να τα κατανοείς. Και, τότε, δεν θέλω να με ευχαριστήσεις για αυτό επειδή θα έχω ήδη λάβει την χαρά να έχω ξυπνήσει σε έναν κόσμο κατά έναν άνθρωπο περισσότερο αφυπνισμένον.
Τέλος, ενώ είχα σκοπό να σου απαντήσω νωρίτερα (πριν γευτείς την ΠΡΩΤΗ πόρτα από τον Marco –πρόσεχε επειδή βλέπω να έπεται και δεύτερη, πολύ χειρότερη απ’ αυτήν), δεν το έκανα επειδή είχα σημαντικότερες ασχολίες. Είχα, λοιπόν σκοπό να σου επιστήσω την προσοχή στο πώς εκφράζεσαι ΜΕ ΟΛΟΥΣ και ΠΑΝΤΟΥ (και όχι μαζί μου μόνον), αφού όλοι μας είδαμε την υπομονή που επέδειξε μαζί σου ο Marco, όχι μία ούτε δύο αλλά τρείς ολόκληρες φορές. Τι εννοώ; Δες τον πώς απαντά σε όσους γράφουν παπαριές στο ιστολόγιό του: Λακωνικά και απαξιωτικά· μαζί σου, όμως, εξάντλησε τα όρια της υπομονής του δίδοντας μακροσκελείς και τεκμηριωμένες απαντήσεις στις επίμονες ανοησίες σου, αγνοώντας το προκλητικότατό σου υφάκι. Βεβαίως, είδες το αποτέλεσμα της ανόητής σου επιμονής: Έφαγες (την πρώτη, εκεί) πόρτα.
Εντελώς φιλικά (επειδή, όπως σου το έθεσα παραπάνω, σε θεωρώ δικόν μου άνθρωπο και όχι του εχθρού –και ας εξυπηρετούν τον εχθρό κάποιες από τις κινήσεις σου [εδώ, νομίζω πως δεν θέλεις να με ρωτήσεις το ποίες είναι αυτές, αφού αυτά τα έχουμε ξαναπεί στο παρόν ιστολόγιο κατά την 31η Ιουλίου και την 1η Αυγούστου του 2018]) θα σε προτρέψω να μαζευτείς (όσο είναι απαραίτητο) προτού δοκιμάσεις την πόρτα και άλλων ιστολογίων, των οποίων της φιλοξενίας κάνεις κατάχρηση αυτές τις στιγμές…
Φιλικά,
-Γιώργος
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 08, 2019 @ 08:10:47
Το μάλωμα μεταξύ των δύο ατόμων έγινε πάνω στο μείζον πρόβλημα της αδόμητης σκέψης των περισσότερων Ελλήνων όπως ανέφερε και ο άλλος σχολιαστής.
Να τα βάζουν με το πρόβλημα αλλά και τη λύση είναι τελείως λάθος στρατηγική. Εάν τα βάζεις με θεωρίες που εσωκλείουν τη λύση μπορεί να γίνεται από άγνοια αλλά και εξ΄επίτηδες. Είναι ένα τεράστιο συλλογικό νοητικό πρόβλημα και δεν αφορά μόνο κάποιο μείζον πολιτικό θέμα.
Πολλά κράτη και όχι μόνο η Ελλάδα βιώνουν τη «Δημοκρατία της βαϊμάρης». Ποίος το αρνείται άλλωστε. Μπορούμε να δανειστούμε στοιχεία αντιμετώπισης των καταστάσεων, αλλά όχι πρόσωπα ή φραντσάϊζ συστήματα άλλων κρατών. Φυσικά αποφεύγουμε τα λάθη μαθαίνοντας από την ιστορία και τις δικές μας έρευνες. Πρόβλημα λύση ως δύο ξεχωριστές καταστάσεις μπορεί να εσωκλείονται ακόμα και στο ίδιο θεώρημα.
.
Πρόβλημα: πραγματικά προβλήματα της χώρας και λεπτομερή καταγραφή και ανάλυση. Λύση: πολιτικό και διεξοδικό εθνικοκεντρικό οικονομικό σύστημα και πολιτισμικό. Ιστορικές παραπομπές και διδάγματα από την αρχαία ιστορία και τη νεώτερη είναι αυτονόητα.
Μη νομίζεται πως είναι κάτι απλό..
Ξεκαθαρίζουμε όμως την όλη συνολική προσπάθεια από το έτοιμο διπλό ψευδοσύστημα «πρόβλημα λύση» που δημιουργεί προκαθορισμένα και λανσάρει το σύστημα
Τίποτα παραπάνω, διότι δεν μπορεί να αναπτυχθεί ένα τέτοιο θέμα σε σχόλια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 08, 2019 @ 11:25:03
@Καυγαδίζοντες:
Ειρήνη Υμίν! 🙂
Υγ 1: Όσον αφορά τον …»γνήσιο Άρειο» Χίτλερ: γιά μένα, όποιος έχει κάνει κακό στην Πατρίδα μου, στα σκατά – κι ακόμη παρακάτω! Οι δέ (όποιες) ιδεολογίες, καλό είναι να τυπώνονται σε μαλακό χαρτί – σε περίπτωση που ξεμείνουμε από σόφτεξ σε ημέρα αργίας.
Υγ 2: Η περίφημη / διαβόητη / πολυ-υμνημένη «λευκή φυλή»!… Τρείς διαφορετικές προελεύσεις – κι οι Έλληνες είμαστε η μία. Με τις άλλες δύο, έχουμε κάποιες βιολογικές σχέσεις (πχ μπορούμε να κάνουμε παιδιά μαζί τους), κι ελάχιστες (έως μηδενικές) ψυχονοητικές. Κι αν ρωτάτε εμένα, δεν θέλω να έχουμε καμμία – κανενός είδους. (Αυτά τα ψυχοπονιάρικα φυλετικά μας «ανοίγματα» σε κάθε είδους Νεάντερταλ μας φάγανε στο παρελθόν. Κι εξακολουθούν να μας τρώνε.)
Μέγα θέμα, στα υπ’ όψιν γιά ανάπτυξη στο απώτερο μέλλον.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 2 άτομα
Απρ. 08, 2019 @ 18:46:10
Στο καλύτερο μας έκοψες. Ποιες είναι οι άλλες δύο προελεύσεις από τις οποίες οι Έλληνες είμαστε η μία;
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 09, 2019 @ 08:48:47
@Ανώνυμον της Απρ. 08, 2019 @ 18:46:10 :
Η μία είναι τα –τεχνητής βιοκατασκευής- Νεάντερταλ. Η άλλη είναι μείγμα· απαιτεί ολόκληρη σειρά αναρτήσεων, γιά να την περιγράψω. Όχι τώρα, όμως. Κι όχι στο εγγύς μέλλον.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 09, 2019 @ 23:43:35
Oι Nεάντερταλ στις τελευταίες έρευνες φαίνεται πως δεν ήταν λευκοί αλλά πιθηκοειδή θηρία που μπορεί να ήταν πχ μαύρα με κόκκινα μάτια, που κυνηγούσαν και βίαζαν ανθρώπους σχεδόν μέχρι εξαφάνισης.
Σε καναλαρίσματα λέγεται ότι οι μαύροι της Aφρικής προέρχονται από μίξη ανθρώπων με Nεάντερνταλ. Κάτι που δεν ταιριάζει με την κυρίαρχη θεωρία ότι δεν υπάρχει DNA Nεάντερνταλ στην υποσαχάρια Aφρική. Bασιζόμενοι σε ελάχιστα δείγματα οστών κατέληξαν εκεί. Ίσως αν είχαν Aφρικάνικα οστά Nεάντερταλ να κατέληγαν αλλού. Aπίθανο σε 200000 χρόνια στη γη να μην εξαπλώθηκε και στην Aφρική αυτό το είδος.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Απρ. 10, 2019 @ 10:43:22
@Ανώνυμον της Απρ. 09, 2019 @ 23:43:35 :
Υπάρχουν καί Ευρωπαίοι Νεάντερταλ. Σήμερα. Στην Ευρώπη. Όχι το 30,000 πΧ, που υποτίθεται ότι εξαφανίστηκαν (σύμφωνα με την «επίσημη» επιστήμη).
Μεγάλο θέμα, δεν θα το συνεχίσω σε σχόλια.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!