Γράφει ο ΓΙΑΝΝΗΣ 301
ανειζόμενος την τελευταία φράση από ένα σχόλιο του Παλαιού ξεκινάω να γράψω αυτό το άρθρο που θα δείξει ξεκάθαρα, γιατί κάποιος σήμερα γίνεται προδότης για την ίδια του την φυλή, αλλά και πόσες άλλες μορφές προδοσίας υπάρχουν, που πολλοί ακόμα δεν καταλαβαίνουν τι κάνουν ή δεν δίνουν σημασία ή είναι συνειδητοί προδότες. Δυστυχώς οι περισσότεροι ανήκουν στις δεύτερες κατηγορίες και όχι στην πρώτη , δηλαδή πατριώτες. Έτσι η ζημιά για εμάς όλους ξεκίνησε. Όταν ο Έλληνας σταμάτησε να μεγαλώνει σαν Έλληνας και αυτό συμβαίνει τουλάχιστον για 1800 χρόνια. Μπορεί το νούμερο να σας φαίνεται υπερβολικό, αλλά δεν είναι καθόλου έτσι. Μεγαλώνει σαν οτιδήποτε άλλο, αρκεί να μην μεγαλώνει σαν Έλληνας, έτσι δεν πρόκειται να δημιουργήσει πρόβλημα στο κατεστημένο αφού δεν ξέρει ποιος είναι, δεν ξέρει πως φέρεται ο Έλληνας και έχει καταντήσει ο χειρότερος με διάφορα όλου του πλανήτη αυτός είναι Ο σημερινός Ελλαδοκάφρος- μπετόβλακας που νομίζει ότι κάποιος είναι. Επόμενο είναι μετά από όλα αυτά να υπάρχει μια μηχανή παραγωγής: σταρχιδιστών, πρακτόρων και προδοτών. Όποτε από την γέννηση του κάποιος δεν μαθαίνει τίποτα για την Ελλάδα και ποιος πραγματικά είναι. Μόνο ξεκινάει η αποβλάκωση και η αποχαύνωση. Το πρώτο πράγμα που γίνεται είναι η βάπτισή, ναι από μικρό να τον βουτήξουμε μέσα στο δόγμα, να του βάλουμε αλυσίδα με σιδερένια μπάλα στο πόδι, όχι να μην είναι ελεύθερος άνθρωπος και μας ξεφύγει. Του φυτεύομε και την δήθεν ανάγκη ενός ανυπάρκτου θεού να τον προστατεύει γιατί αυτός δεν μπορεί και έτσι παίρνει την κατηφόρα. Αναρωτιέμαι γιατί η Σπαρτιάτισσα μάνα δεν φάσκιωνε με τίποτα το μωρό και γιατί απομάκρυνε από το παιδί οτιδήποτε μπορούσε να το φοβίσει;; Ήταν χαζοί τότε ε;;; Μέτα το πετάνε σε κάποιο παιδικό σταθμό γιατί δεν μπορούν να το κρατήσουν επειδή δουλεύουν, στα χεριά της οποιαδήποτε κακοπληρωμένης «βρεφοκτόνου» , η όποια έστω και αν κάνει τα λιγότερο τυπικά, η ζημιά θα είναι μικρότερη. Μέτα από όλα αυτά πάει στο νηπιαγωγείο και μετά σχολείο.
Το σχολείο…
Εδώ αρχίζει το πρώτο στάδιο αποβλάκωσης και καταστροφής της λογικής ενός έξυπνου ανθρώπου σε τούβλο. Πως γίνεται αυτό με την φοβερή και τρομερή παπαγαλία. Απλά διαβάζεις και μαθαίνεις απ έξω ότι λέει μέσα. Δεν χρειάζεται εξυπνάδα για να το κάνεις αυτό απλά να έχεις καλή μνήμη. Δυστυχώς οι περισσότεροι γονείς παροτρύνουν τα παιδιά τους να γίνουν κάλοι παπαγάλοι και τίποτα άλλο. Εκεί πάλι εκτεθειμένα στα χεριά του οποίου δάσκαλου , ο οποίος στις περισσότερες φόρες κάνει το μάθημα τυπικά και δεν ξεφεύγει από τις νόρμες του υπουργείου παιδικής αποβλάκωσης. Τι μαθαίνει για την πάλαι ποτέ Ελλάδα;; τίποτα αφού και οι ίδιοι οι δάσκαλοι δεν ξέρουν τίποτα. Κάτι χαζές μόνο γιορτές που γίνονται για να έρθουν οι γονείς και να δουν το παιδί τους και τίποτα άλλο. Οπότε το παιδάκι δεν μαθαίνει τίποτα ουσιαστικό για την Ελλάδα. Ακόμα ξεκινάνε τα μαθήματα εκμάθησης αλλοδαπών γλωσσών από το δημοτικό. Εδώ τα παιδιά δεν έχουν μάθει καν την δικιά μας γλωσσά και μερικοί μπουμπούνες το στέλνουν από μικρό να μάθει άλλες 2 γλώσσες. Δηλαδή τι μπέρδεμα γίνεται μέσα στο κεφάλι του παιδιού, όταν μαθαίνει ταυτόχρονα 3 γλώσσες; Έτσι για κάποια ξυπνοπούλια εκεί έξω που λένε ότι το παιδί να τα μάθει από μικρό να μην τα έχει μετά για να αφοσιωθεί στα άλλα μαθήματα του;; Ναι ε;
Το γυμνάσιο-λύκειο.
Εδώ συνεχίζεται το έργο της αποβλακώσεως σε χειρότερο βαθμό. Πως γίνεται αυτό; Απλά τα βιβλία της ελληνικής Ιστορίας είναι Παντελώς ανθελληνικά και συνεχεία δείχνουν και τονίζουν τους πολέμους μεταξύ μας αλλά και με τους βάρβαρους . Έτσι ένας γνωστός μου είπε: ότι είμαστε λαός πολεμικός και τίποτα άλλο.Όμως ο Έλληνας δεν έχει καμιά σχέση με όλα αυτά. Δεν τονίζονται τα σημεία ζωτικής σημασίας για να μάθει το παιδί ποιος πραγματικά είναι. Μεγάλες περίοδοι της ιστορίας μένουν απ έξω, διαστρέβλωση και ένα σωρό αλλά καλά. Έχετε δει πουθενά να γίνεται λόγος για την προκατακλυσμιαία ιστορίας μας; Επίσης εδώ ξεκινάει η λυσσώδης μάχη εναντίον της γλωσσάς μας.Πως αυτό; πολύ απλά με το να δίνουν τεράστια βαρύτητα στην γραμματική της αρχαίας και όχι στο νόημα των κείμενων. Όταν έχεις λοιπόν 70 τύπους ανωμάλων ρημάτων είναι δυνατόν να συμπαθήσεις την γλωσσά σου; και αυτό έχει ξεκινήσει από το 1929 στα σχολειά. Έτσι αντί να καταλάβουνε τι λένε αυτοί που τα γράφουν , δίνουν βάση στην γραμματική. Οπότε για κάποιον γίνεται εφιάλτης η ίδια του η γλώσσα. Τι ωραίο ε;
Το πανεπιστήμιο…
Ανώτατο ίδρυμα ολικής αποβλακώσεως και δημιουργίας λαμογιών , τυχοδιωκτών και προδοτών. Το σενάριο είναι γνωστό σε όλους, Ο καθένας που πάει εκεί νέος και μη ξέροντας που πάει συνήθως μπλέκει σε μια κομματική παράταξη. Του λένε λοιπόν θες να περνάς μαθήματα; πας σε αυτούς , Θες να έχεις πολλές ερωμένες; πας εκεί, Θες να έχεις και τα δυο; πας σε αυτούς. Εκεί κάποιος βλέπει ότι δεν έχει σημασία να είσαι επιμελής φοιτητής αλλά να γραφτείς κάπου και καθάρισες μεγάλε. Υπάρχουν και οι εξαιρέσεις του κανόνα βεβαία αλλά αποτελούν την συντριπτική μειοψηφία. Επίσης εκεί τους μαθαίνουν την επιστημονική μέθοδο η οποία αν αποτύχει , άπλα βραχυκύκλωσαν, χωρίς να μπορούν να κάνουν κάτι άλλο παρακάτω. Φυσικά οποίος πάει στις λεγόμενες προοδευτικές κομματικές ριζοσπαστικές παρατάξεις παίρνει το βάπτισμα της προδοσίας. Έτσι ξεκινάει η λαμπρή καριέρα ενός προδότη. Θεωρώ ότι στην αρχή κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι έχουν κάνει αλλά μετά είναι ήδη αργά για αυτούς. Ριζοσπάστες; δηλαδή ποιες είναι οι ρίζες μας; αυτές που μας κάνουν ότι είμαστε; Η Ελλάδα και τίποτα άλλο. Έτσι ήδη στα 23 περίπου στο άνθος της ζωής του είναι ήδη μπολιασμένος με την κομπίνα, την τεμπελιά. και την άπατη. Τι ωραία ιδανικά για έναν Έλληνα.
Η εργασία…
Εδώ πια όταν κάποιος βγαίνει στην αγορά εργασίας, βλέπει ότι ο κάνονας είναι να έχεις κάποιον να σε βάλει με μέσο στο δημόσιο και να καθαρίσεις ή να σε χώσει σε κάποια εταιρεία γνωστού για να βολευτείς. Αξιοκρατία δεν υπάρχει, δεν έχει σημασία πόσο κάλος έντιμος και εργατικός είσαι αλλά να έχεις βύσμα. Εδώ έρχεται λοιπόν η απολυτή αηδια για την κατάσταση και την Ελλάδα. Εδώ λοιπόν κάποιος αδιαφορεί και δεν τον νοιάζει για την Ελλάδα, Εξού και το σπάστε τα , κάψτε τα, διαλύστε τα. Αφού έχει φτάσει 25 -25 και νιώθει ότι χειρότερο υπάρχει για την χώρα του, το οποίο είναι λογικό μετά από τον βόθρο που έχει δει. Ειδικά σήμερα που η εργασία έχει γίνει δουλεία και κάποιος δουλεύει 10-12 ώρες και παίρνει ψίχουλα, πως θα νιώθει για το ότι γεννήθηκε Έλληνας ; Θα λέει τι ωραία που είναι;
Η Προδοσία
Μέτα από όλα αυτά, το κατεστημένο που τρέχει αυτό το προτεκτοράτο δημιουργεί γενίτσαρους – προδότες μέσα στην ίδια την χώρα μας. Αναφέρθηκα σε μερικούς σημαντικούς σταθμούς που όλοι μας περάσαμε. Για έμενα προδότης είναι οποιοσδήποτε πράττει εναντίον της Ελλάδας σε όλες τις μορφές του, δυστυχώς μερικές δεν φαίνονται και κάποιος τα περνάει για αθώα πράγματα αλλά δεν είναι. Το κράμα ελληνικών- σαυρικών Αυτή η υπέροχη αηδία που ακούς να μιλάνε πολλοί , ειδικά οι νεότεροι και να γράφουν αυτό το έκτρωμα που λέγεται γκριλίς. Είναι δυνατόν να είσαι Έλληνας και να μιλάς σαν αλλοδαπός; Είναι δυνατόν να έχεις την καλύτερη πλουσιότερη , ακριβέστερη γλώσσα του πλανήτη και εσύ να χρησιμοποιείς αντιγραφές της ελληνικής;; Θα μου πεις ότι είμαι υπερβολικός τώρα, καθόλου. Γιατί μέσα στην γλώσσα μας κρύβεται η αλήθεια , η ιστορία του τόπου μας. Διότι η ακρίβεια της εξαιρετικής γλώσσας μας δίνει αυτό που έχει πραγματικά γίνει. Όταν εγραψα στο: Να μην ντροπιάζω, την σημασία του Άριστος πόσοι το ξέρανε;;; Δεν δείχνει ξεκάθαρα με τα 4 παραθετικά του λοιπόν ποιος είναι ο Έλληνας και ποια είναι η αποστολή του; Γιατί λοιπόν έχουν πηδήξει την γλώσσα από το 1982 όταν σε μια νύχτα κάποια χαμένα κορμιά ψηφίσαν την αλλαγή σε μονοτονικό και σήμερα χάριν απλούστευσης προχωράνε στην λεγόμενη φωνητική γραφή δηλαδή όλα με ο,ι,ε , έτσι για πλάκα το κάνουν;; Λάθος η αποδόμηση της γλωσσάς μας είναι προδοσία εναντίον του Έλληνα και οποίος δεν μιλάει την γλώσσα και χρησιμοποιεί μισά μισά είναι προδότης για έμενα. Φυσικά όλο αυτό δυναμώνεται από τα τσόλια και τσιράκια του κατεστημένου που προσπαθούν με κάθε τρόπο να το πετύχουν αυτό. Χρησιμοποιούν πχ ονόματα στα αγγλικά σε επιχειρήσεις, μαγαζιά κτλ. Εγώ προσωπικά μερικούς δεν τους καταλαβαίνω τι λένε με αυτόν τον τρόπο που μιλάνε… Εδώ γνωστό κολλέγιο της Αθήνας έχει και μάθημα γκριλίς έτσι για να μαθαίνεις σωστά.
Η Αλλοδοποβλακεία…
Εδώ τα χάπατα έχουν αντιγράψει ότι βλακεία, χαζομάρα κάνουν όλοι οι άλλοι, Πχ συγκεντρώσεις παιδιών στους λεγόμενους παιδότοπους καλώντας όλη την τάξη. Συγγνώμη εγώ ξέρω την γειτονιά και τους φίλους από εκεί με αυτούς έκανα τα πάντα. Κλειστοί χώροι , εστίες μικροβίων που τα παιδιά υποτιθεται ότι διασκεδάζουν και οι γονείς πιο πέρα πίνουν καφέ συζητώντας μεταξύ τους, Σαν να έβγαλε κάποιος το κοπάδι έξω να βοσκήσει… Στα γενέθλια μου καλούσα τους αληθινούς μου φίλους από την γειτονιά και όχι ανθρώπους που απλά πηγαίναμε στο ίδιο σχολείο.. ο ορισμός του δήθεν προοδευτικού ανθρώπου και η βλακεία συνεχίζεται με τα μπάτσελορ πάρτι και πάει λέγοντας. Δεν μπορώ να το καταλάβω: ο πρώτος να αντιγράφει πιστά ότι κάνει ο τελευταίος και να καταλήγει χειρότερος από αυτόν. Όχι δεν είμαι πάλι υπερβολικός , όταν ο Έλληνας δεν ζει σαν Έλληνας και ζει σαν κάτι που δεν έχει ταυτότητα τι θα γίνει μετά; Αυτό δεν είναι μια έμμεση μορφή προδοσίας πολύ καλά καλυμμένη; Ω ναι… Θες να είσαι Έλληνας ; Μίλα σαν Έλληνας, φέρσου σαν Έλληνας, Ζήσε σαν Έλληνας. Και για να μην μείνουμε στην θεωρία μόνο να πούμε οτι για τον Έλληνα πρώτα είναι ο οίκος, μετά η οικοδέσποινα και μετά τα βόδια. Δηλαδή πρώτα είναι ο οίκος δηλαδή η οικογένεια όλη, μετά η γυναικά η οποία κρατάει το σπίτι ,μεγαλώνει και αναθρέφει τα παιδιά , Τα βόδια συμβολίζουν την εργασία που πρέπει κάποιος να έχει. Από την άλλη όλα στο Ελληνικό πάνθεο αποκτούνται με αγώνα κόπο και ίδρωτα , ενώ σήμερα τι έχουμε; κομπίνα, λαμογιά και άπατη, Εγώ να είμαι καλά και ας πεθάνει ο γείτονας.. Μεγαλώνουμε με τα εντελώς ανάποδα από αυτά που άφησαν οι προγονοί μας. Έχουν ανακηρύξει Μέγα όλους αυτούς που φερθήκαν μη ελληνικά και αποτελούν άσχημο παράδειγμα. Τα έχει γράψει πολύ σωστά ο Παλαιός στο άρθρο του: Λάθος Πρότυπα. Διαβάστε εκεί να φρικάρετε ποιοι ήταν πραγματικά όλοι αυτοί που μας πασάρουν σαν Μέγα. Θα αναφέρω και άλλα πράγματα για να δείξω πόσο άσχετοι είμαστε σήμερα από αυτό που πραγματικά είναι ο Έλληνας.
1) Δεν σκύβουμε το κεφάλι και δεν γονατίζουμε για κανέναν κερατά. Αυτά είναι έθιμα βαρβαρικά που τα έκαναν οι Πέρσες εκείνη την εποχή καθώς και οι Αιγύπτιοι. Ο Έλληνας μόνο στην Σημαία κάνει μια ελαφριά υπόκλιση του κεφαλιού του και πουθενά άλλου, και σήμερα τι κάνουμε; πόσες φόρες σκύβουμε κτλ;;;
2) Σήμερα χαιρετάμε κάποιον με χειραψία έτσι; όμως οι προγονοί ημών έδιναν το χέρι σε έναν άνθρωπο που ήταν ετοιμοθάνατος και το πρότεινε αυτός που θα έφευγε σαν μέγιστη τιμή για τον άλλο που ζούσε. Δεν χαιρετούσαν με χειραψία κανεναν άλλο και για κανέναν λόγο. Τέλος… Για έμενα προδότης χαρακτηρίζεται όποιος γεννήθηκε Έλληνας και δεν ζει σαν Έλληνας και όποιος ποτέ δεν νοιάστηκε να μάθει να ζει σαν Έλληνας. Δεν είναι προδότες μόνο αυτοί που πολύ σωστά κατανόμασε ο Παλαιός αλλά όποιος δεν ξέρει την ταυτότητα του και μετά την Αποστολή του, δηλαδή την έξοδο από τον κόσμο -φυλακή. Ο Έλληνας είναι το μέσον για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός. Ποτέ δεν είναι αργά για όλους μας να μάθουμε την αληθινή μας ταυτότητα και να πράξουμε αναλόγως. Ας ξεκινήσουμε να μαθαίνουμε ποιοι είμαστε, να χρησιμοποιούμε την λογική, διότι αυτό είναι που μας ξεχωρίζει από όλους τους άλλους, για να δείξουμε ότι αυτό που θεωρούν σήμερα Ελλάδα δεν είναι η πάλαι ποτέ Ελλάδα. Να σταθούμε και πολεμήσουμε για αυτό τον λόγο.
Η μάχη για την αφύπνιση της φυλής μας μεσώ της λογικής, καθώς και η επανασύσταση της πάλαι πότε Ελλάδας είναι ότι σημαντικότερο έχουμε. Ζήσε περήφανος , ζήσε σαν πρώτος , Ζήσε σαν Έλληνας και πέθανε για την αποστολή μας. Ευχαριστώ για την φιλοξενία.
Μαρ. 24, 2019 @ 10:54:18
Σωστά γράφεις Γιάννη ότι, το εκπαιδευτικό σύστημα οδηγεί στην αποβλάκωση και στα περαιτέρω που αναφέρεις στην συνέχεια … και όλα είναι ένα μεγάλο κουβάρι από σκατά.
Εδώ έχω να προσθέσω δυό πραγματάκια που μάλλον δεν τα έχετε υπ’ όψιν σας … έτσι για να ξεραινόμαστε και να μην νομίζουν μερικοί χλέμπουρες ότι όλοι κοιμόμαστε και αυτά τα ζωντόβολα είναι ξύπνιοι.
Και για να έχουμε καλές εξηγήσεις θα ‘πώ ότι όλο το εκπαιδευτικό-αποβλακωτικό σύστημα από το νηπιαγωγείο μέχρι και τους γεροπαραλλημένους και ξεκούτηδες της ακαδημίας είναι σε διατεταγμένη υπηρεσία, όπως άλλωστε είναι και το νομικό-δικαστικό που αναφέρει ξανά και ξανά ο Σπύρακας.
Είναι γνωστές οι προσπάθειες που έγιναν ώστε να ευτελιστεί και να υποβαθμιστεί η γλώσσα, η ιστορία κλπ. κλπ. από τους διάφορους υποτιθέμενους εκσυγχρονιστές που στην ουσία κάθε άλλο παρά νοιάζονταν να προάγουν τα εν λόγω θέματα αλλά αντιθέτως εκτελούσαν εντολές στοών και κατάφεραν να πατώσου την προσπάθεια δημιουργίας του Λεξικού, που μαρμάκιασε εκεί στο Έψιλον (όχι ότι και κείνα άξιζαν πραγματικά κάτι αφού στρέφονταν κάτω από το γιδοβρωπαϊκό), αφού ταυτόχρονα διαστρέβλωσαν ή απέκρυψαν τμήματα της ιστορίας κλπ. κλπ.
Ίσως έχετε ακούσει ότι οι οβριοί εκτός από το εμπόριο και την τοκογλυφία στρέφουν κυρίως τα παιδιά τους να γίνουν γιατροί, δικηγόροι και μηχανικοί έτσι που να μπορούν να ελέγχουν τους κέαραιους τομείς της ζωής και να μπορούν να βρίσκονται παντού.
Λοιπόν ίσως αυτό που δεν ξέρετε έχει να κάνει με τους κουκουδιαρέους (αφού οβραίϊκα σκατά θα ‘πείτε ότι είναι βέβαια) σ’ όλο τον κόσμο αλλά κυρίως εδώ στο γελαδιστάν.
Και τι είναι αυτό το ιδιαίτερο που κάνουν αυτοί οι χλέμπουρες ;;
Οδηγούν τα παιδιά τους, καθώς και όποιο άλλο ηλίθιο πέσει στα πλοκάμια τους, εκτός των άλλων, κυρίως όμως στο εκπαιδευτικό σύστημα … από νηπιαγωγείο μέχρι πανεπιστήμιο και να καταλάβουν θέσεις μέσα σ’ αυτά έτσι που να μπορούν να περάσουν άνετα την αποβλάκωση στα Ελληνόπουλα.
Το πόσο και τι σκατά μαθαίνουν στα παιδιά δεν θέλει πολύ ψάξιμο … ούτε το τι γιορτάζουμε αύριο δεν ξέρει ένα μεγάλο μέρος αυτών.
Αλλά και το πόσο αποβλακωμένη είναι η νεολαία μας σήμερα (ευτυχώς συνεχίζουν να υπάρχουν και κάποιες εξαιρέσεις) το βλέπουμε και από την συμμετοχή της στα κουκουδιαρέϊκα δρώμενα.
Το πόσο και τι τους μαθαίνουν το είδαμε επίσης από τις θέσεις και τα λεγόμενα κάποιων ηλιθίων (που λογικά θα έπρεπε να τους έχουν κρεμάσει από τ’ άντερα) αλλά και όλες εκείνες οι διακηρύξεις, τα ψηφίσματα, το ένα και το άλλο που βγάζουν κάθε τρεις και λίγο οι εκπαιδευτικοί σύλλογοι, οργανισμοί κλπ. κλπ. που μόνο σε κάθε τι ΑΛΛΟΠΡΟΣΑΛΛΟ αναφέρονται αλλά ΠΟΤΕ σε θέματα σχετιζόμενα με καλύτερη παιδεία, αναβάθμιση των εκπαιδευτικών δομών, θεμάτων κλπ.
Όλο αυτό έχει να κάνει με σχέδιο υποβάθμισης και αποβλάκωσης των νεοελλήνων, να κάνει τα παιδιά μπετόβλακες, ανιστόρητους, να μην μπορούν να σκεφτούν Λογικά και να τους οδηγήσει ως πρόβατα στα μαντριά τους … δημιουργώντας έτσι την νέα γεννιά ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ (εντός της χώρας τώρα), πράγμα στο οποίο άλλωστε αποσκοπούσε και το ΠΑΙΔΩΜΑΖΩΜΑ της δεκαετίας του σαράντα … και έχουμε σήμερα να λουζόμαστε τα γνωστά τσόλια τα αφιχθέντα από τα πρώην κουμμουνιστικά πεδία.
Έκανα αυτήν την αναφορά έτσι ώστε να μάθουν κάποιοι ότι τα πράγματα δεν είναι απλά όπως νομίζουν αλλά γίνονται με σχέδιο … ένα σχέδιο που εν μέρει περιγράφεται στα Πρωτόκολλα … κομμάτι αυτού του σχεδίου είναι που εκτελούν οι κουκουδιαρέοι … εντεταλμένα όργανα αυτού είναι !!
Καλή λοιπόν η προσπάθειά σου ΓΙΑΝΝΗ … ελπίζω όμως είτε εσύ είτε κάποιος άλλος, να την συνεχίσετε, καθώς υπάρχουν και άλλα ακόμα που χρίζουν αναφοράς, ώστε οι μπετόβλακες της εληνουρίας να καταλάβουν επιτέλους πόσα και ποιά είναι εκείνα που στρέφονται ενάντια στην Πατρίδα και το Έθνος ………..
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 25, 2019 @ 12:16:05
@Παλαιός
Λοιπόν να σου πω μια ιστοριούλα από τα παλιά χρονιά καπετάνιο. Θα θυμάσαι προφανώς τον Ερρίκο Ε βασιλιά της Αγγλίας τότε το 1400 περίπου. Λοιπόν αυτός ο έδιωξε όλους τους Εβραίους από εκεί, γιατί είχαν αρχίσει να έχουν μεγάλη δύναμη στα χέρια τους από εμπόριο που κάνανε και όχι μόνο. Λοιπόν την πράξη του αυτή την μιμήθηκαν ο Βασιλιάς της Γαλλίας και της Ισπανίας.
Τότε όλοι οι Εβραίοι μαζευτήκαν στην σημερινή Πολωνία, εκεί, λοιπόν, κάλεσαν τους Σαχεντρίν (ελληνική λέξη, το συνέδριον) δηλαδή τον ανώτατο βαθμό εξουσίας αυτών. Τότε αυτοί είχαν σαν έδρα την Κων/πολη. Ρώτησαν λοιπόν τι να κάνουν με το πρόβλημα αυτό.
Η απάντηση ήταν πολύ ξεκάθαρη: Πηγαίνετε μυστικά πίσω στις κοινωνίες τους, γίνεται γιατροί δικηγόροι, δάσκαλοι, ιερείς , γίνεται δηλαδή ότι είναι αυτοί και σαπίστε τους από μέσα, καταστρέψτε την δομή της κοινωνίας τους.
Αυτό λοιπόν γίνεται και σήμερα με τον ίδιο τρόπο ακριβώς. Ο εχθρός έρχεται με το καμουφλάζ του δήθεν Έλληνα. Όπως λένε και οι ίδιοι: Ιουδαίος δεν είναι μόνο αυτός που φαίνεται αλλά και ο κρυφός Ιουδαίος.. Γιατί κρυφός;; Η απάντηση δόθηκε πιο πάνω.
Λοιπόν όλα τα κακώς κείμενα θα γραφτούν , να δούμε όμως ποια θα είναι η αντίδραση και κατά πόσο θα υπάρχει συμμετοχή σε αυτό. Γιατί μάλλον τους έπεσε βαρύ το νόημα του κείμενου και δεν βλέπω σχόλια ή φύγανε στις έξοχες και στις παρελάσεις τα παιδιά.
Δεν σκοπεύω να τα παρατηρήσω ξέρεις , βεβαία νόμιζα ότι το ξέχεσμα ήταν δίκη σου δουλειά… τώρα αν επιμένεις ότι έχουν πρώτα σειρά τα στραβά, να τα πούμε πρώτα. Αλλά καπετάνιο δεν βλέπω να κουνιέται φύλλο, δεν πρέπει να κάνουμε κάτι; Γιατί αν περιμένουμε το χάπατο θα μείνουμε μ@λ .. στο τέλος.
Δεν σκοπεύω να μείνω μόνο στο πληκτρολόγιο, να γίνω ήρωας του μπλογκ μόνο, πρέπει να πυροδοτήσουμε την χιονοστιβάδα να αρχίσει να σαρώνει στο πέρασμα της. Ο ικανός αριθμός μετά θα φέρει και το ενεργειακό υπόβαθρο. Θεωρώ ότι πρέπει να ξεκινήσει ανάποδα από αυτό που προτείνεις εσύ.
Υγ. Είμαστε λίγοι αλλά είμαστε εδώ.
Υγ1 Καλή λευτεριά στην πατρίδα.
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 25, 2019 @ 18:07:46
«ΘΗΣΕΥΣ»
ΚΑΤΑΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ ΤΟΥ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΑΜΑΖΟΝΙΚΟΥ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ ΚΑΤΟΧΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00006 ] [ 2010.01.04 00:00 ]
ΤΟ ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΟ ΥΠΑΡΧΗΓΕΙΟ ΤΑ ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΟΙ ΕΠΙΣΤΑΤΕΣ-ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΟΙ-ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ (ΑΝΔΡΕΣ-ΚΗΦΗΝΕΣ ΚΑΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ-ΦΕΜΙΝΙΣΤΡΙΕΣ) ΤΗΣ ΜΗΤΡΙΑΡΧΙΚΗΣ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ
http://thiseus.pa-sy-a.gr/2010/01/04/00-00/pa-sy-a_thiseus_2010-01-04_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 25, 2019 @ 18:10:09
«ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ»
Η ΥΠΟΝΟΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΑΙΔΩΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΑΠΟΔΟΜΗΤΙΚΟ ΦΕΜΙΝΙΣΜΟ
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 00027 ] [ 2011.06.08 00:00 ]
ΤΕΚΤΑΙΝΟΜΕΝΟ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑ ΚΑΙ ΔΟΛΙΑ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΤΗΣ ΑΝΩΤΕΡΗΣ ΚΑΙ ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΔΟΛΙΟ ΣΤΟΧΟ ΤΗΝ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΗ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΨΥΧΙΚΗ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗ ΑΛΛΟΤΡΙΩΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΔΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΟΣΧΕΡΗ ΠΛΗΡΗ ΚΑΙ ΑΜΕΤΑΚΛΗΤΗ ΑΠΟΔΟΜΗΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΣΩ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΤΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΤΩΝ ΑΝΤΙΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΚΑΙ ΣΑΤΑΝΟΚΙΝΗΤΩΝ ΑΡΧΩΝ ΔΟΞΑΣΙΩΝ ΘΕΩΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ ΤΟΥ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΦΕΜΙΝΙΣΤΙΚΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΟΥΣ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΩΝ-ΛΟΒΟΤΟΜΗΜΕΝΩΝ-ΘΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΩΣ ΑΝΑΠΗΡΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΓΕΝΙΤΣΑΡΩΝ ΥΠΟΣΤΗΜΟΝΩΝ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ
http://thlemaxos.pa-sy-a.gr/2011/06/08/00-00/pa-sy-a_thlemaxos_2011-06-08_00-00.htm#plohgos_05
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 25, 2019 @ 18:30:48
«ΕΝΗΜΕΡΩΤΗΣ»
ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑ Νο [ 04841 ] [ 2018.11.17 00:00 ]
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΕΡΓΔΗΜΕΡΓ» – ΣΠΥΡΙΔΩΝ ΣΠΥΡΟΠΟΥΛΟΣ – ΣΧΟΛΙΟ: «…Ο ΜΠΟΤΙΛΙΑΣ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΓΡΑΠΤΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ…» – «…«…Τίποτε δεν είναι όπως φαίνεται…»…» – «…«…Με αυτόν τον τρόπο παρακάμπτεται η παραπλανητική ατραπός…»…» – «…«…Ο άνθρωπος έχοντας μετατραπεί σε έρμαιο τών εκπεσόντων, δεν αποτελεί μόνον τροφή τους, αλλά επί πλέον έχοντας αδρανήσει δια τής ατροφίας εις αυτούς η δυνατότητα τής Θεωρίας, καθίσταται και μηχανικό τους εξάρτημα…»,…»
http://enhmerwths.pa-sy-a.gr/2018/11/17/00-00/pa-sy-a_enhmerwths_2018-11-17_00-00.htm#plohgos_03
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 25, 2019 @ 21:50:33
Πάλιουρα και Ιωάννη Χρόνια μας Πολλά,
Ορθά γράφεις για το εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά μην ξεχνάτε ότι τους πήρε σχεδόν μισό αιώνα για να το καταφέρουνε και χρησιμοποίησαν ότι μέσον είχαν.
Απεναντίας εμείς προτιμούμε να στέλνουμε τα παιδιά μας στο εξωτερικό για να πλουτίζουν οι ξένες πολυεθνικές εκμεταλλευόμενες τις γνώσεις που αποκομίζουν από τα πανεπιστήμια τους. Ο εχθρός δεν είναι προ των πυλών. Η ΕΛΛΑΣ ΕΑΛΩ εδώ και χρόνια και για να πολεμήσεις τον κάθε εχθρό πρέπει να τον χτυπήσεις εκεί που πονάει. Οι συγκεκριμένοι στο χρήμα!
Τώρα, αν τολμήσεις να δημιουργήσεις χιονοστιβάδα Ιωάννη, ο πρώτος που θα πλακωθεί είσαι δυστυχώς εσύ! Οι έξω παρακαλούνε για κάτι τέτοιο, αφού μας έχουν δώσει ουκ ολίγες φορές την αφορμή, για να επέμβουνε και στρατιωτικά για να σώσουν τις επενδύσεις τους βλέπε SEEBRIG.
Θα πρέπει λοιπόν να τους απαντήσουμε με το ίδιο νόμισμα που το βρίσκω όχι απλώς δύσκολο αλλά ακατόρθωτο. Δεν μπορούμε να συνεννοηθούμε σε απλά θέματα πόσο μάλλον σε θέματα που απαιτούν στρατηγική σε βάθος δεκαετιών. Αλλά και αν ακόμα κάποιοι το καταφέρουν θα έχουν δημιουργήσει άλλη μια «στοά» που σε βάθος χρόνου δεν θα ξέρουμε αν βαδίζει στο αρχικό σχέδιο ή αν έχει αλλοιωθεί από το χρήμα ή από υποσχόμενες θέσεις ισχύος. Πόσα χρόνια φαντάζεσαι ότι θα μπορέσουμε να είμαστε ενωμένοι για υλοποιηθεί ένα τέτοιο σχέδιο; Γνωρίζουν το μεγαλύτερο ελάττωμά μας και το εκμεταλλεύονται στο έπακρο. 400 χρόνια μας σφάζανε και πάλι εμείς με εμφυλίους συνεχίσαμε την επανάσταση του 21. Και τότε είχαμε ονόματα γερά, σήμερα τί!
Ο Φίλιππος και ο Αριστοτέλης πήραν μια ολόκληρη γενιά και τις περάσανε το ποθούμενο και πάλι μόλις χάθηκε ο Μέγας άρχισε η φαγωμάρα.
Σε κάτι τέτοιες στιγμές είναι που σκέφτομαι ότι ο ΕΡΓ ίσως έχει δίκιο για τον Γ παγκόσμιο πόλεμο. Φώς πάντως στην δική μας και στην επόμενη γενιά ΔΕΝ βλέπω, δυστυχώς.
Μην σας κουράζω άλλο μέρα που είναι σήμερα, είπαμε η επανάσταση συνεχίζεται…
Μου αρέσει!Αρέσει σε 1 άτομο
Μαρ. 26, 2019 @ 18:33:32
@Ανώνυμος
Λοιπόν θεωρείς ότι δεν θα πετύχει, όμως είσαι σίγουρος ότι κατάλαβες πως θα γίνει αυτό; Δεν μιλάω για αιματοκύλισμα… βγαίνουμε και σφάζουμε, Μιλάω για να ξυπνήσουν Οι Ελλαδοκάφροι πρώτα, αυτός είναι ο σκοπός. Άνθρωποι προετοιμασμένοι και αφοσιωμένοι στον αγώνα. Να υπάρχει επιτελούς αυτή η φωνή που θα λέει: Φτάνει πια!!!
Όταν ο Έλληνας βρει πάλι την ταυτότητα του, ξέρει μετά τι θα κάνει από μόνος του, το θέμα είναι να την βρει. Εκεί εστιάζουμε…
Αυτό θα γίνει όταν κάτσει και σκεφτεί με λογική και βάλει τα πράγματα κάτω. Δεν με ενδιαφέρει να ξυπνήσουν 10 , 100, 1000 αλλά 10.000.000.
Η λύση του εργοδότη με τον ΓΠΠ είναι απλά καταστροφή για εμάς…όλο και κάποιο πυραυλάκι θα πέσει εδώ…
Δεν έχει τελειώσει τίποτα ακόμα.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 27, 2019 @ 18:41:02
Γιάννη μου Γιάννη μου με την αθωότητά σου,
Ευτυχώς δηλαδή γιατί οι σκέψεις σου δείχνουν ελπίδα. Αν περιμένεις να ξυπνήσει ο ‘ελληνας πλανάσαι πλάνην οικτρά (το ε μικρό). Πρέπει να το έχεις μέσα σου και δυστυχώς η πλειοψηφία των Ελλήνων δεν το έχει. Φυσικά και υπάρχουν εξαιρέσεις αλλά μας τελείωσαν. Οι όποιες εξαιρέσεις υπάρχουν καταλαβαίνουν το παιχνίδι που παίζεται και την κάνουν με ελαφρά.
Τώρα για το αιματοκύλισμα που γράφεις να σου πω ότι ο χαρακτηρισμός αυτός είναι επιεικής. Δεν μιλάω για σφάξιμο αλλά για δωματιάκι απομονωμένο όπου θα καταγραφούν οι συνθήκες προδοσίας, θα γυρίσουν τα κλεμμένα πίσω στα ταμεία και μετά ταξιδάκι αναψυχής διαρκείας σε κάποιο πανέμορφο νησί του Αιγαίου, έχουμε τόσα άλλωστε.
Για πολλά χρόνια διαφωνούσα με κάποιες πρακτικές των προγόνων μας όπως πχ του Αχιλλέα στον Έκτορα ή την ισοπέδωση της Θήβας από τον μέγιστο των Ελλήνων, αλλά δυστυχώς οι προδότες δεν παίρνουν από λόγια, μόνο από πράξεις!
Φυσικά στο ξύπνημα βοηθάνε γραπτά όπως και τα δικά σου αλλά μέχρι εκεί.
Ποιος σήμερα θα αποποιηθεί τις ανέσεις του για να μπει στην μάχη, ο ωχαδερφισμός μας διέπει πλέον σαν λαό και όπως έγραψα όχι στις επόμενες 2 γενιές δεν προβλέπω ξύπνημα.
Την ώρα τούτη που γράφω παρακολουθώ επίσης και αυτό …
http://www.makeleio.gr/εξωφυλλο/ΜΟΝΟ-ΑΥΤΟΙ-ΤΟΥΣ-ΘΕΛΟΥΝ-ΚΑΙ-ΤΟΥΣ-ΧΕΙΡΟΚ/
μιλάει ο Βίτσας σε λαθρό, σε πάκι και συ μου λες για ξύπνημα! Μωρέ το «ξύπνημα» του underworld θα πρέπει να ισχύσει στην περίπτωσή μας μπας και δούμε μια άσπρη μέρα.
Δεν θέλουμε ωρέ συνέλληνα να ξυπνήσουμε, θέλουμε να ζούμε στην μιζέρια μας και να κατηγορούμε τους άλλους! Πως αλλιώς εξηγείς ότι ενώ υπάρχουν ανάμεσα μας επιστήμονες με πτυχία δέχονται να έχουν «αρχηγούς» άτομα που χτίζανε το γραφείο του πρυτάνεως για το δικό τους πτυχίο. Πως δέχεσαι να έχεις αρχηγό στρατού που θα σε διατάξει να πεθάνεις στην πρώτη γραμμή κάποιον που δεν έχει «ρίξει» με σφενδόνα. Πως δέχεσαι να έχεις υπουργό παιδείας τον Ευθυμίου που σε πρωτοσέλιδο του ΒΗΜΑΤΟΣ πριν από χρόνια και φωτό με το όπλο ανα χείρας ανασηκωμένο δήλωνε ότι επί χούντας αυτός, ο σιμίτης και ο ευάγγελος τοποθετούσαν γκαζάκια!
Κατάλαβέ το, στην Ελλάδα ο δρόμος για την εξουσία περνάει από τις υπόγειες διαδρομές της τρομοκρατίας που ορίζουν οι CIA, MI6, MOSSAD κ.α ΜΚΟ που δραστηριοποιούνται εδώ και χρόνια στα χώματά μας.
Υπάρχουν και φωτό αλλά δεν γνωρίζω πως να τις «ανεβάσω» για να τις μοιραστώ μαζί σας.(ούτε πως ορίζω άβαταρ)
Συνέχισε την καλή δουλειά και τα λέμε, βλέπω ο εργ έγραψε νέο άρθρο.
ΥΓ1: Άσχετο, ένας τρόπος αντίδρασης (Διόδοτε κ Διηνέκη) θα ήταν να διαλύεται το σώμα της παρελάσεως ακριβώς πριν τους επισήμους. Αλλά μην ζητούμε από τα παιδιά να κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουμε εμείς αλλά δεν έχουμε τα μπαλάκια, για να προσέχουμε το τι γράφουμε σύμφωνα με το νέο ευρωπαϊκό νόμο για τον ιστό!
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 28, 2019 @ 18:55:47
@Ανώνυμος
Ξέρεις πρώτα κοιμήθηκε πνευματικά ο Έλληνας και μετά έγινε ότι έγινε. Δεν ενεργοποιήθηκε από την μια μέρα στην άλλη. Πάρε ένα 47 και βγες και ρίχνε στο ψαχνό και εσύ και άλλοι τόσοι να δούμε τι θα γίνει.
Από την μια λες ότι είμαι ρομαντικός για την αφύπνιση και λες να έχουμε πιο δραστικά μέτρα αλλά από την άλλη , εκτός να αναφέρεις πράγματα που είναι κοινός γνωστά δεν βλέπω να προτείνεις κάτι που μπορεί να γίνει.
Ορίστε εκτός από το να καταριέσαι το σκοτάδι μπορείς να ανάψεις ένα κερί, γιατί δεν το κάνεις;
Ναι θα συνεχίσω να γράφω ότι μπορώ για να ξυπνήσει ο σημερινός μπετόβλακας ,που αν του κόψεις το ίντερνετ θα χάσει τον κόσμο όλο.
Ορίστε πρότεινε κάτι καλύτερο να το ακολουθήσουμε όλοι μας…..
Γιατί με το να παραδέχεσαι ότι δεν ξυπνάνε και δεν κάνουν, δεν ράνουν , δεν βγαίνει τίποτα. Χρειάζονται λύσεις και όχι καναπέδες.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 29, 2019 @ 09:37:21
Καλημέρα,
Καλά θα κάνεις να συνεχίσεις την συγγραφή γιατί και εγώ κάπως έτσι μπόρεσα να συνδέσω κάποια γεγονότα .
Έχω προτείνει σε γνωστούς μου ουκ ολίγες φορές κάποιες ιστοσελίδες να διαβάσουν αλλά αγρόν αγορασον. Πρέπει να θέλεις να ξυπνήσεις και οι περισσότεροι δεν θέλουν.
Η λυση η μάλλον η αντίδραση που πρότεινα στον κόσμο τις πρώτες ημέρες που μίλησε ο γαπ από το Καστελόριζο ήταν φυσικά η σύλληψη του μόλις προσγειωθεί στην Αθήνα και η ΠΑΎΣΗ πληρωμής πάσας οικονομικής υποχρέωσης προς το κράτος, εφόσον δεν κινούνται διαδικασίες για το ποιοί μας έφεραν σε αυτή την κατάσταση. Φυσικά φυλάκιση και δέσμευση περιουσιακών στοιχείων όσων συνέβαλαν σε τούτο. Το μαγαζί για να λειτουργήσει θέλει χρήμα και του κόψεις την χρηματοδότηση πάει και έκλεισε. Φυσικά δεν θέλανε ούτε να ακούσουν τέτοιες λύσεις και μου λέγανε ότι αυτά δεν γίνονται και ότι αν δεν πληρώσουν θα μας κλείσουν φυλακή. Εγώ πάλι ανταπαντουσα ότι δεν μπορούν να κλείσουν φυλακή την πλειοψηφία του λαού. Βγήκε και η φώκια και είπε το ιστορικό μαζί τα φάγαμε και γέμισε ο κόσμος ενοχές γιατί βαθιά μέσα τους γνώριζαν ότι λίγο τυράκι το φάγανε.
Δεν θεωρώ την αφεντια μου σοφότερο η έξυπνοτερο από κάποιο άλλο εδώ μέσα. Πρέπει να πω όμως ότι διαβάζοντας την δεκαετία του 80 τον στόχο ήμουν ψιλιασμενος στο που πάνε τα πράγματα. Το ότι διάβαζα στόχο ήδη με είχε στοχοποίηση το σύστημα την εποχή αυτή. Αντιδραστικός εγώ κυκλοφορούσα με την εφημερίδα στην κωλοτσεπη προκλητικά μέχρι που ο Καψάλης απεβίωσε και η εφημερίδα ανέστειλε την λειτουργία της.
Η λύση λοιπόν που είχα προτείνει ήταν η στάση πληρωμών, σήμερα όμως το πουλάκι έχει πετάξει και αυτή είναι ανέφικτη. Όσο για το 47 ναι χρειάζεται κάποιες φορές ειδικά όταν διαβάζεις αυτά που έγραψε ο σκιπτερ στο ίχνος.
Τες παντ, σορυ για τυχόν λάθη, πρώτη φορά γράφω από ταμπλέτα. Στην διάθεση σου για οτιδήποτε και πάντοτε φιλικά με γνώμονα την απελευθέρωση της πατρίδας μας.
Μου αρέσει!Μου αρέσει!
Μαρ. 29, 2019 @ 15:52:54
@Ανώνυμος 09:37:21
Κοίταξε κάνεις δεν είναι φτασμένος, ούτε γεννήθηκε να τα ξέρει. Όποιος θέλει να ελευθερωθεί η πατρίδα από τα δεσμά και να ξαναγινουμε όπως ήμασταν είναι αδερφός μου. Δυστυχώς για εμάς οι άνθρωποι που θέλουν να πάνε παρακάτω και να ξεφύγουν από την μιζέρια τους είναι πολλοί λίγοι.
Μόνο η αφύπνιση μεσώ λογικής θα μπορέσει να κάνει τον άλλο να καταλάβει το παιχνίδι που έχει στηθεί, αλλιως δεν. Προχωράμε παρακάτω…
Μου αρέσει!Μου αρέσει!