… πατρώα θρησκεία

ξύνοντας την άκρη της βρωμεράς αυτής υποθέσεως

Παλαιός

Ναί … ναί όπως τα λέτε είναι … ακριβώς έτσι … αλλά για ποιά πατρώα μιλάτε  ;;

Θα σας παρακαλέσω λοιπόν να  μην φάτε … καθόσον σήμερις σας έχω γλάρο … σούπα !!! … αλλά αν τύχει και κάποιος αντιπαθεί τα σουπωειδή μην ανησυχείτε υπάρχει πρόβλεψη και γι’ αυτούς … τηγανητά, ψητά ότι τραβάει η πουτάνα η ψυχή τους !!

Τι τσινήσατε κιόλας ;;

Παλουκωθείτε κάτω και αφού διαβάστε όσα εκτεθούν, περιληπτικά εννοείται καθώς δεν έχουμε πολύ διαθέσιμο χρόνο, τουλάχιστον προς το παρόν, τότε αν ακόμα έχετε … σας έχουν μείνει άντερα από το ξερνοβόλημα … και μπορείτε να αρθρώσετε λέξη … περιμένω με στοιχεία να αντικρούσετε όσα λεχθούν.

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν απλά … και ας ρωτήσουμε για ποιά πατρώα θρησκεία μιλάτε ;;

Την κρατούσα σημερινή, εκείνη των κλασσικών χρόνων ;; … ποιά ;;

Δεν σας βλέπω ζωηρούς τι έγινε ;; … τέλος πάντων ας το ξεκινήσω μόνος μου γιατί δεν βλέπω να κάνουμε αλλιώς χωριό.

Η κρατούσα

Εδαύτη λοιπόν … αν και λογικά μπορεί κάποιος να την ονομάσει πατρώα, δηλαδή των αμέσων προγόνων, και να την δεχτή ως τέτοια σε ατομικό επίπεδο, δεν μπορεί με τίποτε να λογιστεί ως πατρώα του Έθνους και της Φυλής των Ελλήνων, καθώς ούσα επιβολή ενός δολοφόνου και της καραπουτάνας μητέρας του, κάθε άλλο παρά προϊόν της φυλής ήταν, αλλά Όζον εγχείρημα παλαιόθεν εχθρών.

Δεν θα ασχοληθώ με το επίπεδο της, καθόσον τούτο όχι απλώς δεν αρμόζει ούτε σε κάτω του μετρίως σκεπτόμενον άνθρωπο, αλλά και επειδή πολλάκις έχω αναφερθεί.

Θα σημειώσω μόνο ότι αυτή επιβλήθηκε με πρακτικές του πολλαπλώς «ες έδαφος φέρειν», όχι μόνο στα ντουβάρια αλλά στην κοινωνική ζωή, την σκέψη, την έκφραση, τα ήθη και έθιμα, την γλώσσα κλπ. κλπ. σε όλες δηλαδή τις πλευρές της ζωής με αποτέλεσμα να οδηγήσει αυτήν και τα πράγματα σε τέλμα και πλήρες σκότος, όπου η ζωή δεν οπισθοδρόμησε απλώς αλλά κυριολεκτικώς θάφτηκε.

Αυτό το «ες έδαφος φέρειν», το πλήρωσε η Φυλή με λεηλασίες, καταστροφές, κάψιμο γνώσεων, σφαγές και εξανδραποδισμούς εκατομμυρίων θυμάτων … θυσία στην εδραίωση θεού λέει «αγάπης», … αλλιώς οι οβραιοχριστιανοταλιμπάνοι μούσκαροι επί το έργον.

Από το 330 νέας χρονολόγησης λοιπόν, έχουμε συνεχώς και αδιαλείπτως να χαιρόμαστε το πορνοκατασκεύασμα αυτό και τους κατσαπλιάδες του … 

Και ενώ πέρασαν τα πάντα διά πυρός και σιδήρου, και με κάθε τρόπο προσπάθησαν να εξαλείψουν κάθε τι ΕΛΛΗΝΙΚΟ, αναθεματίζοντες και επί ποινή θανάτου λογίζοντες αυτό … ξαφνικά και από το έτσι, αφού όλες οι προδοσίες και μηχανορραφίες των, δεν μπόρεσαν να αποδώσουν και να κρατήσουν εσαεί υπόδουλο το Έθνος … μας προέκυψε ο Ελληνοχριστιανισμός και η ορθή (γιατί όχι καθιστή; ) μπουρδοδοξία … επιβάλλοντας για άλλη μια φορά την χλέμπα τους … προσπαθώντας με το έτσι θέλω να κάνουν τους όποιους εναπομείναντες Έλληνες να την αποδεχτούν … ως πατρώα … κάτι που μόνο οι πουλημένοι και τα χάπατα δέχονται  … αλλά ποτέ δεν θα δεχτεί ένας σκεπτόμενος και πραγματικός ΈΛΛΗΝΑΣ.

Βέβαια κάποιοι … που δεν γνωρίζω τι αχταρμά κουβαλούν στα κεφάλια τους … σκούζουν και τσιρίζουν περί λέει ελληνορθοδοξίας  … μιά σούπα από θεόπνευστες μαλακίες, ευαγγελικές μπουρδολογίες και μυητικούς κατιμάδες ελληνομυστηρίων … ο αναγκαίος λέει μετασχηματισμός προς επιβίωση των αρχαίων μυστηρίων … των οποίων βέβαια αδυνατούν να καθορίσουν περί ποίων ο λόγος (Ελευσινίων, Καβειροσαμοθρακικών, Ορφικών, Μιθραϊκών κλπ. κλπ. κλπ.)

Λές και όλο αυτό που μας νοιάζει, το μεγάλο κόψιμο που έχουμε … είναι η επιβίωση και η διαιώνιση των ιερατείων και του παπαδαριού των .

Αλλά και γιατί να έχουμε κάτι κρύφιο, που μετασχηματίσθηκε και κουκουλώθηκε δανεικά και ξένα ρούχα και όχι το αρχικό ;; … και καλά κρύφτηκε για να επιζήσει … τώρα που δεν έχει αυτό το πρόβλημα γιατί δεν πετάει από πάνω του το κάλυμμα να επανέλθει στα πρότερα ;;

Τί ;; … πώς ;; … εν καιρώ ;; … τον άλλον αιώνα ;; … την επόμενη χιλιετία ;; … όταν θα ξαναμετασχηματοκουκουλωθεί σε κάτι διάφορο και τούτου ;;

Ας πάμε παραπέρα όμως … πολύ χρόνο χάσαμε με το βδέλυγμα της μαλακίας και πτωματολατρείας.

Η της Ρωμαιοκρατίας

Πρίν λοιπόν από δαύτηνα, την οβραιοχριστιανοταλιμπανοδοξία, τον καιρό που μας είχαν κατσικωθεί κάποιοι κατσικοκατσαπλιάδες συμφύρματα κάποιων βορειοϊταλοδιαβιούντων βαλανιδοφάγων που οι εδώ μούσκαροι αφού τους εκπολίτισαν τους κάλεσαν ως επιδιαιτητές, είχαμε το «μπάτε σκύλοι αλέστε» όπου υπήρξε αθρόα εισαγωγή κάθε είδους θεότητος και θρησκείας, όπου ότι μαλακία ήθελε ή έφερνε ο καθένας από τα πέρατα της αυτοκρατορίας γινόταν και ήταν δεκτή θρησκεία και λατρεία, δωδεκαθεϊσμός, ορφισμός, μιθραϊσμός, ζωροαστρισμός, αδωνισμός, γνωστικισμός, εβραϊσμός, παγανισμός, κλπ. κλπ. και το λουρί της μάνας .

Μαζί με όλα αυτά μας προέκυψαν και οι θεοποιήσεις των αυτοκρατόρων, που πρώτος επεχείρησε αλλά δεν πρόλαβε να εδραιώσει … ο δικός μας λέει «μούσκαρος», ως εκπρόσωποι και εκφραστές του «ανίκητου ηλίου».

Στην πορεία αυτών βρίσκοντας πρόσφορο έδαφος, που τόσο εντέχνως προετοίμαζαν και χειρίστηκαν οι «παλαιόθεν», διά της αγαστής συνεργασίας των Φλαβίων, μέσω του Σαυλοκούτσαυλου σχοινοπηγού και της οβραίϊκης διασποράς κατάφεραν να απλώσουν τον μανδύα του σκότους, τον οποίον αργότερον διά ροπάλου επέβαλαν το συφιλιδικό πορνοχλωροβδέλυγμα και οι επακολουθήσαντες αυτού κρύφιοι «σπόροι» όπου ο οβραιοχριστιανοταλιμπανισμός ανέλαβε εργολαβία το «ες έδαφος φέρειν».

Μήπως κάτι απ’ αυτόν τον αχταρμά εννοείτε  … πατρώα ;;

Τί ;; … πώς ;;; … είπατε κάτι ;;

Η των Διαδόχων του «μπούφου»

Ναί ο «μπούφος» έδωσε πολιτισμό στα πέρατα της Ασίας … και κανείς δεν μπορεί να το αρνηθεί, αλλά πέραν τούτου τι άλλο έκανε, προξένησε ή έγινε αιτία να συμβεί ;;

Όπως παραπάνω σημείωσα προσπάθησε να θεωρηθεί και να λατρευθεί σαν θεός … αλλά ατύχησε, και δεν του βγήκε … καθόσον οι μαλακίες πληρώνονται, και διότι μετά από όλες τις ηλιθιότητες που είχε κάνει, κανείς δεν είχε διάθεση να τον προφυλάξει, από αυτό που κάποιοι είχαν στήσει και από αρχή προετοιμάσει … και έτσι πήγε ‘σαν το σκυλί στ’ αμπέλι.

Όμως, ήδη το κακό είχε γίνει !! … και ενώ πρίν υπήρχαν τρύπες και παράθυρα ανοικτά … πλέον όχι μόνο η πόρτα είχε ανοίξει διάπλατα, αλλά είχαν γκρεμιστεί τελείως όλοι οι τοίχοι … και δαύτο με την ευγενική χορηγία και επιμέλεια του «μπούφου» και των αμέσων διαδόχων του.

Μαζί με τα μουλόπουλα, κάθε καρυδιάς καρύδι συνέρρευσε στο δημιουργούμενο πλέον ελλαδιστάν, νέες θρησκείες, θεότητες, ήθη και έθιμα αλλότρια, που και ο «μπούφος» λάτρευσε, μπουκάρισαν και … κατσικώθηκαν για τα καλά … όχι βεβαίως ότι και πρίν δεν γινόταν, αλλά πλέον και επισήμως … με την βούλα που λένε … έλαβε χώρα το έλα να δείς

Τα σούρτα φέρτα έγιναν ο κανόνας … ιδρύθηκαν ναοί, νέοι θεοί έκαναν ντεμπούτο, λατρείες, ήθη και έθιμα αναμείχθηκαν, και όλα έγιναν αχταρμάς … τα ιερατεία των παπαδόσκατων πέτυχαν την, αμέσως υπολειπόμενη της ρωμαιοκρατίας, μεγαλύτερη αλλοίωση που ονειρεύονταν … μετά από μόχθους αιώνων.

Γι’ αυτήν την πατρώα μιλάτε … την διαλέγεις και παίρνεις ότι τραβάει η πουτάνα η ψυχή σου ;;

Δεν ακούω όμως να λέτε κάτι … τι έγινε μουγγαθήκατε ;;

Η των κλασσικών χρόνων

Πολλοί και μάλιστα οι λεγόμενοι αρχαιολάτρες θέλουν να θεωρούν το Δωδεκάθεο ως την πατρώα θρησκεία … μπορεί όμως να είναι έτσι … να ισχύει κάτι τέτοιο ;;

Αλλά για σταθείτε … ποια θρησκεία ;; … αυτήν που προωθούσαν τα σκατά των Δελφών, της Σαμοθράκης, της Ελευσίνας, των Σάρδεων, της Σίουας, της … του …. των … ποιά να πάρει ο διάολος ;; … αυτήν που είχαν για το πόπολο … για εκείνη που μυστηριακά ξεσκίζονταν στις υπόγες των καταχθόνιων άντρων … δεσμευόμενοι με μυστικούς απαράβατους όρκους ;; … εκεί που πρώτιστο μέλημα ήταν η αύξηση της επιρροής και η καλοπέραση του ιερατείου ;;

Μιλάτε για εκείνη του πορνοξεκούτη Δία, του δολοφόνου Απολλύωνος, του Ορφικοτραγουδιάρη, του Μπεκροκανατοξεκωλιάρη, του … της … ποιού απ’ όλους ;; … γιατί διάφοροι είναι τούτοι μεταξύ τους !!

Λύστε μου και μένα την απορία να μάθω … ποιά επιτέλους θεωρείτε πατρώα !!

Και καλά … τέλος πάντων μην σας χαλάσω χατίρι … να δεχτώ ότι όλες ήταν το ίδιο, απλά διαφορετικές εκφάνσεις … της ίδιας … ουσίας.

Δε μου λέτε όμως … ρε καλόπαιδα … πότε εδαύτη έγινε πατρώα ;; … ήταν μήπως εξαπανέκαθεν που λένε για ήταν ένα καιρούργιο φρούτο που  … κατσικώθηκε κάποια στιγμή ;;

Τί ;; … πώς ;;; … πάλι τον σκασμό βγάλατε ;;

Άαα χά … να και ένας ωρυοδιαμαρτυρόμενος !! 

… από πολύ παλιά είπες ;;

Ρε τι μας λές … αλήθεια ;; … για πάμε να δούμε πόσο παλιά ήταν αυτή η χλέμπα !! 

… είπα σκασμός !! … για πάμε να το δούμε !!!

Τί ;; λέω μαλακίες ;; … είμαι βαλτός ;; … δεν υπάρχουν τέτοια στοιχεία ;;

Αλήθεια έεε … δεν υπάρχουν ;; … είσαι σίγουρος ;; … για πάμε !!

Η προτέρα τούτων

Τα παλαιότερα διασωθέντα κείμενα (αν κι ματαγράφτηκαν πολλές φορές μέχρι να φτάσουν σε μας) είναι αυτά του Ομήρου και του Ησιόδου … δεν νομίζω κάποιος να διαφωνεί … εάν έχει «στοιχεία» και όχι θεωρίες ας τα παρουσιάσει, εγώ δεν χαλάω χατίρια !!

Αν και γίνεται λόγος και αναφορά και σε άλλα κείμενα, του επικού καλουμένου κύκλου, εντούτοις δεν επέζησε κάτι απ’ αυτά παρά μόνο αναφορές από πολύ υστερότερους συγγραφείς, που παραθέτουν όχι αναφορές από τα κείμενα εκείνα αλλά διαδόσεις και μύθους όπως προφορικά έφτασαν σ’ αυτούς και οι οποίοι πολλάκις όχι μόνο διαφέρουν αλλά και αντιφάσκουν πλήρως … οπότε δεν θα σταθούμε σ’ αυτά αλλά θα παραμείνουμε στα πιό πάνω αναφερθέντα, Ομηρικά και Ησιόδεια, κείμενα καθ’ όλα αποδεκτά και γνωστά κατά την κλασσική εποχή, αλλά με παλαιότερη καταγραφή αυτής των Ησιόδου, καθώς όπως μαθαίνουμε τα Ομηρικά ήσαν διάσπαρτα και το πρώτο συμμάζεμα έγινε από τον Πεισίστρατο που ανέθεσε το εν λόγω έργο συλλογής και καταγραφής στον Ονομάκριτο. Το ότι τα Ομηρικά είναι μετεγγραφές ή και συμπιλήματα είναι καταφανέστατο από τις ανακολουθίες στην χρησιμοποιούμενη γλώσσα (λέξεις Αιολικής, Ιωνικής, Δωρικής, Αρκαδοκυπριακής ακόμη και Γραμμικής)

Το ποιός είναι τελικά ο συγγραφέας-συνθέτης Όμηρος, εάν είναι αυτός που ερίζουν οι διάφορες πόλεις και περιοχές, εάν είναι ο ίδιος ο Οδυσσέας ή κάποιος απόγονός του, όπως διά σιβυλλικών ρηθέντων μεταδίδεται, δεν θα το εξετάσουμε καθώς δεν είναι αυτό που μας ενδιαφέρει ενταύθα.

Αυτό που είναι ξεκάθαρο όμως είναι ότι Ιλιάδα και Οδύσσεια απέχουν παρασάγγας και θα λέγαμε ότι η Οδύσσεια δεν μοιάζει λογική συνέχεια της Ιλιάδος καθώς πολλά πράγματα έχουν αλλάξει., άλλωστε και στο καθένα απ’ αυτά πολλά πράγματα είναι καταφανώς αντιφατικά, αλλά σαν προσπάθεια διόρθωσης;; στοιχείων της Ιλιάδος.

Όμως ούτε και με αυτό θα ασχοληθούμε ιδιαίτερα.

Το αν τα έπη χαλκεύτηκαν ή παρεφθάρησαν στο διάβα του χρόνου μέχρι να καταγραφούν δεν θα μπορέσουμε να το μάθουμε, εκτός πιά και βρεθούν στοιχεία (πάπυροι) προγενέστεροι της καταγραφής και εί δυνατόν της εποχής συνθέσεως των επών.

Τουλάχιστον σήμερα γλωσσολόγοι και αρχαιολόγοι όχι μόνο να μας βοηθήσουν δεν υπάρχει περίπτωση, αλλά απεναντίας κάνουν τα πράγματα σκατά … από την μιά μεριά λένε ο τρωϊκός έγινε γύρω στο 1200 και από την άλλη εκθέτουν πράγματα (προσωπεία, μάσκες κλπ) αποδιδόμενα στους πρωτεργάτες των τρωϊκών που όμως τα χρονολογούν γύρω στο 1600 … ναί … ναί … βρυκολάκιασαν ή αναστήθηκαν για να πάρουν μέρος στον πόλεμο των τρωϊκών … είδες κάτι βίτσια που έχουν μερικοί μερικοί φτάνουν ακόμη και να αναστηθούν έτσι από χόμπυ … άμα το ‘χεις ρε παιδί μου ακόμα και από τον τάφο και τον Άδη γυρνάς !!

Ας πάμε όμως στα καθ’ ημάς, αυτά που μας ενδιαφέρουν.

Πρώτο και κύριο όπως είχα παλαιότερα σχολιάσει επ’ αυτού (του τρωϊκού) η περιοχή της Ίλιδος δεν συνάδει με το μέγεθος, την έκταση και τον χρόνο όσων περιγράφονται στα Τρωϊκά, αλλά μάλλον με μιά μικρότερης έκτασης επεισόδιο πάνω στο οποίο φορτώθηκαν όλα τα προηγούμενα. 

Όμως ακόμη και έτσι υπάρχει ένα παράδοξο … αυτό έχει σχέση με τους Ολύμπιους θεούς.

Αν και οι θεοί είναι γνωστοί (όχι όλοι … καθώς υπάρχουν και αγνοούμενοι … ή και άλλοι που τους έφαγε η μαρμάγκα) εντούτοις δεν είναι γενικώς αποδεκτοί, αντίθετα θα έλεγε κάποιος ότι είναι και ξένοι ή εχθρικώς διακείμενοι προς την Ελλάδα και τους Έλληνες.

Πρωτίστως βλέπουμε ότι στην Ιλιάδα δεν είναι γνωστά τα μυστήρια Ελευσίνος, Σαμοθράκης κλπ. κλπ. και αγνοούνται τα μεγάλα (;;) μαντεία ή τα γράφουν σ’ έναν μπούτσο και κανείς δεν τα ρωτάει, αλλά και ούτε υπάρχουν Έλληνες ιερείς των … αλλά ιερουργούν οι Βασιλείς, και δίνουν χρησμούς οι Μάντεις, εν αντιθέσει με τους απέναντι που και Ναούς διαθέτουν και ιερείς των εν λόγω θεών έχουν.

Που διάολο είναι οι Δελφοί ;; … που είναι αυτός ο κόπρος ο Απόλλωνας ;; … αλλά τι να κάνει στους Δελφούς αφού είχε μαγαζί απέναντι στην τρωάδα ;; όπου και προστάτης της ήταν της πόλεως του Ιλίου ;;

Πότε λοιπόν κουβαλήθηκε κατά μας μεριά ;;

Καλά ρε παιδιά από πότε οι νικητές αντί να επιβάλουν πράγματα αποδέχονται αυτά των νικημένων ;;

Και η άλλη η κουφάλα … η νανούκα (μερικών-μερικών) που το έπαιζε από ‘δώ και από εκεί … γιατί φάγανε τα λυσσιακά τους οι μισοί να μην την θέλουν ούτε ζωγραφιστή και να μην αποδέχονται θυσίες σε δαύτη ;; … αλλά και η Αθήνα της που στο διάολο είναι  η Αθήνα ;;

Το άκρον άωτον βέβαια είναι ότι όλοι οι μούσκαροι τρέξανε για το μουνί της Ελενίτσας … τόσο πολύ είχαν ξεμείνει από πήδημα ;; … για το δικό της έσταζε μέλι ;; … αλλά και τα δυό φιντάνια τ’ αδέρφια της πέρα βόσκαν … ή είχανε απηυδήσει να την μαζεύουν από εδώ και από εκεί και γι’ αυτό δεν πήραν μέρος αν και θα περίμενε κάποιος ως άμεσα θιγόμενοι να ήταν οι πρώτοι ή και από μόνοι τους χωρίς να περιμένουν τους άλλους που κωλοβάραγαν μια ολάκερη δεκαετία να μαζέψουν τον έναν και τον άλλον ;;

Γιατί οι Έλληνες τα βάζουν με τους θεούς του λεγόμενου δωδεκαθέου και μάλιστα πληγώνουν πολλούς από δαύτους.

Γιατί αυτοί οι θεούληδες, αν ήταν … λέμε τώρα … πατρώοι, θυμώνουν και στρέφονται εναντίον των Ελλήνων που κατέστρεψαν την Τροία ;;

Ακόμη και όταν υπάρχουν θυσίες σε θεούς αυτές δεν γίνονται από ιερείς σε ναούς αλλά από βασιλείς σε βωμούς οπόταν τούτο σημαίνει ότι τίποτε από δαύτους δεν ήταν καθιερωμένο, απλώς κάπου σ’ ένα κοτρώνι πρόσφεραν μια θυσία και σε έναν ακόμα μπούφο για σιγουριά … για ποιούς πατρώους θεούς μιλάμε λοιπόν και ποιά πατρώα θρησκεία ;;

Όμως και ένα σωρό άλλα πράγματα δείχνουν να είναι άγνωστα τον καιρό εκείνον … όποιος έχει όρεξη ας καθίσει να την ξαναδιαβάσει σιγά-σιγά με κριτικό μάτι και όχι απλώς σαν έναν διήγημα.

Για μένα τα παραπάνω είναι δείγμα ότι πρόκειται για έναν «αδυσώπητο»;; πόλεμο ιερατείου, έναν πόλεμο που πάλι τα πράγματα δείχνουν να τον έχασαν τα γνωστά χάπατα  … οι ελλαδόβλακες !!

Τον καιρό των τρωϊκών (όποτε και αν έγινε αυτός) φαίνεται ότι οι Έλληνες (οι Ελλαδίτες καλύτερα) του καιρού εκείνου κάθε άλλο παρά είχαν αποδεκτή και πατρώα θρησκεία το Δωδεκάθεο, απεναντίας θα λέγαμε ότι όλες οι συνήθειες τείνουν σε κάποια προηγούμενη … εκείνη της Γαίας ή αν θέλετε της Πότνιας Θηρών, καθώς ιερά και ναοί δεν είχαν ακόμη ιδρυθεί για τους νέους θεούς, Δελφοί, Δήλος και Απόλλωνας δεν υπάρχουν ακόμη στον Ελλαδικό χώρο, ούτε καν και το Ηπειρωτικό μαντείο της Δωδώνης αναφέρεται πουθενά, αν και ο Δίας αποκαλείται «άναξ Δωδωναίος Πελασγικός» πρόκειται για βωμό στην Θεσσαλική Δωδώνη και όχι στην μετέπειτα Δωδώνη της Ηπείρου.

Θα λέγαμε επίσης ότι η εποχή εκείνη ήταν το μεταίχμιο της μετάβασης στο Δωδεκάθεο, με την  επακολουθήσασα «σκοτεινή περίοδο των χαμένων αιώνων», παρόμοια όπως ο τέταρτος νέας εποχής αιώνας, ήταν η μετάβαση, και η διά των σφαγών επιβολή, του οβραιοχριστιανοταλιμπανισμού.

‘Όμως η Ιλιάδα μας παρέχει και ένα ακόμη στοιχείο … 

Όλοι λένε ότι ο Δίας όταν αξιώθηκε να κατσικωθεί στον Όλυμπο … αφού έσφαξε, παλούκωσε, και μπουντρούμιασε όσους δεν του κάθονταν καλά … μετά λέει απαγόρεψε τις αιματηρές θυσίες και ιδιαίτερα τις ανθρωποθυσίες … αχά … λέει … αλλά ο Όμηρος άλλα μας λέει … και δεν λέω για κείνην της Ιφιγένειας αλλά για άλλην … αυτήν που έκανε ο Αχιλλέας στην νεκρική πυρά του Πατρόκλου … σκυλιά, άλογα και δώδεκα λέει τρώες … έτσι λέει ο Ομηράκιας !!!

Αν λοιπόν οι αιματηρές θυσίες και ιδίως οι ανθρωποθυσίες ήταν κατάλοιπο της προγενέστερης εποχής … τότε πιό διάολο Δωδεκάθεο είχαν σαν πατρώα θρησκεία ;;

Αλλά και πολύ αργότερα … ο Μπουφαλέκος, θυσίασε στην νεκρική πυρά του Ηφαιστίωνα και ‘γώ δεν θυμάμαι πόσους λένε … όχι ρε σείς δεν ήταν αντίποινα … Ο Ηφαιστίωνας λένε ψώφησε από  … μπεκρούλιασμα.

Αφού το Δωδεκάθεο δεν δεχόταν … λέει θυσίες … εκτός και αν λάθος λέει … και η κρατούσα τουλάχιστον σε αυτούς πατρώα θρησκεία δεν ήταν του Δωδεκάθεου αλλά άλλη προγενέστερη … ας πούμε του Κρόνου, της Κυβέλης-Εκάτης, της … του … κάποιου άλλ-ου/ης τέλος πάντων.

Μην κρυβόμαστε πίσω από το δαχτυλό μας … ας πούμε τα πράγματα με τ’ όνομά τους και ας προσπαθήσουμε να βρούμε άκρη.

Άν και τα Ησιόδεια είναι παλαιά, κάποιοι λένε προ-ομηρικά, θα διαφωνήσω μαζί τους, καθόσον και η Θεογονία αλλά και τα Έργα και Ημέρες, ξεκινούν υμνώντας την κυριαρχία του Δία, οπότε ή πρέπει να δεχτούμε ότι το Δωδεκάθεο είχε ήδη επιβληθεί οπότε αναγκαστικά είναι μετα-ομηρικά είτε ο Ησίοδος ήταν πράκτορας του Δωδεκαθεϊστικού ιερατείου, αλλά τότε γιατί οι του προηγούμενου δεν τον κάναν κοκορέτσι ;; … οπότε η πρώτη εκδοχή είναι η σωστή !!

Στα έργα και Ημέρες μας λέει για τα 5-πέντε γένη των ανθρώπων (Χρυσό, Αργυρούν, Χάλκεο/Μελίης, Ηρωϊκό/Μπρούτζινο, Σιδηρούν) και συνεπαγωγικώς τις 5-πέντε εποχές (Χαοτική, Τιτανική, Θεϊκή, Ηρωϊκή, Ανθρώπινη)

Το να αποκωδικοποιήσουμε όμως αυτά πάει μακριά η βαλίτσα και δεν έχει εν προκειμένω να προσφέρει τίποτε στο θέμα μας.

Η θεογονία του ησιόδου (όπως και των υπολοίπων) ίσως θα είχε περισσότερα να προσφέρει αλλά και πάλι θα ξεμακραίναμε χωρίς λόγο … πάντως απλά να προσθέσω ότι οι διάφορες γενιές (Χάος – Φάνης/Οφίων – Γή – Ουρανός – Κρόνος – Δίας – Διόνυσος κλπ.) και οι παραλλαγές τους, πέραν των υπολοίπων, συνδέονται άμεσα με κλίκες ιερατείων και επιβληθείσες θρησκείες … όποιος έχει όρεξη ας καθίσει να τα ψάξει.

Οι ΈΛΛΗΝΕΣ

Καλά και οι Έλληνες δεν είχαν κάποια θρησκεία ;;

Ψάχνετε για βλάκες και χάπατα ;;

Θρησκεία σημαίνει ιερατείο, μεσάζοντες, τυπικά, τελετουργίες και μυστικά … σημαίνει κάστες-τάξεις, εξουσιαστές/τσομπάνηδες και εξουσιαζόμενους-πράϊτα, χειραγώγηση, σημαίνει άρμεγμα …

Μην το βασανίζουμε λοιπόν … οι Πάλαι Ποτέ Έλληνες … ήταν άθρησκοι … όπως ακριβώς το βλέπετε … Α-ΘΡΗΣΚΟΙ  !!!

Και τούτο διότι οι Πάλαι Ποτέ Έλληνες ήσαν Έν-Θεοι !!

…. και τι σημαίνει αυτό ;;

Ανατρέξτε στο «Ο Κόσμος Φυλακή …» τα συμπληρωματικά του αλλά και όσα θα ακολουθήσουν.

…. και καλά όλα εκείνα που μαθαίνουμε … τίποτα δεν ισχύει ;;

Δυστυχώς !!!

Και αυτά ξεκίνησαν όταν οι Έλληνες άρχισαν να γίνονται Χάπατα … Ζά … Ζωντόβολα … όταν ξέχασαν Νόμους και Εντολές … όταν ξέχασαν το Καθήκον και την Αποστολή της Φυλής και έχασαν την Γνώση και τον Δρόμο !!

 … καλοχώνευτα !!!

= / =

Υγ.  Υπομονή … δεν θα το παιδέψουμε πολύ … μετά «τα Λάθη» και το «τί Ζητάω από έναν Αισυμνήτη» … θα πάμε στο από καιρού αναμενόμενο … τις προτάσεις – το 5ο μέρος του «Αγναντεύοντας το Μέλλον της Ελλάδας …» … μετά βλέποντας και κάνοντας !!

= // =

Advertisements