Αγναντεύοντας το Μέλλον της Ελλάδας μην χέσω

Μέρος 4ον Και τώρα Τι ;

που θα Πατήσουμε για να Βγούμε απτον Λάκκο ;

Προοίμιον

Στα προηγούμενα είδαμε πολλά από τα στραβά και τα παράλογα που έγιναν ή και συνεχίζουν, τα

οποία μας έχουν φτάσει στην κόψη του ξυραφιού, στο μεταίχμιο να εξαφανιστούμε ως Έθνος αν

έστω και στο και πέντε δεν αποφασίσουμε να αντιδράσουμε παίρνοντας την μοίρα και το μέλλον

της φυλής στα χέρια μας.

Εκτός από το αν θα αποφασίσουμε επιτέλους να αντιδράσουμε, πρέπει να δούμε και να

εξετάσουμε σε μεγάλο βάθος τις υπάρχουσες καταστάσεις και τις πρόσφορες δυνατότητες που

έχουμε όσο αυτές θα προσφέρονται ακόμη προς χρήση.

Πέραν των όσων στραβών έγιναν και οδήγησαν τα πράγματα στο συγκεκριμένο χάλι, πρέπει να

εξετάσουμε ποιά από αυτά προσφέρονται ακόμη προς ανάταξη και διόρθωση, σε ότι μπορεί να

έχουν μετατραπεί ή διολισθήσει ή ακόμη και όσα γεννήματα υπήρξαν λόγω αυτών. Χρειαζόμαστε

δηλαδή μια σοβαρή και λεπτομερή κατηγοριοποίηση των υπαρχουσών καταστάσεων,

κατηγοριοποίηση η οποία θα ξεχωρίσει σε σαφώς διαβαθμισμένες τάξεις όλα αυτά,

χαρτογραφώντας τις όποιες μεταξύ τους διασυνδέσεις, μεταπτώσεις και λοιπές σχέσεις. Μόνο

όταν θα βρούμε και θα επισημάνουμε όλα αυτά, μόνο τότε θα είμαστε σε θέση να προτείνουμε τις

διάφορες λύσεις, να κάνουμε τις σωστές επιλογές και να αναλάβουμε τις ενδεδειγμένες δράσεις.

Κάποια θέματα είναι άμεσα και πρωτεύοντα, άλλα έχουν μικρότερη βαρύτητα, άλλα δε χρήζοντα

αλλαγών αλλά όχι άμεσα και άλλα ιδιαιτέρας βαρύτητος αλλά αδύνατον να ενταχθούν στην πρώτη

γραμμή για πολλούς και ποικίλους λόγους, λόγους οι οποίοι έχουν να κάνουν με την ήδη

διαμορφωθείσα και περιρρέουσα κατάσταση, οπότε η σωστή ιεράρχηση όλων αυτών είναι εκείνη

που θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα ή θα οδηγήσει ακόμη και στην αποτυχία του όλου

εγχειρήματος.

Πέραν των παραπάνω, η αλλαγή της ήδη υπαρχούσης καταστάσεως μπορεί υποθετικά να συμβεί

μέσα από δύο δρόμους, το ποιός θα είναι αυτός θα εξαρτηθεί από πολλούς παράγοντες,

παράγοντες που έχουν σχέση με την υφιστάμενη και προστιθέμενη νέα πίεση επί του λαού, την

διαρκή πτώση του βιοτικού επιπέδου, την επιβαλλόμενη ύπνωση ή αντιθέτως την αφύπνιση και

την εμφάνιση ή μή ηγετικών μορφών.

Κατωτέρω θα προχωρήσω στην καταγραφή των υφισταμένων καταστάσεωνθεμάτων

προβλημάτων, μετά θα πάμε στην κατηγοριοποίηση και στον διαχωρισμό τους βάσει

προτεραιοτήτων και θα δούμε παράλληλα τις όποιες μεταξύ τους διασυνδέσεις και επηρεασμούς.

Η Υπάρχουσα Κατάσταση

Στα 3-τρία προηγούμενα μέρη αυτής της ανάρτησης, είδαμε, θα έλεγα λεπτομερώς, τι και ποιες

ήταν οι αιτίες που μας οδήγησαν στην κατάσταση που βρισκόμαστε σήμερα, οπότε ο κάθε

αναγνώστης άνετα θα μπορούσε να εξάγει τα αναγκαία συμπεράσματα στο που ακριβώς είμαστε

και στο τί θα έπρεπε να γίνει από εδώ και πέρα ώστε να πάρουμε πίσω την πατρίδα μας και να

έχουμε Μέλλον εμείς και τα παιδιά μας, αλλά επειδή κάτι τέτοιο μάλλον δεν φαίνεται, θα

προσπαθήσω εν τάχει να απαριθμήσω τα σπουδαιότερα και να πάμε παρακάτω.

01. Η Χώρα και το Έθνος είναι υπό κατάρρευση, στα πρόθυρα οριστικής Διάλυσης.

02. Η Κοινωνική Συνοχή έχει κτυπήσει πάτο.

03. Ο Παραγωγικός Ιστός διαλύεται και οι δυνατότητές του απαξιώνονται.

04. Η Οικονομία, Δημόσια και Ιδιωτική, έχει τα μαύρα της τα χάλια, πνέοντας τα λοίσθια.

05. Τα Χρέη στα Ύψη και χωρίς καμμία προοπτική και δυνατότητα διόρθωσης.

06. Η Απαξίωση των Περιουσιών τραβάει την κατηφόρα αλλά σε λίγο έτσι και αλλιώς ελάχιστοι

θα διαθέτουν κάτι τέτοιο όποιος προλάβει να κατοχυρώσει θέση κάτω από γέφυρα ή παγκάκι

έχει καλώς οι υπόλοιποι όπου λάχει για όσο βέβαια θα μπορούν πριν να τους μαζέψει και

αυτούς ο Μπόγιας.

07. Οι Κοινωφελείς και Κερδοφόρες επιχειρήσεις και υπηρεσίες ξεπουλήθηκαν ή αυτό θα συμβεί

στο άμεσο μέλλον, παρομοίως ο ΟΛΟΣ Φυσικός και Ορυκτός Πλούτος της Χώρας.

08. Η Παιδεία είναι σε διάλυση σε λίγο τα παιδιά απλά θα μπορούν μόνο να «μουγκρίζουν«.

09. Μετανάστευση και Υπογεννητικότητα οσονούπω θα μας καταστήσει μειονότητα στον τόπο

μας.

10. Η Λαθροεισβολή συν τω χρόνω αυξάνεται και θα οδηγήσει σε πλήρη Εξάλειψη το Έθνος.

11. Η Αλλοίωση του τρόπου Ζωής είναι εμφανής παντού.

12. Η Εγκληματικότητα καλπάζει.

13. Η Ανασφάλεια στα Ύψη.

14. Η Ανεργία καλά κρατεί παρά την όποια μετανάστευση.

15. Εργασία σε λίγο μόνο σε καφετέριες, πιτσαρίες και ΕΟΖ και αυτό εκ περιτροπής.

16. Το Διαθέσιμο εισόδημα στο άστα να πάνε, σε λίγο ούτε οι σκουπιδοντενεκέδες θα μας

σώζουν.

17. Ιατροφαρμακευτική περίθαλψη οσονούπω μόνο για τους έχοντες και κατέχοντες, οι

υπόλοιποι στον καιάδα.

18. Οι Συντάξεις θα είναι φιλοδωρήματα για ένα κουλούρι και μισό γιαουρτάκι όποιος

πλήρωσε ή συνεχίζει να πληρώνει καλά να πάθει ας πρόσεχε.

19. Η Εθνική Κυριαρχία δεν μειώθηκε απλώς, αλλά ήδη παραχωρήθηκε, είμαστε πλέον και

φανερά προτεκτοράτο.

20. Το Κράτος δεν διαθέτει πλέον τίποτε ώστε να αναστρέψει την κατάσταση, άλλωστε αυτό ήταν

Ηλίου φαεινότερον από την στιγμή που παρεχώρησε το Δικαίωμα κοπής Χρήματος στην ΕΚΤ.

21. Οι Θεσμοί (ΠτΔ, Κυβέρνηση, Βολευτάδες, Δικαστάδες, Ανώτεροι Στρατιωτικοί και

Αστυνομικοί) πουλημένοι και απόλυτα υποταγμένοι στις διαταγές των αφεντάδων τους.

22. Ακολουθεί κατά πόδας το Δημοσιοϋπαλληλικό κοπριτολόϊ που στηρίζει τους παραπάνω.

23. Παπαδαριό και υποτιθέμενη Ακαδημαϊκή και Πνευματική Κοινότητα ανύπαρκτοι.

24. Ο τελευταίος να βάλει την πλάκα και να κλείσει την πόρτα αιωνία μας η ανήμη !!!!

Αυτά και πολλά άλλα συνθέτουν την σημερινή κατάσταση έτσι που πλέον δεν μιλάμε για

σήραγγα ή τούνελ και φως στην μη φανερή άκρη του, αλλά για ελεύθερη πτώση σε σκοτεινό και

αβυσσαλέο βάραθρο.

Όπως έχουν τα πράγματα, με όλο το πολιτικό και τα λοιπά συστήματα της χώρας πουλημένα, και

με τον Λαό ΑΠΟΝΤΑ, παραδομένον και υποταγμένον ή σε βαθύ καταληπτικό ύπνο, δεν υπάρχει

καμμία απολύτως προοπτική ανάκαμψης και διόρθωσης της καταστάσεως, αν αφήσουμε τα

πράγματα να τραβήξουν τον χαραγμένο δρόμο χωρίς να αντιδράσουμε έστω και αυτήν την ύστατη

στιγμή.

Μόνη μας ελπίδα διαφαίνεται πλέον, να καταφέρουμε να αφυπνίσουμε κάποιους, μιά κρίσιμη

μάζα, που θα μπορέσει να λειτουργήσει σαν καταλύτης, ώστε να συμπαρασύρει και μια μεγάλη

μερίδα από τους υπόλοιπους, ώστε να αντιδράσουμε και να απαιτήσουμε ή να επιβάλουμε την

ΑΛΛΑΓΗ.

Η Σωτηρία εμών και της Χώρας περνάει μόνο μέσα απαυτόν τον δρόμο δυστυχώς πλέον δεν

υπάρχει άλλη λύση.

Για να υπάρξει και να γίνει πραγματικότητα η Σωτηρία, χρειάζονται, συνοπτικά, τα

ακόλουθα.

α). Επιστροφή σε Εθνικό Νόμισμα και κρατικοποίηση των Τραπεζών.

β). Απαγκίστρωση απόλες τις Συμφωνίες.

γ). Διαγραφή του Χρέους Δημοσίου και Ιδιωτικού

δ). Επανακρατικοποίηση όλων των Ξεπουληθέντων ή Παραχωρηθέντων Δομών.

ε). Παροχή Ρευστότητος και αποκατάσταση δυνατότητος Διαβίωσης στους πολίτες χρήμα να

κινηθεί η αγορά.

ζ). Χρηματοδότηση Δημοσίων Έργων δουλειά στον κόσμο μέχρι να υπάρξει εργασία από

ιδιωτική πρωτοβουλία.

Αυτά είναι εκ των Ούκ Άνευ, απλά και μόνο τα Πρώτα Βήματα, μόνο μέσω αυτών μπορεί να

έχει ΜΕΛΛΟΝ η Χώρα αλλιώς ας κλείσουμε οριστικά το μαγαζί να τελειώσει η ιστορία.

Την πλήρη ανάπτυξη στο τι ακριβώς χρειάζεται να γίνει και με πιά σειρά λίγη υπομονή, θα το

δούμε παρακάτω όταν φτάσουμε στις προτάσεις τις προτεινόμενες λύσεις.

Κάποιος εύλογα θα πεί :

Καλά όλα αυτά, μια χαρά ακούγονται που όμως θα πατήσουμε, που θα στηριχτούμε για να τα

κάνουμε …. ποιά η νομιμότητα που έχουμε για να κινηθούμε, να προχωρήσουμε και να τα κάνουμε

όλα αυτά ;;

Είπαμε υπομονή και θα τα δούμε όλα για ποιόν λόγο λέτε να τραβήξαμε όλα αυτά τα σεντόνια

;;; … έτσι για να έχουμε κάτι να γράφουμε ;;

Που θα πατήσουμε

Τα πάντα βασίζονται πρωτίστως στον Καταστατικό Χάρτη της χώρας κοινώς στο Σύνταγμακαι

μάλιστα στα πρωτεύοντα και βασικά άρθρα, πάνω στα οποία χτίζονται όλα τα υπόλοιπα άρθρα,

και στην συνέχεια όλο το λειτουργικό σύστημα του κράτους, οι νόμοι και οι διατάξεις που διέπουν

τις σχέσεις μεταξύ των πολιτών, πολιτών και κράτους, καθώς και της κρατικής υποστάσεως με τον

υπόλοιπο κόσμο, κράτη και οργανισμούς. Άρα εφόσον είναι η αρχή πάνω στην οποία βασίζεται

το όλο οικοδόμημα που ονομάζεταιορίζεται ως κράτος, απαυτό οφείλουμε να ξεκινήσουμε.

ΣΥΝΤΑΓΜΑ …. το λοιπόν

Από τα 120 άρθρα του Ελληνικού Συντάγματος μόνο κάποια είναι τα Βασικά όλα τα

υπόλοιπα είναι δευτερεύοντα, τριτεύοντα καθώς ακόμη και σε αντίθεση με τα βασικά, άρα και μη

αποδεκτά δηλαδή καταχρηστικά, παράνομα και αντισυνταγματικά, καθώς κάποιοι επιτήδειοι

φρόντισαν και τα εμφιλοχώρησαν εντός αυτού για δικούς τους σκοτεινούς και παράνομους

σκοπούς.

Οτιδήποτε όμως Αντίκειται στα Βασικά άρθρα, είναι χωρίς νομική υπόσταση …. κοινώς για

τα σκουπίδια.

Τα ΒΑΣΙΚΑ ΆΡΘΡΑ

Θα ξεκινήσουμε από το βασικότερο όλων, το Θεμέλιο, και συν τη αναπτύξει θα περάσουμε στα

υπόλοιπα βασικά.

Α. Θεμέλιον άρθρον του Συντάγματος

Το Θεμέλιον ορίζει την Απόλυτα Αδιαπραγμάτευτη Κυριαρχία του Κράτους και των Πολιτών του.

Άρθρο 1§2

Θεμέλιo τoυ πoλιτεύματoς είναι η λαϊκή κυριαρχία.

Ερμηνεία :

Θεμέλιούπαρξη, του Κράτους είναι η Λαϊκή Κυριαρχία, η Ελευθερία και Αυτοδιάθεση του

Έθνους !

Μόνο ο Λαός είναι Κυρίαρχος και κανείς άλλος.

Κυρίαρχος σημαίνει και Ελεύθερος δεν είναι Δούλος και Υποτελής, δεν είναι Προτεκτοράτο,

Αυτός και μόνον Αυτός μπορεί να Ορίζει το Μέλλον και την Μοίρα του.

Ανάπτυξη :

Οτιδήποτε ενάντιο στην Λαϊκή Βούληση, οτιδήποτε αντιστρατεύεται την Λαϊκή Κυριαρχία, είναι

παράνομο, αντισυνταγματικό, μη έχον νομική βάση και μη επιφέρον νομικά αποτελέσματα άρα

εύκολο να πεταχτεί στα σκουπίδια χωρίς επακόλουθα.

Το Θεμέλιο, ορίζει καταφανώς ότι, υφίσταται Ελευθερία, Αυτοδιάθεση και Κυριαρχία του Έθνους

και της Φυλής, και το κράτος απαρτίζεται από Ελεύθερα και Αδούλωτα άτομαΠολίτες.

Συμπέρασμα :

Η όποια παραποίηση ή αντιποίηση της Λαϊκής Βούλησης είναι άκυρη και αντισυνταγματική.

Σαν Κυρίαρχος ποτέ δεν μπορεί να είναι Υποτελής, διότι υποτελής ή προτεκτοράτο, σημαίνει ότι

σκλαβώθηκε και έχασε την κυριαρχία του.

Εξηγήσεις :

Εκτός αυτών, Συμβάσεις, Συμφωνίες, Μνημόνια κλπ. και οτιδήποτε μειώνει ή αποστερεί την

Κυριαρχία από τον Λαό είναι Αντισυνταγματικό.

Οτιδήποτε Επικάθεται, Υφαρπάζει, Μειώνει, Στερεί Κυριαρχία, Δικαιώματα, Πλούτο, Αυτάρκεια,

Αυτοδιάθεση και τα λοιπά αντίκειται στο Σύνταγμα, στην Ύπαρξη της Κρατικής, Εθνικής και

Φυλετικής Οντότητας και άρα δεν είναι δεκτόν.

Τα Μνημόνια λοιπόν, το πέρασμα στο ΑγγλικόΕταιρικό Δίκαιο, η Υποθήκευση της Δημόσιας και

Ιδιωτικής περιουσίας, καθώς και η υπαγωγή σε οτιδήποτε στερεί και μειώνει κυριότητα … μόνο με

την Καθολική Απόφαση του Ελληνικού Λαού μπορεί να ισχύσει και όχι με αποφάσεις και

υπογραφές παρανόμων και αντισυνταγματικών κυβερνήσεων άρα όλα τα εν λόγω στα

σκουπίδια και γρήγορα !!

Παραχωρήσεις ή Εκποιήσεις Κοινωφελών και απαραιτήτων διά την καλή λειτουργία Υπηρεσιών

και Δομών είναι επίσης αντισυνταγματικές έστω και αν ασκείται εποπτικός έλεγχος.

Το Ίδιο Ισχύει για την παράδοση του Εθνικού Νομίσματος είναι Άκυρη και αντισυνταγματική.

Παράνομο και αντισυνταγματικό είναι η παραχώρηση στις τράπεζες (Κεντρική και Εμπορικές

ιδίως τις Εμπορικές) να Δημιουργούν Χρήμα από κοπανιστό αέρα καθόσον αυτό, εκτός των

άλλων, υποσκάπτει την Εθνική Κυριαρχία.

Παρομοίως, και τα ΝΠΔΔ τα οποία είναι κράτη εν κράτος, και δεν είναι απόλυτα και ξεκάθαρα

υπηρεσίες του κράτους, είναι αντισυνταγματικά, καθόσον δεν νοείται εντός του κράτους να

υπάρχει κάποιος που δεν υπάγεται σε αυτό και δεν δίνει λογαριασμό καθώς αυτό μειώνει την

κυριαρχία, και ένα κράτος είναι ΑΠΟΛΥΤΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟ.

Β. Μεταθεμέλια άρθρα

Τα Μεταθεμέλια άρθρα ορίζουν το πως, με ποιόν τρόπο και με ποιούς όρους οι Πολίτες επιλέγουν

να εκλέξουν τους ανώτατους άρχοντες στους οποίους θα αναθέσουν, για ορισμένο διάστημα,

εντός συγκεκριμένων ορίων, την διακυβέρνηση της χώρας.

Άρθρο 1 §3

Όλες oι εξoυσίες πηγάζoυν από τo Λαό, υπάρχoυν υπέρ αυτoύ και τoυ Έθνoυς και

ασκoύνται

όπως oρίζει τo Σύνταγμα.

Ερμηνεία :

Η όποια ΑνάθεσηΕξουσία, γίνεται μόνο και πρέπει να έχει πάντα την έγκριση του Λαού, και

αποσκοπεί πάντα προς όφελος αυτού και του ΈΘΝΟΥΣ

Ανάπτυξη :

Εάν μια ανάθεση εξουσίας δεν έχει την έγκριση του Λαού ή επιφέρει βλάβη σαυτόν είναι

παράνομη, αντισυνταγματική και δεν έχει απολύτως καμμία νομιμότητα.

Συμπέρασμα :

Οτιδήποτε στρέφεται εναντίον του Λαού και δεν είναι υπέρ του, είναι αντισυνταγματικό

άρα άκυρον.

Εξηγήσεις :

Ανάθεση κυβέρνησης σε κόμματα τα οποία δεν συγκέντρωσαν το 50+1% του Εκλογικού

σώματος αντιβαίνει στο σύνταγμα.

Κόμμα που δεν τηρεί το προεκλογικό του πρόγραμμα είναι ΕΚΠΤΩΤΟ, καθώς η ύπαρξη και

λειτουργία του στρέφεται ευθέως εναντίον του ΛΑΟΥ και δεν αποσκοπεί σε υπέρ του λαού

συμφέρον, αλλά σε αλλότριες στοχεύσεις και επιδιώξεις. Όποιος δε συναινεί ή στηρίζει πράξει και

θέσει, κάτι τέτοιο, είναι άμεσα ένοχος και υπόλογος Εσχάτης Προδοσίας και επίσης ένοχος σε

σύσταση και σύμπραξη έργων κακουργηματικής και προδοτικής συμμορίας.

Άρθρο 1§1

To πoλίτευμα της Eλλάδας είναι Πρoεδρευόμενη Koινoβoυλευτική Δημoκρατία.

Ερμηνεία :

Το Πολίτευμα είναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΝ, όθεν τούτο σημαίνει ότι επικρατεί πάντα η γνώμη

απόφαση της πλειοψηφίας, δηλαδή του 50+1% των δικαιουμένων ψήφου πολιτών, (εκτός εκείνων

που άπτονται της Υποστάσεως του Έθνους και έχουν χρείαν της Απολύτου ή Ενισχυμένης

πλειοψηφίας)

Το Κοινοβουλευτική, και Προεδρευομένη είναι πολύ δευτερεύοντα και όχι βασικά στοιχεία.

Ανάπτυξη :

Τούτο με απόλυτα ξεκάθαρα λόγια λέει ότι, για να έχει νομιμότητα και έγκριση η οποιαδήποτε

κυβέρνηση, απόφαση (εκτός αυτών που έχουν σχέση με την ακεραιότητα και λοιπά θέματα

ύπαρξης του Έθνους όπου δεν αρκεί μόνο μια ισχνή πλειοψηφία αλλά μια υπέρ το δέον ή και

απόλυτη τοιαύτη) πρέπει να έχει λάβει την πλειοψηφία των Δικαιουμένων ψήφου πολιτών.

Τούτο σημαίνει ότι όλες οι κυβερνήσεις (το πρώτο κόμμα ή ο συνασπισμός κομμάτων εκ των

προτέρων όμως κοινοποιηθείς), η όποια απόφαση, το όποιο ψήφισμα, θα έπρεπε να έχει λάβει το

50+1% του όλου αριθμού των ψηφοφόρων (όσων δικαιούνται ψήφου)

Επίσης τούτο σημαίνει ότι εκ των υστέρων συμπράξεις μεταξύ κομμάτων, έστω και αν

συμπληρώνουν το εν λόγω ποσοστό του 50+1% των όλων ψηφοφόρων, δεν νομιμοποιούνται,

νομιμοποιούνται μόνον εάν εκ των προτέρων έχουν συστήσει σύνδεσμο και το έχουν κοινοποιήσει

στον Λαό.

Συμπέρασμα :

Όλα τα σκαρφισθέντα τερτίπια, να μην λαμβάνεται υπόψιν το όλον σώμα των ψηφοφόρων,

ούτε τα Άκυρα ή τα Λευκά, ούτε επίσης και το 50+1% των υποτιθέμενων εγκύρων, καθιστούν

όλους τους μετέχοντες στο εν λόγω πανηγύρι Πρόεδρο Δημοκρατίας, Κόμματα, Πρωτοδικεία,

Δικαστικό σύστημαεπίορκους, προδότες και καταπατητές του Συντάγματος όπερ και τούτο

σημαίνει ότι οτιδήποτε έκαναν δεν είχε την έγκριση του Ελληνικού Λαού, και άρα ο

Ελληνικός Λαός δεν ΔΕΣΜΕΥΕΤΑΙ στο ελάχιστο από τις πράξεις, αποφάσεις και

υπογραφές τους.

Οι διάφοροι και κατά καιρούς ψηφισθέντες Εκλογικοί Νόμοι, αφού καταστρατηγούν το 50+1%

του όλου αριθμού ψηφοφόρων, είναι σε πλήρη αντίθεση με το Βασικό Μέρος του Συντάγματος

άρα Αντισυνταγματικοί και Άκυροι και οι όποιες κυβερνήσεις προέκυψαν βάσει αυτών

παράνομες και αντισυνταγματικές.

Εξηγήσεις :

Το επιχείρημα του να λαμβάνονται υπόψιν τα αποτελέσματα μόνον επί των ψηφισάντων,

καθίσταται έωλον, καθώς τούτο προσκρούει σε άλλα άρθρα του Συντάγματος και δή του άρθρου 4

(θα δούμε πιο κάτω επαυτού) καθώς και των άρθρων 2 και 4 και 25.

Το επιχείρημα, του να μην προσμετρώνται στα έγκυρα ψηφοδέλτια και στα παράγοντα το

ποσοστό ψήφισης, τα Λευκά και τα Άκυρα, επίσης προσκρούει σε άρθρα του συντάγματος άρα

απονομιμοποιείται.

Η μη τήρηση επίσης από τα κόμματα του προεκλογικού τους προγράμματος καθιστά αυτά

άμεσα ΈΚΠΤΩΤΑ.

Τα άνω αναφερόμενα είναι ικανά ώστε να απονομιμοποιήσουν κάθε πράξη, σύμβαση,

συμφωνία και νόμους, τα οποία έγιναν από τις κυβερνήσεις που δεν είχαν την έγκριση του

Ελληνικού Λαού.

Όλοι αυτοί (Βολευτάδες, ΠτΔ, Δικαστικοί κλπ) είναι ένοχοι Εσχάτης Προδοσίας, καθώς και

υπόλογοι Σύστασης Κακουργηματικής και Ληστρικής Συμμορίας, προς Υφαρπαγή Εξουσίας,

Προσπορισμό Χρηματικών και Λοιπών Αποκτημάτων.

Γ. Στήριξη του Συντάγματος

Τα άρθρα αυτά επιφορτίζουν τους Πολίτες με την Διαφύλαξη της Ευνομίας, του Συντάγματος, και

της Ίδιας της Υπόστασης και Κυριαρχίας του Έθνους και του Κράτους.

Άρθρο 120§2

O σεβασμός στo Σύνταγμα και τoυς νόμoυς πoυ συμφωνoύν με αυτό και η αφoσίωση στην

Πατρίδα και τη Δημoκρατία απoτελoύν θεμελιώδη υπoχρέωση όλων των Eλλήνων.

Ερμηνεία :

Ξεκάθαρα το Σύνταγμα θέτει ως υποχρέωση, ανεξαιρέτως ΟΛΩΝ των Ελλήνων, τον σεβασμό

προς ΑΥΤΟ, καθώς και την Αφοσίωση, Λόγω και Έργω, προς την Πατρίδα.

Εδώ υπάρχει μια ουσιαστική Διευκρίνιση και τoυς νόμoυς πoυ συμφωνoύν με αυτό όχι

κάθε μπούρδα που μπορεί κάποιοι να ψηφήσουν.

Ανάπτυξη :

ΌΛΟΙ οι Έλληνες, πολλώ δε μάλλον ΌΛΟΙ οι ΘΕΣΜΟΙ, ΠτΔ, Κυβέρνηση, Υπουργοί,

Βολευτάδες

Δικαστικοί, Σώματα Ασφαλείας και Στρατιωτικοί, και ΟΛΟΙ οι Δημόσιοι Υπάλληλοι,

Ορκίζονται Πίστη στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ (δίνοντας συγκεκριμένον επί τούτου όρκο), το οποίο Σύνταγμα

οφείλουν να γνωρίζουν πλήρως και να πράττουν σύμφωνα με Αυτό.

Οι διάφοροι Φλούφληδες μπορεί και έχουν βγάλει ένα σωρό νόμους (στο μόνο που θα

μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι κατέχουμε τα πρωτεία, είναι στην παραγωγή νόμων), εάν αυτοί

συμφωνούν με το Σύνταγμα και κυρίως με τα Βασικά του άρθρα, έχει καλώς, αλλιώς χεστήκαμε

ας τους βάλουν εκεί που ξέρουν και ας τους έχουν υπογράψει όχι τριακόσιοι αλλά και

οχτακόσιοι τόσοι ακόμα.

Συμπέρασμα :

Ο ΝΟΜΟΣ δεν αναγνωρίζει άγνοια (ούτε στον απλό πολίτη έστω και αν αυτό είναι

παράλογο καθήν στιγμή ο λαός δεν είναι σε θέση να παρακολουθεί και να αντιλαμβάνεται

κατανοεί όλη την πληθώρα νόμων που ψηφίζονται) οπότε αφού στον απλό πολίτη δεν το δέχεται,

όλοι αυτοί των θεσμών και του Δημοσιοϋπαλληλικού κόσμου δεν έχουν καμμία ελπίδα να τους

αναγνωριστεί κάτι τέτοιο, καθώς γιαυτό τους πληρώνουμε, και δουλειά τους είναι να γνωρίζουν

και να κατανοούν τους νόμους.

Το Σύνταγμα απαιτεί πρώτα απόλα σεβασμό απαυτούς που είναι επιφορτισμένοι με την

φύλαξη του, ΠτΔ, Δικαστές κλπ.

Όλοι οι φορείς του κράτους είναι υποχρεωμένοι να εφαρμόζουν πρωτίστως το Σύνταγμα και δήόσα άρθρα του είναι σύμφωνα με τα βασικά αυτού άρθρα, και μόνο όσους άλλους νόμους είναι σαυτά τα πλαίσια, και να αγνοούν κάθε τι άλλο, αλλιώς παραβαίνουν το Σύνταγμα και ως εκ τούτουδρουν ενάντια στον Ελληνικό Λαό, και άρα είναι ένοχοι καταπάτησης του Συντάγματος

Εξηγήσεις :

Η Καταπάτηση ή Καταστρατήγηση του Συντάγματος, βάσει του άρθρου 134 του Ποινικού

Κώδικος, αποτελεί Πράξη Προδοσίας.

Όλοι οι Δημόσιοι Υπάλληλοι βάσει του άρθρου 19 και 24 του Δημοσιοϋπαλληλικού Κώδικα,

ορκίζονται Πίστη στην πατρίδα και το Σύνταγμα, και βάσει του άρθρου 25 του ΔΚ, πρέπει ο κάθε

δημόσιος υπάλληλος, να φροντίζει ώστε κάθε του ενέργεια να έχει νομιμότητα, καθώς είναι άμεσα

υπεύθυνος και υπόλογος για κάθε τι Αντισυνταγματικό που πράττει, έστω και αν αυτό είναι λόγω

κάποιου νόμου ή εγκυκλίου, τα οποία όμως αντιβαίνουν προς το Σύνταγμα, και ιδίως προς τα

Βασικά του άρθρα (τα οποία αναφέρονται εδώ σαυτό το άρθρο ένα προς ένα).

Δεν Υφίσταται καμμία απολύτως υποχρέωση να υπακούσουμε σε κάποιον νόμο που δεν

συμφωνεί με το Σύνταγμα, άλλωστε και το Ίδιο το Σύνταγμα έχει ΒΑΣΙΚΑ άρθρα στα οποία όλα τα

υπόλοιπα άρθρα του πρέπει να υπακούουν, αλλιώς είναι για τα σκουπίδια, αυτό άλλωστε

επιτάσσει το Σύνταγμα με το εν λόγω άρθρο120§2.

Άρθρο 120§3

O σφετερισμός, με oπoιoνδήπoτε τρόπo, της λαϊκής κυριαρχίας και των εξoυσιών πoυ

απoρρέoυν από αυτή διώκεται μόλις απoκατασταθεί η νόμιμη εξoυσία, oπότε αρχίζει και η

παραγραφή τoυ εγκλήματoς.

Ερμηνεία :

Εάν με οποιονδήποτε τρόπο, υπάρξει σφετερισμός της Λαϊκής Κυριαρχίας, αυτό δεν

παραγράφεται στον αιώνα τον άπαντα, μέχρι να αποκατασταθεί ΠΛΗΡΩΣ η ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ.

Ότι έχει γίνει Ενάντια ή καθΥπέρβαση του Συντάγματος, υπόκειται σε Δίωξη όταν επέλθει

αποκατάσταση της Νομιμότητος.

Ανάπτυξη :

Παραγραφή του όποιου εγκλήματος ενάντια στο Σύνταγμα, θα ξεκινήσει μόνο μετά την

αποκατάσταση της Νομιμότητας.

Αυτό που κρίνει το κάθε τι, και όσα έχουν γίνει ενάντια σαυτήν, είναι η αποκατάσταση της

Νομιμότητας.

Συμπέρασμα :

Η Παραγραφή του όποιου ως άνω Εγκλήματος δεν έχει να κάνει με την πάροδο κάποιου

χρονικού πλαισίου, αλλά με την αποκατάσταση της Νομιμότητας, οπότε και 20 ή και 50 ή 100

χρόνια να έχουν περάσει αν δεν έχει αποκατασταθεί η Νομιμότητα, τίποτα δεν αρχίζει να μετράει

αντίστροφα προς παραγραφή.

Κάθε Αντισυνταγματικό, καταλύει την Λαϊκή Κυριαρχία, στρεφόμενο ευθέως ενάντια στο

συμφέρον του ΛΑΟΥ, και ως εκ τούτου υπόκειται σε Δίωξη μετά την αποκατάσταση της

Νομιμότητας.

Εξηγήσεις :

Ο Σφετερισμός και η σύμπραξη σαυτό καθιστά Υπόλογον τον οποιονδήποτε έχει άμεση ή

έμμεση ανάμειξη σαυτό.

Όσοι δηλαδή καθοιονδήποτε τρόπο στηρίξουν αυτόν τον σφετερισμό, ή και ενώ είναι

υποχρεωμένοι ή και μπορούν να τον εμποδίσουν παρά ταύτα δεν το έκαναν, είναι υπόλογοι σε

Δίωξη μετά την αποκατάσταση της Νομιμότητας. Τούτο σημαίνει ότι όποιος έχει υποστεί βλάβη μκάποια ενέργειά τους μπορεί να κινηθεί εναντίον τους.Πέραν των θεσμών, καλό είναι ΌΛΟΙ οι Δημόσιοι Υπάλληλοι να το έχουν αυτό υπόψιν τους.

Άρθρο 120§4

H τήρηση τoυ Συντάγματoς επαφίεται στoν πατριωτισμό των Eλλήνων, πoυ δικαιoύνται και

υπoχρεoύνται να αντιστέκoνται με κάθε μέσo εναντίoν oπoιoυδήπoτε επιχειρεί να τo

καταλύσει με τη βία.

Ερμηνεία :

Με κάθε μέσο όχι μόνο ειρηνικό, αλλά και Ενόπλως

Η Τήρηση του Συντάγματος δεν Επαφίεται στους Θεσμούς, αλλά στον ΛΑΟ, διότι η

κατάλυση ΜΟΝΟ από τους Θεσμούς μπορεί να Προέλθει.

Ο ΛΑΟΣ δεν καταλύει ποτέ το Σύνταγμα, διότι δεν μπορεί να καταλύσει τον Εαυτόν του

ο ΛΑΟΣ απλά μπορεί και ΑΛΛΑΖΕΙ όταν το κρίνει σκόπιμο το Σύνταγμα και δεν

χρειάζεται άδεια από κάποιον για να το κάνει Αποφασίζει και τέρμα, αυτό είναι !! … και

πλέον έχει να πορεύεται με το ΝΕΟ που χάραξε !!!

Εναντίον όποιου επιχειρεί να το καταλύσει με την Βία άαα δηλαδή αν δεν το καταλύσει

με την Βία, τότε θα πούμε εντάξει μωρέ αφού δεν το έκανε με Βία δεν πειράζει τι λέτε ρε

Ηλίθιοι του κερατά η χωρίς Βία κατάλυση παύει να είναι κατάλυση, και ο Λαός πρέπει να το

χάψει και να το βουλώσει ;;

Το «με την βία» βέβαια επιδέχεται και άλλη ερμηνεία. Βία είναι και η χειραγώγηση, ο εκβιασμός,

ο εκφοβισμός, η παραπλάνηση και όλα τα συναφή.

Αυτό το «με την βία» πάντως μοιάζει να είναι εμβόλιμο, από πουλημένα τομάρια ώστε ο λαός

να παραπλανηθεί, να αποκοιμηθεί και να αδρανήσει .

Ανάπτυξη :

Η τήρηση του Συντάγματος επαφίεται στον πατριωτισμό των Ελλήνων, του Λαού δηλαδή,

καθόσον το Σύνταγμα είναι το ΘΕΜΕΛΙΟ της Κυριαρχίας του Λαού, και κανείς και τίποτα δεν είναι

υπεράνω του Λαού, ο Λαός είναι ο Κυρίαρχος και κανένας άλλος, την οποιαδήποτε εξουσία για

κάτι, την παραχωρεί με συγκεκριμένους Όρους ο Λαός, δεν την δίνει έτσι στον αέρα, άρα

οτιδήποτε δεν γίνεται σύμφωνα με αυτούς τους όρους αποτελεί Σφετερισμό και Κατάλυση του

Συντάγματος, άσχετα το πως μπορεί να παρουσιάζεται.

Ο Σφετερισμός και η Κατάλυση του Συντάγματος, όπως και να γίνει, είτε Βιαίως είτε

Δολίως, είναι πάντα Σφετερισμός και Κατάλυση πράξη ΕΝΑΝΤΙΑ στον ΛΑΟ.

Συμπέρασμα :

Ο Λαός οφείλει να παρακολουθεί στενά, εκ του σύνεγγυς, όλους αυτούς στους οποίους έχει

Αναθέσει κάποιο Λειτούργημα και κάποιες Αρμοδιότητες, εάν πράττουν σύμφωνα με τους όρους

του, ειδάλλως οφείλει πάραυτα να τους τις αφαιρεί και να τους καλεί σε Απολογία.

Δεν πρέπει να επαφίεται στην καλή θέληση όλων αυτών, διότι εάν προδοθεί αυτό θα είναι μόνο

από αυτούς στους οποίους έχει Αναθέσει Αρμοδιότητες, Δύναμη και Εξουσίες.

Πολιτικοί, Στρατιωτικοί, Δικαστικοί και Οικονομικοί παράγοντες είναι αυτοί που πάντα καταλύουν

το Σύνταγμα για δικούς τους και μόνο λόγους και επιδιώξεις και όχι για να ωφελήσουν τον Λαό,

οπότε πρέπει να έχει τα μάτια του δεκατέσσερα.

Εξηγήσεις :

Επειδή το Σύνταγμα είναι η Ίδια ή Ύπαρξη και η Υπόσταση του Λαού, οφείλει να το

υπερασπίζεται με κάθε μέσον και τρόπο, μην επιτρέποντας απολύτως σε κανέναν να το

καταστρατηγεί ή να το καταπατάει.

Οφείλει να το κάνει με Κάθε Μέσο και όχι μόνο με παρακλήσεις αλλά και Ενόπλως εάν

χρειαστεί και υπάρξει ανάγκη, και τούτο βεβαίως επειδή όποιος επιχειρεί να σφετεριστεί την

εξουσία δεν καταλαβαίνει με λόγια αλλά με έργα, και σίγουρα δεν πρόκειται να παραιτηθεί επειδή

κάποιοι Διαφωνούν, αλλά απεναντίας θα προβάλλει σθεναρή αντίσταση ή και θα προσπαθήσει

βιαίως να επιβάλλει την θέση και άποψή του.

Το άρθρο 120§4 είναι το ακόλουθο : H τήρηση τoυ Συντάγματoς επαφίεται στoν

πατριωτισμό των Eλλήνων, πoυ δικαιoύνται και υπoχρεoύνται να αντιστέκoνται με κάθε

μέσo εναντίoν oπoιoυδήπoτε επιχειρεί να τo καταλύσει .

Ξεχάστε το «με την βία» είναι απλώς στάχτη στα μάτια μας.

Δ. Υπόλοιπα Βασικά άρθρα

Άρθρο 2§1

O σεβασμός και η πρoστασία της αξίας τoυ ανθρώπoυ απoτελoύν την πρωταρχική

υπoχρέωση της Πoλιτείας.

Ερμηνεία :

Η ΠολιτείαΚράτος έχει υποχρέωση να μεριμνά και να φροντίζει για τους πολίτες (υγεία,

μόρφωση, εργασία, διαβίωση, ασφάλεια)

Ανάπτυξη :

Ουσιαστικά να φροντίζει ώστε όλοι οι πολίτες να απολαμβάνουν των αναγκαίων και βασικών

στοιχείων (υγεία, μόρφωση, εργασία, διαβίωση, ασφάλεια) καθώς επίσης και να έχουν την

δυνατότητα περαιτέρω ανάπτυξης και προόδου.

Το άρθρο 21§3-4 έρχεται συνεπίκουρο σε αυτά.

21§3 To Kράτoς μεριμνά για την υγεία των πoλιτών και παίρνει ειδικά μέτρα για την

πρoστασία της νεότητας, τoυ γήρατoς, της αναπηρίας και για την περίθαλψη των απόρων.

21§4 H απόκτηση κατoικίας από αυτoύς πoυ την στερoύνται ή πoυ στεγάζoνται

ανεπαρκώς απoτελεί αντικείμενo ειδικής φρoντίδας τoυ Kράτoυς.

Επίσης το άρθρο 25§1-2

25§1 Τα δικαιώματα του ανθρώπου ως ατόμου και ως μέλους του κοινωνικού συνόλου

και η αρχή του κοινωνικού κράτους δικαίου τελούν υπό την εγγύηση του Κράτους.

25§2 H αναγνώριση και η πρoστασία των θεμελιωδών και απαράγραπτων

δικαιωμάτων τoυ ανθρώπoυ από την Πoλιτεία απoβλέπει στην πραγμάτωση της

κoινωνικής πρoόδoυ μέσα σε ελευθερία και δικαιoσύνη.

Συμπέρασμα :

Άρα ουδείς πολίτης επιτρέπεται να μην απολαμβάνει τουλάχιστον των αναγκαίων, είτε είναι

ικανός να τα έχει από μόνος του είτε όχι, πολύ δε περισσότερο όσοι διά τον άλφα ή βήτα λόγω

βρεθούν σε κατάσταση που δεν τους επιτρέπει να τα έχουν εφεαυτού τους.

Είναι αντισυνταγματικό κάποιος να στερείται στέγασης, πολύ δε περισσότερο αυτό να του το

επιβάλλει το κράτος παρόμοια επίσης για την περίθαλψην, διατροφήν κλπ. κλπ.

Εξηγήσεις :

Τούτο κατά πρώτον σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να εξαιρεθεί από την παροχή των

βασικών.

Είναι παράνομο να εξαιρούνται κάποιοι επειδή λέει συμπληρώθηκαν οι θέσεις πχ. στα προ

νήπια, νήπια κλπ.

Παρόμοια δεν νοείται εξαίρεση στην ιατροφαρμακευτική περίθαλψη το δεν έχει ασφάλεια και

λόγω αυτού δεν έχει ιατροφαρμακευτική περίθαλψη αντίκειται στο Σύνταγμα.

Κανείς δεν επιτρέπεται να μην έχει τα αναγκαία για την διατροφή και συντήρησή του.

Κανείς δεν επιτρέπεται να είναι άστεγος το κράτος πρέπει να παρέχει στέγη σε όλους, πολύ

δε περισσότερο δεν μπορεί και δεν νομιμοποιείται να στερεί σε κάποιον την κατοικία του, ή στηχειρότερη περίπτωση να μην του παρέχει άλλο χώρο διαμονής άρα οι όποιες στερήσειςεξώσεις

πρώτης κατοικίας, λόγω χρεών προς το Δημόσιο είναι αντισυνταγματικές (οι εξώσεις από

ιδιώτες ή τράπεζες είναι τελείως διαφορετική περίπτωση όπου εκεί πλέον πρέπει να φροντίσει

το κράτος ώστε ο πολίτης να παραμείνει εντός ή να του διαθέσει άλλη στέγη).

Άρθρο 4§1

Oι Έλληνες είναι ίσoι ενώπιoν τoυ νόμoυ.

Ερμηνεία :

Όλοι οι Έλληνες είναι Ίσιοι άρα και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται από το κράτος, και εξ

αυτού δεν νοούνται Εξαιρέσεις και διαφορετική μεταχείρισηαντιμετώπιση.

Ανάπτυξη :

Αφού όλοι εκ προοιμίου λογίζονται Ίσιοι, κανείς δεν μπορεί να τύχει εξαίρεσης και να

αντιμετωπιστεί διαφορετικά διότι παύει η Ισότηςκαι άρα τούτο είναι αντισυνταγματικό.

Συμπέρασμα :

Δεν μπορεί δηλαδή ο ΠτΔ, ο Βολευτής, ο Δικαστικός, ο Τραπεζίτης, ο Επώνυμος κλπ. κλπ. να

έχει διαφορετική μεταχείριση. Τι θα πεί ΑΣΥΛΙΑ και κουραφέξαλα, αφού είμαστε Ίσιοι δεν είναι

δυνατόν κάποιος να έχει ασυλία και οι άλλοι όχι, ούτε να απαλλάσσεται παρανομιών και λοιπών

αδικημάτων.

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να αντιμετωπίζεται διαφορετικά.

Δεν μπορεί κάποιος να φορολογείται και ο άλλος να εξαιρείται, ούτε ο ένας να φορολογείται έτσι

και ο άλλος αλλιώς.

Δεν μπορεί ο ένας να απαλλάσσεται και ο άλλος να επιβαρύνεται ή να δικάζεται.

Δεν δικαιούται κάποιος να κάνει κάτι, και σε άλλον αυτό να απαγορεύεται (εκτός εάν πρόκειται

για την ύπαρξη αναγκαίων εχεγγύων ή ικανοτήτων κλπ)

Εξηγήσεις :

Η Ασυλία, αντίκειται στην Ισότητα, στο σύνταγμα.

Η Μονιμότητα επίσης.

Δικαιώματα διαφορετικά των άλλων, παρομοίως.

Όλες οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις, αλλά και όλα τα κόμματα, είναι υπόλογες, αφού καμμία εξ

αυτών (άσχετα αν αυτές ήσαν ή είναι παράνομες και αντισυνταγματικές) δεν τήρησε το πρόγραμμα

που βάσει αυτού ψηφίστηκε και έτσι ΕΞΑΠΑΤΗΣΕ τον Λαό, δεν μπορεί ο απλός πολίτης να

φυλακίζεται εάν υποβάλει ψευδή ή παραπλανητική δήλωση και τα κόμματα να μην δικάζονται

αφού ενσυνειδήτως και επί σκοπού εξαπάτησαν και κορόϊδεψαν τον ΛΑΟ.

Η Εξαίρεση παρομοίως, πχ. ΝΠΔΔ μη κρατικά (ΚΙΣ, Εκκλησίες, Ιδρύματα κλπ) η ύπαρξη τους

είναι αντισυνταγματική

Παράνομη είναι και η Δημιουργία Χρήματος από τις Εμπορικές Τράπεζες

Τι θα πεί Ανακεφαλαίωση των Τραπεζών (ιδιωτικών βεβαίως βεβαίως) ;;

Από που και ως που το χλαπάκιασμα και η στον αέρα χρηματοδότηση των δικών τους παιδιών,

που έκαναν τα τραπεζολαμόγια, φορτώνεται στις πλάτες του Ελληνικού λαού ;;

Τότε γιατί δεν αναλαμβάνουμε όλοι εμείς τα χρέη, το φαγοπότι και τις βλακείες των όποιων

Εταιρειών και των ξύπνιων Ιδιωτών επίσης ;;

Δεν νοείται να μπορεί να βάλει υποψηφιότητα για ΠτΔ μόνο όποιον ορίζουν τα κόμματα και όχιο κάθε πολίτης, τυγχάνοντας ταυτόχρονα της ιδίας προβολής από τα ΜΜΕ

Δεν μπορεί να χρηματοδοτούνται τα ήδη υπάρχοντα κόμματα και μάλιστα με ποσοστά επί των

προηγουμένων ψήφων, αλλά και να λαμβάνουν δάνεια από τράπεζες (που εμείς οι ηλίθιοι

ανακεφαλαιώνουμε) και όχι ο κάθε άλλος πολίτης ή σχηματισμός.

Σε αντίθεση με το παραπάνω οριζόμενα είναι επίσης το άρθρο 18§8 Δεν επιτρέπεται να

απαλλoτριωθεί η αγρoτική ιδιoκτησία των Σταυρoπηγιακών Iερών Moνών της Aγίας Aναστασίας

της Φαρμακoλύτριας στη Xαλκιδική, των Bλατάδων στη Θεσσαλoνίκη και τoυ Eυαγγελιστή Iωάννη

τoυ Θεoλόγoυ στην Πάτμo, με εξαίρεση τα μετόχια. Eπίσης δεν επιτρέπεται να απαλλoτριωθεί η

περιoυσία πoυ βρίσκεται στην Eλλάδα των Πατριαρχείων Aλεξάνδρειας, Aντιόχειας και

Iερoσoλύμων, καθώς και της Iερής Moνής τoυ Σινά.

Όλα τα παραπάνω, αλλά και άλλα πολλά είναι αντισυνταγματικά καθώς καταστρατηγούν το θέμα

της Ισότητος.

Άρθρο 4§2

Oι Έλληνες και oι Eλληνίδες έχoυν ίσα δικαιώματα και υπoχρεώσεις.

Ερμηνεία :

Όσα δικαιώματα και υποχρεώσεις έχει ο ένας άλλα τόσα έχει και ο έτερος (εκτός όπου χωρούν

εξαιρέσεις πχ. ηλικίας, αδυναμίας, αναπηρίας κλπ.)

Ανάπτυξη :

Οι Υποχρεώσεις προηγούνται των Δικαιωμάτων πάντα, εκτός όλων εκείνων που έχουν σχέση

με την ηλικία (νεαρού και γήρατος ή ακόμη και του φύλου)

Συμπέρασμα :

Οποιαδήποτε εξαίρεση (εκτός των σωστώς νοουμένων) είναι αντισυνταγματική και παράνομη.

Το Σύνταγμα μιλάει για Έλληνες και Ελληνίδες και εννοείται ότι ΟΛΟΙ οι υπόλοιποι δεν

μπορούν και δεν δικαιούνται, ούτε και να απαιτούν να έχουν τα ίδια δικαιώματα καθώς την

Πατρίδα την φυλάνε και την υπερασπίζονται οι Έλληνες και όχι οι διάφοροι επήλυδες ή οι γύφτοι

της όποιας μπανανίας.

Ο Έλληνας για να έχει Υποχρεώσεις πρέπει να απολαμβάνει και Δικαιώματα, τα οποία έχει

υποχρέωση το κράτος να του παρέχει.

Εξηγήσεις :

Όλοι στρατεύονται και υπηρετούν υποχρεωτικά χωρίς διακρίσεις και στην άκρη τα

φληναφήματα άρνηση συνείδησης δηλαδή ο ξύπνιος θα σκουπίζει πεζοδρόμια και ο βλάκας θα

πάει στην πρώτη γραμμή ;;

Ο Υπέρ Πατρίδος αγών δίδεται για να έχει Μέλλον το ΈθνοςΦυλή και τα παιδιά μας, και δεν

γίνεται για να μην χάσει ο κάθε τραπεζίτης, μεγαλοτσιφλικάς, εφοπλιστής, και κάθε άλλος κερατάς

τα πλούτη και τα οφίτσιά του με το Υπέρ Βωμών και Εστιών νοείται όπου Εστία είναι η

Κατοικία και η Οικογένεια, ενώ Βωμοί είναι τα Ηρώα και οι Τάφοι των Προγόνων και όχι

κάτι από εκείνα των παπαδαριών και των εκκλησιών.

Αναγνώριση προτέρου εντίμου βίου και κουραφέξαλα λες και κάποιο έγκλημα ή παρανομία

δεν έπεται βίου που αυτά δεν υπήρχαν.

Αφού όλοι είναι Ίσιοι και έχουν τα αυτά Δικαιώματα και Υποχρεώσεις, πως λοιπόν κάποιος

απαλλάσσεται από το ένα ή το άλλο, και οι υπόλοιποι υποχρεούνται σε αυτό ;;

Πως λοιπόν μιά επιχείρηση (τράπεζα ή συγκεκριμένη εταιρεία) ανακεφαλαιοποιείται ή σβήνονται

τα χρέη της και όχι το αυτό σε κάθε άλλη εταιρεία ή ιδιώτη ;;

Πως σε κάποιους αναγνωρίζονται ελαφρυντικά και σε άλλους όχι ;;

Οτιδήποτε λοιπόν έχει γίνει κάτω από τέτοιες συνθήκες και όρους, είναι αντισυνταγματικό και άρα

άκυρον, και όλοι όσοι με κάποιο τρόπο συνέπραξαν σε αυτό υπόλογοι εγκλήματος και συστάσεως

συμμορίας με σκοπό μίζες και ξέπλυμα μαύρου χρήματος, ίσως δε και ένοχοι Εσχάτης Προδοσίας.

Άρθρο 4§5

Oι Έλληνες πoλίτες συνεισφέρoυν χωρίς διακρίσεις στα δημόσια βάρη, ανάλoγα με τις

δυνάμεις τoυς.

Ερμηνεία :

Το ανάλογα με τις δυνάμεις τους είναι το κύριο.

Όλοι συνεισφέρουν μέχρι εκεί που μπορούν, και κυρίως όχι παραπάνω, ή με διαφορετικό μέτρο

και τρόπο από τους άλλους

Ανάπτυξη :

Δημόσιο βάρος, πέραν από Καθήκον και Ιερή Υποχρέωση, είναι η στράτευση προς φύλαξη της

Πατρίδος.

Η Φορολόγηση με ίδια μέτρα και σταθμά, χωρίς εξαιρέσεις (εννοείται πέραν των αναγκαίων

προς σωστή διαβίωση).

Σε περίπτωση Σεισάχθειας, πάλι κατά τον ανωτέρω τρόπο και μέχρι του σημείου που δεν θα

θίγονται τα αναγκαία προς σωστή διαβίωση.

Συμπέρασμα :

Όλοι οι Πολίτες είναι υπόχρεοι στράτευσης, δεν νοούνται εξαιρέσεις και δικαιολογίες (εκτός

ανικάνων, αναπήρων και μέχρις στιγμής των Γυναικών)

Φορολόγηση νοείται στην παραγωγή Πλούτου, όχι στα μέτρα που περπατάς ή στην βλακεία

που κατέβασε η κούτρα του κάθε κόπανου. Δεν νοείται φορολόγηση σε κάτι που δεν απέκτησες

(κέρδος, αύξηση, πλούτο).

Είναι αντισυνταγματικό, για τον πλούτο που απέκτησε κάποιος να φορολογείται και κάποιος όχι.

Αντισυνταγματική είναι επίσης η φορολόγηση σε κάτι στο οποίο ήδη έχεις φορολογηθεί, πχ.

κατοικία.

Αντισυνταγματικά είναι επίσης τα λεγόμενα Αντικειμενικά κριτήρια διαβίωσης, κερδών κλπ. κλπ.

Εξηγήσεις :

Από που και ως που ΝΠΔΔ, μη κρατικά, δεν φορολογούνται ;

Από που οι διάφορες Εταιρείες (ΟΕ, ΕΕ, ΕΠΕ, ΑΕ) να φορολογούνται και να αντιμετωπίζονται

διαφορετικά ;

Γιατί οι Εφοπλιστές να μην φορολογούνται όπως ο κάθε πολίτης;

Γιατί οι Τραπεζίτες, Βολευτάδες, €υρωβολευτάδες, Δικαστάδες και λοιποί κολοκυθάδες να έχουν

διαφορετική μεταχείριση ;;

Ο πλούτος που αποκτά ο καθένας, ο πλούτος και όχι ότι περνά από τα χέρια του πέραν του

αναγκαίου προς διαβίωσηπρέπει να φορολογείται με τα ίδια μέτρα οτιδήποτε άλλο, κάθε

εξαίρεση είναι αντισυνταγματική.

Κανείς δεν μπορεί και ούτε νοείται να συνεισφέρει, αν δεν αποκτά ή αυτά που αποκτά δεν είναι

ικανά για την διαβίωσήν του απεναντίας τότε έχει ανάγκη ενίσχυσης και όχι απομύζησης.

Αναγκαία προς Διαβίωση δεν νοούνται αυτά που θέλει ή έχει ο καθένας στο κεφάλι του, αλλά το

αναγκαίο μίνιμουμ προς διαβίωση και όχι τα καζίνα, τα σκυλάδικα ή τα υπερπόντια ταξίδια

αναψυχής που ονειρεύεται ο κάθε κόπανος.

Άρθρο 106§2

H ιδιωτική oικoνική πρωτoβoυλία δεν επιτρέπεται να αναπτύσσεται σε βάρoς της

ελευθερίας και της ανθρώπινης αξιoπρέπειας ή πρoς βλάβη της εθνικής oικoνίας.

Ερμηνεία :

Ιδιωτική πρωτοβουλία Ναί αλλά όχι σε βάρος οποιουδήποτε άλλου πχ. Κυριαρχίας,

Ασφαλείας, Προσώπου, Περιβάλλοντος κλπ. κλπ.

Ανάπτυξη :

ΌΛΑ όσα σχετίζονται με τις Ανάγκες των Πολλών πρέπει να είναι στην Κυριότητα και τον

Απόλυτο Έλεγχο του κράτους.

Η Ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να αναπτύσσεται μόνο στους υπόλοιπους τομείς, καθώς ο

ιδιώτης κοιτάζει κυρίως το δικό του συμφέρον και μόνο σε ελάχιστες περιπτώσεις και το συμφέρον

των άλλων, οπότε ένα κράτος δεν μπορεί να βασίζεται σε κάτι τέτοιο.

Βεβαίως και κάθε επιτρεπόμενη Ιδιωτική πρωτοβουλία πρέπει να βρίσκεται πάντα κάτω από

τον Έλεγχο και το άγρυπνο βλέμμα του κράτους, τίποτα δεν επιτρέπεται να είναι ξέφραγο αμπέλι.

Συμπέρασμα :

Βασικές Δομές δεν μπορούν και δεν πρέπει να παραχωρούνται σε Ιδιώτες Ημεδαπούς πολλώ

δε μάλλον σε Αλλοδαπούςδιότι το κράτος δεν μπορεί να στηρίζεται στις ορέξεις και την καλή

πρόθεση των Ιδιωτών.

Η Παραχώρηση σε Αλλοδαπούς μειώνει και υποσκάπτει την Κυριαρχία του με πολλούς και

ποικίλους τρόπους.

Οι Βασικές Δομές και Υποδομές (Υγεία, Παιδεία, Βασικές Μεταφορές, Επικοινωνία, Κοινωφελείς

Υπηρεσίες, Δρόμοι, Αεροδρόμια, Λιμάνια κλπ. κλπ.) διότι αυτές είναι που στηρίζουν το Κράτος και

του δίνουν την δυνατότητα να προσφέρει αυτά που έχει υποχρέωση και χρειάζονται οι πολίτες του,

εάν δεν τα έχει τι θα προσφέρει … μήπως αέρα ;;

ΕΑΝ αυτά τα δώσει σε Ιδιώτες, τότε σε λίγο οι πολίτες του θα υποφέρουν και το Ίδιο θα

οδηγηθεί, γρήγορα ή αργά, σε Διάλυση.

Εξηγήσεις :

Ένα από τα Βασικά άρθρα που δυστυχώς όμως είναι απόλυτα Ελλιπές και αφήνει πολλά

παράθυρα, όταν εξετάζεται αυτούσιο.

Αυτό το άρθρο δεν μπορεί να εξεταστεί ξεκομμένo και αυτούσιο, παρά μόνο σε σύνδεση με τα

άρθρα 2§1, 21§3-4, 25§1-2, 28§2-3 κλπ.

Το συγκεκριμένο άρθρο σε σύνδεση με τα άρθρα 2§1, 21§3-4, 25§1-2, 28§2-3, απαγορεύει

ρητά την Πώληση ή Παραχώρηση των παραπάνω αναφερομένων και όχι μόνον, σε Ιδιώτες

ΕταιρείεςΟργανισμούς κλπ.

ΌΛΑ λοιπόν τα Ξεπουλήματα (ΔΕΗ, ΟΤΕ, ΟΠΑΠ

ΟΣΕ, ΔΡΟΜΟΙ, ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΛΙΜΑΝΙΑ,

ΝΕΡΟ, ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΜΕΤΑΛΛΕΙΑ, αλλά και άλλα) είναι σαφώς

ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΑ !!!

Η Παραχώρηση Κοπής Νομίσματος που έγινε και η Αποδοχή Ποσοστώσεων είναι σε ΒΑΡΟΣ

της Οικονομίας και του Εθνικού Συμφέροντος άρα Αντισυνταγματικά εις το τετράγωνον, πρώτον

διότι έτσι Απεμπολείται Κυριαρχία και Δυνατότητα Ανάπτυξης, και δεύτερον επειδή έγιναν ερήμην

του ΛΑΟΥ. Να σημειωθεί ότι η ΕΚΤ είναι Ιδιωτική Τράπεζα μη Ελεγχόμενη από την ΕΕ και το

€υρώ είναι Χρεόγραφο, δεν είναι Αξιόγραφο, ούτε καν Υποσχετική της τράπεζας προς τον κόσμο

αλλά τουναντίον χρέος του κάθε κράτους (άρα των πολιτώνκαθενός που το έχει στα χέρια του)

προς αυτήν.

Το παραχωρηθέν Δικαίωμα στις Εμπορικές Τράπεζες να παράγουν Χρήμα από αέρα, είναι σε

βάρος όχι μόνο της Εθνικής αλλά και της οικονομίας του κάθε πολίτη ξεχωριστά …. πως λοιπόν

επιτρέπεται αυτό ;;

Άρθρο 28§2

Για να εξυπηρετηθεί σπoυδαίo εθνικό συμφέρoν και να πρoαχθεί η συνεργασία με άλλα

κράτη, μπoρεί να αναγνωρισθoύν, με συνθήκη ή συμφωνία, σε όργανα διεθνών

oργανισμών αρμoδιότητες πoυ πρoβλέπoνται από τo Σύνταγμα. Για την ψήφιση νόμoυ

πoυ κυρώνει αυτή τη συνθήκη ή συμφωνία απαιτείται πλειoψηφία των τριών πέμπτων τoυ

όλoυ αριθμoύ των βoυλευτών.

Ερμηνεία :

Αρμοδιότητες μπορούν να Αναγνωρισθούν Μόνο για σπουδαίο Εθνικό Συμφέρον, και όχι

έτσι και ως έτυχε, ή άνευ λόγου και αιτίας, και Εάν και εφόσον Προβλέπονται και όχι επειδή

έτσι νόμισαν και θέλησαν μερικοί μερικοί

Και βέβαια χρειάζεται ενισχυμένη Πλειοψηφία.

Μιλάμε πάντα για Αναγνώριση (σε μέτρο, βαθμό και χρόνο και όχι αορίστως) και όχι για Πλήρη

και χωρίς Έλεγχο Παραχώρηση, της όποιας Αρμοδιότητας.

Ανάπτυξη :

Πρέπει να υπάρχει Σπουδαίο Εθνικό Συμφέρον και Όφελος απαυτό, αλλιώς δεν τίθεται

κάν τέτοιο θέμα, οπότε εξετάζεται εάν υπάρχει Όφελος και Συμφέρον και μάλιστα Σπουδαίο,

αλλιώς δεν το συζητούμε καν.

Αυτό σημαίνει ότι μόνο κέρδος θα έχουμε από κάτι τέτοιο ή στην χειρότερη περίπτωση τα κέρδη

θα είναι περισσότερα και πολλαπλάσια από την χασούρααπώλειες.

Συμπέρασμα :

Κάτι τέτοιο μπορεί να γίνει μόνο για να έχουμε κάποιο κέρδος, και όχι για την ψυχή του γέρου

που λέμε, και μόνο για όσο διάστημα το έχουμε αυτό, και όταν δε δούμε ότι πλησιάζει επικίνδυνα

στο να μην υπάρχει πλέον κέρδος πρέπει να αποχωρούμε ή να αφαιρούμε την αρμοδιότητα αυτή,

καθόσον παύει πλέον να τίθεται θέμα Εθνικού Συμφέροντος.

Πάμε σε κάποια ΣυμφωνίαΣυνθήκη, μπαίνουμε σε κάποιον Οργανισμό με σκοπό να

κερδίσουμε σαν Λαός, πρωτίστως εμείς και δευτερευόντως όλοι μαζί αλλιώς δεν έχει νόημα κάτι

τέτοιο.

Εξηγήσεις :

Επειδή όλα είναι θέμα Δούναι και Λαβείν, όλοι κοιτάζουν να ωφεληθούν ή και να επωφεληθούν

από το όποιο αλισβερίσι, έτσι δεν χωράνε συναισθηματισμοί και ευαισθησίες όταν τα πράγματα

έχουν να κάνουν με την θέση και την επιβίωση του Έθνους και του Λαού, αλλά με ψυχρή Λογική,

καθόσον η Ιστορία δεν κρίνει Προθέσεις αλλά Αποτελέσματα, και όποιος δεν κινείται σύμφωνα με

αυτό είναι πάντα ο χαμένος.

Μας συμφέρει μια Συμφωνία .. την κάνουμε δεν μας συμφέρει τότε να λείπει το βύσσινο !!

Μπαίνουμε σε κάποιον Οργανισμό όχι για να κάνουμε τον κολαούζο, την γλάστρα ή το παιδί για

τα θελήματα, αλλά για να έχουμε κάποια ωφέλεια αλλιώς ποιός ο λόγος ;;

Και κυρίως, όλα αυτά πρέπει να τα εξετάζουμε απόλες τις πλευρές και σε βάθος χρόνου, ώστε

να μπορούμε να κρίνουμε σωστά, αλλιώς ματαιοπονούμε και σίγουρα θα καταλήξουμε οι χαμένοι

της υπόθεσης.

Η Παραχώρηση Κοπής Νομίσματος που έγινε και η Αποδοχή Ποσοστώσεων είναι σε ΒΑΡΟΣ

του Εθνικού Συμφέροντος άρα Αντισυνταγματικά εις το τετράγωνον, πρώτον διότι έτσι

Απεμπολείται Κυριαρχία και Δυνατότητα Ανάπτυξης, και δεύτερον επειδή έγιναν ερήμην του

ΛΑΟΥ.

Άρθρο 28§3

H Eλλάδα πρoβαίνει ελεύθερα, με νόμo πoυ ψηφίζεται από την απόλυτη πλειoψηφία τoυ

όλoυ

αριθμoύ των βoυλευτών, σε περιoρισμoύς ως πρoς την άσκηση της εθνικής κυριαρχίας

της, εφόσoν αυτό υπαγoρεύεται από σπoυδαίo εθνικό συμφέρoν, δεν θίγει τα δικαιώματα

τoυ ανθρώπoυ και τις βάσεις τoυ δημoκρατικoύ πoλιτεύματoς και γίνεται με βάση τις αρχές

της ισότητας και με τoν όρo της αμoιβαιότητας.

Ερμηνεία :

Ως προς την Άσκηση και ΟΧΙ την Παραχώρηση, και πάντα για ορισμένο χρόνο, τρόπο και

συγκεκριμένους όρους.

Με Ισότητα και Αμοιβαιότητα βεβαίως.

Και πάνω απόλα, ΜΟΝΟ όταν αυτό υπαγορεύεται από Σπουδαίο Εθνικό Συμφέρον.

Όπως λέει και η παρ-2, όταν, όπως και αν προβλέπεται, και όχι επειδή έτσι κάπνισε σε

μερικούς.

Ανάπτυξη :

Σε οτιδήποτε προχωρούμε πρέπει να υπάρχει Εθνικό Συμφέρον και Όφελος, αλλιώς γιόκ.

Εάν και εφόσον υπάρχει Συμφέρον και δεν πρόκειται να υπάρξει ουδεμία περίπτωση Βλάβης

του Έθνους, και εάν αυτό γίνεται με Όρους Απόλυτης Ισότητος και Αμοιβαιότητος, τότε και

μόνο τότε μπορεί να εξεταστεί.

Συμπέρασμα :

Έστω και αν το άρθρο λέει ότι γιαυτό χρειάζεται η απόλυτη πλειοψηφία του όλου αριθμού, δεν

νομίζω ότι ακόμη και κάτι τέτοιο έχει βάσει και είναι δυνατόν να ευσταθεί, καθώς Εθνική Κυριαρχία

δεν μπορεί και δεν έχει Δικαίωμα να Παραχωρήσει, να Μειώσει και να Αποσυρθεί απαυτήν παρά

ΜΟΝΟ ο ΙΔΙΟΣ ο ΛΑΟΣ και κανείς άλλος.

Για να προχωρήσουν κάποιοι Θεσμοί σε κάτι τέτοιο, πρέπει να έχουν Πλήρη και Σαφή

Εντολή προς τούτο από την Απόλυτη Πλειοψηφία του Ίδιου του Λαού. Προσωπικά θα έλεγα

ότι για κάτι τέτοιο θα έπρεπε να συμφωνεί το 100% και να μην υπάρχει ούτε Ένας που να

Διαφωνεί, καθόσον ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ σημαίνει Αγώνες, Αίμα, Θυσίες, η ίδια η Ζωή, η Υπόσταση και η

Ύπαρξη του Λαού και του Έθνους και δεν είναι απλά απόφαση κάποιων φιόγκων.

Εξηγήσεις :

Το άρθρο 28, αν και είναι ένα από τα Βασικά άρθρα, δεν έχει ορισθεί σωστά και απόλυτα.

Προσωπικά θα έλεγα ότι δεν θα έπρεπε καν να τίθεται τέτοιο θέμα, διότι ΠΟΤΕ και ΠΟΥΘΕΝΑ δεν

υφίσταται και ούτε είναι δυνατόν να υπάρξει Απόλυτη Ισότητα και Αμοιβαιότητα, οπότε εκ των

πραγμάτων κάτι τέτοιο δεν έχει βάσει, είναι λάθος.

Όπως είπαμε και παραπάνω η Κυριαρχία, είναι η Ζωή και η Ύπαρξη του Έθνους, δεν είναι

στραγάλια να παίζουμε μαζί της παίρνοντάς το αψήφιστα.

Δευτερευόντως βασικά άρθρα

Υπάρχουν και κάποια άλλα Βασικά άρθρα, με Δευτερεύουσα σημασία, στα οποία όμως δεν θ

αναφερθώ εδώ, όχι διότι δεν είναι εκ των ούκ άνευ και μη έχοντα αξία, αλλά διότι δεν έχουν άμεσασχέση με το υπό διαπραγμάτευση θέμα μας.

κατακλείδι

Αυτά είναι τα Βασικά άρθρα, πάνω στα οποία θα έπρεπε να χτιστούν όλα τα υπόλοιπα άρθρα

και οι διάφοροι επιπλέον Νόμοι.

Οτιδήποτε είναι σε Αντίφαση με το πνεύμα και το νόημα των παραπάνω Βασικών άρθρων,

αποτελεί προσπάθεια καταστρατήγησης του Συντάγματος, με σκοπό αλλότριο, που δεν έχει

πρόθεση να στηρίξει και να εδραιώσει την Κυριαρχία του Λαού, ούτε αποβλέπει στην άνοδο,

ανάπτυξη και πρόοδό του, αλλά σε εξυπηρέτηση σκοτεινών και καταχθόνιων σχεδίων.

Η δε καταστρατήγηση και καταπάτηση των άρθρων αυτών, αυτομάτως στερεί κάθε

νομιμότητα σε όσους το πράττουν, καθιστώντας τους ταυτόχρονα, όλους αυτούς, Ενόχους

Εσχάτης προδοσίας.

Όχι μόνο η καταπάτηση των Βασικών άρθρων, αλλά και η ψήφιση και επιβολή άλλων Νόμων,

Εγκυκλίων και Διατάξεων, όταν είναι σε αντίθεση με το πνεύμα και το νόημα των Βασικών

άρθρων, καθιστά όλους τους μετέχοντας στο εγχείρημα αυτό, Ενόχους συμπτύξεως

Κακουργηματικής Συμμορίας με σκοπό, προσωπικό προσπορισμό ή πρόθεση καταστροφής του

Έθνους και του Λαού, δίκην λειτουργίας 5ης φάλαγγος.

Όσοι δε από τους Θεσμούς ή το Δημοσιοϋπαλληλικό προσωπικό, άκριτα ή για λόγους

συμφεροντολογικούς και συμπόρευσηςστήριξης των κατσαπλιάδων αυτών, εφαρμόζουν ή

επιβάλλουν Νόμους και Διατάξεις που είναι σε αντίθεση με τα βασικά άρθρα, καθίστανται

αυτόματα Ένοχοι και Συμμέτοχοι στο εν λόγω έγκλημα ίσως και αυτό της Εσχάτης Προδοσίας,

αναλόγως περί τίνος πρόκειται. Το δε επιχείρημα, μα είναι διαταγέςεντολές, ξέρουν που να το

βάλουν !!! Τον Όρκο που πήραν και τα άρθρα 19,24,25 του ΔΚ τα θυμούνται, για την ώρα που

έδιναν τον όρκο ο νους τους έτρεχε στον κώλο που έγλειψαν;;

 

Advertisements