arxigramma-Hελληνική εταιρία, στην οποία έχω αριθμό καρτοκινητού τηλεφώνου, εσχάτως έχει πάθει βουλιμικές κρίσεις! Μου τρώει τα ελεύθερα χρήματα των καρτών, άνευ λόγου καί αιτίας.

Εξηγούμαι:

Όταν αγοράζεις μία κάρτα γιά κινητό, αξίας πχ 10 (δέκα) ευρώ, στο κινητό σου αποκτάς αξία προπληρωμένου χρόνου κάπου 8.50 (οκτώμιση) ευρώ. Το 1.50 (ενάμισυ) ευρώ, που αφαιρείται αμέσως, είναι ο ΦΠΑ καί η αμοιβή του περιπτερά.

Απ’ όσα μένουν, μπορείς ν’ αγοράσεις χρόνο γιά τηλεφωνήματα, ή/καί αριθμό γραπτών μηνυμάτων, ή/καί αριθμό MBytes γιά σερφάρισμα στο Διαδίκτυο (αν υποτεθεί ότι το κινητό σου έχει οθόνη της προκοπής, να βλέπεις καλά).

Έτσι, μπορείς να εξαργυρώσεις ένα μέρος των 8.50 ευρώ στις παραπάνω υπηρεσίες κινητής τηλεφωνίας, καί τα υπόλοιπα χρήματα να σου μείνουν ως πίστωση στο κινητό, γιά να τα εξαργυρώσεις αργότερα. (Δηλ. όταν θα σου τελειώσουν οι υπηρεσίες, που αγόρασες.)

Όλα καλά μέχρις εδώ.

Δεν άργησα, όμως, να διαπιστώσω ότι το χρηματικό υπόλοιπο των καρτών μου, αντί να μένει σταθερό, ελαττωνόταν. Μέχρι που έπαιρνα μήνυμα από την εταιρία, ότι το υπόλοιπό μου είναι κάτω από 1 (ένα) ευρώ, καί πρέπει να ξαναγοράσω κάρτα.

Αναρωτήθηκα γιατί το κάνουν, διότι πρόκειται γιά καθαρή κλεψιά – τη στιγμή που τις υπηρεσίες που χρησιμοποιώ, τις έχω αγοράσει. Χρησιμοποιώ απ’ τα αγορασμένα, μέχρι να τελειώσουν, άρα το χρηματικό υπόλοιπο δεν έχει να κάνει. Προσεκτικώτερη παρατήρηση, όμως, μου έδειξε ότι το χρηματικό υπόλοιπο ροκανίζεται σιγά ( ; ) – σιγά ( ; ), όταν εκπέμπω απανωτά μηνύματα. Κι όταν κάνω εκτεταμένα τηλεφωνήματα (πχ των 20 λεπτών της ώρας), ακόμη κι αν δεν είμαι εγώ ο καλών. (Δηλ. ακόμη κι αν με παίρνουν τηλέφωνο, χρεώνομαι κι εγώ!)

Τέλος πάντων, πάει στο διάολο κι αυτό, δικαιολόγησα το φάγωμα καθαρού χρήματος στο ότι με χρεώνουν γιά εκτεταμένη χρήση του δικτύου τους (χωρίς να μου το πούν, αλλ’ αυτό είναι άλλη ιστορία), καί συμβιβάστηκα στην ιδέα. Η εκπομπή μηνυμάτων αραίωσε χρονικά, τα δε τηλεφωνήματα περιορίστηκαν σε μήκος όσο γίνεται.

Εντάξει, άν σε καλέσει φιλικό πρόσωπο και περάσει το εικοσάλεπτο η συνομιλία, δεν γίνεται να του κλείσεις το τηλέφωνο στα μούτρα, γιά …να μη χρεωθείς. Γιά τον δικό μου κώδικα αξιών, τέτοια συμπεριφορά είναι περισσότερο κι από αισχρή.

Όλα καλά καί μέχρις εδώ.

Τον τελευταίο καιρό, όμως, διαπίστωσα ότι το χρηματικό υπόλοιπο στις κάρτες μου ροκανίζεται αγρίως γρήγορα.

Λοιπόν, ρωτάω: Τί, ή ποιός φταίει;

Πιθανές απαντήσεις:

(α) Κάποιος κλέφτης πείραξε τον αλγόριθμο στον κεντρικό υπολογιστή. Σου λέει, θα το δικαιολογήσουμε ότι τώρα με το Παγκόσμιο Κύπελλο, οι Έλληνες δήθεν στέλνουν περισσότερα μηνύματα. Κι αν καταλάβει κάποιος τί σκαρώσαμε, μιά συγνώμη πάντα την έχουμε πρόχειρη.

Δεν χρειάζεται να σας κάνω μάθημα γιά τη γυφτιά / κουτοπονηριά / αλητεία του περίφημου (ή, καλύτερα, διαβόητου) «ιδιωτικού τομέα». Όλοι-ες σίγουρα έχετε ζήσει ιστορίες φρίκης με λαμόγια αφεντικά μαγαζιών κι εταιριών καί κακοπληρωμένους εκδικητικούς υπαλλήλους, οπότε περιττεύει. (Όπως περιττεύει καί να τους εξηγήσω πού να τη χώσουν την πιθανή συγνώμη τους.)

(Να χαρώ εγώ «ιδιωτικό τομέα» -κι «ανταγωνιστικότητα», κι άλλες νεοφιλελεύθερες αρ.ιδότριχες-, που διαρκώς ονειρεύεται …αποκλειστικές χοντρές δουλειές με το Δημόσιο!!!)

Πιθανόν, λοιπόν, το (α), αλλά (μπορεί να) συμβαίνει κάθε μέρα – όχι μονάχα τώρα τελευταία.

(β) Είχαμε ανάδρομο Ερμή.

‘Ντάξ’, αλλά ανάδρομους Ερμήδες είχαμε κι άλλες φορές, όμως τέτοια βρωμιά δεν είχα διαπιστώσει τότε.

(γ) Έχει αρχίσει να εφαρμόζεται αυτό που είπα, η αποκοπή της επικοινωνίας των Ελλήνων, εν όψει…

…Δεν ξέρω. Εν όψει, προφανώς, διαφόρων «μέτρων» που ετοιμάζουν, ωσάν πρόσθετα καρφιά στα φέρετρά μας. Βλέπετε, τα μηνυματάκια μαζεύουν κόσμο στο Σύνταγμα, άμα λάχει. Αλλά, αν «το υπόλοιπό μας είναι κάτω από ένα ευρώ», στο Σύνταγμα θα βρεθούν μονάχα οι τουρίστες κι ο Λουκάνικος. (Του οποίου, ειρήσθω εν παρόδωι, η πορεία είναι αντίστροφη της των αδελφών Ξηρών: ήτοι, από τις μολότωφ στα λιβάνια. Ο Λουκάνικος εθεάθη μέσα στην πομπή του Επιταφίου, τη Μ. Παρασκευή – τον έδειξε κι η κρατική τηλεόραση, σας λέω. Αντί, λοιπόν, του αγανακτισμένου λαού στο Σύνταγμα, ένας θεούσος σκύλος! 🙂 Ψιλοκατάντια.)

Αργότερα, μιά τέτοια μουγγαμάρα θα τους φανεί φοβερά χρήσιμη μέσα στον Γ» ΠΠ, όπου «νέο» θα είναι αυτό που θέλουν οι Αμερικάνοι. Καί θα μεταδίδεται από μονόδρομα μέσα (ράδιο, τηλεόραση). Λάϊκ «Κά-τοχή», γιού νόου;

Λοιπόν;

Εγώ, ως συνομωσιολόγος, διαλέγω την κουρτίνα (γ).

Αλλά θα χαρώ να μάθω καί τις δικές σας εμπειρίες.

Υγ: Όπως ξέρετε, με τους αριθμούς είμαι καί καλός, καί σχολαστικός. Επομένως, το να πεταχτεί κάποιος, καί να μου πεί ότι «κάνω λάθος», θα είναι ανοησία (του) ολκής.

Υγ 2: Τον παλιό, καλό καιρό, που είχα κι ελεύθερο χρόνο, είχα σκεφτεί να φτιάξω ιστολόγιο υπό τον τίτλο «Γυφτομπίζνες». (Καί με θεματολογία ιστορίες από τη γυφτιά κι αγυρτεία του «ιδιωτικού τομέα». Τί «κερδισμένα» διαφημιστικά μακώ μπλουζάκια -μισό ευρώ στη λαϊκή-, που έπρεπε να …πάρεις υπεραστικό τηλέφωνο καί να δώσεις τα στοιχεία σου στην Αθήνα, να σ’ τα στείλουν! Τί έτσι, τί αλλοιώς… Άσε! Ολόκληρο ιστολόγιο γεμίζουν τέτοιες εμπειρίες!)

Τελικά, με απορρόφησε ετούτο εδώ. Αλλά τον τίτλο τον χαρίζω σε όποιον θέλει.

 

