Χθες είχα μ’ έναν φίλο μία συζήτηση γιά την παθητικότητα των σημερινών Ελλήνων, κτλ. Συζήτηση που κατέληξε στους αεροψεκασμούς.
Κατά τη γνώμη του, με τους αεροψεκασμούς μας ρίχνουν επάνω μας «νανοκύτταρα», όπως τα ονομάζει. (Κατ’ εμένα, μάλλον εννοεί τα νανορομπότ.) Καί με τις συχνότητες από τις κεραίες κινητής τηλεφωνίας, κτλ, αυτά ενεργοποιούνται (ίσως να προγραμματίζονται με εντολές) καί μας κάνουν ζημιά.

Κατ’ εμένα, αντιθέτως, κάθε τέτοιο μέτρο εναντίον μας δρα ανεξάρτητα. Πχ οι παρασιτικές (υπερχαμηλές ή/καί υπερυψηλές) συχνότητες από τις κεραίες χτυπάνε σε συγκεκριμένα εγκεφαλικά κέντρα καί μας επιβάλλουν ύπνο, αδράνεια, κτλ.

Φυσικά, καί ως παράδειγμα (μιά που τό ‘φερε η κουβέντα), οι τεχνικοί κινητής τηλεφωνίας δεν είναι απαραίτητο να ξέρουν 100% πώς λειτουργούν τα μηχανήματά τους, εκτός αν το ψάξουν εξονυχιστικά από μόνοι τους.

Εάν, δηλαδή, η εταιρεία που φτιάχνει τον εξοπλισμό πιστοποιήσει πως δουλεύει «κατά γράμμα», κι αυτός όντως δουλεύει σύμφωνα με τις προδιαγραφές του βιβλίου λειτουργίας, τότε όλα ok. Γίνεται η δουλειά, γιά την οποία συμφώνησαν όλα τα συμβαλλόμενα μέρη, κι αυτός που πληρώνει γιά την επένδυση της εταιρείας (πχ οι μεγαλομέτοχοι της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας) μένει απόλυτα ικανοποιημένος. Εάν, τώρα, ο εξοπλισμός κάνει καί πράγματα …παραπανίσια, που δεν αναφέρονται στο εγχειρίδιο λειτουργίας, αυτό δεν μπορεί κάποιος (ακόμη καί ειδικός με εξοπλισμένο εργαστήριο) να το πιστοποιήσει εύκολα.

Μπορεί να έχω εγώ δίκιο, μπορεί να έχει ο φιλαράκος μου δίκιο, αλλά γιά χάρη της κουβέντας δεν επέμενα. Δεν έχει σημασία, άλλως τε. Σημασία έχουν οι οδηγίες που μου έδωσε σ’ ένα κειμενάκι, πώς να εξουδετερώσουμε τα νανοκύτταρα. Γιά να τις δούμε!

ΕΥΚΟΛΗ ΚΑΙ ΓΡΗΓΟΡΗ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΩΝ ΝΑΝΟΚΥΤΤΑΡΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΩΜΑ

  • Αργά το απόγευμα λαμβάνουμε 2 χάπια ζεόλιθο «Θράκη» (είναι η μάρκα του σκευάσματος).
  • Έπειτα από 2 ώρες κάνουμε ένα πολύ ζεστό μπάνιο, σε ολόσωμη μπανιέρα. Αφού πρώτα έχουμε ρίξει εντός του ύδατος καί ανακατέψει καλά 4 κουταλιές της σούπας άλατα EPSOM (θειϊκό μαγνήσιο). (Αυτά τα άλατα έχουν την ιδιότητα να διαστέλλουν τα αγγεία καί τους πόρους του δέρματος).
  • Εισερχόμαστε στο ζεστό νερό καί μένουμε κάτω από αυτό (εκτός αυτιών, στόματος καί μύτης), γιά 15 λεπτά. (Στο τέλος το νερό μυρίζει μέταλλο!)
  • Ξεβγάζουμε το σώμα μας με σαπούνι καί χλιαρό νερό, καί χρησιμοποιούμε σκληρό σφουγγάρι.
  • Κατόπιν βρεχόμαστε μόνο με παγωμένο νερό, γιά να κλείσουν οι πόροι.
  • Πίνουμε 2 ποτήρια νερό φίλτρου, κι αμέσως νοιώθουμε καλύτερα! Όσοι-ες κάνετε διαλογισμό, θα καταλάβετε ένα πρωτοφανές ενεργειακό ξεμπλοκάρισμα.

ΥΓ: Σας παρακαλώ θερμά, τυπώστε το και διαδώστε το. Τα παραπάνω συστατικά τα βρίσκουμε εύκολα στα φαρμακεία. (Καί είναι φτηνά!) Αυτή την αποτοξίνωση εφαρμόζω καί ο ίδιος με εξαιρετικά αποτελέσματα!

Αυτά έγραψε ο φιλαράκος μου. Γιατρός δεν είμαι, καί δεν γνωρίζω. Με την επιφύλαξη (που τη γνωρίζω!) ότι ένα πολύ ζεστό μπάνιο πιθανώτατα βλάπτει την γονιμότητα των ανδρών (ο φίλος μου ούτε έχει παντρευτεί, ούτε έχει παιδιά – καί δεν σκοπεύει), παραδίδω το κείμενο στην κριτική σας ματιά, ώστε να μου πείτε τη γνώμη σας.

Υστερόγραφο: Κατά τον φίλο μου, χαρακτηριστικό σύμπτωμα της δράσης των νανοκυττάρων είναι η επιτάχυνση της γηραντικής διαδικασίας. Το σώμα αρχίζει να παρουσιάζει σημάδια φθοράς, «σαν από διάβρωση» (όπως μου είπε επί λέξει), καί εκεί που «ανοίγουν τρύπες» στο δέρμα, ξεπροβάλλουν τρίχες σαν μεταλλικά συρματάκια πολύ ψιλούτσικα.

«- Κάπως έτσι έφαγαν τον Χριστόδουλο καί τον Τσάβες!», είπε ο φίλος. «Πρώτα τους ρίξανε νανοκύτταρα με αεροψεκασμούς, καί μετά τα ενεργοποίησαν με ραδιοσυχνότητες, όταν αυτοί οι δύο έγιναν πολύ …ενοχλητικοί.»

