ς φαίνεται, ούτ’ εγω ξεφεύγω απ’ τον κανόνα: Είμαι ματαιόδοξος! (Αλλα με αρέσει! 🙂 )

Έκανα κάποιες μικροαλλαγες στη σχεδίαση…

  • Έβαλα ένα πλαίσιο, όπου μπορείτε να βρείτε τις σελίδες με τους πίνακες περιεχομένων.
  • Έβαλα ένα «γκάτζετ», που βγάζει τις δημοφιλέστερες αναρτήσεις.
  • Κι ακόμη ένα «γκάτζετ», που δείχνει την αναγνωσιμότητα του μπλογκιου μου.

Έ, λοιπον, παρα τη ματαιοδοξία (μου) που -δύσκολα!…- κρύβει η τοποθέτηση των …γκατζετακίων, αποδεικνύονται μερικα …τινα:

  • Πως το μπλόγκι έχει χαμηλη αναγνωσιμότητα.
  • Πως ο Αρίστος με ξεπερνάει άνετα σε δημοφιλία! Οι τρεις δημοφιλέστερες αναρτήσεις είναι δικες του! (Αρίστο, είμαι να σου παραδώσω τα κλειδια του μαγαζιου… Κατάντησα ανέκδοτο: τρέχω μόνος μου και βγαίνω δεύτερος! 🙂 )
  • Και πως μας παρακολουθουν! (Ποιοι μας παρακολουθουν; «- Αυ’νοί!», που λέει κι ο Χάρρυ Κλύνν, ως βοσκος Χαράλαμπος Τραμπάκουλας.)

Αυτο το τελευταίο είναι μία ακόμη απόδειξη (κυρίως για τα νεούλια), πως τίποτε στο Διαδίκτυο δεν «πέφτει χάμω». Και ν’ αφήσουν τις εξυπνάδες μερικοι-μερικοι, του τύπου: «- Έλα, μωρε, παντου συνομωσίες βλέπεις!». Βλέπετε, κανονικα ο μετρητης έπρεπε να μετράει απο σήμερα, που τον έβαλα. Έλα, όμως, ο φούστης, που μετράει τα πάντα απ’ την πρώτη μέρα της ύπαρξης του παρόντος καταστήματος! (Και όχι, δύσπιστοι Θωμάδες, ο συγκεκριμένος είναι του σέρβερ της Μπλόγκσποτ και δεν «πειράζεται».)

Σας είπα, να μην το ξαναπω πολλες φορες και γίνω κουραστικος: ποιος ο λόγος να ξοδευτει τουλάχιστον δέκα εκατομμύρια ντάλλαρζ μία εταιρεία, που ούτε σε ξέρει, ούτε την ξέρεις, για να σου δώσει τζάμπα διαδικτυακο χώρο (και τζάμπα το ακριβο bandwidth) να γράφεις ό,τι κατεβάζ’ η κούτρα σου; Ξύπνησαν τα στελέχια της μια μέρα ξαφνικα κι είπαν να βάλουν το χέρι στην τσέπη για χάρη σου; Στ’ όνειρό του σ’ έβλεπε ο αρχιμανατζαραίος της εταιρείας;

Το μόνο παρήγορο στην όλη υπόθεση, είναι πως έχω χαμηλη αναγνωσιμότητα. Και δεν κάνω πλάκα! Άμα γίνω «μέηνστρημ», σηκωθείτε να φύγετε! 🙂

