κουκουβάγια είναι πανέξυπνο πουλι (αρπακτικο γάρ), και με αρκετα ενδιαφέροντα χαρακτήρα. Σ’ εμένα είναι αρκετα συμπαθες – αντιπαθες είναι μόνο για τους προληπτικους, και για όσους έχουν κλουβια με καναρίνια! 🙂

Έψαξα να βρω καμια εικόνα της προκοπης, επειδη δεν έχει τύχει να φωτογραφήσω εγω κάποια, και ιδου το αποτέλεσμα:

Δεινοπάθησα, βέβαια, διότι κάποιοι …μπούφοι στα ψαχτήρια μπερδεύουν τις κουκουβάγιες με τους μπούφους – αλλ’ άξιζε τον κόπο!

Τώρα, θα με ρωτήσετε …τί σας τα λέω όλ’ αυτα!

Σας τα λέω, διότι τον τελευταίο μήνα άκουσα και είδα κουκουβάγιες πάνω απο δέκα φορες! Μάλιστα, μία ακριβως το ίδιο ημερολογιακως βράδυ που με συνέλαβε η μαμα μου… 28 Ιουλίου!

– Έ, και λοιπον;
– Έ! Αν ξέρατε το αρχαίο ελληνικο εορτολόγιο, θα ξέρατε και τί μέρα ήταν αυτη! 🙂
– Πες ότι την ξέρουμε! Και τί σημασία έχει για σένα;

Αυτο, φίλοι-ες μου, μένει να φανει… Προς το παρον, μπορω απλως να φαντάζομαι διάφορα… Κι εσεις μαζι μου, πιστεύω! 🙂

Υγ: Η γιαγια Βάνγκα, ο Παΐσιος (ένας ήταν ο Παΐσιος!), και διάφορα άλλα ενορατικα άτομα είχαν πει ότι ο Γ’ ΠΠ αρχίζει φέτος, τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο!
Έ, όταν έχουμε τέτοια μηνύματα, συν τα «- Κουκουάου!», δεν πρέπει ν’ αρχίζουμε να (αυτο)στρατευόμαστε σιγα-σιγα;

