ήμερα διάβασα στην φυλλοξηριασμένη «Δημοθοινία» την πρόσκληση του ιδιοκτήτη της, γνωστου συγγραφέα Ι. Φουράκη, για δημόσια συζήτηση. Αυτη υπάρχει δημοσιευμένη (μ’ ελάχιστες παραλλαγες) σε δύο υποσελίδες, εδω κι εδω.

Θα με ρωτήσετε, και τί με νοιάζει εμένα;

Με αφορα προσωπικα, απο τη στιγμη που ο συγγραφέας γράφει αυτολεξει (με την ιδιότυπη έκφραση κι ορθογραφία του) :

ΠΡΟΣΚΑΛΩ ἀκόμα […] καὶ ὁποιονδήποτε […] μὲ ἔχει ἀπαξιώσει καὶ μέ ἀπαξιώνει, ὅπως π.χ. οἱ Ἰδιοκτῆτε καὶ Διαχειρηστὲς τῶν ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ […] καὶ ἄλλων

Εγω είμαι «διαχειριστης» «άλλης» (δανεικιας απ’ τη Blogspot) «ιστοσελίδας», ο οποίος τον έχει απαξιώσει και (συνεχίζει να) τον απαξιώνει, άρα η πρόσκληση αυτη με αφορα άμεσα.

Η δικη μου διαφοροποίηση, όμως, απ’ τα γραφόμενα του εν λόγωι συγγραφέα, έγκειται:

  • Πρώτον, στον τρόπο που διαβάζω τη λέξη πρόσκληση: χωρις το σίγμα! Ήτοι, σκέτη πρόκληση. Επομένως, είμαι ο πρώτος που σηκώνει το γάντι!
  • Και δεύτερον, στο ότι δεν θα είμαι καθόλου νηφάλιος, διότι ο εν λόγωι υποτιμάει αγρίως τη νοημοσύνη μου με τα παρακάτω λόγια:

νὰ ἀπευθύνει τὸ κατηγοριτήριο του καὶ νὰ ἀπαιτήσει νὰ τῆς/τοῦ ἀπαντήσω σὲ ὁποιανήποτε ἐρώτησιν σχετικήν μὲ τὸν ΟΛΟ βίο μου, τὴν Ἰδεολογική μου καὶ πολιτική μου πορεία καὶ στάσιν, τὴν κοινωνική μου, οἰκογενειακήν μου, οἰκονομικήν μου κ.λπ κατάστασιν.

Όταν απευθύνει κανεις κατηγορητήριο, κύριε, είναι μέλος Δικαστηρίου. Κι επειδη το Δικαστήριο είναι (τουλάχιστον θεωρητικα) μάλλον σοβαρος θεσμος, δεν θα πράξει κάτι τέτοιο για λόγους κουτσομπολιου και κατινισμου! Προσωπικα, για να το πω χοντρα, χέστηκα για την ιδεολογικη σας πορεία και την οικογενειακη σας κατάσταση – εξ ου και η οργη μου! Αυτα ενδιαφέρουν διάφορα ασήμαντα, κουτσομπολίζοντα ανθρωπάκια.
Για μένα, το θέμα είναι αν θα δεχθείτε ερωτήσεις όχι κουτσομπολίστικου ή/και παραπολιτικου ενδιαφέροντος, αλλα για την ταμπακιέρα!

Εαν, λοιπον, με βάζετε σε θέση εισαγγελέα, τότε εξ ονόματος της Ελλάδος , κι όχι εξ ονόματος δικου μου, θα σας ρωτήσω τα εξης – κι αν θέλετε, απαντάτε (το θεωρω απίθανο, αλλα δεν είναι κι υποχρεωτικο) :

  • Γιατί δουλεύετε αγρίως τους Έλληνες 22 χρόνια τώρα, δίνοντάς τους ψεύτικες ελπίδες με τους ανύπαρκτους «Έψιλον»;… πάει να πει με άτομα (εαν υπάρχουν) τόσο χαμηλης νοημοσύνης, που δεν μπορουν να βρουν ούτε μία καφετέρια για να «εμφανιστουν δημοσίως» με την ησυχία τους.
  • Και τί έχετε να πείτε στους (κατ’ εσας «διοσπόρους και λητογεννήτους») Παλαιστίνιους, που συνεχίζουν να σφαγιάζονται καθημερινως; Θα τους σώσει κι αυτους η «ομάδα Έψιλον», ή μήπως πρέπει ν’ ανοίξετε κανένα λεξικο της Ελληνικης, εκει που λέει «συγγνώμην» («συγνώμη», δημοτικιστι), και να πάτε στη λωρίδα της Γάζας, να φωνάξετε τη λέξη αυτη μ’ όση δύναμη έχει η φωνη σας; Ή μήπως σας φαίνεται αστείο κι ασήμαντο το θέμα των Παλαιστινίων;

Φυσικα, δεν αναμένω απαντήσεις για το πώς γνωρίζατε ενάμιση χρόνο πριν, ότι η Σοβιετικη Ένωση θα «καταρρεύσει» (δικη σας η έκφραση), ή γι’ άλλα, παρόμοια θέματα (πχ κατάρριψη του «Τσάλλεντζερ»). Τα συμπεράσματά μου τα έχω ήδη βγάλει.
Όπως και δεν θα σας ρωτήσω γιατί, ενω φτύνατε τον κυρ-Παντελη («- Αυτος είναι που έδωσε το κείμενο της συνέντευξής μου στον Σιωνίδη, παρα τους όρκους του στον Κύνα!»), σήμερα είσαστε πάλι κολλητοι και φιλαράκια. Έχω ήδη βγάλει συμπεράσματα και για τον χαρακτήρα σας.

Επίσης φυσικα, γνωρίζω πως δεν θα λάβω απαντήσεις, επειδη έχετε δηλώσει κατ’ επανάληψη ότι δεν συνομιλείτε με «κουκουλοφόρους», ήτοι άτομα των οποίων τα πραγματικα στοιχεία ταυτότητας δεν γνωρίζετε.
Δικαίωμά σας, αλλα και δικαίωμά μου ν’ «απαξιώνω» εις το διηνεκες ψεύτες, κωλοτούμπες (διότι ο πραγματικος άντρας δεν πάει να γλύψει εκει που έχεσε), και αχυρανθρώπους (για να μην γράψω πιο χοντρο συνώνυμο, όπως «πράκτορες», ή «Δούρειους Ίππους στο σώμα της Ελλάδας»).

Αυτα, λοιπον – και θυμηθείτε: εξ ονόματος της Ελλάδος.

Το μόνο σεβαστο στην όλη ιστορία, είναι η πρόθεση ενος ηλικιωμένου ανθρώπου ν’ αποχωρήσει απο τον δημόσιο βίο. Γι’ αυτο κι εγω δεν θα ξανασχοληθω μαζι σας – εκτος κι αν με τα γραπτα σας ή τη στάση σας ξαναπροκαλέσετε την πατρίδα μου και τον λαο της.

