να «μαγαζένιο» σημείωμα σήμερα, να δούμε πού βρισκόμαστε – και να προετοιμάσω «κατανομη δυνάμεων» εν όψει πλήρους θερινης σαιζον.
Περνάω τώρα μια φάση, όπου, εκτος των συνήθων προβλημάτων (συγ)γραφης… δηλ. το να έχω κέφι, το να έχω έμπνευση, χρόνο, κτλ, έχω και τη φροντίδα των μωρων! (Τζούκου-τζούκου-τζούκου, τα χρυσα μου!!! 🙂 )
Δε λέω, είναι πολυ όμορφο να έχει κανεις μωρα! (Όσοι-ες δεν έχετε, πραγματικα χάνετε!) Αλλα η ύπαρξη μωρων απαιτει και φροντίδες γι’ αυτα, οπότε ο διαθέσιμος χρόνος μειώνεται δραστικα. Έτσι, πρέπει να κάνω έναν μίνι-προγραμματισμο.

Λοιπον, απο τη μακρα σειρα των προς συγγραφην θεμάτων, μας έμεινε ο εξης κατάλογος – με κατα προσέγγιση αριθμο δημοσιεύσεων:

  • Η συνέχεια και το τέλος για τις πινακίδες έξω απ’ τα σπήλαια. Συνέχεια 1 (μία).
  • Η «μηλόπιττα». Συνέχειες το πολυ 2 (δύο).
  • Ο Παρθενώνας και τ’ αντίγραφά του. Συνέχειες το πολυ 2 (δύο).
  • Ο πλανήτης Φαέθων… και η «κληρονομια» του. Συνέχειες 3 (τρεις).
  • Οι 4 + 4 ίπποι. Συνέχειες το πολυ 2 (δύο).
  • Τα περι Φυσικης, μέχρι το τέλος. Συνέχειες (διαφαινόμενες) 3 (τρεις) ακόμη.
  • Τα περι «νέας» Φυσικης. Συνέχειες το πολυ 2 (δύο).
  • Τα περι έρευνας. Συνέχειες ακόμη το πολυ 3 (τρεις).
  • Τα αντι-«παιδια» αντι-1983. Συνέχειες 4 (τέσσερεις).
  • Τα περι (χωρο)χρονικων πυλων, με παραδείγματα. Συνέχειες το πολυ 4 (τέσσερεις).
  • Τα περι ταινιων (βιβλίων, αφισων, κτλ) με («)απόκρυφα(«) μηνύματα. Συνέχειες το πολυ 4 (τέσσερεις), όπου συμπεριλαμβάνεται και η ερμηνεία της αφίσας με το Μπαντβάϊζερ Ζέππελιν.
  • Το γιατί υπάρχει πιθανότητα να εξαφανιστούμε ως έθνος το 2012. Συνέχεια 1 (μία).
  • Το άρθρο για τους σπαρτους (Νεάντερταλ, κτλ) και γενικώτερα για την ανθρωπογένεση. Συνέχειες 4 (τέσσερεις).
  • Η παρουσίαση των βιβλίων του Λεωνίδα Χατζηνικολάου. Συνέχειες το πολυ 2 (δύο). (Προσθήκη 2009-07-23: Χρειάστηκαν …6, αλλα τέλειωσε! Επιτέλους!…)
  • Ο συγκεντρωτικος κατάλογος των projects προς υλοποίηση – πλην όμως, θα δούμε αν αυτος θα μπει πρώτα εδω ως άρθρο, ή θα πάει στο (σήμερα αδρανες) δεύτερο μπλόγκι μου. Συνέχεια 1 (μία).

Καλα πάμε!… Το όλον, τριανταεπτα (37) ποστάκια στα σκαρια, και με τον ρυθμο που γράφω τον τελευταίο καιρο (κάπου 14-15 ποστάκια ανα μήνα, δηλ. ένα κάθε διήμερο), έχουμε αναγνωστικο υλικο για δύο μήνους γεμάτους! 🙂
Κι αυτα είναι μονάχα τα προβλέψιμα και προγραμματισμένα! Άμα τύχουν τίποτις φωτογραφίες με ιους γρίππης, τίποτις αφίσες με Ζέππελιν, ή τίποτις (ουαχαχάαα!!!) «επιστολες της αληθινης ομάδας Έψιλον» (πάνε αυτοι, τον ήπιανε! ούτε καφενείο δεν έχουνε πια, να μαζεύονται να συζητάνε…), θά ‘χουμε πρόσθετα πράγματα ν’ ασχολούμαστε!

Θα με ρωτήσετε, όμως – και χίλια δίκια θά ‘χετε: «- Καλα, ρε Εργοδότη, εσυ μας κλαίγεσαι πως δεν έχεις διαθέσιμο χρόνο! Πώς θα γράψεις τριακονταεπτα ποστάκια σε δύο μήνους;»

Κοιτάχτε… Χρόνο δεν έχω, αλλα κάνω κλεφτοπόλεμο! Όποτε μπορω, ετοιμάζω υλικο – άρα, μεγάλο μέρος των άρθρων είναι ήδη έτοιμο! Θα δείτε πχ εικόνες απ’ την κάμερα του υπογράφοντος και θα πάθετε πλάκαν! (Θ’ αναρωτηθείτε… «- Μέχρι εκει έφτασε η χάρη του;» Έ, ναι! Για νά ‘χω φιλμάκια και φώτοζ δικα μου, σίγουρα έφτασα «μέχρι εκει»…) Και φυσικα, για να δημοσιευτουν εδω οι εικόνες, πρέπει πρώτα να περάσουν μια επεξεργασία απ’ το Gimp – άρα, για να σας λέω ότι έχω έτοιμο υλικο, ήδη έχω κάνει όλη αυτη την προεργασία.

Επίσης… μία σημαντικη πρόταση προς το αγαπητο μου αναγνωστικο κοινο μου: (Φυσικα σας αγαπάω, βρε! Εκτος του ότι με τιμάτε με την προσοχη σας και τον χρόνο σας, οι ιντερνετικες φιλίες είναι οι καλύτερες, δεν το ξέρετε; )

  • Αν έχετε καμια καλη ιδέα για άρθρο, ρίχτε την! (Στα σχόλια, ή με ημέλι. Είναι το εργδημεργ με λατινικα στοιχεία, στο φρημέηλ τελεία γκρού.)

(Είδατε; Καμια φορα μου κόβει! 🙂 )

Εννοείται, όχι πράγματα που μπορει να βρείτε αλλου με λίγο ψάξιμο. Δεν έχει νόημα κάτι τέτοιο! Εννοείται, να με ρωτήσετε / να μου δείξετε ό,τι θα περιμένατε απο μένα να ψάξω και να παρουσιάσω με τον δικο μου μοναδικο τρόπο. Γράψτε την ιδέα σας, και θα κοιτάξω τί μπορω να γράψω επ’ αυτης. Αν δεν έχω τίποτε, θα σας πω ειλικρινα πως δεν μπορω – αλλοιως, θα μπει κανονικα στη λίστα αναμονης.

Τελειώνοντας,… Επειδη ουδεν κακον αμιγες καλου, σκεφθείτε πως με τα βρέφη είναι αδύνατον να πάω πουθενα «διακοπες»! Θα βιδωθω «εντος κι επι τα αυτα»!… και θ’ αφοσιωθω στην «έρευνα», παράγοντας τα εκπληκτικα άρθρα μου!

Ποιος είπε ότι «τον Αύγουστο δεν υπάρχουν ειδήσεις»; Αφου υπάρχουν τα άρθρα του ΕργΔημΕργ!!! 🙂

