α μην παραλείψουμε ακόμη μία «λεπτομέρεια»: επειδη ο κατοπτρισμος είναι καθημερινο ψωμοτύρι στον χώρο των συμβόλων, το επίθετο της όμορφης Τζέηντ αντεστραμμένο δίνει «Newe». Δηλαδη, new e(ra), Νέα Εποχη!…

Ίσως και «νέο έψιλον», κόντρα στην «Ομάδα Έψιλον»! Είδατε οι Άτλαντες; Πάνε κόντρα στις κρυμμένες μας δυνάμεις! 🙂 🙂 🙂

Να σοβαρευτούμε, όμως. Και να πάμε στο

Τρίτον (και φαρμακερον):

Ρίξτε μια ματια στο στιγμιότυπο απ’ το βίντεο, κι ακολουθει η εξήγηση του τί βλέπετε!

Το στιγμιότυπο περίπου στα 1:59» του βίντεο

Εκτος απ’ τις δοκους, που σχηματίζουν ένα ημισφαίριο πάνω απ’ τους μουσικους (ίσον η ουράνια σφαίρα), βλέπουμε σε πρώτο πλάνο τον πιανίστα (και συνθέτη του άσματος) Άντρου Λλόϋντ Γουέμπερ… που αντιπροσωπεύει τον Κρόνο (χρόνο)! Γιατί; Διότι στον Αποκρυφισμο, ο Κρόνος ταυτίζεται με τα άτομα της «τρίτης ηλικίας». Επίσης, στη συγκεκριμένη σκηνοθεσία, το πιάνο αντιπροσωπεύει πάλι τον χρόνο (Κρόνο), επειδη όλες οι νότες του είναι διαθέσιμες «στο πιάτο»… νότα ίσον συχνότητα, και συχνότητα (στη Φυσικη, μία απ’ τις επιστήμες του …Κρόνου!) ίσον χρόνος αντεστραμμένος!
Τέλος, ο A.L.W. έχει θέση έξω απ’ τις «τροχιες» των υπολοίπων «πλανητων» (των βιολιστων και της Τζέηντ), όπως ακριβως και ο πλανήτης Κρόνος στο ηλιακο σύστημα!

Γιατί, όμως, τόση έμφαση στο πιάνο; Μα, επειδη είναι ογκώδες όργανο, σε αντίθεση με τα μικροσκοπικα βιολια. Είναι σα να μας λένε πως όλα τα όργανα παίζουν «κοσμικη μουσικη» (την πλανητικη μουσικη ή μουσικη των σφαιρων του Πυθαγόρα), πλην όμως ο μαέστρος είναι ο Κρόνος!… κι όλοι χορεύουν στον δικο του τον ρυθμο! (Δηλαδη στους χρονικους κύκλους που καθορίζει αυτος και μόνον!)

Δηλαδη εκπέμπουν το μήνυμα προς όλους ότι…

…Έχει ο καιρος γυρίσματα!!!

Πράγμα που συμφωνει και με το τραγούδι, του οποίου μεταφρασούλα (κατα τον υπογράφοντα) ακολουθει εδω:

(Προσθέστε, βέβαια -στα νοήματα του άζματος-, και μια πρέζα εωσφορικον εγωισμο, νά ‘στε μέσα!)

Ά, ά χά, αυτη είναι η στιγμη μου

Ούουου, κάποιες φορες αισθανόμουνα σα νά ‘μουνα χαμένη

επειδη οι άνθρωποι προσπαθουν να σ’ αλλάξουν σε κάτι άλλο
έπρεπε να μάθω να έχω εμπιστοσύνη σε μένα (στην καρδια μου), ώστε
τα πράγματα να μπορουν ν’ αλλάξουν

Έφτασα σε σημείο να λέω τις σκέψεις μου
και να μην αισθάνομαι ότι ζω σε μια φυλακη και κρύβω το κορίτσι που είμαι
Ούουου, τελικα βρήκα τη δύναμη να τ’ αφήσω όλα πίσω

(Χορωδία)
Είναι η στιγμη μου να λάμψω
Είναι ο τόπος μου να βρω όλα όσα ποτέ δεν ήξερα πως έχω μέσα μου
(ποτέ δεν ήξερα)
Είναι η στιγμη μου να δείξω αυτο που πάντα έπρεπε να ξέρω,
πως τίποτε δεν είναι αδύνατον
και τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα (δίς)

Ούουου… ο καθένας έχει μέσα του όση δύναμη χρειάζεται για να φτάσει η στιγμη να καταλάβει
Πως εσυ και μόνο εσυ μπορεις να είσαι ο μόνος που αποφασίζει
Μπορω, πρόκειται να, ξέρω, πως κάθε τί που θέλω μπορω να το κάνω πιστεύοντας σε μένα
Πως κάθε ευχη που κάνω θα πραγματοποιηθει ούουου
Μου πήρε κάμποσο να φτάσω μέχρις εδω, αλλα είμαι εδω τώρα

(Χορωδία)
Είναι η στιγμη μου να λάμψω

Είναι ο τόπος μου να βρω όλα όσα ποτέ δεν ήξερα πως έχω μέσα μου
(ποτέ δεν ήξερα)
Είναι η στιγμη μου να δείξω
αυτο που πάντα έπρεπε να ξέρω,
πως τίποτε δεν είναι αδύνατον
και τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα (δίς)

Ξεπερνώντας όλ’ αυτα τα πράγματα
Εδω βρήκα τελικα τα φτερα μου
Τώρα ξέρω πως είμ’ έτοιμη να πετάξωωωωωω!…

(Χορωδία)

Είναι η στιγμη μου να λάμψω

Είναι ο τόπος μου να βρω όλα όσα ποτέ δεν ήξερα πως έχω μέσα μου
(ποτέ δεν ήξερα)
Είναι η στιγμη μου να δείξω
αυτο που πάντα έπρεπε να ξέρω,
πως τίποτε δεν είναι αδύνατον
και τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα (δίς)

Αυτη είναι η στιγμη μου (δίς)
Ναι Ναίαιαι
Αυτη είναι η στιγμη μου (δίς)
Ναι Ναίαιαι

(Χορωδία)
Είναι η στιγμη μου να λάμψω

Είναι ο τόπος μου να βρω όλα όσα ποτέ δεν ήξερα πως έχω μέσα μου
(ποτέ δεν ήξερα)
Είναι η στιγμη μου να δείξω
αυτο που πάντα έπρεπε να ξέρω,
πως τίποτε δεν είναι αδύνατον
και τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα (δίς)

(σε υψηλότερο τόνο)
Είναι η στιγμη μου να δείξω αυτο που πάντα έπρεπε να ξέρω,
πως τίποτε δεν είναι αδύνατον
και τα όνειρα γίνονται πραγματικότητα (δίς)

Τί καταλάβατε; Απλούστατα πως πρόκειται για μια μακροσκελέστερη (και τραγουδιστη) διατύπωση για το «πάλι με χρόνια με καιρους, πάλι δικα μας (τους) θά ‘ναι»!

Θέλετε κι άλλα; ‘Ντάξ’!… αν και ουσιαστικα φτάσαμε στο τέλος της ιστορίας! Πάρτε, λοιπον, τον προβολέα κατ’ ευθείαν μέσα στην κάμερα, να καταλάβετε πως όντως πρόκειται για τον Ήλιο του ηλιακου μας συστήματος (και ταυτόχρονα για το ότι ο Φαέθων πρόκειται να ξαναλάμψει)…

Το στιγμιότυπο κάπου στα 3:01» του βίντεο

…Και τους ατμους (ίσον βρασμος, υπερβολικη θερμότητα, έκρηξη), ακριβως στη θέση όπου στο ηλιακο σύστημα βρίσκονται οι αστεροειδεις που προέρχονται απ’ τον Φαέθονα…

Το στιγμιότυπο κάπου στα 1:59» του βίντεο

…ώστε να μη σας μείνει καμμία απολύτως αμφιβολία για το ποιο θεατρικο έργο είδατε! Κυρίες, κύριοι, κι αγαπημένα μου πιτσιρίκια, η παράστασις «Ο Φαέθων ανασταίνεται» έλαβε τέλος!…

Υστερόγραφο 1: Πολυ θα ήθελαν οι Άγγλοι να είν’ αλήθεια όλ’ αυτα, αλλα… υπάρχει και ο μύθος του βασιλια Αρθούρου! Όπου, στο τέλος, η κακια μάγισσα Μοργκάνα ΛεΦάϋ μάζεψε -δίκην πολιτικάντη- τον λαο να του δείξει πόσα μαγικα κόλπα ήξερε ακόμη, αλλα ο λαος της γύρισε την πλάτη! «- Ά χέσου μωρη Μοργκάνα!», της είπαν, κι έφυγαν!… και η μάγισσα αποδυναμώθηκε τελείως!

Κι έτσι, πρώτο τραγούδι βγήκε το νορβηγικο με τον Αλέξανδρο!… γεννημένο στις 13 Μαΐου 1986. (Πώς είπατε τ’ όνομα; Ποια ημερομηνία;;; Την ημέρα των γενεθλίων του Απόλλωνα;;; )

Σας τά ‘λεγα και πέρισυ, αλλα δεν είδα ανταπόκριση στα σχόλια! Προς Υπερβορέα (και Απόλλωνα) πάει η δουλεια, άσχετο το πόσο χτυπιένται οι …Άτλαντες και οι δημόσιες σχέσεις τους! Άρα, μην απορήσετε αν δείτε του χρόνου να βγαίνει καμια Ισλανδία!…

Ά! Και πόσες ψήφους πήρε η Νορβηγία; Δεν θυμάμαι (ούτε έβαλα το βίντεο να γράψει), αλλα έχω δει (σε διάφορα sites) 381, 382, 387. Είναι ρεκορ ψήφων για πρώτο τραγούδι, και δεν έχει σημασία το ακριβες νούμερο, όσο το ότι περιτριγυρίζει το 382… Το 382 πΧ, δηλαδη…

…τη χρονια που γεννήθηκε ο Φίλιππος Β’ της Μακεδονίας μας!

Αυτα!

Το λοιπον, εμεις δε χαμπαρίζουμε απο Άτλαντες και λοιπα ψώνια! Θα χορέψουμε τον πυρρίχιο των Σικελων χωρικων, όπως στο «Αλλονζανφάν» των αδελφων Ταβιάνι (εκει που ο Μαστρογιάννι ονειρεύεται πως ξέσπασε ήδη η επανάσταση), θα τους νικήσουμε -οριστικα πια-, και τον ίδιον τον οκταποδοειδη θεο τους, τον Κθούλου, θα τον φάμε ψητον στα κάρβουνα!!!

Και μετα θα πιούμε, μέχρι να γίνουμε ντίρλα! (Τόσο χταποδίσιο ψαχνο απαιτει και την ανάλογη σπονδη!)

Το μόνο κακο στην όλη φάση, είναι πως του Ευρω-Κουπάκια απο τσίπ’ρο δεν θα του μείνει ούτε ‘κοσ’πενταράκι!

Υγ 2: Να μην ψάξουμε λεπτομέρειες, όπως ποιες νότες συμμετέχουν στο τραγούδι και ποια patterns σχηματίζουν, άρα και ποιες χρονικες στιγμες (δηλ. προβλέψεις για το πότε των -κατα τους Άγγλους- μελλοντικων γεγονότων) υπαγορεύουν, θα σαλτάρουμε! Αν θέλει κανεις/καμμία, βέβαια, να την ψάξει τη δουλεια, καλόδεχτος-η! Ο γράφων ήδη κουράστηκε, μετα απο τόσα σχετικα αρθράκια, και παραιτείται! (Μου αρκει που σας έδειξα τον δρόμο του ψαξίματος.)

Οπότε, σας προτείνω (για να μην τρελλαθείτε απ’ την πολλη μελέτη), μια που πλησιάζει καλοκαίρι, να πάτε στις παραλίες να δείξετε την κορμάρα σας!
Πάρτε και μια φωτογραφία με μια …οχτάποδη σαλούφα (μέδουσα),…

…και καλες βουτιες!

Ασπασμους!

