ο χαίρομαι πολυ, όταν έρχονται ερεθίσματα απο άλλους «συν-ψάχτες» και μου δείχνουν νέες προοπτικες, ή μου θυμίζουν όσα έχω μισοξεχάσει! (Στη συγκεκριμένη περίπτωση, καλα-καλα δεν θυμήθηκα το θέμα -ενω μ’ έχει απασχολήσει στο παρελθον- να το βάλω στα «προσεχως»! Οπότε, ευχαριστω για το ερέθισμα. Αν κάτι το βλέπουν πολλα μάτια, υπάρχει ελπίδα – και να μην ξεχαστει, και να προβληθει, και να βελτιωθει, και να… και να… ο,τιδήποτε θετικο!)

Το σημερινο άρθρο της «Ομάδας Παυσανίας» (ναι, αυτη και υπάρχει και δρα! – σε αντίθεση με κάτι «έψιλους», ας πούμε), κάτω-κάτω έχει ένα ωραίο: Μια πέτρα με σκαλίσματα έξω απο ένα σπήλαιο (παλιο ορυχείο), που τα παιδια της ομάδας αναρωτιούνται αν είναι επιγραφή με γράμματα (και φυσικα, τί λέει).

Εγω δεν αναρωτιέμαι καθόλου, αλλα σας κάνω πάσα το ερώτημα! Ή, μάλλον, τα ερωτήματα:

  • Αυτη η πέτρα είναι όντως επιγραφη με γράμματα που σχηματίζουν ένα κείμενο με νόημα;
  • Κατα τη γνώμη σας, πόσο παλια είναι; (Προσέξτε τί θ’ απαντήσετε εδω!… Αλλα και να μην προσέξετε, λίγη σημασία έχει! Διότι και στις δύο ενδεχόμενες απαντήσεις σας -είναι αρχαία, δεν είναι αρχαία- οι συνέπειες της απάντησης τα κάνουν όλα ώπα!!! Δεν γλυτώνετε! 🙂 )

Περιμένω τις απαντήσεις σας, και θ’ ακολουθήσει άλλο ποστάκι… με το τί («)νομίζω(«) εγω! 🙂

Υγ: Η παρούσα δημοσίευση είναι η πιο σεξουαλικη απ’ όλες! Γιατί; Μα, επειδη είναι η υπ’ αριθμον 69!!! 🙂 🙂 🙂

