ήμερις θέλω να μοιραστω τον πόνο μου μαζι σας!… Πριν καναδυο μέρες, έπαψε ν’ αντιδράει ένα flash usb «παλούκι μνήμης» (memory stick!), μάρκας OCZ Rally (και χωρητικότητας 32 GBytes).
Ποιο ήταν το αμάρτημά μου; Ότι έκανα ένα reset στον φορητο μου υπολογιστάκο ξεχνώντας το μνημοπαλούκι επάνω στη θύρα usb, κι όταν ξαναξεκίνησε, έπαψε να το αναγνωρίζει! Βρε καλε μου, βρε χρυσε μου, τίποτε! (Μέχρι τώρα που γράφουμε.)

Εντάξει, στην τελικη δεν είχα τίποτε σημαντικο εκει μέσα… Κάτι βιβλία κατεβασμένα απ’ το ιντερνέτι, κάτι φωτογραφίες, όχι σπουδαία πράγματα. Πώς να γεμίσεις 32 γίγα! Το μόνο σπουδαίο, όμως, ήταν το storyboard απ’ το σενάριο για την ελληνικη τηλεοπτικη σειρα μυστηρίου, που σκαρώναμε με τον aristofun – και καλα να πάθω, να μάθω να κρατάω αντίγραφα! (Σόρρυ αριστοφανάκο, δεν ξέρω αν έχω κρατήσει αντίγραφο πουθενα – κι αν ναι, δεν θα είναι ενημερωμένο. Δυστυχως.)
Αλλα, διάολε, με τσάτισε που αυτα τα -υποτίθεται- τεχνολογικως προχωρημένα πραγματάκια είναι τόσο ευπαθη. Τί, δηλαδη; πρέπει να συνεχίσουμε να τα σώζουμε όλα στον σκληρο;

Κι ευτυχως που έχω πολλα απο δαύτα, διότι απ’ αυτα δουλεύω (σε μορφη portable) και τις εφαρμογες που χρησιμοποιω συχνα, όπως το Gimp, τον Firefox, ή το OpenOffice. Το κακο είναι πως τέτοιες εφαρμογες (portables) δεν υφίστανται για Linux, διότι αλλοιως τα Παραθύρια θα τα είχα στείλει οριστικα στον αγύριστο.

Μια και ο λόγος για Παραθύρια… αυτη τη δουλεια (δηλ. το «χάσιμο» μετα απο reset του Η/Υ) την ξανάπαθα και παλιότερα στα Χού-Πού μ’ έναν εξωτερικο σκληρο, πάλι με σύνδεση usb. Ωστόσο (κι εδω ήμουν κωλόφαρδος), μέσα απο Linux διάβασα και μετέφερα τα περιεχόμενα αλλού, και τά ‘σωσα. Αλλα μ’ αυτο το μνημοπαλούκι, διάολε, δεν γίνεται τίποτε!

Κι ενω θα συνεχίσω τις δοκιμες, μήπως ξέρει κανεις (παθως και μαθως) κανένα κόλπο, μπας και μπορέσω να σώσω τίποτε;

