α δάχτυλά μου εξακολουθουν να είναι ψιλο-άχρηστα για πληκτρολόγηση, αλλα δεν ήταν αυτος ο κύριος λόγος, που δεν συνέχισα τις αναρτήσεις τόσες μέρες. Έπρεπε πρώτα να σταματήσουν τα νευρικα γέλια μου …απ’ την ανάγνωση της είδησης, ότι το “πιντί” συγκαταλέγεται ανάμεσα στους 100 κορυφαίους στοχαστες του καιρου μας! Καινούργιο συκώτι έκανα!

Ας συνεχίσουμε, όμως, εμεις οι …μη-στοχαστες!

Παραμένοντας στην Αθήνα του “Χρυσου Αιώνα”, ένα άλλο λίαν ενδιαφέρον “ερευνητικο” θέμα είναι ο “μυστικος (ή “υπόγειος”) Παρθενώνας”.

Αρκετοι “ερευνητες” έχουν μιλήσει γι’ αυτον, αλλ’ ασαφως. Υποτίθεται πως πρόκειται για ακριβες αντίτυπο του κανονικου Παρθενώνα, ευρισκόμενο σε μυστικη τοποθεσία κάτω απ’ τη γη. Φημολογείται, επίσης, ότι βρίσκεται ακριβως κάτω απο τον γνωστο Παρθενώνα, μερικες δεκάδες μέτρα μέσα στον βράχο της Ακρόπολης… μόνο που κανεις δεν γνωρίζει την είσοδο προς αυτον.
Υποτίθεται, τέλος, πως μέσα του υπάρχει άγαλμα της Θεας Αθηνάς, ακριβες αντίγραφο του πάλαι ποτέ χρυσελεφάντινου αγάλματος, που έφτιαξε ο Φειδίας. Συν μερικα άλλα ενδιαφέροντα αντικείμενα, όπως πχ καντήλια που φέγγουν χωρις φλόγα… απο άγνωστη πηγη ενέργειας. Και ότι υπάρχουν “κληρονομικοι” φύλακες του μυστικου. (Έμ, βέβαια! Σκορδαλια χωρις σκόρδο, γίνεται; :-) )

Και τα λοιπα, και τα λοιπα.

Νομίζω πως δεν πειράζει, να πούμε κι εμεις τα δικα μας επι του θέματος… Δεν θα κλείσουμε και κανέναν αθώο στη φυλακη! (Άσε που δεν πουλάμε βιβλία “έρευνας”! Δεν κινδυνεύει ούτε το πορτοφόλι κανενος!)

Όσον αφορα τις φήμες, η αλήθεια είναι πως:

  • Όλοι αυτοι μιλάνε απο “δεύτερο χέρι”. Κάτι άκουσαν απο κάποιους -κυρίως “ενορατικους”-, και το μεταφέρουν (ναι, ξέρω: με πάσα επιφύλαξη!), κτλ κτλ.
  • Τον “μυστικο Παρθενώνα” τον έχουν δει απο μέσα ελάχιστοι άνθρωποι της σημερινης εποχης. Οι περισσότεροι -απ’ αυτους που μιλάνε γι’ αυτον- τον έχουν “δει” στο αστρικο επίπεδο - ξεχνώντας, όμως, πως το αστρικο μπορει να σε κοροϊδέψει πολυ εύκολα.

Επίσης, ουδεις μίλησε για την σκοπιμότητα αυτου του έργου, ή τους κατασκευαστες του.

Επι της ουσίας, ο “μυστικος Παρθενώνας” όντως υπάρχει, αλλα δεν είναι ούτε τόσο μεγάλος, όσο ο γνωστος, ούτε ακριβες αντίγραφό του. Είναι μικρότερος, κι έχει αλληλοδιαδοχικες χρυσες αναλογίες μήκους-πλάτους-ύψους… κι αυτες με τη σειρα τους με τον γνωστο Παρθενώνα, που είναι περίπου 28.50 μέτρα μήκος επι 17.60 πλάτος επι 10.90 ύψος. Άρα, αυτος είναι 17.60 μήκος επι 10.90 πλάτος επι 6.70 ύψος. Κάτι σαν σημερινη συνοικιακη εκκλησία.
Οι διαστάσεις, όμως, απο κάποιο μέγεθος και πέρα μπερδεύουν το μάτι (κι αν τό ‘χει αυτο το χαρακτηριστικο ο Παρθενώνας!…), άσε που δεν αποκλείεται, αυτοι οι “ενορατικοι” που λέγαμε, να έχουν δει το “αστρικο ίχνος” του γνωστου Παρθενώνα. (Ως γνωστον, στο αστρικο επίπεδο δεν υπάρχουν δεσμευτικα όρια χώρου και χρόνου, ο δε υπέργειος Παρθενώνας έχει αφήσει εντονώτατο ίχνος!) Με τελικο αποτέλεσμα οι “ενορατικοι” να μιλάνε για τον γνωστο Παρθενώνα, και να τον παρουσιάζουν ως τον …άγνωστο!

Να προσθέσω ακόμη πως αυτος ο “μυστικος” Παρθενώνας είναι μονόχωρος, ενω ο …”ορίτζιναλ” είναι τετραμερης. (Πρόναος, ναος, ιερο, και Αρρηφόριο.)

Μέσα του όντως έχει ένα μεγαλούτσικο άγαλμα της Θεας, αλλα όχι χρυσελεφάντινο, το οποίο μοιάζει με τη λεγόμενη “Αθηνα του Βαρβακείου”.

Επίσης, όντως υπάρχουν εκει μέσα φωτιστικα σώματα (όχι καντήλια – όχι ηλεκτρικα) με “περίεργες” ικανότητες… πχ λίγο παίζεις με τη γωνία τοποθέτησής τους, και φωτίζουν ή όχι το άγαλμα της Θεας με φωτισμο κυριολεκτικα εξώκοσμο.
Τέλος, όλος ο ναος είναι βαμμένος σε σκούρο κεραμιδι, το αρχαιοελληνικο χρώμα, που χρησίμευε ως (καλαίσθητο) ουδέτερο φόντο, για ν’ αναδείξει τα αγάλματα. Εξαίρεση αποτελει το ταβάνι, που είναι διακοσμημένο σαν έναστρος νυχτερινος ουρανος.

- Κι εσυ, πού τα ξέρεις όλ’ αυτα;
-…Απο ‘κει που τα ξέρουν και οι άλλοι! Με τη διαφορα ότι εγω γνωρίζω ισχυρότατες τεχνικες για το πώς να μη δέχομαι …παράσιτα!…

Ξέρω κι άλλα… Πως εκει μέσα θα παντρευτω για …τρίτη φορα με την …ίδια γυναίκα, με γάμο αρχαιοελληνικο!… (Ήδη έχω τελέσει πολιτικο και θρησκευτικο, και …μυαλο δεν έβαλα! :-) ) Αλλα, δυστυχως, αγαπητο μου αναγνωστικον κοινον, μην περιμένετε να σας καλέσω! Οι παριστάμενοι θα είναι λίγοι, και μάλλον άσχετοι με τα σόγια και τους φίλους, που συνηθίζουμε να καλούμε στους γάμους – και θα δείτε παρακάτω τον λόγο.

Μας έμεινε, λοιπον, να ξεκαθαρίσουμε πού ακριβως βρίσκεται ο ναος και πού βρίσκεται η είσοδός του.
Για την ακριβη τοποθεσία του, ακόμη κι αν ήξερα, δεν θα σας έλεγα. Πάντως, δεν βρίσκεται εκει όπου τον …τοποθετουν! Επίσης, ούτε η είσοδός του βρίσκεται στον Ελαιώνα! (Γι’ αυτο λύσσαξαν μερικοι-μερικοι, να φτιάξουν γήπεδο του Παναθηναϊκου εκει πέρα; Μπας και βρουν οι μπουλντόζες την είσοδο… “τυχαία”; Πουλλλλάκια μου!!! Είκοσι γήπεδα να φτιάξετε, είσοδο ντέν έκει γκιά σάς! Γιόκ είσοντο!)

Τούτων ειπωθέντων, να πούμε και το κυριώτερο: Εκει μέσα δεν μπαίνει όποιος-όποιος! Είναι αλήθεια ότι υπάρχει “κληρονομικο” (πνευματικο, όχι βιολογικο) δικαίωμα στη φύλαξη της εισόδου, αλλα δεν είναι αυτο εμπόδιο. Όπως δεν είναι εμπόδιο το να μπείτε σε μία σημερινη εκκλησία, εαν υπάρχει ο ιερέας ή ο νεωκόρος εκει κοντα.
Το “εμπόδιο”, αν μπορούμε να το πούμε έτσι, είναι πως πρώτα πρέπει να περάσετε αρχαιοελληνικου τύπου “καθαρμο”!

Ν’ απαντήσουμε, τώρα, και στο ποιοι τον φτιάξανε: πιθανολογω οι ίδιοι κατασκευαστες, που φτιάξανε και τον γνωστο Παρθενώνα. Ή, τουλάχιστον, μια υπο-ομάδα απ’ αυτους, που κράτησε και το μυστικο. (Δεν γνωρίζω, όμως, πώς κράτησαν το μυστικο οι όποιοι εργάτες – και πόσοι απ’ αυτους χρησιμοποιήθηκαν.)
Γιατί το λέω αυτο; Διότι είναι γνωστο ότι ο Φειδίας κατηγορήθηκε πως υπεξαίρεσε ένα μέρος του χρυσου, που του έδωσαν οι Αθηναίοι για να διακοσμήσει τον Παρθενώνα, και πέθανε στη φυλακη υπόδικος.
Ο ίδιος έλεγε μέχρι τέλους πως ήταν αθώος, αλλα μάλλον ήθελε να πει πως δεν τον πήρε για τον εαυτο του. Τόσο ηλίθιος δεν ήταν, να γουστάρει να πιει κώνειο! (Ούτε, όμως, οι αρχαίοι Αθηναίοι ήταν τόσο ηλίθιοι, ώστε να μη μπορουν να υπολογίζουν ποσότητα χρυσου! Την κατάλαβαν μια χαρα την έλλειψη!) Και μάλλον ήθελε να ζητήσει να τον παρατήσουν ήσυχο, μια που σίγουρα η κατασκευη του μυστικου Παρθενώνα δεν ήταν δικη του πρωτοβουλία. Σίγουρα ήταν πρωτοβουλία του ιερατείου! “- Τα παράπονά σας αλλου!”, ήθελε να πει ο έρμος, αλλα πώς να το πει…

Τώρα, το τί χρειάζεται αυτος ο δεύτερος ναος… Πιθανολογω πως χρειάζεται σε μία συγκεκριμένη τεχνικη της “θεουργίας”, που είναι να έχεις ένα αντικείμενο, για να εστιάζεις την πνευματικη σου ενέργεια επάνω του. Κάπως σαν τους αθλητες, που παίρνουν φόρα.
Παρ’ ότι, λοιπον, στη σημερινη εποχη ο διαλογισμος και η θεουργία με τη βοήθεια αντικειμένων θεωρούνται ξεπερασμένες τεχνικες, μπορει κάποιοι δικοι μας αρχαιοελληνικου τύπου ιερεις να θεώρησαν αυτον τον τρόπο πιο εύκολο, ή ότι τους βοηθάει να μη σπαταλάνε πνευματικη ενέργεια στα “προκαταρκτικα”. Κι έτσι, κατασκευάστηκε ολόκληρος ναος!

…Προφανως για μεγάλα έργα…

Πχ να προστατεύεται η πόλη και η Ελλάδα ολόκληρη.

Εδω, όμως, προκύπτει ένα άλλο ερώτημα, που δεν μπορω να το αποφύγω: Γιατί μέχρι σήμερα δεν είδαμε και πολλη “προστασία” αυτου του είδους; Να Τουρκοκρατία είχαμε, να Κατοχη απο Γερμανους είχαμε, να κυβερνήσεις με συμπεριφορα λίαν επιεικως χαρακτηριζόμενη προδοτικη κι ανθελληνικη, να λαθρομετανάστες σήμερα… Και ποιος ξέρει πού θα φτάσουμε!
Όντως, δεν είχαμε αρκετη προστασία, αλλα δεν γνωρίζω την απάντηση. Πιθανολογω ότι έχει να κάνει με -δυσερμήνευτες, ή τελείως ανερμήνευτες απο τον “μέσο” άνθρωπο- συμπαντικες καταστάσεις, γι’ αυτο και δεν μπορω να βρω λογικη απάντηση.

(Και αλήθεια, υπάρχει ακόμη μία κατρακύλα, σημαντικώτερη της σημερινης – την οποία δεν απέτρεψε κανένας Παρθενώνας, υπέργειος ή υπόγειος: Γιατί η αρχαία Ελλάδα “πέθανε” μετα την ελληνιστικη εποχη; Τόση δύναμη είχαμε! Ποια η ανάγκη να δώσουμε έδαφος δύο χιλιετιων σε εχθρους και βάρβαρα πιθήκια;
Μάλλον οι συμπαντικου μεγέθους καταστάσεις, που λέγαμε… Προσωπικα τό ‘ψαξα, αλλα “καθημερινη” λογικη απάντηση δεν βρήκα.)

Θα τελειώσω, όμως, τη σημερινη ανάρτηση κάπως αισιόδοξα: Αυτες οι “συμπαντικες καταστάσεις” ήδη άλλαξαν στις μέρες μας, με αποτέλεσμα ο “μυστικος” Παρθενώνας ν’ αρχίσει να …παίρνει στροφες!
“Κάποιοι”, λοιπον, πολυ πρόσφατα τοποθέτησαν πάνω στην ασπίδα της Θεας ένα “πραγματάκι”, λίγο μεγαλύτερο απο μια ανθρώπινη γροθια, χρώματος σκουροπράσινου

…Περι ού (σκουροπρασίνου …πραγματακίου) ο λόγος, στο επόμενο!

About these ads